Tagovi

Izdao si me, izdao sam te!

Novonastala situacija u Osječko baranjskoj županiji tj. njezinom sjedištu gradu Osijeku se može opisati kao: "Nikad' viđeno u ovim krajevima..." Da li je tomu tako, vrijeme će pokazati. Čuli smo jednu stranu priče koju sada već svi znaju. Đapić ispušio, HDSSB ga je izdao. To zaista lijepo zvuči, te je "ne-skori" gradonačelnik lijepo plasirao takvu informaciju u javnost i uspio se prikazati kao žrtva. Ono što je čudno, je činjenica da mu je to uspijelo(u nekoj mjeri). Idemo na drugu stranu priče.

Javnosti je poznato da je Đapić sjedio na dvije stolice od samoga početka lokalne koalicije s HDSSB - om, jer biti partner HDZ - u(na državnoj razini) i HDSSB - u(na lokalnoj razini), strankama koje si "nisu baš prisne" mogao izvesti samo on. Ali naravno, to nije dugo trajalo. Nakon kavice sa Sanaderom, valjalo je uhvatiti dobar tajming, projicirati probleme oko financiranja dvorane, te ih prebaciti na HDSSB, njih brzo optužiti za novonastalu kriznu situaciju i svojevrsnu izdaju, te mirno čekati rasplet događaja i povratak korijenima. Sada se kao čudi što ga i HDZ nije izdao, koja demagogija i zavaravnje javnosti, pa to boli glava. Jednostavnije će biti osnažiti ionako već snažne sijamske veze s HDZ- om ukoliko na leđima ne nosi teret zvan HDSSB. Gle čuda, HDZ za nove izbore, ali ne i za opoziv Đapića.. Prevara godine je tu, pitanje je samo da li će uspjeti, ili će je građani na vrijeme prepoznati.

Komentari

Da je barem tako jednostavno

Da je barem tako jednostavno ...

Kavica je bila izmicanje stolice, ovo je sad samo logicna predostroznost jer se ne zna ( unatoc deklarativnoj podrsci Glavasu ) na koju ce se stranu Dapic okrenuti kad bude stani-pani.

Nije jednom pokazao da je sklon klackanju - a tko izda jednom, opet ce ako mu se ponudi bolja cijena.

Ovako, ako Glavas i uleti u kombinaciju s nekadasnjim neistomisljenikom Kramaricem, to ce biti sigurniji teren i zna s cime moze racunati za par mjeseci, a kasnije kako bude. Kramaric sa svoje strane - sve bi dao za ponovni odskok i politicku reanimaciju s obrazlozenjem da mu je na srcu boljitak Grada.

Osjecka politicka scena je klizav teren, da sam ja na Glavasevom mjestu (odnosno njegove stranke) i ja bih se nastojala osigurati, druga je stvar koji je nacin eticki manje ili vise prihvatljiv - bojim se da oni koji u ovom cijelom slucaju traze eticku notu ( pa i sam Dapic ) pucaju u prazno - davno je etiku zamijenio pragmatizam.

Tko je glasao

ako se ne varam, Osijek je

ako se ne varam, Osijek je posljednja iole značajnija koalicija kroz koju HSP participira u vlasti (naravno, osim ove tihe na nacionalnoj razini)

Tko je glasao

Participira u Slavonskom

Participira u Slavonskom Brodu HSP sa SDP (čitaj Željko Rački).Ne bi me iznenadila solucija da poslije izbora SDP i HSP zajedno koaliraju i u Saboru.
Ima i SDP svojih lopova...ima li Milanović muda da očisti svoje dvorište?

Tko je glasao

Točno, HSP je na vlasti i u

Točno, HSP je na vlasti i u Slavonskom Brodu, samo što nije u koaliciji s SDP-om. Tamo je rat svih protiv HDZ-a i manjinsko poglavarstvo s potporom SDP-a treba gledati tako i nikako drugačije. Alternativa su bili još jedni izbori, a to je trka bez pobjednika budući nitko sam ne može sastaviti vlast, bilo je samo HDZ ili HSP.
SDP je trebao i odlučio kome dati uvjetnu potporu da se ne produži s krizom vlasti na štetu građana.

Poistovjećivati to s koalicijom je pogrešno a još više sanjati o koaliciji SDP/HSP na državnoj razini.

B-52

Tko je glasao

Znači ti tvrdiš da SDP ne

Znači ti tvrdiš da SDP ne participira u vlasti Slavonskog Broda nego samo daje "potporu".To još nikada nisam čuo.
Kažeš...Još jedni izbori su trka bez pobjednika.Još jedna glupost.Ti nešto što se nije ni dogodilo unaprijed ocjenjuješ.
Lažeš ljudima i to debelo

Tko je glasao

Možda bi bilo uputnije da

Možda bi bilo uputnije da prije vlastitog kompromitiranja nešto doznaš.

Nakon prvih, redovnih lokalnih izbora je na vlasti bio HDZ. Onda je došlo do krize i raspuštanja vlasti nakon čega su uslijedili novi izbori. Sjeti se emisija kod Hloverke i sličnog. Takav šou je mogao samo kod Rojsa, nešto sličo Bagarić, Lujanac, Zec i Đapić.

Rezultat izbora je bio takav da su dobili HDZ i HSP, a ostali sitno. Kad se sve zbrojilo, bez glasa SDP-a nema vlasti i sve mora ispočetka. Sve stoji, ništa se ne radi, a građani trpe.

Između dva loša, SDP daje glas HSP-u (neki Duspara) s naznakom da je samo radi toga da ne idu još jedni (treći) izbori, računa se manje zlo od HDZ-a. Između dvije desne opcije iako je lokal, ne možeš podržati lijevu, a ako nikoga onda si za blokadu i da se ništa ne radi.

Što bi ti napravio na mjestu SDP-a? Kome bi dao, HSP-u ili HDZ-u? Ili bi išao na treće izbore i pored toga što znaš da nakon prva dva i treći put bi bilo isto?

B-52

Tko je glasao

Tko se ovdje

Tko se ovdje kompromitira?
Pa sad si potvrdio da je SDP u vlasti sa HSP-om (i to je činjenica). Tebi su to objektivni razlozi meni je to jeftin trik, pogotovo teza da novi izbori nisu rješenje.
Građani trpe zbog Račkog i Duspare.
To trebaju riješiti Milanović i Đapić....nemojmo sad sve svaliti na građane.
Samo mi nije mi jasno zašto državno odvjetništvo ne porazgovara malo sa Dusparom i Račkim.Možda ti znaš?

Tko je glasao

To trebaju riješiti

To trebaju riješiti Milanović i Đapić....nemojmo sad sve svaliti na građane.
Na građane ovdje nitko ništa nije svaljivao, osim ako ne misliš ti.

A kako? Da Milanović naredi (?!?) svojima da podrže HDZ?
Ili Đapić svojima da se vrate u koaliciju s HDZ-om?

Ili misliš da trebaju i treći izbori? U tako polariziranoj situaciji?

Hajde umjesto kritike konstruktivan prijedlog.

B-52

Tko je glasao

Ponekad je dobro ostati

Ponekad je dobro ostati doslijedan i iskren, te se ponijeti u skladu onoga što stranka načelno zastupa, pa makar to značilo i neparticipiranje u obnašanju vlasti. Ovako suncokreti niču...

Tko je glasao

Nezahvalno je ali moram

Nezahvalno je ali moram citirati sebe iz doljnjeg komentara.

Još je nešto važno i zašto ne novim izborima. Dok izbori ne bi uspjeli, ponavljanje u nedogled, može i do novih redovnih lokalnih, vlast obnaša povjerenik. Obzirom na HDZ i Palarića, povjerenik je HDZ koji je i prije bio na vlasti.
Dakle, ništa se ne mienja i građani najviše trpe.

Ja bi isto rađe da je kako kažeš, ali ni citirano nije bez značaja.

B-52

Tko je glasao

Ja sam samo običan

Ja sam samo običan građanin a ne PR agencija.
Rješenje kao i uvijek u demokraciji-izbori.Koliko su puta samo talijani u zadnjih par godina izlazili na izbore.
U ovom konkretnom slučaju ja mislim da se nije išlo na izbore jer se boje HDSSB-a i SDP i HDZ i HSP.
Činjenica je da su ustaše i partizani u SB u "koaliciji" radi osobnih interesa političkih močnika.
Rački Željko- predsejnik gradskog vijeća-SDP.
Duspara Mirko-gradonačelnik-HSP.

Tko je glasao

Ti dakle misliš da je

Ti dakle misliš da je problem PR-a?

Situacija u Brodu je polarizirana do krajnjih granica. Broj glasova se ne razlikuje, nema neopredjeljenih i svi su u taborima. Da se pet puta ide na izbore, isto bi bilo.

Još je nešto važno i zašto ne novim izborima. Dok izbori ne bi uspjeli, ponavljanje u nedogled, može i do novih redovnih lokalnih, vlast obnaša povjerenik. Obzirom na HDZ i Palarića, povjerenik je HDZ koji je i prije bio na vlasti.
Dakle, ništa se ne mienja i građani najviše trpe.

Znaš, nije baš sve jednostavno i podložno uobičajenim teorijama da izbori rješavaju sve. Nekad ni izbori ne mogu promijeniti stvar pa mora ovako ne želi li se HDZ ostaviti da nelegalno vlada jer je izgubio potreban minimum potpore.

B-52

Tko je glasao

Kako ti znaš što bi bilo

Kako ti znaš što bi bilo na sljedećim izborima?
Objasni

Tko je glasao

Iskustvo s dvoje prethodnih

Iskustvo s dvoje prethodnih izbora, redovnih i ponovljenih.

A ti za tvrdnju da bi se promijenilo?

B-52

Tko je glasao

HSP bi dobio većinu..što

HSP bi dobio većinu..što nikako ne odgovara Račkom.

Tko je glasao

Za navijanje su stadioni. To

Za navijanje su stadioni.

To da li bi HSP dobio više je upitno i vjerojatno kao da bi ja dobio preko 5% na predsjedničkim izborima i podrazumijevajući milijunčić.

Ja sam mislio ozbiljno, ovo ipak nije željoteka.

B-52

Tko je glasao

Sad već stvarno moram reći

Sad već stvarno moram reći da se debelo kompromitiraš.Znači po toj tvojoj logici u gradu Slavonskom Brodu ovakova situacija će ostati do kraja naših života jer nema smisla izlaziti na izbore.
Možda ću ispasti nepristojan ali pričaš gluposti

Tko je glasao

U svezi i glede

U svezi i glede kompromitacije,

HSP bi dobio većinu..što nikako ne odgovara Račkom.

Neko tko tvrdi citirano je u pravu kao i oni koji tvrde da za cca 2 mjeseca na zemlju silazi kraljevstvo nebesko.

Može bit, a može i ne bit.

Citirano spada u domenu vjerovanja a nikako argumenta koji je tražen. Vjera kao pravo - da, kao argument - ne.

Malo navijanja ne škodi al` kad se krene kao BBB ponegdje, prestaje biti zanimljivo i poželjno za bilo kakvu ozbiljniju raspravu.

B-52

Tko je glasao

Ja vjerujem u izbore...za

Ja vjerujem u izbore...za tebe su oni gubljenje vremena.
Mislim da si ti za mene gubljenje vremena.
Doći će novi izbori na tvoju žalost...sigurno će se nešto promjeniti.
Mijena je vječna

Tko je glasao

Ovo: HSP bi dobio većinu I

Ovo:
HSP bi dobio većinu

I ovo:

Ja vjerujem u izbore...

je kao nebo i zemlja.

Na vjerovanje tko bi dobio, kako rekoh, imaš pravo, no u raspravama se traže argumenti

Navijanje podržavam dok ne ugrožava utakmicu.

B-52

Tko je glasao

Ti nemaš argumenata.

Ti nemaš argumenata.

Tko je glasao

Ti nemaš

Ti nemaš argumenata.

Razumijem navijanje za svoje, posebno sad kad u Osijeku ne ide sjajno i na gore, ali probajmo rezimirati.

Podsjeti se, tvrdio si da bi se novim izborima stanje riješilo i umjesto da kažeš npr. kako svaki novi izbori nose neizvjesnost pa da je vjerojatno kako bi se nešto bar malo promijenilo ili slično, u drugom komentaru nudiš novu tvrdnju (viziju) da bi HSP dobio većinu.

Već tu nastaje tvoja pogreška jer umjesto argumenta nudiš novu tvrdnju koja je neutemeljena i neargumentirana, baš kao i prethodne.

Da si uz to ponudio kakav certifikat o svojoj vidovitosti ili sličnim nadnaravnim sposobnostima sagledavanja budućnosti, nikom ništa. No kako nisi, tvrdnja može biti tretirana jedino kao tvoja pretjerana želja.

Rasprava tipa "ti nemaš argumenata" podsjeća na one u vrtiću kad se dvoje klinaca tužakaju odgojiteljici i naizmjence joj govore "on laže" i "ne lažem ja, on laže".

Ove stranice ipak traže polemiku razine punoljetnih osoba.

B-52

Tko je glasao

Gledaj..nije mi jasno odkud

Gledaj..nije mi jasno odkud ti ideja da sam ja iz HSP stada.Ako ti trebaš pastira ja ga ne trebam.Upravo si ti vidovnjak sa tezom da novi izbori ne bi ništa promijenili.Znači ti si taj koji tvrdi futur i to da bi omjer snaga ostao isti..i za to uopće nemaš argumenata .
Isto si tvrdio da SDP ne sudjeluje u vlasti Slavonskog Broda pa sam stavio link na kojem se vidi da je Željko Rački (SDP) predsjednik gradskog vijeća Slavonskog Broda.
Mozda bi i SDP na tim novim izborima dobio većinu ali baš da bi bio status quo moš si mislit.
Jako si mi ti ozbiljan punoljetni faca kad samnom koji sam amater cijeli dan pokušavat kamuflirat svoje Vidovnjaštvo.Zaposli se u kladionici

Tko je glasao

Tvrdnje o tome što bi se

Tvrdnje o tome što bi se ili ne dogodilo u budućnosti zovemo predviđanjem.

Ja sam za moje predviđanje ponudio argument iskustva s dvoje provedenih izbora, a ti za svoje samo novo predviđanje da bi HSP dobio većinu.

Uočavaš li razliku?

Ja doista pokušavam ozbiljno i argumentirano raspravljati što znači da cijenim tvoj napor da osporiš moje tvrdnje. No u ozbiljnim raspravama popusta nema, pa ni ovdje.
Dakle, nije upereno protiv tebe nego stava koji braniš.

Naučiš li ovdje gdje nema posljedica, bit će ti lakše u stvarnom životu gdje to nije slučaj.

B-52

Tko je glasao

Izbori 2001. za gradsko

Izbori 2001. za gradsko vijeće grada Slavonskog Broda:
1.HDZ-HKDU-HPS 12 mjesta
2.SDP -7 mjesta
3.HSLS -4 mjesta
4.HNS-2 mjesta
izvor:www.izbori.hr
Izbori 2005. za gradsko vijeće grada Slavonskog Broda
1.SDP-HNS-HSS-Slavonska ravnica-8 mjesta
2.HDZ-HKDU-HPS-6 mjesta
3.HB-5 mjesta
4.HSLS -3 mjesta
5.HSP-3 mjesta
izvor:www.izbori.hr
Izbori 2007.za gradsko vijeće grada Slavonskog Broda
1.HSP-HSLS-HSS-10 mjesta
2.HDZ-6 mjesta
3.SDP-4 mjesta
4.HNS-2 mjesta
5.HDSSB-2 mjesta
6.AHRSS-HSU-1 mjesto
izvor: http://www.bpz.hr/arhiva_novosti/nesluzbeni_rezultati_izbora_za_gradsko_...

Evo jasnih pokazatelja kako se sa izborima stvari mijenjaju.I više nego je očit rast HSP-a kao stranke.Vidi se da je ustvari SDP na broju viječnika približno isti sa HSP-om.
Zašto je SDP od 2001. kada je imao 7 mjesta u gradskom vijeću (a HSP nijednog) spao 2007. na 4 mjesta pitajte odgovorne ljude Željka Račkog.U istom vremenu HSP je od vremena kada nisu imali vijećnika 2001. došao do situacije da danas 2007. ima gradonačelnika.
Moje je mišljenje da je posljedica tog rasta HSP konkretna politika koju provodi već sada gradonačelinik Mirko Duspara
iz HSP...tipa Bandić u Zagrebu...napravit čemo to i to za vas građane.
To bi bio moj argument vidovnjače.

Tko je glasao

A što te je priječilo da

A što te je priječilo da argumentiraš odmah?

Mada se koalicije analiziraju malko drugačije (partneri HSS,HSLS,HNS), a uočio si da je bilo preslagivanja partnera, nemam sad namjeru obrazlagati SDP-ov pad, kako kažeš, sa 7 na 4 vijećnika ali je razumno pretpostaviti da stranke partneri također nešto donose ili odnose.

Da si ovako prije, uštedio bi dosta kasnijeg pisanja.

B-52

Tko je glasao

Ali se ti u tom slučaju ne

Ali se ti u tom slučaju ne bi ovoliko izblamirao:)

Tko je glasao

Ako ti je već do blamaže,

Ako ti je već do blamaže, proanaliziraj ovo i argumentiraj predviđanje da (je)bi HSP dobio više:

Izbori 2005. za gradsko vijeće grada Slavonskog Broda
1.SDP-HNS-HSS-Slavonska ravnica-8 mjesta
2.HDZ-HKDU-HPS-6 mjesta
3.HB-5 mjesta
4.HSLS -3 mjesta
5.HSP-3 mjesta

izvor:www.izbori.hr
Izbori 2007.za gradsko vijeće grada Slavonskog Broda
1.HSP-HSLS-HSS-10 mjesta
2.HDZ-6 mjesta
3.SDP-4 mjesta
4.HNS-2 mjesta
5.HDSSB-2 mjesta
6.AHRSS-HSU-1 mjesto
izvor: http://www.bpz.hr/arhiva_novosti/nesluzbeni_rezultati

B-52

Tko je glasao

Viječnici gradskog vijeća

Viječnici gradskog vijeća Slavonskog Broda

HSP (5)
1. Mario Rubil –HSP
2. Mijo Golubičić-HSP
3. Andrija Lepan-HSP
4. Dalibor Damičević-HSP
5. Ilijana Vrbat - Pejić -HSP
HSLS(4)
1. Mirna Grubanović, prof.-HSLS
2. Anka Poljak, prof.-HSLS
3. Zdenko Horvat, dipl. ing. –HSLS
4. Krešimir Tomac, dipl. iur.-HSLS
HSS(1)
1. Tomislav Zeba-HSS

SDP(3)
1. Željko Rački, dipl. iur.-SDP
2. Ivica Perković –SDP
3. Vjekoslava Golob, dipl. ing. –SDP
Izvor: http://www.slavonski-brod.hr/index.php?option=com_content&task=view&id=1...

Stvarno ne znam gdje se izgubio jedan viječnik SDP.Ali evo male natuknice.
Podaci čiji je izvor: http://www.bpz.hr/arhiva_novosti/nesluzbeni_rezultati_izbora_za_gradsko_...

Presneseni su kao neslužbeni(ako nisi primjetio) na stranici od Brodsko- posavske županije sa datumom objave 19.03.2007.

Ovi gore podaci su friški i mogu se vidjeti na Službenim stranicama gradskog poglavarstva Slavonskog Broda.Tu se mogu vidjeti imena znači stvarno stanje sa tekućim viječnicima(naveo sam ovdje samo HSP,HSLS;HSS,SDP..no mogu se i vidjeti imena svih ostali viječnika-ukupno 25).
Znači nikog nisam pokrao.
Na osnovu stvarnog stanja viječnika imamo 5 zastupnika HSP a samo 3 SDP.Znači SDP se od 2001. kada ih je bilo 7 srozao na 3 (2007.), a HSP od 2001. kada je imao 0 uzdignuo na 5 (2007).
HSP je desno orjentirana stranka i za pretpostaviti je njezin daljnji rast jer može računati na desno briačko tijelo koje je u prijašnjim izborima glasalo za HDZ,HPS,HKDU,HSS,HB (ovih 5 stranaka bilježi pad viječnika).
Možda se SDP uzdigne na sljedećim izborima ali čisto sumnjam. Sa trenutnom političkom garniturom SDP koja ne daje rezultate (potvrda je njihov pad) i koja se ne bavi konkretnom politikom birači če se odlučiti za Mirka Dusparu tj. HSP.
HDZ u Slavonskom Brodu je također u rasulu (unutar stranačka podjela) i od njih je digla ruke čak i središnjica HDZ u Zagrebu.
Birači su to sve skupa prepoznali..produkt toga je povečanje viječnika HSP-a.Ako Duspara napravi sve što je obečao građanima uspjeh je zagarantiran.Račkom je ipak u cilju da napravi nešto sa SDP-om i da poveća broj glasova....svjestan je da to jedino može sa HSP-om.
Zaključak: Ne treba HSP SDP nego SDP treba HSP.Voda u ušima , Milanović će imati puno posla.

Tko je glasao

ja ti mislim da se na

ja ti mislim da se na lokalnoj razini može koalirati u daleko širjoj koaliciji nego što je to slučaj na nacionalnoj razini

razloge zašto SDP koalira s HSPom u brodu ne znam, ali znam da je tamo bilo problema i ako se ne varam ta koalicija je više tehničke prirode i manjinsko poglavarstvo nego puna koalicija (ponavljam; nisam siguran, no budem provjerio), u brodu su također ponovljeni izbori i ponavljanje još jednom ne bi bilo dobro

a glede milanovića, nadam se da ima, no njegovih prvih 100 dana još uvijek nije prošlo, a unjeti promjene u sustav u kojem ih nije bilo 17 godina nije jednostavno

Tko je glasao

Koalicije koje su tehničke

Koalicije koje su tehničke prirode poput "Koalicija 6" ne donose prosperitet nego obrat.
Slavonski brod je čisti interes pod zastavom SDP i HSP.Zašto bi SDP iz Sl.Broda bio drugačiji nego SDP iz Zagreba ili SDP u vladi.
Nije mi jasno ....pa Milanović je predsednik SDP-a.Tko može ako ne može on?...pitanje je samo da li zna i nek nam kaže da će riješiti to u sljedećih 100 dana.

Tko je glasao

SDP je načelno isti, ali su

SDP je načelno isti, ali su ljudi drugačiji. Možda im ta koalicija ide u prilog onoj tezi da "koketiraju s desnicom tj. desnim biračkim tijelom". Neće to Milanović riješiti, prije bih rekao da će Linić :)

Tko je glasao

Rage, imaš pravo na svoje

Rage, imaš pravo na svoje mišljenje, ali mene strašno smeta kada netko proziva SDP da koketira s desnicom. Zašto?

Jer se, vidi vraga, usudio taknuti u kao neke svete, i tradicionalno desne teme tipa branitelja, domovinskog rata,crkve i obitelji?

Jer se drznuo (pro)govoriti o nečemu za što si tradicionalno ekskluzivno pravo uzimaju samo HDZ i HSP.

Ne postoje desne i lijeve teme. Postoje životi hrvatskih građana i njihovi problemi. I svaka ozbiljna politička stranka poput SDP-a ne samo da treba, nego je dužna progovarati o problemima svih hrvatskih građana, baviti se njima,nuditi svoja rješenja za navedene probleme te bolji i kvalitetniji život tih istih građana.

Tko je glasao

Jedno su interesi i životi

Jedno su interesi i životi građana, a drugo su fotelje. Koalicija s HSP - om(hello), Gotovina, Kotromanović itd. itd. Ovo bi bilo za "interese građana" da su mnogo prije izborne godine radili nešto značajnije i osjetnije prema tom' pitanju!
Ne bi' trebalo biti lijevih i desnih tema, ali isto tako ne bi' trebalo biti ni populizma u tolikoj mjeri...

Tko je glasao

Ako je tako zašto onda

Ako je tako zašto onda javno SDP ne kaže da je moguća koalicija sa HSP ili HDZ u Saboru.
Već je vrapcima na grani jasno da nisu bitni crveni ili crni nego interes.

Tko je glasao

Zato jer nije moguća,a s

Zato jer nije moguća,a s ovakvim aferaškim i neozbiljnim HDZ-om neće ni biti još duuuugo, duuuugo.

I da. U pravu si kada kažeš da je bitan interes. U interesu i je kvaka zbog koje nije moguća koalicija. Jer za razliku od HDZ-a kojima je najbitniji njihov osobni interes, interes njihovih ministara, državnih tajnika i tvrtki slizanih s njima,SDP je tom interesu pretpostavio interes hrvatskih građana. I rješavanje njihovih problema.

Za koje SDP ima rješenja i programe koje je i predstavio javnosti, za razliku od HDZ-a svoj program veo na davanje prava glasa 16-godišnjacima, koji im je glavni izborni adut.

I ma kako jako neki pokušavali nametnuti tezu da su svi isti.Na njihovu žalost, a našu sreću, nisu.

Tko je glasao

Iako si član/simpatizer SDP

Iako si član/simpatizer SDP - a, budi malo objektivniji i po mogućnosti malo manje promoviraj SDP(barem ne na mojim tekstovima), jer ovdje su istaknuti članovi i saborski zastupnici nekih drugih stranaka(HNS), pa opet ne propagiraju toliko politiku vlastite stranke. Svaka stranka ima grijehe, samo što ih neka ima više neka manje, to je najčešće proporcionalno stranačkoj jakosti.

Tko je glasao

Zevali bute ko šarani na

Zevali bute ko šarani na suhom, kad vam predstaviju velku koaliciju.

Tko je glasao

Po meni su rješenje

Po meni su rješenje regionalne stranke...one ipak više drže do prosperiteta sredine u kojoj žive.
Zamisli..potpredsjednik nogometnog kluba navijač je drugog nogometnog kluba

Tko je glasao

Imao sam prilike razgovarati

Imao sam prilike razgovarati sa nekoliko ljudi u Osijeku koji su mi prenjeli njihovo vidjenje stvari. Glavaša doživljavaju iskljucivo kao osobu koja je gospodar "zivota i smrti" u Osijeku, Đapića kao budalu i jedva cekaju da se maknu. Problem je samo sto alternative u Osijeku nema, jer ostale stranke u Osijeku imaju nesposobne ljude.

Ja nemam pojma kak je tam, samo prenosim kaj sam cuo...

Tko je glasao

SDP ima prije svega

SDP ima prije svega zahvaliti Mati Arloviću svoju beznačajnost u Osijeku. A prerano nas je napustio Željko Malević za kojeg sam imao dojam da je borac.

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Tko je glasao

Priča i povijest se

Priča i povijest se ponavlja. Đapić se ponovno uređuje i dotjeruje poput slavonske snaše koja se priprema za brak.

Unatoč tome što ga je Sanader izdao i ostavio pred oltarom prošlih parlamentarnih izbora, u Đapiću se ponovno rodila nada.On se nada legalizaciji svog odnosa sa Sanaderom.

I spreman je platiti bilo koju cijenu. Nada se da će ponovno ozarenog lica kao prije 4 godine igrati ulogu najpoželjnije hrvatske udavače. I udvara se Đapić... malo biračima, malo Sanaderu. Ali nisu birači blesavi. Ovaj put neće proći.Ni njemu ni Sanaderu.

Znaju birači razliku između snaše i stare ocvale udavače koja želi brak pod svaku cijenu.

Tko je glasao

Đapić se je uspio

Đapić se je uspio predstaviti kao mesija koji je preporodio Osijek, te mu upravo to ide na ruku. Svima su poznate njegove izjave o snažnoj budućuj vladi desnog centra, koja neće postojati bez HSP - a. Upravo taj scenarij se sada odvija tj. pripreme za "big bang".

Tko je glasao

Mesija? Što je on to

Mesija?

Što je on to učinio za Osijek osim što je sagradio spomenik Anti Starčeviću u centru grada i snimio film o samom sebi? Nije učinio ništa. Kao i ostali prije njega.

I to je razlog zašto do velikog bing-banga neće ni ovaj put doći.A Vlada desnog centra će i dalje ostati samo Đapićev san.

A ako možda nakon izbora shvati da je i on već pomalo potrošen i da je možda vrijeme da prepusti stranku nekim mlađim i sposobnijim ljudima, uvijek mu ostaje mogućnost nastavka glumačke karijere i snimanje još jednog filma, koji bi se mogao, primjerice, zvati MOJE PJESME,MOJI SNOVI

Uvijek mu ostaje nastavak glumačke karijere

Tko je glasao

Ljudi to ništa prepoznaju

Ljudi to ništa prepoznaju kao nešto, a Kramarićevo ništa nitko ne prepoznaje. To mu je uspijelo i to je činjenica. Ne moraš biti tako izravna(an), jer ne podržavam to.

Tko je glasao

Oprosti, ali moram biti

Oprosti, ali moram biti ponovno izravna (podržavao ti to ili ne).

To da mu je uspjelo može samo biti tvoj dojam. A da li te dojam vara ili ne, reći će nam i pokazati rezultati sljedećih izbora.

Tko je glasao

Da si malo pregledala ankete

Da si malo pregledala ankete i razna istraživanja vidila bi što građani kažu. Ne kažem to ja! Čak štoviše, nisam stanovnik toga grada...

Tko je glasao

Ti tvrdš ankete potvrđuju

Ti tvrdš ankete potvrđuju tvoju tezu kako se Đapić uspio u Osijeku nametnuti kao masija koji je preporodio Osijek.

1)Ponavljam da će o tome odlučiti građani na idućim lokalnim izborima.

2) Nemoj zaboraviti da je HDSSB taj koji je Đapiću omogućio mandat gradonačelnika.

3) Rezultate anketa koje se provode ususret nadolazećim parlamentarnim izborima, HSP i Đapić mogu zahvaliti biračkom tijelu HDZ-a koje je nezadovoljno novim europskim licem svoje do prije 4 godine radikalne stranke.

Da, i kavici koju su lijepo dogovorili i kojoj su kumovali u Osijeku ne bi li pomogli Sanaderu vratiti dio oduzetog biračkog kolača od strane HDSSB-a.

Tko je glasao

Ja slikovito i

Ja slikovito i personificirano govorim o trenutnom(iako možda više nije trenutno, ali bilo je do prije koji tjedan), objektivnom i dakako činjeničnom stanju(ne moraš doslovno sve shvaćati). Ne moramo ići u širinu! Tko je koga i zašto je HSP tu gdje je u gradu Osijeku je potpuno irelevantno. Što se tiče usvojenosti znanja i sadržaja političke scene u gradu Osijeku, stojim dobro s time, stoga mi ne moraš pisati edukativne i poučne komentare.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Vrh HDZ-a provodi sotonističko- rušilačko uništenje HDZ-a, preko pomno planiranih lokalnih afera, tempiranih za lokalne izbore od ppetra komentara 0
  2. Agro Korov uništava hrvatske njive od aluzija komentara 0
  3. Vrijeme je za istinu od Feniks komentara 6
  4. Izvanredni parlamentarni izbori u Velikoj Britaniji 8. lipnja od Zoran Oštrić komentara 2
  5. porezna sjekira od aluzija komentara 0
  6. ŠEF tko je... od aluzija komentara 0
  7. Zeleno-lijeva koalicija u Zagrebu od Zoran Oštrić komentara 0
  8. Peticija protiv porezne reforme-protiv Poreza na nekretnine hrvatskih građana od ppetra komentara 17
  9. Plenković, čovjek od slame od Mucke komentara 14
  10. Ćirilica u Vukovaru od acinum komentara 7
  11. djevojka... puteno je prvi put... od aluzija komentara 0
  12. Komentar križnog puta i Rimu od petarbosni4 komentara 0
  13. novčani promet kupaca od aluzija komentara 0
  14. DORH i pravosuđe su osnovni i najteži problem Hrvatske, koji zajednički produbljuju MOST i najdetuđmanizatorskiji vrh HDZ-a od ppetra komentara 8
  15. Agrokor je potvrdio... ŠEFovanje ŠEFova je potrošeno od aluzija komentara 0
  16. USA i Rusija u ŠEFovskom sukobu od aluzija komentara 0
  17. imati svoj... zaključak od aluzija komentara 0
  18. afere, skandali, zločini - crna kronika od aluzija komentara 0
  19. Cudan smo mi narod od DeVeT komentara 0
  20. Cudan smo mi narod od DeVeT komentara 3
  21. Igra (valjda) počinje, ishod neizvjestan od Feniks komentara 25
  22. ŠEFovi hoće tehnoMudrolije bez radnika od aluzija komentara 0
  23. Vrijeme "svirke" je isteklo, valja "sviralu za pas zadjenuti" od Feniks komentara 16
  24. konstante ŠEFizma... NE zaboraviti od aluzija komentara 0
  25. Za Agrokor- napad na RH odabrali su trenutak-u kojem RH ima za "premijera" jedača srpske čokoladice iz ruke četnika Vučića od ppetra komentara 30

Tko je online

  • Zlatno doba kap...

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 1
  • Gostiju: 48

Novi korisnici

  • talk500
  • mAjAdrK1IO
  • F1
  • valentino
  • justiceforall