Tagovi

Kada antićiriličari marširaju....

Ban Josip Jelačić živ i kao spomenik nagledao se svašta na glavnom zagrebačkom trgu koji je desetljećima nosio ime Trga Republike – za nas nekada Zagrepčane, bio je to samo Trgač! Pamtim Zagreb iz boljih dana, primjerice iz vremena Univerzijade kada su mojim „belim gradom“, „ljepotanom na Savi i ispod Medvednice“, i tom prilikom preuređenim Trgačem šetale brojne skupine sportaša iz cijelog svijeta, kada se sportski borila mladost na stadionu u Maksimiru i drugim sportskim borilištima.
A danas, 7 travnja 2013??
Danas je Svjetski dan Roma, danas je i Jom Hašoa, dan posvećen Židovima žrtvama Holokausta: nekada se za Jom Hašoa pred Mojsija (kipara Augustina Augustinčića), na Mirogoju polagali vijenci, TV kamere su bile uključene…I Romi, i Židovi, i mnogi antifašisti platili su drugačija krvna zrnca i svoje antifašističke poglede umoreni od naci-fašista u ludilu II svjetskog rata 1939. - 1945.
A danas 7. travnja 2013.?
Trebao sam otići na komemoraciju židovskim žrtvama na Groblje u Bjelovar, ali me je bolest u tome omela! No, nije omela da čitam izvještaje s Trgača: EVO ZORE, EVO DANA, EVO JURE I BOBANA, „spontano“ se zaorila pjesma uoči antićiriličnog prosvjeda. Naravno, tu je bio i bard hrvatske glazbe Josip Perković Thompson da bi dao odgovarajući glazbeni okvir ovoj u biti – antikulturnoj manifestaciji u kojoj nisu izostale prijetnje vlasti. Ono što je posebno iritiralo na prosvjedu je da je zloupotrebljen lik novinara Siniše Glavaševića, koji kao da je govorio na – ćirilici?
Splitska riva?? Ne, ali slično!
Ima jedna razlika: brojne prosvjednike koji su danas stigli u Zagreb u glavni gradu Lijepe naše dočekali su na nadvožnjake postavljeni transparenti Građanske akcije, s porukama "Ruka na srcu - govno u glavi" te "Ustaše i četnici, marš iz Lijepe naše".

Zakonito je prosvjedovati, ali da li je Ustavno i zakonsko pravo prosvjedovati na način da nas se vraća u mračni dan 25. travnja 1941. kad je Ante Pavelić, poglavnik tzv. NDH potpisao Zakonsku odredbu o zabrani ćirilice, dane kada su potpisani rasni zakoni, dane kada je počela strahovlada tzv. endehazije: ne brani se ovdje Vukovar, niti je Stožeru za obranu Hrvatske od ćirilice stalo do pitanja hoće li se na desetak ploča naći pored latiničnih natpisa, ćirilični! Ne, i tu nam je Vlada dužna reći istinu - njima je stalo do buke, do nereda i do nasilja. Provedimo referendum o tome u Hrvatskoj, ako nemamo boljih tj. pametnijih referendumskih pitanja - jamčim da većina Hrvata i hrvatskih građana podržava provođenje zakona (ne mora se to učiniti sutra!), u ovoj „napaćenoj zemlji“, jer ona ne pati zbog ćirilice, ona pati, poharana od velikih i malih bossova, od njene pseudelite koja već četiri godine ne nalazi put izlaska iz krize, ali neki od njih imaju debela konta u offshor oazama!“
I umjesto da Stožer iz Vukovara traži hitnu istragu, koji to hrvatski su građani izdali Hrvatski odnoseći iz nje najvrednije, oni bi beskonačno larmali o ćirilici??
A danas 7. travnja 2013?
I što preostaje onom nezaposlenom i manipuliranom Vukovarcu, Slavoncu, Dalmatincu nego u „vlak mira“ (o, kojeg li cinizma, kada se grupe bukača smještavaju u „vlak mira“!!) i ići na Trgač, kao na nogometnu utakmicu, i iskazati niske strasti i porive ni manje ni više nego protiv jednog – pisma!?? I mnogi od njih znaju da je ćirilično pismo nevažno, da su važnija njihova blokirana konta i djeca koja pitaju što će biti za ručak, nego neke ćirilice, latinice, gotice, korienski i drugi pravopisi.

Ono što ohrabruje – JAVLJA SE OTPOR OVOJ LUDOSTI I MANIPULACIJI iza koje, zna se koji igrači – oni koji su se domogli novaca i položaja gazeći po leševima i grabeći bez mjere i kraja! Na zagrebačke nadvožnjake i mostove postavljeni su transparente koji su dočekali usplahirene domoljube s podosta pljoski rakijetine, boca piva, zamućenih očiju,koji su došli na obračun u središte „malog Beča“ s jednim - pismom! Sa pismom, o treba li ponavljati, koje je dio naše jezične i opće, te nacionalne povijesti.

I što je danas 7. travnja 2013?

Danas se neki ljudi u uniformama koji se samoproglašavaju „domoljubi“ koji su si u ime naroda uzeli prava odlučivati o prioritetnim hrvatskim interesima u Knjigu gluposti, kako piše Građanska akcija, i pokušati je staviti uz bok Goebbelsu i nacistima koji su 1933. u nacističkom Berlinu palili nepoćudne knjige jer su ih pisali nepoćudni Židovi…I nema nepoćudnih pisama i knjiga – dragi moji,- ima samo nepoćudnih ljudi, „gostiju“ u Hrvatskoj, i oni smetaju antićiriličarima. I to je najvjerojatnije najvažnije što još treba reći! Jer, ti neki ljudi koji su danas došli u središte Zagreba urlikanjem i galamom obračunati se s jednim pismom čudni su neki branitelji. Ako, jesu, onda su branitelji nekih privilegija koje su imali, i za koje je sve manje novaca. Pravi hrvatski branitelji su se borili za provođenje i poštivanje zakona ove zemlje. uključujući i Zakona koji omogućava manjinama korištenje njihovog jezika i pisma. Pravi branitelji su danas kod svoje kuće ili u svojim voćnjacima, uz svoje obitelji i zasigurno se srame ove bakanalije pogrešnih poruka i širenja straha, sličnoj devedesetih godina prošlog stoljeća. Ovi tzv. branitelji su iz grlate grupacije onih proizvedenih branitelja koje je HDZ stvorio kupujući glasove i socijalni mir kako bi i uz njihovu pomoć pljačkao i devastirao Hrvatsku, to su oni koji kompliciranu etničko-socijalnu situaciju Vukovara koriste kao i oni s Rive za uspinjanja na ljestvici vlasti. Čak uz izjave – Ćire Blaževića!
A danas, 7. travnja 2013., kada antićiriličari marširaju...?
U ovim demonstracijama valja vidjeti POSLJEDNJU OPOMENU KUKURIKAVCIMA, da ne vode ukupnu politiku po željama osiromašenog naroda, jer samo na neuspjelim socijaldemokratskim politikama, u povijesti su nicale ljude gljive naci-fašizma, uključujući nekulturu, ksenofobiju, rasizam!
i logore smrti! Poruka je to i Angeli Merkel, i zemljama koje još nisu ratificirale pristupni sporazum Hrvatske Evropskoj zajednici! Jer, ODA RADOSTI trebala se odsvirati u Areni, u Puli, u izvođenju Izraelske državne filharmonije, no, kažu, termini oko 1. srpnja su zauzeti…

