SDP bi mogao uštedjeti 45 milijuna kuna

Biti ću kratak i konkretan. Sanaderova Vlada nije uspjela riješiti ni jedan jedini problem i čini se da je Dražen Šimleša u jučerašnjoj emisiji "Lica nacije" imao pravo kada je rekao da postoje samo dva izbora koja u ovom trenutku Vlada ima: prvi, da nastavi s ovakovim destruktivnim, apatičnim, bezidejnim, nestručnim i opasnim aktivnostima dovoditi građane do ludila, i drugu da doista ponudi rješenja i krene u obračun s nagomilanim problemima. Međutim, ovdje se neću baviti Vladom i Sanaderom jer smatram da je na tu temu sve rečeno te im u vođenju ekonomske, gospodarske, socijalne, zdravstvene i ine politike želim zdrav razum.

Kada sam 5. prosinca na Trgu sudjelovao i pratio prosvjed, smrznula me velika, velika istina prikazana činjenicom da je u ovoj državi politička oporba mrtva i da su na žalost jedina prava oporba u ovom trenutku oni građani i građanke koji imaju razuma i petlje pratiti i komentirati društvena događanja (aktivni građani). Nakon prosvjeda na kojem je (između ostalog) SDP prozvan i markiran kao jedan od većih (ako ne i najvećih) krivaca za apatiju i širenje nihilizma, usljedila je potvrda da je tome ipak tako.

Potvrdu tome našao sam u izjavama SDP-ovih političara na temu proračuna za 2009. godinu. Iako je "amandman na proračun ono posljednje oružje kojim mogu pokazati svojim biračima za što se zalažemo ja i moja stranka, kako bi mi napravili budžet, kome bi dali, a od koga uzeli. I iako amandmanom istjeraš na čistinu i Vladu, prisiliš je da ona istim tim tvojim biračima kaže: ne! Svjestan sam da ni ovaj put Vlada, vjerojatno, neće prihvatiti niti jedan od naših amandmana, ali će ostati jasna slika što smo to htjeli mi, a što oni (Nataša Božić, Novi list)" političari i političarke u SDP-u odlučili su šutjeti, tj. ne uraditi ništa. Čekaju da se Vlada i HDZ uruše sami od sebe: "najjača oporbena stranka SDP odlučila je ove godine, po prvi put otkada je višestranačja, ne uputiti na proračun niti jedan amandman (Nataša Božić, Novi list)".

No, ne radi se ovdje samo o alatu ili oružju zvanom amandman. Radi se o tome da je SDP koji je uporno samo sebe samohvalno nazivao oporbom sada na putu internog nihilizma i ljudi se u njemu ponašaju iracionalno.

Vjerujem da ljudi SDP-a nisu svjesni koliko golemu štetu zapravo čine na duže pruge! "Politolozi s Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu Ivan Grdešić i Nenad Zakošek smatraju kako sam odustanak od amandmana ne mora biti sporan čin jer se može tumačiti i kao znak protesta oporbe zbog toga što ih vlast uporno ignorira. Obojica, međutim, upozoravaju da su amandmani istovremeno i mehanizam za izražavanje političkog stava i nuđenje rješenja te da nije prvi put da SDP upravo taj dio svog opozicijskog poslanja – izbjegava.
– Čini mi se da se SDP-u u ovoj situaciji s proračunom, ali i u nekoliko važnih situacija prije toga, događa isto što im se dogodilo i na izborima: ne uspijevaju sasvim jasno artikulirati prema građanima što to oni ustvari nude, procjenjuje Nenad Zakošek. Njegov kolega Grdešić ističe kako SDP od prošlih izbora poprilično loše koristi svoju znatno ojačanu poziciju.
– SDP je kao nikada dosada u prilici da ima i jaču poziciju nego što to ona kvantitativno jest jer ih se percipira kao jedinu pravu oporbu. Moram reći da sam očekivao više od kluba zastupnika SDP-a, očekivao sam da djeluju kao izrazitija alternativa, da imaju ministre u sjeni koji će nuditi rješenja, a ne samo kritizirati, neskriveno razočarano komentira Grdešić.
SDP je ovih dana na raspolaganju imao, zapravo, dvije opcije kad je riječ o proračunu. Mogli su napustiti sabornicu i uopće ne raspravljati o proračunu i to ne samo zato jer je loš, nego i stoga što je HDZ-ova Vlada prekršila sve zakonske rokove za donošenje proračuna u normalnoj proceduri. Kao drugu opciju imali su na raspolaganju opstrukcijski govor – stotine i stotine amandmana kojima bi mrcvarili HDZ-ovu vladu i ukazivali redom na sve, i najsitnije pogreške.
SDP nije odabrao ni jedno ni drugo – niti je potpuno bojkotirao vladu i njezin proračun, niti im je odlučio zadati muke i probleme. Odustanak od amandmana jednostavno je polovično rješenje. SDP je žestoko iskritizirao Vladu zbog predlaganja nerealnog predizbornog proračuna, koji ne percipira ozbiljnu krizu što prijeti Hrvatskoj u 2009. godini. Istovremeno, SDP nije ponudio nikakvu iole razrađenu alternativu takvom proračunu (Novi list)
".

Iskreno, sve mi ovo izgleda kao savršen recept za kolektivnu apatiju koja bi vrlo lako u sljedeće dvije godine mogla prerasti u nešto opipljivo. Francuska, Grčka.. samo su primjeri.
U Hrvatskoj prave političke oporbe nema i to je jako, jako opasno. Iako se osobno ne bojim ničega, moram priznati da imam želju za ljepšim svijetom.

Stoga, slijedom navedenog predlažem da saborski zastupnici SDP-a po hitnom postupku daju ostavke i napuste Sabor. Za sada to tražim samo od SDP-ovaca u Saboru, a ne bih imao ništa protiv ni da predstavnici SDP-a otiđu i iz svih županija, gradova i općina gdje su u "oporbi". Tim bi činom država uštedjela cca 45 milijuna kuna (samo za zastupnike SDP-a u Saboru). Tim bi činom stali na kraj vlastitoj demagogiji. Jer, sami su odlučili, mimo volje onih koje zastupaju, NE RADITI NIŠTA.

Postoji li u hrvatskoj radnica ili radnik koji ide na posao, ne radi ništa i za to dobiva plaću? Što bi se dogodilo pekaru koji se ne slaže sa poslodavcem da prestane peći kruh?

Zastupnici i zastupnice SDP-a u hrvatskome Saboru odlučili su prestati peći kruh jer je sve u banani, jer su u svađi sa svima, jer ne vjeruju nikome, jer je sve sranje. Dobro, to mogu razumjeti i podržavam, ali neka izvole dati ostavke i rasteretiti proračun.

