Tagovi

Osovina Bandic-Glavas-Kerum-(prikriveni Sanader)

S danasnjom javnom podrskom Glavasevog HDSSB-a Milanu Bandicu za Predsjednika HR konacno se moze zakljuciti da je stvorena osovina Bandic-Kerum-Glavas. SU je zajedno sa svojim novonastalim koalicijskim partnerima umirovljenika takodjer uvidio svoju sansu da postane parlamentarnom strankom pod svaku cijenu te se je odlucio prodati svoju dusu djavlu. Zasto da ne? Pa Hrvatska je vec zadnjih dvadesetak godina moralno unistena zemlja, raj "na zemlji", da ali samo za mafijase i (ne)sposobne muljatore. Ako ih ne mozes pobijediti, pridruzi im se.

Sasvim je ocigledno da tu osovinu podrzava krupni kapital Todoric-Kerum iza kojega stoji cak i sam Sanader. Eh da, taj Sanader jos uvijek vjesto vuce sve konce iza kulisa. Govori se da nam se mafijaska Vlada raspada, medjutim da li je to bas tako? Svakako da nije. Djurdja nam se nakrala na desetine miliona eura pa zbrisala, Sanaderovi HRTovi klaunovi provode strahovladu bez ikakvih problema, konvencijalne mafijase svakodnevno pustaju na slobodu, Milinovic (HDZov vrac medicine) i Suker su nedavno unaprijedjeni, Kosor jos uvijek slusa svojega "Big Bossa", sve je po starom tako da zapravo ne postoje nikakve sanse da mafija padne s fotelje. Pa ona drzi sve konce u svojim rukama. Odlazi nam Mesic. Medjutim dolazi nam nova ili pak stara HDZova "mega star". Ne, tu se uopce ne radi o Hebrangu, nelogicnom propalitetu koji ne kuzi sto mu se stvarno priprema iza ledjiju, nego se tu radi o Bandicu, Sanaderovoj "mega zvijezdi". Primorac i Vidosevic su takodjer Sanaderove prikrivene marionete koje se nalaze u pricuvi. Pa zar je stvarno bilo za povjerovati da HDZ ide na predsjednicke izbore samo s jednim kandidatom? Jadna li nam drzava u kojoj vladaju jedni te isti ljudi i to vec 20 godina. Mafijasi su nam drzavu u potpunosti opljackali, unistili, prodali, rasprodali, pokrali, srednji sloj vise niti ne postoji, uspijeli su uspostaviti banana drzavu.

Kao sto sam jos i prije tvrdio glavni cilj Sanadera je pod bilo koju cijenu dograbiti se Predsjednicke fotelje izravno ili neizravno. Zasto? Pa on s time postaje gospodar cijele Hrvatske. Imat ce sve oruzane snage i tajne sluzbe RH pod svojom kontrolom. On ionako vec sada drzi MUP, Ustavni Sud, HRT te ostale glavne medije u svojim rukama.

Tko ili sto jos moze spasiti Hrvatsku? Revolucija ili neki treci put?! Taj treci put svakako ne predstavljaju niti Glavas, niti Bandic, a niti ni Kerum. Jedini i casni u politici koji zaista zele dobrobit za Hrvatske gradjane su ljudi poput Dragutina Lesara, a takve zvijerke su kod nas na zalost vrlo rijetke.

Tagovi

Komentari

@hanhan Dragutin Lesar je

@hanhan
Dragutin Lesar je bio inicijator sastanka prošli tjedan u Zagrebu, izašao je s nekom idejom oživljavanja Hrvatske radničke stranke i cijeli sastanak je protekao u nemuštoj atmosferi. Lesar se pokazao vrlo slabim organizatrorom skupa. Jači je kao individualac u Saboru nego kao organizatorska zvjerka. Takav - vrlo, vrlo blijed!
Traži se vođa Trećeg puta, ukoliko to bude osoba od formata i karizme, ima šansi da se obje, prilično potrošene stranke, HDZ i SDP, potisnu s političke scene.
I mislim da se Sanadera precjenjuje i da su mu odavno istražitelji trebali pokucati na vrata. Kako se to ne događa on se javlja,više u strahu za sebe, nego kao moćnik. Njegovo vrijeme je DEFINITIVNO PROŠLO mada "njegovi" kadrovi nisu nestali, oni su se primirili čekajući da vide koliko je Kosorica ozbbiljna u svojoj namjeri VELIKOG SPREMANJA!Kandidat za predsjednika koji bi paktirao sa Sanaderom,Glavađšem ili kerumom, pokazao bi nezrelost za dužnost predsjednika RH!
Danimir

Danimir

Tko je glasao

To je bio tek inicijalni

To je bio tek inicijalni sastanak. Cak je i predlozeno ime potencijalne stranke "Hrvatska Radnicka stranka" upitno. Svatko ima svoje prednosti i mane. Uostalom nama ne treba vodja i u tome jest problem sto svi traze nekakvoga vodju. Nama trebaju simboli postenja, morala, casti i pravde, a Lesar zasigurno predstavlja jedan takav simbol. Ako bi se uspilo sakupiti i spojiti takve vrste simbola po cijeloj Hrvatskoj tada bi mozda postojala sansa za stvarnim promjenama u Lijepoj Nasoj...

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

hanhan 05:56 — hanhan To

hanhan
05:56 — hanhan
To je bio tek inicijalni ...

Vrlo pogrešno, i uz to držim izvan vremena i prostora, s čistim gubitkom vremena ali i s pridodanim lošim učinkom gubljenja kredibiliteta sada kada je to i javno objavljeno.

Tko je glasao

Zdravko, kada kazem

Zdravko, kada kazem "inicijalni" to samo znaci da se tek zapocelo s inicijalnim razgovorima te razmisljanjima i idejama. Nista jos konkretno za sada...ako se nista ne poduzme, ode tada HR u potpunu propast...

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

hanhan, "ključ" Hrvatske

hanhan,

"ključ" Hrvatske nalazi se u Zagrebu, među građanima Zagreba, s potporom izvan Zagreba.

Umjesto što "razmišljate", stoga "preporučam" da za promjenu učite i naučite povijest glavnih gradova i njihovu ulogu u tzv. "nacionalnom biću". Ne "pričam" baš "slučajno" stalno o Zagrebu, i nisam opet toliko "lokalpatriota" kao što djeluje onima koji n e z n a j u, i zato ne razumiju sadržaj ovoga što sam sada objavio.
A barem to nije teško promijeniti, no, očevidno je da se n e ć e, ali se promjene hoće. Temeljem čega, zar "razmišljanja"?:)

Tko je glasao

@hanhan, a da malo pogledaš

@hanhan,
a da malo pogledaš koliko od tih velikih sindikalaca zastupa radnike a koliko "radnike" .... i sve to iz udobnih stanova koje su dobili od države, tvrtki.... ili sl...
I znaš li ti uopće tko je u tzv. visoku politiku odnosno u Sabor ušao direktno iz sindikata .... tobože braniti prava radnika koje su zaboravili isti dan kada su izabrani...
A sve pošteni, ugledni, pravedni.... i bla bla bla

SU - Stranka umirovljenika

Tko je glasao

@hanhan Simboli su

@hanhan
Simboli su važni, ali političke promjene nose kvalitetni organizatori a to podrazumijeva mukotrpan,kvalitetan rad.Vođe treba biti, ali ne egoističnih, autokratskih, narcističkih kakvi se kod nas u većini pojavljuju. Lesar i inicijatori oko njega nisu pokazali volju za tako nešto. Posebno su bili gluhi za kritičke primjedbe i sugestije. Kao prvo, koncept stranke okrenute samo radništvu je PREUZAK..itd.

Danimir

Tko je glasao

Slazem se s tobom. Dobro je

Slazem se s tobom. Dobro je da govoris o mnozini, a ne o jednini. Zbog toga sam i spomenuo da je cak i samo ime upitno. Medjutim to su sada sve samo poceci iz kojih se potencijalno nesto novo moze izroditi. Nazovi Lesara pa mu sva tvoja razmisljanja "baci" u lice. Sumnjam da je on osobno gluh na kriticke primjedbe i sugestije ako imaju smisla. No, kao i u svakoj demokraciji, vecina daje zadnju rijec.

Live Free or Die !

Tko je glasao

Svakako bi bilo korisno

Svakako bi bilo korisno imati stranku koja se ne stidi reći da je "radnička" (što bi morala biti socijaldemokratka stranka), tj. da zastupa ljude, koji žive od svojeg rada, nasuprot kapitalu. Unutar tog općeg okvira moguće su onda razne ideološke opcije, umjerenije ili radikalnije.

U registru političkih stranaka postoji Hrvatska radnička stranka sasjedištem u Samoboru, predsjednik Mladen Novosel. Da li je to ta? Na parlamentarnim izborima 2007. nastupili su u koaliciji sa Akcijom socijaldemokrata (odavno, osobna igračka njenog predsjednika) i Zelenom strankom (usprkos imenu - patuljasta stranka iz Rijeke). Druga lijeva koalicija bili su Ljevica Hrvatske, SRP i još neki. Obje su dobile po oko 0,2 posto.

Zoran Oštrić

Tko je glasao

Da, postoji već jedna

Da, postoji već jedna registrirana stranka kao Hrvatska radnička stranka i njen predsjednik bio je na inicijalnom sastanku koji je vodio Lesar. Bili su na sastanku i dva naša blogera, posebno pozdravljeni od Lesara. Zapelo je odmah na početku jer je Lesar inzistirao na užem konceptu, a nekoliko diskutanata na ideji bloka srodnih, manjih stranaka ili regionalno-lokalnih stranaka. Bio sam i ja pozvan ali kako nisam član nijedne stranke ( a jednoj lokalnoj stranci povremeno savjetujem ponešto) a i zbog zdravlja, nisam osobno bio prisutan. Po iscrpnim informacijama procjenjujem da inicijalna grupa nema vizija niti organizatorskih kapaciteta da pokrene ozbiljnu inicijativu i objedini radništvo, ali i dozvoli grupiranje(povezivanje) i s drugim, srodnim idejnim platformama.
Danimir

Danimir

Tko je glasao

Danimir, citiram: "Po

Danimir,

citiram:
"Po iscrpnim informacijama procjenjujem da inicijalna grupa nema vizija niti organizatorskih kapaciteta da pokrene ozbiljnu inicijativu i objedini radništvo, ali i dozvoli grupiranje(povezivanje) i s drugim, srodnim idejnim platformama."

Niišta neobično, godinama sam radio na tih "nekoliko" članaka pod nazivom politička doktrina Zagrebački treći put (to je zasebna materija), i izbornom programu Zagrebački treći put (što je zasebna materija), i na umrežavanju političkoga i stručnoga (tj. prvoga i drugoga) - a što tek onda u cjelilni predstavlja točku na "i". No, ljudi se vole zabavljati pitanjima "što je s radništom", "što je s nama umirovljenicima", ili "što je s nama poljoprivrednicima", ili "što je s nama hrvatskim branitemljima" itd. itd. itd., pa opet - itd. itd. itd., i "treba nam infrastruktura" - a da nisu učinili više od toga - ništa.

Stoga mora po definiciji završiti s ništa, u (samo)zavaravanju, pa i iluziji da "nešto" pokreću, ali eto, "to se ne razumije".
Ne mislim sada samo na Lesara, već na svakoga pojedinačno (naravno, mislim time i na Lesara).

Tko je glasao

Glavni zajeb takve stranke

Glavni zajeb takve stranke bilo bi propagiranje socijaldemokracije, zato jer je socijaldemokracija simbol zla, koje je dovelo do Domovinskog rata. Dakle, ne treba u to petljati ništa što bi podsjećalo na staro doba, već izmisliti nešto novo, neku novu platformu na kojoj bi se okupilo radništvo, a trebala bi se bazirati na radničkoj slozi i pravdi. Ideološkim opcijama tu nema apsolutno nikakvog mjesta, jer je potrebno ujediniti cjelokupno radništvo svih ideologija, dakle i lijeve i desne, inače neće biti uspjeha, pogotovo ne jer su ljevičari u manjini, a desničarima, ako diraš u temeljne svetinje, čim to namirišu, odustat će. Upravo je to razlog propasti i SRP-a i Akcije socijaldemokrata i ostalih neuspješnih strančica. Da su se držale boljitka radničke klase bez primjesa političke demagogije, mogle su uspjeti. Ovako ništa. Pa meni nije jasno kad ćete već jednom to shvatiti. Ako želite bolje, a što je težnja svih, napustite više tu ljevičarsku demagogiju i uhvatite se zastupanja temeljnih ljudskih principa. A koji su to, ako se želiš prisjetiti, ponovi 10 zapovijedi, ne treba ti za to biti vjernik.

My Soul

Tko je glasao

Već je odavno jasno da

Već je odavno jasno da Glavaševa stranka podupire Bandića. O osovini Bandić-Kerum-Glavaš pisao sam u dnevniku Predsjednički izbori tek su uvod u bitnu transformaciju političke scene, te u još ranijim. (Glasnogovornik te osovine ovdje je Jakša.)

Važno je PMSM u ovakvim analizama suzdržati se od pretjeranog ulaženja u detalje o tome koji je igrač "pravi", tko je samo pijun, tko vlada iz sjene itd.. To je promjenljivo i često varljivo, čak i za sudionike same (pijuni ponekad postaju kraljice!). Važno je shvatiti strukturalne odnose.

Dok su Milanović i Josipović bezlični i više liberali nego socijalni demokrati, Bandić je ideji socijalne demokracije radikalno suprotan: zastupnik krupnoga kapitala, konzervativac i autoritarni populist. (...) Bandić će, dobio izbore ili izgubio, nastaviti raditi na stvaranju nove političke snage na desnici, zajedno s Kerumom, Glavašem i nekim manjim grupama, s ambicijom da nadvlada obje danas dominantne stranke na parlamentarnim izborima. (...) Ne bi bilo neobično da Vidošević gaji iste ambicije, iako u pripremnim radnjama za Bandićem daleko zaostaje. Ne bi bilo neobično ni to, da se njih dvojica u tom nastojanju nađu zajedno. Sličan proces, okupljanja oko vođe, priprema sad i aktualni predsjednik države.

Da su s ovom osovinom povezani krupni kapitalisti kao Todorić, nesumnjivo je. Da li je pak Ivo Sanader zaista moćnik iz sjene koji vuče konce, ne znamo ni ja ni autor ovoga dnevnika, a nije zapravo osobito i bitno. (Moj dnevnik "Treći put": Ivu Sanadera za predsjednika RH! bio je sarkastičan. Nisam ozbiljno mislio da će Mesić podržati Sanadera kao kandidata za predsjednika, ali ni takav savez nije nemoguć. Umjesto Sanadera - Vidošević?) Bitno je: kako se suprotstaviti zastupnicima krupnoga kapitala i "demokracije s vođom"?

Trenutno, jasne političke alternative nema. Treba raditi u civilnome društvu, treba raditi na rušenju hegemonije nacionalističkoga diskursa (uključivo pričicu o "konsenzusu", koji u ovom trenutku znači nazadovanje demokracije tj. vladavine naroda u korist vladavine kapitala), razvoju građanskoga i radničkog aktivizma, artikulaciji društvenog antagonizma, razvoju socijalnog djelovanja i diskursa, razvoju ideje djelatne, sudioničke i deliberativne demokracije.

To je sinteza revolucije i "trećeg puta", kad se oslobodimo opsesije usko političkim. Revolucija, koja je, kako sam pisao, započela prije pola godine na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a koja neće uključivati ništa tako jednostavno kao "juriš na Zimski dvorac". Rulja na ulicama - to je ono za ćim danas žudi ekstremna ustašoidna desnica, a krupni kapital uvijek škica na tu stranu.

Neposredno, uz sve njihove mane, mislim da treba podržavati Josipovića i Milanovića.

Zoran Oštrić

Tko je glasao

hanhan, dobra kratka

hanhan,

dobra kratka politička analiza, i u osnovi držim kako je potpuno točna. Upravo zbog ozbiljnosti usredotočen sam isključivo i jedino na potporu Ivi Josipoviću!

Temeljeni politički protivnik je MILAN BANDIĆ, sve ostalo je ili kamuflaža, ili limunada, koja može opasno koštati ako se ne uspije locirati "pravoga", ili ako se, možebitno, to učini pogrešno.

Dakle, ovi Predsjednički izbori nisu izbori za "nekoga" od izbornih kandidata, kojih ima, i kojih će uvijek biti. Njihovu bit čini ovo što si objavio, sve ostalo je ili potpuno promašeno, ili politički nepismeno, polupismeno, neodgovorno do razine "fućka nam se za sve, glavno je naš guber". A čega je u hrvatskim političkim tragedijama i stvarnostima bilo "na kile". Pa se reproducira tragična hrvatska prošlost u sadašnjosti, i naravno prenosi na budućnost, jer nove generacije startaju s okovima koje su im stavili na noge takvi hrvatski "use - nase - podase", sa svojim "vizijama", kazao bih do vlastitog plota. To se konkretno vidjelo i na primjeru prošlih zagrebačkih svibanjskih izbora, kada su Kregar/Srića jasno odbili sve "osim sebe samih".

Odlučuju isključivo moćne političke i pozadinske infrastrukture, naravno, i kandidati. A uvijek će se naći neki "dovoljno kvalitetan", ako ništa drugo onda "zato što nema boljih". Što je naravno neistina, i najobičnija laž. Ali … naravno, valja stvoriti infrastrukturu, kao i prethodno stvoriti "nešto pod nazivom treći put". No, da se ne vraćam na "moju promašenu temu". Naime, a što nitko ne uočava - doslovno su sutra pred vratima novi Zagrebački izbori. A na kojima će izaći osnažen SDP Hrvatske, koji jednako ne valja ništa ni sutra, kao što ne valja ni danas!!! No - u Zagrebu ne postoji alternativa. A alternativa nisu ni Kregar, ni Srića, i ako jesam u nešto siguran, onda u to jesam siguran. Konačno, to potvrđuju izborni konkretni rezultati. Oni mogu biti samo korisni, a ako hoće biti makar "više korisni", tada hoće uništiti alternativu, uostalom kao što to već i jesu uništili.

Neprijatelj sam svakom hrvatskom krčmarenju koje se svodi na to "da se uhvati za sebe", pa baš nas briga za ostalo, i ostale. Spominješ ovdje SU, potpuno su nebitni! Prije ili kasnije će to platiti, i to na svojoj koži, naravno - osim onih na vrhu koji će negdje sjediti, sve dok budu suradni i korisni Gazdama. Naravno, da brojni koji misli da su ušle u restoran Gazde, i koji su sjeli za njegov stol MISLE da su jednaki Gazdama. Prije ili kasnije prizemljit će se tvrdo, doduše, poneki i udobnosti jer su ipak "nešto dobili", a u suprotnom bi dobili ZA SEBE "niš".

Glede Lesara i brojnih sličnih fizičkih osoba, držim da si u pravu. Ali ne sada.
Predsjednik Republike Hrvatske bit će ona fizička osoba koja po svojim kvalitetama, ali i sa infrastrukturom može pobijediti super-moćnu infrastrukturu Milana Bandića, ali i fizičku osobu pod nazivom Predsjednički kandidat Milan Bandić. Sve ostalo, već sada - samo je improvizacija i trošenje resursa. Naravno, u korist Milana Bandića.

A Lesar i slični neka se pravodobno prime posla, i neka prestanu "glumatati" nezavisnost, jer je to politički najštetnije činjenje i predstavlja najobičniju političku insuficijenciju i osobnu nezrelost - u činjeničnoj stvarnosti moćnih pojedinaca i infrastruktura.
Da, postoji prazan politički prostor za "treću opciju", odnosno za Hrvatski treći put.
A u što se uvaljuju brojni p o s t o j e ć i, jer i oni to vide. Pa onda, proistječe, kako, eto, "bez njih" nema "treće opcije". Pa kada "nema bolje", dobar je i Milan jer "radi kao konj", ili Vidošević koji je "gospodarstvenik" (naravno, na gospodarsku Dalmacija cement i Meštrović galerija, a ni kao Ministar HDZ gospodarstva "nije spavao") itd.

Tko je glasao

A Lesar i slični neka se

A Lesar i slični neka se pravodobno prime posla, i neka prestanu "glumatati" nezavisnost,

prije nego li operes po nekome, korektno je provjeriti cinjenicno stanje.
lesar je prije vise od mjesec dana izrazio potporu josipovicu


Preselio sam blog. Od travnja nove dnevnike možete naći na:
aleksandar-hatzivelkos.from.hr
[new time, new place]

Tko je glasao

Aleksandar Hatz..., Hanhan

Aleksandar Hatz...,

Hanhan je objavio slijedeće:
"Jedini i casni u politici koji zaista zele dobrobit za Hrvatske gradjane su ljudi poput Dragutina Lesara, a takve zvijerke su kod nas na zalost vrlo rijetke."

Ja sam u odgovoru objavio slijedeće:
"Glede Lesara i brojnih sličnih fizičkih osoba, držim da si u pravu. Ali ne sada." itd. itd. itd.

Prema tome, konkretno pitanje glasi gdje si to pročitao "kako perem" Lesara???

Tko je glasao

Na izborima koji su

Na izborima koji su slijedeći mjesec, Lesar daje podršku Josipoviću. Nakon toga - ne mora odustati od vlastitih projekata! Evo čak i ja sam zaključio, da sada treba podržati Josipovića protiv jednog od ostale trojice koji mogu ući u drugi krug.

Zoran Oštrić

Tko je glasao

Josipović je preslab da bi

Josipović je preslab da bi uopće ušao u drugi krug. On je poznat samo vama purgerima. Ostatak Hrvatske nikad nije ni čuo za njega i čudom se čudi otkud je sad taj banuo. To ti je istina. Ostalo su kule u zraku.

My Soul

Tko je glasao

ovo cu morati pospremiti,

ovo cu morati pospremiti, kako bih nakon izbora mogao trljati sol u ranu :) :)


Preselio sam blog. Od travnja nove dnevnike možete naći na:
aleksandar-hatzivelkos.from.hr
[new time, new place]

Tko je glasao

Bumo vidjeli! Nekada strast

Bumo vidjeli!

Nekada strast i predrasude nama svima ometaju kada je "vid" u pitanju!

A nekada i čorava kokoš po koje zrno čapi... tako da nije ništa isključeno!

Jakša
"volim svoje i poštujem tuđe"
http://www.youtube.com/watch?v=OkO8qa3V5gg

Obrisan

Tko je glasao

Tko ili sto jos moze spasiti

Tko ili sto jos moze spasiti Hrvatsku? Revolucija ili neki treci put?!
Ni Revolucija, ni treći put, već neka nova Vlada spasa hrvatskog gospodarstva.
Predsjednik države nema tu nikakvih ingerencija, osim nad tajnim službama, a što je do sada predstavljao najveći problem funkcioniranja pravne države, jer sprega politike i mafije se odvija pod njihovim osiguranjem. Tajne službe su obično nositelji "revolucije" kada treba pasti vlada neke države, a to bez blagoslova predsjednika nikad ne ide.
Zato ova osovina najavljuje novu podjelu na političkoj sceni, gdje je moguće svašta, pa i da nam budući premijer bude Kerum. Interesi su veliki, kapital ne pozna prepreke ni granice a uz financijski blagoslov stranih banaka koje ordiniraju po hrvatskoj krupni kapital ima i ponovo će dobiti svoj blagoslov. To je sve pod pretpostavkom da bandić dobije izbore, u suprotnom, prevlada li razum građana, moguće je da dobijemo pravednog predsjednika, humanistu, a koji će znati podržati koaliciju političkih snaga koje će izvlačiti zemlju iz krize.
Puno se političkog šljama nakupilo po svim strankama i to je najveća kočnica bilo kakvom napretku. Usudila bih se reći da se na nekim nivoima političkih stranaka radi o zločinačkim organizacijama koje štite svoje poglavice, pa onda i sebe. To traje godinama i ne vidim kako se išta može promijeniti jer upravo smo svjedoci pobjeda takvih poglavica u nekim političkim strankama. Zato bi najbolje riješenje bilo rušiti i ponovo graditi, ali je pitanje tko za takvo što ima snage i pameti.

Tko je glasao

Meni je ovo

Meni je ovo http://www.vecernji.hr/kolumne/biracima-se-smucilo-politickih-podjela-ko... puno blize istini nego tvoje konspiracije.

Tko je glasao

Govorilo se da je i teza

Govorilo se da je i teza "Dogovorni Rat" konspiracija, da su malverzacije s "birackim spiskovima" konspiracija, da je Vlada nista drugo nego tipicna "Cosa Nostra" konspiracija, da su slucaj "INA", "Pliva", etc. konspiracije, prodaja tenkova Kuvajtu u vrijeme najzescih okrsaja u Vukovaru konspiracija. Ja samo iznosim neke cinjenice s druge perspektive. Ovo sto se sada dogadja je bilo vec odavno planirano. Bandic ce uskoro osnovati svoju stranku. Kerum ju je vec osnovao. Glavas drzi Slavoniju. Treba im jos samo Istra, dakle IDS pa da pokriju cijelu HR. Glavas je takodjer zaduzen za BiH. Eh, a sada pogledajte "cijenjene" lidere tih stranaka i jos da nam takvi dodju na vlast...sve gore od gorega...

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

prodaja tenkova Kuvajtu u

prodaja tenkova Kuvajtu u vrijeme najzescih okrsaja u Vukovaru ova mi je najdraza.

Tko je glasao

Ostalo ih je bilo par

Ostalo ih je bilo par komada.

Tko je glasao

Tko ili sto jos moze

Tko ili sto jos moze spasiti Hrvatsku? Revolucija ili neki treci put?!

Moze je spasiti jedino prosvjecivanje mase.Iz nekog (khm...- 42,000.000.000) razloga to vladajucoj Partiji i drugovima "tajkunima" nije u interesu.. Stovise uporno i predano rade na dezinformiranju i prodaji magle.Zato ih sitnozubani i izabiru.
Na zalost mi trenutno imamo veci problem od svega ovoga: 15 mld € duga koje treba isplatiti da bi uopce mogli bilo sto mijenjati sa nekom izdrzivom razinom duga. Jer nema tog duznika koji kad je dugovima do vrata ima nekih kreativnih ideja i briga osim toga.
Obzirom na cudan nacin zaduzivanja, sad se vode 2 partizanske ofenzive kako bi ovo rijesili:
1. kako se docepati predsjednicke fotelje i osigurati sebi i sponzorima imunitet
2. kako uvjeriti sitnozubane, da smo "svi mi duzni"
Sto se mene osobno tice:
1. ni jedan od kandidata iz redova SKH, pardon HDZ/SDP/HNS/ i sl. koji su u glavnim ulogama glumili u serijama "Kako sam se zaduzio 10 mld €" ili "Kako sam se zaduzio 20 mld €" me ne zanima!
2. nije me nitko nista pitao kad su dizali kredite i dijelili tvornice, pa me ne zanima ni NJIHOV dug.Svoje redovno podmirujem.Oni nesretnici koji ce vracati dugove ovih parazita, samo neka ih opet izaberu i onda neka cvile dalje.
I kakva uopce revolucija?!
Revolucije uvijek pozderu vlastitu djecu!
Da se sad oduzme 500 najskupljih a nedokazivo nabavljenih kuca i 500 najboljih automobila, jahti i drugih igracaka, to sve ne bi vrijedilo vise od 500 mil. € ni na svjetskoj licitaciji.Pravo je pitanje dakle gdje jos naci preostalih 40,5 mld €.
Ako se ne napravi ono sto sam prije 2 godine napisao u najkracim crtama, racionalizacija, redovi i bonovi su pred nama.
Napisao sam ovo 15.7.2007.

"Crne brojke 2001-2006 :
( HDZ i SDP s prirepcima na vlasti)
* inozemni dug RH povećan sa 13,46 na 29 milijardi eura*
* udio ino duga u BDP-u - povećan sa 60,7 na 86 posto
* ino zaduživanje banaka povećano sa 2,55 na 10,18 milijardi eura
* izvoz roba povećan sa 5,32 na 8,43 milijarde eura
* uvoz roba povećan sa 9,92 na 16,8 milijardi eura

* 2009 je dug sa 29 mld. € skocio na 41 mld €.Tako "sposobnu" vlast su sitnozubani izabrali i apsolutno zasluzili.

Sto bude kad Partija sama (samoupravlja) upravlja drzavnom imovinom? (koju jos uvijek nekim cudom nije vec prodala i pozderala)?

- Nakon pada bruto domaćeg proizvoda (BDP) u ovoj i stagnacije u sljedećoj godini, vanjski dug će nam u 2010. doseći razinu od 100 posto BDP-a. Naravno da nam to neće poboljšati kreditni rejting - upozorio je na jučerašnjoj konferenciji “Dan velikih planova” Željko Rohatinski, guverner Hrvatske narodne banke. Guverner je pritom upozorio da Hrvatskoj u 2010. na naplatu dolazi 10 milijardi eura glavnice i kamata na kredite koje je uzimala proteklih godina. Taj će dug trebati refinancirati, a kada se tome pridoda i potreba financiranja proračunskog manjka, Hrvatska bi se u sljedećoj godini mogla suočiti s potrebom zaduženja od čak 13 milijardi eura.
Tako velike potrebe za zaduženjem teško će se zadovoljiti ako državi padne kreditni rejting jer o ocjeni rejting-agencija ovise i uvjeti zaduženja.
- Takav porast vanjskog duga je očekivan, a generirat će ga prvenstveno država i državne tvrtke. Istodobno, može se očekivati pad udjela privatnih tvrtki i banaka u ukupnom vanjskom dugu zemlje - ocjenjuje Zdeslav Šantić, makroekonomist Splitske banke.
Prema njegovim prognozma, Hrvatska će ovu godinu zaključiti s vanjskim dugom od 42,2 milijarde eura, dok će sljedeće godine doseći 45,5 milijardi eura. To znači da će, statistički gledano, svaki Hrvat inozemstvu dugovati oko 10.000 eura.

Sto reci?

Tko je glasao

Imam jedan blagi osječaj

Imam jedan blagi osječaj kako ovaj dnevnik (ili osobni osvrt na nesuglasice sa odlukama nekih od politički opcija u RH) više nalik na pokušaj "linča"... uzet ću zdravo za gotovo kako je ovo samo još jedan prikaz naše političke svijesti "Hrvata" po kojem pljujemo po tuđem konju umjesto da hvalimo svog konja ili kobile!

Nakon što sam dnevnik malo upio sam se sjetio mog strica Antuna koji mi je davni dana govorio kako je mog oca (sada pokojni) nagovarao da se učlani u SK, jer on bi se sutra učlanio u SK da ga netko pozove.... a mog su oca zvali nekoliko puta da se učlani u SK.. kao što su i mene zvali u nekoliko stranaka i sam sam postupio na isti način kao i moj otac... "ponos i tvrdoglavost mi jednostavno ne dozvoljava tkav jedan potez"... pomoći onim ljudima sa kojima se slažem da biti uz njih 100% da ali postati dio neke "partijske" hirarhije di meni netko naređuje da gazim po svojim načelima i uvjerenjima mi jednostavno ne leži!... Obrazloženje koje je moj stric dao mom ocu je bilo jednostavno "Rušimo ih iznutra"...

Površinski se nekada čini neki potez kao "prodaja duše" ali možda je to odricanje nečega u cilju ostvarenje večeg i važnijeg cilja.

Ovdje se spominje SU - Stranka Umirovljenika, čak otovoreno ih se proziva. Ne vidim razloga za tako nešto. Kao što je autor sam zaključio kako bi ovo mogao biti taj potez koji će otvoriti vrata novoj eri toj stranci i također proširiti njihove mogućnosti za buduće djelovanje "kao potencijalna parlamentarna stranka" ja vidim kako oni sustavno i smišljeno sebi grade put do realizacije svojih ciljeva.
Do danas su bili šikanirani i zaboravljeni te odbačeni od strane parlamentarni stranaka zbog bahatost i netrpeljivost onih koji navodno zastupaju Umirovljenike u RH, a svojim dilima dokazuju kako samo zastupaju svoje osobne interese i čak služe kao satelitska organizacija ZNA SE kome.

Idemo jedan korak dalje:
Ako SU postane parlamentarna stranka na slijedečim parlamentarnim izborima u RH, tada će zasigurno imati "legalnost" uz svoj vrlo opravdani "legitimitet" kao stranka koja se uistinu zalaže za interese svih umirovljenika kao i buduće generacije uniroljenika. Rekao bi kako bi konačno Umirovljenici u RH imali organizaciju koja zastupa njih i to kao najutjecajnije "biračko tijelo" unutar "biračkog tijela RH".

Nekada neki ljudi moraju se odreči nečega kako bi ostvarili svoje ciljeve, ne treba biti vol koji ruši zidove glavom... valja nekada malo zaobilaziti neke prepreke i doći do bojišta odmoran i spreman za bitku!

Je li sada možda nekima ovakva odluka recimo jedne SU malo pozitivnija od onoga što se površinski čini kao "jeftina prodaja"... ne zaboravimo kako ti stariji ljudi, bez obzira što su odrasli u SFRJ ipak imaju nešto što večina nas nemamo a to je "škola života" .. zato ona stara lisica rijetko kada pada u zamku, za razliku od one mlade neiskusne lije koja misli da je pametnija samo iz razloga što je brža! ili kako onaj vic o dva bika na vrh brda... mladi bi otrčao dolje i dvi tri krave oplodio na brzake.. a stari kaže hajdemo mi polako siči dolje i sve redom odraditi... tako ti je i tu... kada se analizira potez Stranke Umirovljenika (SU).... i to nisu moje izreke mudrosti.. to su izreke koje već stolječima postoje i svakim danom se potvrđuju.
Možda je vjera mudrosti i autor Zaroastok kada je okupljao ljude na temleju mudrosti postavio temelj u kojem su Haravati tadašnji u tom dalekom istoku ostali uskračeni zbog svog odlaska na zapadne krajeve!

Jakša
"volim svoje i poštujem tuđe"
http://www.youtube.com/watch?v=OkO8qa3V5gg

Obrisan

Tko je glasao

Vidla žaba da se potkiva pa

Vidla žaba da se potkiva pa i ona digla nogu. Ajmo se onda svi nakrasti pa ćemo svi biti parlamentarno relevantni. Ma vidi vraga.
Jedino ne znam di će se namnožiti tolike ovce za štriganje.
Moram priznati, druže Jakobe, nisam znao da si toliki genijalac. Sigurno si iz pense ili si možda postao fensi-šmensi (recimo ko fejst dečko grubnić).

Jooj, jooj, koji ste vi pacijenti :)

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Tko je glasao

Još samo da se učlanim u

Još samo da se učlanim u SU!

Tada bi stvarno postao pravi ... kao i onaj šaman!

Jakša
"volim svoje i poštujem tuđe"
http://www.youtube.com/watch?v=OkO8qa3V5gg

Obrisan

Tko je glasao
Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Prosvjed branitelja - apdejt od Weteran komentara 2
  2. Ministarstvo branitelja hitno preimenovati i reformirati od Argus komentara 27
  3. Je li Hrvatska spremna za još jedan građanski rat? od Feniks komentara 26
  4. Verbalni terorist Nenad Stazić napada 100-postotne invalide od vkrsnik komentara 3
  5. Trebaju li političkoj stranci neaktivni članovi? od Zoran Oštrić komentara 0
  6. Medijsko to jest Sveučilište Sjever na entu od bosancero komentara 0
  7. Zašto sam za zabranu zajedničkih lista na izborima (a protiv referenduma) od Zoran Oštrić komentara 10
  8. HDZ nakon Siska hoće li osvojiti RH? od aluzija komentara 3
  9. Vargate od Weteran komentara 16
  10. Kukuriku koalicija sigurno plovi prema debaklu od vkrsnik komentara 66
  11. ona i mi od aluzija komentara 0
  12. Kapital i rad, tržište i država (povodom intervjua s Antunom Vujićem) od Zoran Oštrić komentara 7
  13. Invalidi u minskom polju od timashine komentara 87
  14. Opereta "Invalid je invalid" protiv HRVI, ali i svih branitelja i protiv RH od ppetra komentara 66
  15. Ekonomska sloboda u svijetu od Tko je John Galt komentara 9
  16. Hrestomatija veleizdaje od MKn komentara 59
  17. Ograničenje prava glasa? Ne, ali potiče na razmišljanje od Zoran Oštrić komentara 8
  18. Slon u staklarni ili diskriminacija od boltek komentara 135
  19. Možda im nije jasno, da HRVI ne žele više promatrati uništavanje države koju su stvarali? od ppetra komentara 39
  20. O budućnosti europske energetike u Brislu i Londonu od Zoran Oštrić komentara 3
  21. Prosvjed branitelja od Weteran komentara 199
  22. Prigovor savjesti, kvalitativno i figurativno od lunoprof komentara 75
  23. Dignitet i percepcija od StarPil komentara 23
  24. Tko gnoji hrvatski meinstream fašizmom od sjenka komentara 33
  25. Nevenka Topalušić, 100%tni HRVI i ostavke ministara F. Matića i A. Kotromanovića od ppetra komentara 39

Preporučeni dnevnici

Tko je online

  • boltek
  • Damtiplesku

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 2
  • Gostiju: 21

Novi korisnici

  • win64
  • Damtiplesku
  • Laganini
  • jeffrey
  • Turist s razlogom