Drug Kito bi bio sretan kad bi vidio nasu sadasnjost.
Po uzoru na nedodirljive i (imunitetom) zasticene politicare, i mladi se krecu u istom "avangardnom" smjeru.
Politicki smjer uz parolu "Uzalud je svaki trud, neka radi tko je lud", siri se i na mlade.
Kitova ideja o zivotu na kredit i dug se ponavlja, kao i otpor institucijama zlocestog kapitalizma.
Cak i kad je za nas povoljnija opcija.
Udarnicki proletarijat ce platiti skuplju varijantu pod svaku cijenu!
Koga briga?
A mladi...
Mladi istina ne nose stafete mladosti, ali imaju vec komunisticke ideje o svemu besplatnom za sve i u neogranicenim kolicinama.
Ministar znanosti se suocio i pored jako dobrog prijedloga da se studiranje omoguci besplatno za sve koji imaju talenta i upornosti, a nemaju sredstava sa "protestom" onih koji misle i da lijeni i netalentirani takodjer moraju imati sve besplatno i u neogranicenim kolicinama.
Vjerojatno su zamislili i da profesori besplatno ( po kazni? ) predaju tako da one budale koje rade i placaju poreze ne moraju jedini ispastati ovakve idiotske ideje.
Nisu nigdje objasnili da li bi oni kad diplomiraju i sami eventualno besplatno radili ili predavali slijedecoj generaciji studenata...
Nisam siguran u to!
No sto je sa onima koji u normalnim drzavama traze posao, a muci ih kriza i recesija?
I kod nas navodno postoji kriza i recesija.
Kazem navodno, jer naivno citajuci naslov kako mladi traze objekte propalih tvornica ( pogadjate besplatno) na koristenje umisljam da se nekome radi....
Moja ideja da bi tamo eventualno obucavali nezaposlene nekim korisnim znanjima ili pokretali malu proizvodnju se razbila kao balon od sapunice.
Oni bi se tamo samo zaj..... i eventualno dali u podnajam taj prostor nekome za neku dj€latnost, kao i njihovi stariji uzori.
Istodobno u Zagrebu zjape prazni poslovni prostori i masovno se zatvaraju obrzi, a obrtnici ne mogu placati najam!
Stariji omladinci SKOJ-evci iz velikih stranaka se sasvim lijepo zabavljaju koristeci prve proljetne dane.
Jedinstvo svih slojeva proletarijata je postignuto i sa vrhova nase misli je uz demokratsko promoviranje shamana, vidilaca, alternativaca, aktivista, antiprotivista i luddista svemu, svacemu a ponajvise modernoj znanosti, podijeljena cipela nasima na trulom Zapadu.
To je drugovi pravi putokaz mladima koliko je zuljanje klupa i gnjavaza sa ucenjem beskorisno.
Pa koji je onda "put do srece"?
Poduzetnik godine je vec sad - Zoran Milanovic!
Najvise zaradjuje po satu, minuti ili sekundi.
Ni Bill Gates mu skoro nije ravan!
Zoran Milanović, šef SDP-a i budući premijer, tijekom proljetnog zasjedanja Sabora koje je započelo prije dva tjedna u saborskim klupama proveo ravno jedan sat i 43 minute.
Cestitke pobjedniku!
A nama ostalima vise nego ikad prije treba:
MMF i to ODMAH!
Za 1 sat i 43 minute sjedenja u Saboru 15-20.000 kuna?!
Moj boze koliko demagogije sustavno poredjane u artiljerijske salve
Koliko pokradenih misli iza koji ne stoji nista osim
Mrznje
Sujete
Vlasti
I koliko pokvarenosti treba da se izlije pred nase noge
I kako je do neprepoznavanja dovedena sustina prevare
I rijeka nije bila rijeka u samom pocetku
I nije nuzno da ne bude ponornica do kraja
Sto se dogadja kad mrtvi fazani lete iznad nasih glava
Kad
Mrtvi fazani lete a nijedan ne pada
Sto se dogadja kad ocajanje zahvati ljude
Kad
Ocajanje neumitno prelazi u kajanje
Gledajuci iz daljine konture na sceni
Padaju mi na pamet vodene boje
Umazane ruke
Brzo se peru
Branimir Stulic Johnny
Hrvatska se u
Hrvatska se u globalizacijske tijekove može uključiti samo resursom, kojim obiluje, a to je radna snaga. Neobrazovana radna snaga nije nikakav resurs. Prema tome, Hrvatska mora nužno obrazovati svoju radnu snagu, kako je ne bi pregazila globalizacija. Dakle, obrazovanje je NUŽNOST OPSTANKA HRVATSKE. To znači da se moraju obrazovati ne samo oni prirodno nadareni i talentirani, koji će se ionako obrazovati i zbog kakvih uopće i imamo 10% visokoobrazovane radne snage, već to znači da se država treba založiti i visokoobrazovati i one koji nisu talentirani i uporni, već koji ne bi bez posebnih poticaja završili studij. Tko to ne vidi, taj je sljepac kraj zdravih očiju. Ukoliko ministru Fuchsu to nije jasno, neka radije odmah da ostavku na svoju dužnost! Dakle, Hrvatska MORA POTICATI ONE KOJI UOPĆE ŽELE BITI NA FAKSU! Treba im omogućiti ne samo besplatno obrazovanje, već i sve moguće stipendije, besplatan smještaj i sve ostalo, kako bismo povećali ukupnu kvalitetu jedinog hrvatskog resursa, kojim Hrvatska obiluje. Ulaganje u zdravlje i obrazovanje je jedini način za podizanje kvalitete hrvatske radne snage! Sve ostalo je luk i voda. To je jedna stvar.
Druga stvar je što nam mladi kaskaju na fakultetima i studiraju duplo duže od uobičajenog, jest nekvaliteta organizacije fakulteta. Profesorima su studenti zadnja rupa na svirali. Na žalost, Ministarstvo to nije prepoznalo, pa kad im sugerirate tu problematiku, prebacuju lopticu na nekakvu Agenciju za koju nikad nsiam čula. Uglavnom to malo sati predavanja svega pet-šest tjedno ili mjesečno, ne može opravdati plaću koju ovo društvo daje profesorima. To da se oni usput bave znanstvenim radom, može se objesiti mačku o rep, jer tu dolazi do izražaja ovo što si napisao: talent i upornost! A na prste jedne ruke možeš nabrojati one talentirane profesore, koji se zbilja bave znanstvenoistraživačkim radom. Prema tome, za ovu državu bi bilo daleko efikasnije da profesorima ukine satnicu za tzv "znanstevno-istraživački" rad, da uvede normalno radno vrijeme za isključivi rad sa studentima, a neka se istraživanjima bave Zavodi za istraživanje. Profesori bi trebali biti isključivo predavači, a znanstvenim radom baviti se u svoje slobodno vrijeme, kao što se svi mi ostali, koji to želimo, bavimo! Kad bi se njima normirao rad i bilježilo prisustvo na radnom mjestu, jer ih u pravilu nikad nema na faksu, tada bi se došlo do tako velikih ušteda da bi svi Hrvati, koji to žele, mogli besplatno studirati, a čak bi ostalo novaca za poticanje onih koji u prvi mah nisu ni mislili studirati!
My Soul
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaoOdličan komentar My Soul,
Odličan komentar My Soul, slažem se sa tobom u potpunosti. Makar mi je G-news sugerirao da "mu se prošećem sa dnevnika" ovo ipak moram pohvaliti.
Najbolje mi je kad profesori dođu na predavanje potpuno metodički nepripremljeni, upale Power Point i lupetaju natuknice sa slajdova, a onda kad ih se nešto konkretno pita odgovore: To, vam je studiranje, ja vas samo usmjeravam, vi morate dalje sami.
Ili, kada odrede filter kolegij pa ruše studente kao na kuglani
Ili kada kažu:To morate znati iz srednje škole...
Ili kada ne postoji konkretna literatura i konkretna metodička zbirka zadataka za tehničke predmete
Sve na svijetu ima svoju kontrolu i regulaciju samo je kasta profesora u visokom obrazovanju nedodirljiva. Oni za svoje propuste nemaju nikakvu korekciju,...
A najbolje od svega mi je kada usred predavanja kažu:
"Znate, fakultete ne završavaju pametni nego uporni."
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoIli kada dvije profesorice
Ili kada dvije profesorice engleskog u kantini pravnog faksa u Rijeci komentiraju: jedna drugoj kaže, kako ne zna što će, jer je studentima dala pismeni ispit, a svi studenti su odlično riješili test, a druga joj na to kaže: zato im ja ne dam pismeni, već ih zovem samo na usmeni, pa ih srušim koliko mi treba.
Njima dakle nije važno što ta djeca znaju engleski, već one žele/moraju srušiti toliko i toliko studenata. Jadno je to visoko obrazovanje, na kojem profesorima nije primarni cilj naučiti studente znanju, već ih rušiti na ispitima i onemogućiti im nastavak studiranja! Jadno, da ne može biti jadnije! Da u Hrvatskoj postoji želja za visokoobrazovanom nacijom, tada bi se studentima omogućio standard studiranja u kojem ne bi bili ovisni o hirovima profesora, ili o politici fakulteta, već bi objektivnim ocjenjivanjem, neovisno normiranim standardima ocjenjivanja, postizali ono za što mi roditelji izdvajamo ogroman novac, što kroz porez, što kroz školarine! Da je visoko obrazovanje postavljeno kako treba, postojao bi standard znanja, pa bi svi studenti na svim pravnim fakultetima u Hrvatskoj učili po istom programu, a ne da taj program ovisi o tome je li se neki profesor dovoljno posvetio djeci, ili svom privatnom biznisu.
Fakulteti nam sustavno upropaštavaju djecu, kako bi se domogli situacije da svi studenti padnu na plaćanje studija. U tome prednjači pravni faks u Rijeci. A čujem da ni zagrebački nije puno bolji! Ne pružiti djeci ništa, a tražiti od njih nemoguće, znači bojkotirati Bolonju i nastojanja ove države da uhvati korak s globalizacijom!
Na žalost, Fuchsa to nije briga. Pisao mu, ne pisao, isto je. Njegov ured ponaša se po sistemu: brigo moja, prijeđi na drugoga! To ministarstvo uopće nema kontrolu nad izvršavanjem nastave na fakultetima, ali uredno isplaćuju nezarađene plaće profesorima za neprisustvovanje na nastavi i dežurstvima i to od novca nas poreznih obveznika, čija djeca studiraju! Ako ministarstvo i ima nekakvu internu kontrolu, ta očigledno ništa ne radi, a i ona prima plaću za svoj nerad.
My Soul
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoDolje si od @3103 dobio
Dolje si od @3103 dobio pučkoškolsku lekciju o važnosti znanja i obrazovanja za bilo koje društvo. Ne bih tomu imala bogzna što dodati, osim iskrenog čuđenja zbog tvoje upornosti i tvrdoglave nepoučljivosti u konkretnom pitanju. Danas je svakom/svakoj iole upućenom/upućenoj savršeno jasno da budućnost pripada onima koji budu imali veće operativne sposobnosti od strojeva. Pred našim očima odvija se sukob na globalno civilizacijskoj razini oko uređenja društva društava s tako visokom razinom tehnologije i njezine primjene: hoće li to društvo biti utemeljeno na humanističkom načelu jednakosti ljudi u pluralnosti njihovih paritkulariteta ili konc-logor s podjelom rada tipa mravinjaka (radnici, ratnici i privilegirana manjina). Jednak pristup znanju i obrazovanju je jedina garancija da se ne dogodi ovo posljednje. Pitam te, otkud ti pravo da bilo kojem čovjeku (sadašnjim i budućim generacijama) uskraćuješ pravo da živi u humanom društvu?
nemesis
nemesis
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoDolje si od @3103 dobio
Dolje si od @3103 dobio pučkoškolsku lekciju o važnosti znanja i obrazovanja za bilo koje društvo.
Ne vidim da sam negdje osporio vaznost znanja & obrazovanja.
Stovise, podrzavam ideju ministra Fuchsa kako bi se SVIMA koji:
-imaju talenta
-imaju upornosti
ali nemaju sredstava, pomoglo na nacin da ih materijalni status ne sprijeci kao prepreka do stijecanja znanja.
Ako bi se to dopustilo svima na neograniceno vrijeme i na tudji racun, onda bi se dovela u pitanje kvalieta izvedbe uslijed pretrpanosti i preopterecenosti predavaca.
Jednak pristup znanju i obrazovanju je jedina garancija da se ne dogodi ovo posljednje.
Ovo je negacija negacije, jer SVI kvalitetni IMAJU jednak pristup.
Pristup da netko tko nije osposobljen za pilotiranje ima pravo upravljati zrakoplovom je nonsens.
Utapanje i ukalupljivanje svih u jednak broj cipela nas je i dovelo do toga da nam uporno najbolji ljudi bjeze u inozemstvo.
Od Tesle, Ruzicke do danasnjih dana.
I sto je najbitnije, osim sto bi neki trebali to sve financirati, postavlje se pitanje od istih:
Cemu financirati nekoga tko ce ti sutra slijedom svog bogomdanog "prava" na besplatno studiranje npr. filozofije i ispiranje mozga marksizmom i novozizekologijom, "zahvaliti" tvojim svodjenjem na cekaca pred koljektivnim kazanom jednako praznih zeludaca?
Ma nek se gone!
Oni koji su ozbiljni i potencijalni vrsni su ZAISTA dobili priliku.
Ostali, neka se gone!
P.S. Uz spominjanje ( sasvim passe) nekakvih konc-logora...
Dakle treba znati da su svi oni nastali upravo nasilnim provodjenjem nacionalne ili socijalne "jednakosti" uz pozivanje na neka univerzalna prava kolektiva, rase ili klase.
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaoPristup da netko tko nije
Pristup da netko tko nije osposobljen za pilotiranje ima pravo upravljati zrakoplovom je nonsens.
Utapanje i ukalupljivanje svih u jednak broj cipela nas je i dovelo do toga da nam uporno najbolji ljudi bjeze u inozemstvo.
Citiram samog sebe jer mi je ovo bolje od onog sto ja tu uzaludno pisem.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoCemu financirati nekoga tko
Cemu financirati nekoga tko ce ti sutra slijedom svog bogomdanog "prava" na besplatno studiranje npr. filozofije i ispiranje mozga marksizmom i novozizekologijom, "zahvaliti" tvojim svodjenjem na cekaca pred koljektivnim kazanom jednako praznih zeludaca?
Iz ovog citata se vidi koliko su rupe u obrazovanju štetne za pojedince pa onda i za društva u cjelini, jer netko tko ima osnovnog pojma o filozofiji i njezinoj civilizacijskoj ulozi nikada ne bi tako nešto ustvrdio. Naravno, u skladu sa svojim uvjerenjem da znanje nije roba, spremna sam s tobom podijeliti svoje informacije o važnosti filozofijskih spoznaja za razumijevanje svijeta i života. Prva lekcija bila bi iz logike. Objasnila bih ti da je shvaćanje jednakosti kako si ga prikazao ovdje:
Uz spominjanje ( sasvim passe) nekakvih konc-logora...
Dakle treba znati da su svi oni nastali upravo nasilnim provodjenjem nacionalne ili socijalne "jednakosti" uz pozivanje na neka univerzalna prava kolektiva, rase ili klase.
pogrešno ne samo logički, jer jednakost ne znači istost niti ujednačavanje, nego i historijski, jer konc-logori ne nastaju na ideji jednakosti, nego na ideji eliminacije onih koji su drugačiji. Da ti manjka znanja i iz drugih humanističkih područja, pokazuje i tvoj pristup sposobnostima, talentima, izvrsnosti... Svi ti pojmovi su, naime, društveno uvjetovani tj. nisu rezultat neke (nepostojeće) prirodne selekcije među ljudima, nego vrlo brutalnih procesa socijalne stratifikacije. Oni koji tvrde suprotno, pristaju na socijalni darvinizam i u krajnjoj liniji zagovaraju konc-logore i otvorenu ili prikrivenu eugeniku. Ma, nek' se gone...
nemesis
ps
Ja sam bila uvjerena da se ti zalažeš za tržište u smislu jednakosti pristupa i slobode natjecanja i da si svjestan da tržište rijetko zadovoljava te kriterije (radi sprege privrednog i političkog, a ponekad i vojnog, podsustava tj. nejednakosti koja ne odražava razliku u sposobnostima, nego je rezultat korupcije i primjene sile), što dovodi do vrlo teških kriza i poremećaja u cirkulaciji robe i novca. Sad više nisam u to sigurna, jer bi s takvim shvaćanjima upravo ti bio prirodni saveznik svima koji traže jednakost i slobodu u pristupanju znanju i obrazovanju (kapitalu i tržištu).
nemesis
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoJa sam bila uvjerena da
Ja sam bila uvjerena da se ti zalažeš za tržište u smislu jednakosti pristupa i slobode natjecanja i da si svjestan da tržište rijetko zadovoljava te kriterije (radi sprege privrednog i političkog, a ponekad i vojnog, podsustava tj. nejednakosti koja ne odražava razliku u sposobnostima, nego je rezultat korupcije i primjene sile), što dovodi do vrlo teških kriza i poremećaja u cirkulaciji robe i novca.
Ukratko i za razliku od tebe Einsteina, portira Juru i skladistara Mirka ne dozivljavam kao osobe koje bi trebale imati jednak fond novca za npr. istrazivanje.
Dakako ako se radi o tome da se uopce pita onoga ciji se novci misle uzeti i dati njima trojici.
Nema nikakve slobode tamo gdje se tudja nadprosjecna volja za ucenjem ili prirodni talent zele uprosjeciti i svesti na mediokritetsku uranilovku.
Ispastaju oni prvi spustanjem kriterija i nivoa obrazovanja.
Je li to drustveni interes?
Mislim da nije.
P.S.
Prica o korupciji je prica o neradu NGO-a koje rado parazitiraju na kapitalistickim $ a nerado ( i inace) ili uopce NE rade na podizanju edukacije osrednjeg sitnozubana o tome cemu sluzi uopce politika.
Ne kazem da je to zbog toga sto tako dotacije duze traju.
Usput receno ne znam kako ti mene dozivljavas, ali ja ovdje osim jednog maskenbala ne vidim bas nikakvu promjenu od 1945. godine.
To sto netko nekakvo dijete ex. komunistickog direktora, neki neupuceni naivac sad dozivljava kao kapitalista nije moj problem.
Mi poduzetnistvo i jednake uvjete poslovanja jos nismo docekali!
Samo se krecemo istim obrascem "poslovanja" ( netransparentno i na zajednicki racun) i dozivjet cemo jednaku sudbinu propale prezaduzene Juge.
Kostimirano prerusavanje tu nece pomoci.
Mladi se globalizaciji mogu suprostaviti samoizolacijom ili ukljucivanjem.
Ja zaista ne znam nikog tko se samoizolacijom usrecio, a posljedice globalne ekonomije su razlicite od slucaja do slucaja.
U nasem okruzenju, nekad ex. istocnoeuropske drzave su nas redom prestigle.
Ako treba krenuti u smjeru protivnoj samoizolaciji u tom slucaju za pocetak je dovoljno otvoriti oci ili sto bi ekipa sa klupice povikala: Pogledajte semafor!
http://en.wikipedia.org/wiki/HEEACT_-_Performance_Ranking_of_Scientific_...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoNema nikakve slobode tamo
Nema nikakve slobode tamo gdje se tudja nadprosjecna volja za ucenjem ili prirodni talent zele uprosjeciti i svesti na mediokritetsku uranilovku.
Ispastaju oni prvi spustanjem kriterija i nivoa obrazovanja.
Je li to drustveni interes?
Mislim da nije.
Slažem se, ali ti moram ukazati da se upravo to događa u suvremenom, o kapitalu ovisnom, visokom obrazovanju i znanosti. Uvjeri se ovdje:
http://www.eurozine.com/articles/2010-02-05-newfield-en.html
Kad kapital uvjetuje kakva će se politika provoditi ili tko će imati pristup obrazovanju i znanju, onda nema niti politike (javnog dobra) niti znanosti (istine). Sve postaje trgovina. Je li to društveni interes?
nemesis
nemesis
- odgovori
-
- 4 votes
Tko je glasaoBravo za Druckera, ali taj
Bravo za Druckera, ali taj clanak je khm....
Naime jako sumnjam da bi se ikoga dalo zadrzati ili premalo platiti ako vrijedi u Silicijskoj Dolini.
Ne znam sto je to danas "kapital".
Ali znam sto se dobije kad 3 balavca od kojih je 1 iz srednje klase a 2 izbjeglice postanu kapitalisti.
Tj. klasni neprijatelji, izrabljivaci i sl.
Kapitalisti osnivaci Youtube-a
Ne znam tko ih je pokusao sprijeciti, ali mu nije uspjelo.
Google je dosao sa koferom $, isplatio ih i jedan se zabludjeli vratio u skolu.
Poslije 18 navrsenih godina u SAD se (punoljetni) ljudi uglavnom pocinju brinuti sami za sebe.
U Aziji i daleko ranije.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoKad sam nakon svega
Kad sam nakon svega napisanog pročitala ovaj tvoj komentar, sjetila sam se one stare uzrečice ja ga krstim, a on .... :-) Tebi se ne može pomoći. Odustajem
nemesis
nemesis
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaonemesis@ Pises na kineskoj
nemesis@
Pises na kineskoj tipkovnici gdje maltretiraju Tibetance, koristis Intelov iz Indonezije procesor gdje mlate zene, imas i neku zicu koja je presvucena gumom a podstice maltretiranje kaucukovog drveta i raznolikost prirode u Maleziji.
Sve je dopremljeno brodom koji je koristio stetno fosilno gorivo i moguce ispustio u more otpad.
tako je umrla jadna mala alga klopus dibidusikus.
Zbog svega ovoga baci PC kroz prozor, ne placaj vise njemackom kapitalu internet i drustvo ce ti biti zahvalno.Nece ni kapitalizam dugo...
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasao@G-news navedenim dokazuješ
@G-news
navedenim dokazuješ što? Da tehnološki napredak počiva na podjeli društva na robove i slobodne? Da smo mi, kojima smeta ropstvo, pohlepa i sebičnost, protiv napretka i slobode? Mislim, stvarno si skrenuo!
nemesis
nemesis
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoAlso sprach
Also sprach Zaragnewstra:
Ljudi koji odgajaju nasljednike i pogotovo zdrave, punoljetne i sposobne, ali na nacin da ce u zivotu sve dobiti na tanjuru, bez ikakvih obveza i odgovornosti, cine djeci medvjedju uslugu.
Treba samo dovoljno dugo cendrati i kricati ispred izloga sa igrackama.
A ta "djeca" to vise nisu od 18 godine ni u pravnom smislu!?
Od zdravih dakle rade invalide.
To sto je i kako je negdje "vani" je nonsens za usporedbu.
(Vani nema zivog pesa na cesti ponedjeljak-petak iza 21h.
Rade, uce, bore se.
Kod nas?)
Ako je to sto oni traze modus napretka, onda su i HDZ i SDP sjajne stranke.
Zapravo po rezultatima izbora u posljednjih 20 godina i jesu.
Neodgovorni, nesposobni i zive na tudji racun i dug.
I na dalje sam za sve besplatno vrijednima i talentiranima, a i dalje sam protiv igranja djecijih igrica na tudji racun i cmizdrenjem ispred izloga sa skupim igrackama kad je netko vec punoljetan.
Nije valjda demokracija kazna onima koji placaju vise poreza, obavezno vjecno i besmisleno financiranje alter/halter/walter/anti/kontra zbunjolama?!
Tako je i u svim normalnih zemljama.
A situacija se ne mijenja na ulici.
Situacija se u demokratskim drzavama mijenja iskljucivo na izborima.To je svacije pravo, a ponegdje ( Belgija) i obveza.
Svi maju pravo na informaciju, pa vjerujem i porezni obveznci.Tako da i ja npr. kad placam ako zelim, valjda imam pravo znati zbog cega i koga.
Isto vrijedi za birokrate i sve koji se saniraju jer su neprofitabilni.
Tim vise sto mali poduzetnici nikad ne budu sanirani.A da je manje i ovakvih i buducih potencijalnih povlastenih gladusa, neki mozda ne bi ni propali.
Mazenje nesposobnjakovica i stalno teglenje manjine za mediokritete ne vodi nikuda.
Kolektivo padanje genijalnih ideja svima i ravnomjerno na pamet je SF.
Ta nepravda ubija logiku svih antiprotivnih & коллективный ideja.
Sizifov je posao to promijeniti...
Tesko tim tzv. drustvima gdje takvi Sizifi i ispravljaci krivih Drina prevladaju, a pogotovo kad im se podilazi, zalijeva ih se i mazi!
H-alternativa?
Manje zavirivati u tudje dvoriste, vise se potruditi i sto prije sagledati vlastite domete pa ih doraditi, popraviti i usavrsavati.
Takodjer vise samopouzdanja i manje oslanjanja na roditelje, pa ce im svi drugi, i ostatak planete biti manje krivi.
Robovi, k/palac - bedastoce!
To se sve skupa & ukratko zove: izgovor ili opravdavanje...
Vise samokritike drugarice & drugovi!
I dakako
MMF ODMAH!
- odgovori
-
- 3 votes
Tko je glasaoTko će odrediti tko je
Tko će odrediti tko je talentiran?
Šta to znači da je netko talentiran?
Dali je netko talentiran zato što riješi sve testove i uvijek ima pet iz svega?
Mislim da vi zagovarate darvinizam među ljudima.
(Ali, koji je na kraju krajeva cilj zalagati se za "prirodnu selekciju" i "opstanak najjačih" i koja je posljedica takvog djelovanja?)
I to je moguće zagovarati ako ste stava da su ljudi životinje pa ih se onda može selektirati i dresirati po potrebama vladajuće elite. Može se one koji najuspještnije reagiraju na dresuru bolje hraniti i držati na suhom i toplom., Ostali mogu pocrkati ako treba jer nisu udovoljili potrebama dresera.
Koliko mi se čini to je u pozadini vašeg stava. Vi duboko u sebi vjerujete da spadate među životinje a ne među ljude pa zato i želite tretirati društvo ljudskih bića poput krda stoke.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao@aleksandar, ovakovo pitanje
@aleksandar,
ovakovo pitanje da li je netko talentiran ili nije može se postavljati samo u sistemu obrazovanja kakovo je naše,
a to je potpuno neorganizirano, i čija se uloga iscrpljije na sporednim stvarima koje nemaju direktne veze s
obrazovanjem. Ovdje ne želim ulaziti u analizu satnice rada profesora i nastavnika u školama i fakultetima,
no siguran sam da tu ima svašta.
U uređenom obrazovnom sustavu već bi se u osnovnoj školi znalo da li je netko izrazito dobar "materijal" za daljnje smisleno ulaganje u njega i usmjeravalo bi ga se u pravom pravcu, naravno na račun društva. Najbolji
primjer takovog djelovanja je sport, gdje se prepoznati talenti ciljano usmjeravaju u aktivnosti u kojima mogu
dati svoje najbolje rezultate.
Druga ge strana medalje ta što u našemm obrazovnom i znanstvenom, sistemu nema razrađene društvene
strategije o ciljevima obrazovanja.
Svako je društvo samostalno u određivanju ciljeva obrazovanja. Ako želimo imati obrazovanu radnu snagu
do određenog nivoa onda tako moramo i postaviti sistem u kojem, kada govorimo o obrazovanoj radnoj snazi,
neće biti nepotrebnog gubljenja vremena na sporedna znanja koja nisu potrebna za dobro obavljanje poslova.
Ovdje se spominje riječ diskriminacija ako se svima ne omogući pravo na sve. Takvo razmišljanje jednostavno
nema prirodnog uporišta jer svaka ljudska jedinka ima drugačije mogućnosti i sposobnosti. A novac društva
treba usmjeriti tamo gdje će uz najmanje uloženog truda dati najbolji rezultat. Tako se dolazi do toga da svako
uči i radi ono za što je najsposobniji, a nema rasipanja društvenih energija na one koji na određenom području
nisi u stanju dati rezultat.
Dakle, da zaključim. Strategijom obrazovanja treba odrediti ciljeve i prioritete potreba društva koje treba
usklađivati sukladno promjenama u društvu, i ministarstvo obrazovanja, znanosti i športa ustanoviti tako
da mu to bude prioritetan zadatak, što danas nije slučaj.
@inigo
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoSamo mijena stalna jest,
Samo mijena stalna jest, zar ne?
Pa ako u vrtičkoj dobi neko dijete djeluje kao genijalac a drugo kao malo ispod prosjeka to ne znači da će tako i ostati.
Ovima, rano genijalnima često u adolescenciji pukne film, a ovi malo ispod prosjeka često kasno procvjetaju.
Stvar je u sljedećem: Kada se želi novac efikasno trošiti, onda se ga može efikasno trošiti negdje drugdje... na primjer na opremanju ureda, samo primjer...
Ali, ako se efikasnost alokacije resursa uzima kao opravdanje za betoniranje drušvenih odnosa onda je to FEUDALIZAM, ili neofeudalizam.
Ako svako nema priliku a samo neki imaju (pod izlikom da su je svojom izvrsnošču zaslužili) onda je to uvod u povratak u feudalizam.
A slažem se sa Frankom Valli, ni ja nisam posebno impresioniran inteligencijom...
I to je još jedna od stvari koja nam se tupi od osnovne škole u glavu: da smo rođeni kakvi jesmo, da nam je Bog dao pameti koliko je mislio i da je to to .... i da oni odabrani imaju priliku od društva dobiti više od onih koje božja milost nije podarila tim varljivim svojstvom : inteligencijom.
To na prvi pogled izgleda kao istina, ali na drugi pogled oni koji su gledali, vide drugačije.
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoMislim da vi zagovarate
Mislim da vi zagovarate darvinizam među ljudima.
Mislio si valjda na socijalni darvinizam, molim ne brkati sa darvinizmom, koji ne bi vjerovao vrijedi za sve životinje, pa i za najintelingentniju među njima, homo sapiensa sapiensa.
I to je moguće zagovarati ako ste stava da su ljudi životinje pa ih se onda može selektirati i dresirati po potrebama vladajuće elite. Može se one koji najuspještnije reagiraju na dresuru bolje hraniti i držati na suhom i toplom., Ostali mogu pocrkati ako treba jer nisu udovoljili potrebama dresera.
Na stranu što ti misliš da je to OK za životinje a nije za ljude, ali stari, dobro jutro, upravo si otkrio kako funkcionira ljudsko društvo odnosno civilizacija. Mi smo ovce, sitnozubani ili kako nas je već krstio pokojni predsjednik. A onih 200 obitelji su naši pastiri.
Vi duboko u sebi vjerujete da spadate među životinje a ne među ljude pa zato i želite tretirati društvo ljudskih bića poput krda stoke
Mislim da G-news upravo to ne zagovara nego ukazuje da to rade neki drugi a mi im dopuštamo.
Podsjetio si me na onu misao, koja je otprilike išla: "Jedina gora stvar od ne biti slobodan je misliti da si slobodan kad si zapravo rob"
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaoTko će odrediti tko je
Tko će odrediti tko je talentiran?
Ja osobno bacanjem novcica pismo/glava.
Ajde proseci sa dnevnika, dao sam si i previse truda pa da me netko zajebava sa komicnim pitanjima.
- odgovori
-
- -1 votes
Tko je glasaooprosti na upadici, ali ako
oprosti na upadici, ali ako si pokušao malo studirati znaš da studiranje nije šetnja do faksa u slobodno vrijeme
studenti koji studiraju (znači redovno odlaze na predavanja, uče, polažu kolokvije i ispite) dnevno rade više od 8 sati (kako koji faks, uglavnom 10 do 12 sati okupira).
Što to znači na tanjuru, odnosno naučiti dobijati na tanjuru?
Ovako je primjer moje nećakinje:
studira stomatologiju, druga godina, polaže sve redovno i u glavnom su ocjene vrlo dobar i odličan (možda i koja trojka)
majka joj je samohrani roditelj, bez posla zadnjih pola godine, 55-godišnjakinja viša stručna sprema, radila je cijeli život, ali da mala nije tako dobar imala prijemni i ocjene do sada ona joj već i do sada ne bi uspjela platiti studij.
Dogodine ga plaća. To znači da nećakinja mora raditi? Ne stigne. Znači recimo u Zagrebačkoj ili Hypo banci digne kredit, sa povoljnim kamatama sa počekom. Kamata je recima 7%.
Kada se zaposli, zaposli se u državnoj službi jer nema novce za privatnu ordinaciju, za cca 5 godina, plaća joj je od 5000 kn do sa iskustvom max 8 do 10..... mora otplaćivati desetak godina kredit za studij, nakon tog akredit za stan.....
sada primjer bogatog susjeda:
dijete pošto poto hoće biti liječnik jer je gledao zanimljive serije na TV u smislu hitne služba i sl. Privatnu gimnaziju jedva završava uz stalne intervencije, novčane, izvlače se neke četvorke, ipak ne uspjeva položiti prijemni niti na jednom fakultetu u zg (čak niti za višu ekonomiju).....ipak nekim čudom uspjeva u susjednoj državi...ne ide lako ali će po svemu završiti kao i sa gimnazijom.....nema problema rsa plaćanjem, niti sa otvaranjem privatne prakse, niti sa bilo kakvim kreditima.....
kako veliš tako i jest. vama marx, nama kapital
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaosada primjer bogatog
sada primjer bogatog susjeda:
dijete pošto poto hoće biti liječnik jer je gledao zanimljive serije na TV u smislu hitne služba i sl. Privatnu gimnaziju jedva završava uz stalne intervencije, novčane, izvlače se neke četvorke, ipak ne uspjeva položiti prijemni niti na jednom fakultetu u zg (čak niti za višu ekonomiju).....ipak nekim čudom uspjeva u susjednoj državi...ne ide lako ali će po svemu završiti kao i sa gimnazijom.....nema problema rsa plaćanjem, niti sa otvaranjem privatne prakse, niti sa bilo kakvim kreditima.....
Dobar primjer!
Njemu besplatno studiranje?!
Ni slucajno!
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoNjemu besplatno
Njemu besplatno studiranje?!
Ni slucajno!
Njemu je i cilj da studiranje nije besplatno, on i njegovi starci to ni ne osjete (toliko potroše za večeru) a sigurno eliminira 80 % drugih koji ga frustriraju.
Slučajno je tako. Ako pogledaš ova dva navedena primjera – to nisu pojedinačni sporadični slučajevi – oba su zastupljena u okviru svoje „klase“ oko 80% u raznim pričama i oblicima ali svode se na to.
Rezultat: ovaj gore će ti jednoga dana vršiti recimo rutinske operacije prostate (jer nemo ko drugi, ostali su eliminirani) – već za 5 godina, nadam se da nećeš imati te smetnje i slučajno dospjeti do njega. Ako će ti trebati njegova pomoć, taxijem će te možda voziti do tamo moja nećakinja koja će ti uz put tumačiti zašto imaš problema sa implatantima zuba, koji ti je vidno natečen.....
Šta da ti velim. Bog je velik i možda preživiš tu operaciju.
Ali ne dvojbeno si u pravu kad zastupaš new(evergreen)-elites: marx vama, kapital nama
i još jedna koju uporno proturaš: višak fakultetski obrazovanih, što će raditi npr filozofi:
pogledaj kvotu upisa na filozofskom, pogledaj za sve filozofske u zemlji, a onda pogledaj kvotu upisa ekonomije
da li je ova zemlja dovedena u propast zbog filozofa ili zbog ekonomista,
permanentno nedostaje liječnika, profesora raznih predmeta - problem je što ih nedostaje široko po zemlji, a ne u zagrebu, a sada je i u zagrebu i široko po zemlji propala bilo kakva suvisla proizvodnja, pitanje ponovnog osipanja ljudi aktivira se....
ako gledam tvoja uporna nastojanja kao anti-nastojanja, onda si zapravo na boljem putu nego mi ostali koji drljamo u ovom smijeru, jer sada je zdravije do daske i što prije bez iti malo logike, jer nije jasno kako je ovo društvo i do sada duralo. A izgleda da je duralo na ovim raznim jadnicima što zapravo znaju svoje obaviti, uz na žalost premalu naknadu. Sada crkavaju oni i sa ovakvom politikom takvi studenti. Najbolje bi bilo da do godine niti ne odu studirati. Morat će se spustiti upisni kriteriji i inače kriteriji za 50% da bi ovi mamini i tatini sinovi ostali izvrsni kada starci već toliko love troše za njih.
- odgovori
-
- 3 votes
Tko je glasaoNisu mladi glupi zato što
Nisu mladi glupi zato što se žele zabavljati.
Prirodno je da svatko želi živjeti na način koji je najlakši.
Takav način sa sobom donosi obespravljivanje nekog drugog.
Tko je kriv zbog takvog viđenja stvarnosti?
Najvjerojatnije oni koji to sve financiraju-njihovi uzdržavatelji.
Jedan od modela koji to može anulirati je opisan u dnevniku;
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoNe košta školovanje jako
Ne košta školovanje jako puno, već kvazi-znanstveni rad kojim se navodno profesorčići na fakultetima bave. To jako puno košta ovu državu! Ako profesor ima 6 sati tjedno predavanja, a ostalo radno vrijeme se bavi znanstvenim radom, a država nam je od tolikog njihovog znanstvenog doprinosa otišla u tri p.m. onda to znači da je to bacanje novca za njihovu cijelu plaću, osim onih 6 sati predavanja, koje stvarno ispredaju studentima!
Profesori na pravnom fakultetu u Rijeci ne primaju studente u vrijeme kopanja krumpira u Lici! Iako im je taj sat primanja studenata ovo društvo platilo. Studente primaju asistenti, što znači da su profesori NEPOTREBNI!!! A isplaćuje im se plaća! Onda nije ni čudno što nam studenti studiraju 10 umjesto 5 godina, kad ih nema tko savjetovati i pomoći im u učenju! Država bi uštedjela novac, kad bi platila profesorima isključivi rad sa studentima i kad bi se profesori potpisivali u knjigu kad su došli na posao i koliko su sati odradili sa studentima!
My Soul
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaohttp://www.h-alter.org/vijest
http://www.h-alter.org/vijesti/hrvatska/preracunato-u-skolarine#komentar...
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoNa tom h-alteru se vodi
Na tom h-alteru se vodi nekakav imaginarni krizarski rat protiv liberalizma, privatnog poduzetnistva i za ozivljavanje коллективный politicke leshine od koje su i sami Rusi odavno odustali.
A sto se tice slobodnogfilozofskog, to sam ugasio cim sam vidio da se nekakav "inovativni" moderator pojavljuje pod nicknameom"gnjus".
Covjek pise kako cita.
Ukratko ideja nema, mediokriteti plivaju kao ribe u vodi, a cijela se prica svodi na staru domacu jal & zavist radi toga sto mladi jos nisu sazreli za pristupanje koritu sa kojeg ovi stari krkaju na nas zajednicki racun.
Mladi su nervozni jer bi se korito moglo isprazniti prije nego oni dodju do njega...
Samo se to ne kaze bas jasno i otvoreno.
Preporucam kao terapiju povratak u realnost.
Matematika ovog tipa http://www.h-alter.org/vijesti/hrvatska/preracunato-u-skolarine#komentar... je samo prilog diletantizmu koji je operiran od realnog zivota.
Ako ikad udjemo u EU, a mozda i bez toga, naturanje nekakvih daljnih poreza i beneficija na vrat poduzetnicima, ce ih natjerati da posao ISELE preko granice.
Nece ih pri tome tjerati osvetoljubivost, revansizam ili nesto slicno.
Porezno udavljeno poduzetnistvo NEMA buducnosti, a drustva u kojima ne funkcionira ekonomija nikad nisu nista postigla ni u znanosti.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaokližu im poveznice
kližu im poveznice komentara, trebao je biti neki drugi koji ima ovaj dio teksta (pa nađi)
Konačno da je još netko napravio prvi korak poznavanja prirode i društva !!!! To je inače predmet za prve razrede osnovne škole. Počinje sa osnovnim prikazima podjele zanimanja i rada.
kojii se osvrnuo na dio u tekstu:
"Kako mi se čini, umjesto transfera znanja, visoko obrazovanje sve više služi za transfer novca, uz poštovanje bolonjskih kriterija rada u malim grupama. Možda je to razlog što Ministarstvo nije bilo previše zabrinuto zbog prekida nastavnog procesa tijekom studentskih blokada, kojima su studenti tražili besplatno obrazovanje, jer oni važniji procesi i transferi vezani uz obrazovanje tekli su neometano. Tko zna koliko školarina je nepotrebno uplaćeno i koliko će ih još biti uplaćeno da se pokriju ostavljene dubioze ovakvih i sličnih zahvata u visokom obrazovanju."
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoCAR ap se javio: Dakle, u
CAR ap se javio:
Dakle, u predmetnom nismo na sporednom terenu nego na glavnom terenu u utakmicama koje stalno odlučuju o svjetskom prvaku poslovanja, života i izvrsnosti. Svima je poznato da je maršal bio ne samo ukupno vodeći nego i vodeći hedonist. Slabije je poznato da njegove široke i brojne turboelitne i elitne divizije samo upravljanja na jugoslavenski način ne samo da slijede taj put nego ga stalno razvijaju i nadograđuju. Tako je neizbježno i logično da je dekan FF-a za vrijeme pobune prošle godine uživao u egzotičnom ozračju na drugom kontinentu. To je odavno donji nivo da bi se netko uopće držao u igri. A da što više toga curi i da se stolice kupljene u Kini po 70 kuna pretvore u stolice po po 7.000 kuna je više nego nužda u toj nužnosti nužnosti koja inače nije nužna ali je uvjet svih uvjeta za kontinuitet i samo održanje revolucije.
Legenda :-))) Šteta jedino što ga više nema ovdje na pollitika.com ...
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasao@G-news Sve vrlo dobro
@G-news
Sve vrlo dobro osim završetka dnevnika. Pokušao sam i ja s podsjetnikom na ideje Branimira Stulića Johyja pa nije išlo.
A negdje u pozadini je i Bob Dylan koji je izjavio: "Moj otac je radnik i ima prljavo odijelo. Ali, ruke su mu čiste".
Mladi Hrvatske dezorijentirani su kao i - roditelji...Zašto bi mladi bili bolji?
Iako mislim da baš mladi trebaju biti predvodnici nekih većih pospremanja koja su neminovna.
Danimir
Danimir
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoIako mislim da baš mladi
Iako mislim da baš mladi trebaju biti predvodnici nekih većih pospremanja koja su neminovna.
Danimire, slazem se 100%.
Pri tome mislim da mladi barem radi sebe trebaju inzistirati na odgovornosti i ozbiljnosti.Ne samo kod kriterija u obrazovanju, nego i kod glasanja, borbi protiv korupcije i prije svega promjeni mentaliteta opce neodgovornosti.
Oni ce ionako morati vracati sve ove dugove.
Da je bilo dovoljno odgovornosti i kod vecine glasaca i na svim podrucjima zivota, sad bi situacija svima bila bolja.
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaoIma kod mene u gradskoj
Ima kod mene u gradskoj knjižnici (skoro besplatnoj) biografija Stjepana Radića. Žao mi je što je nemam pri ruci pa navodim po pamćenju njegovre riječi:
Država mora biti kao sunce, sijati svoje blagodati i na dobre i na loše i na bogate i na siromašne...
Šta hoću reći?
Koja je svrha postojanja nacionalne države (osim mahanja zastavama i držanja ruke na srcu kada se svira himna...)?
Svrha joj je osigurati: javni red i sigurnost, zaštitu granica, ZDRAVLJE GRAĐANA, jednake mogučnosti za sve, OBRAZOVANJE za sve.
Ako to ne osigura, kao da ne postoji. Kakva joj je svrha da "postoji", ako ne postoji za dobrobit svih koji u njoj žive?????
Ajde sada pitanje za milijun kuna:
Primjer: Roditelji djeteta rade recimo, mama u trgovini, tata u nekoj zaštitarskoj firmi. Plaća ispod prosjeka.
Jedva da se živi. Recimo da su im baka i djed u socijalizmu osigurali stambeni prostor (jer sa svojom plačom nemaju uvjete za dobijanje stambenog kredita)
E sada pitanje - pa ako su mama i tata toliko krivi da su "jedva SSS" (pitam se zašto svi to tako prezirno ističu - "samo srednja") - šta je to djete krivo ako želi i ako je normalno prosječno (nikakvi genijalac, prosječan) ne može završiti faks jer kad-tad pukne financijska konstrukcija.
Ima odgovora?
I molim vas, bez onih hipoteza da klinac može nešto raditi uz studij jer je kod nas Bolonja pa se prisustva i zadaće BODUJU i ulaze u ocjenu.
Ljudi, zašto ste tako svirepi, šta je ta milijarda dvije koja bi svima osigurala jednake uvjete prema svim onim novcima kojima se pune državne jasle da bi se na njima tovili bikovi i krave koje viđamo kada dođemo po neki dokument, kada otvorimo televizor, kada listamo novine.
Zašto bi bio problem imati BESPLATNI FAKS, a nije problem imati BESPLATNU OSNOVNU ŠKOLU.
Ajde, u čemu je problem, objasnite vi meni koji VAS ne razumije
PS. Volio bih da se Feniks i poveznik ukluče i diskusiju i objasne mi u čemu je problem ako i oni imaju suprotni stav od mojega
Moj stav je:škola i zdravlje ZA SVE prema potrebama, a svi prema mogučnostima da izdvajaju za njih. TO SE ZOVE SOLIDARNOST a ne komunizam
- odgovori
-
- 4 votes
Tko je glasaoLjudi, zašto ste tako
Ljudi, zašto ste tako svirepi, šta je ta milijarda dvije koja bi svima osigurala jednake uvjete prema svim onim novcima kojima se pune državne jasle da bi se na njima tovili bikovi i krave koje viđamo kada dođemo po neki dokument, kada otvorimo televizor, kada listamo novine.
Zašto bi bio problem imati BESPLATNI FAKS, a nije problem imati BESPLATNU OSNOVNU ŠKOLU.
To treba zaboraviti!
Omogucavanje talentiranima i vrijednima, besplatan studij je OK. Ali "kupovanje" netalentiranih i nesposobnih rogova pod istu svijecu je demagogija.
Kad bi to bilo OK onda se postavlja pitanje ravnopravnosti:
Zasto svi ne bi prestali raditi i postali studenti bilo cega?
Naravno da to ne hoda!
Jer htjeli mi to priznati ili ne: znanje je roba!
Ako netko besplatno zida, popravlja automobile, proizvodi hranu, onda se varam.
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoStvarno bih se trebao
Stvarno bih se trebao skoncentrirati i par sati posvetiti formulaciji nekog odgovora koji bi gornju tvrdnju pobio.
Vidim da se ovdje radi o dva suprotstavljena poimanja čovjeka i svijeta.
Samo jedan primjer iz povijesti: Za Einsteina su u osnovnoj školi njegovi učitelji tvrdili šta? Da je glup? Nije li njegovom ocu rekao učitelj da od Alberta nikada neće biti ništa?
Nije li slična situacija bila i sa Churchiloom?
Obrazovni sustav a još manje svi oni mediokriteti koji unutar njega rade nisu sposobni procijeniti vrijednost djeteta.
Ja polazim od pretpostavke da su sva djeca talentirana, a sustav bi morao biti takav da omoguči procvat toga talenta. Umjeto toga on ga ubija u većini slučajeva. Pa zar ne postoji ona čuvena izreka: Fakultet ne završaju pametni nego uporni.
Tesla je otišao sa faksa i nikada nije diplomirao.
A što se tiče "onih koji bi studirali godinama i ne bi radili"... Ne znam kako to nazvati... Kada pogledam oko sebe uvijek i u svakoj prilici ima cca 5% takvih koji bi "kruha bez motike". Oni su jači od svakog sustava i proći će kroz svako sito.
I još nešto:
ZNANJE NIJE ROBA!!!
Znanje je rezultat upoznavanja i razumijevanja svijeta oko nas, spoznaja njegovih zakona.
Taj je svijet stvoren za sve nas pa pravo na njegovo razumijevanje imaju svi.
Najveća znanja nisu stvorili trgovci nego zanesenjaci. Kako je rekao Tesla: Nije mi žao što kradu moje izume, žao mi je što nemaju svoje."
Siguran sam da bi mi Tesla odgovorio kad bih ga pitao kome pripadaju njegova otkrića rekao: Čovječanstvu.
Nitko ne zida besplatno niti hrani nekoga, ali ima još ljudi koji su solidarni sa onim koji nema a treba.
Solidarnost je najbolje osiguranje za budučnost.
- odgovori
-
- 3 votes
Tko je glasaorecimo da si u pravu što se
recimo da si u pravu što se tiče besplatnog obrazovanja, a recimo dođe sutra i mmf...i što sad:
ljudi ne idu studirati jer im starci to ne mogu priuštiti, odmah nakon osnovne traže posao, ili nakon neke strukovne srednje.
Reci što da rade? ko će biti poslodavac? neko ko je završio povijest takođe može voziti tramvaj, ali vozač tramvaja koji ima osnovnu školu ne može predavati povijest.
novci koji su potrebni za obrazovanje su kap u moru love koja nestaje pomoću raznih agregatnih stanja (ispari, otiče, zamrzne se).
Obrazovanije društvo dovodi do veće konkurencije realnije pameti.
Naplatom školarina ne rješava se ništa. Ali oni i njihovi roditelji koji primaju plaću po raznim upravama i agencijama a ne rade ništa, nisu ista kategorija. Ako ovi ostanu bez posla, djeca se dalje mogu školovati. Roditelji se moraju preusmjeravati da ono što su četvrt stoljeća primali plaće i neki dobili besplatne stanove pa uz to imaju i bespravne vikendice....e oni neka sada stvarno počnu odrađivati zarađeno. Lupnuti poreze na imovinu i nekretnine. Zemlja smo sa najviše privatnih stanova i kuća.
kada navodiš Milanovića...on je obrazovan, ali nije uvijet za politiku, recimo Kerum može uspješnije sjediti na njegovom mjestu, jedva osnovna i još koji razred, što ne znači da neće više uveseljavati....baš mladi i idu u razne partije ne bi li lakše rješili statuse jer moraju uz studij i raditi pa u ovoj politizkantskoj zajednici gdje je to jedini stvarni izvor prihoda to se nameće kao jedinstveni recept. Još useliš od prve u gradski stan....
http://www.slobodnifilozofski.com/2010/03/izjava-za-medije-29-ozujka-201...
http://www.slobodnifilozofski.com/2010/03/odluka-fakultetskog-vijeca-o.h...
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaoObrazovanije društvo
Obrazovanije društvo dovodi do veće konkurencije realnije pameti.
SSSR je bio vrlo profitabilan realnom pamecu.Jedino nisu nikad uspjeli profitabilno proizvesti ni 1 sapun.30% ljudi u Microsoftu govori ruski jezik.Intel je krcat rusima.Ne zale se...
U SSSR-u je PC imao makroprocesor.Velicine automobilskog akumulatora.
Realno je on bio ispravan.To koliko je bio brz ili koristan je nesto sasvim drugo.
Filozofska forma je zadovoljena, ali realan zivot je nesto drugo.
Netko bi htio biti povjesnicar, ali ne uspije.Ima boljih, sretnijih ....
Ja sam kao klinac htio biti austronaut, ali eto nije mi uspjelo.
Sanse da mi ovako upropasteni i zaduzeni nekog vjecno sopamo su nam ravne nuli.
To je moguce samo u Sjevernoj Koreji ili nekakvoj ozidanoj samoizolaciji.
To je svima jasno i neupitno.
Zato je ova sljepoca ( na zalost) mladih ljudi zabrinjavajuca.
Adenauer nije u Njemackoj poslije rata krenuo sa beneficijama, nego sa poticanjem realne proizvodnje.Kasnije je dosla infrastruktura i socijalnija drzava.
Ovdje je nakon rata zatucena preostala proizvodnja, ali se javlja na tim rusevinama ideja socijale.
Dubimo na glavi, pa nam je percepcija realnosti, vremena i situacije iskrivljena.
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaoa zašto nisi usporedio
a zašto nisi usporedio jedno drugo carstvo, koje upravo gazi sve uz pomoć znanja, nadajmo se da će ako nas pregaze iznaći način da svi mi ostali te naša djeca i unuci ne budu puko roblje
http://www.youtube.com/watch?v=CKQYlntVj7A
sssr je izgubila utrku u svemiru i naoružanju, a to im je bila glavna rupa za tokove novca pa nisu razvili sapun i ostale normalne stvari....
ali i sam kažeš microsoft je krcat rusima - pa naravno kada su amerikanci uništili naplatom vlastitu pamet
u svakom slučaju svaka zemlja je ipak priča za sebe (osim što genijalci mogu imati dvojke iz matematike u svim zemljama)
mi kao mikro zemlja imamo znanstvenike pažnje vrijedne (koje logično, samo mi ne cijenimo)
kasta od 200 obitelji + politikanti smišljaju tu žvakalicu izvrsnika koji će u glavnom imati ne samo novce nego i čast, a to što je stvarno u pozadini toga bolje je i ne spekulirati...pa neka te ta ekipa vozi avionima i liječi...sretno ti bilo
mi imamo čak i agenciju za strukovno obrazovanje, naravno nitko neće u strukovne škole (osim ove za kompjutore i medicinske sestre) jer se sva proizvodnja raspala...ko će to sada ponovno dizati, što će ljudi sa bilo kojim nivoom obrazovanja raditi - osim raditi u šoping centrima, čistiti i razne druge uslužne djelatnosti
ovdje je politikanstvo sve uništilo a ne obrazovanje...politikanstvo se odavno uvuklo u akademiju, barba lukin zakon vlada dugo....a to je sasvim neka druga priča od stvarnog obrazovanja i rada
lova teče u rijekama kroz razne rupetine, naplata školarina je samo još jedan dodatni reket koji neće riješiti ništa osim ovo društvo još jače povuči u smijeru u kojem nas vode ovi na način STARI, (O)BJESNI i GLUPI
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaokasta od 200 obitelji +
kasta od 200 obitelji + politikanti smišljaju tu žvakalicu izvrsnika koji će u glavnom imati ne samo novce nego i čast, a to što je stvarno u pozadini toga bolje je i ne spekulirati..
Ta kasta ce se batrgati jos malo i zanositi svojom vaznoscu.A kad udjemo u EU onda ce nas prvo oprati, pocesljati i dovesti u red.Ti ce likovi morati prodati te svoje politicki/trzisno zasticene igracke za puno manje nego se nadaju, ili ce biti otjerani u stecaj.
Bolje ce im biti toga se rijesiti jer ce uvijek dobiti puno vise nego sto su za njih platili.
To je zakon trzista na kojem ne vlada kapital, kako misle kumrovcani i zizekolozi.
To je zakon ponude i potraznje.
Uzalud General Motorsu kapital, ako ljudi zele jeftinije, ekonomicnije i kvlaitetnije europske ili japanske automobile.
Oni koji 100,200,500 godina znaju sto je posao ce dakle preuzeti te igracke i onda ce se na trzistu rada pojaviti potraznja za ljudima koji imaju konkretna znanja i kvalitete za ukljucivanje u ozbiljan posao.I to je za nas najbolje rijesenje!
Zato sad pametni uce...
Kad ti stranci u obitelji pocnu sa 2 krave prije 150 godina i 2 kg sira, a prezive 2 svjetska rata i 11 burzovnih kriza i imas 3 generaciju vlasnika koji se bavi tim poslom 5 dana u tjednu u sad vec gigantu koji vrijedi vise nego nasa drzava, onda su ovi nasi instant "genijalci" spremni samo na cijenjakanje pa sto im se plati.
Jer nitko kod nas ne zeli potrositi vrijeme na nove tehnologije.Treba se tu preznojiti dok ih se svlada.
Zato su svi u marketingu i brandiranju.
Kad bi uspjeli brandirati 157.000 hektara neobradjenog zemljista u barem polja krumpira, onda bi od njih bilo bar nekave koristi...
Ovdje ce se sve vrlo radikalno mijenjati jer je konacno sve dovedeno do te tocke.
Povratka na stancanje gubitaka vise nece biti!.
22,000.000.000 kuna nas kosta administracija, a 1/3 je viska
4,500.000.000 kuna nas kosta krpanje nerentabilnih brodogradilista
HZ je vjecni gubitas, vozni je park ocajan, a zadnji je objekt veceg znacenja Ranzirni Kolodvor Zagreb, napravljen 1978. godine.
HEP nerealno nisko naplacuje el. energiju, a struja je socijalna kategorija.
Nekretnine se uopce ne oporezuju, cijene su stoga prenapuhane.
450 opcina, zupanija i gradova su cista fikcija i to ce se pogasiti ili prijeci na volonterski rad
Ako sve "kapitaliste" sad razvlastis i rasprodas im imovinu neces za nju dobiti vise od 1-2 mld €
Ostaje i dalje kljucno pitanje:
Cime ce se zaraditi novac za vracanje preostalih 41 mld € duga?
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaou ovoj malenoj zemlji ima
u ovoj malenoj zemlji ima puno potencijala ne za plantaže i gigante nego za male autohtone proizvodnje (danas dobijem neko drugo maslinovo ulje sa Brača, nije gorko, vrhunskog mirisa - čovjek ga radi od maslina koje su potpuno zdrave, svaka maslina se izbire, ne smije imati niti jednu točkicu, škart mu je 60%, ostale masline prodaje drugim proizvođačima a ostatk nakon pravljena ulja koristi za grijanje, jer je prilagodio peć na kruta goriva za to i grije se cijelu zimu, naravno da ima malu proizvodnju ali je tražen i namjerno drži taj smijer)....
zadnji primjer
http://www.jutarnji.hr/prvi-hrvatski-auto-na-struju-u-prodaji-2011-/611156/
baš obrazovanje je potencijal za vraćanje dugova
ali prije toga treba sanirati rupetine za odlijev, a to nije samo hapanje nego život većine na zajednički račun manjine i nepovoljnih kredita. Ovo drugo je naravno teže provesti i nije u interesu kako ni vladajućoj eliti tako niti toj većini. Sa druge strane nema druge i tako i tako stiglo je vrijeme promjene
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao