Tagovi

Prvoosumnjičeni za šverc 800 kilograma marihunane bio je djelatnik SOA-e

Anđelo Šunjić, carinski inspektor iz Ploča, prvoosumnjičeni u slučaju Vinil (šverc 800 kilograma marihuane) na radno mjesto u Carinu prebačen je iz SOA-e, saznaje 45 lines iz izvora bliskih istrazi.

Svojedobno je bivša ministrica pravosuđa Ingrid Antičević Marinović izjavila da se u POA-u (danas SOA-u) primaju djelatnici koji u toj službi prema rješenju odrade jedan ili nekoliko dana, da bi potom bili prebačeni u drugi segment državne uprave kako bi se izbjegla obveza raspisivanja javnog natječaja.

Moji izvori dodaju da je u isto vrijeme kada je Anđelo Šunjić preko tajno službe zaposlen u Carini, 12 vježbenika u Carinarnici Ploče dobilo otkaz pošto nisu položili državni ispit "od prve". Trojica su ostala raditi iako su dvoje od njih išli na "popravni"! Par njih se još povlači po sudovima znajući da su nezakonito otpušteni.

Još provjeravam tko je Šunjiću bio veza za posao u POA-, odnosno Carini, a podsjetio bih da je svojedobno objavljeno i da je kći ravnatelja Carinske uprave Mladena Barišića preko veze zaposlena u POA-i (SOA-i).
Novinari Hrvatskoga radija upitali su predsjednika Stjepana Mesića, sunadležnoga za funkcioniranje obavještajno-sigurnosnih agencija, što misli o nepotizmu pri zapošljavanju u POA-i:

ZOLTAN KABOK: Ministar Kalmeta je navodno u POA-i zaposlio svojeg kuma Mauricija Perovića. Najprije me zanima je li to nepotizam?
PREDSJEDNIK: Kad bi ministar Kalmeta zapošljavao u POA-i ljude onda bi to bio nepotizam.Ali, svatko je nečiji rođak, znate nitko nije jedinka, nitko nije sam. Prema tome, moguće je i da se Kalmetin rođak negdje zaposli, a da Kalmeta tu nije intervenirao. Međutim, ako su provedene sve potrebne radnje da bi se netko zaposlio u ovoj ili onoj instituciji onda to nije nepotizam. Ali, ako bi bio pritisak nekoga iz vrha vlasti da jedna institucija mora postupiti izvan pravila koja vrijede za zapošljavanje onda bi bio.
MARIO HARAPIN: Hoćete se malo raspitati je li tu bilo nekakvih nepotističkih …?
PREDSJEDNIK: Pa, ja o tome ne znam ništa. Ja sam sada u novinama nešto pročitao, ali ću se informirati svakako.

Nadam se da će saborski zastupnik Dragutin Lesar, član saborskog Odbora za nacionalnu sigurnost i unutarnju politiku na prvoj sljedećoj sjednici Odbora tražiti da se ispita slučaj Anđela Šunjića jer je svojedobno i sam govorio da se preko tajnih službi bez natječaja zapošljava u "druge segmente državne uprave".

Komentari

O čemu se ovdje priča? U

O čemu se ovdje priča?

U zadnjih nekoliko mjeseci na hrvatskom tržištu ilegalnim supstancama marihuanu je bilo od svih droga najteže za nabaviti!
I to nije zato što je marihuanu najlakše detektirati i najteže prošvercati (zbog volumena) i što se najviše zaplijeni marihuane.

Zašto je lakše nabaviti kokain, heroin, LSD,amfetamine kojekakve party tabletice i sva ta sintetička sranja koja bitno mijenjaju percepcije i strukture stanica ljudskih mozgova?

Jednostavno - zato što se više zaradi na težim drogama, zato što oni koji se time bave ulaze u dilove koji su većih brojki te si tako može priuštiti u najgorem slučaju - skupo suđenje, ili oružje ili platiti ljude da za njih rade i sl., a dok krajnji korisnici - oni koji eventualno padnu na muriji zbog toga što je kod njih nađeno par grama trave, završe u zatvoru na nekoliko godina (slučaj mladića iz Osijeka).

Na il-Tržištu trenutno postoji "supergrass" koji je trava koja dolazi iz Albanije, Crne Gore ili sl., uzgojena je vani, dakle ispod sunca, na nekoj plantaži.
Kvaliteta je osrednja do loša jer je uzgojena kemijskim gnojivima te je okus loš i neprirodan, nije sensimilia (ima sjemenke) i dosta je potentna, te je radi toga prozvana "super grass".

Stvar je da krajnji korisnici puše sranja, da policija lovi krive ljude odn. male ribice i da ljudi nisu dovoljno informirani o tome što koriste i o čemu se tu zapravo radi.

Marihuanu odn. kanabis smatram poput paradajza ili kruške, to je biljka koja raste iz zemlje i smiješno je kako netko uopće može zabraniti zakonom nešto što je po prirodnom zakonu takvo kakvo je. ???
Zašto onda duhan nije ilegalan? Milijuni ljudi ne mogu prestati pušiti ga i umiru od raka, dok drugi zarađuju na njihovim ovisnostima i to je kompanija koja je među prvih 5 u RH. Meni je to nemoralno.

I smiješno mi je pročitati ovakav članak, jer on upućuje da iza toga svega stoji veliki zid kriminala, oružja i sile kojem se RH kao institucija koja treba biti na strani građana i štititi građane, a ne kriminalace, ne može oduprijeti.
Ako je RH preslaba da se bori s kriminalom, zašto se bar ne dogovore da su interesi jednih i drugih na mjestu?

Kažem, manje teških sintetičkih droga na ulici, više edukacije, prirode i zdravog razuma u institucijama koje vode naše živote...

Ezekiel 25:17...

Ezekiel 25:17...

Tko je glasao

Zašto onda duhan nije

Zašto onda duhan nije ilegalan? Milijuni ljudi ne mogu prestati pušiti ga i umiru od raka, dok drugi zarađuju na njihovim ovisnostima i to je kompanija koja je među prvih 5 u RH. Meni je to nemoralno.

Više od 50% prodaje je ostvareno na vanjskim tržištima. Dakle računica o godišnjem broju proizvodenih cigareta i broj umrlih od raka u HR nemaju nikakve logike jer pola te proizvodnje puše ne-hrvati

U hrvatskoj je već danas veća smrtnost od bolesti koje nastaju od loše i nezdrave prehrane (slatko, konzerivrano, masno itd itd itd), plus aklohol... Npr Kraš sve što proizvodi je nezdravo i smrtonosno, a ljudi se na tome bogate...a nema niti slova upozorenja da je štetno i reklamira se i u dječjem programu.. Odvratne ubojice ovi iz kraša...

I da skratim, ne brinu tebe ljudi koji umiru već to što se "neki bogate", a ti nisi među njima...

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

Nemoj ti meni govorit da su

Nemoj ti meni govorit da su Napolitanke ili Domaćice smrtonosne i da su iz Kraša ubojice, jer smrtonosna je ljudska glupost i nebavljenje sportom, prežderavanje, loša brza ishrana, alkohol i ostala sranja koje možeš kupit na svakom čošku...

Rak, srčani i moždani udar su top 3 bolesti ubojice u HRV i pušenje duhana uzrokuje sve te tri bolesti.

A Hrvati puše na veliko, bio to Marlboro, Walter Wolf ili politička propaganda-demagogija.

Mene ne brine puno toga jer sam dovoljno bogat da se ne moram brinuti =). Samo me začuđuje tvoj stav/komentar na temu o švercanju marihuane...

Ezekiel 25:17...

Ezekiel 25:17...

Tko je glasao

Rak, srčani i moždani udar

Rak, srčani i moždani udar su top 3 bolesti ubojice u HRV i pušenje duhana uzrokuje sve te tri bolesti.

istina, samo ne znači da su svi koji su obojeli od raka, srčanog ili moždanog udara bili pušači i da im je pušenje razlog bolesti.
Recimo da svi puše... I da je proveo 40 godina u splitskom Salonitu i umro od raka. Siguran si da je to pušenje?

Ili recimo ima 150 kg, jede svaki dan kilu domaćica, masno mesno, špek za doručak i večeru, umjetne sokove još 2 l Coca Cole, a ujedno popuši mjesečno 2 kutije cigareta. I umre od srčanog udara. Pušenje sto posto?

Da ne govorimo o stresnom životu itd... Izdvojiti danas jedan porok kao isključivi i vodeći krivac za smrtnost u hrvatskoj je neozbiljno i ne služi ozbiljnoj diskusiji

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

Da, ali ako netko tko drži

Da, ali ako netko tko drži do svog dostojanstva, tko vodi brigu o sebi i zdravlju, sigurno neće jesti "svaki dan kilu domaćica, masno mesno, špek za doručak i večeru, umjetne sokove još 2 l Coca Cole, a ujedno popuši mjesečno 2 kutije cigareta" osim ako nema nekih psihičkih problema ili genetsku deformaciju od koje ne može pobjeći ili je pak glup i neobrazovan i vjeruje kako je Coca Cola zdrava te kako će od kile napolitanki prije spavanja smršaviti.

I nisam izdvojio jedan porok kao isključivi uzrok smrti, ne mijenjaj značenje onoga što sam napisao, nego sam duhan naveo kao legalnu supstancu koja je nezdrava i na čijoj se ovisnosti ljudi cijeli život truju, a oni koji cigarete proizvode, se bogate. Svaki čovjek ima izbor hoće li pušiti ili neće.
Zašto onda marihuana ne bi bila legalna? Svaki čovjek ima izbor hoće li je pušiti ili ne. Duhan proizvodi ovisnost, psihičku i fizičku. Marihuana ne.
Od duhana se ne proizvode nikakvi lijekovi i nije lijekovit, dok se od kanabisa (marihuane) proizvode mnogi lijekovi koji dokazano pomažu protiv raka, multiple skleroze, ADD-a.
S tim da se vlakna kanabisa mogu koristiti za proizvodnju najkvalitetnije odjeće i te proizvodnju mnogih ostalih sirovina.

Nije to rat protiv droge, to je rat protiv osobne slobode.
Svatko bi trebao imati pravo da odabere hoće li voditi zdrav život, hoće li pušiti ili ne, hoće li se baviti sportom ili neće te hoće li postati nabujala kapitalistička radilica ili će se boriti protiv takve budućnosti - mišlju, rječju, djelom ili propustom... Kak' ti već drago.

Ezekiel 25:17...

Ezekiel 25:17...

Tko je glasao

neka prestanu živjeti u

neka prestanu živjeti u magli...

Tko je glasao

ili je pak glup i

ili je pak glup i neobrazovan i vjeruje kako je Coca Cola zdrava

a nije? shit... što sada da radim (sva sreća, ne pušim, ne pijem a niti jedem svinjetinu :)

Tko je glasao

Uzrok smrti - previše

Uzrok smrti - previše Napolitanki zalijanih s previše Coca Cole! :P
Pazi mrak da ne prećeraš! =)

Ezekiel 25:17...

Ezekiel 25:17...

Tko je glasao

ne jedem ni slatko :) (ali

ne jedem ni slatko :)

(ali da me vidiš za pohanu piletinu ili dobar biftek...)

Tko je glasao

Odgovor svima gore koji se

Odgovor svima gore koji se baviju ljudskim slabostima i uživanju u slastima života.
Ja sam čul da su neki dobili infakt kod sex-a.

Tko je glasao

u pravu si... ta glupa

u pravu si... ta glupa Viagra je stvarno opasna...

Tko je glasao

Zašto onda duhan nije

Zašto onda duhan nije ilegalan? Milijuni ljudi ne mogu prestati pušiti ga i umiru od raka, dok drugi zarađuju na njihovim ovisnostima i to je kompanija koja je među prvih 5 u RH. Meni je to nemoralno.

Truju nas praktički sa svime. Evo, čitam da je FDA (američka agencija za hranu i lijekove) proizvođačima hrane odobrila tzv. ionsku radijaciju špinata i salate, koju nisu dužni deklarirati. To ti drugim riječima znači, da nas sve što danas konzumiramo sutra čini bolesnicima odnosno pacijentima na kojima će profitirati jedna druga industrija. I tako u krug, uz popratne video, laži i licemjerje medicine i politike.

nemesis

nemesis

Tko je glasao

šta ste zapeli s

šta ste zapeli s cigaretama??? tko bi financirao lijepu našu da nema nas pušača i lokarina???mi bar sve uredno plaćamo! prema društvu - doma je druga stvar!
ulovite se vi narko dilera oni rade puno više štete a ne plaćaju ništa!

Tko je glasao

...ulovite se vi narko

...ulovite se vi narko dilera oni rade puno više štete a ne plaćaju ništa! A šta bi tribalo.... možda da plačaju porez,... jel to?

Tko je glasao

joj 45L, ti se isto

joj 45L, ti se isto isčuđavaš ko' picek glisti; pa GDJE se danas ne zapošljava preko veze, osobito u državnim službama; pa prošaraj samo malo po Saboru, pa tamo je tri četvrtine ekipe rodbinski povezano, od čuvara na ulazu, preko tajnice do samog vrha; a ima tu i muževa i žena, iako, ako se ne varam, po zakonu, ne bi smjelo, itd.itd. A i ovi novinari su smijeh..idu Stipu pitati o nepotizmu ..po meni bi bilo puno zanimljivije da su ga pitali a zašto je ono on, zapraff, bio u zatvoru, tamo 60 i neke? TO je tema, jer mislim da puno raje to ne zna...misle da je bio politički..daj malo o tome napiši riječ - dvije..

CC

Tko je glasao

Ne iščuđavam se. Samo

Ne iščuđavam se. Samo dodajem svježe otkriveni primjer najraširenije koruptivne prakse u nas. Fakat, zapošljavanje mimo javnih natječaja se kod nas uzima "zdravo za gotovo" kao da nije riječ o korupciji, koja, kako se dade naslutiti iz ovoga primjera, otvara vrata i drugim kriminalnim aktivnostima. Svezigledno razlozima Mesićeva robijanja, moram podsjetiti da sam u više o tome pisao. Naime, sam se je Mesić hvalio da ga je u zatvor spremio Tito jer je "uvodio kapitalizam u Jugoslaviju". Vidjeti knjigu njegova biografa Ivice Đikića "Domovinski obrat". Dok je bio na funkciji predsjednika općine Orahovica, Mesić je organizirao javno-privatno partnertsvo između općine Orahovica i pojedinih privatnih poduzetnika po sistemu "pola pijem - pola Šarcu dajem". Upravo iz toga partnerstva datiraju njegova prijateljstva s poduzetnicima tipa Antunović, koji ni danas nema problema u svome poslovanju jer se nitko ne usudi dirati u prijatelja našega Sancha Panze iz Orahovice ;)
A predsjednik nam je u tematskom postu spomenut jer je riječ o instituciji nadležnoj za funkcioniranje sigurnosno-obavještajnih agencija, koja, ako ne nalazi osobnoga interesa, žmiri na oba oka na korupciju makar se za nju sumnjičilo Božidara Kalmetu, Sanaderova ministra najpovezanijeg s korupcijom.

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Tko je glasao

ma znam, znam..to sam se

ma znam, znam..to sam se samo šalila..a glede njegova zatvora, pa nije to baš tak bilo..znam da si nešto pisao i o tome, ne sjećam se točno što i kako; nego, nije li on zapraff bio zatvoren zbog privrednog kriminala? pa o tome su - tada - i novine pisale; ako ti nemaš te podatke, slučajno se potrefilo ovijeh dana, u jednom privatnom razgovoru da bih ja mogla dobiti te izvore (od jednog vrsnog gospodina koji ima svoju personal archive, valjda bolju od one Vjesnikove). a glede Stipe, htjela sam zapraff reći da je totalno bespredmetno njega išta pitati (a nekmoli o korupciji, nepotizmu i sličnim negativnostima), ti novinari su blesavi ko' noć, pa uvijek će od njega dobit opće odgovore, kad je taj išta ono, suvislo, konzistentno, rekao (pa to poslije i izvršio), itd.itd. Je, je, znam da moraju po službenoj dužnosti, ali onda bolje da nam iskrcaju svako malo set viceva iz Stipine kuhinje, barem ćemo se nasmijat

CC

Tko je glasao

glede Stipe, htjela sam

glede Stipe, htjela sam zapraff reći da je totalno bespredmetno njega išta pitati (a nekmoli o korupciji, nepotizmu i sličnim negativnostima), ti novinari su blesavi ko' noć, pa uvijek će od njega dobit opće odgovore, kad je taj išta ono, suvislo, konzistentno, rekao (pa to poslije i izvršio), itd.itd.
Ali šta ako se predsjednik RH sam odluči progovoriti?

Osnove poslovanja su dugo a dan danas pojačano pravimo se pametni masovno igrajući igre na zajednički račun.

On, koji je debelo prvi od Triglava do Vladivostoka počeo sa poslovanjem na relaciji zajednička kasa - privatno te kroz iznimno dugo i složeno vrijeme vidio i iskusio svašta, sigurno ne cvijeta od sreće što se u 2008.g. masovno prate jako pametni i vrše presiju s tom pameću kada na razne otrcane načine, ispod nivoa što je on radio cca 1962.g., navodno genijalni izmisle neki projekt koji se inače nikad nigdje ne bi radio i na tome udvostruče i utrostruče iznose (npr. čak je i Đapić za tren naučio i na dvorani u Osijeku ugovorio 420 mlijuna kuna više nego njegovi ex prijatelji galavaševci nakon što su ga srušili). Pogotovu kada njema kao predsjedniku kažu da se on ne razumije u novu ekonomiju, npr. JPP (javno-privatno partnerstvo), dok su kao oni i tu svjetski genijalni.

P.S.
G. 2000. je bila strka ne radi navodne koncentracije vlasti istih snaga (Račan-Budiša), je su se razne snage već rasporedile prije predsjedničkih izbora tako da su i HDZ-ovci bili oduševljeni što je praktički bolje nego da je HDZ nastavio, nego je panika bila da mogući predsjednik Budiša kao takav potpuno neadaptiran ne ulazi kao slon u staklarnu u sve tajne poslovanja.

Sada je svim tim udruženim snagama, kojih je bila panika od Budiše, blago nezgodno što građanin predsjednik kada mu dođe može otvoriti pitanja poslovanja.

I inače je to sve veća nezgoda po RH. Toliko desetljeća poslovanja, nema tko nije bar malo, za kakav stančić i slično, u igri, i svatko svakog drži sve više za jajca, želudac i druge ključne organe, koji misle i rukovode poslovanjem. Vječno zanemarivanje svega pa i onoga zadnjeg, npr. plaćati geodete, je najednom doveelo do velikih otkrića, da npr. to ima veze sa raskorakom od cca 400 mlrd kuna, do stupnja da ni sveopći kupleraj tu više ne pomaže.

Pa je već krenulo i raste da razni sijamski vezani likovi javno razapinju jedni druge.

Nakon čega bi lako mogao krenuti povjesni obrat ili je već krenuo - neki geodeti javljaju za slučajeve da su se skupile jake snage i platile im neki dio duga od 30.000 kuna da bi mogli dalje.

Tko je glasao

Tebi su na meti svi

Tebi su na meti svi obavještajci i njihovi naredbodavci. Po meni, potpuno opravdano.
Ali zanima me, ima li nekoga poštenog u tome obavještajnom miljeu? Ima li nekoga u koga bi se eventualna zdrava politička snaga (govorim hipotetički) mogla pouzdati? Ima li nekoga, ima li uopće šanse pronaći takvu moralnu veličinu među obavještajcima ili su svi već raspoređeni po crveno-crnim klanovima?

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Tko je glasao

Nema tu raspređivanja po

Nema tu raspređivanja po crveno-crnim klanovima ;) Ti vjerojatno misliš na javne percepcije. Kao Markica Rebić je crni, a Tomislav Karamarko bi trebao biti crveni? To ti je promašeno. Markica Rebić je u socijalizmu bio predavač marsizma, a Karamarko student povijesti, član katoločkih mladeških udruga, a rođak Milivoj Karamarko bio mu je šef ustaške mladeži, ubijen od Pavelića nakon slamanje urote Vokić-Lorković. Nije riječ o tome.
Te su službe, danas agencije, predmet mog interesa isključivo iz razloga što su one u svome radu, kako u onome sustavu, a tako i u ovome, nepronične za javnost, pa samim time najpogodnije za najrazličitije manipulacije i zloupotrebe kako od strane političara tako i od strane samih špijuna. ;)

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Tko je glasao

Ali ima li nekoga (od

Ali ima li nekoga (od sposobnijih) tko je dovoljno pošten da podrži zdrave političke snage (ako se takve pojave) ili možemo od tih igrača jedino očekivati uništavanje tih snaga (ili u boljem slučaju samo prljave podvale) po naredbi eventualno pobijeđene ili ugrožene "neprincipijelne koalicije"?

Nekako mi se čini da izbjegavaš direktan odogovor na to pitanje. Ne tražim imena, samo me zanima da li, po tvojem saznanju, takvi uopće postoje?

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Tko je glasao
Tko je glasao

ma daj, stalno nam prodaješ

ma daj, stalno nam prodaješ ideju kao da ti to sve istražiš sam ili što već, provališ u njihove baze itd.

ti si obični plaćenik preko kojega tajne službe vode javni medijski rat... javljaju ti "afere", informacije cure do tebe i ti to objavljuješ.. Svaka država na svijetu ima takvog novinara plaćenika. i to je kraj priče.

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao
Tko je glasao

ne, zatvorili su te da bi na

ne, zatvorili su te da bi na miru mogli popričati s tobom i dati ti nove zadatke.. tako nije sumnjivo što si proveo par dana u čestom kontaktu s ekipom koju kao kritiziraš...

daje ne seri više, pa nismo mi baš vesla sisali da te pušimo sve što kažeš...

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

To je tako možda bilo s

To je tako možda bilo s prvacima HDZ-a koje je zatvarala UDB-a. Ne znam, svašta se pisalo o Šeksu, Mesiću, Tuđmanu... ;)

Zapravo, sad kad si me razotkrio nema smisla da se više krijem. Uostalom, svakom pametnom kao ti jasno je da radim za HDZ otkad sam dao intervju za mojportal u vlasništvu Roberta Veseljaka, vjenčanoga kuma Ratka Mačeka.

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Zna Indijanac ali ne zna Plenković!!!! od otpisani komentara 1
  2. Obranimo HEP, ne dajmo naše svjetlo onima koji bi ga odnijeli drugima! od ppetra komentara 6
  3. president Trump od Zlatno doba kap... komentara 6
  4. Pernarov teror ima dalekosežne posljedice po Hrvatsku / Domovinski zakon i Domovinska sigurnost jedini jamac stabilnosti od Laganini komentara 21
  5. Human Rights Watch, slučajno ili namjerno, pridružuje se naci-četničkom hibridnom ratu Četničke Džamahirije protiv Hrvatske od Laganini komentara 5
  6. Godina boli od otpisani komentara 5
  7. Plenković nastavlja izgubljenu Arbitražu s MOL-om, da bi krivnju za 5 milijardi kuna gubitka svalio s MOST-a i B.Petrova na HDZ od ppetra komentara 49
  8. NAŠA MISIJA od petarbosni4 komentara 0
  9. ŠEFovi reformiraju Republiku Hrvatsku od aluzija komentara 2
  10. Hrvatski nacionalni interes i kako ga steći od Feniks komentara 40
  11. Vrh HDZ-a onemogućava HDZ-u preuzimanje vlasti od ppetra komentara 3
  12. Može li Trump doživjeti i preživjeti inauguraciju od sjenka komentara 17
  13. Kao i hrvatsku državu, INU je prodala detuđmanizacija od MKn komentara 15
  14. Putevi i stranputice: Dvije godine mandata Kolinde Grabar Kitarović od sm komentara 6
  15. Fašizacija hrvatskog društva nesmetano napreduje od Feniks komentara 12
  16. Svemir je integralni organizam; uključuje i Kolindu od bube komentara 6
  17. Leakovina - Autodanuncijada - Nije li ljevica preživjela dovoljan broj 'Markovina'? od doza komentara 4
  18. iskustvo proizvodi vrijednost preživljavanja od aluzija komentara 0
  19. Božo Petrov i MOST napravili su 250 puta veću štetu RH, nego Hanžeković svojim ovrhama i spinovima od ppetra komentara 22
  20. Stop formatiranju diskova od robot komentara 13
  21. čovjek (SLUGA) MORA biti pokoran i poslušan čovjeku (ŠEF) od aluzija komentara 0
  22. dama s hermelinom i još 86 000 umjetnina od indian komentara 7
  23. Šteta od preko 5 milijardi kn građanima RH, traži ostavku Bože Petrova i hitnu akciju DORH-a od ppetra komentara 14
  24. Je li 2016. za Hrvatsku prijelomna godina? od vkrsnik komentara 11
  25. Politika Donalda Trumpa: ako su znanstvene činjenice suprutne mojoj politici, treba ukinuti znanost od Zoran Oštrić komentara 23

Tko je online

  • boltek
  • magarac
  • ppetra
  • Skviki

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 4
  • Gostiju: 36

Novi korisnici

  • F1
  • valentino
  • justiceforall
  • sandy199
  • Puležan