Tagovi

PORUKA ZA POLLITICARE, POLITICARE TE OSTALE GRADJANE RH KOJI SE POJAVLJUJU NA POLITIKA.COM !!!

Stovana Dame i Gospodo,

Kao sto sam vec i najavljivao po nekim prijasnjim postovima, vrijeme je za pocetak konkretnih akcija. Naime, uskoro ce biti odoslata poruka namjenjena vanjskom i unutarnjem politickom i medijskom svijetu na engleskom jeziku. Teziste te poruke ce biti informacija da se Hrvatska nalazi u teskom stanju Institucionalne i Ustavnopravne krize te da ce od 01.11.2008 u HR zavladati Oligarhijska Diktatura.

Hrvatskoj su nuzne drasticne promjene i to pod hitno. "Neprincipijelnu Koaliciju" treba zamjeniti "Principijelna Koalicija". Posto neki clanovi pollitika.com jos uvijek ne razumiju znacenje takve koalicije, odlucio sam da je malo bolje definiram. "Nepricipijelnu Koaliciju" sacinjavaju svi oni cimbenici koji aktivno ili pasivno podrzavaju legitimitet i legalitet ovogodisnjih Parlamentarih Izbora bez obzira pripadali li oni "Pobjednickoj" ili "Gubitnickoj" strani.

Hrvatska je zemlja ogromnog potencijala. Svi mi tezimo za istinskim demokratskim promjenama i boljoj buducnosti koje nece doci same od sebe. Iako se u Hrvatskoj vrti jos uvijek jedan te isti film zvan "Psi Laju, a Karavane Prolaze", na svu srecu postoje one snage koje zude za promjenom tog filma sto se i jasno da naslutiti u obliku nedavnog "gradjanskog" te "kulturnog" neposluha. Medjutim te iskrice jos uvjek nisu dovoljno snazne da se pokrene "lavina". Vecina ceka glavnog pokretaca, ali od tog pokretaca jos uvijek niti slovo "p". Daljnje cekanje nas vodi jos dublje u ponor.

No, posto sam ja buntovnik po prirodi s ogromnim "razlogom", cvrsto sam odlucio da prekinem s tim "cekanjem" te zapocnem poduzimati konkretne akcije s ciljem da se Hrvatska otrgne iz cvrstog zagrljaja one nase sramotne "Vazali bili, Vazali i ostali".

Dakle tko god podrzava ovu akciju, s Vasim dopustenjem cu staviti vasu suglasnost na kraju te Poruke u obliku Vaseg nickname-a.

Pozdrav,

hanhan

P.S. Gale kao sto sam ti vec i prije napomenuo, pozadina postoji.

Tagovi

Komentari

Pravi smjer akcije bila bi

Pravi smjer akcije bila bi promjen amentalnog sklopa ljudi u ovom društvu, a to je jako, jako dug proces i do njega se teško može doći prosvjedima i sličnim akcijama. Na kraju ipak ostaje surova istina da ljudi jedu ono što su si sami skuhali. Sve ostalo su samo nijanse, koje ne mijenjaju bitnije ukupnu i opću sliku.

Tko je glasao

Hanhan, Spomenul si u

Hanhan,
Spomenul si u novijem dnevniku Hrvatsko Prolječe i da treba do njega doči.
Osobno mislim da je ono počelo i to se vidi na pollitika.com svaki dan.
Isto se vidi da političari redovno pratiju i uzimaju ideje i kritike na njihove poteze uzimaju ozbiljno.
Veči problem imamo mi međusobno i to zbog naših prepucavanja koja znaju biti djetinjasta.

Tko je glasao

Zoross Vidis Hanhan mnogima

Zoross
Vidis Hanhan mnogima se svidja kao i meni sto si za akciju i sto se ne miris sa situacijom. Medjutim odgovaras na provokacije i to nije dobro
za akciju jer sa zamagljuje sustina i odvlaci fokus. Medjutim ne slazem se da je situacija tako ozbiljna jer su mnoge drzave u slicnom sosu. Jeidno sto bi se u HRV moglo preventivno djelovati da ne zapadne u veci sos i ne bankrotira sasvim jer onda bas nece nista ostati od iluzije neovisnosti po svaku cijenu. Neovisnost ima samo onaj ko ima para i moc (kao i u porodici). Moguce bi bilo osnovati neke interesne grupe ili lobije koje se bave odredjenim ciljevima na medjunarodnom i unutrasnjem planu, sto je vec visi nivo akcije i ima vise sanse za uspjeh, dok u "narodnu" akciju iznutra sumnjam u uspjeh...

