"Istražitelj" Pavao Jelović

Reakcije i osvrti

Ako netko živi burnim životom kao ja ne smije se čuditi ako stekne mnogo neprijatelja. Najviše neprijatelja možete steći uspjehom. To, uspjeh se, u nas ne oprašta. I kad padnete, onda se još cijelo mnoštvo trudi udariti vas u rebra dok ležite bespomoćan na podu.

U takve spada Pavao Jelović. Donašam vam jedan njegov tekst koji je danas objavljen u jednom američkom biltenu:

Pavao Jelovic writes:

Stovani g. Remenar,
Premda predpostavljam da Vam nije drago prisjecati se jednog davnog slucaja, ipak Vas molim ako biste se htjeli, rijecju-dvije, osvrnuti o koncertima Ivana Cerovca u New Yorku i Clevelandu.
Naime, razgovarao sam jucer sa Ivom Jolic iz Toronta pa smo se suglasili da bi se bilo najbolje Vama obratiti glede nekih informacija. Ponavljam, iako necete to uciniti rado, ipak se nadam da cete mi odgovoriti.
Konkretno, zanima me koliko je osoba bilo u njegovoj ekipi, kao i koliko ih je otprilke bilo
na premierama, po kojoj su cijeni ulaznice prodavane, te koliko su dana Cerovac i ekipa proveli u New Yorku, a koliko u Clevelandu?
Srdacno Vam se zahvaljujem. Sa stovanjem Pavao Jelovic

Napomena: Na postavljena pitanja najbolje ce vam odgovoriti gospodin Cerovac. I to javno, posto je on vec pisao o tim koncertima u SutrA biltenu.

___________________________________________________

U New Yorku živi naime Josip Remenar, politički emigrant, s kojim sam neko vrijeme surađivao i ostali smo barem do sada u dobrim odnosima. Josip Remenar se bavi turizmom, i onda i danas, pa od vremena do vremena razašilje jedan internetski bilten u kojem izvještava o turističkim uslugama ali i donaša pregle onoga što mu je netko pisao. Danas sam dobio novo izdanje tog biltena i objavljeno pismo Pavla Jelovića.

Obratite samo pažnju na način pisanja. Jelović "zna" dakako da se Remenar neće rado prisjetiti mojih koncerata u New Yorku i Clevelandu. Pa on istražuje s koliko ljudi i kako dugo, tko je plaćao troškove itd. Za čiji rečun to Jelović istražuje? Što će mu ti podaci? Zašto on misli uopće da ima pravo na te podatke. I ako ih dobije kako će ih koristiti? Neznam. Uopće neznam razmišljati na toj valnoj dužini.

Međutim g.Remenar nema razloga ne prisjetiti se s radošću mojih koncerata. Dapače! Baš mi je ovih dana poslao mail:
---------------------------------------
Dragi moj Ivane,

Dolazim 12. ovog mjeseca na 6 dana u Zagreb, zapravo Samobor i moju Purgariju. Tu mi je vikendica na kojoj se jos radi. Bilo bi mi drago kad bi Tebe i gospodju Nadu mogo pozvati u Lavicu na veceru. Recimo u subotu ili nedjelju 16. Javi mi ako ste u te dane kod kuce, jer pretpostavljam da putujete cesto. Toliko. Lijepi pozdrav - Josip Remenar

----------------------------------------

Možda će se netko upitati a gdje je tu politika. Odgovor leži blizu. Protiv mene se vodi hajka na mnogim portalima, u časopisima (možete pogledati Fokus od 22.2.) i mailovima. Zatucani desničari me žele odgurnuti još dalje od javnost nego što i tako već jesam. I ta hajka traje već 15 godina. A nemam načina obrane. Jer sudovi, sudovi traju i moje će tužbe kako izgkda preživjeti mene.

Neki ljudi doista znaju biti svinje.

Komentari

Pridružujem se Dcroatu u

Pridružujem se Dcroatu u mišljenju da je ovo potpuno nepotreban dnevnik. Ne dijelim mišljenje o Cerovčevim tekstovima. Po meni, većina njegovih tekstova su ili dječje pričice ili tekstovi samohvale.

Ali želio sam reći nešto o ožiljcima i krivcima za loše stanje u Hrvatskoj.
Svi pričaju o ožiljcima iz onog ili ovog rata, a nitko ne priča o ožiljcima izvan ratova. O ožiljcima loše vlasti, lošeg pravosuđa ili lošeg gospodarenja.
Ako dijaspora sebi uzima zasluge za financiranje rata, onda treba preuzeti i krivnju za financiranje pljačke. Davati novce torbarima bez potvrde, to vas u civiliziranim zemljama sigurno nisu učili. Ne brinuti se kud su ti novci otišli i ne poduzeti nešto da se lopovska vlast smjeni, je držanje ljestava. Znači ako nas je Tuđman opljačkao, i vi ste mu u tome pomogli, i vi ste pljačkaši. Kao što je opljačkao nas doma, tako je opljačkao i neke od vas (jer je on ipak bio najveći maher), ali vi ste više krivi jer ste to lakše mogli spriječiti, jer su vaši resursi bili jači od naroda ovdje koji zbog neimaštine nije imao ni za sudsku taksu, a kamoli da poduzme neke ozbiljnije (i opasnije) akcije za smjenu lopovske vlasti.

# Kad ljubav postane zapovijed, mržnja može postati užitak.

Da, u ovom grmu lezi zec

Da, u ovom grmu lezi zec Davati novce torbarima bez potvrde, to vas u civiliziranim zemljama sigurno nisu učili..
I u emigraciji, kao i u Hrvatskoj, najvise je nastradao mali, obicni i posteni covjek, iskreni rodoljub. O tome sam pisao na pollitici ili negdje drugdje. U to vrijeme kada se novac skupljao, mnogi smo imali "obavezu" davati ga,
medjutim nismo imali pravo pitati u sto ce bit upotrijebljen, niti traziti za nj potvrdu, bas upravo radi emigrantskih "dirigenata". Tko god je posumnjao u njih, automatski je bio proglasen: spijunom, udbasem, komunistom, jugofilom.
Negdje krajem listopada 91-ve Marko Veselica je bio na predavanjima u Kanadi i ovim rijecima je apelirao na nazocne: "Hrvatska je danas u ratu, potrebna joj je svakakva pomoc pa zato tko god joj moze pomoci neka bez oklijevanja to cini. Saljite u nju hranu, lijekove, sanitetska vozila i druge prijeko potrebne joj stvari. Ali, molim vas, nemojte nikomu davati novac, jer je on ljepljiv, lako se prilijepi ljudima za prste".
No, ima pri ovome i nesto drugo, poslana hrana se znala prodavati na Dolcu, dok su vozila promasila adresu i namjenu. A na te stvari dijaspora nije mogla utjecati.

Ja sam uplačival samo na

Ja sam uplačival samo na konto i svaki put dobil zahvalnicu od ministarstva. Pisali su i čestitke za Božić sa s zahvalnicom.
Znači da je ipak pomoč stizala tam gdje treba.

Dragi moji, hvala vam za

Dragi moji, hvala vam za svaki dinar koji ste poslali u Hrv, samo se nadam da ti vaši dinari ne spadaju u 900 000 000 hrvatskih dinara (225 milijuna tadašnjih DEM) koji se spremljeni u jednom austrijskom skladištu...

Limač, Ne traži niko

Limač,
Ne traži niko nikakve zahvale, dalo se je od srca i zaboravljeno je.
Niko nije shvatil da ljudi u diaspori imaju veliki osječaj pripadnosti jednoj naciji koja je mala ali po mojem nekaj vredi i ima se razloga biti ponosan joj pripadat.

Neki to tim ljudima osporavaju i stalno im se meče pod nos da su nešto dugo.

Da imaš dvoje djec e i jedno od njih otiđe u australiju, jel ono nije više tvoje i zbog toga ima nečije tuđe gene?

Ja nisam diaspora jel sam uvijek imal hrvatske papire i moja djeca isto.

Moja unuka ima dva državljanstva i jedno od njih je hrvatsko.

Kaj je spremljeno u jednom Austrijskom skladištu je sramota onih koji su to tam spremili a ne onih koji su to dali.

Ma Skviki, ne osporavam ja

Ma Skviki, ne osporavam ja to kaj ti veliš, nego je tu vašu pomoć netko dobro iskoristil i spremal sebi u vreću.... Nažalost, ljudi vani su odvajali od svojih usta da bi neki u HRV živjeli i to dobro na tuđi račun... najmanje love je došlo onima kojima je bila potrebna...

Jeste Skviki, i ja sam

Jeste Skviki, i ja sam jednom poslao manji iznos na konto pa su mi poslali zahvalnicu. No, pretezito sam ga slao nekim ljudima i vjerujem da je svrsishodno upotrebljen. A ako i nije, ne zamjeram im. Izvoli jedan primjer: Za Bozic 91-ve sam poslao $350.00 i $350.00 Budisi. Poslije Bozica sam dobio od mame pismo i zahvalila mi se za poslanih joj $700.00.
Posve me s tim zbunila pa sam ju telefonirao i onda mi objasnila da joj je Budisa poslao $350.00.

Oko mi je zapelo za ovu

Oko mi je zapelo za ovu recenicu, pa bih rekao par slova...

Davati novce torbarima bez potvrde, to vas u civiliziranim zemljama sigurno nisu učili.

U ono vrijeme kad su na tv-ekranima svakodnevno bile slike gradova i sela u plamenu,

kad su se kretale neprekidne kolone izbjeglica sa plasticnim vrecicama u ruci,

kad su svakodnevno stizale vijesti o masakrima i padu sela i gradova jednog za drugim,

kad je za nas izgledalo da su nasi bliznji - a za nas su to bili (cak su to i sada, bez pathosa !) svi koji se Hrvatima nazivaju i osjecaju ! - u borbi za opstanak,

onda, stovani zemljace, onda nije bilo vrijeme kad se traze potvrde i certifikati, osobna karta i preporuka - zeljelo se i htjelo spasiti sunarodnjake u nevolji.

Jedni su dolazili za opremu neke bolnice i opskrbu ranjenika,

drugi za zbrinjavanje izbjeglica i prikupljanje hrane i odjece (cak su mnogi od nas kupovali potpuno novu odjecu),

treci su skupljali za kupnju oruzja, koje je na crnom trzistu, znali smo, bilo jako skupo...

cetvrti su...

Pa, tko je mogao, u onome grcu, biti tako sitnicav i nesto provjeravati ?. Kako bi se na njega gledalo u drustvu ?.

Ali, ipak ne vjerujem da ima mnogo onih kojima je sada zao novca i ulozenog truda. Oni koji to sada povlace, cine to iz osobnih i politickih razloga. Nama obicnim smrtnicima je ta prica zavrsila i - ne ponovilo se !.

( Btw !. Sjecam se, nas petero je sjedilo na terasi jednog caffe-a i prisao nam je jedan snuzdeni "zemljak" koji se predstavio kao izbjeglica iz Vinkovaca ((kolovoz '91)) i "protresao" nas svojom potresnom pricom koja mu je donijela nesto oko 300 DM, za manje od 10 minuta !. No, vic je u tome sto smo sutradan od susjeda Srba saznali da je isti taj tip i kod njih "pokupio kajmak" sa pricom o Srbinu, "ustaskoj zrtvi" !. A slicne, i gore stvari, su se i drugima dogadjale.
No, zar zbog takvih lopova uskratiti pomoc onima koji ju zaista trebaju ?.)

Znači ako nas je Tuđman opljačkao, i vi ste mu u tome pomogli, i vi ste pljačkaši. Kao što je opljačkao nas doma, tako je opljačkao i neke od vas (jer je on ipak bio najveći maher), ali vi ste više krivi jer ste to lakše mogli spriječiti, jer su vaši resursi bili jači od naroda ovdje koji zbog neimaštine nije imao ni za sudsku taksu, a kamoli da poduzme neke ozbiljnije (i opasnije) akcije za smjenu lopovske vlasti.

Pa, dobro, postoje li ikakvi konkretni dokazi o tome "da je nas i vas Tudjman opljackao" ???!. Gdje je to njegovo bogatstvo ?. Postoje li ikakvi dokazi osim onog kojeg je iznijela A. Lepej ?.
Po pricama koje neprestano kruze, on bi ( a tko ustvari ? on je mrtav !) morao biti jedan od najbogatijih na Balkanu !.
Pustati price bez konkretnih dokaza je isto kao sto su pustene price o g. Cerovcu. Sad je covjek ocrnjen, ali dokaza nema, a to je zlocin protiv covjeka i covjecnosti !.

Ako zaista postoje cvrsti dokazi o Tudjmanovom kriminalu, ne brini, mi ce mo biti prvi koji ce ga se odreci. No, ne treba zanemariti ni to da u "dijaspori" postoji i takvo raspolozenje koje bi Tudjmanu "poklonilo" i vise od 5 milijuna € svojega novca za zasluge koje mu ona pripisuje...

Mislim da je ovo trebalo reci. A "dijaspora" bi sigurno bila sretnija da nije morala financirati upravo rat...

Ovo je cista PETICA! (Steta

Ovo je cista PETICA!
(Steta sto mogu samo dati 4!)

BRAVO MAJSTORE.

Brothers and Sisters of Croatia .... Proud and standing tall!

Jaksa

S nevjericom sam prvi put

S nevjericom sam prvi put pročitao Maestrov dnevnik. Onda sam pustio da vidim da li će se itko (osim Pavla) uhvatiti na udicu. A kad tamo 50 komentara…

Čitam te komentare i shvatim da se nepotrebno ponavljamo i gubimo energiju. Rasprava je s lakoćom krenula u vrhunaravnom smjeru. Ovoga puta dobili smo gđu Fekaliju (oprosti Griotta) i puno sranja, laži, očeva i stričeva, mitova, komunista i neokomunista, BMW-a, novaca iz dijaspore, Srba i Židova, velikih i malih slova, katolika i Starog Zavjeta.

Potražio sam dva svoja komentara, jedan na Ragusin tekst „Ante Pavelić i nevina dječica“ u kojem sam napisao: „(…) Svi znamo da je malo onih koji su kroz rat (ovaj ili onaj, ili onaj još otprije) prošli 'neoštećeni' a pogotovo kroz sve sukobe i državne sustave na ovim područjima kroz proteklih stotinjak godina. Ožiljci su nastali i ostali. I mi smo svi žrtve. Bojim se samo jednog: borimo se za bolju prošlost. A to nikada nije dalo rezultate. (…)“ Drugi je komentar na tekst Pavla „Iseljena Hrvatska zaslužuje trunku pažnje i topline“ u kojem sam napisao: „ne razumijem gorčinu, a još manje podjelu koje nema. Što je to iseljena Hrvatska? (…) Na kojoj zemljopisnoj karti mogu pronaći iseljenu Hrvatsku? Znam da postoje iseljeni Hrvati, na koncu konca i moj nick DCroat, nije od jučer, a nije ni slučajan, koristio sam ga na netu i dok sam bio "tebi u susjedstvu" u Washingtonu DC.(…)“

Oba komentara se mogu primijeniti i na ovu raspravu ovdje, i oba komentara su vezana uz dnevnike koji se dotiču dijaspore. No da se i ja ne bih ponavljao: Ivek, ako smijem primijetiti ovo je jedan apsolutno nepotreban tekst, barem na ovom portalu, no to je samo moje mišljenje (od Tebe sam naučio na bolje članke, pa i moja supruga)... Ne ulazim u Pavlove postupke, ne branim ga. I sam sam nekoliko puta loše reagirao na njegove izjave.

Pun mi je kufer rasprava o tome tko je što radio i koliko doprinio „hrvatskoj stvari“ u ono vrijeme u dijaspori. Briga me. Ja sam u to vrijeme živio ovdje, školovao se, išao u Crkvu, bio Hrvat u situacijama u kojima je bilo jednostavnije biti „Jugosloven“. Meni je lakše bilo ići težim putem. Za svoj integritet ne tražim odlikovanje. Ne tražim odlikovanje ni za svoj angažman tijekom ovog rata. To je moja privatna stvar. Nagrada mi je da se s lakoćom mogu svako jutro pogledati u zrcalo, ili u bilo kojem trenutku „otići Bogu na istinu“ (ipak, nadam se ne tako skoro).

Svatko od vas je više ili manje (ako je uopće) toga ostvario u životu i time je više ili manje (ako je uopće) zadovoljan (odnosno više ili manje, ako uopće, laže samog sebe). Gotovo nitko vas neće pamtiti po ovom prepucavanju na Pollitici. To je gubljenje prvenstveno našeg vremena (vaše vrijeme je vaš problem). Prošli ste svašta „i Bunu i Bunicu“ pa onda doprinesite ovom intelektualnom okupljalištu svojim iskustvom a ne ovakvim glupostima, da ne upotrijebim neku ružniju riječ.

Ovoga puta dobili smo gđu

Ovoga puta dobili smo gđu Fekaliju
Taj terminus sam uptrijebio ja. Ali, ako mislis da je primjereno reci nekome da "sere" (cak bez navodnih znakova !, i bez povoda !) - onda ja povlacim taj nomen i ispricavam se.

Inace, moj motto jeste: Na lijepo lijepim - na ruzno ruznim !. Ali, ruzno nikada prvi. I ne pripadam onoj sekti koja zivi po principu: Pruziti i drugi obraz i gadjaj kruhom kad tebe netko kamenom...

Koliko se sjećam s

Koliko se sjećam s vjeronauka, Isus je ustanovio tu "sektu" ljubavi. Ili je mene katoličkom vjeronauku podučavao "pop udbaš", pa podmetnuo Isusu?!

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Je li tvoj vjeroucitelj bio

Je li tvoj vjeroucitelj bio udbas ili jedan od 12 apostola, to upravo ti, ti koji sebe i tutti frutti neumorno uvjeravas u to da ti sve znas o tom miljeu, ti bi to MORAO znati.

Ili i tvoja fantazija ipak ima granice ?!.

A, sto se te tvoje "ljubavne sekte" tice, u nju zaista ne pripadam. Glup vjerojatno jesam, ali perverzan zasigurno nisam.

Mazohizam nije moja karakterna osobina, kao ni sadizam, ali, 'ko voli - nek' izvoli...

Inace, zivi u sreci i miru iliti: neka si mi dobar i debeo... Moje kante su ciste i oprane...(Bei mir ist nicht zu holen, tut mir leid...).

Oprosti! Ne znam zašto sam

Oprosti! Ne znam zašto sam pomislio da si ti Hrvat - katolik.

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Da ne duljimo i zabavljamo

Da ne duljimo i zabavljamo publiku jeftinim "duhovitostima":

Jesam. Hrvat sam. I katolik.

Ali, to za mene nema nikakve veze sa "pruzanjem i drugog obraza"... "kruhom umjesto kamena"... i drugim devijacijama iz tog patoloskog kruga. Deset zapovijedi su mi dosta, ponekad i previse...

I, vjerovao ili ne, ali ni grudi mi nisu modre od "domoljubnog busanja".

Dakle, nista vise od obicne "hrvatske budale", I confess...

A tebi sretan Uskrs zelim, Bozic i Novu godinu.

da, samo što si ti na jednu

da, samo što si ti na jednu moju riječ razvalio komentar prepun još gorih izraza preko cijelog ekrana.
dakle vjerojatno se o tebe netko očeše u tramvaju, a ti mu otkineš glavu i baciš ju kroz prozor. no dobro.

@griotta, budi iskrena, nije

@griotta, budi iskrena, nije bilo bas tako... ali ja nisam zlopamtilo.

U tramvaju sam uvijek ustupao mjesto zenama (od moje dobi navise) i starcima. Djak sam stare skole u kojoj me ucilo da se nepristojni izrazi ne rabe olako, pogotovo ne u javnosti. A i inace sam jako tolerantan.

Meni ne smeta tvoje misljenje (iako cu, ponekad, reagirati zaista polemicno !), zasmetala mi je forma.

A, "po tonu se muzika poznaje", zar ne ?.

No, ako je ovo gore neka vrsta tvoje isprike - prihvacam. I uzvracam. I da se ne ponovi. D'accord ???.

Inace, laku noc zelim.

isprika? ne, nipošto to

isprika?
ne, nipošto to nemoj tako shvatiti jer to nije bila isprika. ne znam odakle ti ta ideja.
ja sam općenito rekla da ovi iz dijaspore "seru", a ti si MENE OSOBNO izvrijeđao u čitavom jednom komentaru pristojne duljine, od njegovog početka do kraja.
ti si jedini koji bi se trebao ispričati.
ja ne kanim.
i da, nemoj ni slučajno ovaj komentar iz nekog razloga shvatiti kao ispriku.

U cijeloj ovoj prici ne

U cijeloj ovoj prici ne vidim apsolutno nista pozitivno.

UZDP-Tiaktiv

Ako netko živi burnim

Ako netko živi burnim životom kao ja ne smije se čuditi ako stekne mnogo neprijatelja. Najviše neprijatelja možete steći uspjehom. To, uspjeh se, u nas ne oprašta. I kad padnete, onda se još cijelo mnoštvo trudi udariti vas u rebra dok ležite bespomoćan na podu.

Ajme svašta, dirigent govori o uspjehu drugih i tvrdi da takve ljude (mi hrvati) ne podnosimo.. Pa dirigent prvi od svih ovdje sve uspješne prvo smatra kriminalcima i lopovima, a tek ako njemu dokažu da su nevini onda će ih možda zvati samo tajkunima...

youtube.com/bijesdrugi
4hdz.com

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen

Do sada ste vi provokatori

Do sada ste vi provokatori samo Srbe i Židove pisali malim slovom, a sad ste tako počeli omalovažavati i Hrvate ;) Izbija li to podsvjest na površinu?

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Prije bilo kakvog komentara

Prije bilo kakvog komentara sacekao bih da Pavao objasni situaciju. Obzirom da sam i sam poprilicno znatizeljan i zabadalo te da i ja prikupljam vrijedno podatke i to u tamnim kutcima podravskih pivnica 8salim sa) no samo za svoje potrebe ne bih unaprijed optuzivao gospona Pavla. Kako smo nekada imali sukob na knjizevnoj ljevici koji je imao mozda ne na izgled dalekosezne posljedice tako sad imamo sukob na emigrantskoj sceni ( ne bih rekao desnica ljevica). Nadam se kako ce u tome dvoboju biti postovana pravila feir playa i da nece biti udaraca ispod pojasa. Dakle sacekajmo sto ce o svemu napisati Pavle.

Nevjerojatno da se nakon 17

Nevjerojatno da se nakon 17 godina nezavisne Hrvatske vi još i danas tako opsjednuto bavite marginalnim međusobnim opanjkavanjem koje je bilo opća zanimacija u zaludnoj emitraciji! Iskreno, ovo mi bolje od bilo kakvih povijesnih analiza pokazuje zašto je hrvatska emigracija bila tako jadna i pod kontrolom UDBE još od 1950-ih.

Zamisli, čovjek je priređivao koncerte i od toga čak i zarađivao, ajme sram ga bilo profitera jednog provokatorskog! :) I došao u Hrvatsku i javio se u Hrvatsku vojsku, a da prije toga čak nije služio JNA, pa to očito može biti samo nekakav mufljuz, što se on ima u našu hrvatsku vojsku javljat'! :))

Zoran Oštrić (Zelena lista)

vrijeme u hrvatskoj

vrijeme u hrvatskoj emigraciji je odavno stalo (ako je ikada i teklo) i oni tamo još uvijek vode odavno zaustavljene, a djelomično i zaboravljene ratove

sve dok se to ne riješi dotle neće biti baš previše sreće sa dijasporom

Kaj vi to generalizirate?

Kaj vi to generalizirate? Ali kako god bilo, dijaspora ipak ne vodi zaboravljene ratove. U njoj se ne pjeva "po sumama i gorama" ni "od Vardara do Triglava" kao na Pantovcaku i Iblerovom trgu.

da, istina, ne pjevaju se te

da, istina, ne pjevaju se te pjesme po dijaspori nego neke druge

no nažalost, poanta im je identična

ljudi moji, kupite si kalendar, 2008 godina je

Definitivno, u dijaspori se

Definitivno, u dijaspori se pjevaju drukcije pjesme. Hrvatske.
A glede kalendara, ne treba on nama. Nego takvim kao Peratovic, Ostric, opinioiuris, griotta. Eto naprimjer, Peratovic bi da dijaspora prebacuje novac u hrvatske banke, zar Hrvatska ima svojih banaka? A nekolicina onih koje su u hrvatskom vlasnistvu dodijeljuju kredite cetnicima i financiraju izgradnju njihovih stanova. Je li vam zato potreban emigrantski novac?

Ovo me stvarno ljuti! Koliko

Ovo me stvarno ljuti!

Koliko vidim da svi mi iz dijaspore, cak i taj mali broj nas koji se vratio (ili kao u moj slucaj dosao) u SVOJU Hrvatsku nismo dobro dosli.

Svaki put kada se netko od nas suprostavi neo-komunistickom sustavu i velikosrpskim slugama automatski se nas sve baca u isti kos! isto tako dodje stara dobra prica..... usto ja Ustase svi....

Hajde vec jednom Vi koji tako licemjerno propagirate svoje verzije neke tzv. demokratizacije naseg drustva vec jednom prihvatite da nema nista lose u tome ako Hrvati koji zive u inozemstvu zele sudjelovati u razvoj naseg drustva kao i drzave.

NISMO jos uvijek u II svijetskom ratu, nismo u bivsoj jugi (za razliku od puno drugih.... napomena nikoga ne imenujem sami se prepoznajte u ovim rijecama ako netkoga grize iznutra)

Vecina ljudi koji zive u tudjim zemljama imaju puno bolje uvjete zivota (u vecinu segmenata) i kao takvi mogu nabaciti koji prijedlog ili iskustvo nama ovdje koji se trudimo da dostignemo neka postignuca bivseg zapada.

U ovoj utrci smo mi Hrvati dokazali da smo vrlo brzi u svom napredovanju kao nacija i drzava, isto tako cesto puta kiksove pravimo koje nam stvarno netrebaju... npr. HFP itd itd itd.

Tko zapravo zivi u proslosti? Mi koji zelimo nauciti nesto iz nase proslost i ici naprijed (da ne kazem dalje!) ili pojedinci koji nepodnese to da ljudi imaju pravo na drugacije misljenje ili stajaliste.....
Zasto mora sve biti crno sto nije u skladu sa mojim idejama? jel stvarno to neka norma u nasem drustvu?

Jeste li kada pomislili da je ovdje nesto napisano na nacin da se COVJEKA napadne samo iz osobni razloga?
Ako Mr. Jelavic i Mr. Cerovac imaju drugacija misljenja i argumentirano se iznosi informacija itd. zasto onda se jedan od njih dvojice odlucio koristiti starom taktikom.... kako Balasavei to peva.... pljuni u lice ....pa....zalepi etiketu....
Ili stara dobra taktika.... optuzi ga..... cak zatvori ga pa neka se on pere godinama...

Boze mili!

Krivo mi je sto pojedinci stalno nas Hrvate u (i iz) tudjini smatraju zaostalima i stalno nas etiketiraju...... a cini mi se da upravo to rade oni koji se ponekad prepoznaju u ovome tekstu!

Jaksa

Volim svoje - postujem tudje

Bojim se da je poveci mit

Bojim se da je poveci mit taj koji nas dijeli. Mit o raju na zemlji koji se zove Hrvatska, san mnogih generacija iz dijaspore. I onda dodje ekipa u Hrvatsku, a ovdje sve daleko od raja. Ljudi izgubljeni, zatvoreni, smeta im sve osim najblizih, smeta im i dijaspora koju krive za rasulo, kao sto krive i sve drugo. A dijaspora izgubljena u cinjenici da ovo nije Raj, u sukobu prevelikih ocekivanja i porazne stvarnosti pocne mjesat emocije. I ode sve u 3pm.

UZDP-Tiaktiv

NIJE TO MIT! Koja zemlja na

NIJE TO MIT!

Koja zemlja na ovome svijetu ima sve te lkrasote koja nasa zemlja ima?

Npr. Karibe.... vrlo lagano mogu biti cista 0 za NAS JADRAN!

Npr. To sto Austrija prodaje kao turizam... mi mozemo vrlo lako u Lici ponuditi!

Npr. To sto Gibraltar, Djevicanski otoci pa cak i Uk, USA nude bankarima u vidu TAX FREE HAVENs mozemo i mi na nekim svojim otocima!

Npr. Za razliku od Italije i takve zemlje di zive 50 milijuna ljudi ili cak i vise.... mi mozemo za 4.5 mil. osigurati puno vise!
ne trebaju nama stanovi... vec svaka HR obitelj ima dovoljno prostora da si sagradi kucu .... Hmmm AMERICKI SAN....

Imamo svoj plin! (na zalost nase vlasti nas kaznjavaju sto vozimo na plin sa dodatnih 500kn cestarine!)
Imamo dovoljno pitke vode za sve nase gradjane!
Imamo svoju ravnicu! dovoljno da prehranimo sve nase ljude! (pa cak i druge)
Imamo nesto sto drugi nemaju...... to je NACIONALNI PONOS! (koji neki zele nama oduzeti.....npr. HAAG)

jel nam treba jos toga.... ako zelite mogu nabrojiti jos najmanje 150 sitnica! a druge drzave imaju po koju takvu sitnicu i pretvore je u blago!

pa sada dragi moji ..... jel ova nasa Hrvatska ...... ne bi mogla biti RAJ u usporedbi sa drugim drzavama na ovome svijetu?

OVO NISU EMOCIJE! OVO SU CINJENICE!

Objektivno sto NAS ljuti (SVE NAS) je to sto nismo jos ostvarili sve ove mogucnosti!

Rekao bi ZNA SE zasto.... ali to bi bilo nekorektno.... i drugi su bili na vlast pa nisu bas puno toga ostvarili sto bi koristilo narodu na nacin da se standard zivota poveca u nekom vecem omjeru ili postotku....isto kao i ZNA SE tko!......

Hmmmmmm.... (sada mogu ocekivati napad i od plavi kao i od crveni ..... odoh si staviti pancirku na ledja ... :)...)

Jaksa

Lijepo je naci vjernika u

Lijepo je naci vjernika u ovim prostorima :-)

UZDP-Tiaktiv

Jakša ti si dobar momak pa

Jakša

ti si dobar momak pa ne daj da te se lovi u zamke, i uvlači u fikcije. Ne postaji podjela na domovinsku i iseljenu Hrvatsku, na Hrvate u zemlji i Hrvate u inozemstvu.

To su generalizacije koja su previše umjetna, a obično vuku negdje drugdje, u neke druge podjele, u neka opravdanja ili iskupljivanja, u neke osvete ili podvale.

Podjele postoje, ali kad postoje, a stvarno uvijek postoje, su jedino kakav si čovjek, kakvi smo ljudi, da li smo korektni ili nekorektni, da li smo humani ili nehumani, da volimo ili mrzimo bližnje, da ,li smo spremni pomoći ili nagrditi prijatelja, susjeda, rođaka, brata.

Sve drugo je luk i voda.

Zahebana stvar. Kada

Zahebana stvar. Kada generaliziramo, Jaksa spada u dijasporu. A generaliziramo vise manje svi, ja sigurno.

UZDP-Tiaktiv

Svaki put kada se netko od

Svaki put kada se netko od nas suprostavi neo-komunistickom sustavu i velikosrpskim slugama automatski se nas sve baca u isti kos!

Ako možete precizirati nekim primjerom na koga mislite, jer bi se recimo moglo zaključiti da sipate žuč na hdz jer su oni prepuni bivših komunista iz vašeg traumatskog razdoblja (neo-komunistički sustav), a velikosrpske sluge bi mogli biti isto oni jer su koalirali sa srbima. Svojim postovima ste kod mene ostavili dojam da ste antikomunist i konzervativno orijentirana osoba pa bih molio za pojašnjenje.

Imate

Imate pravo....

Neo-komunisticki sustav....Hmmmmm

Hajdemo od prve tocke:

Politika u HR (danas)
Politicke stranke u HR precesto krecu od stajalista: Ako nisi uz mene.... onda si protiv mene.

Ja se pitam:
Zasto jedan clan crvene stranke (Hrvat) i drugi clan plave stranke (isto Hrvat) ne mogu zajedno raditi i jednog drugog podrzavati kada je u pitanje dobrobit naroda i drzave?
Mozda su programi malo drugaciji ali cilj je iste zar ne? (cini mi se da je cilj precesto pogrijesan... Hmmmm... pare!)

velikosrpske sluge:
tko je svercao oruzje sa neprijeteljem u domovinskom ratu? itd itd.... pojedinci... profiteri.... to je jedna kriminalna druzina velikosrpski sluga.
imamo i jos jedan sloj..... taj koji i dalje propagira ZABORAVI... to je PROSLOST.... zar mi kao nacija trebamo opet proci tu istu kalvariju? Naravno NE!
Pa jel moramo uvijek praviti iste gafove? OPET NE!
Zasto onda ucimo iz proslosti ...... povijest? Hmmmmmm tko to propagira?
Ja se nadam da je to iz razloga sto zelimo nesto nauciti i da ne cinimo iste grijehe opet!

A sto se tice hdz ili sdp kao i tzv. hsp ili tzv. hss.... koje su razlike? ja vec nevidim skoro pa nikakve..... precesto je osobni dobit u pitanju a ne dobrobit naroda....

zasto to tvrdim:
Koliko je nasih tzv. politicara uslo u politiku ekonomski situirano?
a koliko ih je izaslo iz politike ekonomski situirano?

eto vidite cini mi se da ti koji nisu jamili zele jamiti.... to je postao cilj vecine!
cast izuzecima kao npr. pok. Z.Malevic iz Djakova..... idealist, nacionalni romanticar, iskren i dobar Covjek.

To sto ste napisali o mogucim slugama mene integrira..... pa ako je netko spreman popustiti nekim radikalnim idejama samo da bi imao bolju fotelju.... onda odgovor bi vrlo lagano mogao biti DA...
taj bi definitivno mogao spasti u takvu kategoriju.... mora ciniti to sto mu taj radikalac naredi! ili nema vise fotelje! Hmmmmmm..... i eto sluge!

Po pitanju antikomunist..... Hmmmmmmm
DA ali ne anti socijalist!
Socijalna pravda mora postojati i nema ni drzave kao ni nacije ako nemamo socijalnu pravdu. Kakva je to drzava i kakav je to narod ako brat brata gazi?

Konzervativan? Definitivno.... ali objektivan prema ideji da drugi ne moraju biti isti kao i ja... (za razliku od vecinu drugi konzervativaca) :) ili :( kako tko zeli to tumaciti!

Mozda je upravo ta osoba konzervativna koja ne prihvaca da netki vole tradicionalne vrijednosti u svojim privatnim zivotima?

Hmmmm.... sala.... jesam pomalo staromodan, tek sam napunio 33 god. a roditelji su mi rodjeni 30 i 36 god. tako da su ostavili svoj utjecaj na mene.... i to se vidi! ali isto tako su me naucili da cijenim ljude i da prihvatim ljude bez obzira na to dal se ja slagao snjima u mislima ili ne!

Nadam se da ce ovaj moj odgovor biti dovoljan (trudio sam se da budem politicki korektan kao dobra konzerva... hi hi ... he he.. :)

Jaksa

Jaks, u mojoj obitelji, u

Jaks, u mojoj obitelji, u mojoj ulici, medju mojim prijateljima i poznanicima ima i Srba, ima i ljudi koji su brijali na Tita.

I tu postoji problem. Kada generaliziras, napadas sve njih. A medju njima ima vrlo casnih i postenih ljudi. To nije dobro. Nije dobro koristiti generalizacije koje kace sve te ljude. Sve te ljude koji zele dobro Hrvatskoj.

I koji nemaju veze sa izgubljenim dusama. Onome sto dozivljavam sustinskim problemom na koji se osvrces.

Dalje.

Za vrijeme rata, ta je generalizacija bila vrlo pogubna za te ljude. I posteni ljudi u Hrvatskoj su zato daleko osjetljiviji na tu generalizaciju, negoli dijaspora koja i dalje moze pojednostaviti stvar i nazvati sve lose komunjarama, cetnicima i stvar glatko i jednako pogubno rijesiti u svojim glavama.

Pobogu. Dijaspora je zbog tog pojednostavljivanja podrzavala kriminalce i prodane duse poput Zuzula, dok je postene ljude sikanirala. U tom losem pojednostavljenju se djelom i rodio prijezir prema takvoj retorici i takvom razmisljanju koji je i osigurao podjelu koju su istinski makinatori vrlo dobro iskoristili.

Te stvari je potrebno rijesiti, te generalizacije je potrebno eliminirati, jer su stetne i jer su breme koje nas sve stisce. To nema smisla, to je lose.

UZDP-Tiaktiv

Gale, U ovoj ulici koja se

Gale,
U ovoj ulici koja se zove pollitika.com ima isto poštenih i časnih ljudi koji su dobivali pridjeve fašisti, šovinisti, ustaše, glupi, primitivni i ne školovani i to samo zbog kritiziranja SDP-a.

Bilo je i primjera da su ljudi samo zbog slušanja jednog pjevača i odlaska na njegov koncert osuđivani i nazivani ko nove snage koje su spremne druge ubijat.

Kaj se tiče diaspore i njezinog podržavanja bilo koga određenog kak se želi prikazat je ne istinita.

Skupljali su se novci i davali na povjerenje svima koji su dolazili i po svjetu prodavali domoljublje.

Jel je to domoljublje bilo iskreno se je relativno brzo pokazalo i izvori su presušili.

Sad se zbog toga bjesni i pokušava ta diaspora ocrnit i to od onih koji su naj više pobrali.

No kak ja uvjek velim: Sve bu jedan dan došlo van.

U ovoj ulici koja se zove

U ovoj ulici koja se zove pollitika.com ima isto poštenih i časnih ljudi koji su dobivali pridjeve fašisti, šovinisti, ustaše, glupi, primitivni i ne školovani i to samo zbog kritiziranja SDP-a.
Budi fer pa spomeni i da su se ljudi koji drugačije razmišljaju ovdje nazivali jugoslavenskom kopiladi. I niti jednom nisi stao u njihovu obranu.

silverci

Ne mogu ti pomoci ako ti se

Ne mogu ti pomoci ako ti se opet tlak digne. Vidi, glavom i bradom ja sam taj koji je to izustio. I opet cu, kad god i tko god god napise: "U picku materinu Crkva i zatucani srednjevjekovni narod", mislio je reci koji ide u crkvu. Sto, zar sam autoru izjave trebao aplaudirati? Iako nisam prakticni vjernik, ipak i nadalje tvrdim da su takve izjave svojstvene jugoslavenskoj kopiladi. Jadno, ja sam se vulgarno izrazio, docim drug, tako on oslovljava druge komentatore, nije.

Silverci, Ja sam osobno

Silverci,
Ja sam osobno alergičan na napade više ljudi na jednu osobu.
Jel se to radi verbalno ili fizički je meni sve jedno.

To si mogel iz mojih reagiranja i sam zaključit.

Videl sam da se je več par drugih umješalo i ne trebam i ja još dati moj senf na to sve skupa.

Ima, normalno da ima.

Ima, normalno da ima. Predrasude i sikaniranje nisu karakteristike opcije, vec neznanja kojeg svuda ima.

UZDP-Tiaktiv

Slazemo se. Da malo objasnim

Slazemo se.

Da malo objasnim svoje izrecice:

velikosrpski: mislim iskljucivo na radikalno razmisljanje sovinista, NIKAKVO i DEFINITIVNO NE na sve srbijance ili pravoslavce.

komunisti i neokomunisti: na zalost osobe koje ne mogu prihvatiti da je BORG-kolektivna (jednoumna) svijest samo u filmovima moguc! ili na one osobe koje nemaju toleranciju za drugacija stajalista... svi mi imamo pravo na svoje misljenje ali ako cemo odbaciti druge samo zato sto nam je netko tako utulio u glavu onda brate to je neo-komunista! (ili neo-fasista.... isto... samo drugacija boja pakovanja)

Hvala Mr. Gale sto ste mi pomogli u obrazlozenju, nisam ni pomislio da bi netko mogao pogresno protumaciti neke moje izreke. To je jedna mana brzim tekstovima..... manjak obrazlozenja..... a pogotovo u mojim tekstovima di su jmi HR gramatika i rijecnik slabost.

Zato su ovakvi odgovori kao ovaj Vas..... bas korisni svima. (pogotovo meni... jedino tako mogu odmah vidjeti di sam fulao)

Jaksa

hvala

hvala

Svaka cast! Bez obzira na to

Svaka cast!

Bez obzira na to jel moj odgovor Vama bio po volji ili ne, Vi ste meni rekli HVALA!

i Vi drzite do nase tradicionalne kulture!

tko zna mozda se jednog dana (ili jedne godine) vrati to da mladje generacije pozdravljaju starije na ulici!
(to se pomalo izgubilo po selima u zadnjih 10 godina :( )

:)
Jaksa

Naravno da držim do

Naravno da držim do tradicionalne kulture. To je ono što nas čini i što je utkano u većinu nas. Netko je toga svjestan, netko ne. U ovim prethodnim postovima se nepotrebno odlazilo u generalizacije. To je tipični primjer politike divide et impera. Lako se zaboravi da je naša stranka Hrvatska i uzaludno se rasipa energija. Na taj način se Hrvatska smanjuje u svom suverenitetu kao ona kocka leda na trgu bana Jelačića.

A nekolicina onih koje su u

A nekolicina onih koje su u hrvatskom vlasnistvu dodijeljuju kredite cetnicima i financiraju izgradnju njihovih stanova

Da li je ovo prijedlog diferenciranih kamatnih stopa prema posebnim kriterijima ili prijedlog da se nepostojećoj kategoriji hrvatskih građana u bankama s pretežno zapadnim stranim kapitalom financira izgradnja stanova.

Treba li u skladu s intencijom citiranog za neke druge kategorije (koji nisu cetnici) povećati kredite i/ili smanjiti kamate za iste namjene.

poštovani g. jelović, u

poštovani g. jelović,
u vremenima u kojima ste vi vjerojatno emigrirali iz hrvatske svašta se događalo ljudima zahvaljujući sustavu koji je u to doba bio na vlasti, taj sustav je pak vjerojatno nastao kao deformacija dobre namjere nakon drugog svjetskog rata, a sve skupa je začinjeno različitim nacionalnim predrasudama i neriješenim povijesnim razmiricama

vjerujem da su traume koje ste morali proći vama stvarne danas baš kao što su bile i onda kada su napravljene

no hrvatska iz koje ste emigrirali nije hrvatska u koju danas izbjegavate dolaziti, hrvatska danas je samostalna zemlja koja je ustrojena na način kako su mnogi (pa i oni iz emigracije i dijaspore) mislili da treba biti, no baš kao i jugoslavija poslije drugog svjetskog tako se i ideja ove države deformirala pod različitim nacionalnim predrasudama, neriješenim povijesnim razmiricama a ovaj puta kombinirano i s grubom kapitalističkom igrom u kojoj je na brzinu trebalo stvoriti novu klasu koja će voditi zemlju

emigrantski novac je dobrodošao, no svaki dobar gospodar će paziti kako će njegov novac biti utrošen, pa stoga ako je novac kojeg ste vi uložili u ovu zemlju bio protraćen, ukraden ili na bilo koji drugi način omalovažen, onda je to sasvim sigurno barem djelomično i vaša krivnja jer niste o tome vodili računa u času kada ste davali bianco ček

hrvatska emigracija je upravo to, rijetki su oni koji su doista otišli odavde zato što ih je politika proganjala, mnogi su otišli trbuhom za kruhom i vrijedni kakvi jesu mnogi su zaradili prava mala bogatstva i zbog toga ne bi smjeli biti osobito tužni niti frustrirani, baš kao što ne bi smjeli niti dijeliti previše packi ili savjeta državi iz koje su otišli jer nisu imali dovoljno snage, hrabrosti ili snalažljivosti da si unutar uvjeta koji su tada vladali osiguraju sebi kakav-takav život koji je nama ostalima bio nametan

poštujem svakoga tko se muči i naporno radi da bi (pre)živio i živio bolje, no ne vidim koje je to pravo koje bi bilo kome iz dijaspore/emigracije dale da uređuje ono što se događa u hrvatskoj

ako to doista želite i ako mislite da možete pridonjeti, vrata su vam otvorena, vratite se kući i probajte mijenjati i ispravljati pogreške onih koji su vam prethodili i koji su na vlasti upravo zato što su mnogi sposobni svoju sreću odlučili pronaći negdje drugdje

ako to doista želite i ako

ako to doista želite i ako mislite da možete pridonjeti, vrata su vam otvorena...

A ti se kao namjerno praviš blesav? vidim se super diskutiraš a ona završiš kao da ne znaš da hrvatski kapital u bilo kojem obliku se smatra drugorazrednim i nedobrodošlim.... Uglavnom ga kriminaliziraju dežurni branitelji stranih investicija... Domaći kapital je prije nego što i kaže dobar dan - kriminalni kapital. Ili je od ukradnog novca od otkupa stanova, ili od oružja ili je od Zagorca, a tek onda eventualno može biti dobar kapital... S druge strane, svaki strani kapital je prvo i drugo i treću super i dobrodošao, a tek nakon toga eventualno se najsmuljiviji malo preispita i ne dobije baš besplatne hvale po medijima, dnevniku i gdje god treba i ne treba...

Dodatno je istina da dijaspora nije pronašla pravi način ulaska na hrvatsko tržište, a možda najviše jer ih je iznenadila ljubomora domaćih hrvata koji se baš nisu dobro nosili s činjenicom da se odjenom pojavljuju neki hrvati izvana koji imaju milijune dok je njima samoupravni socijalizam ostavio ustvari ništa, bezveznu Zastavu kao auto, jadni stan - kasarnu, skupu grobnicu i vikendicu u nizu na moru... A kao živjeli u socijalističkom blagostanju, i sad neki Lukšići dolaze s milijunima... A ne, neće oni nama ovdje pokazivati da je socijalizam od nas napravio sirotinju

youtube.com/bijesdrugi
4hdz.com

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen

kao da ne znaš da hrvatski

kao da ne znaš da hrvatski kapital u bilo kojem obliku se smatra drugorazrednim i nedobrodošlim....

nemam ja ništa protiv stranog kapitala, a ponajmanje onog kojeg donose naši ljudi, no složiti ću se s tobom da neki mali lokalni šerifi i svi oni koji bi to htjeli postati u praktički svakoj investiciji koja se pokušava realizirati "pokušavaju pronaći i sebe", ne znam zašto je to tako, vjerojatno zbog toga što smo svi (ok, velika većina) rođeni u sustavu u kojem su se razno razne stimulacije koristile kako bi se posao obavio do kraja i u roku - no država u kojoj živimo je praktički institucionalizirala mito&korupciju kao metodu poslovanja

lijepo sam ti gore napisao, hrvatska danas se polako ali sigurno (uz naravno vremenski odmak i pojedine stečevine koje su došle s vremenom) pretvara u sve ono u što se jugoslavija pretvorila nakon drugog svjetskog rata, i ne vidim nekog osobitog napora da se to promijeni, štoviše, ne vidim niti nekakvu želju

istovremeno, nije baš svih 100% problema naših vlastitih, nego i oni koji se vraćaju povremeno sa sobom donesu i stavove kako će "oni nas naučiti"
sjećam se jednom sam prelazio granicu i carinik mi je naplatio carinu (to je bio apsolutno jedini puta u životu da sam plaćao carinu pa sam zapamtio) i dok sam čekao u pošti na redu da uplatim trošak carine uletio je jedan "emigrant" i počeo bacati dokumente po pošti i psovati u stilu "neću ja plaćati hrvatskoj carinu, pa što oni misle", uglavnom lik je napravio scenu - kada je došao njegov red da plati carinu, ispalo da lik mora platiti 200kn carine

i dok sam čekao u pošti na

i dok sam čekao u pošti na redu da uplatim trošak carine uletio je jedan "emigrant" i počeo bacati dokumente po pošti i psovati u stilu "neću ja plaćati hrvatskoj carinu, pa što oni misle", uglavnom lik je napravio scenu - kada je došao njegov red da plati carinu, ispalo da lik mora platiti 200kn carine

Da, i ja sam cesto slusao ponosne price nekih "velikih domoljuba" o tome sto su sve i koliko puta prenijeli bez carine, a ja, budala, prijavljivao i obican DVD-player, ili fotoaparat od 100€, tako da je cak i carinicima ponekad bilo neugodno zbog takvih lapalija...

Ali, sto ces, neki su mislili da vlastita drzava ne znaci i placanje carine za one "vani"kao i placanje poreza za one unutra.

Kad su vidjeli da drzava znaci i jedno i drugo, brzo su je se odrekli !.

Ali, sto reci za ovaj biser: Covjek dodje "iz vana", kupi kucu i plati ju ca.200 000€, mora otici na opcinu i prijaviti promjenu prebivalista (sa kupoprodajnim ugovorom i putovnicom u kojoj stoji da boravi u inozemstvu), a mladjahna cinovnica kaze: NJET !. Morate donijeti i potvrdu o tome koliko zaradjujete, jer mi moramo znati i to mozete li vi i zivjeti od svojih prihoda - da vi niste "socijalni slucaj" !?.

Eto, i to se moglo dozivjeti u "nasoj lijepoj Croatiji"...

imho, glavna karakteristika

imho, glavna karakteristika dijaspore je da tamo žive najveći domoljubi pa stoga imaju "najveće pravo" (kako je netko nedavno ovdje rekao) i osjećaju poziv da se najviše brinu za hrvatsku i hrvate pa tako nastaju njihovi istraživački pohodi, u dobroj namjeri iza koje leži čista mržnja i netrpeljivost prema drugima zato što nisu naši i prema našima zato što nisu dovoljno naši.
i ajmo sad, drvlje i kamenje....

@griotta, malo si

@griotta, malo si kontradiktorna, osim ako nisi htjela biti ironična. Ako nije ironija da u dijaspori žive najveći domoljubi, reci ti nama zašto se većina tih domoljuba nije vratila živjeti u Hrvatsku za koju se toliko brinu, zašto nisu poslali svoju djecu ovdje živjeti i zašto nisu prebacili u "hrvatske" banke svoj novac. A zašto "povratnik" Marin Sopta, pored hrvatske, zadržao kanadsku putovnicu?

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

malo bi mi pokvarilo "ritam"

malo bi mi pokvarilo "ritam" komentara napisati na kraju "irony mode off", ali vidim da su neki to ipak prepoznali.
dakle, nisam kontradiktorna, radilo se o ironiji.
imam dosta rodbine i obiteljskih prijatelja i vidim ustaljeni obrazac ponašanja i razmišljanja. netko tko uživa u prednostima i manama TUĐEG mirovinskog, obrazovnog, pravosudnog, zdravstvenog sustava i koristi hrvatsku kao zemlju za odmor, redovno se osjeća pozvanim predbaciti nekome od hrvata koji u hrvatskoj žive da nisu dovoljni domoljubi (direktno ili indirektno).
da, meni doma ne visi ni grb ni zastava niti će ikad visiti, ali jako dobro znam odakle sam i gdje sam.
zemlja se voli načinom života, a ne grbom na zidu.
dođi ovdje živjeti pa si vješaj grb i na čelo ako ti bude do toga (a možemo se kladit da neće jer hrvati koje žive u hrvatskoj imaju mnogo većih i važnijih problema od ovih kojima se naša dijasopra bavi).

Ne zelim se mjesati - i ne

Ne zelim se mjesati - i ne mjesam se ! - ovim u spor gg. Cerovca i Jelovica (redoslijed po abecednom redu !), mislim da su odrasli i znaju (trebali bi znati) sto cine.
To nije "moje pivo".
Ali, ovo naprosto vapije za par slova: Ako nije ironija da u dijaspori žive najveći domoljubi, reci ti nama zašto se većina tih domoljuba nije vratila živjeti u Hrvatsku za koju se toliko brinu, zašto nisu poslali svoju djecu ovdje živjeti i zašto nisu prebacili u "hrvatske" banke svoj novac. A zašto "povratnik" Marin Sopta, pored hrvatske, zadržao kanadsku putovnicu?

Ne samo da je ironija (hrvatske sudbine !) to sto vecina domoljuba zivi upravo u dijaspori, nego je to i vasa velika sramota, sramota vas kojima je nezeljena drzava tako iznenada pala u krilo pa sada neznate sto uciniti sa tim cudom.
(Usporedimo to sa covjekom koji ne razumije kako funkcionira moderna kupaonica, nabavi armaturu, pricvrsti ju na zid svojeg "kupatila", odvrne slavinu i - cudi se zasto kod njega ne tece ni topla ni hladna voda !).

Kako ste "sredili" taj kokosinjac od drzave (i tako pokazali koliko ju volite !) moze se jako dobro vidjeti i na ovom site-u. Kad se vidi cijeli taj nered i kriminal u drustvu i drzavi, covjek ostaje bez rijeci...Ima li ijedan primjer neceg pozitivnog ?. Pokusava li netko pronaci neki izlaz iz te mizerije zbog koje tako glasno i kolektivno naricete ?.
Tko ce vam to rijesiti umjesto vas samih ?.
Deus ex machina postoji jos samo u trecerazrednim kazalisnim komadima, dragi zemljaci !.
Zato se mnostvo ljudi iz "diaspore" nije vratilo niti ce se vratiti. Vise cijenimo zivot u sredjenom, civiliziranom drustvu, drzavi koja zasluzuje taj naziv i o cijem boljitku brine velika vecina njenih gradjana - u nesto takvo sto ste vi tako "genijalno zabrljali" ne zeli se vratiti nitko tko zeli dobro sebi i svojim bliznjima. U jednoj drzavi u kojoj je moguce citati jedan blog poput tvoga, na primjer, a da se nista ne dogadja, u takvoj drzavi nema buducnosti, gospodine dragi !.
( Ako su tajne sluzbe tako kriminalne kakvim ih ti opisujes, onda je zaista cudo nad cudima to da ti vec godinama o njima tako pises, a da ti ni dlaka sa glave pala nije... Nesto tu "smrdi", ili laze koza ili laze rog...)

Domoljubi ne salju svoju djecu da zive u Hrvatskoj !?
A, koji normalan roditelj salje svoju djecu iz svojega doma ?. I upravo u taj kaos koji se naziva jos i "Hrvatska" ? Zar djeca, kad odrastu i "djeca" vise nisu, sama ne odlucuju kamo ce ici ?!.Zar i hrvatska mladez ne zeli posto-poto otici iz Hrvatske ?. Zar i ti, g.Peratovicu, ne bi rado nekamo zbrisao kad bi mogao ?. Samo, bojim se da nigdje nije prevelika potraznja za tvojim znanjem i umijecem...

Zasto nas novac nije u "hrvatskim" bankama ?. Gle, ja osobno sam bio toliko blesav (domoljuban !) pa sam jedan oveci dio svog novca jos daaavno prebacio u banke koje nose hrvatsko ime i sad se zbog toga kajem. Kajem se zato sto ce ga pojesti krediti koje te "hrvatske banke" mojim zemljacima dijele sakom i kapom - iako nema nikakvih izgleda da ce barem jedan mali dio tih kredita biti otplacen. Vlasnici (akcioneri) banaka ce svoju glavnicu i svoj profit smjestiti na suho, a moj (i novac drugih "rodoljubnih budala") su ionako vec potrosili gg.Peratovici i sl... A, ti konkretno, ionako ne bi, u sredjenoj drzavi, moga dobiti kredit od bilo koje banke -sam pises da nemas cvrsto zaposlenje i redovit izvor prihoda. Koja ozbiljna banka u tvome slucaju daje kredit bez cvrstog jamstva ?
(A propos, novac dijaspore i "hrvatske banke": Cuo nesto za neku "Croatia-banku" ?. I o tome kako je zavrsila zajedno sa krvavo zaradjenim ustedjevinama poveceg broja "glupih domoljuba iz dijaspore " ?.)

Gospodin Sopta (kao i mnostvo drugih!) ima i drugu putovnicu ?. Razumna odluka, o kojoj i sam moram razmisliti...
A, ruku na srce, kakva korist od putovnice jedne drzave koju ne zele cak ni njeni gradjani-drzavljani i koja - ako se uskoro nista u samim osnovama ne promjeni !!! - nije za duga vijeka !?.

Dobro, mozda ce Hrvati napokon biti sretni zadovoljni kad je ne bude bilo... Ako nista drugo, barem ce "domoljubna dijaspora" opet patiti, zar ne ?.

imaš pravo, najbolje za sve

imaš pravo, najbolje za sve je da dijaspora obavlja taj domoljubni dio i sere nam (da, SERE) o tome kako smo si sami krivi jer smo nesposobni srediti državu, a za to vrijeme ćemo mi drugi živjeti ovdje u "vašoj" zemlji.
znaš na što me sad to podsjetilo?
ma znaš što, reći ću samo jednu stvar.
može li država postojati bez ljudi koji u njoj žive? NE!
može li postojati država bez dijaspore? APSOLUTNO.

Yodan, problem koji

Yodan, problem koji dijaspora ima jeste da dijaspora Hrvatsku dozivljava kao mit, a Hrvatska je stvarna zemlja sa stvarnim problemima mlade drzave. I tu mjesta za tetosenje mita nema. Tu ima mjesta samo za suocenje sa stvarnoscu. Pa ko ima zivaca, dobro je dosao. A ko zeli zivjeti u mitu, neka zivi u mitu. Ali taj neka ne misli da radi velike stvari po svoj narod. Jer tetosenje svoga mita potpuno je sebican cin za koji se sa razlogom ne dobiva rijec Hvala.

UZDP-Tiaktiv

Eh, Gale, kad bi barem

Eh, Gale, kad bi barem vecina vas u domovini mislila kao ti...

Ali, kod ljudi u inozemstvu ( ne mislim na BiH) uopci nije prisutan taj mit o Hrvatskoj kao Utopiji, naprotiv !. Vecina nas misli i zeli samo to da bi Hrvatska mogla i morala bolje, i politicki i ekonomski, a to ipak, neka kaze tko sto hoce, ne moze se bez jedne velike doze domoljublja, bez onog otrcanog: Svi za jednoga - jedan za sve !.
A upravo toga vama nedostaje.

Mi vani nista ne trazimo od Domovine, nista od nje nemamo osim osjecaja da smo isti kao i drugi narodi medju kojima zivimo - da imamo svoje ime i porijeklo. A za to smo dali sve sto smo mogli dati, dali bi rado i opet - ali vise ne pod istim uvjetima.

Nase primjedbe i "poduke" nisu zlonamjerne i cudno je kako je svaki savjet rado primljen ako ga daje i prodaje (!) neki stranac, cak ako je i zlonamjeran, ali kad to cinimo mi - onda je to uvreda...

Mene, eto, zaboli i dusa i srce kad na HRT-u vidim ljude koji zive u bijednim, trosnim kucicama a´ la Soweto ili Bombay (zar se tu zaista nista ne moze uciniti ?), a znam da su pocetkom devedesetih mnogi mangupi na osnovu tzv."stanarskog prava" i drugim muckama prigrabili po 3-4 stana na najboljim lokacijama. Znas i sam da su te stanove "otkupili" za iznos od 5-10 000 DM (ondasnja valuta u RH !), i to na otplatu na 10 ili 20 godina, e da bi ih za par mjeseci ili godinu prodali nama "blesavim domoljubima" za 100, 150 ili 200 000 DM !!!!. (Sam sam 93 jedan stan od 90m2 platio, sa porezom i provizijom,180 000DM, od nekog tko je isti "otkupio" (vidi gore!) za 12 000 (dvanaest tisuca !!). Adaptacija derutnog prostora i namjestaj necu ni spominjati, i to je jos progutalo najmanje 40 000... A da apsurd bude jos veci, sada cujem da sa slican stan ( bez adaptacije i interijera !) traze isti iznos u Eurima !!!! (1€ =2DM) Sad i ti "siromasi" naricu kako se u toj drzavi zivjeti ne moze i da su i njima male mirovine !.

To je samo jedan primjer kakva ludnica je napravljena od te drzave...

A slike ljudi koji prekopavaju po kantama za smece povlaci pitanje: zar jedna drzava na tako velikom i lijepom i bogatom prostoru, sa 5 milijuna stanovnika (jedan oveci europski grad !), nije u stanju rijesiti takve extreme ?. Zar je nuzno da branitelji ( sa i bez navodnih znakova !) sa 40 godina zivota dobivaju mirovinu koja je i veca od prosjecne place ?. Je li to bila placena soldateska, sa ugovorom o sluzbi, ili je stvaranje i obrana drzave nesto sto se samo po sebi razumije ?. Slicnih primjera je more, i mi ih isto vidimo i bole nas.
A mi bi tako rado bili ponosni na vas u Domovini...

No, ovo je vec daleko od teme. Site policy never sleep...

Mislim da to nije tema o

Mislim da to nije tema o nečijoj djeci ili novcima.

Ja znam da ni djeca onih koji nikad nisu bili emigranti gledani gorje od strancih i to se još i danas događa.

Kaj se tiče novca i njegovog ulaganja: Kod nas su novci ne sigurni.

A o putovnicama se ne treba puno govorit, ja znam Srbijance koji imaju i tri takve i koristiju ih redovno.

Do sad to nikom nije smetalo.

zašto nisu prebacili u

zašto nisu prebacili u "hrvatske" banke svoj novac. A zašto "povratnik" Marin Sopta, pored hrvatske, zadržao kanadsku putovnicu?
Jesu, jesu, prabacivali su emigranti novac u hrvatske banke, pisano je o tome. I, banke su nestale, a oni ostali svorc.
A to sto Marin Sopta ima kanadsku putovnicu, zar je to crimen?

Kako me se veci dio pisanja

Kako me se veci dio pisanja ne dotice necu o tome niti pisati. Ono gdje me se spominje odgovaram ovako:
pa se ravnaj prema krscanskim nacelima, oprastaj mu kako god hoces, necu ti davati savjete. A nemoj ih ni ti meni.
Ustvari ne znam sto bih ti smisleno odgovorio osim da ti nisam htio davati nikakve savjete kojih se sam ne bih pridrzavao. Znaj da sam ja svima koji su me na neki nacin povrijedili oprostio u dubini svojeg srca i nemam mrznje prema nikomu.

Neki se katolici drže samo

Po treči put skrečeš na

Po treči put skrečeš na druge u tvojem komentaru i čudi me da Mrak ne reagira.

Željko, Ima u životu

Željko,
Ima u životu moment kad jedna osoba nije više spremna i drugi obraz postavit.

To se obićno dogodi onda kad se dobi pljuska po duši.

Nadasve, fair odgovor. Prema

Nadasve, fair odgovor. Prema tomu, takvim tonom i na tom nivou mozemo nastaviti razgovarati.

Pa prisjetite se samo da je

Pa prisjetite se samo da je isti "pitač" postao ovdje kripto antisemitske stavove na mojoj temi o ulozi oca i sina Goldsteina na hrvatskoj medijsko-političkoj sceni. Taj se o meni raspitivao i u mom rodnom mjestu, pa je čak saznao da sam sredinom osamdesetih dobio općinsku stipendiju za nadarene učenike, buduće studente. Napose, isti je nedavno izrazio stav da je SOA bila u pravu djelujući protiv mene. I sad on kuka da je bio politički patnik, a podržava i služi se udbaškim metodama.

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Ima tu na ovim stranicama

Ima tu na ovim stranicama ljudi koji su se i o meni raspitivali.

Oni imaju pravo raspitivati

Oni imaju pravo raspitivati se o svakomu medju nama, ali mi nemamo raspitivati se o njima. Nadalje, mi se nebismo trebali brinuti o Hrvatskoj, kako nam griotta porucuje, nego tek jedino prebacivati novac u nju, kako to Peratovic rece.

Oni imaju pravo raspitivati

Oni imaju pravo raspitivati se o svakomu medju nama, ali mi nemamo raspitivati se o njima.

Tko su to "mi" a tko "oni"?

Baš sam sad zvao oca da

Baš sam sad zvao oca da provjerim još jednom pozna li te, je li s tobom pio i je li te odgovarao od pišanja uz vjetar. Nije se još vratio kući s bdijenja. Umrla mu je sestra. Koliko ga poznam ili sam čuo o njemu, nije imao običaj zalaziti u birtije iako je bio najobičniji šljaker (stup socijalističkog sustava). Čitav radni staž na posao je išao biciklom. Oko 20 kilometara tamo i natrag. Nije se borio protiv sustava koji ga je izrabljivao klasno i ugnjetavao nacionalno iako je ujna i usvojiteljica njegove majke, a prema sjećanju oca tvoga prijatelja Srećka, skrivala križare. I što sad s njim? Sve da je točno što si napisao da je rekao kakve to veze ima s tobom, gospodinom Cerovcem i sa mnom?!

Ali, da si zbog zaslijepljenošću mržnjom sklon iskrivljavanju činjenica, više puta smo se imali priliku uvjeriti iz tvog pisanja na Pollitiki.

Pa kad već spominješ našu privatnu prepisku evo kronološki poredanih činjenica, pa da vidimo poklapa li se ono što tvrdiš s onim što smo si pisali.

Od: Pavao Jelovic
Za: 45 Lines
Naslov: Prijedlog
Datum: Sub, 11/08/2007 - 00:25
...
Da ne bismo javno ukrstali koplja, bolje se nadjimo ili kod Tvog zeta (Srecka) ili u Lanterni.
Uz podrav.
Pavao Jelovic, Saskatoon, Canada

Od: Pavao Jelovic
Za: 45 Lines
Naslov: Re: Prijedlog
Datum: Sub, 11/08/2007 - 02:38
...
Ne, nisam trenutno tmo, ali postoji vjerojatnoa da cu krajem rujna za sv. Mihovila ici. U tom slucaju bit cu za sv. Franju u Gradistu.
Kad budes bio kod kuce, mozes pronaci i o meni materijala za pisanje. Budes li to htio obrati se: Srecku, Vladi, Simi Jovanovcu ili u Zupanji odvjetniku Ivanu Bukovcu. Takodjer, mozes otici k mojoj mami, pa od vidjeti kako zivi, te od nje cuti sa cime sam se, zbog hrvatstva, susretao, a i ona zbog mene.
Zivio!
...
> Rado. Al neću ići do kraja kolovoza u Gradište. Jeste li Vi sad tamo?

Od: 45 Lines
Za: Pavao Jelovic
Naslov: Gradište
Datum: Sub, 11/08/2007 - 10:08
...
Pa di ti živi mama?
Evo na prvu, mogu se samo sjetiti samo moje susjede Ane Nikolić čiji je sin u Kanadi. Iz kojeg ste dijela sela i ako ste Šokci kako su vas zvali po selu? Ja ću ići u rujnu, a možda odem i za Svetog Franju. Srećka baš i ne vidim. Jako je zaokupljen poslom. Al mogu se raspitati kod svog oca.
..
Evo vidiš nikako se ne mogu sjetiti tvog prezimena iz sela, a vjerojatno nisi ni ti mog dok nisi vidio na presudi da sam iz Gradišta.
...
Srdačan pozdrav ;)

Od: Pavao Jelovic
Za: 45 Lines
Naslov: Ponuda za pomoc
Datum: Čet, 16/08/2007 - 07:53
...
Kako bih ti pomgao poradi pribavljanja podataka o mojoj malenkosti, stoga sam ti voljan poslati dva-tri CD-a. Dobijem li adresu na koju bi to mogao ciniti, ucinit cu odmah. Na nekim od njih ces vidjeti Srecka, Vladu i jos neke Gradistance, kao i nekolicinu istaknutijih bivsih politicara.

Od: 45 Lines
Za: Pavao Jelovic
Naslov: Re: Prijedlog
Datum: Ned, 12/08/2007 - 02:56
...
Molim te,
...
nemoj mi sad pod ovog Goldsteina postat neki nepriličan komentar.
Nemam ništa protiv Židova. Samo ukazujem na licemjerje Goldsteina.
Već će i ovako biti frke. Al s tim se mogu nositi.
...
Oprosti ako sam te ovom porukom uvrijedio ;)
...
Idem spavat.
...
Uživaj ;)

Od: Pavao Jelovic
Za: 45 Lines
Naslov: Velestovani
Datum: Sri, 29/08/2007 - 02:26
...
Zaboravih zavrsiti komentar, stoga cu to sada. Uozbilji se, mali, i nemoj zajebavati.

Eto, to je sva naša privatna prepiska koja mi daje pravo zaključiti da si ti sklon laganju, iz mržnje ili nekog drugog razloga, svejedno je.
Analogno tomu, može se opravdano sumnjati da širiš laži i o mestru Cerovcu.

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

može se opravdano sumnjati

može se opravdano sumnjati da širiš laži i o mestru Cerovcu.
U osvrtu na maestra samo sam rekapitulirao ono sto je on (na)pisao u svojim dnevnicima, a u prilozenim e-pismima prenosim to sto drugi misle o njemu. Znaci, ne sirim lazi. A na koncu, zar se maestro ne zna sam braniti?

Eto, nisi se ni osvrnuo na

Eto, nisi se ni osvrnuo na sve ono prethodno napisano o našoj komunikaciji, mome ocu... O maestru možeš reći što hoćeš, nije to njemu ništa novo. No, ja samo, na osnovu virtualnog poznastva s tobom i njim te temeljem čitavog svog opusa na temu UDBA-e i emigracije, mogu reći da za razliku od tebe, njegovim djelovanjem nisu upravljali mržnja i zloća. Dogodio mu se ovdje jedan kratak ispad iz osjećaja nemoći kojega je brzo korigirao nakon konzultacija do čijega mu je mišljenja stalo što samo potvrđuje visoku razinu civiliziranosti koju je, unatoč svim objedama, kojima ga je ekipa kojoj i ti pripadaš, "živog zakopala", dosegnuo na planu samoformiranja karaktera. A blog, odnosno mogućnost da se vrati u društveni život, uskrisio ga je kao Isus Lazara, i to je vama "katolicima" sad trn u oku. Znam da se oni bez savjesti ne mogu ni sramiti, pa vas onda nemam razloga pozvati na crvenjenje.

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Jesi li svjestan tezine

Jesi li svjestan tezine izrecenog? Tezine koja nam daje za pravo eliminirati te iz svih daljnih rasprava?

UZDP-Tiaktiv

što time dobijaš ?

što time dobijaš ? promijeni nick i intonaciju i opet je tu...dobro je rekao Bosancero, udba ga je totalno zatrovala mržnjom, šteta...

Nema smisla, istina. Ne zbog

Nema smisla, istina. Ne zbog nickova, vec zbog vjere u boljeg covjeka.

UZDP-Tiaktiv

Ne moraš, jer si već

Ne moraš, jer si već dovoljno dao do znanja da podržavaš ubojstvo Milana Levara. Samo, nek ti jedno bude jasno, uskoro će se takvi kao ti skloniti u mišju rupu.

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Postavke za pregledavanje komentara