Tagovi

Posljednja mladost: epizoda Beograd

Svima onima koji će se do 15.01.2012. zateći u Beogradu preporučio bih da obavezno posjete Muzej istorije Jugoslavije, u kojem je u tijeku izložba netipičnog i provokativnoga naslova Poslednja mladost u Jugoslaviji: Epizoda Beograd. Naslovljena je po ploči dueta Krsić - Šaper, koji su puno poznatiji kao članovi VIS Idoli i spadaju među početne tvorce ogromne umjetničke građe koju je stvorila samo beogradska scena i za koju čak niti ovaj velik muzejski prostor od 1.600 m2 nije bio dovoljan da je predstavi u cijelosti. Podnaslov postava Omladinska alternativna pop kultura u Jugoslaviji od 1977. do 1984. puno preciznije govori što vas ovdje čeka.

Za umjetničko djelovanje u tom razdoblju često koristimo riječ fenomen, i to iz više opravdanih razloga. Naime, u jednom iznimno kratkom razdoblju, gotovo istovremeno u nekoliko najvećih gradova bivše Jugoslavije mladi autori, ohrabreni slobodama koje je usvojio punk pokret, uvode nove forme izražavanja i djelovanja u kulturi. Gotovo ni iz čega ili, bolje rečeno, iz svačega i svakoga počela je jedna velika žurka u kojoj su svi koji su to htjeli mogli sudjelovati i pridonijeti jednom potpuno drugačijem izričaju.

Granica između publike i izvođača je nestala pa se tako nije moglo jasno razlučiti tko je glavni pružatelj kulturnih usluga. Sustav „uradi sam“ jedan je od glavnih obilježja pa su svi bez ikakvog ustručavanja mogli raditi sve, od sviranja preko produkcije do izradbe omota ploča, pa čak i pravljenja instrumenata. Primjerice, set bubnjeva na kojima je udarao Ivica Vdović – Vd mogao je biti sastavljen i od boca ili raznih kanti, pa opet bi zvuk bio atraktivan i neponovljiv.

Za čitavu scenu tog vremena možemo sa sigurnošću reći da se radi o posljednjoj autentičnoj omladinskoj sceni jugoslavenskoga prostora koja nikad nije imala nacionalni predznak. Godina 1984. određena je kao prijelomna jer se tada jugoslavenski prostor dijelio, a oficijelna i disidentska kulturna sfera s jedne se strane razilazila na srpsku, hrvatsku, slovensku itd., dok su s druge mnogi ulazili u mainstream kulturu.
Mnogima od nas sudionika, bilo izvođača, bilo gledatelja, ni dan-danas nije jasno kako je tada gotovo čitava kultura iz područja ekperimenta prešla u područje muzičke industrije, dok su alternativa i avangarda gotovo sasvim isčezle sa scene.
Mnogo je potvrda kako se radilo o jedinstvenoj sceni, a na ovoj izložbi to potvrđuje mnoštvo izložaka vezanih za Hrvatsku. Nisu to samo omoti ploča, koji svjedoče kako je tadašnji zagrebački Jugoton objavio najveći broj ploča beogradskog dijela scene, već je i jedan dio postava posvećen Poletu, na kojeg se čekalo u beogradskom SKC-u kao na suho zlato. Zagrebački Novi kvadrat, osnovan 1978., nije imao samo ogroman utjecaj na autorski strip, već je dao i jednu sasvim novu dimenziju grafičkom dizajnu. Svjetski uspjeh njegovih članova Mirka Ilića i Igora Kordeja samo potvđuje koliko je kvalitete dala čitava ova scena i logično je da oni na ovoj izložbi zauzimaju poseban prostor. No, nisu se isticali samo oni, mnogi su u to vrijeme bili čak i avangardniji od onog što se tad događalo u Londonu i New Yorku. Dovoljno je spomenuti Dušana Kojića – Koju, koji je svojim sviranjem u Šarlu akrobati i Disciplini kičme dao muzici nešto sasvim novo, što nikako nije moglo biti kopija.
Velik dio izložbe posvećen je komunikaciji u to vrijeme. Glavni putevi i načini prenošenja poruka bili su fanzini i flayeri. Da bi se pregledali i pročitali svi izloženi primjerci potrebni su dani, ako ne i tjedni. Rađeni su najjednostavnijim i najprimitivnijim grafičkim tehnikama, ponekad jednostavno na pisaćem stroju, a zatim su se fotokopirali u nekoliko desetaka ili stotina primjeraka i kružili iz ruke u ruku, i to ne samo u jednom gradu, već bi onaj iz Ljubljane ili Splita vrlo brzo došao do Beograda, i obrnuto. Zanimljivo je kako su fanzine i omladinski tisak ubrzo počeli pratiti i službeni mediji, čije se neke emisije također mogu pogledati na izložbi.Nekima će ova izložba otkriti i ponešto novo, što dosad nisu znali, primjerice podatak da se naš Milan Mladenović pojavio na sceni kao pjesnik te da je recitirao i tuđu poeziju. Riječ naš namjerno naglašavam budući da će, kako se čini, čak i Zagreb dobiti ulicu nazvanu njegovim imenom prije Makarske, koja je ostavila puno dublji trag u njegovu životu i djelovanju. Za mnoge će biti još iznenađenja, primjerice podatak da je Leibach Kunst napravljen u Beogradu.
Epizoda Beograd je iznimno bitan dio avangardne i alternativne scene toga vremena, ali se, kako izložba i dokazuje, ne može nikako samostalno izdvojiti. Kako bi se dobio potpun uvid, potrebno je prikazati, na prvom mjestu, dio iz Zagreba i Ljubljane, ali također i scene iz Rijeke, Splita, Sarajeva i ostalih gradova, koje su dale obimom mali, ali ponekad iznimno snažan doprinos.
Autori izložbe su Stevan Vuković i Marina Marčić. Prenosim njihove riječi s otvorenja izložbe: „Hteli smo da izložba bude jugoslovenska, ali nismo imali dovoljno novca. Zato se nadam da ćemo našom inspirisati druge da nastave istraživanje koje smo mi započeli s beogradskom epizodom.“
Te su me riječi podsjetile na trodnevni koncert Pozdrav iz Zagreba, koji smo tih godina organizirali u beogradskom SKC-u. Ubrzo nakon njega uslijedio je Pozdrav iz Beograda, također trodnevni koncert, na kojem su u Kulušiću svirkom uzvratile najbolje beogradske grupe.
Ne bi bilo samo sjajno, već i iznimno kulturno i društveno potrebno, kada bi Zageb uzvratio Beogradu na ovoj izložbi. Bez imalo pretjerivanja mogu reći kako se radi o najboljih, najkvalitetnijih i najproduktivnijih 7 godina u kulturi, čijim se dometima nikad više nismo niti malo približili.
.

PS Ovo je autorska verzija teksta objavljenog 20.12.2011. u Makarskoj Kronici

Komentari

Dule Nedeljković-književna preporuka

Na otvaranju izložbe sam dobio jednu jako dobru knjigu, "Mamurluk", Duleta Nedeljkovića. Glavni likovi i priča oko njih su izmišljeni , no sporedni likovi su stvarni te u romanu ima i biografskih i autobiografskih dijelova. Većina stvarnih likova, uključujući autora, činila je punk scenu tadašnjeg Beograda. Neki razgovori, priče, događaji i ličnosti su već odavno ušle u urbanu legendu toga grada a siguran sam da se za njih čulo i šire. Izuzetno realno i izuzetno zabavno, toplo preporučam svima koji su voljeli to vrijeme i ne samo njima. Čitajući dočarat će vam se atmosfera toga vremena i za trenutak će te se naći u gradu kakav je nekada bio a i u što se danas preobrazio.
http://www.happynovisad.com/knjiga/mamurluk.knjiga.997.htm
Moje još veće iznenađenje je bilo kada sam saznao kako je VBZ već izdao njegova prva dva romana, "Afrika" i "Ponedeljak".
Stvarno mi nije jasno kako se nije više čulo za njih.
http://www.vbz.hr/Search.aspx?query=dule%20nedeljkovi%C4%87
Mnogi od vas idu na koncerte "Paribrejkersa" , "Električnog orgazma", Vlade Divjana kako biste osjetili to vrijeme. Čitajući knjige Duleta Nedeljkovića vratiti će se, kao nekim vremeplov, u epicentar svih tih zbivanja i čuti kako se tada živjeli, razmišljalo i pričalo. Autentičniji dokument toga vremena teško ćete naći a uz to još rijetko zabavno.
Ne oklijevajte i nabavite barem jednu od njegovih knjiga. Siguran sam da ćete poslije, kao i ja, htjeti još.

Tko je glasao

Evo jednoga godišnjeg trenda

Evo jednoga godišnjeg trenda čija je logika zdravorazumska, očekivana i dobrodošla: tematizacija socijalizma definitivno je ovladala kulturnoumjetničkom produkcijom. Osim zagrebačke izložbe “Socijalizam i modernost: Umjetnost, kultura, politika 1950-1974″, sinkronicitet obuhvaća još dvije, ovih dana otvorene – beogradsku “Poslednja mladost u Jugoslaviji 1977-1984″ i ljubljansku izložbu “High Times: Reflections of Psychedelia in Socialist Yugoslavia 1966-1976″. Ne zaboravimo ni nedavni splitski projekt/izložbu “Jugoplastika – radni teren” i izložbu “Skriveni dizajn pogona Rade Končara 1971-1990″, i ne nabrajajmo ovom prigodom simpozije o kulturi i politici socijalizma koji su se većinom, u uglađenom debatno-europejskom kodu, odigrali u lokalnim klubovima na “radnom engleskom” jeziku. Znanstvenoj produkciji, koja se u tom smislu i smjeru uzburkala prije koju godinu, nedavno se pridružio još jedan zanimljiv naslov – “Od Internacionale do komercijale. Popularna kultura u Jugoslaviji 1945-1991″ povjesničara Zorana Janjetovića.
http://www.novossti.com/2011/12/zilava-neman-pop-kulture/

Tko je glasao

Kao da je bilo nekad - EKV

http://halobing.net/filmovi/f20/kao-da-je-bilo-nekad.php

odličan dokumentarac o EKV...ali i o novom valu...

_________________________________________
"tamo gdje umire autoritet rađa se sloboda"

Tko je glasao
Tko je glasao

Splica

Hvala na čestitki.
Pripozna sam i neke svoje fotografije:):):)

Tko je glasao

Motivi

Prošli Božić je bila tema zima, ovaj proljeće sa ljetnim fotkama će u tvom opusu biti problem.
Stvarno moram pohvaliti opus Grdlinovih fotografija.
Ove godine planiramo okupljanje u isto vrijeme kao i prošle godine (svibanj). U to vrijeme bi trebao biti i MAFEST- festival stripa, ove godine čak 10 dana. Trebalo bi biti dobre svirke a ja trenutno razgovaram sa Partibrejkersima.
Uglavnom možda bi mogli postaviti i izložbu fotografija naših članova u isto vrijeme.
Trebamo malo razbiti suhoparnu politiku i probati osvježiti druženje sa više sadržaja.

Tko je glasao
Tko je glasao

Ali, Bože moj, sve je to samo rock and roll!

Tko je glasao
Tko je glasao
Tko je glasao
Tko je glasao

ee dugo nisam cula.. trebalo

ee dugo nisam cula.. trebalo mi je i dosta da se sjetim, tek na rijecima... hvala, bas lijepo sjecanje

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

osobe poput tebe su spam

Tko je glasao

E, moj druže dugoselački

Tko je glasao

volio bih kad bi se vratila lavlja kraljica

Tko je glasao

U pravu si, ostavljam vas da da dalje lepo nastavite raspravu...