Zoross

Tko je glasao

Svaka pohvala hanhanu za

Svaka pohvala hanhanu za akciju, ja sam uvijek za konkretne poteze. Samo jedna opaska: Hrvatska nije u ništa lošijem položaju (što ne znači da je dobro) od Italije (slučaj Berlusconi) i SAD-a (Bush itd.). Dapače mislim da se kod nas još nije došlo tako daleko.
Ali, molim vas, nemojte me krivo shvatiti, ja sam za akciju i to odmah ali budimo svijesni naše realne pozicije u odnosu barem na spomenute zemlje.

Tko je glasao

da se Hrvatska nalazi u

da se Hrvatska nalazi u teskom stanju Institucionalne i Ustavnopravne krize te da ce od 01.11.2008 u HR zavladati Oligarhijska Diktatura.

Moju podršku i potpis nećes dobiti jer ja ne mislim da se Hrvatskia nalazi tamo gdje si ju ti smjestio gore citiranom izjavom nego u društvu zrelih demokracija u kojima su protekli izbori protekli bez spomena vrijednih poremećaja: to potvrđuju i reakcije iz svih relevantnih europskih medijskih i političkih centara. Ja ti svoj potpis ne dajem i zbog toga što nisam spreman proglasiti "stanje Institucionalne i Ustavnopravne krize" samo zbog toga što moja politička opcija nije pobijedila.

PS u Hrvatskoj je format za pisanje datuma: dd/mm/yyyy

Tko je glasao

Postujem Vase misljenje.

Postujem Vase misljenje. Hrvatska se nazalost nalazi u drustvu zrelih nedemokracija. Sto se tice reakcija iz svih relavantnih europskih medijskih i politickih centara, na to mogu samo naglasiti da ce i oni uskoro biti malo vise dodatno informirani o pravom stanju politicke situacije u HR. Sto se tice politickih opcija, one vise niti ne postoje, a pogotovo nakon stvaranja "Neprincipijelne Koalicije".

P.S. Procitaj si malo dolje moj komentar u svezi datuma.

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

Gle, što se oma ljutiš?!

Gle, što se oma ljutiš?!

Čekam taj 01/11 ko ozeblo sunce, pa da se krene...a ti se uzvrpoljio pa najavljuješ što? Poruku na engleskom jeziku o stvarnom stanju stvari u Rvackoj! I tražiš blanko potpis...ne ide to, ozbiljni smo ljudi(?)!

Pa zar nema ovdje poruka, što poruka - urlika, na volju ti?! Zar se trebamo još jednom izjašnjavati za neku možebitnu akciju?? Nije li naše prisustvo ovdje, jasna (silom prilike ne i glasna) izjava/potpis?

Ajde više da se (po)krene...Od najava i pretpremijera sam umorna...

Ja sam tu relativno nova i sve čitam
"...postoje one snage koje zude za promjenom tog filma sto se i jasno da naslutiti u obliku nedavnog "gradjanskog" te "kulturnog" neposluha."
pa onda ap-ovo nabrajanje aktivista (btw na onom TiAktiv su datumi stari najmanje pola godine??) koji su eto nešto (po)krenuli, i sve ne znam da li je to zahvaljujući njegovom osebujnom stilu ili sam slijepa kod zdravih (dobro, priznam ne baš zdravih) očiju, ali ja lutam bespućima cyber svijeta i ne pronalazim puno...na ulici također muk... iz medija manje-više unisone, uhu ugodne melodijice...magla svuuda, magla oko nas...

No, valjda je to to doba godine; biće postN.G. depresija...

Statistička pogreška

Tko je glasao

Nemam ništa protiv ove

Nemam ništa protiv ove inicijative. Nemam ništa ni za. Tko voli nek izvoli. Svatko se ima pravo boriti za svoja uvjerenja. Ja se u tome ne vidim i ne mislim time da na bilo koji način podržavam ni neprincipijelnu niti bilo kakvu drugu koaliciju.

Tko je glasao

Ne znam zašto (u stvari

Ne znam zašto (u stvari znam, ali neću reć :-)) ali nekom tko mi citira američki ustav i školovan je u Americi, ne vjerujem na prvu...pa ni na drugu!
Kad konkretiziraš, daj se javi; amerikenjac!
I btw; vani nisu trzali niti kad jesmo krvarili!
Ja sam za ples (na Trgu)!

Statistička pogreška

Tko je glasao

Sranjator61 ! To je Vase

Sranjator61 !

To je Vase osobno pravo. Osim toga samo da napomenem da sam skolovan i u Zagrebu. Medjutim kakve uopce ima veze moje skolovanje s temom o kojoj se raspravlja?!
"Politika je Kurva" i to je svakome jasno.
Sto se tice plesa, samo Vi zaplesite i uzivajte.

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

Zar cete i vi putem

Zar cete i vi putem Ukrajine, Gruzije, Nigerije, Kenije...

Dajte, ljudi, uozbiljite se malo. Koga to vani zanima broj biraca po izbornim jedinicama na Balkanu ?. Mozete postici jedino to da vas jos cvrsce vezu za Rest-Jugoslawien. Ionako jedva cekaju neki novi razlog za to, prosvjedi i politicka nestabilnost bili bi idealno opravdanje.

Dao Bog da vam to bude najveci problem u slijedecih 10 ili 100 godina...

Tko je glasao

Zahvaljujem Vam se na Vasim

Zahvaljujem Vam se na Vasim lijepim zeljama i podrsci koju nam srdacno upucujete. Za vasu informaciju "Jugoslawien" je vec odavno prestala postojati.

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

Za vasu informaciju

Za vasu informaciju "Jugoslawien" je vec odavno prestala postojati.

O, ja to iskreno vjerujem, bolje reci: nadam se. I sto se mene tice - nije trebala nikada ni postojati.

Ali, niti je mene niti Vas netko pitao kad je 2x sastavljana, niti ce nas netko pitati ako ju ponovo pozele slagati. Jer, da parafraziram ono upozorenje na opasnost od fasizma (dodao bih: i od komunizma...) - " Jer utroba je jos uvijek plodna iz koje se to nekoc rodi ...".
A ne mora se to ni zvati upravo : Jugoslavija... Postoje mnoge varijacije na istu temu, zar ne?.

Ja Vama ne odricem DOBRU NAMJERU, ali je dobro poznato i to da je "...Put u pakao poplocan dobrim namjerama...". A, i privatno i povijesno iskustvo covjeka uci da nitko nikome ne pomaze ako i sam od toga koristi nema. (Siguran sam da bi, na primjer, i susjedi Slovenci svesrdno pomogli - pod odredjenim uvjetima !).

Podrsku bih Vam rado pruzio ( ne samo moralnu !) kad bi to bio nekakav dobro promisljen projekt, nesto cime bi se postigli konkretni ciljevi, na OPCE DOBRO SVIH u drzavi Hrvatskoj.
Ucinite nesto protiv korupcije i nepotizma, uvjeravajte ljude da je BOLJITAK SVIH moguc samo mukotrpnim, strpljivim, dugotrajnim radom. I ne samo politickim, nego i konkretnim "zavrtanjem rukava". A izbori su prosli, doci ce i drugi (mozda mnogo prije nego li se na njih racuna...), to je sada lanjski snijeg...

Znam, zvuci kao prodavanje jeftine pameti, ali to se pokazalo najboljim.

(Svedska nije imala ni "Oktobarsku" ni "Februarsku" revoluciju, pa je ipak blize socijalizmu nego je SSSR (ili YU) ikada bila...).

Tko je glasao

"O, ja to iskreno vjerujem,

"O, ja to iskreno vjerujem, bolje reci: nadam se. I sto se mene tice - nije trebala nikada ni postojati..."

To je tocno, zato i postoji CEFTA koja nam donosi vise dobroga nego losega, osim toga u nju nisu ukljucene samo bivse clanice SFRJ. Hrvatsko trziste je ionako premalo i presiromasno za neki daljnji uspjesan razvoj Hrvatskih firmi, a ujedno i Hrvatskog gospodarstva.

"Ja Vama ne odricem DOBRU NAMJERU, ali je..."

Nazalost takva je realnost u kojem zivimo, medjutim postoje i izuzetci.

"Podrsku bih Vam rado pruzio ( ne samo moralnu !)..."

Zahvaljujem na Vasem solidnom i vrlo korektnom komentaru.

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

Istina je, prestala je

Istina je, prestala je postojati svugdje drugdje, jedino je u glavama Jugoslavljena jos ukalupljena.

Tko je glasao

Hehe. Pitanje je samo koliko

Hehe. Pitanje je samo koliko je to glava Jugoslavena i mogu li te glave biti relevantne. Koliko sam primjetio, to je prosla svrsena tema, dok pojedinci koji se furaju na taj film (furanje te price na bilo koji nacin) vec 10 godina ne mogu preci prag. Cak niti ujedinjeni.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

Ma iako nekada popizdim,

Ma iako nekada popizdim, ipak me tjesi kada mi prijatelji u Hrvatskoj, pri telefonskom razgovoru, kazu: "Koliko ih je na pollitika com. toliko ih je i u Hrvatskoj.
Zivio mi!

Tko je glasao

vidim da je pitano niže

vidim da je pitano niže dolje zašto baš 1. 11. 2008.? zašto studeni?

i makar me inicijativa zanima, malo je prerano da na osnovu rekla-kazala bilo tko da podršku bilo čemu što nije apsolutno jasno definirano s jasnom pozadinom, ovako...

Tko je glasao

Posto sam skolovan u

Posto sam skolovan u Americi, zabunio sam se s redosljedom sto se tice samog datuma. Americka verzija 01/11/2008. a nasa verzija 11.01.08.

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

Sto mislis o tome, mozda bi

Sto mislis o tome, mozda bi mogla biti americka verzija: 2008/01/11?

Tko je glasao

Ako se radi o problemu

Ako se radi o problemu premašenog limita od 5 % odstupanja broja birača po izbornim jedinicama (na što su naše INSTITUCIJE samo odmahnule rukom a što eksplicitno piše u izbornom ZAKONU !!!), onda sam ja IN.

Ali, naravno, tek kad vidim što konkretno potpisujem :-)

Svaka pohvala za inicijativu i daj što prije taj tekst da ne čekamo dugo ...

Tko je glasao

OK, tekst ce biti predocen

OK, tekst ce biti predocen na pollitika.com i to vrlo brzo.

Sramotna je cinjenica da takvu inicijativu ne poduzimaju svi nasi "branitelji" demokracije.

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

Zipa Hanhan. Na pollitici

Zipa Hanhan.

Na pollitici je od nove godine postalo prilicno zivo. Nekoliko je likova krenulo sustavno furat promjenu. Ti, Potjeh, ja. Stefan je krenuo isto konstruktivno, Mucke dere i dalje svoj dio razotkrivanja, Esperanza isto naginje, Zvone se javlja, Garpa cijelo vrijeme cekam da obavi bar dio price o kojoj trubi, Ap je vec rijesio momenat inicijacije i tako dalje (isprika svima koje sam previdio).

Eh sad. Jeli sramotna cinjenica to sto nisi dao podrsku niti jednoj od tih ekipa? Ja bih rekao da nije. Kao sto nije niti cinjenica da tebi velik dio ekipe nije dao podrsku. No nije stvar u tome. Stvar je u interakciji i usuglasavanju, jer bez toga ne ide. Osim ako nisi dovoljno jak da nadjacas svu ekipu i da se kolo okrene upravo po tvojem iskljucivom zahtjevu.

Mozda jesi dovoljno jak, ko zna. No, morat ces se poprilicno, da ne kazem stostruko dokazat, ako zelis furat iskljucivi film. U svakom slucaju, nama nije problem cekat.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

Zipa sad ti Gale, "Sramotna

Zipa sad ti Gale,

"Sramotna je cinjenica da takvu inicijativu ne poduzimaju svi nasi "branitelji" demokracije."

Ti si izgleda ili mene krivo razumio ili se ja nisam dobro izrazio jer izgleda da je ovdje doslo do nesporazuma. Ta poruka se odnosi na nase javne politicke figure kao npr. drlesar-a i druge koji predstavljaju "volju" Hrvatskog gradjanstva u Saboru RH, a koji su svojevoljno postali sramotnim clanovima "Neprincipijelne Koalicije". Poanta je bila da je taj "job" officijalno u biti posao za oporbenjake koji se "furaju" na tzv. demokraciju, a ne nas "smrtnike". zisku?! Pa zakaj ih uopce i placamo?

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

Ono sto bi trebalo biti i

Ono sto bi trebalo biti i ono sto jeste, nije isto. Za ono sto bi trebalo biti, potrebno je preci odredjeni put.

Po pitanju Lesara, morao je Lesar progutati i zesca *****, tako da me ne cudi da je na ovo tvoje konkretno potpuno oglusio. Naravno, to ne znaci nista lose po pitanju ispravnosti Lesara (mada stvar ugrozava duhovno zdravlje), vec postavlja u pitanje kontekst iz kojeg se niti tvoja inicijativa ne moze izdvojiti.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

Koja glupost znači ti ne

Koja glupost
znači ti ne priznaješ izbore.Ako imaš dokaz da su izbori nelegitimni onda to moraš riješavati legalnim putem(kroz institucije).... ako već težiš istinskim demokratskim promjenama.
Ova tvoja akcija je totalno besmislena i smrdi mi na neku kontraobavještajnu igru kojoj je za cilj prikazati BLOGERE u javnosti kao neozbiljne ljude a blogerske stavove nerelevntnim u pogledu pojedinih političkih pitanja.
Ne bu prošlo kod mene i ja ovakove gluposti tj. špijunske trikove ne podupirem

Tko je glasao

Ja sam se vec izjasnio vec

Ja sam se vec izjasnio vec nekoliko puta sto se tice legitimnosti izbora. Legalni putevi u Hrvatskoj ??!! U drzavi u kojoj se Ustav te ostali zakoni krse po svakodnevnoj bazi.

Napad je najbolja obrana, a s tim Vasim "kontraobavjestajnim" komentarom Vam je pala maska.

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

Ako znaš da se zakoni krše

Ako znaš da se zakoni krše onda pokreni inicijativu (to ti je i obaveza), objavi javno pa ćeš dobiti potporu javnosti ...naravno ako to i argumentiraš.
Ovako pričati neargumentirane gluposti i navlačiti ekipu po meni donosi više zla nego koristi u tom tvom svetom pohodu protiv neprijatelja koji nema niti ime niti prezime.

Očekivano o tebe...kontranapad na napad, samo što moj napad nije bila obrana kako ti kažeš Oligarhije nego obrana neovisnih blogera (kao što sam i ja ) koji nemaju veze ni sa jednim klanom.

Dakle kad argumentiraš to što tvrdiš onda ću ja smetnuti sa uma svoju pretpostavku o možebitnom špijunskom triku.
Na ovom portalu argumenti su uobičajena pojava.

Tko je glasao

Dobar Vam je taj

Dobar Vam je taj vic..."objavi javno pa ces dobiti potporu javnosti"... pa vecini je sasvim jasno kakav medijski rezim prevladava u HR. Svatko tko bi isao objavljivati jednu takvu vijest u nasoj zemlji u kojoj na veliku sramotu postoji "Neprincipijelna Koalicija", taj bi se automatski nasao u vrlo vrlo nezgodnoj situaciji. Osim toga, svjetskoj i nasoj javnosti se ide s potpuno "CVRSTIM ARGUMENTIMA".

No, bez obzira kakav ce odjek imati ta Poruka na domacoj i medjunarodnoj sceni , meni osobno je jako vazno da znam da se vise na nalazim u "PASIVNOJ" zoni te da sam s time zapoceo ispunjavati svoju gradjansku duznost ili kako ste Vi napomenuli "Obavezu".

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

__ Odlično majstore drago

__
Odlično majstore drago mi je da si napredovao na osobnom planu.
Jesi pokupio od Sanadera te PR fore pa vadiš rijeći iz konteksta.?
Sad si se ti otkrio tko si.

Tko je glasao

Nije uopce vazno tko sam ili

Nije uopce vazno tko sam ili sto sam. Osobno se smatram obicnim gradjaninom RH kojoj je moralna duznost poduzeti svaku mogucu AKCIJU s ciljem sprecavanja daljnje postojanosti "banana" drzave u kojoj prevladava "Neprincipijelna Koalicija".

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

Nije uopce vazno tko sam ili

Nije uopce vazno tko sam ili sto sam. Osobno se smatram obicnim
gradjaninom RH kojoj je moralna duznost poduzeti svaku mogucu AKCIJU s
ciljem sprecavanja daljnje postojanosti "banana" drzave u kojoj
prevladava "Neprincipijelna Koalicija".

Jako je važno tko si i što si. Zašto za svoje aktivnosti biraš model djelovanja multilevel marktinga? Meni tu puno toga smrdi. Koristim svoje pravo da te ne podržavam. No svejedno se i dalje smatram aktivnim građaninom.

Tko je glasao

Tu ste u potpunosti u krivu.

Tu ste u potpunosti u krivu. Nije vazno tko sam i sto sam nego je vazno sto ja simbolicki predstavljam te za sto se zalazem.

Bolje se bavite sa rjesavanjem smrada koji prevladava po cijeloj Hrvatskoj. Mozda bi se i Vi osobno trebali uputiti u Austriju po instrukcije.

Sto se tice Vase podrske, ja cu Vam odgovoriti jednom recenicom koja proizlazi iz 1. Clana Ustava SADa:

"I May Not Agree With All That You Say, But I Will Defend To The Death Your Right To Say It!"

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

Pa svi se mi ovdje na

Pa svi se mi ovdje na pollitika.com bavimo rješavanjem smrada po cijeloj Hrvatskoj samo što svatko od ima svoj način...
Ja osobno cijenim argumente
Općenito stvaranje neutemeljenog kaosa ne ide na ruku nikom ,osim Amerikanerima i sličnim u Iraku :) , jer tada prevladava bijes i inat a ne racio.
Obični ljudi (birači) imaju kredit (tj.posao i roštilj) i sve dok bilo koja vladajuća struktura u RH osigurava uvjete za vraćanje kredita bit će u igri.
Ako si već bio u americi onda znaš što je tržište :)

Tko je glasao

Što je 1.11.2008.? Kako bi

Što je 1.11.2008.?
Kako bi bilo objaviti to za što tražiš potpis? Ne možeš skupljati potpise na neviđeno.

