Tagovi

Nevi?eni incident u Dalju?

Prije nekoliko dana obilježena je obljetnica pogibije 39 policajaca i vojnika na policijsku postaju u Dalju nedaleko od Osijeka.

Nevi?eni incident bacio je sjenu na obilježavanje 19. obljetnice pogibije 39 osoba u napadu na policijsku postaju u Dalju kod Osijeka, gdje su bili i najviši dužnosnici hrvatske Vlade. Nakon što je najavljen govor ministra unutarnjih poslova Tomislava Karamarka mikrofona se prije njega dohvatio osje?ko-baranjski župan Vladimir Šišljagi?.
.
- U?injena je pogreška u protokolu, red je da prvo govori župan, a onda ministri i na kraju predsjednica Vlade - zapo?eo je Šišljagi?.
.
Mikrofon mu je potom isklju?en, što je izazvalo reakciju pojedinih okupljenih i povike "Dajte županu mikrofon, lopovi!".
.
- Nitko više ne?e zabraniti hrvatskoj vlasti da govori u hrvatskom Dalju - vikao je dožupan Dinko Buri?. (Ve?ernji)

Ono što je meni zanimljivo u cijeloj toj pri?i je na?in na koji su se postavili mediji, a koji jednoglasno osu?uju ponašanje župana Vladimira Šišljagi?a.

Naime, možemo mi misliti o Šišljagi?u štogod želimo i sasvim sigurno je dio odluke da mu se ne dopusti govoriti je proizašao iz odluke Vrhovnog suda od prošloga tjedna koji je u biti potvrdio presudu Glavašu, no jednako tako ?injenica je da se obljetnica obilježavala u Dalju koji je definitivio dio Osije?ko baranjske županije ?iji je on župan.

Sama ?injenica da se vladaju?i ne podnose baš previše sa HDSSBom ne bi smjela utjecati na sam ?in obilježavanja ove tragedije, kao naravno niti to da se govornica koristi za politi?ke svrhe. Može Karamarko sada govoriti o tome kako je predizborna kampanja po?ela, no osobno ne vidim velike razlike izme?u njegovog pojavljivanja ondje u odnosu na pojavljivanje Šišljagi?a ili premijerke Kosor.

Što mislite o tome, da li je Šišljagi?u trebalo dati da govori i zašto?

Komentari

Jebes covjeka koji se ne

Jebes covjeka koji se ne moze izboriti niti za ravnopravnost sebe. Iliti, kako ce se onda izboriti tek za druge? Ovdje je Sisljagic koliko mogu primjetiti reagirao revoltirano, jer su mu uskracena prava. Cijela prica sigurno da vrijedja branitelje, ali cijeli grijeh moze se pripisati samo Jaci i Karamarku.

gpgale blog

Tko je glasao

kukljica, Ja ovih dan a s

kukljica,

Ja ovih dan a s ponosom šetam svojim gradom u majici sa velikim natpisomo
na leđima 1. KOLOVOZ 1991.

Mnogi me pitaju što taj datum znaći ?????????????????????????????????

I da- nisam neopredjeljen-neutralan-, neznam otkud ti to, u mišljenu kao i ni u bilo čemu drugom.

To što nam mišljena se razlikuju ja nemislim da je tvoje čudno.

Tko je glasao

@car prvi, trebaš dobro

@car prvi, trebaš dobro pričitati vlastiti komentar i u njemi iznešeno mišljenje. Ako taj komentar sadrži neke misli i poruke između redova onda ih ja nisam razumio, isto tako što ne razumijem ni tvoj glas protiv ovom dnevniku.

No poštujem tvoje pravo na mišljenje i komentiranje, makar je ono kao u gornjem komentaru nejasno, ili u najmanju ruku smatraš da drugi trebaju znati što ti misliš s onim što si napisao; "Ja ovih dan a s ponosom šetam svojim gradom u majici sa velikim natpisomo
na leđima 1. KOLOVOZ 1991.

Mnogi me pitaju što taj datum znaći ???????????????????????????????"

Zašto bi bilo tko na ovim stranicama morao znati što se je dogodilo 1 kolovoza, s tim više što gornjem dnevniku daješ negativnu ocijenu!?

Zašto bi bilo tko na ovim stranicama morao znati da od 29. srpnja 1991. Osijek i njegovo stanovništvo trpi mnogobrojne napade prouzročene velikosrbima i potpomognutim vojskom zločinačke JNA.

Zašto bi bilo tko na ovim stranicama morao znati da nijedan dio grada nije bio pošteđen i da 1. kolovoza 1991. padaju Dalj, Erdut, Aljmaš i okolna mjesta Osijeka.

Zašto bi bilo tko na ovim stranicama morao znati da Osijek prima mnogobrojno prognano, preživjelo stanovništvo i da je od 13. rujna 1991. Oijek napadnut s teškim artiljerijskim napadom, koji je trajao pet dana. Da je tom napadu na Osijek bačeno više tisuća granata iz topova, tenkova, bazuka, itd.

Zašto bi bilo tko na ovim stranicama morao znati da se recimo 17. studenog 1991. JNA definitivno povlači iz Osijeka i da od 17. studenog do 25. studenog 1991. velikosrpske četničke snage potpomognute JNA dopiru sve do istočnih dijelova Osijeka, a obrambena linija se povlači skroz do predgrađa grada na svega stotinjak metara od moga stana.

Zašto bi bilo tko na ovim stranicama morao znati da 17. studenog pada i Vukovar, što jako psihološki loše djeluje na sve građane Osijeka i njihov normalan rad u Osijeku, nakon čega počinje Egzodus djece, žena i staraca.

Zašto bi bilo tko na ovim stranicama morao znati da je nakon toga Osijek postao pust grad s tek oko 20.000 ljudi. Od 3. siječnja do 13. travnja 1992. napadi na Osijek se ne smiruju. Unatoč «primirju» sklopljenom u Sarajevu, više stotina ljudi uslijed granatiranja biva ubijeno i ranjeno u Osijeku.

Da car prvi zašto bi bilo tko na ovim stranicama morao znati bilo što o čemu bilo tko govori u zagonetkama i rebusima.

Da naša se mišljenja i te kako razlikuju i to ne samo zbog činjenice da sam zajedno s 26 kolegica i kolega dnevnik doživio pozitivno, već i zbog toga što se u svojim komentarima nastojim bavim meritumom dnevnika, a ne politikantstvom.

Mene nisu zanimali učesnici daljske sramote, jer to nije ni bila tema dnevnika, već isključivo incident kojeg su u mislima na jeftinu izbornu promidžu izazvali.

Pri tome, pa čak i onda kada su u pitanju ovakve političke gadosti i svinjarije nazočnih dužnosnika vlasti, a bez obzira na simpatije, ili antipatije prema sudionicima incidenta, nesmijemo zaboraviti da se domaćina kuće ne smije vrijeđati, ali ni osporavati mu njegova prava čak ni onda kada se kao domaćin ponaša isto tako nekulturno, neuljuđeno i neprimjereno kao njegovi gosti!

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

kukljica, Ja ovih dan a s

kukljica,

Ja ovih dan a s ponosom šetam svojim gradom u majici sa velikim natpisomo
na leđima 1. KOLOVOZ 1991.

Mnogi me pitaju što taj datum znaći ?????????????????????????????????

I da nisam neopredjeljen, neznam otkud ti to, u mišljenu kao i ni u bilo čemu drugom.

To što nam mišljena se razlikuju ja nemislim da je tvoje čudno.

Tko je glasao

Naime, možemo mi misliti o

Naime, možemo mi misliti o Šišljagiću štogod želimo i sasvim sigurno je dio odluke da mu se ne dopusti govoriti je proizašao iz odluke Vrhovnog suda od prošloga tjedna koji je u biti potvrdio presudu Glavašu,...

A sada prevod:

Naime, možemo mi misliti o @danimiru štogod želimo i sasvim sigurno je dio odluke da mu se ne dopusti pisati je proizašao iz odluke Mrakovog suda od prošloga mjeseca koji je u biti potvrdio presudu @danimiru...od strane zadrtog čopora...

Da te podsjetim na datum ...točno je o:oo sahata i počinje 5.kolovoz...istekla je kazna,a ti mu nisi omogućio pristup svom portalu koji je 8. na Svijetu po promicanju demokracije....

LP

Tko je glasao

da, istekla je, no međutim

da, istekla je, no međutim nakon što sam ga privremeno isključio čovjek je napisao cijeli jedan niz ružnih, očigledno lažnih i netočnih članaka o meni i pollitici na drugim mjestima pa stoga nema nijednog razloga zašto bi taj nick bio ponovno aktiviran, ako se odluči registrirati ponovno neka to napravi ali danimir više nema što tražiti na pollitici (a tako je i bolje, pa onda svu lošu energiju vezanu za taj alias zaboravimo)

Tko je glasao

Mrak ja bih te nadopunio da

Mrak ja bih te nadopunio da nije pisao samo o tebi ružno lažno i netočno nego i o drugim članovima pollitike.com. Jedni su spomenuti imenima, a neki nadimcima.

grdi

Tko je glasao

imaš pravo, no kada sam

imaš pravo, no kada sam pročitao što je o meni napisao na onom siteu virovitica.net (ili tako nekako) i kada to usporedim s dnevnicima koji su prethodili na pollitici a koji su se dijelom i na mene odnosili onda se čovjek pita kako je do toga došlo

anyway, danimira više nema niti će ga biti, a ako želi može pokušati sve ispočetka

Tko je glasao

@grdilin, mene je kao i

@grdilin, mene je kao i mraka prozivao i jednim i drugim. Vlasnik spomenutog portala gdje je pisao kolumne pobrisao je njegove klevete, optužbe i uvredljive komentare, te ga je upozorio da će ga bude li tako nastavio isključiti s portala.

Prema tome nije mrak jedini koji ga je isključio, to su učinili i drugi, a koliko sam načuo, samo je pitanje vremena kada će to učiniti i Jutarnji list.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

a najbolje od svega i što

a najbolje od svega i što me najviše veseli ovim povodom jest to kako čedomiri s pollitika.com-a brane šišljagića, indirektno i branimira glavaša i njegovu politiku. da se odvališ od smijeha :):):):))))))))))))))))

My Soul

"Šta hoćeš da drugi prešute prvo prešuti sam."

Tko je glasao

@My Soul naravno u

@My Soul naravno u nedostatku kućnog odgoja i kulture posežeš za vrijeđanjem.

Sramota, s tolikom dozom bezobrazluka i neodgoja definitivno si pokazala svoje pravo lice.

"Ako hoćeš da drugi nešto prešute, ne vuci ih za jezik."

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

najdraži kukljice, ne

najdraži kukljice, ne vrijeđam te ja, već te istina zaboljela. sad bi vjerojatno povukao sve svoje komentare da možeš, ali ne možeš, uvalio si se u obranu ekipe branimira glavaša bez puno razmišljanja, a iz silne zlobe. no to je tvoj problem, a ne moj. ja sam samo ukazala na nj.
jedini je feniks ostao dosljedan sebi i nije nasjeo, što govori o njegovoj nedvojbenoj inteligenciji, za razliku od vas ostalih, kojima je dovoljno ponuditi crvenu krpu, pa da pojurite ko blesavi za njom. a kako ste ga spremno izminusirali, toliko blesavo i na brzinu, da čak niste skontali da ste se našli u "čoporu" suprotne strane. nevjerojatno.

(zašto si se pak ti sam svrstao u čedomire, to mi nije jasno?!)

My Soul

"Šta hoćeš da drugi prešute prvo prešuti sam."

Tko je glasao

Znači, ja koji branim

Znači, ja koji branim šišljagića i glavaša sam četnik? I istina me boli? Tebi fali dobar komad ispune u lubanji.

Tko je glasao

ne...već fali tebi, jer si

ne...već fali tebi, jer si se osjetio prozvanim u trenu kad sam prozivala čedomire! očigledno ti fali.

My Soul

"Šta hoćeš da drugi prešute prvo prešuti sam."

Tko je glasao

Ma mislio sam ništa ne

Ma mislio sam ništa ne komentirati ali... .Svi se opet dijele za i protiv.
Te ne valja protokol te to je politika i naravno prema simpatijama su i mišljenja.
No jasno je što je protokol bio on loš ili dobar uglavnom se poštiva .Protokol određuje organizator a onaj tko ga ne poštiva nema elemetarnog odgoja.
Dakle možemo razgovarati jeli protokol u redu ili ne .
A politika je k...
U slučaju Dalj -tamo je prije 19 godina bio masakr i najmanje što se tražilo od sudionika je da poštuju žrtve i ništa više.
To se nije dogodilo zahvaljujući Šišku i to će ostati za sva vremena ma što tko mislio.

Tko je glasao

@car prvi kažeš:"Ma mislio

@car prvi kažeš:"Ma mislio sam ništa ne komentirati ali... .Svi se opet dijele za i protiv."

Čudno mi je da onda tvoje "neutralno mišljenje" glasi: "To se nije dogodilo zahvaljujući Šišku i to će ostati za sva vremena ma što tko mislio".

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Politika Politika , a

Politika

Politika , a godišnjica je nažalost politika , je sveprisutna u Hrvatskoj zbilji i ni takvi trenutci kao što je godišnjica Dalja ne mogu proći bez nje .
Zato dok god to bude tako bilo bi " čudo " da ne bude tako .
ZNA SE kako se osvaja vlast i kako se drži pod svaku cijenu .
Dok god nas bude više u kućama u foteljama nego na biračkim mjestima nema promjena . Jer ko će nam organizirat naš život i državu , ako to ne uradimo sami .
Da nam nebi slučajno pomogli naši kreditori " koji nam vjeruju " .

Mislim da je došlo vrijeme da Hrvati , državljani , konačno nešto nauče iz svoje i svjetske povijesti i što je najvažnije , počnu to primjenjivati .
Nitko nam to neće uraditi za nas osim nas samih .
Pametnom dosta , a ostalima neka bog pomogne .

Pozdrav iz Splita od Emina

Tko je glasao

Hrpa kretena koja se okupila

Hrpa kretena koja se okupila zbog vlastite koristi kojima uopće nisu u interesu ni branitelji ni ikakvo dostojanstvo pred njima... I jedni i drugi su obični lopovi , muljatori i boli ih briga za sve nas , a to su dokazali nastupom u Dalju i raznim konferencijama poslije (ko onog dikliča Ivića ...)

Justice for all !

Tko je glasao

Šišljagića je trebalo

Šišljagića je trebalo uključiti u protokol, ili njegovog izaslanika. S ovim sastavom gostiju, skup je ispolitiziran svakako. Njegovo uzimanje mikrofona je politizacija, jednako kao i gašenje mikrofona. Da je Premijerkina želja bila iskrena sućut žrtvama, takve detalje bi uzela u obzir. Ovako rugala se sova sjenici.
Jedino je tužno šo taj narod nikako da shvati cijeli igrokaz i sve ih lijepo potjera ča.

Tko je glasao

Moje mišljenje o svim

Moje mišljenje o svim političarima je isto, a ono je da su svi smeče.
Nadalje u potpunosti se slažem da ako Jaca i Karamarko drže govore (koji su uvijek politički, ma šta oni pričali u njima) onda ima pravo i Šišljagić. Isto tako Jaca je taj "incident" več dobrano ispolitizirala u zadnjih 36 sati usput optužujući Šišljagića za politizaciju komemoracije.

Tko je glasao

od trenutka davanja plusa za

od trenutka davanja plusa za dnevnik, borio sam se protiv sebe samog. razmišljah što napisati u komentar, a da to ne bude bijes i nemoć. probudili su se demoni kojih dugo nije bilo, bojao sam se zaspati jer bih tada bilo grozno. uostalom, uskoro ću i na posao te će mi dan započet buđenjem ujutro potrajati dobrih 40 sati.

dok me još zdrav razum služi, odgovorit ću na pitanje. imao je šišljagić pravo govoriti. samo ono što je izrekao ne služi mu na čast. moždani proljev karanasmarka je jednak šišljagićevom. ja ne razumijem više što znači odati pijetet mrtvima. je li zbog toga mora biti postavljeno ozvučenje i držati se govori. zar to ne možemo raditi kako već radimo tisućljećima. zar nije dovoljno položiti vijenac ili buket cvijeća, zapaliti svijeću za dušu pokojnika i kod centralnog križa zapaliti svijeću za sve koji nisu više sa nama. čemu puke govorancije, glumatanja sućuti kad uistinu nije tako.

mislim kako sam bio jasan. identificirao sam svog prijatelja poginulog u Dalju. njegova majka nije mogla jer joj je pozlilo. stari mu se još dobro držao unatoč tlaku i visokom šećeru ali nakon što je osjetio smrad i njemu je pozlilo. meni su se koljena odsjekla i pristupio sam identifikaciji. kada vam netko kaže da pokojnika pamtite onakvim kakav je bio za života, poslušajte ga. da ne duljim, identifikacija je bila pozitivna, prepoznao sam ga lošoj JNA tetovaži i ožiljku na šaci koju je zaradio dok smo se kao klinci igrali mad maxa na biciklu. ja se svoga prijatelja ne sjećam kakav je bio za života. kada mi ga netko pomene, sjetim se samo njegovih ljudskih ostataka.

zato izbjegavam ovakvo odavanje pijeteta preminulima. jednostavno razvalila bi me žila glupača, a i sam bi prilično teško ozlijedio te pozere sa loše odglumljenom sućuti dok me ne bi savladali. odavanje pijeteta je intiman trenutak i njemu treba prići kao čovjek, a ne kao hrvatski političari. ne znam, vjerojatno je teško se prebaciti u mod zvani čovjek. sada bi bilo dosta jer u sebi imam i previše otrova koji nisu za ovaj blog.

Tko je glasao

marijuan@, kad pročitam

marijuan@,
kad pročitam ovaj tvoj komentar ili tvoj dnevnik in memoriam Jeanni Kurtović, ponovno znam što znači odati pijetet žtrvama

Tko je glasao

Po protokolu uvijek domaćin

Po protokolu uvijek domaćin ima obvezu da pozdravi goste.
Nakon njega riječ dobiva najniže rangirani uzvanik, a najviše rangirani, govori posljednji.
U konkretnom slučaju, župan je bio domaćin, pa je trebao govoriti prvi, a premijerka, posljednja.
Nitko nema pravo ni ovlasti kršiti protokol.
Šišljagić je imao pravo i obvezu govoriti.
Netko je negdje, ne znam više ni tko ni gdje, rekao ( poprilici): Iako se ne slažem sa onim što govorite, boriti ću se za vaše pravo da to kažete.....

Tko je glasao

Voltaire: ne slažem se

Voltaire: ne slažem se niti s jednom riječi koju si izgovorio, ali ću do smrti braniti tvoje pravo da ih izgovoriš. U polemici s Claude Adrien Helvétiusom, o "stvarima duha". Ali to je apokrifno, navodno pripisano Voltaireu naknadno, a originalna izreka je glasila “Gadi mi se to što pišete, ali dao bih život da omogućim da nastavite pisati".

No, ne bih rekla da je izreka primjenjiva na protokol, već na načelo slobode govora. Protokol s time nema veze. Šišljagić je trebao biti uključen u protokol, koliko god njegov istup nije ništa manje gadljiv i manipulativan od onog službenog.

Prava su pitanja ona koja postavlja "Richard": na čemu počiva sva ova manipulacija s žrtvama Dalja, Borovog Sela i ostalih ratnih zbivanja u toj regiji. A ta se ne mogu riješiti protokolom, koji samo nastavlja betonirati mistifikacije.

Tko je glasao

Voltaire: duplić, sorry

Voltaire: duplić, sorry

Tko je glasao

Netko je negdje, ne znam

Netko je negdje, ne znam više ni tko ni gdje, rekao ( poprilici): Iako se ne slažem sa onim što govorite, boriti ću se za vaše pravo da to kažete.....

Za ovo ne dajem plus.To mi je tak nekak indolentno.Riječi izgovorene u javnosti moraju biti u skladu sa zakonom.Treba biti odgovoran govornik,i ako se krši zakon treba odgovarati.Mislim na kršenja ljudskih prava,diskriminaciju,širenje netolerancije itd.A ovo u Dalju se vidi koliko je ikome stalo do naroda.Mogli su na komadu papira lijepo napisati taj protokol.Nikada se ni u najluđem snu ne bi otimala za taj mikrofon,a pogotovo ne na takvom skupu.Šišljagić nema takta.Nema on mnogo toga,a misli kak' ima.Ima,malo morgen.

Tko je glasao

Opća načela u

Opća načela u međunarodnim i međuljudskim odnosima zapisana su kao pravila protokola. Pravila protokola treba razlikovati od dobrih običaja, odnosno lijepoga odgoja.. Pravila protokola obvezuju samo one na koje se odnose, tj. na državnike, političare, diplomate, građanske i vojne vlasti.
Prihvaćanjem, prije svega Bečke konvencije o diplomatskim odnosima ( 1961 ) i Bečke konvencije o konzularnim odnosima (1963 ) države su kodificirale minimalno prihvatljive standarde ponašanja i reda u međusobnim odnosima. No, pridržavanje toga reda nezamislivo je bez odgovarajućih normi dobrog odgoja i dobrih običaja.
Zadaća Protokola je rješavanje svih pitanja ceremonijala i etike, ogranizacije ceremonijala kojemu pribiva poglavar države, predsjednik vlade, državni dužnosnici.....
Protokol kodificira pravila koja ravnaju ceremonijalom. Njima se svakom sudioniku u tim odnosima daju prednosti, povlastice i nepovredivosti na koje imaju pravo.Njima se jamči jednakost i dopuušta pravo da se slobodno čuje glas svih sudionika.
Ceremonijal i protokol nameću uljudnost koja mora prevladavati među ljudima dobrih namjera.
Odvijanje neke javne manifestacije....nezamislivo je bez primjene protokolarnih pravila, bez poštovanja stege i općeg reda. Bez tih pravila i pravila koja su odraz međunarodnih konvencija, nezamisliv je ozbiljan državnički posao kako na unutarnjem tako i na međunarodnom planu.
Nikome nije dozvoljeno kršenje tih pravila niti ad hoc izmjena , prema vlastitim trenutačnim prosudbama....*( O tome više: Mario Mikolić, "Diplomatski protokol")
Mislim da nijednom prosječnom građaninu ove zemlje, pa tako ni meni, nije prihvatljiv necivilizirani ispad Šišljagića, ali to ne opravdava niti jednog sudionika , niti mu daje pravo, da krši kodificirane norme protokolarnog ponašanja, pa niti aktualnom ministru policije.

Tko je glasao

Jedino ispravno pitanje je

Jedino ispravno pitanje je na temelju kojih ovlasti, zakonskih ili ustavnih, Karamarko može javno prijetiti da MUP neće dopustiti političku propagandu na sličnim skupovima? Na koji način misli zabraniti politiku, koja se uvukla u sve pore društva? Čiju politiku misli zabranjivati, a u čijoj sudjelovati? Tikvan je, ako me dobro sjećanje služi, po dolasku na mjesto ministra ( a bila su dramatična vremena) prdoklačio kako će depolitizirati policiju. Umjesto da je policiju profesionalizirao, on je sada otvoreno politizira. Kreten otvoreno govori ono što normalan i demokraciji odan čovjek se ne bi usudio ni misliti. Mislim da se radi o kaznenom djelu protivdržavnog terorizma i rušenju ustavnog poretka. Tko god to radio, pa bio i ministar, bi morao odgovarati sudskim putem.

Tko je glasao

100 puta sam bio u državnom

100 puta sam bio u državnom protokolu, u zemlji i izvan nje.
Neupitno je, Šišljagić je morao i trebao govoriti!
I to onda kada on odluči i što odluči. Sve ostalo je bahaćenje Beograda.. opa pardon - Zagreba, koji se sve više ponaša kao onaj prvo spomenuti.
Poznajem jednog jedinog ZNG-u (neka Jandroković malo raspita se oko sebe) koji je uspio preživjeti Dalj/Aljmaš/Erdut.
Što je tada govorio Zagreb? - i radio?

Šišljagić je trebao izbaciti došljake iz svoje županije na način bojkota dolaska, tj. odlaska s mjesta događaja.

Uostalom, pročitajte ovo: http://pollitika.com/svi-sveti-0 pa će vam biti jako jasno koliko dužnosnici drže do naroda i žrtava.

Tko je glasao

Uopće se ne radi o

Uopće se ne radi o protokolarnim pogreškama…

Riječ je o suštini, naravno, političkoj…

Ako se uzme u obzir činjenica da je Glavaš nezaobilazan lik novije hrvatske povijesti, koji je u istočnoj Slavoniji produžena ruka generalne hadezeovske politike, onda se ovakav nagli zaokret prema njemu, a pri tome mislim na njegovo sudsko procesiranje za ratni zločin 91. i 92., odnosno slanje u pržun u trajanju od 10 godina – smatra nečim ravnim izdaji „nacionalnih interesa“. U retorici nacionalističke desnice Glavaš je simbol obrane od „velikosrpskog agresora“, dakle ključna figura hadezea iz početka devedesetih u Slavoniji.

U konstelaciji snaga u Sanaderovom vremenu, a pod pritiskom međunarodne zajednice, Glavaš je isporučen na pladnju preko sudskog procesa za ratne zločine u kojima je zaglavilo nekoliko desetaka Srba u Osijeku u tom zlokobnom vremenu 91..
Njegov raskol sa hadezeom, njegovo odvajanje od Sanadera, kojem je pomogao pobijediti Pašalića, na prevratničkom Saboru hadezeo, kada je pomoću Borbaša kontrolirao izbornu proceduru, nije mu pomogao zadržati pozicije na političkoj sceni. Uteg zločina bio je pretežak i za Sanadera, pa ga se odrekao…

No, Glavaš nije očekivao ovakav sudski epilog. Toliku izdaju svojih kamarada nije očekivao: pa zar nije izvršio sve postavljene mu zadatka…
Dakle, potvrda presude Vrhovnog suda prevršila je svaku mjeru. Njegova, na silu proizvedena stranka HDSSB, tobože regionalna stranka koja se bori za parcijalne interese Slavonaca, iznuđeni je odgovor jednog izdanog 'vojnika stranke' (HDZ-a) koji bespogovorno izvršava zadatke…
Ovaj potez Šišljagića je logičan odgovor na „izdaju“. Ako ste me se tako lako odrekli, onda ću obznaniti javnosti sve zakulisne poteze politike iz 90-ih. Pa, ja sam jedan od najvažnijih aktera. Odatle pitanje koje postavlja Šišljagić za govornicom u Dalju: Tko je kriv za masakr hrvatskih policajaca u Dalju?. Glavaš, a preko njega i Šišljagić, zna da ovih dvadeset policajaca iz Dalja nisu zaglavili bez veze. Zar je moćna JA upotrijebila topništvo, avijaciju i tenkove iz Vojvodine i sa zemljom sravnila policijsku postaju u Dalju bez veze…? „Imperija“ uzvraća udarac: ako ste me se tako lako odrekli, onda ću obznaniti čitavoj hrvatskoj javnosti kompletan prtljag prljave hrvatske politike iz početka devedesetih…

Poznate su sve akcije u kojima je Glavaš sudjelovao, od one u Borovu Selu, kada je sa Vicom Vukojevićem i Gojkom Šuškom razjarivao lokalne Srbe pucajući po krovovima njihovih kuća sa Ambrustima (nakon čega je poginulo tucet hrvatskih policajaca koji su bezglavo poslani na teren…), pa do rušenja mosta u Osijeku, napada na Baranju, koji je Tuđman zaustavio, jer isti nije dogovoren sa Miloševićem…

Dakle, ako ćete me poslati u zatvor na deset godina, onda vam neću ostati dužan. Obznanit ću političku pozadini pogibije 20 hrvatskih policajaca u Dalju na početku kolovoza 91.. Ja znam da su oni žrtvovani, ja sam (možda) u tome sudjelovao, pa zato moj alter ego (Šišljagić) postavlja pitanje Karamarku: Ako si istražio tko je pobio one Srbe u Osijeku 91., onda odgovori i na pitanje tko je žrtvovao na pladnju onih dvadeset hrvatskih policajaca, iz čista mira, u Dalju, te 91. godine…

Politički rasplet se mora dogoditi…

Tko je glasao

No, Glavaš nije očekivao

No, Glavaš nije očekivao ovakav sudski epilog. Toliku izdaju svojih kamarada nije očekivao: pa zar nije izvršio sve postavljene mu zadatka…Revolucija jede svoju djecu, da - da...

Tko je glasao

od one u Borovu Selu, kada

od one u Borovu Selu, kada je sa Vicom Vukojevićem i Gojkom Šuškom razjarivao lokalne Srbe pucajući po krovovima njihovih kuća sa Ambrustima

Kako Boljkovac, oće više riknit da rastereti proračun??
Kažeš Glavaš, Šušak i Vukojević su pucali po Borovu Selu (LOL) i onda je močna JA sravnila PP u Dalju daljinski. Jako močno.
Ni Šišljagića nisi shvatio, naime Šišljagić je istaknia kako Karamarko dobro surađuje s policijom iz Srbije, ali kako još nitko nije odgovarao za zločin u Dalju. Da ti malo približim, to znaći da Šišljagić za Dalj traži krivce u Srbiji a ne u Šušku i Vukojeviću skupa s Glavašom, usput aludirajući na Glavaševu kaznu. Koji put mi je žao što takvi kao ti nisu kupovali po 50 primjeraka Ferala ( za svoje masturbacije) da im pomogne se održat na tržištu. Ali tvoja želja za otkrivanjem zavjera i šporke hrvatske politike će ipak ostat tvoj i fićin wet dream.

Tko je glasao

Pomiješao si dva događaja,

Pomiješao si dva događaja, nema veze… Možda se nisam jasno izrazio.

U Borovu Selu su poginuli policajci iz Vinkovaca jer su ih onako mlade i nevješte gurnuli u vatru… Sjećaš se onih TV snimaka iz 91. sa tenkovima JA u poljima pšenice…

„Događaj“ u Dalju je netko „režirao“, i mislim da Šišljagić dobro zna tko stoji iza toga…

Na kraju, zar misliš da se „to“ može istražiti policijskim metodama, tj. da bi Karamarko sa svojim dobrim „vezama“ u Beogradu to sada, nakon 19 godina, mogao rasplesti. To je naivan pogled. Bolje bi ti bilo da „rasplet“ tražiš u sferi „politike“, dakle u Glavašu i hadezeu…

Na žalost, iz Šarinićeve knjige memoara nisam ništa saznao. Čak je prikrio činjenicu da su se Tuđman i Milošević za vrijeme cijelog „rata“ susreli samo 46 puta,… a Šarinić je kao kurir putovao u Beograd dvostruko više…

Kada već pišem o tim događajima, koji nam se sada vraćaju kroz suvremenu stranačku politiku, red je radi mlađih čitatelja reći da su sa druge strane tog vrućeg ljeta 91. bile jedinice JA... Moram reći i to da je predsjednik Predsjedništva te države (i vojske) bio naš Stipe Mesić, da je premijer bio Ante Marković, a da je ministar obrane bio Veljko Kadijević - igrom slučaja sva trojica Hrvati...

Tko je glasao

nedugo nakon pokolja u Dalju

nedugo nakon pokolja u Dalju razgovarala sam s većinom tamnošnjih (slavonskih) političkih protagonista o tome i što se stvarno dogodilo.

Dakle, zanimljivo je da su se i izbjegli daljani - hrvati, i srbi izbjegli iz okolnjih sela pred terorom belih orlova (koji su uzalud u vezi s tim u više navrata tražili pomoć hrv. vlasti i gradonačelnika Kramarića) te upućeni terenski zapovjednici ZNG-a i hrvatski vojnici, policajci i policijska rezerva - svi bili uvjereni u jedno: Da su žrtve u Dalju svjesno izdane i prepuštene sudbini kao potrošna roba.

Budući da sam i sama vidjela stravične snimke s njihove autopsije pri pogledu na koje se i kršni norveški snimatelj srušio u nesvijest (na snimke s mjesta zločina) - u spomen na njih i sve druge žrtve, ne gledam službene državne i ine komemoracije, nastojim ne slušati njihove jeftine samopromotivne nastupe nego se kao običan čovjek, ranjiv i smrtan, prisjetiti na tren njihove sudbine i žrtve i zamisliti
(barem na 5 minuta) da smo mi svi preživjeli toga dostojni i vrijedni, i da bismo sutra opet, ako zatreba, i mi to mogli isto.

Biti ljudi koji čine ono što je ispravno, bez obzira na posljedice - JER JE TO ISPRAVNO. Bez ziheraštva i moralnog relativizma. JER JE ISPRAVNO.

Kakav koncept! Klasika ili avangarda?

Tko je glasao

nastojim ne slušati

nastojim ne slušati njihove jeftine samopromotivne nastupe nego se kao običan čovjek, ranjiv i smrtan, prisjetiti na tren njihove sudbine i žrtve i zamisliti

daj, molim te, nemoj i ti nasjedati na jeftine pollitičke pamflete. kakvi te spopali jeftini samopromotivni nastupi. ti misliš da ti imaš pijeteta prema žrtvama, a da nitko drugi nema. ma nemoj. zbilja je takvo stajalište neuračunljivo. zašto misliš da si se ti zgrozila pred tim slikama, a da se bilo tko drugi ne bi zgrozio?! pa veliš da oni nisu trebali tamo biti, a ti jesi. a sad mi objasni, što bi rodbina i građani rekli da oni nisu tamo bili? što zapravo hoćeš: da su bili tamo, ili da nisu bili tamo.
kad su bili....nije nitko tamo trebao biti... a kad negdje ne stignu otići, onda se svi dignu na zadnje noge kako se tamo nije bilo, a tamo se dogodilo ovo ili ono.
naravno da rodbina želi da se to dostojanstveno obilježi i da želi da se svi sjećaju, a pogotovo je dužnost vrha ove države da bude na komemoraciji. ne dakle njihova volja, već dužnost svima nama koji smo ih birali. prema tome, to što je šišljagić napravio je pljuska čitavom hrvatskom narodu koji je birao na vlast tu vlast koja je tamo bila odati počast palim braniteljima i policajcima! gledajući to što je šišljagić napravio, mene je bilo sramota što postoji takva jedna nekulturna osoba u hrvatskoj i da se još naziva županom jedne županije....nevjerojatno koja je to seljačina. a tu se pokušavaju naći nekakva opravdanja za njega. ma strašno. premijerka je došla odati počast tim žrtvama, a da nije došla, što bi onda bilo? to je moje pitanje svima vama?! bilo bi drvlje i kamnje po njoj i po svima ostalima.
zapravo, za moj pojam, iako moje mišljenje nije relevantno, jer nisam više u nijednoj stranci, je da bi konačno trebalo prestati s odlascima na takva mjesta i prepustiti sjećanje i obilježavanje tih događaja isključivo familiji i prijateljima. na taj način izbjeglo bi se politiziranje na takvim skupovima. prošlo je već 15 godina od završetka rata i vrijeme je da se to ostavi u prošlosti. a ne da opterećujemo buduće generacije, koje su već stupile na scenu, našim problemima, kao što su partizančine opterećivale nas više od 50 godina.

My Soul

"Šta hoćeš da drugi prešute prvo prešuti sam."

Tko je glasao

Ima i u tom komentaru dosta

Ima i u tom komentaru dosta realnog.Naravno da bi se domaćini uvrijedili da predstavnici vlasti nisu došli ali...većinu aktera iz ove predstave se ne zna ponašati s ukusom a plus toga na prvom mjestu je vlastita i stranačka promocija.To je bar vidljivo i svakom normalnom čovjeku-gadljivo.Sad mi je pao na pamet Vukovar,oh koliko obećanja i praznih floskula na račun tog jadnog grada, od Tuđmana na ovamo.A ta ista državna ekipa ne može naći novca da se Vukovarčani obrane od komaraca!Da ne povjeruješ!

Tko je glasao

Nausikaya, Dakle, zanimljivo

Nausikaya,

Dakle, zanimljivo je da su se i izbjegli daljani - hrvati, i srbi izbjegli iz okolnjih sela pred terorom belih orlova (koji su uzalud u vezi s tim u više navrata tražili pomoć hrv. vlasti i gradonačelnika Kramarića) te upućeni terenski zapovjednici ZNG-a i hrvatski vojnici, policajci i policijska rezerva - svi bili uvjereni u jedno: Da su žrtve u Dalju svjesno izdane i prepuštene sudbini kao potrošna roba.

Nekaj mi tu nije jasno, tražili su pomoč a ona nije slana, no tam su došli hrvatski vojnici, policija i policijska rezerva.

Jel su te lokalne vlasti znale s kakvo je bilo naoružanje Hrvatske i kolko vojske smo imali u to vrijeme.

JNA je samo čekala, raznesli bi nas preko noči.

Tko je glasao

skviki, pričaš napamet.

skviki, pričaš napamet. Mnoga su većinski srpska sela oko Osijeka bila okupirana od belih orlova, arkanovaca i šešeljovaca koji su nemilosrdno terorizirali svoje srpske domaćine koji nisu odobravali njihovo prisustvo. Vjerovao ili ne, bilo ih je mnogo kao i među izbjeglicama koji su zajedno sa svojim hrvatskim, mađarskim ili slovačkim susjedima izbjegli iz Tenje, Sarvaša, Lovasa itd.

Na žalost, iz političkih razloga hrvatske vlasti (Đodan i njegova teorija o seoskim čarkama) nisu slale hrvatsku policiju u intervencije u srpska sela (slabo naoružanje, manjak ljudstva, strah od daljnje eskalacije sukoba i potencijalna zlonamjerna politizacija policijske intervencije i sl). Da ne govorim o političkim nesuglasicama i dvovlašću u samom Osijeku u kojem je tada još bila aktivna Crvena kasarna (kolovoz i rujan 1991) koja je svakodnevno 'dejstvovala' po osječanima.

Tko je glasao

Nausikaya, Jel baš pričam

Nausikaya,

Jel baš pričam na pamet nebi rekel. Imal sam mogučnost razgovarat za vrijeme okupacije sa ljudima iz Tenje, koji su bili u Stuttgart-u. Bile su to žene sa djecom. Bil sam i kratko poslje rata na sprovodu jednom prijatelju u Osijeku i provel skoro cijeli dan u Tenju.

Čudno da su i domači Srbijanci maltretirali svoje sugrađane, a njihov broj nije baš bil mali.

Tko je glasao

... raznesli bi nas preko

... raznesli bi nas preko noči.

kako misliš
NAS
pa koliko znam minhen bojna nije bila u takvoj pogibelji ???

Tko je glasao

dinamitd ne budi bezobrazan

dinamitd ne budi bezobrazan jer svatko nije mogao uzeti oružje u ruke ali za Skvikija znam kako je pomogao kao i mnogi drugi koji nisu mogli nositi oružje. Bilo bi ti bolje da si takvu primjedbu uputio nekima drugima ovdje i pitao njih što su napravili za Hrvatsku u tim trenucima. A sada ovdje drugima (meni ne mogu) prodaju muda pod bubrege. I ne ljuti me dalje.

grdi

Tko je glasao

;-)

;-)

Tko je glasao

čuj grdi pa ja nigdje ne

čuj grdi pa ja nigdje ne tvrdim da skvičavac nije pomagao kako je znao i mogao, ali da je tamo bio, e to sigurno nije
slijedom toga u minhenu ga nisu ni mogli raznijeti ;-)
a ti se na činjenice ( ko ih j... kad nisu onakve kakve bi trebale biti) ljuti koliko hoćeš

Tko je glasao

Naivan pogled? Ako je tko u

Naivan pogled?

Ako je tko u ovoj priči naivan to si ti koji je popušila priču o Glavašu, Šušku i Vukojeviću koji pucaju Ambrustima po Borovu selu..

Ja nisam pomješao dva događaja nego pričam o tome što je Šišljagić govorio na komemoraciji i njegovim i Glavaševim iskazanim frustracijama vezanim za kažnjene zločine i nekažnjene zločine, što je usko vezano uz temu. Tvoje fantazije ,oftopici i konstrukcije će u ovom slučaju ostat samo fantazije evidentno naučene iz literature napisanih od strane več spomenutih "izvjestitelja". Sva sreća pa sam bio svjedok vremena pa mi zasigurno ne treba tumačit ulogu "vrhovnog zapovjednika" JNA Stipe Mesića i njegovih mogućnosti u tom dobu.

Kadijević Hrvat? Svaki dan naučiš nešto novo. A da pokušaš sa slikovnicama vidim da ti memoari ne idu.

Tko je glasao

Ne želim se s tobom

Ne želim se s tobom prepucavati oko činjenica…
Slučajno sam prije nekih 7 – 8 godina kupio časopis Gordogan, koji je donio kao prilog jedan CD sa obavještajnim snimkama iz 91. (napad na Zadar, Vukovar, oružje za Vukovar, razgovori Tuđman - Kadijević, Tus - Mile Dedaković….). Uredništvo mu je dalo naziv The Best of KOS…
Ostao sam iznenađen onim što sam čuo…
Ako te zanima suvremena povijest rado ću ti ga poslati…

Tko je glasao

Činjenica iz časpisa?Kao

Činjenica iz časpisa?Kao što već rekoh ono što ti misliš da je činjenica je plod nečijeg masturbativnog uma koji ti paše.
Smiješno je uopće raspravljat s osobom koja misli da su Glavaš, Šušak i Vukojević pucali iz Ambrusta i da je Kadijević Hrvat.

Tko je glasao

Dogovoreni rat… Ne smiješ

Dogovoreni rat…

Ne smiješ biti takav ignorant… Ti ne vjeruješ Boljkovcu (ministar unutrašnjih poslova), ne vjeruješ audio snimkama obavještajnih službi, ne vjeruješ transkriptima, ne vjeruješ činjenicama o početku rata u Borovu Selu……

Dobro, je li tebi vjerodostojan svjedok prvi stožerni general HV-a Martin Špegelj?

Evo onda kako on opisuje novinaru 'Feral Tribunea' okolnosti ovog rata.
Špegelj je kazao da su on i general Petar Stipetić, načelnik Glavnoga stožera HV-a, analizirali sve bitke Domovinskoga rata, te da su konačno došli do spoznaje kako su sve do jedne plod dogovora zaraćenih strana!

O dogovorenom ratu još:

http://www.zarez.hr/159/zariste3.htm

http://www.savjest.com/intervju.php?intervju=za-pad-vukovara-kriv-je-tud...

http://www.vjesnik.hr/html/2001/04/09/Clanak.asp?r=tem&c=1

Tko je glasao

Dijete, tebi nitko ne brani

Dijete, tebi nitko ne brani fantazirat ali prodavat ih po činjenice nečeš. Dakle da još jedna put rezimiram, samo budala može mislit da su Šušak i Vukojević s Glavašom pucali iz Ambrusta, samo budala može kazati da su Stipe Mesić i Ante Marković imali utjecaja na raspadnutu vojsku zvanu JNA. Kadijevićevu hrvatstvo ću ti pak stavit pod neznanje kao i sve ostalo.
Nadalje otvori si temu o dogovorenom ratu (vjerojatno 100-tu po redu) skupa s fićom pa tamo masturbirajte, ovakavom offtopicu još fale samo ustaše i partizani.

Tko je glasao

Tako govore VJERNICI... Mit

Tako govore VJERNICI...
Mit o Domovinskom ratu je proizveden i zarobio je mnoge umove... Sa druge strane postoje neki drugi mitovi. Manje-više oni pokreću mase...
Ljudi su takva vrsta, ne mogu bez toga živjeti. Pa povijest se uglavnom i sastoji od tog ludila. Nekad se "to" zove Križarski ratovi, nekad džihad, nekada nacija, domovina, država...
Problem je u talibanima..., sa njima nema razgovora.

Tko je glasao

Slutio sam da ne

Slutio sam da ne razumiješ hrvatski, pa šta ne kažeš prije ...evo:

ألم تقم غبي

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. živjeti od otpada i smeća od aluzija komentara 0
  2. Pred parlamentarne izbore u Njemačkoj (1): ankete i socijalna psihologija od Zoran Oštrić komentara 0
  3. Javno trganje originalnog znaka,mrtvom HOS-ovom ratniku,nije odavanje počasti nego izdajnička zlouporaba i zločiniziranje Hrvata od ppetra komentara 0
  4. demoKracija ministara od aluzija komentara 0
  5. I bez SAD, svijet nastavlja akcije zaštite klime od Zoran Oštrić komentara 0
  6. Predsjednik vlade RH, A. Plenković, odrađuje protiv SAD-a i predsjednika D.Trumpa, protiv KGK i protiv RH od ppetra komentara 2
  7. historijska top lista uspješnih opsjena/ra od indian komentara 95
  8. čovjek proizvodi uzrok i posljedice od aluzija komentara 0
  9. čovjek ima alat... alat ima čovjeka od aluzija komentara 0
  10. Trg maršala Tita od aluzija komentara 1
  11. UMJETNI VLASNIK od petarbosni4 komentara 6
  12. Stanje Firmi U Bosni I Hercegovini od AlexD komentara 0
  13. Mala analiza od drvosjek komentara 46
  14. gospodari naši od aluzija komentara 0
  15. imati NOVO za posljedicu NOVU od aluzija komentara 0
  16. zadomspremni od drvosjek komentara 5
  17. NE jednakost zašto postoji od aluzija komentara 0
  18. Razotkrivanje: „Istanbulska konvencija“ je agresija na sve države koje su zaštitile brak kao zajednicu muškarca i žene od ppetra komentara 9
  19. I meni je žao svih nevinih od drvosjek komentara 31
  20. porezoPrimci naredboDavci ŠEFovi od aluzija komentara 0
  21. VLASNITVO I UPRAVLJANJE NJIME - ius gubernandi od petarbosni4 komentara 15
  22. Ne prestanete li s „pomirbom“, zakrvit ćemo se još i više od Feniks komentara 26
  23. kobna diktatura ŠEFovanja - ažuriranje 2017-08-16 od aluzija komentara 0
  24. naređenje/izvršenje (a za NE poslušnost kažnjavanje) od aluzija komentara 0
  25. Vlada treba služiti građanima od Mucke komentara 0

Tko je online

  • indian
  • Skviki

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 2
  • Gostiju: 30

Novi korisnici

  • mmarijan
  • Crvena
  • gived
  • AlexD
  • Voltron