Tagovi

„Poučak po Purdi“

Interpol Da se razumijemo, ovo nije članak o Purdi ( o njemu je već dosta toga izgovoreno i napisano), nego o fenomenu kad se, eto, iznebuha događa da neki mali čovjek stjecajem raznih okolnosti postaje simbolom promjena. Razotkrivanjima koja se događaju oko njegova slučaja pretvaraju se u jedan općenitiji poučak - pa zaslužuje da ga se nazove „Poučak po Purdi“. Možda takvih poučaka bude sve više, jer politika u Hrvatskoj se toliko potrošila da se razni "mali ljudi za visoku politiku" danas množe i po ulicama.

Aktualnog Ministra policije Tomislava Karamarka neki već odavno smatraju najmoćnijim, a poneki i najopasnijim čovjekom u Hrvatskoj. U takve kvalifikacije osobno ne bih ulazio ali taj čovjek je već predugo na najvažnijim pozicijama javnih i tajnih sfera ove grešne države da bi danas bilo koga impresionirao habitusom nekakvog garanta razvoja zakržljale hrvatske demokracije. Pogotovo radi olakog posezanja za batinom u figurativnom i stvarnom smislu (pritom uopće ne aludiram na recentnu bitke hrvatske policije na zagrebačkim ulicama), nego radi njegovih jasno izraženih aspiracija da se popne na sam vrhunac hrvatske politike, pa zato treba baš na njega i na vrijeme usmjeriti svjetla hrvatske političke pozornice.

Njegovi recentni doprinosi slučaju Interpolovih tjeralica najbolje osvjetljavaju njegov lik (i djelo) koji su nas dezavuirali u demokratskim svijetu, a sektor kojim upravlja politički i profesionalno toliko osramotilo pred Interpolom, s time po svoj prilici i pred EU (što otežava osjetljivu dinamiku definiranje statusa Hrvatske u EU, odnosno rokova ulaska (poglavlje 23) ). Možda u svemu tome ima nekog skrivenog smisla, možda on nedovoljno mari ili zna stvarno stanje stvari - što je samo po sebi strašno radi pozicije na kojoj sjedi. Ali ako pak on zna no dezinformacijama svjesno pokušava obmanjivati hrvatsku javnost - onda je to ipak još strašnije.

Da ove pomalo radikalne stavove razjasnim citirat ću nekoliko njegovih (njihovih) javnih istupa povodom „slučaja Purda“ zabilježenih u medijima:

• „Danas.hr“ od 22.02.2011. - Karamarko: Purda je od 2007. znao da je na tjeralici
Karamarko tako smatra da Hrvatska nije izdala Purdu, te je to potkrijepio činjenicom kako ima dokument koji dokazuje da je Purda 13. srpnja 2007. godine obaviješten da se nalazi na crvenoj tjeralici Interpola.

• „Danas.hr“ od 23.02.2011. - Gradonačelnik Iloka: Purdi sam rekao za tjeralicu
Miroslav Janić, gradonačelnik Iloka, 2007. godine je bio zamjenik načelnika PU Vukovarsko – srijemske županije te je potvrdio izjavu ministra MUP-a Tomislava Karamarka rekavši da je obavijestio branitelje Tihomira Purdu i Petra Janjića da se nalaze na srbijanskoj tjeralici.

Dakle dva visoko pozicionirana policijska dužnosnika (jedan sadašnji i jedan bivši) su govoreći o „slučaju Purda“ javnosti plasirali podvale. Usputno svima nama dali na znanje da su spomenute Interpolove crvene potjernice kod nas proglašene „državnom tajnom“ - što apsurd posve nespojiv s Interpolovim pravilima i procedurama. Čak su naveli (na HTV-u) da su navodno kršili Zakon i policijska pravila o tajnosti podataka kako bi hrvatske građane (tj. branitelje Purdu i Janjića i druge) spašavali od Interpolovih tjeralica. Tim priglupim „gafovima“ oni pred izludjelom nacijom (i naročito arogantnim dijelom braniteljske populacije) pokušavaju ustvari opravdati nefuncioniranje policijskog i pravosudnog sustava Hrvatske (koji se očito ponašaju u krajnjoj liniji nekorektno prema hrvatskim građanima). Čak da se radi i dokazanim zločincima, Hrvatska je dužna voditi brigu o svojim građanima i štititi ih od nepotrebnih maltretiranja - ali i procesuirati (jer samo procesuiranje ne znači i osudu no zaustavlja svaka druga procesuiranja).

Dakle u „slučaju Purda“ najviši policijski dužnosnici pokušavaju manipulirati činjenicu da je Hrvatska punopravna članica Interpola sa svim pravima i obvezama. Da je to zaista tako dovoljno je konzultirati web stranicu Središnjeg nacionalnog ureda Interpola (NCB Zagreb) da bi se shvatilo kako se u MUP-u, DORH-u i pravosudnim institucijama nitko nije pridržavao propisanih procedura, A na web stranicama Ravnateljstva Policije u tekstu pod naslovom „Više o crvenim tjeralicama“ se to više nego jasno navodi.

• Vezano uz postupanje po crvenim tjeralicama Interpola potrebno je naglasiti da policija u Republici Hrvatskoj temeljem crvene tjeralice osobu privodi u istražni centar mjesno nadležnog županijskog suda gdje istražni sudac potom, temeljem dostupnih informacija, odlučuje postoji li uopće temelj za daljnje postupanje po konkretnoj crvenoj tjeralici Interpola. Unutar Republike Hrvatske sva daljnja komunikacija vezano uz predmet odvija se između nadležnog suda i Ministarstva pravosuđa, a sva eventualna daljnja međunarodna suradnja i postupanja po predmetu odvijaju se na relaciji Ministarstvo pravosuđa RH – strano nadležno pravosudno tijelo. NCB Zagreb može iznimno i u hitnim slučajevima, sukladno odredbama Zakona o međunarodnoj pravnoj pomoći u kaznenim stvarima i Europskoj konvenciji o izručenju, poslužiti kao kanal za komunikaciju i žurnu dostavu dokumentacije između nadležnih pravosudnih tijela.
• Ukoliko je druga država raspisala tjeralicu za državljaninom Republike Hrvatske, NCB Zagreb će o tome odmah izvijestiti nadležna tijela Republike Hrvatske. Istovremeno će strani ured Interpola izvijestiti kako izručenje tražene osobe u slučaju zatjecanja u Republici Hrvatskoj nije moguće, sukladno odredbama članka 9. Ustava Republike Hrvatske.
• Ipak, ukoliko se radi o slučaju u kojem osoba nije pravomoćno osuđena, strani ured Interpola ćemo izvijestiti kako je, u skladu sa čl. 14. Kaznenog zakona, moguć kazneni progon osobe zbog kaznenog djela počinjenog u inozemstvu te se od njih traži dostava dokumentacije potrebne za pokretanje kaznenog postupka u Republici Hrvatskoj. Osim toga od stranog ureda Interpola se traži da u takvom slučaju zatraže mišljenje svojeg nadležnog pravosudnog tijela o mogućnosti prepuštanja kaznenog progona nadležnim tijelima Republike Hrvatske...

Dakle, stvari su kristalno jasne - naše vlasti nisu postupale prema vlastitim Zakonima, međunardono preuzetim obvezama i propisanim Interpolovim procedurama. Dapače, svemu tome nasuprot, netko je (tko!?) Interpolove potjernice proglasio „državnom tajnom“ (!?). Zato sada treba postaviti nekoliko bitnih pitanja na koje treba dati odgovore:

• Tko i zašto je Interpolove tjeralice spremio u trezore, skrio ih od pravosuđa, ali i samih osoba o čijoj se koži radi?
• Zašto su naše vlasti ovakvo neregularno stanje održavalo pune četiri godine?
• Da li se izbjegavanjem procesuiranja (na koje nas obvezuju naši zakoni i Interpolove procedure) pokušavaju prikrivati neke druge mnogo ozbiljnije stvari.

Naime, da li se kroz neprovođenje propisanih procedura i neprocesuiranje postupaka željelo blokirati profesionalnost u radu policije i samostalnost pravosuđa? I još k tome u toj raboti sudjeluju najviši dužnosnici (od Ministra policije, preko DORH-a do pravosudnih institucija). Jednostavno je neprihvatljivo da svima njima nisu poznate zakonske pretpostavke i Interpolove procedure.

„Poučak po Purdi“ dokazuje da hrvatski zakoni i procedure nisu loši, ali ih sama vlast s najviših razina namjerno i sustavno zaobilazi. Te su nam činjenice i inače dobro poznate, ali se i ovom prilikom s njima opet sudaramo. Vjerojatno zato što bi profesionalno i neovisno djelovanje nadležnih hrvatskih institucija (policije i pravosuđa) možda mogle razotkrivati stvari koje se još uvijek drže ispod površine, izvan dosega javnosti, a koje bi za neke (mnoge) mogle biti kraj političkih i drugih karijera.

Komentari

čestitka

fredreik,

čestitam na izvanredno dokumentiranom dnevniku, a niže i grdilinu koji se pobrinuo da dođe do ključnog dokumenta na temelju kojeg je političkom voljom otvoren lov na hrvatske branitelje. to je čin veleizdaje, ali nema nikoga u Saboru da pokrene to pitanje, a još je manje za to pouzdan veliki ljubitelj Borisa Tadića i britanske politike na ovim prostorima naš vrli predsjednik Ivo Josipović koji kao formalno vrsni pravnik može svoju diplomu i sveučilišnu karijeru objesiti mačku o rep.

Nazdravlje

Tko je glasao

Papirnato znanje

Ajd Slavek ne petljaj s tim diplomama, tko je na fakultetu postao pametan!

Tko je glasao

Kako je ta žena ružna

Sutra bi je dao Srbijancima, al se bojim da je nebi htjeli.

Tko je glasao
Tko je glasao

Nismo od jučer!

Kratko dodatak:
http://pollitika.com/sto-to-oni-ne-znaju#comment-223894
Tek toliko, da se zna da su neki već odaaaavna znali što se sprema.
Jel tako, dragi moj @grdilin?

Tko je glasao

Da su imalo pametni i

Da su imalo pametni i "njihovi" i "naši" (ako su uopće različiti ??? ili su to ...istiiii, ...istiii) ne bi se zajebavali sa takvim nečim :
Sa istinskim heroinom Domovinskog rata dr. Vesnom Bosanac!
Tko ima i "zrno soli u glavi" taj itekako dobro zna što je i tko je za cijeli Domovinski rat i uopće za politiku RH značila i znači dr. Vesna Bosanac i onda i sada.

Ovaj puta bi mogli pokrenuti takvu lavinu braniteljskih prosvjeda kakva još nije viđena.

Moj @grdilin!
Mislim da sam jasan????

Tko je glasao

U ovom grmu leži jedan od zečeva

Tužilaštvo za ratne zločine Republike Srbije i Državno odvjetništvo Republike
Hrvatske (u daljem tekstu: učesnici) izrazili su obostranu spremnost da se unapredi
saradnja na području krivičnog progona učinilaca krivičnih dela ratnih zločina, zločina
protiv čovečnosti i genocida (u daljem tekstu: ratnih zločina), posebno onih koji imaju
državljanstvo ili žive na području Republike Hrvatske, odnosno imaju državljanstvo ili
žive na području Republike Srbije.
Uvereni su da će neposredna saradnja, razmena dokaza, drugih dokumenata i
podataka doprineti zajedničkim interesima njihovih država u efikasnijem istraživanju,
dokazivanju i kažnjavanju svih učinilaca krivičnih dela ratnih zločina.
Uzimajući u obzir da usled ustavnih odredbi nije moguća ekstradicija
sopstvenih državljana, a takođe da u predmetima ratnih zločina nije moguće
ustupanje krivičnog progona, učesnici smatraju da se razmenom dokaza, te
pružanjem pomoći i saradnjom u daljem prikupljanju nužno potrebnih dokaza i
podataka može ostvariti cilj, tj. da učinioci ovih teških krivičnih dela budu privedeni
pravdi i kažnjeni, postigli su saglasnost o sledećim pitanjima:

PODRUČJE PRIMENE

1. Odredbe ovog Sporazuma primenjivaće se u postupcima za krivična dela
ratnih zločina koji su počinjeni na području Republike Hrvatske, odnosno prema
državljanima Republike Hrvatske i Republike Srbije, a čiji učinioci imaju prebivalište
i/ili državljanstvo Republike Hrvatske, odnosno Republike Srbije.
2. Saradnja u razmeni dokaza i drugih podataka u predmetima ratnih zločina
moguća je tokom celog krivičnog postupka, sve do donošenja pravnosnažne odluke
nadležnog suda države učesnice.
NAČIN RAZMENE OBAVEŠTENJA O DOKAZIMA I DRUGIM PODACIMA
3. Učesnici će se u roku od 30 dana od dana potpisivanja ovog Sporazuma,
međusobno obavestiti o svim predmetima iz tačke 1. Sporazuma koje imaju u radu.
U slučaju naknadnog otkrivanja učinioca (učinilaca), učesnici će u roku od tri
meseca od dana saznanja o učiniocu (učiniocima), o tome obavestiti drugog
učesnika.
4. Radi lakšeg donošenja odluke o preuzimanju dokaza i drugih podataka,
učesnik koji dostavlja dokaze, odnosno druge podatke, uz obaveštenje dostaviće i
kopije svih podataka, pismena, dokumentacije i stvari koje se odnose na počinjene
ratne zločine, koji su predmet ovog Sporazuma.
5. Tužilac za ratne zločine, odnosno Glavni državni odvjetnik može na osnovu
sopstvenih saznanja, zatražiti dostavljanje kopija spisa i druge dokumentacije u vezi
sa krivičnim delima navedenim pod tačkom 1. ovog Sporazuma.
OBLIK I SADRŽAJ ZAHTEVA ZA USTUPANJE DOKAZA
6. Nakon primanja obaveštenja, kopija spisa, podataka i dokumentacije,
učesnik će u primerenom roku obavestiti drugog učesnika o svom mišljenju u vezi sa
predmetima, a posebno o tome, da li će preduzeti krivično gonjenje.
Nakon uvida u obaveštenja, dokaze i druga pismena i podatke, Tužilac za
ratne zločine, odnosno Glavni državni odvjetnik može sprovesti potrebne
procesne radnje koje su mu neophodne za donošenje odluke.
7. Pismeno obaveštenje o preduzimanju krivičnog progona dostavlja se
Tužiocu za ratne zločine, odnosno Glavnom državnom odvjetniku. U obaveštenju se
može naznačiti koja dokumentacija se traži u originalu ili u overenoj fotokopiji, koje se
provere traže pre ustupanja dokaza i vreme u kojem se dokazi trebaju dostaviti.
IZVRŠENJE ZAHTEVA
8. Učesnici se obavezuju da tražene podatke i dokaze predaju u što kraćem
roku, a najduže u roku od 60 dana od dana podnošenja zahteva.
Ukoliko postoje razlozi zbog kojih se to u navedenom roku ne može učiniti,
pismeno će se obavestiti drugi učesnik.
9. Na zahtev učesnika koji je odlučio da preduzme krivični progon, drugi
učesnik će pribaviti sva potrebna pismena, izvršiti potrebne provere, dostaviti
overene kopije dokumentacije i dr., a koji su bitni za dalje vođenje krivičnog postupka.
10. Učesnik ovog Sporazuma koji je dostavio dokaze ili druge podatke će
nakon prijema novih dokaza ili podataka, o tome odmah obavestiti drugog učesnika.
OBAVEŠTENJA O STANJU PREDMETA
11. Učesnik Sporazuma koji je preuzeo podatke i dokaze, na zahtev drugog
učesnika obaveštavaće ga o stanju u predmetu.
Učesnik koji je tražio izveštaje može uvek sa sadržajem izveštaja
upoznavati oštećene i druge zainteresovane osobe, ako je to u svom zahtevu
naznačio.
Učesnik koji smatra da je to potrebno može i bez zahteva izveštavati drugog
učesnika o stanju predmeta.
UPOTREBA OBAVEŠTENJA I DOKUMENATA
12. Učesnik kome je dostavljeno obaveštenje ili zahtev preduzeće sve da
sadržaj zahteva, dokaza i drugih pismena ostanu tajni, ako takvu tajnost traži drugi
učesnik.
13. Ukoliko bi izvršenje zahteva moglo dovesti ili će dovesti do povrede
tajnosti o tome će se, pre izvršenja, obavestiti učesnik koji je podneo zahtev, a koji
može tražiti da se ipak postupi po zahtevu.
OGRANIČENJA U KORIŠĆENJU OBAVEŠTENJA I DOKAZA
14. Obaveštenja, dokazi i drugi podaci ne mogu se bez dozvole učesnika
koji je dostavio dokaze i druge podatke koristiti u druge svrhe osim za donošenje
odluke o pokretanju postupka.
15. Obaveštenja koja se odnose na druge osobe mogu se predati drugim
nadležnim telima samo ako učesnik to izričito odobri u pisanom obliku, te ukoliko
zakon koji je na snazi u toj državi dozvoljava takvo korišćenje.
16. Ništa u ovom Sporazumu neće sprečiti upotrebu ili otkrivanje
obaveštenja, dokaza ili zahteva ako je to neophodno na osnovu zakona i propisa koji
propisuju postupanje Tužioca za ratne zločine, odnosno Glavnog državnog
odvjetnika koji je podneo zahtev ili obaveštenje u pretkrivičnom ili krivičnom
postupku. Tužilac za ratne zločine, odnosno Glavni državni
odvjetnik koji je podneo zahtev ili obaveštenje unapred će obavestiti drugu
stranu kojoj je zahtev podnet o takvom mogućem ili predloženom korišćenju ili
otkrivanju.
17. Rezultate provera do kojih je došao u pojedinom slučaju, Tužilac za ratne
zločine, odnosno Glavni državni odvjetnik može naknadno koristiti u sve zakonom
dozvoljene svrhe.
DAVANJE EVIDENCIJA I UTVRĐIVANJE IDENTITETA OSOBA
18. Tužilac za ratne zločine, odnosno Glavni državni odvjetnik može
zatražiti da mu se dostave evidencije druge države učesnice koje su važne za
vođenje postupka. Ovi izveštaji će se dostavljati u formi overenih fotokopija.
19. Tužilac za ratne zločine, odnosno Glavni državni odvjetnik kome je zahtev
podnesen, može predati kopije svih svojih evidencija koje nisu dostupne javnosti,
samo do te mere i pod istim uslovima pod kojima će biti dostupne nadležnim
organima te države i ukoliko to nije u suprotnosti sa zakonodavstvom države u kojoj
se udovoljava zahtevu.
20. Ukoliko se podnese zahtev da se preko nadležnih policijskih službi utvrdi
identitet i mesto gde se neka osoba nalazi, Tužilac za ratne zločine, odnosno Glavni
državni odvjetnik preduzeće sve što je moguće kako bi se izvršio taj zahtev u skladu
sa zakonima i propisima njegove države.
POVRAĆAJ DOKAZA I DRUGIH PODATAKA
21. Ako je moguće i ako to učesnik kome je zahtev ili obaveštenje podneseno
tako zatraži, vratiće isprave i drugi materijal koji su predati u originalu.
22. Vraćanje isprava i drugih materijala koji su predati u originalu može se
odložiti ukoliko je to neophodno radi potreba sprovođenja krivičnog ili građanskog
postupka.

23. Učesnik kome je obaveštenje ili zahtev podnesen može da traži da se
zaštiti interes trećih stranaka u vezi sa dokumentima, materijalima ili drugim
podacima.
SAGLASNO SA NAČELIMA UTVRĐENIM U EVROPSKOJ KONVENCIJI O
ZAŠTITI LJUDSKIH PRAVA I OSNOVNIH SLOBODA
24. Učesnici ovim prihvataju da će međusobni odnosi i pojedina delovanja biti
u skladu sa načelima utvrđenim u Evropskoj konvenciji o zaštiti ljudskih prava i
osnovnih sloboda.
ZAVRŠNE ODREDBE, POČETAK I PRESTANAK VAŽENJA
25. Učesnik ovog Sporazuma koji više ne želi da učestvuje obavestiće o
tome pismeno drugog učesnika tri meseca unapred.
26. Izmene i dopune ili dodaci u ovom Sporazumu mogu se sačiniti uz
pismenu saglasnost učesnika. Uz pristanak učesnika Sporazuma, druge službe mogu
biti uključene u ovaj Sporazum.
27. Ovaj Sporazum stupa na snagu u1114 njegovim potpisivanjem.
Napred navedene odredbe predstavljaju saglasnost postignutu između
Tužioca za ratne zločine Republike Srbije i Glavnog državnog odvjetnika Republike
Hrvatske.
Potpisano u Zagrebu dana 13.oktobra 2006.godine, u dva primerka, na
srpskom i hrvatskom jeziku, ćiriličnom i latiničnom pismu, pri čemu su oba teksta
jednako važeća.
Tužilac za ratne zločine
Republike Srbije
Vladimir Vukčević
_________________________
Glavni državni odvjetnik
Republike Hrvatske
Mladen Bajić
_________________________

grdi

Tko je glasao

Hebranga ništa ne može pokolebati

Usprkos ovdje navedeniom činjenicama ( „Više o crvenim tjeralicama“) Hebrang i dalje nepokolebljivo tvrdi:

Kada je 2007. došla crvena potjernica Interpola Hrvatska nije smjela obznaniti tu optužnicu ali je poduzela sve da privatnim kanalima obavijesti Purdu.

Iako govori neistinu o postupanju po crvenoj tjeralici, tvrdnjom kako je Hrvatska (tu se valjda misli na Vladu) privatnim kanalima obavijestila Purdu o onome što se navodno nije smjelo obznaniti daje svoj doprinos u zatvaranju poglavlja 23.

Tko je glasao

a možda

istinoljubac zapravo potajno želi sabotirati ulazak u EU!

Tko je glasao

zakoni i institucije

zapravo, to su najveći tigrovi od papira u Hrvatskoj. iskreno, dosljednost primjene ovisi o društvenoj korisnosti osoba koje sustav goni. tako institucije po tom poučku i djeluju. sjetite se kako su se svi digli na stražnje noge kada su u pitanju hrvatski generali, kao i dio BH Hrvata iz HDZ-a koji su završili u Haagu. iste te institucije baš i nisu bile revne u slučaju braće Kupreškić, tek onda kada je ishodovana odluka o oslobađanju i to u propagandne svrhe. zna li itko od vas nešto o slučaju Ilije Jurišića, BH Hrvata iz Tuzle koji je optužen za napad na tenkovsku kolonu koja se povlačila iz tuzlanske vojarne? tada nije bilo domoljubnih ispraćaja i svog domoljubnog repertoara, sam Ilija Jurišić nije toliko važan kao HDZ-enjarska govna poput Jadranka Prlića i ostale hercegbosanske bande. pravdu je dočekao tek nakon 3,5 godina. čeka li ista sudbina Veljka Marića kojeg ne smijemo zaboraviti, kada ga je zaboravila država za koju se borio? slučaj Tihomira Purde bih usporedio sa slučajem Ive Sanadera u dijelu gdje se vidi nesposobnost borbe sustava sa tzv. vrućim krumpirom kojeg rado prebacujemo u ruke pravosuđa drugih država. sjetite se samo slučaja kapetana Kriste Laptala. nakon oslobađanja previše se establišment rugao sa grčkim pravosuđem u stilu rugala se sova sjenici.

sustav je efikisan samo ukoliko može djelotvorno zaštiti svakog pojedinca bez obzira na njegovo porijeklo i materijalni status. u Hrvatskoj to nije slučaj jer nakon dvadeset godina građani ne mogu ostvariti svoja garantirana ustavna prava i zbog toga se moramo upitati je li Hrvatska samo geografski pojam ili država.

Tko je glasao

24.02.2011, Purda "Cjelovečernji Kid"

rush — Čet, 24/02/2011 - 09:58.
Slučaj Purda je još jedno kukavičije jaje
Slučaj Purda je još jedno kukavičije jaje koje treba poslužiti za odvraćanje pažnje od pravih hrvatskih problema kako bi nacija imala od što tupiti zube.
Ono što je planirano se i događa. Autentične hrvatske demonstracije okupljaju 150-200 demonstranata, a marginalne (za Purdu) nekoliko hiljada. Na kraju će vlast naravno "popustiti" ,branitelji će "spasiti" Purdu, i demonstrantima izbiti argumente za daljnje demonstracije. Super skretnica HDZ logističara.
Još jednom su branitelji uspjeli postati sami svoji ključari, ali nažalost i ključari robijašnice-ludnice zvane Hrvatska.

Dok se frederik bojažljivo bavi tehnologijom slučaja, pa na kraju naslućuje da se nešto iza brda valja, nama, koji znamo znanje i imamo hrabrosti reći, slučaj Purda samo je još jedan u nizu malih i velikih epizoda iz udbaške tvornice laži i opsjena, sa kojima ona ovdje vlada već 20 godina.

Tko je glasao

Ili "ko' mačka s mišem"

Vesna Škare-Ožbolt u Objektivu govori kako se srpsko pravosuđe s hrvatskim poigrava "ko' beba sa zvečkom"

Tko je glasao

mišić i beba mačka i zvečka..

Vesna Škare-Ožbolt u Objektivu govori kako se srpsko pravosuđe s hrvatskim poigrava "ko' beba sa zvečkom"

je, bolje bi bilo ko' mačka s mišem, ali "beba sa zvečkom" je srpska spika, pa zato....

btw. glede case Purda samo da sitno ukažem da jednu malu diskrepaciju kod govora dotura Ivele... u jednom trenutku kaže: case Purda je isključivo pravno pitanje" a onda kaže "Purdu je oslobodila politika pomirenja"....pa kak sad to, ja mislila da je case Purda exclusively legal issue iliti stvar pravosuđa.....da politika nema s tim veze. Tj. ne bi smjela imati, jel tak?
mislim, jasno da se čovjek htio diskretno sam sebe pohvalit za "politiku pomirdbe", štogod to značilo, ali je malo nezgodno da on, dr. prava en plus, ovak javno prizna da politika ima svoju šapu nad pravosuđem (iako mi to svi jako dobro znamo); i.e. to se kosi s njegovom politikom zagovaranja vladavine prava, i.e. nemiješanje politike u pravne stvari, bez obzira na slučaj..blabla..

CC

Tko je glasao

Danas se ispravio, kaže - za

Danas se ispravio, kaže - za povratak Purde najzaslužniji je Bajić.

Tko je glasao

Laž!1 "Najzaslužniji" je mini

Laž!1 "Najzaslužniji" je mini Haag u Beogradu!
Oni doživljavaju Bajića kao i ja eksplozije na Suncu.

Tko je glasao

Bajić je, uz HDZ,

Bajić je, uz HDZ, najzaslužniji i za Purdin odlazak tamo gdje je bio.

B-52

Tko je glasao

U čemu je veličina tzv. 'malog' čovjeka?

"Ne mislim ni o kakvom traženju odštete ni tužbama. Moja obitelj mi je najveće bogatstvo, kaže Purda"

Iz ove jednostavnosti vidi se kako smo se u stvari i obranili 91'
Ovakvo se srce ne može kupiti nikakvim novcem, stanom ili položajem.

Purda, alal ti vera!

Tko je glasao

pravoslavni Božić

Puno stvari je ostalo neispričano ali ona, istinita da je 05. siječnja išao u BIH kako bi kupio namirnice za pravoslavni Božić sutradan je najveća.
Čovjek koji je proveo sto dana pod srpskom opsadom Vukovara a poslije 8 mjeseci nedužan maltretiran po srpskim zatvorima i dalje cijeni i slavi pravoslavni Bižić od svoga prijatelja ili nekog od rodbine i pri tom bude "nagrađen" sa još 2 mjeseca zatvora i optužbom da je ratni zločinac. I taj čovjek kaže kako nikoga ne osuđuje, kako se valjda, to njemu trebalo desiti. To je veliki čovjek i ratnik. Ponosan sam na njega i što su takvi ljudi branili ovu zemlju.
Ne volim brojanje krvnih zrnaca ali jednom suoptuženom je majka Srpkinja i bila je u logoru sa njim. O takvim stvarima mediji nisu pisali jer bi se pobrkala slika. Ja mislim suprotno. Slika bi bila puno jasnija kada bi se Tihomira Purdu nešto pitalo u ovoj zemlji.

Tko je glasao

srbi branitelji

splica,,

u pravu ste kad ste protiv brojenja krvnih zrnaca, ali u Hrvatskoj nisu problem hrvatski Srbi koji Hrvatsku smatraju svojom domovinom i za nju su se borili protiv velikosrpskog agresora, nego Srbi koji su i u Hrvatskoj ostali politički Srbi i još im uvijek iz glave nije izašla ideja Velike Srbije.
Upravo takve Srbe preferiraju i HDZ i SDP, a ne one hrvatske Srbe koji su se borili protiv velikosrpske agresije. Politički predstavnik Srba koji se u Hrvatskoj i dalje zalažu za Veliku Srbiju je Milorad Piupovac i njegov SDSS. Milorad Pupovac što bi se reklo "prevejani velikosrbin" nikad nije kritizirao politiku Slobodan Miloševića, ali to nije učinio ni prvi hrvatski predsjednik zbog njegovih dogovora s njim Franjo Tuđman. S druge strane prema službenim podatcima u Hrvatskoj vojsci od ukupnog sastava bilo je oko 10 posto hrvatskih Srba, ali oni nemaju ni svojeg predstavnika u Saboru, niti imaju glasilo poput Pupovčevih "Novosti" koje preko ministarstva kulture financiraju hrvatski porezni obveznici.

stojte mi dobro.

Tko je glasao

Ha ha, ha, ko što sam i

Ha ha, ha, ko što sam i prognoziro, Purda je bio "Cjelovečernji Kid", koga je HDZ naručio da jedno vrijeme uveseljava publiku, kako bi na kraju kad ga "oslobode" HDZ ispao seriozna stranka koja se kao brine za branitelje.
Bravo HDZ na još jednoj uspješnoj predstavi na kraju koje ste naravno, opet vi zabili!

...Uzalud vam novci, dragi... sinovci, ja ipak kontam malo bolje....

Tko je glasao

@frederik Avion??

Vjerujem da su pravne institucije pošteno odradile poslove. Ako ne prije, ono bar sada. Ipak, slanje vladina aviona po Purdu - Zenica-Osijek (Vukovar) u biti je kratka relacija za avion-, znak ja da se manipulacija tim slučajem nastavlja. HDZ će zapravo poraz svoje politike prema braniteljima OPET htjeti prikazati kao pobjedu. Najviše je na braniteljima da se tome suprotstave,
A Karamarko??? Previše moćan i previše opasan. Previše i prečvrsto drži uzde.

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Pusti Ljubo, @frederiku

Pusti Ljubo, @frederiku valjda bi više pasalo da vladin avion ide po vekarića...

Tko je glasao

„Poučak po Purdi“ dokazuje da

„Poučak po Purdi“ dokazuje da hrvatski zakoni i procedure nisu loši, ali ih sama vlast s najviših razina namjerno i sustavno zaobilazi.
Postoji jos jedna lekcija "slucaja Purda", a ta je da je daleko bolja, brza, efikasnija i otvorenija suradnja izmedju pravosudnih organa u regiji u interesu hrvatskih gradjana i pravde. Da je suradnja bolja i da se informacije izmijenjuju kako spada, do ovoga ne bi doslo. Postupci bez pravih dokaza pokretani su diljem regije u valu nacionalisticke "pravosudne osvete" i posljedice takve prakse osjeca kako Srbija tako i Hrvatska.

"Profesionalno i neovisno djelovanje nadleznih hrvatskih institucija" je nista drugo nego istinska vladavina prava, ista ona vladavina prava protiv koje prosvjeduju branitelji trazeci izuzece od pravosudnih institucija, kako je primjetila Pusicka. Oni ne razumiju da se protive upravo onom sto je slucaj Purda moglo sprijeciti! Da je hrvatsko pravosudje napravilo istragu kad je trebalo, a ne tak nakon sto je Purda uhicen, ili da je Purda oslobodjen u sudskom postupku, srpski postupak nikada ne bi ni bio pokrenut.

Zakoni u Hrvatskoj nisu nuzno losi, ali vecina zakona u Hrvatskoj je papir i nista vise.

Tko je glasao

editor, Osvrnut ću se na ovu

editor,

Osvrnut ću se na ovu vašu rečenicu:
"Postoji jos jedna lekcija "slucaja Purda", a ta je da je daleko bolja, brza, efikasnija i otvorenija suradnja izmedju pravosudnih organa u regiji".

Budući da se javljate iz Londona, samim tim niste mjerodavni da donosite ocjenu i procjenu o slučaju Purda, jer ste zagovornik britanske politike na ovom prostoru. To se najočiglednije vidi iz vašeg stajališta o SURADNJI IZMEĐU PRAVOSUDNIH ORGANA U REGIJI.

Drugim riječima za vas, odnosno za Veliku Britaniju Jugoslavija još uvijek postoji, jer kad je u pitanju agresorski rat koji je Srbija vodila protiv Hrvatske onda o događajima i eventualnim zločinima u ratu, a ne ratnim zločinima, trebajui voditi računa na temelju državnog suvereniteta isključivo države na čijem se teritoriju dogodilo određeno djelo, a ne nekakva suradnja pravosudnih organa u regiji.

Gospon editor, poštedite nas vaših londonskih komentara i britanske propagande kroz vaše intervencije, pa ću vam postaviti samo jedno pitanje. Bi li britanska vlada dozvolila da istražiteljski organi Iraka provode istragu nad britanskim vojnicima koji su za vrijeme vojne intervencije u Iraku pod sumnjom da su počinili zločin nad iračkim državljanima?

Gospon editor maglu možete prodavati svojim istomišljenicima na ovom portalu uklučujući i mraka koji je na vaš mig skinuo jedan vaš komentar koji se ticao karaktera rata na ovom prostoru, kao i moj odgovor vama u kojemu sam vas argumentirano pobio.

Ako nekima možete prodavati britansku maglu, meni a vjerojatno i još nekim na ovom portalu to ne možete, jer ste se deklarirali kao osoba koja podržava britansku politiku izjednačavanja krivnje na ovom prostoru. Bez obzira na diplomatske igre, politika Velike Britanije je na prostoru bivše Jugoslavije popušila, jer nije uspjela sačuvati Srbiju kao svojeg glavnog igrača na prostoru bivše Jugoslavije.

Good luck Mr. editor.

Napomena Mraku: ako je pollitika portal gdje se slobodno mogu iznositi mišljenja, onda se nadam da ovaj moj komentar na zahtjev editora ne će biti izbrisan kao što je to bilo u prethodnom slučaju.

Tko je glasao

nijedan komentar nije

nijedan komentar nije izbrisan ni na čiji zahtjev

Tko je glasao

Da je suradnja bolja i da se

Da je suradnja bolja i da se informacije izmijenjuju kako spada, do ovoga ne bi doslo.

Ovo ti je pogrešna teza.

Iako je sam u ostatku komentara demantiraš, još jednom ću ponoviti poznato:

Do Purdine patnje nije došlo zbog izostanka suradnje i razmjena informacija između policija i pravosuđa RH, Srbije i BiH već suprotno,unatoč tome što smo imali sve informacije i crvenu Interpolovu tjeralicu još davne 2007.godine.

Krivci su šlampavost, nekompetencija, posvemašnja politiziranost i politikantstvo naše politike, policije i pravosuđa.

B-52

Tko je glasao

planiranje i glupiranje

Pošto sam i sam bio umiješan u slučaj Purda i istog trenutka stao iza njega i njegove nevinosti dodao bih, za sada, par detalja.
Poznato je da imam dosta prijatelja u Srbiji koji prate moj rad na Pollitici.com (ponekad se i uključe u rasprave) koji su bili malo iznenađeni kada sam skoro prije svih dao podršku Purdi i tvrdio da je nevin. Neki od mojih prijatelja su na vrlo visokim pozicijama u vladajućoj stranci u Srbiji i pitali su me što se to dešava?! Znači da sam ja objašnjavao njima kakav su to "plan" oni imali. Upozoravao sam ih i na negativne posljedice koje mogu nastati za obje zemlje ako se nastavi sa sličnim postupcima. Čak sam ih i upozorio da postoji stvarna opasnost da se objavi popis aboliranih Srba na internetu što bi tek dovelo do zatezanja odnosa i jame problema. Stvarna opasnost je postojala i još postoji što nije dobro jer kada politiku pruzma interner podzemlje svašta se može dogoditi.
U jednom mailu sam im pisao i o problemima naših branitelja, preko 1 500 samoubojstava, PTSP, politiziranja njima itd. Sigurno je slično i kod njih ali oni nemaju nikakav registar svojih vojnika, nemaju broj poginulih, nemaju pravo na invaliditet, penziju, PTSP nije registriran kao bolest itd. Večina vojnika kod njih, kao i kod nas je bila mobilizirana a ne dobrovoljna. Večina njih je volilo svoju zemlju kao i kod nas. Broj bolesnika koji su u rat išli zbog mržnje a ne ljubavi je isto nizak kao i kod nas. Kao što su sportaši, gospodarstvenici i političari našli svoje interese za suradnju mišljenja sam da bi našli i vojni veterani. No naši nemaju sa kim razgovarati. Znam da je ovo smjela teza no imam dosta argumenata i puno razgovora zbog čega mislim da je to tako. A mislim da bi onda politika obje zemlje imala puno manje prostora za poigravanje sa vojnicima, koji su nakon nedužno nastradalih civila najveće žrtve rata. Logično da tu ne spada onaj mali procenat "bolesnika" na obje stane.
Kada sam napisao dnevnik podrške Purdi i grdilinovoj objavi tajnog spiska optuženih branitelja to sam uradio jer i na hrvatskoj i na srpskoj strani me drža zagovornikom borbe za ljudska prava Srba u Hrvatskoj i obrnuto kao i zagovaratelja postupka stvaranja dobro susjedskih odnosa. Mislim da me se i percipira čovjekom lijevo od centra i kao takav ako stanem iza Purde biti će puno veći efekat nego li da to uradi neki ortodoksni desničar. Optuživali su me, neki pojedinci, na ovim stranicama da kako mogu stati iza može bitnog ratnog zločina a i u Srbiji su bili iznenađeni brzinom moje reakcije.
Postojala je opasnost od policije u Hrvatskoj zbog Grdilinove objave popisa a za mene i u Srbiji. Pošto većina ljudi vjeruje da nisam idiot to je samo moglo značiti onda suprotno. Da sam u pravu što se i dokazalo prekjučer, kada se Purda vratio svojoj obitelji, zbog čega sam izuzetno sretan.
O svim događanjima bi mogao napisati jedan poduži i vjerujem, interesantan, dnevnik no zasada neću iz objektivnih razloga a i jednog subjektivog. Ne bih volio da ispadne da se promoviram na račun tuđe nesreće kao što to rade političari na vlasti i oko nje.

Tko je glasao

Splićo

Mislim da si na pogrešnom tragu. Dobro se sjećam afere "piranski zaliv" kad su Sanader i Janša provaljeni od "SOVA" da su naručivali incidente u svrhu instrumentaliziranja nacije, kako bi dobili izbore.
Sličaj Purda nažalos nije ništa drugo nego još jedan dobro isplanirani PR trik a za njim će u ovom ili onom obliku slijediti novi i novi, dok demokraciju kiruški ne oslobodimo balasta prošlosti.
Tajne službe naslijeđene iz YU u RH i RS još uvijek surađuju i podupiru jedna drugu u cilju kontrole vlast i sopstvenog preživljavanja.

Tko je glasao

naslov planiranje i glupiranje

Tako nešto sam i rekao u naslovu. Nekoliko budala, političara i obavještajaca, je napravilo neki kvazi plan o kome skoro nitko ništa nije znao i kada se plan "aktivirao" nastalo je glupiranje koje još traje. Jako je teško tu povezati konce jer u mnogo čemu nema logike sem da se voda zamuti. I onda izranjaju iz bare akteri master plana sa obje strane.
Ima još jedan problem. Na našoj strani je dosta igrača smijenjeno pa drugoj strani fale partneri.
Ipak mislim kako treba gledatina one koji se glasno javljaju sa strane vlasti na obje strane i imaju spremne govore. Tu bi trebalo tražiti aktere i organizatore ove priče.
Šimunović je potpisao neke važne predugovore i ugovore sa srpskim kolegama koji su trebali spriječiti nastalu situaciju ali ih nitko ne objavljuje??? Zašto?

Tko je glasao

Nisu postojale sve

Nisu postojale sve informacije i neophodna suradnja.

Postojala je tjeralica, ali drzavno odvjetnistvo sigurno nije imalo Purdin iskaz. Niti je srpsko tuziteljstvo zatrazilo pomoc od hrvatskog u istrazi slucaja, tako da je na primjer zamolilo da se Purda ispita kako bi potvrdio ili negirao svoj raniji iznudjeni iskaz. Zbog nedostatka suradnje postupalo se na temelju neprovjerenih informacija. Slucaj postoji vise od 3 godine u koje su se ove informacije, iznijete sada nakon sto je uhicen u Bosni, mogle i identificirati i razmijeniti. Bas kao sto je to sada napravljeno ali uz ogroman politicki pritisak i instrumentalizaciju slucaja za mobiliziranje ultra desnice u Hrvatskoj. Da je ista ova suradnja, koja je osigurala da srpski tuzitelj odustane od progona, postojala ranije, do slucaja ne bi ni doslo.

To tvrdi i Josipovic kad kaze

No pokazalo se da je suradnja država najbolji način da se izbjegnu nepravde poput onde učinjene Purdi. Očekujem od tužiteljstava svih država u regiji da se suradnjom i provjerom informacija izbjegnu ovakve nepravde, rekao je Josipović....

Tko je glasao

A što bi drugo Josipović

A što bi drugo Josipović mogao reći? Da u vrijeme "zatvaranja" poglavlja 23. kaže kako policija i pravosuđe nisu nisu reagirali kako treba jer nisu znali, htjeli i zato što su bili pod utjecajem politike?

Nemoj miješati stvari. Jedno je postupanje prema tjeralici a sasvim drugo utvrđivanje činjenica u samom predmetu.

Za postupiti prema tjeralici nije bilo potrebno razmjenjivati nikakve informacije niti je bila potrebna osobita suradnja. Interpol je međunarodna organizacija i vuče za sobom međunarodne obaveze.

Koje RH nije ispunila.

Pročitaj malo o crvenim Interpolovim tjeralicama i propisanim procedurama. Potom možemo detaljnije o tome što se moralo, trebalo, moglo ili nije moglo.

B-52

Tko je glasao

Mislim da je kristalno jasno

Mislim da je kristalno jasno da ja ne govorim samo o tjeralici nego o slucaju u cjelini.

Za postupiti po tjeralici nije bila potrebna posebna suradnja niti gomila informacija.

Ali za sprecavanje izdavanja tjeralice odnosno pokretanja postupka na temelju nevaljanog dokaza jest.

Suradnja i provjera informacija su mogle sprijeciti izdavanje tjeralice.

Tko je glasao

Ali za sprecavanje izdavanja

Ali za sprecavanje izdavanja tjeralice odnosno pokretanja postupka na temelju nevaljanog dokaza jest.

Nitko ničime ne može spriječiti suverenu državu da raspiše tjeralicu, ako Srbija to želi, nema politike koja bi ju mogla spriječiti.

Međutim, oni bi se izvrgli ruglu međunarodne zajednice ako bi raspisivali tjeralice za građanima države koja odmah po izbijanju sumnji u počinjenje ratnih zločina, počinjene od strane bilo koga, iste istražuje i rješava.

Nažalost, to je činjenica, Hrvatska takva država nije bila. Niti je još.

B-52

Tko je glasao

Kako je žalosno da nemamo

Kako je žalosno da nemamo novinara od formata, koji bi mogao ovako precizno secirati SRŽ problema Purda i ispitivati Karamarka činjenicama da vise nema kuda...

Tko je glasao

NEpodnošljiva SAMOvolja

O kako je premalo ovakvih tekstova u hrvatskoj javnosti
koji agrumentirano dokazuju
kako hrvatske institucje NEprovode zakone!

Hvala Frederik!

Tko je glasao

Faber ....and who is next?

....nije to gotova priča (mislim, jest za Purdu, bogu hvala) a što je s Marićem? i ono ključno pitanje: who is next?

link na kolumnu Vesne Škare Ožbolt u Objektivu gdje se dotur Ivela poziva da popriča malo sa svojim prijateljem Tadićem glede nekih starih, neriješenih računa između Srbije i RH.

http://objektivhr.com/rubrikeaktgal.php?what=1&tip=1&id=2074&subgroupeid...

CC

Tko je glasao

C.C

Normalno da priča nije gotova. Marić će biti pušten tko zna kad.
Ovo je tek jedan od udaraca na Hrvatsku od strane Srbije koji tek slijede.
Približavajući se EU udarci će biti sve jači bez obzira što naš Predsjednik bude razvijao sve bolje odnose sa Srbijom.
Vidjeli smo i do sada što se dogodilo i izrodilo zatopljenjem odnosa.
Neće Srbi tek tako lako dati Aleksanda Vasiljevića (KOS).
Evo što o tome veli Zoran Šangut:
http://www.hrsvijet.net/index.php?option=com_content&view=article&id=107...

Pitanje je kad će Srbi priznati postojanje logora na svom teritoriju i da to zaista nazovu LOGORIMA.

Tko zna što bi bilo i sa Purdom da nije dignuta javnost na noge.
Institucije nisu napravile apsolutno ništa.
Dapače napravile su samo zlo.
Dovoljnoo je sjetiti se svih njihovih izjava koje su izašle u javnost do danas od uhićenja Purde.
Sjetimo se laži Karamarka, Ivića, Bošnjakovića pa i nezgrapnih izjava Kosorice i Josipovića.

Sada će svi oni brati vrhnje radi Purdinog oslobođenja.
Purda je oslobođen sam svojim svjedočenjem te svjedočenjem ostalih.
A bogme i senzibilizirana javnost je napravila svoje. Sve ono što institucije nisu.
Ne treba zaboraviti da je Purda oslobođen zbog nedostatka dokaza.
Nisu smjeli radi sebe odustati od optužnice zbog neosnovanosti iste.
Kako sam već prije u nekim komentarima napisao ovdje je Srbija gadno i pogriješila.
Saslušavanjem Purde, Janjića i Tromblona, a na osnovu čega je i odbačena optužnica došli su do direktinih iskaza o postojanju logora na svom teritoriju i iskaza o torturama u istim.
Te iskaze će morati uzet u obzir i u idučim predmetima.
Ovdje se hrvatskom pravosuđu otvaraju vrata za optužnice za ratne zločine kako sam dolje naveo.

C.C hvala na link. Dobar Vesnin članak.

pozdrav,
grdi

Tko je glasao

Razlika nije mala

Saslušavanjem Purde, Janjića i Tromblona, a na osnovu čega je i odbačena optužnica došli su do direktinih iskaza o postojanju logora na svom teritoriju i iskaza o torturama u istim.

Od optužnice se odustalo, nije odbačena.

O prvom odlučuje tužiteljstvo a o drugom sud.

Te iskaze će morati uzet u obzir i u idučim predmetima.

U određenoj mjeri da, ali ne kao sudski utvrđenoj i presuđenoj činjenici. Samo takve se uzimaju "zdravo za gotovo" i ne utvrđuju se ponovno u eventualnim drugim procesima.

Dakle, što se tiče drugih predmeta i drugih osoba, nijedna ne može biti sigurna sve dok se ne odustane od sumnji ili optužnica i povuku crvene Interpolove tjeralice.

Zaključenjem slučaja "Purda i ostali" nisu riješeni svi drugi slučajevi. Štoviše, nisu ni započeli.

Povoljna je okolnost jedino to što Vlada, policija i pravosuđe više neće moći manipulirati građane i branitelje, lagati i izmotavati se na jednak način.

Na javnosti i braniteljima je da im to ne dozvole.

B-52

Tko je glasao

Sm

Da u pravu si "oslobođen zbog nedostatka dokaza".
Na njihove iskaze sam mislio jer su dati u logorima pod torturama. I mislim da je to vrlo bitno.
Pri Janjičevom iskazu našima i srbima se okretao želudac od muke.
Ti iskazi će pomoći u idučim postupcima a koji se tiću logoraša srpskih kazamata.
Srbija neće više moči okretati glavu od logora.
Dakle ti iskazi sada zlata vrijede.
Sa ostalim napisanim se u potpunosti slažem.
I moram napomenuti da se ne smije zaboraviti Marić.

grdi

Tko je glasao

Vidi na kakve stvari mislim

Zaključenjem slučaja "Purda i ostali" nisu riješeni svi drugi slučajevi. Štoviše, nisu ni započeli.

Evo, na ovakve stvari mislim da se još mogu događati, sve dok se ne povuku ili počnu rješavati sve Interpolove tjeralice.

Vidiš li neku razliku u reakcijama BiH i naših politikanata?

Glasnogovornik Tužiteljstva BiH, Boris Grubešić rekao je za Sarajevo-x da je za zločine u BiH zaduženo isključivo Tužiteljstvo i Sud BiH. Istaknuo je kako oni oštro protive da netko drugi istražuje i podiže optužnice u slučajevima u kojima su se navodni zločini dogodili na teritoriju BiH a osumnjičeni su također njeni građani.
- Kako bi bilo da mi raspisujemo tjeralice za državljanima Srbije koji se sumnjiče za zločine na Kosovu? - upitao je Grubešić.

Naši drugovi i drugarica nisu mogli tako ili barem slično reagirati?

Ne znam da li i oni godinama znaju za crvene tjeralice, kao naši, ali ovakva je reakcija puno primjerenija nego "pouzdajemo se u pravednost srbijanskog pravosuđa".

Zbog ovakvih stvari treba konačno staviti točku na rat i da ljudi mogu početi normalno živjeti.

B-52

Tko je glasao

Ehhh kad je ono bilo !??

Kad sam u grotlu ogorčenja rekao da će Srbija pustiti Purdu na slobodu ...

Provinciopolis

Tko je glasao

Uz to da će se slučaj iskoristiti i za

pozitivne vibracije među dvama "državama"...
Sad slijedi priča o Novoj Pravednosti Regiona...

Provinciopolis

Tko je glasao

U mnoštvu svojih komentara

U mnoštvu svojih komentara sam ukazivao upravo na to da policijska, pravosudna i politička tijela nisu postupala prema zakonima ove zemlje i Interpolovim procedurama i da su nas cijelo vrijeme obmanjivali i lagali, nažalost sve preko leđa jednog branitelja (bilo je sasvim izvjesno i očekivano da će Srbija odustati od progona).

Odlično je što si bit svega sažeo u dnevnik.

B-52

Tko je glasao

dobra vijest

Srbija odustala od progona Purde

Srbijansko državno odvjetništvo za ratne zločine zbog nedostatka dokaza odustalo je od kaznenog gonjenja Tihomira Purde, Danka Maslova i Petra Janjića Tromblona, objavljeno je na internetskom portalu beogradskog dnevnika Blic.

http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/114752/Srbija-odustala-od-progona...

________________________________________
"where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise"

Tko je glasao

Kako si me pretekao ;)

http://www.novilist.hr/hr/Vijesti/Hrvatska/Srbi-odustali-od-kaznenog-pro...

Kako se naše zakonodavstvo ne zna nositi s vrućim krumpirima, nego samo od hladnih raditi salatu, tako je i ovdje zadnja loptica prepuštena - Srbiji!

Sad samo trebamo čekati kako će se naša diplomacija hvaliti sa uspjesima ;)

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Tim priglupim „gafovima“ oni

Tim priglupim „gafovima“ oni pred izludjelom nacijom (naročito arogantnom braniteljskom populacijom) pokušavaju ustvari opravdati nefuncioniranje policijskog i pravosudnog sustava Hrvatske (koji se očito ponašaju u krajnjoj liniji nekorektno prema hrvatskim građanima).

"Naročito arogantnom braniteljskom populacijom" !!??
Možete li možda, ili je to daleko ispod vašeg uzvišenog cilja, malo pojasniti na temelju čega ste to tako napisali a valjda i zaključili?
Hvala!

Tko je glasao

i ne samo to

bravo za analizu

vjerovatno znate ali niste išli u širinu
kod nas vam je dvovlašće u obavještajnim strukturama
primjer,predsjednik i njegovi savjetnici (pa Perković-starog Perkovića sin je pregovarao sa Zagorcem u Beču ne bi li došao do nekih saznanja kojima bi se moglo ucijenjivati neke u Hrvatskoj i šire,a pošto je amater Zagorac ga snimio )

Znači Janjić je bio zamjenik načelnika uprave policije tamo u Vukovaru i on SADA izlazi sa time da je poslao poruku Purdi.
Naravno,oni će nešto i napisati o tome ako treba i redatirano i to će se proglasiti d o k u m e n t o m za koji je Karamarko rekao da ga ima.

Nešto to više ne spominje,skužio je da je to glupost i da je čak i istina,ne valja.

Janjića ništa ne košta.

To dvovlašće. Svjestan da tako više ne ide,Karamarko pokušava izbaciti politiku iz policije,ali to nede preko noći.
Ako im je recimo,načelnik uprave pravi profesionalac koji pokušava raditi ( samo pokušava) profesionalno,nametnu mu za zamjenika svog,stranačkog čovjeka.

"Purdin poučak" uči nas mnogo čemu.

Glavna pouka je da Srbija ima mnogo bolju obavještajnu i diplomatsku strukturu nego Hrvatska,što nije nikakvo čudo obzirom na negativnu selekciju i primanje u državne službe po rođačkim ili stranačkim preporukama.
Naši sada saniraju štetu a uvijek je teže liječiti nego spriječiti.

Na kraju ćemo iz ovoga izaći kao pobjednici jer je ovo zaista veliko sranje što se dogodilo tom jadnom čovjeku.
U svijetu će se preko Purde sada ipak saznati za logore u Srbiji koje oni poriču,metodama torture koje su primjenjivali i dr.
Eto,mislim da bi Purdi trebalo dati još jedno odlikovanje.

sve dobro...

Tko je glasao

Drvosjek

Dobar frederikov dnevnik.
Dosta toga je napisano i u drugim dnevnicima, a vezano za slučaj Purda.

Evo Jadranka je imala sastanak sa predstavnicima određenih udruga polovicom prvog mjeseca.

Gospodo koji čitate ovo jel možete vjerovati da je izjavila da nema pojma o kaznenim prijavama DORH-u temeljem članka 172.ZKP-a, PROTIV: nepoznatih osoba zbog počinjenog kaznenog djela – ratni zločin protiv ratnih zarobljenika iz članka 160. KZ,
te protiv poznatih temeljem članka 172.ZKP-a.
Jadranki je dostavljen ponovno spis svih predmeta 18.01. 2011 godine
Jel to možete vjerovati?

Kaznene prijave su podnesene DORH-u-Zagreb te Županijskim D. O i to 2002, 2005, 2006 i 2007 godine.

Toliko o radu pravosudnih tijela i zaključivanju poglavlja 23.

grdi

Tko je glasao

Teško je misliti da će

Teško je misliti da će depolitizaciju tih važnih sektora državne uprave rješavati stranački opredijeljeni i još k tome pollitički ambiciozni čovjek.

Glede logora u Srbiji, da su naši postupali po Interpolovim tjeralicama na vrijeme taj dio bi se bio logično ukazao i otvorio u internim i međunarodnim trelacijama. Na nama je bilo da ih otrivamo a ne na Srbima. .

Ono što nisam jasno napisao ali sam aludirao - u Slavoniji su se događale neke strašne stvari koje su se ovako, šutnjom, željele pokrivati. Sama činjenica da su vukovarske zapovjednike batinali, branitelje iz Vukovara priznali tek naknadno, da tamo ima samo jedan posmrtni general (Zadro) a da su stvarni borci tek dogurali do brigadira, dok su svi generali u Osijeku (Glavaš i Šeks) - dvoljno govori za sebe.

No jednom ćemo saznati.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Čuli ste da je rečeno: Voli svoga bližnjega i mrzi svoga neprijatelja… od Zoran Oštrić komentara 12
  2. Saborsko istražno povjerenstvo, kako ga osnovati i onemogućiti mu rad od Feniks komentara 1
  3. preživljavanje u civilizacijskom sistemu od aluzija komentara 0
  4. reKapitulacija državnih političkih činjenica od aluzija komentara 0
  5. BUDUĆE DRUŠTVO I GLOBALNA DRŽAVA od petarbosni4 komentara 1
  6. državni politički rashod od aluzija komentara 0
  7. pobačaj i lopovi tuđe pameti od aluzija komentara 0
  8. čovjek kako živi svoj opstanak od aluzija komentara 0
  9. znanje pojedinca od aluzija komentara 0
  10. Dan neovisnosti od smogismogi komentara 1
  11. Pred izbore u Austriji: “mali Kenedy” postaje kancelar? od Zoran Oštrić komentara 0
  12. NEW SOCIETY AND GLOBAL STATE od petarbosni4 komentara 0
  13. ministri sumnjive vrijednosti od aluzija komentara 0
  14. Istru i Rijeku je oslobodila i matici zemlji priključila KC od Feniks komentara 85
  15. Pred referendum o otcjepljenju Katalonije od Zoran Oštrić komentara 28
  16. Fašistička obilježja od Skviki komentara 0
  17. živjeti od otpada i smeća od aluzija komentara 0
  18. Pred parlamentarne izbore u Njemačkoj (1): ankete i socijalna psihologija od Zoran Oštrić komentara 0
  19. Javno trganje originalnog znaka,mrtvom HOS-ovom ratniku,nije odavanje počasti nego izdajnička zlouporaba i zločiniziranje Hrvata od ppetra komentara 0
  20. demoKracija ministara od aluzija komentara 0
  21. I bez SAD, svijet nastavlja akcije zaštite klime od Zoran Oštrić komentara 0
  22. Predsjednik vlade RH, A. Plenković, odrađuje protiv SAD-a i predsjednika D.Trumpa, protiv KGK i protiv RH od ppetra komentara 2
  23. historijska top lista uspješnih opsjena/ra od indian komentara 98
  24. čovjek proizvodi uzrok i posljedice od aluzija komentara 0
  25. čovjek ima alat... alat ima čovjeka od aluzija komentara 0

Tko je online

  • drvosjek
  • indian

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 2
  • Gostiju: 35

Novi korisnici

  • mikepear
  • psyPEbl
  • mmarijan
  • Crvena
  • gived