Tagovi

Lepa li si Breno!

?Ja sam Jugoslovenka!?

?O?i su mi more jadransko, kose su mi klasje panonsko, setna mi je duša slovenska
ja sam Jugoslovenka! ?, 90-ih je pjevala Fahreta Živojinovi? poznatija kao Lepa Brena. Danas, dvadeset godina kasnije Brena se sprema nakrcati zagreba?ku Arenu u kojoj ?e razdragana rulja ( muška i ženska ) zajedno s njom u glas priznati kako su svi oni jedna Jugoslovenka. Možemo Brenu svrstati pod turbo folk ili narodnu glazbu, sasvim je svejedno. Malo po malo ta vrsta muzike ukorijenila se u naše društvo i nije neki bauk kao prije par godina. Ono što Breni predstavlja problem je njeno slikanje 1993. u uniformi vojske Republike Srpske.

Je li Brena, ina?e ro?ena u Tuzli agresorima pjevala ?Ja sam bre Srpkinja? ili je i njima širila ideju o Jugoslovenstvu sasvim je nebitno. I može Fahreta tvrditi kako je to u?inila da bi spasila svog oca i može to ?ak biti i živa istina, ?injenica je da mi kao narod još nismo zaboravili rat i još dugo vremena niti ne?emo. Što je u kona?nici sasvim normalno. Pri?ati kako treba nastaviti dalje i kako trebamo širiti bratstvo i jedinstvo lako je nama koji u ratu nismo prakti?ki ništa izgubili. Re?i da krenu dalje i zaborave na prošlost onima koji su u ratu ostali bez najbližih ili uništili vlastito zdravlje brane?i domovinu malo je teže.

Kako ipak nastaviti dalje?

Kao što sam rekao, postoje ljudi koji su ratom nepovratno pogo?eni i ?iji su životi prakti?ki uništeni. Pri?e o ratu prenose se poput bajki iz davnina. Sa koljena na koljeno. Odre?eni broj ( prema mojem skromnom mišljenju preveliki broj ) današnje djece koja nisu ratom bila niti približno zahva?ena preko pri?a svojih roditelja ve? razvija svojevrsnu mržnju prema svemu što ima srpski prefiks. Kako to sprije?iti? Pa dovo?enje pjeva?ke zvijezde za koju se vežu pri?e o suradnji i podržavanju kolja?a iz rata zasigurno nije dobar korak.

Apsolutno sam protiv svakih zabrana. Osobno ne bih imao ništa protiv da jedan Bora ?orba do?e u Hrvatsku. Ako ima svoju publiku neka uživaju. Ja o njemu nemam lijepo mišljenje, ali mislim da je glupo o?ekivati od 4 i pol milijuna ljudi da razmišlja jednako kao i ja. Me?utim, pokazali smo da možemo živjeti sa zabranama. I to ne prema bilo kome, ve? prema našem državljaninu, osobi koja je branila ovu zemlju.

Lepa li je Thompsonova Brena...

Uz Marka Perkovi?a Thompsona tako?er se vežu neugodne pri?e. Pjesma ?Jasenovac i Gradiška Stara? obilježila je njegovu karijeru. Pojavljivanje ustaških simbola na njegovim koncertima omogu?ilo mu je dobivanje titule fašista i ustaše. U medijima se stvorila slika o njemu kao o kvaritelju mladeži i promicatelju negativnih vrijednosti. I kako smo to odlu?ili riješiti? Represijom. Ako te mediji ne vole i postoji odre?eni broj ljudi kojima si se zamjerio svojim ponašanjem i pjesmama ne?eš više nigdje lako dobiti dozvolu za održavanje koncerata.

I tako Thompson ve? par godina proživljava zabrane, odga?anje i premještanje koncerata zbog jednog kiksa koji je istinu na volju ogroman, ali opet.... I dok Thompson bude ganjao papire i dozvole za održavanje koncerta u pulskoj Areni, Lepa Brena i desetak tisu?a fanova u onoj mla?oj zagreba?koj Areni u glas ?e pjevati kako Mile voli disko i kolo šumadinsko.

Tko je bolji?

Na kraju se ?ovjek prosto mora zapitati po ?emu se razlikuju Lepa Brena i Marko Perkovi? Thompson? Za oboje se vežu neugodne pri?e iz prošlosti, a jednoga kažnjavamo dok drugoj otvaramo sva vrata. Tko je tu lud, tko zbunjen, a tko normalan? Busamo se u prsa demokracijom, a zapravo od nje imamo jako malo. Kako u politi?kom, tako i u svakom drugom pogledu.

Vrijeme kao melem za rane nije najbolji lijek za rane uzrokovane ratom, me?utim jednom ?e se morati zaboraviti na prošlost i krenuti dalje koliko god to teško bilo. Prošlost svakoga, pa tako i nas može samo ko?iti. Je li dolazak Lepe Brene pravi potez ili nije? Procijenite svatko za sebe. Ono što je dobro i pozitivno u ?itavoj pri?i jest mogu?nost odabira – i?i ili ne i?i na koncert.

?etnikuša ili Majka Tereza?

Bez obzira na naše osobno mišljenje o Fahreti Živojinovi? i bez obzira na to je li ona zadnji ljudski šljam ili svetica samom zabranom njenog dolaska ne?e se ništa posti?i. Tko voli Lepu Brenu slušat ?e je i dalje,a tko je želi žarko vidjeti posjetiti ?e neku susjednu zemlju u kojoj ne?e nai?i na zabrane. Sama zabrana ne?e posti?i ništa osim kratkotrajne satisfakcije u onih koji su tu zabranu izvojevali, ali u kona?nici ne?e se promijeniti ništa.

I baš zato što se zabranama ne?e i ne može ništa promijeniti ?udi me što smo se odlu?ili za takav na?in 'kažnjavanja' na neki na?in nepodobnih umjetnika kao što je Thompson. I sve dok ovo društvo ne zauzme jedan na?elni stav prema vrijednostima i moralu kojem težimo dolazak jedne Brene, Bora ?orbe ili Thomspona predstavljati ?e problem. Ako za jedne vrijede jedna pravila, a za druge neka sasvim deseta logi?no je o?ekivati nezadovoljstvo i nemire.

U nadi da ?emo kao društvo ubrzo na?i zajedni?ke vrijednosti i moral kojem trebamo težiti pozdravljam vas pozdravom ?Za dom spremni! jer ja sam Jugoslovenka...?.

Piše :
Alen Be?irovi?
alen_becirovic@hotmail.com

Komentari

Nek Lepa peva, muzike nam

Nek Lepa peva, muzike nam treba,
mnogo više... neg nasušnog nam hleba.
Nek suknjica kratka i uzdignute sise,
trgnu nam organe ... da više nam ne vise.

A traktoristi jadni... što metropoli prilaze,
u očima vlade... grdne su nakaze.
Uzet će im traktore...skinuti kotače,
neka selo rida...neka selo plače.

Nek prodaju krave, volove nek peku,
mnogo im je bolje ...od hodanja po dreku.
Poticaji idu... zna se....uvijek kome,
za njih i u crkvi... zvona stalno zvone.

Tko je glasao

Prije par dana slušali smo

Prije par dana slušali smo i čitali o Thomsonu, koji je osim "simbola hrvatstva" postao eto i "simbol borbe za demokraciju" jer "nikakve zabrane koncerata nikome u demokratskoj državi ne smiju postojati".
Danas manje više ti isti uz blago promijenjenu retoriku (jer ne smiješ baš urlati za zabranu kada si tri dana ranije urlao protiv zabrana) demonstriraraju i skupljaju potpise protiv Lepe Brene.
S obzirom da je najtraženiji pojam na hrvatskom googlu u 2008. godini bio ni više ni manje nego Ceca hoće li ti isti skupljati potpise protiv Googla, interneta....?

Mi u Hrvatskoj trenutno stvarno nemamo većih problema od MTP i Brene? Npr. zbog čega danas traktoru jurišaju na Zagreb.... bit će da dolaze i oni na koncert?

Tko je glasao

Sve skupa je licemjerno, je

Sve skupa je licemjerno, je je Brenin koncert najvljen prije više od mjesec dana. Pobuna je krenula tek kad je objavljeno da je koncert rasprodan. Valjda su sočekivali da će neslavno propasti, pa će se onda naslađivati. Međutm, kad se pokazalo da Hrvati vole Brenu, odlučili su prosvjedovati. Potpuno besmisleno, jer su obavljene financijske transakcije,velika lova je u igri i nema nazad.

Tko je glasao

a vjerojatno je bitno

a vjerojatno je bitno pitanje i iskorištavanje arene koja sad očajnički mora pokazati kako je ona potrebna i kako je iskorištena.

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

bit će da dolaze i oni na

bit će da dolaze i oni na koncert?

Pa možda hočeju ugodno spojit sa korisnim. Nikad se nemre znat.

Tko je glasao

temeljna razlika između

temeljna razlika između thompsona i lepe brene je u tome što je thompson tražio koncert na javnom prostoru dok lepa brena traži u dvorani koja funkcionira po principu profitabilnosti

nije uopće sporno da li thompsonu treba dati pjevati, neka si on zakupi arenu ili stadion pa neka se dere koliko god hoće ali sam protiv toga da to radi na trgu (jednako kao i da to proba napraviti lepa brena), što se tiče umjetničnog dojma njih dvoje su meni u istoj kategoriji

Tko je glasao

temeljna razlika između

temeljna razlika između thompsona i lepe brene je u tome što je thompson tražio koncert na javnom prostoru dok lepa brena traži u dvorani koja funkcionira po principu profitabilnosti

ovdje se nalazi bitna razlika i po pitanju financija
kada je koncert u nekoj dvorani (čija funkcija i jeste uglavnom za sportske i koncertne događaje) tada kartu plaća onaj koga to zanima i koji je voljan platiti određenu sumu za neki događaj
ostali, koje ne zanima taj koncert još nešto i profitiraju jer dio novca od karata ide u budžet grada
što se tiče koncerta na javnom prostoru ili trgu, tada trošak ne plaćaju direktno posjetitelji već ukoliko je u organizaciji grada, tada plaćaju i oni koje koncert ne zanima, a također se ne mogu služiti tim javnim prostorom, npr. tramvaji ne voze, a poslije koncerta ostane jako puno smeća koji se opet pokupi o trošku gradskih obveznika
vrlo je sporno takvo organiziranje koncerata na trgovima jer postoje mjesta predviđena za sportske i glazbene događaje od dvorana do stadiona, zašto da se generira trošak, kad se nešto i može zaraditi, a ujedno ne uskraćivati one koje koncert ne zanima

Tko je glasao

@seneka, točno tako,

@seneka, točno tako, korištenje javnog prostora kao što je trg ide na trošak gradskih obveznika i uznemirava one koje nečije urlanje i kreveljenje ne zanima.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Trgovi i ulice su mjesta

Trgovi i ulice su mjesta pojavljivanja, susretanja i okupljanja građana i građanki gdje oni neposredno između sebe razmjenjuju robu (trguju) ili riječi (komuniciraju). U demokraciji to znači da čak i manjina od jedan može javno komunicirati s većinom i da je javni prostor dostupan svima pod jednakim uvjetima. Drugim riječima, funkcija javnog prostora je pojavljivanje i komunikacija slobodnih i jednakih građanki i građana u pluralitetu njihovih različitih individualnosti.

Potpuno suprotno ovomu su, primjerice, obraćanja vođa puku (obično s nekog od uzdignutih prozora ili balkona) ili spektakli u kojima demos postaje publika koja aklamacijom odobrava poruke ili izvedbu izvođača. Takva jednosmjerna komunikacija je upravo negacija izvorne, demokratske i pluralne, svrhe javnog prostora. Štoviše, tu je na djelu (zlo)uporaba javnog prostora, koja uglavnom služi demonstraciji sile (kol'ko nas ima!) i tiranije kao njoj svojstvenog oblika vlasti.

Prvi i posljednji politički čin svake tiranije jesu uzurpacija i negacija javnog prostora kao mjesta komunikacije slobodnih i jednakih u pluralitetu njihovih pojavnosti. Zanimljivo je analizirati lik i djelo MPT u tom kontekstu. Naime, njegov performans je sračunat na podjelu demosa (domoljubi/izdajice) pri čemu se oni koji ga aklamacijom pozdravljaju (spremni!) međusobno prepoznaju kao isti/identični/jedno tijelo. Oni/one drugi/druge su izdajice, ali apstraktni (jer se nisu niti pojavili), tj. mogu biti bilo koji arbitrarno označeni objekt.

Ova vrlo reducirana analiza možda može baciti dodatno svjetlo na fenomen "ispolitiziranosti" nastupa MPT na javnim prostorima. Jasno je da nju, iz čisto komercijalnih motiva, hrani sam izvođač, ali s druge strane, vidimo da se ona temelji na puno dubljim razlozima koji s glazbom nemaju direktne veze. Dapače, moguće je pretpostaviti da je MPT zapravo samo pogodan medij kroz koji se ta esencijalna proturječnost određenja političkog (prijatelj/neprijatelj ili moć/nemoć) najjasnije može iščitati.

nemesis

ps
Fenomen Lepe Brene sam po sebi nema ni izdaleka ovakav politički naboj. On ga, što je jako zanimljivo, zadobija tek u relaciji s fenomenom MPT i zbilja bi valjalo istražiti i objasniti taj odnos.

nemesis

Tko je glasao

Nemesis, što misliš o ovom

Nemesis,

što misliš o ovom koncertu na newyorškom Times Square-u?

A što misliš o ovom koncertu na Piazza San Giovanni u Rimu?

Ili o ovom lijepom koncertu na londonskom Trafalgar Square-u?

Jesu li to sve ustaše? Jesu li to sve činovi svake tiranije tj. uzurpacija i negacija javnog prostora kao mjesta komunikacije slobodnih i jednakih u pluralitetu njihovih pojavnosti?

Tko je glasao

@hdz-ekonomija Ad

@hdz-ekonomija

Ad Razlike

Jesu li ovi izvođači simboli domoljublja vs. izdajstva, odnosno, da li se na ovim javnim nastupima provodi diferencijacija na "nas" i "njih"? Ne bih se kladila u to. Javni koncerti koje si ovdje pokazao imaju isključivo kulturnu funkciju (radi se specifično o pop kulturi), jer glazba kao oblik umjetničkog izražavanja jest dio kulture. Koncerti MPT su pak primarno mjesto okupljanja istomišljenika kojima glazba služi kao pogonsko gorivo za iskazivanje političkog stava (a taj se zna) kojeg ne mogu i ne znaju artikulirati na drugačiji način.

Ad Sličnosti

Primjeri koje si dao su odlična ilustracija i potvrde teze Hannah Arendt (na koju se oslanjam u svom komentaru) da masovno društvo (neki analitičari koriste i pojam društvo spektakla) potiskuje i destruira političko. I tu je nebitno da li se radi o masovnoj kulturi ili demonstraciji sile ili bilo kojoj drugoj vrsti spektakla. Bitno je da se javni prostor komunikacije slobodnih i jednakih građanka i građana pretvara u "arenu" uniformiranog (jednoumnog) javnog mnijenja meljući i unificirajući pluralnost mišljenja koja je temelj demokratske politike.

Disclaimer: Nisam uspjela prepoznati o kojim se izvođačima konkretno radi, tako da dio u kojem govorim o manifestaciji pop kulture uzmite s mojom rezervom (iako se po brojnosti publike da zaključiti da je u pitanju netko jako popularan, bez obzira na vrstu glazbe ili umjetnosti koju izvodi).

nemesis

nemesis

Tko je glasao

Koncerti MPT su pak

Koncerti MPT su pak isključivo mjesto okupljanja istomišljenika kojima glazba služi kao pogonsko gorivo za iskazivanje političkog stava (a taj se zna) kojeg ne mogu i ne znaju artikulirati na drugačiji način.

Znači, Thompsonovi koncerti nisu glazbeni koncerti, tamo se ne svira, pjeva, pleše? :)
Ovo se nije govorilo ni u Centralnom komitetu. :)
Minus zbog kršenja pravila pollitika.com jer se totalitarno razmišljanje maskira pod činjenicu. :)
Pretpostavljam da bi drugarica bila i protiv hippie okupljanja u Central Parku koji je također javni prostor komunikacije slobodnih i jednakih građanka i građana, obzirom na poruke koje su tamo odaslane, vezane uz podjele na "nas" i "njih".

Bitno je da se javni prostor komunikacije slobodnih i jednakih građanka i građana pretvara u "arenu" uniformiranog (jednoumnog) javnog mnijenja meljući i unificirajući pluralnost mišljenja koja je temelj demokratske politike.

Možda da drugarica koji put prošeće svjetskim gradovima i trgovima u tim gradovima, pa će uvijek vidjeti da se negdje održava neki koncert, festival, parada, fešta, okupljanje raznoraznog tipa....zato to i jesu gradovi, i upravo se po tome razlikuju od selendri.

Tko je glasao

Tvoj je problem

Tvoj je problem @hdz-ekonomijo (kao i mnogih drugih u Hrvatskoj, uostalom) što zbog svojeg provincijalizma ne razlikuješ političke i kulturne manifestacije. To je i razumljivo, s obzirom na dominantne elemente ruralne svijesti kojoj je vrhunac političkog makljaža u lokalnoj birtiji, a vrhunac kulture cirkuska šatra na obližnjoj ledini. Zato i jeste toliko zadrti kad je u pitanju nastup MPT. Derneci koje on organizira se i svode na te dvije dimenzije spojene u jedno. Urbano (sa svojim multikulturalnim i pluralno demokratskim obilježjima) se u Hrvatskoj brani posljednjim snagama i, bojim se, da neće izdržati.

nemesis

nemesis

Tko je glasao

Tvoj je problem

Tvoj je problem @hdz-ekonomijo (kao i mnogih drugih u Hrvatskoj, uostalom) što zbog svojeg provincijalizma ne razlikuješ političke i kulturne manifestacije. To je i razumljivo, s obzirom na dominantne elemente ruralne svijesti kojoj je vrhunac političkog makljaža u lokalnoj birtiji, a vrhunac kulture cirkuska šatra na obližnjoj ledini. Zato i jeste toliko zadrti kad je u pitanju nastup MPT. Derneci koje on organizira se i svode na te dvije dimenzije spojene u jedno. Urbano (sa svojim multikulturalnim i pluralno demokratskim obilježjima) se u Hrvatskoj brani posljednjim snagama i, bojim se, da neće izdržati.
uh, koliko mržnje. znači, mi kojimo volimo thompsona se uglavnom tučemo po birtijama i hodamo po cirkuskim šatorima, a povremeno odemo na thompsonov koncert kako bi te dvije stvari spojili u jedno?
to je možda ono kakvima bi nas ti i tebi slični htjeli prikazati, ili doživljavati. teško je vama shvatiti da vam onaj pojam "primitivni, polupismeni desničari" prolazi sve teže i teže. i čini mi se da vas to gadno straši, ali nikako da shvatim zašto, iako mi se u zadnje vrijeme čini da polako nazirem razloge.
vidiš, pravo na slušanje thompsona nije samo pravo na slušanje glazbe prema vlastitom odabiru. to je i poruka svima koji smatraju da će nam ponovno odredjivati što smijemo a što ne smijemo slušati, kao što su radili u ex jugi. poruka kojom se kaže da se nikada, nikada više nećemo dovesti u situaciju da nam se milicijski pendreci lome po ledjima ako pjevamo vilu velebita, koliko god to koštalo.
upisi poput ovog tvog stvoreni su za raspirivanje mržnje. pod maskom lažne demokracije i gradjanskih sloboda, nastoji se sebi osigurati sva prava, a drugima ih oduzeti. i sve dok je takvih razmišljanja, nema tog mosta koji će nas spojiti, na žalost, čak i u onim dobrim stvarima gdje bi doista trebali biti spojeni.

Tko je glasao

@diana majhen Žao mi je da

@diana majhen

Žao mi je da ne razumiješ o čemu pišem i što pišem. Ne vjerujem da ne bi shvatila, kad bi se malo potrudila. S obzirom da smo u mediju pisane komunikacije, još uvijek imaš priliku (ali sumnjam da ti je stalo) pažljivo pročitati, ako ne sve moje komentare o fenomenu MPT, onda barem ove ovdje. Naglasit ću još jednom da o glazbi i tekstovima koje izvodi MPT govorim isključivo u kontekstu socioloških i političkih dimenzija konkretnog fenomena.

Primjećujem i kod tebe i kod drugih fanova tendenciju da obrćete argumente druge strane tako da kad netko kaže da je ta glazba kič i da MPT reve, dotičnom/dotičnoj odgovarate da mu smeta Markovo "domoljublje" (a uz to ide i ljubav prema vjeri i obitelji), a kad netko u pitanje stavi činjenicu da se taj vrijednosni okvir uzima kao razlikovni kriterij za "dobre" i "loše" Hrvate, onda se pozivate na slobodu izražavanja. Zašto vam je toliko teško jasno i glasno reći tko ste i za kakvu političku i kulturnu zajednicu se zalažete? Bojim se da sve vaše političke lamentacije (progone nas, zabranjuju nas, ne daju nam itsl.) služe samo tomu da ne dođete u priliku čuti odgovor na ovo pitanje.

No pravu ćud rigidne krajnje desnice (zadrtih fanova MPT) otkrivate u trenutku kad vam uobičajeno izvrdavanje i obrtanje teza, u granicama civilizirane i demokratične rasprave, ne daje očekivani efekt (izražen u samozadovoljnom "eh, jesmo im ga"). To je ćud pojedinca/pojedinke stopljene u jedno tijelo koje ukida sve individualne razlike i čiji udovi udaraju ubojitije od pojedinačnih šaka. Imputirati meni mržnju prema ljudima zbog njihovog glazbenog ukusa, ne samo da je krajnje nepošteno i nekorektno, nego je dodatno (optužba za lažnu demokratičnost) i poticanje tijela da konačno diferencira i obračuna sa svim remetilačkim, stranim i drugačijim.

nemesis

nemesis

Tko je glasao

Žao mi je da ne razumiješ

Žao mi je da ne razumiješ o čemu pišem i što pišem. Ne vjerujem da ne bi shvatila, kad bi se malo potrudila. S obzirom da smo u mediju pisane komunikacije, još uvijek imaš priliku (ali sumnjam da ti je stalo) pažljivo pročitati, ako ne sve moje komentare o fenomenu MPT, onda barem ove ovdje. Naglasit ću još jednom da o glazbi i tekstovima koje izvodi MPT govorim isključivo u kontekstu socioloških i političkih dimenzija konkretnog fenomena.
ma, naravno da razumijem. znam čitati i "čitati".
Primjećujem i kod tebe i kod drugih fanova tendenciju da obrćete argumente druge strane tako da kad netko kaže da je ta glazba kič i da MPT reve, dotičnom/dotičnoj odgovarate da mu smeta Markovo "domoljublje" (a uz to ide i ljubav prema vjeri i obitelji), a kad netko u pitanje stavi činjenicu da se taj vrijednosni okvir uzima kao razlikovni kriterij za "dobre" i "loše" Hrvate, onda se pozivate na slobodu izražavanja.
fino. onda pretpostavljam da ti neće biti problem naći neki moj upis ovdje u kojem sam napisala nekome da mu smeta markovo domoljublje, nakon što je on napisao da ne voli njegove pjesme. to je notorna neistina, jer sam mišljenja da o ukusima ne vrijedi raspravljati i da svatko ima pravo misliti kako thompson nije dobar pjevač, isto kao što ima pravo misliti da on to jeste. takodjer, ukoliko netko stavi u pitanje "činjenicu" da se taj vrijednosni okvir uzima kao razlikovni kiterij za "dobre" i "loše" hrvate, bit će mi te osobe žao, jer ću pomisliti da se vjerojatno iz nekog razloga svrstava u "loše" hrvate. inače, takve podijele su u biti prilično smješne, jer "dobri" i "loši" hrvati ne postoje, postoje dobri i loši ljudi. a da ću se uvijek pozivati na slobodu izražavanja, bez daljnjeg. ne samo kad je thompson u pitanju, nego kad god i gdje god se radi o pokušajima uskraćivanja te slobode.
Zašto vam je toliko teško jasno i glasno reći tko ste i za kakvu političku i kulturnu zajednicu se zalažete? Bojim se da sve vaše političke lamentacije (progone nas, zabranjuju nas, ne daju nam itsl.) služe samo tomu da ne dođete u priliku čuti odgovor na ovo pitanje.
što si u stvari htjela reći ovim upisom? ja jako dobro znam i tko sam i što sam i nikada to ne skrivam, niti imam razloga za skrivanje, niti to ikada pokušavam. mislim da daleko veći problem imaju oni koji ne znaju tko su i što su. kada to jednoga dana uspiju shvatiti, možda onda usput i shvate da je sloboda doista sloboda samo onda ako je sloboda za sve. govora, pisanja, pjevanja, čega god. sve dok to ne shvate, bit će "mi" i "oni". ne "dobri" i "loši", da ne bude zabune, samo "mi" i "oni".
btw, nema tog odgovora od koga bih ja bila u strahu, bilo da je u pitanju moja osobnost, moja politička opredjeljenost ili bilo što drugo. mene je jako, jako teško uplašiti.

Tko je glasao

@diana majhen Ne razumiješ,

@diana majhen

Ne razumiješ, jer me u protivnom ne bi svrstala u mrzitelje i zatirače slobode. A kad se ispusti ta vrsta crnila, onda je prilično jasno da se ispuštač/ica našla u grdnoj opasnosti/strahu (ili se barem tako osjetio/osjetila).

takodjer, ukoliko netko stavi u pitanje "činjenicu" da se taj vrijednosni okvir uzima kao razlikovni kiterij za "dobre" i "loše" hrvate, bit će mi te osobe žao, jer ću pomisliti da se vjerojatno iz nekog razloga svrstava u "loše" hrvate. inače, takve podijele su u biti prilično smješne, jer "dobri" i "loši" hrvati ne postoje, postoje dobri i loši ljudi.

Ne znam da li da ovu rečenicu shvatim kao nepažnju, jer si njome potvrdila sve uvide do kojih sam došla promatrajući i analizirajući fenomen MPT (i još ih pojačala stavom da je isti vrijednosni okvir ujedno kriterij po kojem se razlikuju dobri od loših ljudi) ili kao tvoju samo-legitimaciju. Ako je ovo drugo, onda mi nije jasno čemu prepirka oko MPT? Idemo onda raspravljati da li su dom, vjera i obitelj takve vrednote (da li su to uopće vrednote ili se ipak radi o preferencijama) na kojima bi se ljudi mogli i trebali razlikovati na dobre i loše ili na nas i njih, kako ti kažeš. I tko je tako odlučio?

Ta bi nas rasprava možda dovela i do odgovora na pitanje tko su to "svi" čiju slobodu podrazumijeva osoba koja dobre i loše, nas i njih razlikuje po kriteriju prihvaćanja doma, vjere i obitelji kao vrhovnih vrednota. Vidiš, @dialna majhen, opet si slobodu izražavanja stavova pobrkala s razlikovanjem ljudi prema osobnim vrednotama koje zastupaju. Ti svakako imaš pravo zastupati koje god osobne i/ili grupne preferencije, ali tko sam ja ili bilo tko drugi da ti kažem da si ti zato loš čovjek ili da mi te je zato žao? Naravno, vrijedi i obratno: tko si ti ili bilo tko drugi da žališ mene ili me proglašavaš lošim čovjekom zato jer ne dijelim tvoje vrijednosne preferencije?

Kad bismo se mogle/mogli dogovoriti što su vrednote/vrijednosti koje su nam zajedničke (razlikujući ih od preferencija, tj. osobnih vrijednosti), odnosno, univerzalne i/ili takve koje nas drže zajedno, a ne razdvajaju, onda bi ovakvih šumova u komunikaciji bilo znatno manje. Onda bismo zaista govorili/e o slobodi svih i bilo bi nam puno jasnije tko čiju slobodu ograničava ili niječe i zašto.

nemesis

nemesis

Tko je glasao

Ne razumiješ, jer me u

Ne razumiješ, jer me u protivnom ne bi svrstala u mrzitelje i zatirače slobode. A kad se ispusti ta vrsta crnila, onda je prilično jasno da se ispuštač/ica našla u grdnoj opasnosti/strahu (ili se barem tako osjetio/osjetila).
nemesis, ovakve "psihoanalize" ne služe ničemu, osim zatupljivanju eventualne diskusije. kao prvo, nikakvo "crnilo" ja ispustila nisam. da jesam, vidjelo bi se, vrlo jasno. nadalje, već sam ti napisala da mene nije lako uplašiti. al obzirom da se ne poznajemo osobno, možeš mi vjerovati na riječ, ne vjerovati ili provjeriti. kako god.
Ne znam da li da ovu rečenicu shvatim kao nepažnju, jer si njome potvrdila sve uvide do kojih sam došla promatrajući i analizirajući fenomen MPT (i još ih pojačala stavom da je isti vrijednosni okvir ujedno kriterij po kojem se razlikuju dobri od loših ljudi) ili kao tvoju samo-legitimaciju. Ako je ovo drugo, onda mi nije jasno čemu prepirka oko MPT? Idemo onda raspravljati da li su dom, vjera i obitelj takve vrednote (da li su to uopće vrednote ili se ipak radi o preferencijama) na kojima bi se ljudi mogli i trebali razlikovati na dobre i loše ili na nas i njih, kako ti kažeš. I tko je tako odlučio?
naravno da nije riječ o nikakvoj nepažnji. ono što sam napisala, to i mislim. ja inače tako radim, rijetko ostavljam prostora za povlačenje, iz razloga što vjerujem da znam kojim putem idem. dom, vjera, obitelj? ništa negativno, ništa što bi za bilo koga predstavljalo opasnost. za nekoga vrednote, za nekoga baš i ne. al u svakom slučaju, ništa loše.
Ta bi nas rasprava možda dovela i do odgovora na pitanje tko su to "svi" čiju slobodu podrazumijeva osoba koja dobre i loše, nas i njih razlikuje po kriteriju prihvaćanja doma, vjere i obitelji kao vrhovnih vrednota. Vidiš, @dialna majhen, opet si slobodu izražavanja stavova pobrkala s razlikovanjem ljudi prema osobnim vrednotama koje zastupaju. Ti svakako imaš pravo zastupati koje god osobne i/ili grupne preferencije, ali tko sam ja ili bilo tko drugi da ti kažem da si ti zato loš čovjek ili da mi te je zato žao? Naravno, vrijedi i obratno: tko si ti ili bilo tko drugi da žališ mene ili me proglašavaš lošim čovjekom zato jer ne dijelim tvoje vrijednosne preferencije?
ja bih prije rekla da si ti pobrkala neke stvari općenito na ovoj temi. riječ je samo i isključivo o slobodi izražavanja, sve ostalo su nijanse o kojima možemo diskutirati, ali u toj diskusiji sigurno nisu primarne. možda u nekoj drugoj. i trebam li ja sto puta ponavljati da ne dijelim hrvate na "loše" i "dobre", pogotovo ne ovisno o tome priznaju li navedene vrijednosti kao istinite, da bi ti shvatila o čemu ja govorim?
inače, ja nisam nigdje napisala da žalim tebe. napisala sam, ponavljam:
takodjer, ukoliko netko stavi u pitanje "činjenicu" da se taj vrijednosni okvir uzima kao razlikovni kiterij za "dobre" i "loše" hrvate, bit će mi te osobe žao, jer ću pomisliti da se vjerojatno iz nekog razloga svrstava u "loše" hrvate.
ako si se tu pronašla, to bi bio tvoj problem, jer ja te imenovala nisam.
Kad bismo se mogle/mogli dogovoriti što su vrednote/vrijednosti koje su nam zajedničke (razlikujući ih od preferencija, tj. osobnih vrijednosti), odnosno, univerzalne i/ili takve koje nas drže zajedno, a ne razdvajaju, onda bi ovakvih šumova u komunikaciji bilo znatno manje.
točno.
Onda bismo zaista govorili/e o slobodi svih i bilo bi nam puno jasnije tko čiju slobodu ograničava ili niječe i zašto.
meni je to jasno i bez tih dogovora, što ne znači da ih smatram nebitnim. no, ajmo zdravo seljački:
ukoliko ti npr hoćeš slušati lepu brenu (molim, samo primjer) a ja sam mišljenja da joj ne treba dopustiti nastup u hrvatskoj iz razloga što je bodrila četnike u vrijeme dok su ubijali po našoj zemlji, to će ostati moje mišljenje. ja neću tebi pokušati osporiti tvoje pravo da ju slušaš. kao što vidiš, stvari su vrlo jednostavne, nema potrebe da ih zakompliciramo.
p.s. jesi uspjela u medjuvremenu pronaći neki moj upis koji bi potvrdio ono za što si me optužila? da ponovimo
fino. onda pretpostavljam da ti neće biti problem naći neki moj upis ovdje u kojem sam napisala nekome da mu smeta markovo domoljublje, nakon što je on napisao da ne voli njegove pjesme.

@skviki, tnx na lijepom mišljenju

Tko je glasao

Diana Majhen, Neke stvari

Diana Majhen,

Neke stvari treba reći kratko i jasno!Pokvarena si kao pojam pokvarenosti.Nemoj se dalje trudiiti!Cijeli tvoj daljnji trud da nešto argumentiraš glede teme svodi se na bijednu ekvilibristiku.Zato ušuti i stidi se zbog namjerne gluposti.

Tko je glasao

Diana Majhen, Neke stvari

Diana Majhen,
Neke stvari treba reći kratko i jasno!Pokvarena si kao pojam pokvarenosti.Nemoj se dalje trudiiti!Cijeli tvoj daljnji trud da nešto argumentiraš glede teme svodi se na bijednu ekvilibristiku.Zato ušuti i stidi se zbog namjerne gluposti.

kada bi meni netko ovakav došao pomoći, ozbiljno bih se zabrinula za sebe :smajlićkojisevaljaodsmijeha:
doista konstruktivan doprinos diskusiji :D
jel to sve što možeš, znaš i usudiš se? i nije baš nešto ;)

Tko je glasao

@diana majhen Ne bavim se

@diana majhen

Ne bavim se psihanalizom tvojih komentara, nego logičkom analizom i interpretacijom njihova sadržaja. Nažalost, moram primijetiti da ni u ovom posljednjem nisi pokazala da ti je logika jača strana kad se radi o nečem što shvaćaš duboko osobno (o tvojoj hrabrosti ne mogu suditi, ali je simptomatično da su ti je puna usta kad ti ponestane argumenata). Kad se to nekome dogodi, odnosno, kad joj/mu postane teško čitati i pisati s razumijevanjem, dakle, logički, onda je zaista krajnji čas za psihoanalizu. Da se krivo ne razumijemo, nitko nije imun na takva stanja.

nemesis

nemesis

Tko je glasao

Ne bavim se psihanalizom

Ne bavim se psihanalizom tvojih komentara, nego logičkom analizom i interpretacijom njihova sadržaja. Nažalost, moram primijetiti da ni u ovom posljednjem nisi pokazala da ti je logika jača strana (o tvojoj hrabrosti ne mogu suditi, ali je simptomatično da su ti je puna usta kad ti ponestane argumenata). Kad se to nekome dogodi, odnosno, kad joj/mu postane teško čitati i pisati s razumijevanjem, dakle, logički, onda je zaista krajnji čas za psihoanalizu.
ti se ne baviš psihoanalizom mojih komentara, nego se pokušavaš baviti psihoanalizom moje ličnosti a o načinu na koji to radiš bolje da ne napišem ništa, kako ne bih morala samoj sebi udijeliti minus radi prostačenja. nisu meni, kao što kažeš, puna usta moje hrabrosti, nego je tebi puna tipkovnica jadnih pokušaja kojima me pokušavaš uvjeriti da ja jesam u strahu. od koga bih to trebala biti u strahu, nemesis? život je jedan, iskoristiš ga onako kako misliš da treba i da je ispravno. a znaš kako se kaže, hrabar čovjek umire jednom, kukavice tisuću puta. i to je sva mudrost. pa me u buduće molim te poštedi projekcija nekih eventualnih svojih osjećaja na moju ličnost, pogotovo ne tisuću puta.
po pitanju argumenata u našoj, nazovimo ju tako, dikusiji, ja još uvijek čekam tvoj "argument" koji bi trebao doći u vidu citiranja nekog mog upisa ovdje kojim sam nekome napisala da mu smeta markovo domoljublje, zato što je taj netko napisao da ne voli njegove pjesme. ovo je već treći put da te molim da priložiš taj svoj "argument", al odgovora po tom pitanju s tvoje strane nema.
toliko o tome kome su ponestali argumenti.

Tko je glasao

@diana majhen kako si

@diana majhen

kako si krenula, bojim se da bi se uskoro i za revolver mogla mašiti :-)) Šalu na stranu i da ti konačno odgovorim na tvoje pitanje. Ja sam napisala ovo:
Primjećujem i kod tebe i kod drugih fanova tendenciju da obrćete argumente druge strane tako da kad netko kaže da je ta glazba kič i da MPT reve, dotičnom/dotičnoj odgovarate da mu smeta Markovo "domoljublje" (a uz to ide i ljubav prema vjeri i obitelji), a kad netko u pitanje stavi činjenicu da se taj vrijednosni okvir uzima kao razlikovni kriterij za "dobre" i "loše" Hrvate, onda se pozivate na slobodu izražavanja.
Uglavnom mi je kao referentni okvir poslužio ovaj tvoj komentar:
http://pollitika.com/lepa-li-si-breno#comment-150066
U njemu sve vrvi od diferenciranja na "vas" i "nas" po kriteriju slušanja i pohađanja nastupa MPT. Štoviše, moju kritiku MPT nastupa eksplicitno si nazvala mržnjom. Čitatelji i čitateljice neka sami/same prosude koja je to vrsta "argumentacije" kojom se brani sloboda izražavanja MPT-a.

nemesis

nemesis

Tko je glasao

Priznajem da si se mogla

Priznajem da si se mogla naći osobno pogođenom, jer sam tako (neprecizno) formulirala rečenicu i sad mi je žao zbog te generalizacije. Međutim, na tebe konkretno se odnosi ovaj drugi (boldani) dio. Da nisam daleko od istine, potvrđuje i ovaj tvoj komentar (ne da mi se sad pretraživati stare komentare):
http://pollitika.com/lepa-li-si-breno#comment-150066
U njemu sve vrvi od diferenciranja na "vas" i "nas" po kriteriju slušanja i pohađanja nastupa MPT. Čitatelji i čitateljice neka sami/same prosude koja je to vrsta "argumentacije" kojom se brani sloboda izražavanja MPT-a.

točno, rečenica je formulirana na način da se svatko onaj tko voli thompsona mora naći osobno pogodjen. no, ok, ajmo sada na na ovo drugo.
kažeš ti
a kad netko u pitanje stavi činjenicu da se taj vrijednosni okvir uzima kao razlikovni kriterij za "dobre" i "loše" Hrvate, onda se pozivate na slobodu izražavanja.
ja ću se uvijek pozivati na slobodu izražavanja, u ovom konkretnom slučaju, na svoju slobodu da mogu otići na thompsonov koncert. to je potpuno neovisno o tome koji kriterij se uzima kao baza za njegovu eventualnu zabranu, prema stvarnom stanju stvari. što znači, ti se (npr) možeš osjećati iz nekog razloga pogodjena njegovim koncertom, onim što on pjeva ili bilo čim drugim, no sve dok to nije zakonom zabranjeno, nemaš nikakvo pravo da mi na temelju svojih osjećaja uskraćuješ moje pravo na taj koncert. naravno, vrijedi i obrnuto.
a da si daleko od istine, potvrdjuje tvoj upis
...Zato i jeste toliko zadrti kad je u pitanju nastup MPT
http://pollitika.com/comment/reply/6402/150061
dakle, ti si bila ta koja je prva napravila podijelu na "vas" i "nas". jel ti sada jasna i moja reakcija?

Tko je glasao

@diana majhen kao što si u

@diana majhen

kao što si u međuvremenu mogla vidjeti, iz komentara sam povukla prvi dio kojeg si citirala, jer sam shvatila da se nemam zašto ograđivati od onog što sam napisala. Međutim, tebi uzburkane emocije i dalje onemogućavaju sabrano čitanje i pisanje. Budući da te razumijem, rado ću te podsjetiti: eksplicitno sam rekla da se bavim sociološkim i političkim aspektima fenomena MPT. To ne znači da ću se suzdržavati kritizirati njegov glazbeni izričaj, ali isto tako neću osporavati ukus njegovih obožavatelja.

Ono što hoću osporavati jest zlonamjerno imputiranje onima koji nemamo taj ukus i ne pohađamo takve nastupe da smo mrzitelji, lažni demokrati, četnikofili, protivnici slobode izražavanja itd. Korištenje takvih metoda diskvalifikacije obožavatelje i obožavateljice MPT (uključujući i predstavnike nekih braniteljskih udruga) IMHO čini zadrtima. Pa ako je to podjela na vas i nas, nije mi žao da sam na suprotnoj strani.

nemesis

nemesis

Tko je glasao

kao što si u međuvremenu

kao što si u međuvremenu mogla vidjeti, iz komentara sam povukla prvi dio kojeg si citirala, jer sam shvatila da se nemam zašto ograđivati od onog što sam napisala. Međutim, tebi uzburkane emocije i dalje onemogućavaju sabrano čitanje i pisanje. Budući da te razumijem, rado ću te podsjetiti: eksplicitno sam rekla da se bavim sociološkim i političkim aspektima fenomena MPT. To ne znači da ću se suzdržavati kritizirati njegov glazbeni izričaj, ali isto tako neću osporavati ukus njegovih obožavatelja.
opet psihoanaliza? nemesis, od kada si ti osoba koja zna i koja uopće treba nešto znati o tome kakve su moje emocije, jesu li uzburkane ili nisu i imam li ih uopće uključene u ovoj diskusiji?
a pravo na kritiku naravno da imaš, kao i svi mi ostali kada je bilo što u pitanju, ja to nigdje nisam osporavala. i sve je ok dok ni ti to isto ne osporavaš meni.
Ono što hoću osporavati jest zlonamjerno imputiranje onima koji nemamo taj ukus i ne pohađamo takve nastupe da smo mrzitelji, lažni demokrati, četnikofili, protivnici slobode izražavanja itd. Korištenje takvih metoda diskvalifikacije obožavatelje i obožavateljice MPT (uključujući i predstavnike nekih braniteljskih udruga) IMHO čini zadrtima. Pa ako je to podjela na vas i nas, nije mi žao da sam na suprotnoj strani.
da razjasnimo odmah, da kasnije ne bi došlo do nesporazuma.
kažeš li ti to da se thompsonovi obožavatelji (iako mi je ta riječ doista nesvrsishodna, ja volim njegove pjesme, ali se ne mogu nigdje vidjeti kako nešto ili nekoga obožavam) koriste zlonamjernim imputiranjem svega što si gore navela, ili kažeš da postoje neki koji se time koriste? morala bi biti jasnija kod ovakvih stvari, ukoliko želiš da te se ispravno shvati.
jer, naravno da postoje neki, kao što uvijek i svugdje postoje neki, ne samo kada je thompson u pitanju. ali je velika razlika izmedju nekih i svih.
za mene to nije podijela, ne smatram da su oni koje ne vole thompsona četnofili, protivnici slobode izražavanja i što već ne. jednostavno imaju drugačiji glazbeni ukus. i nemam ništa protiv ama baš nikoga tko ne voli thompsona i njegove pjesme, sve dok taj netko ne počne tražiti zabranu za isto.
ne znam koja je podijela, jer, ponavljam, nisam ju ja prva napravila, nego ti.
eto, nadam se da je ovo bilo dovoljno jasno.

Tko je glasao

Ono što hoću osporavati

Ono što hoću osporavati jest zlonamjerno imputiranje onima koji nemamo taj ukus i ne pohađamo takve nastupe da smo mrzitelji, lažni demokrati, četnikofili, protivnici slobode izražavanja itd.

A zašto ne navedeš citate u kojima se vrši to zlonamjerno imputiranje? :)

Ovo je otprilike sukus mojih stavova:

1. Onaj koji se zalaže za zabranu koncerata nevezano za izvođača ili istu opravdava - lažni demokrat i protivnik slobode izražavanja
2. Onaj koji se zalaže za zabranu koncerata M.Perkovića Thompsona ili istu opravdava dok istovremeno nema ništa protiv nastupa Lepre Bene - lažni demokrat i protivnik slobode izražavanja, te četnikofil

Ako se u navedenom pronalaziš, tvoj problem. Meni su obe skupine (pod 1. i pod 2.) neprihvatljive, s tim da prve karakterizira totalitarnost u razmišljanju, a druge manje ili više prikriveno četnikovanje. Nitko od "naših" sigurno nije spominjao ni ukuse ni pohađanja bilo kakvih koncerata.

Tko je glasao

Prvi put: Ne seri,budalo!

Prvi put:

Ne seri,budalo!

Tko je glasao

Makar se dnevnik bavi LB ti

Makar se dnevnik bavi LB ti uporno skrečeš na MPT-a.

Izvrdavaš na sve moguče načine se izjasnit.

Jel odobravaš dozvolit nastup LB?

Jel odobravaš zabranu nastupa MPT-a?

Tko je glasao

Upoznal sam Dianu Majhen ko

Upoznal sam Dianu Majhen ko inteligentnu, tolerantnu i potpuno emancipiranu osobu. Taj dojam je njezina komunikacija na pollitika.com samo potvrdila.

Do sad nisam primjetil da je ikog proglasila lošom osobom i to joj predbacivati je podlo.

Tko je glasao

Dtčn gspđ Dn,

Dtčn gspđ Dn, vjk m nšt lš z rć drgm, p čk vrjđt.

Btn d vlč sb, svj dh, svg sn.

Tko je glasao

Nemesis, Tvoj je problem

Nemesis,

Tvoj je problem @hdz-ekonomijo (kao i mnogih drugih u Hrvatskoj, uostalom) što zbog svojeg provincijalizma ne razlikuješ političke i kulturne manifestacije.

Naglasit ću još jednom da o glazbi i tekstovima koje izvodi MPT govorim isključivo u kontekstu socioloških i političkih dimenzija konkretnog fenomena.

Ovo gore i sljedeče je si ti pisala.

Primjećujem i kod tebe i kod drugih fanova tendenciju da obrćete argumente druge strane tako da kad netko kaže da je ta glazba kič

U jednom se predbacuje MPT da su njegovi koncerti politički a na drugoj se to svrstava u kič.

Kaj se tiče predbacivanja drugima zbog glazbenog ukusa se je tu ljude nazivalo ustašama, šovinistima i rasistima.

Sad se radi o LB i njezinom ponašanju za vrjeme agresije na Hrvatsku i upitnost njezinog nastupa zbog toga.

Tko je glasao

Nemesis, Ti i neki drugi u

Nemesis,

Ti i neki drugi u svojoj zasljepljenosti još nisi shvatila da se ljudi ne slažeju da jedna osoba koja je moralno podržavala agresora dobi dozvolu za nastupanje u Zagrebu a na drugoj strani se ne dozvoljava i osporava nastupanje jednog hrvatskog pjevača.

Jel bi ta žena pridonjela kulturnom uzdizanju intelektualnog sloja ljudi koji svoju političku kulturu ne izgrađuju u lokalnoj birtiji?

Tko je glasao

Primitivni ad hominem

Primitivni ad hominem urbano-rasistički upis prepun govora mržnje, stoga minus.

Tko je glasao

Kukljica, Čiji je prostor

Kukljica,

Čiji je prostor koji se financira od poreznih novcih svih građana Zagreba?

Na primjer: arena ili dvorana Lisinski

Tko je glasao

da prostiš, za taj koncert

da prostiš, za taj koncert će (kao i za druge) arena grdnu lovu skeširat, i ne radi se tu o nikakvoj usluzi breni nego o razmjeni usluge za lovu.
romantiziraš bezveze, a ovdje se radi o čistom kapitalizmu.

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

ovdje se radi o čistom

ovdje se radi o čistom kapitalizmu.

Tu se radi o emocijama tisuče ljudi od kojih su neki ko djeca preživljavali strahote. No kaj se tiče kapitala, nije svako spreman za par kuna skinut gača , naguzit se i bacit svoje dostojanstvo u smeče.

Tko je glasao

Ma pusti, Skviki, to je tako

Ma pusti, Skviki, to je tako kad su ti isti birali komunjaru na vlast. Mislim da će sljedeći Brenin koncert biti u komunjarskom Vukovaru, već bude novi gradonačelnik to organizeral, po uzoru na Bandića.

My Soul

Tko je glasao

Zanimljivo, ti uopće pojma

Zanimljivo, ti uopće pojma nemaš o čemu pričaš, nego si plaćeni provokator.

Kako objašnjavaš činjenicu da u Zg nastupaju i Brena i Thompson u malom vremenskom razmaku a gradonačelnik kojeg pljuješ - Bandić odrađuje svoj mandat u vremenu trajanja oba koncerta?

Mislim zagovaraš thompsona, pljuješ po breni, krivi su ti komunjare ( čitaj SDP i Bandić), a isti taj bandić je odobrio koncert tvog "svetog" thompsona.

Objasni mi taj fenomen, molim te-

Tko je glasao

Vrlo jednostavno

Vrlo jednostavno objašnjenje, MPT-a je pustio svirati kako bi pridobio neodlučne glasače, a Brena mu vjerojatno prirasla srcu.

My Soul

Tko je glasao

@Skviki, ispravi me ako

@Skviki, ispravi me ako griješim, ali zagrebačka Arena nije izgrađena samo od poreznih novcih svih građana (i građanki) Zagreba, već od od poreznih novcih svih poreznih obveznika RH, ali je njeno upravljanje i ako hoćeš eksploatacija povjerena lokalnoj upravi i samoupravi.

Potpuno je drugačije sa javnim površinama i trgovima koji su kao opće dobro dostupni svim garađankama i građanima koji se žele njime koristiti, uz predhodnu suglasnost policije, a ne lokalne uprave, dok su koncertne dvorane koje su u privatnom, gradskom, ili koncesionarskom vlasništvu prvenstveno komercijalni objekti za čije je korištenje uz dozvolu policije potrebna i suglasnost vlasnika, ili njihovih pravnih zastupnika.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Kukljica, Daj ti meni reči

Kukljica,

Daj ti meni reči koga predstavljaju pravni zastupnici, prije nego ti odgovorim.

Tko je glasao

@Skviki, neznam dali će te

@Skviki, neznam dali će te zadovoljiti odgovor da su pravni zastupnici osobe koje zastupaju nečiji interes. Pravni zastupnici ne moraju biti iz redova odvjetnika, to su recimo kod maloljetnih osoba njihovi roditelji ili skrbnik.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Kukljica, Dobro znaš na kaj

Kukljica,

Dobro znaš na kaj sam mislil i nemoj tak. U sve kaj je izgrađeno su novci svih građana Hrvatske. Znači da je to naše i od nikog drugog, a oni koji određuju šta se kome daje na upotrebu su dobili naš mandat i zastupaju sve građane a ne samo jednu skupinu.

Jedan zastupnik koji je dobil naj više glasova, zastupa i one koji ga nisu birali.

Tko je glasao

@Skviki prijatelju ni slovca

@Skviki prijatelju ni slovca protiv

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

kada je koncert u nekoj

kada je koncert u nekoj dvorani (čija funkcija i jeste uglavnom za sportske i koncertne događaje) tada kartu plaća onaj koga to zanima i koji je voljan platiti određenu sumu za neki događaj

Hm, da, ali hrvatskom branitelju Thompsonu nije dopušteno nastupiti u Hrvatskoj (Umag i Pula) u prostorima koji nisu javni, dok je četničkoj agitatorici Leproj Beni to u Hrvatskoj dopušteno.

Ne uočavaš ništa čudno? :)

Tko je glasao

Čudno je jedino koliko se

Čudno je jedino koliko se ovdje insistira na na Breni kao četničkom propagatoru, što je potpuno krivo i tendeciozno.
Nisam nikad bila niti sam ljubitelj Brene i njezine muzike. Međutim, stvarno mi je bolesna teza na kojoj se ovdje insistira. Ako se baš hoće praiti Brena i njena karijera, vrhunac je bio pred sam rat. Onda je naglo prekinuta početkom rata, kada je nestala je sa scene.
Vratila se tek poslije rata, ali su je onda potjerali.
Koliko pratim njezine nastupe, oni su ideološki prilično neodređeni, za razliku od Thompsonovih.

Tko je glasao

Moralno i medijski je

Moralno i medijski je podržala agresora na BiH i Hrvatsku.

Nema šta tražit u Hrvatskoj. Nek pjeva onima koji smatraju da je postupila pravilno.

Tko je glasao

Moralno i medijski je

Moralno i medijski je podržala agresora na BiH i Hrvatsku
Baš s tim dijelom se ne slažem. Moj dojam je da ona nije podržavala. Nije ni bunila, ali nije ni podržavala.
Zdravko Čolić je po tom pitanju puno upitniji, jer je on došao u takvu Srbiju iz Sarajeva, dakle on je to odabrao i uvjetno podržavao. Za njega se nije nitko bunio. Održao je mislim 3 potpuno rasprodana koncerta u Zagrebu bez i jednog prosvjeda.
S druge srane Brena se tamo našla i jednostavno povukla. I sad nam ona smeta. Ma dajete nemojte.

Tko je glasao

Meni ona ni malo ne smeta i

Meni ona ni malo ne smeta i značo mi ko i svaka druga nepoznata osoba.

Moje mišljenje je da ona nema kaj tražit na našoj pozornici.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. VLASNITVO I UPRAVLJANJE NJIME - ius gubernandi od petarbosni4 komentara 1
  2. Ne prestanete li s „pomirbom“, zakrvit ćemo se još i više od Feniks komentara 12
  3. kobna diktatura ŠEFovanja - ažuriranje 2017-08-16 od aluzija komentara 0
  4. naređenje/izvršenje (a za NE poslušnost kažnjavanje) od aluzija komentara 0
  5. Vlada treba služiti građanima od Mucke komentara 0
  6. Porez na nekretnine u RH je agresija mainstream političara-na daljinski iz EU, na hrvatske građane i RH od ppetra komentara 13
  7. Sloboda je tu! A gdje smo mi? od boltek komentara 9
  8. enciklopedija ažuriranja (nacrt) od aluzija komentara 0
  9. Ustaško-revijalna komponenta proslave „Oluje“ izmještena iz Knina u Slunj od Feniks komentara 7
  10. Hrvatska je narodna demokracija, u čemu postoji kontinuitet posljednjih 45 godina od Zoran Oštrić komentara 14
  11. Godina 1941. za nas još nije završila, dok je za svijet godina 2050. već započela od Zoran Oštrić komentara 8
  12. ŠEFovi i paraŠEFovi od aluzija komentara 0
  13. Stanje Hrvatske Politika od AlexD komentara 0
  14. Sad je već sigurno: bliži se kraj ere benzinskih automobila od Zoran Oštrić komentara 26
  15. ŠEF NE MORA... a zašto zločesto nešto uradi od aluzija komentara 0
  16. gramatika ŠEFizma (vladavine ŠEFova) od aluzija komentara 1
  17. Krstičević i MORH, programom proslave"Oluje"napadaju Predsjednicu i hrvatske branitelje od ppetra komentara 2
  18. sutra zar neću biti živ od aluzija komentara 1
  19. VLASNIŠTVO od petarbosni4 komentara 0
  20. Preko ministra obrane Krstičevića, Plenković ruši „Inicijativu triju mora“ i K.G.Kitarović, jer smetaju njemačkim interesima od ppetra komentara 13
  21. Ukrasti Ubiti... hranu od aluzija komentara 0
  22. mene čovjeka spasi od aluzija komentara 1
  23. znanje za konkretni rad od aluzija komentara 0
  24. povjerovati NE moramo od aluzija komentara 0
  25. ŠEFovi zastupnici vijećnici od aluzija komentara 3

Tko je online

  • Elnino
  • tenor

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 2
  • Gostiju: 37

Novi korisnici

  • gived
  • AlexD
  • Voltron
  • IMOTA MORLAK
  • pzbunj