Tagovi

Koncert istine o Hrvatskoj

HVIDRA koja u svojim njedrima krije i njeguje najbolje od ustaštva, organizira tobože dobrotvorni koncert, kako bi se pla?ala obrana "hrvatskih generala" koji su, osim Marka?a za kojeg nemama podataka, izuzetno imu?ni ljudi koji su zna?ajni imetak stekli za vrijeme rata.
Koncert u Spaladium areni u Splitu 13. 06. 2010. održan je pod geslom "Za istinu!", a sami organizatori i probrani izvo?a?i, od MPT pa nadalje, su upravo garanti "istine, samo istine i ni?eg osim istine".

Svakom pametnom u državi Hrvatskoj je i prije održavanja koncerta bilo jasno da ?e on biti ustaški dernek par excellence, mjesto na kojem ?e se sramotiti hrvatsko ime.
I bi tako, letjele su ru?ice u zrak na fašisti?ki pozdrav, orilo se ZDS, nosile se ustaške kape i druga obilježja, klicalo se pravomo?no osu?enim ratnim zlo?incima, kojima je nota bene bilo namijenjeno i 30 % sredstava prikupljenih na koncertu .... a tek govorancije usmjerene protiv suda u den Haagu, ali i protiv doma?eg pravosu?a, koje se drznulo suditi "herojima a ne zlo?incima".
A HRT je kao javni servis sve to uredno prenosila, da op?instvo ne bi ostalo prikra?eno za "istinu".
MORH je sa svoje strane pružio puni doprinos, odobravaju?i na koncertu nastup vojnoj postrojbi ...

Od službenih hrvatskih vlasti nitko nije pojma imao što ?e se doga?ati na "koncertu", jer brojni ?lanovi te vlasti na svim razinama su poklonici "umjetnosti" MPT, a zapravo ustaštva.
Koncert je završio, na njemu se doga?alo ono što su pametni ljudi znali da ?e se doga?ati, a sad dva dana nakon koncerta evo osude od najvišeg hrvatskog vrha, evo drvlja i kamenja, paz' sad', prvenstveno po HRT, jer ona je trebala prekinuti koncert ve? pri prvom "disonantnom" tonu ili govoru, jer naravno televizijski gladatelji onda ne bi vidjeli sve ono što se tamo doga?alo.
Sve me to pomalo podsje?a na svojedobno "zaustavljanje Reutersa".

Dakle njih ne smeta ono nedopustivo što se tamo doga?alo, njih smeta što je to vidio svijet, njih smeta to što ?e iz tog svijeta uslijediti reakcije, poneka snažna zvu?na pljuska državnom vrhu, a bogami i mogu?nost da se poglavlje o pravosu?u u pretpristupnim pregovorima i ne otvori, a da nam za to ne budu krivi Slovenci, ve? promocija fašizma popularizirana putem javne televizije.

Badava je sada provoditi istrage u MORH-u, badava ?ak da i Vukeli? podnese ostavku, badava bacanje drvljem i kamenjem na HRT, badava sve, ako u državi ne postoji politi?ka svijest i volja da se fašizam suzbija, ako ne postoji volja da se i kroz zabrane javnih nastupa onih ?iji nastupi su redovito obilježeni incidentnim situacijama poput ove na koncertu "Za istinu!"
Što re?i na sve brojnije komemoracije inspirirane "Bleiburgom" koje se održavaju pod pokroviteljstvom najviših vlasti i uz pozamašne nov?ane injekcije, kad se pod ustaškim barjacima šepire najviši državni dužnosnici, drže?i govore kojih se ne bi postidio nijedan od govornika u Splitu.

Eskalaciji ustaštva pogodovao je Tu?manov režim, pa bi vlasti kona?no morale prionuti provo?enju detu?manizacije i deustašizacije hrvatskog društva po uzoru na denacifikaciju provedenu u Njema?koj poslije 2. Svjetskog rata.
A to se ne može posti?i donošenjem Deklaracije o DR niti "guranjem" branitelja u Ustav RH.

Komentari

Najbolje je da uz U stavimo

Najbolje je da uz U stavimo i zvijezdu petokraku, a sve oko velikog grba, tako da i jedni i drugi budu sretni.

Nostalgija za starim vremenima i slavom -- uvijek dobrima i uvijek čuvenom -- se neće maknuti tako lako.

Tko je glasao

A zašto i bi? Gore od ovog,

A zašto i bi? Gore od ovog, mislim, ne može!

Tko je glasao

Ponovno se u Hrvatskoj

Ponovno se u Hrvatskoj priređuje predstava ustaša i partizana.Najprije ovaj koncert,pa zatim Hebrangovo "pogrebno d.o.o.",pa zatim ustavne promjene i pitanje duplog glasanja manjina,sve začinjeno kvazisindikalnom scenom.Zašto su se svi kvislinzi uključili u ovaj dvadesetogodišnji igrokaz kojeg je "zgodno" upotrebio FT za osvajanje vlasti i svih mogućih društvenih privilegija?
Da ne vidimo najbitnije!:Ustavne promjene kojima se jača neovisnost HNB-ea i način kojim će se izglasavati državni proračun.To je totalna prevara svih građana.To je potvrda Jacinog neoapsolutizma i zaštita lopovskih novopečenih tajkuna.
HNB je do sada bila vrlo neovisna institucija jer je kreirala protuustavnu monetarnu politiku kojom se iznevjerio narod RH jer u Ustavu postoji glavna odrednica da je RH socijalna država.Ona je radila po "dogovoru" s MMF-om,od samog početka,po nalogu svih dosadašnjih vlada i saborskih zastupnika.Dvadesetogodišnja politika HDZ-ea je dokazala da je ta stranka prtuustavna jer je dopuštala i sugerirala ovakav monetarni kriminal kojime je uništena domaća industrija.Kako im je to uspjelo?Zbog masovne krivoobrazovanosti.Stvaranjem mita o ljudima viših vjerskih i moralnih vrijednosti ta stranka opasnih namjera je mobilizirala svoje stanovništvo na prihavačanje ideje da je jedino rat moguće riješenje za stvaranje države blagostanja.Tako je ta stranka postala uskoro stranka teških posljedica.Ti,"kolonizatori" sebe žele opravdavati i prikazivati kao nosioce nekih viših moralnih,duhovnih,političkih i socijalnih vrijednosti da bi prikrivali svoj privredni organizirani kriminal kojeg više ne mogu skrivati od očiju javnosti.

Ili bi bilo bolje da pojasnim budući obrazac ponašanja "kolonizatora":Vladavina jednog manjeg djela naroda nad drugim,većinskim djelom,koji je svojim postupcima veoma udaljen od težnja većine uvijek doživi svoj kraj.To nije posljedica jačanja naroda kao oponenta.To je posljedica gubitka interesa.Ljudi i žene ne vide svoj interes.Dosadašnji oportunisti koji sačinjavaju većinu stanovništva prestaju sa svojom "aktivnošću",idu na skupljanja potpisa i time konačno,iako politički izmanipulirani,daju nam na znanje da nisu baš toliko prilagodljivi ali su i dalje povodljivi u svom vjerovanju da oni čine baš 100% dobru stvar.Ali ni to nije najbitnije.Bitno je povijesno ponavljanje .Kolonizirani narodi prestaju vjerovati u kolonizatorske mitove da su kolonizatori angažirali sebe i "svoj" novac u pravične i moralne svrhe.
Oni uviđaju da su žrtve financijskog interesa.
Zemlje(njihove vladajuće strukture) koje su stekle "nezavisnost" kao glavne isprike za neuspjeh uzimaju prošlost,u našem slučaju samoupravni socijalizam.
Zaključak:Nekada su "kolonizatori" (npr. Austrougarska,Kraljevina SHS,tzv.NDH,SFRJ) stvarali slične mitove,danas ih stvaraju "kolonizirani" tj. njihove korumpirane vladajuće elite koje prikrivaju svoje pravo lice.
Bitno je da ne nasjedamo na jednu te istu predstavu.Ta predstava ima preskupu cijenu ,a loš program.Scenarij je vrlo predvidiv.Sada je bitno uočiti njihove buduće poteze.Oni će kočiti svaki pokušaj razvoja slijedećoj garnituri parlamenta.Važno je uočiti tko ovdje,mislim na opoziciju, ima poštene namjere,a da se ne radi o "dobrom i glupom".Treba nam "mudri i dobar".Mnogim mitomanima je mjesto u Remetincu,a ne po raznim udrugama.Oni žele ostaviti dojam da su opasni.Jadni su.Boje se budućih dana.To je istina.

Tko je glasao

HNB je do sada bila vrlo

HNB je do sada bila vrlo neovisna institucija jer je kreirala protuustavnu monetarnu politiku kojom se iznevjerio narod RH jer u Ustavu postoji glavna odrednica da je RH socijalna država.

Pretpostavljam da bi dizanje tečaja na recimo 10-11 kn za euro, i shodno svih rata kredita s valutnom klauzulom, uz naravno ostajanje plaća na istom nivou (jer je "kriza") bilo definicija socijalne države...?

Baci malo pogled preko plota, u Srbiji je dinar odavno prešao 100 za euro, a ne tako davno je bio ispod 80: koliko su tamo ljudi sretni, jednostavno su oduševljeni time, naročito oni koji sami sebi ne mogu dati plaću koliku žele (tj. svi osim direktora, vlasnika firmi itd).

Stvaranjem mita o ljudima viših vjerskih i moralnih vrijednosti ta stranka opasnih namjera je mobilizirala svoje stanovništvo

Inače u to nitko ne vjeruje još od 1993. Ljudi glasaju za HDZ iz sasvim drugih razloga (konzervativizam, tradicionalizam).

Shvatimo već: blagostanje je uvijek tek motivacija, san, cilj. Govori se o američkom snu, a ne o realnosti.

Tko je glasao

bravo, uglavnom se slažem.

bravo, uglavnom se slažem. velika manipulacija i opet nasjedaju - te, valjda, ni pet ratova ne bi opametilo!

Tko je glasao

@feniks, prozivas me vec

@feniks,

prozivas me vec dugo i precesto, te me oznacujes s onim sto nisam. Samo da ti pojednostavim: ja sam samo HRVAT, "domesticus vulgaris", kako me mater ucila i caca odgojia, a ti i takovi mozete pridjeve i atribute dodavati kakogod i kadgod hocete...... vama na volju.....zato sam se i borio, da svatko moze reci sto mu je na dusi, dok mi ne dira BOGA, MATI I DOMOVINU.

Budi mi veseo i zdrav,
--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

I ti nam budi veseo i zdrav

I ti nam budi veseo i zdrav u ovoj lijepoj Hrvatskoj za koju si se borio.Vjerojatno je tebi dobro i ispunili su ti se svi snovi.Ima nas koji, iako volimo svoju domovinu,tek što nismo crkli od gladi,razočarenja i poniženja.Ti brkaš domovinu i politiku.Da li moram, da dokažem da je i ja volim, trpiti da mi lopovi i nepošteni i falši domoljubi seru po glavi?

Tko je glasao

@rmarino69 Što vrijedi da

@rmarino69
Što vrijedi da si Hrvat
kršćanin smjerni vjeri predan
mržnjom ako zboriš
tek odmazde žedan

Što vrijedi da si Hrvat
ako po ljubavi Hrvat nisi
jer za nju ako samo mrziš
protiv Hrvatske i ti si!

Ljubica Duić-Jovanović

Tko je glasao

" @feniks, samo to sto sam

"
@feniks,

samo to sto sam HRVAT vrijednost je po samome sebi. Mrznje nemam niti ju gajim, a ti iscitavaj stogog/kajgod/cagod/stagod zelis....na tebi je, to sam ti izborio....., a moji sinovi ce ako treba/triba/isce se i opet. HRVAT sam i ljubim i ljubljen sam i to mi daje MIR.

Budi mi zdrav i veseo,

Crni
--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

samo to sto sam HRVAT

samo to sto sam HRVAT vrijednost je po samome sebi. Mrznje nemam niti ju gajim, a ti iscitavaj stogog/kajgod/cagod/stagod zelis....na tebi je, to sam ti izborio....., a moji sinovi ce ako treba/triba/isce se i opet. HRVAT sam i ljubim i ljubljen sam i to mi daje MIR.
A za silnu vrijednost si se izborio, ja sam isto Hrvat, a da se uopće za to nisam borio, čak me je ponekad i sram radi nekih od vas, tako prirodno obdarenih, da vam ni škole s programima za one s posebnim potrebama ne mogu pomoći.
A i meni si vidim nešto izborio, hvala ti, nisi trebao.
U svemu tome što si mi izborio izbuši rupu da se može nataknuti na obreznjak Sulejmana Veličanstvenog, jer to upravo toliko vrijedi.
Kao i sve drugo što od tebe dolazi.

Tko je glasao

@feniks, odgovorio bih ti,

@feniks,

odgovorio bih ti, ali ne razumijem napisano. Kojim se to jezikom sluzis?

Budi mi dobar,
--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

rmarino69, koliko znam po

rmarino69, koliko znam po pravilima pollitike.com pisani tekst mora biti čitljiv i pisan na hrvatskom jeziku (koji je ovo jezik?) inaće slijedi ban :):):)

grdi

Tko je glasao

tekst mora biti čitljiv i

tekst mora biti čitljiv i pisan na hrvatskom jeziku (koji je ovo jezik?) inaće slijedi ban
Grdi, bogati, a "inaće" koji je ovo jezik?

leddevet

leddevet

Tko je glasao

To ti je onako iz gušta

To ti je onako iz gušta :):):)

pozdrav,
grdi

Tko je glasao

A da zamoliš onog malog od

A da zamoliš onog malog od suside Ane, onaj iz butige od letronike, da ti, da prostiš, metne Firefox sa "speling ćekerom" za rvatski jizik.

leddevet

leddevet

Tko je glasao

leddevet aj ti to objani

leddevet aj ti to objani otočanima i ovdi nama koji nemamo nikakva osječaja za meko i tvrdo c. uvik moram upotrijebit pravila, a to mi se često ne da (ili neda). Isto mi se ne da pičit u Wordu pa pribacivat ovde iako to ovde ljudi rade.

lip pozdrav,
grdi

Tko je glasao

Imaš onda dvi mogućnosti,

Imaš onda dvi mogućnosti, ili da kreneš govorit talijanski jer tamo nema ni Č ni Ć (i neće te jebat neka takva pravila) ili da si metneš Firefox (kako san ti gori i napisa) i odustaneš od blesavog Internet Explorera (onda nema potrebe pribacivat iz Worda).

Pozdrav i mirno more

leddevet

leddevet

Tko je glasao

u slavoniji se to zove meko

u slavoniji se to zove meko Č

ZAGOR

Tko je glasao

Feniks je poput jednog od

Feniks je poput jednog od onih redikula koje svako selo ima, nakon početne zbunjenosti i zgražanja okoline pretvaraju se u simpatične bezazlene pojave često sa velikom dozom samilosti spram njih.

"Ljudi praštaju sve osim iskrenosti" - A.G Matoš

Tko je glasao

* rmarino69 Čet, 17/06/2010

* rmarino69 Čet, 17/06/2010 - 05:47 [Protiv]
* jelenska Čet, 17/06/2010 - 06:49 [Protiv]
* Istinoljub Čet, 17/06/2010 - 09:08 [Protiv]
* ppetra Čet, 17/06/2010 - 09:12 [Protiv]
* kukljica Čet, 17/06/2010 - 09:24 [Protiv]
* gale Čet, 17/06/2010 - 09:36 [Protiv]
* Bert Kovac Čet, 17/06/2010 - 10:42 [Protiv]
* ZAGOR Čet, 17/06/2010 - 12:10 [Protiv]
* mrak Čet, 17/06/2010 - 13:27 [Protiv]

Rabični čopor s kerovođom mrakom na djelu.
Mrače protiv si, a ako si protiv mene, onda si i protiv predsjednika Josipovića, on se izjasnio jednako kao i ja.

Tko je glasao

on se nije izjasnio niti

on se nije izjasnio niti SLIČNO kao ti, dapače

Tko je glasao

on se nije izjasnio niti

on se nije izjasnio niti SLIČNO kao ti, dapače
Je, u pravu si, izrazio je svoje divljenje očaran ustaškim dernekom u Splitu.

Tko je glasao
Tko je glasao

ti si totalno prolupo,u

ti si totalno prolupo,u hrvatskoj nema ustaša
to što ti branitelje domovinskog rata smatraš ustašama govori o tebi tko si
da hrvatska jeste ustaška država nebi je svijet priznao
tebe očito to najviše muči

ZAGOR

Tko je glasao

Klapa "Za istinu!": *

Klapa "Za istinu!":

* rmarino69 Čet, 17/06/2010 - 05:47 [Protiv]
* jelenska Čet, 17/06/2010 - 06:49 [Protiv]
* Istinoljub Čet, 17/06/2010 - 09:08 [Protiv]
* ppetra Čet, 17/06/2010 - 09:12 [Protiv]
* kukljica Čet, 17/06/2010 - 09:24 [Protiv]
* gale Čet, 17/06/2010 - 09:36 [Protiv]
* Bert Kovac Čet, 17/06/2010 - 10:42 [Protiv]

Mrače, gdje si, pridruži se "časnom" društvu u zbornom pjevanju.

Tko je glasao

Mrč, gdj s, prdrž s

Mrč, gdj s, prdrž s "čsnm" drštv zbrnm pjvnj.
"Moralna vertikala" pridružila se zbornom pjevanju.
Nisam ni za trenutak pomislio da neće.

Tko je glasao

Čuj, dragi moj @Feniks,

Čuj, dragi moj @Feniks, već sam napisao jednom da Te ovdje nema - trebalo bi Te izmisliti. Ti si mi stvarno unikat ovog portala, nešto kao "lero" ili "August".
Što se tiče zbornog pijevanja:
Ima jedan dobar srpski film gdje jedan o likova u bolnici (znaš valjda kakvoj; poznate su Ti...:):):):)) "objašnjava" kako je stigao u bolnicu i zašto.
Kaže drug:"... nisu hteli da zborno pevaju, pa sam ih malo pofajto benzinom! Eeeeh, daa viiiidiš kaaaaako su peeeevali...."

Ja znam da bi Ti nas vrlo rado "pofajto benzinom" i upalio zippo, ali umrijet ćeš prije nego li se tebi ostvari ta želja. Znači - ništa od zbornog pjevanja.

Što ste orgijali nad nama - orgijali ste!

Tko je glasao

Vidim na politici sve po

Vidim na politici sve po starom, feniks nam se javlja iz šume videći u svima koji drugačije razmišljaju ustašoide, nacionaliste i što već ne, a sve što se ne slaže s njegovim pogledom na povijest tj. sa teorijom urote vrijeđa. Ali njemu ni ne zamjeram tako su ga naučili.

Ja zamjeram onome koga bih trebao zvati predsjednikom na sramotnom pritisku na javnu televiziju koja bi trebala biti slobodna i demokratska. Josipoviću kao smeta to što se daje potpora i financijska pomoć ljudima koji su optuženi za ratni zločin, a nije mu smetalo kad je u predizbornoj kampanji primao podršku od osuđenog ratnog zločinca Tihomira Blaškića, čija mu je potpora bila na naslovnici web stranice. Licemjerno da ne može biti licemjernije.

A što se tiče međunarodne zajednice oni nam nemaju pravo reći ni slova neka samo pogledaju u svoje dvorište, neka pogledaju izbore za EU parlament, izbore u Nizozemskoj, Belgiji, Austriji, Mađarskoj, Francuskoj, Češkoj, Poljskoj... Ako je to EU za koju bih ja trebao glasati, onda kažem ne. I ako je to čovjek kojeg bih ja trebao zvati predsjednikom ja kažem ne.

Tko je glasao

Istinoljub. Smatras li se

Istinoljub. Smatras li se Hrvatom? Zelis li dobro Hrvatskoj? Ako zelis, onda ces se morati odreci Mirka Norca, covjeka osudjenog za osobnu eliminaciju civila. Jer mora ti biti jasno da Hrvatska samo ZAJEDNO moze ici naprijed i oni ljeviji i oni desniji i oni skrupulozniji i oni beskrupulozniji, a to se nece moci dogoditi dokle god ce barem 50% populacije biti zgrozena idejom da se velica takva osoba zvana Mirko Norac, umjesto da bude opce prezrena kao i politika koja je stajala iza njega.

Na stranu stara komunjara Feniks i njegovo antihrvatstvo, no ako stojis iza Norca, nisi nista bolji od njega, vec si samo dio unistenja Hrvatske. Pa tako, svi vi sto se ste dali minus dnevniku, stojite li iza Mirka Norca, covjeka koji je osobno vrsio fizicke eliminacije civila? Ako da, postoji problem i Feniks je u pravu. Ako ne, stjerat cemo svi skupa Feniksa tamo gdje mu je mjesto.

gpgale blog

Tko je glasao

Gale mislim da smo više

Gale mislim da smo više puta raspravljali o temi kažnjavanja razno raznih nedjela u ratu. Mnogi od nas su se otvoreno izjasnili da se grozimo bilo kakvog zločina i da svaki osuđujemo. Među ostalim da su zločinci kažnjeni na vrijeme danas nebi bilo ovoliko pljuvanja po braniteljskoj populaciji. Evo ti jedan link koji vrijedi za pročitati.
http://www.zamirzine.net/spip.php?article9027
Dakako to bi sve zavrijedilo čitavi dnevnik.
Osobno sam za prikupljanje sredstava koja mogu pomoći u obrani optuženih.
Isticanje neprimjerenih simbola ili pozdrava ne odobravam jer smatram da to samo šteti optuženima, a i svima nama to jest cijeloj zemlji. Takvi upravo najviše štete onima koji su sve dali za Hrvatsku.
Ostalo ti je dolje odgovorio Istinoljub kojeg sam i pričekao da prvi odgovori jer si njemu direktno, a drugima indirektno postavio svoje pitanje.

grdi

Tko je glasao

Znaci, protiv si pozdrava

Znaci, protiv si pozdrava Mirku Norcu i pozivanja na tog "heroja"? Pretpostavljam da ti nije tesko shvatiti zbog cega se ekipi dize kosa na glavi kada se promovira obicni koljac. Ili mozda mislis da Mirko Norac nije kriv? Ako nije kriv, tko je? Ili se zlocin nije niti desio? Zelim biti konkretan na primjeru Norca, s obzirom da on predstavlja paradigmu prihvatljivog/neprihvatljivog.

Sto se tice onoga sto gore spominjes, sve potpisujem, ali imam potrebu ipak stvari jasno podcrtat, kako bi Feniksove provokacije izgubile smisao. Ovako se kosti stalno premecu iznova.

gpgale blog

Tko je glasao
Tko je glasao

Gale kosti će se i dalje

Gale kosti će se i dalje premetai bez obzira što ja ovdje napisao. Norac je pravomočno osuđen na osnovu dostavljenih dokumenata i svjedočenja. Ja ne znam dali su postojali neki drugi oslobađajuću dokumenti, a koji su skriveni. Ja ne znam dali su svjedoci bili pouzdani. Sve što mogu reći je da se nadam da je sud donio pravednu presudu baziranu na relevantnim podacima. U ovakvim situacijama treba biti trijezniji od trijeznog.
I još nešto Gale meni Norac ne predstavlja paradigmu prihvatljivog/neprihvatljivog. Znam da postoje oni koji su zalužili kazne, a slobodno se šetaju i šetati će se i dalje jer su nedodirljivi.
grdi

Tko je glasao

muenchen bojna zacijelo

muenchen bojna zacijelo nikad neće biti osuđena, već se slobodno šeće i šetat će se i dalje, a da ih je u njoj bilo više, gale bi danas lijepo pisao iz svoje juge. za nas ostale se ne bi ni znalo, jer bi napučili i susjedne otoke do golog.

My Soul

Tko je glasao

Osobno sam za prikupljanje

Osobno sam za prikupljanje sredstava koja mogu pomoći u obrani optuženih.
Posebno za Čermaka koji je prodavao naftu drugoj strani koja je tebe posle tom istom naftom prašila tenkovima. I ovih kaj su ti dostavljali drogu da bi mogao izdržati na ćuki na -30.

Tko je glasao

Golgota u dosta stvari koje

Golgota u dosta stvari koje su se događale možemo se složiti. Bilo je svega i svačega. Za mnoge stvari ja osobno nisam imao pojma. Najviše toga doznao sam poslije rata. Dakako ne branim se s tim nego samo konstatiram da mali ljudi prašinari nisu imali pojma o ničemu. Njih je znaimala akcija i kako preživjeti.
Razmišljao sam ja i o Čemakovoj nafti i o mnogim drugim stvarima.
Sve se to trebalo riješiti poslije rata. Mnogi časni ljudi na visokim položajima to nisu napravili. Eto izgleda ni ti.
Ratni profiteri su zasigurno jedna od najgori stvari koje su nam se mogle dogoditi. Još gori su bili oni koji su bili u zaleđu svega toga. Danas ih zovemo časnim građanima koji imaju svoje velike firme i koji dakako još uvijek drmaju Hrvatskom. Dakako u javnosti još uvijek nastupaju te jedan od njih i poziva na zajedničko ujedinjenje HDZ-a i SDP-a kao rješenje za sadašnju krizu u Hrvatskoj. To je ta elita iz sjene, ona koja je osmislila i provela največu pljačku hrvatskog naroda od pretvorbe do privatizacije.
Upravo zbog takvih ja ne vidim izlaza iz ovakve situacije ma tko došao izborima na vlast.
I priča o drogi je istinita. I o tome mogu reći samo ono što sam primjetio. Dakle bilo je lako nabavljiva roba. I na to nitko nije obračao posebnu pažnju, pogotovo ne na marihuanu. Dakao da su i zapovjednici znali za to ali i oni su sklanjali glavu od tih stvari. Ne mislim da je to bio najveći problem. Problem što se tiće droge je bio nesmetani prolaz kroz teritorij Hrvatske prema drugim zemljama. Tu se okretao veliki novac.
Uh stvarno je trebalo izdržat po onim čukama iako je meni osobno bilo gore ljeti radi vode koje nikad dosta.
Da smo imali vodoneše zlata bi nam vrijedili (npr. oni koji su odbijali oružje). Mnoge od nas je to koštalo zdravlja. ma ne treba pričai o tome. Pljačkašku ekipu je trebalao odavno sankcionirat ii stavit ih u ropotarnicu povijesti a ne da im odjela budu prekrivena sa kilogramima ordenja.
Tješim se sa tim da sam iz svega isplivao kao čovjek i svatkome mogu pogledati u oči. A meni to nije mala utjeha. Mala utjeha je to mojoj obitelji koja je sve to proživljavala na svoj način od čega i dan danas se vuku određene posljedice.
Ipak na kraju Golgota da velim da sam za prikupljanje sredstava ako će poslužiti samo za jednog jedinog nevinoga koji je optužen. To je ona vjera koja me gura naprijed.

pozdrav,
grdi

Tko je glasao

Korektan komentar Grdi osim

Korektan komentar Grdi osim završnice - kak se veli ono u narodu;
Kad te prvi put prevesla neki čermak ti mu oprostiš jer nisi znao -
kad te drugi put prevesla čermak ti mu radiš šta - odvajaš od usta za njegove advokate, aloooo prijatelju s mora...!

Tko je glasao

Golgota, napisao sam "ako i

Golgota, napisao sam "ako i jedan jedini nevini". Dakle nisam spomenuo direktno Čermaka niti sam na njega mislio. Sigurno si upoznat sa tim da su braća Kupreškić oslobođena svih optužbi koje su im stavljane na teret. A odležali su lijep broj godina. E sad kao je bilo njihovim obiteljima dok su bili u Hagu trebalo bi pitati njih i kolika im je pomoć bila potrebna. Nadam se da će prikupljeni novac pomoći onima koji su nevini.

pozdrav,
grdi

Tko je glasao

Moje mišljenje o Mirku

Moje mišljenje o Mirku Norcu je posve nebitno niti ću sad ulazit u diskusiju. Ono što mi je interesantno je to da se u jednom djelu javnosti Norca smatra najvećim zločincem, a isti taj dio javnosti s dosta simpatija gleda na Blaškića, koji je dobio sličnu kaznu Norčevoj. Čak se i Josipović na svojoj web stranici hvalio njegovom potporom.

Druga stvar koju sam zaboravio spomenuti prije a ti si me podsjetio. Potpuna laž je da se dio sredstava prikupljao za Mirka Norca, sredstva su se skupljala za branitelje kojima se sudi u RH, a to su većinom mali ljudi koji jedva sklapaju kraj s krajem, čije žene doma doslovno gladuju. Ovakve akcije su za mene i više nego pozitivne i trebalo bi ih biti i više.

Tko je glasao

Nisi mi odgovorio na

Nisi mi odgovorio na postavljena pitanja, a odlucio si odgovoriti. Ne vidim smisao u negiranju mojeg zahtjeva, ako vec zelis komunicirati sa mnom. Pa tako ako zelis, odgovori na pitanje, ako ne zelis, nije problem. Promjena teme predstavlja izbjegavanje konfrontacije, a takva komunikacija je po definiciji besmislena.

Pa da podebljam pitanje u vjeri da zelis komunicirati, a ne birokratizirati. Postoji li neki branitelj koji je cinio takva zvjerstva u ratu (tipa ubijao srpske civile) da bi ga se ti zbog takvih zvjerstava odrekao? Ili je hrvatski branitelj, odnosno svako ko je obukao maskirnu uniformu po definiciji OK?

Ukoliko je Mirko Norac ubijao srpske civile, zasluzuje li on osudu ili dizanje u status heroja? Treba li ga Tompson spominjati ili ce to spominjanje biti tipicna udbaska radnja DIVIDE ET IMPERA u kojoj ti idejno sudjelujes?

Hajmo malo o bitnom, a Blaskica ostavimo po strani.

gpgale blog

Tko je glasao

Gale evo mene opet. Da

Gale evo mene opet.
Da odgovorim u par rečenica na ovo tvoje pitanje:
" Postoji li neki branitelj koji je cinio takva zvjerstva u ratu (tipa ubijao srpske civile) da bi ga se ti zbog takvih zvjerstava odrekao? Ili je hrvatski branitelj, odnosno svako ko je obukao maskirnu uniformu po definiciji OK? "

Gale do sada ima dosta procesuiranih, optuženih i okrivljenih ali i aboliranih branitelja koji su napravili razno razna nedjela u ratu. Opet velim da bi se odrekao bilo kojeg ako je napravio bilo koje zvjestvo. Napominjem ZVJERSTVO. Gale vjeruj mi da je u ratu bio ogroman broj časnih ljudi koji su zvjerstva i spriječavali.
Imaš ih i na ovom portalu. I ne samo da su zvjerstva spriječavali nego su i mnogim svojim djelima doprinijeli da se civili osječaju sigurnije. E takvih znam puuuuno više nego onih prvih za koje opravdanja ne mogu imati.
Iako ima sitacija, bilo ih je zasigurno kad čovjek pukne i više nije čovjek. Poznajem i takve. Jedan mi je bio i prijatelj. Više ni mene ne prepoznaje jer je postao ruina od čovjeka. A bio je takav da bi ti dao sve, apsolutno sve i svoj život za suborca. Gale delikatne su to stvari za pisanje i nije sve to tako jednostavno kako se nekima čini koji nisu prošli rat na prvim crtama.

Grdi

Tko je glasao

Ovaj koncert nema nikakve

Ovaj koncert nema nikakve veze sa Mirkom Norcem, pa nisam htio ići predaleko izvan teme, ali dobro.

Demokratsko pravo svakoga pa i mene pa i Thompsona, pa i tebe je da može kritizirati odluke suda. Sud čine ljudi, ljudi su skloni pogreškama, skloni raznim utjecajima (što političkim što financijskim), skloni greškama, sklon svojoj ideologiji (priznat ćeš svi imamo neke predrasude). Ja kad smatram da je sud donio krivu odluku imam demokratsko prava, pa čak i ako sam u krivu, da se takvoj odluci javno suprotstavim. Suci i sud nisu svete krave.

Također kritiziranje sudskih odluka uopće ne smatram loše, dapače mislim da je to civilizacijski doseg, jer znamo da je sud kroz povijest donosio katastrofalne odluke tipa Stepinac. Da li ti meni niječeš i pravo da kritiziram presudu protiv Stepinca?

Ili recimo razni suci kroz povijest su osudili Cicerona, Giordana Bruna ili recimo Sokrat "jer je kvario mladež" sve u ime pravde. Nije li demokratski doseg da ako smatramo da je neka presuda nepravična da je kritiziramo? Kamo nas vodi mišljenje da je presuda trojice ljudi (može biti i samo dvojice) istina za sva vremena.

Svatko bi trebao prihvatiti činjenicu o mogućoj pogreški sudaca u zaključivanju o bilo čijoj krivnji jer je pogrešna interpretacija svakoga a posebno društvenog fenomena sui generius ugrađena u svakog mislećeg čovjeka. Također je meni neprihvatljivo odbacivanje činjenica koje bi mogle služiti opovrgavanju izvedenog zaključka.

Do istine se jedino može doći rješavanjem velikog broja jako složenih diferencijalnih jednadžbi a njih je nemoguće riješiti ako redukcijom izbacimo temeljne konstante. Ako izbacimo da je Mirko Norac kažnjen po zapovjednoj odgovornost jer nije učinio dovoljno kako bi se spriječili zločina, izbacimo li i to da u pravu kod zapovjedne odgovornosti nije bitno kakva je mens rea odnosno nakana, da li počinitelj namjerno nije poduzeo dovoljno ili nije bio sposoban, nije znao, također ako izbacimo i koliko je godina Norac tada imao koju naobrazbu je imao, koliko iskustva je imao u rješavanju teških društvenih problema kao što su npr. ratni zločini. Ako izbacimo i kakva je situacija tada bila u Gospiću, koliko je granata palo na njega, što su ljudi sve prošli, ako izbacim da je rat sklop zamršenih kauzalnih društvenih veza koji eksplodira u determinirani kaos. Ako sve te varijable izbacimo iz diferencijalne jednadžba, nikad nećemo doći do rješenja te jednadžbe odnosno istine.

Kad govorimo o prirodnim znanostima, matematici, fizici... gotovo svi profesionalci će se složiti kad o nečemu prosuđuju, kod tumačenja pojedinih događaja baš i nije tako, osvrni se samo oko sebe, netko će sasvim drugačije vidjeti neki događaj nego ti. Ja, ti, feniks, grdi ćemo u sto stvari imati potpuno različito viđene iste situacije. S istim problem se susreću i suci u sudnici, ja ti mogu pokazat čitav niz sudskih odluka (zapravo gotovo uvijek je tako)sa haškog tribunala gdje su dvojica sudaca prosudila na jedan način, a treći koji je ostao u manjini je dao svoje mišljenje da je odluka većine netočna i nelogična, katkad imam čak i osjećaj da jedan sudac vrijeđa drugu dvojicu. Tko je sad od njih u pravu? Da li bi odluka bila drugačija da je sudsko vijeće bilo nešto promijenjeno?

Upravo to su razlozi zašto mogućnost javnog kritiziranja sudskih presuda (pa tako i Norčeve) treba biti civilizacijski doseg a ne opasnost po društvo. Opasno bi po društvo bilo da ja svoje mišljenje o tome da je neka presuda pogrešna ne smijem zbog straha iznijeti u javnost. Nadam se da smo prošli ta vremena.

Također smatram da svi moramo osuditi svaki i najmanji zločin, i napravit sve kako se on ne bi ponovio.

Što se tiče Norca njega ne smatram herojem, mislim da je on tek dječarčić koji se našao u krivo vrijeme na krivom mjestu. I da, nikad se ne bi odrekao ni jednog čovjeka, pa čak ni onih koji su napravili najteže greške. Ljudima se treba pomagat kako bi riješili problem a ne ih se odricat kad upadnu u problem.

Nadam se da si zadovoljan odgovorom.

Tko je glasao

Što se tiče Norca njega ne

Što se tiče Norca njega ne smatram herojem, mislim da je on tek dječarčić koji se našao u krivo vrijeme na krivom mjestu. I da, nikad se ne bi odrekao ni jednog čovjeka, pa čak ni onih koji su napravili najteže greške. Ljudima se treba pomagat kako bi riješili problem a ne ih se odricat kad upadnu u problem.

OK. Znaci, pozdraviti Mirka Norca je po tebi OK, kao i bilo koga drugoga?

Recimo, Arkana, Klicu, Legiju. Bilo koga. I to nema nikakvu politicku konotaciju, jer eto, nije u redu da se odreknemo bilo koga, pa ni najokorjelijeg zlocinca i u redu je da se ljudi pozdravljaju ko se kako i gdje sjeti. Jesam li te dobro shvatio?

Jer eto, taj pozdrav je vrlo benigan, bas kao da se sada okupi neka druga ekipa i pocne pozdravljati gore navedenu ekipu u centru Zagreba. Ili recimo Karadzica i Mladica, jer oni su direktnije umjesani u cijelu pricu o srpstvu i slicno.

Kako bilo da bilo. Mi ovdje govorimo o politickom odricanju, jasnoj poruci da se nesto vise ne tolerira, recimo klanje civila. Da oni koji to toleriraju predstavljaju klasicnu neodgovornost, jer se svode na djir ubijo si, klao, nista zato, idemo dalje. Ko kada Milanovic zahebe 5% i onda Hadzi opet kaze, nije greda, idemo dalje. To je naime djir apsolutnog poticanja neodgovornosti, nesto sto nas je odvelo nigdje.

Pa da se vratimo nazad na temu. Moglo se pozdraviti i Arkana, nije problem.

gpgale blog

Tko je glasao

Ako ne, stjerat cemo svi

Ako ne, stjerat cemo svi skupa Feniksa tamo gdje mu je mjesto.Istina je na mojoj strani, a vas je premalo, a i mozgovno ste slabašni.

Tko je glasao

S obzirom da niko od ekipe

S obzirom da niko od ekipe nije reagirao oko detalja koji je smatram izrazito bitan, mada te smatram antidemorkatom, razlog sto pises o bitnoj temi konstituiranja demokracije (jednaka prava), morat cu ti okrenuti minus u plus i podrzati tvoje daljnje upise ukoliko neko drugi o njima nece progovarati na nesto suvisliji nacin.

gpgale blog

Tko je glasao

Istina je na mojoj strani, a

Istina je na mojoj strani, a vas je premalo, a i mozgovno ste slabašni. Istina nije ni na čijoj strani, ona je sama za sebe istina. Koliko nas ima - Ti nemaš pojma jer uspoređuješ sa onim ogromnim masama Hrvata koje ste pobili i pobacali u razne jame.
Međutim, "...rađaju se nova dica..." kako kaže tvoj i moj omiljeni pjesnik, pjevač i Hrvat - Marko Perković Thompson.
Zato uopće nisi u stanju predočiti si koliko nas ima.

Što se tiče mozga. Vidiš, ja sam uvjeren da se mozgom za tebe ama baš ništa nije u stanju (na)popraviti tvoje zabrinjavajuće stanje jer da bi na nekoga djelovao mozgom i taj drugi mora imati mozga.
Predajnik-prijemnik sustav.

Tko je glasao

@ Feniks, tvoj dnevnik pun

@ Feniks,
tvoj dnevnik pun je mržnje prema Hrvatskoj.
Predstavlja uskrsnuće onoga što je orgijalo nad Hrvatima nakon ww2 , a to je duboka, istinska, mržnja koja je desetkovanjem hrvatskoga puka nastojala zatrti svaku mogućnost i želju za vlastitom državom.

Nikada nisam slušala pjesme MPT, nije mi se sviđao taj stil i "dreka", dok nisam ovdje na pollitici naišla na toliko mrzitelja njegove glazbe, odnosno njegovih stihova.
Tek tada sam odlučila poslušati riječi njegovih pjesama i jasno mi je otkuda mržnja. Zbog domoljublja koje izražava, ponosa zbog stvaranja vlastite države, isticanje zasluga branitelja, upozoravanja na duboku mržnju neprijatelja, izražavanja otvorene zahvalnosti F.Tuđmanu, ljubavi prema svojoj zemlji i svome rodu.
I zato smeta, brani mu se pjevati u vlastitoj domovini o vlastitoj domovini i ljudima koji su zaslužni za to, a "bum cile bum" po Hrvatskoj prvo notama, zatim granatama, a onda opet notama Hrvatima treba jer su genetske ustaše. Deustašoiziranje preko pulske Arene do krila orla.

Ma sve mi se čini da su na tim koncertima profesionalni pokretači takvih incidenata, okoćeni iz pepela kako bi uprljali svaku hrvatsku boju i zatrli svaki hrvatski osjećaj.
Zašto zabrana koncerata?
Zbog stalne tendencije sprječavanja osjećaja pripadnosti hrvatskom nacionalnom biću.
Zbog potrebe razvijanja mržnje Hrvata prema samima sebi, malodušja, osjećaja nemoći i pretvaranja u jestive gljive.
Zašto preko svih TV-a, stalno forsiranje uvoza kulture s istoka? Jer je panika što hrvatski naraštaji odrastaju bez njihove kulture preko koje bi se ponovo feniksi integrirali u Feniksoslaviju s kljunom u hrvatskim njedrima.
Zašto ovaj dnevnik? Iz Feniksove patnje i potreba ulaska u EU, koja neće Hrvatsku nego feniksoslaviju.
I zato bole stihovi poput:
"Duša hrvatskoga ratnika, traži domovinu svoju, onakvu kakvu je zna u svojim snovima"

Eskalaciji ustaštva pogodovao je Tuđmanov režim, pa bi vlasti konačno morale prionuti provođenju detuđmanizacije i deustašizacije hrvatskog društva po uzoru na denacifikaciju provedenu u Njemačkoj poslije 2. Svjetskog rata.
F. Tuđman bio je partizanski general, a ti ovako nešto pišeš??? Valjda je i on bio ustaša, kojega svemoćna partija nije na vrijeme likvidirala? Svakome se potkradu pogreške. Zato je valjda trebalo sustavno ubijati i djecu i sve što se našlo na putu, jer se u njima možda skrio neki lukavi ustaša.
Pitala sam se zašto su bježali u tako velikom broju?
Bježali su od Feniksa- istinske duboke, preduboke, mržnje prema Hrvatima, koja je stvorila bolnu ranu na hrvatskom nacionalnom biću, koju bi ti Feniks zabranio oplakivati.
I kada vidim ovu prosutu mržnju jasno mi je zašto su bježali? Bio je to tsunami mržnje koji je osim učinjenih zločina, napravio još i dodatni: zabranu oplakivanja, sahranjivanja i sjećanja na ljude.
Pa svi su oni bili ustaše, trebalo ih je ubiti na najzvjerskije načine, na brzinu, redom- jer tko bi u toj gomili znao tko je kriv, a tko ne, uostalom što nisu ostali u svojim kućama, ne bi trebalo ni pregovaranja s Englezima, manje bi smrdjela Slovenija, a krv ne bi bojala potoke. Svatko bi skončao u svome dvorištu, pa ne bi prikazivali ni kojekakve povijesne emisije o sustavnim likvidacijama.
Jasno je kako su mrzitelji Hrvatske zauvijek usvojili borbenu strategiju:"svi su Hrvati ustaše i zato nije zločin ubijati ih i potrpati u jame."
Dovoljno je sve označiti ustašama, kao nekada neki narod žutim trakama, i imaš dozvolu za ubijanje i savjest slobodnu od zločina, jer eto ubio si ustaše- a ne djecu i njihove majke, ustašu-a ne golobrade mladiće, ustašu-a ne ljude.
Tvoja mržnja na Hrvate, uz prethodno pranje ruku, njihovim proglašavanjem ustašama, pokazuje zašto je Hrvatska prepuna "kostiju koje izviru iz zemlje" i zašto se taj stil obračuna s Hrvatima nastavio i nakon pada Vukovara.
Mržnja, silna mržnja, koja bazdi i iz riječi tvoga dnevnika, teži ponovnom okupu pod krilima orla koji bi se nahranio ustašama.
Ako ustaša nema, Feniksi će ih pronaći, ili stvoriti.

Tko je glasao

Pitala sam se zašto su

Pitala sam se zašto su bježali u tako velikom broju?
A što ćemo s onih 95% Hrvata koji nisu bježali?
Od onih 5 % koji su bježali 80 % se vratilo svojim kućama, mahom tvrdeći da su silom natjerani u bijeg.
To je istina, tvoje baljezganje o decimiranjima je ustaška propaganda.

Ja se izjašnjavm protiv fašizma, pa onda i protiv njegove hrvatske inačice, ustaštva, koje je u ime tobožnjeg hrvatstva učiinilo najviše zla upravo hrvatskom narodu.
I zato što sam protiv ustaštva, ja sam protiv Hrvatske i hrvatskog naroda?
Već samo to dokazuje da si u najmanju ruku "zameknjena" kako bi te lijepo opisali Zagorci.
Jel' onda i predsjednica hrvatske Vlade protiv Hrvatske i hrvatskog naroda, jer se i ona zgraža nad viđenim na ustaškom derneku , pardon, koncertu, u Splitu?

Tko je glasao

A što ćemo s onih 95%

A što ćemo s onih 95% Hrvata koji nisu bježali?
Koliko si ti imao iz pučkoškolske matematike?

Tko je glasao

Ja se izjašnjavam protiv

Ja se izjašnjavam protiv fašizma,
Neki su se izjašnjavali protiv fašizma i ponavljali su njihova zlodjela.
Mnogi su bili pravi antifašisti i osuđivali su fašizam suboraca, samoprozvanih-samoizjašnjenih antifašista, ali su zbog osobne sigurnosti šutjeli u ta opasna vremena.
Da si ti pravi antifašista poklonio bi se i sam svim žrtvama fašizma.

I zato što sam protiv ustaštva, ja sam protiv Hrvatske i hrvatskog naroda?
Ti jesi protiv samostalne Hrvatske, a time i hrvatskoga naroda. Ustaštvo ti je samo odličan izgovor za to.

"Čudno" je da ustaše uvijek iskaču kada Hrvatskoj treba nanijeti štetu?
Kao da su Hrvati toliko glupi da rade u korist svoje štete?
Zna se kome je to u interesu, pa malo-malo prošeću svoje profesionalne ustaše i pokreću naivne mlade mase u tom smjeru samoštete.
Jel' onda i predsjednica hrvatske Vlade protiv Hrvatske i hrvatskog naroda, jer se i ona zgraža nad viđenim na ustaškom derneku , pardon, koncertu, u Splitu?
Naravno da se naša predsjednica Vlade zgraža nad ustaštvom. Pa ona predstavlja nas, a mi nismo sljedbenica NDH, već država izrasla na, između ostaloga i hrvatskom antifašizmu i vjekovnoj težnji za samostalnom Hrvatskom.
I ja se zgražam nad ustaštvom, ali i prozirnim scenarijem onih koji nam nameću ustaštvo.

Mi imamo svoju državu, nikakvo ustaštvo nam nije potrebno, ali je nasušna potreba onima koji je žele rušiti.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. porezoPrimci naredboDavci ŠEFovi od aluzija komentara 0
  2. VLASNITVO I UPRAVLJANJE NJIME - ius gubernandi od petarbosni4 komentara 1
  3. Ne prestanete li s „pomirbom“, zakrvit ćemo se još i više od Feniks komentara 13
  4. kobna diktatura ŠEFovanja - ažuriranje 2017-08-16 od aluzija komentara 0
  5. naređenje/izvršenje (a za NE poslušnost kažnjavanje) od aluzija komentara 0
  6. Vlada treba služiti građanima od Mucke komentara 0
  7. Porez na nekretnine u RH je agresija mainstream političara-na daljinski iz EU, na hrvatske građane i RH od ppetra komentara 13
  8. Sloboda je tu! A gdje smo mi? od boltek komentara 9
  9. enciklopedija ažuriranja (nacrt) od aluzija komentara 0
  10. Ustaško-revijalna komponenta proslave „Oluje“ izmještena iz Knina u Slunj od Feniks komentara 7
  11. Hrvatska je narodna demokracija, u čemu postoji kontinuitet posljednjih 45 godina od Zoran Oštrić komentara 14
  12. Godina 1941. za nas još nije završila, dok je za svijet godina 2050. već započela od Zoran Oštrić komentara 8
  13. ŠEFovi i paraŠEFovi od aluzija komentara 0
  14. Stanje Hrvatske Politika od AlexD komentara 0
  15. Sad je već sigurno: bliži se kraj ere benzinskih automobila od Zoran Oštrić komentara 26
  16. ŠEF NE MORA... a zašto zločesto nešto uradi od aluzija komentara 0
  17. gramatika ŠEFizma (vladavine ŠEFova) od aluzija komentara 1
  18. Krstičević i MORH, programom proslave"Oluje"napadaju Predsjednicu i hrvatske branitelje od ppetra komentara 2
  19. sutra zar neću biti živ od aluzija komentara 1
  20. VLASNIŠTVO od petarbosni4 komentara 0
  21. Preko ministra obrane Krstičevića, Plenković ruši „Inicijativu triju mora“ i K.G.Kitarović, jer smetaju njemačkim interesima od ppetra komentara 13
  22. Ukrasti Ubiti... hranu od aluzija komentara 0
  23. mene čovjeka spasi od aluzija komentara 1
  24. znanje za konkretni rad od aluzija komentara 0
  25. povjerovati NE moramo od aluzija komentara 0

Tko je online

  • aluzija

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 1
  • Gostiju: 29

Novi korisnici

  • gived
  • AlexD
  • Voltron
  • IMOTA MORLAK
  • pzbunj