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Tu se govori o simbolicnim

Tu se govori o simbolicnim potpisima potpore u obliku nickname-a, a ne o nekim zvanicnim potpisima (ime, prezime, itd). Medjutim oni ionako nisu uopce presudni. Poruka ce biti odoslata bez obzira na nicknamove ili ne. Cijeli tekst poruke ce biti predocen javnosti na pollitika.com uskoro.

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

hanhan, već sam prije

hanhan, već sam prije pisala na tu temu, pa da se ne ponavljam: ekipa vani, they don't fuckin' care, daj shvati već jednom!! kad bi bile demonstracije, po mogućnosti s puno krvi, e to je već druga priča, ali ove prepiske, dopiske, čujte Sanader nas je prevaril', šmrc, šmrc, pa ovaj grozni DIP, a zamislite molim vas SDP nije pobijedil a po svim indicijama je trebal' i šta sad da mi radimo..itd.itd. FORGET IT!

stvari prvo treba uzburkat' i probat' riješit OVDJE, capisci? da, znam, sad ćeš reći, pa kako ovdje kad to nije pravna država, blablabla....gle, ne znam točno, nisam tak' pametna i ne mogu ovak' ad hoc, nešto mudro predložit' , itd. ali sam sigurna u jedno: slanje mejlova urbi et orbi - NO GO. to je bilo prihvatljivo kad su ovdje bio rat, kad je bilo krvi, kad su i interesi EU i šire bili potencijalno ugroženi itd. itd.

CC

Tko je glasao

Ovdje nije bitno koliko mare

Ovdje nije bitno koliko mare likovi iz vana, koliko je bitno da ova inicijativa urusava legitimitet izbora. I to je OK. Pogotovo ako uzmemo u obzir jedan klasican detalj, poput onog o referendumu za NATO. Dakle, stranke su dobile glasove na temelju obecanja koja sada ne zele realizirati. Tako nesto naravno da ne moze imati legitimaciju, bez obzira na formu koja se poturala.

A tu onda jos ispada da niti forma nije ispostovana. Kud ces vise? :-)

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

ma gledajte dečki, i gale,

ma gledajte dečki, i gale, i hanhan, i mucke i frederik....jesam koga zaboravila? ja JESAM za action, nemojte mislit da nisam, i JESAM svjesna da se radi o našim životima, itd. itd. da ne gnojim sad tu....samo, je** ga, malkice sam skeptična...evo čak i ovaj planirane demonstracije, sindikat i to. OK. Fine. Ali, sjetimo se kako su prije te akcije prošle (je, dobili bi neku siću, neko novo obećanje, povišicu plaće, ovo, ono...) i onda opet sve po starom je išlo, right? Right. Ne znam, fakat ne znam kako to sindikalci zamišljaju, ali možda bi trebalo razmišljat o objedinjenu akcije/akcija...da se opet ne rasprši sve...oni će tražit, lupam na pamet, veće minimalne plaće, mi ćemo tražit...šta? poništenje izbora?! referendum za EU? hoćemo li tražit da Sanki na Trg bana Jelačića donese više te, da prostite, jebene račune? Hoćemo tražit da se ovu napuhanu budalu, sorry mrače, znam da ga voliš :)) Milanovića javno objesi za rep konja because he totally fucked up the whole SDP victory project - pa je, možemo to i tako gledat, zbog svog jebenog EGA i lajavosti koju neki - krivo - prevode pod "imanje muda" zajebao koliko ono posto birača, blabla, truć-truć....

ma joj, ima toliko toga u ovoj zemlji što ne valjda da ne znam uopće ....ne da mi se sad...

CC

Tko je glasao

Ma i to sto kazes. Dreka se

Ma i to sto kazes.

Dreka se toliko nakupilo, da cemo morati sustavno rjesiti problem odvodnje. Znaci, nabaviti plan grada, nabaviti smrkove i pocistiti kako bog zapoveda.

Jer od ovih ho-ruk shema fakat nema neke vajde.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

je, fakat....ali znaš što

je, fakat....ali znaš što me brine....čak i kod one sorte ljudi koji zbilja žele nešto konkretno učiniti za opću dobrobit - at the beggining of nečega prepuni su zanosa, euforije, ono, ajmo, sve može, itd. a kad dođe prva prepreka žešća, i/ili kad treba žešće potegnut', žrtvovat svoje vrijeme, ovo, ono..e, onda kreću momenti tzv. kontemplacije pa se tako ego, super ego i id razgovaraju typo, pa jel to to, jel to ima smisla, hm, ne znam jesam li ja tome dorastao/dorasla, ma, trebam li se uopće petljat dalje s time - you pick one

a ona druga sorta (recimo da je to većina, plebs) ima uglavnom stav: to nije moje pivo :))

iz osobnog iskustva to govorim: jednom sam ostala bez posla (jer sam htjela organizirat ekipu da krenemo u akciju, itd. da bi SVIMA bilo bolje); drugi put sam zamalo ostala bez posla (zbog slične stvari !) ali me spasio bivši šef (tek sam kasnije vidjela zapisnik s navodnog razgovora samnom gdje sam sama kao rekla, da imam privatnih problema pa da očito ne mogu više dobro raditi, itd.)

