Tagovi

Oprez! Pazi: rezervirano za komuniste

Neznam koliko je vas primjetilo da je mjesto predsjednika Sabora uvijek rezervirano za nekog tko je bio u komunističkoj partiji. I to na visokim položajima u KP-u. Uvijek sam govorio da komunisti i dalje imaju svoj network, da su umreženi, i da pomažu jedan drugom po partijskoj liniji.

Prvi je bio Žarko Domljan, komunist. Zatim Stipe Mesić, komunist. Sljedili su Joža Manolić, Vlatko Pavletić, Vladimir Šeks i eto na kraju Luka Bebić. Sve vjerni sinovi partije, borbena avantgarda radničke klase.

Slično je i u drugim službama gdje napreduju samo "bivši". I onda kažemo da smo oslobodili Hrvatsku? Nismo. No kako nitko od njih neće odstupiti dragovoljno trebat će vjerojatno čekati da pomru. Tek tada će Hrvatska moći odahnuti.

Ne može biti napretka dok se smjenjuju s jednog mjesta da bi otišli na drugo. To su radili i u doba komunizma. S partijskog položaja išli bi na položaj u SSRN, pa u sindikat pa u državnu strukturu, pa opet natrag na partijski položaj. I tako u nedogled. Ovo s ministrima nove vlade je repriza onoga što smo stalno gledali u komnizmu.

Komentari

Pa mislim kako je bilo

Pa mislim kako je bilo naivno očekivati kako bi ta ekipa poslije demokratskih promjena, recimo uzela motiku i išla kopati zemlju...

Jednostavno, mnogi su tada mlatili praznu slami pa to rade i danas. I što je najžalosnije zato su iznadprosječno plaćeni...

Tko je glasao

Činjenično mi se čini da

Činjenično mi se čini da je gore imenovane pogrešno zvati komunistima iz dva razloga.Prvo,oni nikada nisu ni bili komunisti. Drugo,nikada nisu bili karakteri.Dakle,uvijek su bili(i ostali)biciklisti-
gore klimaju,dole gaze.

Tko je glasao

UDBA još uvjek čvrsto u

UDBA još uvjek čvrsto u sedlu

Tko je glasao

Hrvatska, nakon ovih izbora

Hrvatska, nakon ovih izbora i ovog ministarskog sastava, koji blagoslivlja Ivo Sanader, kao i tučnjave oko oporbenog drugog potpredsjednika Sabora, žurnim koracima hita ka novim, prvim prijevremenim parlamentarnim izborima od osamostaljenja.
Čak je i Franjo Tuđman, u svom polupredsjedničkom načinu vladanja, više pažnje posvećivao biografijama, odnosno tko je sposoban, a tko nije, postati članom hrvatske vlade. Iako je njegov režim u suštini bio poludiktatorski, iako javnost nikada nije bila informirana o njegovim, počesto nebuloznim kadrovskim rješenjima, ovo što je danas na djelu, kada smo bliži Europskoj uniji nego li prošlom ratu, svjedoči da je vlastohleplje poprimilo svoje krajnje i degutantne oblike. Taj koji misli da je Damir Bajs, dosadašnji bjelovarsko-bilogorski župan, idealno rješenje za ministra turizma, ili je teško bolestan ili je tajni agent Italije, Španjolske, Tunisa ili neke četvrte konkurentske nam turističke zemlje.
A onaj koji je spreman u političkoj trgovini prodati jedini i posljednji kapital koji Hrvatska ima samo kako bi se održao na vlasti, gori je veleizdajnik od pokojnog Ivice Račana kojega se optuživalo kako je svojedobno Drnovšeku i Slovencima htio podariti sredinu Piranskog zaljeva. Sanaderova kadrovska križaljka nije besramna, ona je kriminalna. Imenovati koalicijskog partnera iz HSS-a ministrom ribarstva još i ima smisla, ali bajsati tako daleko da netko izrastao iz kukuruza bude glavni turistički menadžer, kreator sudbine plavog Jadrana i glavne uzdanice našeg BDP-a, graniči s ludošću.
O povjerenju prema glavnom akteru još uvijek nerazriješene afere »Brodosplit«, »Kim«, o, u proteklom mandatu, nevidljivom ministru gospodarstva, Karlovčaninu Branku Vukeliću, koji će sada, iako ga neki javno prozivaju kao dezertera u ratnim godinama, postati ministrom obrane, da se i ne govori. A što reći o njegovom prethodniku Berislavu Rončeviću, kojeg predsjednik Republike Stjepan Mesić nikada nije prestao prozivati za sumnjive nabavke kamiona i milijunske poslove mimo zakona, koji će naslijediti Ivicu vepra Kirina u unutrašnjim poslovima?
Očigledno, Hrvatska nikada neće imati goru i, već u startu, problematičniju vladu. Možda i sam Sanader računa da će, evidentnom svađom u onome što je preostalo od oporbe, uspjeti izolirati SDP, u međuvremenu dodatno zauzlati sve preostale medije te potom, nakon godinu-dvije, inscenirati nove izbore ne bojeći se Milanovića, a upirući u Bajsa, Gruntovčane i tri tenora kao glavne krivce koji sprečavaju HDZ da jedan narod, jednu vjeru i jednu stranku uvede u EU.
Ili će Bajs u međuvremenu od Bjelovara napraviti Dubrovnik?

Tko je glasao

Neće Bajs od Bjelovara

Neće Bajs od Bjelovara napraviti Dubrovnik ali je od Dalmacije (IX i X izborna jedinica) uspio ojačati HDZ-ovsku tvrđavu koja će mu još dugo omogućavati da vlada,jer bez te dvije izborne jedinice HDZ bi već davno bio pokojni ili vladao samo u herecegovačkoj dijaspori.

Tko je glasao

Ovo s ministrima nove vlade

Ovo s ministrima nove vlade je repriza onoga što smo stalno gledali u komunizmu.

Iz gornjega slijedi da isto pravilo važi u svim sustavima, tj. da se ne radi o specifičnostima komunizma. Koliko se sjećam, i na Zapadu ima slučajeva da ministri mijenjaju resore pri (re)izboru vlade.

Gornje ne znači i pozitivno mišljenje u odnosu na to kako su 'posložene kockice' u novoj Vladi. Ali, uostalom tko mene/nas tu što pita.

ragusa

Tko je glasao

Istina je da i na zapadu

Istina je da i na zapadu ministri mijenjaju resore, ali s jednom malom razlikom: oni nešto znaju o tom resoru.

Tko je glasao

Oni imaju ljude na koje se

Oni imaju ljude na koje se možeju oslonit bez strahada buju prevareni. Plus toga su okruženi s savjetnicima koji su stalno u pozadini kod pregovaranja.
Jedan čovjek nemre imat sve u glavi ali mora znat prodat ono kaj je u interesu države.

Tko je glasao

Slažem se potpuno!!

Slažem se potpuno!!

Tko je glasao

Zato smo mi doživotna

Zato smo mi doživotna oporba.Teško je odrediti da li smo lijevo ili desno.Iako smo po svjetonazoru jako desno ustvari smo skroz lijevo.Da li je to u vezi sa zakrivljenošću svemira?

cvjetići

Tko je glasao

I nije bit što su članovi,

I nije bit što su članovi, nego sve redom istaknuti članovi Saveza. Pod istaknuti i bar po koju krivičnu aferu oko guranja prstiju u mraačne predmete žudnje.

Ministrica Marina MD 50 godina, veoma istaknuta.
Branko Vukelić je, negdje je pisalo, uz to istaknut rezervni obavještajni oficira JNA, pa je valjda zato ministar obrane, također svestran. Itd.

A tek armije, divizije, izmještene po raznim djelovima bojišta.

Tko je glasao

PA naravno da su bili

PA naravno da su bili komunisti prije 1990. Mislim da to nije nepoznanica.
Općenito svi koji rodjeni prije 1972 ako su htjeli biti politički aktivni morali su biti komunisti.
NAjgore od svega je što ih kada umru/tj.sklone se nasljeđuju njihovi sinovi....Čačići,Milanovići,Perkovići ..itd.
No dobro, možda to i nije toliko loše(svako društvo ima svoju vlastelu).
Vrijeme je da vlastela ulaže novce u ljude koji će oploditi već bilo kako stećeni kapital a ne da ga troši na međusobnim ratovima-to radi strana vlastela

Tko je glasao

Svejedno, nije moguće da u

Svejedno, nije moguće da u Hrvatskoj političku elitu moraju tvoriti samo bivši komunisti. Osobno poznam puno kompetentnih osoba koji nisu bili u SK, a ni danas im nema mjesta na odgovornim dužnostima, zbog već poznatih kumovsko-zavičajnih veza.

Taurunum

Tko je glasao

Svejedno, nije moguće da u

Svejedno, nije moguće da u Hrvatskoj političku elitu moraju tvoriti samo bivši komunisti. Osobno poznam puno kompetentnih osoba koji nisu bili u SK, a ni danas im nema mjesta na odgovornim dužnostima....
Ha,.. kao nije molguće.....pa izaberite ih već jednom.... dajte im glasove.... i sve će biti OK.....

Tko je glasao

Luka Bebić je danas Bagi u

Luka Bebić je danas Bagi u intervjuu za HTV rekao da su njega iz SKH izbacili 1975. :-)))

I da ko mu to više podmeće da je on "stara komunjara" ... ;-)

Tko je glasao

Teško mi je u to

Teško mi je u to povjerovati. U proteklih nekoliko dana pojavila se u medijima Bebićeva biografija koja samo šturo kaže da je bio društveno politički radnik (ili tako nekako) do 1990. Nigdje se ne spominje da je bio izbačen iz SK. Jednostavno ne mogu vjerovati da bi politički lisac njegovog kalibra propustio takvu priliku za zakucavanje i to prešutio i prešućivao 17 godina.

Tko je glasao

Istina, teško je znati što

Istina, teško je znati što se sve ubrajalo u društveno-političke radnike, ali mislim da su to mogli biti samo povjerljivi ljudi, dokazani kadrovi i vjerojatno članovi SK. Možda se varam, ali tko bi nekom izbačenom iz SK dopustio da se bavi društveno-političkim radom i da im bude oporba. A to kaže da je bio do 1990.

Peregrine Falcon

Tko je glasao

Ako je 1975. onda ne bi

Ako je 1975. onda ne bi trebao biti problem to naći u Državnom arhivu.

Ali...nije li zanimljivo(ako je istina da je izbačen 1975.) kako je izbačen četiri godine nakon glavnih zbivanja.
Čime je zaslužio povjerenje te četiri godine? :-)

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Koliko sam čuo, a trebalo

Koliko sam čuo, a trebalo bi provjeriti, on je bio taj koji je raspustio Maticu hrvatsku u Metkoviću nakon sloma Hrvatskoga proljeća. Naravno, ne mislim osobno, valjda je bio na čelu Općinskoga komiteta.

ragusa

Tko je glasao

Koliko sam čuo, a trebalo

Koliko sam čuo, a trebalo bi provjeriti, on je bio taj koji je raspustio Maticu hrvatsku u Metkoviću nakon sloma Hrvatskoga proljeća. Naravno, ne mislim osobno, valjda je bio na čelu Općinskoga komiteta.
Evo sto na news grupi poltika pisu:
Na današnjoj sjednici SO Metković u želji da se što prije provedu u djelo
riječi druga Tita i zaključci sjednice Predsjedništva SKJ i 23. sjednice CK
SKH predsjednik Luka Bebić izložio je program djelovanja Skupštine i mjesnih
organa u suzbijanju nacionalizma i šovinizma i svih drugih pojava
kontrarevolucionarne djelatnosti. Zaključeno je da se odmah poduzmu mjere za
likvidaciju ogranka Matice hrvatske kao osnovnog žarišta nacionalističkih i
šovinističkih djelatnosti. Još u toku dana njezine su prostorije zapečaćene,
a financijsko poslovanje podvrgnuto kontroli.
Slobodna Dalmacija , 24. prosinca 1971

Ne mogu razumjeti te ljude koji i danas misle da se predjasnji dogadjaji mogu prekrajati poput Orwelove 1984. Danasnje blagodati pristupnosti svakim vrstama informacija omogucuju nam da vrlo lako otkrijemo sto je i kako bilo. No mozda je Luka Bebic od 1971 do 1975 uspio priskrbiti epitet neizljecivog nacionaliste no to bi u svakom slucaju mogao i dokazati sa recimo odlukom o iskljucenju iz SK koja datira iz tog vremena i koja je pisana na papiru iz tog vremena.

Tko je glasao

Luka Bebić je danas Bagi u

Luka Bebić je danas Bagi u intervjuu za HTV rekao da su njega iz SKH izbacili 1975
Užas, pa njega niti komunisti nisu htjeli :)

Tko je glasao

Rekao je da je izbačen zbog

Rekao je da je izbačen zbog toga što je bio proglašen "nepopravljivim nacionalistom".
U CVu mu piše da je "do 90 tih radio u Metkoviću ( gospodarstvo - političke dužnosti)".

Tko je glasao

E, al' zaboravio si spomenut

E, al' zaboravio si spomenut kapitalca - blagopočivajućeg franju tuđmana, Titovog generala i njegovog velikog imitatora!!!!!

Tko je glasao

On nije bio predsjednik

On nije bio predsjednik Sabora.

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

nemojte tako gos. Cerovec,

nemojte tako gos. Cerovec, nisu oni krivi što su bili komunisti :-)). morali su. ili su bili u zabludi do 90. i onda su naglo progledali. i branilo im u Crkvu odlazit. al' najvažnije je da su sad VELIKI HRVATI. i domoljubi. koji sve one koji nisu u njihovoj Zajednici nazivaju komunistima. jednom sam rekao u jednom društvu da su od komunista jedino gori preobraćeni komunisti. i danas stojim pri tome.

Tko je glasao

sve one koji nisu u njihovoj

sve one koji nisu u njihovoj Zajednici nazivaju komunistima
Ovu pojavu pratim već jako dugo i zaključio sam ovo: ljudi se mijenjanju, sazrijevaju i s vremenom imaju pravo na promjenu mišljenja i političkog stava. Međutim, ta promjena je iskrena i prava jedino ako si od bivšeg komunjare postao HDZ-ovac ili barem javno braniš HDZ. Tako je Tuđmanu priznato da se on istinski promijenio, iako je do zadnjeg daha pokazivao kako demokraciju i pluralizam tretira na vrlo specifičan način, upravo onako kako su to radili komunjare. Tomac je postao navijač HDZ-a i njemu se isto tako priznaje iskrenost, pa ga je čak i netko od svećenika prihvatio kao takvog (čini mi se da je Kustić pisao nešto tako o njemu, ali nisam siguran). Bebić nije komunjara, ne, ma kakvi. Njegov mentalni sklop formirao se baš u pravo vrijeme da bi sada u defaultu bio demokrata. Ali kada se kaže da se SDP transformirao u socijaldemokratsku stranku ljevice i da više nema veze s "onim" komunjarama (i deklarativno i programski), njima se ne vjeruje. Milanka Opačić je rigidna komunjara koja je radila kolačiće u prašini dok je Bebić zatvarao Maticu Hrvatsku. Milanović isto tako. Ima i onih s pedigreom, nije da nema, Arlović npr. Ali oni su svi tvrdi komunjare, njima se ne priznaje pravo na promjenu niti im se vjeruje da su se promijenili niti da se mogu promijeniti.
U velikom broju slučajeva u komunistički mentalni sklop samo je ugrađena drugačija politička opcija, a to se najbolje očituje u HDZ-u. O tome sam već pisao u nekim komentarima: retorika, veliki vođa, "tko nije s nama taj je protiv nas (neprijatelj ne politčki protivnik)", velebni skupovi itd.

Tko je glasao

U nas su komunisti bili

U nas su komunisti bili liberalni pa čak i članovima nisu branili ići u crkvu. Zabranjeno je, pak, bilo ući u crkvu u uniformi JNA (to sam ja ipak prakticirao - i to u katedrali sv. Stošije)...

Tko je glasao

Zato bi SDP barem jedno

Zato bi SDP barem jedno mjesto potpredsjednika Sabora trebao prepustiti HNS-u - ipak nije u redu da i predsjednik i dva potrepredsjenika budu "crveni"! :-)

Tko je glasao

Šeksa i Jarnjaka si

Šeksa i Jarnjaka si zaboravio.
Kako god okreneš, bit će najmanje dva "crvena" potpredsjednika.

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

A Nedjeljko Mihanović? :)

A Nedjeljko Mihanović? :)

Tko je glasao

I Zlatko Tomčić.

I Zlatko Tomčić.

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Mihanović? OK. Greška.

Mihanović? OK. Greška. Koja potvrđuje pravilo! Ali Tomčić je, barem koliko ja znam bio u partiji.

Tko je glasao

Uh, tog lika sam skroz

Uh, tog lika sam skroz zaboravio... Sva sreća da u jednoj od saborskih dvorana postoje portreti svih dosadašnjih predsjednika Sabora u tehnici ulje na platnu. Ili bolje rečeno, komunjara na platnu :))))

Tko je glasao

Upravo je nevjerojatno da

Upravo je nevjerojatno da nakon toliko godina od osamostaljenja RH jos na odgovornim mjestima nema mladih ljudi neopterecenih bremenom komunističke ideologije. U MUP-u je gotovo kompletan kljucni rukovodeci kadar iz Milicije, u vojsci, tajnim sluzbama, u drzavnoj administraciji,javnoj televiziji bivsi partijasi. Glavni krivci su oni koji su 90-tih preuzeli vlast, te nisu napravili lustraciju kadrova, barem na najvisem nivou, po svaku cijenu, (kako je izvrseno u Njemackoj nakon preuzimanja DDR-a, i mislim u Poljskoj, na zalost propustena je prilika da se dovedu smutljivci koji su samo promijenili zastavu, ali su zadrzali isti mentalni sklop, navike i odnose.
Pogledajte samo kako je ta neradnicka, quasiegalitarna ideologija napravila u bivšoj Istočnoj Njemačkoj, koja još desetljećima neće dostići (radnim navikama) bivšu Zapadnu. Bez obzira na lustraciju.
Postoji prica da su se prije raspada bivše Jugoslavije sastao politicki vrh sa svim sefovima obavjestajnih sluzbi u kojem je zakljuceno da je raspad neminovan, te da ce se formirati politicke stranke, a da ce u svakoj biti netko iz tog miljea. Ako tome dodate ljude ubacene u hrvatski lonac, iz americke, zapadnonjemacke, britanske i drugih obavjestajnih agencija, malo toga ostane "Izvorno Hrvatsko"....

Tko je glasao

Glavni krivci su oni koji su

Glavni krivci su oni koji su 90-tih preuzeli vlast, te nisu napravili lustraciju kadrova, barem na najvisem nivou, po svaku cijenu
Ovo ne odgovara, oni koji su 1990.g. preuzeli vlast su izvršili lustraciju kadrova, i to temeljitu. Samo u obrnutom smislu od ovoga što ti navodiš. Prethodna čistka je bila nakon 1971.g. Ovi su nakon 1990.g. izvršili novu, još temeljitiju. Počelo je od izbora 1990.g. u Zagrebu, kada su odmah par dana nakon konstituiranja novoizabrane vlasti sa dosta novih ljudi nelegalno instalirali Marinu Matulović Dropulić i sve stare, od čega su odmah tako instalirali u Plivu (Čović), INA-u (Valentić), ZABA (Luković) i brzo po Vladi i svemu. Kad god bi tko dobio kakve izbore, kao opet Zagreb, svi bi udruženo to počistili. Tako da su non stop provodili i provode lustraciju i u biti nema niti 5 % ljudi koji nisu bili umreženi u frakcijske i interesne igre Saveza komunista. U tih niti 5 % spadaju i otpali Kutle i slično. Da je malo poživio, takvu obrnutu lustraciju bi doživio i Račan, iako je cijeli život bio i više nego pažljivo na liniji, tu ništa ne pomaže. To je u biti maoizam.

Ali ne treba zdvajati. Kada već nije moglo ići bolje, možda je bolje da je tako. Ovako će se sve to izredati i neće biti strasti neiživljenih užitaka i igri. I obrnuto, takvo temeljito poboljevanje od infekcija omogućuje zrelije obrate. Naši prijatelji Slovenci npr., sada moraju muljati da je kod njih haj haj evropski, iako im je preko 500 novinara potpisalo očitanje o tome kako vlast davi medije a i sindikati i druge snage su priredili masovne demonstracije.

Kod nas je krenulo. Sve vodi u istom smjeru pa baš zato u suprotnom smjeru padaju zrele i prezrele "kruške". U Osijeku su otklizale sve udbaške i novoudbaške visokoelitne snage a otklizavaju i sve snage - to se odvija brutalno, poput Bruta, novi šefovi bez oklijevanja zadaju "smrtne" udarce do jučer nedodirljivim državnim ikonama (Kramarić, Arlović, Šeks, Đapić ...) a sve ostale strukture lete u nebo. U Zagrebu je čuveni socijaldemokrat Bandić upokojio čuvenog Dakića. U Dubrovniku invazija žohara prvi put u pomutnji, u Splitu su zabodeni klinovi u ... Nova koalicijska Vlada je već u startu postavljena na pladanj otkidanja komad po komad. Zreli i prezreli su razni. Po značajnim signalima sm-a Joža Friščić neće praviti probleme oko prinošenja žrtvi. Bandić i njegovo uže revolucionarno jezgro su krenuli u hvatanje sidara u inerciji nesvijesti i beskrajne divizije po Zagrebu strepe. Razdoblje idile i uzleta je prokockano, IGH x 50 će skupo koštati mnoge maoističke snage.

Hrvatska je kao Berlin. Sve izgleda potonulo i bezlično, a zapravo je zrelo.

Tko je glasao

Ova zemlja je imala šansu

Ova zemlja je imala šansu '90-tih da raskrsti sa ideologijom, te se približi zapadnim demokracijama gdje se na izborima nije zaokruzivalo od 30 kandidata svih 30. Kakve gluposti, o "hrvatskim nacionalistima" koji su kao iznutra radili za "našu stvar"... Kada cujem da je netko "morao u savez komunista" slatko se nasmijem....
Bivša država je bila u privredi nekompetentna, bazirana na strogo dirigiranoj ekonomiji, vojno nesposobna-tigar od papira, sa ideološki organiziranim pravosudjem, policijom, obavjestajnim sluzbama, u kojoj nije postojala zdrava konkurencija, radne navike i odgovornost,sa ogromnim birokratskim aparatom, u nekom nazovi egalitarnom sustavu baziranom na inozemnim kreditima i novcem gastarbeitera, te rijetkim kvalitetnim tvornicama.
Da li je Novi režim išta od toga promijenio osim vanjskog znakovlja?

Tko je glasao

Kakve gluposti, o "hrvatskim

Kakve gluposti, o "hrvatskim nacionalistima" koji su kao iznutra radili za "našu stvar"... Kada cujem da je netko "morao u savez komunista" slatko se nasmijem....
Ja sam imao iskustvo sa jednim istaknutim političarem koji je stao na moju stranu (1987.) i nakon toga pošteno stradao. Ja mu to nikada neću zaboraviti a danas, pošto je još uvijek aktivan politički, imam sve razloge za vjerovati da je to čestit i dosljedan čovjek.
Jasno da ovaj izdvojeni slučaj ne možemo uopćiti ali želio sam ga sa vama podijeliti.

Tko je glasao

novoizabrane vlasti sa dosta

novoizabrane vlasti sa dosta novih ljudi nelegalno instalirali Marinu Matulović Dropulić i sve stare, od čega su odmah tako instalirali u Plivu (Čović), INA-u (Valentić), ZABA (Luković) i brzo po Vladi i svemu.
Prisjetimo se i Koncara te sudbine njihova direktora nad koji me izvrsena temeljita lustracija.

Tko je glasao

A znate li ovega? Odma'

A znate li ovega?

Odma' neđe iza rata, ovega domaćega, srela gospođa Mare na Stradunu gospara Frana pa ga pita: "Ajme gospar Frano da vas nešto pitam jerbo vi se sikuro intendite više od mene jadne. Ma đe su sad one napasti iz Komiteta, nema hi niđe za viđet?"
Frano: "A gospođa Mare pođete li vi neđejom na misu?"
Mare: "Pođem, pođem, bogareti, kako ne."
Frano: "E bravo, onda iduće neđeje pođite u Gospe (katedrala), svi su vam u prvom klupi."

Njihova najdraža pjesma je "Računajte na nas" :-D, moraćemo na njih računat dok ih vragovi ne odnesu :).

Tko je glasao

Zamjena crvene knjižice

Zamjena crvene knjižice crkvenom!
Poslije onoga rata, susjedi su prijavljivali sve koji bi otišli nedjeljom ili blagdanom na misu. Danas ti isti susjedi prijavljuju sve koji ne idu na misu, budući su zamijenili crvene knjižice crkvenim.

Taurunum

Tko je glasao

Danas ti isti susjedi

Danas ti isti susjedi prijavljuju sve koji ne idu na misu

Da?
Kome ih prijavljuju?
Vlastima? Pa oni onda idu u zatvor!
Ili Crkvi, pa ih ova "ekskomunicira" i "spali na lomači"!

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci