Ovaj dnevnik na neki je način moj odgovor raznim ostacima komunističkih vremena, kao i dijelu još zaluđenih komunističkom propagandom. Na ovaj način želio sam pokazati da je Mesićev istup u Jasenovcu bio neprimjeren kako prema žrtvama koje je pokušao uniziti, jednako tako i prema žrtvama koje je želio uzvisiti.
Predsjednik države koju su nakon tisuću godina stvorili hrvatski domoljubi i dragovoljci u krvavom Domovinskom ratu ( a ne tzv. „antifašisti“ u WW2 ), nesmije si dozvoliti takovu reviziju povijesti.
DA IMA IMALO SAVIJESTI – ODSTUPIO BI !
DA IMAJU IMALO SAVJESTI – OPOZVALI BI GA !
DA IMAMO IMALO SAMOPOŠTOVANJA – SMJENILI BISMO GA !
Ovo što slijedi, moj je odabir isjećaka iz vremena kada je „velika narodno oslobodilačka epopeja“ imala svoj krvavi pir.
UVERTIRA KLANJU
Kosta Nađ u listu „Pobeda“, sječajući se svibnja mjeseca 1945. godine kaže:
„Pre završetka rata i u vreme konačnih razračunavanja sa snagama fašizma, saveznici ni jednog trenutka nisu dovodili u pitanje naše pravo na kažnjavanje ratnog zločina naših kvislinga.“
Da bismo se u to uvjerili, predočavam vam kopiju zapovjedi feldmaršala Alexandera od 14. svibnja 1945. godine :
Copy of marshal Alexanders order
New Army policy respective Yugoslavs effective forthwith:
1. No Yugoslavs will be returned to Yugoslavia or handed to Yugoslav troops against ther will.
2. Yugoslavs who bore arms against Tito will be treated as surrendered personnel and sent to Wiktring Camp at disposal. Further instruction aweited.
3. All this personnel wil be regarded as displaced personnal ultimated routed via Italy.
4. No evacuation from Wiktring, T.F.C.
Toliko o podršci saveznika.
Milan Basta u knjizi „Rat“ na 361. stranici iznosi svoje obraćanje hrvatskim generalima, a vezanu uz potrebu kapitulacije Hrvatske vojske i kaže:
„Mogu vas ipak na kraju obavjestiti o sljedećem: izbjeglo stanovništvo vratit ćemo kućama, cjelokupna vaša vojska, u slućaju da pristanete na bezuvjetnu kapitulaciju, bit će sprovedena u zarobljeničke logore, prema pripadnicima vaše armije postupat će se po međunarodnom pravu o ratnim zarobljenicima, svim oficirima i vojnicima bit će ostavljena najnužnija sprema, generali mogu da ostave svoje posilne, automobile i lično naoružanje do daljnjega. U koliko se ne prihvate ovi uvjeti smatrat ćemo da nastavljate ratne operacije, pa vas više neće štititi međunarodno pravo o ratnim zarobljenicima. U tom slućaju tretirat ćemo vas kao odmetnike čiju likvidaciju će pomoći i naši saveznici.“
Dopisnik lista „Die Furche“, Aleksandar Keller, u broju 23. od 07. lipnja 1958. godine piše članak (o ponašanju engleskog oficira prilikom predaje Hrvatske vojske) pod naslovom:
„210.000 ljudi za jedan automobil“
Pod ovim naslovom Keller objavljuje jezivo otkriće, koje je saznao iz usta samog Bakarića, gdje isti u pripitom stanju tijekom jednog primanja kaže da je engleski oficir koji je nazočio pregovorima generala Herenčića i Milana Baste, dobio na dar luksuzni auto Packard, za koji je prodao cijelu Hrvatsku vojsku partizanima.
Već na 371.stranici knjige „Rat“ Milan Basta pokazuje kako je pogazio dogovor s hrvatskim generalima i kaže:
„- dao sam zadatak da se prikupljene generale i više oficira, kojih je bilo dvadesetak, smjesti u jedan kamion, te da se s njima krene natrag u Jugoslaviju.“
„- nakon presude vojnog suda Treće armije ( 16 generala i 2 visoka časnika ) vezani su u lance i kundačeni, natovareni u kamione i uz urlanje beogradske čaršije, u tu svrhu skupljene oko izlaza Kolarčeva univerziteta, u noći 24./25. rujna, odvedeni su u košuljama i gaćama, bez cipela na nogama na streljanje.
Onima koji nisu upoznati, jedno malo pojašnjenje:
U Jalti 1945. (veljača), potpisan je sporazum o izručenju građana Sovjetskog Saveza i zarobljavanju Njemaca. Što se „Jugoslavena“ tiće (svi narodi) postojale su izričite smjernice da izručenja ne smije biti. Kada se o tim izručenjima saznalo u Fforeign Officeu u Londonu, u službenoj je izjavi protumačeno da se radilo o „gadnoj zabuni“ (ghastly mistake“).
Iako je i sam Churchill izdao direktivu feldmaršalu Alexanderu da se „Jugosloveni“ ne smiju vratiti u „Titove krvave ruke“, dana 14.svibnja 1945. godine ministar-rezident Harold Mcmillan preko Sir Briana Robertsona general-pukovnika, glavnog administratora, časnika u Savezničkom Glavnom štabu, izdaje 8.Armiji zapovijed: „da odmah razoruža sveukupno osoblje koje se predalo i da se izruči jugoslovenskim snagama.“
Iako je feldmaršal Alexander 24. svibnja 1945. godine izdao kontra zapovijed, general Keightley diskretno je ignorirao Alexanderovu zapovijed i nastavio s vraćanjem izbjeglica Titu.
To je prestalo tek u kolovozu 1945. godine, kada je Mcmillan napustio Italiju.
Engleski povjesničar Nikolaj Tolstoj u Enconteru zaključuje:
„Da su branitelji na suđenju u Nurnbergu i drugdje znali što se događalo u Istočnoj Austriji i Sjevernoj Italiji, samo tjedan dana nakon Njemačke predaje, cijela procedura suđenja ratnim zločincima bila bi vjerojatno zaustavljena, jar zar nije za osudu ratni zločin svjesno slati desetke tisuća bespomoćnih muževa, žene i djece pod krvnički nož i u logore smrti!¨“
General William Morgan, šef komande kod feldmaršala Alexandera, vidio je vraćanje naroda na licu mjesta. O tome danas kaže:
„Nije bilo načina na koji smo mogli pomoći tim nesretnim stvorenjima, ali bar smo mogli u najmanju ruku nešto naučiti iz njihove jadne sudbine.“
PARTIZANSKI DOKUMENTI
Izvod iz zapovijedi generala Arse Jovanovića ( 16.05.1945.)
- „ uputite odmah ratne zarobljenike u Vojvodinu i to: sedamdeset pet hiljada u Bačku trideset hiljada u Srem, deset hiljada u Baranju i trideset hiljada u Banat.“
-„ saveznička komanda za Korušku predat će vam dvesta hiljada ratnih zarobljenika jugoslavenskih podanika“
Politički izvještaj sekretara partijske organizacije XII Proleterske brigade divizijskom komitetu XII Udarne divizije od 03.06.1945. godine:
-„objašnjavanjem borcima tko su ti zarobljenici i što su oni napravili našem narodu, borci su poćeli drugačije gledati na zarobljenike i znali su ih mrziti. Mržnja prema neprijatelju se je osjetila kod kažnjavanja ustaških i četničkih zločinaca, gdje borci nisu iste ubijali zbog naređenja, već zato što ih mrze.“
-„uspjeli smo podići mržnju prema toj bandi i u zadnje vreme borci ih ubijaju kada koji ostane iza kolone, t.j. koji ne može da ide, ali još uvek postoji pomirljivaca koji ih vole davajući im vodu, kruha i t.d.“
Izvješće general-lajtnantu A.Rankoviću od 12.07.1945. godine.
-„na teritoriju Hrvatske postoje tri oblasti sa 12 logora. Ukupno u Hrvatskoj nalazi se 50.175 zarobljenika.“
-„na teritoriju Vojvodine postoji 11 logora. Ukupno u Vojvodini nalazi se 56.846 zarobljenika
-„od zarobljenih domobrana i ustaša posle izvršenog čišćenja predato je dopunskim jedinicama II Armije 43.901.“
-„pored toga u logorskim bolnicama ima 5000 ranjenih i bolesnih zarobljenika“
-„15-20 000 zarobljenika nalazi se na raznim radovima i čišćenju.“
-„ukupno zarobljenika 175.922.“
( Op.aut.- Interesantno je da se u razdoblju od izvješća Arse Jovanovića (16.05.1945.) pa do izvješća A.Rankoviću 12.07.1945. znači u nepuna dva mjeseca zagubila poveća vojna postrojba od cca. 25 000 ljudi-što je očito promaklo pedantnim činovnicima komunističke kamarile)
„ČIŠĆENJE“
Zapisnik o pokolju hrvatskih zarobljenika
Izjava I.G. partizana iz XI partizanske dalmatinske brigade iz sastava 26. Dalmatinske partizanske divizije:
-„Sutradan smo otišli vlakom u Kočevje koje je bilo jako razrušeno. Mi smo se smjestili u neku polusrušenu kasarnu oko 800 metara izvan grada, gdje su nekad bile njemačke čete. Ubilačka četa bila je stigla prije nas, ali ih nismo više vidjeli. Oni su po pripovjedanju drugova bili otišli u šumu, daleko dva-tri sata hoda, ali ja to točno ne znam. Znam samo da su tamo bili partizanski logori za vrijeme rata. Ta šuma se zvala Kočevski Rog. Zadatak moje čete je bio, da najprije u kasarnu primimo one koje su dopratili slovenski kurirski odredi koji su ujedno u sobama skidali s njih robu, tražili oružje i zlato-bilo je nakupljeno 5-6 kilograma zlata, a za dragocjenosti je bio odgovoran komesar 3.čete Ljubo Barbarić Hvaranin. Mi smo slagali robu u bale i vozili na željezničku stanicu kamionom. Rekli su nam, da će robu prerađivati u vojnička odjela. Naš zadatak je bio također čuvati zarobljenike do dolaska kamiona i tovariti ih na kamione. Zapovjednik čete je bio Pelješčanin Ivo Franković.
Mi smo bili punih osam dana u Kočevju. Stizalo je dnevno, po 10 i više vlakova s plombiranim vagonima, uvijek najmanje 10, a gdjekad i po 20. Te su ljude dovozili iz Ljubljane, a možda i iz drugih krajeva. Skoro svi su bili vojnici-muškarci, ali i nekoliko žena, koje su silovali kod jame prije streljanja. Bilo je nešto nedoraslih mladića od 15-16 godina, te znam za slućaj da je kapetan, plavokosi Slovenac spriječio streljanje jednog takvog dečka, valjda, jer ga je poznavao. Od onih koji su prošli kroz moje ruke, bilo je više Hrvata nego Slovanaca, ali je bilo i nešto srpskih četnika.
Ne znam koje su čete tu bile ubijane. Svih ubijenih na dvije jame bilo je 30-40 000 u osam dana.
Kada su ubojice polazile na Bled na odmor nakon osam dana, bila je upravo nedjelja, onda je uoči toga, u subotu, bio priređen neki ples za njih sa ženama, Na plesu su se hvalili, da su likvidirali 30-40 000 neprijatelja u 8 dana. Prema odjelima koja smo spremali iz Kočevja, bilo je preko 30 000 ubijenih. Mi smo poslali iz Kočevja preko 20 vagona robe, a dnevno smo slali 2-3 vagona robe.
Glede žena mogu izjaviti, da sam ih vidio 10-15, ali sam ja vidio za vrijeme svoje službe tek jedan dio tih nesretnih zarobljenika te je sigurno tih žena bilo dosta više nego 15. Njih nisu skidali kod naše kasarne, nego su ih do gubilišta vodili obučene, njih su silovali kod jama i kasnije se tim djelom hvalili, napose neki Hvaranin Kačić Božo, po činu Titov zastavnik. Žene su posebno jadno izgledale i neprestano su plakale, a bile su rastavljene od svojih muževa koji su bili hrvatski časnici i kod Kočevja su ubijeni. S njima nije bilo ni jedno dijete.
Osim žena, vidio sam možda do 200 dječaka od 14-16 godina, koji su nosili uniformu, mislim ustaške mladeži. Njih su potukli sve, osim spomenutog dječaka kojeg je spasip kapetan Slovenac. Svi su govorili da su nevini i da nište nisu učinili, a neki su i plakali.
U subotu, zadnji dan ubijanja, došla je neka komisija viših oficira u uniformi, a vodio ju je pukovnik Dule Korać, Srbin s Korduna. Dočekao ih je Simo Dubajić i komesar Ivan Bokež. Preuzeli su zlato i otišli u šumu, kod masovnih grobnica. Prije odlaska komisije, čula se je jaka eksplozija iz šume (više njih uzastopce), te smo bili uvjereni da se tim pokrivaju jame s tisućama mrtvih tjelesa.
Ubilačka četa otišla je na odmor na Bled, svi su dobili visoka odlikovanja, svaki je imao 2-3 odlikovanja, a imali su i zlatne satove, fotoaparate i sl. Među najviše odlikovanim bio je neki Čepić Ante iz Makarske, star 21-22 godine.“
Izjava data u Rimu 14.kolovoza 1953.
Izjava Sime Dubajića, krvoloka iz Kočevskog Roga za list Svet:
„Iznenada sam dobio nalog da se 30 000 domaćih izdajnika pobije u Kočevskom Rogu. Takvu odluku niko nije mogao da donese sem Tito. Samo je on mogao da opozove svoju raniju depešu.“
Izjava Tita na mitingu u Ljubljani održanom 26.svibnja 1945. godine:
„Što se tiće ovih izdajica, kojih je bilo u svakom narodu, među svim ljudima, to je sada stvar prošlosti. Ruka pravde, osvetnička ruka naroda, već je stigla većinu, samo je manjina izdajica uspjela pobjeći i staviti se pod inozemno zaštitničko krilo, ta manjina nikada više neće zuriti u naše lepe planine, naša cvjetna polja. Ako se to i dogodi, trajat će kratko vreme.“
UMJESTO ZAKLJUČKA
Svima je jasno da je Titov komunistički režim bio zločinački, da nije imao nikakve veze s tzv.“antifašizmom“, pa je onda potpuno nejasno zašto njegovo ime još uvijek prlja najljepši trg u Zagrebu, kao i ulice i trgove diljem Hrvatske.
Svima je jasno da Republika Hrvatska nije nastala borbom „antifašista“, jer je njihov jedini cilj bila bratstvojedinstvena Jugoslavija, već kroz krvavi Domovinski rat, na tisućama poginulih hrvatskih domoljuba, ali i dalje slušamo prazne priće šačice preživjelih koljača i njihovih sljedbenika.
Svima je jasno da je Europa osudila zločine komunizma, da je većina istočnih zemalja izvršila lustraciju i riješila se komunjara iz javnog života, dok nama komunjare iz vladajućih redova svakodnevno pričaju kako nije vrijeme da se isto napravi u Hrvatskoj.
I NA KRAJU, HOĆEMO LI I DALJE DOZVOLJAVATI DA NAM BUDUĆNOST KROJI ŠAKA JADA, KOJA JE VEĆ ODAVNO TREBALA BITI BAČENA NA SMETLIŠTE POVIJESTI ??!
AMSTERDAMA ODALA
AMSTERDAMA ODALA CIPELA
Članak tog naslova upravo se nalazi na www.novosti.co.yu.
Nama je možda zanimljiviji kometar tog članka kojega potpisuje jedan Zagrepčanin a na koji komentar MESIĆ javno "odgovara" kako je počelo razdoblje dobrosusjedskih odnos sa Srbijom.
Nisu SRBI baš toliko naivni da u takvim "pomirljivim i dobrosusjedskim" izjavama ne osjećaju prizvuk Mesićeve tjeskobe, zabrinutosti i straha što će JOCA "ispričati" istražnim organima REPUBLIKE SRBIJE.
U komentaru spomenutog članka se između ostaloga oslikava tko je i što je zapravo STJEPAN MESIĆ.
Ako je taj komentar doista na tragu pokazivanja mentalnog sklopa "građanina predjednika", a očito je tako, tada postavljam pitanje: "Koja logistika si je dozvolila luksuz pa gurala takav lik na poziciju predsjednika jedne države pa makar se ona zvala REPUBLIKA HRVATSKA?"
Osobu razine kvocijenta inteligencije koja SAMA SEBE zapravo sumnjiči za izravnu umješanost u aferu PUKANIĆAVE likvidacije.
Osobu za koju stoje materjalni dokazi motiva IZRAVNOG SUDJELOVANJA i u beogradskom događaju ožujka 2003. godine, osobu koja upravo prijeti STUDENTIMA SEDAMDESETPRVOM-71., osobu koja TAKOĐER JAVNO "pokriva" čekove bez pokrića, koja žmiri na sumnjivi način biranja sumnjivih Ustavnih sudaca RH...i.t.d.... ??!!
Molotov, volja da se takva osoba makne sa pozicije na kojoj se već godinama nalazi leži u nama samima a ne u nekakvim institucijama.
One će odreagirati tekar na naše nedvosmislene inicijative.
Stoga u ovom trenutku treba dati ne samo verbalnu PUNU PODRŠKU STUDENTIMA, SINDIKATU PROSVJETE, LIJEČNIKA...POLICIJI, OPĆINSKOM DRŽAVNOM ODVJETNIŠTVU IZ ZAGREBA i svima ostalima, koji sumnjivce poput STJEPANA MESIĆA upravo tjeraju i zatiču u pripremljenoj KLOPCI...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoZnaš, nebih se ja baš
Znaš, nebih se ja baš kladio da svi ovi koje si na kraju nabrojao, nisu u nečijoj političkoj funkciji, jer je vrlo zanimljivo da se uvijek ovakav presing događa pred izbore. Dobro, možda su neki i nesvjesni činjenice o manipulaciji, ali je zanimljivo da se ovo sa studošima događa kada su u igri i gospoda profešuri.
Nu, ovdje se zapravo ne radi o tome, ovdje se radi o pljuvanju po Domovinskom ratu, hrvatskim žrtvama, od stoljeća sedmog, a glavni egzekutor je glavom i bradurinom ni manje ni više nego Predsjednik Republike Hrvatske.
Zašto mislim da imamo upravo takvog Predsjednika, kakvog i zaslužujemo? Zato što smo kroz silu problema koje su nam inputirali zaboravili da nitko nije ne smjenjiv, nitko nije Bogom dan, jer kažem, nije Mesić uskrisio Hrvatski narod, Hrvatski narod ga je postavio (doduše velika manjina Hrvatskog naroda), jednako tako ga taj isti narod može smjeniti.
Pitanje je dali ćemo čekati iduće izbore ili ćemo ga smjeniti sada.
Da bismo to učinili, moramo imati "alfa mužjaka" ili "evaženu".-nu mislim da to mi zapravo nemamo.
Pozdrav,
Molotov
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoSRBI nisu korumpirani
SRBI nisu korumpirani Austrijanci koji zahvaljujući i MESIĆU izručiše kriminalcima na ruka GENERALA ZAGORCA a koji su ga kriminalci temeljem svjedočenja kriminalca PETRAČA osudili.
Što se tiče naših institucija, šaka kriminalaca se nalazi na čelu primjerice USKOK-a, DRŽAVNOG ODVJETNIŠTVA, OPĆINSKOG KAZNENOG SUDA U ZAGREBU, USTAVNOG SUDA...pa i glasove na ovim izborima će bojiti JOSIP VRESK bivši zamjenik ministra naše policije, DOKAZANI PLJAČKAŠ PRORAČUNA RH U VISINI DESETAK MILIJUNA EURA, jer ga je ZLOČINAČKA ORGANIZACIJA iz institucionalnih tijela REPUBLIKE HRVATSKE pozicionirala u DRŽAVNO IZBORNO POVJERENSTVO RH...itd...
MOLOTOV potpuno si u krivu ako priželjkuješ pojavu nekog ALFA MUŽJAKA ILI ŽENKE koji će riješiti nas ove pošasti...
MOŽDA misliš na pojavu JOCE AMSTERDAMA jer o njegovom iskazu ovisi da li će STJEPAN MESIĆ POSTATI SVOJEVRSNI MLADEN ŠLOGAR?
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoSory, žabokrečina, ali ne
Sory, žabokrečina, ali ne kužim zašto ničim izazvan spominješ Srbe?
Što se tiće Zagorca koji za mene nije general,jer taj vojni čin nije zaslužio u borbi ( već dobrim vezama- poglavito sa Židovima-čitaj MOSAD) kao neki, nitko me nemože uvjeriti da je on mali potrčko, koji nije znal kaj dela, pa se malo zaigral. Samim time što je bio u poslovnim i kumovskim vezama sa Petračem, zaslužio je da ga se u najmanju ruku provjeri. Što se tiće ovih ostalih, nebi se štel mešati, nadam se da za svaku izjavu imaš debelo potkrijepljene dokaze.
Pozdrav,
Molotov
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoMi vjerojatno kao i ostali i
Mi vjerojatno kao i ostali i na ovom portalu shvaćamo zašto nam je država u ovakvom stanju i tko ju je doveo u ovakvu poziciju.
Problem je kako svatko od nas pa i ti MOLOTOV ima svoj scenarij izlaska iz sadašnje pozicije.
Nadam se kako se slažemo da su naši državni činovnici stvorili PARADRŽAVNO TIJELO koje se predstavlja kao prezentant RH. Jer kako drugačije tumačiti pojam ORGANIZIRANOG KRIMINALA ako SVI znaju a i ja imam DOKAZE da su nositelji ORGANIZIRANOG KRIMINALA primjerice ŠUKER, MESIĆ, SANADER, BAJIĆ...JURČIĆ, BANDIĆ, LINIĆ...itd...
Kod tebe ali i kod mnogih je problerm psihološke barijere kao i kod LENJINA, jer ne možeš kao i mnogi poimiti kako su i nabrojeni sumnjivci sudjelovali u realizaciji izvršavanja najpodlijih kaznenih djela kao što su i TERORIZAM. Dokaze motiva, planiranja i počinjenja tih rabota posjeduju i SRBI, pa i potpisnik ovog teksta, koji počinitelje svakto na svoj način razotkriva, te ostalom dijeu sigurnosne zajednice pomažu razriješiti-sankcionirati ovaj počinjeni kriminal.
TEŠKO JE PRIHVATITI ČINJENICU KAKO SLUŽBENI SRBI BOREĆI SE PROTIV OVE VRSTE KRIMINALACA, ALI I POTPISNIK OVOG TEKSTA S NJIMA ILI OBRNUTO-kako hoćeš, ZAPRAVO ŠTITE TAKOĐER INTERESE I REPUBLIKE HRVATSKE!
VOĐENI PRIMARNO OPĆIM INTERESIMA ALI I VLASTITIM INTERESIMA -JER SVE SE RADI IZ INTERESA, OTKRIVAMO ZAPRAVO MEĐUNARODNU BANDU KRIMINALACA.
IAKO SAM DRAGOVOLJAC DOMOVINSKOG RATA, NE LIBIM SE JAVNO IZJAVITI DAVAJUĆI PODRŠKU SVIMA ( PA I SRBIMA) KOJI SUDJELUJU U PROJEKTU ZADAVANJA KONAČNOG UDARCA MAFIJI, KOJA I NAS HRVATE REKETIRA!!!
Dokaze o postojanju takve mafije, i bore se također protiv nje, također posjeduju i tebi nesimpatični BRITANCI, pa nama svima simpatični SLOVENCI...
Slažem se s tobom, po meni ZAGOREC nije zaslužio biti HR generalom, ali da li se ti slažeš, nakon i ovog napisanog teksta, kako niti STJEPAN MESIĆ i ostala nabrojena "logistika" zbog počinjenja kaznenih djela najmanje predstavljaju Republiku Hrvatsku?
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoStjepan Mesić svakako ne
Stjepan Mesić svakako ne zaslužuje biti Predsjednikom RH, ali ne radi kriminala, ili ne samo radi kriminala, već stoga što svojim istupima, kako u hrvatskoj, tako i u svjetskoj javnosti, a poglavito na suđenju u Haag-u, ne samo da nije branio interese RH, što mu je po Ustavu prvenstvena funkcija, već je suprotno tome nanio štetu RH s nesagledivim posljedicama.
Pozdrav,
Molotov
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoSlažem se s tobom
Slažem se s tobom MOLOTOV!
Međutim, ajmo se spustiti na nižu onu najugroženiju razinu u RH pa MESIĆEVE krimene locirajmo i argumentirajmo u okviru sudjelovanja u počinjenju klasičnog kriminala, za što postoje i argumenti da tog sumnjivca već VEČERAS MOŽE UHITITI HRVATSKA POLICIJA.
Dugo vremena, ako SAMI ne promijenimo "ploču", ili nikada MESIĆ neće odgovarati i zbog cinkarenja NAŠIH u HAGU.
I zašto bi jednom sumnjivcu za počinjenje kriminala sudili i dizali mu cijenu i tretirali ga kao izdajicu narodnih interesa?!
Iako se za takva "djela" dobiva žešća- povijesna osuda civiliziranog svijeta, MESIĆU TREBA SUDITI ZBOG SUDJELOVANJA I POČINJENJA KLASIĆNIH KAZNENIH DJELA, poput BUŠIĆU U AMERICI.
SAMO NAJAVA TAKVOG SUĐENJA, ODMAH BI ZAUSTAVILA RECESIJU U NAS, KOJA KOD NAS TRAJE LI TRAJE OD ZAVRŠETKA RATA t.j. OD 2000. godine na ovamo.
Stoga moramo biti mnogo pragmatičniji u svojim nastojanjima i djelovati tako da od rezultata takvog djelovanja ZAJEDNICA ima TRENUTNU korist.
Jasno, biti će poslije vremena i za JASENOVAC, BLEIBURG, JAME, HAG, MESIĆEV ANTIFAŠIZAM...ali dok god ne stvorimo uvjete za to, razno-razni BANDIĆI, KREGARI, MILANOVIĆI, SANADERI, MESIĆI...će pobjeđivati na SVAKIM IZBORIMA...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoMolotov, na izrečeno u
Molotov,
na izrečeno u tvojem dnevniku se ne može ništa dodati. Osobito ako se tome pridoda komentar@jedinohrvatske.
Sada slijedi sačekati harangu od strane pristaša prozvanih za navedene zločine.
Osobno me "zadivljuje" fenomen kod tih vrsnih prosvijećenih intelektualaca, humanitaraca, rodoljuba i domoljuba: sve je zločin osim pobijenih vojnika i civila nakon IIWW i 15 godina od toga.
Na ovom problemu ovi zaboravljaju sve floskule naučene o ratnom zločinu (iako u ratu nikad nisu bili) i pravu okrivljenog na obranu.
Na muke i stradanja tog dijela Hrvatske populacije su nijemi, usudio bih se reći i zluradi, dok stradanja svih drugih bude u njima čovjeka humanistu, čovjeka oprosta, čovjeka suživota. Oprečno........i žalosno....., zar ne?
Nadalje, zbog stavljanja slika dva časnika NDH u jednom svojem komentaru (imate ih na web-u koliko vam srce želi ili ne želi) u kontekstu slikovitog prikaza besmisla daljnje konverzacije sa jednim blogerom, administrator mi je do daljnjeg uskratio to pravo. Kao kaznio me ili ga je strah ponovnog poziva u PP zbog objavljivanja objavljenog i dostupnog . Kako se to ono zove;)
Istovremeno slike, simboli, pa i propaganda (zlo)djela drugih zločinaca na ovom mjestu bivaju "nekažnjeni". Toga ga očito nje strah.
Eto, tako je i u današnjem Hrvatskom društvu............, a kao mi smo demokratični i tolerantni.....da, jesmo do trenutka kad se to ne kosi sa tvojim osobnim uvjerenjima ili bolje rečeno predrasudama....., a tada pojedinci bivaju isključivi.
Zašto?
Kaže toplooka spodoba kako se RH temelji na "......zasadama antifašizma" ......da, da razumijem sva ta sranja, ali ja se nisam tukao protiv fašista. Koliko se sjećam to je bila velikosrpska ideja pretvaranja Jugoslavije u veliku srbiju. Zar se lončići malo ne brkaju?
Ispasti će na kraju da je zapovjednik ZP Split za vrijeme "Oluje" bio Fumić, a ne Gotovina.
I da je PRH bio tada Mesić, a ne Tuđman i......ahh da, zaboravih...........i oni (Gotovina, Tuđman), vrlo moguće, po njima pripadaju u pobijeđenu vojsku.
--------
Crni
"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoZnaš, očekivao sam napad
Znaš, očekivao sam napad od onih lijevih, ali, od sto glasa glasa čuti nije.
Očevidno je da nemaju odgovora kada im čovjek predoči izjave njihovih, ili su i ti borci partizani bili izdajice?
Pozdrav,
Molotov
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoPričekaj još malo,
Pričekaj još malo, razletili se po prvomajskim proslavama pa nemaju vremena.
My Soul
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoZnaš, očekivao sam napad
Znaš, očekivao sam napad od onih lijevih, ali, od sto glasa glasa čuti nije.
Znaš kako se kaže za sliku da govori tisuću riječi, tako bi se u ovom slučaju šutnja drugova kojih na ovome portalu nimalo ne nedostaje, mogla usporediti sa slikom.
Ili se možda još nisu vratlili s proslave, još uvijek izjedaju pasulj s kobasicom koji im je spremio drug Bandić i drug Milanović.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoerrrr uvijek kad ljevica
errrr
uvijek kad ljevica kuha, grah nije tvrdi,
desnica s užitkom jede i...užasno prdi;)))
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoI ja sam ocekivao reakcije i
I ja sam ocekivao reakcije i paljbu pollitikinih "antifasista" pa sam se suzdrzao od preuranjena komentiranja, ali, eto, ovako: Necemo valjda vatru rasplamsavati zbog nekoliko desetaka tisuca ubijenih Hrvata. Beznacajno je to sto je medju njima bilo mnostvo nemocnih (staraca, zena, djece), nego je znacajno da su bili "koljaci" cijim su egzekucijama njihovi egzekutori samo izvrsavali ljudsku i patriotsku duznost. Umjesto osvrtati se na njih, daleko vaznije je energicno se angazirati za kaznjavanje "zlocinaca" DR-a. Pouceni pogreskom radi blagih kaznjavanja Tihomira Orekskovica, Mirka Norca, ne smije se dopustiti da slicno prodju Glavas, Krnjak, Getos i ini, jer su zahvaljujuci njihovim "zlocinackim porivima" ubijena dva "srpska civila". Istina je, nekada hrvatski sudovi izricu blage kazne kao recimo Zorani Banic ili, zbog procesualnog gafa, pustaju iz pritvora zlocinca Mitra Arambasica, a uskoro ce sa izdrzavanja kazne biti otpusten i Slobodan Davidovic. Pa ako su vec oni obazrivi prema njima, ne mogu, zaboga, biti prema svakomu.
Srdacan pozdrav!
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaonije samo to. hrvatska je
nije samo to. hrvatska je država u kojoj je najviše četnika pušteno da se brani sa slobode. naravno, najveći dio je to iskoristio kako bi se domogao majčice srbije, odakle ih neće izručiti. a što je najgore od svega, neki od tih su uzeti kao relevantni svjedoci pri sudjenju npr generalu norcu. ako to nije ludilo, onda ne znam što jeste.
imamo čak i one koji su osudjeni u hrvatskoj, ali su uredno svjedočili preko video linkova.
takodjer, radi njihovog je svjedočenja hrvatska stopirala neke svoje zakone na tjedan dana, pa im je tako obećano da mogu mirne duše doći i svjedočiti protiv generala norca, da ih se neće uhapsiti i da im se garantira slobodan povratak u srbiju.
slično se dogadja i sa branimirom glavašem.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoOpćenito su ljudima
Općenito su ljudima dosadile i priče o krađi iz prošlog desetljeća, kamo li opet o ustašama i partizanima. Koškanje s dikobrazom je totalni out. NATO, EU, hrvatska voda, besplatno školovanje - preokret u načinu prosvjedovanja u RH, lokalni izbori, ...
Lustracija kroz medije je oblik proljeva.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoOpćenito su ljudima
Općenito su ljudima dosadile i priče o krađi iz prošlog desetljeća,
koliko se ja kužim u pollitiku, to na je na ovim stranicama nepresušna tema, i ne samo ovđe, već na svim levim portalima koji opet čine većinu našeg ukupnog internet besputja.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoOpćenito su ljudima
Općenito su ljudima dosadile i priče o krađi iz prošlog desetljeća, kamo li opet o ustašama i partizanima. Koškanje s dikobrazom je totalni out. NATO, EU, hrvatska voda, besplatno školovanje - preokret u načinu prosvjedovanja u RH, lokalni izbori, ...
ne bih se složila s tobom. možda ovisno o krugovima u kojima se čovjek kreće, možda ovisno o vlastitom zanimanju. no, da tomu jeste tako, te bi priče odavno pale u zaborav i shodno tome, ništa se po tom pitanju ne bi postizalo. a postiže se, svakim danom sve više. dakle, na stranu to što se povremeno lansiraju neke priče kako bi skrenule pažnju sa onim bitnih stvari, rezultati se postižu.
Lustracija kroz medije je oblik proljeva.
jeste. jer mi smo, na žalost, zahvaljujući tudjmanu, sa lustracijom dobrim dijelom zakasnili.
kada se govori o lustraciji, mislim da je prijeko potrebno naglasiti da ona ne predstavlja nikakav čin osvete i da sa osvetom kao takvom nema nikakve veze.
jednostavno, bilo je nužno potrebno skloniti ljude koji su radi svojih nečasnih radnji u prošlosti bili podložni ucijenama sa rukovodećih mjesta. kod nas se postupilo obrnuto, pa tako ti isti ljudi velikim dijelom sjede i dalje baš na tim mjestima, a oni koji su se povukli, u medjuvremenu su svoje potomke namjestili na ta mjesta. a na potomke se sigurno lustracija ne primjenjuje.
dakle, očekivati da netko lustrira sam sebe doista nema smisla.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoNATO, EU, Unaprijed
NATO, EU,
Unaprijed određeno.
hrvatska voda
daj malo više info o tome.
besplatno školovanje - preokret u načinu prosvjedovanja u RH
Ne misliš valjda da ljudi to puše. K tome zašto su mediji dobri za taj događaj tj. nisu proljev, a lustracija jeste??!!
lokalni izbori
A što će se to prominiti i da npr. u Zadru gradonačelnik budeš ti sam glavom i bradom? 'Oćeš da ti kažem.......ništa...... ali će tebi biti bolje.
Za stvaran posao imaš portale tipa http://www.javnanadmetanja.com/?gclid=COPU6qLBm5oCFRC7Zwoduxhn-Q
Eto to je mjesto gdje poslovni ljudi većinom troše svoje vrijeme. Ako netko od njih ima vremena u trenucima odmora posjeti i, među ostalima, ovo mjesto.
Stoga mi nije jasno čemu ta doza omalovažavanja događaja iz nedavne povijestoi s tvoje strane na stranici kojoj je samo ime dovoljno: politika.
Ili te nešto očito u tome smeta?
--------
Crni
"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoPosao se preko neta uvijek
Posao se preko neta uvijek moze naci... Inace, uz spomenute javnanadmetanja.com postoje jos i Briefing, tenderi.hr, Javna nadmetanja a i sami izvornik Narodne novine...
Pozdrav..
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoStoga mi nije jasno čemu ta
Stoga mi nije jasno čemu ta doza omalovažavanja događaja iz nedavne povijestoi s tvoje strane na stranici kojoj je samo ime dovoljno: politika.
Ili te nešto očito u tome smeta?
Ja se u svom životu trudim ništa ne omalovažavati.
Naglasak u mom postu je bio na beskrajnom traćenju političke misli na stvari koje ne pridonose boljitku društva. Lustracija je trebala biti i bilo bi je da je balvani nisu zaustavili. Objektivno se ne može nikoga kriviti za neprovođenje i možemo samo sudbinu kriviti što nam ju nije donijela u doba kad je bila moguća. Za pljačku u devedesetima je bila prilika od 3. siječnja 2000., ali nas je tada strefila vlast bez muda.
Držim da ovi primjeri poželjnih političkih tema što sam ih naveo otvaraju sasvim dovoljno prostora za sve ljude iz politike i biznisa. U NATO su nas potjerali, kako kaže program stranke autora na čijem smo dnevniku (ispravka: isprika autoru, zabuna...), ali nije znak da se ne možemo unutar te organizacije izboriti za nešto više. Slično, samo u podosta većoj mjeri, vrijedi i za EU.
Što se tiče vode, evo jedan moj komentar iz srpnja 2007. Napominjem da osim te objave tih dana nitko više nikad poslije toga nije javno prozborio riječ o tome.
A što se tiče studenata, moći ćeš se hvaliti unucima jednog dana da si u to doba bio pollitički aktivan... :)
I na kraju još jedno pojašnjenje tebi, iako sam rekao da neću objašnjavati: ne govorim o lustraciji kao pojmu, nego o lustraciji kroz medije.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoDobro, mislim da si donekle
Dobro, mislim da si donekle u pravu, jer polaziš od osobnog stava da je pitanje lustracije trebalo biti riješeno već odavno, ali to ne znači da ako ga netko nije riješio, da sad trebamo dići ruke i pomiriti se s time.
U krivu si kada misliš da se nikoga nemože kriviti zbog toga, jer se pouzdano zna da je prilikom predlaganja izglasavanja Deklaracije o osudi komunizma i komunističkih zločina, originalni dokument predložen Saboru sadržavao 14 točaka. Predlagači, klub HSP-a, odnosno Pero Kovačević u ime kluba, u 14 točki precizno su predložili lustraciju u javnom i političkom životu Hrvatske. Zanimljivo je da prijedlog nije ni dospio na Saborske klupe u prvobitnom sadržaju, već je predložena Deklaracija sa 13 točaka.
Protiv 14 točke bili su gotovo svi klubovi, a osobno su Vladimir Šeks i Andrija Hebrang bili največi zagovornici brisanja 14-te točke iz Deklaracije.
Nije mi jasno o kojoj stranci govoriš, i od kuda ti taj podatak da sam ja u bilo čijoj stranci, a ja NATO nisam spominjao u tekstu, iako da sam ga kojim čudom spomenuo, budi siguran da bih ga spomenuo u vrlo negativnom kontekstu, a da o EU i ne govorim, jer je ona eklatantan primjer neprirodnih koalicija i saveza, čak gori od NATO saveza.
Lustracija kroz medije izvršena je jedino prema jednoj grupaciji ljudi, hrvatskim braniteljima, na način da ih se u svakom trenutku i na svakom mjestu prikazuje kao hrvatski otpad, nezaslužene benefitore koji piju krv poštenim građanima Hrvatske, uzurpatorima prava umirovljenika, lopove i dilere, uvijek ih se prikazuje u medijima u odorama HV, iako ti pojedinci koji su se ogriješili o Zakon ne predstavljaju ni svoje obitelji, a kamoli branitelje i sl.
Pozdrav,
Molotov
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoNije mi jasno o kojoj
Nije mi jasno o kojoj stranci govoriš, i od kuda ti taj podatak da sam ja u bilo čijoj stranci, a ja NATO nisam spominjao u tekstu
Ispravio sam svoj komentar (ovo gore Ispravka...) podosta naknadno, još jednom se ispričavam, komentirao sam u slično vrijeme dva dnevnika i tako je došlo do moje greške.
Što se tiče lustracije i deklaracije koju spominješ, ona datira iz 2006. godine, a ja sam pobornik stava da ju je trebalo provesti 1990. ili najkasnije godinu dvije potom.
Lustracija kroz medije izvršena je jedino prema jednoj grupaciji ljudi, hrvatskim braniteljima, na način da ih se u svakom trenutku i na svakom mjestu prikazuje kao hrvatski otpad, nezaslužene benefitore koji piju krv poštenim građanima Hrvatske, uzurpatorima prava umirovljenika, lopove i dilere, uvijek ih se prikazuje u medijima u odorama HV, iako ti pojedinci koji su se ogriješili o Zakon ne predstavljaju ni svoje obitelji, a kamoli branitelje i sl.
U redu za poneku točnu primjedbu, ali taj tvoj agresivni pristup, koliko čitam ovdje na pollitici, mi je iskreno jako jako odbojan. Koja korist od fraza tipa "u svakom trenutku i na svakom mjestu" i onda otpad itd? Ok, revoltiran si i nemaš diplomatske manire, ali si u biti kontraproduktivan. Od koga uopće očekuješ da če ući u raspravu s tobom kad tako počinješ temu u kojoj si, koliko čitam, poprilično kompetentan?
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoPrihvaćam primjedbu, ali,
Prihvaćam primjedbu, ali, to je moj stil, ja tako funkcioniram i u stvarnom, a ne samo virtualnom životu. Uvijek sam se ponašao ono što se narodski kaže "što na umu, to na drumu".
Zbog toga sam i uzeo alias Molotov, ne zbog ministra, već zbog koktela.
Pozdrav,
Molotov
PS( ljude koji put iz učmalosti može pokrenuti samo šok, pa je i šokantni naćin pisanja jedan vid takvog poticaja)
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoPS( ljude koji put iz
PS( ljude koji put iz učmalosti može pokrenuti samo šok, pa je i šokantni naćin pisanja jedan vid takvog poticaja)
Slažem se da istina zna šokirati. Neistina ili preuveličavanje može imati kontraefekt, još veću učmalost.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoReci konkretno što sam
Reci konkretno što sam preuveličao ili rekao neistinito, kako bih ti argumentirano mogao odgovoriti.
Pozdrav,
Molotov
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoReci konkretno što sam
Reci konkretno što sam preuveličao ili rekao neistinito, kako bih ti argumentirano mogao odgovoriti.
Ma objasnio si mi svoj karakter i daljnja rasprava bi se mogla razvodniti budemo li se hvatali izrečenog. Reagirao sam na "u svakom trenutku i na svakom mjestu".
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoOk, prihvaćam sugestiju,
Ok, prihvaćam sugestiju, malo je pretjerano.
Pozdrav,
Molotov
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoVrijeme za lustraciju nije
Vrijeme za lustraciju nije prošlo, ono je uvijek dovoljno dobro. No, ne samo da nas čeka rješavanje lustracije, već nas čeka i raščišćavanje pretvorbenog kriminala i ratnog profiterstva, a to će biti još gore od lustracije. Bez raščišćavanja prošlosti, nema budućnosti. Što prije se to obavi, to bolje.
My Soul
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoVrijeme za lustraciju nije
Vrijeme za lustraciju nije prošlo, ono je uvijek dovoljno dobro.
ne, nije. zato što nije svjedno da li se lustracija vršila prije petnaest ili deset godina, kada bi se ogroman broj onih koji su onda još bili direktno na rukovodećim i drugim važnim po društvo mjestima lustrirao, te ih se time spriječilo da na svoja mjesta postave svoje nasljednike, koji će i dalje raditi u njihovu slavu i po njihovim napucima, a lustracija ih ne može obuhvatiti.
ja jesam za lustraciju, uvijek sam bila i uvijek ću biti, ali me to ne spriječava da shvatim kako će od toga, ako se i provede, biti slabi rezultati.
a jesam i dalje za lustraciju iz razloga što bi postojala neka mogućnost da se svi inkriminirajući dokumenti objave javno, te se time prekine dugogodišnji niz ucjena i držanja rukovodećih ljudi u šaci.
No, ne samo da nas čeka rješavanje lustracije, već nas čeka i raščišćavanje pretvorbenog kriminala i ratnog profiterstva, a to će biti još gore od lustracije. Bez raščišćavanja prošlosti, nema budućnosti. Što prije se to obavi, to bolje.
odlično napisano i sa tim se slažem u potpunosti. svakako, što prije, to bolje. da bar naši potomci dobiju neke šanse graditi dalje državu iz koje smo iskorijenili onaj najgori mulj.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoMa di ćeš protiv
Ma di ćeš protiv predsjednika?
Onoga čija je obitelj s drugovima oslobodila Hrvatsku?
Predsjednik države koju su nakon tisuću godina stvorili hrvatski domoljubi i dragovoljci u krvavom Domovinskom ratu ( a ne tzv. „antifašisti“ u WW2 ), nesmije si dozvoliti takovu reviziju povijesti.
Tako je! Kakvi dragovoljci ili Tuđman npr.?
cogito ergo sum
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao