Tagovi

Nakon svih ovih godina... slijedi otriježnjenje nacije

Do prije samo neki dan HDZ-ovci su ismijavali Mesića kada je u svojem govoru izjavio da „tako više ne ide“. Tih dana Polančec je lagao da inflacija u 2008. godini neće prijeći 3,5%, Šuker nas je uvjeravao da nema nikakvih problema s državnim financijama, a Sanader tvrdio da nema nikakve blokade pregovora s EU i da sve ide svojim tokom. Danas znamo pravu istinu. Nakon što se Sanader proteklih dana drznuo obrušiti ne trgovce da su krivi za inflaciju, da moraju smanjiti marže (nisu li se tako „rješavali“ problemi za vrijeme dogovorne ekonomije u SFRJ?) te da je čak i HNB kriv, samo ne ON, jedini pravi odgovorni, premijer Ivo Sanader, jučer se konačno oglasio guverner HNB-a Željko Rohatinski i suočio nas s istinom. Inflacija u 2008. godini neće biti manja od 6% i gospodarski rast neće biti predviđenih 6% već niži. Sve ovo posljedice su dosadašnjeg HDZ-ovog četverogodišnjeg mandata, jer nova vlada još nije ni počela s radom. No nije to sve! EU je blokirala pregovore oko pristupanja Hrvatske u EU i to ne zbog ZERP-a, kako se nastoji isforsirati u medijima, već zbog katastrofalnog stanja u pravosuđu, raširenoj korupciji, te potpunoj nesposobnosti hrvatske administracije da povuče sredstva iz pred pristupnih fondova EU. Najtragičnije od svega je što HDZ nema odgovore na sve ove probleme, ili kako oni to vole uljepšati pa probleme nazivaju „izazovima“. Čak je i Ratko Maček, donedavni glasnogovornik Vlade RH odustao od tog posla i izjavio da njegova novoosnovana agencija neće imati državu za klijenta jer je slab platiša. U ovom trenutku pada mi na pamet pjesma Bijelog dugmeta „Nakon svih ovih godina“… cnn.blog.hr

Komentari

Najžalosnije je što još

Najžalosnije je što još uvjek ima zatucanih koji misle da je drivo najbolja opcija za Hrvatsku pa im poručujem:

Gospodo, za mene je osoba ili osobe koje lažu i bivaju uhvačene u laži, kradu te, korumpirane su, pogoduju monopolistima, svjesno se odriču, zbog svoje političke ambicije, Hrvatskih prirodnih dobara (ZERP), nesposobne su itd.. (za detalje pogledati afere.pollitika.com), nije dostojna da bude predstavnik mene niti da ima što raditi u bilo kakvom aspektu javnog života.

Vi možete vrjeđati alternativu, ali ljudi ako niste svjesni da će ti lopovi i kriminalci i dalje "carovati" dok god imaju Vašu potporu, onda ili ste u zabludi ili ste poput njih.

Tko je glasao

" Gospodo, za mene je osoba

" Gospodo, za mene je osoba ili osobe koje lažu i bivaju uhvačene u laži, kradu te, korumpirane su, pogoduju monopolistima...nije dostojna da bude predstavnik mene niti da ima što raditi u bilo kakvom aspektu javnog života."

U, jesemti, pa ti si nam opisal sve naše rvacke političke figure, i iz pozicije i iz opozicije :))

CC

Tko je glasao

A gdje nam je Zvone

A gdje nam je Zvone Radikalni sa svojim poetičnim dnevnicima. Zvone Radikalni protiv Doktora (episozda 2: Osveta bijelih kuta) pa onda Zvone Radikalni protiv samog sebe (epizoda 1: Malo sam down) ili Zvone Radikalni protvi T-Com-a (epozida 1: Vratite mi account) i najvažnija bitka Zvone Radikalni protiv Bozanića u episodi V: Krsti me ako možeš s podnaslovom: Catch me if you can)...i tako dalje...

Zar se onomad nije hvalio da on čita Ecconomist (pa pretpostavljam onda i BW a možda i FT ili čak i Harvard Business Review), da nas malo prosvijetli s globalnim analizama predstojeće recesije... prave informacije, analize i stručnjaci, ne da moramo čitati ova CNN-ova "pametno mamino" trabunjanja...

youtube.com/bijesdrugi
4hdz.com

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen

Tko je glasao

Zgodna je stvar kod

Zgodna je stvar kod statistike to što se podaci objavljuju koji mjesec nakon što se nešto dogodi. U svemu tome, meni jedino nije jasno zašto je u ovoj zemlji uvijek najveća vijest - otkrivanje tople vode?
Koliko se sjećam, Rohatinski je još prije nove godine upozorio da ćemo imati najvišu inflaciju u posljednjih 15-ak godina, a i neovisni ekonomisti već mjesecima upozoravaju na to. Mediji su to uredno objavljivali, iako uvijek na nekoj 15. ili 16. strani, a ne na naslovnici.

Tko je glasao

Rohatinski je upozorio, ali

Rohatinski je upozorio, ali su mu Šuker i Sanader odgovorili otprilike kao da je budala i da ne zna što govori, i mediji su se tu zaustavili. S obzirom da sve znamo o vlasnicima medijima i koliko novinari mogu biti profesionalni, ne čudi da se to sve skupa gurnulo pod tepih dok i same "novinarske face" nije opalilo po džepu. Sad će se opet malo piskarati, Sanader će sve opet uspješno preveslati, a oporba će se eventualno čuti tek u direktnom prijenosu sjednice Sabora.

Tko je glasao

Izlizana je fraza, ali imamo

Izlizana je fraza,
ali imamo vlast kakvu zaslužujemo. Istina je da globalna kretanja imaju utjecaj na ekonomiju, to nije upitno, pa tako i na malu našu državu.
No, ono što je problem je da je vijest o problemima (i zastojem, usporavanjem ili kako god to nazvali) s pregovorima s EU je bila poznata i prije izbora, ali nas je naš premijer lagao. ZERP je sada alibi igra, ali loše pravosuđe i korupcija su realne činjenice ove zemlje koje se potiču, a ne rješavaju.

Isti taj Sanader je prozvao Jurčića "socijalističkim premijerom": a sada poziva prehrambene tvrtke i trgovine da "smanje profitne marže"... Koja šarena laža... Možemo li možda očekivati petoljetku, pravu socijalističku?

Rohatinski je već u nekoliko navrata rekao niz pametnih stvari i upozorenja, mediji su to ovlaš popratili, ali kako je velika većina apsolutno nekompetentna shvatiti ekonomiju ili financije (uz par izuzetaka poput J. Dozan u Poslovnom dnevniku), a istovremeno ne usuđujući se slučajno nagaziti dr. Ivu (neefikasna birokracija koja raste i raste, pravosuđe koje je kočnica, porezi koji odlaze a servis za njih je katastrofa), tako je i to prošlo - kao još koja u nizu takvih vijestica.

Tko je glasao

moram priznati da sam se

moram priznati da sam se potpuno razočarao u naćin razmišljanja ljudi koji su dali glas za nastavak ovakvog procesa, nažalost dokazali smo sami sebi da smo bud..e , gubim svaku nadu da će se nešto promijeniti u bilo kojem stupu društva bilo na intelektulanoj ili na etićkoj razini, tvrdio sam prije i tvrdim i sada: "u ovom društvu ozbiljno su narušene moralno-intelektulane norme i shvaćanja" - i sve polazi od toga, vrijednost ne proizlazi iz činjenice što si napravio i za što si sposoban te kakav si već iz iskrivljene vrijednosti kome pripadaš i dok je tome tako RH će ići dalje ali DOLJE

savjesni

Tko je glasao

Nakon otrežnjenja 25.11.

Nakon otrežnjenja 25.11. shvatio sam da izbori u našoj zemlji nisu bitni radi nekakvoga napretka, zaokreta ili promjene smjera društvenih, kulturoloških, ekonomskih i/ili gospodarskih politika. Ne, u našoj se zemlji na izborima vodi potpuno druga vrsta "borbe", uvijek vezana za nadmetanja, podmetanja, osobna prepucavanja, tko što je ili nije uradio, tko ljepše izgleda, tko ima veći itd. Izbori su nam uvijek nametani kao neko nužno zlo u kojem se eto radi sadržaj za raju, kad se već troše milijuni da to više onda sliči na neku narodnu veselicu nego na izbore. Imao sam osjećaj 2007. da su izbori za 1988., a ne 2008. Tu smo negdje u odnosu na stvarnost. I sad potezati sve ove teme? Čemu se nervirati?
Izbori u mojoj glavi izgledaju lijepo, veselo, puni kvalitetnog sadržaja, debata, razgovora i rješenja. Kritika i sudjelovanja građana, organizacija civilnog društva (sindikati, ustanove, udruge...)
U mojoj glavi nema jumbo plakata, postoje kvalitetni tv spotovi koji se financiraju dotacijama građna (isključivo), cjela kampanja je pozitivna a ne negativna, glavnu ulogu ima sadržaj. U mojoj glavi mediji su MEDIJI, a ne podanici vladajućima i mafiji, prodane duše i lovaši.. U mojoj glavi izbori su razgovori na svakom koraku, oni su promjena lošeg u dobro... Tko je razumio, razumio je...
No, da ne ispada kako smo do kraja necivilizirana zemlja i da nije bilo mogućnosti. O da, bilo je itekakvih. No, kolektivna svijest se lako zatruje.. Puk naš svagdašnji pod palicom crkvenih misionara, medijskog imperijalizma sazdanog na mafijaškoj prljavoj lovi, i pod patronatom tajnih službi i ostalih zlotvora lako poklekne. PR psihologija također kumuje svemu. Ali, kako god, do Račanove smrti postojala je neka nada. Mašinerija tada još nije zabrujala punom snagom. Tada se i krenulo na neki meni prihvatljiv način. Nešto što je obećavalo. SDP je počeo pričati o programima, HNS je još prije njih predstavljao meni odlične svoje... No, palicu su preuzeli Sanader i Milanović i sve se svelo na obične pizdarije. Jao kako je to samo pasalo politikantima u našoj političkoj areni... Ta, što očekivati od pizdarija? Iz pizdarija još nisam vidio da ispadne nešto dobro.

Tko je glasao

Ovdje se, na žalost, i

Ovdje se, na žalost, i dalje traži "čvrsta ruka", neki "japa" koji će masama reći što i kako da misle. Zapravo, kad malo bolje promislim, ovoj bi zemlji trebao prosvijećeni apsolutizam, kakav smo imali u vrijeme Marije Terezije i Josipa II. Ne dikator, nego autokrat, ali takav koji će raditi u korist zajednice, a ne pojedinaca. Tužno i žalosno, ali je tako.

Tko je glasao

To samo pokazuje da ovaj

To samo pokazuje da ovaj narod nije spreman za demokraciju (mada zbilja ne volim generalizirati, moj svijet je ipak svijet individualaca, a ne kolektiviteta). On jednostavno ne razumije demokratske procese. Kakva nam je obrazovna struktura, nije ni čudo! Već u susjednoj Sloveniji to je potpuno drukčije. A, samo su 20-ak kilometara od Jelačić-placa....

Tko je glasao

Oprosti, ako su palicu

Oprosti, ako su palicu preuzeli Sanader i Milanović, gdje je u to vrijeme bio HNS i što radi danas? Zašto HNS (čast izuzecima koje jako cijenim)konačno ne reagira na pizdarije o kojima govoriš??

Tko je glasao

Nakon otrežnjenja 25.11.

Nakon otrežnjenja 25.11. shvatio sam da izbori u našoj zemlji nisu bitni radi nekakvoga napretka, zaokreta ili promjene smjera društvenih, kulturoloških, ekonomskih i/ili .......

Najbolje ti se napit..... i sve će opet bit OK.

Tko je glasao

A vidim, ti to prakticiraš

A vidim, ti to prakticiraš pak si baš nešto opušten nakon dvajspetog. Kul. Mora da stvarno pomaže? ;-)

Tko je glasao

Zašto čovjek ne bi bio

Zašto čovjek ne bi bio opušten. Njegovi su ušli u vladajuću koaliciju.
Božićnica? Ma, nema veze, bit će dogodine.

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

A vidim, ti to prakticiraš

A vidim, ti to prakticiraš pak si baš nešto opušten nakon dvajspetog. Kul. Mora da stvarno pomaže? ;-)
Propušteno triba nadoknadit,... a i ove godine ispalo dobro ka ritko do sada...
PS.Probaj, i tebi će pomoć :-) .... a i žličica meda ti nebi škodila svako jutro jer mi ka bakalar izgledaš... :-)

Tko je glasao

Nizovi desetljeća

Nizovi desetljeća preiscrpnim i prezamornim partijsko-ekonomskim i raznim raspravama o djelićima stvari i relacijama do 5 % zamagljujuju slijedeće:
- osnova društva je državno dogovorno-interesno poslovanje u kojem je ključno vladanje polugama prelijevanja zajedničkog novca, dugova i time svim bitnim;
- cijene svega su ili najveće u Evropi ili u vidu stavrnih troškova najveće;
- u tome sudjeluju šire snage i to već skoro 40 godina donosi iznimne dobiti i to već od tada odmah u tvrdim valutama (DEM, dolar, švicarski franak, EUR ...);
- u takvoj osnovi Vlada ne vlada, banke nisu banke nego bitno složenije poluge, HNB ne kontrolira banke i financije i sve je usmjereno na obrnuto, kako održati tu osnovu i takvo napredovanje udruženih snaga;
- unutar toga krupni i dubinski podaci ne ulaze u zbroj podataka a problemi s tim u vezi se uopće ne vide, tako da bavljenje muhama prikriva slonove;
- jedna od karakteristika te osnove jest da, i u razdobljima enormnih priliva sredstava koja se ne vraćaju (hladni rat, rasprodaje, naši izvana ...) proizvodi minuse i dugove u područjima koja svuda uvijek imaju višak kapitala kao stanovi, mirovinski fondovi, imovina itd., sve po pravilu što povoljnije prilike i dotok to veći dugovi, neplaćanja itd., pa se u biti radi o pijanci u kojoj je svaki dotok pai stavrni uspjeh poguban.

Sadašnji problemi od 5 % poskupljenja i inflacije su vemo minorni u odnosu na dublje probleme stanja, kretanja novaca, prelijevanja i samu osnovu ponašanja - neplaćanja, enormne cijene i trošenja kombinirana sa višedesetljetnim zapuštanjem infrastrukture koja se raspada, uključujući vrtiće, staračke domove, škole ...

Istovremeno u kratkom povijesnom razdoblju od siromaštva u nekonkurentnom i neefikasnom društvu doći do evropski rekordne količine privatnih i državnih nekretnina, privatnog novca, standarda življenja iznad razine zapada i slično te pokušavati glumiti napredovanje u svemu je i onako predugo izdržalo - tolika manipuliranja i opsjene nisu mogli osigurati ni Staljin i Mao.

Tako da se u RH ne radi o trenutnoj kombinaciji svjetskih prilika i vlasti Sanader HDZ i ostalo (Bandić SDP ...), nego o puno dubljoj i duljoj kombinaciji i procesima. Tekuća inflacija od 5 % bi bila šala od problema da je stanje duga 10 mlrd dolara i poslovanje bar na nuli. I da je dug i sve kako se prikazuje, problem bi bio bitno manji. Kada se u dug uračunuju impresivni i složeni unutarnji dugovi, uključujući impresivno prekomjernu zapostavljenost i neispravnost raznog, te još impresivniju ovisnost o mračnim predmetima žudnje koja i te kako konkretno košta i koja se u znatnom trošku ne može izbjeći, dolazimo do toga da treba štediti živce i novce oko rasprava o nekih 5 %, koji su zapravo 0,01 % problema.

Ali, sada više nema razloga za brigu i naprezanja. Krenuo je fizički proces sinteze dugog puta. Dan za danom će biti sve više i više iznenađenja o sve većim i većim potrebnim milijardama, koje će se sve manje i manje moći objašnjati tekućim pa i nešto duljim razlozima te će se iskusno društvo bogato raznim morati sve više i više suočavati sa sve širim i širim pitanjima iza bogatih i impresivnih fasada. Generacijski i društveno-politički još jasnije, sve više će biti nužno davati odgovore kako to da su ovi mlađi i uz puno više rada tako neuspješniji od svojih starijih te kako to da je turbo uspješno i turbo dugo sve i svašta povezano sa partijama i vlastima, uključujući vlasti SAO Krajine.

Dakle, ovime smo ušli u dulje razdoblje duljih humoristično-zabavnih sapunica, koje se sve neće moći pratiti i već na vrijeme se treba pripremati kako to ugodnije i reduciranije pratiti. Npr. televizor u spremište i izvaditi nekoliko puta godišnje i ništa se neće propustiti.

P.S. Nacija se ne može brzo otrijezniti, to će trajati dugo, cca kao pijanka, kakvih 40 godina. Kao što smo jako dobro provjerili, ne rješavaju izbori ni razne mikro mjere, nužne su promjene osnova.

Tko je glasao

Jel to ona Krležina toliko

Jel to ona Krležina toliko spominjana "balkanska krčma"?

Tko je glasao

Može se reći da je to

Može se reći da je to Krležina "balkanska krčma", sa dosta imotske arome i Krležinog uticaja, kojeg je najbolje obradio krležijanac Stanko Lasić - po Lasiću to su razne "bolesti" a za Frica znamo da je do savršenstva uspješno propovjedao nužnost i vječnost raznih pojava, u čemu je onda njegova veličina nužna i vječna, kao i svakog imotskog kikaša, ili nerješeno ili u njihovu korist.

Ali sada je krenulo nešto drugo, u čemu do izražaja dolaze tipovi iz mase i drukčiji fiškali, a la Vladko Maček, a ova impresivna "elita" se polako ali sigurno pretvara u bezličnu masu, uključujući brojno Fricove klonove egzibicioniste.

Tko je glasao

Da se nalazimo u posljednjem

Da se nalazimo u posljednjem kvartalu 18. stoljeća mogli bi uzviknuti:

"Sanader na posljednjoj barikadi".

Misli Sanader da može riješiti i HNB i Željka Rohatinskog. HNB je još jedina institucija koja se usudila drznuti i reći narodu da ima problema. Ovakovo oštro prozivanje HNB za rast cijena i inflacije nije se moglo očekivati čak ni od Sanadera.

Sam dragi Bog dao je Sanaderu ZERP. Sad kad su kola krenula nizbrdo Sanader ima idealnu priliku zalagati se za ZERP u očima domaće javnosti. Drugo je pitanje moguća dilema da li mu treba dinamičan nastavak pregovora i sređivanje stanje u Hrvatskoj. Možda bi mu bolje odgovaralo da se ti pregovori intenziviraju za dvije godine uoči nove izborne kampanje.

Tko je glasao

Ma samo ti svršavaj, kao da

Ma samo ti svršavaj, kao da je nastao smak svijeta i nema nam spasa. Ono, pametan ti znao da će se to dogoditi, stalno si vikao "vuk, vuk, vuk" a nitko ne nije slušao... Moćno...

Možda u tvojem pametno mamino svijetu nema izlaza, ali to na znači da će se predati oni koji znaju i upravljaju i da će država bankrotirati i sve se urušiti ove godine... Država svoje poteze još nije povukla, niti HNB, a i poduzetnici su svojim načinom poslovanja, rasta i investiranja doprinjeli situaciji...

Prvo, EU zastoji su NAJAVLJIVANI sve redom od kada smo davali signale da ne odustajemo od ZERPA. Naravno da su našli "argumente" kojima to ne prikazuju direktno povezno s ZERPOM ali jasno ispunjavaju svoje prijetlje "ako ne povuećete ZERP, doći do to problema s pregovorima". I to se događa, ali to je sve politička igra u kojoj će pobijediti bolji...

Drugo, ekonomija. Ekonomija funkcionira na fluktuacijama i čak ako imaš rast na duže vrijeme unutar tog rasta su mogući padovi. Hrvatska je nažalost objekt svjetske ekonomije, pa kako ona "talasa" tako se to s nekim odmakom i s prilagođenim učinkom očituje na našu ekonomiju...

Treće, ekonomija neke države je kompleksni povezani sustav (plus dio svjetske ekonomije) pa svaliti sve na Sanadera (samo zato jer ga ti ne podnosiš) ne predstavlja analitički pristup...

Naravno, zanimljivo je čitati tvoj "tabloidni" pristup u kojemu ti svršavaš jer se kao sve dogodilo što si ti predviđao, ili inflacija u 12. mjesecu je veća od očekivane za cijelu 2008. godinu pa imaš materijala za reći "evo, Sanader je lagao" - ali na kraju - tvoj tablodini uradak je ništa doli obično političko napadanje i ne da ga ne bi objavili niti u Poslovnom ili Lideru, a kamoli u FT-u...

Kafanski....

youtube.com/bijesdrugi
4hdz.com

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen

Tko je glasao

Prvo, EU zastoji su

Prvo, EU zastoji su NAJAVLJIVANI sve redom od kada smo davali signale da ne odustajemo od ZERPA. Naravno da su našli "argumente" kojima to ne prikazuju direktno povezno s ZERPOM ali jasno ispunjavaju svoje prijetlje "ako ne povuećete ZERP, doći do to problema s pregovorima"

Evo malo o "argumentima", prenosim izvještaj EK objavljen na seeurope.net 8.11.2006
...
The main challenge in 2007 will be continuing the achieved progress and speeding up reforms, particularly in key areas such as justice and public administration,...
...
As for the fight against corruption, the EC says that this remains a serious problem, that many allegations of corruption remain uninvestigated and unpunished.

Nisam prevodio i nadam se da mi neće nitko zamjeriti. Vidio sam ranije da se prenose tekstovi na Engleskom jeziku na pollitici.

Tko je glasao

ako se ne varam upozorenja

ako se ne varam upozorenja da će ekonomija krenuti u pravcu dolje su davana i prije izbora pa ih ekipa iz ondašnje/sadašnje Vlade , osim spremnih žuto-zelenih koji su također isticali tada ovu sada već pojavu a sad šute, nisu niti registrirali, po onoj baš me briga tko je samnom na vlasti samo da je ljudima oko mene a onda po tome i meni samom bolje a za ostale me nije briga oni i tako nisu glasali za nastavak ideje idemo dalje, sada već vidimo- dolje
osim toga Todorić mora naplatiti svoju podršku - monopol koji postaje praksa kupovinom sveg i svaćega u prehrambenoj industriji izbija mogućnost tržišnog poslovanja i omogučava njemu da određuje uvjete poslovanja, a tko se ne slaže propada, i na taj naćin stvara državu u državi a to već u nekim segmentima imamo, za takvo stanje kriv je iskljućivo HDZ i ne treba se bojati to reći, možda jednostavno nisu mogli sagledati dugoroćne posljedice

savjesni

Tko je glasao

Gospodine dragi, Mr.

Gospodine dragi,

Mr. bijesdrugi, kada bi samo izbacili uvrede iz vaseg komentara i slozili tekst na pozitivan nacin umjesto napadacki ovaj odgovor bi mogao dobiti +4 od svakoga.

Skuzio sam Vas odgovor, ima smisla ali ucinak je negativan iskljucivo zbog tona.

I sam se zanesem ponekada i kao takav Vama dajem ovu kritiku kao pozitivac (nisam zlonamjeran sa ovime).

Vjerujem da Vi sa Vaseg plozaja mozete vrlo ucinkovito demantirati puno toga sto se negativno napise o danasnjoj vladi i nadam se da cete nas sve uvjeriti u ovo sto ste ovdje htjeli reci.
+4 za zamisao, +1 za komentar (odgovor)

Jaksa.

Obrisan

Tko je glasao

Jako si dobar u

Jako si dobar u konstatiranju stanja i pripisivanju krivnje. Slažem se s tim dijelom teksta, ali za to ne treba biti preveliki stručnjak.

Ono što uvijek fali u tvojim tekstovima je bilo kakav prijedlog ili ideja ili barem vlastito mišljenje o pojavama o kojima pišeš a da nije samo "vidi, vidi, užas i tragedija". Imamo i mi oči pa vidimo.

Tko je glasao

Rješenje zna svatko tko je

Rješenje zna svatko tko je s imalo razumijevanja odslušao kolegij koji se zove makroekonomija. Oduzmite Sanaderu i ministrima pisaljke da se ne mogu potpisivati na kojekakove troškove (banaliziram, naravno). A HNB jako dobro zna odraditi svoj dio posla. I sve riješeno! Problem je natjerati političare da štede, jer to nije populistička politika, posebice pred izbore.

Zbog takve štednje i racionalizacije HDZ zajamčeno izgubio na zajamčenim prijevremenim izborima ali bi uradili za ovu državu pravu stvar, najviše što je itko ikad napravio! Zvuči li realno?

Tko je glasao

Nema se što predložiti...

Nema se što predložiti... u HDZ-u nema tih ljudi koji bi mogli išta. Izbori su jedino rješenje, ali ne takvi da se ponovo izabere HDZ. Očito ljudi trebaju dotaći dno dna da bi shvatili neke stvari. Dakle ostaje samo da čekamo...

Tko je glasao

Moram priznati da se bojim

Moram priznati da se bojim one "mora biti još gore prije nego nam postane bolje".

Tko je glasao

Je, trebaju nam izbori kao

Je, trebaju nam izbori kao što su bili nekidan na Kubi...jedini kandidati Castro i 614 njegovih ljudi a bira se upravo toliko zastupnika. Dat ćemo dekret da se jednostavno mora izabrati SDP. Mora! Za naše dobro :)

I dobro kažeš... nema se što predložiti, od tebe sam davno i prestao očekivati iole konstruktivan tekst koji nije samo konstatacija stanja. Ali Zoki, recimo, i SDP su pokazali kakva će biti oporba. Bit će oporba a la cnn... On priča o buri i kiši, valja pizdarije umjesto da složi tri smislene rečenice tipa "Naš ekonomski program jbi mogao riješiti ove probleme na način..." "Za razliku od HDZ-a koji se ne snalazi mi nudimo...", "SDP-ova rješenja za rastuću inflaciju su..." Ali ne. Zoki o buri i kiši i o svojoj najdražoj temi - Sanaderu.

HDZ je ovakav i onakav, Vlada je podgrijana prošlogodišnja supa, nemaju rješenja, lažu itd... A alternativi je vrhunac da to konstatira. I onda se čude kako gube izbore. A neš ti misterije.

Tko je glasao

"A alternativi je vrhunac da

"A alternativi je vrhunac da to konstatira. "ovo je apsolutno najkoncizniji komentar na temu SDP-a. U jednoj jedinoj rečenici Whatever konstatira glavnu - i jedinu - kvalitetu SDP-a: da KONSTATIRA. A takva oporba, bilo gdje u svijetu, po definiciji je slaba, tj. nikakva, tj. nema je. Jer, konstatirati da je stanje ovakvo ili onakvo, može svaki iole pismeniji hrvatić ili hrvatica :))

Zapraff su sva naša laprdanja do sada, analize i podanalize, gdje je SDP pogriješio, jel' bila zinkizacija stranke ili nije, jel Zoki psihotičan tip ili nije, jel HDZ igrao super prljavo a SDP super premlako, itd.itd. sve je to goli shit and waste of time.

CC

Tko je glasao

mislim da se KONSTATIRANJEM

mislim da se KONSTATIRANJEM u zadnje vrijeme bavi jedino sanader

koji je eto osnovao povjerenstvo, koje je nakon tjedan dana KONSTATIRALO da je za inflaciju najvise kriva cijena hrane.
a ta je KONSTATACIJA jos sanadera i zacudila! :)
pa je onda KONSTATIRAO da mora sjesti i porazgovarati sa trgovcima.
pa je sjeo i porazgovarao i KONSTATIRAO da cijene nece rasti slijedecih 6 mjeseci. to sto su vec narasle 30% nema veze.
pa se onda javila i uljara cepin i KONSTATIRALA da hrvatska proizvodi tek polovicu potrebnih kolicina suncokreta, te je KONSTATIRALA da ce uskoro ulje za jos 50% poskupjeti, jer eto mi uvozimo suncokret.
sto ce tu KONSTATIRATI sanader tek ostaje za vidjeti.

jedno je sigurno - protekle 4 godine hdz je drzao hrvatku poljoprivrednu proizvodnju na KONSTANTI.
a sve se bojim, da ce nam uz sve te premijerove KONSTATACIJE i manjak ikakve konkretne AKCIJE, zapoceto pogorsanje ostati KONSTANTA.


Preselio sam blog. Od travnja nove dnevnike možete naći na:
aleksandar-hatzivelkos.from.hr
[new time, new place]

Tko je glasao

Koliko znam Jurčić je sve

Koliko znam Jurčić je sve objasnio što će se i kako dešavati, te kako se to može spriječiti, ali ljudima to ništa ne znači jer nemaju pojma o čemu priča, a ostanu im u pamčenju bura i kiša jer je to ono što znaju.

Tko je glasao

ajde ti nama prenesi s malo

ajde ti nama prenesi s malo dodatnog cnnovskog objašnjenja što je to Jurčić objasnio i kakva je rješenja ponudio.

I kave rezultate od njegovih rješenja možemo očekivati?
I s kojim vremenom...

A po kojem ekonomskom principu to jamči uspjeh, pogotovo razjasni ono 4x4 kako bi to osiguralo razvoj regija...

i najviše porez na kapitalnu dobit, što bi se sada dogodili s burzom (ovako je u padu) da se priprema zakon o kapitalnoj dobiti...
etc,. etc

youtube.com/bijesdrugi
4hdz.com

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen

Tko je glasao

Jurčićeva objašnjenja i

Jurčićeva objašnjenja i rješenja sam čitao, međutim s obzirom da je Sanader na vlasti, zanima me :
- kakva nam rješenja nudi Sanader??????
- kakve rezultate od njegovih rješenja možemo očekivati??????
- u kojem vremenu??????
- po kojem ekonomskom principu to jamči uspjeh??????

Tko je glasao

I kave rezultate od njegovih

I kave rezultate od njegovih rješenja možemo očekivati?
I s kojim vremenom...

Ak' se ne srdiš, ja bih ti odgovoril na ova dva pitanja: Ukoliko HDZ odluči primijeniti Jurčićeva rješenja, rezultate budemo vidjeli prije ili poslije (dobre ili loše), a ak' ih ne primjeni bumo pričekali nove izbore, a ti onda opet pitaj isto!

Ostalo komentiral ne bih, pitanje je bilo upućeno BBC-u, ups, CNN-u

Tko je glasao

Vidim, sjetio se ti 4x4, pa

Vidim, sjetio se ti 4x4, pa sam se i ja sjetio HDZ-ove strategije 3x7. Moram priznati da mi ovo drugo trenutno izgleda vjerojatnije: 7% inflacije, 7 godina čekanja na ulazak u EU i 7 povjerenstava za traženje krivaca. ;-)

Tko je glasao

Očito ne, jer

Očito ne, jer "bura-i-kiša" pristup nije upalio SDP-u na ovim izborima. Možda da ipak pokušaju s nekakvom konstruktivnom idejom i programom, pa da se iznenade kako narod ipak nije nakupina ovaca? To podcjenjivanje birača se jako osjeti i rezultira odbojnošću.

U Otvorenom nekidan je jedan od gostiju rekao činjenicu koja je i mene iznenadila kad sam je čuo izrečenu - na kraju mandata ove Vlade, od 22 godine demokracije, 18 godina je na vlasti bio HDZ. SDP je samo jednom uspio uloviti mandat, u širokoj koaliciji i na valu nezadovoljstva HDZ-om. Koliko to god bilo povoljno za prigovore HDZ-u jer im se mogu pripisati skoro sve negativnosti tog razdoblja, toliko je i poziv na otrežnjenje SDP-u. Jer ako ti jednomu 22 godine uspiješ pobijediti na izborima, uz sve mane HDZ-a, nije li vrijeme da se i oporba malo zapita kakva je i da malo promijeni svoj način djelovanja?

Tko je glasao

22 godine demokracije? Zar

22 godine demokracije?
Zar su prvi izbori bili početkom 1986!?

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Duju si mi da :( U

Duju si mi da :(

U prethodnom komentaru sam napisao cijelu tu izjavu u kojoj lipo pišo "na kraju ovog HDZ-vog mandata, od 22 godine demokracije, 18 je HDZ bio na vlasti." Znači, početkom 2012. će bit 22 godine. Jel kjaro?

Tko je glasao

Na kraju ovog HDZ-ovog

Na kraju ovog HDZ-ovog mandata? Ali mi još uvijek ne znamo kad će biti kraj ovog HDZ-ovog mandata.
Ne možemo računati sa sigurnošću da je to 2012. Mogu otići i ranije, a mogu i ukiniti izbore i proglasiti premijera doktora Ivu Sanadera II za cara i kralja.

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Prvo, slažem se da slabo

Prvo, slažem se da slabo pomažu prispodobe o buri i kiši ako se nema reći ništa suštinski novo.
Ali, ova statistika s izbornim pobjedama je naprosto bezvrijedna. Do sada smo imali tri puta slobodne i poštene parlamentarne izbore i trenutno je rezultat HDZ:SDP 2:1. Ono ranije, pa nećeš valjda ono brojati u regularne i poštene izbore. Razmisli, sjeti se. Ili treba brojati u slobodne i poštene izbore npr. i one kad je pokojni Vlado Gotovac bio predsjednički kandidat pa njegovu kandidaduru nije baš podržao onaj nesretnik u vojnoj odori ...

Tko je glasao

Bezvrijedno? Činjenica je

Bezvrijedno? Činjenica je da je HDZ 18 od 22 godine demokracije (ako uzmemo i cijeli ovaj manadat) na vlasti. Ako se ta činjenica ne uklapa u nekakav vaš osjećaj, možete prizvati Hegela pa reći "tim gore po činjenice!" :)

Rekao je bijes već, izbori su svi bili dovoljno slobodni i pošteni da se ne dovodi u pitanje njihov legitimitet. SKH-SDP je prve izbore skrojio po svojoj mjeri i uvjerljivo izgubio. 2000. je HDZ skrojio izbore po svojoj mjeri pa uvjerljivo izgubio. I iz te dvije suštinske promjene sustava vladanja 90-te i 2001. se vidi da su izbori bili pošteni, jer sigurno nije bilo lako ni SDP-u ni HDZ-u predati vlast. Ali jesu i jedni i drugi, što im ide na čast i obe te situacije su učvrstile demokraciju u Hrvata.

Dovođenje izbora, pa i institucija države, u pitanje onda kad se izgube izbori je jako neodgovorno i nezrelo ponašanje.

Tko je glasao

svi izbori su bili slobodni

svi izbori su bili slobodni i pošteni.
Vrijeđati birače koji od 1990-te štuju demokraciju i izlaze na izbore je ispod nivoa.

To što su bila takva vremena da je HDZ bio u prednosti i faktički imao osiguranu pobjedu ne znači da izbori nisu bili pošteni i slobodni...

Istako tako mogli bi reći da su izbori 2000.-te bili posebni - faktički se rušio HDZ konsenzusom svim mogućih i nemogućih saveznika, umro je Tuđman itd itd... Pa dakle ostaju ti dva izbora 2003 i 2007 koji se događaju u "normlanim" uvjetima i rezultat je 2:0 za HDZ

youtube.com/bijesdrugi
4hdz.com

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen

Tko je glasao

Ako se ne varam jednom prije

Ako se ne varam jednom prije sam opisao postenje izbora 1992 godine u jednom gradu. No bjesodrugi samo da te podsjetim kako su rezultati mijenjani uz prijetnju pistoljem.

Tko je glasao

ne mogu vjerovati da

ne mogu vjerovati da slučajeve pretvaraš u koncept...
Da, Franjo Tuđman je osobno tom tipu dao pištolj i metak i poslao ga da prijeti u taj grad..
Genijalno...
youtube.com/bijesdrugi
4hdz.com

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen

Tko je glasao

Svi izbori su bili slobodni

Svi izbori su bili slobodni i (kako tako) legitimni. O poštenju govore brojke i manipulacije izbornim zakonom. Za '90tu nije odgovoran HDZ, izbori su takitak bili u biti jugoizbori po pravilu samoupravljanja, ali nadalje... evo brojaka, prekopirao sam iz leddevetovog dnevnika o HSLS-u pa slobodno komentiraj o poštenju.

1990.
HDZ s 42% glasova (205 mandata - 58%)
SKH-SDP s 35% glasova (107 mandata - 30%)
KNS s 15% glasova (21 mandata - 5.9%)
SNS 1.6% glasova (5 mandata - 1.4%)

1992.
HDZ 44,68% glasova (85 mandata - 61,59%)
HSLS 17,71% glasova (14 mandata - 10,14%)
SDP 5,52% glasova (11 mandata - 7,97%)
HNS 7,06% glasova (6 mandata - 4,35%)
HSP 7,06% (5 mandata - 3,62%)
HSS 4,25% glasova (3 mandata - 2,17%)
svim strankama je nekako podijeljen odnos glasova s mandatima s dva, kak to da hdzu nije?

1995.
HDZ 42% glasova (75 mandata - 59,06%)
koalicija HSS-IDS-HNS-HKDS-SBHS 18,3% glasova (18 mandata - 14,17%)
HSLS 11,5% (12 mandata - 9,45%)
SDP 8,9% (10 mandata - 7,87%)
HSP 5,0% (4 mandata - 6,3%)
svim strankama je nekako podijeljen odnos glasova s mandatima s 1.5, kak to da hdzu i hspu nije?

Možda zbog nakaradnog sustava izbora jednog zastupnika za trećinu sabora (60 mjesta) u jednom krugu? pa tko minimalno više (makar bilo 30%) ide dalje? Te od 60 mjesta HDZ uzme 54 a 3 IDS i jedan RDS (lokalne stranke, a ne politički konkurent)?

Democracy is more than two wolves and one sheep voting on what to have for dinner...

Tko je glasao

Vas dvojica (Bijesdrugi i

Vas dvojica (Bijesdrugi i Whatever) ste stvarno tuntleki. Na pocetku 90tih je Tudjman dosao na vlast i to prvenstveno zahvaljujuci G. Susku koji mu je osigurao politicku i financijsku potporu iz dijaspore (pretezito Hercegovacki loby). Tudjman je u pocetku 90tih postao "Bog i Batina" koji je od HR sa svojim ulizivackim kadrom u potpunosti uspio stvoriti despotsku drzavu. I sada vi tvrdite da su se izbori u takvom ozracju "demokratski i posteno" provodili.

Osim toga, HDZ je 2000 izgubio izbore i to samo zbog jednog jedinog razloga. Nesto prije i nakon Tudjmanove smrti, unutar HDZa je puno veca koncentracija bila usredotocena na raznorazne unutarstranacke sukobe oko preuzimanja njegovog kormila negoli na same Parlamentarne Izbore. Opozicija je to znala dobro procijeniti i pobjedila. Medjutim ona se na vlasti u potpunosti dokazala nekompetentnom. Osim toga, bolja alternativa nije niti postojala. Nakon sto je kormilo HDZa preuzeo Sanader, on je vrlo vjesto znao iskoristiti opozicijku nesposobnost i pripremiti se za sljedece Parlamentarne izbore (2003) na kojima je uspio dovesti HDZ opet na vlast.

Dakle iz toga se dade zakljuciti da je HDZ do izborne pobjede (2003) prvenstveno dosao zahvaljujuci "presporim te razocaravajucim' rezultatima opozicije, ali takodjer i uveliko zahvaljujuci izbornom inzenjeringu cijeg ondasnjeg "magnituda" nitko nije bio niti svjestan.

Medjutim, 25.11.2007, HDZ je dosao ponovo na vlast i to samo iskljucivo zahvaljujuci repriziranim izbornim inzenjeringom. Dakle s pravom se onda ide tvrditi da se HR nalazi u teskom stanju Institucionalne i Ustavne krize.

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

Ma naravno, sve je

Ma naravno, sve je namješteno...sve je to urota... provjeri večeras u ormar jel te i Rusi prate, zajebani su oni... tajne službe, CIA, masoni, svi su ti za petama, pazi se!!! :)

Inače, kako revolucija, jel stiglo šta odgovora na mail? :D

Tko je glasao

OK Mr. MBA, nisam ja od te

OK Mr. MBA, nisam ja od te tolike vaznosti kao sto si ti... tako da sam ja na tvojem mjestu ja bih non-stop provjeravao da li te netko prati. Svaki tvoj korak se pomno promatra tako da se pazis :)

Sto se tice same "revolucije", mogu te samo informirati da je taj tekst potvrdjeno dospio u prave ruke i to do najviseg nivoa (ostale informacije nisu dostupne za javnost).

Tako da sam ja na tvojem mjestu kao i na mjestu tvojeg "Iveka", ja bih vec zapoceo "kakiti" i "piskiti". Zapravo on vec sada uveliko "kaki" i "piski" pa mu se pridruzi. Usput pozovi si u drustvo tvog "kompanjona" Bijesdrugoga jer tada ste zajedno jos jaci :D

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

Ja svaki dan gledam ispod

Ja svaki dan gledam ispod auta, da ne bi šta grunulo :)

A kad me već toliko dobro znaš, znao bi da s Ivekom imam veze kao i ti. Ali ako te zabavlja, samo naprijed. :)

Ćao, live free or die :D

Tko je glasao

Hanhan, A kaj su ti to

Hanhan,
A kaj su ti to tuntleki?

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci