Tagovi

"?etni?ka zvjerad" vs. "hrvatski vitezovi"

Svake godine, obi?no na obljetnicu pada Vukovara, uz lamentiranja o žrtvovanom gradu, ali ne i o onome tko je grad žrtvovao, o zaista tužnim sudbinama njegovih gra?ana, paz' sad', samo ne-Srba, jer Srbi i ne mogu doživjeti nikakvu tužnu sudbinu, jer što god im se dogodilo, zaslužili su.
I ne samo to, nego dobro su i prošli, zaslužili su puno gore.

Oni se ne mogu voditi ni kao zato?eni i nestali, to mogu biti samo Hrvati, jer samo Hrvati imaju pravo biti mu?enici, patnici i žrtve.
Istinaibog ovim Tadi?evim posjetima, najprije neslužbenom, a sad i službenom, po?inju na svjetlo dana izlaziti i podaci o stradnjima Srba, pa vidi vraga, ima ih i koji se vode kao zato?eni i nestali, ?ak i više ngo Hrvata, s tendencijom valjda da se te dvije liste objedine i da RH traga za svim svojim nestalim državljanima, ako ovo priznanje da ima i nestalih Srba nije samo prigodni?arsko, dok gost ne ode.
Nagledali smo se i takvih situacija.

Zarobljeni?ki logori u Srbji, Begejci, Staji?evo, Niš ... spominju se kao mjesta silnih stradanja onih (nisu morali nužno biti ratni zarobljenici) koji su imali nesre?u u njih dospjeti.
Naravno naslušali smo se pri?a, o ponižavanjima ("Glavu dolje, ruke na le?a!") i batinjanjima pa i do smrti, nasre?u ipak rijetkih, onih koji su imali nesre?u završiti na tako "lijepim" mjestima.
Ja osobno imam nekoliko svjedo?enja iz prve ruke ljudi koji su proveli i do godinu dana u tim logorima u Srbiji, ali nijedan od njih mi nije pri?ao o sustavnim mu?enjima, a pogotovo ne o saka?enjim zato?enika.
Iako ne?u tvrditi da i toga nije bilo.

Sudbina ratnih zarobljenika i zato?enih Srba ili bolje re?eno ne-Hrvata, mada i pokojeg nepo?udnog Hrvata u hrvatskim sabirnim centrima (nedajbože re?i logorima), pogotovo po razno-raznim opskurnim neslužbenim mjestima kao što su Glavaševi podrumi, Pakra?ka Poljana, dosad vrlo vješto prikrivano sve ono što se doga?alo na Baniji i u Sisku u režiji ?ure Brodarca i Vladimira Milankovi?a, a po svemu sude?i je daleko gore i po broju žrtava opsežnije od svega što u režiji "hrvatskih vitezova"doga?alo drugdje po Hrvatskoj.
Istraga o zlo?inima po?injenim s hrvatske strane na Baniji, uo?i i za vrijeme rata, navodno je pokrenuta, pa ne?u dalje špekulirati.

Zlostavljanja koja su sustavno provo?ena u Lori stidljivo su ugledala svjetlo dana, pa smo tako saznali za zvjerska mu?enja i saka?enja onih koji su imali tu "sre?u" da upoznaju svu ?ovje?nost, krš?ansko milosr?e i dobrostivost onih s krunicom oko vrata.

U najnovije vrijeme dnevni tisak aktualizirao je i sve ono što se doga?alo na jednom od opskurnih mjesta daleko od o?iju javnosti, a doznajemo i vojne policije, sabirnom centru u Kerestincu.
Svojedobno (još 1992.) je pokrenuta, ali ubrzo i obustavljena, istraga o tome, danas znamo, mjestu ne?uvenih zlo?ina.
Istraga je ovih dana ponovo pokrenuta, navodno pod pritiskom glavnog tužitelja ICTY S. Brammertza, a u iskazima svjedoka nalazimo i ovo (prema pisanju "Slobodne Dalmacije"):
" ... u Kerestincu su svakodnevno muškarce batinali, žene silovali te ih mu?ili na spravama poput mornarskih ljestava. Iživljavali su se i sa elektri?nim palicama, drvenim i gumenim penisima, tjerali zarobljenike na spolne odnose i oralni seks te da laju kao psi. Nekim muškarcima su odsjecali prste a ženama bradavice, a sve to se odvijalo u zatamnjenoj sobi zvanoj Laboratorij ..."

Ako je ovo istina, a istraga bi trebala odvojiti žito od kukolja, ho?e li mi netko od "ognjištaraca" objasniti u ime koga i u ime ?ega su "hrvatski vitezovi" radili takva zvjerstva i kako li su samo stigli uz tako zahtjevan posao kao što je "stvaranje države"?

I ne može se danas Mate Lauši? ogra?ivati od toga što se tamo doga?alo, uz mutavu ispriku da vojna policija za to nije znala i da se sa zlodjelima prestalo, kad je vojna policija preuzela brigu o Kerestincu, jer u Lori se doga?alo isto, a Lora je sve vrijeme bila "na brizi" vojne policije.

Komentari

Neistina....

" ... u Kerestincu su svakodnevno muškarce batinali, žene silovali te ih mučili na spravama poput mornarskih ljestava. Iživljavali su se i sa električnim palicama, drvenim i gumenim penisima, tjerali zarobljenike na spolne odnose i oralni seks te da laju kao psi. Nekim muškarcima su odsjecali prste a ženama bradavice, a sve to se odvijalo u zatamnjenoj sobi zvanoj Laboratorij ..."

Tamo su žene tukli, a muškarce silovali.

Tko je glasao

Ako netko zna, neka kaže:

Ako netko zna, neka kaže ko tako uspješno i dugo drži na ledu proces protiv Merćepa, čak i sada kad je s one strane brave. Izgleda kao da je tamo stavljen upravo zato da bi s proces i dolje mogao držati na ledu.

Tko je glasao

predlažem da se svi hrvati,

predlažem da se svi hrvati, koji su sudjelovali u opsadi novog sada i niša, primjereno kazne
nadalje se zalažem da sve civilne žrtve u srbiji,zbog agresije hrvata,budu moralno i materijalno obeštećeno
ja osobno duboko žalim zbog svih patnji i bola koji smo nanijeli svima u srbiji,naročito
zatočenim vojnicima,ženama i ostalim civilima koje smo zarobili prilikom oslobođenja kragujevca,i koje smo potom odveli u sabirni centar na brijunima
spreman sam otići na stratište,kleknut i zaplakat,dugo tiho jecat zbog žalosti i tuge koju osjećam,zbog toga što smo učinili srpskoj nejači
nadalje spreman sam doživotno uplaćivati po 20 centi mjesečno ,u fond za obnovu srpske infrastrukture,koju smo mi uništili usled ratnih dejstvovanja,pokušavajući osloboditi srbiju
naročito duboko žalim,evo me i bubreg boli od želosti, što smo toliko mina posijali po srbiji
pa se nema gde sijati žito,nema gde deca da trče po livadama,nema gde da pasu srpski volovi,nema gde sunce da te greje,ne možeš da čuješ ptice pev,nesmeš van od mina
i oprostite što smo vas usporili na putu u EU
a,taman ste hteli preskočiti iz osamnaestog u dvajestdrugo stoleće

ZAGOR

Tko je glasao

Prerano za neke istine

Fenikse. Godinama i desetlječima se o partizanskim zločinima pričalo samo u kuloarima.
Isto tako prije toga u NDH nitko nije smio javno govoriti o ustaškim zločinima. Zašto bi danas bilo drugačije? Ne vidim razlog tako žučnoj prepirci. Mnogo je vremena potrebno da bi smogli snage i rekli da smo prekoračili samoobranu. Kod nas je prekoračenje obrane ovisilo o pojedinim slučajevima. To nije bila ideologije Hrvatskog naroda za razliku od Srpske ideologije. Uostalom sva saznanja i sve informacije koje posjeduješ o spomenutim događanjima proslijedi na pravo mjesto ( ukoliko imaš čvrste dokaze).
Uvijek je bilo budala i rata kaže pjesma. U svakom ratu postoji agresor i žrtva. Mi agresor nismo bili. U svakom ratu postoji istina. Svaka strana ju ima. Istina o II Sv. ratu još nije ugledala svjetlo već se parcijalno nudi prema potrebi.
Žalim za svim nevino stradalim žrtvama.

Tko je glasao

http://www.nacional.hr/clanak

http://www.nacional.hr/clanak/44286/bajic-na-tragu-monstrumima-iz-vojnog...

Baš smo 23.11. mojih par frendova i ja ovak raspravljali ovu objavu:
_______________
ON:Zanimljivo, Tuđman je obavješten početkom ožujka 1992., istraga je pokrenuta u ljeto 2007., a osumnjičenici su uhapšeni krajem 2010....
"bivšeg zapovjednika tog logora i sadašnjeg tajnika HDZ-a Općine Pešćenica Stjepana Klarića"

JA:Zanimljivo,kako nitko od opozicije nije spominjao u Saboru ovakve problemčiće..

ONAJj(znate onaj):Vidiš da su u igri Josip Perković, pomoćnik ministra obrane u čijoj nadležnosti je bila i Lora, njegov zet (muž bratove kćeri) Dragan Grdić i Bajić, koji je kao vojni tužitelj slao zarobljenike u Loru.

ON:stislo izvješće EK, poglavlje 23 se hitno treba zatvoriti. bit će još ovakvih vijesti (Sisak, Merčep)

JA:a koji je ono ravnatelj bolnice, Ivić Pašalić?

ONAJj(znate onaj):jedan je herr flick ;)

JA:A sin Josipa Perkovića je bio savjetnik za zaštitu u Uredu predsjednika Stipe Mesića...!?

ON:ovo bu prava "veselica"

JA:Lijepa naša,puna batinaša :(

ON:baš me zanima, kakve su si aranžmane složili još ondašnji sudionici, a sada pravednici. kaj god pokušali, naći ću ih..

JA:Javi mi

ONAJj(znate onaj)Netko tamo dignuo kaznenu prijavu protiv Ace Vasiljevića jer da su u njegovoj ingerenciji bili logori u kojima su zatvarani u mučeni Hrvati, a hrvatski Aca tj Josip, u čijoj su nadležnosti bili logori za nepoćudne Hrvate, Srbe i ostale, ovdje je uzor poštenja i profesionalizma.

Saša Perković ;)

ONA OD TAMO DALEKO:Da li misllimo na istog Bajica i cemu je on na tragu?. Pogledajte arhive makedonskih novina i videcete da je novinar hronike u toj zemlji ubijao i rasvetljavao zlocine na korak ispred policije.

NEKI:ma gospoda..nema šta..;)

JA:gdje je nestao Saša (odjavio se)

NEKI:saša...di si ..?

JA:

http://www.youtube.com/watch?v=IbJMA5uRwPc

Tko je glasao

Znmljv, ...

... klfšstčk mltmdn d j pztvn cjn dnvnk, l zt j svk mj kmntr nprv nčtkm glsjć mn nll mn s čprdjm.

P z kj Bžj mtr nd dnvnk nj zmnsr zjdn s njm, mn tk nt njgv mšljnj, nt njgv cjn, nt n sm n znmj n znč m nšt.
Kd mđ kg sm g svrst, t sm m nps n pp, n sm svjm pnšnjm sm ptvrđj d j čvjk bz ljdskg ntgrtt.

Tko je glasao

Uvijek sam cijenio iskrene

Uvijek sam cijenio iskrene komuniste a prezirao salonske.
Iskreni komunisti su sada u prvim redovima borbe na strani drugova iz Sjeverne Koreje, protiv neokapitalisticke Juzne Koreje.
Feniks je zakasnio u bitku protiv Franca, ali stigne na vrijeme pomoci proletarijatu Sjeverne Koreje i naprednim snagama njihovog Velikog Vodje.

Tko je glasao

Četnička zvjerad i hrvatski vitezovi

http://www.youtube.com/watch?v=oXmA08Cacdw&NR=1

Opet su te ispustili iz boce!

Zato vam je Vukovar veliki problem. I Škabrnja. Ne možete ih izjednačiti s ničim koliko god se trudili.
Mogu oni na vagu stavljati Vukovar i Ovčaru s Paulin Dvorom, Škabrnju s Varivodama, Begejce i Stajićevo s Lorom, ali vaga je u ravnoteži samo u njihovim glavama, jer ovaj narod pamti i važe pravim mjerilima.

I zato napadaju, tih dana, po svemu što obilježava Hrvatsku kao samostalnu državu, jer im za pokvarenu vagu treba bilo što.

"Čudno" je kako su neki selektivno protiv zločina, te ih jednom opravdavaju pravom na osvetu, borbom protiv fašizma, zaštitom budućnosti novostvorene države, stradanja civila opravdavaju nepovoljnim okolnosti i zlom srećom, opravdavaju i masovna smaknuća bez suda, ne traže suđenja odgovornima za zločine, a sada obranu vlastite zemlje žele potenciranjem pojedinačnih zločina staviti uz bok velikosrpske agresije i neviđenih zločina od ww2 .

Sve to zborno pjevanje medija, duhova iz boca, ima točno određeni cilj: izjednačenje krivnje po narudžbi " krojača" ovih prostora i njihovih produljenih ruku.

Tko je glasao

@pptr

k kjm slčjm pć Ssčk žljzr prgvr, nd ćš vdjt št j s čm mjrljv...
Zl pčlnjn Ssk n Bnj j mžd vć d svh drgh zl zjdn.

Tko je glasao

Sprn dnvnk??

P trntnm stnj mns, dl b s zkjljčt d j vj dnvnk sprn. n št sm nč d sd psnj n plltk.cm j: n przvt gnjštrc bz ptrb.
D s bjv Fnks dnvnk bz spmnjnj gnjštrc, n b b n mt mnsr k sd. l, k ntk žl vdjt tk s gnjštrc n plltc (z ml znmk) sm nk pgld tk j gls PRTV. brnt, m kj sm glsl Z n b s mgl svrstt gnjšrc. vj pdjl nm nšt sprng, tk nšt slčn pstj svkj zmlj - dv djn blk. Mn brn rzn djlg zmđ dv blk ns. brn m tkd ptrb gnjštrc brnt nbrnjv??? Zšt j tšk npst: prcsrt dgvrn z mčnj Krstnc....
nč, zlčn rt j bl s bj strn, SVK STRN nstjl h j ( sd nstj, l mng mnj) ztškt. Rcm, j sm tk včrs vd TV snmk zbjglčkg nslj krj Bgrd, zprv, msl sm d s s hrvtsk Srb Srbj tlk ntgrrl d n žv zbjglčkm nsljm dnsn nkj vrst gt.
Nj m pznt, m l jš zbjglčkh nslj Hrvtskj, prmjrc, z Hrvt kj s zbjgl z BH.
nč, držm d j ntncj tkstv k št j Fnksv, prcsrt dgvrn dnsn n kj s grb kršl Žnvsk knvncj. n vdm ptrb d s stvr rltvzrj tđm, dnsn zlčnm nh drgh.

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Doktore

Osobno sam više puta na pollitiki.com napisao da sve zločine treba procesuirati ma sa koje strane dolazili.
Više puta sam napisao da je sa naše strane trebalo to odmah sasjecati u korijenu.
Osobno mi njikada nije bilo drago kad sam ćuo za logore u Hrvatskoj i logore u BiH.
Osobno mi nikada nije bilo drago Čuljakino izvještavanje sa tih mjesta.
Kao ni Smiljka Šagolja.
Dakle kod mene,a siguran sam i velike večine sudionika u Domovinskom ratu ne postoji pitanje oko toga.
Zločince kazniti?
DA. Vidiš doktore velioko da.
Nitko nama nije napravi veču glupost do onih koji nisu radili svoj posao kako treba.
Za to je zalsužna cijela bulumenta onih koji su tada igrali, a i sada igraju veliku ulogu kako u politici tako i u svim drugim strukturama vlasti. Neke sam ovdje i spomenuo, a i druge na drugim komentarima.
I ja se toga ne bojim izreči i sa izrečenim se ponosim.
E sad druga stvar je da to isto tražim i od druge strane.
One agresorske za koju je nedvojbeno dokazano da je bila agresor.
Dakle "doktore" Ljubo usporedi osude za zločin na Ovčari sa osudama zločina sa naše strane.
Koliko je jedan Šljivančanin dobio?
Tko je ono oslobođen?
Koju vojsku su oni predstavljali?
Jel to bila JNA?
Pod čijim zapovjedništvom je djelovala "paravojska" (Arkanovci, Šešeljevci, itd)?
Jel to Ljubo dokazano bilo da su bili pod zapovjedništvom SDB-Srbije?
Tko je bio na čelu SDB-a Srbije u to vrijeme?
Kome je taj bio podređen?
itd, itd.

Međutim imam ti još jednu stvar za napisati.
To je tvoje dvostruko mjerilo ocjene zločina što se tiče tebe kao hrvatskog građanina posebno, a posebno kao Židova.
U svojim komentarima nikada nisi osudio državu Izrael kao agresora kao ni to da ta država eklatantno krši ljudska prava.
U svojim komentarima si osuđivao Godsteinov izvještaj kao jednostran baš kao i država Izrael.
Dakle savjet UN za kršenje ljudskih prava donese rezoluciju o kršenju ljudskih prava u ratu u Gazi.
srijeda, 8. rujna 2010.
O sukobu u Pojasu Gaze iz izvještaja UN-ove Misije - Goldstoneov izvještaj (linkovi na sve postove)
slika: Dora McPhee - “Taoc u Gazi” [ugljen i pastel]

Linkovi na sve postove s hrvatskim prijevodom dijelova Goldstoneovog izvještaja o sukobu u Pojasu Gaze koji se u cijelosti na engleskom može pročitati na linku:

O sukobu u Pojasu Gaze iz izvještaja UN-ove misije, 1. dio: Izvršni sažetak
http://ambient-palestine.blogspot.com/2010/03/o-sukobu-u-pojasu-gaze-iz-...

O sukobu u Pojasu Gaze iz izvještaja UN-ove misije, 2. dio: Povijestni kontekst sukoba od 1967.
http://ambient-palestine.blogspot.com/2010/03/o-sukobu-u-pojasu-gaze-iz-...

O sukobu u Pojasu Gaze iz izvještaja UN-ove misije, 3. dio: Granatiranje u ulici al-Fakhura
http://ambient-palestine.blogspot.com/2010/03/o-sukobu-u-pojasu-gaze-iz-...

O sukobu u Pojasu Gaze iz izvještaja UN-ove misije, 4. dio: Namjerni napadi na civilno stanovništvo
http://ambient-palestine.blogspot.com/2010/04/o-sukobu-u-pojasu-gaze-iz-...

O sukobu u Pojasu Gaze iz izvještaja UN-ove misije, 5. dio: Namjerno uništavanje tvornica i civilne infrastrukture
http://ambient-palestine.blogspot.com/2010/04/o-sukobu-u-pojasu-gaze-iz-...

O sukobu u Pojasu Gaze iz izvještaja UN-ove misije, 6. dio: Korištenje palestinskih civila kao ljudskih štitova
http://ambient-palestine.blogspot.com/2010/04/o-sukobu-u-pojasu-gaze-iz-...

O sukobu u Pojasu Gaze iz izvještaja UN-ove misije, 7. dio: Lišavanje slobode Palestinaca tijekom izraelskih vojnih operacija
http://ambient-palestine.blogspot.com/2010/04/o-sukobu-u-pojasu-gaze-iz-...

O sukobu u Pojasu Gaze iz izvještaja UN-ove misije, 8. dio: Strateški ciljevi izraelskih vojnih operacija u Pojasu Gaze
http://ambient-palestine.blogspot.com/2010/04/o-sukobu-u-pojasu-gaze-iz-...

O sukobu u Pojasu Gaze iz izvještaja UN-ove misije, 9. dio: Neki učinci izraelske blokade i vojnih operacija na stanovništvo Pojasa Gaze
http://ambient-palestine.blogspot.com/2010/04/o-sukobu-u-pojasu-gaze-iz-...

O sukobu u Pojasu Gaze iz izvještaja UN-ove misije, 10. dio: Zatočeništvo izraelskog vojnika Gilada Shalita
http://ambient-palestine.blogspot.com/2010/05/o-sukobu-u-pojasu-gaze-iz-...

O sukobu u Pojasu Gaze iz izvještaja UN-ove misije, 11. dio: Postupanje izraelskih sigurnosnih snaga s Palestincima na Zapadnoj obali za vrijeme operacija u Pojasu Gaze
http://ambient-palestine.blogspot.com/2010/05/o-sukobu-u-pojasu-gaze-iz-...

O sukobu u Pojasu Gaze iz izvještaja UN-ove misije, 12. dio: O palestinskim raketnim i minobacačkim napadima na civile u južnom Izraelu
http://ambient-palestine.blogspot.com/2010/08/o-sukobu-u-pojasu-gaze-iz-...

O sukobu u Pojasu Gaze iz izvještaja UN-ove misije, 13. dio:
Zaključci:
http://ambient-palestine.blogspot.com/2010/09/o-sukobu-u-pojasu-gaze-iz-...

I što? Veliko ništa.

" 1329. Na temelju dostupnih činjenica Misija smatra da neki postupci izraelske vlade mogu opravdati presudu kojom bi kompetentan sud presudio da su počinjeni zločini protiv čovječnosti."

Dakle samozvani doktore od tebe se traži da budeš nepristran ako želiš da te itko na ovoj stranici shvati za ozbiljno.

grdi

Tko je glasao

@Grdilin

Ovo prebacivanje loptice sa zločina na prostoru ex-Jugoslavije na Gazu, što ti radiš, i još nekolicina ovdje na portalu, jednostavno je providno i ne pije vodu. Koliko svi vidimo dnevnik se odnosi na zločine u nas, ne u Izraelu, pa bi bilo pošteno držati se teme.
Inače, popisujem knjige JUDAICE, imam ih oko tisuću i naišao sam na knjigu A., Anatolinja (Kusnesow) BABIJ JAR, Buchklub Ex Libris Zuerich, l970. U knjizi, s mnoštvom dokumenata, je opisan najveći masovni pokolj Židova izvan koncentracijskih logora koji se dogodio blizu Kijeva, u Ukrajini, 29. i 30. 09. l94l. kada je mučki ubijeno 33 77l ukrajinskih Židova. Žalim svaku žrtvu s Ovčare, ali možeš li si predočiti koliko je židovskih žrtavaa 33 77l??? Ne možeš..naravno, to je oko TISUĆU I TRISTO PUTA VIŠE ŽRTAVA NEGO NA OVČARI
Kao što ne možeš pojmiti da je za ovaj masakr, ali samo indirektno tek l968. osuđeno na smrt sedmero zločinaca, od deset optuženih.
Stoga posebno, tvoje ZLOBNO i TENDENCIOZNO spominjanje žrtava Gaze, u ovom kontekstu je još jedan znak tvojih uskih horizonata. Sorry zbog upisa off topic, ali on je nastao zbog tvog upisa.

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Ljubo "Doktore"

citiram te.

"Ovo prebacivanje loptice sa zločina na prostoru ex-Jugoslavije na Gazu, što ti radiš, i još nekolicina ovdje na portalu, jednostavno je providno i ne pije vodu. Koliko svi vidimo dnevnik se odnosi na zločine u nas, ne u Izraelu, pa bi bilo pošteno držati se teme."

O ti "časni" "doktore" sve moje napisano i te kako pije vodu jer se zločin ne može odvajati od zločina sa druge strane. U ostalom nisam ja spominjao zločine nad Židovima nego zločine države Izrael u području Gaze, a koji su nesumnjivo počinjeni.

Dakle sada i još uvijek se događaju i događati će se.
Međutim to ti ne osuđuješ i svim svojim bičem braniš.
U tome je stvar i zato "poštovani" "doktore" nisi relevantan u ovakvim raspravama.

O tom ti najbolje pokazuju i ocjene na tvoje komentare ne samo na ovom dnevniku nego i na drugima. Možda te "čopor" minusira ali ni onaj drugi ti ne daje za pravo.

Prihvati to već jednom kao činjenicu.

grdi

Tko je glasao

Magistru šumarstva Grdilinu, majstoru fotografije i laž-majstoru

Time što nisi jednu riječ sućiti iskazao za žrtve Babij Jara definitivno si se isključio iz svake meritorne rasprave. Pomišljam da te odlično plaćaju neke araspke države ili Palestinci za ovo lobiranje za palestinsku stvar. A ako te stanje u Gazi zanima, pošalji mi privatnu mai l adresu da ti pošaljem koji video o opskrbeljenosti tržnica Gazi, o neboderima Gaze, rezidencijalnim četvrtima s vilama, o školama, bolnicama i drugom svakodnevnom životu u pojasu Gaze.
I zaista bi bilo vrijeme da meteš pred svojim vratima, odgovoriš tko je i zašto počinio brojne zločine nad srpskim CIVILNIM stanovništvom u vrijeme rata l99l-l995?? Nikada nisam čui nijednu ruiječ o tragediji obitelji Zec i oslobođenima krivnje, merćepovim žrtvama, Glavaševim žrtvama.. a koliko čujem otvaraju se nakon Kerestinaca još neka poglavlja o onima koji su ukaljali časnu hrvatsku borbu za neovisnost, krvlju nevinih žrtava nabacili se na časne branitelje.
Izrael je, danas čitam, PETNESTA ZEMLJA PO ŽIVOTNOM STANDARDU u SVIJETU, koja je Hrvatska??? Lopov do lopova, na koljenima ulazimo u EU - što si ti i branitelji učinili da ne bude drugačuje?? Hrvatska se urušava pred tvojim i mojim očima a ti lamentiraš o dvojbenim žrtvama u Izraelu. Pa to su radile komunjare desetljećima, ti samo nastavljaš papagajski stare, naučene šprance.
Ili da ti pošaljem snimke o posljedicama ispaljenih projektila s FOSFORNIM BOMBAMA na Izrael ovih dana iz pojasa Gaze o kojima u našim medijima nije bilo jedne jedine riječi??
I ne LAŽI GEBELSOVSKI po pedeseti puta - kada i gdje sam branio dokazane zločine Izraelaca, napiši jednu jedinui moju rečenicu te vrste...
33 000 leševa ukrajinskih Židova tebi nisu vrijedna spomena??? I ti govoriš o objektivnosti i nekim mjerilima. Naguraš tu desetak linkova sumnjive vrijednosti, Goldstoneov izvještaj nazivaš Goldsteinovim izvještajem,ponavljaš ga već treći put.. da bi trolao dnevnik koji te pita konkretno za odgovornost onih koji su slušali jauke iz Kerestinca, iz Lore, a danas su glavni bosovi represivnog aparata u Hrvatskoj, koji te pita gdje ste vi bili drugi kao branitelji da niste zaustavljali ta drastična kršenja vojne discipline...?? Time što trolaš Feniksov dnevnik čak pomišljam da znaš dosta o masakrima, krvoprolićima, lopovlucima u Makarskoj i okolici, mešetarenju sa zemljištem itd. ali šutiš o ovome, a ukazuješ na dvojbena pitanja desetke tisuća milja od Makarske.
Osvrni se na svoj hrvatski dom, koji se urušava, anđele....a Židove, Izraelce pusti na miru.
I MENE TAKOĐER...STVARNO IMAM PUNO PAMETNIJEG POSLA NEGO SE BAVITI OPSESIVNIM TIPOVIMA, NAČETIM PTSP-iom. Evo, kraj mene na stolu hrpa knjiga koje moram popisati, završiti studiju o virovitičkim Židovima, složiti drugu zbirku poezije, knjigu kratkih priča, a možda i zbornik - izbor mojih objavljenih radova. A gubim vrijeme s tobom. E, PA NEĆU, NISI VRIJEDAN TRI NOVE MINUTE MOJEG DRAGOCJENOG VREMENA, Obećao sam mraku da ne postojiš za mene najmanje mjesec dana, i ispričavam mu se što sam nasjeo opet na tvoje provokacije...
I kao obično savjet: šetnja rivom, koji apaurinčić, koja objektivna i dobra knjiga., poslušaj onu OČI, BOJE LAVANDE...odi malo do rođaka, pozdravi mi Neru, ljepoticu nad ljepoticama...Lijepa je kao "kćer Jeruzalemska".

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

"Doktore" Ljubo

Ja se nikada ovdje nisam predstavio magistrom šumarstva.
Dakle nisam magistar šumarstva. Prvi put vidim da me netko naziva magistrom.
Točno je to da sam dečkima pomagao u radu na magisterijima i doktoratima, kao i to da sam radio na više znanstvenih radova u važnim znanstvenim institucijama.
Dakle ovo je tvoja prva laž

Isto tako se ne smatram majstorom fotografije nego sasvim malim amaterom ljubiteljem iste, a koja mi je zbog novčanih nagrada poslužila za donacije potrebitima. I to svaki put.
Dakle ovo je tvoja druga laž

Citiram te "Doktore":
"Laž-Majstor veliš. Nisam se ja ovdje predstavljao magistrom kao ti doktorom, nisam imao duple nadimke niti sam se služio prevarama kao ti, što je tebi Marko dokazao te te shodno tome i banirao.

Mislim da su čitatelji pollitike.com do sada vidjeli tko je ovdje LAŽ-MEŠTAR.

Uživaj Ljubo aka Danimire

Grdi:):):)

Tko je glasao

@Grdilin

Nisi magistar šumarstva, nisi majstor fotografije, ali majstor provokacije jesi. I zaobilaženje i preusmjeravanja tema, trolanja, zajebavanja, difamacija...
Još jedna napomena, pa te gubim iz vida - jer nemam vremena za tebe. Reci ti, ako imaš muda, koju riječ o Handžar diviziji koja je djelovala i u IIWW, koju je osnovao jeruzaelemski muftija El Husseini a koja je djelovala na našim područjima i bila poznata po stravičnim zločinima nad Srbima, Jevrejima, stanovništvu sklonom NOB-u?? Usput, taj jeruzalemski muftija bio je rođak - Jassera Arafata...višedesetljetnog vođe Palestinske oslobodilačke organizacije poznate i po - mitu i korupciji...
I kako je u ratu l99l-95 pod istim nazivom djelovala Hanžar divizija ( Handžar - NOŽ), zamalo iste orijentacije kao ona iz IIWW, a i u suradnji s hravtskom vojskom?? Na području Moslavine likvidirala je bogate Srbe...Svi su znali, nitko nije znao.. do ovih tjedana... Volio bih čuti i Jelena, dal mu je to prvi glas i ovim zločicima Siska i okolice, njemu iz Kutine???

I ne poteži OPET mačka za rep: nije mi Mrak dokazao klonove jer to nije ni mogao dokazati - naime svi osumnjičeni su stvarne osobe s imenom i prezimenom. Ima tu negdje upis Mraka koji odustaje od teze das je pronašao moje klonove...Kukljica i ti i još nekolicina pokrenula je kampanju da me se po svaku cijenu banira, jer vam ne odgovara moje pisanje.
Jesi li ikada beknuo na temu HANDŽAR divizija, vrli Grdi??? I rekao ono što SVE ŠTO ZNAŠ o ranije spomenutom, posebno, marifetlucima zemljištem, gradnjom cesta,lokalnoj i široj mafiji... o mnogo čemu što se događalo oko tebe, a kažnjiva su djela????
Mudro šutiš... pa čak i braniš neobranjivo.
Kažu: Ne laje pas zbog sela, nego, moglo bi biti, zbog sebe...
I pozdravi Neru, ljepoticu Makarske...

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

danas je ovo izašlo u Glasu

danas je ovo izašlo u Glasu Istre

http://www.glasistre.hr/hrvatska/vijest/289508

s time da bih baš voljela pročitati prezimena te 80torice. nažalost, takve ni Njemci, a kamoli Istrijani ne mogu kultivirati.

Tko je glasao

@Veli Jože

Zlo je u Hrvatsku uvijek najvećma dolazilo iz "Tamnog vilajeta".
Gotovo bih se bio kadar kladiti da i bar 90 % "pravovjernih" na ovom portalu potiče otamo ili bar korijenje otamo vuku.

Tko je glasao

Balkanska reforma 1,2,3

http://www.necenzurirano.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2...

pročitajte ovo. sve što niste znali ili htjeli znati...

ja istražujem i dolazim do saznanja iz neslužbenih, ali vrlo relevantnih izvora da je DR bio dogovoren jer je RH vrhuška trebala paravan za pljačku. sve je bilo dogovoreno i namješteno!

Tko je glasao

Veli Jože

Ja istražujem i dolazim do saznanja da su vama PODMETNUTI neslužbeni i "relevantni" izvori da je DR bio dogovoren kao paravan za pljačku i ostale stvari.

Žrtvovan Vukovar
Žrtvovan Dubrovnik
Žrtvovana BiH
Sve prodano i žrtvovano
Sve izdajice do izdajice

Svi mi poslužili u dogovorenom ratu.

Zbog svega toga nam i je kako je.

ŽALOSNO

grdi

Tko je glasao

Istina, Grdi

našla sam i imena rudara, usput.

Tko su bili ubojice Mandalove jedinice smrti u Sisku
Sadržaj strogo povjerljive informacije Sigurnosno informativne službe Ministarstva obrane Republike Hrvatske, od 4. srpnja 1996. godine, pod brojem 512-18-01-96-3706-6 otkriva i popis pripadnika zloglasne jedinice specijalne policije pod nazivom „Handžar divizija“, točnije ovaj strogo povjerljivi dokument otkriva tko su bili ubojice Mandalove jedinice smrti u Sisku.
Tako se na popisu jedinice smrti, odgovorne za ubojstvo 611 civila u Sisku 1991. i 1992. godine, nalaze:
Ajrula Abdiji, MB 3006949330027, u jedinici od 8.2.1992.
Đemal Bajramović, MB 0902974, u jedinici od 18.10.1991.
Selim Beganović, MB 0505949183917, u jedinici od 5.1.1992.
Husein Beganović, MB 2004959, u jedinici od 22.11.1991.
Džemil Begović, u jedinici od 1.1.1992.
Emir Bešić, MB 0102966111086, u jedinici od 9.2.1992.
Nurudin Bevrnja, MB 3009963390066, u jedinici od 6.9.1991.
Nihad Bojadžić, MB 2006962783924, u jedinici od 8.6.1992.
Marko Bojanović, MB 2908964180007, u jedinici od 16.10.1991.
Željko Budanko, MB 0609953, u jedinici od 20.12.1991.
Enver Čedić, MB 2807953113315, u jedinici od 1.4.1992.
Himlija Demirović, MB 0703958784318, u jedinici od 7.2.1992.
Arif Draganović, MB 1205968111056
Vahadin Durović, MB 1205969, u jedinici od 11.3.1992.
Sadija Gibanica, MB 1010959171504, u jedinici od 19.2.1992.
Fadil Hadžić, MB 0711966, u jedinici od 1.9.1992.
Fahrudin Hadžić, MB 1202964133102, u jedinici od 20.12.1991.
Hasan Vinko Haskić, MB 3011950370001, u jedinici od 1.8.1991.
Hasan Isić, MB 3003954, u jedinici od 30.1.1992.
Mehmed Jakupović, MB 2408949
Hasaga Jogić, MB 2110962111256
Rifat Kačar, MB 2901953783910, u jedinici od 8.6.1992.
Mensud Kantarević, MB 1206965370022
Asmir Kasumović
Mujo Kasumović, MB 0808948
Rusmir Kasumović, u jedinici od 1.5.1992.
Muhamed Kličić, 0107959361907, u jedinici od 27.11.1991.
Nazmi Kransići, MB 2905954, u jedinici od 20.12.1991.
Blaženko Kršul, MB 1505968361404, u jedinici od 1.11.1991.
Fadil Mandal, MB 1805958, u jednici od 20.12.1991.
Kadro Mandal, MB 2009955793417, u jedinici od 6.9.1991.
Bido Mandal, MB 2508976361904, u jedinici od 27.12.1991.
Ekrem Mandal, MB 1611953361909, u jedinici od 6.9.1991.
Behudin Mandal, MB 0709962793419
Hajrudin Morić, MB 2001953120961, u jedinici od 6.9.1991.
Selim Muratović, MB 1501965270089, u jedinici od 12.1.1992.

cijeli članak
http://www.necenzurirano.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1...

Tko je glasao

Veli Jože

Sve to gore navedeno nema veze sa ovim tvojim:

"ja istražujem i dolazim do saznanja iz neslužbenih, ali vrlo relevantnih izvora da je DR bio dogovoren jer je RH vrhuška trebala paravan za pljačku. sve je bilo dogovoreno i namješteno!"

grdi

Tko je glasao

A odakle ti ideja

da samo linkovi koje ti marljivo podastireš imaju veze s relevantnošću?
Mislim, onako, diskusije radi, jer kao što znaš, ja ih ne čitam.

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Bigulica, Mislim, onako,

Bigulica,

Mislim, onako, diskusije radi, jer kao što znaš, ja ih ne čitam.

Ti bi diskutirala, a informiraš se jednostrano. Čudno razumjevanje za ozbiljnost diskusije.

Tko je glasao

Bigulice

Čemu to pitanje kad ti linkove koje ja stavim ne otvaraš?
Ti imaš svoje relevantne podatke i drži se toga.
Vidiš ja ću Margu pročitati ali nikako linkati.
Marga je mješavina istina, poluistina i laži.
Dakle prema njegovim podacima sam vrlo oprezan.
A to će ti reči svatko tko ga iole malo poznaje i tko znao odakle dobiva podatke.
Eto pročitaj što je linkala Jožica i razmisli što je tamo istina, a što nije.
Ili se slažeš u svemu što je Marga napisao?
Ovdje ne mislim na linkove zločina koji su se dogodili u Sisku i onoj Handzar jedinici.
O tome malo znam da bi to uopće komentirao.
Ali pogledaj linkove o Balkanu.

grdi

Tko je glasao

ljubo

Ti si stvarno čovik u ku....
Gore mi pišeš da sam magistar, itd, a sada tu da nisam ništa od toga.
Pa tko ovdje mulja. Nisam se ja ovdje predstavljao magistrom kao ti doktorom. :):):)
Definitivno si otišao na maravan. (prevedi).
Dobro te pukla ova južina.
Mene smeta ali tebe rastura :):):)

Što se tiče pozdravljanja Nere to neću, ali oću joj sa ćaćom popit kavu.

Tko je glasao

"jadni" srbi u hrvackoj, gore

"jadni" srbi u hrvackoj, gore im je nego palestincima, tako kazes ti, feniks i voja stanimirovic (arafat)...

Kitz

Tko je glasao

Gospodine Ljubo ne volim

Gospodine Ljubo ne volim generalizacije, jesam desničar, ali nisam isključiv. Moj dragi prijatelj Feniks dosta dobro piše, ali na silu provocira i to se vidi u njegovim dnevnicima. Počne sa validnim činjenicama, a onda zastrani. Oprostite ali namjera provokacije je preočita.

Tko je glasao

@lovac2l

Meni su naljepili mnogo etiketa, no smatram se demokratom, blago lijeve orijentacije. Nisam siguran da Feniks provocira, prije sam mišljenja da žestoko reagira na pritiske koje desni krug na pollitici radi na njega. Radili su to i na mene, rade povremeno i sada, ali sam podosta oguglao..
Činjenice i istina me zanimaju, vjerujem i Feniksa.
A ono što desni krug NIKADA neće prihvatiti je isto ČINJENICA da je Domovinski rat sadržavao mnoge elemente građanskog rata te da je bio obostrano surov. Vage za mjerenje surovosti nema, ali zato postoji pravna država, pa neka radi svoj posao...
Zločini ne smiju ostati nekažnjeni.

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Pravo pitanje je...

...tko ste i što ste vi da dijelite etikete?

Stavi mene u kalup, glasao sam protiv i opet bi tako postupio, to se može kvalificirati kao "ognjištarskom zadrtosti" ali isto tako se i tvoj plus može okaraktezirati tjeranjem inata i glumljenjem budaletine koja se pravi mutava da ne vidi kako dnevnici dotičnog metuzalema nisu pisani u svrhu istine nego provokacije.

Zato Ljubo, nastavi ti biti Tele2 pretplatnik a pusti kalupe i etikete, tu malograđanštinu kojoj samo sitne duše i licemjeri podilaze.

Neću sada citirati Avdića, ali puno toga dobroga poručuje starim jajarama poput vas.

Tko je glasao

LJRW. Osim zadojenih copora

LJRW. Osim zadojenih copora (obje strane naravno), postoje i ljudi koji misle svojom glavom. A postojanje njih koji su jedini relevantni za politicku situaciju u kojoj jesmo, upravo si negirao.

Tko je glasao

@gale

Zadojeni čopori - možda?? Ali, ne vidim se u čoporima, pogotovo stoga što smo SVI relevantni za političku situaciju a uz to, MISLIM SVOJOM GLAVOM i spreman sam prihvatiti svaku dobru ideju od ilo koje strane, no od desnog kruga koji ponavlja iste otrcane nacionalističke teze, nema novih , dobrih ideja. I razumijem ih - pokazali su u 20 godina što mogu i znaju, a rezultat je - očaj naroda i prosjački štap Hrvatske. I umjesto da se obračunaju s mangupima u svjim redovima (teškim hrvatskim lopinama) oni reže netolerantno na nas koji na te lopine i promašaje, ukazujemo.

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Brijem da nema onoga tko

Brijem da nema onoga tko misli da nije dio copora na ovome sajtu. A s druge strane copor na sve strane. Radi li se o licemjerju, krivoj formulacji ili?

Tko je glasao

Logori

Kad već pišeš o logorima bilo bi dobro da neke događaje staviš u kuntekst vremena u kojemu su se događale.
Zatim da odvojiš civile od vojnih osoba koje su nastradale.
Zatim da brojevima potkrijepiš svoj dnevnik.
Dakle argumentirano i netedenciozno kako je napisano.
Zatim bi bilo dobro da spomeneš koji su sve vojni sudovi djelovali i koje područje su obuhvačali.
Zatim da navedeš koji suci i vojni tužitelji su bili u kojem vremenskom razdoblju.
Pa bi bilo dobro da našišeš koju funkciju je tada vršio drug Bajić i koju funkciju je vršio drug Šeks.
Tko je bio drug Lozina?
Itd,Itd.

Kamo sreće da se zločincima sudilo na vrijeme kad je trebalo.
Nebi sada bili robovi besprizorne gamadi.

grdi

Tko je glasao

@psdrn

Mj tndncj bl j npst blgrsk dnvnk t sm nprv.
t dbr.
D sm ht pst dktrsk dzrtcj n tm, nd j čt n bh ps vdj.
Kk th mbcj nmm, nd t prpštm tb d t nprvš, jr ntk nć blj d tb dvst vz s Krstncm sv spmnt mltmdn, p sb sbn.

Tko je glasao

feniks

činjenica je da su u hrvatskoj za vrijeme rata postojali logori i da se u njima mučilo i ubijalo, ali za to je već nekolicina njih osudjena i izdržavaju kazne za te zločine i vjerujem da će svi koji su mučili i ubijali biti procesuirani, pa tako i ovi iz Kerestinca...

meni što smeta u tvom dnevniku i zašto sam ti dao minus je to što pokušavaš umanjiti i obezvrijediti žrtvu koju su podnijeli hrvatski zarobljenici u srpskim logorima (za koje btw, u Srbiji još nitko nije odgovarao koliko mi je poznato), uspoređujući je sa zločinima koji su počininjeni u hrvatskim logorima...bilo bi poštenije da si napisao dnevnik o zločinima u Kerestincu bez potezanja paralele sa stradanjima hrvatskih logoraša u Srbiji...

________________________________________
"where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise"

Tko je glasao

.......

Već duže vrijeme na Pollitiki.com ne piše članica Diana Majhen.
Šteta, velika šteta.
Zašto ne piše, nemam pojma.
Osobno su mi bili dragi njeni upisi.
I ona je napisala dnevnik na www.dragovoljac.com.

Prenosim ga ovdje i nadam se da neće zamjeriti.

KERESTINEC – NOVA GROBNICA 70000000000 SRBA?

Dan uoči dolaska Josipovićevog najboljeg prijatelja Tadića po ne znam koji put u Hrvatsku, valjda njemu u slavu i veselje, uhapšeno je više branitelja, djelatnika vojnog zatvora u Kerestincu. Kako se meni čini, ova su se dvojica dogovorila kako će poravnati krivnju za srpsku agresiju na Hrvatsku, a obzirom da naši ljudi koji su prošli najgore torture u srpskim logorima nikako da ušute, nego već skoro 20 godina traže pravdu, valjda je i tu pao neki dogovor.

Pa za razumjeti je da je DORH sve ove godine imao važnijeg posla nego istraživati tko je sve mučio Hrvate i trpao ih u logore, te dizati optužnice protiv četnika. Valjda je radio nešto važnije. Npr. podizao optužnice protiv hrvatskih branitelja. Ili se trudio da prijave protiv partizanskih zločinaca nikada ne ugledaju svijetlo dana. Nitko ne može DORH-u prigovoriti da ne radi. Samo još nikako da shvatimo u čiju korist, jer u našu očito nije.

Dakle, imamo s jedne strane Josipovića uz prešutno odobravanje HDZ-a koji je trenutno na vlasti, za kojeg, kako se čini, ne postoji to što nije spreman učiniti kako bi se što prije svi ljubili i grlili u nekoj novoj Jugoslaviji. I s druge strane ljude koji su preživjeli četnička mučilišta, a ne pristaju to zaboraviti u ime tog „višeg“ cilja, ponovne uspostave bratstva i jedinstva.

Pa što onda drugo uraditi, nego Tadiću i cijeloj Srbiji u radost pouhićivati još hrvatskih branitelja, podići protiv njih tako monstruozne optužbe da nikome ne padne na pamet podržati ih. Tako da se Tadić može dočekati s dobrim vijestima. Jeste, ovi naši neće ušutjeti i morat ćemo podići neke optužnice protiv onih koji su ih mučili u logorima, ali evo priloga i s naše strane, pa nema bre prepreke da se pošteno, tri puta, izljubimo. Hoće li pasti i neki usputni seks, nije poznato.

Čitam tako u Jutarnjem listu članak novinara Duška Miljuša o ovim dogadjajima, a naslov članka je slijedeći: „Uhićeni mučitelji iz Kerestinca: Zarobljenike tukli gumenim penisima, silovali...“

Pa se pitam, od kuda bilo kome pravo nazivati nekog mučiteljem, pripisivati mu ovakve stvari i pisati o njemu na takav način, prije nego je podignuta optužnica, a naročito, prije nego što su proglašeni krivim i pravomoćno osudjeni.

Očito je da još uvijek radi sud Partije, gdje se unaprijed znalo koga će osuditi, za što će ga osuditi i koliko će mu robije presuditi, bio kriv ili ne.

Gdje su sada te čuvene pravne institucije na koje se redom pozivaju Mesić i Josipović, da odregiraju na ovaj nečuveni medijski linč ljudi koje još ni jedan sud nije proglasio krivim, ali „hrvatski“ mediji jesu?

Čini se da je ovo savršeni primjer medijskog utjecanja na sudski postupak, jer će čitava Hrvatska čitati o strašnim stvarima koje su ti ljudi navodno počinili, ne kao osumnjičenici, nego kao već osudjeni za isto.

Takve su stvari očito dozvoljene kada su u pitanju hrvatski branitelji , ali se jako pazi da se ne dogadjaju kada se tu i tamo dogodi čudo, pa se optuži poneki četnik.

Uostalom, možete li se sjetiti kada ste posljednji put pročitali u nazovi hrvatskim medijima nešto slično ovom članku, u kojemu bi se u tančine opisivala mučenja koje su prošli Hrvati u rukama četnika?

Sve me strah što će se dogoditi kada nam Tadić bude idući put stizao u posjetu. Ne bi me iznenadilo da se njemu u čast pohapse svi koji se izjašnjavaju Hrvatima ili bar svi koji su bili sudionici Domovinskog rata.

Došla sam do točke da iskreno zavidim Srbima. Njihov se predsjednik bori za njih.

Mi Hrvati predsjednika i nemamo.

Postoje samo dva srpska, a sve ih je teže razlikovati."

Diana Majhen"

grdi

Tko je glasao

@Grdilin

Mi imamo u Hrvatskoj vrlo dobrog predsjednika, upravo takvog koji može, bar do sada, svojim znanjem, ponašanjem i nastupom parirati Tadiću koji nije mačji kašalj (bolje: nastupati zajedno s njim, na jednakoj ako ne i višoj razini).
Pisati da se naš predsjednik ne bori za hrvatske interese, nerazumijevanje je načina- suptilnog,kvalitetnog- načina. Navikli smo na nervoznog, pomalo bahatog, predsjednika Tuđmana , na šerc predsjednika Mesića...Tvrdim ono što sam tvrdio u predizbornoj kampanji - predsjednik Josipović će biti odličan u provođenju vanjske politike Hrvatske.. Ne mogu zamisliti nijednog njegova protukandidata da bi ovakve delikatne poteze vukao tako dobro, kako to vuće Josipović. I odrađuje ono što su raniji zakuhali (Tuđman) ili nisu bili u stanju dovesti do ove razine odnosa Hrvatske i Srbije (Mesić).
O predsjedniku Josipoviću na unutrašnjepolitičkom planu, napisao sam sve što mislim u predzadnjem dnevniku.
Sve ovo uz rizik da me netko opet prozove ili nazove "josipovićevcem".

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Grdi. Steta sto nase ustashe

Grdi. Steta sto nase ustashe nisu ko srpski cetnici. Imali bi i mi onda takvoga predsjednika.

Tko je glasao

Gale

Citirao sam Dianu jer se sa večim dijelom njena dnevnika slažem.
A tebi eto ustaša i četnika pa se igraj s njima.

Tko je glasao

Reagirao sam na detalj gdje

Reagirao sam na detalj gdje jedna prilicno antisrpski orjentirana osoba zavidi Srbima na tome sto imaju dobroga predsjednika. Pa reko da ukazem na detalj zbog cega oni imaju tako dobroga predsjednika. Jer imaju dobre cetnike. Za razliku od nasih ustasha, jeli.

E sad. Hocemo li se potruditi biti dobe ustashe po uzoru na cetnike u Srbiji ili cemo se ipak distancirati od srpskoga primitivizma za kojim neki ocito prilicno pate, te iz nove pozicije vidjeti kako da zastitimo nacionalni interes.

Tko je glasao

grdln

"Vc dz vrjm n Plltk.cm. n ps clnc Djn Mjhn.
Stt,vlk stt.
Zst n ps,nmm pjm."
P n j, z rzlk d nkh,pmtn zn.N vrjm j shvtl d jj vdj nj mjst s svjm prstskm stvvm. mzd j przzt mnstrrnjm nj stskj vld sjn.

Tko je glasao

Tenor

Diana je ovdje iznosila svoje stavove mirno i dostojanstveno, bez etiketiranja i bez vrijeđanja.
I te kako je znala saslušati drugačija mišljenja te se sa mnogima i složiti.
No to je bila ona, za razliku od tebe i još nekih koji takva što ljudskoga u sebi nemaju.

grdi

Tko je glasao

Slažem se da je mirno i

Slažem se da je mirno i dostojanstveno, ali njen tekst ima ozbiljnu manu, nedostaje mu objektivnosti.

Bez obzira što stoji njena tvrdnja da naša pravosudna tijela krajnje prigodničarski i prema diktatu aktualne vlasti izvlače i procesuiraju pojedine slučajeve, i ne samo po pitanju ratnih zločina, u oči upada navijačka strast i različita primjena mjerila koja unaprijed diskvalificira ili barem dovodi u pitanje vrijednost takvih tekstova.

Pa se pitam, od kuda bilo kome pravo nazivati nekog mučiteljem, pripisivati mu ovakve stvari i pisati o njemu na takav način, prije nego je podignuta optužnica, a naročito, prije nego što su proglašeni krivim i pravomoćno osudjeni.

Gdje su sada te čuvene pravne institucije na koje se redom pozivaju Mesić i Josipović, da odregiraju na ovaj nečuveni medijski linč ljudi koje još ni jedan sud nije proglasio krivim, ali „hrvatski“ mediji jesu?

Čini se da je ovo savršeni primjer medijskog utjecanja na sudski postupak, jer će čitava Hrvatska čitati o strašnim stvarima koje su ti ljudi navodno počinili, ne kao osumnjičenici, nego kao već osudjeni za isto.

Takve su stvari očito dozvoljene kada su u pitanju hrvatski branitelji , ali se jako pazi da se ne dogadjaju kada se tu i tamo dogodi čudo, pa se optuži poneki četnik.

Ako se autorica doista iskreno zalaže za pravnu državu, kako to za njom vapi u prvim citatima, ne bi smjela sve pokvariti nebuloznom tvrdnjom u zadnjem ulomku.

I koji samo površno prate naše medije, priznat će da se ni u jednom iole poznatijem slučaju kada se radilo o zločinima druge strane nije moglo čuti pozivanje na nevinost do osuđujuće presude.

Nažalost, tada se, najviše od autora koji se na to pozivaju u ovom i svim drugim slučajevima kada su zločine počinili pripadnici naše strane, čuje kako "njihova krivica nije upitna jer da postoje živi svjedoci", da "svi znaju da su oni četnici ili krivi" i slično.

Ako je vjerovati medijima, i u predmetima zločina počinjenih od hrvatske strane postoje brojni živi svjedoci, pa i oni koji su za zločine znali ali ih nisu htjeli procesuirati.

Nerazumljivo je s toga zašto prejudiciranje krivnje autorici smeta samo kad su u pitanju ti zločini, ali ne i oni koje je počinila druga strana.

Kako rekoh, Dijanin tekst je istina dobro strukturiran i stilski dotjeran, pobuđuje emocije i čak samilost prema osumnjičenicima, ali da bi imao i nekakvu drugu vrijednost osim još jednoga u nizu "narikačko-desničarskih", nedostaje mu faktografska točnost i objektivan pristup materiji.

Šteta, no da je drugačiji, vjerojatno ne bi ni našao mjesto tamo gdje je objavljen.

B-52

Tko je glasao

sm

Spominjuči Dijanu i njeno pisanje mislio sam prvenstveno na bivše pisanje na pollitiki.com.
Vidiš ona i ja smo potpuno drugih političkih uvjerenja ali sa njom se dalo raspravljati bez uvreda, etiketiranja ili bilo čega drugog.
Mnogi njeni komentari su me potakli na razmišljanja, a to puno znači.
Isto tako je znala saslušati (pročitati) druge i sa svojim argumentima konstruktivno sudjelovati u raspravi.
Sam dnevnik (njen) sam prenio jer u sebi sadrži dosta toga istinitoga.
Šteta, velika šteta što više ne piše ovdje jer vjerujem da ima i te kako podataka koji svima nama nedostaju.

grdi

Tko je glasao

Inteligentna je to osoba.

Inteligentna je to osoba.

Tko je glasao

Taj dio stoji

A ja sam se osvrnuo isključivo na njen tekst koji si prenio, sorry.

B-52

Tko je glasao

grdilin.

Sta ti ovdje izrece i osta ziv.Kako si to ,majke ti ,ocijenio da je ona mirno i dostojansteveno i pogotovu,bez vrijedjanja iznosila svoje misljenje.A ovo ti je jos bolje,da je itekako znala saslusati drugacije misljenje te se sa mnogima i slozila.Procitaj jos jednom pa mi objasni.Ustvari nemoj.Sa tobom i njom, i vama slicnim i ne zelim nikakva objasnjenja.Vi ste svoje rekli.Objasni skvikiju ,sanji i nedi,neznam vise ni kako se zove
PS.Dolazis li na susret Polliticara.Ne pusim,ali volio bih sa tobom makar kavu popiti.Bit cu u Zagrebu,(V.Gorici) slijdeci mjesec pa mozda se vidimo.

Tko je glasao

Tenor

Ovdje Diana nikada nije vrijeđala za razliku od drugih, a pogotovo tebe.
Nemaš fakat ni jednog komentara u kojemu ne etiketiraš, lažeš ili vrijeđaš.
Više skoro da nema komentara gdje ne spominješ mene, skvikija, molotova ili spliću a u svezi Sanje i Nene. Ako dođem gore na sastanak to će mo biti prilika da te sretnem i da mi to malo pojasniš.
Mislio sam ne doći, ali za tu priliku ću se potruditi.
I nadam se da ćeš mi tada iznijeti činjenice u facu.
Lijepo, polako, argumentirano ćeš meni sve reči u oči.
Ako to ne budeš mogao, zamoljavam te da poslije toga nestaneš.
Tenor do viđenja.

grdi

Tko je glasao

Vd, vd, ...

.. kk s s "mnsr" prpznl mđ "hrvtskm vtzvm".

Čpr n djl, jš sm d m s klrfšt prdrž d dnvnk "ptn".
Dj v!

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci