Tagovi

Lokalni izbori - neke ocjene i trendovi

Kao da je Split a ne Zagreb glavni grad Hrvatske, SDP slavi izbornu pobjedu. Zadovoljan što je, ne samo pojedinačno, osvojio najviše županija, gradova i općina, i HDZ slavi izbornu pobjedu. Izbornu pobjedu slave još IDS i HNS čiji su kandidati, pojedinačno i oni koje su podupirali mimo državne koalicije, postigli iznimno dobar rezultat. Slavi i HSS koji je samostalno postigao iznimno dobar rezultat na sjeverozapadu Hrvatske, usput klizeći sve više ka tome da se pretvori u jaku ali samo regionalnu stranku. Ne slave Laburisti za koje se pokazalo da u mnogo lokalnih sredina nisu stigli ustrojiti ogranke a i tamo gdje jesu, da nisu polučili željene rezultate. Ne slavi ni HDSSB koji je izgubio svoje najjače gradsko uporište, ono u Osijeku. Ostale stranke su se manje ili više utopile u rezultatima svojih političkih partnera.

Najveći pojedinačni pobjednik je svakako Milan Bandić koji je sastavivši iznimno jaku listu za skupštinu grada pomeo nikad jaču konkurenciju. Bio je praktički sam protiv svih, uzdavši se jedino u svoje Zagrepčane. Zato s punim pravom može slaviti ne samo zato jer je ostao na čelu glavnog grada Hrvatske već i zato što je ovaj put svojoj politici osigurao i potporu gradske skupštine.

Pogledamo li kroz stranačke boje sliku Hrvatske, ona se nije mnogo promijenila. No uzmemo li u obzir potvrđene trendove, očito je da su počele velike i vrlo značajne promjene. Pogledajmo sada samo nekoliko najvećih.

Iako je po svim racionalnim kriterijima HDZ trebao doživjeti katastrofu, do kraja prokazan za kriminal i korupciju a i doslovno je na optuženičkoj klupi, HDZ je puno više dobio nego izgubio. Uspjeh je tim veći uzme li se u obzir i da mu je na čelu uvjerljivo najnepopularniji od svih predsjednika stranaka. Suprotno očekivanjima, HDZ je uvjerljivo potvrdio trend rasta. Nekima razlog za radost ali mnogima, opravdano, razlog za zabrinutost jer ipak je on taj koji nas je doveo u gospodarski nezavidnu situaciju.

HSS koji se gotovo izgubio na prošlim parlamentarnim izborima i kojem je ne posve bez osnova predskazivana čak potpuna propast, uzdigao se iz pepela uvjerljivim rezultatom u granicama sjeverozapadne Hrvatske. Iako rezultatom može biti i više nego zadovoljan, uočljiv je trend pretvaranja te stranke iz državne u regionalnu.

Samo donekle je slično je s HNS-om. Spretnom političkom trgovinom je na posljednjim parlamentarnim izborima ne samo očuvao već i povećao vlastitu vidljivost na državnoj razini. Podržavanjem svojih i drugih kandidata koje je odbacila Kukuriku koalicija koje je član, HNS je pokazao da bolje od glavnog koalicijskog partnera zna „nanjušiti“ raspoloženje birača. Iako zato ima možda i najviše razloga za slavlje, kao suza čista pobjeda u dvije sjeverozapadne županije ga polako ali sigurno transformira u također regionalnu stranku.

Regionalni HDSSB nema nimalo razloga za slavlje. Gubitak Osijeka i Belišća je do kraja ogolio ono o čemu se u posljednje vrijeme sve glasnije nagađalo, HDSSB-u je rapidno oslabio utjecaj u Slavoniji i Baranji. Izgledno je da se ne radi ni o kakvom ekscesu ili specifičnoj grešci u kampanji već o trendu koji bi u konačnici mogao biti i poguban za sudbinu te regionalne stranke.

Najviše razloga za zabrinutost ima SDP jer je osim skromnog rezultata vidljiv i trend slabljenja stranke. Koliko god se slavljem u Splitu, Rijeci, Osijeku i Vukovaru, i još ponegdje, pokušalo kompenzirati poraz na drugim frontovima, nekoliko se činjenica nikako ne može sakriti.

U srazu s HDZ-om, SDP je izgubio. Ukupni rezultati to potvrđuju jer HDZ ima više županija, gradova i općina. Dugoročno gledano, cijena je to jedne od SDP-ovih pogrešnih odluka, odnosno pretjerane orjentacije stranke na tzv. velike gradove, kao da je ostali dio Hrvatske manje važan. Koliko je to loše, osim poraza na ovim, vidjet će se i na idućim parlamentarnim izborima jer po jedan i potpuno isti glasački listić dobija i birač u velikom gradu i birač u, recimo, Sirovoj Kataleni, Vrhovinama ili Viljevu.
Ilustracije radi, pogledajmo stanje u Koprivničko-Križevačkoj županiji. Od stranke koja je participirala u vlasti u županiji, u sva tri grada i mnoštvu općina, SDP je zadržao vlast samo u Koprivnici i možda, samo možda, u ponekoj općini. Koliko će onda moći „nazobatati“ (lokalni izraz) glasova za parlamentarne izbore, nije teško pretpostaviti. Orjentacija na samo velike gradove diskriminira građane i vodi stranku u elitizam što si nijedan pretendent na državnu vlast ne smije dozvoliti.

U srazu s Milanom Bandićem, SDP je također izgubio. Iako se ta činjenica nastoji potisnuti u drugi plan, poraz je to koji krug oko Milanovića najviše boli. Nije čak bilo ni tijesno pa se rezultat s pravom može nazvati katastrofom.

Pošto su lokalni izbori često i sraz s koalicijskim partnerima, HNS je ponegdje samostalno istakao kandidate ili podržao SDP-ove političke protivnike a o Istri da i ne govorimo, SDP je i tu bitku izgubio. Izgubio je i od HNS-a i od IDS-a. Prava cijena će se vidjeti tek kad ove dvije stranke ispostave račun za buduće koaliranje na državnoj razini bez kojeg SDP ne može ni pomisliti na zadržavanje vlasti.

Ono što se vidi već sad, SDP-ov poraz je i razbijanje organizacija te stranke u Istri i Zagrebu. Za istarske je i sam Kajin već rekao da ih je „pola uz Milanovića a pola odlučilo i dalje kupiti mrvice s IDS-ovog stola". Što se tiče zagrebačke organizacije, rascijepljena je već Ostojićevim oktroiranjem za gradonačelničkog kandidata umjesto legitimno već izabranog Bernardića a nakon višekratnih najava o „utvrđivanju odgovornosti za gubitak Zagreba“, nastavak raskola je neminovan. Ne zaboravimo da je jedan rascjep bio već kad je Bandić izašao iz stranke. Bez obzira na to hoće li doći do raspuštanja gradske organizacije ili opet „preregistracije članstva“, razbijanje SDP-ove najjače i nekad vrlo homogene zagrebačke organizacije se očito nastavlja. Nemoguće je da buduća zbivanja u zagrebačkoj gradskoj organizaciji ostanu bez odraza na ukupnu snagu SDP-a. Previranja će sigurno biti i u drugim sredinama.

No to je samo dio cijene koju će morati platiti ta stranka za odustajanje od pozivanja Zorana Milanovića na odgovornost zbog posve krivih i za tu stranku vrlo štetnih političkih odluka. Koliko god da se radi o unutarstranačkim stvarima, tiče se i ostalih građana Hrvatske. Dijelom razbijena, unutrašnjim trzavicama i borbom za prevlast opterećena stranka ne može biti ozbiljan kandidat za nositelja državne vlasti pa smo kao građani u tim uvjetima osuđeni na „veliki“ povratak HDZ-a. Obzirom da nas je ta stranka i dovela tu gdje jesmo, jasno je da nas Zoran Milanović svojim krivim odlukama lišava makar i nade u to da ćemo u dogledno vrijeme izaći iz dugotrajne gospodarske krize koja sad već prijeti razaranjem i samih temelja društva.

Komentari

napalta računa

ovi lokalni izbori su kao i izbor za EU parlament pokazali kako polako SDP-u i njegovom bossu dolazi na naplatu bahato ponašanje samog bossa. činjenica je kako je SDP pobijedio u nekim gradskim sredinama. činjenica je kao je pobijedio u Splitu ali gubitak glavnog grada u kojem je SDP bio u većini u gradskoj skupštini pokazuje svu zbilju. interesantno je kako je SDP izgubio tamo gdje je sam boss upleo svoje prstiće i nametnuo svojeg kandidata.
zastrašujuća je činjenica kako su u nekim gradovima i županijama dobile osobe koje za sobom vuku repove raznih prijava i muljaža.
bilo bi zgodno kad bi vlada s riječi potpuno prešla na djela i omogućila božici pravde potpuno skidanje poveza s njenih očiju i pretvorila Hrvatsku potpuno u pravnu državu a ne djelomično. ne bi bilo loše kad bi se iz neke zabačene ladice počele napokon izvlačiti prijave protiv vječnog zagrebačkog gradonačelnika. uostalom on je vladi bacio rukavicu izazova već poslije prvog kruga. vjerojatno st to koalicijskim partnerime ne bi sviđalo jer i neki njihovi pobjednici vuku za sobom sumnjive repove ili kako bi se reklo na galvi imaju fest putera koji se topi.

w. ;)

Tko je glasao

CSI Kozari Bok

...stari Mile Bandić mu dođe nešto k´o loša karma iz SDPovog prošlog života.
Grijeh koji se vraća i vraćat će se iznova...on im je samo utjelovljena pragmatična koncepcija koja im je igrala populističku ulogu dok su se ostali igrali elitista.
...i pokazalo se je da im je odnio sa sobom ono što zna a oni ne znaju, odnio im je i privatizirao feedback, povratnu vezu, sa glasačkim slojevima koji se osječaju gubitničkima a nametnuo im se je, tim "gubitnicima", kao njihov "čovijek za vezu" sa svijetom dobitnika...
Takav instinkt se ne pojavljuje svaki dan, u tome je bolji i od svakog političara obje najveće stranke...ostavit će ostale da odrade umiljavanja po svijetu, paradiranja po prijemima, da "vode pravnu državu koja neka radi svoj posao", engleske i latinske konverzacije s domaćim i stranim elitnim revolucionarnim snagama,...ostavit´ ce se ćorava posla s ideološkim nevladinim sektorom a prihvatiti jedino one NVO vezane za praktične potrebe građana.
...a ostaviti bivšim partijskim drugovima jedino prostor za teoretske rasprave koje ovi niti ne vode...
I što znači 150 ili 250 ili 450 krivičnih prijava dok neka od tih 4-5 najjačih stranaka ne izrodi lika takvog kapaciteta a bez tog bremena kontroverzi...koji je sposoban stvoriti mrežu nekih drugih ljudi sposobnu zadovoljiti široke interese.
...ako netko pokrije 2/3 glasačkog tijela, to jest znak uspješnosti, kako god to vrijednostno procijenili. Vrijednostne procjene ostaju za utjehu izbornim gubitnicima...

Tko je glasao

Izgleda da je bilo i

Izgleda da je bilo i namještanja izbora... Ko zna šta se sve događa iza kulisa...

http://www.index.hr/vijesti/clanak/preokret-za-preokretom-buricu-falio-j...

Justice for all !

Tko je glasao

@sm

Priznajem da ne razumijem ni dnevnik, ali ni veći dio komentara: naglašava se das e radilo o
izborima gdje političke bboje nisu presudne, a večina rasptave se vrti oko toga nesretnog zbroja -. koja je stranka bolje prošla?? Pa, dajmo se dogovorimo o čemu raspravčljamo: o lokalnim izborima stvarno, ili o tome koja je stranka ukupno ušićarila više poziocija da bi dijelial pare¨! A kako će se srvoriti pare, na lokalnoj i na nacionalnoj razini gotovo da nitko ne govori!
Uvlači nas se u analize koje su zapravo nastavak strančarenja i na lokalnoj i na nacionalnoj razini! Zato ove lokalne izbore nazivam - političkom farsom!
Jer, da sada posegnem za nečim što nije moja, već procjena CIA-e:
CIA: U HRVATSKOJ I SLOVENIJI SE URUŠAVA VLAST
Objavljeno: 28.01.2013, 19:34
Dokument poslan Američkim ambasadama u Austriji, Sloveniji i Hrvatskoj, sastavljen je da imaju na znanje kako se nakon pada Slovenske vlade, očekuje za nekoliko mjeseci pad Hrvatske aktualne vlade.
Iznosi se da bi situacija u Hrvatskoj mogla biti mnogo opasnija: “postkomunistička zemlja, rast mjesečne nezaposlenosti, rast korupcije, rast visoko političkih afera, nasilno ulaženje u EU unatoč nespremnosti u svakom pogledu, ograničena sloboda medija, zanemarena lustracija, sve veće nezadovoljstvo, moguće da građani krenu uzimati pravdu u svoje ruke, vrlo rizična zemlja, rizičnija od Srbije.” Operativci CIA-e ističu da do podataka dolaze putem društvenih mreža najviše, ulazeći u poštu, statuse, slike, te donose zaključak da će se ujediniti stranke nacionalnog spasa koje će destabilizirati vladu. Tiskani mediji se održavaju iz crnih fondova politike, jer je tiraž na pola propao. Mediji koji imaju utjecaj su televizija i deset portala u cijelosti nezavisni.

Paz vamo: ova procjena je s kraja siječnja 2013., a sada smo u lipnju!!! Pred vratima je generalni štrajk! Hrvatska pseudoelita, pa i mi djelomično, manipuliramo jer analiziramo na način Kurte i Murte, Ante i Šime, a iza brda se valja - ako je vjerovati CIA-i.- - TEŠKA PIZDARIJA!!!!!????? Jer, ako se vlast urušava u Hrvatskoj, to uključuje i urušavanje lokalnih vlasti!! Zato pitam i sebe i vas: o čemu mi to zapravo pričamo i kakve su nam to površne analize????

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Paraobavještajno podzemlje

Proizvodi obavještajnih službi služe kao jedna od podloga za donošenje političkih odluka i političkih smjernica. Prema tome, oni se uručuju političarima, a političari, ako je riječ o vanjskopolitičkim pitanjima, kao u navodima koje prenosiš, donose odluke i provode ih vanjskopolitičkim mehanizmima koji su im na raspolaganju za ostvarivanje i zaštitu nacionalnih interesa, od kojih je jedan i diplomacija.

Političari su ti - konkretno hijerarhija vanjskopolitičke službe, tj. diplomacije - koji diplomatska predstavništva opskrbljuju uputama o tome na koja pitanja trebaju obratiti veću pažnju, a ne nikakvi obavještajci.

"Operativci", tj. agenti i suradnici obavještajnih službi prikupljaju sirov materijal koji potom prolazi analitičku obradu da bi uopće imao šansu da postane nekakav upotrebljiv proizvod i nisu u prilici da diplomaciju upućuju u to što da radi. Obavještajne službe štite svoje izvore i metode prikupljanja podataka ne otkrivaju, prema pojedine metode možemo i sami dokučiti.

Prema tome, tekst koji navodiš je veoma jadan sastavak, koji nema nikakve veze sa stvarnim životom.

Kao i obično, tekst je smjesa točnih činjenica, poluistina i činjenica koje ni na koji način ne možeš provjeriti, a koje su umetnute radi ostvarivanja efekta vjerodostojnosti kod naivnijh ili nesigurnijih čitača.

A čim ne možeš provjeriti, debelo sumnjaj u osnovnu poruku takvoga članka: ako nije samo izvorna glupost/nesposobnost autora članka posrijedi, riječ je o sastavku paraobavještajnog podzemlja i pitaj se koji mu je cilj i postiže li se on i prenošenjem teksta na drugim portalima.

Tko je glasao

@Argus

Treba uzeti s rezervom procjene CIE, ali ne vidim u onom kratkom pasusu neke veće greške u procjeni stanja u Hrvatskoj(kraj siječnja 2013.) U vrijeme kada je procjena napisana, da su mene pitali, vrlo slično bih procjenio. nije nacionalni blok koji želi srušiti Vladu, nego sindikalni blok. A tko može danas biti siguran da se iza nekih sindikalista ne kriju - nacionalisti??? Ali da se kriju i neki kompleksaši, sigurno je!
Osnosvno u poruci CIE je ovo: ekipa iz devedesetih. od Janše do Čačića, Jakovčića i Bajića - MORA u političku mirovinu.. Mogao bih nabrojati još najmanje 10 potpuno potrošenih političara u RK koji se nedaju s vlasti, njom drogirani, ali i kompromitirani, i zaista bi narod konačno mogao početi stvari uzimati u svoje ruke. A kako to narod radi, poznato je...
Jer, i tu je važno naglasiti - ne radi se samo o Sanaderu i uskoj ekipi uz njega...!!!!!
Da li procjenu o urušavanju vlasti u RH dala CIA, paraobavještajci, ti ili ja, u biti je svejedno, ako se ta vlast uistinu urušava! Moralno, ona se odavno urušila!!!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

ahahhaha...

nema što, cia je postala izuzetno transparentna, što je samo po sebi oksimorn :))))

daj ljubo ne sramoti se prenošenjem ovakvih gluposti s portala kao što je udarno.com...

________________________________________
"where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise"

Tko je glasao

Priznajem da ne razumijem ni

Priznajem da ne razumijem ni dnevnik, ali ni veći dio komentara:

Trebam li sad biti sretan što te to nije spriječilo da svejedno udarnički prioneš?

B-52

Tko je glasao

@sm

Ako je naslov tvog dnevnika NEKE OCJENE I TRENDOVI...imam li pravo iznijeti ocjenu iz mog ranijeg dnevnika, na istu temu, da mi se čine ovi lokalni izboru u RH NEKOM VRSTOM POLITIČKE FARSE!??? Da ne ponavljam u mom sam dnevniku u zaključku vrlo precizno naveo zašto ih smatram nekom vrstom političke farse!
Ili ti imaš monopol na ocjenu lokalnih izbora???

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

@sm

Ako je naslov tvog dnevnika NEKE OCJENE I TRENDOVI...imam li pravo iznijeti ocjenu iz mog ranijeg dnevnika, na istu temu, da mi se čine ovi lokalni izboru u RH NEKOM VRSTOM POLITIČKE FARSE!??? Da ne ponavljam u mom sam dnevniku u zaključku vrlo precizno naveo zašto ih smatram nekom vrstom političke farse!
Ili ti imaš monopol na ocjenu lokalnih izbora???

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

@sm

Aj da i moj upis bude bez tipfelera! Pet je SATI UJUTRO, UMORAN SAM OD PIZDARIJA! To je jedini razlog zašto ga ponavljam:
Komentari
Ljubo Ruben Weiss — Uto, 04/06/2013 - 05:00. novo
@sm
Priznajem da ne razumijem ni dnevnik, ali ni veći dio komentara: naglašava se da se radilo o
izborima gdje političke boje nisu presudne, a većina rasprave se vrti oko toga nesretnog zbroja -. koja je stranka bolje prošla?? Pa, dajmo se dogovorimo o čemu raspravljamo: o lokalnim izborima stvarno, ili o tome koja je stranka ukupno ušićarila više pozicija da bi dijelila pare?! A kako će se stvoriti pare, na lokalnoj i na nacionalnoj razini, gotovo da nitko ne govori!
Uvlači nas se u analize koje su zapravo nastavak strančarenja i na lokalnoj i na nacionalnoj razini! Zato ove lokalne izbore nazivam - političkom farsom!
Jer, da sada posegnem za nečim što nije moja, već procjena CIA-e:
CIA: U HRVATSKOJ I SLOVENIJI SE URUŠAVA VLAST
Objavljeno: 28.01.2013, 19:34
Dokument poslan Američkim ambasadama u Austriji, Sloveniji i Hrvatskoj, sastavljen je da imaju na znanje kako se nakon pada Slovenske vlade, očekuje za nekoliko mjeseci pad Hrvatske aktualne vlade.
Iznosi se da bi situacija u Hrvatskoj mogla biti mnogo opasnija: “postkomunistička zemlja, rast mjesečne nezaposlenosti, rast korupcije, rast visoko političkih afera, nasilno ulaženje u EU unatoč nespremnosti u svakom pogledu, ograničena sloboda medija, zanemarena lustracija, sve veće nezadovoljstvo, moguće da građani krenu uzimati pravdu u svoje ruke, vrlo rizična zemlja, rizičnija od Srbije.” Operativci CIA-e ističu da do podataka dolaze putem društvenih mreža najviše, ulazeći u poštu, statuse, slike, te donose zaključak da će se ujediniti stranke nacionalnog spasa koje će destabilizirati vladu. Tiskani mediji se održavaju iz crnih fondova politike, jer je tiraž na pola propao. Mediji koji imaju utjecaj su televizija i deset portala u cijelosti nezavisni.

Paz vamo: ova procjena je s kraja siječnja 2013., a sada smo u lipnju!!! Pred vratima je generalni štrajk! Hrvatska pseudoelita, pa i mi djelomično, manipuliramo jer analiziramo na način Kurte i Murte, Ante i Šime, a iza brda se valja - ako je vjerovati CIA-i.- TEŠKA PIZDARIJA!!!!!????? Jer, ako se vlast urušava u Hrvatskoj, to uključuje i urušavanje lokalnih vlasti!! Zato pitam i sebe i vas: o čemu mi to zapravo pričamo i kakve su nam to površne analize????

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Analiza,

Sm,

bilo je zanimljivo pročitati tvoj dnevnik, za kojeg mislim da je jako dobra analiza
rezultata lokalnih izbora.

Napomenut ću samo da je u Rijeci, gdje je bila najmanja izlaznost birača,
Obersnel premoćno pobijedio i peti puta postao gradonačelnik.

Ovdje HDZ nikada neće uspjeti doći na vlast,
jer Riječani neće nikada oprostiti niti se pomiriti sa uništenjem industrije,
koja je provedena devedesetih kada je Šarinić & co. na taj način htio
staviti Rijeku pod kontrolu.

Što god simpatizeri HDZa tvdili da je razlog slabom uspjehu Karamarka i družine,
ovo je svakako najvažniji razlog slabog uspjeha El Špije i kompanije.

U Rijeci su Laburisti bili na trećem mjestu po rezultatima.
U gradsko vijeće ušlo je 5 Laburista,
a 4 u županijsko vijeće.
Mislim da je ovo dobar rezultat,
iako se zastupnica Tirelli koja je u parlamentu zahvaljujući Rijeci,
nije ovdje pojavljivala prečesto,
niti igdje.

Bez obzira što ja mislim o Laburistima,
ovdje su odlično prošli,
a kako će raditi za Riječane ostaje nam da vidimo.

Mislim da si bio maksimalno objektivan u tekstu.
Iako se ne bih složila da SDP je gubitnik,
Tvoj dnevnik pružio mi je informacije koje nisam znala.

A što se tiče Zagreba,
najveću odgovornost za izbor Don Bandonea
snose građani koji su apstinirali i time lopini omogućili mandat kradonačelnika.
Ne bi Banderasa smijenio niti Bernardić,
već bi, vjerujem, prošao i gore od Ostojića.
Žalosno je, da bi da je DORH postupao protiv Bandonea sada,
to bilo kontraproduktivno za SDP,
jer bi se moglo reći da Premijer utječe na rad policije, odvjetništva i pravosuđa.
Kao što su mu prikačili i krivnju za smjene na HTVu
kada je kritizirao javnu žutu kuću.

Moram istaknuti primjer Makarske gdje je konačno pao HDZ,
te onaj starkelja otac Hloverke.
Vjerujem da će nova vlast tamo znati iskoristiti sve slabosti i negativnosti prethodnika,
te učiniti puno više za svoj grad.

Kako god bilo,
ubrzo ćemo vidjeti tko je kakav,
te tko se uhljebio, a tko ozbiljno misli raditi za dobrobit svojih sugrađana.

Pozdrav
Mirtaflora

Tko je glasao

Ako bi za izbor bilo kojeg

Ako bi za izbor bilo kojeg kandidata, tako i Bandića, najveću odgovornost imali građani, nije li onda logično da si stranačka vodstva prestanu uzimati zasluge u slučajevima kad pobijedi njihov kandidat? Ja bih to rekao drugačije, stranke su najodgovornije za ono što nude biračima dok su oni su ti koji samo biraju između dobre ili loše ponude. Ne mogu građani biti odgovorni za to što Bandić nije imao bolje protukandidate, bilo bi to okretanje pile naopako.

Što se tiče Rijeke, milsim da situacija potvrđuje trend slabljenja SDP-a bez obzira na Obersnelovu pobjedu. Ipak je to bila koalicija 6 stranaka. Dodatni dokaz je uspjeh Laburista. Da su građani baš tako zadovoljni SDP-om, Laburisti bi slabije prošli.

Što se pak tiče njih, napisao sam u dnevniku, problem je što još uvijek nemaju svuda dobre i profilirane kandidate. U Rijeci su očito imali a stranka u cjelini ipak može biti zadovoljna jer prije ovih izbora nije imala ništa. Zato se u njihovom slučaju ne može govoriti o trendu pada. Stupanj potpore na državnoj razini nikako ne znači automatski da će biti preslikan u sve lokalne sredine jednako. Za širi uspjeh na lokalnim izborima je ipak potrebna bolja infrastruktura.

Inače, hvala na dobroj ocjeni napisanog.

B-52

Tko je glasao

Svašta

Ima tu u ovom komentaru svega na rubu istine ili opće istine, i pretežno istine koja je bliska ne promijeni vlasti u Rijeci. Naime, na kilometre se vidi da bi recept iz Osijeka, sa nezavisnim kandidatom tip Vrkić u Rijeci pala vlast SDP-a. Jasno, prvi i osnovni uvijet jest podrška HDZ-a tome. Ovaj put je središnjica igrala za SDP i ne promijenu vlasti u Rijeci, i tko to tako ne percipira malo zna o politici na malo većoj razini od prosječne.
I uz svu tu lažnu premoć SDP-a samo jednog vijećnika imaju više od oporbe, a što potvrđuje moj gore izneseni stav, da se SDP u Rijeci približava silasku s vlasti, pa bilo to i za 4 godine.

Tko je glasao

Istina,

Fantom,

ok, ako ti tako kažeš o istinitosti mojeg komentara.

No, mislim da je dovoljno pogledati postotke glasova Obilixa i Burića,
pa da se vidi tko je to blizu silaska, a tko blizu uspona na vlast.

Kako bilo, i kada Obilix ne bude izabran
i kada SDP ne bude na vlasti sigurna sam
da HDZ neće doći na vlastu Rijeci.

Kažeš da je centrala, zar Karamarko igrali za SDP ovaj puta,
a to je valjda supertajna metoda kako osvojiti vlast.
Pa drago mi je da o takvoj vrsti politike malo znam,
to je preprljava igra da bi joj se domislili mi laici.

Riječani vole svoj grad,
pa dok ga volimo lopine na vlast neće doći.
Kako nisu dosada, neće ni odsada.
Pogotovo ne lopine koje su uništile riječku privredu,
a u kampanji za zaboravne proglasili za to krivcima SDP.

Kao da neznamo kako se u cijeloj RH uništavala industrija i sva privreda,
kako su tajkuni zatvarali tvornice radi zemljišta,
te koliko je još lopina na slobodi iz redova bajne stranke,
jer zasada visi samo Pedro, dok ostali, zahvaljujući neradu DORHA i Bajića slobodno šetaju.

Živi bili pa vidjeli što će se dogoditi za 4 godine.

Pozdrav
Mirtaflora

Tko je glasao

Draga Mirta

Riječku privredu su uništili prvenstveno komitetski direktori koji svojim znanjima nisu bili dorasli spasiti firme u kojima su dekretom Partije došli do pozicije. A godinama su preprodavali devize Jugoslaviji, i to je bio jedan od razloga dobrostojećeg grada. Pretvorbu i privatizaciju preko Riječke banke gdje su Ti isti komitetski direktori postali većinski vlasnici i otplaćivali rate kredita iz onog što su kupili, da bi na kraju potpuno devastirali i doveli do stečaja. To je osnovna istina, kao što je istina da vlasti u Zagrebu nije ni malo stalo da išta opstane, pa su čak pomagali pojedincima koji su dokosurili pojedine firme. No, ni Riječka vlast u liku jučer Linića, danas Obersnela riječ nije rekla za to propadanje, a nekima su i surađivali direktno kao s vlasnikom Transadrije(Transjugom), da bi opet doveli do stečaja, samo što su prije toga neke imovine prepisane na druge firme i nisu ušle u stečajnu masu. Puno se je toga dogodilo u Rijeci, i lijepo je zakopano.

Tko je glasao

Samo riječku privredu,

Fantom,

Hvalati na dodatnim informacijama.

Moja je bivša firma "Končar" završila u stečaju 90.
Otpustili su 300 radnika, a zatim još 100.

Nekako u to vrijeme u stečaju je završio Torpedo,
a Benčić je uništen poslije rata.

Tvornica papira, Hartera bila je stara 175 godina kada su je sredili.

Sada, osim JGLa, Trećeg maja i ostataka Vulkana nema više ničega.

No vjerujem da ti to znaš.

Tko god bio kriv kradezenjare ili SDP ne služi im na čast,
a koliko znam kriminal iz pretvorbe ne zastarijeva.
No ako se ikada pokrene DORH i Bajić
bit će uzalud jer je uništeno jako puno ljudi,
njihovih obitelji,
a niti mladi nam nemaju gdje raditi,
pa se godinama čeka i potežu veze da bi djeca odradila pripravnički staž,
makar morali i volontirati.

Puno je toga trulo u ovom mladom društvu
i trebat će desetljeća da se oporavi privreda, industrija i poduzetništvo.
No nikada više nećemo imati onako razvijenu industriju,
koju su lopine uništile nevjerojatnom lakoćom.

Pozdrav
Mirtaflora

Tko je glasao

Koalicija 6 stranaka je u

Koalicija 6 stranaka je u Rijeci osvojila većinu i sve dok se bude održavala, do promjene vlasti će teško doći. Obzirom da je ovaj put bio potreban i drugi krug da Obersnel zadrži mjesto gradonačelnika, očit je trend pada potpore koaliciji koju predvodi SDP.

Ista se stvar, samo s koalicijom od 8 stranaka, dogodilo u Sisačko-Moslavačkoj županiji.

Međutim, zato ističem baš grad Sisak, HDZ je u gradu srušen dobrom kandidatkinjom i koalicijom od samo tri stranke iz Kukuriku koalicije (SDP, HNS, HSU) dok je iza Pintarića bila koalicija od 6 stranaka. U gradu je dakle očito da trend pada ima HDZ.

B-52

Tko je glasao

pobjednici...i pobjednici...i pobjednici...

SM, kako god okrenes, cinjenica jest da je SDP vjerojatno bolje prosao u drugom krugu nego sto je i sam ocekivao. Vjerojatno je istina da se moze najvise zahvaliti jako agresivnoj kampanji HDZ-a, ali i razlicitih udruga klerikalnog civilnog drustva. Hrvatska desnica ponekad zaboravi da povijesno gledano hrvatsko drustvo vecinom sekularno i da ne gleda blagonaklono na upletanje Crkve u politicki zivot. Pretpostavljam da je i zbog toga izlaznost bila visa nego sto se ocekivalo.
SDP je izgubio Zagreb, i to ce ga sigurno u slijedece 4 godine dobro peci (vjerojatno najvise s financijske tocke gledanja). Mnostvo SDP-ovih pobocnika je bilo uhljebljeno u Holdingu sto ce se sada promijeniti buduci da ce Bandic vjerojatno napraviti neku neformalnu koaliciju u Skupstini bez SDP-a. Moze se pretpostaviti da zagrebacka organizacija nece biti jako sretna, al nakon 15ak godina vlasti joj to moze samo pomoc da se konacno reformira.
Inace, mogu generalno biti zadovoljni s rezultatima u vecini vecih gradova, a i u Istri su postali brojnija opozicija nego sto su bili prije 4 godine.
Osim Bandica koji je apsolutni pobjednik zbog velicine zagrebackog proracuna, zadovoljni mogu biti i u HNS-u jer su daleko od nestajanja kao sto se pretpostavljalo.
Po mom misljenju, gubitnici su HDZ (gradove su izgubili, a u Zagrebu su pali na smijesno niske postotke) i laburisti koji, kao nacionalno treca stranka, nisu uspjeli poluciti niti jedan simbolicki uspjeh (gradonacelnik nekog grada ili zupan).

Tko je glasao

HDZ nikako ne može biti

HDZ nikako ne može biti proglašen gubitnikom ovih izbora. Kako kaže Brkić, po tom se pitanju slažem s njime, brojke su egzaktne, provjerljive i neumoljive:

Naveo je da je na ovim lokalnim izborima HDZ samostalno osvojio vlast u 10 županija, a da je u još dvije pobijedio s kolicijskim partnerima iz HSS-a, dok je SDP dobio vlast u svega tri županije.
.
"Dobili smo 57 gradonačelnika, a SDP 27, HDZ 192, a SDP 45 općinskih načelnika. Uvjerljivu pobjedu HDZ je odnio i po broju osvojenih vijećničkih mandata – od 8.242 HDZ je osvojio 3.150, odnosno 38,22 posto, a SDP 1.940 vijećnika ili 23,54 posto", pobrojao je Brkić.
.
Kad je riječ o drugom izbornom krugu, naveo je da je HDZ dobio 32 gradonačelnika i 54 općinska načelnika naspram SDP-ovih 21 gradonačelnika i 25 načelnika općina.
.
"Brojke su neumoljive, a podatci egzaktni. HDZ je zadovoljan izbornim rezultatima, obzirom na okolnosti u kojima smo stranku preuzeli. Nakon godinu dana rada HDZ se vratio na političku scenu kao najjača stranka i u budućnosti će se morati ozbiljno računati na HDZ i koalicijske partnere", uvjeren je Brkić.

Isticanje pobjede u nekoliko većih gradova može biti samo utjeha stranačkom vodstvu i nekakav alibi za općeniti neuspjeh na ovim izborima. Ako članstvo stranke to prihvati, čine si medvjeđu uslugu. Orjentacija na samo veće gradove je pogubna za stranku koja pretendira držati vlast u državi. Brojke o broju i rasporedu birača su također egzaktne, provjerljive i neumoljive.

Slažem se s tezom da je često i pretjerivanje tzv. desnice pomoglo SDP-u da ne doživi veći neuspjeh no zdravije za stranku je da joj temelj uspjeha budu dobra politika i dobri kandidati a ne strah građana od njihovih političkih protivnika. Jer, što ako HDZ drugi put bude ublažio retoriku? Onda element straha od HDZ-a otpada i SDP će se naći na vjetrometini. O svemu tome treba misliti na vrijeme, provesti kvalitetne analize, priznati vlastite slabosti i pokušati ih popraviti. Međusobno tješenje i tapšanje po ramenima zbog pobjede u nekim većim gradovima nije atmosfera u kojoj su uopće moguće dobre analize a o ostalom da ni ne govorimo.

SDP je izgubio Zagreb, i to ce ga sigurno u slijedece 4 godine dobro peci (vjerojatno najvise s financijske tocke gledanja). Mnostvo SDP-ovih pobocnika je bilo uhljebljeno u Holdingu sto ce se sada promijeniti buduci da ce Bandic vjerojatno napraviti neku neformalnu koaliciju u Skupstini bez SDP-a. Moze se pretpostaviti da zagrebacka organizacija nece biti jako sretna, al nakon 15ak godina vlasti joj to moze samo pomoc da se konacno reformira.

Vjerujem da se upravo u ovome krije glavni razlog ogorčenja i najave "raščišćavanja", kako kažu, "tamo gdje rezultati nisu zadovoljavajući". Jer kako inače tumačiti izjave nekih SDP-ovih čelnika u Koprivničko-Križevačkoj županiji, tu je SDP doživio pravi debakl, da (županijskom predsjedniku) im ne pada na pamet dati ostavku ili (đurđevačkoj predsjednici) da će se ponovno kandidirati za istu funkciju? Ako Ibler i kod njih, a i drugih, ne bude jednako zahtijevao "raščišćavanje", ispast će da im jedino teško pada gubitak unosnih zagrebačkih sinekura.

B-52

Tko je glasao

Uspjeh na lokalnim izborima

Uspjeh na lokalnim izborima zbog direktnog biranja gradonacelnika se promatra vise na nekoj simbolnoj razini (ne samo u Hrvatskoj)- pobjednici su oni koji zauzmu najvece gradove s najvecim proracunima. Zbog koaliranja je tesko izvlaciti neke zakljucke na nacionalnoj razini osim ako se radi o totalnom debaklu neke stranke koja je jaka na nacionalnoj razini. Usporedjivanje broja opcinskih zastupnika u zagrebackoj skupstini i skupstini Dicma nema nikakvu logiku (iako ga se stranke posluzuju) jer koliko biraca bira zastupnika u Dicmu, a koliko u Zagrebu. Jedini zakljuci koje ih ja izvukao iz rezultata jesu- 1. Bandic je nesumnjivi pobjednik, 2. SDP i HDZ nisu dozivjeli poraz, dapace they are still alive and very much kicking, 3. HDZ nije dobio neka simbolna mjesta, ali je jak u odredjenim zupanijama, 4. SDP nije prosirio krug svojih biraca, ali su mu dosadasnji biraci vjerni bez obzira na sve slabosti ove vlade, 5. stranke 'treceg puta' su dozivjele poraz i 6. agresivna kampanja koja se bazira na kulturkampfu se ne isplati.

Tko je glasao

Dolje sam Celsou dao prikaz

Dolje sam Celsou dao prikaz kakav je ishod ovih izbora uzimajući kao kriterij lokalne proračune. Više nego čvrsto podržavaju moje zaključke o pobjednicima i gubitnicima.

Također, ako baš hoćeš uzeti i kriterij gubitka ili privlačenja starih/novih birača dvije međusobno suprotstavljene koalicije, zaključak ne ide na ruku Kukuriku koaliciji. Činjenica je da su njihovi birači više apstinirali ili promijenili svoj izbor tako da ne stoji tvoj zaključak o njihovoj vjernosti. Slabost vlade i pokušaj guranja u zaborav predizbornih obećanja je uzela svoj nemali danak.

U ostalom što si naveo, zaključci su nam podudarni.

B-52

Tko je glasao

"Iznenadjenje" u Koprivnicko

"Iznenadjenje" u Koprivnicko - krizevackoj zupaniji pobjeda je mladog SDP-ovca iz Legrada. Pored toga bitka biblijskih razmjera vodila se u Molvama izmedju HDZ-a i SDP-a uz vjerujem najvecu izlaznost na izborima od preko 80%. U ovom primjeru se vidjela motiviranost jednih da ostanu i motiviranost drugih da ih smijene. Ne zbog nekih ideala ili zbog dobrobiti mjesta nego zbog visokog (za te prilike) proracuna koji izdasno puni INA za crpljenje plina. Osnovna je zelja da sad "nasi" gospodare s lovom i dijele ju nasima a ne da njihovi dijele njihovima. prije cetiri godine dosadasnji hadezejac potkupio je dio birackog tijela uglavnom starije dobi sa frtunima i cokoladicama. ne znam sto je ove godine bilo u igri no mogu vjerovati da ce oni koji u ovom dijeljenju karata ostanu nenamireni za cetiri godine pokusati promjenu da bi se namirili. naravno bilo koja treca opcija a narocito ona koja bi bila za nesto drugaciji razvoj nema nekih mogucnosti za prodor. sto se same Koprivnice tice drugi krug je donio sramotnih 31% izlaznost i dodatnih 200 glasova dosadasnjoj obnasateljici za koju i oni iz njene najuze blizine kazu da nema kapaciteta za voditi grad. Pored nje koja ce vjerojatno iz Sabora vikendima upravljati gradom instalirano je dvoje mediokriteta od kojih je jedno iz redova najjaceg koalicijskog partnera HNS-a. No vec prva konstituirajuca sjednica gradskog vijeca u kojem SDP ima vecinu zahvaljujuci prije svega Dhontu donijeti ce cijeli niz iznenadjenja na koja ovi partiokratski politikanti (od kojih vecina sjedi u gradskom vijecu nadajuci se da ce priskrbiti kakvu foteljicu u kakvom nadzornom odboru za kojih 4 do 5 tisuca kuna bez puno truda i rada) nisu spremni. Dobro proucavajuci poslovnik moze se stosta pronaci i korisnoga saznati pri cemu i jedan covjek ima veliku moc makar je kontra 20 drugih. U svakom slucaju morati ce jako dobro argumentirati sve svoje prijedloge i morat ce biti spremni na dodatna objasnjavanja po svakom prijedlogu.
Glavna fraza konstituirajuce sjednice biti ce Sukob interesa.

Tko je glasao

Pored toga bitka biblijskih

Pored toga bitka biblijskih razmjera vodila se u Molvama izmedju HDZ-a i SDP-a uz vjerujem najvecu izlaznost na izborima od preko 80%.

U Molvama SDP praktički ni ne postoji.

Borbu za prevlast vodili su stari nekad partneri a sad ljuti protivnici, HDZ-ovog Fosića je pobijedio HSS-ov Ivančan.

B-52

Tko je glasao

Da izmedju HDZ-a i HSS-a. Zar

Da izmedju HDZ-a i HSS-a. Zar prepucavanja s Ivanom me je stalno odvracao prema SDP-u.

Tko je glasao

Moj zaključak

je da se u RH živi solidno bez obzira na često iskrivljenu medijsku sliku.

Pošto ljudi uglavnom biraju jedno od krila kostoberine koja glođe narod ,očito da i nije tako loše.

sve dobro...

Tko je glasao

SM, ako hoces napisati dobar

SM, ako hoces napisati dobar dnevnik o izborima, onda se trebas osvrnutni na NOVE DOGADJAJE, a ne na izlizane stranke na zalasku.

Znaci, Božo Petrov, Ivan Kovačić, plebiscit za Petrinu, nove ekipe. To onda cini dnevnik interesantnim.

Ovo ti je bezveze. Vise stvar osobnih duhova proslosti i tako dalje. A to malo koga zanima.

Tko je glasao

Ja nudim ovo što nudim a tebe

Ja nudim ovo što nudim a tebe nitko ne sprečava da napišeš dnevnik o ekipi koju nalaziš interesantnijom.

B-52

Tko je glasao

što se babi htilo to joj se i snilo

Zato s punim pravom može slaviti ne samo zato jer je ostao na čelu glavnog grada Hrvatske već i zato što je ovaj put svojoj politici osigurao i potporu gradske skupštine.

Bandićeva lista je druga po redu osvojenih glasova birača, a nije pobijedila ni u jednoj zagrebačkoj četvrti. Bandićevci u skupštini Zagreba imaju 17 mandata, dakle fali im 9 mandata da bi osigurali potporu gradske skupštine. Jedino ako nisi izmislio neku novu matematiku prema kojoj je 17 mandata više od pola od 51.

U srazu s HDZ-om, SDP je izgubio.

1. Zagreb

SDP 25 posto, HDZ 14 posto
---------------------------------------------

2. Osijek

SDP 18 posto, HDZ 14 posto
--------------------------------------------

3. Split

SDP 23,44 posto, HDZ 21, 22 posto
-------------------------------------------------

4.Rijeka

SDP 45 posto, HDZ 17 posto
---------------------------------------------

Orjentacija na samo velike gradove diskriminira građane i vodi stranku u elitizam što si nijedan pretendent na državnu vlast ne smije dozvoliti.

Ruralni dijelovi gotovo uvijek većinski glasaju za desne, nacionalističke, konzervativne stranke povezane sa crkvom. To se događa svugdje u Europi. Ako bi se SDP htio svidjeti Gospićinama i sličnim onda bi on trebao postati kopija HDZ-u.

U srazu s Milanom Bandićem, SDP je također izgubio.

SDP - 25,24 posto, Bandićeva lista - 24,36 posto

Ono što se vidi već sad, SDP-ov poraz je i razbijanje organizacija te stranke u Istri i Zagrebu.

Istarska skupština, 2013.

SDP - 26, 38 posto
----------------------------

Istarska skupština, 2009.

SDP - 8, 19 posto

----------------------------------

Samo maloumnik može zaključiti da onaj tko osvoji više od tri puta glasova nego na zadnjim izborima "je razbio stranku".

No to je samo dio cijene koju će morati platiti ta stranka za odustajanje od pozivanja Zorana Milanovića na odgovornost zbog posve krivih i za tu stranku vrlo štetnih političkih odluka

He hehe, Milanović osvoji tvrđave hrvatskog nacionalizma, Split, Osijek i Vukovar, poveća udio SDP-a u Istri za tri puta, a sm veleumno zaključi da je on odgovoran "za vrlo štetne političke odluke". Svašta!

Tko je glasao

Lokalni izbori su, kako

Lokalni izbori su, kako znamo, natjecanje za političke funkcije na lokalnoj razini a cilj ih je osvojiti što više. Uspoređujući funkcije po broju i razinama, ne miješajući kruške i jabuke, vrlo je jednostavno vidjeti tko je koliko osvojio.

Ovo što ti radiš kao da je metodologija iz neke od knjiga za samopomoć i može poslužiti jedino za partijske sastanke.

Pollitika zahtijeva ipak nešto ozbiljnije i s više razuma.

B-52

Tko je glasao

Aha, slažem se da pollitika

Aha, slažem se da pollitika zahtjeva "nešto ozbiljnije i s više razuma " zato i napisah svoj komentar kako bi tvoju "analizu" upravo s tih aspekata kritizirao. Vidim da osim fraza, moje podatke ničim demantirao.

Ako je tebi isto upravljati s gradskim proračunom od 500 milijuna kuna i proračunom od 3,5 milijuna i da je "istarski SDP razbijen" mada je osvojio tri puta više glasova nego na zadnjim lokalnim izborima, onda bi ti bilo bolje da okaneš dijeljenja svojih "veleumnih" spoznaja s nama.

Tko je glasao

Zoran Milanović

je nekidan bubnuo da ga je na ulazak u politiku motivirala želja da iskorijeni takve pojave poput Milana Bandića!

Pustimo sad na stranu samu oholost i stupidnost takve samododijeljene "misije" - ostaje činjenica da on Bandića, ne samo da nije "iskorijenio", nego mu je udahnuo novu dozu života!

S obzirom da Milan Bandić nema pet-šest kaznenih prijava, nego navodno 150 do 200, jedini suvisli zaključak je da je Bandić neusporedivo jači tip i od onog Sanadera na vrhuncu moći!

Jerbo:

ako imam vlast u državi, ako sam si još k tome odredila veličanstvenu "misiju" da iskorijenim takve pojave poput Bandića, onda ostaje neriješena samo jedna enigma: zašto, s obzirom da sam na vlasti, nisam postupala po osnovi tih 150 kaznenih prijava?

Ako je Milan Bandić mafijaš sa 150 kaznenih djela, onda sam ja, Zoran Milanović, predsjednik Vlade RH, totalno autistični i u svemiru izgubljeni idiot kad sam dopustila da se on uopće takmiči na lokalnim izborima, umjesto da pravi društvo Ivi Sanaderu!

Ako se pak ne postupa po tih 150 kaznenih prijava protiv Bandića zato jer su sve one neosnovane, onda je Milan Bandić faker koji je zaslužio svoju pobjedu, a Zoran Milanović je opet autistični idiot koji se mora pod hitno maknuti s javne scene!

Zoran Milanović naime, nije izvršio svoju misiju, a i ne zna se kada će, nastavi li ovako!

Tko je glasao

Mislim da Zoran Milanović na

Mislim da Zoran Milanović na vrlo čudan način očituje tu svoju navodnu želju za iskorjenjivanjem.

Da doista želi, imao je puno prilika pokazati. Neću sad ponovo nabrajati slučajeve u kojima je imao potpunu stranačku kontrolu a nije poduzeo ništa osim zaštitio stranačke ljude.

Što se pak tiče stotina kaznenih prijava, sve više se čini da se radi o "urbanoj legendi", odnosno spinu. Pretjeralo se s tim stotinama.

B-52

Tko je glasao

I tako jedan notorno neobavješteni umišlja da nešto analizira?

19.11.2008
Hrvatska

Prošlog je tjedna na Državnom odvjetništvu podnesena rekordna, 251. kaznena prijava protiv zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, a zbog zloupotrebe svog položaja i drugih kažnjivih kriminalnih djela, piše Javno.hr

Tko je glasao

???

U kojoj to zemlji premijeri određuju kako će se postupati prema kaznenim prijavama protiv jedne, određene osobe?

Tko je glasao

A valjda u onoj u kojoj

ima neku ulogu prilikom izbora državnog odvjetnika.....

Tko je glasao

živjelo neovisno sudstvo

Ne uočavaš li blago naginjanje totalitarizmu u svojim stavovima?

Tko je glasao

Ahhhhh,

to je ono što je jučer netko tebi nabio na nos, pa sad misliš da moraš poslati paketić dalje!? Ahhhhhhhhhh, umirem..... Tako kako si ti naučio "misliti" - tako je jamačno i papiga naučila "govoriti"! Ne, nemrem bilivit!

Ajmo ispočetka, dijete:

Imaš VLAST U DRŽAVI! To će reći da imaš pravo, i da imaš obavezu, da poslove u toj državi urediš tako da funkcioniraju na sveopću dobrobit, a u skladu s programom za kojega si dobio glasove birača!

Prema tome, NEMREŠ bit PREDSJEDNIK VLADE i kukat naokolo o nekom Bandiću da je MAFIJAŠ, KLIJENTELIST i štotigajaznam - a pritom NE BIT OSOBNO I NEPOSREDNO ODGOVORAN za to što ti se u državi kojom vladaš jedan MAFIJAŠ, KLIJENTELIST, jedna društvena pojava koju treba "iskorijeniti", uopće ima priliku takmičit na izborima za gradonačelnika metropole!

To je isto kao da kažeš da, istina, na papiru imaš vlasti, ali je u zbilji nemaš, ili ne želiš, ili si preglup da je obnašaš, ili si naprosto idiot po rođenju.....

Metroseksualac!

Mislim da imaš ponešto zajedničko s Milanovićem.....

Tko je glasao

Jebo te tvoj

Cvjetni trg, tvoje kante, i tvoj cjelokupni šminkeraj bez reda, zakona i smisla! Nisam ja ni izmislila, ni osobno podnijela tih 150 kaznenih prijava protiv Bandića, nego to tvrde ti kojima se navodno diviš! Tvrde da su podnijeli 150 kaznenih prijava protiv Milana Bandića, i da su one utemeljene! To tvrde "građanski aktivisti", dakle, oni među kojima ti sebe vidiš u svojim romantičnim sanjarijama!

Pa ako kažem da je nešto duboko nelogično u državi u kojoj i zakonodavnu, i izvršnu, i prdsjedničku vlast ima jedna koalicija stranaka na čelu sa Zoranom Milanovićem, i ta vlast trabunja o "iskorijenjivanju pojava poput Milana Bandića" - a istovremeno taj Milan Bandić pobjeđuje na lokalnim izborima - - - -

ti onda nemaš ništa mudrije za reći nego tu pozersku, odurno šminkersku i bljutavu primjedbu koju si napisao?

Ja znam i iz života da ima takvih ljudi koji uživaju i kočopere se svojim debilizmom, ali ipak sam fascinirana! Svaka ti čast!

Tko je glasao

pardon na pitanju, ali

Jel tebe seksualno uzbuđuje kad pišeš proste riječi i vulgarizme ili što?

Postoje puno bolje stranice za to od ove.

Tko je glasao

To uopće, ali

uopće nije tvoj problem! Tvoj problem su debilne etikete koje lijepiš kome stigneš, bez reda i smisla. Poput ove "naginješ totalitarizmu".

Ne čini ti se da niti "Ne naginji se prema totalitarizmu, Selma!", niti: "Ne uzbuđuj se seksualno, Selma!" nije nikakav argument po pitanju koje sam postavila, a koje glasi: nešto je duboko trulo, nelogično i neshvatljivo u tom kompleksu, u tom, zaista već mitu, oko Milana Bandića! Mafijaš i klijentelist sa 150 kaznenih prijava je nadmoćno pobijedio na lokalnim izborima u glavnom gradu, a "misionaru" pravde, Zoranu Milanoviću, uopće ne pada na pamet da glavom bez obzira zbog toga pobjegne iz politike!

Moja cijela ulica upravo podrhtava od teške Bandićeve mehanizacije! On slavi svoju pobjedu na taj način što nam poklanja novi asfalt! Četiri protekle godine nije praktički dao dinara za male komunalne akcije, a sad, neposredno prije i neposredno poslije izbora, sve se praši od posla!

Čovjek je genij! Očigledno je u stanju 20 Milanovića pojesti za doručak, a da mu se razina kolesterola ne povisi ni za dlaku!

Tko je glasao

@Foma@Zaphod

Please?!?

B-52

Tko je glasao

Oprosti,

molim te! Evo, bježim!

Tko je glasao

A tko i je li ova na novo

A tko i je li ova na novo izumljena prdsjednicka vlast namjerno prdsjednicka ili se radi o (ne)svjesnom lapsusu.

Tko je glasao

Utopljenik se i za slamku

Utopljenik se i za slamku hvata. Iz knjige samopomoći vjerojatno je lansiran i novi kriterij za analizu, veličina proračuna.

Samo, moram upozoriti očajnike koji se za to hvataju da bi samo zagrebačkih cca 7 milijardi i još toliko milijardi zagrebačkog holdinga učas "pojelo" SDP-ovu "veliku pobjedu".

Zato te molim da prvo dođeš k sebi pa tek onda napišeš nešto u vezi dnevnika.

B-52

Tko je glasao

sm

kj s t jdnk, tg ns n svjstn. Djm t pdtk čnjnc, t dgvrš glpstm, psvmšnjm nznnjm flsklm. Prglšvt čnjnc čjnčkm sm mž bzvznjkvć ppt tb.

Dkk, krtnčć d zgrbčk hldng nj st št grdsk prrčn , grdsk prrčn vs vlčn stnvnštv, p z tg przlz d nj st pbjdt tvm sl vlkm grd.

J, z rzlk d tb, nć t mlt z nšt jr jdnstvn ns spsbn z prmšljnj vć sm z nvjnj pljvnj.

Tko je glasao

...

ahh...gdje su ona vremena pollitike kada je mrak više vodio računa o njoj i ovakve likove poput tebe, koji ne znaju razgovarati bez vrijeđanja, uredno banirao...

stvarno te treba biti sramota....

________________________________________
"where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise"

Tko je glasao

janus

Piši mu pizdo, reci mu da me banira. A kad ti vrijeđaš, onda nisi tako dušobrižnički nastrojen,

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. reKapitulacija državnih političkih činjenica od aluzija komentara 0
  2. BUDUĆE DRUŠTVO I GLOBALNA DRŽAVA od petarbosni4 komentara 0
  3. državni politički rashod od aluzija komentara 0
  4. pobačaj i lopovi tuđe pameti od aluzija komentara 0
  5. čovjek kako živi svoj opstanak od aluzija komentara 0
  6. znanje pojedinca od aluzija komentara 0
  7. Dan neovisnosti od smogismogi komentara 1
  8. Pred izbore u Austriji: “mali Kenedy” postaje kancelar? od Zoran Oštrić komentara 0
  9. NEW SOCIETY AND GLOBAL STATE od petarbosni4 komentara 0
  10. ministri sumnjive vrijednosti od aluzija komentara 0
  11. Istru i Rijeku je oslobodila i matici zemlji priključila KC od Feniks komentara 81
  12. Pred referendum o otcjepljenju Katalonije od Zoran Oštrić komentara 28
  13. Fašistička obilježja od Skviki komentara 0
  14. živjeti od otpada i smeća od aluzija komentara 0
  15. Pred parlamentarne izbore u Njemačkoj (1): ankete i socijalna psihologija od Zoran Oštrić komentara 0
  16. Javno trganje originalnog znaka,mrtvom HOS-ovom ratniku,nije odavanje počasti nego izdajnička zlouporaba i zločiniziranje Hrvata od ppetra komentara 0
  17. demoKracija ministara od aluzija komentara 0
  18. I bez SAD, svijet nastavlja akcije zaštite klime od Zoran Oštrić komentara 0
  19. Predsjednik vlade RH, A. Plenković, odrađuje protiv SAD-a i predsjednika D.Trumpa, protiv KGK i protiv RH od ppetra komentara 2
  20. historijska top lista uspješnih opsjena/ra od indian komentara 98
  21. čovjek proizvodi uzrok i posljedice od aluzija komentara 0
  22. čovjek ima alat... alat ima čovjeka od aluzija komentara 0
  23. Trg maršala Tita od aluzija komentara 1
  24. UMJETNI VLASNIK od petarbosni4 komentara 6
  25. Stanje Firmi U Bosni I Hercegovini od AlexD komentara 0

Tko je online

  • panon

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 1
  • Gostiju: 35

Novi korisnici

  • mikepear
  • psyPEbl
  • mmarijan
  • Crvena
  • gived