Tagovi

HDZ županjski gradonačelnik Ćelo i lažna uporabna za vrtić-a gdje je lova

Kako je sv.Davor Miličević-Ćelo krivotvorio dokumente za uporabnu dozvolu za vrtić Maslačak
Prije čitanja ovog teksta molio bih Zdravka Domazet, sv.Davora Miličević-Ćelu da udobno sjednu pripreme čašu vode i kocku šećera jer će im sigurno pozliti , posebno što žive u uvjerenju da su svi dokumenti napravljeni u skladu sa zakonom i da sigurno nema u tom dijelu nikakve greške. Što je uvjerenje veće biti će veće i razočarenje. Imali ste dva dana da ukradete dokumentaciju iz urbanizma u Županji, da zapalite arhivu ili bilo što učinite – ako niste ništa , žao mi je.
Da bi svima ova operacija Davora Miličević –Ćele bila jasnija početi ću od početka, od pisanja ponude Z.O. Stil Županja za dogradnju vrtića Maslačak.
U uvjetima natječaja Z.O. Stil trebao je imati jednog diplomiranog inženjera građevine kako on to nije imao to sam riješio na način da je potpisan Ugovor o poslovno tehničkoj suradnji br.01-08/2007 između poduzeća „Lacić-Marić“ d.o.o. i Z.O.Stil oba iz Županje. Ugovor je potpisan 28.05.2007. i omogućuje poduzeću Lacić-Marić d.o.o. da imenuje glavnog inženjera gradilišta na dogradnji vrtića Masalačak. Imenovan je ____________dipl.ing.građ.
Ponudu za građevinske i obrtničke radove napisao sam sam kao i vodovod, kanalizaciju i PP zaštitu a elektro radove na osnovu ponuda Čop-a i Elektromarka , a ponudu za grijanje , plin i ventilaciju sastavio je direktor firme Lacić-Marić _____________. Odmah po otvaranju natječaja dobili smo informaciju tko je sve otkupio natječajnu dokumentaciju Čvor Vinkovci,Fenix Sl.Brod i Stil Županja.
U isto vrijeme završavala se zgrada za branitelje u naselju virovi u Županji i u toj investiciji Županjske firme: Zovik , Lacić-Marić , zadruga Županjac, moler Ivo Lovrić izvodili su pojedine radove i imali su problema oko naplate potraživanja od Fenixa. Vlasnik firme Zovik išao je i kod gradonačelnika sv.Davora Miličević po pomoć koju je ovaj i obećao ( obećanje ludom radovanje) . O cijeloj ovoj situaciji bilo je nekoliko novinskih napisa ali bez uspjeha – navedene firme ni do danas nisu dobile zarađeni novac a radovi su naplaćeni od MORH-a 5 900 000, a svim izvođačima do današnjeg dana isplaćeno je cca 3 000 000.Sv.Davor Miličević obećao je pomoć međutim kad su se podjelili ključevi i izdana uporabna dozvola sve se zaboravilo. Morati ću se ponovno umiješati u ovaj slučaj i ljudima naplatiti te novce ali to nije tema.
Zbog svih ružnih prozivanja Fenixa po medijima sv.Davor Miličević je razgovarao s Fenixom i tražio da ne sudjeluju na natječaju, tj. pokazao je da nisu dobro došli. Četiri dana prije završetka natječaja dobio sam informaciju iz Fenixa da oni neće više ništa nuditi u Županji i Slavoniji uopće, imaju dosta posla u Zadru i drugim gradovima.
Zbog izuzetno dobrih odnosa Zdravka Domazet s vlasnicima i direktorom Čvora Vinkovci brzo je dogovoreno da nam daju uslužnu ponudu, uz uvjet da se većina materijala kupi kod njih, na što smo pristali, naravno. Podatak da imamo uslužnu ponudu morali smo kriti od potencijalnih kooperanata da nam ne nabijaju cijene. Na ovaj način dobili smo cca 25% veću cijenu za radove od cijena koje je sa Fenixom ugovorila zadruga Županjac, a upravo zbog dobro ugovorenih cijena Fenix je vrlo brzo „ uništio“ zadrugu Županjac i u posao uveo druge kooperante po još nižim cijenama. Ja sam napravio kompletnu tehničku pripremu Zdravko Domazet je popunio potrebne obrasce i predao ponudu. Nekako smo uspijeli dobiti posao na javnom natječaju za dogradnju vrtića Maslačak. Sv. Davor Miličević-Ćelo nam je tj. Zdravku Domazet uredno čestitao što smo u jakoj konkurenciji dobili veliki posao.
U uvjetima natječaja je pisalo da je plaćanje kroz tri godine i dati su neki postoci. Međutim nije pisalo da li je plaćanje na početku ili kraju godine i taj problem smo riješili na slijedeći način : ako uzmemo novce iz banke to košta cca 8-10% a kako imamo prostora u ponudi cca 25% dovoljno je ponudi sv.Davoru Miličević-Ćeli 5% i on će odraditi sve što treba i pomoći će nam u dobivanju i drugih radova koje grad planira raditi. ( da li su dogovori ispoštovani - 17 000 000 kuna prošle godine -to vidite prema radovima . a koje domaće firme mogu raditi a koje ne mogu o tome ćemo napisati poseban tekst ). Po dogovoru o načinu plaćanja, a kako nismo imali sredstva za materijal dogovoreno je sa Čvorom Vinkovci ,u skladu s dogovorom oko uslužne ponude, da potreban materijal dobijemo prema potrebi a da platimo do kraja godine u skladu s javnim dogovorom s gradom Županja. Ja sam sastavio specifikaciju materijala koji je naručen u Čvoru i dao dinamike nabave.
U skladu s Ugovorom o poslovno tehničkoj suradnji s firmom Lacić-Marić imenovan je _______________ dipl.ing.građ. za glavnog inženjera gradilišta Rješenjem o imenovanju br. 01-08/2007.od 01.kolovoza 2007. Zdravko Domazet je to Rješenje zajedno s Ugovorom odneo sv.Davoru Miličević-Ćeli koji je kao investitor morao prijaviti gradilište i početak radova na gradilištu.Što je ovaj i učinio.
Ja sam svako jutro dolazio na gradilište i stvarno vodio struku na gradilištu a Domazetovi poslovođe su vodili radnike, ja nisam imao s radnicima ništa. Kako u to vrijeme Domazet nije imao dovoljno radnika pokušali smo, bezuspješno , posao prodati drugima ali nismo naši slobodnu ekipu.Glavni nadzorni inženjer _________________dipl.ing.arh. koji je bio i projektant tražio je da sve kontakte vodi preko stvarnog šefa gradilišta _________________dipl.ing.građ. Tada sam tražio da Domazet dogovori s ___________ dipl.ing.građ. financijski dio tog aranžmana kako bi se radovi nesmetano odvijali. Zdravko Domazet je tada ponudio , bez mog znanja, ________________dipl.ing.građ. da prekine samnom suradnju i pređe kod njega raditi za plaću od 7 000 kuna što je _______________dipl.ing.građ. zbog mene i odbio. Ja i _____________dipl.ing.građ odneli smo i prvu građevinsku knjigu kod nadzora ______________ dipl.ing.arh na pregled i potpis da bi Zdravko Domazet mogao fakturirati gradu Županja i naplatiti bar nešto ( da li je plaćeno – ne sjećam se). Kad je Zdravko Domazet posao oko grijanja dao svom prijatelju koji je tek otvorio obrt __________________ a da prethodno nije ni pitao za ponudu ili da li ima interes za posao direktora poduzeća Lacić-Marić , na pitanje direktora Lacić-Marić zašto ga nije ni pitao za posao ( a dogovorili su nekakvu kompenzaciju) slijedio je odgovor da se ja i šef gradlišta ____________dipl.ing.građ. nismo dovoljno borili kod Zdravka Domazet da bi on taj posao dao Lacić-Marić umjesto svom prijatelju ______________, tada mi je i šef gradilišta ___________________ dipl.ing.građ. priznao da ima stalne ponude da pređe raditi u Stil. Očito im više nisam trebao.
17. listopada 2007. poslao sam u ime firme Lacić-Marić Raskid ugovora o poslovno tehničkoj suradnji i povukao Rješenje o imenovanju glavnog inženjera gradilišta, o čemu je pismenim putem i usmeno obaviješten i glavni nadzorni inženjer _____________ dipl.ing.arh. Više se nisam pojavio na tom gradilištu, kao ni prvi šef gradilišta ______________ dipl.ing.građ.
Pusti sam ih da nesmetano rade, da me zaborave, i čekao i dočekao da pogriješe.
Protivno Ugovoru o građenju između grada Županja i Stil Županja kojim predviđa gradnju do rujna 2008. i plaćanje u postocima 40% 2007, 30% 2008 i 30% 2009 ili tako nekako ( nisam siguran u postotke), grad je sve radove platio do kraja 2008. godine bez obzira što radovi ni u vrijeme plaćanja nisu bili gotovi tj. dio radova je plaćen unprijed. Ovo je napravljeno iz razloga naprijed navedenog a pomoć u realizaciji ovog dala je i Državna revizija koja je pregledavajući poslovanje grada utvrdila da je ugovaranje radova kroz plaćanje u tri godine praktično uzimanje kredita od privatne tvrtke, a ne bankarske institucije, a to po našim zakonima nije dozvoljeno. Da bi se izbjegla situacija da u gradu Županja mora biti postavljen povjerenik vlade RH sv.Davor Miličević pod hitno je prodao nekoliko parcela Sladorani ( u kojoj je slučajno predsjednik nadzornog odbora) i to u dva navrata prvo 11ha za 2 000 000 kuna, drugi put 20 ha za neka 4 000 000 i još je grad digao kredit od 12 000 000 i prije kraja 2008. god. protivno Ugovoru o gradnji na štetu grada Županja ( jer nije tražio diskont za plaćanje unaprijed) isplatio sve radove. Poslije nove 2009. još je formalno gradsko poglavarstvo prihvatilo ponudu za naknadne radove bez i jednog pitanja, to se u Županji još nije dogodilo, a članovi poglavarstva glavu dolje ,ruka gore i prođe prijedlog Ćele- svaka čast poglavarstvu na hrabrosti, nisu smjeli ništa pitat.
Po završetku radova organiziran je tehnički pregled i dobivena je uporabna dozvola i to je proslavljeno sjednicom gradskog poglavarstva i sjednicom vijeća i donesena je odluka o strateškom planiranju za posao stoljeća.
Tek sada dolazimo do priče koju čekam od 17.listopada 2007.godine. Sada ćemo analizirati na osnovu koje i kakve dokumentacije je napisana uporabna dozvola.
Prema Zakonu o gradnji zahtjev za tehnički preglčed i izdavanje uporabne dozvole podnosi investitor tj. grad Županja a u ime grada odgovorna osoba gradonačelnik sv.Davor Miličević – Ćelo.
Glavni izvođač radova Stil Županja dostavio je svoju dokumentaciju gradu Županja a između ostalog i dokumente :
- građevinski dnevnik koji je potpisan od 01.kolovoza do 17.listopada od strane prvog šefa gradilišta ___________dipl.ing.građ., međutim akteri su odlučili zaboraviti na njega i napraviti druge dokumente.Tako je drugi šef gradilišta ______________dipl.ing.građ potpisao dnevnike i u vrijeme kada je šef gradilišta bio prvi šef, tj. ovjerio je lažni sadržaj te su time građevinski dnevnici – KRIVOTVORINA
- Rješenje o imenovanju inženjera gradilišta za građevinske radove, ono koje je predano za ishođenje uporabne dozvole također pokriva i period od 01.08.2007. – 17.10.2007. tj. u periodu kada je na snazi bilo Rješenje o imenovanju koje je napisalo poduzeće Lacić-Marić. Time rješenje koje je predano za ishođenje uporabne sadrži lažni sadržaj i ono je – KRIVOTVORINA
- Rješenje o imenovanju glavnog inženjera gradilišta zbog istih navoda je – KRIVOTVORINA
-Pisana izjava izvođača građevinskih radova, koja je ovjerena od strane ____________ dipl.ing.građ. takođe pokriva period kada je šef gradilišta bio prvi šef ______________ dipl.ing.građ. i nikako potpisnik Pisane izjave izvođača građevinskih radova nije mogao potpisati da je on vodio gradilište u vrijeme od 01.08.2007. – 17.10.2007. Dakle potpisnik Pisane izjave izvođača građevinskih radova potpisao je lažni sadržaj te je i ovaj dokument - KRIVOTVORINA
-Pisana izjava glavnog izvođača radova, obzirom da sadrži sve podatke kao i pisana izjava izvođača građevinskih radova i njen potpisnik potpisao je lažan sadržaj i taj dokument je – KRIVOTVORINA
-Pisana izjava glavnog nadzornog inženjera ______________dipl.ing.arh kada navodi sudionike u dogradnji vrtića ne spominje prvog šefa gradilišta 01.08.2007.-17.10.2007. te i ona time sadrži lažan sadržaj koji je ovjerio ovlašteni inženjer _______________dipl.ing.arh. i taj dokument je –KRIVOTVORINA
-Pisana izjava nadzornog inženjera građevinskih radova je iz istog razloga –KRIVOTVORINA
I svi drugi dokumenti koji isključuju sudjelovanje prvog šefa gradilišta u periodu od 01.08.2007 – 17.10.2007. a trebali bi to zbog svoje vjerodostojnosti sadržavati taj podatak su dokumenti lažnog sadržaja – KRIVOTVORINE.
Gradonačelnik sv.Davor Miličević –Ćelo i pročelnik za graditeljstvo i urbanizam takođe pravnik preuzeli su dokumentaciju od glavnog izvođača i glavnog projektanta i iako su znali da sadrže lažne i krivotvorene dokumente nisu tražili njihovu dopunu ili izmjenu da bi oni postali pravovaljani već su ih predali zajedno sa zahtjevom za izdavanje uporabne dozvole i tehnički pregled uredu za urbanizam koji je povjerovao u vjerodostojnost predočene dokumentacije i na osnovu nje poslije provedenog tehničkog pregleda i izdao Uporabnu dozvolu.
Pored dokumenata koje ja imam gdje se sve mogu provjeriti i moji dokumenti :
- ured za urbanizam – dokumenti na osnovu kojih je izdana uporabna dozvola
-grad Županja – natječajna dokumentacija Stil za dogradnju vrtića
-građevinska inspekcija i inspekcija rada – prijava gradilišta
-Lacić-Marić – ugovori, rješenja
A samo je trebalo _______________ dipl.ing.građ. platiti njegov angažman u periodu od 01.08.2007. – 17.10.2007. i on bi bez riječi potpisao potrebne izjaje izvođača i ne bi bilo potrebe lažirati i krivotvoriti dokumente – prodali su se za sitne novce da dokažu svoju moć.
U Japanu bi za ovakav propust ,a gdje namjeru da se otkrije, gradonačelnik izvršio ritualno samoubojstvo – harakiri , a naš će reći da su to sve gluposti i da nije njegova razina odgovarati na takve tekstove.
Nisam siguran da će tako misliti i u Policiji, USKOK-u , DORH-u.
Imena namjerno nisam napisao jer novinar Večernjeg lista upravo istražuje moje navode i mora i on imati nešto za raditi a ako ne uspije za koji dan ću dopisati i imena koja u ovom slučaju i nisu presudna jer ljudi koji su potpisali lažne dokumenta ne sudjeluju u financijskom lopovluku u ovoj investiciji.
Ćelo često govori da su radove na izgradnji vrtića radile domaće tvrtke i da će se on zalagati da tako bude i u budućnosti e pa da vidimo odakle su tvrtke koje su radile na vrtiću
- elektro radovi - Čop Cerna
-limarski i bravarski radovi - Kajfeš Bošnjaci
-Molerski radovi – Štitarac Štitar (Markić)
-grijanje voda i kanalizacija – Jagarinac Županja
-keramika – Želja Gradište
-materijal – Čvor Vinkovci
Kako mi se čini Ćelo ima namjeru anektirati veći dio bivše općine Županja, svaka čast.
A o ostalim biserima gradonačelnika poduzetnika koji je zaboravio sebi otvoriti poduzeće moći ćete čitati u slijedećim tekstovima koje ću uskoro objaviti :
-sv.Davor Miličević-Ćelo i građevinska mafija ( tko može raditi u Županji i na koji način a tko ne može i zašto kvadrat stana u Županji košta 1000 eura a gradnja 350-400 eura – zahvaljujući Ćeli)
-sv.Davor Miličević-Ćelo i Sladorana ( kako je ukradeno 80 000 000 kuna i kada će Sladorana biti zatvorena –zahvaljujući Ćeli )
-Županja sv.Davora Miličević –Ćele –VINKOVAČKA KOLONIJA ( gdje su završili novci od 150 000 000 kuna investicija u gradu Županja –Zahvaljujući Ćeli)
-Program i lista sv.Davora Miličević-Ćele ( tko i zašto podržava Ćelu)

U Županji 30.ožujka 2009.

URED DRŽAVNE UPRAVE U VSŽ
Služba za prostorno uređenje ,graditeljstvo
ispostava Županja

Z A H T J E V
za poništenje uporabne dozvole

Po završenom tehničkom pregledu izdali ste uporabnu dozvolu za dječiji vrtić „Maslačak“ u Županji prema građevinskoj dozvoli :
klasa UP-I-361-03/05-01/144
Ur. broj 2196 – 03/2-03-05-8
od 19. prosinca 2005. god.
Dana 01.08.2007. god. grad Županja prijavio je kod Vas početak radova na dogradnji vrtića u skladu s Vašom građevinskom dozvolom u prilogu su Vam dostavili :
- Ugovor o poslovno tehničkoj suradnji između Z.O. Stil Županja i „Lacić-Marić“ d.o.o. iz Županje br. 01-08/2007
- Rješenje o imenovanju glavnog inženjera gradilišta izdanog od firme „Lacić-Marić“d.o.o. iz Županje br. 01-08/2007 od 01.kolovoza 2007. godine kojim je Zdenko Dević dipl.ing.građ. imenovan glavnim inženjerom gradilišta na predmetnom objektu
- Ugovor o gradnji između grada Županja i Z.O. Stil
Sukladno Vašoj građevinskoj dozvoli ista dokumentacija je predana i građevinskoj inspekciji i inspekciji zaštite na radu.
Predmetni Ugovor o poslovno tehničkoj suradnji i Rješenje o imenovanju glavnog inženjera gradilišta vrijedili su do 17.10.2007. godine kada je poduzeće „Lacić-Marić“ d.o.o. zbog nepošivanja ugovora od strane Z.O.Stil taj ugovor jednostrano raskinulo i povuklo Rješenje o imenovanju glavnog inženjera gradilišta.Obavijest o raskidu istog dana dostavljena je Z.O.Stil i glavnom nadzornom inženjeru gosp. Vladimiru Šteklu , a sada i Vama u prilogu.
Sve odgovorne osobe počev od grada Županja koji je podneo Zahtjev za tehnički pregled i izdavanje uporabne dozvole za vrtić Maslačak , pa glavni nazorni inženjer Vladimir Štekl dipl.ing.arh. , kao i glavni izvođač radova Z.O.Stil dostavili su Vam dokumentaciju koja ne sadrži podatak da je od 01.08.2007 – 17.10.2007 glavni inženjer gradilišta bio Zdenko Dević dipl.ing.građ. te je slijedom toga sva dokumentacija koju nije potpisao gosp.Zdenko Dević dipl.ing.građ. a trebao ju je potpisati kao glasvni inženjer gradilišta u tom periodu nevjerodostojna, a ako ju je netko drugi potpisao umjesto njega tada je i lažna – tj. KRIVOTVORINA
Zahtjevam da poslije pregleda dokumentacije u Vašem arhivu ( prijava početka radova) temeljem ovog zahtjeva i Zakon o gradnji i Zakon o upravnom postupku poništite izdanu uporabnu dozvolu te naložite investitoru da dostavi vjerodostojnu dokumentaciju potrebnu za ishođenje uporabne dozvole.
Ukoliko to ne učinite u zakonskom roku ( 30 dana) ili iskoristite bilo koju mogućnost za razvlačenje ovog postupka ( dodatna pojašnjenja, dopune i sl) ili ne učinite ništa po ovom zahtjevu tada ću protiv svih umješanih u ovaj postupak pokrenuti i kazneni postupak zbog krivotvorenja dokumentacije. Medije sam već obavijestio o ovom postupku ,a obavijestiti ću, ako bude potrebno, i nadležno ministarstvo.
U Županji 30.ožujka 2007.god.

Komentari

ZA ACINUMA,ILIJU,TIKVIĆA

ZA ACINUMA,ILIJU,TIKVIĆA ITD -KRAJNJE JE VRIJEME DA SE ZABRINEŠ ZA SVOJE PONAŠANJE I PISANJE.SVE OVO VODI LUDILU I TVOJA JEDINA BUDUĆNOST JE VRAPČE.

Tko je glasao

Čestitam Bio si vidovit ,

Čestitam
Bio si vidovit , upravo sam kupio parcelu u Zagrebu k.o. Gornje Vrapče i slijedećih 2 godine ću često biti u Vrapču.

Tko je glasao

Hvala na lijepim željama.

Hvala na lijepim željama. Nije mi jasno gdje si se ti pronašao u mojim tekstovima. Napišite svoju istinu, zar je to tako teško. Čemu nervoza.
Pravi tekstovi tek slijede :
-sv.Davor Miličević i građevinska mafija ( tko može raditi u Županji i na koji način a tko ne može i zašto kvadrat stana u Županji košta 1000 eura a gradnja 350-400 eura – zahvaljujući Davoru)
-sv.Davor Miličević i Sladorana ( kako je ukradeno 80 000 000 kuna i kada će Sladorana biti zatvorena –zahvaljujući Davoru )
-Županja sv.Davora Miličević –vinkovačka kolonija ( gdje su završili novci od 150 000 000 kuna investicija u gradu Županja –Zahvaljujući Davoru
-Program i lista sv.Davora Miličević ( tko i zašto podržava Davora)
Samo zbog ZAGORA sam izbacio Ćelo da se ne čudite.

Tko je glasao

G.HECTOR ako niste

G.HECTOR ako niste primjetili, napominjem: acinum je gradonačelnika nazvao "ćelo"što njie na elementarnoj razini pristojnosti.Skrećem pozornost kako isto tako Vi "znate"da je budućnost acinuma u vrapču.
Razmatrate li mogućnost kako Vas se poistovjećuje s acinumom.

ZAGOR

Tko je glasao

Dakle polako češ doći do

Dakle polako češ doći do toga da tebi u konačnici nije stalo do toga dali je netko ili netki napravio to za što ih optužuješ , več si samo ljut šta si po tvojim navodima ostao izigran i nisi i ti uhvatio navodnu pinku , jer da jesi sumnjam da bi se išta pisalo i pričalo o ovome ili bilo čemu drugome . Ako je ikakva pinka uopće i postojala , nevidim da se baš Davor i ekipa koju prozivaš guši u lovi . A i ono "ćelo" nije baš neki nadimak ili bilo što za zvati nekoga , vjerujem da se ni ti nebi osječao ugodno kad bi te netko posprdno zvao . A što je naš plemeniti general Ljubo Česić Rojs izjavio prije par godina ( 4 čini mi se ) Ljudi ko je jamio jamio je . Biznis i politika idu oduvijek skupa od kako je svijeta i vijeka , ma tko bio na vlasti , svakom se nađe u životu neka crna mrlja , svakog se može klevetati i optuživati , ali ................. Neka prvi baci kamen tko nije kriv .

Tko je glasao

Ako sam dobro razumio tvoj

Ako sam dobro razumio tvoj komentar ti kažeš šta ima veze ako su malo jamili,to je normalno kad si gradonačelnik, možda nisu onoliko koliko sam ja napisao ali svatko ima neku mrlju. Da li ti to njih braniš ili kudiš.Mislim da će te oni zamoliti da ih ne braniš više.

Tko je glasao

predizborni trik,koji nece

predizborni trik,koji nece uroditi plodom.ovaj koji pise ocito ima interes,a vjerovatno ga placaju.sramota.kako te nije stid,neznam kud to sve vodi,sto zelis pred izbore prikazat.....imas jako velik interes u svemu ovom.nitko nije kriv dok mu se krivnja nedokaze.tvoje nebuloze nigdi nevode,u sto ces se ubrzo uvjerit!

Tko je glasao

Nisu trebali završiti

Nisu trebali završiti zgradu pred izbore pa ne bi bilo ni priče, ne bih imao što napisati. Ja bih se stidio, ali mi moraš napisati zbog čega, šta nije istina od onog što sam napisao. Molim te ispavi činjenice ,ako nije tako kako sam ja napisao ti napiši kako je. Napiši šta je istina na vrtiću ali i neke dokumente moraš reći. Ako ne uspijete Vi mene u zatvor ja ću Vas sigurno.

Tko je glasao

ovakve svinjarije nisam jos

ovakve svinjarije nisam jos vidio.ocigledno se radi o mazanju očiju javnosti pred lokalne izbore.to se moglo puno ranije objavit,naime ovi događaji su bili davno....mišljenja sam da je hdz u županji preejak pa ih se mora oblatit na bilo kakav nacin i to normalno pred izbore.dotični koji pise ove tekstove očito pati od manjka paznje pa je prisiljen na ovakav nacin ukazati na sebe,sigurno da ima neki interes od ovoga svega i da ga netko placa da pise.....sve sto je iznjeo je samo slovo na papiru,tvrdi da ima dokaze,ma ima figu.procitajte sve tekstove koje je doticni napisao,na kraju svega govori da SE GLAS NA IZBORIMA DA SUPROTNOJ STRANI,ZNACI POTICE IH DA NEGLESAJU ZA HDZ.....misljenja sam da je ovo vrlo nekorektan nacin pridobivanja glasova pred izbore!nacin na koji doticni zeli prikazati gradonacelnika milicevica je krajnje nekorektan i usudio bih se reci da granici sa zdravim razumom.moglo se je to davno rijesiti i na drugi nacin,naravno.ovo je krajnje nekorektni istup-mediji,ustvari tu i jedino moze dici prasinu.znate onu staru-za dobrim konjem se uvijek dize prasina! (nikoga nebranim,nisam u nikakvoj stranci,niti glasam na izborima)

Tko je glasao

Slažem se s tobom

Slažem se s tobom svinjarija u režiji Ćele i njegovog građevinca - sramota i za grad Županja .Stvarno ne razumijem zašto Vas je i anonimno sramota priznati da ste u HDZ-u, nije to nešto ali nije ni sramota. Nisam niti jednu ružnu riječ o HDZ-u napisao ,niti rekao, zato ne razumijem Vašu potrebu da branite HDZ. Ova tema se pojavljuje pred izbore zato što su prozvana gospoda tek sada u želji da se pohvale pred građanima završili objekt. Kad si nezavisan i ne stranački što ne pitaš ili ne provjeriš zašto su krivotvorili dokumentaciju a nisu morali, bilo je dovoljno pozvati Zdenka Dević i platiti mu njegov rad 2,5 mjeseca i čovjek bi bez riječi potpisao potrebnu dokumentaciju i cijelog ovog teksta ne bi bilo. Zloupotrijebili su moje znanje i prevarili Zdenka Dević i zato moraju nastradati ili bih im trebao pljeskati. Uporabna je postala pravomoćna prije 15 dana što i nije tako davno i nastala je na osnovu lažnih i krivotvorenih papira a to ne želiš komentirati ili nije bitno.

Tko je glasao

ZNAČI TEBI SU PARE IZMAKLE

ZNAČI TEBI SU PARE IZMAKLE OD GRAĐEVINACA P'A SADA TUŽIŠ GRADONAČELNIKA

Tko je glasao

Morati ćeš ponovno

Morati ćeš ponovno pročitati tekst. Građevinac i gradonačelnik zajedno su odlučili da im više ne trebam pa su pored mene prevarili i druge ljude a da se ne bi ponizili ili oni bar tako misle došli su u iskušenje da krivotvore dokumenta za tehnički pregled. Ja ih na to nisam natjerao, a nisam im to ni savjetovao sami su učinili budalaštinu bez ikakve potrebe.
Varati ljude koji ti čine dobro veliki je grijeh i kad tad dođe kazna, ili bi im ti na mom mjestu pljeskao i divio se njihovim ostvarenjima. Šta bi im ti rekao ili učinio da su s tobom tako postupili. Šta sam trebao učiniti.

Tko je glasao

Gospodine Tik-(vane), za ove

Gospodine Tik-(vane), za ove sve tvrtke koje si napisao da nisu domaće uredno plaćaju porez u poreznu upravu Zanzibar, a ne u PU Županja...

Glupane

Tko je glasao

Danijele_m porez se ne

Danijele_m porez se ne plaća u PU Županja. PU Županja samo vrši kontrolu obračuna i naplate poreza i ništa više.Porez na dohodak obrta i porez na dohodak iz plaća radnika ide u njihove općine a ne u proračun grada Županja. A poduzeća porez na dobit uplaćuju u proračun RH tako da od plaćenog poreza ovih poduzeća i obrta niti jedna kuna nije završila u proračunu grada Županje, ako si ikada platio koju kunu poreza to bi trebao znati , a ne pisati gluposti. Ako sam dobro razumio to je tvoja jedina primjedba na moj tekst - šta li ćeš tek Ćeli napisat za ostali dio teksta.

Tko je glasao

Prvo se moram ispričati

Prvo se moram ispričati zbog toga što sam napisao da porez uplaćuju u PU Županju, krivo sam se izrazio... No prvenstveno sam se želio osvrnuti na izjavu:

"Ćelo često govori da su radove na izgradnji vrtića radile domaće tvrtke i da će se on zalagati da tako bude i u budućnosti e pa da vidimo odakle su tvrtke koje su radile na vrtiću"...

Nije da sad branim gradonačelnika (za to što je napravio ide se u zatvor), samo mi nije jasno da sve one tvrtke koje su navedene nisu "domaće" tj. da su iz druge države. Ako ste mislili na "domaće" kao da su iz Županje, pa to je već apsurd i glupost koju može pomisliti i napisati "veliki patriota". Sve navedene tvrtke su iz okolice Županje ili Vinkovaca, stoga ne vidim zašto ih smatramo "tuđima" (kao da u Županji imate tvrtke koje bi mogle kvalitetno odraditi posao)... Još nešto, tvrtka koja je radila keramiku na vrtiću uopće nije ta koja je navedena, stoga ne bi bilo na odmet ponekad i provjeriti informacije....

Tko je glasao

Danijele_m Pored gradnje

Danijele_m
Pored gradnje infrastrukture osnovna zadaća lokalne uprave je da stvori mogućnosti da nastanu kvalitetne i jake firme, ako smo ih imali 1998 god. zašto ih nemamo danas.
od 150 000 000 kuna 120 su napravile firme iz Vinkovaca i Osijeka a u onih 30 su i sve domaće zajedno s onima iz okolice. U isto to vrijeme niti jedna firma iz Županje ili bliže okolice nije dobila niti 1 kunu iz proračuna Vinkovaca. Ja sam napisao puno ponuda za javnu nabavu i kad god bi prošli na njihovom tenderu on bio poništen i dobijemo privatnu poruku da će ga poništavati sve dok dajemo takve cijene. Na ozbiljnijem tenderu to košta sa garancijama 7-8 i više tisuća kuna. Poslije nekoliko slučajeva odustaneš, ne vrijedi ni nuditi.
Od svih uplaćenih poreza na dohodak obrtnika i poreza na dohodak iz plaća 52% se vraća u općinu ili grad u kojoj je sjedište obrta ili radnik ima boravište.
O ovoj temi ću ubrzo objaviti novi tekst pa bi volio da se javiš sa komentarom.

Tko je glasao

Kakve gluposti

Kakve gluposti pises.....
Očito nemas pametnijeg posla pa obmaljuješ javnost,skrećeš pozornost na sebe.....
Ako si se htio iskazati trebo si sve predati na policiju,odvjetništvo.....
Naravno nemaš muda jer pišeš laži u svrhu izbora.neznam samo koja bi trebala biti u budućnost tvoja fotelja u gradu....
Evo ti DVIJE pametnije teme koje obradi za ljedeci svoj tekst:
1.Kako je Cegledi zaposlio svoju ženu u šumariji !
2.Kako je Šarić šverco cipele sa koridora za svoje trgovine !
MISLIM DA JAVNOST IMA PRAVO ZNATI TKO SU BUDUĆI UGUZATORI U GRADSKE FOTELJE (NAJVIŠE FOTELJE)

Znaš i sam da Davoru nemožeš ništa!Upssss hmmmm ma možeš samo jednu stvar-MOŽEŠ MU KLEKNIT I POPUŠIT KURAC !

Tko je glasao

Čemu žurba i čemu

Čemu žurba i čemu nervoza
Doći će i policija na red i odvjetništvo. Prvo moram dobiti ili ne dobiti odgovor iz urbanizma ,u zakonskom roku. Kad to dobijem ide i kaznena prijava protiv svih odgovornih. Ništa se ne brini. Imam indicija i da su krivotvorili atestnu dokumentaciju konstrukcije ( betona i čelika) a ako utvrdim da je i ona lažna tada će se broj optuženih povećati.
Dok tako pišeš da nisi i ti među njima.

Tko je glasao

Samo neznam gdje ce te

Samo neznam gdje ce te tvoje"indicije"dovesti....
Vidjet cemo gdje ce tvoje ime isploviti u ovome svemu sto pises....
Jos nisi odgovorio tko te place za sve ovo sto pises?Cegledi?Šarić?Kokanović?
Ti si jedan običan ZVIŽDAĆ koji zeli privuci pozornost na sebe....
Moram priznat da si jako bezobrazan i pokvaren čovjek,da mi je samo znat tko si ufffff kad tad ce isploviti i tvoje ime!
BUDI HRABAR I RECI TKO SI?DA TE VIDIM MUDONJO!! AJDE???????
NEMOJ REC PROSETAJ SE PO GRADU,RASPITAJ SE.....JER LAŽEŠ!!!! TI SI LAŽLJIVAC !
TI UOPCE NISI ONAJ ZA KOJEG SE PRIKAZUJEŠ!!!!!
UTVORO JEDNA!

Tko je glasao

Tko plaća kampanju ?

Tko plaća kampanju ?

ZAGOR

Tko je glasao

Mogao si me pitati i tko je

Mogao si me pitati i tko je potpisao lažne dokumente za uporabnu dozvolu , mogao si nazvati i Ćelu pa pitati - to ne smiješ, mogao si otići u urbanizam pa pitati - tko i zašto je umjesto Devića potpisao sporne dokumente - nisi smio, mogao si pitat Tedu u vrtiću tko je potpisao lažne dokumente, mogao si pitat Parmaća tko je i zašto potpisao lažne dokumente , mogao si pitat i Domazeta tko i zašto je potpisao lažne dokumente, mogao si pitati Štekla tko i zašto je potpisao lažne dokumente, puno toga si mogao ali ne smiješ. A što se tvog pitanja tiče mogu ti reće HUMANITARAN RAD za sve političke stranke u gradu čak i HDZ da se riješi lopova.Sv.Davor Miličević će biti lopov u bilo kojoj političkoj stranci samo ako ima priliku

Tko je glasao

Nije da branim ikog,ali nije

Nije da branim ikog,ali nije li malo čudno da se baš pred izbore sve to
objavljuje?Ako braniš pravdu i zakon što si toliko čekao,vrijeme radnje
datiraš u 2007g. Zar ti ne pada na pamet da ostali tj.treća strana ne
sumnja kako je to obračun kod O.K.korala?. Jedino nam nije jasno tko za koga puca?

ZAGOR

Tko je glasao

Očito niste građevinske

Očito niste građevinske struke i niste baš sa zanimanjem pročitali cijeli tekst pa ću Vam pokušati skraćeno odgovoriti :
Uporabna dozvola za dječiji vrtić je dobivena prije nekih 50 dana i postala je nedavno pravomoćna. Sve dok oni nisu poslali krajem siječnja 2009. lažnu i krivotvorenu dokumentaciju nisam im ništa mogao dokazati i da oni zbog izbora nisu žurili da završe radove prije izbora ovaj moj tekst se nebi niti pojavio ne bilo materijalnih dokaza. Sada ih imam i sada ih iznosim a 2007 god. nisam ništa mogao dokazati mogao sam samo bez veze pričati - a to mi ne treba. Za sve što kažem i pišem imam dobro ovjerene dokaze i nadam se da će prozvani imati petlje da me tuže a ja ću im svakako poslati kaznene prijave.
Ja nisam ni HDZ niti SDP kao i ti ne navijam ni za jedne ima i drugih ljudi u gradu koji tako razmišljaju.
Nadam se da sam bio dovoljno jasan.

Tko je glasao

Evo,upravo se dogodilo što

Evo,upravo se dogodilo što sam pretpostavljao da će se dogoditi.
Način na koji prezentiraš problem nije sveobuhvatan,uključuješ
emocije,služiš se posprdnim nazivom(što izaziva averziju prema tebi
a, to ti mislim ne treba-time sebe izjednačavaš)Nadalje, ne primjećujem
u ovoj polemici suprotnu stranu,to bi ti trebalo biti jasno da čekaju tvoje
greške,samim tim ti marginaliziraš problem.Bilo tko i bilo što kaže, ako
je suprotno tvojem viđenju stvari,ti proglašavaš spletkom gradonačelnika.
Vidljivo je kako tražiš podršku i alibi,međutim mora ti biti jasno da gledano
sa strane nisi baš nešto puno bolji od onih koje prozivaš.Naravno vjerujem kako si u pravu što se tiče nepravilnosti koje iznosiš,ali ne ostavljaš dojam osobe koja se bori za istinu radi istine.Još nešto,
povezuješ indirektno, na jednoj strani-Bene Slavko i Lešić Micko,na
drugoj Miličević, pa nisam siguran baš da ti je Bene to odobrio i da sebe
vidi na takav način.

ZAGOR

Tko je glasao

Predpostavljam da se tvoj

Predpostavljam da se tvoj komentar odnosi na sve moje tekstove i komentare koje su većinom dali gradonačelnikovi ljudi.
Imam dovoljno godina i iskustva da me emocije ne mogu povući da pišem gluposti ili glupo reagiram. Suprotna strana ne čeka nikakvu moju reakciju jer sam ja o temi vrtića napisao što sam imao i za napisano imam dokumente. Suprotna strana nije imala strpljenja pričekati ovaj tekst već su po objavi prvog teksta o vrtiću podnijeli kaznenu prijavu protiv nepoznate osobe i ako dobro znaju tko je pisac ovih tekstova , time su oni pokazali nervozu i emocije ne ja. Nazivaju i moguće svijedoke kao i učesnike i pokušavaju ljude uvjeriti u malo drugačiju istinu , a svijedoka ima previše te im je to uzaludan trud.
Što se tiče tvog komentara da ja drugačije mišljenje proglašavam spletkom gradonačelnika , ja bih te molio da još jednom pročitaš sve komentare, niti u jednom komentaru nema nikakvog mišljenja o činjenicama koje su se dogodile već samo o tome kako se ja usuđujem tako pisati, da je to predizborna kampanja, tko to plaća i sl. izuzev komentara o porezima , koji je napisao netko tko uopće nerazumije o čemu piše - sve drugo su napadi na mene ne na činjenice iz teksta.
Ne treba meni ni podrška ni alibi za bilo što. Ja kad sam odlučio ovo napisati sam znao u što se upuštam i što će se desiti , mene se nemože uplašiti da odustanem, a dokaze imam.
Nitko pa ni ti ne pišeš što bi se trebalo dogoditi gradonačelniku i ekipi kad se utvrdi da je istina ovo što pišem.
Pišeš da ne ostavljam dojam da sam puno bolji od njih, ali i da sam puno gori od njih ja nisam gradonačelnik i ne obnašam javne dužnosti pa mi to dozvoljava da u okviru zakona budem kakav hoću, zar ne.
Što se posprdnog naziva tiče nisam ja Ćeli dao nadimak Ćelo već Ivo Grgić predsjednik HVIR-e Županja i predsjednik koordinacije udruga domovinskog rata još prije dvije-tri godine i istina nisam pitao Davora da li mu se sviđa nadimak.
Na slijedećim izborima podržati ću Slavka Benković-Beneta i baš me briga što on o tome misli i da li on to odobrava,a izbore neće dobiti sa glasovima ljudi koji podržavaju Davora.
Glavni razlog zbog kojeg ću podržati Beneta ( nemoj me opet prozvati za "posprdni" naziv) je zato što je Bene dobar čovjek i što ovaj scenario koji smo napravili sa Ćelom sigurno ne bilo mogućno napraviti s Benetom. Bene bi u sličnoj situaciji isterao Domazeta van - nema novaca za koje bi Bene prodao svoj obraz.
Prije 2-3 godine išao sam s prijateljem u Osijek i naišli smo da on nešto pogleda u neko srpsko selo Ada ili Palača ili tako nekako kod nekog djeda. Djed kad je vidi tablicu na autu pitao me poznam li Slavka Benković iz Županje koji je obnavljao nekoliko kuća u njihovom selu. Kako su u obnovi svi izvođači krali materijal i loše radili ja sam tiho rekao da ga poznam misleći da je i on nešto zbrljao ,pa bolje i ne pričati o tome. Međutim stari počme hvaliti Beneta zbog korektnog rada .Kad je djed prije početka radova rekao Benetu da on zna da se krade materijal ,po riječima djeda Bene mu je odgovorio " meni moj obraz i katolička vjera ne dozvoljavaju da kradem od svoje države jer ona ovo plaća i da oštećujem sirotinju bez obzira čiju . Sve što ti je država Hrvatska dala ja ću ti i ugraditi."
Zato ću glasati za Beneta , a pored toga nema nikakvih afera za razliku od Ćele - koji ne može napraviti niti jedan posao da ga netko ne proziva za nešto.
Što se Micka tiče (nemoj me opet prozvati za "posprdni" naziv) kad on shvati da ga je Ćelo zbog 500 000 kuna ,koje su mu trebale odmah, prevario. Zatrpati će županjski sud tužbama za štetu. Micka se ne smije varat. Mnogi su probali, a jako malo ih je uspjelo.

Tko je glasao

Dopunjavam! Dužan sam ti

Dopunjavam!
Dužan sam ti iskazati svoj stav o gradonačelniku.
Ova Županja nikako niti nema čovjeka(od rata pa na ovamo ) koji razmišlja ovdaje biti,koji razmišlja ovdje ostariti( malo pjesnički,ali istina), kada će netko dokazati kako je to moguće.
Moraš znati da u tom kontekstu postoje ljudi koji ne vjeruju niti tebi,niti Davoru, niti Lešiću.
Ako želiš biti vjerodostojan, izdigni SE.

ZAGOR

Tko je glasao

Potpuno se slažem s tobom,

Potpuno se slažem s tobom, sve što si napisao je točno.

Tko je glasao

Evo ispada kako smo napokon

Evo ispada kako smo napokon uspjeli razmagliti neke zablude i dogme,time je dobro učinjeno kako bismo
imali čist "put" prema biti problema.
Molim te da se izjasniš o pravoj naravi problema.
Vidi, ono kako si počeo definirati razlog sukoba, nitko ti ne vjeruje.
Tog aspekta moraš biti svjestan,ili će ti bar markentiški sve pasti u vodu.
Ako misliš da ti pomoć ne treba O.K. tvoj problem,ali vjeruj da si (po pitanju moći) mrva.
Napravio si prvi korak i to je u redu, ja ti nadalje ne vjerujem kako si moćan nastaviti bez daljnjne podrške.
Zato nemoj paliti ljude dalje (npr. veterinarsku) budi fer, ti ako uspiješ ćeš to naplatiti,a šta s ovima?
Tvoja strategija je u potpunom neskladu s mentalitetom naših ljudi,s moralom ovog naroda.
Opet ponavljam, neću reći kako nisi u pravu što se tiče svih stvari o kojima govoriš(po nekim mojim saznanjima i gore je),ali naš narod nije taj koji zabija kolac i kad je evidentno da mu se radi o glavi. Ovdje su ljudi sentimentalni,tradicija je rada,vjere i dobrosudsjedstva-ostavština austrougarske.
Hoćeš to promijeniti preko noći-to ne ide.
Zato Slavonija i jeste najsiromašnija,jer poštuje te rezone,jer tim sustavom vrijednosti živi.
Zato se Slavonija najviše pljačka,zato Slavonija najviše tolerira takve kao što si ti i gradonačelnik i ostali vaši i ostali takvi.

ZAGOR

Tko je glasao

Ako si pokajnik,a neznam

Ako si pokajnik,a neznam kako bih te drugačije nazvao, moraš razumjeti da Županja ima cca 17000 stanovnika
od toga aktivno nezaposlenih 1/3 ,od ostale 2/3 pola tepa da ne krepa.Ti sada nalaziš revolucionarno
rješenje kako će se sve riješiti, jer eto ti si odlučio da se sve privede kraju.
Nisi ti Robih Hood, niti sam ja glas naroda.
Vidim naivce(pošteno od tebe , ogradio si se) javljaju se po pitanju veterinarske,traže pomoć.
Ako ne razumiju (moje mišljenje) da od tebe pomoći nema, oni su amorfna gomila, što Fury očito zna.
Vidim nadalje kako si opet Ivu Grigića inaugurirao kao autora nadimka , možda je - možda nije.
Zašto stalno tražiš nekog đavla ,možda je Ivo(ako jeste?) to rekao u privatnom svojstvu, nisam od njega ili od nekog drugog čuo da je on to rekao javno,za razliku od tebe.
OVO MORAM NAGLASITI
Nisam HDZ-ovac , ali nisam niti lik koji se usuđuje sprdati ( nemam potrebu niti veličati bilo što i bilo koga ) sa tjelesnim obilježjima bilo koga, govori se o elementarnoj kulturi-logici?
Kao takav, naravno možeš me ignorirati, kako misliš da te podupiremo?
Ovo što si izrekao za Bene-a ,vjeruj mi ima nas puno koji to isto znamo, ali nismo oduševljeni da nam ti
budeš odvjetnik. Možda ti nije jasno, ali tvoj kapitalni uradak je borba protiv HDZ-a, i drži se tog pravca.
Od nas ostalih možeš dobiti podršku u slamanju svojih jataka,ali ne i orden.

ZAGOR

Tko je glasao

Ivo Grgić a ne Grigić je

Ivo Grgić a ne Grigić je tvorac nadimka a kako vidim da ti to neznaš ili nisi čuo zato ti vjerujem da nisi iz HSS,HSLS,HSP,nezavisna lista Ive Grigić jer oni , bar njihovi predsjednici su to čuli i znaju i upravo na njegovu želju ja i pišem Davor Miličević -Ćelo.
A ako doista ne želiš da Ćelo bude gradonačelnik morati ćeš umjesto kritiziranja mene ( moram ne voljko priznati da si gotovo u svemu u pravu ) početi na sličan način kritizirati gradonačelnika i to pred što većim brojem ljudi , pokušati ljudima otvoriti oči da prodati 70 ha zemlje da bi se platile staze, naknadni radovi na vrtiću, učešće grada u financiranju trga 20%, parking kod Čvorove zgrade, oprema na trgu i nije neko postignuće sadašnjeg gradonačelnika ,već ludost.
Netko mora učiniti i ružne stvari , lopov neće napustiti mjesto gradonačelnika ,ako ga samo zamolite, a tragedija je da se u gradu osim Šarića i Cegledija nitko više ne usudi reći bilo što, a pogotovo najtežu istinu.

Tko je glasao

Samo kratko, g.Ivo Grigić,

Samo kratko, g.Ivo Grigić, ako želi biti gradonačelnik, treba imati bar toliko samodostojanstva pa
takav epitet prema bilo kojoj i bilo na kakav način drugačijoj ("ćelo") osobi , sam u javnosti izreći.
Evo molim g.Grigića da se sam izjasni,ne preko glasnogovornika.

ZAGOR

Tko je glasao

Kazes, Micka se ne smije

Kazes, Micka se ne smije varat. E, stari moj, da u Horvatiji postoji imalo pravde - Micko bi odavna bio iza zamandaljenih vrata.

Tko je glasao

Pavo gdje počinje pravo

Pavo gdje počinje pravo prestaje pravda. Micko je moj prijatelj i ja njegov što god tko o njemu mislio ili pričao. Ako micko ne bude mogao graditi onako kako mu je gradonačelnik( djeluje kritika Zagora) obećao i kako je predviđeno detaljnim planom - to će završiti na sudu i micko će dobiti odštetu i u očima ljudi vjerovatno biti kriv a zašto. Zato što je gradonačelniku hitno trebalo 500 000 kuna. Gdje je mickova krivica.
Micko nije tema i neću ti odgovarati , ako te što zanima pošalji privatnu poruku.

Tko je glasao

ako je tebi micko prijetelj

ako je tebi micko prijetelj onda cjela Županja o tebi ima odvratno mišljenje!da se prisjetimo vremena rata SVI ZNAMO STA JE SVE BILO OKO NJEGA.....ograđujes se oko toga oces da ti pisu na pm !!!tvoj moto je skim si takav si(ako ti je micko prijatelj i neces promjenit svoje misljenje o njemu znaci da si isti on)skim si takav si jbg.tako ti je u oko upo Fury koji ce ako hdz dobije biti dogradonacelnik odma si ga povezo sa davorom(sto je meni potpuno nelogično)(nelogican mi je tvoj moto s kim si takav si)......a sto se tice Furyja otiđi kod njega da ti on kaze jednu dvije o radnicima koji ga prozivaju!covjeka si oblatio na temelju "anonimnog pisma"!netko ti je piso komentar da kazes ko te placa za sve ovo?a i sad si napiso da si preuvelico brojke,sve-kao sto je netko komentiro da si za vrapće,i ja djelim njegovo misljenje!

Tko je glasao

Što se Vrapča tiče netko

Što se Vrapča tiče netko je bio vidovit. Kupio sam parcelu u Zagrebu k.o. Vrapče i slijedećih 2 godine ću često biti u Vrapču.
Micko je moj prijatelj, šta god ti o tome napisao.
Ja ni o jednom čovjeku koji je sa mojim omiljenim gradonačelnikom nisam napisao da je kao on, niti sam opisivao bilo kojeg tog čovjeka.
Kao što tebi nije jasno zašto sam ja micku prijatelj bez obzira na tvoje očito loše mišljenje o njemu, tako i meni nije jasno zašto neki ljudi podržavaju mog omiljenog gradonačelnika a on lopovluči na sve strane. Pri tome ja sigurno znam da ti ljudi nisu kao moj omiljeni gradonačelnik i sigurno znam da ih se ništa nepita, da ni očemu ne odlučuju i da sigurno ne lopovluče - pa mi nije jasan njihov stav ( što ne isključuje njihovo prijateljstvo s mojim omiljenim gradonačelnikom)
Kod Furya ću otići i vrlo rado napisati i njegovu istinu.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Bilješke o Finskoj: energetika – znanost i tehnika – obrazovanje od Zoran Oštrić komentara 25
  2. "Raspjevana" hrvatska mladost od Feniks komentara 3
  3. Lokalni Pupić Bakrač od kradem komentara 3
  4. Dan kada sam postao leteći medvjedić od plavi patuljak komentara 3
  5. Kako sam zamalo dobio batina zbog pederskog braka od celsou komentara 67
  6. glasovati praznim i dopisanim listićima od adfilantrop komentara 0
  7. Rentanje potpisa birača od sm komentara 33
  8. Kako je Staljin porobio istok Europe od celsou komentara 12
  9. kada mladost ≠ radost od indian komentara 61
  10. Obavijest (o smrti) od Feniks komentara 45
  11. Jugoslavenski model socijalizma od celsou komentara 98
  12. političarski izbori za lokalni ovlašteni potpis od adfilantrop komentara 0
  13. Taoci Dvora od gale komentara 12
  14. „Vlada ne mijenja smjer!“ I od Feniks komentara 1
  15. naivni konstrukt o prirodi novca od indian komentara 20
  16. O drugu Ivkošiću i cornflakesu s jogurtom od vonLihtenvalner komentara 23
  17. Moj glas ide za…….. od boltek komentara 61
  18. Gospodarsko čudo od petarbosni4 komentara 8
  19. autor, a tko nije? od adfilantrop komentara 0
  20. Ivica Kirin u novi mandat - može li ga se srušiti u tvrđavi HDZ-a? od Ljubo Ruben Weiss komentara 12
  21. Milanovićev predizborni poraz od Esseker komentara 23
  22. Metropoliticari od lunoprof komentara 77
  23. proizvodnja proizvodi nestanak proizvodnje? od adfilantrop komentara 0
  24. SPC - sympathy for murder od celsou komentara 12
  25. I prije 100 dana - Kukuriku i Milanović (bili) su promašaj od vkrsnik komentara 19

Preporučeni dnevnici

Najkomentiraniji dnevnici

Tko je online

  • drvosjek
  • koča
  • Mirtaflora
  • sm

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 4
  • Gostiju: 34

Novi korisnici

  • child in time
  • reb
  • komentator 001
  • nurosev
  • Cookies