Tagovi

HRT - Hloverka dobiva politicki šou!

Nakon što su ukinuli Latinicu, Otvoreno, skoro je nemoguće naići na emisiju u kojoj je moguće poslušati neka kritička razmišljanja o situaciji u državi, neka sučeljavanja 'bitnih' politicara. Ostalo je samo, nekim čudom, Nedjeljom u 2 (ako se vrati nakon ljetne pauze) i možda se za Hrvatska uživo može reci da je jedina emisija u kojoj je moguce cuti neke kriticnije rasprave. Ali termin je dosta cudan, a i to sve traje prilicno kratko. Ustvari, koliko puta ste culi u nekoj takvoj emisiji recenicu voditelja da nema vise vremena. Slijedi sapunica! :) Vec se jezim od toga, kad i bude nesto dobro, voditelji redovito prekidaju svoje goste. Minimalno gledam televiziju, i ustvari su mi najzanimljivije takve emisije u kojima se suceljavaju razlicita razmisljanja. Ipak je to nacionalna tv za koju svi placamo pretplatu i koja bi nas trebala istinito informirati o stanju u drzavi. U prijevodu, neke takve emisije, sa strucnjacima, pa i politicarima bi morale biti svakodnevne na nacionalnoj televiziji za koju je pretplata obavezna. Nesto kao sto je nekad bilo Otvoreno i Latinica.

E nema više. Tiho i skoro bez ikakvih problema, vecina je ukinuta. I sve to u izbornoj godini. Ali da ipak ne bi ostali bez informacija o dogadjanjima na nasoj politickoj sceni, objektivna ljiga, valjda zahvaljuci svojoj partijskoj knjizici (komunistickoj ili HDZ-ovskoj, kao da je bitno) Hloverka dobiva svoj politički šou 3 mjeseca prije izbora. Dva, tri puta tjedno sada ćemo objektivno doznati za koga i zasto trebamo glasati. Ne svidja vam se Hloverka? Imate turske i španjolske sapunice, one nikad nece biti prekinute sa recenicom 'Žao mi je, imamo samo jos nekoliko sekundi do kraja emisije'.

Sanaderova škola. Otvaranja gradilišta, cenzura na tv-u, bahatost,... Ali u vrijeme Sanadera nije bila ukinuta Latinica, islo je Otvoreno, cak je i Bago mogao rešetati premijera sa škakljivim pitanjima. Jaca se nece dovesti u takvu situaciju. Ispada da je ona veci diktator od Sanadera. I nikoga nije briga.

Komentari

E vidiš

zanimljiva mi je ova veza koju povlačiš između Hloverkinog programa i izbora. Nisam inače sklon odmah se pridružiti rulji i sve tumačiti kao neku tajnu vezu s izborima i kampanjama. Ali ova tvoja se čini smislena jer je Hloverka vrlo jeftina sistemska narikača, ona to gotovo da volonterski čini, samo ju pitaj.

Naime, kvantitativno izgleda da se stvar ne mijenja. Ukine se jedna politička emisija pa se pokrene druga (ne znam ide li još ona nakarada i sramota s Vuković-Runjić), međutim kvalitativno ukidaju se kritičarske političke emisije i pokreću hvalospjevne. A s obzirom da je iz arhiva HRT-a nestao baš onaj video materijal koji svjedoči veliku ljubav Jadranke i Ive, ima čovjek razloga povjerovat da je i ova najnovija (50-ta valjda u karijeri) Hloverkina emisija došla naručeno.

U vezi naše nemoći nemam što dodati, i mene deprimira.

pozz
doza

Tko je glasao

Nije samo

Hloverka problem. Skoro nezapaženo prolazi najava rasprodaje nekretnina u vlasništvu HRT-a radi podmirenja poreznog duga u iznosu od cca 300 mil kuna. Nikome ne pada na pamet postaviti pitanje odgovornosti Uprave HRT-a iz tog razdoblja ( 2004-2008) kada je i dug nastao.
http://www.novilist.hr/Komentari/Kolumne/Komentar-Nevena-Santica/Sramotn...

Veoma me zanima koji će se Hloverkin sugovornik u zanosu izborne euforije i mirisa novih-starih benefita usuditi prozboriti poneku (pa makar i nesuvislu) rečenicu o najavi još jedne otimačine ovog puta u režiji najvažnijeg javnog servisa.

Tko je glasao
Tko je glasao

gle, prica sa medijima je

gle, prica sa medijima je pocela odavno.. 1991.. maknuli su gomilu novinara.. na koncu je mislim bio oformljen i neki odbor za cenzuru..

ovo je samo kulminacija

evo prva micanja sa televizije..

prva egzekucija novinara hrt

a ovo je clanak o napretku uredivacke politike ... Kuca na cekanju.. kad je Hloverka dosla na celo cenzorskog staba ...

hloverka cenzorica od 1991

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

I evo jednoglasno smo protiv

I evo jednoglasno smo protiv Hloverke. Ne jednoglasno, ali vjerujem da velika vecina na pollitici bi vratila i Latinicu. I sto sad? Oni koje smo izabrali vladaju kao diktatori. I mi ne mozemo nista. Mozemo tu pisati sto god hocemo, mozda cemo se i osjecati bolje nakon par recenica koje ovdje napisemo, ali to to je sve.
Mi tu piskaramo, Jadranka radi stalno, i ko je u prednosti? Onaj ko ima podrsku najcitanijih i nejgledanijih medija.
Rjesenje? Nema. Zaphod je napisao odlican dnevnik o gradjanskom novinarstvu. Moguce je, i takve stranice bi bile odlicne, ali jos uvijek ne bi pokrile sve one koje se informiraju samo iz dnevnih novina i HRT-a. Koga zanima moze doci do informacija na Internetu. Koga ne zanima, a takva je vecina, cita novine i gleda televiziju.

Stophdz.com, pokrenuo sam ali bojim se da nemam dovoljno vremena ni zivaca da to ima nekog utjecaja.

Ideja koju sam imao za stophdz, bolja bi bila da se dogodi ovdje i sada.

Zasto se ne bi dogovorili i svakodnevno slozili PDF file koji bi svako od nas isprintao i podijelio u svojem gradu? Taj file bi se sastojao od 4, 5 dnevnika sa pollitike? Sve bi stalo na 2 A4 papira. Jendom tjedno, svaki tjedan do izbora. Zaphod, tebe prozivam :) Kao i sve koji su zainteresirani...Mislim da je ovo izvedivo i trenutno jedini nacin da se zaobidje mrak koji nam prodaju nasi 'voljeni' mediji.

Tko je glasao

prozivka :)

OK, ja stvarno jeftino mogu otistnuti stvari u A4 formu, samo ne znam kada se to pročulo? :)

Arowan, jel ti to zapravo zastupaš ideju o ... ilegalnim lecima? Gerilska štampa i to? :) Nije da sam a priori protiv, ali nekako... hah, ok, ne znaš dok ne probaš, zar ne?

Nažalost - imat ćeš kritiku sličnoj onoj s prosvjeda... u stilu "OK, svi smo protiv, ali što se nudi kao ZA?" A na to ćeš teško odgovoriti. (Hm, jesu li se anti-fašisti ovako osjećali? U stilu: "Ah, ok, i mi smo protiv fašizma, dragi antifašisti, ali što nam nudite osim ANTI stava?)

Inače, pokriti "nepismeni" dio pučanstva (a takav je u Hrvatskoj u ogromnom postotku i čini mi se da raste) je nemoguća misija. Pritom mislim da pučanstvo koje, ono - ajde, zna pročitati uputu o lijeku s kutijice (jedva), ali moć kritičkog mišljenja i zainteresiranost je nula - a mišljenje stvara na gledanju dnevnika dok guli krumpir, iz loših crkvenih propovijedi, trabunjanja u birtiji i napola pročitanih novinskih naslova.

Stvarno bi bilo jednostavnije kada bi se politikom bavili ljudi s minimumom etičnosti - tada ovakvi problemi otpadaju sami. Međutim, ovo naše doba - uz sav napredak, pokazuje znakove užasnog nazadovanja...

Tko je glasao

Ma nema nista smisla, moram

Ma nema nista smisla, moram na odvikavanje od politike i pollitike :)

Ali nije da nema alternative, zasto o ovome se nista ne pise ni govori. Mozda Hlo uzme ovo za jednu od tema svoje emisije :)

http://www.tportal.hr/vijesti/svijet/145214/Demokracija-kakvu-jos-niste-...

Tko je glasao

ma

Čemu odvikavanje, dovoljno je naspavati se :)

Ako Hloverka obradi temu Islanda i njegovog načina borbe - ja plaćam njanjetinu :)) Nema teorije. Pogotovo ne uz onaj njen "vrcakvi" stil vođenja emisija - red besmislenih pitanja, red cerekanja, red lažne oštrine, a sve protkano, kako bi reklo Robi K. "totalnim tupilom od nekuženja".

Tko je glasao

Odvikavanje,

Arowan,

ne misliš valjda odustati.
Valjda ovaj smile na kraju rečenice znači da nećeš.

Svatko od nas može poduzeti makar malo da se među našim poznanicima umanji otrovni pjev Zloverke sa HDZ TVa.
Svatko može razgovarati s ljudima, potaknuti ih da izađu na izbore, te da zajedno srušimo mafiju i vampire sa vlasti.

Možemo to učiniti.
Ja ću svakako to činiti,
govoriti o lažnim glasovima, o uništenoj zemlji, o izbornim prijevarama,
razgovarati ću sa svima koji budu htjeli slušati.

Bude li prosvjeda izaći ću i prosvjedovati.
Budu li se dijelili leci i to ću učiniti.

Ostalo je malo vremena,
no možemo ako želimo nešto učiniti.

Pozdrav
Mirtaflora

Tko je glasao

Arowan

Evo ovo možeš isprintati:
http://i46.tinypic.com/jjo5df.jpg

i ovo

http://i49.tinypic.com/zyhyd3.jpg

Pa lijepi ili šalji elektronskom poštom.

Tko je glasao

Ako si ovo slučajno ozbiljno...

To bi bila površna diskreditacija na nivou simbolike.

Takve bi fotke mogao printati za pola Hrvatske.

Uzgred, grdiline - jesi li ovo ti ;)

Tko je glasao

jbga Bigulice

Zaboravio sam staviti :):):)

Nisam to ja, ali sam lako mogao biti.

Što se tiće o printanju za pola Hrvatske, to mora da si napisala onako od prilike.

1989 godine bilo je oko 300 000 komunista u Hrvatskoj što je oko 6% od cca 4 780 000 broja stanovnika.
Do kraja 1990 godine u HDZ se upisalo oko 70 000 bivših komunista te kasnije još oko 27 ooo..
U stranci koja kasnije postaje SDP ostaje oko 46 000 komunista.

Tko je glasao

možda sam trebala preciznije

možda sam trebala preciznije napisati - pola aktivnog političkog tijela...

(uzgred, da li ova statistika kompromitira ili rehabilitira SK ;)

Tko je glasao

Bigulice

Ma znam ja da ti dobro razumiš što sam mislio:

Evo još jedan primjer:

D A R K O M I L I N O V I Ć i njegovo pismo:

Pravopisne pogreške iz pisma autentične su.

NISU SE PROSLAVILI
- Ivica Račan je bio u posjetu komunistima u Donjem Lapcu i Gospiću (usput i ja sam iz Gospića, trenutačno na odsluženju vojnog roka), a moje je mišljenje da se komunisti Donjeg Lapca nisu proslavili. Sigurno da se mora odati priznanje Ivici Račanu za sve ono što je tamo izdržao, odnosno kako se dostojanstveno mogu slušati i uvrede i diskvalifikacije. Pa, dragi komunisti D. Lapca, jesu li Vama za stanje u Jugoslaviji krivi samo SKS i SKH (ovo SKS znači, da ne bi bilo zabune, Savez komunista Slovenije) i da li su samo ta dva SK kriva za fijasko 14, izvanrednog kongresa SKJ. Pa, dragi komunisti D. Lapca, ako tako mislite, bilo bi dobro da što prije istupite, kako Vi kažete, iz SKH jer nam takav ultimativan OK SKH i ne treba. A što niste spomenuli i onu drugu stranu koja je po meni najviše kriva za neuspjeh Kongresa, svojom majorizacijom, nadglasavanjem i blokadom svakog prijedloga iz SK Slovenije?! Da li ste razmišljali o tome da bi trebalo postaviti pitanje odgovornosti svih onih koji su tražili izvanredni kongres, a uvjeta za to nije bilo, da li su oni znajući što će se dogoditi htjeli razbiti SFRJ? Je li se moglo uputiti barem malo kritike na istup S. Miloševića kada ste to već učinili s istupanjem Ivice Račana, a ježim se od diletantskog vođenja sjednice M. Bulatovića.
E pa komunisti D. Lapca, poslije Vaših neargumentiranih ocjena i kritika upućenih samo dvama SK, u jednom sam se trenutku zapitao jeste li Vi doista komunisti ili... Ali ipak, nadam se, ma uvjeren sam da smo mi ostali Ličani prošli taj razvojni put koji vi sada proživljavate, mislim da za nacionalizam za koji upravo optužujete SKH da isti taj tinja negde među vama (nadam se ne svima). I. Račanu, ako nastavite ovako kao do sad, mislim da zime neće biti za takav SKH.
Da se malo osvrnem i na politiku koja se provodi na Kosovu. Pa nije li već sazrelo vrijeme da se postavi odgovornost CK SK Srbije i pokrajinskog rukovodstva. Jer politika koja se provodi na Kosovu je 90 posto, ako ne i 100 posto politika koju je zagovarao Milošević i CK SKS i pokrajinsko rukovodstvo s Morinom, a ona ne donosi rezultate.
Dr. Darko Milinović

IZVOR INFORMACIJE NOVI LIST - LADISLAV TOMIČIĆ

Tko je glasao

Ovo je pismo je samo dokaz da

Ovo je pismo je samo dokaz da je lički kauboj u pravu kada tvrdi da je "od samog početka vodio borbu protiv velikosrpske politike Slobodana Miloševića". I kapitalizirao je.

Poput mnogih drugih unutar SK, a sada HDZ, najboljim je smatrao da se to čini "razbijanjem iznutra".

Inače, mislim da se broj članova SK kretao oko 200.000 ali da je procjena broja onih koji su odmah ušli u HDZ točna. Bilo je neko istraživanje u inozemstvu i svojevremeno je bilo linkano i ovdje na Pollitici gdje se vidjelo da je cca 65% članova SK ušlo u HDZ a samo 20-tak % u SDP (brojke su po sjećanju).

Da je taj omjer vrlo vjerojatan ilustriraju odnos prema političkom djelovanju i odnosi koji cijelo vrijeme vladaju unutar tih stranaka.

B-52

Tko je glasao

sm

Pisano je više dnevnika s tim da su na ovom dnevniku iznesene neki brojevi.

http://pollitika.com/sto-uciniti-nasljedstvo-saveza-komunista-jugoslavije

moji brojevi su po sječanju donekle zaokruženi.
Broj stanovnika 91 je također varirao ali ne toliko bitno za moj gornji komentar.

Tko je glasao

Mislio sam upravo na taj dnevnik

Naravno da je nebitno za suštinu tvog komentara.

Zato sam rekao "inače" i "mislim", i moje je također bilo po sjećanju.

Ja ne smatram članstvo u SK krimenom, pogotovo ne kakvim ga se ponekad nastoji nametnuti, i spominjem ga jedino u kontekstu dokazivanja da ga često predbacuju oni iz tzv. državotvornih stranaka koji su i sami nekada bili komunisti, pa još i istaknuti poput Milinovića ili Hloverke koji su pisali tzv. otvorena pisma kako bi se ostalo "na liniji".

B-52

Tko je glasao

sm

ma slažemo se.
To su oni koji su bili "podrivatelji partije iznutra".

Znaš i sam da su mnogi tako okarakterrizirali svoje članstvo u SKH

Tko je glasao

Naravno. I u vodstvo HDZ-a su

Naravno. I u vodstvo HDZ-a su ušli samo i isključivo zato da rade kontra Sanadera.

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

A ovo je 20 godina poslije.

A ovo je 20 godina poslije.

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

heheh silverci

jesam se nasmijao. Dobro si ga oprao.

Evo jednog komentara sa portala Slobodna Lika, a koji se tiće Milinovića:

"što dobiješ kada opereš HDZ-ovca?
Odgovor:
Kantu zamazane vode i čistoga komunistu i lopova.

Tko je glasao

hahaha - ali to je samo

hahaha - ali to je samo točkica u spektru...

Kad bi želio diskreditirati Milinovića, bi li se pozivao na ovakve vijesti iz prošlosti, ili na afere tipa Medikol, cjepiva i sl ?

(Premda bi, s obzirom na mehanizam formiranja javnog mišljenja, možda čak prva metoda bila uspješnija, hmmm)

Tko je glasao

Diskreditacija Milinovića

Samo budala ne vidi da se radi o čovjeku bez obraza, bez trunka morala, podguzu, a ako ćemo pravo i čovjeku koji je omogučio kriminal za koji je direktno odgovoran. Kako ga je omogučio tako ima i umočene prste u dijeljenju profita kriminalom zarađenog.
O njegovoj stručnosti su dovoljno rekli drugi.
Sjetimo se umjetne oplodnje.
Sjetimo se zatvorenih rodilišta. (ovdje moram napomenuti da je u Makarskoj prvog dana zatvaranja rodilišta umrla beba što se nikada nije dogodilo).
Afera kao u priči. I te koje si ti spomenila, a ima ih koliko hočeš.
Evo ti link na jedan članak iz 2009 godine.
Danas je samo još gore.
http://slobodnalika.com/novosti/3874_LIKA+JE+NA+NOGAMA++MILINOVIC+I+NJEG...

Samo se nadam da će i on jednog dana odgovarati za sve što je napravio i za ono što nije napravio.

http://www.google.com/imgres?imgurl=http://static.nacional.hr/img/b6d1a1...

Tko je glasao

@Arowan Gdje su ostali HRT voditelji?

Zar je moguće da je HLO - ZLO nezamjenljivo? Od svih brojnih novinara i novinarki HRT-a da nijedan nije sposoban zamijeniti HLO? Što se ne bi dalo jedan ozbiljniji politički šou - Maji Sever?? Svaki put kada je gledam srijedom u "Hrvatska uživo" vrlo kvalitetno napravi priloge,. I nije kukavica, nije BEZ STAVA. Dakle, ako HRT Ima stav, onda ne može Hloverka sa stavom za sve političke garniture, biti voditeljica pred izbore.
Predlažem STOP Hloverki (uz sve to, hoće li HRT početi uvažavati i svejtske kriterije pa za voditelje postavljati, osim onih SA STAVOM tj, kritičke novinare,i one koji koliko-toliko zgodno izgledaju???) Predlažem da preko Vijeća HRT-a tražimo drugu voditeljicu (voditelja) umjesto najavljene HLO-ZLO!
I malo strpljenja - TV NOVA je s emisijom "Provjereno" na putu da prešiša HRT. Još jedna, k toj, politička emisija TV NOVA, i HRT će postati ono što zaslužuje biti - drugi, ili treći kanal! I zašto mi uopće plaćamo DRŽAVNU TV koja nije uređivaćkom politikom bliska narodu tj. publici? Vjerojatno je isti odgovor kao i na pitanje zašto 20 godina gledamo u Saboru nezamjenljive, a gledat ćemo ih, po svemu, i idućih godina. BLJAK!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

državniu televiziju moraš

državniu televiziju moraš plaćat gledao il negledao. ako ju ne plaćaš dobiješ opomenu i ovrhu. ne vrijedi izgovor kako ju ne gledaš. problem je ako imaš kablovsku i onda izdajnički kabl koji ti onemoguće odjaljivanje.

w ;)

Tko je glasao

@walpurga Škovrlj, Puhovski...

Plaćao bih i dvostruko, samo da me poštede Hlo - Zlo! Ali, sada se pojavio i Edi Škovrlj - ljudi moji gdje su ga samo našli?? Taj je bio dobro skriven u nekoj sobici na Prisavlju, a treći dnevnik vodi kao novinar-amater postavljajući većinom nesuvisla pitanja. Naime, iz pitanja se vidi konstruiran odgovor koji očekuje - pravo je čudo da ga neki sugovornik već nije poslao do vraga! Ipak, nadam e da je to bila samo ljetna zamjena??
Inače, rado slušam kolegu s faksa Žarka Puhovskog - često zna biti originalan u analitici, ali kako može biti toliko često pozivan, pitanje je godine???
Samo mi nedostaju Slaven Letica i I. Z. Čičak pa i I. Banac da češće prebacujem program na - sportske prijenose. A i u tome je TV NOVA sve bolja i bolja, a HRT kao da se trudi ukupnim programom odbiti gledatelje od sebe.
Toliko:
1. novaca tj. državne potpore,
2. toliki broj zaposlenih,
3. toliko, ipak, tradicije,
4. toliko tehnike,
5. toliko tijela koje brinu o HRT...
a tako slab program???

VRATITE NAM ZVONKA LETICU, SAŠU ZALEPUGINA, OLIVERA MLAKARA, HELGU VLAHOVIĆ,VOJU ŠILJKA,GORDANU BONETTI, MLADENA DELIĆA, MIROSLAVA LILIĆA... pa može i LUKU MITROVIĆA, MIĆU ORLOVIĆA, RADIVOJA LOLU ĐUKIĆA, ČKALJU..LOKICE....I "Dugo, toplo ljeto" s Ben Kvikom. i Klarom..., doktora Kildarea... To su bila zlatna TV vremena - ulice i trgovi su opustjeli kada bi se netko od njih pojavljivao na TV! Jednostavno, bili su to vrhunski profesionalci TV posla!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Novinarstvo u Hrvatskoj

Novinarstvo u Hrvatskoj počelo je umirati s dolaskom Sanadera. On je otišao, ali ostalo je njegovo umreženo uredništvo po svim medijima, koje je sasvim dobro živjelo sve ove godine. Sa Sanaderom su naučili zanat, a Jadranki se još više dodvoravaju, valjda da malo saperu osjećaj krivnje što su tako prethodno vjerno služili njenom, sad već tako omraženom stvoritelju, a nisu na odmet ni visoke plaće i ostale beneficije na koje su se tako sve ove godine lijepo naviknuli. Među ljudima s kojima se družim ima novinara koji pričaju kako su im šefovi u panici zbog moguće smjene vlasti. Zato su doslovce spremni potopiti sve oko sebe, samo da sačuvaju svoje guzice (oprostite na izrazu, ali ne mogu to drukčije reći). Najkraće, najgora vrsta ljudi. Što je najstrašnije, oni će se uspješno prodati i sljedećoj vlasti jer svaka vlast voli da joj se služi, a ovi su se već dokazali pa što bi ih mijenjali. Voljela bih da griješim u ovoj procjeni. Javna televizija nikad nije bila u gorem stanju i ni po čemu ne zaslužuje taj svoj naziv. Nisam primjetila da se zbog toga netko nešto posebno buni. Mislim da u Hrvatskoj neće biti sreće dok ne budemo imali barem 2-3 medija koji će postojati radi onog što novinarstvo treba biti, a ne kao što je sada, da služe politici i krupnom, najčešće nezakonito stvorenom kapitalu.

Tko je glasao

Počelo umirati sa Sanaderom???

A ST? Je li to bilo novinarstvo? A Vrdoljakova "katedrala duha", istjerivanje nepoćudnih novinara, postavljanje raznih Šagolja, stvaranje novinarskih zvijezda od polufabrikata poput Čuljakuše, Hrge i njima sličnih....? Je li to bilo novinarstvo? A "Globus" iz 90-ih?....

Davno je umrlo novinarstvo u Hrvatskoj.

Tko je glasao

Zamalo sam greškom dao

Zamalo sam greškom dao dnevniku negativnu ocjenu jer sam se čitajući naživcirao zbog jadnog stanja na državnoj televiziji. :)

Ali da, nažalost, slažem se sa svime napisanim.

Tko je glasao

nastavak cenzure po svim

nastavak cenzure po svim medijima..

samo pozeljni smiju govoriti, za ostale cenzura i nestajanje sa scene

U redakciji Glasa Istre novinari ispod glasa komentiraju kako se otkaz novinaru i aktivistu Zoranu Angeleskom dogodio po diktatu IDS-a. Naime, netko je morao upravi lista dostaviti zapisnik sa zatvorene sjednice Gradskog vijeća Pule, gdje je novinar istupio protiv projekta Brijuni Rivijera, što mu nisu oprostili.
http://danas.net.hr/hrvatska/page/2011/08/31/0465006.html?pos=n0

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Sasvim je izvjesno kako je

Sasvim je izvjesno kako je otkaz uslijedio zbog istupa na Gradskom vijeću Pule.

Jedino ne vjerujem da je upravi lista dostavljen zapisnik, prije će biti da se radi o usmenoj informaciji, jer bi tada postojao i pismeni dokaz da je novinar istupao ispred građanske inicijative. Naravno, ako se takvim doista najavio.

Zapisnik je teško falcificirati jer postoji i fonogram pa bi novinar eventualne falcifikatore iz gradske uprave lako diskvalificirao. Ozbiljniji problem po novinara može nastati ako nije naglasio u čije ime istupa, što je onda isključivo njegova krivica.

Nema sumnje da se oko Brijuni Rivijere isprepliću brojni interesi i da će se s puta sklanjati svi koji smetaju ali je malo vjerojatno da bi se to radilo diletantski, tvrdnjom da je istupao kao novinar ako za to ne postoji pisani ili zvučni dokaz.

Bojim se da je novinar bio neoprezan i propustio naglasiti u čije ime nastupa. Da jest, ne vjerujem da se u članku ne bi pozvalo na činjenicu da je tvrdnja novinara lako dokaziva uvidom u zapisnik ili fonogram sastanka.

B-52

Tko je glasao

"Angeleski, osim što je

"Angeleski, osim što je novinar kulture, djeluje i u građanskoj inicijativi Volim Pulu, koja je zastupala interese javnosti ne samo u slučaju Brijuni Rivijere, nego i kod drugih važnih pitanja za Pulu. Uprava tvrdi da je on na toj sjednici Gradskog vijeća 27. srpnja predstavljao Glas Istre, ali nije. Govorio je u svoje ime i nastupao je ispred građanske inicijative.
novinar je zastupao interese građanske inicijative. nemojmo zaboravit kako je IDS u Istri ono što je HDZ u ostalom dijlu Hrvatske. kako vladajući na građansku inicijativu gledaju kao nešto nepoželjno, onda nije ni za čudit što je IDS dao naredbu za otkazom novinara. postavlja se pitanje: zbog čega su novinari toliko u strahu d ne podržavaju kolegu koji je zbog prava na informacije (u ovom slučaju skupština Gradskog vijeća) dobio otkaz.

w ;)

Tko je glasao

Dobio sam informacije

Od onih koje osobno poznajem, i vjerujem im, sam konačno dobio informacije iz prve ruke.

Novinar je sjedio na mjestu predviđenom i označenom za goste i nije istupao kao novinar. Taman da i jest u nekom trenutku rasprave spomenuo svoje zanimanje, nikako se ne može tvrditi da je predstavljao Glas Istre. Zato je namjeravani otkaz nezakonit..

Utoliko korigiram svoje prethodne upise i apsolutno stajem na stranu novinara.

Prilično detaljno je opisano na H-Alteru..

Po ovom pitanju nema nikakve razlike u odnosu na poznate metode kojima se služi HDZ a to bi trebalo jako zabrinuti i Milanovića i cijelu Kukuriku koaliciju.

Stranke koje se ponašaju kao HDZ, ne mogu računati na potporu građana, pa taman da bile u ne znam kako razvikanoj koaliciji.

B-52

Tko je glasao

Vidi, kao i ti, pročitao sam

Vidi, kao i ti, pročitao sam članak. Drugih informacija nemam, ne znam imaš li ti.

Iz njega vidim da Uprava tvrdi kako je novinar predstavljao Glas Istre a sindikalac ili tko već, da nije nego sebe i da je govrio u ime, ispred, Građanske inicijative.

Bit je dakle koga je predstavljao a ne čije je interese u istupu zastupao. Osobno sam prisustvovao, i sudjelovao u radu, brojnim sjednicama Gradskog vijeća i Županijskog poglavarstva i znam kako se utvrđuje prisustvo, kako se tko najavljuje ili predstavlja, kao i to kako se sačinjava zapisnik, bilo opširan ili skraćen.

Ne znam kako je doista bilo, ne tvrdim ništa u vezi toga, ali znam da se govornici predstavljaju sami ili ih se najavi kada imaju priliku ispraviti eventualno pogrešno predstavljanje. Tvrdim jedino da se sjednice snimaju i da se iz fonograma sačinjavaju obje verzije zapisnika te da je vrlo lako utvrditi tko je i u čije ime nastupao. Ništa više od toga. U nastavku sam samo komnentirao jednu i drugu varijantu.

Znam dobro položaj IDS-a u Istri kao i to kako vlast općenito gleda na građanske inicijative i udruge. Vjerujem čak i da je dan nalog za otkaz novinaru. Zato sam i rekao da se lako može provjeriti opravdanost otkaza. Jest da može potrajati ali novinar s pomoću fonograma ili zapisnika lako može oboriti otkaz.

Čudim se samo tome da bi Uprava pacerski napisala jedno a da istovremeno u rukama ima zapisnik u kojem piše drugo, pogotovo kada u rukama ima instrumente da novinara otpusti iz milijun drugih razloga. Čudno mi je i da bi netko eventualno išao falcificirati zapisnik kad postoji fonogram. Čak da i taj čudom nestane ili bude "presnimljen", na sjednici je bio i niz svjedoka koji nisu svi iz IDS-a i koji mogu svjedočiti u čije je ime novinar istupao. Vjerujem da bi oporbeni vijećnici, a sigurno i netko drugi od prisutnih, jedva dočekali da mogu reći kako IDS i Glas Istre lažiraju zapisnike.

Vjerujem da su novinari u strahu ali oporbeni vijećnici i drugi koje sam spomenuo sasvim sigurno nisu. Da baš nikoga u vijećnici koji se ne boji nije bilo, u to ne vjerujem.

Ako je nastupio i predstavio se kao Građanska inicijativa, apsolutno sam na njegovoj strani.

Ako se ipak predstavio ili je prozvan kao novinar Glasa Istre a umjesto interesa kuće zastupao onaj Građanske inicijative, onda podržavam potez uprave.

Nadam se kako sam uspio pojasniti što na temelju ovako šturih informacija mislim o slučaju.

B-52

Tko je glasao

Hloverka je logičan nastavak

Hloverka je logičan nastavak u provedbi HDZ-ove već znane medijske strategije. Kako je otkriveno, još za Sanadera je pokupovao neke a ostalim medijima zaprijetio sjednicom VONS-a posvećenoj vlasništvu. Osim toga, u ruci im je adut porezne politike. Znamo da je Sanader pred prošle izbore smanjio PDV na tiskovine i omogućio im cca 300 milijuna uštede a vlasnici i urednici su to znali cijeniti.

Nakon što su ukinute emisije u kojima se koliko toliko kritički sagledavalo političku scenu, logično je prazninu popuniti onime što odgovara. Profesionalka poput Hloverke svakako odgovara, puno smo je puta već vidjeli na djelu. Sve to iznenađuje samo političke diletante i one koji ne razumiju značaj javne komunikacije i vođenje političkih kampanja..

Mene iznenađuje s koliko nespremnosti oporba dočekuje ovakve poteze. Istina, doznalo se kako spremaju strategiju nastupa prema lijevo orjentiranim medijima i "lijevim" novinarima koji su im neskloni ali to nije dovoljno. Također, i kasno je za učiniti nešto više. Dvogodišnja ležernost u pristupu medijima ali i propusti učinjeni u komunikaciji s građanima će neminovno uzeti svoj danak.

Žalosno je što čak i u ovako katastrofalnoj situaciji u kojoj je Hrvatska izborni rezultat ovisi najviše o količini gađenja prema vladajućima kao i tome kako će balansirati predsjednik Josipović. Mediji i novinari poput Hloverke sasvim sigurno neće povećati dozu gađenja pa ako prazninu ne popuni oporba, Jadranka Kosor sigurno hoće onime što njoj odgovara.

B-52

Tko je glasao

hloverka je izborni adut

hloverka je izborni adut hdz-a i iskreno me cudi sto opozicija nije primjereno reagirala na taj njen najnoviji "jesenski novinarsko-urednicki angazman" u kome ce kontaminirati ionako zagadjenu atmosferu prisavske maloumnice, jer bez obzira sto ta ustanova izaziva gadjenje kod pametnijeg dijela glasacke populacije koja jos uvijek, nekim cudom, misli svojom glavom..utjecaj te stranacke televizije koja sebe naziva i javnom (valjda, javnom kucom!?) na javno mijenje velikog dijela ostale populacije je izrazito veliki.
kad vec pricamo o toj neuroticnoj partijskoj udarnici, valja spomenuti da je jedan od njenih partijskih uradaka bilo i kaznjavanje denisa latina zbog toga sto je u emisiju latinica pozvao gordana malica, uprkos njenoj zabrani jer je po njoj malic "britanski spijun"!
zanimljivo da je taj "spijun" u emisiji otvoreno iznio podatke o proviziji koju je hypo banka isplatila sanaderu, a koja je u to vrijeme izazvala vrlo jak potres na prisavskoj maloumnici jer ih je sanader sve njih snazno oprao zbog tog njihovog "neprofesionalnog propusta"..

- Radi se o dosad neviđenom, nedemokratskom, neprofesionalnom i huškačkom scenariju u emisiji Otvoreno. To je nastavak kampanje koju EPH već neko vrijeme vodi protiv mene i HDZ-a unoseći razdor u stranku difamacijama i klevetama - poručio je Sanader.

treba li uopce spominjati da je danas uskok pokrenuo prvu krivicnu prijavu protiv sanadera i to upravo po pitanju njegove provizije od 3,5 milijuna kuna koju mu je isplatila ta mafijaska hypo- banka!?:)

Tko je glasao

edi, vidiš kako je malić

edi,

vidiš kako je malić špijun - iznio je istinu o hypo banci i pranju novaca. od domoljuba se to ne očekuje- tako je barem po HDZ-ovom samtranju domoljublja ... ,)

w ;)

Tko je glasao

ne zamjeranje

oporba se očito ne želi zamjeriti dirigirani (ne)zavisnim medijima ... računaju na okretanje tih medija poput suncokreta prema onima koji su na vlasti.

da li u hrvatvatsko ima nezavisnih medija? ili su svi nezavisni

w ;)

Tko je glasao

@sm

Imaš mali tipfeler u komentaru. Piše se "dugogodišnja ležernost", a ne "dvogodišnja" :)

Tko je glasao

Karavane prolaze ( a i godine )

Prije godinu i par mjeseci @sm je napisao dobar dnevnik "Lignja sa....." gdje se povela i mala rasprava o medijima. Ništa na bolje se promijenilo nije.

pjastrela — Uto, 01/06/2010 - 10:00.

Prvi korak bi trebao biti slijedeći: Predsjednik RH Josipović u
suradnji sa novinarskom udrugom organizira okrugli stol o
stanju na HTV. Inicijativa apsolutno legitimna i veoma potrebna.
Uz kvalitetnu pripremu...................."

I eto nam opet Hloverke.

Tko je glasao

Hloverka

Arowan, Hloverka je još jedan adut HDZ-ova PR-a.
Jedno veliko zlo medijske scene.
Evo tu je i jedan moj prije napisani dnevnik:

link:
http://pollitika.com/najmocnija-najomrazenija-zena-kod-nas

Tko je glasao

Ova je drzava izmisljena

Ova je drzava izmisljena upravo za takve kakvi su Hloverka i sl.

Tko je glasao

sette bandieri

Hororka je najbolji primjer za prodano, korumpirano novinarstvo.
Najprije je bila u savezu komunista i u Makarskom loistu napisala krasni članak o tome kako je sretna što je konačno postala članica partije jer je to željela cijelog svog mladog života. Onda je promijenila stranu i upisala se u HDZ. Naravno, i to je željela cijelog života. Onda se netko sjetio da nije dobro da je u HDZ-u jer je potrebna kao "ndezavisna" da reklamira tu partiju. I onda je svečano objavila da je to "bila greška", pa je sada navodno nezavisna, a plaćaju je da propagira propalu korupcionašku stranku gospođe Kosor, koja je imala sličnu karijeru ali je ipak prošla kroz Politilku školu Saveza Komunista u Kumrovcu.

Tko je glasao

Udbaškokosovska demokracija

Put udbaškokosovske demokracije neizbježno vodi u ordinarni fašizam. Sutra će nam svijet ponovo reći da su Hrvati nezreli za demokraciju i da im treba skrbnik.

Tko je glasao

Provjereni kadar

@Arowan
HDZ traži sve što mu može pomoći u kampanji. Stari provjereni kadar ima priliku za "Posljednji valcer". Srećom što ni ona neće pomoći onima koji jednostavno neznaju. HTV kao posljednji HDZ-ov medijski trabant, doživjet će svoj Labuđi pjev. Već se uče pitanja i odgovori iz prošle kampanje.

Tko je glasao

pa narafski da neće

jacu dovest pred nekog tko će ju zapravo "ispovjediti" ? pa svaki prosječni novinar (naravno ako nije kloverka, tugunal i slični) bi napravio od nje budalu za tri minute. ta dama obožava pričati gluposti i istovremeno uživa slušajući ih, hehe. samo primjer "jesam ja potpisala ali nisam znala što potpisujem" - izjava predsjednice vlade, hehehe
profesor

Tko je glasao

I jučer je

gospođa Trkaća Kokoš izjavila nešto veoma zanimljivo. Govoreći kako nama nitko neće zabranjivati da obilježavamo "Oluju", dodala je da smo sa "Olujom" "zatvorili" nekakav "pakleni krug".

"Zatvorili pakleni krug" - fraza koja bi zavrijedila jednu opsežnu psihoanalizu....

Gospođa baljezga istim tempom kojim i putuje po Hrvatskoj: bjesomučno.

Tko je glasao

eh

Gospođa (tj. gospođica) radi svoj posao - zbog kojeg je i postavljena. I - može se nama to činiti smiješno - ali trenutno taj posao obavlja vrlo dobro.

Ne znam osobu koja bi s tako negativnim rezultatima, tako suludim izjavama, tako traljavim postupcima uopće ustala ujutro i pogledala se u zrcalo - a kamoli još bila toliko samouvjerena koliko je ona. Prava osoba za pravi posao.

Tko je glasao

"Stalna na tom svijetu samo

"Stalna na tom svijetu samo Hlove jest..."

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Milanovićev izum – fašizam za internu upotrebu od Feniks komentara 0
  2. „Deficit demokracije“ i suficit diktature, u EU, je plamen koji će je uništiti od ppetra komentara 7
  3. Hotel California od martin komentara 13
  4. „Bandoglavinjanje“ SDP-a od Feniks komentara 5
  5. Od obrtništva preko pravosuđa do invalidskih kolica od marival komentara 14
  6. Život je zajednica čovika i mora od magarac komentara 22
  7. Crna zona hrvatskog interneta... - Vinkovačke kurve ! od Busola komentara 12
  8. Rajkooo, javi see!!! od griotta komentara 23
  9. €Uropski ministri objavili rat od adfilantrop komentara 0
  10. Politički korektno steriliziranje jezika od rupert komentara 2
  11. Impresije s izbora u Đurđevcu - iznenađenje koje to nije od sm komentara 9
  12. Nema kompromisa, nema milosti od CikaVelja komentara 56
  13. Elementarna nepogoda su Zoran Milanović i SDP, a ne Ruža Tomašić od vkrsnik komentara 28
  14. Uzmi demokraciju i diktaturu – šta dobivaš? DEMONkraciju! od moon komentara 3
  15. U ime pedera i tune od Rebel komentara 104
  16. Analiza izbora na primjeru Koprivnice. od bosancero komentara 5
  17. znanje za disanje kao metafora, a što znači? od adfilantrop komentara 1
  18. Lokalni izbori - čak ni Kurta i Murta nisu zamijenili mjesta!!! od Ljubo Ruben Weiss komentara 13
  19. Kratko o novoj zabavi za mase - gej brakovi od gale komentara 182
  20. Jedino pederi mogu spasiti Hrvatsku od griotta komentara 116
  21. Jutro nakon, a pilule nema ili riječ/dvije o lokalnim izborima u Dugom Selu od Rebel komentara 52
  22. Što sindikati i štrajkaši u CA ne razumiju? od Feniks komentara 9
  23. šta da se radi od koča komentara 2
  24. Bilješke o Finskoj: energetika – znanost i tehnika – obrazovanje od Zoran Oštrić komentara 44
  25. "Raspjevana" hrvatska mladost od Feniks komentara 17

Preporučeni dnevnici

Tko je online

  • Bigulica
  • DEMOS
  • gale
  • griotta
  • hatzivelkos
  • indian
  • Kerempuh
  • Ljubo Ruben Weiss
  • magarac
  • tenor
  • zaphod

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 11
  • Gostiju: 23

Novi korisnici

  • prova58
  • Ahileus
  • ime63
  • trovo
  • Ender W.