Tagovi

Rajkooo, javi see!!!

Na jednom stranom tv-programu kojega volim zvati programom za zaglupljivanje ide emisija pod nazivom Craft Wars u kojoj je poanta od ničega napraviti nešto i to nešto, uvjetno rečeno, uporabne vrijednosti. Pretpostavlja se da natjecatelji dolaze sa iskustvom, vještinama, znanjima. I iako je natjecateljima dano "nešto", to u pravilu nisu predmeti koji se uobičajeno koriste za izradu takvih stvari i sami bez drugih dodataka ne bi natjecateljima bili od pomoći. Ipak, zato je natjecateljima na raspolaganju i čitav set materijala, od drveta preko tkanine do boja i nekih kerefeka koje nikad u životu nisam vidjela, a koje mogu neograničeno koristiti da bi stvorili ono što žele. Tako je nekako i u političkim kampanjama. U pravilu ne utječeš na to tko će ti biti glavni politički konkurent na određenim izborima, ali u svakom slučaju znaš da u prostoriji do imaš više nego solidnu bazu materijala koju možeš primijeniti na bilo koji dani materijal i za postizanje bilo koje svrhe.

SDP je imao sreće. Na lokalnim izborima imao je (ok, još uvijek ima) samo jednog jedinog pravog konkurenta kojega dobro poznaje i sa kojime je već ranije radio te prema tome ima vrlo dobru početnu poziciju. Kao kontrast Milanu Bandiću koji je nešto blaža verzija Zdravka Mamića te, iako ga nismo imali prilike vidjeti kako se penje na stol razdrljene košulje, uopće nemamo problema to zamisliti, SDP je postavio "dobrog dečka" Rajka Ostojića kojega ne možemo zamisliti niti u T-shirtu. Dakle, nije da alternativa nije ponuđena. Sada samo treba pokazati da je alternativa dostojna izbora, a to se može postići ili dokazivanjem da je Ostojić super ili da je Bandić katastrofa ili kombinacijom toga dvoga.
Misija postizanja toga efekta poprilično podsjeća na Craft Wars, s time što je SDP, u konkretnoj bitci predvođen Ostojićem, kao materijal na rad dobio ne kolica puna satenskih mašnica nego cjelokupno skladište IKEE, Kika, Kike, Toys R Usa, Narodnih novina i Palome. Kad se zastor navukao, bilo je za očekivati najprljaviju kampanju svih vremena jer, ako ništa drugo, s takvim momkom kao protivnikom jednostavno se ne možeš suzdržati.
SDP je krenuo okolišajući, naglašavanjem kako su nadstrešnice na autobusnim i tramvajskim stajalištima preplaćene te nastavio... A ne, nije nastavio. To je bio početak i kraj kampanje SDP-a koja bi se u normalnim uvjetima mogla smatrati prljavom, ali u ovom uvjetima tek realnom.

Nije za SDP bio inspirativan čitav opus Milana Bandića niti su bili inspirativni posljednji događaji poput guranja projekta fontana, poput hitne kupnje atomskog skloništa sa izuzetno detaljnom specifikacijom, nije bilo inspirativno niti raspisivanje natječaja za ugovaranje održavanja određenog dijela infrastrukture na čitave 4 godine samo par dana prije održavanja izbora, nije bilo inspirativno čak niti izjašnavanje Bandićeve kandidatkinje da mu je pristupila jer je spriječio da njezino društvo bude izbačeno iz poslovnih prostorija (što je, vjerujem, trebalo biti posve neosnovano jer inače gradske službe iz prostora ljude izbacuju iz hobija), nije bio inspirativan ni intervju sa Švaljekicom objavljen samo na papiru (a očigledno zbog izrečenog ne i na internetu kako bi bilo dostupno većem broju ljudi), a čak niti Bandićev opis sebe kao "timski usmjerenoga organizatora" (koji je svojedobno, nezadovoljan funckioniranjem određene službe sebe stavio na čelo iste) nije bio razlog za barem sprdnju na račun takve percepcije svojega lika i djela.... Ne, nažalost je SDP odabrao kampanju provesti usredotočen na svoje članove i simpatizere, družeći se s njima na trgovima, placevima i organiziranim druženjima. Istovremeno, Bandić se posvetio dijeljenju graha, kobasa, gulaša, plesu sa penzionerkama i već uobičajenim jurenjem po gradu.

Nakon što se Ostojić u prvom krugu kraj Ferdeljija doslovno provukao s obzirom na svoju stranačku mašineriju, u drugom krugu kao da nije nastavio s kampanjom. SDP priželjkuje političko sučeljavanje pred kamerama i mikrofonima, a Bandiću to nije ni na kraj pameti jer on jako dobro zna da u takvome formatu ne funkcionira. Ostojić će očigleno drugi krug provesti paušalno apelirajući na građane da upravo njemu daju svoj glas te prozivajući Bandića zbog sučeljavanja. Ono što SDP propušta vidjeti je da Bandić realno ima duplo više svojih pristaša od Ostojića i da ih neće izgubiti, kao što ni Ostojić neće izgubiti svoje stranačke glasače. Onaj jedini potencijal leži u pokretanju neodlučnih, nezadovoljnih, rezigniranih, pa i onih ogorčenih da izađu na izbore. Bez retorike (kako trenutno stvari stoje) ili sa retorikom koja nit smrdi nit miriši Ostojić neće uspjeti. Predlažem da uzme svoje gumene čizme, da upregne svoje stranačke i nestranačke pristaše i da se razmile na 100 strana da bi uvjerili par desetaka tisuća Zagrepčana u to da je Bandić loš (što je), da je njegovo vrijeme prošlo (da bar nije ni došlo) i da je Ostojić, sviđao se on nama ili ne, trenutno jedini put van iz novog mandata spirale zaduživanja, neracionalnog trošenja gradskog novca i fokusa na "oportune" poslove.

Komentari

a prašina se skuplja i skuplja

Bandić je navečer prvog kruga izbora jasno pokazao kako nitko neće maknuti prašinu s prijava protiv njega.. očito postoje debeli razlozi zbog čega se skuplja debela prašina i Bandić je toga svjestan. možda ne bi bilo loše da se neki dijelovi pravosuđa, uskoka koji su očito puni kreča pročiste i počnu raditi svoj posao

w. ;)

Tko je glasao

Između ponuđenog

da sam zagrepčanec ( a fala bogu nisam ))) pošto je moj favorit koji je za da se ostavi Trga Tite šepavog i da se ne vrati stari naziv Kazališni trg..

debelo ispušio i ispao budala

ja sam za Bandića od trenutno ponuđenog.

Nećete valjda ovog oktroiranog liječnika koji mi djeluje da ne zna ni žniravce svezati. Neki fah idiot na daljinskom. Čovjek bez kičme. Aparatčik.

Djeluje izgubljen u vremenu i prostoru.

Ostojić je obična marioneta dok je Bandić svoj čovjek.

sve dobro...

Tko je glasao

ni jedno ni drugo

griotta

s ovime će biti problema

i da je Ostojić, sviđao se on nama ili ne, trenutno jedini put van iz novog mandata spirale zaduživanja, neracionalnog trošenja gradskog novca i fokusa na "oportune" poslove.

to jednostavno nije istina
sdp je i na gradskoj i na državnoj razini
uspješno na putu spirale zaduživanja, neracionalnog trošenja, i fokusa na "oportune" poslove

srcem bi rado nešto dobro
razumom bi nešto manje loše
ali sdp nije ni jedno ni drugo

luka

Tko je glasao

Brijem da je to Griotta

Brijem da je to Griotta pokupila od autisticnih kolega iz SDPa i da je u medjuvremenu cak i sama skuzila da Ostojic nije izbor.

Tko je glasao

kratki pregled Ostojićeve

kratki pregled Ostojićeve kampanje u drugom krugu:

22.05.2013.: http://www.jutarnji.hr/-ako-je-bandic-kukavica-onda-se-nigdje-nece-pojav...
23.05.2013.: http://zg-magazin.com.hr/ostojic-bandic-izbjegava-suceljavanje-jer-nema-...
24.05.2013.: http://www.tportal.hr/vijesti/izbori2013/264063/Ostojic-izaziva-na-dvobo...

drugim riječima: jedno veliko ništa.
nitko neće ne glasati za bandića zato što nije izašao na sučeljavanje niti će glasati za ostojića zato što se jadan nije imao s kim sučeliti.
da, ovaj odbija sučeljavanje i to je funny fact, ali to je BITNO samo ekipi iz sdp-a. drugim riječima, i dalje dijele cvjetiće onima koji ih vole i bez toga.

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

... i još uvijek orjentirani

... i još uvijek orjentirani na sučeljavanje kojega nema...
http://ostojiczazagreb.hr/gdje-sam-danas/zagreb-to-ne-zasluzuje/
ipak, ovaj put s dodatnim porukama

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

Treba delati

Bandićev najjači adut je to što ga ima sve četiri godine mandata, tako postaje svugdje vidljiv i sveprisutan ostavljajući dojam kako se bez njega u Zagrebu ništa ne može ne samo napraviti već i dogoditi. Za ostvariti takvu strategiju političkog djelovanja je potrebna prije svega volja, zatim ogromna snaga a ponajviše svijest o tome tko ili tko sve na izborima zaokružuje listić. Znajuć sve to i ne bježeći od nikoga tko čak i posredno može utjecati na zaokruživanje biračkih listića, taj "zagrebački cruzer" će tijekom četiri godine svakako naći vremena za obratiti se "i doktoru i klošaru" te sa svakim od njih naći donekle zajednički jezik i interes.

U međuvremenu, nikoga od konkurenata za gradonačelničku fotelju nema a nema zato što ni sami ne znaju da će biti konkurenti. Ta kako bi onda itko tijekom te četiri godine mandata uopće mogao nešto raditi? Nema šanse jer do zadnjeg trenutka nitko od kandidata ne može biti siguran da će dobiti ili sačuvati naklonost Velikog vođe. Tako ispada da su predsjednici stranaka zapravo ti koji si ispucavaju metak u koljeno uoči svakih izbora. Uoči ovih, nasilničkom promjenom gradonačelničkog kandidata je Zoran Milanović ispucao ne metak već rafale. Tražiti ili uopće očekivati da Ostojić s propucanim koljenima pretrči protivnika koji "trči svako jutro", suludo je.

Kako pobijediti Bandića? Jedino na vrijeme, to znači sad za naredne izbore, iznjedriti dostojnog kandidata (ili kandidatkinju) i pripremati ga kao što se pripremaju sportaši tempirajući top formu za vrijeme u kojem se želi postići najbolji rezultat.

Staljinovo "sve je u kadrovima" tu ne vrijedi. Beskonačnom izmjenom kandidata bez ikakvog drugog sadržaja se u Zagrebu ne može postići ništa. Ne postoji u Republici Hrvatskoj trenutno nitko koga Zagrepčani većinski ne bi doživjeli kao "nametnutog izvana" a recept za uspjeh je postići da te dožive kao svog. Sa svim vrlinama i manama, ali svog. Ostojić i ostali na ovim izborima nisu pokazali da su to ikada bili i, najgore, da bi to mogli postati. Nisu pokazali čak ni volju da to postanu pa se mogu samo uvijek iznova čuditi zašto gube.

Držati Zagrepčanima predavanja o tome kakvi oni zapravo jesu i/li kakvi bi trebali postati je kontraproduktivno. Jedino Bandić ostavlja dojam kako ih prihvaća baš takvima kakvi jesu dok bi ih svi ostali mijenjali (civilizirali, europeizirali, kulturno uzdizali i razno drugo iz arsenala uobičajenih prdizbornih fraza). Zato ovi kampanjci nikada zapravo ni nemaju pravu šansu protiv onoga koji "za svoje Zagrepčane dela kao konj".

B-52

Tko je glasao

Milan for ever!

