SDP financira sportski kriminal u Zagrebu, Jurčić zna ali ne želi spriječiti

Danas kod Stankovića razgovarali su Ljubo Jurčić i naravno Stanković.

Vezano uz zadnji Mamićev ispad na presici Stanković je stanivo da SDP-ov Zagrebački holding pod vodstvom Milana Bandića godišnje ubace u dinamo do 50 milijuna kuna, a sve to Mamić primi i potroši.

Jurčić je samo klimao glavom, slaže se da je to kriminal i nedopustivo ali ne želi ništa poduzeti i kao premijerski kandidat čak nije niti rekao da će stranačkog kolegu Bandića zamoliti da to više ne radi..

Eto, toliko poštenju i moralnosti u SDP-u. Kriminal pred očima milijunskog grada, 50 milijuna kuna svake godine u ruke udruge građana zvane Mamić kojeg je novinarka 24 sata Romana Eibl dokazano prokazala kao kriminalca...


Dodatak
- eto i video iz Nedjeljom u 2

p.s.
Ipak moram komentirati ironiju pokušavati novinarku 24 sata predstaviti kao ozbiljnu novinarku. Toga samo ima kod nas, tabloid žutila povezivati s ozbiljnim novinarima. Nadam se da će se HND očitovati...
I zamislite premijerkog kandidata koji si dozvoli da u emisiji bude gost zajedno s novinarkom najvećeg tabloida i žutila ove države, čak niti Marinkov ST se ne može s time mjeriti... Eh Ljubo, daj malo priputiaj Ratka gdje smiješ a gdje ne gostovati...

Komentari

o kriminalu u HDZ-u rekli su

o kriminalu u HDZ-u rekli su njihovi biraći na anketi koju možete pogledati na stranicama HDZ-a
a evo ja prenosim rezultate iste 02.listopada.2007.godine
Jeste li član neke političke stranke u Hrvatskoj?
* DA - član sam HDZ-a - 41,23%
[41,23%]
* DA - član sam neke druge političke stranke - 42,59%
[42,59%]
* NE - nisam član niti jedne političke stranke - 16,19%

pa sad !?

Ne znam zasto bi bilo

Ne znam zasto bi bilo deplasirano da jedan HDZ-ovac, k tome jos i bijesdrugi, govori o ovoj temi. Ovo je ociti kriminal i uopce nije vazno tko ga kritizira. Doduse od bijesadrugog koji brani puno veci kriminal u svojoj stranci to pomalo dijeluje ironicno, ali ima na to jednako pravo kao i svi mi.

Neki se izvlace da HDZ nije donio zakon o financiranju sportskih klubova, sto je tocno i sto je omogucilo ovakvo stanje, ali to ne daje pravo nikome da se ponasa kao Bandic i Mamic. To je kao da kazes da je ok silovati vlastitu kcer ako to ne bi bilo zakonski kaznjivo. Iznad zakona bi trebao biti moral pojedinca, a to je ono za sto se SDP na sva usta zalaze, samo kaj im Bandic jako narusava tu koncepciju i tu SDP gubi svoju vjerodostojnost.

Možda će ovo pomoći da se

Možda će ovo pomoći da se iščita Bandićev stav o Mamićevom ponašanju koje je tema gornjeg članka i za koje se netočno tvrdi da ga Bandić podržava.

SM, vrlo cijenim tvoje

SM, vrlo cijenim tvoje blogove te smatram da tvoj odgovor na moju tezu uopce nije uvjerljiv. Svaka šuša moze verbalno se distancirati od nekoga a iza pogleda javnosti sklapati unosne poslove. To uostalom Sanader radi vrlo dobro, a cini se da Miki nije nista losiji ucenik.

Da si mi dao link na clanak na kojem je donesena odluka poglavarstva da nece financirati Dinamo dok se god Mamić ne makne iz uprave ili da ce financirati iskljucivo namjenski, npr. za kupnju novih sjedala, obnovu semafora, nabavku opreme, lopti bla bla te da ce grad to nadzirati kako bi se otklonile sumnje da MI sa 40 milijuna Kn financiramo Mamićeve nabavke igraca, koje onda proda za 10 puta vecu lovu, a nama gradjanima nista ne vrati, e tada bi tvoj odgovor smatrao dostojnim. Ovak jedno veliko nista

Drago mi je što cijeniš

Drago mi je što cijeniš moje tekstove. :)

Onda si sigurno uočio da nisam pisao o financiranju Dinama, kriminalu koji se tamo vjerojatno događa i slično. Moj je stav da profesionalne klubove ne treba financirati ni država ni JLS. Negdje davno u nekoj raspravi sam to i napisao.

U članku i nekim raspravama se Bandić prozivao da se nije očitovao o Mamićevom verbalnom ispadu prikazanog u videu iz članka. Zbog šutnje ga se prozivalo i na TV.

Htio sam samo skrenuti pažnju da se pojavilo njegovo očitovanje o Mamićevoj predstavi.

Inače, sport me vrlo malo zanima pa se ne upuštam.

Sve 5, s obzirom da si

Sve 5, s obzirom da si napravio replay na moj komentar, a ja se nisam dotaknuo verbalnog distanciranja, smatrao sam ga promasenim. Inace se slazemo oko financiranja sportskih klubova....

Bandic kesiranjem love ovoj

Bandic kesiranjem love ovoj Dinamovoj upravi bez prigovora sasvim dovoljno govori i to u ime cijelog SDPa

Nogomet u Hrvata vruci je

Nogomet u Hrvata vruci je krumpir koji nitko ne zeli rijesiti. Obzirom da je HDZ imao 4 godine da donese zakon o sportu koji bi interesne udruge gradjana koje vuku novac iz lokalne zajednice a zaradu stavljaju u svoje dzepove. Vec sam pisao o transferima i o tome tko ce i kako platiti porez. Sve to daje Mamicu pravo da se bahati kako zeli jer zna da mu nitko nista ne moze. On i Stimac glavne su gazde ove sprdacine sto nazivaju hrvatski nogomet a nema razlike od fudbala. Dakle zasto HDZ vlada nije dala zakon na raspravu i razrijesila mutez i lopovluk sa korupcijom koja seze sve do pionirskih kategorija. Jedino sa profesionalizacijom tog sporta i strogom financijskom disciplinom moze se ovaj problem razrijesiti.

malo je deplasirano da jedan

malo je deplasirano da jedan HDZovac piše negativno o bandićevih 40 milijuna kuna kada je njegova vlastita stranka ulupala u taj isti dinamo stotine milijuna kuna i još pritom ništa nije napravila

ignorirajući gornje, slažem se s tobom da je sramota da zagreb na taj način financira dinamo i da bi taj novac daleko bolje bio utrošen u praktički bilo što drugo, a u ovakvim prigodama uvijek ima smisla spomenuti škole, vrtiće i bolnice

i zadnje, to nije kriminal, nego je jednostavno loša i dugoročno štetna politička odluka koja još pritom pojedince dovodi u situaciju da profitiraju na našem zajedničkom novcu

bandiću je dinamo isto što i sanaderu pelješki most, MO je totalni isti nema tu nikakve razlike

malo je deplasirano da jedan

malo je deplasirano da jedan HDZovac piše negativno o bandićevih 40 milijuna kuna kada je njegova vlastita stranka ulupala u taj isti dinamo stotine milijuna kuna i još pritom ništa nije napravila

Nisam to napisao kao HDZ-ovac, već kao građanin. Zašto SDP naših 40 (ili 50 milijuna) daje Mamiću. To mene zanima?
Što je to moje pitanje manje važno ako sam ja HDZ-ovac?

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

OK. Bandic ima pravo raditi

OK. Bandic ima pravo raditi sto god hoce. No, sta je u SDPu sve dozvoljeno kad si na vlasti? Jel to poruka koju nam SDP salje?

Kao prvo ne znam otkud im

Kao prvo ne znam otkud im podatak o 50 milijuna. Do sad najtočniju specifikaciju za 40 milijuna kuna dao je Jutarnji list.

Kao drugo, Jurčić je rekao što misli o tom financiranju, ali koliko znam on nema nikakvu nadležnost nad Bandićem. Ako već želiš poentirati, onda možeš prozivati Milanovića kao predsjednika stranke i stranačko predsjedništvo koji imaju mogućnosti djelovati.

CNN, naravno da Jurčić

CNN, naravno da Jurčić nema utjecaja. Ali može se to napisati na taj način, isto kao što i ti sastaviš tezu kad ti treba bez obzira na činjenice... To je koncept pisanja afera, od samog naslova do rečenica.. Naučio od tebe :)

Stranka sigurno ima utjecaja na svojeg člana i trebala bi nešto poduzeti .Hvala Stankvoiću da je i Bandića (kao najvećeg sponzora) prozvao, jer ovi papci u 24 sata su se obrušili samo na ostale spnozore (t-com, pbz i druge).

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

A moj bijesdrugi, po tvojoj

A moj bijesdrugi, po tvojoj logici se Ljubo sa Sanaderom tijekom cijele kampanje nebi trebao sresti na TV-u. Jel tako majstore?
Uvjeren sam da ljudi u ovoj kampanji ipak gledaju prvo proizvod, pa tek onda ambalažu....bar se nadam!

E moj DEMOS, kaj mi vidimo

E moj DEMOS, kaj mi vidimo je čista ambalaže na kojoj piše da je u njoj taj i taj proizvod.
Kad posle izbora otvorimo tu kutiju se bu vidlo kakav kvalitet ima sadržaj.

Ne, Ljubo i Sanader se mogu

Ne, Ljubo i Sanader se mogu sresti koliko god treba. Ali premijerski kandidat s novinarkom žutog lista?
To je uvreda Ljubi, da njemu ne može posvetiti cijelu emisiju jer mu je važnije "obraniti" novinarsku profesiju od Mamića. Pa Mamić je napao 24 sata, to baš i nisu novine u potpunosti...

Branim Ljubu, ne napadam ga...

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Ljubo možda nije "veliki

Ljubo možda nije "veliki političar" ako uopće postoji tako nešto, ali je svojom mirnočom pokazao da je veliki čovjek, dakle bez ikakvih kompleksa, siguran u sebe, miran, jasan, pristojan,...... uljuđen i bez ikakvih manipulativnih primjesa.
Ta i si sigurno čovjek sa dušom i umom,..... i kada na trenutak makneš u stanu svoju privrženost ili simpatiju prema HDZ-u,... samom sebi svakako priznati moraš da i tebe duša boli i da ti je neugodno kada vidiš Sanadera koji priča o Vukovarskoj tragediji i Haškoj pravdi, a znaš da je on predstavnik politike koja se temeljila na: ...locirati, uhititi, transferirati......., a nisi valjda zaboravio ni ono HDZ-ovo sramno žrtvovanje Vukovara 91.... pa znaš.... oružja ni odkud, a trebalo je za goli život spasiti,... i spasili bi ga da su imali sa čime, ali nisu... nisu zbog nekih koji bi i danas na krvi i muci tilj ljudi željeli profitirati....
Vjerujem da i ti kao normalan čovjek to ne odobravaš.

Što se tiče vukvara 91, ne

Što se tiče vukvara 91, ne seri i ti kao i ostali ovdje. Kaj misliš da je to Rambo film u kojemu se opkoljeni grad možeš spasiti u zadnjem trenutku jer se konjica spupsti s brda ili Rambo sredi 100 tenkova?


To što bez razloga ovim vrijeđaš mene je od tebe i očekivano, no nemoj bar vrijeđati sve one kojima se još ni danas ne zna gdje su im grobovi. Trebao si biti na pravom mjestu i vidjeti kako osim na filmu i u stvarnosti gori stotine tenkova... bez Ramba naravno, ali ti češ radije pljunuti ne one koji su svoje kosti ostvili u Vukovaru, ali i na drugim bojištima.... jer ti sigurno znaš kako je ostati bez municije usred borbe... što ti to uopće znaš osim pljvati?...
Tko je povukao tenkove koji su Vukovaru život značili i prodao ih? Tko bjesuprvi? ako ne HDZ-ova vlast.
Tko je izdao naredbu i zaustavio onaj proboj prema Vukovaru kada su već skoro bili ušli u grad ako ne ovi tvoji???
Puno toga ne znaš ili se praviš blesav..... no još uvijek ima puno onih koji znaju...
PS. I ljubo Jurčić je danas pokazao da ima sve ono što današnji Sanader nema.........

Kao dragovorljac domovinskog

Kao dragovorljac domovinskog rata niti mogu niti se želim spušati na tvoj nivo koji je ispod svake meni prihvatljive civilizacijske razine. Svašta sam ja prošao no takvih frajera nigdje u realnom svijetu vidio nisam, no kužim da te jedno NICK čini hrabrim u pljuvačkim aktivnostima. OK imaš pravo i na to kao što bi i mrak trebao ipak malo povesti računa o ekologiji, jer ti si doista samo ekološki slučaj na ovom portalu.
Uživaj....

Cuo sam vec vise puta

Cuo sam vec vise puta uglavnom od dobrovoljaca da je Vukovar prodan. I Prkacin je nedavno pricao o tome na TVu. Interesira me, postoji li na netu kvalitetno obradjen ovaj slucaj, kako bi se mi neupuceni upoznali sa cijelom pricom?

Mene zanima gdje je nestalo

Mene zanima gdje je nestalo oružje koje je navodno bilo poslano?

A CNN dijete moje, pametno

A CNN dijete moje, pametno mamino..
Baš si ti naivan kad misliš da je ta informacija iz novina istinita... Gluposti..

Zar nisi shvatio nakon slučaja Zagorac da se o nabavci oružja tako malo istine zna, da je čak Mesić bio spreman napraviti postupke mimo njegovih pravnih mogućnosti da barem sazna osnove (jer ne može podnijeti da pojima nije imao, vicmaheru nitko nije vjerovao pa su ga držali sa strane)

Recimo da je muha koju su odaslali pisala po narudbži istina (i naravno da se uspješno prilijepila na hrpu govana) mogući odgovori su

a) otela ih JNA
b) ostali u Vinkovcima da se obrane Vinkovci
c) otišla u Osijek da se obrani Osijek
d) otišla u Posavni da se obrani posavina
e) došla do Marinaca i nije prošla blokadu tri prstena tenkova

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Nije informacija iz novina

Nije informacija iz novina već je to Mile Dedaković rekao. I ne samo da je on to rekao, već je na televiziji bila i snimka razgovora Tuđmana i Dedakovića gdje ovaj pita Tuđmana gdje je oružje, a ovaj njemu odgovara neka pošalje fax sa svojim zahtjevima. I da te odmah preduhitrim, taj razgovor nije nikakva montaža jer ga je nakon prikazivanja Dedaković i komentirao i potvrdio autentičnost.

Dakle oružje je navodno poslano, ali nitko ne zna gdje je završilo... možda zato što nikad nije ni poslano... ili je možda bilo prodano srbima... ili pak poslano u Hercegovinu... kako god, Vukovar i Bosanska Posavina su prodani.

I možeš se ti ljutiti koliko god hoćeš, ali istina nikad nije lijepa.

Istina da ova tema nema veze

Istina da ova tema nema veze sa ovim interesantnostima. No, nije zgorega utvrditi neke detalje. Cisto za primjer, Bijesdrugi, ti si mlad covjek. Nemas niti 30 godina, tako da nisi iz prve ruke upucen u stvari koje su se dogovorale oko Vukovara. Sada me interesira kome tocno vjerujes u ovoj prici i zasto? Ja osobno prilicno vjerujem dobrovoljcima (sa vise strana), nego onima koji po definiciji moraju braniti propuste HDZa.

Dakle, na temelju kojih saznanja pljujes po tim dobrovoljcima (ukljucujuci DEMOSa)?

Imam 33 godine. I

Imam 33 godine. I dragovoljac sam.

I pojima nemam što se dogovaralo na Pantovčaku ili u glavnom stožeru.. Pa tako niti bilo koji dragovoljac na frontu nema pojima što se događa na vrhu. Ali vole pričati da svi sve znaju...

Evo npr, Tadić i Rožić su 12 godina nosili cigle na Sljeme a da nisu znali zašto nose cigle na Sljeme i zašto baš tu marku. A uspješno su ih nosili...

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Gospodo draga budite malo

Gospodo draga budite malo uvidjavniji prema dami koja se predstavlja kao bjesodrugi a ustvari je lavlja kraljica iz Rijeke. Divno je kad osoba od 33 godine kako tvrdi je dragovoljac domovinskog rata sto znaci 33- 17 = 16 godina 1990 to jest 17 godina 1991. Prica koja pomalo lici na Boska Buhu ili Sirigojna. Tamo gdje sam ja bio takve nismo pripustali blizu oruzju jer su bili opasniji po sebe i blizu okolinu nego po neprijatelja. Ako je kakvi lokalni mlkadac i bio u blizini jedino sto je radio to je da nosi drva ili da cisti bunker. No kako se lavlja kraljica lazno predstavlja tako niti taj podatak nije tocan. Ona naime nije bila u ratu pa zato pati od kompleksa. Te komplekse i frustracije ispoljava ovdje i pod nickom bjesodrugi. Ustvari ona je vjerojatno placenik od strane SDP-a da HDZ-u nanosi stetu u ugledu jer se njezini postovi ne mogu drugacije protumaciti.

Bosnčero, još jednom. Ja

Bosnčero, još jednom. Ja sam bijesdrugi - MUŠKO. Lion Queen je dama i ona više ne piše ovjde, njen blog reklamiram u svojem potpisu...

Drugo, na to ću ti reći BUDALO (jer si se ipak mogao zabuniti za damu). Oluja je bila dio Domovinskog rata pa molim te prepračunaj svoju matematiku ako imaš dovoljno inteligencije za to.

2007-33=1974.
1995-1974=21 godina.

Dakle prijavio sam se početkom 1995, imao 21 godinu, odradio Oluju i još malo. Nisam Fumić ili Boško Buha koji su s 15 bili u partizanima...

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Dakle bjesodrugi iliti

Dakle bjesodrugi iliti lavlja kraljice kako ti draze. Obzirom da si zenskog roda biti cu poprilicno blag.
Osoba koja je 1995 krenula u rat ne moze se nikako zvati dragovoljac. Zasto. Pa da si ucestvovala u domovinskom ratu znala bi tko su dragovoljci i do kada je bio taj status. Eto ja sam ratovao od jeseni 1991 i imam spomenicu domovinskog rata pa nisam dragovoljac i ne bih se nikada kitio s tudjim perjem i prisvajao naziv za ono sto nisam. Recimo da pises istinu i da si 1995 imala 21 godinu mogla si biti u najboljem slucaju rocnik tako da niti onda nisi mogla biti dragovoljac. Nadalje da si se onda prijavila u vojsku bez temeljne obuke ne bi mogla doci do fronta a kamo li prezivjeti na frontu osim lozeci peci i cisteci bunker. Toliko o tvojem dragovoljstvu. I nemoj vise sramotiti taj casni naziv koji zavrijedjuje nekoliko tisuca Hrvata a ti svakako ne.

Treći puta bosnačero -

Treći puta bosnačero - bijesdrugi je MUŠKO!
Dragovoljac sam po tome što me nije mobiliziralo već sam sam došao u općinu i prijavio se

1991. nisam mogao jer nisam imao 18

vojni rok sam odradio - pa računaj malo. ako sam 1995. imao 21 to znači da sam odradio ročnu službu s 18, tj. godinu kasnije u mojem slučaju

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Ovo su vec price u stilu

Ovo su vec price u stilu Mirka i Slavka. Dakle nikako nisi dragovoljac jer dragovoljci su samo oni iz 1991 i to ne svi. cim je poceo ustroj HV-a i slanje poziva nema vise dragovoljaca. Nadalje znaci tebe je opcina slala? I to 1995 zanimljivo. No nista cudno za zensku osobu koja o ratu zna samo ono sto je vidjela na dnevniku HTV-a. Drugi puta malo bolje iskonstruiraj pricu da bi bila malo uvjerljivija.

Ajde četvrti puta,

Ajde četvrti puta, bosnačero (kaj si zbilja glup kao Mujo i Haso?)
Ja sam muško, ne žensko. Lion Queen je samo moja kolegica po stranci :)

Da, na općinu se prijaviš u ured za obranu i dobiješ mobilizacijski poziv. Onda onda odeš u brigadu (moja je bila 145.) i to je to.
Tako je to funkcioniralo od 1991. do kada je bilo mobilizacija, a bilo ih je 1995. prije bljeska i oluje...

ne kužim što tebi tu nije jasno.

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Meni je sve jasno samo tebi

Meni je sve jasno samo tebi nije jer nisi nikada bila u vojsci te si sad saznala kako to ide. Dakle osnova je mobilizacijski poziv i dakle ti si u prethodnom pisanju izrekla laz da si isla dragovoljno bez mobilizacije a sad spominjes da si dobila mobilizacijski poziv. Dakle ti nisi nikako bila dragovoljac niti po stupanju u oruzane snage a niti po vremenu kad si stupila u oruzane snage. Obzirom da si doma kuhala rucak, peglala rublje i cekala sad vec bivseg muza da dojde doma usput gledajuci dnevnik HTV-a nije niti cudo kako te stvari ne znas.
Dakle da ponovim ovdje navodis da si bila u vojnom odsjeku i dobila mobilizacijski poziv. Samim time nisi nikako mogla biti dragovoljac. No nije niti cudno kad znamo da takvih dragovoljaca kao ti koji su kuhali i glacali imamo preko 400 000. Kako je onaj u tvojoj omiljenoj osmoj ofanzivi rekao eh da smo mi imali toliko boraca za tri dana bi do berlina dosli. to jest sad bi Pancevo bilo zupanijsko srediste u Hrvatskoj.

A kako se zoves, Bijesdrugi?

A kako se zoves, Bijesdrugi? Mislim, najjednostavnije je utvrditi istinu tako da nam kazes svoje ime i prezime. Jer prilicno je lako kao anonimac uzimati sebi neke zasluge. Pogledaj samo Bosancera kako se rasplalio.

Bosnčero valjda fantazira

Bosnčero valjda fantazira kako me jebe životinjski pa zato hoće da sam žensko..i nikako da shvati da nisam...
Neka mu bude.. doggy ako baš želi, može i analno :) Tko zna na koju sliku me vidi

Neka hvala. Kod nas se kaze "Ne bih niti bicikl naslonio" ili "Ne bih niti sa stapom dirao". Ocito lavice da je kod tebe prazan krevet i hladan pa hormoni rade no nisam ja tvoj tip i nemoj mi vise slati takve otvorene nastrane pozive.

Evo npr, Tadić i Rožić su

Evo npr, Tadić i Rožić su 12 godina nosili cigle na Sljeme a da nisu znali zašto nose cigle na Sljeme i zašto baš tu marku. A uspješno su ih nosili...

a zašto ti nosiš svoje cigle? zašto ne pokušaš učiti na tuđim greškama?

gledaj mrak, ja sasvim jasno

gledaj mrak,

ja sasvim jasno shvaćam da HDZ nije savršena stranka, ali isto tako niti SDP-nije.
Ustvari, moju poziciju najbolje je opisao Butković u onoj kolumni o tome kako tko god pobijedi država nastavlja naprijed istim smjerom... između ta dva izbora, ne volim SDP i nasljednike komunizma i iz nekih drugih razloga nikada neću glasat iza njih.

Ono što ne razumijem ste vi zasljepljeni koji u SDP-u vidite moralni stup društva koji će sve ispraviti i dovesti državu do blagostanja. Svašta...

Istina da je HDZ već ukupno na vlasti 4 mandata i sigurno ima više pokazatelja što su napravili krvio, ali i SDP-ov jedan mandat je dovoljan da su se pokazali kao političari od krvi i mesa i ništa radikalno bolji od bilo koga drugoga. Dapače, i narodu su pali u očima jer su toliko orgijali i predizbornoj kampanji o svojem savršesnstvu i blagostanju (namjerno muljali narod kojima je dojadio HDZ iako su znali da to što pričaju nema blage veze sa stvarnošću), a na kraju pali na najobičnijoj podjeli fotelja...

Milanović je novi lider SDP-a (kao što je Sanader bio HDZ-a), ali kako Sanader nije stvorio skroz novi i savršeni HDZ tako niti Milanović neće stvoriti neki novi savršeni SDP. I do danas, osim zanimljivog osvježenja na sceni i djelomičnog regrupiranje fotelja u SDP-u, SDP je i dalje ostao što je bio... Bandić, Linić, Picula, Opačička, Komadina, Mršić - svi su tu - istoi pričaju, isto rade.. I poneko novo lice... I što da svi zbog toga glasamo za SDP?

Pitanje je dakle opet tko će bolje vladati jer je sposobniji vladati. Milanović sigurno nije kalibar Ive Sanadera, a HNS i drugi seratori koje moraju primiti u koaliciju samo još umanjuju njegove eventualne sposobnosti političkog upravljanja procesima...

Razlog što ovdje nema puno ovakvih mojih komentara je jednostavno što pollitika.com nije mjesto za takve komentare. Ovdje ste 99% vi, SDP-ovi glasači i ja. I kako vi pljujete na sve strane i kako kome odgovara, tako sam ja zauzeo isti koncept (čak i gori) i zabavljam se pokušavajući vas okupirati i pružiti kakvu takvu ravnotežu...

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Hehe. Pa ekipa te je

Hehe. Pa ekipa te je razhebala skroz. Ajde da i ti pokazes ljudsku stranu. :-)

Ali Bijesdrugi, sta ti fakat mislis da ovo opce porobljavanje drustva ide u jednom smjeru? Zipa. Covjek je samoodrzivo bice, a nakon vremena tiranije, dolazi vrijeme preporoda. A ljudima je polako dosta. Cak su i utisali. A znas sta to znaci po one koji bi prodali zemlju samo da zadovolje svijim najnizim strastima?

ja sasvim jasno shvaćam da

ja sasvim jasno shvaćam da HDZ nije savršena stranka, ali isto tako niti SDP-nije.
To svi znamo. Idemo dalje.
Ustvari, moju poziciju najbolje je opisao Butković u onoj kolumni o tome kako tko god pobijedi država nastavlja naprijed istim smjerom... između ta dva izbora, ne volim SDP i nasljednike komunizma i iz nekih drugih razloga nikada neću glasat iza njih.
Pravi nasljednici komunizma po svojem mentalnom sklopu najvise se nalaze u HDZ-u. Tako da ovo ne stoji. Vecina koji su u SKH-SDP bili komunisti poput Suvara otisli su jos 1992 iz stranke. Vecina komunjara koji su bili u partiji zbog prosperiteta i polozaja kad su vidjeli kud vjetar puse brzo su okrenuli kapute i prikljucili se HDZ-u. Taj pokret zvao se Jurlinizam a ti kao puckoskolac tada vjerojatno se toga ne sjecas. I narvno hrabri Ivo koji je iz gratza slao podrsku HDZ-u. Zanima me na kojoj se crti bojisnice kod Gratza on borio?
Pitanje je dakle opet tko će bolje vladati jer je sposobniji vladati. Milanović sigurno nije kalibar Ive Sanadera, a HNS i drugi seratori koje moraju primiti u koaliciju samo još umanjuju njegove eventualne sposobnosti političkog upravljanja procesima...
Sanader je sposobniji samo u bahatosti i nekompetenciji koju skriva s arogancijom. No kako su ministri jos nekompetentniji onda on izidje kao veliki guru. suker kaze nema para a Sanader odmah odgovara tko to kaze da nema para. Ima para. I tako vise puta.

Pravi nasljednici komunizma

Pravi nasljednici komunizma po svojem mentalnom sklopu najvise se nalaze u HDZ-u.
SDP je pravni nasljednik SKH. Točka. Ivica Račan, zadnji šef SKH je bio 17 godina šef SDP-a. To je kontinuitet.

Ako je tvoj point je da su neki članovi SKH-a prešli u HDZ, jesu.
Svi generali na primjer. I sigurno još mnogli lokalni funkcioneri i neki republički...

Ali ideolozi, strategi partijskog duha - ili su ostali u SDP-u (Račan npr), ili otišli u svoje stranke (Šuvar itd). To je ono što ih čini komunistima..

Drugo, oko SDP-a se okuplju ateisti, liberali, jugoslaveni (koji NIKADA neće oprostiti HDZ-u što im je uništio voljenu i bratsku Jugoslaviju) itd.. To su sve argumenti zašto SDP nikada neće biti moj izbor i zašto su oni "komunisti", tj. predstavljaju vrijedosti i mentalni sklop SKH.

Treći veliki problem, što se uz SDP vuče poduža kolona smeća iz starog režima. I kad SDP zauzeme nacionalnu vlastu, u općinama, policiji, zatvorima, ambulantama i drugim birokratskim mjestima na šefovska mjesta isplivaju djeca roditelja koji su drmali u Jugi (kaj je šefovanje u općini genetski?)), a za njima neproporcionalno poraste broj zaposlenih lokalnih srba, čeha i sličnih koji su zajedno sa srbima u ex državi činili birokatsku elitu... A naši ljudi, istih sposobnosti ostanu bez posla

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Ako je tvoj point je da su

Ako je tvoj point je da su neki članovi SKH-a prešli u HDZ, jesu.
Svi generali na primjer. I sigurno još mnogli lokalni funkcioneri i neki republički...

Da i najmladji general u JNA stvaratelj strategije opstenarodne odbrane i drustvene samozastite te nekolicina udbasa pracenih sa Perkovicem. U to divno drustvo prikljucili su se razni pizza i cevap majstori koji su izigravali velike hrvate noseci odojka u sanduku a sve pod kontrolom DB-a kako je to Licina opisivao u dvadesetom covjeku. Na sve njih su se nakalemili karijeristi iz SKH kojima izvrdavanje zakona nije bilo strano cak sto vise pozeljno. I ta heterogena zajednica opstajala je dok god je veliki japa zborio o jalnusima i stoci sitnog zuba. U tih deset godina Hrvatsku su gore opljackali nego sve horde cetnika koje su haracile. Ako bi netko izracunao izravna steta od Kutlina djelovanja veca je od ratne stete.

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.
WriteSomething knjiga
Syndicate content