Neka prestanu širiti kolektivnu apatiju i beznađe! Neka prestanu građanima i građankama gasiti svijetlo na kraju tunela. Gospodo i gospođe u SDP-u, ako se vama svjetlo ugasilo, meni se nije! Isto kako sam 5. prosinca tražio od vladajućih da rade svoj posao, tako sada zahtijevam i od vas. U suprotnom, kanite se puste malograđanske demagogije i otiđite.

Tim ćete činom uštedjeti 45 milijuna kuna. Kako? Bruto plaća zastupnika s 30 godina radnog staža iznosi 31.000,00 kn. Uz to svaki zastupnik/ica dobiva 1.000,00 kuna za odvojeni život (uvjet je više od 50 km do Zagreba). Uz to, pripada im i 1.700,00 kuna zastupničkog paušala mjesečno. Nekima pripada pravo i na 2.500,00 kuna za stanarinu i 500 kuna za režije. Za dolazak u Zagreb i povratak iz Zagreba (utorak - petak) opet imaju pravo na putne troškove za vlastiti auto 2,0 kune po kilometru. Samo rijetki naime koriste plaćeni javni prijevoz. Oni pak koji stanuju manje od 50 km od Zagreba imaju pravo svaki dan na putni nalog, 2 kune po kilometru ali nemaju naknadu za odvojeni život i troškove stanarine. Uz sve nabrojano, svaka stranka MJESEČNO po zastupniku dobiva oko 30.000 za "redovan rad" (zastupnicama je ovo uvečano za 10%).

SDP ima 56 zastupnika i zastupnica.

Kada sve zbrojimo (stavio sam gornje brojeve kao prosjek, računao sam realno, dakle oduzeo stanarinu ako koriste prijevoz), svi zastupnici i zastupnice SDP-a državu koštaju cca 45 milijuna kuna GODIŠNJE.

Što se sve može tim novcem? Ta zastupnici i zastupnice SDP-a ionako ne žele raditi.

Komentari

@ilesar imam puno jači

@ilesar imam puno jači prijedlog. Mirne duše možemo ukinuti Vladu odnosno smanjiti je na 1 osobu jer i ovako Vlada to sam JA Sanader. Osim toga Sabor bi mogli svesti na 3 člana jer to što odluči Glavaš, Šoja i Memedi to odluči i Sabor. Jedini je problem što su nedisciplinirani i švrljaju okolo pa ih treba dugo čekati. Primjeri su friški. Nadam se da će ih biti još.
Neda mi se računati ušteda. Mislim da su ozbiljni novci u pitanju. Nedostatak ovog prijedloga bio bi jedino manji BDP zbog pada prometa u restoranu Sabora.

Pitam se ovih dana : čemu

Pitam se ovih dana : čemu služi političko djelovanje u sadanjem trenutku?
Prodavanju ili bistrenju magle.Zaista ne tražim suglasje na moje viđenje da je ovaj državni proračun po strukturi svog sadržaja ali i načinu na koji je stvaran prodavanje magle za naivne štovatelje gluposti.
On će poslužiti nekima (samo nekima) da nagradi lojalnost praćenja trgovaca naših sudbina do lokalnih izbora.
Amandmani, traže preraspodjelu nečaga čega realno neće biti?To je nastavak prodavanja magle.Ne daj Bože da kojim slučajem neki budu prihvaćeni, što nije nerealno očekivati, u ovoj komediji.
Ili amandmani mjenjaju osnovu sadržaja proračuna, čime najavljuju jedan jedini potrebiti cilj u ovom trenutku: stvaranje zdrave vrijednosti kroz poticanje gospodarstva (onog koji stvara novu zdravu vrijednost). A to je nemoguće, jer takvi amandmani bi dali posve novu strukturu proračuna, odredili njegove nove ciljeve.A za to HDZ nije imao hrabrosti . Sve što bi se moglo dogoditi je moguće „kokošarenje“ i perje koje će letjeti ali se neće vidjeti u magli.
Obzirom na stavove ekonomskih stratega SDP-a o ovom proračunu,koji su se mogli pročitati u javnosti, smatram da su ostali dosljedni, jer nikakvi amandmani neće promjeniti sadašnji odnos državnog proračuna kao odgovor na hrvatsku političku zbilju.
Osobno mi se čini da prodavatelji magle prilikom glasovanja o državnom proračunu za 2009. g. žele biti zajedno na istom brodu. Neka se sjete samo rasprave jednog zastupnika HDZ-a o proračunu za 2009: “Nije istina da Vlada nema ekonomsku politiku, jer je i loša ekonomska politika ipak politika.”

vidim da se mogu napisati

vidim da se mogu napisati plahte teksta bez da se sed procita i razumije ono o cemu se pise. pa, evo sve na jednom mjestu, redom.

@drlesar

hvala na citatu kojim potvrdjujes ono sto ti govorim. ja ne problematiziram tezu da SDP kao oporba u saboru radi dovoljno. iskreno premalo znam da bi o tome donosio meritorne zakljucke. ne znam sto se od klubova ocekuje, i po kojim kriterijima ti donosis zakljucke koje donosis. i da, vjerojatno sam pristran prema SDPu.

no ne do mjere da nikome ne dozvoljavam kritizarti SDP. proglašavam ih bezgrješnim. to je pak potpuna neistina, i zato sam te trazio da pokazes na osnovu kojih mojih rijeci tako nesto mozes ustvrditi.

naravno da ih nisi nasao. jer se ja niti ponasam niti ne pisem na taj nacin.
ali si isto tako ne dozvoljavam tako pausalno ocjenjivati druge ljude bez nekog temelja, sto ti - ocigledno radis.

@zdravko.garcin

"… po toj logici je podnošenje amandmana na proračun jedini posao koji obavljaju zastupnici oporbe. smiješno…"

Tomu se konfrontiram, jer to nije smiješno! Ako je pitanje Proračuna smiješno, tada su predočena određenja u čitavom komentaru Aleksandar Hatz… - jednostavno neozbiljna i nedorasla. Oprosti, Hatz ..., pa PRORAČUN je temeljno PITANJE HRVATSKE DRŽAVE.

zdravko, oprosti, ali morati cu te zamoliti da jos jednom procitas sto sam napisao. ja naime niti u jednom trenutku nisam napisao da je pitanje proracuna smijesno. smijesnim sam proglasio svodjenje kompletnog parlamentarnog rada na podnosenje amandmana na proracun.

zar bi ti zastupnika koji u saboru ne radi nista, osim sto jednom godisnje podnese par stotina amandmana na proracun, proglasio vrhunskim?

ili bi zastupnika koji cijele godine radi mnogo, ali ne podnese amandman na proracun proglasio beskorisnim (kao ilesar u ovom dnevniku)?

pozitivan odgovor na bilo koje od ova dva pitanja - e to je ono sto je smjesno.

evo, npr. mrak je jasno napisao da misli da je ovo bio krivi potez SDPa. OK, uvazavam to misljenje. ali na osnovi jednog poteza, pa cak i da je on po nekim "univerzalnim principima" (a ne prema vlastitoj percepciji) pogresan, ljudima imputirati da u saboru ne rade apsolutno nista (sto ovaj dnevnik eksplicitno tvrdi) je - jos jednom ponavljam - demagogija, i to vrlo povrsna.

Demagogija je nesto sto je

Demagogija je nesto sto je kroz 17 godina pokazalo apsolutnu nesposobnost za nosenje s politickom situacijom proglasavati bilo cime osim beskorisnim i suvisnim.

UZDP-Tiaktiv

Aleksandar Hatz.. Razlozi

Aleksandar Hatz..

Razlozi nepodnošenja amandmana na Državni proračun pojedinačnog zastupnika mogu biti različiti. Konačno može biti riječ i o tomu da je pojedinačni zastupnik zadovoljan s Proračunom (i svojim interesima u njemu, tj. interesima onih koje predstavlja u parlamentu).
No, o tomu ovdje nije bilo riječi ! Dapače, i to se u članku točno predočuje - riječ je o golemoj SKUPINI zastupnika, koji su de facto "nepodnošenjem amandmana" - protestirali !? Ti si to prihvatio kao "normalno", i predočio si svoj komentar. Ja to nisam prihvatio kao "normalno", i predočio sam svoj komentar. Dapače, naglasio sam što je to proračun (čak i istaknutim slovima).

pa zasto i ne bi bilo

pa zasto i ne bi bilo "normalno", kao taktika politicke borbe i prenosenja politicke poruke?
na isti nacin kao sto je "normalno", tj legitimno skupno napustiti sabor u odredjenim trenucima. ili se i tada demonstrira "nerad"?

ps: uvazavam tvoj kometar, iako se ne slazem s njim. moja rakcija je prvenstveno isla prema krivoj interpretaciji mog koristenja pojma "smijesno"

Aleksandar Hatz... sve je

Aleksandar Hatz...
sve je razjašnjeno, jer "smiješno" je i bilo "trnu u oku".
A glede taktike da se ne podnose amandmani, hm ..., no, da se ne vraćamo na prethodno.

ps: nego, drlesar, jesi li

ps: nego, drlesar, jesi li ti podnio koji amandman na proracun?

Zasebna je skupina

Zasebna je skupina komentara, koje je u biti predočio bijesdrugi.

bijesdrugi,

prvo, citiram iz tvojega komentara Ned, 14/12/2008 - 00:49 — bijesdrugi, slijedeće:
"Skupa s tobom, ovdje ima najmanje 10 stručnjaka koji tvrde da mogu napraviti bolji proračun... Pa što čekate.... ."
Naime, je li pitanje upućeno @ilesar, ili @drlesar ?
Ako je to upućeno @drlesar, tada uočavam da na to do danas nije dao odgovor. Međutim, on i nije autor ovog članka, pa nije ni "etički" dužan davati bilo komu odgovore na njegova pitanja.

Drugo, citiram iz tvojega komentara Sub, 13/12/2008 - 23:17 — bijesdrugi, slijedeće:

Kada bi barem 1% tih dežurnih kritiračara i mudraca stvarno nešto znali - imali bi najmanje 500 regionalno uspješnih kompanija u kojima bi oni bili dokazano uspješni predsjednici uprava ili što već..

To što si napisao jednostavno je netočno.
Možeš biti pametan koliko god hoćeš, čak i po objektivnim kriterijumima npr. obrazovanje, poslovna uspješnost, kvaliteta rada npr. u administraciji, školstvu, zdravstvu, poslovne i druge inicijative itd., pa da si "propalitet" ako institucionalni sustav svojom "političkom voljom" spriječava da bilo što od toga "ugleda svjetlo dana".
Primjerice, dokazana nestručna osoba na mjestu državnog tajnika (i na drugim mjestima) - ali koja je "politički kvalitetna", može baciti u koš, primjerice, najkvalitetnije poslovne projekte ili inicijative - zato što su "oni loši" itd. I ni da trepne okom. (Tako nešto sam i osobno doživio, konkretno, u Ministarstvu gospodarstva od državne tajnice iz "kvote" HSLS itd. - a ima toga "još" !)

Tebi, i svima nama poznati naziv "grijeh struktura", nije "izmišljen".
Hrvatski državni, pa i lokalni institucionalni sustav - a kada je riječ o Zagrebu - tada je to neupitno (jer to znam) - stvarno je DRPENZI - SUSTAV. Prema tome tih 1% jesu "pjevači" protiv DRPENZI-SUSTAVA. Zato napadati tih 1% u najmanju ruku nije pošteno. Dapače, među njima itekako postoje pojedincii s imenima i prezimenima koji su konkretno platili hrabrost osobnog konfrontiranja Državi u vlasništvu HDZ, a isto tako i Zagrebu u vlasništvu SDP-a. Inače, sve ovo što se objavljuje u medijima jedva je 1% što se događa u stvarnosti.

Zasebno, tvoj prvi prilog o Čačiću nije korektan prilog, jer je u kontekstu predočenoga članka RAZVIDNO riječ o političkoj promidćbi Predsjednika političke stranke HNS !!!
Tvoj drugi prilog je odličan, jer je sukladan sadržaju članka (dapače, držim da je riječ o jako dobro napravljenom pamfletu).

Treće, u ovom istom komentar Sub, 13/12/2008 - 23:17 — bijesdrugi, vraćaš se na ovaj članak, citiram:

Zanimljivo, drlesar je ovo sve negirao da išta od toga dobija

Sada izravno prozivaš Lesara s pitanjem što to on čini u funkciji zastupnika. Napiši svoj članak i objavi nešto pod nazivom: Lesar u Saboru prodaje maglu, primjerice … Ovo je preko autora ilesara - obračun sa zastupnikom drlesasrom. Naime, to tako proistječe?

Četvrto. Iz tvojega komentara Ned, 14/12/2008 - 01:53 — bijesdrugi , citiram sljedeće:

" … tamo si nešto muljao da kao ne uzimeš ovo te ne ovo, ali samo ovo da... pa da vidimo koliko ti mjesečno na svojem tekućem imaš od saborskih aktivnosti ...

Od kuda ti pravo na predočenu zlouporabu "šatrovačkog bezobrazluka", - ali za izravni napad na Lesara ? Dapače, to činiš zlouporabom kvalitetnog članka ovdje potpisanoga @ilesar, a za takav napad na @drlesar?
Pa nema drlesar glasove 56 zastupnika SDP Hrvatske, što je itekako "ključno" u svemu !
Ako želiš "propitivati" rad zastupnika Lesara - to i učini na način koji je, slobodno i "šatrovački" - ali tada izravno na njegovom članku.

Zdravko, ja ti s xlesarima

Zdravko, ja ti s xlesarima ovdje se prepucavam od provog dana. Meni su ti njih dvojica isto - neki Lesar koji filozofira o svemu a u životu nisu napravili ništa... Ovaj jedan uzima od države 30.000 kn mjesečno a nivo je obične babe klafrače...

previše trošiš vremena na dekonstrukciju mojih komentara...

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

bijesdrugi, dakako da s

bijesdrugi,

dakako da s razlogom ne mogu ulaziti u međuodnose o kojima govoriš - to je ipak osobno. Moj komentar je bio u svezi članka, i komentara koje si predočio u svezi članka. Konačno, jednako kao i drugi - na ekranu pred sobom imam samo riječi članaka, riječi komentara - i ništa više.
(Dakako, da vi stariji članovi pollitika.com imate vidljive ili nevidljive međuodnose od ranije, a koji mi s razlogom ne mogu biti poznati.)

Glede odgovora koji

Glede odgovora koji podržavaju SDP "šutnju" u Saboru, slijedeće.

Prvo. Ne slažem se s komentarom Sub, 13/12/2008 - 23:49 — DEMOS, koji kaže, citiram:

ja razumijem uzaludnost truda da se pišu amandmani.... A šta bi oni tili.... Pa jedini im posao i jeste da kao oprba kritiziraju, nude i predlažu druga riješenja...... kao što je i vladajućima "zadatak" da ništa od toga ne prihvate .

Naime, ne samo da se s takvim mišljenjem ne slažem, već se izravno konfrontiram! Zadaća oporbe, posebice glavne oporbe - a to je SDP, koji se dapače još i "busa u prsa" da su socijaldemokracija (valja pogledati u rječnik što je socijaldemokracija kao ideologija - a to je u značajnoj mjeri suprotno od SDP Hrvatske!) NIJE u tomu da njihovi zastupnici "griju stražnjice" u toplim saborskim foteljama. Naime, oni su tamo da politički i stručno djeluju sukladno ideologiji koju predstavljaju, i potvrđuju na djelu (barem ja to tako mislim).

Postoji "pozamašan" instrumentarij političkog "alata" koje oporba, onda kada je kvalitetna, može koristiti. To i ti DEMOS, i svatko zainteresirani, može pročitati u bilo kojem kvalitetnijem udžbeniku, a oni postoje, i prevedeni u Hrvatskoj. Naravno, očevidno je da to SDP Hrvatske "ne zna" ?
Konačno, Vujić traži "četvrti put", a Bandić je itekako na "pravom putu" ... !

Drugo. U komentaru u Sub, 13/12/2008 - 19:22 — Aleksandar Hatz... kaže:

"… po toj logici je podnošenje amandmana na proračun jedini posao koji obavljaju zastupnici oporbe. smiješno…"

Tomu se konfrontiram, jer to nije smiješno! Ako je pitanje Proračuna smiješno, tada su predočena određenja u čitavom komentaru Aleksandar Hatz… - jednostavno neozbiljna i nedorasla. Oprosti, Hatz ..., pa PRORAČUN je temeljno PITANJE HRVATSKE DRŽAVE. Ili možebitno "griješim" ?

Zato nije demagogija da SDP ništa ne radi. Konačno, može raditi "sve" - a ne znam što to sve rade u Saboru, osim što brojni prodaju osobnu "pamet" i pamet, i socjaldemokratsku "pamet" - no, ako i kada u svezi Proračuna imaju samo opće - de facto i de iure demagoške rečenice, tada - HVALA LIJEPO !
Nedavno, i ne tako "daleko" SDP Hrvatske je tražio izglasavanje nepovjerenja Vladi, dapače, u početnoj varijanti i raspisivanje izvanrednih izbora. Što sada čini? Doslovno prodaje "hrvatsku maglu", i pritom razvidnoi MONOLITNO stoji "kao jedan" iza MILANA BANDIĆA, ali PRIJE SVEGA iza GO SDP Zagreba, jer on "drži" Milana Bandića na vlasti u "ime" socijaldemokracije u gradu Zagrebu !? Naravno da SDP Hrvatske ne zanima ni Proračun grada Zagreba, koji je ovog trenutka, barem, preko Holdinga a dijelom izravno - sveukupno zadužen s oko 1 MILIJARDE eura !

Da, da - rasprava o proračunu, i rasprava o novcu - je "smiješna" ??? Na to odgovaram s: DA - "rasprava" o proračunu je JEDINI POSAO koji je važan za rad zastupnika - i to svih !
OSTALO je SPOREDNO, u odnosu prema predočenom.
Naime, ako ti nije "poznato", rasprava o Proračunu je i "razgovor" o tomu kuda su otišle milijarde u Hrvatskoj, ali i u gradu Zagrebu!!!
Ma "fućkaš lovu, milijarda tam - milijarda vam", zar ne?

Ma vidim ja da se mi nešto

Ma vidim ja da se mi nešto ne razumijemo a ipak razumijemo (pa i uglavnom slažemo). Biti će da se još nismo dovoljno dobro upoznali jer si ovdje vidim vrlo kratko pa od tuda vjerojatno i ovi mali nazovi nesporazumi jer......
Zadaća oporbe, posebice glavne oporbe - a to je SDP, koji se dapače još i "busa u prsa" da su socijaldemokracija (valja pogledati u rječnik što je socijaldemokracija kao ideologija - a to je u značajnoj mjeri suprotno od SDP Hrvatske!) NIJE u tomu da njihovi zastupnici "griju stražnjice" u toplim saborskim foteljama. Naime, oni su tamo da politički i stručno djeluju sukladno ideologiji koju predstavljaju, i potvrđuju na djelu (barem ja to tako mislim).

Postoji "pozamašan" instrumentarij političkog "alata" koje oporba, onda kada je kvalitetna, može koristiti...... ... sam ja na različite načine već kazao i na ovom portalu napisao bezbroj puta.... bilo u vidu neke zajebancije ili pak ozbiljno.

Podržavam ! Razlika po

Podržavam !
Razlika po svemu sudeći proistječe iz toga što ja redovito govorim, barem to nastojim činiti, na točno određenu temu.

Prije mojih komentara i

Prije mojih komentara i odgovora na komentare, a u biti mojeg ulaska u raspravu, napominjem da je riječ o izvrsnom članku. Također razvidno je da se "preko" tvojeg članka u brojnim komentarima govori o mnogo važnijim "pitanjima". U tom smislu moji odgovori nisu "slučajni", i itekako su povezani s poznatom serijom mojih članaka koja je u tijeku.

ilesar,

Prvo. Ne slažem se s komentarom Ned, 14/12/2008 - 00:03 — ilesar kada kažeš, citiram:

... alternativa će vrlo brzo biti demonstrirana na ulici. Nije baš da se plašim, ali totalitarizam nam je pred vratima. Za to odgovornima držim "oporbu ...

Naime, u uvjetima pristupa Hrvatske u EU, bilo kakav "totalitarizam" je jednostavno nemoguć.
Nadalje, držim kako ti (ali i drugi s takvim mišljenjima) ne uočavaš u svojem takvom odgovoru da smo mi danas u ovoj situaciji upravo zbog totalitarizma !!! A na totalitarizam odgovarati s totalitarizmom, nije ništa drugo nego dolijevanje "ulja na vatru".
Naime, ključno je uočiti da danas nije riječ više o prikrivenoj parlamentarnoj diktaturi Franje Tuđmana u periodu od 1991-1999. godine - koja je NOTA BENE postojala ! Podsjećam na činjenicu (!) da je slovom i brojkom faktički riječ o 10 GODINA, promatrano od 1990-2008. godine tj. od ukupno 18 GODINA do danas!
Sada je riječ o partijskoj diktaturi i o političkim makijavelistima kako HDZ tako i njegovih ortaka HSS i HSLS, i s druge strane SDP.

Drugo, tvoj komentar Sub, 13/12/2008 - 19:31 — ilesar, držim da sadržajno ne stoji, citiram.

…Pokušao sam u tekstu naglasiti činjenicu da su SDP-ovi ljudi odabrali lošije rješenje. Naime, čini mi se da su prepustili građane samima sebi. Začeli su apatiju, doprinose nezadovoljstvu, nema lijepih vijesti i nade...

Naime, osobno nisam uočio da u tekstu primarno govoriš o tome da je SDP začeo apatiju, da doprinosi nezadovoljstvu, da nema lijepih vijesti i nade itd., već da to spominješ sekundarno.
Konačno, SDP je jedna od političkih stranaka, koja je točno onakva kakvu spominješ u tekstu.
Ne uočavam nikakav razlog da oni koji nisu za HDZ moraju biti za SDP, i da je SDP - u tom slučaju, jedini izbor hrvatskih građana. SDP danas jeste najsnažnija oporbena politička stranka, i to je činjenica. I NIŠTA VIŠE. A kako radi svoj posao - osobno si u oprimjeru Proračuna točno predočio: neodgovorno ! A, konačno, baš ih i briga, što si predočio konkretnim brojkama.
Inače, uočavam da ti je naslov netočan. Trebao bi glasiti: Birači bi mogli uštedjeti 45 mil. kuna, ili tako nekako. SDP nema razloga za predočenom uštedom, dapače!

HDZ i SDP su za potrebe

HDZ i SDP su za potrebe svoje Partije, kupili glasace u brodogradilistima za 15 mld.$ od 1995. godine do danas.Znaci da je Partija vaznija od Hrvatske.Tesko njoj...

Navozi pojeli 15 milijardi $
Točan iznos proračunskog novca koji je država do sada ulila u brodogradnju je nepoznat, ali brojke s kojima se barata dovoljno su zaštrašujuće.Primjerice, samo je krajem 2006. godine odobreno 4,2 milijarde kuna za sanaciju brodogradilišta, u vrijeme kad su gubici u brodogradilištima premašivali 9 milijardi kuna, a njihove kratkoročne i dugoročne obveze bile su oko 8,5 milijardi kuna.Procjenjuje se da je od 1995. brodogradnja progutala oko 15 milijardi dolara, što je u eurima barem jednako toliko jer, ne zaboravimo, većinu tih godina dolar je bio izrazito jak. Procjenjuje se i da bi nova sanacija mogla stajati još 10 milijardi kuna. Svojedobno je Damir Kajin izjavio da je sanacija brodogradnje porezne obveznike stajala više nego što je iznosila vrijednost izvezenih brodova. Prema gruboj procjeni, brodogradnja svake godine “proguta” 1,5 posto BDP-a.

Slažem se u potpunosti s

Slažem se u potpunosti s dnevnikom (iako s Lesarima općenito nemam baš neku povijest suglasnosti:). Od famoznog broja 56 zastupnika i "najvećeg broja zastupnika ikad za SDP" ostala je velika, debela nula.

Sanaderova Vlada ima tanku većinu, nagrižena je skandalima, krizom, općim nezadovoljstvom stanjem u državi (istinabog, tipično hrvatski samo grintanjem sebi u bradu), ali SDP ni na koji način to ne zna okrenuti u svoju korist, a očekivati da okrene u opću korist je ipak malo preoptimistično.

U naletima mazohizma, pratim saborske rasprava na internet-televiziji, pa čak i na MaxTV-u ponekad okrenem na kanal SaborTV. Inače, preporučujem to besplodno trabunjanje kao idealnu pozadinu ako nešto radite, provjereno ne odvlači pažnju :)

U prijašnjim sazivima kad je SDP bio u oporbi, barem su se poneki zastupnici znali profilirati kao dobri govornici, koje je bilo smisla barem poslušati. Ovo danas je blaga jeza. HDZ-ovci ih uvijek, ali uvijek, navuku na tanak led prepucavanja vi ste ovo od 2000 te -a vi ste ovo zadnjih pet godina... I onda oni mjere pimpeke k'o da su u svlačionici, moj je veći, ne moj je veći... Vi ste sve zasrali... ne VI ste sve zasrali...

Netko je spomenuo proceduralno mučenje Vlade velikim brojem amandmana, uobičajena praksa opozicija u svjetkim parlamentima, ništa od toga. Onda bi trebalo sjediti u sabornici, a od toga bole prepone.
Jedino što SDP učinkovito čini je da glumi oporbu.

Jedino što SDP učinkovito

Jedino što SDP učinkovito čini je da glumi oporbu.

Ma kakvi. Isfuran je odlican izbor. Ekipa nesposobna da vlada i da drzi konce i ekipa nesposobna da glumi oporbu. Kud ces bolje za jacanje pluralizma?

U svakom slucaju, dosadasnji saziv je daleko najbolji i najuspjesniji u ime demokratizacije drustva.

UZDP-Tiaktiv

Jedino što SDP učinkovito

Jedino što SDP učinkovito čini je da glumi oporbu. U Trogiru i to glumljenje rade jako loše...... jer:
U tri i pol godine su samo jednom zatražili izvanrednu sjednicu GV i to nakon šta sam ih to molio skoro cijelu godinu.... a kad je došlo do te "sjednice" onda su povukli predloženi dnevni red.... pametnom dosta.

Svaki put kad bi moglo doć do političkog okršaja sa HDZ-om dogodi se ista stvar. Predsjednik lokalnog HDZ-a kao malo uvrijedi SDP-ovce sa već otrcanim floskulama o drugovima ili sl.... a junački SDP se fino pokupi i napusti sjednicu,.... i to doslovno svaki put kada mogu poentirati pa i vratiti istom mjerom u smislu "vrijeđanja" i vrijeđanja.... pametnom opet dosta.
...... a više o tim lokalnim igricama nakon Nove godine......

To je, nažalost, otužna

To je, nažalost, otužna istina "povijesne zbiljnosti" oko nas:
- nesposobna bagra s Ego Snjeguljicom na čelu s jasnim (i javnim) klepotkratskim instinktima
- impotentna i anemična oporba
- mainstream mediji (primarno HRT i Hlo) koji imaju misiju uvjeravat nas kako dobro živimo i da je dr. Ivo uvijek u pravu
- porezni obveznici koji to toleriraju.

Promijenit će se to. Jednom. Kada se ovi potroše (ili bolje rečeno kada sve potroše), ljudi će glasati protiv. A do onda će još toooliko štete napraviti da stvarno možemo razgovarati o "bespućima".

U predstavljanju proračuna,

U predstavljanju proračuna, druga reečenica koju je izgovorio Sanader bila je otprilike:
ovo pred vama nije konačan proračun, mi (Vlada op.a) ćemo do ponedjeljka još pripremiti amandmane. Moguće je da interveniramo i do 2 pa i više milijardi.
U tom trenutku oporba je trebala odbiti raspravljati o nećemo što nije konačno i jasno reći da čeka ponedjeljak i konačni proračun.
Ili do ponedjeljka pripremiti svoj konačni alternativni proračun.

U tom trenutku oporba je

U tom trenutku oporba je trebala odbiti raspravljati o nećemo što nije konačno i jasno reći da čeka ponedjeljak i konačni proračun.

Ma sasvim super nam objašnjavaš kako to u saboru funkcionira. Jedina vaša uloga je opstrukcija bilo koj vrste... Kao mala djeca... Trebali smo im reći - nećemo igrati pikule dok vi ne donesete još one dvije pikule.

Ili do ponedjeljka pripremiti svoj konačni alternativni proračun.

Skupa s tobom, ovdje ima najmanje 10 stručnjaka koji tvrde da mo napraviti bolji proračun... Pa što čekate....

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Biti ću kratak i konkretan.

Biti ću kratak i konkretan. Sanaderova Vlada nije uspjela riješiti ni jedan jedini problem i čini se da je Dražen Šimleša u jučerašnjoj emisiji "Lica nacije" imao pravo kada je rekao da postoje samo dva izbora koja u ovom trenutku Vlada ima: prvi, da nastavi s ovakovim destruktivnim, apatičnim, bezidejnim, nestručnim i opasnim aktivnostima dovoditi građane do ludila, i drugu da doista ponudi rješenja i krene u obračun s nagomilanim problemima.

A ti, taj Šimleša i drugi u toj emisili i bilo gdje drugdje: koje iskustvo s rješavanjem problema oni imaju? Koji problem su u svojoj karijeri riješili. S čime su upravljali da znaju detektirati srž problema? Koja je njihova stručnost?

Kada bi barem 1% tih dežurnih kritiračara i mudraca stvarno nešto znali - imali bi najmanje 500 regionalno uspješnih kompanija u kojima bi oni bili dokazano uspješni predsjednici uprava ili što već.... A oni samo pričaju, pričaju, seru, seru i kakti genijalno zaključuju "ne valja ništa". Pretpostavljam da to mjere gledajući svoju situaciju jučer i danas.... Ajde recimo da je to neko mjerilo. Ali zašto je Ivo kriv što su oni nesposobni i danas im nije bolje nego što je bilo jučer? Što Ivo im daje plaću? Ivo im određuje tržišnu vrijednost?

Ne mogu to nikako shvatiti. Zašto bi Ivo trebao biti dežurni spasitelj svakog isfrustiranog, lijenog, ograničenog i neobgrazovanog hrvata....

Tim ćete činom uštedjeti 45 milijuna kuna. Kako? Bruto plaća zastupnika s 30 godina radnog staža iznosi 31.000,00 kn. Uz to svaki zastupnik/ica dobiva 1.000,00 kuna za odvojeni život (uvjet je više od 50 km do Zagreba). Uz to, pripada im i 1.700,00 kuna zastupničkog paušala mjesečno. Nekima pripada pravo i na 2.500,00 kuna za stanarinu i 500 kuna za režije. Za dolazak u Zagreb i povratak iz Zagreba (utorak - petak) opet imaju pravo na putne troškove za vlastiti auto 2,0 kune po kilometru. Samo rijetki naime koriste plaćeni javni prijevoz. Oni pak koji stanuju manje od 50 km od Zagreba imaju pravo svaki dan na putni nalog, 2 kune po kilometru ali nemaju naknadu za odvojeni život i troškove stanarine. Uz sve nabrojano, svaka stranka MJESEČNO po zastupniku dobiva oko 30.000 za "redovan rad" (zastupnicama je ovo uvečano za 10%).

Zanimljivo, drlesar je ovo sve negirao da išta od toga dobija

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

"Zanimljivo, drlesar je ovo

"Zanimljivo, drlesar je ovo sve negirao da išta od toga dobija"
U laži su kratke noge. Daj likn gdje sam ja to ustvrdio?
No, od tebe se osim laži drugo ni ne očekuje.
Mora da si imao teško djetinstvo.

pa ajde onda ljubitelju

pa ajde onda ljubitelju transparentnosti da vidimo što ti na plaću sve konzumiraš od tih beneficija..
tamo si nešto muljao da kao ne uzimeš ovo te ne ovo, ali samo ovo da...
pa da vidimo koliko ti mjesečno na svojem tekućem imaš od saborskih aktivnosti...

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

I. Lesar se pita: " Postoji

I. Lesar se pita: " Postoji li u hrvatskoj radnica ili radnik koji ide na posao, ne radi ništa i za to dobiva plaću? "

Slično pitanje postavila sam i ja, ne tako davno. Jedina sitna razlika između mene i I. Lesara bi bila ta da ja smatram da bi ostavku trebali dati SVI zastupnici skloni učestalom markiranju s radnog mjesta (u Saboru) kao i ona "pasivna bića koja samo sjede". Ušteda bi se u tom slučaju popela na još više. No, vjerujem da I. Lesar isto misli, samo nije naznačio u postu....

btw. pomalo je smiješan (i nadasve bezuspješan) pokušaj Alexa da popljuje Lesarov post; naime, svakom pametnom (a to smo svi ovdje na pollitici.com) jasno je da nije problem SAMO u činjenici što SDP nije dao amandmane na proračun, i.e. da I. Lesar svoj tekst o neradu i pasivnosti SDP-ovih mališana ne bazira samo na toj činjenici. Dijagnoza oporbe I. Lesara je točna; oporba je beskorisna, bezidejna i sterilna, zapraff nepostojeća. I zato bi zbilja bio red da prestane parazitirati na našoj kičmi. Ili neka se probudi. Nema treće varijante.

Druga je sad stvar što I. Lesar ne nudi rješenje za slučaj da SDPovci (ali i brojni zastupnici drugih boja) pokažu da imaju basic moral i nešto sitno poštenja i odluče se na taj revolucionarni čin, tj. daju ostavke. Brijem da i sam I. Lesar zna da je to čista utopija pa se nije ni zamarao razvijanjem scenarija što i kako dalje..

Uopće nije problem što SDP

Uopće nije problem što SDP neće ništa oko proračuna, pa ni sve što se oko toga i osnova politike dulje raspravljalo.

Problem je u tome što, bez obzira na stalne smjene velikih valova prekomjerne potrošnje i prekomjernog stezanja kaiša, od šezdesetih na ovamo pa i sada, kada svijet zahvaća najveća kriza nakon 1929.g., kod nas je kontraproduktivno bilo šta što se ne uklapa u masovnu harmoniju poslovanja samo upravljanjem na zajednički račun.

To je jedva vidljiv problem ali jedini zajednički problem - svi su za samo upravljanje na zajednički račun, razlikuju se samo u finesama oko toga, samo je problem kako to osigurati i kako napraviti bilo šta bilo gdje a da to ne ide u prilog toga, što je kao jaka kulturna revolucija odavno prožel mase.

Ili čak možemo reducirati - problem je što preduga i premasovna pijanka na zajednički račun ne dopušta ama baš ništa drugo osim bavljenja tom pijankom (do ovdje nije probleme, nego ovo iza), a ponekad kao sada bi najednom htjeli nešto drugo a ne znamo šta niti nas je briga, svi smo mi face, nek to netko drugi rješi a ako rješava je kreten (TBF - Stanje Splitskog Uma).

Zato mora moramo biti jasni. Sada je stanje da je pijanka prepušten sama sebi, Vrhovni štab je nemoćan,kao drug Gorbačov 1989.g., što u prijevodu znači - drugarice i drugovi, dame i gospodo, nastavite s pijankom ili bilo čim, koga briga za to, jebite se slobodno s tim i bilo čim, pijte, trijeznite se, povraćajte ... niti koga ima niti je dužan služiti ni zapovjedati ... prepušteni ste sami sebi ...

Zato moramo biti jasni.

Zato moramo biti jasni. Sada je stanje da je pijanka prepuštena sama sebi, Vrhovni štab je nemoćan
hehe, možda tu ima zeru istine, vidjet ćemo...

ilesar ZAGREBAČKI TREĆI

ilesar

ZAGREBAČKI TREĆI PUT
treba

ilesara !

Naime, članak ti je čista petica !
E, sada, želiš li samo "pisati članke" ili nešto i činiti - odluči ...

Stoga, slijedom navedenog

Stoga, slijedom navedenog predlažem da saborski zastupnici SDP-a po hitnom postupku daju ostavke i napuste Sabor.

to sam i ja pomislio čuvši slavka linića. onda sam se sjetio svih amandmana koje je Vlada odbila. pa zašto onda sudjelovati u šaradi? ionako odbijaju savjete stručnjaka, kamoli neće mrske im oporbene stranke. nekako bi bilo bolje da zastupnici XD3-a i njihovi koalicijski partneri odstupe sa vlasti, ušteda će biti višestruka. a možda i dobijemo vlast koja će izvući tonući brod zvan Hrvatska.

da, u 18 godina nije prošao

da, u 18 godina nije prošao nijedan oporbeni amandman (neka me netko ispravi ako griješim)

no funkcija oporbe je da bude kontrolni mehanizam vlasti, a državni proračun je dokument temeljem kojeg će država funkcionirati u slijedećih dvanaest mjeseci

ja razumijem uzaludnost truda da se pišu amandmani, no samo zato što je nešto teško, neizvjesno pa čak i neizgledno ne bi smio biti razlog da se od toga odustane, mislim da je ovime SDP poslao pogrešnu poruku:

We choose to go to the moon. We choose to go to the moon in this decade and do the other things, not because they are easy, but because they are hard, because that goal will serve to organize and measure the best of our energies and skills, because that challenge is one that we are willing to accept, one we are unwilling to postpone, and one which we intend to win, and the others, too.

ja razumijem uzaludnost

ja razumijem uzaludnost truda da se pišu amandmani.... A šta bi oni tili.... Pa jedini im posao i jeste da kao oprba kritiziraju, nude i predlažu druga riješenja...... kao što je i vladajućima "zadatak" da ništa od toga ne prihvate.

Šefe, SDPovci već neko

Šefe, SDPovci već neko vrijeme igraju opasno. Ljudima ne daju alternativu. Sljedom anvedenog, alternativa će vrlo brzo biti demonstrirana na ulici. Nije baš da se plašim, ali totalitarizam nam je pred vratima. Za to odgovornima držim "oporbu".

Šefe, SDPovci već neko

Šefe, SDPovci već neko vrijeme igraju opasno. Ja sam na ovo uopzorio već davno jer sam kao gradski vijećnik svjedok čudnog ponašanja SDP-a i na lokalnoj razini..... kao da su već dogovorili tzv. veliku koaliciju...?

da, u 18 godina nije prošao

da, u 18 godina nije prošao nijedan oporbeni amandman (neka me netko ispravi ako griješim)

znači slonovsko pamćenje puno rupa me ne vara :-)

ja razumijem uzaludnost truda da se pišu amandmani, no samo zato što je nešto teško, neizvjesno pa čak i neizgledno ne bi smio biti razlog da se od toga odustane, mislim da je ovime SDP poslao pogrešnu poruku:

da. dosta im je rudarenja samo zato što je to teško. kolateralna žrtva je narod, ali nema veze. nisu oni.

pretenciozno (u biti, cak i

pretenciozno (u biti, cak i populisticki i demagoski) je zakljuciti da SDPovi zastupnici ne rade nista, zato jer su odlucili ne ici sa amandmanima. po toj logici je podnosenje amandmana na proracun jedini posao koji obavljaju zastupnici oporbe. smijesno.

Demagogija je zapravo tvoj

Demagogija je zapravo tvoj komentar. Ti nikome ne dozvoljavaš kritizarti SDP. proglašavaš ih bezgrješnim.
Ako žele biti lideri oporbe i alternativa HDZ-u onda su mogli u sabor doći sa svojima alternativnim proračunom. I time pokazati svoju alternativnu gospodarsku, ekonomsku, fisklanu ... politiku.
I nije ovdje riječ o zastupnicima kao pojednicima, problem je što SDP u Saboru u ovom mandatu nema KLUB zastupnika. Djeluju kao 56 slučano došlih pojedinaca u dvoranu koja se zove sabor i kao da se međusobno jedva i poznaju.

Demagogija je zapravo tvoj

Demagogija je zapravo tvoj komentar. Ti nikome ne dozvoljavaš kritizarti SDP. proglašavaš ih bezgrješnim.
ne, to nije istina.
ja sam jasno napisao da je demagogija ustvrditi da SDP nista ne radi iskljucivo na osnovi toga da nije podnio amandmane. ako mislis drugacije, molim te citiraj me.

"da je demagogija ustvrditi

"da je demagogija ustvrditi da SDP nista ne radi iskljucivo na osnovi toga da nije podnio amandmane"
A ilesar to tvrdi?
Pa pročiaj taj članak u "Novom listu" Nataše Božić, možda ti se prosvjetli.

drlesar, tri pitanja. Prvo.

drlesar,

tri pitanja.

Prvo. Da li vi koji sjedite u Saboru, imate ikakve propisane radne obveze?
Naime, ako tako nešto postoji, da li možeš svojom diskrecijskom voljom odlučiti, pirmjerice:

Ne ću podnositi amandmane na Proračun jer je to ionako "bezveze" ?
(uostalom, kao da je to važno pitanje)

Drugo. Da li svojom diskrecijskom voljom može, pa i smije odlučiti golemi broj zastupnika zato što im je to kazao njihov "šef" :

Ne ćemo podnositi amandmane na Proračun jer je to ionako "bezveze" ?

Treće. Da li ti zastupnici odgovaraju svojem "šefu" ili onima koji su ih birali, tj. glasačima u izbornim jedinicama ?

Svaki Klub zastupnika ima

Svaki Klub zastupnika ima svoja pravila. - pravilnik. Poslovnik daje pravo zastupnicima da samostalno podnose amandmane, prijedloge zakona, drugih akata...
Pravila kluba reguliraju koje se odluke Kluba zastupnici moraju pridržavati a što i kada mogu "po vlastitoj savjesti",
Kada sam ja pisao pravila8svoga bivšeg) Kluba samo su tri obvezvivajuće stvari bile:
ne mogu - ne smiju glasati ZA povjerenje Vladi
ne mogu - ne smiju glasati ZA proračun
moraju poštivati odluku kluba kod takozvanih "organskih zakona" - donose se večinom svih zastupnika.
Za sve ostale odluke i prijedloge bili su samostalni

drlesar. Na moje pitanje od

drlesar.
Na moje pitanje od Sub, 13/12/2008 - 23:28 — zdravko.gracin, odgovorio si svojim odgovirima Sub, 13/12/2008 - 23:46 — drlesar. No to nisu odgovori na izričito postavljena pitanja, već su opisni odgovori. Molim da ponovno pogledaš moja pitanja, i svoje odgovore.
Korektno je kazati, primjerice: "zdravko.gracin - ne znam odgovore na tvoja pitanja, znam samo ono što sam ja činio. Kada je riječ o proračunu tada pravilima koja sam ja radio, zastupnik je imao pravo kazati: Ne ću podnositi amandmane na Proračun jer je to ionako "bezveze".
Naime, to proistječe iz tvojeg odgovora. (?)
Takva pitanja sam ti postavio kao zastupniku u Saboru zato što sam pretpostavljao da raspolažeš informacijama da ("nam) kvalitetno odgovoriš.

Koja debilna pravila si

Koja debilna pravila si pisao. Nisam ništa pametnije od tebe ni očekivao.

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Pa nemremo svi biti tak

Pa nemremo svi biti tak pametni kak si ti. To je ipak samo tvoja privilegija.
Mir s tobom.

No, no, nemoj se samo

No, no, nemoj se samo pretvoriti u svinjogojasto-cmizdravog Bozanića.

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Uf. Ima tu toliko toga za

Uf. Ima tu toliko toga za dodati, toliko toga što bi oporba mogla, a ne radi. Pokušao sam u tekstu naglasiti činjenicu da su SDPovi ljudi odabrali lošije rješenje. Naime, čini mi se da su prepustili građane samima sebi. Začeli su apatiju, doprinose nezadovoljstvu, nema lijepih vijesti i nade. S druge strane, ako SDPovci doista smatraju da je bitka unaprijed izgubljena, zar nije cinično, demagoški i kur****** biti na plaći a zapravo ne raditi posao?

Uf. Ima tu toliko toga za

Uf. Ima tu toliko toga za dodati, toliko toga što bi oporba mogla, a ne radi.
samo daj. slobodno serviraj podatke o parlamentarnoj neaktivnosti SDPa ili bilo koje druge stranke. no sama cinjenica da se nije islo sa amandmanima ne govori nista.

Naime, čini mi se da su prepustili građane samima sebi.
samo zato jer nisu podnjeli amandmane?

S druge strane, ako SDPovci doista smatraju da je bitka unaprijed izgubljena, zar nije cinično, demagoški i kur****** biti na plaći a zapravo ne raditi posao?
koliko pratim, SDP je dao razumno objasnjenje - strukturna promjena proracuna koju bi oni napravili je povecanje deficita za financiranje gospodarstva (HBORa). mislim da se radi o cifri od 5 milijardi kuna. no poslovnik ne dozvoljava podnosenje amandmana za povecanje deficita.

tako da ostajem na prvom zakljucku - izaci sa ocjenom da zastupnici SDPa ne rade nista zato jer nisu podnjeli amandmane jest - cista demagogija. stovise, povrsna demagogija.

ps: gledano sa strane, vjerujem da bi sanader cak bio spreman prihvatiti neke kozmeticke amandmane kako bi "podijelio odgovornost". u tom svjetlu, smatram da je dobro da mu se nije pruzila takva prilika

Bravo! Odličan

Bravo! Odličan dnevnik.
Vidi se da nisi na oca :)

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.
Syndicate content