Tagovi

NE posebno u Ustav

NE U USTAV

Ovih dana smo svjedoci još jednog spina HDZ-a.
Naime radi se o donošenju Ustavnog zakona o pravima Hrvatskih branitelja koji bi donošenjem napokon postao Ustavna kategorija.

Poznato nam je da su prava Hrvatskih branitelja zaštićena i Deklaracijom o Domovinskom ratu
Link:
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/274008.html

te Zakonom o pravima branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji.
Link:
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/313650.html

U Ustavu R.H. u „Izvorišnim osnovama“ stoji i ovo:

„– u novom Ustavu Republike Hrvatske (1990.) i pobjedi hrvatskog naroda i hrvatskih branitelja u pravednom, legitimnom, obrambenom i oslobodilačkom Domovinskom ratu (1991. – 1995.) kojima je hrvatski narod iskazao svoju odlučnost i spremnost za uspostavu i očuvanje Republike Hrvatske kao samostalne i nezavisne, suverene i demokratske države.”

E sada se treba malo prisjetiti par dana prije donošenja presude hrvatskim generalima Gotovini, Markaču i Čermaku 15. Travnja.

Dobro znajući kako bi presuda mogla biti vrlo teška sazvala je 18 braniteljskih udruga iz Domovinskog rata utemeljenih na državnoj razini kako bi amortizirala nezadovoljstvo teškom presudom prvenstveno istinskih branitelja pa onda i svih ostalih.

Na tom sastanku je odlučila da se stavi prijedlog o ulasku u Ustav Zakona o pravima branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji.
Sve to pojasnila je ovako:

"Prihvatila sam prijedlog da se pokrene inicijativa da Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji postane Ustavni zakon, dakle da se digne na novu razinu i da se na taj način 'ojača' i da se dizanjem na razinu Ustavnog zakona zaista omogući da se zakon u potpunosti poštuje ili, bolje rečeno, da oni koji taj zakon neće poštovati moraju snositi sankcije".

Ovakvim pojašnjenjem je priznala sav jad i nerad Vlade kojoj je na čelu. Ako je tko kriv za nefunkcioniranje poštivanja gore navedenih zakona to je upravo ova Vlada.

Svoju brigu o braniteljima je pokazala dizanjem broja preko 500 000 kupivši tako naklonost onih koji nikad puške ne vidiše.

Svoju brigu o braniteljima je Vlada pokazala i u slučaju Purda o kojem smo pisali i mi na ovom portalu:
http://pollitika.com/branitelji-optuzeni-za-ratne-zlocine

http://pollitika.com/podrska-braniteljima-grdilinu-i-polliticicom-ovim-r...

te o ulozi braniteljskih udruga u politiziranju javne scene pogotovo pri izborima
http://pollitika.com/politicka-podrska-udruga-proizaslih-iz-domovinskog-...

Osim ovog Vlada je svoj nerad pokazala i u sankcioniranju ratnih zločina:
http://pollitika.com/lazes-jadranka
Vrijedi pročitati ove dnevnike i pogotovu komentare da se podsjetimo i ne zaboravimo dio propusta ove Vlade.

Dakle gospođo Gubernatorice ja od vas kao mali branitelj tražim da poštujete zakone koji su već doneseni, a nikako ne želim pokriće u Ustavu za sav vaš nerad.

Braniteljima je već prepuna kapa vaših lažnih obećanja i ovakvim spinovima nećete kupiti istinske branitelje već samo nastavljate kupovinu onih već davno prodanih.

Stidite se do neba ako znate što to znači i vi svi oni koji vam podilaze i koji vas okružuju.

Toliko od malog branitelja.

Grd & lin

Komentari

Nadajmo se. Ali sad kad počme

Nadajmo se.

Ali sad kad počme predizborna kampanja, već čujem Jadranku, Hebranga i ostale iz HDZa kako podsjećaju branitelje tko ih nije "pustio" u Ustav.

Tko je glasao

Mišljenja je da Ustav nije

Mišljenja je da Ustav nije tako loš kao što su loši oni koji su odgovorni da ga se poštuje. To su u prvome redu nemoralni sudci koji zaboravljaju da im je dužnost i obveza poštivati ga i brinuti se za njegovu provedbu i politička ološ koja kadrovskom politikom umjesto moralnih, poštenih i stručnih sutkinja i sudaca u pravosuđe delegira svoje poslušnike i debile kojima su zakoni i Ustav RH zadnja rupa na svirali.

No kao što sam već bezbroj puta rekao sve to nebi imalo tako loše idalekosežne posljedice da Državno sudbeno vijeće nije preslika sastava bande lošovske iz Banskih dvora i Markovog trga. Zato dok DSV bude jedno od plutajućih govana u pravosudnoj močvari zakoni i Ustav RH će biti prćija koju će politička oligarhija i banda lopovska koristiti kako im je volja.

Tako bijaše na početku kada je po nalogu stvoritelja pokreta za pljačku Hrvatske izvršena čistka u hrvatskom pravosuđu i tako ostade do dana današnjeg kada bi gubernatorica Jaca promjenom Ustava zbrinula lažne branitelje, svoju glasačku mašineriju koja joj donisi sigurnih 10-15 % biračkih glasova.

Umjesto da ispravi nepravdu koju je to smeće od ljudskog karaktera počinila istinskim braniteljima gubernatorica Jaca bi si zbrinjavanjem lupeža među časne i poštene branitelje htjela osigurati još jedan mandat.

E PA NEBU IŠLO JACO, NIJE USTAV STAN NEJAĆI KOJU SI IZBACILA IZ NJIHOVOG STANA!

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Dobar tekst

Vidim da si i ti skužio tu pizdariju od rečenice, tu nevjerojatnu glupost i nelogičnost; postoje dakle zakoni koji se ne poštuju, to su oni zakoni koji nisu u ustavu, ona zna da ih se može olako ne poštovati i da neće biti sankcija. Ako sama navodi da je potrebno nešto staviti u ustav da bi se poštivalo, ili da bi se nekoga moglo sankcionirati, ona implicitno priznaje ali i pristaje na to da se zakoni koji nisu dio ustava mogu nepoštivati bez sankcija. Ona umjesto da se pobrine u "svojoj velikoj antikorupcijskoj kampanji" da se svi zakoni poštuju i da se provode i da se sankcioniraju prekršitelji, ona sama daje do znanja da misli kako je to ionako nemoguće i da je jedini lijek nešto nagurati u ustav. Po toj logici sve izvan ustava se može i dalje nekažnjeno nepoštivati. SJAJNO!

Druga glupost je to da je ustav u Hrvatskoj garancija ičemu. Prva njena stranka ga je mijenjala i prekrajala kad god. Od danas za sutra.Kršila i nepriznavala kad god itd. A i ona sama to čini. Jer u ustavu koliko ja znam stoji i da svi ljudi imaju jednaka prava i da su jednaki pred zakonom (ovo nije citat, neka se pedantni suzdrže od cjepidlačenja), a o jednakim pravima na terenu... Nemojte me zezat, bar ovdje ljudi znaju gdje praksa stoji u odnosu na ustav. Dva puta je hr policija samoinicijativno privodila radi govora mržnje na novim medijima; jednom kada je Sanader bio prikazan u nacističkoj odori, drugi puta kada je čovjek iz okolice Zadra rekao da bi gađao Papu jajima, svih su ostalih bezbroj govora mržnje i bezbroj puta strašnijih govora mržnje prošli kao dobar dan. Što govoriti o razini političke inteligencije koja govor mržnje vidi jedino kada ga slabiji i obespravljeniji upućuje jačem i prezaštićenom??

Mislite da smo se s Jugoslavijom riješili i verbalnog delikta? Razmislite ponovo, on se samo danas sakrio iza fraze "govor mržnje", a kad biste pogledali u kojoj se mjeri poklapaju situacije kada se Juga mašila verbalnog delikta i kada se Hrvatska mašila govora mržnje, statistika bi vas trebala ozbiljno uznemiriti.

Pozz

Tko je glasao

@doza da bi Ustav bio

@doza da bi Ustav bio garancija potrebno je osigurati da ustavni sudac ne može postati svako spadalo i politički poslušnik.

Međutim u Hrvatskoj kod izbora sudaca vrijedi što podobniji i podložniji ucijenama i pritiscima to podobniji za sudački položaj.

Pogledamo li samo bivše kao i aktualni sastav Ustavnog suda postaje jasno da je Božica pravde poput kuglice ruleta. Nije u rukama struke, već krupijea iz Banskih dvora i Markovog trga koji kadroviraju hrvatskim institucijama i hrvatskim pravosuđem.

Samo u takvoj državi sa takvim Ustavnim, Vrhovnim i drugim sudovima je moguće da je vlast u rukama mafije, a ne naroda koji ju je kobajage demokratski izabrao.

Samo u takvoj državi i sa takvim Ustavnim sudom je moguće da banda lopovske zabrani vlastitom narodu i biračima da se ne mjestu zločina okupe i protestiraju protiv mafije i političke oligarhije koja je opljačkala i rasprodala obiteljsko srebro.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

branitelji i branitelji

Da li će prije toga očistit braniteljsku populaciju od lažnih. Svi znamo, a i Vlada, kako lažnih branitelja ima četverostruko više od pravih i koje li ironije svi pravi branitelji nisu ni ostvarili raniteljski status jer su išli branit domovinu od agresora a ne za privilegije.

w. ;)

Tko je glasao

Najviše lažnih branitelja

Najviše lažnih branitelja ima medju lijevo orjentiranom žgadijom koja još uvijek nije prežalila nestanak jugoslavije. Kad su trećejanuarci došli na vlast, status branitelja dijelili su šakom i kapom. SDP i ostale lijeve stranke na taj način su se željeli odužiti svojim simpatizerima i kompromitirati Domovinski rat. Jednim udarcem dvije "muhe".

Tko je glasao

Walpurga

Ne znam dali ti je poznato da Petar Janjić - Tromblon nema Spomenicu Domovinskog rata

grdi

Tko je glasao

Predizborni trik, ništa više ali ni manje.

Da bi se u ustav nešto stavilo potrebno je dvije trećine glasova u saboru, jasno je kao dan da takvo što neće podržati sdp-hns a sigurno ne i hdz-ov koalicijski partner sdss. Dakle, nema šanse da takvo što prođe u saboru, to u hdz-u jako dobro znaju zato i guraju to, oni imaju jednostavnu računicu, ako bi nekim čudom to prošlo, oni bi se busali u prsa i tražili glasove branitelja, a ako pak ne prođe, (što u HDZ-u i očekuju-priželjkuju) oni će za to optužiti oporbu i tražit će od branitelja da ne daju oporbi glas jer eto oporba je protiv branitelja.

Za HDZ je to win-win situacija.

Ja eto pozivam sve branitelje da dobro razmisle o ovome i neka ne daju glas HNSSDPHDZovcima jer razlike ako ih je i bilo, među njima već odavno nema.

Tko je glasao

@Grdln Knčn, dbr dnvnk...

Knčn, dbr dnvnk, db s PLS k kć! Hm, stgl drktv d Ččć d s skpljj pn prd zbr..? n (HDZ) n svj nčn, t (HNS) n svj nčn.. bt kj dmgj - "ml brntlj"?? M jb s vm z ml vlk brntlj dnsn prblm stvrvnj prv stvrnh brntlj!!!! D st htjl, mgl st t rjšt jš 1945., prdn, jš 1995. gdn!
Sm, sd kd s d mn db PLS K KĆ, d slčjn n krnš plč?
dh plt svjćc, ŠBT ŠLM GRD!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

ljubo, ovaj komentar je

ljubo, ovaj komentar je direktno vrijeđanje i fakat mi je sada polako fitilj dolazi kraju, ako niste u stanju civilizirano i argumentirano diskutirati onda to radite negdje drugdje a ne ovdje

nadam se da sam bio dovoljno jasan; očekujem ili da se počnete pristojno ponašati ili da vas nema

Tko je glasao

@Mrak Direktno vrijeđanje?

Bilo bi mi milo da objasniš koga to direktno vrijeđam? Ispisao sam svoje mišljenje o temi!
Ali, baš ovo, za mene je ipak potpuno neočekivano:
"....da se počnete pristojno ponašati ili da vas nema!"
S naglaskom: ... da vas nema!
?????????????????????????????????????????
Prijetnja ti ne služi na čast!
No, kako želiš! Za sada, bit će me puno, puno manje!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Zn-aroš

Đaba ti svječice

Tko je glasao

@Grdln

N kž s "đb", ng zld, zld. "Đb" b znčl bz nplt, bdv, ltnsk "grts". ns "svjčc" ng s, sprvn, p hrvtskm prvps, "svjćc".
Sdt sdnc drvć, pšmljvt klc Mkrsk, stvt tpkvnc nm kj pš bz crngrskg, rjntlng jzčng tjcj!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Kolege pollitičari

Molim Vas da spriječite trolanje i divljanje Ljube Rubenna dopuštenim sredstvima.

Mrak upali svijetlo!!!!

Tko je glasao

@Grdln, Kkdnt.. Mbbng?

Št, sd ćm nstvt s mbbngm, msvnm? Kd nmš rgmnt, zzvš grp Mrk? Nmš rgmnt, l mš nmjr stnzrt čln plltk? Kk ć lgt nkm prjvm plcj, p t gnjsb prdt Splć kj t vjrj..., bz jdng dkz!
vjrn sm d v n pšš z vjrnj, vć zbg - drktv! Jr, d s zbljn, nd b br prjv vg lžng brntlj z MKRSK!? Js l prjv jdng brntlj-lžnjk? D m j znt zšt ns??
T t mn dgvr, drškn, n stnzrj mj lk djl n pzvj n mbbng, jr t nć spjt. vdj s ljd lrgčn n grpšnj, t g, s Kkjm, prdvdš!
Dkl, kg s prjv d lžnh brntlj? NKG!
P spd, trl bb dln, d jj prđ dn!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Ponovno trolanje

Poštovani članovi pollitike. com ponovno vas molim da reagirate na ovo Ljubino namjerno trolanje dnevnika.

hvala

Tko je glasao

@grdilin previše tražiš od

@grdilin previše tražiš od mraka. Ono što vrijedi za ličke medvjede u šumi to je mrak uveo ovdje za Ljubu Rubena Weissa.

Na kraju krajeva nitko nije tako vjeran i pouzdan u obrani Svilenoga kao Ljubo Ruben Weiss.

Na kraju krajeva i ti bi se čuvao tako opakih igrača kao što je Ljubo Ruben Weiss da nisi zaboravio što ti sve taj "demokrat" može i zna učiniti!!!!! http://www.virovitica.net/ljubo-r.-weiss-marko-rakar-uz-antisemite/13438/

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

"Ljubo R. Weiss: Marko Rakar

"Ljubo R. Weiss: Marko Rakar uz antisemite?
Digg StumbleUpon Facebook Del.icio.us Croportal Ispiši Preporuči
Kota Lj. R. Weissa | 14.06.2010. | 1643 pogleda
ljubo-r.-weiss-marko-rakar-uz-antisemite

Kaže mi jedan dobar znanac zašto ne pišem više o sebi i svom svjetonazoru, čitatelji tako malo znaju o meni kao osobi, kruže kojekakve glasine, valjalo bi ih demantirati. Osim toga, piše se koješta, lijepe uz mene etikete, posebno na jednom drugom portalu na kojem sam PISAO pod pseudonimom odnosno nickom.

Kažem PISAO, jer od l2.06.20l0. KAŽNJEN SAM gubitkom prava na pisanje dnevnika i komentiranje do l. kolovoza 20l0. Da budem konkretan, pisao sam pod nickom Danimir na portalu razvikanog Marka Rakara, nesuđenog savjetnika predsjednika dr. Ive. Josipovića.

Jedni ljudi ulaze u povijest kao nečiji savjetnici, a eto, neki, tek u pokoji medij kao «nesuđeni savjetnici». Naime, taj «veliki mag» informatičke scene Hrvatske, pročuo se u javnosti kao jedan od članova izbornog stožera dr. Ive Josipovića, bio je predviđen za zaposlenika Ureda predsjednika dr. Josipovića da bi dan - dva prije inauguracije pojavila se u medijima presuda koja pokazuje da je vrli informatičar do grla u dugovima, prema državi, odnosno da ima podosta neplaćena poreza, a u vezi tvrtke (tiskare) koja je bankrotirala. B-e dragi, svatko ima pravo na svoj poduzetnički san i svatko ima pravo sanjati ga i mnogi to rade, ta nismo više u olovnim vremenima socijalizma, no problem nastaje nakon buđenja na ruševinama «poslovnog carstva». Nadati se mjestu na Pantovčaku i ostati bez njega, mora da je ipak stres - na kraju, uz plaću s Pantovčaka lakše bi se vraćali dugovi državi, vodio bi se i dalje portal «www.pollitika.com» koji, uzgred, bez obzira na djelovanje jedne grupe «ognjištaraca» u biti je zanimljiv portal, posebno za one koje zanima politika, kao uobičajena djelatnost dijela ljudi, ali i vječna tema za muške, manje ženske razgovore.

I kao jedna neprilika nikada ne dolazi sama, vrlo brzo nakon propuštena mjesta na Pantovčaku, gospodin Marko Rakar našao se u središtu još jednog skandala - skandala oko ishitrene objave registra branitelja. I da tragikomedija bude potpuna, gospodin se sam prijavio policiji da bi skinuo sumnju sa sebe da je umiješan u tu rabotu, mada ga nitko nije službeno sumnjičio za objavu registra branitelja. Ne ulazeći u sve detalje tog skandala, jer mi nisu poznati, a vjerojatno nije ni popularno o njima previše razglabati, šokirala me činjenica da taj gospodin, u intervjuu «Slobodnoj Dalmaciji», najavljuje da će tužiti hrvatsku državu zbog štete koju je pretrpio.

RAZUMIJEVANJE ZA «ZLU SUDBU» MARKA RAKARA

Do sada sam nekako imao razumijevanja za «zlu sudbu» Marka Rakara, čak sam i pomišljao da je predsjednik dr. Josipović učinio mu malu nepravdu odričući se njegovih savjetničkih usluga, ali nakon najnovijih osobnih iskustava u kontaktima s ovim gospodinom, i novih saznanja te informacija koje stižu do mene, razmišljam sve više kritički o ovom «magu hrvatske informatike». I ne o njemu kao osobi - na kraju krajeva zašto bi magovi trebali imati fakultete, dakle, i formalnu potvrdu o znanjima i vještinama, zašto mu je propala tiskara, kako se u njegovim dosezima spominje - da je u svom autu vozio . Majku Terezu te da je imao među prvima mail adresu i domenu u Hrvatskoj? Pored pitanja zašto je na pollitika.com, kao vlasnik i administrator tolerirao čak i antisemitske izjave i dnevnike, zanima me nešto ipak važnije - koliko je demokratičnosti u njegovoj osobi i da li su čak i neke nagrade, dodijeljene tom portalu, a koje su pripale njemu kao vlasniku, ali ne i autorima, opravdane?

Naime, demokratičnost se najbolje iskazuje djelima i primjerima, a sada ću navesti ono što je baš osobno, pa vi presudite samo radi li se o toleranciji, poštovanju slobode govora i javnog iskazivanja političkih stavova, ili nečemu drugom?

Naime, nikada nisam tajio niti tajim svoje nacionalno i vjersko opredjeljenje, iskazivao sam ga i u vrijeme tzv. crvenog antisemitizma i mada nije bilo ugodno nositi biljeg «cioniste» nosio sam ga kao i mnogi Židovi uvjeren da je cionizam legitiman nacionalni pokret s ciljem osnivanja nacionalne države. Ona je, kao Izrael, i osnovana te 62 godine bori se za opstojnost u palestinsko-arapsko-muslimanskom okruženju. Ispiranje mozga desetljećima (Izrael je agresor, Izrael je agresor...) stvorilo je u javnom mnijenju određene stavove koji se ponavljaju do današnjih dana, u raznim varijacijama. Ti stavovi, svaki puta kada se na Bliskom istoku događaju konfliktne situacije pa i ratovi, buknu i u Hrvatskoj u obliku antiizraelizma, ali i antisemitizma jer se ne razlikuje Židove, Izrael, izraelski narod, izraelsku vladu... iako se radi o RAZLIČITIM pojmovima, istina, međusobno isprepletenim. Tako se i dogodilo da je na pollitika.com Marka Rakara osvanuo dnevnik pod naslovom «Izrael - dozvola za ubijanje» (Jelenska, 4.06.20l0.)) a zatim je i moja ČIFUTSKA MALENKOST, objavila dnevnik pod nazivom «Humanitarni konvoj - provokacija Hamasa i drugih ekstremista?»

PRIMJERI ANTISEMITSKIH OČITOVANJA

Zašto pišem ČIFUTSKA MALENKOST? Naime, u komentarima ispod dnevnika Jelenske, za koji se usuđujem napisati da je klasičan primjer antisemitizma, osvanuli su uvredljivi komentari kakve nijedna demokracija ne može smatrati legitimnim izražavanjem mišljenja niti «pokriti» slobodom govora. «Izraelci opet poubijali nevine ljude, «Izraelci s dozvolom za ubijanje», izraelske ubojice, židovski fašizam na djelu, cionisti kao nacisti, neviđeni zločin nad humanitarcima, državni terorizam... samo su neki od stavova koji su se pojavili u dnevniku Jelenske a pored ostalog napisao je da Izrael provocira «polako i sigurno treći svjetski rat», «strašni rat», da u slučaja poraza Izraela «nijedan od sijača smrti neće mu nedostajati» sve do jedne rečenice Židovima koja kao da je prepisana iz Hitlerova «Mein Kampfa» ili falsifikata

«Protokoli sionskih mudraca»:» Značajno je da se taj narod, narod sa „dozvolom za ubijanje"!!??, vrlo spretno, lukavo, prljavo i podmuklo uvukao u sve gospodarske, financijske i političke strukture cijelog svijeta. Time zapravo ucjenjuju čitavu planetu te mogu ubijati kada i koga im se hoće jer znaju da napadom na njih cijeli svijet ulazi u ratni sukob. Financijska i politička moć koju nemilosrdno minuciozno grade desetljećima im osigurava pokretanje svjetskog rata.»

Vrlo spretno, lukavo, prljavo i podmuklo...? Opa bato, ovakvog rječnika ne bi se postidio ni nacistički Stuermer iz vremena grozomorne nacističke propagande spram Židova prije početka IIWW.

Zanimljiv je i ovaj upis Jelenske: «Upravo čujem sa TV iz susjedne sobe da su čifuti presreli Irski brod... Koliko čujem ima i krvi... Orgijanje se nastavlja.»

O kakvoj se vrsti žurnalizma govori i ova rečenica koja je ocjene iz «susjedne sobe», te označavanje izraelskih brodova ČIFUTSKIM. Naravno, niti je bilo krvi, niti nastavka «orgijanja» jer je irski brod mirno prihvatio zahtjev za pregledom tereta.

Gospodina sam Rakara molio da kao vlasnik portala i administrator intervenira odnosno kasnije briše i niz komentara koji se nadovezuju na ove antisemitske izljeve mržnje u kojima je prednjačio autor teksta s grupicom, kako ih mi drugačijeg mišljenja na portalu i ne baš nježno krstimo kao «ustašuljke», «ustašoide», u najblažoj varijanti «ognjištarce». Slobodan sam tu grupicu označiti «antisemitskom desničarijom», a prostor mi ne dozvoljava detaljno opisati njihov «idejni profil» niti ih nabrajati. Srećom, bilo je i ima sasvim razumljivih kritičkih stavova prema postupku izraelske vlade, a i osobno sam u «kontradnevniku» izložio svoje viđenje događaja, izražavajući žaljenje zbog žrtava, pitajući se nije li se vojna intervencija Izraelaca mogla obaviti na drugačiji način. Odgovor Marka Rakara da učini ono što je administratoru dužnost, na molbu da intervenira bio je: «Sve je to u okviru slobode govora...»

Nekoliko pitanja i konstatacija za kraj..

Može li se nešto tako bjelodano, riječi koje su prije svega raspirivanje vjerske, nacionalne i rasne mržnje i netrpeljivosti, amnestirati frazom o «slobodi govora»? Jer, sloboda govora prestaje slobodama i pravom Židova Hrvatske ( i svih drugih vjerskih i etničkih manjina) da žive u demokratskom društvu, bez mobbinga bilo koje vrste, pogotovo nakon iskustva holokausta.

Pridaje se preveliko značenje jednom dnevniku i Jelenske i komentarima ispod njega? Da li je baš tako? Jer, Jelenska, nije anonimni pijanac iz bavarske pivnice, iz nekog dalekog vremena: to je, kako se i sam predstavlja, Josip Vdović, zaposlenik Ina Petrokemije Kutina, bivši zamjenik ministra branitelja (2000-2003.) i sad skoro jedan od novoizabranih zamjenika predsjednika Hrvatske stranke rada - laburista Dragutina Lesara.

I umjesto da se bavi prvenstveno socijalno-ekonomskim sunovratom Hrvatske i pronalaženjem izlaska iz krize, on se diletanstki ubacuje u javni prostor rušeći ionako oscilirajuće odnose Izraela i Hrvatske, GOVOROM MRŽNJE potvrđujući još jednom stereotipe o hrvatskom narodu, prisutne, nažalost kod dijela Židova i Izraelaca.

Nije moje ulaziti u to koliko je Marko Rakar, odluke o neinterveniranju odnosno isključenju moje malenkosti i još nekolicine osoba donio pod pritiskom, koliko ga je na to potakao jedan krajnje problematičan dnevnik osobe koja je tako minorna da joj ni ne želim spomenuti (usput, vrlo je blizu Virovitici, psihijatrijski je opsjednuta mojom personom i SIGURAN sam, javit će se i ispod ovog teksta). Naime, mjesecima se javlja sumanutim upisima ispod mojih tekstova, i na www.virovitica.net). Moje je konstatirati činjenice, a ne fabulirati i gebelovski ponavljati laži sve dok ih se ne pretvori u - istine - kao što se radi ne samo protiv moje čifutske malenkosti, nego i protiv drugih, oporbeno usmjerenih osoba.

I o kakvoj demokratičnosti Marka Rakara se radi svjedoči i činjenica da je uz Čifuta Danimira (Lj.R.Weissa) eliminacijom s pollitike com. kaznio i određeni krug osoba koje su samostalno, po svom uvjerenju, i u skladu s pravilima pollitika.com, a najčešće reagirajući na virtualnu harangu koja je mjesecima vođena protiv moje čifutske malenkosti, podržavali stajališta u mojim dnevnicima i komentare. Eto, bez t.t.,iz Virovitice, bez East Sidea (iz New Yorka) i nekih drugih, sada će se ubuduće grupica bez «remetilačkih čimbenika» moći mirno tapšati po ramenima i bez ikakvih skrupula nabacivati uvredama na narod koji ima bar jedno, minimalno pravo: ne častiti ga uvredama od prije i za vrijeme holokausta.

Parafraziram jednu Krležinu misao: Dilentatizam u politici nije tako blesav kao u literaturi: u politici postižu se uspjesi često dilentantskoj nenadarenosti usprkos. U politici igra ulogu tiha kriminalna rabota više nego bilo kakav talenat.

U javni prostor Hrvatske ulazili su i ulaze poluinteligenti, politikanti, i antisemite, zašto ne?

Ali, zašto Marku Rakaru, bliskom SDP-u,(o čemu dvojim) na portalu trebaju, pored razumnih i tolerantnih osoba, antisemitske grupice, zna on najbolje sam."

Tko je glasao

@Ku Klux Klan

Pokušavaš po dvadeseti puta napraviti razdor između mene i Mraka!?? A zvati predsjednika RH dr. Josipovića "Svileni" je bezobrazna ironija! Da nije dr. Josipovića njegova rada još bi čučali u čekaonici za Evropsku zajednicu i prepucavali se sa susjednim državama u regiji..!!!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

ljubicice

tvoj "sticenik" svileni, kako ga iz milja zovu, a zapravo je neokomunisticka gnjida i veleizdajnik, hapsi po rvackoj ne bi li se time jos malo komsiji i SAVEZNIKU bori uvukao u guzicu... boro ne mora cak niti kolonoskopiju raditi, jovica mu usput i to napravi, ;~)
neki dan mercep, danas djuro brodarac, a cedu voju stanimirovica (dr. mengele) odlikuju sa nekakvim medaljama za doprinos poboljsanju suzivota zrba i rvata, ili tako nesto slicno! jadan je onaj koji je dopao saka neuropsihijatru stanimirovicu 91. u vukovaru, lovasu, tovarniku... a mutavi hrvati i hrvatice sute, pa ko ih onda jebe, tako im i treba!

Kitz

Tko je glasao

@Kitz Tko i zašto hapsi?

Ne znam da predsjednik Josipović hapsi, mislio sam da to ipak radi policija na osnovu sumnji da je netko počinio ratni zločin. Te sumnje trebaju biti utemeljene, a koliko pratimo sisačku situaciju ta uhićenja su bila očekivana. Stotinjak Srba-civila je devedesetih "nestalo" i netko im je pomogao da nestanu. strong>To s junaštvom hrvatskih branitelja nema veze, kao ni s predsjednikom Josipovićem pa bi bilo pošteno od tebe, drago moje, povući olako izrečene optužbe o "neokomunističkoj gnjidi" i "veleizdajniku". Te kvalifikacije ne služe tebi na čast, a bilo bi vrijeme da i Mrak kvalificira takve upise kao VRIJEĐANJE I KLEVETU. Predsjednik Josipović nije nedodirljiv, ali čovjek koji je uz sve rizike, promovirao politiku pomirenja i suradnje u regiji, otvorio vrata Evropske zajednice, ako već ne dobiva komplimente, nije zaslužio ovakve ružne kvalifikacije od tvoje strane!
Kultura dijaloga, očito, tebi je "špansko selo"??

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

@Ljubo Ruben Weiss ti si

@Ljubo Ruben Weiss ti si sigurno zadnja osoba na pollitika.com koja bi se trebala javljati i govoriti o kulturi dijaloga!

Upravo zato što se šupkaš Josipoviću imaš bezrezervnu mrakovu podršku koji tolerira tvoje opetovane ad hominem napade na sve koji se ne slažu s tvojim židovskim svejetonazotima.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

sve, bas sve zlocince treba

sve, bas sve zlocince treba zatvoriti, a ne samo one koji odgovaraju komsiji bori & co.

Kitz

Tko je glasao

Zn-karoš

@Ljubo Ruben Weiss ma daj ne budali! Tko će lud pomisliti da će mrak dirnuti u zaštićenog ličkog međeda i pauna s Pantovčaka.

Glade i unatoč ovog tvog o nekom čučanju u čekaonici za Evropsku zajednicu nije vrag da misliš da je Svilenkovo ljubakanje s dojučerašnjim okupatorima i koljačima imalo utjecaja na bivše Miloševićeve europske saveznike?

Hebote ma daj napiši ti neku tvoju papazaniju o tome da je srpski lobi oko Svilenoga pomogao Hrvatskoj na njenom putu u EU.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

isto komentar koji sam gore

isto komentar koji sam gore napisao za ljubu od ovoga časa vrijedi i za vas

Tko je glasao

@mrak nema potrebe da mi

@mrak nema potrebe da mi prijetiš, pogotovo ne onda kada nisi u stanju istim aršinom mjeriti sve članove pollitike.com. Prema tome skini masku i prestani glumiti velikog demokratu.

Mjesecima se praviš gluh i slijep, a svoju nebrigu za sraz pollitike.com opravdavaš zauzetošću. Pogledaj istini u oči i priznaj da prakticiraŠ "pravednost"koja ne razlikuje žrtvu od nasilnika.

Nema nikakvih problema niti je upitno da u tvojoj prćiji možeš raditi što te je volja i zato mi nemoj prijeti, ucijenjivati me i tražiti od mene da se povinujem tvom poimanju pravednosti u kojoj si si uobrazio da si najpametniji.

Nemoj mi prijeti, ucijenjivati me i tražiti od mene da se povinujem tvojim viđenjima i naređenjima kako se ophoditi i komentirati tipove poput Ljube Rubena Weissa. Jesam vjernik, ali nisam od onih koji smatraju da kod pljuske treba ponuditi i drugi obraz, ili da onome tko se nabacuje drvljem i kamenjem, treba odgovoriti kruhom.

Nemoj mi prijeti, ucijenjivati me i ne čekaj s tvojom odlukom, već učino ono što si nakanio učiniti. Pollitika.com je nakon tvog starta u političke vode, izgubila onu vrijednost koju je imala, ali to je posljedica upravo tvog političkog svrstavanja u kojem će se što su nam bliže izbori povećavati i broj nepoželjnih na pollitika.comu.

Lijep pozdrav i kao što sam napisao nauči se da ima osoba koje imaju časti i dosljednosti koja im je preča od bilo koje prćije na kojoj si vlasnik portala dozvoljava dijeliti lekcije ponašanju i kulturi dijaloga, a da pri tome zaboravlja na onu narodnu o ehu.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Kada sam počeo pisati ovdje -

Kada sam počeo pisati ovdje - u zaglavlju Pollitika.com je bio jedan od najvećih zločinaca svijeta -Che.
Uskoro će biti Marx-Lenjin-Tito!

Tko je glasao

Srdačna čestitka, kuki!

Srdačna čestitka, kuki!

Tko je glasao

kuki

ko tebe drvljem i kamenjem ti njega kruhom (ali onim iz zamrzivaca)! ;~))))))))

Kitz

Tko je glasao

Cijenjeni kolega Grd&lin,

Hoćemo li onda tražiti ukidanje Ustavnog zakona o manjinama? Pa i one su svim mogućim zakonima i Ustavom zaštičene kao lički medo. Ili ćemo ukinuti Ustavni zakon o suradnji s Haaškim sudom? Pa po svim međunarodnim ugovorima,koje su u naše ime potpisali, a da mi to i ne znamo, moramo poštovati potpisano, što nas obvezuje samo potpisivanje. Hajdemo onda ukinuti sve Ustavne zakone.
Kažete da branitelje štiti Deklaracija? A tko to poštuje Deklaraciju, uostalom tko to poštuje Zakon o pravima hrvatskih branitelja? Tko tvrdi, ako se promjeni vlast, da neće ukinuti i ono malo prava iz zakona?Zar možete tvrditi da ako branitelji ne postanu ustavna kategorija, da EU neće zatražiti ukidanje Zakona pod izlikom da je protivan europskoj pravnoj praksi?
Prijedlog Ustavnog zakona, nije došao iz HDZ-a, to odgovorno tvrdim, jer sam bio prisutan na tom sastanku, već od strane nekoliko predsjednika udruga branitelja, baš iz razloga koje sam naveo prethodno.
Pozdrav,
Molotov

Tko je glasao

Istina je da je "prijedlog" u

Istina je da je "prijedlog" u biti dogovor kosorice i udruga koje su joj dale podršku za vrijeme braniteljskih prosvjeda, nećim im se morala odužiti.

Tko je glasao

Pričam ti priču

Možemo mi pričati svašta. Papir sve podnosi, ali me brine kratkovidnost samih branitelja.Pa i ako je riječ o "oduživanju", ne vidim zašto i mi nebismo iz te priče profitirali. Mnogi ovdje znaju da sam ja u glavnom opozicija predsjednicima udruga u Jacinom okružju, ali se u ovom slučaju slažem s predlagačima, jer je to dugoročno dobar politički potez. Red je da u ovoj državi branitelji, koji su je stvarali budu zaštičeniji od recimo pedera i lezbijki.

Pozdrav,
Molotov

Tko je glasao

Tko smo to "mi" u toj bajci

Tko smo to "mi" u toj bajci ?
Ja ne vidim kako i što bi to branitelji mogli profitirati kada bi bajka postala i stvarnost.

No na stranu profit, daj ti meni objasni tko bi to u saboru podržao takav predlog, odnosno, u kojoj ti to iluziji živiš kad uopće i vjeruješ da bi takav prijedlog mogao proći u saboru ?

Dvije trečine ?!

Tko je glasao

molotov

prpa,predsjednice,prpa.izdala vas jaca.valja odgovarati.ha.

Tko je glasao

Prpa??!

Za razliku od Vas, cijenjeni kolega @tenor, mene nije prpa, jer nema zašto biti, moje učešće u DR nema ni najmanju mrlju.
Što se pak Vas tiče, mogao bi se primjeniti, onaj aforizam koji je davno napisao Radović na Radio Beogradu:

"Neki drugovi su u rat htjeli, ali nisu smjeli, a kada je sve završilo, rado se sjećaju da su htjeli, ali su zaboravili da nisu smjeli."

Pozdrav,
Molotov

Tko je glasao

@Molotov cijenjeni kolega

@Molotov cijenjeni kolega jeza me hvata kada se sjetim mnogih predsjednika udruga branitelja koji su se brinuli da obezbjede ljudstvo za potrošnju sendviča na mitinzima potpore organiziranih od strane HDZ-a, ili upravo onih koji su najodgovorniji za stvaranje kukolja unutar braniteljskog žita i financiranja glasačke mašinerije HDZ-a.

Da su braniteljske udruge u službi branitelja onda popis hrvatskih branitelja nebi za potrebe HDZ-a narastao na preko pola milijuna imena.

Da su braniteljske udruge i njihova predsjedništva stvarni dušebrižnici istinskih branitelja onda bi gubernatorica Jaca i sva ova prljava i podla politička bagra s Markovog trga i Banskih dvora u njima imali ljute protivnike, a ne potrčkarala, pete ortake i intendante koji im za Judine škude i privilegije jedu iz ruku i služe za njihove prljave dnevnopolitičke potrebe.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Jeza, cijenjeni kolega @kukljica

Mene, hvata jeza od podataka koji dolaze do mene. Od dokumenata koje su u naše ime potpisali ovi naši politički naturščici. Zanima me tko će zaštititi naše generale, časnike, dočasnike i vojnike od progona, koji je u tijeku, od hapšenja kako se kome ona stvar digne? Boli me k........ac za ove na vlasti ili za one koji će doći na vlast. Mi, branitelji se moramo zaštititi, jer nas uskoro osim u zatvorima ne će biti.

Pozdrav,
Molotov

Tko je glasao

@Molotov apsolutno si u

@Molotov apsolutno si u pravu, ali braniteljska kalvarije je počela izborom političkih, ratnih i poratnih profitera i narodnih izdajnika u sabor.

Danas bi samo totalna lustracija političke mafije i vlasti koja se je potpuno otuđila od vlastitog naroda vratila dostojanstvo građankama i građanima kojima su ova, kao i sve predhodne vlasti oduzele pravo na dostojanstven život i sigurnu budućnost.

Trenutačno, a nažalost i idući će izbori na rezultirati samo rotacijom narodnih izdajnika koji će s Markovog Trga i iz Banskih dvora voditi svoju lupešku politiku, dok će narod kao i do sada plaćati cehove njihovog političkog kupleraja i lopovluka.

Da slažem se, mi branitelji se moramo zaštititi, ali početak te zaštite bi bilo ujediniti sve istinske i časne branitelje u jednu krovnu braniteljsku Udrugu i izabrati vodstva koja neće kao sadašnja vodstva biti izdajnici i poturice onih čije bi interese trebali braniti, a ne kao do sada prodavati za vlastite privilegije.

Današnja vodstva braniteljskih Udruga su nažalost peti ortaci, potrčkarala i lajavci na mjesec narodnih izdajnika s Markovog Trga i iz Banskih dvora vode svoju lupešku politiku, u kojem su vlastitom narodu oduzeli ne samo dostojanstvo, već ga toliko obespravili i zaplašili da je izgubio sve ono što je obranio u Domovinskom ratu, a potom prepustio da o tome brigu vode ratni i poratni profiteri koji rotiraju Markovim Trgom i iz Banskim dvorima.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Da, cijenjeni kolega @kukljica,

Potpisujem svaku riječ u Vašem komentaru!

Pozdrav,
Molotov

Tko je glasao

Kaj ni pol ti HVIDRI samo

Kaj ni pol ti HVIDRI samo ekspozitura HDZ -a drugog naziva?

mislim da odmah rascistimo.. bez filozofiranja..

koliko sam ja upoznata ima jako puno "podruznica" cija je jedina svrha "zna se", a od branitelja skoro ni traga..

osim toga mladi jastreb je istupio, bilo po svim novinama i u ime branitelja trazio da se taj zahtjev za uvodenjem "braniteljskog zakona" u ustav ne stavlja.. jer je to protivno borbi koju su branitelji vodili kao i ideji o hrvatskoj kao drzavi sa jednakovaznim gradanima?

da trazim link, ili znamo svi?

mislim da se ne natezete oko gluposti.. pardon, krivih i laznih postavki..

(ovo je sve bilo po novinama tak da ne moras biti insajder da bi bio informiran)

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Luna

Evo od 04.05. 2011

"''Mi nećemo to podržati. SDP iskreno jamči da, ukoliko pobijedi na idućim parlamentarnim izborima, neće zadirati u prava branitelja. Ali, ne možemo pristati da se ta problematika ugradi u Ustav. Ni HDZ to nije tražio prilikom izmjena Ustava prije deset mjeseci, sada su se sjetili. Nama se u startu ne vjeruje da bismo, ako preuzmemo vlast, zadržali ovu razinu prava branitelja, a ujedno se od nas zahtjeva da glasujemo za ustavne promjene. To je licemjerje na koje ne možemo pristati', rekao je Novom listu visoki izvor iz SDP-a.

Sličan je stav na sjednici Odbora iznio njegov vanjski član Branko Borković - Mladi Jastreb koji se također ne slaže s izmjenama Ustava.

"Zar se mi bojimo vlastitog naroda, generacija koje trebaju preuzeti vodstvo države? Zar se bojimo hrvatskh političkih stranaka? Nema potrebe ići u takve zahvate kao što je ovaj zakon već treba ostaviti kako je jer branitelji trebaju dijeliti sve dobro i zlo koje dijeli ovaj narod", rekao je Borković.

No s njim se nije složio HDZ-ov Branko Vukelić. "Ovdje nije riječ o strahu od naroda ili budućih generacija. Ako govorite o strahu pojedinih udruga vezano uz izjave koje smo čuli da su branitelji povlaštena kasta, onda kod nekih možda i ima razloga za strah", kazao je Vukelić, dodavši da izmjene Ustava samo pokazuju još jednom da je temelj hrvatske države Domovinski rat.

Izmjene je podržao i vanjski čaln Odbora Mile Dedaković - Jastreb, ali i HDZ-ov Josip Đakić. "Zahtjev za izmjenu Ustava je opravdan i u pravo vrijeme. Kako niste shvatili da ovo čini dobro braniteljima", upitao je Đakić Mladog Jastreba.

Međutim, Borković nije odustao od svog stava. "Da li ovo znači cementiranje privilegiranih koji su mimo zakona dobili neka prava koja im ne pripadaju?", kontrirao je Borković."

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Garantiram da veliki broj branitelja nije za ustavnu ugradnju.

grdi

Tko je glasao

hvala

dobro da si postao to..

no ipak se nadam da to ljudima i ranije nije promaklo,

kao i da nece jos jedna HDZ farsa proci kao sto im je mnogo laznjaka ovaj narod progutao.

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Boro Grubišić

HDSSB-ovac Boro Grubišić

"Upozorio je kako predloženi ustavni zakon neće riješiti pitanje hrvatskih generala koji su u Haagu osuđeni na drastične kazne.

"Ovaj prijedlog je pranje ruku vladajućih da bi se što prije zaboravilo 'lociranje, uhićivanje i transferiranje'. To je popravak dojma vladajuće koalicije kojom žele ispraviti ono što su radili zadnjih osam godina", rekao je Grubišić, koji, kaže, prepušta građanima i braniteljima da ocijene "je li ovaj zakonski prijedlog predizborni potez vladajuće koalicije i obična manipulacija"

grdi

Tko je glasao

Hoćemo li onda tražiti

Hoćemo li onda tražiti ukidanje Ustavnog zakona o manjinama?

ustavni zakon o manjinama je ustavni zakon samo u imenu (za razliku od recimo ustavnog zakona o ustavnom sudu). po proceduri donosenja, kao i po pravnom polozaju radi se o organskom zakonu.

ovim komentarom nisi ni na jedan nacin objasnio po cemu bi branitelji, kao dio gradjanstva, trebali biti posebno istaknuti u nutar hrvatskog pravnog sustava - za razliku od svih ostalih grupa gradjana koji to nisu. niti po cemu bi branitelji trebali biti "posebno ugrozena skupina" kakve se stiti ustavnim ili organskim zakonima.


Preselio sam blog. Od travnja nove dnevnike možete naći na:
aleksandar-hatzivelkos.from.hr
[new time, new place]

Tko je glasao

Cuijenjeni kolega Molotov

Moram vas upozoriti da ovaj moj dnevnik NIKAKO nije izazvan stajalištem moje stranke.
Ovdje pišem neovisno o tome.
A i ranije sam se jasno izjasnio protiv toga da se branitelji stavljaju u Ustav na ovakav način.
Smatram to potpuno bespotrebnim jer imamo Zakone koje svaka Vlada mora poštivati.
Eto kolega ja bih Vas zapitao zašto se sa ovim nije išlo ranije pa čak i onda kad se donosio Ustavni zakon o suradnji sa Haškim sudom na kojemu je najviše radio Šeks. Kako to tada naš krasni Šeks nije vodio računa o braniteljima kao što se sada pokušava voditi briga o njima.
Kolega i Vi i ja dobro znamo da ovoj Vladi nije ništa prekršiti i Ustavne zakone kao i bilo koje druge.
O svemu tome govore i problemi oko zaključivanja poglavlja 23.
Sa ovim zakonom bi bili zaštičeni mnogobrojni marčapijaši u onom famoznom broju od 500 000 branitelja, a dobro znate kolega kako je došlo i pod kojom Vladom je nabubrio taj broj. I dobro znate zašto je narastao do toga broja.
Dakle dragi kolega opet se vraćamo na Registar branitelja u kojem i ja osobno pronađoh ljude koji nićim nisu zaslužili ime branitelja niti su ikada igdje bili. A vrlo dobro znate dragi kolega što je bilo sa borbenim i neborbenim sektorom te samim tim i udjelima u fondu branitelja. Tako dragi kolega imam za prijatelja direktora hotela u kojenmu su bili smještene izbjeglice i dakako da njemu piše sudjelovanje od samih početaka pa do kraja 95 godine. Ili je branitelj koji je kuhao u tom nekom hotelu na Baškom Polju, ili je braniteljica čistačica u MORH-u ili u tom nekom hotelskom naselju.
Po osnovi braniteljskog statusa i te kako su se koristili zakonom o braniteljima i dobro jeli i još jedu iz fonda branitelja. O kreditima, stanovima da i ne govorimo.
Nego da se vratimo dragi kolega na onaj ustavni zakon o suradnji sa Haškim sudom i da vam ovdje stavim kopirani tekst jer se linkovi rijetko otvaraju.

Pa hajde da vidimo što kaže Šeks
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Intervju predsjednika Hrvatskoga sabora Vladimira Šeksa - Novi list, 20. ožujka 2004.
NOVI LIST, 20. ožujka 2004.

I Tuđmanu bih savjetovao da se brani u Haagu

Razgovarao: Dražen Ciglenečki

– Jedan sam od autora Ustavnog zakona o suradnji s Haškim sudom. Kad je 1997. godine taj zakon usvajan u Saboru branio sam ga s argumentacijom da je to u najboljem državnom i nacionalnom interesu.
• Zašto?
- Zato što je Hrvatska kao članica UN-a sukladno rezoluciji o osnivanju Haškog suda obvezatna na suradnju s njim. Tako bi bilo sve da tu rezoluciju i statut Haškog suda nismo Ustavnim zakonom implementirali u naše zakonodavstvo. Uz to, u vrijeme dok je bila izložena agresiji Hrvatska je bila i jedan od inicijatora tog suda. Nismo imali nikakvu namjeru eskivirati naše obveze ako bi i netko s hrvatske strane bio optužen za ratne zločine.
• Uvijek ste se zalagali za bezuvjetnu suradnju s Haagom?
– Tako je. Bio sam svjestan da se od jurisdikcija Haškog suda za ratne zločine ne može izuzeti nijedan hrvatski državljanin bilo kojeg ranga. U granicama utvrđivanja individualne odgovornosti, ali u skladu s Ustavnim zakonom i Statutom Međunarodnog kaznenog suda.
• Niste mislili na zapovjednu odgovornost?
- Zapovjedna odgovornost koja podrazumijeva izdavanje zapovjedi koja bi dovela do kršenja bilo koje od ratnih konvencija već je bila sastavni dio i jugoslavenskog zakonodavstva što ga je preuzela i Hrvatska. I posebni oblik zapovjedne odgovornosti, ako vojni zapovjednik ne poduzme sve radnje koje bi spriječile zločine što su se mogli predvidjeti, bio je ugrađen u to zakonodavstvo. Ono nije izravno sadržavalo jedino zapovjednu odgovornost koja se odnosi na činjenicu da zapovjednik nije pokrenuo istragu o krivcima za zločine koji su se dogodili. Ali se taj dio može podvesti pod odgovornost za prikrivanje kaznenog djela. Dakle, pravni instrumentarij već je postojao i riječ je isključivo o tome da se u praksi nismo suočavali s vrlo širokim tumačenjem zapovjedne odgovornosti.
• A kad ste se s njim suočili prosvjedovali ste zbog optuživanja hrvatskih državljana na temelju takvog tumačenja zapovjedne odgovornosti od strane haškog tužiteljstva.
– HDZ je u slučaju optužnice protiv generala Gotovine samo inzistirao na tome da nas iz Vlade izvijeste o toj optužnici kad su pojavile informacije da je ona stigla u Zagreb. I to zbog toga što smo saznali da Vlada poduzima sasvim pogrešne poteze koji ne mogu dovesti do promjeni stava haškog tužiteljstva. Kad jednom optužnica bude podignuta i potvrđena od suda na nju tužiteljstvo više ne može utjecati prije nego optuženik pristupi sudu. Podsjećam da je Račan pismom Carli del Ponte pokušavao promijeniti neprihvatljive dijelove Gotovinine optužnice. Zato smo ga kritizirali.
Znači, hrvatska diplomacija nije se tada izborila da Gotovina dobije status kakav je kasnije dobio Ademi koji se brani sa slobode. A onda se pogrešnim putem htjelo ishoditi izmjene u optužnici. To je bio ključni razlog za zabrinutost oporbe.
• Što je Račan trebao poduzeti?
– Ono što sada radi Vlada. Priprema se pravna strategija kojom će se generali Čermak i Markač obraniti pred Haškim sudom, ali sa slobode.
• Dakle, Račan je morao izručiti Gotovinu i smisliti strategiju kako da ga obrani u Haagu?
– Račan je morao pokušati postići aranžman s Haškim sudom da se Gotovina brani sa slobode, a onda u njegovoj obrani upotrijebiti sve pravne instrumente koji su na raspolaganju.
• Račan upozorava da je Gotovina pobjegao prije nego je podignuta optužnica protiv njega.
– Postavlja se pitanje je li Račan imao informacije da se priprema ta optužnica i da je u konačnici proslijeđena Haškom sudu na potvrđivanje. Je li Vlada u razdoblju dok optužnica još nije došla u Zagreb poduzela sve kako bi se osiguralo izvršenje uhidbenog naloga? Potpredsjednik Vlade Goran Granić bio je u stalnom kontaktu s tužiteljima i sigurno je imao sve relevantne informacije o optužnici. Odgovorna državna vlast poduzima potrebne korake kako se ne bi dovela u situaciju da ne može izvršiti naloge iz optužnice.
• Ovo što govorite zaista predstavlja kopernikanski obrat u HDZ-ovom shvaćanju slučaja Gotovina.
– Unatoč izjavama Čermaka i Markača da će dobrovoljno otići u Haag, ova je Vlada unaprijed poduzela mjere njihove zaštite kako se ne bi došla u situaciju u kojoj je bila prošla Vlada.
• A Račan nije bio državno odgovoran i nije osigurao izvršenje uhidbenog naloga protiv Gotovine?
– Ja to ne znam, samo problematiziram tezu na koju bi odgovor morali dati u prvom redu Račan i Goran Granić.
• Ali da je Račan u ljeto 2001. godine ovako postupao i pokušao izručiti Gotovinu, kakva bi tek tada bila reakcija HDZ-a? Vaša je Vlada sada u puno lakšoj situaciji jer su Čermak i Markač pristali ići u Haag, a većina oporbe, kao svojedobno HDZ, ne protestira protiv zbog svega toga.
– Uvijek se mora voditi državnim razlogom.
• Ispada da se HDZ i u oporbi, kad znamo kako se ponašao u trenucima kad su stizale optužnice, i sada kad je opet na vlasti, vodio državnim razlogom.
– Nismo se drugačije ponašali dok smo bili u oporbi, samo smo tražili drugačije putove i metode kako bismo zaštitili državne i nacionalne interese i haške optuženika. Potrebno je pronaći ravnotežu između državnih i interesa optuženika.
• Pa stvar i jest u vašem drugačijem pristupu. Zašto prije tri godine niste rekli da Gotovina treba ići u Haag, a da Vlada mora sve učiniti kako bi ga branila?
– Mi smo tada tražili da se primjene sva pravna sredstva iz statuta Haškog suda i Ustavnog zakona kako bi se oborile neprihvatljive kvalifikacije iz optužnice protiv Gotovine.
• Tražili ste i promjenu Ustavnog zakona o suradnji s Haškim sudom.
– I Račanova Vlada je donijela zaključak da će razmotriti iniciranje promjena statuta Haškog suda.
• Rezolucijom o suradnji s Haškim sudom iz 1999. godine isključili ste nadležnost suda nad »Bljeskom« i »Olujom«. Danas ne sporite tu nadležnost.
– Odlukom tadašnjeg hrvastkog državnog vrha koja je rezultirala spomenutom saborskom rezolucijom doista je osporena nadležnost Haaga nad »Bljeskom« i »Olujom« s obrazloženjem da to nije bio međunarodni sukob. Međutim, ni u Haškom sudu, ni stalne članice Vijeća sigurnosti UN-a nisu prihvaćale takvo tumačenje i kasnije je Račanova vlada izrijekom priznala jurisdikciju Haga i nad tim akcijama. Ne možemo se sada mi ponašati donkihotovski, neovisno od relnosti.
• Nekad ste tražili nemoguće, sad se ponašate realistično?
– Nismo tražili nemoguće, nego smo samo pokušavali iskoristiti pravni instrumentarij koji nam je bio na raspolaganju. Ne pogrešni. Pogrešno je, ponavljam, bilo nagovaranje Carle del Ponte da izmijeni optužnicu. Račana su krivo savjetovali, a taj njegov potez možemo interpretirati i kao pokušaj smirenja hrvatske javnosti.
• Pa vas je tada doista trebalo smirivati.
– Nije.
• Isticali ste u to vrijeme da podržavate akcije Čondićevog stožera.
– Nemojte mi to imputirati. SDP nam je pokušao imputirati da stojimo iza stožera.
• Dobro i Čondić je negirao da je instrument HDZ-a. Ali vi ste govorili da podržavate njegove akcije.
– Treba znati kakve su to akcije.
• Zna se kakve su bile akcije stožera. Meni ste u intervjuu rekli da podržavate mnoge akcije stožera.
– Podržavali smo akcije usmjerene prema zaštiti istine o Domovinskom ratu.
• Jeste li podržavali prosvjede i blokade prometnica?
– HDZ se oštro ograđivao od blokada prometnica. Svojim smo kanalima pokušavali spriječiti te blokade.
• Jeste li pokušali spriječiti vašeg istaknutog člana Darka Milinovića da organizira prosvjede u Gospiću na kojima se vezao lancima?
– U Gospiću je MUP provodio akciju u sklopu koje se na neprimjereni način upadalo u kuće hrvatskih branitelja kao da se love neki razbojnici.
• Zar to nije bilo djelovanje pravne države?
– Pravna država da, ali ne na taj način. Većina branitelja u Gospiću kroz te je pretrage i obavijesne razgovore tretirana kao skupina najtežih kriminalaca.
• U Gospiću su obavljene masovne egzekucije srpskih civila, zar to nisu najteža kriminalna djela?
– Nijedan od privedenih gospićkih branitelja nije poslije pravomoćno osuđen. A Milinovićev čin bio je prosvjed protiv upotrebljenih neprimjerenih, nasilnih metoda istrage. On je pred sudom u Rijeci jasno rekao da onaj tko je kriv za zločine mora odgovarati.
• Kakve god da bile interakcije HDZ-a i stožera u prošlosti, završilo je na tome da vas Čondić danas optužuje za veleizdaju.
– Stožer je odavno prestao biti realnost, on više ne funkcionira. A Čondićeva izjava pokazuje njegovo duboko nerazumijevanje politike koja štiti državne interese, optužene za ratne zločine i istinu o Domovinskom ratu i poštuje međunarodno pravo i međunarodne obveze Hrvatske.
• Čondić je očito prije nekoliko godina vjerovao da se njegova i politika HDZ-a podudaraju.
– Što je on vjerovao, to je Čondićeva stvar. To vam je slično kao kod ovih oporbenih zahtjeva za parlamentarnom raspravom o haškim optužnicama poduprtim tezom da izostanak te rasprave predstavlja stavljanje Sabora na sporedni politički kolosijek. Na sjednici proširenog predsjedništva Sabora najzdravije su rezonirali predsjednik Kluba zastupnika HSU, HSLS i Milorad Pupovac.
• Normalno, oni su vam koalicijski partneri.
– Ali stvar je u rezonu. Sve parlamentarne stranke suglasne su sa strategijom Vlade prema Haškom sudu, uključujući i pravni instrumentarij koji će biti upotrebljen. No, neke ipak traže saborsku raspravu. Cijelo to društvo upozorio sam da bi ta rasprava morala okončati usvajanjem zaključaka. Znamo već kako bi tekla rasprava. Svi osim HNS-a i IDS-a tvrdili bi se da su ključni dijelovi optužnice neprihvatljivi i davala bi se usto potpora Vladi da učini sve nužno za obranu Čermaka i Markača i Domovinskog rata. Ali moralo bi donijeti i određene zaključke na kraju, ne može biti rasprava samo radi rasprave. Zlatko Tomčić i Anto Đapić kazali su da Sabor može osnažiti Deklaraciju o Domovinskom ratu. No, upitao sam ih što bismo time dobili kad znamo da ta deklaracija ionako nije ništa značila Haškom sudu. Ona je samo jedno političko stajalište predstavničkog tijela. Tomčić i Đapić ostali su bez argumenta u predlaganju osnaženja Deklaracije, ali su ustrajali na zahtjevu za raspravom. Kao, javnost ima pravo znati. Ne možemo dopustiti da sve prođe bez odgovora Sabora.
Međutim, optužnice se mogu pobiti isključivo u Haagu. Ne vidim zato svrhu te rasprave. Pod pretpostavkom da bi ona završila potvrđivanjem deklaracije, rasprava bi samo pojačala sumnju Haaga da Vlada jedno službeno zagovara, ali da zapravo nastoji izbjeći svoje obveze.
• Je li se na ovim tezama koje sada iznosite mogao na ljeto 2001. godine postići konsenzus između Vlade i oporbe o optužnici protiv Gotovine? Sumnjam da bi Račan imao išta protiv takvog konsenzusa.
– Teško je biti prorok, ali da su vođeni ozbiljni razgovori moglo se doći do konsenzusa. Mislim da je postojao manevarski prostor za to. No, tada je nešto drugo bilo u zraku, podjela na generale koji su označavani kao hadezeovci i koje se vrlo rado slalo u Hag i generale koje se štitilo od Haaga. To je bio otežavajući čimbenik za postizanje konsenzusa. I još se nešto događalo. Dokumenti koji su išli u prilog pojedinim optuženima namjerno su selekcionirani i sklanjani od očiju i tužiteljstva i obrane.
• Zašto?
– Da bi se nekog zaštitilo na račun drugog generala.
• Račanova Vlada je nekog htjela izuzeti od progona Haškog suda tako da njegovu krivicu prevali na nekog drugog?
– Teško je govoriti da je to radila Vlada. Govorim o pojedincima u određenim ešalonima sigurnosnog sustava u najširem smislu riječi.
• Što danas treba uraditi Vlada kako bi riješila slučaj Gotovina, glavnu prepreku Hrvatskoj za priključivanje EU?
– Savjetujem Anti Gotovini da se pojavi u Haagu.
• Ostajete, znači, na razini apela.
- Ne postoji nijedna informacija da je Gotovina u Hrvatskoj. A vjerujem da ima realnih šansi da se Gotovina brani sa slobode. One su, istina, umanjene nakon što je izmijenjena optužnica, ali još uvijek postoje.
• Zašto bi Haški sud jednom bjeguncu omogućio da se sada brani sa slobode?
– Uz jamstvo države da će se Gotovina pojaviti pred sudom, moguć je takav aranžman.
• Sve ukazuje da bi i predsjednik Tuđman bio optužen za ratne zločine. Biste li i njemu savjetovali da ode u Haag i tamo se brani od optužbi?
– Znam da je predsjednik Tuđman za života bio tretiran kao osumnjičenik, ali možda ipak ne bi bio optužen. Odluke haškog tužiteljstva ipak nisu bez političkog utjecaja.
• Mislite da bi se neko iz međunarodne zajednice zauzeo za Tuđmana?
– Ništa nije isključeno
• A da ja ipak podignuta optužnica biste li mu savjetovali odlazak u Haag?
– A koji bi bio drugi izbor?
• U čemu se, osim u odnosu prema Haagu, očituje kopernikanski obrat HDZ-a?
– Među najširim članstvu sazrelo je uvjerenje da se mora voditi realna politika u državnom interesu. To znači puno prihvaćanje svih demokratskih standarda, zakonitosti i vrijednosti na kojima je utemeljena EU.
• Zašto prije niste vodili realnu politiku? Koja je politika HDZ-a bila nerealna?
– Ovo je samo primjena izvornih načela HDZ-a u sadašnjim okolnostima.
• To onda znači da je HDZ uvijek vodio realnu politiku s obzirom na okolnosti.
– Točno.
• I u čemu je onda promjena?
– U vrlo finim nijansama koje se pretvaraju u strateške odrednice. U potpunosti je sazrela svijest o promjeni manjinske politike, o poštivanju ljudskih prava i demokratskim institucijama pravne države.
• Može li se HDZ više nazvati Tuđmanovom strankom?
– Pa glavna programska načela naše stranke ostala su ista.
• Želite li vi uopće da vas u međunarodnoj zajednici percipiraju kao Tuđmanovu stranku ili vam to, možda, predstavlja opterećenje?
– Mi se ne možemo odreći zasluga predsjednika Tuđmana kao čovjeka koji je odigrao ključnu ulogu u razdoblju stvaranja hrvatske države. Ali jasno je da se nakon njegova biološkog nestanka i s dolaskom novih prostora i situacija ne može zacementirati stanje u HDZ-u i državi. Ono što je bilo vrijedno i pozitivno treba uvažavati, no mora se ići dalje.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Poštovani kolega vratimo se malo i na Ustavni zakon o zaštiti nacionalnih manjina
Link:
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/310287.html
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadopune tog zakona su izvršene pod pritiskom Pupovca, a sve u suradnji sa HDZ-om te kupovanju mira u Vladi.
Pupovac je političar koji zna kako izvuči što više iz bilo koje koalicije i stajao na s je vrlo skupo svih ovih godina.

DAlje da Vas citiram:
"Kažete da branitelje štiti Deklaracija? A tko to poštuje Deklaraciju, uostalom tko to poštuje Zakon o pravima hrvatskih branitelja? "

Pa dragi kolega zna se tko je bio najviše na vlasti do sada i tko je eklatantno kršio zakon o zaštiti branitelja i samu Deklaraciju.
Ne treba vam valjda to napominjati. Ne predlaže to HDZ radi branitelja. Jebe se njima i za Vas , mene i sve ostale branitelje.
Njima dajte vlast u kojoj je slast i to je to.
I još dragi kolega da vam velim nisam siguran ni u ponašanje samog SDP-a.

Ali svjestan sam jednog:
Biti će rezanja primanja, povlastica itd.
U tom rezanju trebamo sudjelovati apsolutno svi da ne bude zaštičenih medvjeda.

Dragi kolega tako ja razmišljam.

p.s Imao sam odlične informacije sa sastanka sa Jadrankom Kosor gdje je odličnu igru odigrao Đakić i ekipa.

Ako sam što propustio napišem kasnije.

grdi

Tko je glasao

Ako si slušao raspravu Vesne

Ako si slušao raspravu Vesne Pusić u Saboru, onda si mogao čuti pod kojim uvjetima se uvodi pozitivna diskriminacija (iako bi bolje bilo reći odredba o jednakosti) određenih društvenih skupina. Pozitivna diskriminacija ili afirmativna mjera ili odredba o jednakosti uvodi se onda i samo onda ako je određena društvena skupina povijesno u nejednakom položaju u odnosu na većinu pripadnika/pripadnica društva. Svrha takvih odredbi ili mjera je neutraliziranje diskriminatornih praksi iz povijesti i uspostava zbiljske jednakosti. One imaju ograničeno trajanje: kad nejednakost nestane ili se svede na iznimne slučajeve, odredba se ukida. Branitelji nisu jedna od takvih skupina u hrvatskom društvu, za razliku od nacionalnih manjina, žena, osoba s invaliditetom, homoseksualnih osoba. Povijesno deprivilegirane, obespravljene ili diskriminirane društvene skupine zaštićene su ili ustavnom odredbom o jednakosti ili ustavnim zakonima ili posebnim odredbama u drugim zakonima. Zakon o pravima branitelja nije donešen radi sprečavanja njihove diskriminacije, nego radi posebne skrbi društva za taj dio populacije.

nemesis

Tko je glasao

sramota kojo su sustavno branitelji izlozeni od HDZ & Co.

Ovim zakonom Vlada silom zeli osramotiti branitelje.. Stvarno gaze preko leseva. Sve za opstanak na vlasti.

Ustavni zakon je izmisljen da bi se opozicija pobunila koju bi tad mogli prozvati kao "mrzitelja svega hrvatskog", domovinskog rata, branitelja.. i ko zna cega..

Svi znamo da je potpuno besmisleno nesto sto vec postoji u zakonu stavljati u Ustavni zakon. Na zalost ni ovo sto je sad u zakonu nije postovano, i to bas za HDZ-eove vladavine. To cini prijedlog ustavnog zakona jos smisljenijim.
Opet, on sramoti branitelje. Mladi Jastreb je to jako lijepo rekao kad se protivio na samom pocetku predlaganja tog zakona od strane Vlade.
S druge strane, naci ce se "kvazi branitelja" koji ce poduprijeti zakon ili bolje receno HDZ, vrlo vjerojatno agresivnoscu i huskackim parolama. Taj dio "kvazi" populacije u propagandi HDZ-ove masine mogu jedino branitelji sprijeciti. Nadam se da hoce. Izgleda da se i kod branitelja nesto probudilo p asu poceli cistiti redove od skarta. Ovih par zadnjih tjedana dignute su prijave protiv Cermaka (branitelj iz Istre), protiv "braniteljskih sefova" is Virovitice,, ima jos.. Bilo bi lijepo kad bi jedan dnevnik neko iz redova branitelja posvetio tom ciscenju koje je izgleda ipak pocelo. Nadam se ce stvarni branitelji izdrzati pritiske i uspjeti u nakani odbacivanja skarta iz svojih redova.

HDZ je puno loseg napravio braniteljima, i jos neke stranke.. Kao rezultat njihovog udruzenog rada danas imamo gomilu laznih branitelja i gomilu placenika branitelja za dnevno propagandne svrhe. Gomilu ratnih invalida koji to nisu itd.. itd.. Gomilu HVIDRA-nih organizacija financiranih od strane drzave (HDZ) u koje branitelji uopce ne ulaze. A i da zele tesko da bi uspjeli dobiti pristup.

Ono sto sam ovih dana procitala je stvarno grozomorno. Sudac je smanjio kaznu pedofilu zbog silovanja necakinje od njene 10 do 14 godine ... te je kao olakotnu okolnost naveo braniteljski status i ordenje..

Ja mislim da se danasnja vlast sustavno trudi osramotiti braniteljsku populaciju, i to traje vec godinama. Ako im se dopusti nastavak devastacije casti ljudi koji su riskirali zivot za ovu zemlju .. ma gade mi se.. doveli su do toga da

sada ispadne kad za nekog kazes da je branitelj, da to znaci da je lazirao penziju, invalidnost ili da je kadar napraviti bilo sto za osobnu korist..

A ovo sa ovim pedofilom, to je vise nego sramota. Za suca, za sudstvo.. za drzavu..

a na kraju ce se kao i zbog ovog zakona osjecati neugodno samo pravi branitelji.

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Mazohizam puškonosaca

Ovakvim pojašnjenjem je priznala sav jad i nerad Vlade kojoj je na čelu. Ako je tko kriv za nefunkcioniranje poštivanja gore navedenih zakona to je upravo ova Vlada.
Svoju brigu o braniteljima je pokazala dizanjem broja preko 500 000 kupivši tako naklonost onih koji nikad puške ne vidiše.

Grdi, ja ipak mislim da ti možeš od drveća prepoznatii šumu u odnosu na recimo jednog Drvosjeka. Prema tome pojednostavljuješ priču o braniteljima i ta priča je potpuno jalova po hrvatsko društvo. I da se radi o 4 500 000 to nema veze sa suštinom. A suština je financijska. Treba razotkrivati koliko pojedinaca koristi materijalne benefite temeljem nošenja ili nenošenja uniforme i koliko je u toj priči "žrtava" koje alimentiraju naknadu iz proračuna. Dakle o toj brojci možemo razgovarati kao argumentu koji nešto znači, argument 500 000 branitelja ne znači ništa jer je izraz administrativnog provođenja čl.2. Zakona OPHBDR. To da vlast manipulira braniteljskom populacijom se vidi iz aviona, to je radila i za vrijeme rata - to kaj ti sa ćuke nisi vidio nije njihov problem, čitav društveni sustav od 90-tih naovamo je zasnovan na zločinu i isti vapi za drastičnom rekonstrukcijom šexove piramide. Ja sam nečelni ljevičar (rad-kapital) i ne mislim da je Kosorica desnije od Milanovića, dapaće!

Tko je glasao

Golgota

Nešto sam u kratko gore spomenuo u komentaru Molotovu. Nisam želio dnevnik razvodnjavati o stvarima koje mi znamo.
Dakako to možemo nastaviti u komentarima pa dragi kolega Golgota pišite što znate ili nije još došlo Vaše vrijeme da progovorite.
Možda ste u pravu sa tim čekanjem.
I ja sam čekao i dočekao da mi nedavno otruju njemačkog ovčara za opomenu.

pozdrav,

grd & lin

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Prastara povijest Bliskog istoka od Kvarner komentara 3
  2. Od Izraela do Judeje od Kvarner komentara 15
  3. Gaza i Izrael - budućnost od shiky komentara 34
  4. Napokon slobodan ! od Busola komentara 5
  5. Židovi grade spomenik Hitleru od aluzija komentara 16
  6. Otvoreno pismo Tami Rudan - još neke napomene od Ljubo Ruben Weiss komentara 15
  7. NAŠA, vaša i njihova MRTVA djeca (otvoreno pismo Tami Rudan) od Ljubo Ruben Weiss komentara 38
  8. Kako se gradonačelnica skoro spotaknula o zakon. od bosancero komentara 0
  9. MUP je kardinalno pogriješio glede lex Perković od sjenka komentara 35
  10. Slijedećih 50 godina - u svjetlu pogrešnih očekivanja iz 1960-ih od Zoran Oštrić komentara 37
  11. sistem za uništavanje Zemlje od aluzija komentara 0
  12. Raskol među "obiteljašima" zbog ekonomske filozofije? od Zoran Oštrić komentara 13
  13. VelikoSrpske laži hvataju korijen i u zraku-na letećim sjemenkama podvale i podmuklosti! od ppetra komentara 92
  14. GAZA i znakovi apokalipse, REAGIRANJA (2) od Ljubo Ruben Weiss komentara 33
  15. GAZA i znakovi apokalipse, REAGIRANJA (1) od Ljubo Ruben Weiss komentara 99
  16. autor izumitelj i radnik kopirant (osvježeno) od aluzija komentara 1
  17. Kad padnu maske poštenja od spvh komentara 10
  18. Tko ubija ljude u zadnjim zrakoplovnim nesrećama - slučajnost ili namjera !? od Busola komentara 46
  19. Drugi prekrasni primjer velikosrpskoga podmetanja proizašao iz " Neke laži blistaju i treba ih strpljivo otklanjati" od ppetra komentara 51
  20. Ekskluzivno: upravo je u tijeku natječaj za najjeftiniju rukicu u gradskom vijeću grada Vukovara od StarPil komentara 8
  21. referendumska ilegala od aluzija komentara 0
  22. Prekrasni primjer velikosrpskoga podmetanja proizašao iz "Neke laži blistaju i treba ih strpljivo otklanjati" od ppetra komentara 62
  23. BRICS ruši svjetski monopol dolara? od Zoran Oštrić komentara 12
  24. Preferencijalni glas - glas razuma od StarPil komentara 22
  25. Igre bez granica - Sve je dobro kad dobro završi od walpurga komentara 7

Preporučeni dnevnici

Tko je online

  • Busola
  • Skviki

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 2
  • Gostiju: 21

Novi korisnici

  • Buddha
  • norrismichal
  • general war
  • data miner
  • greg0rynash