Tagovi

Hoće li Faber biti Josipovićeva najslabija karika?

Sve su učestalije informacije da bi novoizabrani predsjednik Ivo Josipović mogao angažirati Vladimira Fabera za svog savjetnika za nacionalnu sigurnost. Tome u prilog ide i Josipovićevo stavljanje borbe protiv korupcije u rang sa zaštitom nacionalne sigurnosti, a Fabera neki mediji koji privremeno drže stranu Josipoviću uzdižu do statusa nacionalnog heroja u obračunu s korupcijskom hobotnicom. Iz krugova bliskih Josipoviću čak se zamjera ministru unutarnjih poslova Karamarku da su njegove priče o depolitizaciji i profesionalizaciji politicije prazne jer je svojedobno na zahtjev Ive Sanadera smijenio Fabera s mjesta ravnatelja policije.

Moguće je da krug blizak novome predsjedniku računa da bi Josipovićeva pozicija naspram ministra policije bila bitno ojačana, nakon prvotnog komrpomisa oko osiguranja, ako Faber bude angažiran kao savjetnik za nacionalnu sigurnost.

A upravo bi to mogla biti najslabija Josipovićeva karika kako u najavljenoj borbi s korupcijom općenito, a posebno u odnosima s ministrom policije Karamarkom.

Moguće je da je Vladimir Faber trenutno jako ljut na ministra policije i da je spreman svašta reći o njemu i njegovom profesionalizmu jer je baš on bio jedan od nekolicine policajaca koji su Karamarka kao diplomiranog povjesničara, HDZ-ovog aktivista na Peščenici, pa tajnika Vlade demokratskog jedinstva, učio policijskom poslu kad je početkom devedesetih preuzeo posao šefa zagrebačke policije.

Ozbiljniji promatrači tvrde da je u to vrijeme navodno Vladimir Faber bio veza koja je Karamarku sredila podstanarstvo kod Alice Petrač, supruge Hrvoja Petrača.

HDZ-ov šef zagrebačke policije Tomislav Karamarko bio je zapravo okružen policajcima koje se povezivalo s Hrvojem Petračem. Jedan od pomoćnika bio mu je Zdravko Šeničnjak kojega su smjenili nakon ubojstva Vjeke Sliška jer nije izvršio nalog tadašnjeg Glavnog državnog odvjetnika Ortynskog o pretresu stana Hrvoja Petrača. Zanimljivo je da je prema jednoj bilješci koju je kasnije objavio Globus, aktualni kandidat za Josipovićeva savjetnika za nacionalnu sigurnost Vladimir Faber u vrijeme ubojstva Vjeke Sliška sjedio u društvu s Hrvojem Petračem u kafiću Tkalčićevoj ulici u Zagrebu.

Treći Karamarkov pomagač u zagrebačkoj policiji Damir Lončarić preko supruge je kumstvom povezan s Hrvojem Petračem, a jedna kći mu je bila zaposlena u Petračevoj tvrtki sve dok kum nije završio u zatvoru. Tada je tu Petračevu djelatnicu u POA-u zaposlio Tomislav Karamarko. Karamarko je u SOA-u zaposlio i bivšu suprugu Vladimira Fabera.

Vladimir Faber je u srpnju 2004. bio uključen u operaciju MUP-a, DORH-a i OA-e kojom je Hrvoja Petrača trebalo nagovoriti da se vrati u Hrvatsku. Jedna Faberova kasnija bliska prijateljica me pokušavala spojiti s njim, potvrdivši mi da je je na Faber preko njemačkog aerodroma putovao na sastanak s Petračem nudeći mu predaju po modelu Josipa Gucića.

U petak, 22. o.m. će se održati nastavak suđenja Salihu Fazliću, umirovljenom policajcu optuženom da je sudjelovao u falsificiranju putovnica za Antu Gotovinu i Hrvoja Petrača. Salih Fazlić je već tražio od suda uvođenje u spis iskaza Hrvoja Petrača haškim i hrvatskim istražiteljima dadenog u ekstradicijskom pritvoru u grčkoj, a u kojem je Petrač navodno rekao da je obje lažne putovnice kojima se služio dobio od Damira Lončarića, ranije spomenutog kolege Tomislava Karamarka i Vladimira Fabera. Fazlićeva obrana će s tim u vezi predložiti svjedočenje Petračeva odvjetnika Ljube Pavasovića Viskovića.

Kako je Vladimir Faber jedini 10-godišnji član Mesićeve komisije za pomilovanja spram njega su bila velika očekivanja sa strane familije Petrač koncem ove godine, a što se vidjelo u Faberovom držanju u emisiji "Otvoreno" gdje je na temu pomilovanja nastupio zajedno s novinarom Dušanom Miljušem.

Analitičari procjenjuju da bi Faberove veze s određenim pripadnicima krim miljea mogle biti iskorištene od strane ministra policije Tomislava Karamarka ukoliko su njih dvojica doista u sukobu da bi se destabiliziralo Josipovića.

No dva izvora koja su do sada sa sigurnosnog aspekta pomagali Ivi Josipoviću, tvrde da zapravo uopće nema sukoba između Karamarka i Fabera i da bi Josipović, odluči li se zaposliti Fabera kao savjetnika za nacionalnu sigurnost, uz sebe imao ne samo policajca dvojbenog CV-a već i osobu preko koje bi ministar policije dobivao sve potrebne informacije o aktivnostima i planovima hrvatskoga predsjednika.

Komentari

niti jedan potez, događaj,

niti jedan potez, događaj, investicija, inicijativa u politici ne vodi izvjesnom, pa niti nužno poželjnom ishodu. to je sva tajna, moć i nemoć politike i ljudi kao bića političke akcije (jedna od specifičnosti koja ih razlikuje od drugih životinja). uvijek treba djelovati sa svih strana, istodobno, u fazama, individualno i udruženo, "koncertno", rekla bi H. Arendt.

da se Mirjana Pukanić nije onako energično odupirala, da nije dobila ne baš malu podršku javnosti - tko zna tko bi nam danas bio predsjednik, a tko gradonačelnik :-).

ako fatalistički proglasiš Fabera Karamarkovim pijunom koji nema nikakvu vlastitu volju i moral - a što se neda zaključiti iz njegove profesionalne historije, ako Josipovićev potencijal ovisi samo o tome tko će mu biti savjetnik za sigurnost, a inače je ameba, onda najbolje da svi skupa sjednemo i čekamo izvjestan, katastrofalni kraj. nakon kojeg ćemo zadovoljno trljati rukama - pa znali smo:-)

Tko je glasao

ako fatalistički proglasiš

ako fatalistički proglasiš Fabera Karamarkovim pijunom koji nema nikakvu vlastitu volju i moral - a što se neda zaključiti iz njegove profesionalne historije, ako Josipovićev potencijal ovisi samo o tome tko će mu biti savjetnik za sigurnost, a inače je ameba, onda najbolje da svi skupa sjednemo i čekamo izvjestan, katastrofalni kraj. nakon kojeg ćemo zadovoljno trljati rukama - pa znali smo:-)

Nisam nigdje Fabera proglasio Karamarkovim pijunom. Dokaži! Na koju to Faberovu profesionalnu historiju misliš?

Josipović je gradio kampanju na priči o borbi protiv korupcije. Ja iznesem indicije o Faberovoj povezanosti s Hrvojem Petračem, koji je poznat isključivo kao vinar i ženskar. I o čemu ja to pišem? Zašto bi Josipovićeva pozicija bila uzdrmana ako si za svjetnika za nacionalnu sigurnost (borbu protiv korupcije) uzme čovjeka sklonog druženju s tipom s kojim dijeli sklonost dobrim vinima i ženama.
Da Josipović, recimo, ne uzme za savjetnika policjaca koji je umrežen s mafijom, bio bi to potez kojim bi posvjedočio ono što je predstavio kao svoju predsjedničku platformu. Ja bih zadovoljno trljao ruke govoreći da sam znao ;)

P.S. Stipe Mesić se pod pritiskom Carle Del Ponte morao odreći usluga Željka Bagića. Zašto? Nije valjda da mu je smetalo što su Bagićeva kći i Petračev sin hodali. Mislim, on je rekao da je to jedina veza njegova savjetnika za nacionalnu sigurnost s Hrvojem Petračem kojeg je predsjednik sreo samo dvaput u životu. Naravno, to nije umanjilo Mesićevo pozitivno djelovanje na hrvatsko društvo, a ni djelovanje općenito kako to i ovih dana svjedočimo.

P.P.S.

neki mu (Josipoviću) pripremaju Daytonsku ofanzivu

@nausikaya, Josipoviću je mesić pripremio tu ofenzivu. Isti onaj karizmatični predsjednik čiju je pomoć prihvatio u toj mjeri da je za šeficu financija svoje kampanje uzeo njegovu prijateljicu Štefaniju Balog. Bilo je to iz taktičkih razloga. Dok se nije znalo koga će podržati, bolje je bilo Mesića imati uz sebe nego ga odbijati. Mogao je podržati i svog bivšeg poslovnog prijatelja Bandića, zar ne?

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Tko je glasao

Ja iznesem indicije o

Ja iznesem indicije o Faberovoj povezanosti s Hrvojem Petračem, koji je poznat isključivo kao vinar i ženskar. I o čemu ja to pišem?

Stvarno, o čemu??????:-))))))

ajd, bok. neću se više miješat u muške razgovore! baš slušam/gledam Mamića, Jelinića- Nacionale i Srebrića. Svaki od njih ima sve u malom prstu.

Tko je glasao
Tko je glasao

Neargumentirane teze?

Neargumentirane teze? Listići čaja? Pravnik i legitimist? Ma koje vi pizdarije tek sanjate, mala moja? Prvo, pokušajte elaborirati sve moje neargumentirane teze. Drugo, kakve veze ima stvarno preuzimanje funkcije, s činjenicom da ga već sada zajebava jedan kriminalac od Karamarka i da se legalist povlači i pregovara? I što bi to trebalo značiti da je Josipović "ni na nebu ni na zemlji? Da nema stavove? Da čeka da mu ih netko drugi da?

Ja se ne bavim nikakvim gatanjem. Nikakvim Daytonom ni stablima. Mene samo zanimaju činjenice i dokazi. A nepobitan dokaz da Josipović nije pravnik i legalist jest nekoliko činjenice: nisam nikada čuo da je u jednoj ovako strašno korumpiranoj državi on osobno podnio jednu jedinu kaznenu prijavu protiv organiziranih kriminalaca. A kao pravnik, legalist i građanin to je bio dužan. Radio je strategiju borbe protiv korupcije za SDP. Kako je mogao raditi strategiju, a da nema podatke tko i kako se korupcijom bavi? Ni na nebu ni na zemlji, a mafiji u državnim institucijama šalje bolećivu molbu da se bori protiv same sebe?? Kako će se boriti protiv korupcije oni koji je proizvode? Slušajući apele Josipovića? Kakvo sranje od razmišljanja!!!

Biti pravnik i legitimist u koruptivnom društvu nije pohvalna stvar kao što vi mislite. To samo znači da je čovjek vrhunski cinik i prevarant. I budite sigurni da u cijelom mandatu neće dati uhapsiti nikoga, pa ni osvjedočene kriminalce i ubojice. On će s njima pregovarati, dok mu ne istekne mandat. A Hrvatskoj iscuri spasonosno vrijeme.

Tko je glasao

On će s njima pregovarati,

On će s njima pregovarati, dok mu ne istekne mandat. A Hrvatskoj iscuri spasonosno vrijeme
Ovo ti je jedina greška. Neće on pregovarat nego surađivat.

Tko je glasao

hehee...povezniče pa vi ste

hehee...povezniče pa vi ste i pjesnički nadareni, s posebnim talentom za epsko pretjerivanje ;)

'ni na nebu ni na zemlji' odnosi se na izabranog predsjednika koji formalno još nije u funkciji.

mišljenja nam se o liku i djelu, kao i potencijalu ive josipovića očito fundamentalno razlikuju pa ću se puna poštovanja prema vašim saznanjima, iskustvu i cinizmu, smjerno povući iz ovog pripetavanja dok ne budem imala više saznanja o josipovićevim (ne)djelima.

Budite uvjereni, dragi povezniče, da ću biti vrlo kritična prema njegovim eventualnim 'ćorcima' u skladu s mojom (od vas osporavanoj) sklonošću prema samokritici. Što znači da sam ujedno još kritičnija prema vlastitim kandidatima nego onima iz suprotnog tabora. Ali, kao što ste me upozorili već nekoliko puta (na čemu se najiskrenije zahvaljujem) samokritičnost nije osobina pobjednika. Iako bi trebala biti.

Tko je glasao

Pobjednice moja nemože

Pobjednice moja nemože ćorak ispalit ćorak.

Tko je glasao

ma samo ti gunđaj i dalje,

ma samo ti gunđaj i dalje, kad znam da se ispod tvog podbadanja i provociranja krije meko srce. provalila sam te ;)

Tko je glasao

Dajte Čovjeku i

Dajte Čovjeku i Predsjedniku šansu!

Pa ljudi, je li normalno da taj Čovjek odmah krene u akciju protiv bilo koje mafijaške mreže? a taj isti je tek prije nekoliko dana bio izabran od stane večine onih koji su izašli na izbore i još nije službeno ni preuzeo fotelju!

Mislite da njemu nije jasno kako bi on mogao biti naš prvi domači JFK?

Dajte mu priliku, sve će nama biti vidljivo i potpuno jasno za manje od godinu dana... ako je slušao svoje mentore u partiji koji su ga stvarali, ako je i malo poput tih lisica + ako je 1% iskren u svojim namjerama onda ćemo vidjeti puno toga! Ako je sve ovo što sam naveo osim "iskren" u namjerama onda smo dobili još jednog koji spada u kategoriju političara po RH kalupu.
Note: Pod "iskren" mislim na njegovu najavu za borbu protiv "mafije" = korumpirane političare i vodstvo u RH!!!!!

Polako i sigurno, nisam skeptik ali sam postao pravi mali pionirčić i ništa me ne može iznenaditi ni razočarati ovdje.

Jakša
"volim svoje i poštujem tuđe"
http://www.youtube.com/watch?v=OkO8qa3V5gg

Obrisan

Tko je glasao

Dajte Čovjeku i

Dajte Čovjeku i Predsjedniku šansu!

Oli ti vidiš čovika ???

Tko je glasao

Dobro Mr Jakša, a kako to

Dobro Mr Jakša,

a kako to da se na ovim izborima nije kandidirao Vaš kandidat Ante Gotovina? Nije me bilo dugo na Pollitiki, pa mi promaklo.

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Tko je glasao

Nisam glasao jer kao prvo ja

Nisam glasao jer kao prvo ja nisam republikanac, ja sam Aboriđin, kao drugo iskreno rečeno, fakat nisam prepoznao u ni jednom kandidatu one vrednote Čovjeka koje ima General Ante Gotovina!

A slučajno da nije ležao u toj kazamati gdje se našeg junaka stalno predstavlja ka nekakvog monstruma vjerujem da bi njegovo mišljenje imalo veliki utjecaj na to za koga bi veliki dio naših (t.j. Vaših) državljana glasalo!

Ako mislite da griješim samo recite! i točne razloge zašto tako mislite, jer to me više interesira od bilo kakve teorije ili znanstvene fantastike... još manje me interesiraju spike poput onih koje stalno pumpaju u partijskom listu JU+tarnji list!

Koliko god to se činilo nepojmljivo nekima ja sam duboko uvjeren kako nama u RH fali Čovjek poput Ante Gotovine koji ima potrebne vrednote za taj posao. Upravljati sa državom u kojoj je dojučerašnji partijski šljam današnja mafijaška i politička elita na vlasti zahtjeva čvrstoču, karaktera i čelične živce... da ne nastavim treba nama jedan pravi Čovjek a ne neka mlađa verzija ovih dosadašnji majmuna!

Pa kome pravo ili ne, imam pravo na svoje mišljenje ako ne kao državljanin RH onda kao državljanin zemlje u kojoj sin bivšeg premijera nosi istu uniformu u školu kao i sva ostala dica, te nema osiguranje oko sebe kao da je Predsjednik SAD-a itd itd... ona bijafra u kojoj hodaju oni Aboriđi... čuli ste za tu zabit valjda... navodno smo svi jednim djelom divlji i još uvijek prakticiramo kanibalizam dolje... pa ne znamo što je to demokracija i sloboda.. trebaju nam par sto hiljada bivših jugića i onda ćemo vidjeti kako se živi!

Največe bogatsvo ovog naroda polako nestaje, asimilacija u tuđini je već debelo odradila svoje i sada je ne samo utemeljena već se nove generacije rađaju koje nemaju pojma di je RH. NAJVEČI KAPITAL KOJI SMO IMALI! Jer ni jedan profesor, ni jedna knjiga, ni jedan bivši komunjara ili dete komunizma ne može steči ono što oni tamo imaju, a to je:
ŽIVOTNO ISKUSTVO... u ćemu?

U slobodi,
U ravnopravnost građana,
U pravednosti,
U moralnoj vertikali i horizontali (norme po kojem se donose odluke, poput poslovne odluke samo kao 1 primjer)

Ne trebam nastaviti, valjda ste shvatili što želim istaknuti.

Koji je taj ex-YUgoslaven koji može meni ili bilo kojoj osobi koja je odrasla u slobodnoj zemlji, pričati o tome "što je sloboda" kada je jedini dodir sa slobodom samo onaj koji piše u knjigama. Mislite da ste slobodni u RH.... VARATE SE... živite u takvomm režimu da niste ni sviesni kakav je to represivni aparat.. ne nego stroj! strojčina! Ako mislite da imate pravo na izbor.. DA imate pravo.. ali birati će te između onih koje imaju pedigre po partijskim kriterijima!

Dalje neću ništa pisati, samo ću iskreno poželjeti svima laku noć, slatko spavajte i slatko sanjajte... ne dao Bog da izgubite to što sam ja imao, jer to bi značilo da to imate... a to je u biti moja iskrena želja, "Dao Bog da Hrvatski Državljani imali ono što sam ja imao u Australiji"... di je Čovjek bio slobodan a Narod je uvijek na prvo misto!

PS i dalje se nadam kako ću doživjeti taj dan da se bira na temelju vrednota Čovjeka a ne da stalno birate sebi ono manje zlo od partijskog smeča, smeče koje Vama već desetlječima nude partija i sada ovi izrodi koji su ništa više ni manje od novokomponirane partije!

ZDRAVO.

Jakob Matovinović - Jakša
"volim svoje i poštujem tuđe"
http://www.youtube.com/watch?v=OkO8qa3V5gg

Obrisan

Tko je glasao

Jednostavno @45 Lines; Ante

Jednostavno @45 Lines; Ante ima vremena jer je još mlad (55. god.) a sasvim je upitno isplati li se žrtvovati za narod koji te izadao.

Pa šta fali tom vašem Josipoviću? .):):):) - osim naravno što nema blage veze u što se upustio što je jasno vidljivo već u prvom koraku oko "izbora" osiguranja.
Jedan cirkusant odlazi a novi pajac dolazi.
Sretne li zemlje.

Tko je glasao

a sasvim je upitno isplati

a sasvim je upitno isplati li se žrtvovati za narod koji te izadao.
Stari moj to odavno više nije upitno.
Ovi blesavi narod zaslužuje više od onih pantagana s matejuške da se komlet deratizira i eliminira sa ovog svita.

Tko je glasao

tomy, mislim da oni koji se

tomy, mislim da oni koji se žrtvuju za druge, čine to jer im tako nalaže njihova savjest i jer su taoci svojih principa. Mislim da se teški izbori koje ljudi čine ili herojska djela, ne prinose kao žrtva drugima, već kao naš vlastiti izbor, koji nam ne ostavlja izbora već da slijedimo svoje srce i svoju savjest. Zato ljudi, iako slute da bi mogli nastradati ili biti izdani, ipak čine ono što misle da je ispravno - ne zato što očekuju zahvalnost, priznanja ili nagrade.

Zato i jest velika većina branitelja ustala u obranu slobode, ne zato što su mislili da će time steći neke povlastice. Oni koji su krenuli s takvom računicom, nikad nisu ni dana proveli u blatu, slušajući fijuk granata i metaka. Ali, jednako su hrabri i oni koji govore istinu kakvom su je zatekli, iako im to može donijeti samo nevolje ili još i gore. Ima raznih vrsta hrabrosti - ali jedno je istina - ili si hrabar ili nisi. Biti hrabar ne znači ne bojati se, nego nastaviti uprkos tome. Izdaja pak, bilo koje vrste, srodna je onima koje strahu popuste.

Ali, da li je to nas 'lude' ikad spriječilo? Naravno da nije. Bez obzira na
različitost ovdje iznešenih mišljenja, jedno nam je svima zajedničko -
ako ništa drugo, imamo petlje reći što mislimo.

Ne znam za tebe, ali u meni to izaziva poštovanje, barem na račun hrabrosti da stojimo iza svojih riječi. I to mi je dovoljan razlog da ne
omalovažavam nikoga tko misli drukčije od mene i ne častim ga epitetima bilo koje vrste. Svi mi nastojimo razumjeti svijet oko sebe i nositi se s njime (koji se kontinuirano mijenja) najbolje što možemo.

Tko je glasao

Ja san napisa jednu

Ja san napisa jednu prostoproširenu rečenicu o jednom narodu a ne o njenim braniteljima. A ti meni da izvineš , cilu doktorsku dizertaciju o sentimentalnim osjećajima. Ja nisam govorio o davateljima usluge to jest
borcima, nego o primatelju usluge to jest narodu.
Ja tebe razumijem, ti u ljudima gledaš one lipe i dobre osobine, i tako
funkcioniraš. Ja drukčije funkcioniram i razmišljam.
Ako nekome spasiš kuću žrtvujući sebe, svoje zdravlje i svoju imovinu
a taj te umjesto da zahvali ispljuca ,ponizi ,špija i deportira oš mu drugi put doć spašavat kuću ???? Ja nebi a neznam za te bili ti.
A ovom našem utiračkom, prevrtljivom inezahvalnom narodu sam dosta
uljepšano pisao.
Toplo ti preporučam da dubinski ne razmišljaš o našem svitu, uronit ćeš u ponor depresije iz kojeg ćeš teško izronit.
Aj bog i razvedri se.

Tko je glasao

slažem se, nausikaya, no

slažem se, nausikaya, no ako se žrtvuješ za nekog tko će te poslije izdati i prodati, upitno je trebaš li to isto učiniti i drugi put, za te iste ljude.

Tko je glasao

eh draga diana, kad bi naše

eh draga diana, kad bi naše srce bilo tako pametno, ali srećom nije.
ako slijedimo njegov zov, i svoje vlastite principe - uvijek se razbijemo na istom. Znamo da bi mogli najebati, pa ipak nešto u nama nam ne dozvoljava da popustimo. Mislim da se to zove savjest ;)

To je onaj dosadni 'crv' koji te pila i ne da ti spavat, i kojeg bi rado ponekad neutralizirali antibiotikom ;)
Ali eto, još nema lijeka, i ja svaki put kažem 'drugi put ću bit pametnija' pa nisam. Opet popušim, obližem rane, ustanem, fajtam se i dalje ;)

Tko je glasao

kad bi naše srce bilo tako

kad bi naše srce bilo tako pametno, ali srećom nije.
ako slijedimo njegov zov, i svoje vlastite principe - uvijek se razbijemo na istom.
Moje srce je samo jednom bilo glupo. Satra san se radi jedne sentimentalne štrace. Kad san odlazija nabrod plakala je , boja san se da će
dehidrirat. Uništila me i duhovno i materijalno. Ka debil san se godinu
oporavlja kad mi je javila da je skužila da nisam njen tip. A dvi godine je srala da ne može da živi bez mene.
Ali san joj čudo zahvalan . Nakon nje cilu cisternu suza ženski moš
napunit ali srce neš privarit. Nakon te štrace mi je srce preuzelo funkciju
mozga.
Zato nađi nekoga zgodnog debila da ti srce dovede na rub katastrofe i
nakon toga neš imat problema stim organom. EKG će ti bit ka u diteta.

Tko je glasao

ej tomy, što da ti kažem a

ej tomy, što da ti kažem a da već nisam?
da me sjebu, da se ne dam, da otcvilim svoje i izvidam si rane i eto me opet, opet grizem, opet se borim, derem i krvarim, neki put opet ispušim.
Pa se opet iscvilim u samoći, škrgućem zubima, psujem svoju svojeglavost i vratim se u ring.

Jer na kraju se sve svodi na jedno, jesu li nas porazili u našem prkosu, jesu li nas zaustavili u misli i akciji oli nisu?

Znaš kaj, lipi moj - MENE nisu, a i neće, sunce im njihovo ;)

Tko je glasao

Jer na kraju se sve svodi na

Jer na kraju se sve svodi na jedno, jesu li nas porazili u našem prkosu, jesu li nas zaustavili u misli i akciji oli nisu?

Jesu porazili su nas. Satrali su nas.Uništili su nas jer nismo zli ka oni.
Postavili su pravila igre koju mogu igrat samo zli. Mi smo samo malo zli i nemamo srce za velika zla. Zato ispadamo iz igra svako malo.
Najpametnije je odustat od igre i bavit se preživljavanjem .

Tko je glasao

a ja kažem da nisu tomy -

a ja kažem da nisu tomy - nisu dok god ne odustanemo od našeg građanskog gunđanja i prigovaranja, dokle god jedni drugima 'ispiremo mozak' sa svojim mišljenjima i stavovima. Možda mi ne možemo primjeniti ista sredstva jer kao što veliš, nismo dovoljno pokvareni - ali, vjeruj mi da si više nepomirljiv i veći problem za naše drčne 'kontrolore' nego što si svjestan. ;)

I ja se nadam da ćeš takav i ostat, ma razapeo me sto puta zbog mojih drukčijih stavova - neka te, ne daj im se pripitomit ;)

Tko je glasao

OK @nausikaya. Možeš li

OK @nausikaya. Možeš li npr. zamisliti kako se osjećao Gotovina u zatvoru kada su mu ženu izbacili s posla, blokirali račun, djecu mu ostavili čak i bez zdravstvene zaštite... E pa to nije radio zbrojeno ni kralj Perica+Pavelić+ Tito. Kakve on obveze ima prema ovom narodu? Ova vlast i ovaj narod se prema njemu i ostalima optuženima ponio kao zadnje smeće!
Bila je prava jagma tko će više dokumenata "izdilati" Dragici Mostić!:):):):)

Znaš, ja jesam npr. "fajter" kada se netko na mene namjeri, međutim ako nešto radiš za dobrobit svih i na moćnom si položaju a ti isti za čije dobro radiš pucaju u tebe (doslovce),; pošalju ti sliku petogodišnjeg sina i nacrtaju na slici gdje će ga sjekirom sasječi i poslati ti ga u komadima, gdje se npr. vraćaš iz Memorijalnog groblja u Vukovau za čije si uređenje odgovoran pa u 01:30 "u prolazu" svratiš do svog stana da uzmeš kofer sa čistom robom a kraj svoja dva automobila na parkiralištu zatekneš ondašnji SZUP kako ti čuva automobile sa kojim ti žena vozi djecu u vrtić ili školu...
Kada te zamjenik ministra MUP-a i osobni prijatelj upozori na neke stavri i moguće događaje po tvoju vlastitu obitelj...

Ili npr. kada svratiš doma a najmlađe ti se dijete (nepunih 5 god. tada) sakrije u sobu plačući uz riječi:"... ja hoću svog tatu a ne ovog s televizije..." Veliš kad bi naše srce bilo tako pametno Pa o srcu Ti i pričam!

E, pa jebeš onda "principe" do kojih oni za čiju dobrobit radiš apsolutno ništa ne drže.

Ili misliš da mi svi iz 1991. moramo položiti glavu na panj ove zblesirane države i nevjerojatno zaboravljivog naroda?
Zašto? U ime čega? Domoljublja? Patriotizma?

Evo, jedan mali upitnik: Koliko će ljudi ove zemlje dočekati Antu Gotovinu kada ga oslobode? 100.000? 500.000?
Niti jedan?
Što Ti misliš?

Tko je glasao

ej jelene ponositi, eto me

ej jelene ponositi, eto me da ti odgovorim najbolje što mogu. I ne mislim time da ćeš biti zadovoljen, jer je ljutnja tvoja pregolema i meni je žao, ali vjerojatno je neću ublažiti - što mi je žao, k'o što mi je žao svakog koji pati u svojoj osamljenosti i ne nada se da će ikada biti pravedno namiren u svom gnjevu.

Gotovina veliš? Strašno me razočarao taj čovjek, (beskrajno me sekira pomisao da njegova žena i djeca trpe svakojaka sranja zbog svega) ali heroj ne može jednog dana dići ruke od svega i reći: HVALA VAM, MENI JE DOSTA, NE BIH VIŠE. Ili podnese kao čovjek posljedice svojih odluka pa i po cijenu života (pa pričamo o heroju zar ne? a heroji ne ustuknu kad zagusti) ili se predomisli i pobjegne kad se situacija ne odvija kako je očekivao. Znam da se nećeš složiti s mojim mišljenjem, i to je ok. Ali, za mene čovjek ne ostavlja svoju obitelj da ispašta zbog toga jer se ne želi suočiti sa svojim sucima, 'heroj' ne drži svoju zemlju za taoca jer je u bijegu (bio nedužan ili ne!).

Znaš tko je za mene junak, onaj N.N. kojeg su odjenuli u uniformu, dali mu pušku i poslali na ćuku da je drži do posljednjeg daha. I taj je poštar, profesor, pekar, apotekar ili tramvajac ostao na toj jebenoj ćuki, a nije imao obuku legije stranaca i nije imao jatake koji će ga
zbrinuti ako pobjegne jednog dana. Sori, jelene moj, nije nas spasio
'part time hero' Gotovina, nego ovi poštari, profesori, pekari, apotekari i tramvajci.

I dok se njihove kosti i žrtve najčešće ne spominju i ne broje, Gotovina pije koktel na kanarima i kaže sam sebi 'al ja sam heroj zar ne?'

Tko je glasao

@nausikaya, sa svime se

@nausikaya, sa svime se slažem ali oko ovog bi se dalo itekako sporiti: Ali, za mene čovjek ne ostavlja svoju obitelj da ispašta zbog toga jer se ne želi suočiti sa svojim sucima, 'heroj' ne drži svoju zemlju za taoca jer je u bijegu (bio nedužan ili ne!).
Koji suci @nausikaya? Kada je on držao svoju "zemlju za taoca"? Pa nije moguće da je netko u to povjerovao? Što je to RH postigla izdavši Gotovinu?

Tko je glasao

• diana majhen Sub,

• diana majhen Sub, 23/01/2010 - 01:43 [Za]
• tomy82 Sub, 23/01/2010 - 08:50 [Za]
• pravednik vz Sub, 23/01/2010 - 09:45 [Za]
• grdilin Sub, 23/01/2010 - 09:54 [Za]
• Mr.Jaks Sub, 23/01/2010 - 10:47 [Za]
• vkrsnik Sub, 23/01/2010 - 11:23 [Za]

Tko je glasao

@mrak, zanimljivo kako Ti

@mrak, zanimljivo kako Ti radi "tehnika"...; - zašto se ne vidi tko je kako ocjenio neki moj komentar, kao ovaj gornji npr. i barem desetak drugih?
Ako smatraš da sa prekobrojan na ovom blogu - slobodno kaži. Ja ću se maknuti sam.

Nisu opotrebene nikakve "greške" u tehnici.:):):):) jer je meni jako dobro poznato da računala i logički sklopovi nikada ne griješe. Oni rade točno ono kako ih programiraš.

Tko je glasao

Što je to RH postigla

Što je to RH postigla izdavši Gotovinu?
Postigla je da ona štraca trči u sloveniju kad god se onom slovencu
digne .

Tko je glasao

za mene je svatko, tko je na

za mene je svatko, tko je na početku rata dragovoljno uzeo pušku u ruke čistog srca heroj. ama baš svatko, kada se uzme u obzir kakve su šanse bile da se ljudi vrate živi doma. neki su se vratili, neki ne, ali bez daljnjeg, za mene će uvijek biti heroji.
jedan od ljudi koji je ostavio sve za sobom i došao u hrvatsku čistog srca, da bi pomogao, jeste i general gotovina.
častan i hrabar čovjek, koji nije krao, nije ubijao civile i koji je nastojao da se izbjegnu civilne žrtve, kad god se to moglo.
borio se za ovu zemlju, a kao zahvalnost je dobio optužbu iz haaga, potpuno političku i ničim utemeljenu, te je postojala vjerojatnost da ga zatvore na puno godina.
kako će dalje postupiti, bila je isključivo njegova odluka. i ja ne kritiziram ono što je on odlučio, iako bih radije da je slušao druge ljude i postupio drugačije.
ali ne radi toga što ne bi smio dopustiti da hrvatska bude talac radi njega.
ma imao je svako pravo na ovom svijetu da postupi kako god hoće, on je svoje i te kako dao.
oni koji su se borili sa njim, to jako dobro znaju.
koliko bi puta general gotovina trebao biti spreman dati svoj život za hrvatsku? poglavito za onaj dio njenih gradjana koji su se bogatili dok je on ratovao, koji su čučali po podrumima iako su i te kako bili sposobni uzeti pušku u ruke ili pomoći na bilo koji drugi način, koji su jedva dočekali da mogu pljuvati po dr i svim njegovim žrtvama, kako bi oprali vlastiti kukavičluk?
jednom je bio spreman umrijeti za hrvatsku.
istu onu hrvatsku koja ga je gonila po svijetu kao divlju zvijer, te ga isporučila haagu, kako sanader ne bi dobio po guzi od eu.
i imao je puno pravo da sa svojim životom dalje radi što hoće, pa tako i da odluči da radi te iste hrvatske neće provesti desetljeća u tamnici.
ps
što se njegove žene i djece tiče, bez brige, s njima je bilo sve u redu.

Tko je glasao

dobro, jel ikad ikom palo na

dobro, jel ikad ikom palo na pamet da RH nije bila talac Antinog bijega? da nije pobjegao EU bi našla nešto drugo, možda bi rekli da Gotovina slabo surađuje, da u svojem iskazu nije rekao ono što Hag želi čuti ili bi se ovi famozni topnički dnevnici ranije pojavili kao problem, itd.
Nemojte imati iluzija da je Gotovinin bijeg razlog našeg zakašnjelog ulaska u EU. Ti aranžmani (oko ulaska RH u EU) radili su se, i rade se, na način na koji RH malo ili nikako ne može utjecati.

CC

Tko je glasao
Tko je glasao

45lines, ne mislim da se

45lines, ne mislim da se radi o nekakvim spec. urotama, itd. jednostavno hrvatska im nije bila prioritet na agendi. između ostalog, hag još nije bio dovoljno iznivelirao krivnju za rat između RH and SR, tak da im je to malkice bio problem.
osim toga, čekalo se da se rasprodaja ključnih firmi privede kraju, da se još malo zemlja nafila uvoznom škart robom, da banke još malo zarade na visokim kamatama, itd. itd.
all in all, nije im bilo žurba da nas pripuste unutra. čisto pragmatični razlozi
btw. još uvijek mislim da će se čekati Serbia (ili barem voditi računa da razmak ulaska u EU između RH i SR bude što kraći). to je to

CC

Tko je glasao

Lines, Dobro, a kaj ti

Lines,

Dobro, a kaj ti misliš da se te sve stvari nebi mogle rješavat kad bi bili član EU.

Tko je glasao

za mene je svatko, tko je

za mene je svatko, tko je na početku rata dragovoljno uzeo pušku u ruke čistog srca heroj. ama baš svatko,

Za mene nije. Za mene je heroj onaj koji je ostao na ratištu kad je zapucalo.
Jer je takvih, koji su uzelu pušku u ruke, bilo dosta, ali kad je zapucalo, nestalo ih je s ratišta, a danas se kite pukovničkim perjem, samo zato jer su kao prvi krenuli!
Dok takvog skužiš, treba ti vremena, jer mu je retorika fenomenalna, a čvarak ti blješti u oči, pa ne vidiš. Mnogi ga ni ne prokuže. Ili kad ga prokuže, bude kasno, šteta s nesagledivim posljedicama učinjena. Imala sam bliski susret treće vrste s jednom takvom facom i više ne nasjedam na "ratne" priče.

p.s. ovo se ne odnosi na nastavak tvog komentara o Anti Gotovini.

My Soul

Tko je glasao

duplić

duplić

Tko je glasao

my soul, ne osporavam. no,

my soul, ne osporavam.
no, nisu svi isti. jedni mogu izdržati što drugi ne mogu. sama činjenica da su pokušali, da su imali volje i da su došli na prvu crtu sa puškom, govori puno sama za sebe.
i čini ih različitim od onih kojima na pamet nije palo da učine to isto.
to što je bilo kasnije, već je druga tema.
imamo mi danas i ljude koji su takodjer otišli u rat medju prvima, a sada su samo stranački poslušnici, koji govore kako im se kaže.
no, ja govorim o onome kako je bilo na početku.

Tko je glasao

Dočekati! Pa po tom pitanju

Dočekati!

Pa po tom pitanju mislim da će jako malo "ljudi" njega dičekati a jako puno:
ulizica, govnara, bivših komunjara, moderni komunjara, smeče koje predstavlja ovu novu rasu koja se rodila na ovim područima koju nazivam (L)Judsku rasu.

a Ljudi će ga dočekati možda jedna šaka jada koja će na trenutak možda i pomisliti sebi "joj vidi koliko nas ima"... a neće biti svjesni kako ih kamere snimaju, fotoaparati evidentiraju (uz pomoć neki novinski kuća) i naravno putem moderne tehnologije odmah po potrebi identificiraju za svaki slučaj... naravno govna sa vrha će to sve pravdati pod "osiguranje" a na kraju sve ide u naše dosije... Stasi kao i SS-Gestapo su nula bodova za naša govna! Njima svi mi koji imamo i malo svojeg "JA" smetamo! TO JE REALNOST!

Jakša
"volim svoje i poštujem tuđe"
http://www.youtube.com/watch?v=OkO8qa3V5gg

Obrisan

Tko je glasao

Neki nam ku... stavljaju u

Neki nam ku... stavljaju u spizu ili ariju jer ovo stvarno nije normalno da smo ovako nenormalni idioti.

Tko je glasao

Možemo misliti što god

Možemo misliti što god želimo, samo nemoj previše glasno izgovoriti ni u društvu jer su ogromne šanse da će netko to saznati.

Nakon rušenja tornjeva u New Yorku je svaka zemlja koja je i malo imala veze sa SADom dobila opremu koja je potrebna za pračenje sve telefonske pozive, modernizirana je oprema za pračenje zračnog prometa i također obučavali su određene kadrove!

Na kraju partijaši koriste tu opremu za svoje potrebe a ne za sigurnost građana!

TO JE TAKO!

i neka i dalje neki misle kako su slobodni ovdje.... slobodno su samo ako ne smetaju partiji i partijašima.

Jakša
"volim svoje i poštujem tuđe"
http://www.youtube.com/watch?v=OkO8qa3V5gg

Obrisan

Tko je glasao

Veliki Brat te gleda.

Veliki Brat te gleda.

Tko je glasao

hahhahaaa a što zanimljivog

hahhahaaa a što zanimljivog može vidjet :))))))) hahahhahaa

My Soul

Tko je glasao

Sve je zanimljivo, ali moć

Sve je zanimljivo, ali moć Velikog Brata nije u tome što on sve vidi, već u tome što ti znaš da on sve vidi :-)

Tko je glasao

Informacija je moć! Od

Informacija je moć!

Od uvijek bilo i biti će. Taj koji zna što se radi i zašto se radi ima potpunu kontrolu nad situacijom.

Kada npr. predsjednica određenog saveza sindikata dobije po nosu jer je nudila jednoj skupini građana opremu poput "bine, megafone itd" za nekakve organizirane i prijavljene prosvjede ... a jedino je razgovarala telefonom sa jednom osobom o tome, onda znate koliko ima sati! Osim što je ona ostala paf na to da njezini razgovori nisu "privatni" tu je došla do saznanje kako živi u režimu!

Možete misliti koji je ona šok doživjela kada je to skužila!

Ponavljam jedino to kako taj famozni "veliki brat" nije "veliki brat" već organizirani kriminalci koji nikoga ne poštuju i spremni su na sve samo da održe svoje pozicije. Na to su spremni jer im je to izvor bogatstva, bogatstvo koje nsiu u stanju sami zaraditi poštenim radom ili pametnim radom... već isključivo kroz organiziran kriminal.. te imaju na raspolaganje sve što je pod njihovom kontrolom....
To nije nikakva urota ili bajka... ili roman.. ili James Bond svenarij... to je naša realnost!

Jakša
"volim svoje i poštujem tuđe"
http://www.youtube.com/watch?v=OkO8qa3V5gg

Obrisan

Tko je glasao

Hehehe baš mi je zabavno

Hehehe baš mi je zabavno činiti neke stvari i znati da on gleda :)))))
zacijelo dečki uživaju u svom poslu :)))) samo, znaš što im je glavni problem, što o tome brbljaju pred ženama doma, pa stvari ponekad iscure i tamo gdje ne treba, jer su im žene lajave.

My Soul

Tko je glasao

A je li normalno čekati?

A je li normalno čekati? Ako je Josipović prije par dana poslao dramatičnu poruku institucijama i javnosti da će nas korupcija uništiti, što čeka s akcijom? Nije li riječ o prevarantskom potezu na tragu predizbornih obećanja, ali bez stvarne odluke da se bilo što poduzme? Josipović je živi primjer koruptivne hrvatske prakse: svi pizde kvake o borbi, osniva se mali milion nacionalnih Uskoka, ali sve s idejom da se razmrvi odgovornost intitucija i da nitko nikome ništa ne može dokazati. A ako se i dokaže, tada se dokazi ignoriraju, a povjerenje poklanja- mafiji.

Naivno je čekati godinu dana da bismo vidjeli činjenice. Tko hoće, može ih jasno vidjeti i sada. Predsjednik je šansu već prokockao. Načinom razmišljanja.

Tko je glasao

Ako u borbu protiv korupcije

Ako u borbu protiv korupcije bude išao s Karamarkovim kumom Faberom i Karamarkom, onda će to biti čista prevara glasača, a tiha voda će postat ponornica ;)

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Tko je glasao

Mali dodatak, kako stvari

Mali dodatak, kako stvari stoje Bajić ostaje. Samim time šansa da se Jaca riješi Karamarka vrlo je mala.

Tko je glasao

Ali kao što kaže

Ali kao što kaže predsjednik Josipović: klima se promijenila. Bandić nije u SDP-u, pa je USKOK mogao dići optužnicu protiv ujaka njegove žene, a sad bi se i Rađenović mogao natjecati za mjesto šefa zagrebačkog SDP-a. Možda mu se žrtvovanje za stranku isplati.

Bajić je ionako kadar SDP-a. To što su zadnji put glasali protiv njegova izviješća bilo je samo radi pritiska, da pokažu da su protiv korupcije.
Iako su Bajić i Karamarko sudjelovali zajednički u nekim prljavima rabotama (slučaj Gotovina meni najpoznatija) njih dvojica ipak nisu povezana pupčanom vrpcom. Bajić je mnogo pametniji i fleksibilniji.

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Tko je glasao

Bajić je mnogo pametniji i

Bajić je mnogo pametniji i fleksibilniji.
.. a da nije možda ucjenjeniji?

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. monoKracija hoće li ugroziti RH? od aluzija komentara 0
  2. Prosvjed branitelja - apdejt od Weteran komentara 48
  3. Ministarstvo branitelja hitno preimenovati i reformirati od Argus komentara 35
  4. Je li Hrvatska spremna za još jedan građanski rat? od Feniks komentara 39
  5. Verbalni terorist Nenad Stazić napada 100-postotne invalide od vkrsnik komentara 3
  6. Trebaju li političkoj stranci neaktivni članovi? od Zoran Oštrić komentara 0
  7. Medijsko to jest Sveučilište Sjever na entu od bosancero komentara 0
  8. Zašto sam za zabranu zajedničkih lista na izborima (a protiv referenduma) od Zoran Oštrić komentara 10
  9. HDZ nakon Siska hoće li osvojiti RH? od aluzija komentara 3
  10. Vargate od Weteran komentara 16
  11. Kukuriku koalicija sigurno plovi prema debaklu od vkrsnik komentara 66
  12. ona i mi od aluzija komentara 0
  13. Kapital i rad, tržište i država (povodom intervjua s Antunom Vujićem) od Zoran Oštrić komentara 7
  14. Invalidi u minskom polju od timashine komentara 87
  15. Opereta "Invalid je invalid" protiv HRVI, ali i svih branitelja i protiv RH od ppetra komentara 66
  16. Ekonomska sloboda u svijetu od Tko je John Galt komentara 9
  17. Hrestomatija veleizdaje od MKn komentara 59
  18. Ograničenje prava glasa? Ne, ali potiče na razmišljanje od Zoran Oštrić komentara 8
  19. Slon u staklarni ili diskriminacija od boltek komentara 142
  20. Možda im nije jasno, da HRVI ne žele više promatrati uništavanje države koju su stvarali? od ppetra komentara 39
  21. O budućnosti europske energetike u Brislu i Londonu od Zoran Oštrić komentara 3
  22. Prosvjed branitelja od Weteran komentara 207
  23. Prigovor savjesti, kvalitativno i figurativno od lunoprof komentara 75
  24. Dignitet i percepcija od StarPil komentara 23
  25. Tko gnoji hrvatski meinstream fašizmom od sjenka komentara 34

Preporučeni dnevnici

Tko je online

  • Argus
  • bet
  • Bigulica
  • bube
  • Elnino
  • Laganini
  • leddevet
  • ppetra

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 8
  • Gostiju: 24

Novi korisnici

  • win64
  • Damtiplesku
  • Laganini
  • jeffrey
  • Turist s razlogom