Kradu nam sve
To je naša ulica, naše vlasništvo, budućih generacija i nas, ovo je naš grad, ovo je naša zemlja, nemamo drugu, nemamo druge gradove, drugo more, zemlju, vodu i zrak. Mi u ovoj zemlji možemo živjeti pristojno od svoga rada. Elita perača naše love sada bi trebala uletjeti u te odabrane stanove i da bi se dovezli do njih kradu nam ulicu.
Mi nemamo druge javne pješačke zone
Ako možete dođite u utorak u 18,00
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju,
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju,
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju,
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju,
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju,
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju,
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju,
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju,
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju,
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju,
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju,
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju,
varšavska, naša ulica, kradu Varšavsku, kradu Grad, kradu Zemlju
Reda mora biti Priznajem
Reda mora biti
Priznajem grešku i snosim punu ODGOVORNOST za dnevnik koji je ne propisno objavljen
Ispravljen je naslov, ostalo je ostalo (recimo to je nepopravljivo nanijeta šteta)
Ko je za to da ga izbrišem neka ovom komentaru da glas za (1)
ako tih glasova bude puno brišem dnevnik
- odgovori
-
- -3 votes
Tko je glasaoSad kad se već inatiš i
Sad kad se već inatiš i izazivaš, ja bih ti dao minus, ali sam obećao da to viće neću činiti. :)
Zanatski gledano, dnevnik je naravno pušiona. Ali otkad je pollitika.com osnovana, ideja je bila povezanost s društvenim aktivizmom. Tako, u ovom posebnom slučaju, s obzirom na veličinu događaja i s obzirom da je već puno dnevnika na tu temu ovdje bilo, može se tolerirati, što dnevnik sadrži samo snažno izražavanje emocija i poziv na akciju, a nikakvu argumentaciju, kako je inače "zanatski" potrebno.
Zoran Oštrić
P.S. Usput rečeno, odlučio sam više ne davati minuse nijednom komentaru niti dnevniku. Ta me dječja igra počinje zamarati. Plusove ću davati.
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasao@Zoran Oštrić iskreno
@Zoran Oštrić iskreno rečeno za mene je puno veća pušionica kada dnevnike fabriciraju oni koji s prosvjedima nemaju apsolutno nikakve veze.
Neznam objasniti zašto, ali mene je više motiviralo ovo spontano, iskreno i snažno izražavanje emocija, nego neki elborati papirnati "tigrova" iz zapečka.
"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"
- odgovori
-
- 4 votes
Tko je glasaozakaj sad ke..aš?
zakaj sad ke..aš?
Dok dobri šute, zli caruju
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaouvodim
uvodim ODGOVORNOST
http://pollitika.com/ruse-varsavsku-dodite-u-12-00-danas#comment-223367
http://pollitika.com/ruse-varsavsku-dodite-u-12-00-danas#comment-223058
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoevo ga opet.
evo ga opet.
Dok dobri šute, zli caruju
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoNekoliko fotografija Zoran
Nekoliko fotografija
Zoran Oštrić
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaoSAVRŠEN DNEVNIK SAVRŠEN
SAVRŠEN DNEVNIK
SAVRŠEN REZULTAT
splica Pon, 17/05/2010 - 10:37 [Za]
magarac Pon, 17/05/2010 - 10:41 [Za]
blade777 Pon, 17/05/2010 - 10:50 [Za]
pravednik vz Pon, 17/05/2010 - 12:49 [Za]
Zoran Oštrić Pon, 17/05/2010 - 14:12 [Za]
orchiss Pon, 17/05/2010 - 15:00 [Za]
gale Pon, 17/05/2010 - 15:32 [Za]
edi3 Pon, 17/05/2010 - 15:35 [Za]
janus Pon, 17/05/2010 - 16:29 [Za]
Bongohead Pon, 17/05/2010 - 17:25 [Za]
nemesis Pon, 17/05/2010 - 18:56 [Za]
leddevet Pon, 17/05/2010 - 18:57 [Za]
sus Pon, 17/05/2010 - 19:10 [Za]
kukljica Pon, 17/05/2010 - 20:35 [Za]
45 Lines Pon, 17/05/2010 - 20:45 [Za]
walpurga Pon, 17/05/2010 - 21:01 [Za]
Busola Pon, 17/05/2010 - 21:16 [Za]
hrvoje štefan Pon, 17/05/2010 - 21:34 [Za]
zoc Pon, 17/05/2010 - 22:34 [Za]
Bert Kovac Pon, 17/05/2010 - 23:11 [Za]
Danimir Uto, 18/05/2010 - 02:20 [Za]
Attila Uto, 18/05/2010 - 03:00 [Za]
Mirtaflora Uto, 18/05/2010 - 03:11 [Za]
tenor Uto, 18/05/2010 - 03:38 [Za]
marijuan Uto, 18/05/2010 - 05:40 [Za]
fuminanti Uto, 18/05/2010 - 09:16 [Za]
Quinquaginta Uto, 18/05/2010 - 12:34 [Za]
Mucke Uto, 18/05/2010 - 13:45 [Za]
RoseParks Uto, 18/05/2010 - 14:24 [Za]
Civitas Solis Uto, 18/05/2010 - 21:10 [Za]
DuorPula Sri, 19/05/2010 - 01:10 [Za]
Znači da se ipak velika većina folira, jer koliko ja vidim ovaj HRVATSKI KAPITALIZAM vam se nimalo ne dopada!?!
Znači da misaonu energiju treba usmjeriti u redizajniranje cijeliog političkog sustava.
To je jedini pravi politički izazov - a sve ovo u međuvremenu je, više-manje, zabavljanje iz komentatorsko - kritizerske pozicije nečega što ni sami ne bi znali bolje!
*[:o))))))))))) vuššššššššššš
''muslyoci polytikusy onlyne'' moš mislit! :O)))) tračeri
Gospodine 3103,
puno Vam HVALA NA OVOM DNEVNIKU!
Ovo je jedan značajan trenutak.
Ja zaključujem da smo mi dobri praktičari,
ali jako loši teoretičari i još lošiji dizajneri.
[:o)
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasao@DuorPula trebao bi
@DuorPula trebao bi pojasniti zašto stavljaš kola ispred rude.
Moj glas za, je podrška zahtjevima prosvjednika, čemu fabriciraš zaključke bez logike.
"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaoZa sebe to ne mogu reci. Ako
Za sebe to ne mogu reci. Ako nista zato sto se mozda i jedini bavim tim podrucjem u okolnim prostorima.
gpgale blog
gpgale blog
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaokojo Gale nemereš reć
kojo Gale nemereš reć reći reći (niš te nisam skontao). Baviš se nekim prostornim uređenjem? Nisam u toku nimalobaš uopće:o)
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao@Mrak, ispričavam se radi
@Mrak, ispričavam se radi ne pridržavanja uputa u vezi dnevnika i naslova za koji me prozvao a ko drugi nego @superhik.
Paralelno u stvarnom svijetu ljudi su pokazali građanski neposluh, pa je malo (doduše slučajno) i ovaj dnevnik "neposlušan".
Molim za razumijevanje u ovakvom povijesnom trenutku i isprika ostalim sudionicima
hvala na razumijevanju
3103
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoja nažalost nisam mogao
ja nažalost nisam mogao doći zobg nekih akutnih tegoba lokomotornog aparata, no dok sam gledao one plavce kako brane zidine palo mi je na pamet da bi i njih trebalo intervjuirati i pitati kakav je osjećaj braniti lopove, smutljivce i kradljivce, umjesto da ih trpaju u zatvor..
Dok dobri šute, zli caruju
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaobila sam nažalost
bila sam nažalost prebukirana u to vrijeme...u 5 zubar,a u 7 koncert za roditelje...bila sam 10 minuta na prosvjedu i to sa krive strane....iz Gundulićeve,gdje su panduri postavili onu mrežastu ogradu...s druge strane te ograde su stajali oni narančasti i policajci..policajci su fotkali ljude,a ljudi su se izderavali kaj snimaju i tko je god imao fotić ili mobitel,počeo je snimati njih :)))...bio je neki čovjek iz V.Gorice i dobro im je očitao bukvicu...zvučao je k'o pokojni Gotovac...odličan govornik:)...ne treba mu mikrofon...čuvarima poredka je bilo malo neugodno slušati da su preposlušni..itd..policije je bilo previše...kao da su došli iz cijele Hrvatske :))))...koja zaštita kapitalaca..hihihi
- odgovori
-
- 4 votes
Tko je glasao"..čuvarima poredka je bilo
"..čuvarima poredka je bilo malo neugodno slušati da su preposlušni..itd..policije je bilo previše...kao da su došli iz cijele Hrvatske"
Asocirala me na Trg 71.
Onda su došli uglavnom iz cile Juge i uopće im nije bilo neugodno, nama je bilo neugodno za bubrege.
Dakle ipak mali napredak.
Možda sutra pak opet bude neugodno bubregima ;-(
Ali se sjetih i jednog štrajka i blokade firme jednog bivšeg jakog tajkuna devedesetih kad su na naglo pristigli dugocjevni specijalci, zaposjeli busiju
za intervenciju, dovukli vatrogasni kamion sa vodotopom i, nevjerovatno,
komunalni kamion za smeće !Na vrijeme su opazili s kim imaju posla inače bi oni dobili mjesta u k. kamionu !
Bert
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoBerte polako uviđaju da bi
Berte polako uviđaju da bi mogao vrag odnijeti šalu.
Što se tiće policije ubrzo mi mogli angažirati i Srbske speciajlce. I tako sada zajednički vježbaju. :):):O)
Pozdrav,
grd & lin
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoako si pogledao video na
ako si pogledao video na dnevniku "rušenje barikada" mogao si uočiti da su zaštitari zapravo jako zbunjeni.
Večeras u razgovoru sa policijom da se takođe razabrati da je dečkima neugodno zbog posla kojeg obavljaju.
Na njima, u njihovom broju i zbunjenosti vidi se da nema više prostora za igru na kojoj je do sada bahatost počivala.
Vrijeme je za pametne promjene i one dolaze.
Odgovornost na prvom mjestu, uspostavljanje i plačanje računa......
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoUdruga „Zajednica
Udruga „Zajednica Humanitas“, koja okuplja sekularne humaniste (u skladu s europskom tradicijom zajednica humanista, ateista i slobodnih mislilaca), pruža punu podršku akciji građanskog neposluha u Varšavskoj ulici. Pozivamo sve građane Zagreba da se pridruže akciji protiv uništavanja gradske duše svih, u ime brze zarade nekolicine.
Upozoravamo pritom da razvojnik (developer) Tomo Horvatinčić nije ključna osoba ovog projekta. Taj lažni poduzetnik samo je figura, iza kojeg stoji kapital sumnjivoga porijekla, povezan primjerice s Hypo Alpe-Adria bankom. Iza njegovog projekta stoji sprega beskrupoloznih privatnika i korumpiranih dužnosnika na gradskom i nacionalnom nivou.
Ako im prođe Varšavska, bit će otvoren put za dalju devastaciju donjogradskih blokova. Zar ćemo turistima ponosno pokazivati šoping-centre, umjesto Katedrale, Zgrade HNK, Zrinjevca i drugih preostataka iz doba mudrijih urbanih planera?
Ovaj slučaj samo je jedan od stotina primjera društvene borbe, koja se zbiva širom Hrvatske. Riječ je o borbi protiv "razvojničkog" kapitala koji po načelu "zgrabi i zbriši" želi podjarmiti i eksploatirati sve resurse, a među njima i prostor. To se događa u središtima gradova, na jadranskoj obali, područjima kamenoloma, sumnjivim golf-igralištima idr..
Spomenimo, među aktualnim primjerima u Zagrebu, borbu protiv nelegalnog rada Tvornice autobusa tvrtke Auto Zubak u Sesvetskom Kraljevcu (radi i promovira ju državni vrh, a zagađuje okoliš i truje djecu; radi usprkos rješenjima o zabrani građevinske i sanitarne inspekcije!), pokušaj izbacivanja Osnovne škole Ivana Gundulića iz centra grada (jer djeca nisu "rentabilna") i namjeru da se uništi jedna od posljednih zelenih površina na početku Nove ceste (da bi se sagradilo parkiralište za trgovački centar).
U svim tim slučajevima, humanisti moraju podržati građane u borbi za njihove osnovne interese, za demokraciju, zaštitu okoliša i zdravlja, tradicije urbaniteta, za javni interes. Ateisti, agnostici, skeptici, slobodni mislioci i sekularni humanisti moraju se udruživati i uključivati u društvene borbe, braneći osnovne vrednote upisane, između ostaloga, i u Ustav Republike Hrvatske.
Za Zajednicu Humanitas
Zoran Oštrić
koordinator.
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaoVrijednost ovog
Vrijednost ovog događaja-građanskog neposluha i bunta,
je veća od samog oslobađanja Varšavske od okupatora!
Za sve građane Hrvatske je primjer i razrješenje može imati široke posljedice u državi.
To zna i vlastodržac!
Nadam se da organizatori ili voditelji prosvjeda imaju
primjerene odgovore i alternative na reakcije vlasti.
Vjerujem da će nesposobna vlast ,kao i u drugim
slučajevima, smiriti demonstrante i samo odgoditi
zločin nad građanima. Ne smije biti popuštanja.
Zato se ne dajte, a mi koji smo predaleko,
imamo i doma iste gadosti i tu krećemo!
Bert
- odgovori
-
- 5 votes
Tko je glasaoBerte i ostali, EPPUR SI
Berte i ostali,
EPPUR SI MUOVE!!!!
pozdrav,
grd & lin
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoNapomena za Mraka: samo ova
Napomena za Mraka:
samo ova stranica,ovog dnevnika mi se na ekranu otvara ogromno šireg formata od zaslona!!!!
Jesu to dektive nešto sprtljale prateći situaciju?
Bert
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaomislim da su točkice, sada
mislim da su točkice, sada je popravljeno
(one su stavljene zbog brzine jutros)
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoČlanice i članovi Zelene
Članice i članovi Zelene liste, naravno, u svemu ovome sudjeluju i sudjelovat će i dalje. Očitovat ćemo se i službeno danas i sutra. Ovaj video kako se Ivan Pernar, supredsjednik Gradske organizacije Zelene liste i vijećnik u Vijeću četvrti Stenjevec,, sukobio sa šestoricom zaštitara.
http://danas.net.hr/hrvatska/page/2010/05/17/0839006.html
Ponašanje zaštitara i neobična ovlaštenja, koja su im data, svakako će biti predmet diskusija, kao jeedan od mnogih pratećih skandala cijelog događanja oko HOTO-ovog projekta uništenja Cvjetnoga trga i Varšavske.
Zoran Oštrić
P.S. Usput rečeno, odlučio sam više ne davati minuse nijednom komentaru niti dnevniku. Ta me dječja igra počinje zamarati. Plusove ću davati.
- odgovori
-
- 4 votes
Tko je glasaoJa sam ti objašnjavao
Ja sam ti objašnjavao zašto treba redovito pohoditi teretanu i biti u dobroj formi :)
- odgovori
-
- 3 votes
Tko je glasaoJa sam ti objašnjavao
Ja sam ti objašnjavao zašto treba redovito pohoditi teretanu i biti u dobroj formi :)
Lol Splico sada si me nasmija..., samo ću ti reći da većina hrabrih ljudi u svijetu koji su nešta mijenjali nisu bili razbijači i bilderi , baš suprotno , zašto e to je već pitanje... Po meni ljudi bildaju ili zbog ljepšeg spola ili da zastraše druge svojom masom te tako riješe unaprijed bilo kakvu tučnjavu... a to je glupavo ali takav je svijet...
Justice for all !
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoSlažem se većnom toga što
Slažem se većnom toga što si napisao no zaboravio si zdravstvene razloge što je jedan od glavnih razloga moga pohođenja (par težih povreda kralježnice i koljena). Uglavnom tako rečeno nikada nisam sreo nekog agresivnog manijaka u teretani. Sigurno ih ima ali ima ih svugdje. U teretani se izbaci jako puno negativne energije a i dobije se na psiho-fizičkoj sigurnosti što i je dio ovoga tvoga drugoga razloga a to je i bila neka interna zafrkancija Zorana i mene kada mi je u šali rekao kako idem u teretanu kako bi tukao ljude. No to je malo duža priča.
Uglavnom u zdravom tijelu zdrav duh a ako duh nije zdrav ništa mu ne može pomoći.
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoDanas nisam mogao doći, ali
Danas nisam mogao doći, ali javio sam se za dežurstvo suta od 8 ujutro do 11, pa ako netko naiđe, neka se javi! Makar i G-News. :)
Popodne se vidimo, naravno, na prosvjedu. Prije toga će 14 vijećnika Zelene liste imati tiskovnu konferenciju.
Zoran Oštrić
P.S. Usput rečeno, odlučio sam više ne davati minuse nijednom komentaru niti dnevniku. Ta me dječja igra počinje zamarati. Plusove ću davati.
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasao.
.
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoG-news je ostao bez teksta
G-news je ostao bez teksta
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoG-news je ostao bez
G-news je ostao bez teksta
Ne pasu mi za zeludac izmanipulirane gomile, jugurt revolucije, sletovi, stafete i sl "dogadjanja".
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao@G-News: Pa možemo si mi
@G-News: Pa možemo si mi manipulatori jednom sjest i popit kavu zajedno. :) Ako, naravno, uz glavničarsku borbu na tržištu imaš katkad vremena za tako banalne ljeničarske aktivnosti kao ispijanje kave. Može i piva. :)
Zoran Oštrić
P.S. Usput rečeno, odlučio sam više ne davati minuse nijednom komentaru niti dnevniku. Ta me dječja igra počinje zamarati. Plusove ću davati.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao(No subject)
- odgovori
-
- 11 votes
Tko je glasaoovu bitku smo dobili, sutra
ovu bitku smo dobili,
sutra je prosvjed u 18,00
živi zid radi punom parom:
sjedi
- odgovori
-
- 3 votes
Tko je glasaoPodrska Horvatincicu! Samo
Podrska Horvatincicu!
Samo Tomo gradi, neka netko nesto u Hrvatskoj i radi!
Imas podrsku ZG SDP-a i sto te briga, vise ti i ne treba!
Neka netko radi, netko i to treba
jer od "aktivizma", samo bankrot vreba!
- odgovori
-
- -1 votes
Tko je glasaoveć si kupio stan pa ti
već si kupio stan pa ti Tomo garažu gradi ?
Bert
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoma kakvi, pa nije gnjus
ma kakvi, pa nije gnjus bedast i da ima love za okupati. Tu sad nije dosta ni nijagarini slapovi love da napune rupu bez dna. Ekipa se malo zaigrala, a okolnosti nikako ne idu na ruku. Nekako je Cesarčeva zapala u zaborav. Stanovi za elitu po 10 000/m2 eura. Nešto zapelo. Ko bi rekao, pa svi su uvjeti za uzgoj gradnje bili pogodni.....GUP-flex, napuhivanje balona za let, jeftina radna snaga, oni sami lovu skupljaju lopatama, ali opet crklo, a kako?
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaoKriza kosi sve u 4 x 4. Ali
Kriza kosi sve u 4 x 4.
Ali neki se ne daju.
Kad su neomarksisti poceli pjevati rekvijem za $, tada je bio tecaj 4,5 kuna= 1$.
To je znak da su kao i uvijek u krivu.Sad je tecaj 5,9 kuna= 1$.
To je LeBon u "Psihologiji gomile" jako davno objasnio.
Ljudi radije citaju Ickea, Zizeka, stripove...
Tko je dovrsio citanje Ickea, mogao bi se snaci za neku lovu i uzeti dionice nasih gospodarskih perjanica. Bit ce ih za par kuna uskoro.
Slijedi najveci outlet vrijednosnica od 1933.
Najbolje ce netko kupiti.
Cigla i beton su "out".
Kad se uvedu ekonomske rezije, biti ce vise stanova i kuca nego stanara.
Ako se ne uvedu, imat cemo bezbroj praznih tvornica i shopping centara koji ce sluziti kao deponiji otpada iz ko zna kojeg dijela svijeta.
Ako crveni uvedu "jednakost" opet slijedi ono najgore za nase mudrace i filozofe -kramp & lopata.
Trebat ce i onda nesto papati, a nece vise biti $ i € za uvoz luka iz Kine i krompira i Egipta, pored 150.000 ovih neobradjenih Ha.
Akcijasi ce biti politicki komesari u hladovini.Deja vu. ;)
Nadam se ako se to zaista dogodi da cu biti avangardni pjesnik ili nesto slicno.
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoda, predviđanje je zbilja
da, predviđanje je zbilja teško
već sada imamo više stanova nego li stanara
zanimljivo je kako ekipa tvrdoglavo drži cijene
da su se na vrijeme spustili na zemlju ne bi toliko potonuli.
sada im više nema spasa :)
i zbilja je glupo da ubuše grad za nešto što je unaprijed propalo
ok, možemo mi to ponovno zatrpati, ali manja je šteta da sada napravi suvislu preinaku projekta u profitabilnijem smislu
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaocrklo jer ih je pokosila
crklo jer ih je pokosila svinjeca gripa!
ups, ne, pokosila ih je globalna kriza koja je uostalom i jedini krivac za krizu u hrvata!?
nadam se da ipak necu na popravni!?:))
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaodobio si 1 :)
dobio si 1 :)
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaosmrc! :)
smrc!
:)
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoti pričaš o različitoj
ti pričaš o različitoj stvari od onoga o čemu pričaju protivnici gradnje u Varšavskoj. oni govore o javnom dobru, o pravu javnosti i građana da sudjeluju u odlukama o tome kako se upravlja zemljom, o korupciji i podobnosti.
ti si sve sveo na rad/nerad.
ne mislim da su prosvjednici protiv rada, već načina kako se radi. a ovo što horvatinčić radi to je isti model rada kao i kod obnove stadiona na Maksimiru ili piturivanja tunela skladgradnje.
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoma pusti g-newsa, on je
ma pusti g-newsa, on je donekle ovdje u pravu:
jedina logika je da logike nema
to je logika šire poslovanja
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaopa nismo ludi raditi za ove
pa nismo ludi raditi za ove lopine, bolje nam je sjediti
sada sjedimo na barikadama
G-newsu upravo tamo dogovaramo razne poslove,
ima zanimljivih ponuda, puno bolji od propalog shoping centra
slobodno dođi, ima zanimljivih poslovnih ponuda
mogao bi i jadan horvtinčić doć
nisu mu pomogli niti jedan stan prodati bruketa i žinić svojim designom
sada je pokušao sa jednom profinjenijom umjetnicom i perspektivama interijera
ali.....ni grad nema love da mu plati otštetu, a mi imamo puno lipih stvari za ponudit
- odgovori
-
- 6 votes
Tko je glasaonisu mu pomogli niti
nisu mu pomogli niti jedan stan prodati bruketa i žinić svojim designom
sada je pokušao sa jednom profinjenijom umjetnicom i perspektivama interijera
ali.....ni grad nema love da mu plati otštetu, a mi imamo puno lipih stvari za ponudit
Vidim da je "situacija slozena"...
Ali i kod ovih ulicnih urbanista.Lako za to sto ne znaju da Stranka Veneraca vlada Zagrebom vec 10 godina pa ne mogu prosvjedovati na Veneri, nego:
Tesko se dolazi do novca na zajednicki racun kako su to naucili neki arhitekti, glumci, knjizevnici i sl.
Problemcic je u tome sto je izgleda netko iz inozemstva dao najbolju ponudu za projektiranje, a investitior koji je dovoljno lud pa ne radi na racun poreznih obveznika nego iz svog djepa ju je odlucio prihvatiti.
Bivsi stanari su isplaceni. Nitko nije od njih potpao pod nacionalizaciju i sad je vlasnik onaj tko je potencijalni investitor.Iz svog djepa. ( bolje nego iz zajednickog ).
Da se radilo na drzavni racun, ne bi ovdje majci prosli tamo neki trecerazredni zidari, tesari i sl. kao sto su Norman Foster, Zaha Hadid, Shigeru Ban, Kazuyo Seijima i drugi kako su to navedeni bezveznjaci mislili za projekt zagrebacke zracne luke...
Jako je tesko ovdje oduvijek bilo nesto pokrenuti jer je okolina jalna i malo predugo naviknuta na podobnost.
Prvo se sjetim price o tantalovim mukama ovdje koje su otjerale prerano u grob naseg ( tek ) sada priznatog
arhitekta Viktora Kovacica kojem su isto jamrali i prigovarali za svaki projekt.
Sukob Kovačića i sredine u kojoj je djelovao u jednom je trenutku poprimio tolike razmjere da mu je 1912, tijekom suradnje s arhitektom Hugom Ehrlichom, skupina provincijskih vladinih službenika, predvođena stanovitim Augustom pl. Pisačićem, nastojala osporiti čak i pravo korištenja zvanja ovlaštenog i civilnog arhitekta. Sav očajan Kovačić tada piše banu Cuvaju: »13 sam se godina nesmetano služio ovim naslovom, izvršavao bezprikorno svoje zvanje, ispunjavao dostojno svoje mjesto kao koristan član države u svojstvu arhitekta... Time je bez moje krivnje sav moj životni trud, sva moja marljivost, vrijeme i energija što sam je u svoje nauke i u svoje znanje uložio uzaludan, te se uništuje moja eksistencija... Time mi ne preostaje ništa drugo, nego svoje dosadanje polje uspješnoga rada ostaviti i seliti poput prognanika iz vlastite domovine«. Sukob s državnim činovništvom trajat će gotovo do Kovačićeve iznenadne smrti, koja će ga zateći 1924. usred izvedbe jedne od njegovih najvažnijih realizacija — palače zagrebačke Burze.
Danas možemo nabrojati mnoga Kovačićeva ostvarenja koja su, u doba kada su nastajala, unijela važne promjene i novine u tadašnji hrvatski arhitektonski izričaj. Izdvojimo samo neka: vila Perok (1905), regulacija Kaptola (1908-1910) i Rokova perivoja (1909), crkva sv. Blaža (1909-1913), vile Vrbanić i Frangeš (1910), kuća Frank (1912-1913), vila Čepulić (1914), vila Fröhlich, kuća Slaveks (1920) i palača zagrebačke Burze (1923-1927).
Godinu nakon smrti, na međunarodnoj pariškoj izložbi za umjetnost i obrt (Expositions des Arts Décoratifs), arhitektu Viktoru Kovačiću posthumno je dodijeljem Grad Prix. No danas je u javnosti malo poznato da je Kovačiću glavna nagrada dodijeljena u jakoj međunarodnoj konkurenciji, koju su činila imena poput Augusta Perreta, Le Corbusiera, Brune Tauta i Konstantina Meljnikova
Uvijek ista prica...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoVidim da je "situacija
Vidim da je "situacija slozena"...
To što si primjetio da je situacija složena, zbilja živa istina.
Ne da ne ide prodaja, nego kao svaki koji nema nade obrati se nadri liječništvu.
Tako je zaključio da će mu design prodati stanove (tvrdo ukoričena srebrnim omotom dva kataloga u jednoj debeloj tvrdoj kutiji, u koju se uvlače zbilja prelijepo, glatko i sigurno ali čvrsto ulaze u nju....unutra kompjuterske aksonometrije stanova, ma kao iz snova :)
Ali kako god, idealan je u ovoj situaciji u kojoj kako Šuki veli nije pristojno postavljeti pitanja o TLM-u, a gradonačelnik Zagreba (koji nije sazrio, op. M.B.) se za razliku od onoga u Splitu ne može odlučiti je`l bedast ili pametan
Sve u svemu, preporuka:
http://www.youtube.com/watch?v=LxQgXgS5G3c&feature=related
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoDa se radilo na drzavni
Da se radilo na drzavni racun, ne bi ovdje majci prosli tamo neki trecerazredni zidari, tesari i sl. kao sto su Norman Foster, Zaha Hadid, Shigeru Ban, Kazuyo Seijima i drugi kako su to navedeni bezveznjaci mislili za projekt zagrebacke zracne luke..
vidiš upravo veliki arhitekti, vizionari i graditelji, jednom rječju developeri ili razv(b)ojnici, tolikog talenta da zu zasjenili Fostera, Zahu i ostale, sasvim slučajno imaju svoje prstiće i u projektićima raznim, kako kapitalnim za skupljanje love koja se pretače svim građanima tako i za ove manje privatne investicijice kao Cvijetni i Cesarčeva. To je samo još jedan dokaz da smo vodeća sila u svijetu
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao...
...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoajme meni gnjus, drš se
ajme meni gnjus, drš se svoga znanja, ovdje jadan nabadaš ko kokoš
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaoG-news, žalosno je koliko
G-news, žalosno je koliko nemaš pojma o osnovnim stvarima prostornog planiranja. Zapravo me podsjećaš na onog lika iz prastarog vica koji je za vrijeme posjeta prekrasnom nacionalnom parku uzviknuo:
Ma kako je ovdje lijepo, nije mi jasno zašto ovdje ne grade gradove a ne tamo gdje je tako zagušljivo!
P.S. A Kovaćić je u nekim širim razmjerima samo osrednji arhitekt i zapravo se ističe samo zato što je imao sreće da projektira za bogate investitore kao što je bila Zagrebačka burza. Svakako je Hrvatska imala znatno bolje arhitekte od navedenoga.
leddevet
leddevet
- odgovori
-
- 6 votes
Tko je glasao