Tagovi

Licence to kill

Nasilje u obitelji, nasilje prema ženama, nasilje prema drugima i drugačijima (eventualnom hendikepu, imovnom stanju, naciji, vjeri, boji kože…), vršnjačko nasilje, nasilje poslodavaca nad zaposlenicima …

Koliko god se svi oblici nasilja intenzivirali i po brojnost i po žestini, što se ogleda i u sve većem broju smrtnih ishoda kroz ubojstva ili samoubojstva kojima žrtve nasilja pribjegavaju kad dođu u stanje da nasilje više ne mogu podnositi niti mu se opirati, a svaka zaštita društva odnosno organizirane države je izostala. Činjenica da svaki smrtni ishod uznemiri i uskomeša javnost, koja se onda jedno vrijeme žesti i opravdano ili neopravdano upire prstom u krivca ili “krivca“, nerijetko posthumno „čerečeći“ žrtvu radi njenog „doprinosa“.

Uvijek kad se zlo dogodi svi imaju recepte za rješavanje posljedica kroz rigorozna kažnjavanja počinitelja, sve do zahtjeva za ponovnim uvođenjem smrtne kazne, prevenciju nasilja rijetko tko spominje. Osim kod onih nasilnika koji su rođeni kao zli, znanost kaže da to postoji, pažljivo raščlanjivanje nas uvijek dovodi do toga da je negdje u procesu formiranja ličnosti došlo do propusta bilo u obitelji bilo u odgojno-obrazovnom procesu, a već kod prvog prestupa redovito zakazuju represivni sustav ili pravosuđe, pa nasilnici najčešće postaju recidivisti.

Što se vršnjačkog nasilja tiče ono se sustavno pojačavalo od uvođenja vjeronauka u škole, posebno kroz ispovijedi i institut odrješenja od grijeha, pri čemu ispovjedna tajna obavezuje ispovjednika da i one postupke ispovijedanog, koji imaju sva obilježja kaznenih djela, sačuvaju kao tajnu. Ispovijedani se poslije izrečene pokore, nakon što izmoli par očenaša i zdravomarija, pričesti i osjeća oslobođenim svake odgovornosti za počinjen nedjela i tako „očišćen“ je spreman za nove „podvige“.

To odrješenje od grijeha mogli bismo prozvati svojevrsnim „licence to kill“.

Čitajući svojedobno B. Travena i njegove opise najnemilosrdnijih cestovnih razbojnika, iz prve polovice 20 stoljeća, onih meksičkih, zato jer su oni opljačkane gotovo beziznimno ubijali, koji su se prije svakog „pohoda“ redovito ispovjedili i pričestili, a isto učinili i nakon pljačke, osjećajući se radi odrješenja od grijeha nevini poput male djece. Je, učinili su zlo, nisu bili toliko glupi da to ne shvate, ali im je to zlo Bog oprostio, tako da ih savjest nije mučila.

Radi silne štete koju po meni uzrokuje institut odrješenja od grijeha, najbolje bi bilo ukinuti ispovijed, a s njom i odrješenje od grijeha. Nemojte mi reći da se to ne može, jer ako je KC mogla isključiti čistilište, može i ispovijed. Uostalom što se svećenika tiče jel' netko imao bludne misli, govorio o tome ili radio bludne radnje, jer će sve to i dalje raditi, zato što je to imanentno ljudskom biću, pa je svako obećanje kako to „više neće raditi i neće griješiti“ besmisleno. E ali ukidanjem instituta odrješenja od grijeha otpalo bi oslobađanje počiniteljeve savjesti za svako počinjeno kazneno djelo, koje ionako potpada pod jurisdikciju represivnog aparata i pravosuđa.

Inače je kroz povijest institut odrješenja od grijeha KC donio silna bogatstva kroz kupovinu tzv. Indulgencija, nedužnosti, koje su bile to skuplje što su prijestupi bili veći. Samo po sebi je jasno da su indulgencije mogli kupovati samo vlastodršci i bogati ljudi. Sama ta činjenica dovoljno govori o vrijednosti odrješenja o grijeha. No, sad kad prodaje indulgencija nema i institut odrješenja od grijeha je besmislen.

Zakonski bi trebalo pooštriti odgovornost roditelja za ponašanje malodobnika, a već postojeće zakone koji ograničavaju neke slobode malodobnika, kao primjerice njihov boravak na ulici u sitne sate bez pratnje odraslih ili zabranu prodaje alkoholnih pića i duhanskih prerađevina, opijati se podrazumijevaju, striktno provoditi. Zamislite ovakvu situaciju, policija na ulici u ponoć zatekne skupinu 15-godišnjaka, a sudac za prekršaje očevima/majkama za taj prekršaj „odreže“ kaznu od recimo 10.000 kn, odnosno 15.000 kn, ako su bili pod utjecajem alkohola ili opijata. Dame i gospodo, to su vaša djeca, odgovorni ste za njih.

Odgovorne u trgovinama uhvaćene u prodaji pića i cigareta malodobnicima kazniti oduzimanjem jedne mjesečne plaće, a vlasnike trgovina sa stotinjak tisuća kuna.

Da, što se djece i mladeži tiče kao društvo smo pokazali zavidnu razinu nebrige, da ne kažem da smo potpuno zakazali, posebno što smo hrvatsku mladost na milost i nemilost kostimiranim performerima iz institucije čija čitava povijest stane u jednu jedinu rečenicu koja glasi: „2.000 godina obmana, laži, prevara, nasilja, kriminala, pljački i terora“, koja sebe zove Stepinčeve crkva.

Pred devet godina sam na tu temu pod naslovom „Na mladima svijet ostaje“ napisao sljedeće:

„Gornjoj narodnoj mudrosti nema se što dodati, osim što bi je u slučaju Hrvatske trebalo malo preinačiti, tako da glasi: "Na "braniteljima" svijet ostaje!"

Jer kad bi hrvatske vlasti posvetile bar djelić pažnje koju, sasvim neopravdano, posvećuje "braniteljima", hrvatskoj mladeži, ne bi nam djeca i mladež bili ovako frustrirani i zahvaćeni beznađem.

Nisam sociolog, pa mi je teško zaključiti i dati točnu dijagnozu onoga što se događa u hrvatskom društvu, ali vidljivo je da nam, kad su mladi u pitanju, nikako ne ide.

Hrvatske vlasti donesu zakon, a potom nitko taj zakon ne poštuje, jer vlasti i nisu osigurale instrumente za njegovo provođenje.

Naša djeca, zbog trke roditelja da namaknu sredstva za puko preživljavanje, već od malih nogu u vlastitoj obitelji nemaju onu pažnju koju bi trebali imati, jednostavno ih se ne odgaja tako da budu spremni za sve nedaće koje ih u životu čekaju. U predškolskoj dobi nemaju potrebnu pažnju ni skrb u jaslicama i vrtiću, često su im "tete" osobe koje taj posao rade, ne zato što vole djecu i rad s djecom, nego zato jer su se jednostavno morale negdje uhljebiti. Povratkom iz boravka kući roditelji ih guraju bakama i djedovima, jer sami, kako rekoh, nemaju vremena za njih.

U školama je odgojna komponenta gotovo potpunu zanemarena, izostaju oni ljudski kontakti između učitelja/nastavnika/profesora i djece, nastavni kadar isto sveden na kruhoborstvo ne uspijeva uspostaviti takav odnos da đacima predstavljaju uzor. Nastavnike, dakle one koji bi trebali biti najzaslužniji za osposobljavanje mladih ljudi za život, sveli smo na krpe za brisanje poda.

Dakle prave komunikacije s djecom nema u obitelji, a nema je ni u školi. Neki roditelji koji su mogućni opet misle da sve mogu riješiti novcem, pa od djece stvaraju ljude neosjetljive prema drugim ljudima, ljude koji jednostavno ne znaju što je ljubav.

TV-kuće kao najutjecajniji mediji jednostavno nemaju osmišljenih programa za djecu i mladež, pa ako to izbjegavaju komercijalne televizije, HRT to jednostavno ne bi smjela ni izbjegavati ni zanemarivati. To bi netko iz hrvatskih vlasti trebao šapnuti na uho podobnom Vanji Sutliću, koji ni u ludilu ni u bunilu nije smio doći na čelnu poziciju u HRT.

Spomenuo sam već da zakon imamo, ali se tog zakona nitko ne drži, nitko ga ne poštuje. Koliko puta ste doživjeli da dječak ili djevojčica u trgovini zatraže cigarete ili alkoholno piće, a da prodavač zatraži osobnu iskaznicu, jer po zakonu te proizvode ne smije prodavati maloljetnim osobama.

Koliko puta ste vidjeli mlađe od 18 godina kako poslije 23:00 sata bez pratnje starijih, nerijetko "napušene" ili u pijanom stanju bauljaju po gradu, prizor koji jednostavno ne možete vidjeti u npr. jednoj Njemačkoj, gdje se isto tako jedino nekom neobjašnjivom omaškom može dogoditi da prodavač proda alkoholno piće ili cigarete osobi koja nije punoljetna.

Ulazaka u noćne lokale ili klubove za maloljetne također nema. Maloljetna osoba može uredno kupiti ulaznicu, čak i za one lokale koje mogu posjećivati tek oni stariji od 21 godinu, ali će je na ulazu uredno zatražiti osobnu i neće je pustiti, ali neće ni vratiti novac za ulaznicu, što je isto jedna od odgojnih mjera, jer je na vidljivom mjestu jasno istaknuto upozorenje da je zabranjen ulaz mlađima od 21 godinu.

Džeparac je priča za sebe, sad se već duže vrijeme ne skitam Njemačkom, ali prije deset godina prosječni džeparac njemačkog tinejdžera kretao se oko 50 DEMA kad ono počinju raditi i dokad rade disko klubovi u Zagrebu? Gotovo svi otvaraju vrata onda kad bi maloljetnici već morali biti kod kuće. Ali što učiniti kad vlasnici disko klubova imaju tako snažan lobi da se set potrebnih odluka o ograničenjima njihovog rada, kad su u pitanju maloljetnici, u Skupštini Grada ne uspijeva niti staviti na dnevni red, a kamo li valjano raspraviti i radno vrijeme klubova usuglasiti sa zakonskim odredbama.

Financiranje sadržaja za mlade također je upitno, a ako se nešto i napabirči, onda je to manje nego što onaj opskurnjak iz "Podravke", Pavković, dobiva za svoje aktivnosti pod naslovom "Da se ne zaboravi" a zapravo služe tek uznemiravanju građana.

Istinabog ima i hvalevrijednih akcija i aktivnosti, kao i mjesta gdje se okupljaju maloljetnici, ali u pozadini takvih aktivnosti/akcija uvijek ćete naći tek jednog ili dvojicu entuzijasta, koji čak i neke akcije financiraju iz vlastitog džepa.

A zamislite da se sva ona sredstva koja se daju za rad "braniteljskih i udruga proizašlih iz DR" usmjere u financiranje programa za mlade, koliko bi među mladima bilo manje besprizornih, koliko manje narkomana i koliko manje onih koji razmišljaju kako da si oduzmu život?

E, ali ništa se tu ne može, jer hrvatska budućnost nije njena mladost, već "branitelji".“

Sami zaključite jel' se na tom planu išta promijenilo, išta postalo bolje ili možda tek gore.

Komentari

sam sebi

fenikse

puna povijest ljudi koji bi sami sebi oprostili
ne može
ne treba
(ako ti treba)
oprost
ne možeš sam sebi dati

luka

Tko je glasao

@luka na Ilovi

Nije ni tebi lako.

Tko je glasao

PHOENICE

Cijeli svijet guši se u problemima koji proizlaze iz toga što se ne zna kako dalje, kako naprijed a ne nazad. Hrvatska je među zemljama koja prednjači u tome. I tu si u pravu. S obzirom na broj stanovnika, iz Hrvatske je izbjeglo više ljudi nego iz Tzv. Islamske države.
Znamo da je loše, da se stvari rade naopako i tražimo nekoga koji bi nam otkrio način na koji bi mogli krenuti naprijed.
Reci mi čini li ti se ludim ili blesavim ova moja kratka analiza i moh zahtjev?

Ovo upiranje prstom u krivca već prelazi u svojevrsni mazohizam.

Inače, sve pet.

Tko je glasao

Od Feniksa si jedino ti luđi

hahaha...

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Maravan

Čisti i nepatvoreni maravan.
Koliko maravan može bit čist i nepatvoren.
hhehehh

Tko je glasao

HOS

Skidam kapu tvome sinu jer je bio Za DOM spreman.
Ti si ga odgajao (ili nisi).
Samo sa ovim detaljem sve tvoje pada u vodu. I ne samo ovaj dnevnik nego tvoj čitavi život.

S.T.
Smrt totalitaristima

Tko je glasao

O stalkeru, pa gdje si nam ti?

Pustili te iz Zavoda u Popovači, jer i oni imaju pravo da se malo odmore.

Tko je glasao

Prokletnici

Dakle, nije ni čudo da autor ne može shvatiti oprost i milost, kad je promatra isključivo iz perspektive sustava, lišenog ljudske osobnosti, lišenog perspektive za razvoj čovjeka. Čovjek je čovjeku vuk i želi ga zaklati. U ovom dnevniku crkva nije odvojena od države i vjersko je jednako svjetovnom. Ja razumijem poziciju "sistemaca" - predlažem da ovo zamijeni izraze kao što su komunisti i fašisti, iako i sistemci i fašisti i komunisti rade isto: povećati sustav upravljanja, smanjiti slobodu svakog pojedinca, jer se pojedinac nikad neće razviti i popraviti i jedno što razumije je bič. Ali... ono što volimo, to želimo vidjeti i oko sebe, jelda?

Zanimljive su premise oko povećanja nasilja, koje nije nikako povezano s ratom i poraćem, već samo s vjeronaukom?? Ima li možda kakvih statistika iza ovoga? Trebalo bi ih navesti, barem iz perspektive znanstvene korektnosti.

Pogrešna i zlobna implementacija svetog sakramenta kao svjetovnog čina opravdava smanjenje sloboda, jako zgodno. To se mili vragu... Slažem se da bi trebalo ipak učiniti što je moguće da se u društvu određene stvari vrate na svoje mjesto. Tu pogotovo se slažemo oko uloge obrazovnih ustanova, oko uloge obitelji i odgoja. Ali teške zablude i objede na račun svetih sakramenata neće ostati neispravljene:

Ajmo za početak: crkva NIJE ukinula čistilište. Ispovijed bez nakane da se ubuduće čovjek suzdržava od grijeha jest prokletstvo. Ustrajanje u ovome vodi u neoprostiv grijeh protiv Duha Svetoga, jer je to otvrdnuće srca. Ovo pišem zbog pojašnjenja svima, čak i ako autor to nije u stanju pojmiti. Pričest uz zlu nakanu jest prokletstvo i ustrajanje u tome jest grijeh protiv Duha Svetoga. Ovo što dnevnik opisuje je upravo opis kako biti prokletnik zloupotrebljavajući sakramente, koji su tu na spasenje. Vjernik koji pristupa Sv. Ispovijedi, ne gleda na nju kao na certifikat da je ispravan, već na lijek za osobu koja je pala, koja je grešna i koja zaslužuje kaznu, a prima dragocjen dar, plaćen krvlju i smrću na križu, a omogućen uskrsnućem Spasitelja. Vremenite kazne ostaju: čistilište.

Matej 12, 31-32:
Zato će se, kažem vam, ljudima oprostiti svaki grijeh i bogohulstvo, ali hula na Svetoga Duha neće se oprostiti. Ipak, onome koji što kaže protiv Sina Čovječjega oprostit će se, ali kaže li što protiv Svetoga Duha, neće mu se oprostiti ni na ovome ni u budućemu svijetu.
Marko 3,29
Ali tko pohuli na Duha Svetoga, ne nalazi na vijeke oproštenja, nego ostaje naprćen vječnim grijehom.
Luka 12,10
Tko rekne riječ protiv Sina čovječjega, oprostit će mu se; a tko pohuli na Duha Svetoga, neće mu se oprostiti.

Dakle, osoba koja formalno samo nešto izmumlja i navede neke gluposti kao "ispovijedila se", nije niti očišćena niti vjernik. U tom smislu svakako je spremna na nove "podvige", koje opisuje dnevnik.

Obraćenje ne samo da nije besmisleno, nego je i nužno da progledamo i vidimo stvari oko sebe u pravom svjetlu. Da vidimo svoje pogrešne postupke u sramu kojeg zaslužuju i da onda možemo nastaviti. Ovo je duboka i kvalitetna psihologija koja je u današnje vrijeme prevedena i u jezik posla, pa se u tvrtkama koristi plan-do-check-act princip poboljšanja i inovacija, da bi se postigli bolji rezultati.

Crkva i vjera odvojeni su od države. Država može i treba progoniti osobu koja je učinila protuzakonita i nasilna djela, bez obzira je li se ispovijedila ili ne. To je sasvim jasno. Dakle, licence to kill nema nitko živ. Savjest treba odgajati, dijete nema "pravo" učiniti što god želi.

Manjak osobnog autoriteta roditelja i nastavnika, male plaće za nastavnike, to jesu problemi koji proizvode razne vrste derana, pogotovo ovih od 20 godina, koji misle da imaju licence to kill, jer eto, oni hoće! To je zapravo problem koji nam je donijela kombinacija liberalizama i surovog kapitalizma. To nije dobra kombinacija.

Kao što će sigurno autor dnevnika primjetiti, slažemo se mi itekako u mnogo toga, u detektiranim problemima. Ono zbog čega autor "fulava ceo fudbal" je misao tipa "Bog ne postoji i zato ga jako mrzim i posvetit ću život da ga uništim." - što je već zasebna patološka kategorija, jelda? Dosta je bilo s tim izjednačavanjem crkve i države! Ovo je sekularna država ;-)

čovjek iza gomile

Tko je glasao

@nečovjek iza hrpe govana

Da je RH sekularna država, mi ne bismo ove rasprave vodili, a pogotovo to ne bih radio ja, kojem je sasvim svejedno tko će u što vjerovati.

Dakle, prvo, ja strogo lučim vjeru kao isključivu stvar i pravo svakog pojedinca od organizcije, a to je crkva (bilo koja).
Ako si vjernik, što će ti u toj bezgraničnoj ljubavi prem Bogu posredništvo, a to je crkva (bilo koja). Jel' vi i ljubav prema ženi, prema djeci, roditeljima ... iskazujete preko posrednika.
Dakle niste vi vjernici, vi ste pripadnici, čija ljubav je prisila zbog prijetnje ognjem pakla.
To je kao da muž tuče ženu, a ona ga treba to više ljubiti što je on više tuče?

Ne, nisam ja nikakav borbeni ateist, nikad nikoga ni pitao nisam vjeruje li on ili ne i u što i na koji način vjeruje.
Ali vi jeste, ne bih rekao borbeni teisti, nego nasilnici koji bi neke svjetonazorne principe, koji naprosto nemaju pokrića ni u čemu, osim u crkvenoj dogmi, a najmanje u prirodi ljudskog bića, uporno pa i silom nametali onima kojhi žele biti slobodni od dogme.

Dakle ispovijed i odrješenje od grijeha je način držanja stada u pokornosti i njegovog vezivanja za organizaciju, ne za Boga.
I na kraju, u povijesti ljudskog roda ne postoje vladari niti režimi koji su ljudima nanijeli više nepravdi, patnji i bola, niti koji su na najokrutnije načine pobili milijune ljudi, od Katoličke crkve.
Sve u ime ljubavi prema Bogu.
Zato odjebite od mene u troskocima!

Tko je glasao

E moj Feniks

..vidim da se vi dečki dobro poznajete i lijepo častite.

Ma znam ja da ne možeš vidjeti nešto u što ne vjeruješ, a sve što vidiš jest pakao, jer nije da netko nekoga drži u strahu od pakla, već se on zaista događa, već danas, tebi. A da ne bismo doživljavali to što ti prolaziš, mi se ispovijedamo i smanjujemo, koliko god možemo, svoje greške i propuste. To je dar koji ne možemo platiti niti ga je moguće kupiti (već u mom prethodnom komentaru objašnjeno zašto).

Crkva je zajednica vjernika, a ti govoriš o kleru isključivo. Pročitaj Bibliju, pa će ti biti jasnije zašto postoji ustroj kakav je nastao oslanjajući se na nju i učeći iz tradicije RKC. Nije ti svejedno tko će u što vjerovati, jer ne želiš uopće saslušati obrazloženja, nego samo zaključuješ jednostrano da nešto nema pokrića. Nakon toga to osuđuješ i optužuješ stavljajući to u kontekst kojem ne pripada, te daješ svoje zaključke o tome iz perspektive osobe koja to ne prakticira. Ja tako nešto ne želim i zaista živim u sekularnoj državi. Sekularna država ne znači da netko tko je vjernik ne može sudjelovati u odlučivanju o javnom dobru. Činjenica da ti možeš vrijeđati i lagati o svetim sakramentima RKC potvrđuje da živiš u sekularnoj državi. Izazivam te da odeš u Meku i tamo se raspišeš malo o Muhamedu i Alahu i tome kako je glupo klanjati se toliko puta dnevno, da kog vraga žene hodaju pokrivene i šta je ovo, zašto nema svinjetine.

Izrazito si "pitao tko u što vjeruje", dotičući se svetih sakramenata RKC, vrlo izrazito. Znam ja da su oni vragu bič i kazna. Vidim da se pržiš iz djetinjastih izvrtanja moga nadimka, između ostalog ;)

Kad se čovjek ispovijedi, osjeća se slobodnim, ali ne zato jer mu je "dosje izbrisan", kao iz komunističke partije, već zato što se u radosti može ponovo sjediniti sa Spasiteljem, koji mu je to i omogućio. To je dar djeteta ocu.

U teokracijama, zaista, postojali su ambiciozni karijeristi koji su koristili ustroj države i sponu s religijom da kroz to vrše volju svoju i nasilje. Mene to ne zanima kao vjernika i osuđujem takve bezbožne postupke. Meni je moralna odgovornost dostatna i ne treba mi zakonske prisile, niti bih zakonsku prisilu nametao drugima. Zato što je slobodan izbor dan od Boga. Zato što samo ako ja to odaberem, mogu dati Bogu ono što mu pripada. Zato što je to Njegova kreacija i volja. Ali o tome što je istina, dužan sam reći drugima. I niti jedan čovjek me toga ne može osloboditi, jer “Jaram je moj sladak i breme je moje lako.” .

Komunistički režimi i fašistički režimi nanijeli su u najmanje vremena najveću patnju i štetu, jer su sve ljude isključivo promatrali kao da su oni podređeni sustavu. To je zaista dokazano i dokumentirano, dok je u slučaju nekakvih crkvenih progona to manje-više mit na osnovu manjeg broja izoliranih slučajeva. Žalim za svakim od tih slučajeva (ali se ne ispričavam, jer nisam odgovoran za njih!), ali oni nisu u dogmi opravdani (nego su osuđeni!), kao što su to u nekim drugim dogmama, komunizma, islama prema nekim tumačenjima, fašizma. Možeš tisuću puta ponoviti laž koju si napisao, ali ne bi došao nikad do broja pa da pokriješ svaku osobu koju su komunisti i fašisti, mrzitelji Boga, a ljubitelji sustava, ubili iz uvjerenja.

Ti uživaš u ovoj raspravi, koju si i htio potaknuti vrijeđanjem svetih sakramenata i laganjem. Stoga ne vjerujem u zadnju rečenicu tvog komentara.

Što ti više nas misliš da tučeš, to mi tebe više volimo i molimo za tebe. Čak i kad znamo da možda spadaš u one koji "ne bi povjerovali ni da tko od mrtvih ustane", svejedno ti pružamo radosnu vijest.

čovjek iza gomile

Tko je glasao

@govno iza još veće hrpe govana

Što misliš zašto su švedske vlasti zabranile podučavanje vjerskih sadržaja kao istinitih?
A ti meni o istini!?
Nisu opasni oni koji za istinom tragaju, opsni ste vi koji ste istinu spoznali.

Sve ovo zlo koje se događa na hrvatskoj javnoj i društvenoj sceni najdirektnija je posljedica posredovanja crkvenih "istina", posebno istina koje dolaze iz redova klera Stepinčeve crkve.

Tko je glasao

Da, slažem se.

Potpuno si u pravu. Švedske vlasti imaju problem, ograničavaju vjerske slobode. Njihovi problemi će se uvećavati. Gluposti koje dozvoljavaju već sad povećavaju broj nasilnih zločina i rastaču vrijednosti društva.

Nisu opasni oni koji za istinom tragaju, opsni ste vi koji ste istinu spoznali.<\cite>

Tako je, opasni po lažove i Oca laži.

U Hrvatskoj se događaju i dobre stvari, kao posljedica mladih koji se sve više okreću vrijednostima u životu i akcija ljudi koji su zauzeti i požrtvovni. "Stepinčeva crkva" je ona za koju se on borio da ostane privržena Svetoj Stolici.

Za zlo koje se događa, krivo je mnogo toga, ne poštuju se zakoni, ne poštuje se autoritet, relativizira se stvari. Politike su neuspješne i ne provode se. Nije prije bilo med i mlijeko također. Tu si u dnevniku dosta toga super izolirao, ali krivo povezao, jer imaš patološki pik na crkvu.

čovjek iza gomile

Tko je glasao

@nitko iza ničega

U Hrvatskoj se događaju i dobre stvari, kao posljedica mladih koji se sve više okreću vrijednostima u životu i akcija ljudi koji su zauzeti i požrtvovni. "Stepinčeva crkva" je ona za koju se on borio da ostane privržena Svetoj Stolici.
E pa nije tako, od Stepinca je traženo da da on i katolički kler prestane s opstruirati vlasti, a on sam prestane s borbenim antikomunizmom u čemu je slijepo slijedio oca hladnog rata, papu Pia XII.
Nitko nikad od Stepinca tražio nije da odvoji KC u Hrvatskoj od Svete Stolice.
I kakavog bi to smisla imalo odvojiti KC u Hrvatskoj od Vatikana, valjda kroz uspostavu nekakve autokefalne hrvtske KC, a ne tražiti to od BK BiH ili BK Slovenije ili još bolje od BKJ?

Zanimljivo je da vam na pamet ne pada to što je po uspostavi tzv. NDH Stepinac pastirskim pismom pozvao kler na suradnju s ustaškim vlastima, a pastirskim pismom upućenim kleru 28. ožujka 1945. pozvao kler na nesuradnju s komunističkim vlastima.

I što je to dobro što u Hrvatskoj dolazi od Stepinčeve crkve, što je dobro od te crkve ikad dolazilo, osim rijetko i od izuzetnih pojedinaca poput J. J. Strossmayera,. koji je za razliku od Stepinca zaista zadužio hrvatski narod. Ali vi ne priznajete "jugoslavenčinu" Strossmayera, vi slavite ustaškog privrženika Stepinca, koji je u usporedbi s gorostasom Strossmayerom pravi intelektualni i ljudski patuljak.

Tko je glasao
Tko je glasao

Mislio sam te upozoriti na posljedice pokušaja ljudskog

razgovora sa ovim gmazom, ali znam da mi ne bi vjerovao pa je najbolje da nučiš uživo, hehe...

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

A čuj..

.. ipak sam Toma koji voli staviti prst u rane, da bih povjerovao. A sa svima razgovaram poštujući njihovo ljudsko dostojanstvo. Njihovi odgovori će ih legitimirati i demonstrirati kakav svijet oni vide. I tu se očituje istina o paklu, u kojem već, na žalost, mnogi žive.

A inače, zvijer se istjeruje ponavljanjem istine i molitve.

čovjek iza gomile

Tko je glasao

I na kraju, u povijesti

I na kraju, u povijesti ljudskog roda ne postoje vladari niti režimi koji su ljudima nanijeli više nepravdi, patnji i bola, niti koji su na najokrutnije načine pobili milijune ljudi, od Katoličke crkve.
Paaa tu postoji skoro "mrtva trka" između religija na jednoj strani i komunizma na drugoj strani.
Komunizam je u "malom vodstvu" od kojih 500.000.000 žrtava.

Tko je glasao

@kutinsko kristalizirano zlo

Ja znam već odavno da si ti idiot, ne trebaš mi to svakag dana ponovo potvrđivati.

Tko je glasao

Ja znam već odavno da si ti

Ja znam već odavno da si ti idiot, ne trebaš mi to svakag dana ponovo potvrđivati.
Opet kasniš @Feniks jer...
.... svi znaju od tvog rođenja da si ti niškoristi.
Prošlih godina si to ovdje ispisao barem tisuću puta i potvrdio da su te dobro procijenili od rođenja.

P.S. Očito je da tebi nije poznato da riječ "idiot" nije uvreda!!!!
Niste to učili na brzopoteznom kursu opismenjavanja u Kumerovcu? Šteta!

Tko je glasao

@onaj buljavih očiju iz Kutine

A tebi je sve postalo jasno nakon što te popo godinama guzio u sakristiji, otud ti valjda i buljave oči!?

Tko je glasao

@Feniks, fakat si

@Feniks, fakat si fenomen!
Fenomen blesnog čovjeka a bolest je još nepoznata imena i nije kategorizirana u onih cca 7500.
U svakom slučaju bolest se manifestira kod tebe sindromom Had-a a ti misliš da još živ hodaš po Zemlji. Zanimljivo!

I moraš znati da ja nisam imao "popu" a što je tebi ili tvojima radio pop Đujić u "sakristiji"... Ne bih želio nagađati.

eeee da, nemam buljave oči :):):):):)
krivo su te obavijestili tvoji kutinski doušnici... :):):):)
Uostalom, oni me zaobilaze u širokom luku ... ne vide mi oči...
Još uvijek mijenjaju odmah pelene kad se naglo pojavim pred njima.
Nije mi poznato zašto... ::):):)
ili _ valjda me pamte iz 1991.

Tko je glasao

@onaj oprašeni iz Kutine

Da, vjerujem da su te se mnogi bojali, jer se samo budale zla ne boje.

Tko je glasao

Moj frende, ti sa Mijom kao da je čovjek, hehe

Štakor je to, štakorčina teška i gnjila.

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

@čovjek iza gomile, ima jedna

@čovjek iza gomile,
ima jedna zanimljiva slučajnost u svemu ovome.

U subotu,18.02.2017., prekjučer, u moju baraku u planini došli su mi u posjetu troje Jehovinih svjedoka. Poznajem ih odavna i nikada se ne libim razgovarati sa njima baš kao i s nikim inače.
Uz moju suprugu bio je nazočan i njezin bratić i njegova supruga. Znači, katolici, stoljećima.
Znači, nas sedmero od 18 sati u subotu do nedjelje u jutro u dva sata smo razgovarali... pa čak i žustro.
Jehove su se povukli iz moje barake prije 2 sata u jutro, 19.02.2017.!!

Zašto to pišem? Pa upravo zato što me jučer dočekao ovaj sumanuti dnevnik uistinu teško bolesna čovjeka u kojem za nasilje koje bukti i kod nas i širom planete optužuje sakrament Katoličke crkve - Sv. ispovijed!

Indikativno zar ne?

P.S. Kako ja imam svoje mišljenje o nastanku i projektu "jehovini svjedoci" povezujem neke činjenice u jedinstvenu sliku.
@Feniks se savršeno uklapa.

Tko je glasao

Moram dopuniti gornji

Moram dopuniti gornji komentar jer vjerojatno mnogima nije znano da Jehovini svjedoci apsolutno ne priznaju Sv. ispovjed i imaju o njoj skoro pa slično ili isto mišljenje kao i autor ovog sumanutog dnevnika.

Tko je glasao

Bacati biserje pred Mije, hehe

Znam, znam, nije biserje radi svinje nego radi "ljudi" koji će eventualno kliknuti na Mijina bulažnjenja.

"Ne ubij" je jedna od "Deset Božjih zapovijedi", a dvije osnovne:

"Ljubi Gospodina Boga svoga svim srcem svojim, svom dušom svojom i svom pameti svojom! To je prva i najveća zapovijed!" A onda je nastavio: "Druga je toj jednaka: Ljubi bližnjega svoga kao samoga sebe! O tim dvjema zapovijedima ovisi sav Zakon i Proroci!"

Biserje koje nije za mije...

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Phoenice

Da ponovim, ne toliko tebi, koliko svima ostalima.
Lošu robu sa tržišta istjeruje dobra, a ne nikakva ili nepostojeća, niti pak takva koju nitko pažljivije ni ne pogleda, jer nije lijepa i pomodna, ali šuplja kao ona kineska.
A ta roba vam je izložena ovdje. Ako želite dobro sebi i svojoj djeci potrudite se malko i pročitajte.
https://petarbosnicpetrus.wordpress.com/2017/01/27/superdonacija/

Tko je glasao

molba

Što misliš o prijedlogu da napišeš jedan dnevnik bez crkve, branitelja, partizana i ustaša ?

Znam da bi ti bio u stanju napisati dobar i zanimljiv tekst čak i bez tih tematika.

Priznajem moja ideja je revolucionarna, ali ......

Tko je glasao

Treba biti jebeno retardirana budala da se ovako nešto napiše

Ili da, treba oduzeti Pupovcu one desetke milijuna ustaških kuna i liječiti ove manijake. Kaže manijak Mijo da su svi Srbi koljači jer je ovaj bolesnik Šapić zaklao dva Hrvata, pa logikom mentalnog bolesnika Mije treba Srbe dodatno školovati, zabraniti im religiju, držati ih u konc logorima i učiti nečemu, nisam shvatio čemu. Ili ćemo prihvatiti da je Mijo mentalno bolestan, a da će ubojica, kradljivaca, kokošara i mentalnih bolesnika biti dok bude i čovječanstva i da ne treba Srbima suditi zbog jednog bolesnika.

Hoćemo li biti ljudi ili kao Mijo?

http://www.24sata.hr/news/sapicu-22-godine-za-ubojstvo-dvojice-mladica-u...

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Laganini, Ili ćemo prihvatiti

Laganini,
Ili ćemo prihvatiti da je Mijo mentalno bolestan, a da će ubojica, kradljivaca, kokošara i mentalnih bolesnika biti dok bude i čovječanstva i da ne treba Srbima suditi zbog jednog bolesnika.

Mijo je "Na kraju puta" i njegov strah od Posljednjeg suda je očit i zastrašujuće poučan
Mijo točno zna da nikako niti smije niti može doći pred jedinog, pravednog i konačnog Suca bez da obavi sakrament Svete ispovijedi.
Naravno da ga to plaši... i ne čudi me što je u tolikom strahu.

P.S.
"Na kraju puta" sam stavio u navodnike jer je to naslov knjige velečasnog Alojzija Petranovića koju je dao u tisak samo nešto mjeseci prije nego li je umro.
Umro je prije mjesec dana!
(Moja supruga je tužnija nego li ja ... njoj je ipak bio tetak.) Ovaj obiteljski "detalj" je tu samo iz jednog jedinog razloga - znam što, kome i zašto govorim.
Hvala!

Tko išta istinski zna o Katoličkoj crkvi u Hrvatskoj zna tko je Aojzije Petranović.

Tko je glasao

Laganini, samo mali

Laganini, samo mali dodatak:

jelenska — Sri, 26/11/2008 - 08:53.
....
1995. god. nakon što smo odradili Bljesak, bio sam lociran sa svojom satnijom u selu na potezu od Novske prema Rajiću i Okučanima. Interventna satnija, uklinjena između UNPROFOR-a i preostalih četnika u okruženju Bijelih Stijena čija je jedina mogućnost spasa bio prolaz kroz naše redove pa preko Save. Obnašao sam dužnost IPD (informativno politička djelatnost) ili smo već tada imali ime PD (politička djelatnost)? Svejedno, to se svodi na ono što su partizani zvali komesar i/ili bezbednjak. Između ostalog je to značilo povremena izvješća po uspravnici o svima i svemu oko sebe. Tada smo dobili i psihologa u postrojbu, ženu koja je studirala i došla iz Sarajeva (ako se ne varam). Na stranu to što je nakon jedne noćne ophodnje i kontrole prve crte na samoj obali Save izjavila: …majke mi, morat/ ću da perem pantale…, ali u mom izviješću nadređenom o ulozi psihologa u HV sam takve detalje preskočio. Izričito sam napisao da naši vojnici (kao i narod općenito) nemaju običaj podijeliti svoje duševne tegobe sa psihologom, nije nam u vjeri, tradiciji i kulturi, već sa svećenikom. Tražio sam i predložio da se psiholog zamjeni svećenikom ili da se svećeniku doda i psiholog. To je možda prvi dokument o spominjanju dušobrižništva u HV uopće. Vjerujem da je to moje izvješće možda i danas pohranjeno u pismohranu 2/3/125 dp. I danas sam uvjeren da je to bio dobar prijedlog!
Ateisti uopće ne postoje! Svi, baš svi su vjernici, jer kada se nad vas nadvije smrt, uzrokovana bolešću ili smrtonosnim uvjetima prve crte bojišta – svi se mole. Svejedno je kako svog Boga zovu, Krist ili Alah, ali svi molitvom uvjeravaju Svevišnjeg da je baš on taj kojeg Svevišnji treba poštedjeti smrti.

http://pollitika.com/iz-groba-pismo-predsjedniku#comment-105011

... i tako smo u HV dobili svećenike u postrojbe.....

Mijo ovo dobro zna i osjeća pa ću ponoviti: Ateisti uopće ne postoje! Svi, baš svi su vjernici, jer kada se nad vas nadvije smrt, uzrokovana bolešću ili smrtonosnim uvjetima prve crte bojišta – svi se mole.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. I meni je žao svih nevinih od drvosjek komentara 2
  2. porezoPrimci naredboDavci ŠEFovi od aluzija komentara 0
  3. VLASNITVO I UPRAVLJANJE NJIME - ius gubernandi od petarbosni4 komentara 3
  4. Ne prestanete li s „pomirbom“, zakrvit ćemo se još i više od Feniks komentara 14
  5. kobna diktatura ŠEFovanja - ažuriranje 2017-08-16 od aluzija komentara 0
  6. naređenje/izvršenje (a za NE poslušnost kažnjavanje) od aluzija komentara 0
  7. Vlada treba služiti građanima od Mucke komentara 0
  8. Porez na nekretnine u RH je agresija mainstream političara-na daljinski iz EU, na hrvatske građane i RH od ppetra komentara 13
  9. Sloboda je tu! A gdje smo mi? od boltek komentara 9
  10. enciklopedija ažuriranja (nacrt) od aluzija komentara 0
  11. Ustaško-revijalna komponenta proslave „Oluje“ izmještena iz Knina u Slunj od Feniks komentara 7
  12. Hrvatska je narodna demokracija, u čemu postoji kontinuitet posljednjih 45 godina od Zoran Oštrić komentara 14
  13. Godina 1941. za nas još nije završila, dok je za svijet godina 2050. već započela od Zoran Oštrić komentara 8
  14. ŠEFovi i paraŠEFovi od aluzija komentara 0
  15. Stanje Hrvatske Politika od AlexD komentara 0
  16. Sad je već sigurno: bliži se kraj ere benzinskih automobila od Zoran Oštrić komentara 26
  17. ŠEF NE MORA... a zašto zločesto nešto uradi od aluzija komentara 0
  18. gramatika ŠEFizma (vladavine ŠEFova) od aluzija komentara 1
  19. Krstičević i MORH, programom proslave"Oluje"napadaju Predsjednicu i hrvatske branitelje od ppetra komentara 2
  20. sutra zar neću biti živ od aluzija komentara 1
  21. VLASNIŠTVO od petarbosni4 komentara 1
  22. Preko ministra obrane Krstičevića, Plenković ruši „Inicijativu triju mora“ i K.G.Kitarović, jer smetaju njemačkim interesima od ppetra komentara 13
  23. Ukrasti Ubiti... hranu od aluzija komentara 0
  24. mene čovjeka spasi od aluzija komentara 1
  25. znanje za konkretni rad od aluzija komentara 0

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 0
  • Gostiju: 83

Novi korisnici

  • gived
  • AlexD
  • Voltron
  • IMOTA MORLAK
  • pzbunj