Kad pogledam sve što se dešava oko izbora za gradonačelnika grada Zagreba stječe se dojam da nitko ne želi tu funkciju i da svima zapravo odgovara da Milan Bandić i dalje ostane na toj funkciji.
Evo HDZ već na drugim izborima izlazi s nekakvim kandidatima koji vrlo očito predstavljaju nekakvu treću ligu apsolutno neinteresantnu. Moram priznati da mi je trebalo ponešto mozganja da se sjetim da je na predzadnjim izborima njihov kandidat bio Jasen Mesić, dosadnjikav anemičan lik izrastao u sjeni ministra Biškupića iz koje zapravo nikad nije uspio izaći.

Ni ove godine nije bilo ništa bolje s kandidiranjem Margarete Mađerić koja je poznata po ničemu osim po protivljenju da se jedna ulica u novozagrebačkoj četvrti Zapruđe nazove po srbijanskom rokeru Milanu Mladenoviću. Kasno isticanje Margarete kao kandidata za gradonačelnika odaje popriličnu improvizaciju u stranci i očitu nemoć u Zagrebu. Mislim da je tu najbolji kometar bio u News Bar-u koji je iz pouzdanih izvora saznao da će HDZ svog kandidata otkriti nakon izbora.

Niti ponašanje SDP-a nije puno bolje. Prethodno očekivani kandidat, Bernardić u kontinuirano neprijateljskoj obiteljskoj okolini nije nikad zapravo izrastao u ozbiljnog političara i na kraju je sve rezultiralo njegovim prilično ružnim nekandidiranjem. Iskreno Bernardić i nije bio neki kandidat obzirom na totalno pomanjkanje ikakve karizme i osobnosti i posebno je otužno da svih tih godina SDP nije uspio izgraditi svog čovjeka koji će izbaciti Milana s trona.

Nekako se i u SDP-u stječe dojam da su ih ovi izbori iznenadili kao zimsku službu kad padne snijeg u prosincu, te su na brzaka improvizirali, a improvizacija je bila nešto najbedastije što su mogli napraviti. Žalosno su ponovili istu kretenariju koju su napravili s Ljubom Jurčićem kad su ga pred same izbore izbacili iz svog "pobjedničkog tima" i svima jasno pokazali vlastitu nedosljednost i ružan odnos prema vlastitim čalnovima te na kraju izgubili dobivene izbore.

No nije to sve! Kretenarija u kretenariji je kandidiranje jednog sadašnjeg ministra, koji je upravo stručan za položaj kojeg obavlja, i njegovo guranje u područje o kojem nema nikakvog pojma čime gubimo relativno dobrog ministra i dobivamo improviziranog gradonačelnika. Tu je prilično nejasno da li u slučaju pobjede će Ostojić prestati biti ministar ili će samo sebi dodati još jednu funkciju? U svakom slučaju sve skupa jedna ružna slika iznogiranog Bernardića i sklepanog Ostojića. Deja vu.

Zapravo razmišljajući o slabim kandidatima kod dvije najveće stranke može se zaključiti da bi razlog takve "slabosti" mogao biti strah stranačkih čelnika od zagrebačkih gradonačelnika koji kroz tu poziciju postaju izuzetno jake ličnosti i ovim nestabilnim vremenima mogu se lako oteti kontroli i preuzeti stranku ili čak i državu kako je to pokušao Bandić. Suviše je tu nelogičnosti da bi stvari bile stvarno nelogične.

leddevet

Tko je glasao

Zapravo razmišljajući o

Zapravo razmišljajući o slabim kandidatima kod dvije najveće stranke može se zaključiti da bi razlog takve "slabosti" mogao biti strah stranačkih čelnika od zagrebačkih gradonačelnika koji kroz tu poziciju postaju izuzetno jake ličnosti i ovim nestabilnim vremenima mogu se lako oteti kontroli i preuzeti stranku ili čak i državu
Simpatična hipoteza, ali ja bih prije rekao da jakih kandidata, ličnosti i persona nema ni jedna stranka.Parlamentarne demokracije na površinu guraju mediokritete po defaultu, činovnike, koji na svoje funkcije gledaju kao na radno mjesto od 8-16. Lideri i reprezentativni predstavnici narodne, demokratske vlasti, ne idu zajedno, čak se međusobno isključuju.

Stara samoborska pjesma....

Da mi daju dečke izbirati, trala lala..
Ne bi znala koga bi zebrala.

Tko je glasao

Mediokritetokracija

Nije nezamisliva situacija gdje bi SDP ulagao u Bernardića i gdje bi taj uz kvalitetni support na ovim izborima pobijedio "nepobijedivog". Jasno da bi snaga takvog Bernardića, obzirom da je Zagreb zapravo pola Hrvatske, bila vrlo blizu snazi samog premijera. Koliko je to dobro i kome to paše ili ne paše je pitanje iz čije perspektive gledamo takav napredak.

Jasno da uzgoj mediokriteta je jedan od temeljnih postavki svih vidova vlasti, dakle i demokracije možda i najviše, čime si vladajuća ekipa osigurava miran san. Utoliko možemo reći da su mediokriteti prvenstveno posljedica sustava koji teži biranju najboljeg, a najbolji se može biti i tako da učinimo druge lošijima od nas. Sve je relativno, pogotovo u politici.

leddevet

Tko je glasao

Nije nezamisliva situacija

Nije nezamisliva situacija gdje bi SDP ulagao u Bernardića...
ne samo da nije nezamisliva, nego bi bila i samorazumljiva i vrlo poželjna, u boljim uvjetima. Još bolje bi bilo da SDP dođe na ideju da uloži u kompletan tim, od recimo, desetak ljudi, za ovladavanje gradom, jer često nije dovoljno promijeniti samo prvog čovjeka, ako je prethodnik cijeli aparat adaptirao na svoj lik i djelo.

Ja bih za početak pokušao instalirati bar minimalne standarde i kriterije za kandidate na političke funkcije, u smislu njihove psihofizičke, zdravstvene i profesionalne spremnosti za obavljanje liderske funkcije. Mislim, da bi u javnosti brzo došli do konsenzusa da se ljudi od 60 godina života i ne besprijekornog zdravlja ne bi trebali kandidirati na izborima.

