Tagovi

Predsjedniče, hoćete li na prosvjed?

Kako nas obavještavaju sredstva javnog priopćavanja Hrvatski svjetski kongres, udruženje uglavnom bivših švercera škije i arnauta i njihovih potomaka, sve dičnih ustaša, uz pokojeg dobronamjernog naivčinu, pod vodstvom onog najgoreg među klerofašistima, hercegovačkih franjevaca, organizira 24. rujna u znak podrške generalima Markaču i Gotovini veliki prosvjedni skup u den Haagu.

Prosvjed ima za cilj „otvoriti oči“ „bjelosvjetskoj klateži“, ali i poslati jasnu poruku hrvatskim vlastima, što smiju, a što ne, smiju ako se ne misle zamjeriti „ponosu“ Ive Josipovća ili možda onima od „lošeg oca i još gore matere“ generala Nojka Marinovića.

HSK očekuje da će mu koordinatori iz brojnih zemalja, u Hrvatskoj je to braniteljska udruga „Zavjet“, čiji će predsjednik, general Marko Lukić, biti jedan od glavnih govornika, po principu čuvenih „mitinga istine“ na prosvjed u den Haag dovesti nekoliko trisuća „svjedoka istine“. Jedino se ne zna hoće li se razviti i ustaške zastave i hoće li prosvjed uveličati i dati mu puni smisao svojim revanjem Marko Perković Thompson i kum mu Mate Bulić, poznati „pronositelji istine“.

Reći će se urbi et orbi da je ICTY politički sud koji sudi i presuđuje ne optuženicima, nego hrvatskom narodu i hrvatskoj državi, što je sramota za MZ, ravna onoj iz 90-ih kada nije spriječila zločine, jer valjda nije znala zaustaviti S. Miloševića i F. Tuđmana u provedbi zajedničkog im projekta „Humano preseljenje naroda i razmjena teritorija“ ili možda spriječiti napade hrvatske paravojske na jedinu legalnu oružanu silu u cilju provedbe ustaškog programa „rušenja Jugoslavije svim sredstvima“!?

I nije dosta što se nedorasla i nedotupavna hrvatska HDZ-ova vlast ponaša zapravo u skladu s „genijalnim“ zamislima generala Marka Lukića, pa tako npr. optuži generala Đuru Brodarca za počinjenje stravičnih zločina, a onda mu, kad ovaj umre u istražnom zatvoru, priredi pogreb s najvišim državnim počastima, dakle ravno onome da su srbijanske vlasti svojedobno pokopale S. Miloševića uz najviše državničke počasti, uz obrazloženje da Milošević nije bio osuđen.

I na tom pogrebu govorio je general Marko Lukić rekavši između ostalog:

„Uvijek si bio čvrst oslonac hrvatskoga duha i karika Tuđmanove politike. HDZ-u si 15 godina osiguravao izborne pobjede. Nažalost, najveći sinovi hrvatskog naroda, kakav si i ti bio, danas trunu u zatvorima. Oni koji su te unatoč tvoje bolesti strpali u ćeliju i nemoguće uvjete danas nastoje oprati svoju nečistu savjest. Bog je stavio ruku na tebe da te više ne razapinju.“

A da su general Lukić i HDZ-ove vlasti na istoj valnoj dužini potvrđuju riječi ministra branitelja Tomislava Ivića, koji je posebno naglasio „da se Brodarac borio za bolju i sretniju Hrvatsku, da nam njegovo dostojanstveno i hrabro držanje mora biti vodilja“.

Ako to nije direktno pljuvanje u lice hrvatskom pravosuđu, onda ne znam što je!

Čovjek je naime bio optužen radi odgovornosti za likvidacije „na pravdi Boga“ nekoliko stotina hrvatskih državljana u gradu Sisku i na Baniji.

Jedino takvu „istinu“ u cilju „promocije“ Hrvatske kao pravne i uljuđene države kadri su svjedočiti i pronositi jednako HSK, udruga „Zavjet“ kroz usta generala Marka Lukića i Josipovićev „ponos“.

Bit će to još jedno u nizu sramoćenja hrvatskog naroda i države.

To društvo drugo i ne zna.

Međutim da u Hrvatsakoj ima i onih koji razumiju o čemu se radi govori i više komentara objavljenih u „Slobodnoj Dalmaciji“ od kojih izdvajam:

„Komentar od: ivemali @ 9. rujan 2011 22:04

Moran reagirat na ovi transparent na slici gori di piše, ako dobro vidin "JUDA SANADER" pa doli ispod MESIĆ biće.

Poštovana gospodo domoljubi, leziladi, kockari i pijančine sa penzijama od 7-10 000 kuna:
Ivo Sanader je demokratski izabran na višestranačkim izborima 2 puta. Isto tako i Stjepan Mesić. Interesantno, Ivo Sanader je izabran nakon "izdaje" bivšeg plaćenog ubojice, otmičara i pljačkaša draguljarnica "heroja" Ante Gotovine. U izbornoj jedinici A.Gotovine je dobija 10/14 mandata šta nikad nikome nije i neće uspit ponovit! Biračko tijelo je stalo iza Ive Sanadera i nagradilo ga drugin mandaton. Jeste li vi protiv demokracije? Jesu li možda hrvati "izdali" Gotovinu? Ili "izdaje" uopće nema nego je zločinac tamo di mu je misto?“

http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleVie...

Bilo bi lijepo, gospodine prtedsjedniče, da se pridružite „vašem ponosu“ i pomognete im u borbi za „istinu“.

A i nije nužno da dođete, jer vi ste svoj „državnički“ obol već dali, time što ste obrazloženje nepravomoćne presudu suda koji je temljem ustavnog zakona (i) hrvatski sud, prvo proglasili političkim pamfletom, a potom izjavili da se sa stavovima ikz tog političkog pamfleta ne slažete.

Ne obazirete se vi kao „vrhunski obrazovani pravni stručnjak“ na trodiobu vlasti i na to da nije dopustivo predstavnicima izvršne vlasti komentirati nepravomoćne sudske presude, pa proglasili ih ili ne političkim pamfletima.

Komentari

Ustaša

Eto,za našeg Peniksa je i Ivo Josipović ustaša.

Inače,slažem se da je potpuno bezveze organizirati kojekakve prosvjede u tuđim državama.

Usput,pokojnog Đuru su istraživali zbog navodne zapovjedne odgovornosti za cca tridesetak mrtvih,ali ljepše zvuči iz Peniksovih usta"nekoliko stotina".

Više ih se (Srba) u "krajini" na području o kojem govoriš pobilo međusobno ,(osvete,pljačke,svađe oko podijele plijena i sl.) nego što trpate Đuri na dušu,

sve dobro...

Tko je glasao

@drvosjek

Nijke Ivo Josipović ustaša, on je pompozna neodgovorna i zato vrlo opasna budala.
Tašto?
Mislim da sam u nekolikop mojih dnevnika dovoljno obrazložio.

Samo 30 veliš, hm, pripadnici "handžar divizije" iz Labina se ne bi složili s tobom.

Tko je glasao

Kao i obično pretjeruješ.

Znaš,nije ti sve istina što piše Margetić i sl.

Ja sam upoznao te dečke iz Istre,bio u sukobu sa njihovim šefom još davne 91 toliko da sam ga skoro za dlaku poslao Alahu (uhvatio se za kundak u svađi ali ga nije povukao), bio jednom dragovoljcu (RIP) iz te ekipe na sprovodu-dženazi,koji je poginuo na petrinjskom ratištu. Da, neki od njih radili su pizdarije,ali pretjeruje se u medijima,kao što i ti činiš.

Možda ne znaš,ali neki sa Štrpčevog popisa (oko 600 navodno iz Siska) su živi i zdravi,a jedan mi svake godine pošalje čestitku za Božić-iz Čikaga.

Susjed koji je odabrao pogrešnu stranu.

sve dobro...

Tko je glasao

@drvosjek

Tko je glasao

Feniks

Zar se ne sječaš da si ovdje nedavno pisao da Nojko nije nojko nego Gnojko.
Baš smo ti ii ja o tome raspravljali.
A sada ga nazivaš Nojkom.
Što se promijenilo?
Jel to ona njegova izjava?
Žalosno Feniks, Žalosno.

Tko je glasao

@grdilin

Sve dok je pjevao istu pjesmu kao i ti, o "herojstvu branitelja Dubrovnika", bio je (G)Nojko?
Kad je odlučio progovoritri istinu o vama, skinuo sam mu onaj "G".
Zaista vas nitko nije opisao bolje od njega.

Dovoljno te je čitati na portalima i vidjeti koliko je Marinović bio u pravu.

Tko je glasao

uživaj Feni

http://www.youtube.com/watch?v=NMad5U_5vIE

Ne baš na sve spreman,uglavnom za doma spreman,hehe

sve dobro...

Tko je glasao

@drvosjek

To što Hrvatska još postoji nije zahvaljujući vama, nego usprkos vama.
A nije da se niste trudili da je uništite i razorite.
Da ste se ikad istim marom, kojim ste je razarali, trudili graditi je, gdje bi nam bio kraj.

Tko je glasao

Feniks, Čovjek je naime bio

Feniks,

Čovjek je naime bio optužen radi odgovornosti za likvidacije „na pravdi Boga“ nekoliko stotina hrvatskih državljana u gradu Sisku i na Baniji.

Kaj su ti likvidirani bili oni, koji su sa velikosrbijanskim fašistima, napali Hrvatsku državu i protjerivali druge Hrvate iz njihovih domova?

Tko je glasao

Hrvatska pravna država je, u

Hrvatska pravna država je, u ime naroda, podigla optužnicu jer se sumnjalo da je dotični bio prekomjerni pravednik...

Tko je glasao

"pravna drzava"

jako ti se cudim Bigulice kad Hrvatsku nazivas pravnom drzavom!

jel' se ti to zajeb.....?

Tko je glasao

Samo za tebe...

jedan dodatni smješko s namigivanjem koji se odnosi na komentirani komentar:
;)

Tko je glasao

gle Biga,

na ova Feniksova piskaranja nema se sta komentirat !
: = \

Tko je glasao

Apsurdna, a ne pravna

Hrvatska "pravna država", radi ono što niti jedna pravna država ne radi: abolira zločince i teroriste; zaboravlja dizati optužnice za svoje razarane gradove i ubijane ljude, za hrvatske borce iz Vukovara - uznike u srbijanskim logorima, koje još i malo-malo "propitkuje" skupa sa srbijanskim kolegama.

Apsurdna, a ne pravna država, jer:

-hapsi svoje branitelje, imenuje ministrima pravosuđa kako bi im poslužila kao odskočna daska za međunarodnu" karijeru one koji , kako "kažu u današnjim novinama", namještaju "dokaze" protiv naših časnih generala, a u suradnji s haaškim tužiteljima.
-daje prednost u rješavanju slučajeva kolateralnih žrtava pripadnika terorista i njihovih simpatizera, ispred slučajeva svojih 15 000 pobijenih ljudi, među kojima i velikoga broja djece, te tisuća zlostavljanih u logorima, silovanih, godinama prognanih, te još uvijek "nestalih".
-prihvaća glupe i politički namještene optužbe o ZZP-u nad onima koji su planirali i ostvarili akciju najbrže samoevakuacije na svijetu, koji su zasipali hrvatske gradove i sela tisućama granata, koji su činili zločine neviđene od ww2 u Europi,...

-prihvaća i učestvuje u međunarodnoj pravnoj akciji zvanoj "prekomjerno granatiranje" za svoje oslobađanje okupiranih teritorija u kojemu nije ispaljeno sveukupno ni toliko granata koliko je dnevno padalo na Vukovarsku bolnicu.
- lopovima, iz redova političke elite, i u zatvorima osigurava odlične uvjete, dok osumnjičene branitelje za "prekomjernu pravdu" trpa u gotovo logoraške uvjete, ili ih izručuje na ispitivanje državi koja je organizirala njihovo mučenje u logorima i koja je inspirirala teroriste i aktivno učestvovala u agresiji na državu koju su branili.

Tko je glasao

nisam ocekivala od tebe takvu

nisam ocekivala od tebe takvu ostru kritiku HDZ-a ...

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

ružno je što lažu a ne što su napravili

lun budi normalna,

ružno je što lažu, ali svi lažu
ružno je kako su napravili, ali ni drugi ne rade bolje,
nije ružno što su napravili, jer su morali
nego što su napravili a nisu morali

prodali su hrvatskog heroja hrvatski političari,
i dobili potporu hrvatskih građana,
da nisu,
prodali bi ga drugi hrvatski političari,
kojima bi opet dali potporu hrvatski bi građani,

i u bečko novo mesto se moglo ići
i gledati
kako zrinski frankopani ostaju bez glave

i u slovenske šume se moglo ići

luka

Tko je glasao

@luka

Bilo bi dobro da neupućeni ne lupetaju, pa makar i na način kako su ih naučili u školi.
P. Zrinski i F. K. Frankopan su kao državni dužnosnici počinili klasično djelo veleizdaje, želeći izručiti Hrvatsku Otomanskom carstvu, kako bi sačuvali svoja imanja.
Ničeg rodoljubnog u tom činu!
Ali po istom principu po kojem se danas u den Haagu "sudi našim herojima" Zrinski i Frankopan postali su maltene velikomučenici za Hrvatsku i hrvatski narod.
A pametni ljudi znaju kako je Hrvatima bilo u okviru A-U Monarhije, a kako npr. Srbima u okviru Otomanskog carstva.

Ali mitovi su jako zajebana stvar, najčešće nemaju veze s istinom, kao npr. priča o bic i na Krbavskom polju gdje su "silno nadmoćne turske snage sasjekle cvijet hrvatstva", a istina je da su u toj bici hrvatsko-ugarske snage bile oko pet puta brojnije od turskih, samo što ih je ban Derenčin poveo u bitku "kao u svatove bez one stvari".
I to protiv najbolje profesionalne vojske ikad - janjičara.

Danas tako izbliza gledamo nastajanje mita o DR i "stvaranju države", kad se jedan dogovoreni lokalni ratić za teritorije i provedbu etničkog čišćenja pokušava prikazati obrambenim i oslobodilačkim, silno presudnim po hrvatski narod i državu, a da tada nitko ništa nije stvarao, valjda je svakom pametnom jasno.
Naprotiv, nemilice se razgrađivalo i uništavalo postojeće.

Tko je glasao

kakvi dužnosnici, kakvi veleizdajnici?

Zrinski i Frankopan nisu bili nikakvi dužnosnici. Pitanje je uopće što ta novoiskovana riječ znači. Oni su bili velikaši, rijetki Hrvati mešu hrvatskim plemstvom, jer su većina ostalih bili Mađari ili Njemci. Oni nisu željeli "izručiti Hrvatsku otomanskom carstvu" nego su pokušavali zaustaviti strašni rat koji se tada vodio tako da su Otomanske jedinice upadale u Hrvatsku, ubijale, palile, pljačkali i odvodili roblje, a taj smiješni austrijski car i kralj se sakrio u mišju rupu i baš ga je bilo briga za Hrvate koji su to morali trpiti. Zato su Zrinski i Frankopan pokušavali dobiti pomoć od francuskog kralja kako bi podigli vojsku i zaustavili rat, a sa sultanom su pokušavali naći rješenje za neku vrstu mira ili bar primirja. Oni su se, dakako, brinuli i za svoje posjede, ali i za svoje podanike, Hrvate. Jadno je nazivati ih izdajnicima. Ako su nekog i izdali, to je bio pokvareni, gtramzljivi kukavica u Beču, Habzburg koji je na Hrvatsku mislio samo kao na predmet pljačke.

Tko je glasao

@žaki

Da bi oni uopće i s kim pregovarali pogotovo uime kraljevstva netko ih je morao ovlastiti.
Čiji su oni izaslanici bili i čije su interese štitili?
Bili su zavjerenici iliti urotnici, počinili djelo veleizdaje, osuđeni na smrt i pogubljeni.
Amen!

Tko je glasao

zrinski i frankopani nisu uzimali desetinu

odlično primjećeno . To su bili pravi hrvatski plemenitaški stališ. Volili su kmete samo tako . Posebice mlade kmetice.
Tomsonov prandida se sićao da su mu jedaret platili rehabilitaciju u baden-badenu.kad je sjeba nogu skrenuvši livo umisto desno,

I danas imamo takve plemenitaše ka naprimjer kerum- todoriće koji ljube ovi naš kmetski stališ . Tako kmetica u kerum-todorića ima puno više od kmetice njemačkog plemenitaša fon šumahera koji ima dm.

Ovi habzburgovci su bili nevini jer im je unuk dobija niki velered od našeg vranje tahija.

Tko je glasao

krenkovi jašu Vol.2

krenkovi jašu Vol.2

Tko je glasao

Da , mitovi su zajebana

Da , mitovi su zajebana stvar.
Naročito kada ih sami stvaramo zatvarajući oči pred stvarnošću pa tako i mnogi misle kako je Jugoslavija počela propadati dolaskom Tuđmana na vlast i kako su firme propale i opljačkane u procesu privatizacije i pretvorbe.
Takvima naravno ne odgovara činjenica da je Jugoslovensko gospodarstvo propalo poprilično prije Tuđmana, koji na taj proces nikako nije uticao, a potom zbog gospodarske ne održivosti propalo i cijelo Jugoslovensko društvo i država SFRJ.

i dobro kažeš, bilo bi dobro da ne upućeni ne lupetaju jer bi mogli još i povjerovati u svoje lupetanje.

Tko je glasao

Fata Morgana

Ma gdje bismo mi bili da nam ti svako malo ne otvoriš oči!? Mogli bismo pomisliti ovo:
Kad su se udarali temelji hrvatske države vjerovalo se kako će ta država procvjetati, ali umjesto da je procvjetala hrvatska država je uvenula. Uvenula je iz razloga, jer su je njeni vlastiti sinovi izdali i pokrali. - http://www.hkv.hr/izdvojeno/vai-prilozi/m-o/omren-mirko/7397-do-posljedn...

Tko je glasao

U otvaranju očiju mnogo bi

U otvaranju očiju mnogo bi vam pomoglo da sagledate stanje gospodarstva od 1985- dolaska HDZ-a na vlast. Posebno treba obratiti pažnju na visinu kamata na inozemne dugove kao i kamate na kredite domaćem gospodarstvu, malo se pozabaviti razlogom obustava rada (kako se to tada zvalo), strukturi proizvodnje i izvoza kao i izvozna tržišta.

Predpostavljam da ste živjeli i raditi u to vrijeme, nije to tako davno bilo da se ne sjećate ili su u sjećanju ostale samo lijepe stvari , privid lijepe i socijalne države iz čijeg je raja pobjeglo nekoliko stotina tisuća radnika na privremeni rad na truli zapad u kapitalistički sistem koji odumire i propada ( tako su nas učili na Marksizmu u srednjoj školi a i fakultetu).

Dolazak Tuđmana i HDZ-a na vlast 1990 je posljedica propasti i neodrživosti Jugoslavije prije svega u gospodarskom smislu, a kako je HDZ-u pristuplio uglavnom članstvo i nerealizirani funkcioneri SKH tako su u eri HDZ-a samo nastavili raditi ono što znaju - sitni lopovi i ulizice.
Postoji i mogućnost doduše vrlo mala da su prije HDZ-a dok su bili članovi SKH bili pametni, vrijedni i pošteni a onda preko noći postali HDZ-ovci ( sa svim atributima koje stvarno većina njih zaslužuje)

Pisati i pričati kako je u Hrvatskoj u vrijeme SFRJ sve bilo lijepo i fino, a problemi nastali kad Tuđman dolazi na vlast je MIT bez ikakve realne podloge, ali ljudi vole mitove.

Tko je glasao

@acinum

Tko je glasao

Mislim da si zaslužio da te @mrak pojede!

Sad daj ruku @ppetri i izdr...ajte zajedno.

Mislim da si ovime zaslužio da te @mrak pojede!

Tko je glasao

@ppetra

Misliš zato što "budalim" i (valjda) palucam "rascijepljnim jezikom".
Je li, licemjerko lažljiva?

Tko je glasao

Granica

Dok je u granicama pristojnosti s tvoje strane, bit će i s moje.

Kada ti prijeđeš tu granicu i prijeđeš u vulgarnost, ja je neću prijeći.
To je razlika sitna, ali vrlo bitna.

Je li, licemjerko lažljiva?
Ne, nije tako, nego zato što si bio vulgaran i što si debelo prešao granicu pristojnosti.
ps.
Pozdrav, i popij nešto hladno, dobro će ti doći u ovo sparno vrijeme!

Tko je glasao

Ja vjerujem da je tebi kao

Ja vjerujem da je tebi kao inokosnom poslovodnom organu iliti direktoru unutar samoupravnog socijalističkog poretka bilo dobro i takvo stanje iz tvoje perspektive je bilo savršeno, ali ćeš morati uvažiti i činjenicu da je i nas školovanih bez knjižice SK tu istu idilu vidjelo i doživjelo mnogo drugačije.

SFRJ je plaćala kamate na inozemne kredite 1985 godine 16% i slažem se s tobom to u Hrvatskoj još nikome nije uspjelo, a kamate na kredite za gospodarstvo kretale su se od 20-30% sve do 2000 godine kada prvi puta dolaze do 10%.

Također se slažem s tobom da je Jugoslavija , iz današnje perspektive bilo nisko zadužena zemlja, ali to nije rezultat uspješnog gospodarstva već restrikcija u potrošnji čak i osnovnih namirnica koje su proglašene luksuzom kao kava, deterdženti , gorivo , automobili, cement, vapno, građevinsko željezo i sl.
Otvaranjem tržišta 1990 godine i uvozom robe koje je stanovništvo tražilo počeo je rasti dug jer gospodarstvo nije proizvodilo dovoljno roba i usluga za pokriće potrošnje jednako kao i u vrijeme SFRJ a tako i danas dug konstantno raste jer ne proizvodimo dovoljno.

I sada ti jednom Tuđmanu daješ takvu važnost da je on uz pomoć sačice još bezveznijih ustaša srušio savršenu državu - I TI U TO VJERUJEŠ i mene nazivaš bezveznjakom.
Vjerojatno se s godinama gubi realnost i uvid u stvarnost, a kultura dijaloga se ipak uči u obitelji.

Tko je glasao

I mitovi i zadaci

Pisati i pričati kako je u Hrvatskoj u vrijeme SFRJ sve bilo lijepo i fino, a problemi nastali kad Tuđman dolazi na vlast je MIT bez ikakve realne podloge, ali ljudi vole mitove.
To nije samo MIT već je potreba, a i dobiveni zadatak blaćenja dr.F.Tuđmana u tolikoj mjeri da ga ogade građanima Hrvatske, a preko njega i samu samostalnu RH, kako nikome više ne bi palo na pamet izgrađivati je kao samostalnu i svoju državu.

Upravo oni koji su bili privilegirani u toj SFRJ ili osjećali "dobrobiti" preko tih obiteljskih privilegija, (ta još uvijek ima više umirovljenika sa starim "boračkim penzijama", nego li što ima braniteljskih mirovina, - oko 70 000 takvih , a što je više nego li ima u ukupnom broju stanovnika RH 84-godišnjaka koji su tada mogli biti mladi borci od 18 godina ), te oficirska i funkcionerska razmažena djeca, ..., raspisali su se iz svojih teških frustracija, gradeći MIT o svojoj boljoj i gospodarski uspješnijoj domovini "bratskih naroda i narodnosti naše samoupravne socijalističke zajednice", te o tome da je sve loše počelo s Tuđmanom i DR.

Valjda se nadaju da će svojim zapišavanjem i s..anjem oko najvažnijih hrvatskih stupova (DR, katolička vjera, nacionalni osjećaji, povijesno sjećanje, dr. F.Tuđman, hrvatski pravednici poput A.Gotovine i M.Markača,... ) uvjeriti ljude kako treba stupove rušiti , a ne pse držati na lancu.

Tko je glasao

Tuđman je dobro iskoristio

Tuđman je dobro iskoristio priliku koja mu se unutrašnjim problemima SFRJ ukazala i dobro je iskoristio nezadovoljstvo stanovništva takvim stanjem optužujući za njega prvenstveno Srpsku hegemoniju i unitarističko ustrojstvo SFRJ i svi se još sjećamo priče o Hrvatskim devizama koje se troše u Beogradu.
Sve su to bile obmane koje su plodno tlo nalazile u još lošijoj tadašnjoj stvarnosti.

Tuđman je uspostavio slobodnu i samostalnu Hrvatsku ali se to sporedno pitanje nametnulo kao glavno pitanje jer su ljudi loše živjeli i u Jugoslaviji ali i u njegovoj Hrvatskoj a i u današnjoj Hrvatskoj.

Niti je SFRJ niti je Tuđmanova niti današnja Hrvatska ima uspješno gospodarstvo koje može zadovoljiti potrebe stanovništva na nekom Evropskom standardu i zbog toga stalno raste inozemni dug.

Tragedija je da ni sadašnja oporba koja bi trebala preuzeti vlast u RH kroz svoje gospodarske programe ne obećava promjenu u efikasnosti gospodarstva tako da će zaduživanje ići i dalje a pad standarda i proizvodnje sve veći.
Taj trend traje od 1960 godina do danas a Milošević, Tuđman i rat su samo posljedica tih loših gospodarskih politika, programa, investicija i trendova.

Tko je glasao

Veslanje

Tuđman ih je sve preveslao.
Uspio je iskoristiti i najveće jugoslavenčine, ili ih bar u svojoj blizini eutanazirati i stvoriti međunarodno priznatu RH.

Nije lako stvoriti uspješno gospodarstvo u škarama između naslijeđenih katastrofalnih gospodarskih uvjeta, te onoga što se događalo na svjetskome nivou: tranzicije i globalizacije.
Tko je na području Europe (i to još bez rata) od devedesetih stvorio uspješno gospodarstvo?
Možda jedna-dvije najjače europske zemlje i nitko drugi?
Ostali su u istoj ili čak goroj situaciji od Hrvatske (i bez ratnih šteta preko nekoliko desetina milijardi eura).
Tko drži npr. mađarsku elektroprivredu?
Tko drži u rukama mađarske telekomunikacije?
Što se ono dogodilo s mađarskim vinogradima? Ima li ih još uopće mađarskih?
Koliko je dužna Slovenija, Italija, Španjolska, Portugal, Irska, Island, Portugal?
Koliko je mladih nezaposlenih u Španjolskoj?
Cvjetaju li ruže u SAD-u?

Tko je prodao INU?
Tko je prodao hrvatske banke?
Tko se dogovorio s Drnovšekom?

Ponavljam: frustrirani jugoslavofilčine sve loše tovare na leđa mladoj hrvatskoj državi, a najveći uteg su joj upravo oni- raspoređeni u svim političkim strankama u Hrvatskoj, u medijima, po rukovodećim položajima u javnim poduzećima, fakultetima, sudovima, diplomaciji,...,... grickaju brod u koji se nikada nisu željeli ukrcati!

Tko je glasao

@ppetra

U hrvatskoj povijesti ne postoji osoba koja je hrtvatskom nrodu nanijela više zla od Franje Tuđmana.
Čuj ovo, "mlada hrvatska država", za to stvarno treba završiti škole po programu za one s posebnim potrebama!?
I za tvoju glavu dvije noge nikako nisu dosta..

Tko je glasao

@feniks

U hrvatskoj povijesti ne postoji osoba koja je hrtvatskom nrodu nanijela više zla od Franje Tuđmana.
Ne budali, @feniks.

ps.
I za tvoju glavu dvije noge nikako nisu dosta..Sva sreća da tebi ne treba niti jedna noga, jer tlo osjećaš rascijepljenim jezikom

Tko je glasao

@ppetra

Tko je glasao

Nema potrebe vjerovati mitovima i legendama

Onima smanjenog kapaciteta za samostalno razmišljanje i zaključivanje dovoljno je pitati vlastite roditelje - sjećaju li se gdje su zaradili svoje penzije koje im je kasnije Tuđman ukrao!

Potom, dovoljno je pogledati stanje naše industrije i pronaći statistiku o izgubljenim radnim mjestima.

Za "gađenje" Tuđmana, nikakvi mitovi i legende nisu niti potrebni. Onima kojima nisu dovoljni "populistički" skandali tipa kuća u Nazorovoj, unukova banka, poslovanje Seke, i "novac nije imovina", neka samo prate koliko se off-shore računa pronašlo s parama hrvatske emigracije koja je naivno vjerovala Tuđmanu.

A i ovo:
"Vjerovali ili ne, Hrvatska ima 3,2 milijuna hektara poljoprivrednih površina, što iznosi oko 55 posto ukupne površine. Od toga se danas obrađuje samo trećina, oko 1,1 milijun hektara. U doba Jugoslavije, u Hrvatskoj se obrađivalo više od dva milijuna hektara, što znači da je nakon stvaranja samostalne države u korov zaraslo oko milijun hektara obradive površine. U to se može uvjeriti svaki putnik koji promatra krajolik uz naše lijepe autoceste.

Masovno zarastanje Hrvatske u korov počelo je poslije Domovinskog rata, ali razlog za to nisu bila neočišćena minska polja. Krive su ekonomska i monetarna politika, koje su uvele vlade premijera Nikice Valentića i Zlatka Mateše, a nastavile su ih sve sljedeće vlade i guverneri. Zbog politike koja je poticala uvoz, počela je propadati ne samo poljoprivreda, nego i industrija. Nikada nismo imali tako malo zaposlenih kao danas. Hrvatska je zemlja bogata obradivim tlom i vodom, ali njezin narod više ne može sam sebe prehranjivati." - http://www.novilist.hr/Komentari/Kolumne/Iza-pozornice-Branka-Podgornika...

U ovo vrijeme ambrozije, sluzave suze ipak muče tek jednu petinu stanovništva!

Tko je glasao

Kako je lijep bio kapitalizam pod socijalizmom

1991.godine imali smo cca 1.500.000 zaposlenih i 650.000 umirovljenika.

2011.godine u prosjeku 1.170.000 zaposlenih i cca 1.100.00 umirovljenika.

U odnosu na 1991. godinu jedinice lokalne samouprave su PET puta uvećane.

Zasijano je svih kultura za 300.000 ha manje nego 1991. s tim da je recimo kod pšenice prinos ostao skoro isti ( 4,5 t po ha ).

Čak smo uspjeli smanjiti proizvodnju krumpira sa 650.000 t na 250.000 t !!

Imali smo čvrste fundamente koje još nismo uspjeli do kraja minirati ali hoćemo jer "smo kao država i društvo postali previše zreli a to samo znači da smo truli."

Jedna prigodna od mojih dragih Idijota
http://www.youtube.com/watch?v=jCO9GFPatU8

Tko je glasao

hej, haj, baš nas briga...

Ako je ppetra lijepo nabrojala stupove hrvatskog društva i hrvatske pravednike - ja uopće ne kužim što ti to ovdje pišeš? Pa zar je krumpir stup hrvatskog drušva? Ili pšenica? Koga briga za broj zaposlenih i broj umirovljenika?!

Nemoj imati zamjenu teza. Gospodarstvo u SFRJ nije ništa valjalo, od tada je izgubljeno cca 350.000 radnih mjesta, udvostručen je broj umirovljenika, uvozimo sve - od pitke vode do slame - ali se živi bolje!

Stvarno ne razumijem kako ljudi ne mogu shvatiti tu jednostavnu čijenicu! :)

Tko je glasao

Daleko od toga da je Tuđman

Daleko od toga da je Tuđman bio svetac, ali danas zasluge ili pokude za propast SFRJ pripisivati Tuđmanu je smiješno -MIT jer se SFRJ prije njega sama urušila a njegova pojava je samo posljedica.
U vremenima još jake SFRJ Tuđman je zbog svojih stavova završio u zatvoru a kada je SFRJ propala zbog svojih stavova postao je Predsjednik Hrvatske na razvalinama SFRJ.

1988 godine imali smo 1.900.000 zaposlenih od kojih je gotovo 30% bilo nepotrebno zaposlenih kako bi se stvorio privid socijalne države tj. zaposleni koji ne rade i primaju plaću i koji su uspjeli smisliti uzrečicu "Nitko me ne može malo platiti koliko ja mogu malo raditi"

Tko je glasao

Acinume, "buđava" ti knjižnica!

Nema potrebe optuživati Tuđmana za propast Juge - dovoljno je optuživati ga za propast Hrvatske!

"2011 godine imamo 1.200.000 zaposlenih od kojih je gotovo 30% nepotrebno zaposlenih kako bi se stvorio privid socijalne države tj. zaposleni koji ne rade i primaju plaću i koji su uspjeli smisliti uzrečicu "Nitko me ne može malo platiti koliko ja mogu malo raditi""

Tko je glasao

Ništa u Hrvatskoj ne propada

Ništa u Hrvatskoj ne propada bitno više ili drugačije nego li je propadalo u Jugoslaviji.
Negativni ili bolje rečeno loši gospodarski trendovi počinju uvođenjem samoupravljanja 60-tih godina a katastrofa uvođenjem Zakona o udruženom radu 70-tih godina a ono što imamo sada je samo slijed tadašnjih gospodarskih trendova.

Dakle, Tuđman nije ništa uništio jer je sve već bilo uništeno problem je što ni on a ni ovi poslije njega pa ni buduća vlast (bar prema onom što javno predstavljaju kao svoj gospodarski program) nemaju rješenje tog problema koji bi promijenili te loše gospodarske trendove i digli industrijsku proizvodnju bar na nivo potrošnje da pokrenu trendovi smanjenja zaduženosti, a to će direktno pozitivno odraziti i na povećanje standarda , uposlenosti i svega ostalog.

Tko je glasao

@acinum

Tko je glasao

Društvo koje nije u krizi ne

Društvo koje nije u krizi ne može se raspasti. Nije bilo moguće da nekoliko tisuća političkih emigranata iliti ustaša kako ti kažeš, koji su bili pod kontrolom UDBA-e i drugih službi, sruši SFRJ ukoliko je stanje u njoj stabilno.
Mnogo je više političkih emigranata bilo pedesetih i šezdesetih godina pa nisu mogli srušiti režim u Jugoslaviji koji je bio stabilan i pronalazio je nekakva rješenja i za gospodartske krize od otvaranja granica 60-tih godina pa pokretanje turizma pa zaduživanja i kada nisu imali drugih rješenja za nagomilane prije svega ekonomske probleme građana propali su.

A stanje u SFRJ osamdesetih godina je bilo daleko os sređenog i stabilnog naročito u gospodarskom dijelu kada su stotine tisuća ljudi koristili svaku priliku i vezu za odlazak na privremeni rad na truli zapad.

Tuđman i HDZ su tek posljedica tih stanja u SFRJ i Hrvatskoj unutar SFRJ.

Tko je glasao

Štakori napuštaju brod koji

Štakori napuštaju brod koji tone.

Tko je glasao

Hvala,@seneka!

Hvala, @seneka!

Na ovakvu klevetu,
neki bi možda rekli:"Griješiti je ljudski, opraštati božanski".
A budući da kao čovjek, a ne partijski štakor bilo koje boje i legla, nemam takve božanske osobine, odgovorit ću ti i primjerenije svojoj ljudskoj prirodi:

"Glup li je čovjek koji ne zna ni originalno pogriješiti".

"Nitko nije tako slijep kao oni koji ne žele vidjeti."
....

A o štakorima, brodovima i štakornjacima:
Štakori su napustili tonući veliki brod devedesetih, ali su se ukrcali na sve nove.

Izdaje ih vlastiti izmet, jer su opasno narasli zbog dobre hrane i neprovođenja nužnih mjera deratizacije!
http://danas.net.hr/hrvatska/page/2011/06/30/0085006.html

Tko je glasao

štakori i ini

A o štakorima, brodovima i štakornjacima:
Štakori su napustili tonući veliki brod devedesetih, ali su se ukrcali na sve nove.

Biti će još "napuštanja broda" i "ukrcavanja" u nove.
Lako ćemo ih prepoznati po originalnoj misli: "rovarili smo sistem iznutra".

"Nitko nije tako slijep kao oni koji ne žele vidjeti."

ovo je odlična izreka, a sjajno se može upotrijebiti za one koji su kovali u zvijezde HDZ godinama, a sad se distanciraju od njih kao da su kužni i kao da ništa s njima nikad nisu imali.

Misao dana: svaka sličnost sa stvarnim likovima ovog portala je nadasve slučajna.

Tko je glasao

@seneka

Nemoj mi reći da za našu @ppetru ove fukare iz HDZ-.a nisu više dovoljno ustaške?

Tko je glasao

Druga strana iste medalje

"Nitko nije tako slijep kao oni koji ne žele vidjeti."

ovo je odlična izreka, a sjajno se može upotrijebiti za one koji su kovali u zvijezde HDZ godinama, a sad se distanciraju od njih kao da su kužni i kao da ništa s njima nikad nisu imali.
Ne misliš li, @seneka, da se ta "odlična izreka" može primijeniti i na one koji su u Zagrebu godinama kovali u zvijezde SDP-ovoga gradonačelnika, jer je iz njihova legla, a "sada se distanciraju od njega, kao da je kužan i kao da ništa s njime nikada nisu imali"?

Ta on je bio službeni kandidat SDP-a za zagrebačkoga gradonačelnika, ne jednom, nego nekoliko puta, a to znači da ga je partijska vrhuška smatrala dovoljno uglednim, moralnim, učenim, sposobnim, simpatičnim,..., da bi bio gradonačelnik naše metropole!?!

Misliš li da je isprika partijske amazonke M.Holy dovoljna da svi povjeruju kako nitko od njih nije imao ništa s njime!?
Nije li i tada bilo ono "rovarili smo sustav iznutra"!?

Nije li legendarni papirić H. Swobode jači od bilo kojega "programa" te gradonačelnikove bivše partije!?

Ah da, upravo kažu kako izrađuju "svoj program".
Bilo bi im pametnije da odmah pozovu te s papirićima, a ne da nas moraju sramotiti svojim šalabahterskim vođenjem drugačije politike od onih na vlasti.

A Sanaderovo traženje mjesta u saborskim klupama, nije li to pravo zrcalo svih onih koji se od "Hristos se rodi", nositelja antituđmanizma i najeuropejskijega političara ovih prostora distanciraju, "kao da je kužan i kao da s njime nikada nisu ništa imali"?

Potvrđujem tvoju misao dana: "svaka sličnost sa stvarnim likovima ovoga portala je nadasve slučajna".

Tko je glasao

FAQ

Ne misliš li, @seneka, da se ta "odlična izreka" može primijeniti i na one koji su u Zagrebu godinama kovali u zvijezde SDP-ovoga gradonačelnika, jer je iz njihova legla, a "sada se distanciraju od njega, kao da je kužan i kao da ništa s njime nikada nisu imali"?

Da!

Misliš li da je isprika partijske amazonke M.Holy dovoljna da svi povjeruju kako nitko od njih nije imao ništa s njime!? Nije li i tada bilo ono "rovarili smo sustav iznutra"!?

na prvo pitanje je odgovor ne! (svaka čast Mireli Holy, bar je pokazala da ima obraza)
na drugo pitanje, vjerojatno će Mile to reći, a ovi drugi su rovarili Milu, nažalost ,prekasno

Nije li legendarni papirić H. Swobode jači od bilo kojega "programa" te gradonačelnikove bivše partije!?

Ne znam o kojem je papiriću riječ.

A Sanaderovo traženje mjesta u saborskim klupama, nije li to pravo zrcalo svih onih koji se od "Hristos se rodi", nositelja antituđmanizma i najeuropejskijega političara ovih prostora distanciraju, "kao da je kužan i kao da s njime nikada nisu ništa imali"?

Ovdje je puno toga stavljeno bez jasnih uzročno-posljedičnih veza uz greneralizaciju.
Ako se misli na one koji su "virili iz dupeta" Sanaderu, a sad se distanciraju od njega, onda usporedba stoji. Šifra: Kud Ivo tud i ja.

Tko je glasao

Papirić

Ne znam o kojem je papiriću riječ.
O ovome:
http://www.vecernji.hr/vijesti/milanovicu-sam-poslao-papiric-sabor-nemoj...

I.S je bio svjetski, europejac, poliglota, nastavljač antituđmanizma svojih prethodnika, te je kao takav imao simpatizera u svim strankama, a posebno i u najvećoj oporbenoj.
Uz ovakvo shvaćanje tih viritelja usporedba je sasvim jasna, a uzrok je njihova ponašanja je u manjku moralnosti i višku karijerističkih ambicija.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. „Bandoglavinjanje“ SDP-a od Feniks komentara 0
  2. Od obrtništva preko pravosuđa do invalidskih kolica od marival komentara 6
  3. Život je zajednica čovika i mora od magarac komentara 14
  4. Crna zona hrvatskog interneta... - Vinkovačke kurve ! od Busola komentara 7
  5. Rajkooo, javi see!!! od griotta komentara 23
  6. €Uropski ministri objavili rat od adfilantrop komentara 0
  7. Politički korektno steriliziranje jezika od rupert komentara 2
  8. Impresije s izbora u Đurđevcu - iznenađenje koje to nije od sm komentara 6
  9. Nema kompromisa, nema milosti od CikaVelja komentara 56
  10. Elementarna nepogoda su Zoran Milanović i SDP, a ne Ruža Tomašić od vkrsnik komentara 23
  11. Uzmi demokraciju i diktaturu – šta dobivaš? DEMONkraciju! od moon komentara 3
  12. U ime pedera i tune od Rebel komentara 70
  13. Analiza izbora na primjeru Koprivnice. od bosancero komentara 5
  14. znanje za disanje kao metafora, a što znači? od adfilantrop komentara 1
  15. Lokalni izbori - čak ni Kurta i Murta nisu zamijenili mjesta!!! od Ljubo Ruben Weiss komentara 13
  16. Kratko o novoj zabavi za mase - gej brakovi od gale komentara 145
  17. Jedino pederi mogu spasiti Hrvatsku od griotta komentara 109
  18. Jutro nakon, a pilule nema ili riječ/dvije o lokalnim izborima u Dugom Selu od Rebel komentara 52
  19. Što sindikati i štrajkaši u CA ne razumiju? od Feniks komentara 9
  20. šta da se radi od koča komentara 2
  21. Bilješke o Finskoj: energetika – znanost i tehnika – obrazovanje od Zoran Oštrić komentara 44
  22. "Raspjevana" hrvatska mladost od Feniks komentara 17
  23. Lokalni Pupić Bakrač od kradem komentara 3
  24. Dan kada sam postao leteći medvjedić od plavi patuljak komentara 7
  25. Kako sam zamalo dobio batina zbog pederskog braka od celsou komentara 89

Preporučeni dnevnici

Tko je online

  • Bigulica
  • Fidel
  • gledamokosebe
  • griotta
  • hatzivelkos
  • indian
  • janus
  • lunoprof
  • martin
  • sjenka
  • zaphod

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 11
  • Gostiju: 31

Novi korisnici

  • Ahileus
  • ime63
  • trovo
  • Ender W.
  • child in time