Tagovi

Koja blamaža ministra Jadrokovića i Dnevnik HTV-a koji nema muda

Nalsovnica Jutarnji Jandroković sramota
Ovo je bilo smiješno za gledati sinoć i danas. Pogledajte originalnu, nerezanu vijest u kojoj naš ministar vanjski poslova Gordan Jandroković nema pojma koja su sljedeća dva poglavlja koja Hrvatska mora otvoriti, pa pita za pomoć glavnog pregovarača Vladimira Drobnjaka koji uskače. Puno je zanimljivije kako su Dnevnik HTV-a, ali i ostali mediji to prenijeli... HTV istini za volju jest stavio vijest naslova Jandrokovićev gaf na web (dežurni cenzor još nije jutros stigao na posao), iako je originalan izvještaj iz Dnevnika ovdje - U pregovore punom parom. Što je web prema gledanosti Dnevnika u 19:30? Koji su to licemjeri! Dolje cenzori!

Kasne vijesti na HT2 - dežurni cenzor otišao spavati:-)

Dnevnik 19:30 (dežurni cenzor obradio Tončicu - ja bih se mijenjao:-)

Jandroković laže da je Sanader pokazao račune za satove

Jandroković se blamira kod Stankovića (ima više nastavaka)

I oni su dobili izbore - Milanoviću emigiraj!

Komentari

Gotov je, probudio je

Gotov je, probudio je bijesaprvog:-)

Tko je glasao

Ha, i ovo je bilo samo

Ha, i ovo je bilo samo pitanje vremena kada će ...... Ministar Jandroković pojma nema da su kao članice NATO-a Turska i Grčka međusobno ratovale. Bago je to naravno znao i navukao našeg "mladog" ministra na tanak led.....

Gogo opet nema pojma - Jandroković NATO

bijesprvi jaše dalje

Tko je glasao

vidiš, a prije mjesec i

vidiš, a prije mjesec i nešto bih se mogao kladiti da će bajs biti taj koji će kirinu preoteti prijestolje, vidi kako me jandroković iznenadio

Tko je glasao

Možda zato što Bajs šuti

Možda zato što Bajs šuti već mjesec i nešto. Bit će još borbe za Kirinog nasljednika, ne vjerujem da je Bajs rekao svoju zadnju riiječ na tu temu. A nije ni Jandroković.

silverci

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Bojim se da ce Jandrokovic

Bojim se da ce Jandrokovic izgubiti ali ne zato sto je gluplji od Kire (to ipak ne stoji), nego sto je raskorak izmedju potrebnih kompetencija i onih koje ima za obavljanje funkcije u njegovom slucaju veci. Jer, polozaj ministra vanjskih poslova visestruko je zahtjevniji od onoga ministra unutrasnjih poslova. Za dobro obavljanje (na hrvatski nacin) ovog posljednjeg dovoljna je odredjena doza politickog lukavstva i dovoljno dug staz u partiji, dok za ministra vanjskih poslova treba imati stvarno znanje, baratati suvereno stranim jezicima, itd.

The Observer

Tko je glasao

Mislim da će Jandroković

Mislim da će Jandroković nadmašiti Kirina jer vidljivo je da ima previše površnosti u nastupima za koje se izgleda uopće ne priprema a bogme su i velike rupe u znanju. Ono sa poglavljima je ispalo kao neinformiranost (što je opet neznanje), a uvo kada je na pitanje o ratnim sukobima među članicama NATO-a (Turska i Grčka) je nevjerojatno neznanje za osobu koja predstavlja hrvatsku vanjsku politku..... pa to o Cipru i sukobu večina prosječno obaviještenih ljudi u HR zasigurno zna.
Ako je KIRO PROSVIRO onda bi GOGO ........... (ajmo prijedloge na sunce)

PS. A di je lavica da ga malo brani...... :-))))

Tko je glasao

off the recc....Seneka me

off the recc....Seneka me isprepadao, ponaša se kao Puki, pa sam se pobojala za svoje sjajno krzno:) pročitaj dolje ufffff

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Daj lavice, daj da vidim

Daj lavice, daj da vidim kako objašnjavaš ovo opetovano malo "zbunjivanje" ili "blokadicu",.... što se "svima" može dogoditi..... da te podsjetim:

Gogo opet nema pojma - Jandroković NATO

....naravno, može i ono: mlad, treba skupljati iskustva, ...... mislim može ako nema ništa bolje...

Tko je glasao

Sorry, na kompu mi crknula

Sorry, na kompu mi crknula zvučna kartica, pa već danima nemam "vezu sa svijetom". Čekam svoju mladunčad da se udostoji ukloniti taj nedostatak. Do tada samo vidim, a ne čujem. A malo mi Jandroković premlad, da bih uživala u gledanju njegovih okica. Da ne kažem štogod prosto za Bagu :):)

Ali zato mi tastatura radi, sve u 16...što je vidljivo iz priloženog :):) kad bi mi sad uzeo otiske prstiju, bili bi samo ljubičasti krugovi, sve uglačano, nigdje nabora :):)

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Sorry, na kompu mi crknula

Sorry, na kompu mi crknula zvučna kartica, pa već danima nemam "vezu sa svijetom"..... Hm hm, vidi ti sad ovaj problem.... crkle zvučne kartice,... na koliko ono kompača doma, na poslu, kod susjeda itd itd..., al ništa ti ne brini dostavljam stenogram se "kvar" uskoro ne otkloni... nikak ose ne smije izgubiti "veza sa... svijetom" jelte...

DODATAK: samo za lavicu... stenogram: Gogo opet nema pojma - Jandroković NATO

Jandroković:
Od osnutka NATO-a do današnjeg dana ni jedna država članica NATO-a nije bila žrtva bilo kakve agresije ili vojnog napada. (Bago: da) Zemlje članice NATO saveza ne znaju što je rat već dugi niz godina tako da ....

Bago:
Tu se slažem sa vama Grci i Turci se ne vole al su u NATO-u i nikada nisu ratovali baš zbog toga kažu mnogi upravo zato što su u NATO-u

Jandroković:
To je,.. ja mislim da je to vrlo važan argument .... sjetimo se što se ovdje događalo prije petnaestak godina .... .. dobar je argument za Hrvatsku i to što sve braniteljske udruge dakle ljudi koji su direktno sudjelovali u domovinskom ratu .... podržavaju ulazak Hrvatske u NATO.
Vaš stil vas je i doveo tu gdje jeste ... NA NASLOVNICU (Jutarnjeg)

Tko je glasao

Šta je Bago lagao?? Ne mogu

Šta je Bago lagao?? Ne mogu vjerovat.
Što se tiče Jandrokovića, vjerojatno je imao neku svoju misao, pa je Bagu slušao krajem uha. Ne mogu zamislit ikog razumnog da sluša Bagu, a iskreno rečeno, da sam ja političar, nikad ne bih došla u Bagino Otvoreno. Svaki čovjek trebao bi držati do svog nivoa. A Bago je ispod svakog.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Šta je Bago lagao?? Ne mogu

Šta je Bago lagao?? Ne mogu vjerovat.
Pusti šta je Bago "lagao" jer nije.... nego je navukao Jandrokovića da pokaže neznanje, a bogme malo tko ko je uključen u u bla bla bla o NATO-u nije ili nezna za Tursko Grčki rat.... jer je jedini primjer rata između članica NATO-a.... a to je nešto što sigurno zna svaki ministar vanjskih poslova u EU... pa i šire...
... i nije uopće bitno što Bago priča..... u ovoj navlakuši... jer dobro ga je čuo Jandroković samo što jednostavno pojma nije imao....

PS. A ja bih rado došao u Bagin Otvoreno.....

Tko je glasao

naravno da se čudom čudite

naravno da se čudom čudite što je to bilo, pa u silnom nerzumijevanju vam je najlakše podsmijavati se, kako ne biste pokazali koliko ste sami neznalice. ali neću vam zamjeriti, niste navikli na zapadne metode rada i djelovanja, jer ste desetljećima živjeli u zemlji koja je sustavno razarala bilo što što bi moglo mirisati na kapitalizam i slobodno tržište. tako da jadničci nikad niste čuli za timski rad. a i gdje biste to u jugi mogli naučiti. u timovima ne mora svatko znati sve, već svatko dati svoj doprinos, ali su svi članovi tima odgovorni za organizaciju i rezultate. ono što ne zna jedan član tima, zna drugi, a zajedno su uštimani kao urica. u ovom slučaju je jandroković uz sebe imao operativnog člana tima i mogao mu je reći da govori ovo ili ono, ako se on trenutno nije osjetio pozvanim opisivati taj segment rada.

postoji stručan termin za ovo što vi činite, kad slušate bilo kojeg političara s vlasti, čak i ovdje na pollitici kad čitate bilo koji komentar moj, skvikijev, ili bijesov:
"slušanje u zasjedi - slušanje koje ima za cilj napad na govornika u cilju njegova omalovažavanja...osobnog obračuna s govornikom" (izvor: studentski materijal FFRI)

no nema veze, svakom onom tko se podsmijavao ovom slučaju, želim da mu se u karijeri vrati takav gaf i to u onom trenutku koji mu bude najvažniji u životu. želim da se tada sjetite da sam vam ja to poželjela.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Trudiš se, to je pohvalno.

Trudiš se, to je pohvalno. I kada znaš da činjenice govore protiv tebe, ne odustaješ.
No, osvrnuo bih se na nešto drugo što je karakteristično za tvoje pisanje, ali i za bijesadrugog kojeg spominješ, a spočitavaš drugima komentatorima s Pollitike:

slušanje koje ima za cilj napad na govornika u cilju njegova omalovažavanja... osobnog obračuna s govornikom (izvor: studentski materijal FFRI)

kako ne biste pokazali koliko ste sami neznalice

tako da jadničci nikad niste čuli za timski rad

iz tebe izvire zloba i zavist

ali čisto sumnjam da ćeš shvatiti, jer za razumijevanje nekog događanja ipak treba ponešto inteligencije, a ne napuhanosti svojom veličinom.

pametnjakovićima s pollitike nikad takvo nešto nije palo na pamet. zato jer su oni najpametniji.

znat ćete da vam se to dogodilo zato jer ste jednom u životu bili nepravedni i zločesti.

Ali obzirom na to da vi ne znate o čemu govorite...

Ovo je samo iz tvoja dva komentara ... da sada ne spominjem još i prijatelja bijesadrugog za kojega su svi koji ne misle poput njega neznalice, neradnici, nesposobnjakovići, zavidni itd. itd.
Da ne bi promakla poanta, ponovit ću citat kojim si nas podučila:

slušanje koje ima za cilj napad na govornika u cilju njegova omalovažavanja... osobnog obračuna s govornikom (izvor: studentski materijal FFRI)

I na kraju jedno pitanje u vezi s ovim:
jer ste desetljećima živjeli u zemlji koja je sustavno razarala bilo što što bi moglo mirisati na kapitalizam i slobodno tržište.
Nekako sam si stvorio sliku da si i ti živjela u toj zemlji: nešto po sadržaju, a nešto po načinu razmišljanja (tipično komunjarskom, samo s obzirom na okolnosti presvučenom u drugi kaput). Možeš li nam reći u kojoj si zemlji stekla svoja demokratska iskustva?

Tko je glasao

Ma daj, Rupert, pa ja vas

Ma daj, Rupert, pa ja vas već nekoliko dana slušam kako pljujete i pljujete po tom mladom čovjeku, kojem se u presudnom trenutku dogodila blokada, kao da se to nikom od vas ne može dogoditi. I nakon vaših preko pedeset pljuvačkih komentara morala sam napisati nešto i o vama. A to je sve to što sam gore navela. Dajte se malo skulirajte, dosadni ste s tim napadima iz zasjede. Kao podmukli psi.

A sad ću Ti još malo napisati što mislim o svima vama i vašem besmislenom napadu. Čuješ, Rupert, izbori su svake 4 godine. U studenom smo birali koga smo birali. Vrijeme je da pustite već jednom ljude da rade, a ne da se zaje...ju s novinarima i vama. Samo u ovoj, zbog vas takvih, primitivnoj zemlji, svojeg se blati, a tuđeg veliča. Sram vas može biti što ste sramotili svog vlastitog ministra pred nekakvim Slovencima. Dok oni svoje dižu u nebesa, čak i kad ne valjaju, vi naše blatite kamo god da mrdnu i što god da naprave.

Tebi nije jasno, da mi nećemo na vaš zahtjev, zbog jedne najobičnije blokade misli, smijeniti mladog ministra Jandrokovića. Taj čovjek će obnašati svoju dužnost sve dok Vlada bude mislila da on to dobro radi, a ne do kad vi hoćete. Vi ćete imati prigode na idućim izborima reći što o tome mislite. A do tada ima još puno vremena. Prema tome, pustite ljude da rade. Okrenite se pozitivnim mislima pa nam možda svima skupa bude bolje. Nemojte gaziti i poništavati sve ono u što netko ulaže svoj trud i svoje znanje. Lako je sa strane laprdati, imali ste prilike za Velike koalicije učiniti nešto, pa ste vidjeli koliko je to teško. Niste uspjeli. Pustite sada da netko drugi pokuša. Je li uspješan, ili nije, pokazat će narod na izborima.

Cijelog života borila sam se protiv našeg zadrtog mentalnog sklopa tipa "ne bi da je moje", "gle, kako oni to bolje rade", "čak su i slovenci rekli ovo, ili ono"....ma gadi mi se taj ponizni stav primitivnih ljudi. U inat takvom stavu, svoju djecu sam odgajala u stilu "Ti si najbolji i najpametniji, najviše vrijediš, ako nešto nisi dobro napravio, drugi put ćeš napraviti bolje, ovo si dobro učinio...". Budila sam u djeci samopoštovanje i samosvijest. Toga ovdje fali. Vi uopće niste svjesni kakvi ste destruktivci koji vuku nazad. Ma koliko siroti Mrak i Gale mislili kako predstavljaju napredne snage ovog društva, ja vas sve skupa vidim kao nazadne, koji samo podmeću klipove, u svom jadu i jalu grizu, cvile i udaraju ispod pojasa. Trebate se početi mijenjati, poraditi na sebi. Možda bi bilo dobro kad biste počeli razmišljati na konstruktivan način i konstruktivnim prijedlozima, a ne svađalačkim, doprinositi ovoj zajednici i ovom društvu. Apeliram da razmislite malo o sebi, prije nego što napadnete nekog drugog!

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Uglavnom je već sve

Uglavnom je već sve rečeno, pa ću biti kratak:
Vrijeme je da pustimo ljude da rade - puštamo ih već četiri godine.
Ovo nije prvi put da Jandroković "ima blokadu" - tj. da ne zna što govori. (Pogledaj priloženi video kod Stankovića) A i javljanje iz Bukurešta u "Otvoreno" bilo je vrlo živopisno.
Pozicija ministra vanjskih poslova nije ta na koju se postavljaju mladi kadrovi kako bi se učili tom poslu.
Nismo mi osramotili ministra pred Slovencima nego se on sam osramotio (ili misliš da su oni toliko blesavi pa nisu shvatili već su morali pročitati ovaj dnevnik i komentare s Pollitike?)
I sam Sanader je u svojoj "biblijskoj" izjavi rekao da je u pitanju pogreška - s obzirom na vjernost vođi, već samo ovo bi ti trebalo biti dostatno.
SDP i velika koalicija imali su priliku i vidjeli su kako je teško ponajviše zahvaljujući "konstruktivnoj" oprobi koja im je stalno podmetala klipove. Toliko o konstruktivnosti koju ovdje spominješ.
Uz tvoje dirljivo zalaganje za nacionalni interes već zamišljam kako bi s istim žarom branila Milanovića da je slučajno on bio glavni junak ovakve zgode.
U komentaru sam se osvrnuo na tvoj stil vrijeđanja i osobnog omalovažavanja koji nisi sada prvi put koristila, a ako je to već tvoj stil onda nemoj biti toliko licemjerna i spočitavati ga drugima.
I na kraju, nisi odgovorila u kojoj civiliziranoj zemlji si prije živjela i crpila svoju demokratsku kulturu.

Tko je glasao

U Rijeci, od

U Rijeci, od djetinjstva.

(p.s. alo, alo, ovo ću reći samo jednom: sorry ako sam te ikad uvrijedila svojim lavljim temperamentom, ma ja tebe volim, Ruperte.
Inače, da bi se to unaprijed znalo nadjenuh si odgovarajući nick, ako to još nisi zapazio. Mračak to zna, pa ne zamjera, osim što me katkad lupi po šapama :):):) )

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Nikakve verbalne egzibicije

Nikakve verbalne egzibicije koje ovdje izvodiš (da ne kažem bullshit) ne mogu promjeniti činjenicu da je Jandroković u svakom pogledu nesposoban za mjesto ministra vanjskih poslova. Čovjek s višom gradjevinskom, koji natuca engleski (koje još jezike govori?) i ne može zapamtiti dva pojma sa sastanka s kojeg je upravo izašao (tako je to kad ne možeš direktno pratiti o čemu se govori) je sramota za Hrvatsku vanjsku politiku. Sve normalne zemlje se trude na tom položaju imaju najveće intelektualce širokog profila.

Vodi si ga kući!

The Observer

Tko je glasao

iz tebe izvire zloba i

iz tebe izvire zloba i zavist jer je mladi jandroković ministar, a ti nisi, niti ćeš ikada to biti. zato jer si ograničenih vidika, pa ti nije moglo pasti na pamet da je ministar imao trenutnu blokadu, ili da je možda imao laganu tremu, kakve se ne srame čak ni stari pjevači profesionalci, kad izlaze pred publiku. mislim da će te život naučiti što je to, ali čisto sumnjam da ćeš shvatiti, jer za razumijevanje nekog događanja ipak treba ponešto inteligencije, a ne napuhanosti svojom veličinom.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

LQ, iz tebe zrači istinska

LQ, iz tebe zrači istinska mudrost partijskog vojnika. To dokazuješ svaki dan svojim komentarima kojima ni sama valjda ne vjeruješ, ali zato valjda vjeruju tvoji partijski sudrugovi. Jer, kada bi se zanemarila mogućnost da to što radiš (skretanje pažnje sa svake kritike na osobno obračunavanje i izbjegavanje bilo kakve konfrontacije argumentima), radiš profesionalno, cca. 90% tvog opusa ovdje na Pollitici bilo bi vrijedno psihijatrijske dijagnoze. Braniš što se obraniti ne može i prosipaš toliko nesuvislosti i kontradikcija, valjda s ciljem stvaranja slike nekakve ravnoteže mišljenja u korist voljene partije, oko pitanja za koja je svakom razumnom jasno da ravnoteže nema i ne može biti.

Čudim se samo koliko komentatora ovdje pada u klopku (eto, i mene si ulovila u svoju mrežu) i ulazi u konfrontaciju s tobom iako je jasno da nema niti 1% šanse da to dovede do nečeg konstruktivnog i korisnog. Zapravo, moram priznati da, čitajući diskusije u kojima sudjeluješ od tvog široko pozdravljenog (?!) i diskutiranog comebacka na Pollitiku, osjećaj koji me obuzima je osjećaj nepovratno izgubljenog vremena i istraćene mentalne energije. Svaka ti čast na taktici - ako je svjesno proračunata!

Neću se uopće osvrtati na ad hominem napade koje, dokle god ovdje pišemo pod nickovima, shvaćam s humorističke strane.

A što se tiče Jandrokovića, tebi očigledno treba nacrtati neke stvari da bi shvatila (odnosno uvidjela koliko su besmisleni tvoji tzv.argumenti) o čemu se radi.

Svi znaju je položaj ministra vanjskih poslova u vladi neke države (a u Hrvatskoj delikatnoj situaciji pogotovo) najvažniji odmah iza premijerskog, jer to nije činovnički položaj za koji se kvalificiraš vjernim partijskim radom. Štoviše, taj položaj zahtjeva neke specijalne kvalifikacije, veliko medjunarodno i diplomatsko iskustvo i intelektualnu širinu. A to, bez obzira na sve njegove kvalitete koje možda ima (ne poznajem čovjeka osobno, pa ne mogu ocijeniti), Jandroković jednostavno nema i ne može imati iz jednostavnog razloga koji se mogu isčitati iz njegove biografije. Možda bi nakon 10 godina šegrtovanja u diplomaciji od njega i bilo nešto, ali ovako je čista blamaža.

Tako je gaf o kojem se ovdje govori, najmanji problem. Problem je taj što Hrvatska na tom položaju ima objetivno nekompetentnu lutku na koncu, i svaka priča o blokadama, stresu i slične bljezgarije su obično lupetanje. Pitam se što hrvatski veleposlanici, od kojih su ipak dobar dio ljudi na mjestu, misle o svom sjajnom šefu.

The Observer

Tko je glasao

Pa tko vam je kriv što se

Pa tko vam je kriv što se navlačite na moje komentare. Ne zovem vas ja da me čitate i komentirate. Čim sam se vratila na Pollitiku (s koje nikad nisam ni otišla, samo sam je komentirala na svom Blogu), moj dnevnik bio je u samom vrhu najkomentiranijih. Kao i ovaj drugi. Znači da sam vam falila, koliko god vi to pokušavali negirati. Kad bi vi stvarno bili uvjereni da pišem kao partijski vojnik, zacijelo me ne bi ni čitali. Dokaz da pišem ono što mislim, a ne ono što odredi Partija su npr. komentari o ZERP-u, zdravstvu, sudstvu, školstvu i sl. što je poznato mnogima koji su čitali moje komentare na JL-u. Ako te zanima, možeš potražiti.

Ja kao birač vladajuće stranke, mislim da je Jandroković dobar, mlad i perspektivan i da, kao ministar, ne može voditi svoju politiku, već politiku vladajuće stranke, koju je narod ovlastio za to. Ministarstvo vanjskih poslova nije samo jedan čovjek, već tim ljudi. Naravno da vi o tome ne možete znati ništa jer nemate nikakvog tima. Čitav tim ljudi sastojao vam se od dva čovjeka, od kojih je jedan ispao prije proglašenja izbora završenim. Nešto strašno.
Dakle, ja kao birač vladajuće stranke, zadovoljna sam mladim ministrom, a vjerujem i drugi, bez obzira na to je li napravio gaf, ili nije. A dok sam ja zadovoljna, Vlada nema razloga mijenjati ga. Jer sam joj ja dala svoj glas, pa me ima slušati. Mene! Vas može saslušati Milanović. I tako će to trajati sve do idućih izbora, kad ćete imati prilike utjecati na stvari. Iako čisto sumnjam da ćete to moći i znati, jer ste ovu priliku propustili, iako ste imali povijesnu priliku da su svi hrvatski mediji bili na vašoj strani.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Ja kao birač vladajuće

Ja kao birač vladajuće stranke, mislim da je Jandroković dobar, mlad i perspektivan i da, kao ministar, ne može voditi svoju politiku, već politiku vladajuće stranke, koju je narod ovlastio za to.
Tako je. I kad Jandroković ne zna to ne znači da on ne zna, to znači da ne zna vladajuća stranka. Iako mislim da ju narod nije ovlastio da ne bi znala nego upravo suprotno.

silverci

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

ma glupost! odjednom od

ma glupost! odjednom od najobičnije blokade misli jednog čovjeka, ti napravio da, ZAMISLI, cijela vladajuća stranka ne zna. kakva glupost, tavke dugo nisam čula.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

najobičnije blokade misli

najobičnije blokade misli jednog čovjeka

malo je dečko prečesto blokiran :)
a i nije dobro imati blokadu u petoj brzini (idemo toliko brzo da se uopće i ne kuži :)

jandroković je lik kojeg su tamo posjeli da ako već nismo sposobni odraditi posao, da barem dobro izgledamo; čovjek je čelnik ministarstva kojem su europske integracije prvi posao u slijedećem razdoblju, priča o tome kako smo dvije godine od EU a ne zna o kojim se poglavljima radi

tip je osim toga plitak, vulgaran i općenito se ponaša kao mali školski nasilnik

Tko je glasao

Ja kao birač vladajuće

Ja kao birač vladajuće stranke, mislim da je Jandroković dobar, mlad i perspektivan i da, kao ministar, ne može voditi svoju politiku, već politiku vladajuće stranke, koju je narod ovlastio za to.
Ovo je tvoj citat!
Ako on vodi politiku vladajuće stranke, a politika mu je da 5 minuta nakon sastanka ne zna o čemu je pričao na tom sastanku onda moram zaključiti da je stranka ta koja nezna jer on ne vodi svoju nego politiku stranke.

Blokada?
Ne, nije ono bila blokada. Ako pogledaš snimku s presice vidjet ćeš da pojma nije imao i da je pitao Drobnjaka da odgovori na pitanje. Da je bila u pitanju blokada onda bi se već nakon prvih nekoliko riječi od strane Drobnjaka prisjetio i nastavio mirno odgovarati. Međutim, on se nije prisjetio. Što je i logično jer se ne možeš prisjetiti nečega što nisi ni znao.
U pravu si kad kažeš da se blokada može svakome dogoditi, ali neznanje nije blokada.
OK, i neznanje se može dogoditi, ali onda takvoga ne stavljamo za ministra vanjskih poslova. Bar ne u normalnom svijetu.

silverci

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

ma glupost! odjednom od

ma glupost! odjednom od najobičnije blokade misli jednog čovjeka, ti napravio da, ZAMISLI, cijela vladajuća stranka ne zna. kakva glupost, tavke dugo nisam čula.

Evo ti primjer kako jedna blokada može puno toga značiti. Kad bi htjeli biti zločesti rekli bi da cijeli hdz zadovoljava kriterij A. /boldao ja/

http://mentalno.plivazdravlje.hr/shiz/?section=dijagnoza#3

Kako se dijagnosticira shizofrenija?

Dijagnozu shizofrenije postavljaju psihijatri (liječnici specijalizirani za dijagnosticiranje i liječenje psihičkih poremećaja). Dijagnoza se temelji na ciljanom i strukturiranom psihijatrijskom razgovoru s bolesnikom i članovima njegove obitelji. Do danas nema nikakvih specifičnih laboratorijskih dijagnostičkih testova za shizofreniju, tj. shizofrenija se ne može dijagnosticirati nikakvim snimanjem strukture ili funkcije mozga kao ni pretragama moždane tekućine, krvi, urina i slično.
Danas postoje međunarodno definirani dijagnostički kriteriji za sve psihijatrijske bolesti, pa tako i za shizofreniju. Navest ćemo kriterije dvaju najpoznatijih važećih klasifikacijskih sustava: Međunarodne klasifikacije bolesti - desete revizije (MKB-X) i Dijagnostičkog i statističkog priručnika Američkog psihijatrijskog udruženja - 4. revizija (DSM-IV).

MKB-X navodi slijedeće karakteristične simptome:

a) nametanje ili oduzimanje misli, jeka ili emitiranje misli;

b) sumanutost kontrole, utjecaja ili pasivnosti koja se jasno odnosi na:

* tijelo ili pokrete tijela,
* specifične misli, akcije ili senzacije,
* sumanute percepcije;

c) halucinatorni glasovi koji:

* komentiraju bolesnikovo ponašanje,
* razgovaraju međusobno o bolesniku,
* razni oblici halucinatornih glasova koji dolaze iz nekog dijela tijela;

d) trajne bizarne sumanutosti koje su nemoguće ili nesukladne bolesnikovoj kulturi i intelektu:

* nemoguć politički, znanstveni ili religiozni identitet,
* nadljudske sposobnosti i moći, npr. kontrola vremena,
* komunikacija sa vanzemaljcima i sl.;

e) perzistentne halucinacije bilo kojeg modaliteta kada su praćene prolaznim sumanutostima bez emocionalnog sadržaja, ili perzistentne precijenjene ideje, ili kada su halucinacije trajno prisutne tjednima ili mjesecima;

f) disocirano mišljenje, irelevantan i dezorganizirani govor, neologizmi (sklapanje novih riječi bez značenja);

g) katatono ponašanje - izrazita zakočenost tijela i održavanje neprirodnog položaja ili izrazita uzbuđenost;

h) negativni simptomi u vidu apatije, siromaštva govora, zaravnjenog afekta ili neadekvatnog emocionalnog odgovora koji obično dovode do socijalnog udaljavanja i pada socijalnog funkcioniranja.

i) značajna i trajna promjena ponašanja u smislu gubitka interesa, besciljnosti, zaokupljenost sobom i socijalnog udaljavanja.

Za dijagnozu bolesti je potreban minimalno jedan simptom pod a) do d) ili najmanje dva simptoma pod e) do i), te moraju biti prisutni dovoljno dugo, tj. minimalno 1 mjesec.

Tko je glasao

Ufffff Pukanić pod nickom

Ufffff Pukanić pod nickom Seneka! Brrrrrrr kidam nalijevo

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Pa tko vam je kriv što se

Pa tko vam je kriv što se navlačite na moje komentare. Ne zovem vas ja da me čitate i komentirate.

Ovdje si 100% u pravu. I ja se zapravo pitam kako i zašto je to moguće, s obzirom na (pretežno) nekonstruktivan sadržaj tvog pisanja. Jer, zastupati interese jedne političke opcije je jedno, a konfrontirati se s onima čija mišljenja odstupaju od službene linije te opcije samo zato da bi se udarila kajla, bez obzira na argumente, nešto sasvim drugo. Meni se čini da ti radiš uglavnom ovo drugo. Ali, eto, navukoh se i ja - izazov je bio prevelik.

To što ti misliš o Jandrokoviću je tvoja stvar i naravno imaš je pravo iznijeti, ali problem je što je argumentacija tvojih stavova naprosto groteskna - npr. prozivaš kritičare za podmuklost, zloću i nedostatak altruizma kojeg bismo trebali pokazati prema sirotom ministru, a s druge strane ničim, osim tvrdnjom da je dobar, mlad i perspektivan (uvjeravam te , to je i moj 15-godišnji sin u velikoj mjeri!), opravdavaš njegov izbor za ministra vanjskih poslova.

kao ministar, ne može voditi svoju politiku, već politiku vladajuće stranke, koju je narod ovlastio za to.

Vidiš, ovdje ti lanac preskače, jer ne može Jandroković voditi politiku vladajuće stranke (iza koje stoji nekih 30% biračkog tijela). Vanjska politika nije i ne može biti stranačka politika, nego politika u interesu cijelog naroda i države. Uostalom, ovdje i ne radi o politici, nego o kompetentnosti da se politika provede u djelo.

Naravno da vi o tome ne možete znati ništa jer nemate nikakvog tima.

Dok mi je jasno tko je to "mi” u tvojem pisanju, ne znam na koga to misliš kada spominješ neke"vi". Zapravo, iz konteksta se zaključuje da misliš na SDP, ali si u žaru borbe previdjela da je front kritičara puuuuuno širi od onoga koji ti priželjkuješ da ti olakša diskvalifikaciju.

A dok sam ja zadovoljna, Vlada nema razloga mijenjati ga. Jer sam joj ja dala svoj glas, pa me ima slušati.

Opet nakaradno shvaćanje, koje odaje tvoj mentalni sklop. Jandroković nije ministar vanjskih poslova HDZ-a, nego Republike Hrvatske. Njega nitko nije izabrao na to mjesto, nego je postavljen dekretom Velikog Vodje, na veliko razočaranje svega mislećeg u Hrvatskoj – jer on bi trebao biti prvi, najvažniji i najsposobniji od onih koji predstavljaju čitavu Hrvatsku u medjunarodnoj politici.

PS. U duhu uvodnog dijela, predlažem da zaključimo diskusiju.

The Observer

Tko je glasao

Naravno da je politika

Naravno da je politika vlade, politka vladajuće stranke i stranaka. Za sve što se sada događa zaslužan je i odgovoran HDZ, zato jer je postavio ljude u Vladu prema svom izboru. Prema tome, nemoj me lovit za riječi. Koliko je zaslužan i odgovoran, procijenit će na idućim izborima hrvatski narod. O postocima je smiješno raspravljati, budući je izborni zakon takav kakav jest, tko je jači, kvači. Velika koalicija je imala svojih pet minuta za izmijeniti sve što joj se nije činilo dobrim. Više nema, tko joj je kriv.
Toliko.
P.S. U tvom duhu i ja zaključujem diskusiju. Pozdrav.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

.....no nema veze, svakom

.....no nema veze, svakom onom tko se podsmijavao ovom slučaju, želim da mu se u karijeri vrati takav gaf i to u onom trenutku koji mu bude najvažniji u životu. želim da se tada sjetite da sam vam ja to poželjela.
Lavice,... Ok slažem se da ga braniš i to doista radiš (za HDZ) poprilično uspješno, no činjenice u ovom slučaju kažu da naš ministar neposredno nakon sastanka na tiskovnoj pojma nema o čemu su na tom sastanku razgovarali.. e tu više ništa ne pomaže,... pa ni najbolji spin.......
...... A ima on još jedan gaf iz ne/znanja,.... još gori od ovog

Tko je glasao

ma da, ma zamisli....on ne

ma da, ma zamisli....on ne zna....a nije ti nikad palo na pamet da mu je možda nastupila trenutna blokada misli, kao što se svakom može dogoditi, pogotovo ljudima u situacijama javnog nastupa. to ne znači neznanje i nesposobnost, već se rješava vrlo jednostavno, vježbanjem, što više javnih nastupa, to manje blokade. ma da, pametnjakovićima s pollitike nikad takvo nešto nije palo na pamet. zato jer su oni najpametniji. jer misle da se njima takvo nešto nikad neće dogoditi. e pa, demantirat ću vas ovom prigodom ja, to se događa u normalnom svijetu, dogodilo se mnogima, pa se dogodilo i njemu. a ako vas ne demantiram ja, svakako će vas demantirati život, a to će biti bolnije. pa ćete se sjetiti što sam govorila i znat ćete da vam se to dogodilo zato jer ste jednom u životu bili nepravedni i zločesti.

Ali obzirom na to da vi ne znate o čemu govorite, potkrijepit ću stručnom literaturom:
http://www.pmfst.hr/serv/images/stories/onlinepubli/PSIHOLOGIJA.pdf
Mirjana Nazor: Psihologija odgoja i obrazovanja
Stres - nastaje kada su ljudi suočeni s događajima .... koji od njih traže ulaganje posebnih napora. (str. 27)
Stresne situacije moguće je podijeliti u slijedeće kategorije:
1. traumatski događaji – poplava, potres, rat, smrt, prometna nesreća, pokušaj ubojstva, silovanje (izloženost izuzetnoj opasnosti)
2. događaji koje je teško kontrolirati – teška bolest, gubitak posla, bol – na neke od tih događaja možemo se pripremiti
3. IZAZOVNI DOGAĐAJI – stupanje u brak, diplomiranje, napredovanje u poslu

U slučajeve ad 3. svakako spada i važan javni nastup, kao potpuno razumljiv izazovni događaj.

Stres se može manifestirati:
• tjelesnim simptomima – lupanje srca, ubrzano disanje, znojenje, drhtanje, suha usta…
• emocionalnim simptomima – zabrinutost, tuga, depresivnost, napetost, razdražljivost
• kognitivnim simptomima – zaboravljivost, BLOKADA, smanjena koncentracija, pad kreativnosti, prebrzo/presporo donošenje odluka
itd. str.31

Ono što ste vi u svezi ovog slučaja ovdje pokazali je višak predrasuda

PREDRASUDA
je stav koji potiče osobu da misli, osjeća, percipira i djeluje na povoljne i nepovoljne načine prema nekoj grupi ili pojedinim članicama te grupe. Posljedica predrasuda jest diskriminacija određenih osoba ili grupa koja se očituje u ponašanju pojedinca. ....
Uzroci predrasuda ponekad su u prebacivanju odnosno projiciranju vlastitih problema, sukoba i napetosti na druge, pojedince ili grupe. str.31

Ali ste pokazali totalni manjak altruizma.

Altruističko ponašanje je nesebično prosocijalno ponašanje. Pomaganje je ... altruističko ako je njegov cilj dobrobit druge osobe (altruistički paradoks). Motivirano je doživljajem empatije tj. suosjećanja s drugom osobom. Moguće je govoriti o kognitivnoj (razumijevanje i prihvaćanje uloge i gledišta druge osobe) i čuvstvenoj (emocionalni odgovor na uvjete u kojima se nalazi druga osoba i na čuvstva što ih doživljava) empatiji.

Da ne kažem da ste se ponijeli potpuno amoralno.

Prema svim teorijama moralnosti temeljni kriterij moralnosti jest kriterij brige za druge ljude.

Prema reakcijama na ovaj marginalan slučaj blokade pamćenja, računam da biste u ozbiljnijim slučajevima čovjeka koji se guši u plamenu, pustili da se uguši.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Za trud svakako imaš 4 jer

Za trud svakako imaš 4 jer više ne može, ali:
ma da, ma zamisli....on ne zna....a nije ti nikad palo na pamet da mu je možda nastupila trenutna blokada misli, kao što se svakom može dogoditi, pogotovo ljudima u situacijama javnog nastupa Meni se, a pogeldao sam video više puta, čini da se ovdje ne radi ni o kakvoj blokadi već jednostvno o čistom neznanju, što inače i nije neki problem, ali u ovom slučaju jest jer je netom prije tiskovne, o istoj temi, raspravljao sa Olli Rhenom.... pa bi "pogrešan" zaključak mogao biti da naš ministr pojma nema o čemu prića sa EU pregovaračima
Dakle,
da mu je blokada nastupila tijekom radzgovora sa Ollijem sve OK, ali nije.. i to je to.

....zato jer su oni najpametniji. jer misle da se njima takvo nešto nikad neće dogoditi. e pa, demantirat ću vas ovom prigodom ja, to se događa u normalnom svijetu, dogodilo se mnogima, pa se dogodilo i njemu. Ima ona: Ne pij dok voziš,..... a bogme imam i godina ali još se ne sjećam da sam sa nekim nešto važno pričao a da se togaa sjetiti nisam mogao već nakon nekoliko minuta.....
hm.. morao bi biti jak cug....

PS. I nema te stručne literature koja ga u ovom slučaju može izvadit,.... a i ne treba. Neka nauči bar nekoliko običnih fraza koje uvijek pale kada ne zna odgovor, .... ali i za uporabiti ih treba imati zadovaoljavajući IQ....
....nego znaš li što ono naš ministr odgovori na nedavnu Baginu navlakušu oko međusobnog ratovanja članica NATO-a????

Tko je glasao

ufff ne gledam sve emisije.

ufff ne gledam sve emisije. zapravo se odmaram od tv-a. pa sam više za pc-em :):):), a to zna biti puno zanimljivije....gotovo da se zagrcneš od smijeha. ma ovo moram podijeliti s Tobom, pukla bih, kad ne bih:
1. priča
11 ljudi visi na sajli zrakomlata: 10 muškaraca i 1 žena.
Budući da sajla nije bila dovoljno snažna da izdrži 11 ljudi - jedna osoba je morala odustati i skočiti jer bi u suprotnom svi nastradali.
Nitko se nije mogao odlučiti za žrtvovanje dok žena nije održala potresan govor i dobrovoljno odluči žrtvovati sebe jer: žene su naviknute na žrtvu, sve za muža i dijete, žrtvovati se cijeli život i ne dobiti ništa zauzvrat.
Kada je završila sa govorom svi muškarci zaplješću…
Poanta:
Nikad ne podcjenjuj snagu žene.
2. priča
Grupa žena i grupa muškaraca voze se vlakom na sastanak. Svaki je muškarac imao voznu kartu ali cijela grupa žena je imala samo jednu kartu. Muškarci su klimali nezadovoljno glavom nadajući se da će arogantne žene biti uhvaćene na djelu.
Odjednom uzvikne jedna od žena: "Dolazi kondukter!" Sve žene ustanu i naguraju se u WC. Kondukter kontrolira karte muškarcima i kad vidje da je WC zauzet pokuca na vrata i zamoli kartu na uvid:”Kartu molim!" Jedna od žena gurnu kartu ispod vratiju WC-a i kondukter zadovoljno ode.
Na povratku odluče se muškarci za isti trik. Kupiše jednu kartu za cijelu grupu i ostanu začuđeni kad vidješe da žene ovaj put nisu imale niti jednu kartu. Nakon nekog vremena viknu jedna od žena: “Dolazi kondukter!” Odjednom sjuriše svi muškarci u jedan od WC-a i zatvoriše vrata.
Žene ostanu malo zatečene na putu ka drugom WC-u. Prije nego što je zadnja od žena ušla u WC, pokuca na vrata WC-a gdje su bili muškarci i viknu:”Karte molim!"
Poanta ove priče?
Muškarci rado rabe ženske metode ali ih ne razumiju!
3. priča
Jednog dana krenu tri muškarca kroz veliku šumu i naiđu na divlju rijeku. Kako će na drugu stranu rijeke? Prvi muškarac kleknu i pomoli se Bogu:”Molim Te, daj mi snage da prijeđem ovu rijeku!"
*pppppfffffffuuuuffffffff*
Bog mu dade duge ruke i jake noge i on prijeđe rijeku.
Drugi muškarac vidje prvoga i isto se pomoli: ”Dragi Bože daj mi snagu i alat da mogu prijeći rijeku!"
*pppppfffffffuuuuffffffff*
Bog mu dade uže i on prijeđe rijeku.
Treći muškarac koji je sve to promatrao, kleknu i pomoli se: " Dragi Bože daj mi snage i pameti da uspijem savladati rijeku!"
*pppppfffffffuuuuffffffff*
Bog pretvori muškarca u ženu i ona baci pogled na kartu… krene uzvodno i prijeđe most na rijeci.

hehehe ubit će me Mrak, al nek briše :):):)

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

lavice dobri štosevi

lavice dobri štosevi (trolanje), al kod mene ne pali,... ja sam ti po horoskopu... "ovca"

Tko je glasao

Slušam, gledam i molim

Slušam, gledam i molim se!
http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/video-tko-nema-nijednog-grijeha

Na zamolbu da komentira to što ministar vanjskih poslova i europskih integracija Gordan Jandroković nedavno nije znao odgovoriti koja poglavlja u pregovorima s EU zatvara Hrvatska, premijer je odgovorio citatom "tko je bez grijeha, neka prvi baci kamen".

Premjer nam je citirao Holly Bible. Svaka čast. Poziva nas na asociranje.
Asiciram : Jandoković je biblijska prostitutka koju narod želi kamenovat zbog počinjenog grijeha ! Premjer je znači Isus . To znači da će uskoro biti razapet na križ. Da li će uskrsnuti vidjet ćemo.

Citati su dobra stvar.

Tko je glasao

Ovako pišu slovenski

Ovako pišu slovenski mediji:
Da je potrebno osloboditi se teatralnosti i prazne retorike i bolje se prihvatiti posla, shvatio je i hrvatski ministar vanjskih poslova Gordan Jandroković koji na konferenciji za novinare u Bruxellesu nije znao odgovoriti na jednostavno pitanje koja su dva pregovaračka poglavlja na redu za zatvaranje", piše Maksimovič. (Hina)

http://www.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2008,4,11,,115612.jl

Tko je glasao

Sramota definitivno...no

Sramota definitivno...no preocito da bi bilo slucajno.
1.Poruka biračima-mladi potencijalni političari su nesposobni;ogledni primjerak Jandroković
2.Odvraćanje pozornosti komesarima EU od bitnog tipa:
http://www.ezadar.hr/clanak/bajic-jos-nemamo-cd-s-popisom-tajnih-racuna

Tko je glasao

Gdje ja živim....

Gdje ja živim.... Jojjjj!!!:tup: Ovo je sramota na svim razinama. Dolje Jandroković!!!

Ezekiel 25:17...

Ezekiel 25:17...

Tko je glasao

Kad bi svi ili većina tako

Kad bi svi ili većina tako mislila ali................................što.....................volimo koga.................HDZ DAAAAAAAAAAAA ........A ON ..................NAS PONIŽAVA......................I....................što .............sada...................trpi budalo i ponovo glasaj.........................

Tko je glasao

Nije ovakva blamaza zaista

Nije ovakva blamaza zaista iznenadjujuca.Sanader kadrovira ljude po nacelu: tko mi se bolje ulizuje ili je iz Dugobaba u kojima je sa njim igrao boce, poteznje konopa ili kamena s ramena.Takav prika moze biti bas sve.I jasno da ovaj tragikomicni diletant Jandrokovic, komotno moze biti ministar vanjskih poslova po volji premijera teatrologa.Takvi profili su sasvim OK za te pozicije u Ugandi, Zelenortskim Otocima, Haitiju, Myanmaru i Hrvatskoj.
Dobar protektorat bi nam zlata vrijedio.Postedjeli bi se ovakvih "kadrova".Manji je problem sto nas sramote i zabavljaju ljude u diplomatskom koru koji po zagrebackim restoranima glasno se smijuci prepricavaju ovakve avanture jedni drugima.Veci je problem sto nas ovo kosta i previse €.

Tko je glasao

Ajde, Jutarnji me danas fino

Ajde, Jutarnji me danas fino iznenadio s nasovnicom SRAMOTA!!!!

Tko je glasao

Netko mi je rekao da imaju

Netko mi je rekao da imaju Sramota Jandroković i onda odmah pored Rehn hvali Sanadera - dakle serite po ministrima, pravite se kao kritični, ali Ivicu ne dirajte jer jadna vam majka:-)

Tko je glasao

ma imaš pravo, Potjeh,

ma imaš pravo, Potjeh, totalno..
ali kaj..to je vec stara strategija koju mu je valjda i preporučil PJ bubamara.i sad sve novine tak plešu...
jer uvijek će Ivo ispasti car medju nesposobjakovićima jer IVO JE PORUKA! a ne HDZ.ne?
i na kraju nikom niš.
(ne mislim na grad;)

Tko je glasao

KOJA PROZIRNA KONTROLA

KOJA PROZIRNA KONTROLA ŠTETE - ovo je tekst po narudžbi napisan nakon cjelodnevna sprdanja

http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleVie...

šef Diplomacije NIJE ZNAO IMENA DVAJU POGLAVLJA

Jandroković ispao neznalica
Glavni pregovarač odgovorio je umjesto ministra da su posrijedi ‘poduzetništvo i industrijska politika’
PIŠE INES SABALIĆ

Glavni pregovarač Vladimir Drobnjak bio je Jandrokoviću ’joker’ s klupe / Damjan Tadić /CROPIX

Neznanje Gordana Jandrokovića, hrvatskog ministra vanjskih poslova, u vezi preciznog imena dva poglavlja koje treba brzo “odraditi” u pregovorima s Europskom unijom na televiziji je ispalo gore nego što je bilo uživo.

Podsjetimo, šef hrvatske diplomacije kazao je u Bruxellesu da bi Hrvatska mogla, u sljedećem razdoblju, do kraja lipnja zatvoriti dva poglavlja, a na novinarsko pitanje da precizira o čemu je riječ, Jandroković je privremeno ostao “bez teksta”.

Snašao se pred TV kamerama pa je pozvao Vladimira Drobnjaka. Glavni pregovarač odgovorio je umjesto ministra da su posrijedi “poduzetništvo i industrijska politika” i “još jedno”, ne preciziravši koje. Izgleda tako da čak ni Drobnjak to još ne zna, jer je u velikom broju poglavlja dosta napredovano.

Samo za “poduzetništvo i industrijsku politiku” Europskoj komisiji predan je cijeli dosje i čeka se njezina verifikacija, vjerojatno pozitivna. Nekad su napredovanja spektakularna ili bi to trebala biti, a nekad se, naime, radi samo o usvajanju zakona.

No, je li u redu što je Jandroković pozvao Drobnjaka da mu kaže koja su to poglavlja? Nema pravila. Nakon kratke prijateljske ankete kod kolega novinara koji su tome prisustvovali, zaključujemo da su to jedva primijetili.

Barroso i Rehn
Predsjednik Europske komisije Barroso stalno daje riječ Olliju Rehnu kad je riječ o bilo kojem preciznijem objašnjenju. Ministri vode ‘generalnu’politiku, a specijalisti svoje grane.

Tko je glasao

čini se da je Jutarnji, na

čini se da je Jutarnji, na sutrašnjoj naslovnici, ipak odlučio "razvaliti" priču. budući da sam 400tinjak km istočno od Zagreba, ne mogu doći do hard copy Jutarnjeg pa ne mogu provjeriti.

Novo vrijeme

-----
http://strategopr.biz/
objectives strategy tactics

Tko je glasao

Nakon ovakve (međunarodne)

Nakon ovakve (međunarodne) blamaže, ministar bi u svakoj normalnoj zemlji, koja drži do sebe i svog ugleda, podnio ostavku. U Japanu bi vjerojatno počinio i harakiri.
Ali, ljudi, dajte shvatite, Jandroković nije tu gdje je zato što je pametan, sposoban i sl., nego zato što je podoban i spreman kimati glavom kad god Sanader i Bianca progovore. To što ima "baby face" samo mu je bio plus u imenovanju na mjesto ministra vanjskih. Mislim da sve to jako puno govori o ovoj državi, društvu i narodu. Jandroković nam/vam je recept uspjeha u ovoj žabokrečini.
Nije mi jasno ni zašto se čudite HTV-u. Pa, zar nismo već odavno zaključili da javna televizija sve više i više postaje propagandna mašinerija stranke na vlasti? Baš kao i Hina i Vjesnik (ups, on je to već odavno postao!), a ni većina drugih medija nije daleko od toga.
Kada sve skupa zbrojim i oduzmem, mislim da mirne duše mogu konstatirati da je točna ona stara izreka da u demokraciji "svaki narod ima onakvu vlast kakvu zaslužuje". Tražili ste, gledajte! OK, sigurno nisu tražili svi, ali većina jest. Dokazano na izborima!

Tko je glasao

Bolje bi bilo da

Bolje bi bilo da Jandroković emigrira. Sam se bio pohvalio tijekom javljanja uživo da je on u Bukureštu a da je Milanović u studiju HTV-a (Otvoreno na HTV1 na dan dobivanja pozivnice za NATO).

Zašto li se vraćao, pa bilo mu je lijepo tamo...

Tko je glasao

Kad si već spomenuo tu

Kad si već spomenuo tu emisiju ... he ... najjači biser bio je kada je Jandroković rekao Milanoviću u vezi s referendumom za NATO: "... zašto ga niste vi raspisali kada ste bili na vlasti?!"
A ova najnovija zgoda je valjda potvrdila njegove tvrdnje koje je tada papagajski ponavljao kako su oni odgovorna vlada koja zna što radi.

Tko je glasao

Da... to sam i ja gledao...

Da... to sam i ja gledao... nakon toga sam dobio 4 sijede i novu žilu na čelu.
Gledam, ludim i nevjerujem.

Osim preseravanja o tome kako je narod njih izabrao, lik prosere to o referendumu. Prosere nešto što ni jedan normalan političar nebi mogao izreći. Pita Milanovića da zašto SDP nije raspisao referendum 6-7 godina prije nego što je uopće bilo sigurno da ćemo dobiti pozivnicu.

Ma bravo genijalac... Kiro-drugi, samo malooooooo pametniji.

Prejadno!

Tko je glasao

Ciciban - cicisram !

Ciciban - cicisram !

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. stega bye bye od 2573 komentara 4
  2. "Tudjmanovi 200 obitelji" nemaju veze s Tudjmanom od JPeratovic komentara 17
  3. Kako sam dobio rat protiv hrvatskih banaka od krrrrekani komentara 39
  4. papir novac i papir wc od adfilantrop komentara 0
  5. Vlada bojkotira raspisivanje referenduma o ćirilici od vkrsnik komentara 6
  6. Dvostruki vic od petarbosni4 komentara 12
  7. Veritas vincit od Rebel komentara 47
  8. MORBIDAN NAROD - Spektakularni cirkus od crni biser komentara 17
  9. Vjerovati Dragi PILSELU, golubu - prevrtaču? (II) od Ljubo Ruben Weiss komentara 17
  10. Od Poncija do Pilata ili o mom djedu Petru i njegovu pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-djedu Franji od krrrrekani komentara 50
  11. Vjerovati Dragi PILSELU, golubu - prevrtaču? (I) od Ljubo Ruben Weiss komentara 25
  12. Psihopatsko ponašanje hrvatske političke "elite". od krrrrekani komentara 9
  13. Dida in the house od Rebel komentara 71
  14. Što je čovjek koji mrzi svoj narod i radi protiv njegovog interesa, a narod ga u dobroj vjeri izabrao za svog predstavnika? od krrrrekani komentara 31
  15. Teorija I Praksa Samosvjesnog Samo-upravljača od indian komentara 38
  16. Živimo ispod svojih mogućnosti od magarac komentara 58
  17. Anti Socijalni Personalni Defekt (ASPD) od adfilantrop komentara 0
  18. Kviskoteka - ili tko je bacio kantu govana? od StarPil komentara 9
  19. Na popravni, nego što? od Feniks komentara 6
  20. Putinove reforme od Kvarner komentara 14
  21. Jambo, Bandić, Vaso i Holy. od Papar komentara 79
  22. Destiliranje viška vrijednosti od magarac komentara 107
  23. Vesna Pusić - Željko Olujić: javno sramoćenje Države od ppetra komentara 44
  24. Kad nešto potpuno nevažno postaje silno važno od Feniks komentara 15
  25. Europski izbori - analiza ankete 25/03/14 od Esseker komentara 27

Preporučeni dnevnici

Tko je online

  • 2573
  • Argus
  • Busola
  • fuminanti
  • Julijana Mirkov
  • lunoprof
  • zaphod

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 7
  • Gostiju: 27

Novi korisnici

  • andela117
  • juditaana
  • Stop Frontin'
  • keepin' it real
  • asdf