Tvoja hipoteza o strahu političke strukture od snažnih, neposredno izabranih gradonačelnika me podsjetila na nedavni intervju, koji je londonski gradonačelnik Boris Johnson dao BBC-u. Zaista je bilo pitanje...da li ste spremni zamijeniti Davida Camerona, jer Boris Johnson je etablirani britanski konzervativac, a snaga i utjecaj su mu jako porasli nakon uspješne londonske Olimpijade. Odgovor je bio pozitivan, ali britanska javnost je više reagirala u smislu da je razbarušenog biciklistu Borisa, londonskog Berlusconija, teško zamisliti s prstom na nuklearnom gumbiću.
Uz put, Boris je postao gradonačelnik Londona 2008, ako se dobro sjećam, sa nepunih 44 godine života.

Tko je glasao

Odlična analiza

sve dobro...

Tko je glasao

strah

Svaku stranku je strah ikoga staviti nasuprot Bandića trenutno. I to samo zato jer su većinom politikanti koji četiri godine rada gradskih organizacija iskoriste za - ništa. Što je najgore, u SDP-ovom slučaju nije riječ o totalnom nikome, već je čovjek ipak bio predsjednik Gradske skupštine.

Doduše, trebalo ga je imati priliku čuti uživo (tu čast sam imao) prilikom formalnih govora koje je tada morao održavati. Majčicemila. Toliku prazninu, toliko "nemam pojma gdje sam pa ću trabunjati 15 minuta" nisam dugo osjetio kao tada.

Jedan Stipe Petrina bi bio otprilike 3x opasniji protivnik Bandiću, ako bi se ikada kandidirao za funkciju gradonačelnika Zagreba. Jedan Kerum bi bio ozbiljniji protivnik od ovih do sada ponuđenih.

Da se Ferdelji držao "čvrsto na zemlji" i da nije odlutao u svemirske visine, vjerojatno bi polučio bolji rezultat. Ovako ništa - svi su dali najgore kandidate, a na Ostojiću je sada da odradi svoju - sramotu. Što li mu je to trebalo?

Tko je glasao

ferdelji je riknuo izborom

Tko je glasao

Nisu ljudi bas tolike ovce da

Nisu ljudi bas tolike ovce da popuse pozera kao bolju opciju.

Pobogu, SDP je sukreator ili kreator ZGB politike kroz sve ove godine, samim time je suodgovoran za sve lose sto se dogadja u ZGBu. SDP je na vlasti i ima DORH u svojim rukama (Bajica je izglasao SDP), samim time je deplasirana prica o Bandicevom kriminalu iz usta SDPa.

Znaci po pitanju mutnih poslova SDP je podjednako ukaljan kao Bandic, a samim time i SDPov kandidat Ostojic.

A to su osnovne negativne strane Bandica.

S druge strane Bandic je prodo pricu da je radoholicar, da je dobar operativac, da rjesava probleme, da je angaziran, da nije tako niti los ako se maknu zlatni wci (a tu su SDPu ruke vezane).

Istovremeno je Ostojic lik koji je vodio ministarstvo zdravlja da bi uso u neku shemu o kojoj doslovno nema nikakvoga pojma (jeli ikad bio u Zgb skupstini?) i sada bi trebao nadoknaditi u foto finishu cijelu pricu i prodati se da je jaci od Bandica.

To je ukratko nemoguce. Ljudi koji preziru Bandica ce cak izaci na izbore da mu daju glas, jer takvu pozu Ostojica preziru jos vise.

Ovo je utakmica koju je Bandic davno dobio, a jedino sto se ekipa generalno pita jeste koji je k* Ostojicu trebal ovakva kompromitacija svoga lika i djela? I to je to.

Tko je glasao

Too little, too late

Štogod Ostojić i/ili SDP učine u ovih par dana neće biti dovoljno. Samo Milan Bandić može ukloniti Milana Bandića na ovim izborima.

Postoji ogromna razlika između "prljava kampanja" i "negativna kampanja". Primjer prljave kampanje je širenje glasina u prvom krugu da se Ferdelji dogovorio s Bandićem da će biti direktor Holdinga.

Plakati sa cijenama Bandićevih promašaja su negativna kampanja jer mobilizira na glasanje protiv te osobe. I to je okosnica oko koje bilo koji Bandićev protukandidat može privući dovoljan broj glasova. Milan Bandić je loš i nesposoban gradonačelnik - treba samo to uporno ponavljati i navoditi primjere. Apsolutno nemaju smisla neodređena obećanja o željeznici ili Jakuševcu. Milan Bandić je kao osoba umišljen i zao, primitivan, tup i neuk ali i vrlo lukav i pokvaren - ako protivnik ne trlja njegove mane ignoriranje mu ne može škoditi i svjestan je toga.

Rajko Ostojić je prototip krležijanskog luzera, partijski Leone Glembay, no to nije uopće bitno. Kampanja za maknuti Milana Bandića mora imati strategiju "bilo tko samo ne on" i taktiku "give him enough rope". Sve drugo je uzaludno.

Tko je glasao

slažem se da je kasno, i kao

slažem se da je kasno, i kao kampanjcu pred ispit uvijek fali još par dana ili barem jedan dan, ali sad su u gabuli u kakvoj jesu, među ostalim i zbog razloga koje sam navela i budući da su u situaciji da se za 10 dana ponovno glasa za/protiv bandića i za/protiv ostojića, bilo bi najblaže rečeno poželjno da prestanu dijeliti cvijeće na placu i da se prestanu naslikavati te da opale iz svih oružja, a ne da 10 dana prije izbora u dnevnim novinama ne možeš naći niti jedan jedini redak o kandidatu koji kao pretendira na mjesto gradonačelnika.
dok se ekipa na iblerovom trgu svađa oko toga tko je kriv, u 2. krugu proći će još gore i onda će tek vidjeti što je loš rejting i što je pitanje odgovornosti unutar stranke.

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

...bilo bi najblaže rečeno

...bilo bi najblaže rečeno poželjno da prestanu dijeliti cvijeće na placu i da se prestanu naslikavati te da opale iz svih oružja,...

Čisto radi zanimljivosti rasprave, jer svima nam je jasno koliko je sati, koja bi to "sva oružja" bila ili bi uopće mogla biti?

Siguran sam da tu kao pravnica ne misliš na Uskoke, Bajiće i razno iz pravosuđa koje je, kako znamo, neovisno i izvan kontrole političkih stranaka.

Što bi to osim pravosuđa moglo biti efikasno u narednih tjedan dana?

Kad sam jučer vidio Ostojićev mali igrokaz u kojem zagleda iza šačice okupljenih građana i novinara i zapitkuje "gdje je Bandić", "gdje se to skrio" i "jeste li vi vidjeli Bandića", učinilo mi se da želi dodatno demotivirati birače. Ni on ni stranka nisu još shvatili da na njihovim jeftinim doskočicama poentira Bandić (otprilike, "ja se svaki dan sučeljavam s problemima građana a oni nek se sučele s čim hoće, mogu i sami sa sobom").

Najveća moguća pomoć koju bi Ostojić u ovom trenutku mogao dobiti, ja druge ne vidim, bila bi suzdržanost Milanovića od pokušaja da ga još kojim svojim nastupom podrži.

B-52

Tko je glasao

naprotiv, mislim da pravosuđe

naprotiv, mislim da pravosuđe niti teoretski ne bi moglo biti korisno oružje jer vodi do negatvine mobilizacije pošto takve akcije u predizborno vrijeme zaista izgledaju kao politički progon, pogotovo kada idu u korist vladajućoj stranci.
ne znam što bi sve mogli sdp-ovci, ali evo recimo znam da je meni osobno užasno žao što drugi krug nije bar tjedan-dva kasnije jer postoje zanimljive teme kojima bi se moglo pozabaviti.
npr, u zadnje vrijeme vidim u novinama ogroman porast oglasa objavljenih od strane grada zagreba, a kojima se u konačnici troše novci. kupnja atomskog skloništa prošla je opaženo koliko i cheesecake od jagode. nevjerojatno. a kupuje se nešto za gotovo milijun kuna, i to atomsko sklonište, i to točno određene kvadrature u točno određenom KVARTU. i gle čuda, netko ima baš jedno takvo na prodaju. u najmanju ruku čarolija.
također, traži se sklapanje nekog ugovora na ni više ni manje nego 4 godine. natječaj namješten taman tako da se između prvog i drugog kruha odabere sretni izvođač. zar nije i to čarobno?
sve upućuje na to da se sada rade mnoge stvari koje se nisu radile recimo prošle ili pretprošle godine u 5. mjesecu, a za to bi samo trebalo malo pročačkati službeni glasnik grada zagreba i vidjeti što se sve zanimljivo danas radi i koliko to kvalitativno i kvantitativno odskače od onoga što se uobičajeno radi u ovo doba godine.
eto, to bih recimo ja učinila.
s druge strane, sdp na raspolaganju u zagrebu ima doslovno stotine volontera (a možemo kao potencijalnog računati i svakog istaknutog na listama za mjesne odbore i sl) a njihov rad iskoristio je za dijeljenje cvijeća i letaka. volim ja cvijeće, letke nešto manje, ali od zezancije sa usputnim prolaznicima koji već zbog loga simpatiziraju tvoj štand zaista nemaš ništa.

spd je ipak startao sa nabijanjem na nos koliko koštaju nadstrešnice na stajalištima, ali nije s time otišao dalje. od zlatnih zahoda do fontana vjerojatno su bili deseci takvih primjera koje bi sdp kao jedna ozbiljna stranka koja je itekako zastupljena u upravljanju gradom trebala imati u malom prstu i ovo je prilika za istaknuti to. to nije učinjeno. nije poslana poruka da se gradski novac rasipa, iako je to činjenica.
u kontekstu dnevnika, to je ova hrpa dobivenog materijala koja naprosto nije iskorištena iako mi je to osobno naprosto nevjerojatno.

također, nije poslana poruka o glavinjanju, primjerice o tome da se na nekome parkiralištu parking malo plaća pa se malo ne plaća tako da više kad dolaziš niti ne znaš u kojoj si fazi. dakle, odlučuje se s danas na sutra, bez ikakve strategije i bez ikakve misli vodilje.
umjesto da sdp obeća 10 stvari koje će učiniti a koje se mogu vrlo lako utvrditi on obećaje brda i doline poput nekakve gradske željeznice. to stvarno ne znam tko može povjerovati. dakle, da se privuče čovjeka koji ima jedan konkretni interes nije učinjeno ništa. radije bih da su predložene i stvari s kojima se ne slažem ili koje smatram nebitnima nego da su ovako predložene 3 stvari koje su u biti nebitne i/ili neizvedive i/ili malo vjerojatne.
svakako, ostojić u kampanji do ovoga trenutka nije poslao pa niti trudio se poslati poruku što on u zagrebu želi učiniti i koja će biti ona ključna razlika u odnosu na bandinja.
recimo, ferdelji se fura na to da je on menadžer i da bi na tome principu ustrojio funkcioniranje grada - sposobnost, ekonomičnost, racionalnosti i time je privukao posve pristojan broj glasača.
s druge strane, ostojić nije poslao nikakvu poruku te je stoga takve i privukao.

spd je oko ove kampanje bio toliko lijen i/ili nevješt da nije ama baš nikako iskoristio niti slabe točke sve one palete likova koja se našla na bandićevoj listi za skupštinu, iako su neki od njih dali novinama izjavu od dvije rečenice kojom bi se u nekoj normalnoj državi sami pokopali tako da ne treba više ništa reći.
pritom se potpuno legitimno može i sdp-u reći da je s druge strane postavio svoje kandidate o kojima se ništa ne zna ili se, još gore, zna jedna anegdota koja ih prikazuje u izuzetno lošem svjetlu. prva ću uvijek podržati dolazak novih lica, ali ta nova lica ne smiju biti poznata samo svojim partijskim kolegama nego se moraju svojim razmišljanjem, karizmom i stavovima nametnuti i javnosti jer će se u protivnom dogoditi upravo što se dogodilo - za njih će glasati samo njihovi partijski kolege.

i da, slažem se da bi također od neprocjenjive pomoći kampanji bilo da milanović ušuti te da isto učini i jovanović.

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

samo u prolazu...

aleksandar-hatzivelkos.from.hr/halo-bing-kako-brat-imam-zgodno-atomsko-skloniste/


Preselio sam blog. Od travnja nove dnevnike možete naći na:
aleksandar-hatzivelkos.from.hr
[new time, new place]

Tko je glasao

I ovo što kažeš i ispod

I ovo što kažeš i ispod linkani članak govore samo jedno i dodatno potvrđuju moju tezu da je SDP stranka koja u skladištu ima obilje streljiva i minskoeksplozivnih sredstava ali već godinama ne čini ništa da nabavi i oružja, odnosno oruđa kojima bi isto ispalila na neprijatelja.

Sve što je navedeno, točno je. No ti ni sad ne govoriš kako te istine posredovati biračima.

Neprikriveni elitizam je ono što je uništilo SDP i njegove izborne šanse. Suludo je što, se i iz SDP-a godinama plasira teza kako za njih glasaju školovaniji, pametniji, urbaniji i ne znam kakvi sve glasači "prve klase". Brutalna je istina da hrvatski birački korpus većinom čine oni drugi. Bandić to zna a oni kao da to neće ni priznati ili barem primiti na znanje. Dok Bandić stvara veze s građanima, SDP-ovci ih sve više kidaju.

Kažeš da SDP ima stotine volontera i onih po mjesnim odborima. Ima ih, kao u skladištu, ali je efekat isti kao i da ih nema. Zašto?

Odgovor se krije u nedavnim događanjima oko promjene kandidata i "općepoznate" Milanovićeve nakane da umjesto Bernardića gradskoj organizaciji nametne kandidata po vlastitoj volji. Želi li gradski SDP tomu izbjeći, Ostojić mora izgubiti, odnosno ne smije dobiti izbore. Mnoštvo članova stranke i volontera o kojima govoriš to zna i priželjkuje da tako bude.

Znaš kako se najlakše sabotiraju izbori? Tako da uključeni rade sve što se od njih zahtijeva ali bez samoinicijative, kreativnosti i neophodne gorljivosti. U SDP-u je, posebno u zagrebačkoj gradskoj organizaciji, puno negativne energije a nju birači nekakvim šestim čulom osjećaju. Ne znam koliko si se susretala s tako raspoloženim aktivistima ali se već s kilometar udaljenosti vidi da šablonski otaljavaju povjereni im posao.

Prije bitke je vrlo važno osigurati potrebnu razinu borbenog morala. Za izbore jednako vrijedi. Mislim da je SDP, ne samo u Zagrebu, upravo i već tu podbacio. Sve ostalo je onda samo pitanje vremena i broja žrtava. Kad se k tomu još prekine i veza između zapovjedništva i vojske, eventualni uspjeh na nekom dijelu bojišta se javla tek kao oaza i privremenog je karaktera.

Konkurencija je, takav je moj dojam, najviše radila na tome. Uglavnom puškama "tandžarama" i u dobroj mjeri gerilskom pripremom terena, polučila je razmjerno veći uspjeh. Još iz koncepcije ONO i DSZ znamo da rat gubi onaj koji nema narod na svojoj strani. Naši ga junaci, obrnuto od onoga što treba, uporno tjeraju od sebe.

B-52

Tko je glasao

evo

evo primjera
http://www.tportal.hr/komentari/komentatori/264125/Bandicev-eurokic-u-st...
zašto to nismo čuli od ostojića??

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

Zato sto je to SDPova

Zato sto je to SDPova sukreacija.

Tko je glasao

A zašto bismo to čuli od Ostojića?

Ostojić je previše zabuljen u vlastiti pedometar...

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

priznati da je kraj?

griotta

nije kasno, nego je gotovo, ali je prerano za priznat

luka

Tko je glasao

drob, drob...

Bandić će ih samljeti. Moja je prognoza bila njegova pobjeda u drugom krugu, ali tada još Ferdelji nije bio siguran (kojem sam, priznajem, dao glas za gradonačelnika).

Bandića trenutno može pobijediti samo sam Bandić, ono kad počne buncati o "dizanju stranke na nacionalnu razinu" i slično, tu gubi kontakt s realnošću, inače... jako jako teško. Trenutno ne postoji strategija (barem je se ja ne mogu domisliti) kojom bi ga se moglo pobijediti.

Prati kako grad funkcionira zadnjih mjesec dana. Besprijekorno. Štrajk u ZETu? Gdje je? Čistoća? Nikad u životu nisam vidio više čistaća po ulicama. Norijada? U Praškoj je bilo parikrano desetak vozila i cca 150 radnika koji su doslovce meli za maturantima, za 15 minuta je Trg izgledao kao nov. Trava nikad ošišanija, sve do pregrađa, nikada više cvijeća. Otvorio je besplatni internet, Branimirovu, otvorit će heliodrom, raketodrom i hidroelektranu do drugog kruga.

Kad pomislim da bih "morao" glasati za Ostojića koji mi je totalno blijed, neuvjerljiv, za koga imam jak osjećaj da će kao Vukšić reći "nisam niti ušao punim srcem" nakon poraza.... Možda, nakon dugog vremena, preskočim jedne izbore.

Tko je glasao

@Vasa niskosti.. notice ili poligon

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

uhaj koji trud... i?

Tko je glasao

nista.. sto bi ikoga trebalo

nista.. sto bi ikoga trebalo muciti nakon procitanog?
ama bas nista.. jedna osoba, sto stavova... ili ipak..

treba jako paziti "Kako vjetar puse?"
i sve izjave gledati kroz tu perspektivu..
dakle smatrati bezvrijednima

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

mislim da njegovo buncanje

mislim da njegovo buncanje uopće ne ide na štetu, pogotovo ne priče o stranci na nacionalnoj razini. poslao je jasnu poruku da su mu to namjere i da će primiti svakoga, nebitno na stranačku prošlost, tko hoće delati. da nije iz njegovih usta, još bih to uzela za nešto dobro. od prije početka kampanje on svaku pojedinu sekundu koristi sebi na korist i promociju, za razliku od ostojića.
pogledaj samo dan izbora....
na dan izbora ostojić je išao glasati.
na dan izbora bandić je išao na jedan javni događaj pa na drugi, usto glasati, dao odmah poslije dramatičnu izjavu te se pratilo njegovo daljnje putovanje te opet povratak i jutarnja tjelovježba. roman ni iz čega.
s druge strane, opet ponavljam, 10 dana prije izbora, ostojića ne nalazim u novinama, a jučer sam ga našla povodom uzaludne i uopće bezvezne pozvinice na sučeljavanje.
da se razumijemo, nije baš ni da mene ostojić oduševljava, ali kad vidim koliko se energije i love troši na funkcioniranje grada, a koliko na njegovo lickanje, zlo mi dođe i dala bih svoj glas i crnom vragu prije nego bandinju.

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

trenutni odnos snaga

Sada zamislimo na tren da Ostojić pobijedi - pa pogledaj sastav Gradske skupštine :)

Bandić je imao probleme, ovakav kakav jest sa Skupštinom. Ako Ostojić postane gradonačelnik (SF), pa njemu neće reći gdje je Ured gradonačelnika, skupštinari će mu ga sakriti, stavit će natpis na wc.

Kako da glasam za čovjeka koji je pristao zamijeniti onog koji je bio određen (Bernardić), koji ima "rezervni položaj", koji me nijednim atomom nije uspio zainteresirati? Jedino se mogu uzdati u... što, njegovu pristojnost? Da neće namještati ovo i ono? Da neće krasti? To sve ne znam.

Ali ono što vidim jest da nije prodoran, da se nije dobro pripremio, da je pristao na politički diktat. Sve to mi uopće ne daje vjeru da će biti dobar gradonačelnik.

Tko je glasao

kao divan primjer toga što

kao divan primjer toga što govorim skoro da sam, posve nepravedno, zaboravila
http://pollitika.com/zasto-ce-zoran-milanovic-izgubiti-izbore-u-zagrebu

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

kad se politicka pozicija nasljeduje "krivim pravom"

Zoran Milanovic nece samo izgubiti izbore u Zagrebu vec vrlo skoro i svoju fotelju koju je
naslijedio pravom predsjednika stranke.... a za nju nikad nije ni bio sposoban..
Politika nije amaterski biciklizam pod punom "spremom" plemica.. no kad ju netko tako shvaca, iskombinira svoje ponasanje sa "top sportom" i popularnoscu shodnu danasnjem potrosackom drustvu prodaje "slike i opreme" kao sposobnosti.. onda dobijemo sprdacinu i od politike i od kandidata.. kao i drzavu/dvor sa laznim i nadasve nesposobnim plemstvom i njihovim pulenima..

princ dorde

ove zagrebacke gradonacelnicke izbore unaprijed je izgubio je von milanovic.. ni bandic ni ostojic, a bogmec ne vjerujem ni da bi bernardic mogao ista promijeniti nakon pohoda von biciklista po citavoj hrvatskoj i svijetu..

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

kad se politicka pozicija nasljeduje "krivim pravom"

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Iznenađena sam ovom retorikom kolegice @Griotte

Ono što SDP propušta vidjeti je da Bandić realno ima duplo više svojih pristaša od Ostojića i da ih neće izgubiti, kao što ni Ostojić neće izgubiti svoje stranačke glasače. Onaj jedini potencijal leži u pokretanju neodlučnih, nezadovoljnih, rezigniranih, pa i onih ogorčenih da izađu na izbore.

Djelomično je dolje @Luna odgovorila o biti stvari. Ovdje se ne vodi utakmica između dvije političke osobe i njihovih (nama upućenih) programa već dvije agende rodjačkih kumulativa gdje dodatno Ostojić dobrovoljno (čitaj snishodljivo) plaća vojnički grijeh pripadnosti i poslušnosti NSA-inom igraču, a koju igru "cigani" iz Kozari i inih putova veoma dobro kuže... Dodatni problem je u tome što sada više ni ministru zdravstva ne vjerujem ni kao čovjeku ni kao funkcioneru... jer je dobrovoljno pristao da mu ga metnu!!!

Tko je glasao

očito ste propustile par

očito ste propustile par dnevnika pa mi je stvarno žao što vam baš ja to moram saopćiti ali....
u nedjelju je održan prvi krug izbora, među ostalim, za gradonačelnika i u drugi krug ušli su bandić i ostojić. kako se netko ne može kandidirati izravno za drugi krug niti može u zadnji krug uletjeti netko tko je bio spriječen u prvom, poprilično je sigurno da smo osuđeni na jednog od njih dvojice.
dakle, građani zagreba mogu izabrati ili dati novi mandat bandiću ili pristati promijeniti pelene i postaviti ostojića, zato što je super ili zato što je tu. trećeg puta nema, osim ako bude smak svijeta u što sumnjam.

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

je.. sam ovo nije moguce

je.. sam ovo nije moguce prodati ni deci..

Ostojić, sviđao se on nama ili ne, trenutno jedini put van iz novog mandata spirale zaduživanja, neracionalnog trošenja gradskog novca i fokusa na "oportune" poslove.

ostojic moze biti najbolji na svijetu.. no on je naprosto stranacki poslusnik.. koji ide i radi i misli glasno tocno ono sto mu se naredi.. to je njegova osnovna karakteristika, za nas gradane slabost, a za svog gazdu milanovica dobra karakteristika..

stvarno ne znam sto bi jadan rajko trebao raditi da i deca njegovo eventualno novo ponasanje ili nova obecanja prihvate kao neku pozitivnu promjenu, pozitivan nagovjestaj za gradane i za grad...... a posebno da ju shvate kao promjenu u odnosu na svoje stranacko vodstvo i svog sefa milanovica kojeg rajko slusa cak i kad ga natjeraju na politicko i ljudsko samoubijanje kandidiranjem na mjesto koje niti zeli niti zna niti shvaca

mozda imas pravo.. mozda bi trebao rajko promjeniti svoju taktiku "izgubljenog u urbanoj guzvi"........ no ne da bi dobio ove izbore jer oni o tome nece ovisiti.. vec zato da sam sebe prestane sramotiti kao politicara koji sije defetizam i depresiju cim se obrati grupi pred sobom..

izbore u zagrebu.. vec su izgubili a sutra ce jos vise .. stranacko vodstvo sdp-a, pogotovo milanovic.. zbog svog rada u poziciji, zbog odnosa prem asvojim stranackim kolegama, zbog potjcjenjivanja okoline, ljudske i teritorijalne.. naprosto zbog bahatosti bez pokrica..

da li treba bandica smjeniti? pa trebalo bi.. nije nikad ni trebao doci na gradonacelnicko mjesto ako se mene pita... no da li trebamo ocekivati ikakvu promjenu ako to sdp-u nekako uspije postrojavanjem svoje stranaceke vojske... ja mislim da ne, bar ne bitno..

zalosni izbori, zalosni kandidati..

jedan profi samostalac sumnjivog karaktera i jedan intelektualni politicki amater iz tima politickih poslusnika..
.. navali narode.. jos malo pa nestalo.. bofl-a..
nece proci kao pobjednicka politicka platforma

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

koliko ima?

lunoprof,

koliko ima u zagrebu ljudi, građana, koji su osobno vidjeli bandića
u svojoj ulici, lokalnoj jedinici, skupu ?
kojima je dao ruku?

više nego članova sdpa, izgleda

luka

Tko je glasao

Luka

Moram ispričati jedan mali doživljaj sa Bandićem.

Stajem na benzinskoj crpki u Vrlici.
Točim gorivo.
Iza mene neki džip.
Plačam račun.
Izlazim i krećem prema autu.
Na desetak metara prepoznajem Bandića (prvi susret u živo).
Čovjek pozdravlja sa dobar dan i maše rukom.
Okrećem se oko sebe i gledam koga pozdravlja.
Ne vidim nikoga.
Samo ja.
Shvaćam da pozdravlja mene.
Odvraćam pozdrav i ulazim u auto.
Razmišljam o njemu.
To je taj populizam koji pali kod mnogih ljudi.
I on to vrlo dobro zna.
I zato je svugdje.
I ne samo po Zagrebu.
Kao da je kloniran u desetke primjeraka pa piči Zagrebom i šire.
Zagreb je izgubljeni grad za SDP.
U njemu nema šansu ni HDZ.
Sve dok je Bandića.
Osobno mu zbog toga skidam kapu iako mu nikada, baš nikada ne bi dao svoj glas.

Tko je glasao

Suštinska razlika

A sad kao suštu suprotnost pogledaj amaterski PR uradak Ostojićevog izbornog stožera.

Na stranu sad to koliko su ga "iznenadili", važno je uočiti način na koji se Ostojić pozdravlja s mladim aktivistima. Ono što sam oduvijek mrzio kod političara je reda radi rukovanje pri kojem ni ne gledaju onoga s kojim se rukuju već tko zna gdje. Takvo rkovanje može polučiti, i redovito polučuje, sasvim suprotan efekt.

To su detalji o kojima mnogi ne vode računa ali presuđuju hoće li građani nekoga doživjeti kao običnog sebi ravnog čovjeka. Osim posvuda pojavljivanja, to je temelj Bandićevog uspjeha kod birača.

B-52

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Razotkrivanje: „Istanbulska konvencija“ je agresija na sve države koje su zaštitile brak kao zajednicu muškarca i žene od ppetra komentara 7
  2. I meni je žao svih nevinih od drvosjek komentara 29
  3. porezoPrimci naredboDavci ŠEFovi od aluzija komentara 0
  4. VLASNITVO I UPRAVLJANJE NJIME - ius gubernandi od petarbosni4 komentara 6
  5. Ne prestanete li s „pomirbom“, zakrvit ćemo se još i više od Feniks komentara 24
  6. kobna diktatura ŠEFovanja - ažuriranje 2017-08-16 od aluzija komentara 0
  7. naređenje/izvršenje (a za NE poslušnost kažnjavanje) od aluzija komentara 0
  8. Vlada treba služiti građanima od Mucke komentara 0
  9. Porez na nekretnine u RH je agresija mainstream političara-na daljinski iz EU, na hrvatske građane i RH od ppetra komentara 13
  10. Sloboda je tu! A gdje smo mi? od boltek komentara 9
  11. enciklopedija ažuriranja (nacrt) od aluzija komentara 0
  12. Ustaško-revijalna komponenta proslave „Oluje“ izmještena iz Knina u Slunj od Feniks komentara 7
  13. Hrvatska je narodna demokracija, u čemu postoji kontinuitet posljednjih 45 godina od Zoran Oštrić komentara 14
  14. Godina 1941. za nas još nije završila, dok je za svijet godina 2050. već započela od Zoran Oštrić komentara 8
  15. ŠEFovi i paraŠEFovi od aluzija komentara 0
  16. Stanje Hrvatske Politika od AlexD komentara 0
  17. Sad je već sigurno: bliži se kraj ere benzinskih automobila od Zoran Oštrić komentara 26
  18. ŠEF NE MORA... a zašto zločesto nešto uradi od aluzija komentara 0
  19. gramatika ŠEFizma (vladavine ŠEFova) od aluzija komentara 1
  20. Krstičević i MORH, programom proslave"Oluje"napadaju Predsjednicu i hrvatske branitelje od ppetra komentara 2
  21. sutra zar neću biti živ od aluzija komentara 1
  22. VLASNIŠTVO od petarbosni4 komentara 1
  23. Preko ministra obrane Krstičevića, Plenković ruši „Inicijativu triju mora“ i K.G.Kitarović, jer smetaju njemačkim interesima od ppetra komentara 13
  24. Ukrasti Ubiti... hranu od aluzija komentara 0
  25. mene čovjeka spasi od aluzija komentara 1

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 0
  • Gostiju: 27

Novi korisnici

  • Crvena
  • gived
  • AlexD
  • Voltron
  • IMOTA MORLAK