Nabrijani Stanković vs uljuđenog Milanovića

Nakon odgledane emisije "Nedjeljom u 2" čovjek se upita gdje su granice profesionalnog novinarstva. Stanković se očigledno za ovu emisiju pripremao u maniru dovedi, razvali, uništi...definitivno nije Milanovićev fun ali koga briga, on je ipak respektabilan novinar nacionalne televizijske kuće.
Ono što je želio postići je formiranje javnog mnijenja o Zoranu Milanoviću kao NE kulturnog, NE moralnog i NE dosljednog političara.
Pozivanje Stankovića na mišljenje Genera i Jergovića o Zoranu Milanoviću je krajnje neukusno, jer niti jedan od spomenute dvojce nisu insajderi i ne mogu biti mjerodavni kritičari.
Stankoviću je gorak okus u ustima ostavilo nacionalno predstavljanje Milanovićeve osječke kolegice Borzan. Zašto je tako reagirao kao da ga je pčela ubola?:) Ne treba se sramiti svog nacionalnog identiteta, svi smo građani lijepe naše, to je bila poruka Milanovića koju je Stanković tako žestoko napao.
Inzistiranje na pitanju čestitke Sanaderu na izbornoj pobjedi i stavljanje mandata na raspolaganje zbog navodnog izbornog neuspjeha su projekcije opće medijske harange na Milanovića
koja se u kontinuitetu vodi od izbora. Mediji su najubojitije oružje i onaj koji ih posjeduje ima ogromnu moć da od najvećeg lopova napravi najuspješnijeg poduzetnika i poštena čovjeka, kao i da od čovjeka visokih moralnih načela naprave ljudsku karikaturu.
No mišljenja su uvijek različita, i trebaju biti jer svatko od nas percipira osobu i događaje na svojstven način. Meni se Zoran čini sasvim OK, fajterski tip, uljuđen, i nasuprot Stankovića mislim da Milanović ima itekako dobru viziju politike u vođenju svoje stranke.

Komentari

Milanović uljuđen?!?

Milanović uljuđen?!? Zivjela tisućljetna hrvatska uljudba i njen promotor Milanović.

Zoran Milanović je za

Zoran Milanović je za mnoge intrigantna pojava na hrvatskoj političkoj sceni. Mnogi nedorasli, pa i oni kojima je komunikacija struka sa sadržajem jedne osobnosti koju Milanović podastire pred javnost, pokušavaju parirati kroz uhodanu balkansku nisku kriterija za viđenje uspješnosti u politici i življenju svakodnevnom: sposobnost , "aura popularis", zov genetetike u podjeli na "naše i vaše", laž kao pokretač političke pragmatike, ... itd...
No iza ovoga skriva se strah da bi na ovim prostorima konačno mogli profunkcionirati sadržaji demokratskog načina življenja... i zato se čeljad diže da obrani "hrvatski model demokracije". A model koji je nastajao na izvorištu lažne i prijevarne privatizacije iznjedrio je bolesnu osobnost obrane "tako stvorenih vrijednosti"... ali i ljudi koji preskočiše svoj normalni biološki background...
I gle čuda, pojavio se Milanović...u balkanskoj krčmi neda ugasiti svijetlo

Sanaderu je Milanović

Sanaderu je Milanović najopasniji SDPov protivnik jer mu je - sličan. I jedan i drugi su spremni i "s crnim vragom" za vlast. Za DrIvu sve znamo, ali Milanović se svojski potrudio pokazati u pravom svjetlu tek nakon izbora: šupiranje Jurčića, silovanje Borzanice da prihvati koaliciju sa strankom koju predvodi čovjek koji je javno izvrijeđao i nju i oca joj i majku, osobno vrijeđanje političkog suparnika... Da, uistinu mislim da Milanovića čeka duga i velika politička budućnost u Hrvatskoj, ako (prije svega) u svojoj stranci preživi idućih 6 mjeseci na čelnoj poziciji.

I gle čuda, pojavio se

I gle čuda, pojavio se Milanović...u balkanskoj krčmi neda ugasiti svijetlo

Ja bih rekao da mu mnogi podmeću nogu kako ne bi uspio doći do prekidača kojim bi svjetlo mogao upaliti.

Pada sve gušći mrak a nekima očito nije do svjetla.

ja bih rekla da taman da mu

ja bih rekla da taman da mu netko baterijom osvjetljava put do tog famoznog prekidača, Zoki bi našao načina da se negdje popikne :))
to je naprosto takav sklop - nerafinirana snaga plus lagane natruhe autodestruktivnosti. nema tu uspjeha na duži rok. i btw. imam ozbiljne sumnje u njegovu pamet..

On ga je probal s čekičem

On ga je probal s čekičem zapalit, pa je strgal prekidač prije nego mu je uspjelo upalit to svijatlo.

Misitifikacija svjetla, a i

Misitifikacija svjetla, a i tame. Cemu takva zurba sa svjetlom? Neka prvo zapali svjetlo po SDPu. Dobice podrsku puno vecu i nece ih morati s Glavasem paliti. Ako ne moze SDP prosvijetliti, cemu pucati na vise? Uopce ne vidim panike, ili je to svjetlost jedne sibice? Decko sa sibicama?

duhovitost se uvijek

duhovitost se uvijek cijeni:)
eto,sličnosti ii zmeđu Milanovića i Sanadera-obojica su duhoviti

..u prvom intervjuu kod

..u prvom intervjuu kod Stankovića, Zoki je najčešće odgovarao sa "ne znam" i " nemam pojma" i izgledao je puno pametnije nego nakon ovog zadnjeg intervjua..Katastrofa...Račan se okreće u grobu kome je stranku ostavio..

Nikako mi nije jasno to

Nikako mi nije jasno to naše inzistiranje na čestitanju pobijedniku na izborima. Tobože mi smo dobri momci, pravi frendovi, odigrali utakmicu pa si sada malo možemo čestitati i izljubiti, može i neka lagana ševa. Koja je to hebena država i politika. Koji politički protivnici još tako žive. Pročitajte malo Churchillove govore i napade na političke protivnike. A on je još bio veeeeoooma uljuđen. Ili kada oporbenjak čeličnoj Megi dobacuje "Ušuti kravo već jednom". Oni su protivnici u cijelokupnom svijetonazoru. Sada se pojavljuje Milanović, koji nakon svih tih partijskih drugova koji su godinama dijelili komitetske klupe, te bili dobri prijatelji, pa se ponaša kao POLITIČKI PROTIVNIK I SVIJETONAZORSKI NEISTOMIŠLJENIK odjedamput frka. ON NE SMIJE ČESTITATI SANADERU. AKO TO NAPRAVI SMATRA DA JE PLJAČKA I KORUPCIJA KOJU PROMOVIRAJU DR.IVO GLAVNI MINISTRI - PREGOVARAČI NEŠTO NA ČEMU TREBA ČESTITATI, NEŠTO o.k.
An pasan, da ilustriram Churchillov politički govor. Jednom je ustvrdio da polovinu vlade sačinjavaju idioti. Nakon opomene Speakera Doma on se ispričao: "Ispričavam se i svečano izjavljujem polovina članova Vlade nisu idioti".

slažem se

slažem se

Problem ostaje. Animozitet

Problem ostaje. Animozitet spram Sanadera koji nema uporiste u djelima Milanovica, ukazuje na nezrelost i licemjerje. Ne nesto sto se moze smatrati pozitivnim.

Da te podsjetim. Milanovic je davno rekao kako koalicija sa HDZom ne dolazi u obzir s obzirom na potpuno drugi stil vladanja. Istovremeno, kada su pitali Milanovica o Bandicevim sitnicama, Milanovic kaze da je to jednostavno Bandicev stil vladanja i da njemu ne pada na pamet odgajati Bandica i mijenjat njegov stil koji je OK.

Tipicno licemjerje i tipicno rezanje snage radikalnih izjava gdje Milanovic ispada nezreo i licemjeran. To tako ne ide. Moras pokazati da imas pravo na velike rijeci, jer u suprotnom si prodavam magle. Ja prodavace magle ne volim, kao i malo tko drugi.

Zato, umjesto da Milanovic gleda gdje ce pokupit koju poziciju da uhljebi svoju klijentelu, dok istovremeno marginalizira pojave koje ostavljaju dojam principijelnih politicih osoba,, bilo bi dobro da ipak stane malo na loptu i da krene u proces ODRICANJA utemeljenog na vjer prema principima. A ako Milanovic ne poznaje principe, onda mozemo bit zicer da nece niceg dobroga donjeti Hrvatskoj iliti sto se prije eliminira iz politicke igre, to bolje za sve nas.

UZDP-Tiaktiv

bojim se da se upravo o tome

bojim se da se upravo o tome radi (da Milanović ne poznaje principe)...i još, kako sam bezbroj puta rekla, imam određene rezerve u svezi s njegovim intelektualnim kapacitetom....

gale, ovo u potpunosti

gale, ovo u potpunosti potpisujem

Evo još malo o

Evo još malo o Stankovićevom bitno-nebitno.

Kad mu je poslijeizborno gostovao Joža Friščić, ni pored najbolje volje i novinarskog instinkta, Stanković nije našao za shodno postaviti jedino relevantno pitanje koje odgovara na mnogo toga, recimo

"Prije izbora ste u više navrata izjavljivali kako vam je SDP-ov program bliži od HDZ-ovog. Izjavljivali ste i da ćete razgovarati i s jednima i s drugima. Zašto ste odustali od toga i okenuli se samo HDZ-u?"

Umjesto insistiranja na proklamiranoj bliskosti SDP-ovom programu, Stanković se zadovoljio pojašnjenjem kako je Joža izjavljivao i to da će razgovarati s relativnim pobjednikom.

Kako mu tu nije bilo važno podsjetiti na držanje riječi ako su već programi u središtu razgovora? Zar je to manje važno od nekog čestitanja za što je uostalom dobio primjereni odgovor?

Nekako mi je promaklo da je Joži odbrusio nešto kao "E ja vam kažem da ne smijete u koaliciju s HDZ-om!" kao što je Milanoviću za koaliciju s HDSSB-om. Ili mu to nije ni rekao?

Možda ga je privremeno napustio predatorski (novinarski) nagon? Ili misli da se to prema onima na vlasti ne smije?

Bez obzira na Stankovića,

Bez obzira na Stankovića, bi li Milanović mogao pokazati malo više ideje, mašte, vizije?
Ima li išta u njegovom nastupu da ljudi zažale - eto, šteta šta ovi nisu dobili izbore?
Sve je to neko sitničarenje, reka si ovo, reka si ono... mrmljanje u bradu...
I onda kažu - zašto Sanader ne ide u tu emisiju, ima pitanja na koja ne može odgovorit?
A zašto bi se itko normalan izlagao tome mučenju, voditelj izvuče jednu izjavu otprije 6 miseci pa tlačenje jesi nisi?
Valjda se nešto dogovaraju voditelj i gost prije?
Ako je ovo po dogovoru, nije trebao Milanović ići u tu emisiju.
A ako nije prema dogovoru, neka se digne usrid emisije i kaže o čemu vi pričate, iman drugoga posla, ko vas j...
Zašto bi obnašanje funkcije isključivalo tu i tamo malo popizdit?

Često sam kritizirao

Često sam kritizirao Stankovićevo vođenje emisije (Margetić u "Nedjeljom u 2" ostao bez referendumskog pitanja, Vlado Zec lak plijen za Aleksandra Stankovića, Aleksandar Stanković u meču sa Žarkom Puhovskim pobijedio sam sebe), ali ovaj put ne bih imao primjedbi na voditeljev račun. Više je naporno koliko Milanović hvali Stjepana Mesića da se možemo pitati čime li je to Predsjednik RH zadužio predsjednika SDP-a, je li moguće riječ o Milanovićevoj taktičkoj varki ili Zoki stvarno misli to što govori o Stipi?
Ako je Milanović i po čemu deračanizirao SDP, onda je to po pitanju spram Stjepana Mesića. Račan Mesića nije volio. Izjavio je da je riječ o
"nasmiješenom Tuđmanu", protivio se njegovim prijedlozima za šefove tajnih službi (Tureku i Lončariću- obojici povezanih s Hrvojem Petračem- čije je pismo Pukaniću Zoki samo napola pročitao)... Račan je popustio Mesiću kad mu je prijatio pad Vlade u Saboru jer je Budiša
izlazio iz igre. Što će Milanoviću Mesić to znaju samo predsjednik SDP-a, član Glavnog odbora i predstojnik Ureda Predsjednika Boris Šprem i moguće Mesićev veliki prijatelj Milan Bandić.

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

pa daj to istraži (što će

pa daj to istraži (što će Zokiju Mesić, itd.) pa jesi li ili nisi novinar-istraživač? Dobro, dobro, znam da još nemaš opremu pa ne možeš radit', pa daj onda nazovi Zokija i pitaj ga što će mu Mesić. Smotaj ga nekak', vidiš da se njega da pomuvat (ak' je Zinka-Fakinka mogla, hehe, pa sad i Stanković, u prvom dijelu, i to onak' prek' one stvari) onda valjda i ti možeš :))

Evo dio posta na

Evo dio posta na peratovic.blog.hr na tu temu:

Osim što je Stanković Milanovića mogao rešetati s još pokojim škakljivim pitanjem, sve u svemu, ozbiljnijih primjedbi nemam. Svidjelo mi se kako je inzistirao da Milanović komentira Mesićevu napomenu da je Zoki ipak trebao čestitati Sanaderu. Nakon par pokušaja eskivaža Milanović je napokon rekao nešto u stilu da u tom slučaju Predsjednik nije u pravu, ali da ga inače štuje kao najpametnijeg i najpoštenijeg političara (slobodan prijevod op. ž.p.). Simpatizeri SDP-a prešućuju ovu epizodu jednako kao što u Borisu Špremu vide samo člana Glavnog odbora SDP-a i jednog od Milanovićevih gurua, a grade se da ne znaju da je riječ i o Predstojniku Ureda Predsjednika, odnosno glavnoj formalnoj sponi između Mesića i Milanovića i čovjeku koji je na tu funkciju došao zalaganjem Radimira Čačića.
Stanković je Milanoviću učinio uslugu objavivši Špremovu izjavu podrške predsjedniku SDP-a, ali i nama kritičkim promatračima da dobijemo potvrdu da je veza Mesić-Milanović još uvijek čvrsta i da Pukanićeve teze o Mesiću kao budućem vođi, ljevice nisu tek puke tlapnje turopoljskog fotografa...
...

Nije se snašao Milanović ni kada ga je Stanković pitao o pismu Petrača Pukaniću. Kako i bi, ta Pukanić ga je promovirao još u kandidaturi a predsjednika SDP-a, a potom i u predizbornoj trci, a sjetimo se i da je Pukijeva Extra objavila raskošan prilog o Zokijevom bračnom životu. Upitan za veze mafije s politikom i pravosuđem Milanović je najprije rekao kako ne treba vjerovati jednom osuđeniku da bi potom skočio sam sebi u usta ustvrdivši kako je pravosuđe tom istom osuđeniku povjerovalo u jednom drugom kontekstu (Petračevu izjavu o Zagijevim dijamantima DORH je uzeo kao temelj za iniciranje kaznenog progona Vladimira Zagorca). Naposljetku, iz onog "napola" čitanja Petračevih žalopojki Pukiju, Milanović bi mogao samo zaključiti da postoji veza mafije i izdavača. Hehe, baš me zanima hoće li se Milanović nakon ove izjave nastaviti družiti s Pukanićem. Na stranu što je Puki rado viđen gost i u HDZ-u, a u Mesićevom srcu ima status sina.

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Kao što je velika većina

Kao što je velika većina političkih i drugih "elita" slijedila Tita, potom izabrala i kao opciju držala Tuđmana, još više su te snage izabrale Mesića za predsjednika i on time ima najviši stupanj suglasnosti i kompatibilnosti. To što isti ponekad pomalo promjene raspoloženja, mišljenja i slično pa i on je rdovno staanje, jer je Mesić na sceni od početka šezdesetih a od 1989.g. jako istureno pa svi zanju šta su izabrali, određenu razbarušenost itd., bitno je bilo samo ne 2000.g. Budiša a 2005. g. ne ni kakav konkurent, da ne bi ostala maanjina, koja je vjerojatno većina, nekog drugog izabrala (jedva su svi zajedno zasutavili padobranca Mikšića).

Prema tome, to što je Račan ili netko vrdao u odnosima s Mesiće, i isto tako što na sceni ima vrdanja, to su redovne promjene ljubavnih i drugih raspoloženja, mjesečnice i slično.

Nisam stručnjak niti pažljivi pratitelj, ali i sa rubnim zapažanjima znam, kao i 2/3 građana, da je kod nas vječnost praksa stalnih zapošljavanja javnosti zbivanjima unutar Saveza komunista. Taj savez i nije toliko zanimljiv pa ni masovne "elite" koje tga puše, nego je zanimljivo kao to da područje niti veličine jednog sela uspjeva samo sebe i oko sebe desetljećima zabaviti na jedna te siti način, potpuno otrcanim trikovima i zbivanjima, kako to ne dosadi i o čemu se u tim birtijama u stvari radi.

Pa Željko, ti imaš dara

Pa Željko,

ti imaš dara za "kriptozoologju" pa si uočio vrlo bitnu nijansu, koju ja slijedim i razrađujem. Mislim da će se mnogi iznenaditi!

Ono što ti mžda malo fali jest dimenzija starosti - ja sam dovoljno star i dugo i svašta proživio da bih bilo kome tek tako opalio jednu markicu i vjerovao da je to tako "od sada do vječnosti".

Politika je umjeće mogućeg, a problem nastaje samo kad se inzistira na nemogućem. Titova najveća vrlina je bila da se znao promijeniti, a Tuđmanova najveća mana to što nije znao. Zato danas imamo to da je Jugoslavija upravo onakva kako ju je on podijelio, a Hrvatska nije nimalo i nasreću neće biti onakva kakvom ju je Tuđman zamišljao.

Pa i Sanader je učinio neke dobre stvari, ali mu je ukupni skor malen, prije negativan, a radi vlastitog ega je napravio nekoliko kardinalnih grešaka tj. kad je uočio da rezultata nema i da može izgubiti vast. Praktički, on ju je već izgubio, samo to još neće da vidi - i to će mu se obiti o glavu, možda brže nego što sada izgleda.

Ljudi su promjenjivi, takav je i Mesić. No to ne znači prevrtljivost kao karakternu osobinu nego ugađanje određenim kompromisima koje ćovjek ponekada mora učiniti. Mesić u ovim procesima ima značajnu ulogu, a i vrijeme je da i on nešto učini.

Promisli o takvoj višedimenzionalnoj projekciji života koju sam samo načeo postom ¨"Institucionalna kriza". Dodat ću još ponešto kad stignem!

Mesić je promjenjiv -

Mesić je promjenjiv - vratio se na poziciju starog HDZ-ovca koji je auru političkog zatvorenika stekao služeći kaznu za gospodarski kriminal. ;)

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Našla se dva ovna na brvnu.

Našla se dva ovna na brvnu. Jedan je uporno htio imati udarnu vijest za Dnevnik, a drugi je tvrdoglavo odbijao jednostavnim riječima objasniti svoje postupke nadajući se da će jednog dana biti shvaćen kao veliki vizionar. Obadvojica su imali svojih boljih dana. Nije mi se dalo gledati to natezanje do kraja.

Gajene su nade da ce Zoran

Gajene su nade da ce Zoran obracunati sa Milanom. S obzirom na Osijek vidimo da ce to tesko ici, pace nema sanse, a uz to SDP i HDZ su si sami u ZG. Vlast je puno vaznija od nadanja. Mi danas u Jutarnjem imamo http://www.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2007,12,24,,102887.jl tj nesto sto govori da SDP uopce nema timskog rada koji se obecavao nego tim komunicira preko medija. Na zalost ovaj clanak nema ni glave ni repa. Ne zna se ni kada, ni gdje je razgovarano sa svim ovim ljudima. Ispada i dojam je u javnosti da je nakon Milanovicevog NU2 doslo do ovih dogadanja sto je vise nego ruzno.
Ocigledno je Milanoviceva "posljednja nada" bila da se dio HSSovih zastupnika (a tu je netko vrlo uspjesno podmetnuo i Jambu) odmetne od stranke i prikljuci lijevoj koaliciji.
Teoretski gledano to bi dakako rasturilo HSS, ali bi jos gore djelovalo na SDP, a posebno da npr sa Glavasevcima i otpadnicima iz drugih stranaka stvore Vladu. Naspram HDZove ta bi vlada bila pravi kiborg.
Netko, a i sudbina se grubo nasalila sa Zoranom. :-(

PS Jos i ovo: http://www.vecernji.hr/system/galleries/pics/Specials/Felix/2007/12.mjes...

Pogledao sam emisiju i jako

Pogledao sam emisiju i jako sam zadovoljan, Milanovićem, kao što sam uglavnom njime bio zadovoljan i dosad, uz tri primjedbe, koje mislim da su značajne i da se ponove: drzak je prema ljudima prema kojima nema razloga biti drzak (slučaj novinarke koju je vrijedjao); odustajanje Jurčića od premijerskog mjesta je objavljeno na glup način; u kampanji je zanemario tim. Ovaj treći moment je ključan za budući razvitak zbivanja. Naime, u vladi koja se formira ne vide se ni tim ni što će raditi. Jedini program je HSS-ov, a on je uzak. Ja mislim da bi stranke upravo morale razgovarati o foteljama. No, one ne razgovaraju možda zato što nemaju ni o čemu ni o kome razgovarati. Da imaju bilo koje zvučno i kvalitetno ime zar ga ne bi afirmirali već danas, barem iz propagandnih razloga. Na primjer, Petar Selem će biti ministar kulture (o njemu osobno kao osobi ne mislim baš dobro, bio mi je profesor, ali nije važno moje osobno mišljenje, jer bi objava Selemova imena mogla imati pozitivnu propagandnu funkciju), a Jerko Rošin ministar graditeljstva (što bi, kakav god da je taj čovjek, značilo da je MMD potisnuta, a što bi bio napredak s obzirom na njezin očit konflikt interesa). Ovako, mi znamo samo da je Markov kandidat za ministra turizma (sjedi dva), Pankretić se grebe za poljoprivredu a Čehoka guraju u obrazovanje, a on se opire. Je li to perspektiva? Ne bih rekao. U Sanaderovoj dosadašnjoj vladi strane su jezike znali on i ministrica vanjskih poslova, od ministara, i naravno cijela serija državnih tajnika. MMD nije, što god joj pisalo u biografiji, kao ni Šuker, Vukelić, ni Polančec ne može baš samostalno pregovarati o složenijim problemima. Ne znam baš za sve ministre, ali sam čuo (i vjerujem izvoru) da je nestalno mjesto u članstvu Vijeća sigurnosti UN u jednom vladinom propagandnom letku prevedeno sa "unstable UN Safety Council member". Dakle, neko posebno znanje Vladi dosad nije bilo ni potrebno. Drobnjak i Biščević odu u Bxl i saznaju šta bi trebalo raditi a onda se to gura dalje, "kroz institucije sistema". Ostalo su Sanaderovi vatrogasni poslovi, kod nas i u svijetu, i iako meni u tome nije izgledao uvjerljiv, očito je funkcioniralo. Čini se da se slična strategija priprema i za dalje. Sanader je svojedobno najavljivao stručnije ljude (Dalić, što god o njoj ovdje pisalo), ali ga je HDZ očito pritisnuo da od te strategije odustane. Neko podizanje kvalitete rada vlade na višu razinu s Friščićem i Adlešič (molim da se zapazi Č), teško se može očekivati. Zaista bih volio da me iznenade, jer ja nisam od one vrste - što gore to bolje, a mislim da nije više ni to vrijeme. Što se Europe tiče, ne treba imati iluzije, ona nema ništa protiv ni brljanja na sadašnjoj razini. Ali, ima Milanović. I zaista postoji mogućnost da vladajuća koalicija naleti u Saboru na otpor kakav dosad nitko nije imao. Čak bi se moglo dogoditi da se i novinari izvještači iz Sabora i Vlade barem minimalno opismene, što bi za Hrvatsku bio kvantni skok. Zaista, Stanković je bio agresivan u svom stilu, ali i vrlo uspješno primiren. Zaista, ozbiljan političar ne bi trebao komentirati Jergovićeve pamflete, uopće. Takodjer, objašnjenje političke dilema o koaliciji u Osijeku - dileme kažem jer nisam siguran da SDP treba ići u tu koaliciju, što je uostalom stvar SDP-a a ne moja - bilo je vrlo kvalitetno i vjerujem ugodno uhu Osječana. Zamislite, netko brine što će biti s njihovim gradom. S obzirom na to kako se Milanović nosio u emisiji postoji čak mogućnost da se hrvatska javnost počne baviti hrvatskom stvarnošću. A meni u jednom izbornom ciklusu i ne treba više, bez obzira na to tko pobijedio.

joj, zar ti doista misliš

joj, zar ti doista misliš kako "..netko, tj. Zoki brine o Osijeku..." nije ti palo na pamet da mu je jedino bitno da sačuva vlast i da, preko osijeka, posredno, dobije bolje pozicije na nacionaloj razini..itd.

ma, neću ovo ni komentirat, preblesavo mi je...samo ću dodat, s obzirom da je sad to gotovo, da je baš dobro da je Borzanica dala ostavku...a još bolje mi je bilo kad je Zoki, i.e. SDP "odlučno i principijelno" izjavio kako eto, neće oni ipak s Glavaševim ljudima - kao, ON je odlučio, ajme, ajme..usput, zgodno je da je izjava išla iz centrale s Iblerovog - što jako puno govori o rasporedu snaga u "timu" - kao da je ekipa u Osijeku nepismena...

Nu. S obzirom na strukturu

Nu. S obzirom na strukturu utjecaja unutar SDPa, nakon intervjua moram reci da je Milanovic jos i dobar. Naravno, ovaj SDP je nuzno dekonstruirati, s obzirom da u ovakvoj organizaciji buducnost ne postoji.

UZDP-Tiaktiv

U RH i onako dominira praksa

U RH i onako dominira praksa izabiranja djelića a cjeline i globalna pitanja ne samo da nikad nisu na redu nego iritiraju.

Ako već sustavno ne ide po logici pameti (razuma), onda će se prije početi po logici nužde.

Sada je takva dugi slijed doveo do stupnja da nužda nije krenula punom parom ali je krenulo niz procesa koji brzo vode ka logici nužde punom parom. Tako će se i vrlo brzo početi voditi ozbiljni politički razgovori, novinarima i političarima će biti jako teško i nemoguće i tražiti će zamjene, kojih neće biti pa će morati kleknuti.

Nije samo u Osijeku problem bilo kako sastaviti vlast. Biti će teško i sve teže u Saboru, svim većim gradovima, u svim područjim i poslovima.

Zapjenio se Stanković danas

Zapjenio se Stanković danas od 14-15 sati na Nu2 i bio je prvih pola sata poput pit bulla kojeg su zanimala samo dva pitanja. Kad će priznati gubitak izbora i čestitati Sanaderu. Uopće ga nije ništa zanimalo osim pokušaja masakriranja svoga gopsta. Stanković govori da je nekulturno ne čestitati protivniku na "fer" pobjedi, a on sam "skrštenih" ruku vodi emisiju. To je ultimativni znak nekulture i neuvažavanja sugovornika. Milanović nijednom nije upotrijebio "nemam pojma", ali nakon početnog nesnalaženja je polako uspostavljao vladanje situacijom makar je na nekoliko mjesta upotrijebio istoznačnicu "ternutno nisam u mogućnosti odgovoriti". Sve u svemu, Stanković je igrao kao na dopingu, a i Zoki je mogao bolje.

I MENI NIJE JASNO KOLIKO JE

I MENI NIJE JASNO KOLIKO JE VREMENA INAČE SPOSOBAN STANKOVIĆ,POTROŠIO INZISTIRAJUĆI NA ČESTITCI sANADERU.INAĆE IAKO NISAM NIKADA GLASAO ZA HDZ,MISLIM DA JE ZA HRVATSKU BOLJE TRENUTNO DA HDZ OPET FORMIRA VLADU.ONU SU NAS DO OVOGA DOVELI,PA NEKA NAS I IZVLAĆE.NEMA TE VLADE KOJA U NAREDNOM PERIODU MOŽE POVRATITI OPLJAČKANO,OTETO I POTROŠENO.NAROD JOŠ NIJE SHVATIO KAKO HDZ FUNKCIONIRA,A VALJDA I NEĆE DOK BUKVALNO REČENO NE BUDE MORAO PASTI TRAVU.ZATO NAPRIJED SANADERU VIDJET ĆEMO TE JARANE KAKO ĆEŠ SE NAREDNE ČETIRI GODINE/NADAMO SE NE TOLIKO/ KOPRCATI U SABORU.NEMA TAMO VIŠE PUNO ADLEŠIČKI,A BOGAMI I FRIŠĆIĆ JE SVE TANJI I USUKANIJI.ZAPAPRIT ĆE TI JAMBO KAO ŠTO JE I DO SADA MNOGIMA.NEKAKO MI NE DJELUJEŠ TRIJUMFALISTIČKI.

I MENI NIJE JASNO KOLIKO JE

I MENI NIJE JASNO KOLIKO JE VREMENA INAČE SPOSOBAN STANKOVIĆ,POTROŠIO INZISTIRAJUĆI NA ČESTITCI sANADERU.INAĆE IAKO NISAM NIKADA GLASAO ZA HDZ,MISLIM DA JE ZA HRVATSKU BOLJE TRENUTNO DA HDZ OPET FORMIRA VLADU.ONU SU NAS DO OVOGA DOVELI,PA NEKA NAS I IZVLAĆE.NEMA TE VLADE KOJA U NAREDNOM PERIODU MOŽE POVRATITI OPLJAČKANO,OTETO I POTROŠENO.NAROD JOŠ NIJE SHVATIO KAKO HDZ FUNKCIONIRA,A VALJDA I NEĆE DOK BUKVALNO REČENO NE BUDE MORAO PASTI TRAVU.ZATO NAPRIJED SANADERU VIDJET ĆEMO TE JARANE KAKO ĆEŠ SE NAREDNE ČETIRI GODINE/NADAMO SE NE TOLIKO/ KOPRCATI U SABORU.NEMA TAMO VIŠE PUNO ADLEŠIČKI,A BOGAMI I FRIŠĆIĆ JE SVE TANJI I USUKANIJI.ZAPAPRIT ĆE TI JAMBO KAO ŠTO JE I DO SADA MNOGIMA.NEKAKO MI NE DJELUJEŠ TRIJUMFALISTIČKI.

Ni meni nije jasno kako

Ni meni nije jasno kako netko može davit važnoga gosta u emisiji s tako nebitnim pitanjem toliko vremena.
Pokušaj bitnoga:
Na pitanje zašto je SDP dobio manje mandata od HDZ-a prvi Milanovićev odgovor bio je: jer je HDZ počistio sve glasove na desnom krilu.
Ako to znači da je HDZ izuzetno profitirao od pada HSP-a, a taj pad počeo je Tadić & Rožićevim izlaskom iz stranke, mogli bismo se upitat:
- Je li najveći prijatelj "crvene" pollitike.com među političarima, Tadić bio važan faktor u pobjedi "plavih"?

Tadicu mogu zamjerit samo

Tadicu mogu zamjerit samo zato sto je isao oportuno u izbore za Sabor. Sve ostalo je u principu OK.

UZDP-Tiaktiv

Ni meni nije jasno kako

Ni meni nije jasno kako netko može davit važnoga gosta u emisiji s tako nebitnim pitanjem toliko vremena.

isto tako, nevjerojatno je koliko dugo važni gost ne umije dati smisleni odgovor na jasna pitanja.

Dosadan Stanković, dosadan Milanović. Tipični hrvatski rekla-kazala razgovori...

youtube.com/bijesdrugi
4hdz.com

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen

S velikim sam zanimanjem

S velikim sam zanimanjem iščekivao Milanovićev nastup kod Stankovića.

Mislio sam da će biti govora o post izbornoj situaciji koja je daleko od gotove i jednostavne, ma koliko nas pokušavali uvjeriti u suprotno, o tome tko je s kime i o čemu razgovarao, da li je Milanović kontaktirao Friščića, da li će državni izbori i kako utjecati na lokalne koalicije (imao je Sanaderovu najavu), kakvu će strategiju Milanović izabrati za sabor, ima li sukoba u SDP-u (imao je Arlovića i Štefana za uvod)...

A što sam dobio? Jahanje na nekoliko davno prežvakanih teza i uvid u to kako Stanković izgleda kad umjesto gosta ispadne iz takta.

Davno prežvakane teze su da Milanović nije čestitao, da je "smijenio" Ljubu Jurčića, da je SDP-ova kampanja bila loša, da Milanović treba dati mandat na raspolaganje itd.
Nije li od toga aktualnije ovo što sam naveo na početku?

Umjesto da Stanković iskoristi priliku u kojoj ima predsjednika druge najjače stranke u Hrvatskoj, on se ubi od pokušaja da "dokaže" teze raznih analitičara i "analitičara", te novinara i novinarčića koji mjesecima prije i cijelo vrijeme poslije izbora usklađeno harangiraju protiv Milanovića. Nadao sam se da će Stanković biti originalniji.

Jedino aktualno pitanje, ono možebitne koalicije s HDSSB-om u Osijeku je uprskao. Upinjući se dokazati neprihvatljivost toga ispao je iz takta i iole uljuđene komunikacije pa je neoprezno nasjeo na Milanovićevu malu provokaciju rekavši mu da "to ne smije napraviti". Nije ubičajeno da novinar gostu kaže "e ja vam kažem da to...". Nije valjda dobio zadatak da odvrati Milanovića od poteza kojim HDZ definitivno gubi šansu u posljednjem većem gradu?

Istovremeno se prisjećam kad je u studiju imao Adlešićku i Jandrokovića. Materijala koliko hoćeš a Stanković (kod nje) sladunjavo i (kod njega) gotovo snishodljivo uz skoro isprike što eto pita nešto manje ugodno.

Danas me je Stanković razočarao. Nije se potrudio doznati bitno već se radije pridružio prilično ugođenom orkestru koji od ljeta uporno svira neke svima poznate pjesme s Ivinog repertoara.

Bilo bi toga za poduži post ali ovaj je prvi pa da ne dupliram. Ionako je gužva.

Ne smatram Stankovica

Ne smatram Stankovica osobitim lumenom, no osobno me je mrvicu iznenadila cinjenica da mu je prica o GUPu (nesto o cemu se poprilicno drvilo na pollitika.com-u), iliti prevari vlastitih biraca izmakla, te da se Stankovic globalno fokusirao na teme gdje postoji znacajan prostor za kamuflazu. A tu gdje je stvar prilicno jasna, Stankovic nije niti pomislio poentirati. Interesantno.

UZDP-Tiaktiv

Dobro zapaženo, gale, GUP

Dobro zapaženo, gale, GUP je doista bilo pitanje jednako neugodno kao i koalicija s Glavaševcima i vrlo je zanimljivo to što to Stanković nije postavio to pitanje.

ne nazire li se tu

ne nazire li se tu unutarstranačka borba sdpa i napadanje po naručenom scenariju?

Meni je oduvijek problem sto

Meni je oduvijek problem sto se kod ovih bijesnih-pas voditelja uglavnom gleda dojam u studiju i nista vise od toga, a ovo je samo jos jedan takav slucaj. Ono sto je tragedija je da ima cijeli naramak prilicno vaznih pitanja spram bliske buducnosti koja bi Milanovicu trebalo postaviti za ovu gledanost i ovaj termin. Od tog pusti snovi.

Sam Milanovic, nista novo. Vec je postao staro lice nase estrade i samo je dodatno potvrdio da i dalje ustraje u pocetnom naumu, koji do sad biljezi samo negativnu tendenciju. S tim u svezi mislim da jedino HDZ ima razloga za pravo slavlje.
Nije toliko problem sto je na ljevici uocljiva kriza nego sto se ne vidi izlaz.
Nacionalno predstavljanje? Sutra bi to mogao biti poklic i za druge stranke, ali i za druge prilike. Tesko je licemjerstvo sebi dozvoljavati nesto sto bi drugom zasigurno branili i vadit se na razloge. Ne mozes sebi po automatizmu pripisivati dobre namjere, a drugom lose. Eskapada sa Vukovarskim Srbima isto nije trebala. I prije rata su Srbi glasali vecinom za SDP. Nije to neka sreca po automatizmu ni za njih ni za SDP, napose ne za mahanje u ovom trenu kad se Sljivancanin zanima za basket.

Cestitanje ili ne? Nije za to cak ni presudna stvar bontona vec vise strategije. Izabrana je ova vrlo riskantna. Sutra ce morati suradivati i stiskati si desnice bez obzira na ovo. Znamo kako Sanader zapocinje mandat (siroko i sveobuhvatno). Puno bi bilo normalnije da je zapoceo sada. Zoki puši, pocinje stvarati probleme u uhodanoj infrastrukturi i praksi, tesko ce mu biti zadrzati fotelju, a ako ostane mogo bi postati SDP plafon.

Jedno od pitanja koja je

Jedno od pitanja koja je Stanković morao postaviti je i ono o tome što Milanović misli dalje, mandat će dati na raspolaganje ali hoće li na istoj konvenciji predložiti promjene unutar stranke i kakve. Sjećam se da je to jako intrigiralo javnost. Ili, kakvo je raspoloženje u stranci nakon izbora, računa li na neke glasove unutar koalicije HSS/HSLS....

napadaju Milanovića za

napadaju Milanovića za čestitanje Sanaderu,a da li se itko sjeća da je Sanader čestitao njemu na izboru za predsjednikad SDP-a?

Znaci, ne razlikuju se. To

Znaci, ne razlikuju se. To je problem. Nu, Milanovic bi morao jasno ukazati na razloga zbog cega nije cestitao Sanaderu i da ti razlozi budu prihvatljivi. Spustanje na Sanaderov nivo, Milanovicu ne moze donjeti bodove.

PS. Nakon sto sam slusao Milanovicevo objasnjenje, moram reci da je stvar korektna s njegove strane. Znaci, nema veze sa stavom Jandrokovica, vec sa principom prevare. No, sada se postavlja pitanje prevare Ive Prpic i ostale ekipe u prici GUP, preko koje je Milanovic olako presao.

UZDP-Tiaktiv

Dragi Gale za sada se jako

Dragi Gale za sada se jako razlikuju!
Ovaj je bezbroj puta spominjan u mnogim aferama od Plive pa na dalje,i to da je direktno umješan ia Milanović nije do sada imao ni jednu.Čak su mu izmišljali da tuće ženu jer mu nisu mogli nači niti jednu drugu mrlju.Ne Gale nikako nisu usporedivi.
Milanović je napokon jedan političar koji je spreman Sanaderu reči u lice da je lopov,za razliku od svih drugih lijevih i desnih koji to nemogu.Sanader to zna i zato ga se boji,i tako će biti dok god Milanović nema nikakvu mrlju.

Uistinu. Razlikuju se.

Uistinu. Razlikuju se. Sanader je bio na vlasti, Milanovic nije. No, kada je trebalo pokrivati sumnjive poteze i afere, tada su se i jedan i drugi potrudili uciniti sve da stvar zataskaju i da zadrze lojalnost mogucih kriminalaca (citaj, Zuzul, Bandic i ekipa).

No, da je Milanovic kojim slucajem dosao na vlast, ne postoji jedno jedino jamstvo da bi Milanovic bio bolji od Sanadera. S druge strane, Milanovic se poprilicno puta pokazao uspjesnim u sitnim prevarama baze, zaboravljanju obecanja i drugim detaljima koji mogu jamcit samo suprotno.

A ja se pitam zasto bi itko sa zrnom soli u glavi nakon stalnih suprotnih signala tvrdio ono za sto nema uporiste? Pa se pitam, imas li ti zrno soli u glavi i kako mozes prelaziti preko svih tih detalja? Ja ne mogu.

UZDP-Tiaktiv

Sve je tako, pod

Sve je tako,
pod pretpostavkom da biti predsjednik velike stranke, u igri za Vladu i najmanje čelnik opzicije, sa puno lokalne vlasti, nije "afera" za razmatranje (ako jest onda ni Milanović već samo kandidaturom za predsjednika SDP-a nije nevinost bez zaštite)

ali zbog ovoga drugog, da se kao zasad čelnik oporbe može nositi sa čelnikom ekipe na vlasti, Milanovića trebaju podržati i razložni kritičari izvan SP-a i u SDP-u, pri čemu argumentirana kritika Milanovića samo pomaže i stvar je u politici i praksi a ne osobi, što znači da je završeno vrijeme doživotnih čelnika, lider i slično i da je krenulo vrijeme s težištem na politike, zbilju i neke druge stvari. Milanović će biti brzo izbačen iz igre ako se uživi u liderske uloge, to sa Sanaderom (pa i Čačić & Pusić a njaviše Mesić) vara, to su zadnje plsne točke jednog vremena pred odlazak sa scene, kao 1989.g.

Da su izglasali GUP prije

Da su izglasali GUP prije izbora, možda bi dobili puno manje glasova u Zagrebu. To je bila taktička varka birača.

grgo

Varka. To je problem. Ako

Varka. To je problem. Ako iza tebe leze principi, tada se za principe moras bezkompromisno zalagati ( u suprotnom gubis bazu ala Stefan i velik dio ekipe uokolo ). U suprotnom se radi o igri moci, a tu je Sanader bio u boljoj poziciji.

UZDP-Tiaktiv

Ovo je potpuno točno, bez

Ovo je potpuno točno, bez obzira na gužve SDP sređuje redove slično HDZ-u i Zagreb je rezultatima od 44 % i ostalim ključna osnova SDp-a.

Bandićev ekipa je već iskusno odradila izbore. Osim odgode GUP-a i brzog donošenja poslije, amortizirali su i razne probleme pred izbore, npr. u Palinovečkoj Vrbani III sa problemom pitke vode su dobili 76 % glasova. U 6.00 na dan izbora su uredno uigrane divizije bile na polaznim točkama i ohrabrile građane da brinu o njima. Porez na kišnicu su obavili poslije izbora, kao i daljnja anagažiranja stručnjaka iz redova drugih stranki. Tako su bezbolno odardili i problem nekoliko milijardi.

Oporba su tako nekoliko vijećnika HNS-LD, ali obzirom da su u nekoliko prethodnih navrata i Alenka KČŠ i Morana GP predlagale amandmane na GUP koji su odmah usvajani, nekakva oporba je jedino Jozo Radoš.

Ni Pravo na grad i Zelena akcija se ne čuju naročito, baš sada kada je sporni GUP usvojen. Arhitekti su krenuli javno nakon više desetljeća internih razgovora, a trebalo bi ...

Zagreb je, bar tako izgleda, potpuno prekrila socijaldemokracija.

Nu2 s Milanovićem je

Nu2 s Milanovićem je ovdje:


(klik na ostale dijelove)

Opinioiuris

Sad sam upravo pogledao

Sad sam upravo pogledao "missing link", to jest početak suočavanja i mogu reći da je u prvom dijelu Stanković bio vrlo normalan, ali i Milanović je kvalitetno odgovarao. Tek kasnije je došlo do ozbiljnog sraza za koji je, velikim dijelom odgovoran Milanović, iako, naravno, Stankovića smatram vrlo nasilnim i nepristojnim u komunikaciji (inače, ne samo s Milanovićem), u kojem je Milanović zakazao. Međutim, tko želi opstati u politici, a osobito ako želi vladati, mora znati zadržati hladnu i trijeznu glavu bez obzira na to tko ga napada, novinar ili politički protivnik (koji su obično još gori od najgoreg novinara), jer njegov se posao i život sastoje od verbalnih sukoba s neistomišljenicima i obrazlaganja svojih popularnih ili nepopularnih poteza pred članovima svoje stranke i potencijalnim biračima (a osobito pred onima koji su neopredijeljeni i traže dobra obrazloženja kako bi se konačno za nekog odlučili).
Mislim da bi čovjek koji više nije baš mlad (u četrdesetima je, ako se ne varam) morao zrelije reagirati. Pri tom jako dobro shvaćam kakav je njegov položaj unutar stranke (vrlo težak) i kakve (vrlo jake i opasne) protivnike unutar stranke ima.

Najslabija točka mu je koalicija s Glavaševcima. Objašnjenje je ispod svake kritike. Namjerno koristim izraz koalicija jer je on tu riječ isto tako upotrijebio.
Jasno, politika na lokalnoj razini je nešto drugo od politike na državnoj razini, tamo se koalira kojekako jer se radi o lokalnim interesima, a tu se mogu poklapati interesi i onih stranaka koje su na državnoj razini žestoki protivnici, a ipak bi boljitak lokalne zajednice trebao biti najvažniji. Tako je i obitelj moje žene, a oni su tradicionalno SDP-ovo glasačko tijelo na državnoj razini, nekoliko puta na lokalnoj razini glasovala za HDZ-ovog kanididata jer je, jednostavno, bio najbolji i kao takav se dokazao. Međutim, u tom se slučaju odluka prepušta lokalnim organizacijama, jer one najbolje poznaju stanje na terenu, ali i u tom slučaju se treba voditi računa vodi li se kakav kazneni postupak protiv kandidata iz stranke s kojom se misli surađivati. U ovom slučaju se u suradnju ide nasilno, protiv volje lokalne organizacije.

Čestitati je, ipak, morao. Barem da se pokaže uljuđenijim, a onda reći da, s obzirom na relativniu pobjedu, i on kreće u formiranje vlade, koja će stupiti na vlast u slučaju ako Sanader ne uspije formirati većinu, a ako ne, onda će djelovati kao vlada u sjeni i jaka i opasna oporba.

Dijelim Špremovo

Dijelim Špremovo mišljenje. Boris Šprem je bio jedan od rijetkih koji se suprotstavio Milanu Bandiću prije mislim 6-7 godina na jednoj gradskoj stranačkoj konvenciji i također htio napraviti iskorak, ali mu je Bandić podmetnuo nogu. Jasno je zašto Šprem podržava Milanovića.

Nije mi jasno kuda mi to

Nije mi jasno kuda mi to idemo. HTV se totalno pogubio. Pogledajte na što liči Brisani prostor. Mene često podsjeća na Globalno sijelo. Latinica mi sve više liči na Caritas ili neku emisiju o socijali.
Nedjeljom u 2 se odlično uklapa u koncepciju HTV - a.
Koliko smo u posljednje vrijeme pa i danas čuli o problemima koji stvarno muče naše društvo.
Vječito se guraju u prvi plan neke gluposti umjesto pravih pitanja. Pravna država, korupcija, zaduženost razvoj i niz životnih problema se zaobilaze. Da li je bitno za ovo društvo je li Milanović čestitao Sanaderu ili obratno. Zar smo zaista toliko glupi da tako moćno sredstvo kao što je televizija koristimo za rasprave o nevažnim stvarima. Zašto nebi na primjer imali dnevno emisije o tome kako su se razvijale neke zemlje kao što je primjerice Irska, Estonija i druge.

koja si ti budala, gluplji

koja si ti budala, gluplji komentar nisam u zivotu procitao. simpatizerima sdp-a nista nije iznad njihovog nedodirljivog vodstva - naviknuo vas je tito cije ste govore slusali a nije mogao dvije recenice sloziti. pa normalno da je skandalozno da sdp koalira sa hdssb-om i bilo kakve isprike i i izvlacenja su gluposti.

U svezi donjih komentara o

U svezi donjih komentara o kulturi ophođenja i čestitanjima na Googlu sam našao domah slijedeće tri videa i jedan tekst pa dalje nisam tražio:

1. link TV Nova 4.6.2007, 16:16,Šeks: 'To je Sanaderov stil'

2. link TV Nova 4.6.2007, 16:16,Video 'Čestitka nije demokratska praksa'

3. link TV Nova 4.6.2007, 16:16,Video 'A što je to demokratska praksa'

4. Pismeno pročitajte na TV nova tekstu da se podsjetite od 04.06.2007

Pa da dodam i pitanje

Da li biste npr. vi čestitali nekome rođendam, ako bi taj već jednom vam ne samo odbio ga čestitati vaš nego vas k tome izvrijeđao, i rekao da se to u svijetu uopće ne radi , a jop njegov bliski kolega i suradnih vas uvjeri da je to njegov stil ponašanja!!!

ne radi se tu o principima

ne radi se tu o principima već o politici. probaj razmišljati u tom pravcu.

što ako čestita - priznao je poraz (u slučaju da vidi da će izgubiti to bi mu bilo najpametnije jer je ispao "gospodin" u odnosu na škvadru gore)

što ako ne čestita - reakciju vidiš i sam

što ako kaže "čestitam na pobjedi ali ne odustajem od sastavljanja vlade". e tu je problem njegov ego (jer je ipak čestitao u njegovim očima). i zato je ispao smiješan ali možda ima i "dobre" savjetnike.

u svakom slučaju nemogu se oteti dojmu da je krivo postupio i ne samo to, čini mi se da stalno radi krive poteze koje okorjeli sdpovci tumače kao da ima asa u rukavu a zapravo je loš strateg.

štos e tiče nekih komentara na stankovića podsjećam vas da je stanković u zadnje vrijeme kada ga god gledam neugodan i zapravo loš novinar. radi se samo o tome tko mu je gost, uzme njegove "greške" (gledajući sa pozicije protivnika) i pili po njima u stilu "teza je to i to" i nedam ti da dođeš do riječi. ta pitanja su često trivijalna i nebitna (osim u očima stankovića koji misli da je gazda jer gosta mrcvari). u ovom slučaju to nije odgovaralo neki simpatizerima sdpa ali njegovo novinarstvo se svodi na takve konstrukcije ma tko mu je gost.

ako se neistina ponovi 100

ako se neistina ponovi 100 puta
ostaje neistina?
trebao je čestitati radi sebe i svojih birača
nije
pogriješio je
za jezik ga danas vuku oni koji i sami teško čestitaju ili ne čestitaju
ali nisu zato u pravu
griješe
pa sada da stave 4 x 100 linkova na milanovićeva objašnjenja

potpuno se slažem,

potpuno se slažem, Stanković je u nekim djelovima emisije izgledao kao da će skočiti Milanoviću za vrat, uopće mi nije bila jasna njegova reakcija kod Osjeka i Biljane Borozan kao ni onog drugog dečka koji se spominjao

Ovaj put me Stanković dobro debelo razočarao

Ja sam nažalost vidio samo

Ja sam nažalost vidio samo kraj (pogledati ću reprizu oko ponoći), ali esperanzina tvrdnja da Stanković nije fan Milanović je laž. Stanković je lijevo orijentiran i u 9 od 10 situacija je uvijek navijao za SDP.
To što je bio nabrijan na Milanovića je sasvim razumljivo jer je razočaran kakvog vođu SDP danas ima.
A i sav materijal za takava pitanja Milanović, došla su od Milanovićevih postupaka u zadnjih dva mjeseca.

Žao mi je što patite nakon izgubljnih izbora, ali neka vas Božić razveseli...

youtube.com/bijesdrugi
4hdz.com

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen

Stanković je lijevo

Stanković je lijevo orijentiran i u 9 od 10 situacija je uvijek navijao za SDP.
To što je bio nabrijan na Milanovića je sasvim razumljivo jer je razočaran kakvog vođu SDP danas ima.

I da nije javna televizija, kome je još do toga tko za koga navija i tko je na koga nabrijan, i kakvog to ima smisla osim čistog preseravanja ? Svatko tko pogleda kroz prozor i iziđe na ulicu, tko gdje šta radi i kreće se, oduvijek i sada ima boljeg materijala za navijanje i za nabrijati se.

Za komparaciju, 4. prosinca 1938.g. je pred 200.000 ljudi u Zagrebu dr Vlatko Maček je počeo govor "Hrvatska braćo i sestre ! Seljaci, radnici i građani !".

Bijesdrugi ne radi se ovdje

Bijesdrugi ne radi se ovdje o desno i lijevo, već o prihvaćanju ili ne prihvaćanju Milanovićevih osobnih postupaka ili ne kulture kako je Stanković to okarakterizirao. Nije kvaka što je on izgubio izbore, već što se unutar samog SDP pojavljuju mnogi nezadovoljnici koji su sebe vidjeli u ministarskim foteljama pa sad surađuju u medijskom linču predsjednika stranke koja je osvojila 56 mandata.
Nadalje, Sanader je puno radio na sebi što se tiče javnih nastupa i PR-a, a što je imao vremena još dok je bio u diplomaciji, a najviše uoči preuzimanja HDZ-a, i mislim da se usavršio u tome. I to treba cijeniti.
S druge strane Milanović nije imao dovoljno vremena da se pripremi na sve zamke političkog marketinga, da radi na sebi, oslonio se na tim koji tome nije dorastao i zato mu ne treba raditi tolike zamjerke.
U noći izbornog poraza bila je očita njegova rezignacija i nikakvo čudo što nije čestitao Sanaderu na pobjedi. Nisu svi ljudi isti i ne reagiraju isto. Međutim to se može događati privatnim osobama ali ne i javnim, pogotovo ne u politici gdje se mjeri svaki mig, a kamoli ne riječ. Greška u koracima je napravljena i nema natrag, ali ono što je najvažnije bijes, mi idemo dalje:)

Nikom se ne smije dogoditi

Nikom se ne smije dogoditi pogreška da protivniku ne čestita na pobjedi, pa ma kako relativna bila. Tko je toliko psihički labilan da ga rezignacija zbog gubitka bilo čega, pa makar nogometne utakmice, navede da odbije čestitati pobjedniku nije zreo za bilo kakvo vodeće mjesto.

Hrvati su inače poznati i

Hrvati su inače poznati i svjetski cijenjeni u komunikacijskim vještinama i lijepom ponašanju. Međusobno nikako drugačije i ne komunicijaraju nego "ljubim ruke", "bilježim se sa štovanjem", "ispričavam se" itsl. Ma dajte, molim vas! Dosadili ste s tim čestitanjem i Bogu i Vragu. Tu bi sad dobro sjela ona stara: Tko o čemu, kurva o poštenju. Dobro da su aktivirali šengenski sporazum, jer bi nam od silne nacionalne taštine (a da o poslovičnom licemjerju Hrvata i ne govorim) i granice već popucale.

Ako te protivnik pobijedi ne fer igrom, čestitat ćeš mu, ali ćeš u sebi misliti da on to ne zaslužuje ili mu nećeš čestitati. Milanović je izabrao ovo drugo i to je vrlo jasno rekao. Ali ne. Nacija i dalje urla "ti si gad, jer nisi čestitao". Nacija voli i slavi licemjere koji jedno govore, drugo rade, a treće misle. Očekujem uskoro i nečiju disertaciju na temu "zašto Milanović nije Sanaderu čestitao pobjedu na izborima" s posebnim naglaskom na pitanja treba li čestitati na broju glasova ili na broju mandata ili na dobijanju mandata za sastavljanje vlade ili na svemu tomu skupa.

Inače, mislim da je u razgovoru sa Stankovićem Milanović bio briljantan (koliko je to mogao biti pod onakvom paljbom). Pokazao je da je sve bolji. Moj je dojam da se vrlo dobro pripremio (psihološki), jer je znao da ga voditelj neće štedjeti. Pomalo je izgledalo kao da Stanković ispituje granice Milanovićeve strpljivosti i hladnokrvnosti, a Milanović je pokazao da ima čelične živce. U vremenima koja dolaze to će mu biti jedna od najvažnijih i najpotrebnijih karakteristika. Na kraju, mislim da je i Stanković odradio dobar posao. Pokazao nam je od kakvog je materijala napravljen Zoran Milanović. Odgovor je (bar za sada): dobrog.

grgo

to je samo fer plej suci

to je samo fer plej
suci griješe
napadači promašuju
sportski djelatnici pišu žalbe ili čestitaju protivniku
ipak se nakon većine utakmica zna pobjednik
većina pobijeđenih priznaje i ide dalje
u slijedeće utakmice

milanoviću se ne ide dalje

al ne mogu reći da ga ne razumijem
ja gledam utakmicu olimpijskog finala košarke 1992
do koša franje arapovića za 20:20
i onda opet ispočetka

Grgo, da ne tražim sad

Grgo, da ne tražim sad druge riječi za ono što si ti rekao, potpisujem sve što si napisao.

Ma ja ću još jednom

Ma ja ću još jednom ponoviti, ono što sam dolje napisao.

Kultura ophođenja općenito pa i u politici uključuje izržavanje čestitiki kad se nešto lijepo ili sućuti kad se nešto tužno dogodi - politika ne bi smjela biti izvan uobičajenih društvenih manira lijepog ponašanja, nego dapače, morala bi biti iznad toga.

No ovdje se govori samo o Milanoviću koji nije čestitao relativnom pobjedniku (naglašavam ovo relativnom jer još treba proći mnogo razgovora, pregovora i glasovanje u Saboru da bi postalo realni pobjednik, a ni to nije još uvijek tvrdo sigurno).

A ovdje svi zaboravljaju kad je Milanović izabran za predsjednika svoje stranke, ne samo da mu nisu čestitali, nego su ga tako neukusno izvrijeđali da je bilo ogavno slušati (i Sanader i onaj Jandroković).

Zašto bi se nešto zamjeralo samo Milanoviću??? Ako se čini isti aršin za ponašanje, onda treba ostati konsistentan, pa najmanje pod isto podvesti i Sanadera i Jandrokovića i HDZ establishment skupa s Milanovićem i SDP establishmentom - sve treba mjeriti na isti način - ali s jedinom razlikom da je Sanader prvi započeo taj rat neukusa.

Tada je taj neukus Sanader protumačio da to u politici nije običaj. Treba li da nađem linkove pa da se podsjetite i uvjerite?? To nije tako veliki problem u googleu!!

sanader započeo, milanovi

sanader započeo, milanovi nastavio? gdje je tu razlika.

osim u tome što je sanaderu to odogvoaralo (i zato je to činio) a milanović je ispao naivčina (jer se predizborna kampanja otkotrljala u pravu koji nije pogodan za sdp)...

vi ste ko nokautirani boksač koji je cijeli meč imao inicijativu i dobio jedan slučajan udarac u bradu i pao i kada se pridigao nezna što mu se dogodilo...

Istina, protivnici njemu

Istina, protivnici njemu nisu čestitali na pobjedi kad je postao šef stranke, ali to što nam je protivnik neciviliziran ne znači da se mi moramo spuštati na njegovu razinu, jer po čemu smo onda bolji od njega? To je kao u ratu: ako neprijatelj čini zločine, moramo li i mi?

Mada sam dao gore linkove da

Mada sam dao gore linkove da se podsjetimo, moram naglasiti kako cijelu tu raspravu o pristojnosti s jedne ili druge stane smatram posve deplasiranom.

Uostalom takvo nešto se i u drugim demokratskim zemljama događa - svi su krvavi ispoid kože!

Pritom uopće nije važno što će raditi jedan drugome, nego ono što će oni raditi nama!

Sto se mene tice, hebes

Sto se mene tice, hebes uljudjenost. Pa tako i prozivku zbog necestitanja. Postoje puno gore stvari sto su se dogodile. Anyway, ako neko laze, vara, krade i slicno, trebamo li mu cestitati na materijalnom blagostanju? Nekako mi to ne zvuci smisleno. Ne znam.

No, argument da tome ne treba cestitati zato sto taj neko nije meni cestitao, spusta me na nivo ispod tog lika. Iliti, bitna je interpetacija necestitanja i uporiste za bilo koji stav. Ako nema uporista, hebiga.

UZDP-Tiaktiv

moram priznati da je danas u

moram priznati da je danas u Nu2 milanović istaknuo nešto što meni nije palo na pamet. uistinu, treba se zapitati kao prvo što se čestita i na kojoj to podlozi leži. analogno ovoj situaciji, da li biste vi ili ja ili netko treći čestitao na diplomi osobi za koju zna da ju je kupila? da li treba nekome čestitati na nečemu što je stekao na nemoralan i nepošten način? IMHO, ova pobjeda hdz-a stvarno leži na prljavim temeljima. treba li na tome čestitati? to je na svakome da procijeni. da li bih ja čestitala da sam na mjestu milanovića? vjerojatno bih, ali ali njegovu poziciju i razmišljanje jako dobro mogu shvatiti.

IMHO, ova pobjeda hdz-a

IMHO, ova pobjeda hdz-a stvarno leži na prljavim temeljima.

Kojim prljavim temeljima? Imali smo bolju kampanju, imali smo bolji program, dobili smo 10 mandata više na demokratskim izborima.

Žao mi je što patite nakon izgubljnih izbora, ali evo Božića, provedite ga s voljenima i pronađite duhovnu snagu za četiri godine oporbe. Volite i budite voljeni...

youtube.com/bijesdrugi
4hdz.com

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen

Za vrijeme aktualne Vlade

Za vrijeme aktualne Vlade izgrađeno 105 kilometara, a ne 435 Km autocesta to se zna, ne? To sto je cijena kao 435 to je druga stvar....

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=f15c5377-b219-440f-a902-fda1b...

Za vrijeme aktualne Vlade

Za vrijeme aktualne Vlade izgrađeno 105 kilometara, a ne 435 Km autocesta to se zna, ne? To sto je cijena kao 435 to je druga stvar....

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=f15c5377-b219-440f-a902-fda1b...

prljavi temelji, da. laži i

prljavi temelji, da.
laži i obmane korištene u kampanji, lažni i isfrizirani podaci, pripisivanje sdp-u kao najvećem oponentu stavova koje on nikad nije izrazi, odstupanje od zacrtanih planova (datuma povrata duga) kako bi stvar bolje odjeknula pred izbore, debelo preskupa kampanja netransparentno financirana naravno itd itd.

Baziranje kampanje na

Baziranje kampanje na idejama koje ce se sigurno pogresno protumaciti sa strane javnosti, naziva se prevarom. Baza politicke moci koja je utemeljena na prevari je vrlo fragilna baza, tako da me ne bi cudilo kada bi ta baza izmakla pleca znatno prije uobicajenog trajanja mandata.

UZDP-Tiaktiv

pet mandata!? one vani

pet mandata!? one vani nećemo računati! Ionako su dobiveni na mrtvima. Što se tiče božića što ti znaš o toj temi dok se tako zlurado naslađuješ i dvolično poručuješ volite i budite voljeni.
možda zato što neznaš što to znači.

Na žalost, nisam gledao

Na žalost, nisam gledao "Nedjeljom u 2" od početka, ali moram reći da se u nekim stvarima slažem s autoricom posta, a u nekim stvarima s njezinim kritičarima.

Dakle, što se tiče Stankovićevog nastupa, stvarno je relativno neujednačen, ovisno o tome tko mu je gost i o kakvim se temama raspravlja. To često prelazi granice dobrog ukusa, ali s nekim ljudima se tako i mora razgovarati, jer ako netko uporno izbjegava jasno odgovoriti na jasno postavljeno pitanje, drukčiji tretman teško da zaslužuje.
Svakako je vrlo bezobrazan i bahat, iako ne sa svima i ne uvijek.

Istina je i to da svatko koga on pozove u svoju emisiju može očekivati takav postupak, pa ako mu se to ne sviđa, smatra se nedovoljno sposobnim da na takve, ponekad i neprincipijelne, napade na odgovarajući način odgovori, može odbiti poziv, ali se onda postavlja pitanje koliko je taj čovjek onda sposoban suočiti se sa svojim političkim protivnicima koji će s njim upravo tako razgovarati (ako ne još gore), a ako nisu , onda im baš nije niti mjesto u politici.

Činjenica je i da je Milanović odbijao odgovoriti na jasno postavljena pitanja, što je izazivalo još žešće napade od strane Stankovića.
Mislim da njegova nemušta opravdanja za (neprincipijelnu) suradnju s Glavaševcima, a onda pozivanje na nacionalnost svojih članova koji su iz Osijeka kako bi se pokušala na silu izvući neka ravnoteža prelaze granice dobrog ukusa, a mislim da Stankovićevo ime i prezime (koje nisu oznaka nacionalnosti, a i da jesu to ne bi trebalo imati veze) ne treba povezivati s njegovom reakcijom (ili aludirati na to, barem sam ja to shvatio tako - kao aluziju na to), nego je to njegova uobičajena reakcija.

Dakle, ako bi se Milanović na ovakav način suprotstavio Sanaderu, crno bi mu se pisalo. Na žalost, prije sam mislio da Sanader s njim nema šanse, ali očito sam se prevario.
Krivom sam (Milanoviću) dao svoj glas, iako, da su izbori u dva kruga, ne bih dao glas niti jednima od ovih u užem izboru, barem ne u prvom krugu, ali to je tek ki bi da bi.

Nisam primjetio da je bio

Nisam primjetio da je bio išta agresivniji nego kad mu je bio gost Milorad Dodik. Pa Bago je izribao Sanadera (s pravom) i bio je heroj. Što je Aco napravio Nenadu Ivankoviću, ovaj ga je mogao optužiti za silovanje... Rijetki su se bunili. Jedina dvojica koja su "nadegenečila" Stankovića su onaj Tijanić i naravno Rambo Amadeus Super Mega Car :).
Milanović je znao gdje ide, a znamo i svi mi kakav je Stanković kad mu je dan...

Tresao se Stanković a rodio

Tresao se Stanković a rodio se miš. Nit je to prvi puta nit zadnji. A Milanović se dobro držao. Ako možda još nema format velikog političara na putu je da ga stekne, borbom i pametnim taktiziranjem.

Ja nisam stekao dojam da je

Ja nisam stekao dojam da je Stanković bio pristran. To je njegov način vođenja emisije i svaki sugovornik unaprijed zna kakav ga tretman čeka.

Druga je stvar koliko je to kulturno i korektno.

No, činjenica je da Stankovićeva emisija ima veliku gledanost.