Zagreb nije samo učmalo - purgerski, glembajevsko - uspavani grad, Zagreb ima i drugi dio građana i osobno vjerujem u o one odnosno njihove potomke, jer jedan ne mali dio Zagrepčana je na ustašku prozivku davnih godina, na jednom stadionu, da istupe Srbi, Židovi i Romi – ugledao pomicanje cijelog reda stvarnih hrvatskih domoljuba. Jer, stvarni hrvatski domoljub štiti „gosta", on je tu da kaže desničariji - ovo su vaša legitimna prava, a ovo je ubod u srce slobodarskog Zagreba i slobodarske Hrvatske!
SMRT FAŠIZMIMA – SLOBODA NARODIMA!

Komentari

71% Hrvt prtv ćrlc

71% Hrvt prtv ćrlc Vkvr

nkt kj krj sv tzv. "hrvtsk" mdj k zmj ng. v št nm HRT, Včrnj, Jtrnj, RTL, Nv TV, Nv lst, ndx, T-prtl, Nt dr:

"gncj Przm prvl j nkt n 982 stnvnk Hrvtsk vzn z rvzj pps stnvnštv vđnj ćrlc k slžbng psm Vkvr, t pvlčnj tžb z gncd prtv Srbj, pr čm j 95% njh zjvl j kk h svk d th tm znm, k 85% stnvnk njm m frmrn mšljnj.

Čk 76% stnvnk slž s d j ptrbn prvst rvzj pps stnvnštv Vkvr. Ndlj, 71% stnvnk zjsnl s prtv vđnj ćrlc Vkvr, 69% h j prtv pvlčnj tžb z gncd prtv Srbj.

z Przm npmnj d s pdc rzltt stržvnj prvdng d strn gncj Przm CP n ncnln rprznttvnm zrk (prm rgjm, žpnjm, vlčn nslj, spl, db brzvnj) d 982 sptnk strjh d 18 gdn; tlfnsk nkt; žjk 2013."

Prmjr "ntrnj grsj" pt kln n Hrvtsk. N ćrlc Vkvr kž 71% Hrvt! 69% prtv pvlčnj tžb z gncd prtv Srbj! Prdn vlst krj stnj! Lž, vr, krj, rvr prtv vlj nrd, tđ vlj prvd. l zld. Nrd s n mž prvrt.

Svk sl z vrmn. Dć krj vm zl.

Tko je glasao

Kad wannabe Židovi

Kad wannabe Židovi lupetaju... :-)

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

@MKn

Židov zna, kada se ustašuljak glasa!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Ljubo, smatram Te pametnijim

Ljubo, smatram Te pametnijim i obrazovanijim (i opasnijim) od onoga koji je tu kovanicu -"ustašuljak"-, promovirao i uveo na ove stranice!
Ne vidim razloga da je i Ti koristiš posebno stoga što Ti je obitelj grdo platila tu kratku fazu u postojanju Hrvata.

(Podrepna muha! :):):):) )

Tko je glasao

@otpisani Do zadnjeg daha!

Nas dvojica se oko mnogih stvari nismo slagali,. ali da li sam ja ikada osporio tvoje hrvatstvo, kao što Mkn osporava moje židovstvo?? Svatko tko to radi, pogotovo na Jom Hašoa, ili blizu tog datuma dobit će odgovarajući odgovor. Pri tome me uopoće ne zanima tko je uveo pojam "ustašuljak" u komuniukaciju... Minimum moje pameti očekuje da moj nacionalni i vjerski identitet bude poštovan. Mogao je napisati "Ljubo lupeta!" i MIRNA BOSNA!
Ti si opet toliko pametan da razlikuješ obične uvrede od uvreda po nacionalnoj i vjerkoj osnovi! Ti nisi u cvijetu mladosti, nisam ni ja - nećemo si u ovom životu, koji je zapravo treptaj oka, zagorčavati živote, prebrajajući krva zrnca ili spominjeti košer hranu, kada se sve to može izreći na drugi način! Ali, da neću ostati dužan onome tko provocira, to stoji...Protiv naci-fašizma i kvislinga/kolaboratera s naci-fašistima - do zadnjeg daha!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Ljubo ne lupetaj

Citiram te
"... zagorčavati živote, prebrajajući krva zrnca ili spominjeti košer hranu, kada se sve to može izreći na drugi način! "

je, je vrli bardu novinarstva, a di ti je to kad mene imenuješ

crnogorskim ustašuljkom.

Tko je glasao

@Grdilin

Ti si drugi film. Što si tražio, to si dobio, i ne samo to - očekuj pozivnicu..(kleveta, sramoćenje...). Nema natrag!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Ljubo

Pozdrav od Crnogorskog ustašuljka.

Ne zaboravi i to spomenuti svom advokatu kao i sva privatna pisam koja si mi slao.

hahahaahah

Tko je glasao

@Grdilin Crnogorski jezik s ćirilicom!?

Stvarno si opičen - pa zar cijela Pollitika treba znati za tvoje crnogorsko porijeklo??
Osim toga, ne vjerujem da je baš tako jer Crnogorci su za mene Njegošev narod, i znaju što je junaštvo i čojstvo, dok se kod tebe to ne primjećuje. I nisam čuo da neovlašteno skupljaju podatke za arhive o drugim osobama! Osim toga, tema je ćirilica!
Možda znaš kako su to Crnogorci riješili?? Oni govore ijekavsku varijantu jezika, zapravo, hrvatski s nešto srbizama koji su nazvali crnogorski jezik, a pišu - ćirilicu!!!??

Lj.R.Weiss

Tko je glasao
Tko je glasao

poljica i ostale ploce i plocice

mene ti jako cudi sto se nije donio zakon o sveopcoj upotrebi cirilice u hrvatskoj.. na svim tablama, u svim novinama, portalima, skolama.. obzirom na u citavu povijesnu bastinu.. u stvari je jako nepravedno da se uvodi samo na vukovarske table.. pa nije vrag da su bas oni jedini dozivjeli cast cuvanja te starohrvatske pismenosti?

stvarno je sramota sto se cirilica ne uvodi u poljica, povlja, humac... kao posebna mjesta.. na sve natpise, u drzavnoj sluzbi obavezna dvopismenost (i na formularima)... a posebna je sramota sto nam vlada i sabornici ne pisu tim starohrvatskim pismom te tako jedan dan cuvaju bastinu, a na slijedecoj sjednici latinicom u skladu sa vremenom u kojem zivimo..

tako bi trebalo biti u tiskovinama i na televiziji i svugde.. i na splitskoj rivi i u istri a posebno u zagrebu kao glavnom gradu

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

dobar primjer zlata vrijedi...

...a aktivizam razvijen.
Građanske Akcije na svakom koraku...zamisli da svatko od njih uzme na brigu samo svoju zgradu i ulicu i da od kuće do kuće uzne agitirat za pristanak stanovnika te zgrade ili ulice da im natpisi budu uz latinične i ćirilični...pa tako u Zagrebu, Varaždinu, Karlovcu, Pazinu, Sinju, Dicmu, Splitu...Konavle, ma svugdje...
...hej, pa to bi taj posao obavili, onako elokventni kak´i su, za tjedan...samo da krenu.
Nema do osobnog angažmana, čovijek na čovijeka, par lijepih riječi...i eto ti primjera, kad´osvanu takve table posvuda, kako da Vukovarci to ignoriraju?

Tko je glasao

citav dan me "pere" ista

citav dan me "pere" ista ideja.. bas sam im to htjela napisati na face-stranici.. samo trazim adekvatne rijeci..

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

...usput bi učinili i anketu

...usput bi učinili i anketu koliko je za i je li itko protiv...

Tko je glasao

Jeli se ko sića onoga

Jeli se ko sića onoga crtanoga kad je papa štrumf mora otić iz sela na neko vrime pa su se štrumfovi pobili? Jedni su vikali "vadičep" drugi su vikali nije nego "čepovad".
Mene je ovi prosvjed na to podsjetija.

Tko je glasao

mislio sam napisati dnevnik

mislio sam napisati dnevnik ali neću. samo ću reći da ovaj prosvjed samo pokazuje koliko je to zaista široka slavonska duša.

Tko je glasao

Magarac, Da imaš pravo,

Magarac,

Da imaš pravo, široka je slavonska duša, a i naivna. Svakakvu gamad su uzimali u svoju sredinu i dali im osječaj Slavonske ravni.

Tragično je da su drugi to zloupotrebljavali, i vračali na na taj način ko i Srbijanci.

Tko je glasao

prosvjed kojeg sigurno ne bi bilo

prosvjed kojeg sigurno ne bi bilo, da nije bilo zločina koji su počinjeni u Vukovaru, u agresiji Srbije na Hrvatsku, zločina kojih ne bi bilo, da nema tog specifičnog načina koje do dana današnjeg, kao jedino vrijedno i valjano preporučaju ključne nacionalne snage i institucije, od Srpske Pravoslavne Crkve, do Srpske Akademije Nauka i Umetnosti.

luka

Tko je glasao

@luka (na Ilovi)

Je, je, imaš ti pravo, jer su "kurvini sinovi" Srbi krivi za to što su Hrvati "podli kurvini sinovi"!?
Tako je ta dva "nebeska naroda" opisala Carla del Ponte i ako igdje, onda je tu bila u pravu.

Gdje bi nam bio kraj da nam putove nisu mrsili SPC i SANU, vjerojatno bismo pod vodstvom "svete matere" već odavno bili negdje bar na pragu srednjeg vijeka.

Tko je glasao

Hrvatska tzv.ljevica

i tzv.desnica se prepucavju ćirilicom uz asistiranje nekoliko profesionalnih Srba.

Obične ljude Srbe se tu malo pita. Danas razgovaram s jednim starijim ,veli:"Jebla i ćirilica nisam je nikad ni znao".
Retorika je zaoštrena i jedini kojima je sada neugodno ,do ruba bojazni su Srbi koji ne žive u mjestima gdje su velika većina ,a cijenim da je takvih ipak najviše u Hrvatskoj.

Hrvatska vlast ( bilo koje boje) bi trebala policajcima srpske narodnosti koji rade u postajama na području u i oko Vukovara riješiti stambeno pitanje ,a ne da dolaze u Hrvatsku raditi to što rade iz druge države gdje stanuju ,imaju kuće .

Ako je sporazumom dogovorena ćirilica u nazočnosti međunarodnog posrednika kad se polagalo oružje tu se ništa ne može učiniti. Ugovori obvezuju.

Puno je teže njima bilo (ponos) položiti oružje ,prihvatiti kunu ,šahovnicu ,domovnicu ,putovnicu ,neki su se čak odselili iz principa ,nego što bi Hrvatima koji tamo žive trebalo biti teško vidjeti ćirilicu ,naročito što u nekim okolnim mjestima već postoji.

Stvar je ispolitizirana radi homogenizacije biračkog tijela.

sve dobro...

Tko je glasao

Develikosrbizacija i defašizacija

@Ljubo,
kada već daješ usporedbe sa Židovima, onda bi pravilna usporedba bila da su Hrvati Vukovara kao Židovi, jer su u Vukovaru prošli isto kao Židov u ww2., dok su Srbi kao fašisti koji su najvećim dijelom sudjelovali u tim zločinima, ne svi, kao i Nijemci, pa bi trebali proći slično pročišćenje- develikosrbizaciju i defašizaciju, a ne nagrade za zločine!

Jer, stvarni hrvatski domoljub štiti „gosta", on je tu da kaže desničariji - ovo su vaša legitimna prava, a ovo je ubod u srce slobodarskog Zagreba i slobodarske Hrvatske "Goste"preživjeli domaćini, ne žele nagrađivati za to što su im pobili dovoljno "domaćina".

Hrvatski domoljubi to ne dozvoljavaju ni lažnoj "ljevičariji"!

Tko je glasao

Natpisne ploče krive za sve

@ppetra
Svaka vlast ( lijeva, desna, srednja) dužna je poštovat i provodit Ustav Hrvatske.
Vi malo mlađi ne možete jučerašnji skup promatrati kao mi stariji. Zašto?
Mnogo godina poslije ww2. na ulazu u Kragujevac stajala je ploča s natpisom da se Nemačkim građanima ne garantuje sigurnost. Poslije dosta godina pohrliše u tu istu nacističku, zločunačku Njemačku za DM kao da je majčinska sisa.

Zar ćemo se ponašati kao oni? Ne poštujući Ustav. Zar Vukovar nije Hrvatska?
Zar se opet ne radi o ploči.
Usput rečeno osim jednog Franjevca ne vidjeh crkvenu elitu. Ili su znali da je prosvjed unaprijed promašen, ili su zadovoljni kaj su dobili Dajlu pak male šutiju.

Tko je glasao

Moralna nakaznost podvaljuje se pod zakonitost

Zar ćemo se ponašati kao oni? Tako se ponašaju oni koji ne žele istinite i točne podatke, već žele na lažnim podacima graditi istinu.

Osim toga, treba cijeniti naše ljude i njihove žrtve, jer nikakav zakon nije obvezno poštivati, ako nagrađuje ubojstva i protjerivanja.

Ne zamjenjujt "teze"!
Kada već hoće po pravu, neka onda utvrde pravi broj broj Srba u Vukovaru, a ne fingirani popis.

Zskoni se mijenjaju, pa neka iz pijeteta prema žrtvama Vukovara, i iz potrebe da se ne nagrađuje genocid, promijene neljudski i nemoralni zakon, a ne da ih tim zakonom zlostavljaju u ime neke imaginarne moralnosti, a u biti moralne nakaznosti!

Tko je glasao

Crkva je već davno "dobila" Dajlu, još kad ju je prodala

Dajlu su sad napokon dobili golferi - http://www.vecernji.hr/vijesti/ipak-ce-biti-golfa-dajli-drzava-ulagacu-m... - a Crkva je samo još jednom pokazala kako revnosno moli krunicu za svoje i velikokapitalne interese.

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Hoces reci da oni koji ne

Hoces reci da oni koji ne podrzavaju prosvjede ne mogu biti domoljubi?

Tko je glasao

Nametanje simbola okupacije, simbola agresorske države i zla

Ne, hoću reći da samo ljudi koji ne cijene živote Hrvata Vukovara, istima mogu nametati pismo ubojica njihove djece, roditelja, supružnika, rodbine, prijatelja, koje su ovi pronosili kao simbol svoje okupacije i simbol agresorske države.

Hoću reći ovo što sam već rekla, onima koji glumataju finoću, a podržavaju nagrađivanje zločinaštva, razaranja, ubijanja, odvođenja u logore, silovanja:
http://pollitika.com/boze-mislim-da-sanjam-ruzan-san-vukovar-kao-srpska-...

Tko je glasao

Ali ppetra, pismo JNA je bilo

Ali ppetra, pismo JNA je bilo latinica. Hocemli i to zabraniti?

Tko je glasao

IDa im nije dio folklora već bi je i oni napustili

Ali ppetra, pismo JNA je bilo latinica. Hocemli i to zabraniti?Pisala je ćirilićnim granatama, topovima, vodala sa sobom ćirilićne četnike svuda, a pogotovo po Vukovaru- gdje im je dala da se malo poigraju s ljudima iz Vukovarske bolnice, da nosaju svoje ćirilićne zastave po Vukovaru, svoje ćirićicom označene šljemove,....

Pa i sada u Srbiji pišu latinicom, dakle JNA je pisala srpskom latinicom- srpskim granatama po Vukovaru.
Elitne snage bile su joj četničke, a one su ipak strogo ćirilićne.

Tamodaleko (u Srbiji) za svoje pismo priznaju i latinicu, jer su svjesni koliko im je ćirilica puna manjkavosti.
Ma da im nije dio "folklora", već bi je i oni davno napustili!

Hrvati su to odavno spoznali i napustili jedno takvo, za njih, odavno arhaično pismo!

Tko je glasao

Pisala je ćirilićnim

Pisala je ćirilićnim granatama, topovima, vodala sa sobom ćirilićne četnike svuda, a pogotovo po Vukovaru- g

Dakle, ovo je tvoja opsesija. Nije cinjenica. Na opsesijama se ne moze temeljiti oduzimanje stecenih građanskih prava, sorry.

Tko je glasao

Politika upregnuta u SANUovske ciljeve!

Ne budali gale!
Mogli su pisati i kineski. njihovi zabijači zastava bili su četnici sa svojom ćirilicom!

Opsesija?
Pa reci rodbini Židova ubijenih u WW2, u logorima, da im je holokaust opsesija!?

Odnosiš se prema jednoj od najvećih tragedija u povijesti Hrvatske tako bešćutno da bi grad koji je doživio tu tragediju i ljude u njemu obilježio simbolima koje su naturavali njihove ubojice.

Svi koji to pokušavaju su bešćutni kao i one ubojice, rušitelji Vukovara i oni koji su odvodili naše ljude u logore.

Još nisu pronašli ni kosti naših preko 1000 ljudi, a ljudi bez savjesti bi nagrađivali one koji su ih odveli u ništa- vjerojatno su im dali smrt, ali ne i pravo na oplakivanje rodbine nad njihovim ostatcima.

Opsjednuti su oni koji naturavaju ćirilicu, zbog bilo kojega razloga, pa taman i zbog njihova ulaska u EU, jer hrvatski narod to nije odlučio.

Imaš preko 700 000 dokaza da je to nelegalna odluka- svi lažni birači koje su sada skinuli s popisa.

Nelegalan je referendum koji se temelji na lažiranome biračkome popisu, a kolika je lažiranost svjedoči da je petina birača bila lažna.

Budući da su svi lažni glasovali ZA ulazak u EU, on je debelo nelegalan!

Ako kažeš da nisu svi glasovali ZA, onda se možemo nagađati oko toga, što znači da je rezultat referenduma LAŽAN i da ga treba ponoviti s ovim točnim brojem birača.

Mislim da nije u pitanju Europa, već ostatci Jugoslavena i srboslavena u RH, koji samo pokušavaju proturiti svoju želju preko europskoga "mora se", a to je velika laž, jer nitko ne može zabraniti da se u RH provodi i Zakon o prebivalištu i da se utvrdi točan broj Srba u Vukovaru, a onda im otpada i Račanov nož u Hrvatsku- smanjivanje postotka potrebnoga za to.
Međutim ni to im nije bilo dovoljno pa su primijenili sredstva koja veliča D. Ćosoć- laž.

Imamo na djelu politiku upregnutu u SANUovske ciljeve, bešćutnu i bahatu prema hrvatskome narodu, koju iritira Vukovar, pa ga pokušava zatrpati ćirilicom za sve vijeke vjekova!
I to je njihova opsesija.
Da nije njihova opsesija -lijepo bi i točno outvrdili broj Srba u Vukovaru, a lažne bi otkačili s hrvatskoga proračuna.
Kakvo je to inzistiranje na provođenju zakona kada se ne želi točno utvrditi istina koliko stvarno ima Srba u Vukovaru.

Inzistirati na uvođenju ćirilice na lažnome popisu, znači svjesno raditi protiv zakona i Hrvata u Vukovaru i RH, a ne provoditi zakone.

Kriminalno, a ne zakonito!

Tko je glasao

@ppppetra

Opsjednutost je za ppppetru eufemizam. Zato nazovimo stvari pravim imenom.

Ali šta si ti sve pomiješala u svojoj mrziteljskoj histeriji, srbofobiji i eurofobiji, pa to ne bi mogao pojesti ni pas s maslom.

Samo kreten može izjednačavati holokaust s agresijom na Vukovar. Ali, Glavaševićeva sina ne možeš pljunuti "srboslavenstvom" ili mu prišiti da je "ostatak jugoslavenizma". Evo što je on rekao:

BOJAN GLAVAŠEVIĆ: – Da je moj otac živ, siguran sam da mu ne bi bilo drago što se njegovo ime koristi u političke svrhe. Siniša Glavašević bio je čovjek širokih nazora koji je cijenio multikulturalnost i bogatstvo svih 26 nacionalnih manjina u našem gradu i siguran sam da ne bi ustao protiv ćirilice.

Krivci za zločine nad Hrvatima trebaju biti kažnjeni, ali zbog njihove krivnje se ne može kažnjavati cijeli srpski narod kako fašistica pppetra traži jer te zločine nisu počinili svi Srbi, i rođeni i nerođeni, i bebe i babe, i sve žene i svi muškarci. Zato Srbi imaju pravo na svoje pismo i svoj jezik jer samo fašistički i komunistički režimi kolektivno kažnjavaju narode.

A o posljedicama neuređenog popisa birača stvaraš posve pogrešne zaključke samo da bi i hiljadu i prvi put prosula žuč na činjenicu što je većina Hrvata odabrala EU, a ne nacionalistički i šovinistički ćumez. Jer ti kažeš:

Imaš preko 700 000 dokaza da je to nelegalna odluka- svi lažni birači koje su sada skinuli s popisa.

Ha ha ha, to ima samo za posljedicu da je izlaznost birača na referendumu daleko veća nego što je objavljeno. Znači, referendum je još legalniji i još legitimniji jer kad se oduzme 700 hiljada lažnjaka, izlaznost na referendumu premašuje 50 posto.
Ali to je nešto što ti u svojoj rušilačkoj mržnji nisi kadra uvidjeti.

Budući da su svi lažni glasovali ZA ulazak u EU, on je debelo nelegalan!

Ti si stvarno vrsta za sebe. Pa je li ti uopće znaš kako izgleda izborni postupak i kako izgleda proces utvrđivanja tko može glasati na referendumu? Dakle, dođe glasač s osobnom iskaznicom na biračko mjesto, član odbora provjeri iskaznicu i tek onda odobri glasanje. 700 hiljada glasača se najviše odnosi na mrtve i one koji su promijenili prebivalište i nitko nije glasao umjesto njih.

da se utvrdi točan broj Srba u Vukovaru, a onda im otpada i Račanov nož u Hrvatsku- smanjivanje postotka potrebnoga za to.

A na koji bi ti to postotak smanjila Srbe? O kakvom to "Račanovom nožu" lupetaš? Da tvoji HDZ-ovci nisu u Vukovaru i Saboru glasali za ćirilicu, danas se ne bi govorilo o ćirilici. A još važnije od HDZ-ovskih ruku u vukovarskom vijeću i Hrvatskom saboru je bio Tuđmanov ustav koji nalaže da Srbi imaju pravo na ćirilicu.

USTAV REPUBLIKE HRVATSKE

U Republici Hrvatskoj, sukladno članku 12. Ustava Republike Hrvatske, u službenoj je uporabi hrvatski jezik i latinično pismo, a u pojedinim lokalnim jedinicama uz hrvatski jezik i latinično pismo u službenu se uporabu može uvesti i drugi jezik te ćirilično ili koje drugo pismo pod uvjetima propisanim zakonom. Stavkom 4. članka 15. Ustava jamči se pripadnicima svih nacionalnih manjina sloboda izražavanja nacionalne pripadnosti, slobodno služenje svojim jezikom i pismom i kulturna autonomija.

Dakle, tvoj ljubljeni otac nacije je omogućio Srbima ćirilicu. Ali uz to, tvoj je fetišizirani Tuđman omogućio srpskim pobunjenicima aboliciju i oprost. Međutim, ti dakako nećeš okrviti Tuđmana za ništa, već "nož" stavljaš u Račanove ruke, mada on ni luk jeo ni luk mirisao.

Imamo na djelu politiku upregnutu u SANUovske ciljeve, bešćutnu i bahatu prema hrvatskome narodu, koju iritira Vukovar, pa ga pokušava zatrpati ćirilicom za sve vijeke vjekova!
I to je njihova opsesija.

To je draga moja tvoja opsesija i ta je opsesija patološka i histerična. Jer ako Bojanu Glavaševiću, čijeg su oca Srbi ubili, ne smeta ćirilica, zašto tebi smeta? Zašto ti, kao fašisti i komunisti, govoriš u ime čitavog hrvatskog naroda i u ime svih Vukovaraca?

Inzistirati na uvođenju ćirilice na lažnome popisu, znači svjesno raditi protiv zakona i Hrvata u Vukovaru i RH, a ne provoditi zakone.

A šta si ti to brojala Srbe po Vukovaru kad znaš da je popis lažan? Da popis nije lažan najbolje govori podatak iz popisa stanovništva 2001. Te je godine pobrojano 32.9 posto Srba u Vukovaru. Dakle, samo je 0.1 posto nedostajalo do jedne trećine.

Da zaključim, kako god da se nasadiš, u Vukovaru će se uvesti dvojezičnost, a većina Hrvata podržava ulazak u EU jer mi u svojoj državi ne želimo razarajuću ksenofobiju i zatiranje tuđih kultura kako to rade tvoji četnički istomišljenici u Srbiji.

Tko je glasao

Mislili su to i devedesetih, a njihovi zločini im daju ćirilicu

Da zaključim, kako god da se nasadiš, u Vukovaru će se uvesti dvojezičnost, a većina Hrvata podržava ulazak u EU jer mi u svojoj državi ne želimo razarajuću ksenofobiju i zatiranje tuđih kultura kako to rade tvoji četnički istomišljenici u Srbiji.Mislili su to i devedesetih!
Sada su tamo gdje se piše ćirilica.

Dakle, tvoj ljubljeni otac nacije je omogućio Srbima ćirilicu. Nije već srpski noževi, granate, protjerivanja i odvođenja u logore, jer su tako smanjili broj Hrvata i ogroman broj lažljivaca koji žive u Srbiji, a vode se da su u Vukovaru.
Tu nižu granicu omogućio im je Račan i SDP. Jasno je da je to kontinuitetr njihove politike, pa im to sada pokušavaju podariti ne želeći provjeriti njihova prijavljivanja u Vukovar iz čistoga koristoljublja, jer mnogi žive preko granice, a navikli su živjeti na grbači Hrvata, oduvijek!

Ha ha ha, to ima samo za posljedicu da je izlaznost birača na referendumu daleko veća nego što je objavljeno. Znači, referendum je još legalniji i još legitimniji jer kad se oduzme 700 hiljada lažnjaka, izlaznost na referendumu premašuje 50 posto.
Ali to je nešto što ti u svojoj rušilačkoj mržnji nisi kadra uvidjeti.
Netko je malo i glup. Tko jamči da baš nisu glasovali ti fantomski?

Dakle nelegalan birački popis pa se ne zna tko je izašao a tko nije, jer je ta nepostojeća bojna sačuvana da svakako uspije referendum na lažima. Dakle ja tvrdim da su upravo tih 700 000 izašli i glasovali ZA.

Jesu li moje tvrdnje točne ili netočne, ili tvoje, postavlja se pitanje jer je lažan birački popis,
Dakle lani birački popis u opsegu petine birača new daje informacije koliko je zaista birača izašlo.

Možete vi filozofirati, ali filozofiranja postoje samo na lažiranim biračkim popisima i zato se ne smiju ni uvažavati rezultati istih.

Natrpavaj ti koliko hoćeš na koju stranu, ali tih lažnih nije smjelo biti da bi referendum važio.

Kao što su ga sada brzinski pročistili mogli su i onda, ali nisu htjeli jer su ti nepostojeći izašli za njih,. Ni uz njih nisu skupili 50%, pa je RH nelegalnim referendumom, protiv volje hrvatskoga naroda ubačena u naddržavu koju ne želi. Da nije tako onda ne bi dali referendum po lažnom biračkom popisu!

O ostalim tvojim tvrdnjama drugom prilikom.
Sve će se vidjeti!

Tko je glasao

Kruha, igara i babaroga

Kao prvo ide zamjerka dnevniku zbog vrijeđanja sudionika prosvjeda na trgu. Mislim da je to u najmanju neukusno i to što netko misli drukčije ili čak i misli glupo ne daje nikom za pravo da ih se vrijeđa.

Kao drugo ide to da je taj skup prvenstveno jedna velika tuga, tuga za one koji su bili tamo ili koji bi bili tamo kao i za nas koji mislimo zapravo suprotno. Svi oni barjaci, uniforme, ruke na srcu i gomila strasti je samo slika jednog općeg lošeg stanja društva koje se nije maknulo iz ovog posljednjeg rata jer im je ratna pobjeda zadnja lijepa stvar koju su doživjeli. Društvo koje svoju bezizlaznost i očaj upražnjava u ugodi koja nastaje kad postajemo dio mase. Jednostavna psihologija da je puno ugodnije kad nismo sami u nevolji. Tim je ugoda veća ako smo uvjereni da se borimo za pravu stvar, a u to nas uvjeravaju čak i s crkvenih oltara.

U toj općoj tuzi još tužniji su mi oni u uniformama, onaj zbor na pozornici iza govornika, svi spremni obraniti domovinu i dati i posljednju kap svoje krvi uz jedini problem da nitko nije napao Hrvatsku, a niti Vukovar, i gotovo je nemoguće išta obraniti ako ne postoji napadač.

Naravno da za njih postoji napadač, a to su one babaroge kakve redovito nalazimo u naše desne bratije. Sve su to babaroge na neki način deklarirani velikosrbi makar ne imali veze sa Srbijom i ičim srpskim jednostavno jer neprijatelja mora biti! Nažalost takva pomankanja neprijatelja, nakon što potamanimo sve Srbe, Židove i Cigane nove količine će pronaći u onima iz vlastitog naroda koji iz bilo kojeg razloga pokažu neki drukčiji način razmišljanja.

I na kraju najveća tuga od svega je zahtjev da se područje grada Vukovara proglasi područjem od posebnog pijeteta. Pitanje je do kada će taj grad ostati zabetoniran u vlastitoj tragediji, sve samo da se ne bi u gradu pojavila ćirilica koja nam daje do znanja da u tom gradu ima Srba, i to nezanemariva količina. Da ako ih toliko ima možda ipak nismo pobijedili u ratu i možda napokon shvatimo da Vukovar nije oslobođen ratnom pobjedom nego za pregovaračkim stolom uz određene uvjete.

I još ono što je posebno tupo u cijeloj priči je da je to samo jedna podla politička igra u kojoj se odluke prošlih vlada pripisuju ovoj vladi. Stvarno treba biti gnjecavog karaktera i izjavit da "još nije vrijeme da se zakoni primjene" te biti blesav i u to povjerovati.

No sve to je Hrvatska.

leddevet

Tko je glasao

m mđ njm nrmlnh ljd kj n trž ngrd z zlčn

z jdn prblm d ntk nj np Hrvtsk, nt Vkvr, gtv j nmgć št brnt k n pstj npdč.Vkvr j npdnt, npl s g zntr zvn nrd j ssvm jsn tk g npd: n kj s zslžn št ntk nj dgvr z rzrnj Vkvr, z dvđnj lgr z slvnj bjnj.
Njvć j tg št pć m ljd kj pmšljj d Vkvr bljž ptpsm njgvh bjc- ćrlc Vkvr t j, jr j bl rt vlksrpsk fšstčk svstk..

Ssvm j jsn tk s hrvtsk nprjtlj- n kj RH pkšvj prvdt drdnc SN njhvh mmrndm.

sm HRT j n strn tkvh jr spnjn Trg bn Jlčć vlk ljd
< hrf="http://www.pnrm360.hr/glrj/pnrm/fls/dgdjnj/n_crlc/ndx.html?n_crlc2" ttl="http://www.pnrm360.hr/glrj/pnrm/fls/dgdjnj/n_crlc/ndx.html?n_crlc2">http://www.pnrm360.hr/glrj/pnrm/fls/dgdjnj/n_crlc...
psj s 20-tk tsć, l 40-k tsć dk, j spnjn Trg kd s dčkj rkmtš 100 000, kd s dčkj Jnc- pt spnjn trg m 100 000, kd s prsvjdvl z rd stjdnc, pt 100 000.

n krj njvć tg d svg j zhtjv d s pdrčj grd Vkvr prgls pdrčjm d psbng pjtt. Ptnj j d kd ć tj grd stt zbtnrn vlsttj trgdj, sv sm d s n b grd pjvl ćrlc kj nm dj d znnj d tm grd m Srb, t nznmrv klčn. D k h tlk m mžd pk nsm pbjdl rt mžd npkn shvtm d Vkvr nj slbđn rtnm pbjdm ng z prgvrčkm stlm z drđn vjt.Ćrlc j vlksrpsk svstk Vkvr pkšj ngrd z bjnj Hrvt nć dvt d znnj d grd m Srb, vć d t Srb žl drgm srdstvm n št s pkšl dvdsth, d s n t kj s jš tm gdnm, t pkzj tmblsk Bžćn mtng ppt nh dvdsth:

Tkv Srb s t kj žv pršlst kj b j ćrlcm žvljvl.

m nrmlnh ljd mđ Srbm Vkvr, kj shvćj d s Vlksrb nnjl tkv zl Hrvtm Vkvr, d j njmnj št mg čnt- n tržt ngrđvnj z srpsk zlčn nd Hrvtm!

m mđ njm nrmlnh ljd kj n trž ngrd z zlčn n prčj tkv flskl zmgljvnj ppt tb!

Tko je glasao

Ocila

Ćirilica je velikosrpska svastika u Vukovaru i pokušaj nagrade za ubijanje Hrvata
Vidiš, ja se tog nikad ne bi sijetio, a vjerojatni ni nitko normalan.

leddevet

Tko je glasao

Što su ubijeni Hrvati za vas? I nestali?

Nenormalni ih pokušavaju nagraditi za te zločine, jer su se sjetili dovoljno Hrvata pobiti, potrpati u zajedničke jame, izgubiti oko 1000 Hrvata s biračkoga popisa u Vukovaru- njihovi autobusi su negdje zalutali, ali su se vozači vratili skupa s autobusima.

Svakako da se ti ne bi sjetio, jer što su ubijeni Hrvati za vas?
I što su vam nestali?
I što su vam logori po Srbiji?

Vi omalovažavate hrvatske žrtve, i još onima koji ih ne omalovažavaju držite moralne prodike!
Sramota!

Ćirilica je velikosrpska svastika u Vukovaru i pokušaj njenoga uvođenja je nagrade za strašne zločine.

Tko je glasao

Рука на срцу, свастика у глави

Vi omalovažavate hrvatske žrtve, i još onima koji ih ne omalovažavaju držite moralne prodike!
Sramota!

Na temelju čega to zaključuješ, na temelju toga što ne izjednačavam ćirilicu (ili čirilicu) sa svastikom? Na temelju toga što ne radim sve da se život ne normalizira te da nikad više ne ponovi situacija u kojoj ponovo oplakujemo hrvatske žrtve? Na temelju toga što mi se gade svi ovi profesionalni oplakivači koji stalno i stalno ponavljaju istu tiradu i jedina brzina koju poznaju je rikverc?

Na sreću život ide dalje bez obzira na tvoje prenemaganje i prenemaganje svih onih stotina tisuća koji su nazočili u nedjelju na glavnom zagrebačkom trgu. Ide dalje i bez obzira na tvoje nadrimoralne prodike i popijenog svog domoljublja u ovoj državi.

leddevet

Tko je glasao

sto tisuća miliona milijardi

Trg danas ni blizu nije bio ispunjen kao kada su bile Janica i rukometaši... čak je i zadnji kocert M. Thompsona (povodom dana pobjede, ako se ne varam) puno više napunio Trg. Proteste za Radio 101 i dolazak Pape i da ne spominjem...

Snimak odozgora je jedini tu relevantan, a ne panoramske središte iz sredine.

Današnji prosvjed:
http://www.dalmacijanews.com/Portals/0/images/2013/04/cirilica_prosvjed3...

101 prosvjed:
http://static.nacional.hr/img/b9f3f31c15406e24a16fa3a6e42ce399_700x550.jpg

Tko je glasao

@zaphod, ne zaboravi jedno:

@zaphod, ne zaboravi jedno: Ni 1991. se nikada svi branitelji nisu okupili na Trgu!
Nisu ni danas jer logika ratnika je drugačija od civilne logike. Ratnici uvijek drže svoje polažaje na cijelom "ratištu" ma gdje bila parada slave u čast pobjede njihove!

Tko je glasao

Bik koji sijedi

Nisu ni danas jer logika ratnika je drugačija od civilne logike.
Ma koji te ratnici spopali?!
Nije mi jasno gdje si ti jučer na trgu vidio ikakve ratnike. Svakako to što je netko na sebe navuko uniformu ili odoru, kako me ti ispravljaš, ne čini ga istovremeno ratnikom iako vrlo vjerojatno neki misle da su stvarno ratnici.

Ono nisu ratnici jer ratnici su oni kojim je jedini posao ratovanje, dakle ubijanje je nešto što žele raditi i ti i takvi ne boluju od PTSP i ne čine samoubojstva. Ratnici nisu ništa lijepog i oni postoje samo zato što postoje drugi ratnici i časni ljudi su isključivo u filmovima i dječjim glavama.

leddevet

Tko je glasao

Da ,moram se s tobom

složiti L9.

Ima među prosvjednicima protiv ćirilice i dosta bivših ratnika ,ali to ne mijenja činjenicu da SVI imaju pravo i prosvjedom iskazati svoj politički stav o bilo kojoj temi.

Ja sam poslije rata poskidao i pohranio ambleme i oznake s odore ,te odjeću kao praktičnu koristio u lovu i šumi.

Od ratne opreme imam samo kacigu koju mi je kupio kum u anić-shopu u Zgb-u.

Ovo gledam kao folklor.

Stvar je ispolitizirana i ni jedna uključena stranka nije nevina u tome.

Igraju se po žiletu i nadajmo se da stvar neće iskliznuti.

sve dobro...

Tko je glasao

Trebalo je prikazivati uživo

Trebala je HRT to prikazivati uživo.

Toliko ljudi na Trgu:
http://www.tinolovka-news.com/vijesti-hrvatska/44745-zamislite-60-000-hr...
kliko nisu vidjeli od dolaska naših generala, a HRT prenosi, kao da je prosvjed u Grčkoj!

Mogli su staviti sliku Trga u 8 sati ujutro, pa bi se vidjela još bolja razlika!
Tješi se @zaphode.

Tko je glasao

udahni

I shvati da sam ja bio na ovom prosvjedu :) Kao i na dočeku Janice, pape, Radiju 101...

Ja inače ne brojim "kvalitetu" prosvjeda brojem sudionika... no vrlo dobro znam što je "prepun Trg", a što nije - ovo nije bio. Evo, recimo, za doček generala je Trg bio puno puniji.

A što HRT prenosi, a što ne, nemam pojma, ne gledam HRT. Sada pričamo o broju ljudi koji su nakon mjeseci pripreme, najave i marketinške kampanje došli na skup protiv ćirilice.

Inače, ja sam četnike i njihove zločince uvijek smatrao zvjerima željnih krvi... a nikako ne pismenim pripadnicima svog naroda, još ne vidim povezanost ćirilice s ičim...

Tko je glasao

Stalno si gledao ZZP i sanjao o njemu

Inače, ja sam četnike i njihove zločince uvijek smatrao zvjerima željnih krvi... a nikako ne pismenim pripadnicima svog naroda, još ne vidim povezanost ćirilice s ičim..

Nije ni čudo da ne vidiš, kada si toliko dugo gledao i sanjao o ZZP-u.

Vidio si ZZP, kojega nije bilo, a ne vidiš ćirilicu koje je s četnicima puno bilo- pogotovo u Vukovaru i na svim mjestima velikih srpskih zločina.

Nisu u pitanju tvoje oči, već mozak i srce, a ćirilica ima s time dosta veze.

Tko je glasao

@leddevet

Pišeš:
Kao prvo ide zamjerka dnevniku zbog vrijeđanja sudionika prosvjeda na trgu...
-----------
Nekada je bio običaj da se uz takvu ocjenu stave i navodi iz dnevnika! Ne znam kako se mogu kritike na pojedine grupice branitelja podvesti pod kritiku svih branitelja?? Volio bih pročitati te moje uvrede braniteljskoj populaciji u cjelini!??
Da i ti ne vidiš u mom dnevniku - babarogu!?? I volio bih da u svom upisu za etnicitet Roma, ne koristiš pojam - naziv "CIGANI"!!!
S ostalim u upisu se manje-više slažem!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

babarogaLjRW

Tko je glasao

Kerempuh

Tko je glasao

ono sto ti ne znas, zasto se

ono sto ti ne znas, zasto se u drugim zemljama oni i dalje nazivaju 'cigani' - ciganos, zigeuner, ciganyok, gypsies, gitanos......?.
Evolucija, ponos, sram, ...?

Sebe zovu tim imenom, službeni jezik im je ovaj koji govore kod nas, himna im spominje Crnu legiju.

Navikli smo se na zrakoplov, glazba, zapovjednik, ,,,, možemo i na Rome...

Tko je glasao

@kradem

U njemačkom jeziku su ROMA UND SINTI, ranije su bili "Zigeuner"! Da, kulturni ljudi, ako žele, naviknu se na novi naziv, pogotovo ako je onaj raniji poprimio semantički negativan naboj!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Uniforme

Citata jednostavno nema jer moja zamjerka ide na cijeli ton dnevnika, a ovo "Srbi, Židovi i Cigani" je vulgarni citat, odnosno slika, NDH-aške politike i općenito nacizma.

Ono što sam htio reći u komentaru je najprije da treba shvatiti ono što se danas dešavalo na trgu i što je samo jedna slika općeg stanja u društvu. Vjerujem da je slika vrlo poučna, naravno za one koji stvarno žele vidjeti tko živi pored nas i kako ti vide svijet oko sebe.

Mislim da bi bilo zanimljivo otkriti što je pomislio svako onaj što je obukao uniformu za današnji skup. Da li je to njegova uniforma ili je to uniforma u vlasništvu hrvatske vojske? Ako je ta uniforma u vlasništvu države onda se pitam kako je smije koristiti za vlastite potrebe. Ako je to njegova privatna onda se treba pitati kojoj to vojsci pripada. U svakom slučaju vjerujem da postoje propisi koji reguliraju nošenje službenih uniformi jer u suprotnom sam si ja mogao nabaviti policijsku uniformu i ulaziti badava u narodnjačke klubove.

leddevet

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci