Tagovi

Identitet ili Zasto je liberalizam u Hrvatskoj nemoguc

http://andrejkoymasky.com/mem/holocaust/04/gay.jpg
http://cetaceo.files.wordpress.com/2009/03/margotjames.jpg
http://www.admd.net/image/romero.jpg
http://www.glapn.org/sodomylaws/iran_teens_dead.jpg
http://www.amerika21.de/hintergrund/2009/grosse-koalition/2009-01-20.571...
http://www.freethinker.co.uk/wp-content/uploads/2008/08/hanging.jpg
http://nickbaines.files.wordpress.com/2009/08/alan-duncan.jpg

(Nazalost, tek sad sam vidio da trebam posebno 'pravo' za postaviti fotografije, tako da vas molim da zasad sami otvorite linkove i pogledate pripadajuce fotografije. Hvala.)

Vjerojatno se pitate sto je zajednicko ovim fotografijama? Sve fotografije prikazuju homoseksualce. Dok u Iranu (i jos velikom broju zemalja) homoseksualnost kaznjavaju vjesanjem, kamenovanjem ili drugim prigodnim nacinom usmrcivanja, u Zapadnoj Europi se homoseksualci bave (i) politikom. Tako su cak i clanovi konzervativnih stranaka uspjeli prihvatiti da seksualna orijentacija voditelja stranke nije problem. Politicari i politicarka prikazani na gornjim slikama naime pripadaju konzervativnoj opciji. I sve su u vrhu stranackog vodstva. Meni osobno je najdraza Margot James, podpredsjednica britanskih konzervativaca. Prije ne mnogo godina nije bilo tako. Prije sedamdesetak godina su homoseksualci umirali u koncentracijskim logorima. Buduci da je neposredno poslije rata homoseksualnost jos uvijek bila kriminalizirana, te zrtve nisu bile niti spomenute niti obestecene na bilo koji nacin. O desetinama tisuca homoseksualaca- zrtava koncentracijskim logora se pocelo govoriti tek u osamdesetima. Prije nekih godinu dana su Klaus Wowereit (berlinski gradonacelnik, jos jedan homoseksualac) i Bernd Neumann (tadasnji njemacki ministar kulture) otvorili spomenik posvecen homoseksualcima ubijenim u nacistickim logorima. Spomenik je mali, obican bunker, ali kad mu se priblizite i pogledate kroz prozorcic ili otvor (ne znam kako se to na bunkeru zove) vidite unutra dva muskarca kako izmjenjuju poljubce (naravno na filmskoj traci, ne u stvarnosti:). Uvijek rado posjecujuci Berlin strasno me veseli taj preobrazaj (ili samo povratak) u vjerojatno najotvoreniji grad na svijetu. 70 godina nakon ubijanja ljudi zbog njihove spolne orijentacije na istom mjestu gay gradonacelnik otvara spomenik posvecen tim ubijenim ljudima i ispricava se svim stradalima u imenu grada. Hoce li se nesto slicno dogoditi i u Teheranu za sedamdeset godina? Nadam se, medjutim, ne vjerujem.
Sad moram kazati nesto i o sebi. To da sam gay (kao i svi ostali) znam vec skoro otkad postojim. O tome obicno niti ne razmisljam buduci da to nikome oko mene nije ni vazno. Medjutim, imao sam zanimljiv obrazovni put. Zavrsivsi katolicku klasicnu gimnaziju u Hrvatskoj (na nagovor roditelja koji su uvijek zeljeli najkvalitetnije obrazovanje), dobijam stipendiju za studij teologije u Pragu. Zeleci provesti par godina studirajuci u inozemstvu prihvacam i u Pragu uz teologiju, upisujem i ekonomiju (jako zanimljiva kombinacija). Nakon zavrsetka studija, zeleci produziti svoje skolovanje, upisujem postdiplomski u V. Britaniji. Mislio sam se vratiti u Hrvatsku nakon zavrsetka studija, medjutim zbog razlicitih stvari koje mi se dogadjaju u osobnom zivotu, odlucim ostati u V. Britaniji i ovdje se zaposliti. Tako sam neko vrijeme radio i kao profesor (bolje receno ucitelj buduci da se radilo o srednjoj skoli) religijske kulture. Radilo se o katolickoj srednjoj skoli (vecina skola u VB je osnovana s strane crkve, ili anglikanske ili katolicke, medjutim financira ih drzava) u kojoj nisam nikad imao nikakvih problema iako pretpostavljam da je vecina kolega, ucenika i roditelja znala za moju spolnu orijentaciju.

Ovaj poduzi uvod je bio potreban da bih objasnio zasto sam bio uistinu neugodno iznenadjen kad sam procitao Frederikov dnevnik. Toliko homofobije u jednom tekstu uistinu nisam vec odavno vidio. Tekst me uzasno naljutio, uzbunio, zaprepastio (sami slobodno nastavite niz). Napisano namjerno na nacin da bi se igralo na (pretpostavljene homofobne) emocije citatelja. Nisam mogao vjerovati da netko moze napisati tekst prepun neistina i faktickih pogresaka i objaviti ga. Znam da je protivno pravilima baviti se drugim clanovima na portalu, medjutim ja sam morao reagirati. Tekst me je naime osobno povrijedio. Zamislite da netko s (takozvanog) desno-konzervativnog spektra ovdje napise dnevnik kako jos nije vrijeme da Srbi dolaze u Hrvatsku i ljetuju zbog svega sto se dogodilo prije samo petnaestak godina. Takozvani lijevo-liberalni dio clanstva portala bi ga odmah napao, minusirao i izvrijedjao kao zadnjeg cobana/cobanicu. Po mojem misljenju s pravom. Medjutim, taj isti dio clanstva zaboravlja da jedine manjine u Hrvatskoj nisu nacionalne manjine. I tako vjerojatno nece ni reagirati na ovaj tekst. Jedan poznatiji zastupnik srpske nacionalne manjine je u jednom privatnom razgovoru (kojem sam nazocio) na primjedbu da bi sve manjine morale zajedno djelovati, i da bi nacionalne manjine buduci da su jedine otvoreno zastupljene u nacionalnom parlamentu, trebale stititi i prava ostalih manjina odgovorio: Sad bi Srbe jos i s pederima izjednacavali.
Iako Frederikov tekst vrvi neistinama, ispravit cu samo nekoliko stvari. Udio homoseksualaca u stanovnistvu je stalan, ne povecava se liberalizacijom drustva. 4-5% stanovnistva je homoseksualno, a 4-5% biseksualno i u Finskoj ili na Islandu (kao vjerojatno najtolerantnijim drzavama koje trenutno imaju, jedna predsjednicu, a druga premijerku lezbijku) ili Jemenu ili Nigeriji gdje se drugacija seksualna orijentacija kaznjava i smrcu. Drugo, biti biseksualan ne znaci imati ljubavni odnos s muskarcem i zenom u isto vrijeme. Isto, kao sto pretpostavljam da ni Frederik nema potrebu imati ljubavnicu uz svoju zakonitu suprugu, tako ni biseksualci nemaju potrebu biti zajedno s dvoje ljudi istovremeno.
Po Frederiku sve o cemu homoseksualci razmisljaju je seks. Homoseksualci ocito samo jedva cekaju da se poseksaju na javnom mjestu (na opce zgrazanje konzervativnih mjestana). Ne znam, mozda Frederik spolno opci s svojom partnericom na Stradunu (na opce zadovoljstvo liberalnih gradjana), medjutim ja (kao i velika vecina homoseksualaca ili heteroseksualaca) nemam potrebu seksati na javnom mjestu.
Iako sam vise puta cuo da se u Hrvatskoj spominje homoseksualni lobi, ja nazalost nisam nikad susreo nijednog clana tog lobija. Mislim da ce se te price ponavljati sve dok homoseksualci ne postanu vidljivi clanovi drustva, kao sto se dogodilo u Zapadnoj Europi. O Sanaderu (kojeg u svojem dnevniku spominje Frederik) se govori kao o vodji tog 'nevidljivog' lobija vec vise godina (zaboravljajuci da je tu pricu podvalio Ivic Pasalic tijekom njihovog stranackog sukoba). Nazalost, nijedan homoseksualac kojeg ja poznajem ne moze to potvrditi, tako da mislim da mogu reci da se ovdje radi o urbanom mitu.
Nazalost, mladoj Rijecanki Ani Dragicevic (http://www.rijekadanas.com/ana-dragicevic-roditelji-su-me-strpali-u-ludn... , http://www.dnevnik.si/tiskane_izdaje/objektiv/1042325640) nije mogao pomoci nijedan homoseksualan lobi dok je provodila godine zatvorena u psihijatrijskoj bolnici. Lijecnica koja ju je drzala zatocenom je vjerojatno sasvim dobra osoba, koja mozda glasuje i za neku lijevo-liberalnu stranku i usput joj homoseksualci ne smetaju, isto kao i Frederiku, ako se ponasaju kao homoseksualci iza zatvorenih zidova (o uvom primjeru doslovno iza zatvorenih).
S svojim partnerom sam posjetio vecinu hrvatskih otoka, i mogu reci da su svi gay-friendly (da, Frederik, gay-friendly samo znaci da vas netko nece zatuci matunom zato sto ste peder ili u boljem slucaju ponuditi vam bracnu postelju bez nekih posebnih pitanja). Nigdje nismo imali (ja i on, i vecina nasih prijatelja koji su otkrili Hrvatsku preko mene) nikakvih problema. Dapace, uvijek su se pokazali i iskreno znatizeljnima. Svi ti 'konzervativni' mjestani naime razumiju znacenje eura, funti ili franaka i jako su prilagodljivi. U mnogo konzervativnijoj Grckoj mjestani Mykonosa sasvim lijepo koegzistiraju s hordama homoseksualaca koji posjecuju otok svakog ljeta, ne zbog neke posebne ljubavi prema homoseksualcima vec iskljucivo zbog hrpe eura koje broje svakog rujna ili listopada.
Sve clanove pollitike (a za sebe bi rekli da su liberali) koji su dali plus Frederikovom dnevniku, molim da ga jos jednom dobro procitaju. Dnevnik je naime duboko homofoban, a time i rasisticki. Biti liberalom naime ne znaci samo glasati za Vesnu Pusic i napisati dnevnik o tome (Zvone Radikalni, ovo je za tebe) vec zivjeti liberalizam.
I zalosno je da je vise liberalnog duha kod nekih tzv. desnih clanova ovog portala , nego kod vecine onih koji bi sebe opisali kao lijeve.
Zao mi je sto sam morao napisati dnevnik protivan pravilima, medjutim morao sam reagirati na dnevnik koji me uistinu povrijedio kao osobu. Ovo su pitanja koja su u vecini europskih zemalja rijesena u osamdesetim i devedestim godinama, i nadam se da mi nece biti potrebno jos jednom se oglasavati na istu (ili slicnu) temu.
Mogu samo dodati, da iako sam i ja osobno mislio da je vrijeme gay aktivizma u Europi proslost, i da je vrijeme okrenuti se drugim temama, ovaj i slicni dnevnici samo pokazuju, koliko grijesim, i zato sam mozda jos povrijedjeniji kad procitam nesto slicno.

Komentari

ovo je u biti jedan žalosan

ovo je u biti jedan žalosan dnevnik koji ocrtava stanje svijesti u hrvata. Fobije raznih vrsta su sve prisutne u našem duštvu ne samo homofobne. Muž i ja (a o mom djetetu da ne govorim) smo imali priliku osjetiti diskriminaciju u školi i duštvu kada smo došli za kćerinom dijagnozom disleksije. Mi nismo sebi mogli doći kakva šikaniranja, nerazumijevanje i iskreno gađenje što učitelja što ostalih roditelja zbog najobičnije disleksije, tako da ovo sa homofobima ne čudi niti malo. Martin ako vas ovo što imam reći može bar malo utješiti najveći homofobi što sam ih ja upoznala se uspostavilo da su u biti osobe sklone homoseksualnosti koje nisu u stanju to sami sebi priznati. Neznam koliko to može biti utjeha ali satisfakcija može biti bar malo.
Što se eura i homoseksualaca tiče meni je svejedno tko mi dolazi u kuću ako se ponaša tako da ne šteti nama i ostalim gostima. Osobno smo imali dosta gay i lezbejskih parova i čak obitelji niti nam smetaju niti ih gledam kao ni ostale goste kroz eure.

Tko je glasao

za početak, multinick ira

za početak, multinick ira laže, isto kao što laže i multinick nausikaya. vrlo vjerojatno ista ili dvije povezane osobe.

a o ovakvoj jeftinoj retorici već su pisani i psihijatrijski tekstovi

(1) People who identify themselves as "victims" harbor excessive amounts of rage at other people, whom they perceive as "not victims."

(2) In order psychologically to deal with this rage, these "victims" utilize defense mechanisms that enable them to harm others in socially acceptable ways, without accepting responsibility or suffering guilt, and without having to give up their status as "victims."

Thus the concept of "identity as victim" is essential. How and why do members of some groups choose to identify themselves as victims and teach their children to do the same? While it's true that women, Jews, and African- Americans have historically been victimized, they now participate in American society on an equal basis. And other groups, most notably Asian-Americans, have been equally victimized, and yet have transcended the "eternal victim" mentality.

Why, for example, would a 6'10" NBA player who makes $10 million a year see himself as a "victim"? Why would a successful, respected, wealthy, Jewish physician regard himself as a "victim"? Conversely, why might a wheelchair bound woman who lives on government disability NOT regard herself as a victim?

I would argue it's because the basketball player and the physician believe that their identities are dependent on being victims – not because they have actually been victimized, but because they're members of groups that claim victim status. Conversely, the disabled woman was probably raised to believe that she is responsible for her own success or failure.

Two reasons for these groups to insist on "victim" status seem likely. First, by claiming victim status, members of these groups can demand (and get) special treatment through quotas, affirmative action, reparations, and other preferential treatment programs.

Second, these people have been indoctrinated to believe that there is no alternative to remaining a victim forever. Their leaders remind them constantly that they are mistreated in every imaginable way (most of them imaginary!), attribute every one of life's misfortunes to "racism" or "sexism" or "hate crimes", and dream up ever more complex schemes for special treatment and favors.22 These leaders are the ones who preach that the entire Black experience is slavery and racism, or that Jewish history before and after the Holocaust is irrelevant,23 or that happily married women are really victims of sexual slavery.24

Victimhood is good business for organizations that foster victim status. As victims, the members depend upon the organization to protect them, and the organization in turn relies on members for funding and political power. In the interest of self-preservation, these organizations work hard at preserving hatred and bigotry and at keeping their members defenseless – and therefore dependent.

Dok dobri šute, zli caruju

Tko je glasao

The right of my own point of

The right of my own point of view.
Since Debe obviously prefers English as a communication language, I'll write this post in English
to avoid the possibility of Debe not understanding.
If you disagree with my point of view that is understandable, acceptable and even welcome in a discussion, on another hand accusing someone of lying without any evidence is immature and irresponsible.
Regarding your victim post I agree with most of it, only it is not something you wrote, these opinions belong to someone else. You could at least make an effort and translate the text to Croatian and add some of your opinions if you have them of course.
It is true that the concept of "identity as a victim"“ is present between some members of certain „groups“ and even nations as a whole. For example, the victim complex is widely spread all thought Croatia. However, writing about some uncomfortable life situations does not mean that the person accepts the identity of a victim.

Tko je glasao

Sad si se javija kad san im

Sad si se javija kad san im da plus. Bia san im povirova , čak mi je i bilo
neugodno. Ipak hvala na komentaru .

Tko je glasao

Debe je jedino zaboravio

Debe je jedino zaboravio prepisati happy end sa jednog komercijalnog sajta sa kakvih obično crpe svoje mudrosti dok bilda samopouzdanje.

Debe, jel to skupo, jel imaš popust kao promotor i poseban slučaj?

Victims put their victim status at risk when they show courage. For someone whose entire identity is dependent on being a victim, the loss of victim status is just as threatening as loss of life. So, unable psychologically to cope with their victimization, professional victims blame the police, the educated, the successful, and everyone else who is not a victim as "the enemy."

No one needs to be a victim! It is not easy to victimize a person who has self-confidence and knows how to defend him or herself. Look around your martial arts school. No matter their age, sex, race, religion, or status in life, martial arts students do not consider themselves victims.

TKDTutor.com

© 2000-110 by TKDTutorage - All Rights Reserved - Email TKDTutor

Tko je glasao

dragi mrgude, uvjeravam te

dragi mrgude, uvjeravam te da nisam nikakav 'multinick' - možda jesam 'multiple personality' ali to svakako nije isto ;)
Da li je to bilo nešto što sam ja rekla? Ili si ti to 'iščitao' u onom što nisam rekla? Hmm... Ambiguity is a bitch.

P.S. al' milo mi je kad se toliko baviš psihonalizom moje osobnosti, odmah sama sebi rastem u očima (trep,trep...). I više se uopće ne osjećam kao žrtva ;)

Tko je glasao

Od početka si mi bila

Od početka si mi bila sumljiva.

Misao noći
Nit u moru mire,
nit u žene vire.

Tko je glasao

vjeruj mi zlato, da sam vrlo

vjeruj mi zlato, da sam vrlo opasna žena ;)
ne bojim se ni boga ni vraga i nemam dlake na jeziku.
zar to nije frka velika? ;)

Tko je glasao

Mož ti pivat borbene , Debe

Mož ti pivat borbene , Debe te je satra do temelja.

Tko je glasao

ira,da zastrašujuće je to

ira,da zastrašujuće je to kako se ljudi boje onog što ne poznaju i kako bi ih, umjesto da prigrle one kojima treba pomoć, radije odstranili iz svoje svakodnevnice.

Ne mogu da se ne sjetim ele i njezine seke, dviju usvojenih djevojčica koje su, ne svojom krivicom ( a čak i da je tako) bile zaražene virusom HIV-a i bile tretirane kao kužne u svojoj okolini, i to ( u školama) i od ljudi kojima bi njihova struka trebala uvjetovati da im pomognu, da ih prihvate i da ih zaštite. A sve mahom, veliki 'kršćani'.

Sram me je, kad vidim svoju ljudsku braću i sestre, a naročito one koji se pozivaju na boga i kršćanstvo, kako su uskogrudni, ksenofobični i bez suosjećanja. Naivno vjerujem da je napredak moguć i da će moja kći živjeti u društvu koje svoje građane neće diskriminirati ni po kojem kriteriju, a posebno ne po nedostatku savršenog zdravlja.

A woman can dream, can't she? ;)

Tko je glasao

nausikaya, ono što se

nausikaya, ono što se dogodilo sa onim djevojčicama bilo je van pamenti. A ti tzv. kršćani koji su ih tako bogobojazno izbacili iz svoje škole! Neznam kako bi uopće to komentirala.

Tko je glasao

Neznam kako bi uopće to

Neznam kako bi uopće to komentirala

Po ovome sam te pripozna da si Debe.

Tko je glasao

ira, (btw, jesi li ti moj

ira, (btw, jesi li ti moj doppelganger - vidiš da neke pere paranoja da smo 'sumnjivo' sličnih nazora, God forbid da bi dvije različite žene mogle imat slične stavove! A i engleski znaš dobro, to je definitivno sumnjivo ;)

To je uistinu jezivo na koji način zajednica okrene leđa svojim najslabijim i najbespomoćnijim članovima, čim se poboji za sebe i svoje.Toliko o velikom kršćanskom milosrđu. Srećom, još uvijek je na svijetu i oko nas dovoljno ljudi koji, bili kršćani ili ne, imaju u sebi ljudskosti i srca za svoju najslabiju braću. Izgleda da je čovjeku najteže od svega zadržati upravo svoju čovječnost a to nije osobina koja se može naučiti, kupiti i steći dobrim vezama. To je ono što nosiš u sebi, imao il' ne imao škole, bio bogobojazan ili ateist, ljevičar ili desničar. Ono po čemu se u stvari razaznaje pripadamo li uistinu ljudskom rodu u boljem smislu te riječi.

Tko je glasao

nausikaya, ma šta

nausikaya, ma šta doppelganger mi smo izgleda ista osoba iako toga do sada nismo bile svjesne. Koji je vrag tim ljudima sad sam ti a sad čak i Debe po tomy82. Ne kužim potrebu da se jedna osoba pojavljuje sa više nickova.
Nevidim smisao! Šta tko ima od više nickova? Molim da mi tu misteriju neko objasni. Izgleda da sam sa svojih 42 god zaostala u razvoju.

Tko je glasao

ira, mislim da je to

ira, mislim da je to paranoja onih koji su toliko zacementirani u svojim stavovima da im je jedini izbor koji imaju, da vjeruju u svoju apsolutnu nepogrešivost. Slijedom toga, nije vjerojatno (jer su oni nepogrešivi) da imaju neki veći broj neistomišljenika (jer, slijedom paranoje), 'il si sa mnom il' protiv mene' argumentacije - njihovi su neistomišljenici samo 'multinickovi' njihovog jednog - jedinog, arhetipskog neprijatelja ;)

tako da sve ire, nausikaye, ine i mine nisu pojedinke, već samo refleksije tog jedinog istinskog neprijatelja - prava na drukčije mišljenje.

Tko je glasao

nausikaya, ili je

nausikaya, ili je zacementiranost stavova kao što si rekla u pitanju ili imamo posla sa adolescentima. Imam doma jednu teenagericu i jednu od 20 god i često ostanem u šoku njihovim 'il si sa mnom il' protiv mene' stavom. Ma koliko ih učiš toleranciji izgeda da u to životno doba to ne prolazi. Valjda sam i sama bila takva!
Možda su pak ljudi koji su ostali adolescenti bez obzira na godine. Nedavno sam slušala predavanje o između ostalog činjenice da je današnja zapadna civilizacija zapela u vječnoj adolescenciji i odbijanju odrastanja.
Evo stavljam link na predavanje iako neznam moše li se pogledati ako nisi njihov član .
http://www.shiftinaction.com/discover/audios/bill_plotkin_david_abram/gr...

Tko je glasao

Srećom, još uvijek je na

Srećom, još uvijek je na svijetu i oko nas dovoljno ljudi koji, bili kršćani ili ne, imaju u sebi ljudskosti i srca za svoju najslabiju braću. Izgleda da je čovjeku najteže
Ajde skužili smo te. Jedna si. Možda optimist za dvi, ali ipak si jedna.
Kad ima dovoljno ljudi , zašto je oni filozof svićom po zvizdanu tražia čovika ?????

Tko je glasao

ne znam kako da shvatim ovaj

ne znam kako da shvatim ovaj tvoj komentar. Ja sam definitivno jedna, jedina, naj-naj...bla,bla...ali nisam ira. i koliko god mene ne smeta što ti misliš o tome, nije ok tako potpuno negirati iru, njezine stavove i komentare. Možda i zaključi da su ovdje sve sama 'dječica' (kao ti npr ;), i posve odustane od ribanja i ribarskog prigovaranja.

Meni osobno bilo bi žao Ira da te obeshrabre naša bezopasna gunđala mekog srca ;)

Tko je glasao

Dobro izvini, šta se

Dobro izvini, šta se ljutiš '??? Čoviće kolpaće te pa ćemo izgubit dvi
jednim kolpom.
Aj laku noć .

Tko je glasao

mislim da bi se tog slučaja

mislim da bi se tog slučaja trebali redovno podsjećati s vremena na vrijeme, kao upozorenja da se tako nešto više nikada ne smije dogoditi u ovoj zemlji.
nisam pobliže upoznata, samo ono što sam čitala, ali sam imala osjećaj da se nalazimo u srednjem vijeku i da samo još fale zvona poskidana sa gubavaca i okačena na tu jadnu djecu.
ne mora svatko biti dobro informiran, ne mora biti čak ni dovoljno pametan da skuži od prve ono što mu se govori ili ono što pročita. ali se onaj javni linč te djece i te kako mogao spriječiti, samo da se našlo za shodno ponavljati ako treba i sto puta o čemu se to radi, sve dok roditelji ne shvate da ne postoji nikakva opasnost po njihovu djecu.
i tu je zakazalo sve živo u ovoj zemlji.
najlakše se prepustiti okrutnosti, distanciranju, ili diskriminaciji uz pomisao - meni se to nikada ne bi dogodilo. jer, doista ne znaš što ti se sutra može dogoditi. a i da ti se ne dogodi, to znači samo da imaš više sreće od drugih i da bi ti, tim više, svijest trebala nalagati da pomogneš onima koji je nemaju.

Tko je glasao

Oko postotaka:koliko ja

Oko postotaka:koliko ja znam,ova istraživanja su bila najopsežnija
http://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_Scale

Iako Frederikov tekst vrvi neistinama, ispravit cu samo nekoliko stvari. Udio homoseksualaca u stanovnistvu je stalan, ne povecava se liberalizacijom drustva. 4-5% stanovnistva je homoseksualno, a 4-5% biseksualno i u Finskoj ili na Islandu (kao vjerojatno najtolerantnijim drzavama koje trenutno imaju, jedna predsjednicu, a druga premijerku lezbijku) ili Jemenu ili Nigeriji gdje se drugacija seksualna orijentacija kaznjava i smrcu.

Ako pozoveš u goste samo jednu populaciju na neko malo mjesto onda je postotak veći za to mjesto...Mislim da je glupo ciljati u turističkim prospektima na neku grupu samo na osnovi spolnog ponašanja...Bilo bi glupo da u prospektu piše "swing-friendly".Ljudi se mogu samoinicijativno organizirati i to me boli briga.Ali mi nije svejedno ako se to nameće cijeloj zajednici i svaka kritika tog nametanja se napada optužbama za homofobiju.To je bit problema.A najveći problem je taj što bi trebalo cijelo društvo informirati o prirodi ljudi i konačno se međusobno početi uvažavati i poštivati a ne pnovno graditi neka geta i slične gluposti.A što se tiče mafije i organiziranog kriminala:to je svim skupinama zajednička mana.

Tko je glasao

Kinseyevo istraživanje

Kinseyevo istraživanje već odavno nije najopsežnije, a metodološki je od početka dovođeno u pitanje. To, doduše, ne rješava pitanje postotka homseksualne populacije, ponajmanje "prirodu" homoseksualnosti, ali pokazuje da nema te "znanstvene istine" koja nije podložna preispitivanju.

http://www.avert.org/gay-people.htm
http://www.equip.org/articles/what-percentage-of-people-are-homosexuals-

Tko je glasao

Što se mene tiče nemam

Što se mene tiče nemam ništa protiv homoseksualizma (iako je to meni totalno nenormalno - posebno kada vidim da takvim ljudima je dopušteno usvajanje djece...) , ali ako se nameću svojim glupostima onda ih treba dobro kazniti (normalno prekršajnim prijavama..., ne nekakvim linčem... ). Hvar npr. je postao dijelom toga svijeta i kada sam bio na moru , toliko mi je bilo odurno gledati likove koji se ispred Crkve i u samom centru ljubakaju i hodaju polugoli... Ako većina ljudi moraju poštivati neke stvari , ne vidim razloga da neki "drugačiji" ljudi imaju veća prava od običnih ljudi... Posebno mi smeta nametanje mišljenja sa gay paradama...

To mnogima ne smeta i shvaćaju kao demokraciju , a kada djeca protestiraju protiv zatvaranja igrališta i pritom još dobivaju šamare od "uglednih" ljudi onda je u pogledu HHO-a , Baba i svih mogućih drugih udruga sve normalno...

Justice for all !

Tko je glasao

busola, nemas nista protiv

busola, nemas nista protiv homoseksualaca, ali je to tebi "totalno nenormalno"?!
si siguran da nemas nista protiv?:))

Tko je glasao

Svi imaju pravo na

Svi imaju pravo na prosvjed.To nam jamči Ustav.Tko ima razloga da protestira neka protestira ...

Tko je glasao

Pocetkom osamdesetih u

Pocetkom osamdesetih u kazalistu ili nekom drustvenom domu na Tresnjevci odgledao sam predstavu pod imenom BENT. O stradanju homoseksualaca u konc logorima. Koliko me sjecanje sluzi glavnu je ulogu glumio Vukmirica te je jos glumio i Mladen serment. No najzanimljiviji mi je bio redatelj kasnije cuveni Jakov Sedlar.

Tko je glasao

Je li John Edgar Hoover bio

Je li John Edgar Hoover bio homoseksualac? Je li to utjecalo na njegov posao? Kakav je tretman homoseksualaca u SAD-u bio u Hooverovoj eri?

Za, po katolike, Sanaderove neprilične sklonosti čuo sam sredinom devedesetih od nekih poznatih zagrebačkih, deklariranih homoseksualaca. Bilo je to u vrijeme odjeka one priče o smrti od AIDS-a poznatog povjesničara umjetnosti. Dakle, izvori nemaju veze s Ivićem Pašalićem. negdje 1996. ženski magazin Glorija je objavio da je Sanader biseksualac.
Priču o videovrpcama koje sadrže muške orgije snimljene u vili Dalmaciji čuo sam sredinom devedesetih od jednog policijskog izvora u Splitu. Taj izvor nije bio vezan na Pašalića. Kasnije su istu priču o tim vrpcama potegli Pašalićevi ljudi, među inima i Rojs. Čuo sam od jedne političarke koja nema veze s Pašalićem da su spomenute vrpce bile prezentirane na kolegiju MUP-a one 99-e.
Nedavno sam od jedne lezbijske aktivistkinje čuo da priča o Sanaderovim, po katoličkim shvaćanjima, nepriličnim sklonostima nije bez osnova. Poznajem jednog tipa koji je sa Sanaderom jedno vrijeme boravio u sjemeništu i poznati su mu razlozi Sanaderova napuštanja sjemeništa. Taj tip nema veze s Pašalićem.
Mislim, htio sam samo reći da neprilična priča o Sanaderu nije izvorno vezana za Ivića Pašalića i neku tvrdu desnicu koja se takvim blaćenjem željela obračunati s političkim protivnicima. Uostalom, Sanader i Pašalić su vrlo dobro surađivali oko Hypo banke, Kutle etc...
Priča sa Sanaderom nema veze sa homofobijom već s katoličkim licemjerjem ;)

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Tko je glasao

I onda sve to zna jedan

I onda sve to zna jedan žuti i jedna sijeda koji nisu homo,već su uvjereni da su hetero i onda sklapaju godinama planove preko njih i vuku glavne konce.I ovi razotkriveni će biti jedini krivi...Ajme meni kako je glup ljudski rod kada se unaprijed određuju pravila!

Tko je glasao

@45 a zašto bi sve to

@45 a zašto bi sve to uopće bilo relevantno na dnevniku o homofobiji?????
pa zabole me jel Sanader bio gay ili nije, osim možda kao još jedan pokazatelj licemjerja dominantne kulture. S jedne ga se strane prikazivalo kao svemuogućeg, kojemu ni najveće krađe, političke spletke, a možda ni neki nestanci ne mogu naškoditi,a onda odjednom postaje važno što je navodno peder, jer ga se s time može ucjenjivati.

Give me a break, ako hoćeš da ti teorije uzimam ozbiljno moraju izdržati i test logike, a ne samo provjerenosti izvora :-)

Tko je glasao

Pa, ako me oči ne varaju

Pa, ako me oči ne varaju autor je to spomenuo u svom dnevniku kao izmišljotinu Ivića Pašalića. I nekako, sam ja i dalje uvjeren u to, ali, naravno, nema veze s homofobijom već s licemjerjem. A licmjerjem svih vrsta sam opsjednut. Kad sam upoznao ženu koja tvrdi da je Mesić nezakonito prisvojio njene grobnice na Mirogoju, odmah je taj lik
za mene postao licemjer. Licemjerna je i ekipa iz HNS-a koja brani nasilje svojih članova, a spočitava ga drugima... Eto, dalje neću spamati.

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Tko je glasao

J.E. Hoover koliko je

J.E. Hoover koliko je poznato ipak nije bio homoseksualac. radilo se o političkim podmetanjima i to vrlo široke palete njegovih neprijatelja. sve do sovjeta.

Tko je glasao

yes, yes...superhik, Hoover

yes, yes...superhik, Hoover je iz platonskih pobuda dijelio krevet i stol sa svoji osobnim vozačem punih 45 godinica. roza piđamice su sasvim slućajno krasile njihova tjelesa...

Tko je glasao

to nije točno. informiraj

to nije točno. informiraj se.

Tko je glasao

superhik, provjerio sam u

superhik,
provjerio sam u svojoj memoriji koja me još uvijek služi...podatak je iz jednog članka njemačkog playboya od unatrag cca 20 godina.

Tko je glasao

uuuu to je zbilja

uuuu to je zbilja respektabilan izvor. :)

Tko je glasao

pa ipak, između dvije gole

pa ipak, između dvije gole tete pročitao sam ozbiljnu teportažu dvojice američkih novinara o poznatim stričekima koji su voljeli stričeke...

Tko je glasao

pročitaj koju biografiju

pročitaj koju biografiju hoovera.

Tko je glasao

Kaj je to onaj Hoower, koji

Kaj je to onaj Hoower, koji je imal problema sa klanom Kenedi.

Tko je glasao

Skviki, stvar je bila

Skviki,
stvar je bila obrnuta...

Tko je glasao

Ko je skrenul pažnju na

Ko je skrenul pažnju na odnose jedne žene sa predsjednikom, koja je bila u isto vrijeme ljubavnica Kenedija i jednog mafijaškog bosa.

Tko je glasao

@45lines: I do mene su

@45lines: I do mene su povremeno te glasine dolazile, naravno manje ih znam nego ti. Ali Martin je isto dolje dao razložan komentar. Ako glasine stvarno imaju osnove, izgleda čudno da se u ovih 15-ak godina nije u javnosti pojavio neki neposredni svjedok ili dokaz.

Naravno, meni zaista, a pretpostavljam i tebi, nije to neka tema od velikog značaja sama po sebi. Moguće je recimo da ga je zaista netko ucjenjivao jer rečene dokaze ima, ali stalno se političari međusobno ucjenjuju koječim, to je dio igre, svakako i Ivo Sanader koješta zna o drugima.

Svakako je problem, međutim, kad ljudi rezoniraju kao kolega Krsnik dolje: Nije problem što je on bi-gay nego što je to spolno opredijeljenje, dakle ne ni znanje, sposobnost, stručnost, bogato životno iskustvo i tome slično, bilo odlučujuće u njegovom odabiru bliskih suradnika i utjecajnih prijatelja. PMSM, čovjek se ovdje naprosto zaletio u izvođenju teza, zbog opće averzije prema Ivi Sanaderu, komunistima, a vjerojatno ipak i homoseksualcima generalno. Treba naučiti ostati hladne glave čak i kad se o seksu priča. :)

Zoran Oštrić

Tko je glasao

Nisam ja navodio da je on

Nisam ja navodio da je on birao suradnike po tim kriterijima ;)
Samo da ti infoi ne nalaze isključivo izvorište kod HDZ-ovih desničara, napose Ivića Pašalića. A što se tiče Joerg Heidera, tek kad je poginuo oglasio se zadnji njegov ljubavnik. A možda mu taj i nije bio ljubavnik nego tek osoba željna javne pozornosti. Kao što možda ni Žilino priznanje nije istinito ;)

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Tko je glasao

Ma, slazem se, ali svugdje

Ma, slazem se, ali svugdje ima mnogo pretjerivanja. Za njega svi znaju iz neke 3. ili 4. ruke. Isto vrijedi i za snimke. Snimke nitko nije direktno vidio. Trazili su ih svi. Nitko nije pronasao osobu s te navodne snimke. Da postoje, sigurno bi vec izasle na vidjelo. S obzirom sto je sve izaslo iz Pantovcaka i Banskih dvora, to bi onda stvarno bila jedina drzavna tajna koja nije provaljena. O Splitu se o njemu svasta govori vec godinama, ali o kome se u Splitu ne govori:)

Tko je glasao

Šta je sad ovo???

Šta je sad ovo??? Homoseksualna propaganda.
Oduvik se zna šta ima muškić a šta ženskica i šta oni rade u škuribandi. Sad bi ti tija da ja i Frederik to radimo bez ženskih pa bi nas ti prizna ka liberale. Skužaj ,ali ja i Frederik to radimo samo sa ženskima i to je normalno. Ti i ovi liberali možete to radit sa muškima, ali moj savit vam je da to ne radite u Splitu nego u Zagrebu di je taj postotak liberala puno veći nego kod nas .
Kad bi mi svi postali liberalni i prihvatili vas homiće ka normalne onda
bi mi koji nemožemo bez ženskih ispali nenormalni.
Sad bi ja tebe i ostale ove liberalne komentatore pita :

Ovi što opće sa kozama. ovcama i ostalim beštijama jesu li
normalni i oćemo li im ka pravi liberali priznat brakove ???

Misao dana:

Ponos Zagreb grada gay parada
( Torcida- Split)

Tko je glasao

Ako ova moja literala

Ako ova moja literala preživi liberalne minuse do večeras , postoji
nada da će bit malih hrvatića. Ima li na pol. com ijedna muškarčina da me podrži u mom pametnom stavu??

Misao dana:
VIŠE VRIDI MOJE MANDE P....A
NEG DINAMO I CRVENA ZVIZDA.
( TORCIDA- GET)

Tko je glasao

Tomy, Ja sam ti papučar, no

Tomy,

Ja sam ti papučar, no ipek bi te podržel, ali poslje ovog o Zagrebu, njet.

Tko je glasao

Ovdi ti je Zagreb više ka

Ovdi ti je Zagreb više ka simbolika metropole a ne ka grad homića.
Jesi primjetija da se malo ženski izjašnjava o ovoj temi???

Tko je glasao

tomy zlato, nije da se malo

tomy zlato, nije da se malo žena izjašnjava nego smo puno manje ugrožene po pitanju svoje vlastite seksualnosti od vas muškaraca.
i meni su su upucavale žene, neke elegantno, neke vrlo vulgarno i nedvosimisleno - isto kao što su to radili mnogi muškarci - neki elegantno, neki vulgarno i nedvosmisleno.

a većina muškaraca mašta o tome da vidi dvije žene zajedno i to im je ok, na to se pale, ali im se stisnu muda pri pomisli na dva muškarca zajedno - e to je već licemjerno. lezbijke su ok, ali muškarci homoseksualne orjentacije su 'poremećeni'!

Ono što je poremećeno je svijest prosječnog balcanicusa domesticusa a to je da svaki homoseksualac ugrožava njegovu vlastitu muškost. Hm, pitam se zašto? (eto nove teme). Mene homoseksualne žene ničim ne ugrožavaju, ugrožava me jedino primitivnost i agesivnost u ponašanju pojedinaca, bili oni muškarci ili žene. Btw, NO means NO, really! (molim te, nemoj to shvatiti osobno, jer nije tako rečeno).

Nasrtljivih i dosadnih, na žalost, srela sam i muškaraca i žena, samo da srušim i taj mit po kojem su žene 'profinjenije' u svojim udvaranjima. Sve je stvar ljudske prirode koja je definitvno van našeg spoznajnog dosega.

Tko je glasao

Već je došlo do toga da

Već je došlo do toga da nesmiš poželit žensku. Odma ti je poremećena svjest . Kolegica doli u komentaru me nazvala mrziteljem zato što nevolim muške nego ženske.

P.S.
da san ti plus radi onog zlato jerbo ja nisam liberal i kod mene posebne osjećaje izaziva kad mi se ženska obrati sa zlato.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Kaj jedna riječ znači ? od boltek komentara 15
  2. Vrijeme je za krizni stožer! od Feniks komentara 4
  3. Nova mjerna jedinica shvaćanja u Hrvata - jedan Penava od StarPil komentara 2
  4. Domobranski bezobrazluk post-mortem Beara od sjenka komentara 96
  5. Skandalozna političko-protudemokratska odluka Ustavnoga suda od ppetra komentara 128
  6. UZROCI ANTISEMITIZMA (antižidovstva, antijudaizma) od Ljubo Ruben Weiss komentara 200
  7. Od Judeje do Palestine od Kvarner komentara 29
  8. papirNovčanice kada ne vrijede? od aluzija komentara 1
  9. radnici danas izgubili pravo na prigovaranje od aluzija komentara 0
  10. Iman al Obeidi - simbol uništenja Libije ... ! od Busola komentara 9
  11. Zašto je propala demokracija (socijalizam) od gale komentara 35
  12. Laka Vam hrvatska zemlja! od JPeratovic komentara 9
  13. Hrvatska ipak gubi identitet od aluzija komentara 0
  14. Aktivisti i inženjeri, vizije i politike, narod i kapital od Zoran Oštrić komentara 44
  15. kontinuitet države Židova, a zašto je konfliktan? od aluzija komentara 23
  16. Prastara povijest Bliskog istoka od Kvarner komentara 13
  17. Od Izraela do Judeje od Kvarner komentara 15
  18. Gaza i Izrael - budućnost od shiky komentara 73
  19. Napokon slobodan ! od Busola komentara 5
  20. Židovi grade spomenik Hitleru od aluzija komentara 16
  21. Otvoreno pismo Tami Rudan - još neke napomene od Ljubo Ruben Weiss komentara 28
  22. NAŠA, vaša i njihova MRTVA djeca (otvoreno pismo Tami Rudan) od Ljubo Ruben Weiss komentara 111
  23. Kako se gradonačelnica skoro spotaknula o zakon. od bosancero komentara 0
  24. MUP je kardinalno pogriješio glede lex Perković od sjenka komentara 37
  25. Slijedećih 50 godina - u svjetlu pogrešnih očekivanja iz 1960-ih od Zoran Oštrić komentara 37

Preporučeni dnevnici

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 0
  • Gostiju: 22

Novi korisnici

  • DamirFerd
  • James B. Wander
  • Buddha
  • norrismichal
  • general war