Tko je glasao

Neobično sam

Tko je glasao
Tko je glasao

Odgovor rokera iz Beograda: E, moj druže zagrebački

Tko je glasao

Hrvatska umjetnost

je nastajala i pod Hasburškom monarhijom, Mletačkom Republikom čak je i Krleža i mnogi umjetnici djelovali za vrijeme NDH i imamo izložbe toga tipa. To je naša povijest. i ne vidim ništa čudno što smo imali umjetnost za vrijeme Jugoslavije i jednu jedinstvenu scenu. Čudno bi bilo da se toga rada odreknemo kakve su ideje mnogi i imali i zbog čega su mnogi umjetnici prognani a njihova mjesta zauzele loše zamjene pa nam danas narod paralelno sluša Cecu Ražnatović i Tomsona.
Naš običaj je da se za Božić ne mrzi. U svim državama i pod svim zastavama kojim smo bili. Prosipanje mržnje neću dozvoliti.
Ako netko nešto hoće stručno osporiti - slobodno ali vojnim pjesmama iz devedesetih ovdje nije mjesto (sa bilo koje strane).
Niti politizaciji umjetnosti. Vidimo već što nam je politika uradila od kulture.
Grupe koje se ovdje spominju sviraju u Tvornici a Ceci niti stadion nije dovoljan. Ona nas je htjela klati (njen muž i je) a ovi drugi su marširali protiv rata. Idiotizam je to stavljati u isti koš i ljubitelje cajki i primitivizma bi zamolio da svoju "kulturu" i sklonost incindentima izostave sa ovoga dnevnika.
P.S. U ovom muzeju je i hrvatski ambasador organizirao izložbu 2006, Tonči Staničić a i još neki pa sam čak i ja pomogao kod jedne velike. Plaćala je naša Vlada. Prema tome i oficijelno se radi o korektnom prostoru i sredini.

Tko je glasao

vrjm Bžć

Plćl j nš Vld.
Nkkv čd
-svšt j plćl, čk Krdćk d "lp" p hrvtskm jzk, t t t št j šl čk d vld n jmč...,... bš nšt.

Nš bčj j d s z Bžć n mrz.
nš j d s n mrz -sm n Bžć, vć nč - tk ns č nš vjr.

, nš bčj j d s n zbrvlj n kj pt,...npr. V.Mrć, .Gtvn, M. Mrkč, sv drg, ...kj nmj mgćnst slvt svj Bžć, kj s tj stcj- zbg nkh "bgrdskh drgv",...

ps.
S vćnm tvm kmntr s slžm, l čdn m j d s Bgrd sjtš vjk v dn z plltk. Znš, n tvj dnvnc Bgrđnm z Bžć,... t tm ,... t vm!?

pk, pls z rgmntcj kmntr, dnvnk b m b ssvm K, drg vrjm,.. rcm npsrdn prd srpsk Bžć. Td bh t dl pls, t sgrn n b bl kmntr k št s n kj s spm,.. zntrsrn b jš stgl bć zlžb.

Tko je glasao

timing

Petra, "slučajno" mi je majka operirana i morao sam je posjetiti prošli tjedan.
Za izložbu nisam znao a pozvao me je Dejan Kožulj kome sam se ne slučajno javio.
Kada sam išao na otvaranje izložbe palo mi je na pamet spojiti ugodno sa korisnim te sam nazvao urednika Makarske Kronike i pitao ga da li da napišem članak na što je on oduševljeno pristao.
Na žalost ove godine neću moći biti sa majkom za Božić u Beogradu a niti ona kod mene jer ima zakazana zračenja.
Aludiranje na svaki Božić je samo moj jedan dnevnik objavljen prije par godina-
http://pollitika.com/bozic-quot-nevjernika-quot-u-beogradu

Ovu Novu godinu će izmađu 50 000 - 100 000 Hrvata i Slovenaca posjetiti Beograd. Ako jedan dio njih umjesto opijanja uz narodnjake posveti dio vremena umjetnosti, super. To i je vjerojatno timing muzeja za ovu izložbu.
Nitko od naših koji pate ne pati 100% zbog djelovanja nekih od ovih umjetnika u ovome periodu. I sam sam naglasio da se 84.god dijeli scena i jedan dio postaje nacionalni.
Ti se hvataš toga dijela a to nije tema niti timinig ovoga dnevnika.
Ako nekome od alternative i avangarde u to vrijeme nađeš nešto nacionalistički, napiši pa ćemo o tome razgovarati.
E moj druže beogradski, zagrebački itd je nastalo 7-8 godina kasnije.
Ne mješaj babe i žabe, molim te i ne imputiraj mi neke zavjere.
P.S, Da li ti treba zdravstveni karton moje majke?

Tko je glasao

Još nije trenutak

Sasvim mi je jasna tvoja potreba da posjetiš Beograd, ali nemoj se uvrijediti: nije u redu druge pozivati u Beograd, dok stavljaju logoraše i vukovarske branitelje na popis ratnih zločinaca.
Razumiješ li ti to, ili ne!?

I oni imaju svoju privatnu dramu, i dok su oni građani drugoga reda, čak i zločinci za one koji su ih mučili, između ostaloga i što su štitili vlastitu zemlju, nije baš lijepo opušteno i njih pozivati na tu izložbu.
Nitko od naših koji pate ne pati 100% zbog djelovanja nekih od ovih umjetnika u ovome periodu.
Osobno ne zbog njih, ali zbog Beograda i Srbije, su patili, a i dalje pate!

ps. trebaju li tebi zdravstveni kartoni svih logoraša i srpska tjeralica za njima?
Onima koji nisu u kontaktu s takvim osobama, teško je razumjeti kako na njih djeluju ovakvi pozivi.

Bez ljutnje i zle namjere!

Tko je glasao
Tko je glasao

Zahvala i klikanje

Zahvaljujući našim članicama i mojim dragim prijateljicama, 3103 i lunoprof, ovaj dnevnik je prvo uz tekst dobio i sliku a potom i ton.
Ne oklijevajte klikati po fotografijama, dobiti ćete ili još sadržaja ili muziku.
Sve u svemu sada liči na dnevnik o umjetnosti i osobno sam oduševljen dodacima.
Uživajte !!!!

Tko je glasao

Fotografije

Pokušali smo staviti što više fotografija pa je ispalo malo punkerski ili po sistemu "uradi sam" kako je radila cijela scena.
Ako ima neko vićan tehnologiji da malo sredi dnevnik-neka se javi.
Napravio sam 50 tak fotki od koji su 30 po sadržaju baš zanimljive. Evo jedan tekst sa fotografija:
"Vezani kao alpinisti užetom trude se da sačuvaju osjećaj
stalne sadašnjosti, oni su zaštitnici budućnosti, put koji
ne postoji u očima javnosti, vlastiti mit, akril na platnu,
zvuk na traci, autoportret ;bave se kulturnom pljačkom
u polju promljenljivih pojmova i skrivenih varijabila"

Tko je glasao

ovi su nekako zaboravljeni..

ovi su nekako zaboravljeni.. ni ljubljana nije bila losa tada..

a za obalu daleku.. preporucam

ps
se neko jos sjeca lap-a? propada vec godinama, neupotrebljavan..

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Zamisli da sad imas kojeg od

Zamisli da sad imas kojeg od tih staraca koji bi umjesto uranjanja u nostalgiju sa istim zarom grizli danas smatrajuci da jos nista nisu ni napravili (premda nesumljivo jesu) umjesto da zive na staroj slavi i s njom dave mlade danas.

PS Velicanje stare slave je uvijek davljenje mlade generacije.

Tko je glasao

Mladež i davež

Načelno se slažem da je veličanje stare slave davljenje mlade generacije. Što ih više daviš, to su oni skloniji odbacivanju stare ishlapjele daveži.

Upravo zbog toga, fenomen je još izraženiji. Naime, ova mlada generacija, usprkos povijesno-prostorno-vremenskoj barijeri, upućena je na/u tu scenu isto kao i mi nekad. Koncerti, ako i kad se dogode, dupke su puni mladeži koja mahom zna sve riječi i sve sudionike. Dobru prisutnost na youtube-u možemo zahvaliti upravo toj mlađoj generaciji.

Žalosno je zapravo konstatirati koliko je u posljednjih 20 godina sve propalo, pa i kontinuitet jedne izuzetne scene. Slabe naznake koprcanja iz sivila i žutila u startu gaze petom razni klupski robovlasnici, ZAMPovi, izdavačke kuće, televizije... Isplivati mogu jedino slični njima.

Tko je glasao

Ma nije nista propalo, sve je

Ma nije nista propalo, sve je bolje, samo su (pokusao bih tise da se ne cuje) jos ovi na vlasti pa ne mozes od njihovih sjecanja doci do izrazaja.

Tko je glasao

Veličanje stare slave i sadašnje vladanje

-Kada se ne bi trebala veličati stara slava i dostignuća muzeji ne bi bili potrebni čovječanstvu
-većina učesnika ove scene je ili, u boljem slučaju, u inozemstvu (Ilić, Kordej , Štulić , Rundek recimo) ili u grobu. Ne mislim samo na izvođače već i na publiku.
Neki disidenti su se dokopali vlasti ali ih je jako malo i beznačajni su za čitavu scenu. Pavić i Kuljiš su radili u Poletu ali sigurno neće završiti niti u povijesnom muzeju, niti u nekoj enciklopediji već najvjerojatnije u zatvoru.
Isto se u Srbiji odnosi na Šajbera i Krsića (srpski fimi media ali u originalnijem izdanju). Vlado Divljan, glavni mozak grupe je u Australiji i jedini ima pravo svojatati djelo Idola.
Teško se sa umjetnošću ulazi u povijest bilo koje države i u muzeje. Ovoj sceni je to uspjelo bez ikakve protekcije i to prije nego li je prošlo manje od 30 godina. Establišment je proganjao prije 40 godina Stonese, danas im se klanja.
To su velike stvari a ne imaginacije pa kada to priznaju oni protiv kojih su ratovali i koji su ih masakrirali kako to ne cijeniti ?!

Tko je glasao

Vlada Divljan,

koliko mi je poznato, živi u Beču. Prije nekih godinu dana je imao koncert u "Gavelli" na kojemu sam bila. I uživala.

Posljednji put je nastupao u Saxu, ako se ne varam, i to prije nekih mjesec - dva.

Tko je glasao

cesto je u zagrebu, i ovak,

cesto je u zagrebu, i ovak, kad nema koncert

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Samo ne u Srbiji

Koliko kapiram i koliko se sjećam iz njegovih intervjua.
Opasno se zakačio sa Šaperom jer je ovaj surađivao sa Miloševićevim režimom a i njegov današnji rad nije za ponositi se.

Oni su jako čudni u cijeloj toj sceni. Imali su jedini svog menagera, Papića, koji je smislio promotivnu priču o Dečacima koji nisi stvarni već samo prikaze bez stvarnosti. Proizvod su tehnologije i imaju strah od života van institucija. Poruke o nima se pojavljuju na zidovima kao grafiti pa onda u omlandinskoj štampi. Vidimo ih kako šetaju, kako emancipiraju žene, kako promoviraju radne akcije. Od njih nastaje VIS Idoli 1.03.1980.
Uglavnom jedna atipična priča za scenu toga vremena, daleko od one impulsivnosti i neposrednosti koju sam cijenio.
Tek kada su se odmakli od te priče i stvarno počeli svirati na "Odbrana i posljednji dani" , kao da su htjeli ljudima pokazati da i to znaju, nastao je album koji mi se stvarno svidio i koji stvarno vrijedi.
Došli su iz više klase toga vremena a ja sam više bio za rock u garaži ili bloku. Recimo, oni su pili wiskey a ja preferirao vopi.

Tko je glasao

Eh,

kako god bilo, tog dječaka koji nikako da ostari danas sluša i moje 17-godišnje dijete! :)

Tko je glasao

Razlog

Ima i zašto. Njihove zabavne, lagane pjesme imaju jako puno pozitivne energije. Divljan je sa Giletom izdao album "Rock and roll za djecu". Moji prijatelji tom pločom odgajaju djecu :)

Tko je glasao

Festival prvih u Zagrebu

je bio prošli tjrdan
održava se četvru godinu
UDARNA GRUPA POSKOK, Zagreb/Beograd
ZDENKO BUŽEK: PARTY UDARNE GRUPE POSKOK, happening
IVAN KUCINA: PITANJE, instalacija/performans
PETAR BABA MIUČIN I BILJANA CINCAREVIĆ: SEĆANJA, performance/recital
NIKOLA ISKRA: OTKRIVANJE BISTA ČLANOVA UDARNE GRUPE POSKOK, performance
NEBOJŠA STIJAČIĆ & MIODRAG PAŽIN: Š-UMOVI, ambijentalna glazba
STANISLAV HABJAN: 8.12.2011. ILI TKO JE DANAS LOŽAČ, A TKO PRIPOVJEDAČ? - osobita poštanska dostava za Petra Miučina i Nikolu Iskru
KONCERT: JKĐGP
Jurij Novoselić (Psihomodo Pop, ex Film),
Dušan Kojić Koja (Disciplina Kičme, ex Šarlo Akrobata),
Srđan Marković Đile (Supernaut, ex Radnička kontrola),
Srđan Gulić (ex Haustor),
Igor Pavlica (Jinx, ex Haustor, Cul de sac)
BIG BAND 9.FP
nastupaju: Dušan Kojić Koja, Srđan Marković Đile, Jurij Novoselić.
Cockpit Music, TIG, Damir Prica, Goran Šuljić, Igor Pavlica
http://www.studio-artless.hr/?q=hr/node/96
http://www.d-a-z.hr/hr/vijesti/9.-festival-prvih,1023.html

http://www.studio-artless.hr/

Tko je glasao

"Coccolemocco",

"Dani mladog teatra".....

Tko je glasao

to je u msu? kad?

to je u msu?
kad?

Tko je glasao

Što?

"Dani mladog teatra"? - To je bilo davno!

Tko je glasao

prespoj

ali znam sigurno da cocolemoco ima proslavu neke godišnjice ovih dana u msu, ne znam kad ... znam da su u zatvaranju financijske konstrukcije za švedski stol :)

Tko je glasao

A to

ne znam.

Tko je glasao

podsjetnik na mladenaštvo

to me vratilo u stara vremena kada STUC još nije, Radnjak srušen, Školjka je bila kultno mjesto održavanja koncerata. i dok je novi val u bivšoj Jugi polako prelazio u mainstrem iz Osijeka kreće grupa bandova koja se kalila na gitarijadama u njemu i Zaječaru. zapravo, nastavili su održavati polet koji je trajao ali zbog totalne nezainteresiranosti društvene zajednice nekakav proboj i nisu napravili. uspomena na osječke bandove moje mladosti sačuvana je na albumu pogonsko gorivo i osijek prije bombe. prije rata pokret se pretvara u noise slawonische kunst ali sam rat prekida glazbenu tradiciju tog pokreta, makar je on i dalje živahan u bandovima debeli precjednik, gužva u 16-ercu i grupi tvog života.

Tko je glasao

Vinkovci, Osijek

Isto dvije jako bitne scene. Mali obim ali su se davali do kraja. Satan Panonski bio je jedan od takvih.
Mislim da se on preko Beograda probio u 2 emisije. Slušali smo čovjeka i nismo vjerovali šta priča i kako razmišlja.
Taj je čovjek iz puno razloga zaslužio ući u povijest!!!

Tko je glasao

satan

Isto dvije jako bitne scene. Mali obim ali su se davali do kraja. Satan Panonski bio je jedan od takvih

uh, baš si me podsjetio na dan kad sam bio na njegovom koncertu. bio je urnebesan, svojom spikom je prvo otjerao stare pedofile sa vječito istim tupeima, pa smo malo pjevali i skakali na njegove covere starih rock pjesama masakriranih do neprepoznatljivosti, pa su onda cure i onih slabijih želudaca izašli povraćati kad se počeo rezati, pa smo onda opet malo skakali i pjevali, pa je onda on ušao u monologe koje nakon pet minuta nismo razumjeli jer je malo previše ronio po navipovom vinjaku. zaronio je sa pozornice i odvezla ga hitna. bio sam faca jedno vrijeme jer sam to snimao, piratska kazeta pukla nakon 6 mjeseci intenzivnog preslušavanja.

što se tiče malih provincijalnih scena, njihova karakteristika da trendove ne interpretiraju doslovno, već daju svoje osobito viđenje. to je šljakalo dok je Osijek bio industrijski grad pun radničkih naselja. sad je malo drugačije, ne moš biti čestiti rocker jer na jednog rockera imaš baarem 15 cajkaroša.

Tko je glasao

sirena ni nu ni nu ni nu ni

sirena ni nu ni nu ni nu ni nu, škripa guma kočenje, lupa vratima, trk uz stepenice, kuc kuc:

"ko je?" - pita autor

"specijalna jedinica zaštite rvatskog duha, otvarajte vrata" - odvrate neki koje neću imenovati

otvaraju se vrata:

"izvolite" - gostoljubivo će gazda

"čuli smo da na ovom dnevniku postoji ozbiljna sumnja u urbano jugoslavenstvo" - mrkog pogleda ispitivački će jedan iz patrole

"ma ne gospodo, to vam je rokenrol, novi val, neka kultura navodno" - oprezno će gazda

"kultura, hm, hm, a imal Tomsona, Rozge, Magazina ako je kultura i kaka je ono lopata sa kolicima?" - znatiželjno će jedan kojeg ne spominjem

"nema Tomsona ovo je iz vremena prije nego što on nije dao u Čavoglave, a kolica i lopata su kao neka fora radne akcije i to dok sam bio mlad" - skrušeno zbori autor

"e jebote, pa šta ne kažeš odma', pa ja sam do neki dan bio kustos stalne izložbe , nisam ispuštao lopatu a ni kolica mi nisu strana, Mirko ajmo odavle, pošten neki svijet " -iskezi se i namigne glavni

zalupe se vrata, odahne gazda, odšeta do gramofona, pusti "Ona se budi" od Šarla, zavali se u kolica te zaspa slatkim snom pravednika

PS Može i u SPAM, nisam odolio malo se našaliti, isprike gazdi.

Tko je glasao

"Cijeli sam mjesec rintao,

radio sam ko životinja,
plaću sam dobio, u birtiju sam skrenuo,
pa sam dao za piće, pa sam mu dao po glavi,
pa smo birtiju rasturili, pa su panduri dotrčali,
kući sam dojurio, klince sam premlatio,
ženu sam rasturio, auto sam razbio, psa sam zaklao
preko noći poraste moj mali,
poraste za šank, pa mi kaže moj mali:
"Tata, pa ti si pank".

BULDOŽER

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Židovi grade spomenik Hitleru od aluzija komentara 4
  2. NAŠA, vaša i njihova MRTVA djeca (otvoreno pismo Tami Rudan) od Ljubo Ruben Weiss komentara 1
  3. NAŠA, vaša i njihova MRTVA djeca (otvoreno pismo Tami Rudan) od Ljubo Ruben Weiss komentara 11
  4. Kako se gradonačelnica skoro spotaknula o zakon. od bosancero komentara 0
  5. MUP je kardinalno pogriješio glede lex Perković od sjenka komentara 35
  6. Slijedećih 50 godina - u svjetlu pogrešnih očekivanja iz 1960-ih od Zoran Oštrić komentara 26
  7. sistem za uništavanje Zemlje od aluzija komentara 0
  8. Raskol među "obiteljašima" zbog ekonomske filozofije? od Zoran Oštrić komentara 13
  9. VelikoSrpske laži hvataju korijen i u zraku-na letećim sjemenkama podvale i podmuklosti! od ppetra komentara 81
  10. GAZA i znakovi apokalipse, REAGIRANJA (2) od Ljubo Ruben Weiss komentara 33
  11. GAZA i znakovi apokalipse, REAGIRANJA (1) od Ljubo Ruben Weiss komentara 99
  12. autor izumitelj i radnik kopirant (osvježeno) od aluzija komentara 1
  13. Kad padnu maske poštenja od spvh komentara 10
  14. Tko ubija ljude u zadnjim zrakoplovnim nesrećama - slučajnost ili namjera !? od Busola komentara 46
  15. Drugi prekrasni primjer velikosrpskoga podmetanja proizašao iz " Neke laži blistaju i treba ih strpljivo otklanjati" od ppetra komentara 51
  16. Ekskluzivno: upravo je u tijeku natječaj za najjeftiniju rukicu u gradskom vijeću grada Vukovara od StarPil komentara 8
  17. referendumska ilegala od aluzija komentara 0
  18. Prekrasni primjer velikosrpskoga podmetanja proizašao iz "Neke laži blistaju i treba ih strpljivo otklanjati" od ppetra komentara 62
  19. BRICS ruši svjetski monopol dolara? od Zoran Oštrić komentara 12
  20. Preferencijalni glas - glas razuma od StarPil komentara 22
  21. Igre bez granica - Sve je dobro kad dobro završi od walpurga komentara 7
  22. Odluka o cetvrtku od bosancero komentara 3
  23. razumijevanje čovjeka sisavca razumitelja jučer-danas-sutra od aluzija komentara 0
  24. Od viška glava ne boli!? od Feniks komentara 13
  25. Moćnik broj 1 od boltek komentara 34

Preporučeni dnevnici

Najkomentiraniji dnevnici

Tko je online

  • indian
  • Skviki

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 2
  • Gostiju: 22

Novi korisnici

  • general war
  • data miner
  • greg0rynash
  • LisaRAlexander
  • tomislav prgić