CC

Tko je glasao

Neki udju u igru iz sale,

Neki udju u igru iz sale, neki cak i iz gluposti. Neki kroz vrijeme shvate da je zalogaj prevelik, neki bace sve u zrak, neki ostanu na stand byu, a neki izguraju do kraja. Tisucu ljudi, tisucu prica. No sve u svemu, panta rei.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

...ne sjećam se primjera

...ne sjećam se primjera kod nas da je netko nekad pošteno priznao da je mu/joj je "zalogaj prevelik" osim slučaja dr. Velimira Sriće koji je odstupio s čela Gradskog poglavarstva nakon nekoliko mjeseci. No, ovdje se nije radilo o tome da on ne bi bio dorastao zadatku nego, kako je bio izjavio, on jednostavno nije očekivao da su korupcija, nepotizam i sl. baš TOLIKO rašireni, da blokiraju bilo kakve suvisle akcije, itd.).

CC

Tko je glasao

Govorim o iskustvima

Govorim o iskustvima aktivista, ne o medijskim zvijezdama. Medijske zvijezde su vec samom tom cinjenicom najcesce uspjele u ostvarenju svojih zelja.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

Postoje svakakve vrste ekipa

Postoje svakakve vrste ekipa na medjunarodnoj sceni kao i kod nas. Istina jest da nekih nece biti briga, ali nekih ce itekako biti briga sto se sve u HR dogadja. A posebice onih cimbenika koji imaju direktne/indirektne veze s nasom drzavom, bilo to u politickom, poslovnom ili u nekom drugom obliku.

Tu se vise ne radi o pitanju "Pobjednika" ili "Gubitnika" nego o problemu postojanja "Neprincipijalne Koalicije" koja ovoreno podrzava tesko stanje Institucionalne i Ustavnopravne krize koje prevladavaju na nasem podneblju. Poruka ce biti ionako upucena ne samo vanjskom svijetu, nego i nasem unutarnjem.

S obzirom da je Mucke vec najavio moguce prosvjede u trecem mjesecu, smatram da bi bilo jako pametno da se masovno izadje na ulice po cijeloj Hrvatskoj te na taj nacin iskaze nasa puna solidarnost i podrska jednoj takvoj akciji jer se ionako radi o svim nasim zivotima.

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

Ti si Hanhan borac i to mi

Ti si Hanhan borac i to mi se sviđa. Evo u Italiji se na ulicama tuku s policijom i za manje stvari. Slušam danas Severa koji o istome govori, o uličnoj demokraciji, a sve je to u okviru zakona i normalno funkcioniranje demokratskih procesa. Švicarci još sve odlučuja na stari seljački način, na javnim skupštinama svih, a naša se politika sakrila iza staklenih vrata, a ruke drže ispod stola (baremo oni što sada trguju)

Tko je glasao

U Italiji su demonstacije

U Italiji su demonstacije folklor, ne oblik demonstracije moci. Tako nesto nije interesantna pojava, vec naprotiv pojacava opcu birokatiziranost odnosa moci.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

Vidis Gale, ne čudim se

Vidis Gale, ne čudim se uopće da je ap u tebi uvijek vidio posebnu "snagu napretka". Pa ćeš shvatiti što želim reći!

Naime, nije uopće važno kako se demokracija radi nego da se provodi. Kad ne ide kroz institucije sustava onda se prelijeva na ulice i obrnuto. Javne demonstracije, i pendreci zauzvrat, nikada nisu folklor onome tko u podjeli pendrečenje učestvuje, mada to tako na TV lijepo izgleda kad se gleda iz udobne fotelje svoga toplog stana. Jer nije lijepo ni onome tko dobija pendrekom po glavi, ni onima koji policiju guraju na ulicu. To je tako, to su sve političke odluke, koje mogu lako završiti s teškim posljedicama za sve one koji izlaze na ulice s različitim namjerama ( npr to nisu samo demonstranti nego i talijanska Vlada koja inače tanko stoji i katkad joj treba mala ulična pretjeranost da padne - a to su onda teške posljedice po političke ljude i njihove sudbine). Zato nikada ulicu ne treba potcjenjivati, a ona se formalno zametne katkad i radi najglupljh povoda (kao kod nas "slučaj 101")

Razloga uvijek ima, pa bih se ipak vratio na ono što si negdje i sam naglašavao - sva moć vlasti se u demokratskim procesima prenošenja moći krije u parlamentu, dakle među zastupnicima u Saboru. No naš Sabor je već do sada tradicionalno većinom bio samo bio preformans kojieg je režirala vlada, a nimalo obrnuto, i u tome je bit naše demokratske jalovosti. Nikada se, ti dobro "uhljebljeni" pojedinci, a navodni narodni odabranici, nisu usudili vladi javno opaliti šamarčinu i kad je pretjeravala (npr. u obrani dugoprstića), nego su pred svima nama poslušno izglasavali podršku i povjerenje, pa se danas čude kad nestaju iz Sabora, Eto i HSLS pomalo nestaje u izmaglici (vidi Crodemoskop prognoze) mada baš njih Sanader u kombinacijama više nagrađuje podjelama funkcija nego nešto važniji HSS, valjda zato jer mu je "trojanka" Đurđa na pladnju izručila prevažnih HSS-ovih 6 glasova (al i na njhovu se poslušnost u budućim "akcijama" mogu više osloniti nego na jogunaste HSS-ovce).

Ovdje se ustvari radi, da među strankama i njihovim zastupnicima koji će sve to poslušno potvrditi u Saboru, postoji dobar trgovački njuh ali ne i duh političke odgovornosti - kako to lijepo CC naglašava - pa tako već imamo apsurde, da Seljačka stranka u pohodu na vlast mora odustati od poljoprivrednog ministarstva mada im je samo to bila udarna izborna tema, ili da je već sada jasno kako će svi odustati od ZERP-a ili referenduma za NATO mada su baš na tome osvajali i onih malo zadnjih glasova pred vlastito "političko nestajanje". Dosljednost i odgovornost prema vlastitoj političkoj bazi tamo više ne stanuje.

Kod nas se zato više uopće ne radi o pojedinim strankama ili čak političkim osobama, nego u sustavu koji se grešno reciklira, što je jedino moguće u potpunom odsustvu osobne i političke odgovornosti. Krucijalno je pitanje kako vratiti osobnu odgovornost u političke institucije i funkcije, ali se time trenutno malo tko bavi (s jedne ili druge strane ulice).

Dok smo još na ulici da se spomenemo npr. Vinka Suindičića, koji je kao turist s lažnim imenom se iskrscao na londonski Hithrow aerodrom, uzeo rent a car i krenuo u škotsku da smakne Štedula. Policija ga je slijedila već cijelim putem natrag i uhapsila samo zato što je Štedulova dobroćudna susjeda vidjela auto neobične registracije, koji se stalno mota po okolici, pa mu je zapisala broj i odmah po atentatu dala policiji. Kod nas u "remetinačkom slučaju" su slična reagiranja građana zanemarena., jer je bolje sve zametnuti i gurnuti pod tepih, nego otvarati probleme u nadležnim institucijama.

Tko je glasao

Moram pojasniti prethodni

Moram pojasniti prethodni komentar o demonstracijama kao folkloru, a ne obliku demonstracije moci. Koliko mi je poznato naime, u Italiji je u neko vrijeme svaka 4 mjeseca padala vlada i to kroz par godina. I sto se dogadjalo? Vracali su se opet isti ljudi, nakon sto bi se isfuro krug. Sa jednakim sposobnostima i jednakim utezima kao sto su bili oni od pocetka.

Same pak demonstracije nisu ucinile znacajnu promjenu, jer je na kraju opet sve ostalo isto.

Takav oblik demonstracija nije suvisao, jer demonstracije nisu radi demonstracija (bilo bi opasno da tako nesto bude stvoreno), vec radi davanja do znanja da odredjena politicka struktura ima zaledje naroda. Upravo kazem politicka struktura, s obzirom da ako narod nema kanale sprovedbe svoje volje, tada je badava cijela prica. Jer ce ekipa izrotirat, ljudi ce se izmoriti i sve ce biti po starom.

Upravo zato, bitno je kod svakog poziva na ulice jasno utvriditi zeljene ciljeve, te nacine kako te ciljeve ostvariti, te utvrditi same prenosioce moci kako ne bi doslo do ponovnog uzurpiranja cijelog kanala, sto je u prvom redu i uzrokovalo demonstracije.

Dakle. Demonstracije svakako da, narod na ulicama svakako da, ali sa vrlo jasnom porukom i suvislim nacinima koji osiguravaju realizaciju te poruke. I u tom kontektstu demonstracije postaju kvalitetnom stvari. Ostalo vrlo moguce da nema smisla.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

hanhan go on i jedva čekam

hanhan go on i jedva čekam 11.1.2008.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci