Tagovi

Ništa nije nemoguće, pa i nemoguće nije nemoguće !?

Svi su oni lopovi… Opelješili su Hrvatsku… Sve su to korumpirani političari,…. Prijevremeni izbori su jedina šansa da se pronađe izlaz iz ovog mraka i dužničkog ropstva koje nam je svakim danom sve bliže… Ili plati ili vrati zavapiše neki… Nema apsolutno govora o nekoj koaliciji SDP-a i HDZ-a osim u slučaju teške ugroze….. Tako nešto nije u domeni razmišljanja ozbiljnih političara…. ...Je samo niz naslova i izgovorenog u raznim medijima ne samo čelnika obiju najvećih stranaka u Hrvatskoj sve do prije neki dan,… sve do okončanja predsjedničkih izbora koji su polučenim rezultatima po svemu sudeći upalili crveno svjetlo za uzbunu najvišeg stupnja u HDZ-u i SDP-u…… jer ovi predsjednički izbori su definitivno potvrdili kako građani sve manje vjeruju u trenutno velike političke stranke sa jedne strane, a sa druge kako sve više preferiraju nezavisne kandidate ili pak traže neke potpuno nove opcije…

Stoga naslov u dnevnim novinama „Linić: SDP i HDZ izvući će zajedno zemlju iz recesije“ je tek rijetke mogao iznenaditi, još manje izjava u kojoj Slavko Linić kao jedan od najžešćih protivnika i kritičara HDZ-ove politike pojašnjava kako ponuđena suradnja HDZ-u nije koalicija… - Ne bih to stavljao u takav kontekst. Predsjednik SDP-a Zoran Milanović u izbornoj je noći poslao jasnu poruku i Vladi i HDZ-u. Itekako nas zabrinjava činjenica da dnevno stotine ljudi ostaje bez posla, da su tvrtke u golemoj nelikvidnosti, zaustavljena je proizvodnja, nema investicija, sve veći porezni dug ugrožava poziciju proračunskih korisnika. U toj situaciji gdje s jedne strane vladajuća koalicija ima stabilnost u parlamentu, SDP kao najjača opozicijska stranka ponudila je punu suradnju Vladi na prevladavanju teške situacije.

Ovime se na zornom primjeru još jednom potvrđuje da u hrvatskoj politici doista ništa nije nemoguće, a i što bi bilo ako do jučer zakleti politički „neprijatelji“ spremno koaliraju u mnogim sredinama…. doduše samo zato jer je to „u interesu građana te izrazito visoke podudarnosti njihovih programa“. Tako smo u raznim kombinacijama vidjeli tu visoku kompatibilnost u „do tada nemogućim“ koalicijama HSP-a i SDP-a u Gorici, ili HDZ-a i SDSS-a u samom Kninu,… pa do nema koje i kakve nema i uvijek samo zato jer je to bilo u interesu građana tj. lokalne sredine,… koje naravno nitko ništa nije pitao, no to će već biti tema nekog od narednih dnevnika.

Sasvim je normalno da se manje stranke vežu raznim koalicijskim sporazumima sa većim kako bi izborni efekt u zajedničkom zbiru glasova bio što bolji i kako bi ujedno, posebno tzv. manji, sačuvali odnosno stekli parlamentarni status, a sa time i mogućnost daljnjeg napredovanja u smislu jačanja navedene političke opcije. Nakon svih do sada održanih parlamentarnih izbora uvijek su glavnu riječ vodile dvije velike stranke ostavljajući ostalima tek mrvice kojim se moraju zadovoljiti, no nakon ovih izbora za predsjednika države dogodilo se nešto neočekivano za obje velike stranke…

SDP je napokon i nakon niza propuštenih prilika spoznao da nekih 30-ak postotaka neće priječi sa ni bez Milana Bandića, ali i gorku istinu da Milan bandić vrijedi nekih 10 - 15-ak postotaka i bez SDP-a. Kako mu se odmak od lijevog biračkog tijela (i politike) tijekom drugog izbornog kruga baš i nije isplatio ostaje za zaključiti da će osnuje li neku političku stranku dobar dio, ako ne i najveći otkinuti ipak od samog SDP-a jer on sam je cijeli politički život gradio i radio u lijevom političkom spektru… pa povratak na tu platformu po svoj prilici jest sasvim izvjestan i logičan slijed događaja koji se opet posebno neće svidjeti HNS-u koji će se jednoj takvoj politici naći izravno na putu.

HDZ je ovim izborima spoznao da baš i nema tako monolitno biračko tijelo kakvo je imao do prošlih parlamentarnih izbora jer ga je nekoliko kandidata iste prominencije dobrano išamaralo, no za razliku od SDP-a i Milana bandića u HDZ-u nema osobe koja je sposobna organizirati neku novu političku opciju, no raznim igrama mogu izgubiti popriličan broj glasova.

Objema velikim strankama je zajedničko da polako ali neizbježno gube primat i da će ga na slijedećim parlamentarnim izborima definitivno izgubiti. Ako u ovom svjetlu ne/mogućih razvoja događaja sagledavamo iznenadnu ponuđenu ruku SDP-a HDZ-u onda bi moglo značiti i početak procesa eutanaziranja svih ili bar većine remetilačkih političkih faktora koji bi svojim izbornim rezultatima mogao postati nešto više od demokratskog ukrasa jednog ili drugog tabora, jer oni se uvijek lako i brzo dogovore, no sa „malima“ to ide puno teže ili je četo i potpuno ne/moguće.
Kako protumačiti do jučer grlate povike „lopovi“ sa danas iznenada pruženom rukom???
Kako objasniti do jučer pljuvanje po „nesposobnoj i korumpiranoj“ Vladi tražeći prijevremene izbore a danas tvrditi kako će Vlada ostati do kraja mandata???
Kako protumačiti da do jučer pljuvanje po Vladi koja je „uništila“ gospodarstvo danas ima dobar plan za spašavanje istog???

Odgovor je uvijek i samo jedan…. Ovako nešto se događa samo ako su stranačke elite ili pojedini centri moći u neposrednoj opasnosti, a po nekim potezima i retorici izgleda da jesu…. No sve ovo može biti i potpuno drugačije!?

Sve ovo, moguće je, može biti i početak stvaranja dvaju političkih blokova koji će tako organizirani ukrstiti koplja na slijedećim parlamentarnim izborima pa ovaj dogovor velikih oko „suradnje“, a u stvari primirja, je tek zato da se neki „zajednički problemi“ do tada riješe, ali i da se uzme dovoljno vremena da se jedan tako obiman posao kao što je stvaranje bloka odradi. Uspiju li se stvoriti dva bloka veliki i nadalje zadržavaju svoju političku moć, a u suprotnom se lako može dogoditi da im sudbinu nakon slijedećih izbora budu krojili neki za koje sada još i ne znaju da postoje a kamo li da su im ozbiljna prepreka.

Kako je u posljednjih 20 godina u Hrvatskoj bilo puno toga moguće a urađeno kao nemoguće, ostaje za nadati se da je možda došlo vrijeme kada više ništa nije nemoguće, pa čak i da nemoguće nije nemoguće…..

PS. Neki,… i ne bez razloga,… sve glasnije kažu i da je BLOK „Umirovljenici zajedno“ nešto što je nemoguće…. ??!!!

Komentari

Tvoja teza da će Bandić

Tvoja teza da će Bandić glasove za svoju buduću stranku uzeti od SDPa je u potpunom nesuglasju sa rezultatima ovih izbora, pogotovo prvog kruga. Josipović je naime bez problema osvojio glasove SDPovih birača. Bandić je svoje glasove (i na predsjedničkim i na lokalnim izborima) posudio od HDZa, no za vjerovati je da će HDZ posuđene glasove vratiti na parlamentarnim izborima. Bandićeva stranačka budućnost ima gornji limit od 5%.


Preselio sam blog. Od travnja nove dnevnike možete naći na:
aleksandar-hatzivelkos.from.hr
[new time, new place]

Tko je glasao

Što je onda po tvome ovih

Što je onda po tvome ovih 2500 članova SDP-a koji su ispali iz SDP-a? Da je tako kako ti kažeš, onda nitko ne bi bio iščlanjen iz SDP-a, a upravo se tresu SDP-ove organizacije diljem Hrvatske, jer se provodi neviđena hajka. I to je samo vrh sante leda?! Pola će ih ostati u stranci, iako su uz Bandića. Samo će se pritajiti, do druge prilike.

My Soul

Tko je glasao

pisem o biracima, ne

pisem o biracima, ne clanovima. tu su malo veci brojevi u igri.

temelj za zakljucivanje su rezultati izbora. bandic je na lokalnim izborima dobio 15% vise od stranke. bandic je na predsjednickim izborima (u zagrebu) dobio 15%. hadz je na parlamentarnim izborima (u zagrebu) dobio 15-tak posto vise nego na lokalnim izborima.

dakle, jasno je da se radi o HDZovom birackom tijelu, koje je bandic privremeno posudio. ne vjerujem da ce to tijelo pratiti i njegovu stranku.

s druge strane, SDP osvaja u kontinuitetu 30+% na lokalnim, predsjednickim i parlamentarnim izborima bez oscilacija obzirom na bandica.


Preselio sam blog. Od travnja nove dnevnike možete naći na:
aleksandar-hatzivelkos.from.hr
[new time, new place]

Tko je glasao

Alex, Izbori se dobivaju

Alex,

Izbori se dobivaju radom, stjecanjem povjerenja kod birača i korektnim ponašanjem sparam članova.

Sa računanjem se dobivaju samo dugačka lica poslje izbora.

Tko je glasao

skviki, slazem se sa

skviki, slazem se sa tobom.
ovo sto navodim, nije temelj za osvajanje buducih izbora, vec analiza proslih.
takodjer mislim da iznosim istinite podatke, te da ih fer interpretiram.


Preselio sam blog. Od travnja nove dnevnike možete naći na:
aleksandar-hatzivelkos.from.hr
[new time, new place]

Tko je glasao

Alex, Ti znaš moje

Alex,

Ti znaš moje mišljenje o tebi, barem se tak nadam.

Tko je glasao

@Ma Soul, onda će četiri

@Ma Soul,
onda će četiri županije na jugu (+ lika) imati velikih lomova... jer je tu Bandić prošao odlično.....

SU - Stranka umirovljenika

Tko je glasao

Mislim da je Milanović

Mislim da je Milanović dobro odradio to zbog čega je došao na čelo SDP-a, rasuo je stranku od nemila do nedraga. A oni to još nisu skužili, koliko su zatupljeni sami sobom.

My Soul

Tko je glasao

Da je rasul SDP još se baš

Da je rasul SDP još se baš ne vidi, no da je popušil več dobivene izbore je istina.

Tko je glasao

Da je rasul SDP još se

Da je rasul SDP još se baš ne vidi

He, Skviki, di su oćalice? Di vidiš Davorka Vidovića, di je Mato Arlović, di Željka Antunović, di je sad Bandić, di 2500 članova (množi to najmanje s 10 skrivenih)?! A kolko SDP ima članova? Nema više od 50.000 (kolko ima samo žena u HDZ-u). Ti tu ne vidiš rasulo?

My Soul

Tko je glasao

My Soul, Strpi se još malo,

My Soul,

Strpi se još malo, tek je početak. Takve stvari su se događale (po istoj šemi) u drugim zemljama, naravno kod sestrinjskih partija.

Tko je glasao

jer ovi predsjednički

jer ovi predsjednički izbori su definitivno potvrdili kako građani sve manje vjeruju u trenutno velike političke stranke sa jedne strane, a sa druge kako sve više preferiraju nezavisne kandidate ili pak traže neke potpuno nove opcije…

Osnovna premisa ovog dnevnika o uspjehu nezavisnih kandidata je kriva i zato evo rezultata 1. kruga izbora da se podsjetimo:

br. Kandidat glasova %
1. prof.dr.sc. IVO JOSIPOVIĆ 640.019 32.44 %
2. MILAN BANDIĆ 292.779 14.84 %
3. prof.dr.sc. ANDRIJA HEBRANG 237.041 12.02 %
4. NADAN VIDOŠEVIĆ 223.590 11.33 %
5. prof.dr.sc. VESNA PUSIĆ 143.084 7.25 %
6. prof.dr.sc. DRAGAN PRIMORAC 117.047 5.93 %
7. prof.dr.sc. MIROSLAV TUĐMAN 80.372 4.07 %
8. DAMIR KAJIN 76.349 3.87 %
9. JOSIP JURČEVIĆ 54.075 2.74 %
10. BORIS MIKŠIĆ 41.434 2.10 %
11. VESNA ŠKARE OŽBOLT 37.328 1.89 %
12. SLAVKO VUKŠIĆ, ing. 8.302 0.42 %

Da bi mogli o tome raspravljati trebali bi najprije definirati što su to "nezavisni kandidati". Ovako na prvi pogled mogli bi reći da smo imali 4 stranačka kandidata i 8 nezavisnih. Da li je to zapravo istina?

Mislim da nije jer više od polovice tih nezavisnih kandidata su zapravo ljudi koji su do samih izbora bili dobro uhljebljeni u svojim strankama i po ničemu nisu odavali da kane iz tih stranaka izaći. Kad su došli izbori bez ikakvog srama su iskoristili sve ono što su im te stranke mogle dati i s takvim plijenom krenuli su osvajati Titovu vilu.

- Pravi nezavisni kandidati su zapravo samo ovo troje s dna liste (bez VŠO jer je ona zapravo osoba koju doživljavamo kao malo HDZ, a malo DC) koji su osvojili ukupno 5,26% glasova.

- Sljedeći na listi, ako idemo od dna, je mali Tuđman koji svojih 4,07% može zahvaliti zapravo svom prezimenu odnosno tatinoj stranci, dakle mogli bi ga definirati kao nekakvog HDZ-ovog profitera.

- Ovi ostali su do prije 5 minuta bili u strankama i svoj uspjeh mogu zahvaliti isključivo bivšim strankama. Tko bi inače dao glas jednom Primorcu, jednom Vidoševiću ili jednom Bandiću?

To se pogotovo odnosi na Bandića koji očito ne bi postao ni gradonačelnik da nije iza njega stajao SDP, a da nije bio gradonačelnik osvojio bi glasova negdje kao Boris Mikšić (ako bi uopće uspio skupiti potrebne potpise za kandidaturu).

Zključio bih da su nezavisni kandidati koji su stvarno bazirali svoju kandidaturu na samima sebi osvojili manje od 6% , a ostalih 94% su zapavo stranačke osobe ili osobe koje broj svojih glasova trebaju zahvaliti svojim sadašnjim ili bivšim strankama. Dakle ja tu ne vidim nikakav uspjeh vanstranačke opcije, dapače.

P.S. Posebno su mi dragi ovi iz bivših stranaka koji su ovi "iskoristili i ostavili", svakako sjajna preporuka za sva njihove buduće bračne partnere. Tako nešto je i Hebrang rekao misleći prvenstveno na svoje bivše stranačke kolege (eto da se jednom i ja složim s nekim HDZ-ejcem).

leddevet

leddevet

Tko je glasao

@leddevet, Ako malo

@leddevet,
Ako malo preformuliraš svoj zaključak onda bi dijelom i bio upravu jer se ne radi o tome da monolitnost i stranačka stega iz izbora u izbore vodljivo slabi pa ej tako i na ovimizborima cca 700 000 glasača dalo svoj glas nekome od onih na listi koji iza sebe nisu imali nikakvu stranku.
U ovom kontekstu je takvo ponašanje "njihovih" birača i te kakav znak za uzbunu jer im neki "marginalci" uzimaju lijepe postotke na biralištima pa čak i uz svu starnačku mašineriju koja ima za zadatak to spriječiti... ovo ponašanje biračkog tijela po mom mišljenju pokazuje određeni pomak u političkom sazrijevanju građana kojima je sve teže prodati rog za svijeću i koji sve više znaju razlikovati ideološke od interesnih odnosno populističkih retorika koje se rabe u izbornim kampanjama.
Da se neki "Boris Mikšić" pojavio sada na ovim izborima, on bi po mom sudu bio novi predsjednik RH.... pa koliko god to nekima izgledalo nemoguće.
Sve ovo naravno treba gledati kroz prizmu prvog izborno kruga u kojem se sve što kažem lijepo vidi i na tvojoj tabeli.... jer iz drugog kruga se ništa ne da vidjeti osim da za onoliko koliko negdj euzmeš na drugoj strani gubiš.. a posebno kada se izbori pretvore u referendum...
Dakle zakjljučak bi mogao biti i da je 700 000 glasača pokušalo tražiti nešto novo i izvan velikih stranaka što ovaj put nisu našli iz više razloga.... no slijedeči put možda budu imali više sreće a "igrači" bolje posloženu igru... i eto ti velikih problema za "velike".... a to su oni uočili i sami ... i to jako dobro.

SU - Stranka umirovljenika

Tko je glasao

@Demos & @penzić Meni je

@Demos & @penzić
Meni je baš nekak hercig kak si vas dva djelite p(lu)seke.

leddevet

leddevet

Tko je glasao
Tko je glasao

Čudi me da je Gale dal

Čudi me da je Gale dal negativnu ocjenu dnevniku. Pa sve je napisano kak u stvari je. JOT pur.

Bandić je prodrmal drugove i spokojnom spavanju je kraj. Mogli smo i mi sa pollitika.com pokrenut tak nekaj, no na moje prijedloge se nije išlo.

Joj kaj bu zabavno, Banderas prca svoje dosadašnje istomišljenike.

Tko je glasao

U pravu si. To sto me

U pravu si. To sto me iritiraju Penzicevi postovi, nije dovoljan razlog da se da minus.

gpgale blog

Tko je glasao

@gale tko je iritiran pa

@gale tko je iritiran pa luta, treba smoći snage i razuma da traži objašnjenje i pita.

Narod kaže, tko pita na skita. Naravno ima nešto prostija verzija, tko pita, upadne mu *ita, ali mislim koja je verzija prikladnija ovisi o pitanju.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

U pravu si. To sto me

U pravu si. To sto me iritiraju Penzicevi postovi, nije dovoljan razlog da se da minus.

gpgale blog

Tko je glasao

@Skviki nema razloga za

@Skviki nema razloga za čuđenje, tvoj zaključak dokazuje u kojoj je mjeri podijeljena pollitika.com.

Uopće nije važno što je napisano, važno je održati kontinuitet negativne diskriminacije.

Glasujmo protiv, nema veze što to činimo u korist vlastite štete!

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. EU - Evropa - Izrael, Palestina, Hrvatska i - Piculin promašaj (1) od Ljubo Ruben Weiss komentara 0
  2. Stranke za predsjednika RH od Mucke komentara 2
  3. Rizične izjave državnih dužnosnika, prva od rodjen komentara 0
  4. Ima li nade? od Weteran komentara 6
  5. Čermak - zločinac uz pokroviteljstvo Tuđmana od sjenka komentara 67
  6. Panika u Rusiji od Zlatno doba kap... komentara 18
  7. bogataš biti tko izbjegava? od aluzija komentara 0
  8. Rast 2015. = nastavak propadanja države od rodjen komentara 10
  9. Sirotinjo i Bogu si teška od boltek komentara 40
  10. stranački birači biraju predsjednika RH od aluzija komentara 0
  11. Rad lokalne samouprave od bosancero komentara 3
  12. Nekoliko 'pravih' pitanja predsjedničkim kandidatima, ali ne u stilu a'la ramljak od StarPil komentara 94
  13. Znanost: Ratnik i ubijanje – killology od bube komentara 36
  14. 1% od magarac komentara 30
  15. državni proračunci u krizi gospodarenja čovjekom i prirodom od aluzija komentara 0
  16. Ispovijed «neoliberalističkog» savjetnika na samrti* od rodjen komentara 3
  17. Ne poštivanje sudske presude pod pokroviteljstvom inspekcije od Mucke komentara 12
  18. Kako ih nije sram? od Weteran komentara 31
  19. Dr. sc. Franjo Tuđman / Veličanstven čovjek u strašnom vremenu od Laganini komentara 206
  20. SONJA SAMOKOVLIJA, i tamo gdje nema ljudi ostaje čovjek od Ljubo Ruben Weiss komentara 2
  21. Predizborna glupiranja kandidata od Weteran komentara 35
  22. Ugroženi Sr... Crnac usred gomile Rakarovih krvožednih Ku Klux Klanovaca od MKn komentara 65
  23. Deset smiješnih pitanja predsjedničkom kandidatu gđi Kolindi Grabar Kitarović od Laganini komentara 117
  24. čovjek je NJIMA višak ili otpad ili smeće od aluzija komentara 0
  25. Merkel i dvostruki standardi. od mario121 komentara 3

Preporučeni dnevnici

Tko je online

  • marival

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 1
  • Gostiju: 21

Novi korisnici

  • ljubbica
  • mario121
  • Gigaset
  • punktuar
  • Zlatno doba kap...