Tagovi

Gotovo je, gotovo!!!

pollitika Ne znam je li ovdje objavljen kraći dnevnik, ako slučajno i jest, ovaj će sigurno biti jedan od najkraćih. Kraći je i od većine mojih komentara. Unaprijed se ispričavam na tome. A ovom prigodom želim vam samo prenijeti (vjerojatno očekivanu) vijest - alea iacta est:

HSS je odlučio – sklopit će koaliciju s HDZ-om!

Informacija je – kako se to obično kaže – 'iz pouzdanih izvora' ('visokopozicionirani dužnosnik' stranke). Odluka je već donesena, ostalo su detalji, uključivo i 'the show must go on'.

Spadam među one koji su se usrdno nadali da se HSS ipak neće odlučiti na ovaj – u najmanju ruku – riskantan potez po svoju budućnost. Vjerovao sam da će se prikloniti lijevom centru, sukladno raspoloženju najvećega dijela svoga članstva. Razočaran ovom spoznajom, pozdravljam vas poznatom uzrečicom: Idemo dalje! Što god sa ona znači. Unaprijed se ispričavam ako kojim čudom ovo bude preuranjena i - daj Bože! - u konačnici netočna vijest.

Komentari

A sto je to SDP, tko su

A sto je to SDP, tko su oni...hahaha... obmanjivaci Hrvatske, sram vas bilo sve na kolac.

Tko je glasao

Malo kasniš. Imam vrlo

Malo kasniš. Imam vrlo pouzdanu informaciju od svog izvora kome zbilja vjerujem da je odluka donešena još u Utorak, 04.12.07. To sam uredno objavio na pollitici u postu iste večeri, niti sat vremena nakon što sam i sam doznao. Navodno je odluka donesena na večeri, oko 22.00 hrs, te je pao i stisak ruke i izjave u duhu " tko sada prevari kurva". Ne smijem objaviti pikantnije detalje da ne ugrozim svoj izvor.

Tko je glasao

Imaš pravo, mea culpa! Sad

Imaš pravo, mea culpa! Sad ga nađoh u tvojoj 'pismohrani'. Ne vidjeh ga prije!? Taj je uradak još manji od moga, je li se to zato dogodilo, tko će ga znati? Silverci te 'oprao' zbog kratkoće teksta (sad razumijem njegov -1 bez komentara). Ali i on mora znati da nismo svi mi ovdje novinari. Pa ni oni svi nisu 'cvijeće', ima i tu korova napretek. Uz ispriku - tko radi taj i griješi, reče jež i siđe s četke!

ragusa

Tko je glasao

Nema razloga za

Nema razloga za ispričavanje. Naravno da sam ja pobornik toga da se držimo pravila ali i da svak mora imati pravo samostalno odlučiti da li nešto objaviti. U našem slučaju jedan od kriterija nije bio ispunjen (dužina teksta), ali su svi drugi, prvenstveno aktualnost i pikantnost informacije, itekako sadržani i u tom nesporno kratkom dnevniku. Onda za mene nema dileme i ja bih to u svakom slučaju ponovo objavio u već korištenoj formi jer mislim da je to u ineresu cijele zajednice na pollitika.com i svih onih koji nas čitaju. Ako admini i ljudi koji imaju virtualnu gumicu odluče drugačije "no bad feelings", ja sam mlad član i učim.

Što se tiče Silvercija nisam mu ostao dužan a i nitko mu se baš nije pridružio podrškom.

Tko je glasao

bgdon Ovaj put kao i ap,

bgdon

Ovaj put kao i ap, mislim da nije gotovo i kad je gototovo, jer HSS nije monolotna sturuktura i ono što potpišu nije sigurno da će struktura poštivati, zato se još i natežu

Koliko ja znam iz njihovih "struktura" postoje tri jake solucije, jedna za SDP u vlasti, druga za HDZ u vlasti a treća izvan vlasti. Tako se sve preslikava i u mandate. Friščičć je daleko ispod potrebne karizme u HSS da bi to mogao garantirati.

HSS ima još u strukturama pravih jakih i odgovornih članova, a ima i onih drugih kojih se nema s čime kupiti kad su i sami jači od prodavatelja, ali onih jihi bi sada uzeli g u celofanu (ko Hrelja)

Uprava bez članstva je jalov posao, pa i kad bude sve gotovo bit će uzbudljivvo. Povratak Glavaša iz pržuna će otvootiri razne druge procese, možda i nepredvidive. A 2 glasa Gyšxyja, pa Hrelja i njegove bljuvotine, sve to srozava ukupnu situaciju do besmisla.

Svakako jest taj pakt najbliži po potpisims ali najdalji po realizaciji jer nitko ništa ne može garantirati što će zaista biti. Prije Friščić može ostati bez stranke, nego što će neke ključnne igrače prisiliti na svoje.

Tko je glasao

To je sve OK. Sad se samo

To je sve OK. Sad se samo nadam da će SDP uspjeti sačuvati integritet, a da će HSLS, HSS, HSU i HSP lagano ploviti rijekom Styx. ZNA SE kamo...

Tko je glasao

vidim da si pratio moje

vidim da si pratio moje alegorije, ali ja zaista ne bih želio takav razvoj, jer i dalje mislim da bi jači centralni blok mogao biti za Hrvatsku korisniji, samo kad bi pobijedili sami sebe, svoje kvazi-liderske nerealnosti,

Tko je glasao

I ja sam za jaki centar, ali

I ja sam za jaki centar, ali ne u obliku HSLS-a koji samo čeka da nekoga pogurne u odbor i da održava na životu Čehoka i Adlešićku, ili neki HSS u državi u kojoj je više trgovaca nego seljaka. Pogotovo što navedene dvije stranke smatram u segmentima desnijima nego umjerenu frakciju HDZ-a.

Bilo bi dobro da imamo zlatnu sredinu, jaki centar. Pogotovo što vidimo da na kraju o HR odlučuje nekih 100,000 ljudi koji su dali glas HSS-HSLS koaliciji. Bolje onda bez centra, nego s takvim centrom.

HNS mora smiriti preveliki ego lidera i sada je u pravoj poziciji za dobar rast. Samo se trebaju uozbiljiti.

Ako pogledamo npr. Njemačku, u kojoj su SPD, CDU/CSU, zeleni i FDP najzastupljenije opcije (ajde još eventualno PDS), preslikavajući to na Hrvatsku, SPD = SDP, CDU = HDZ, zelenih nema, a FDP = HNS (HSLS nema veze s liberalima). I to je to.

Naravno, nije sve tako jednostavno, i nisam za trostranačku državu, bio bi mi draži jači ali korektni HSLS i HSS, no oni su čiste udavače.

Uglavnom, uveo bih zakon po kojem se stranka koja ne dobije 10.000 potpisa (ako uzmemo da je recimo 17000 potrebno za ulazak u Sabor) ne može kandidirati za listu na izborima. Danas svaki bedak može osnovati stranku i terorizirati narod svojim govorancijama itd. itd.

Sva sreća da su izbori prošli i da je gotovo s tim.

Eh, da, otišao sam u 500 smjerova. Samo da zaključim. Draže mi je da nema centra nego da je takav kao što je sada.

Tko je glasao

Usporedba između SPD-a i

Usporedba između SPD-a i

Ako pogledamo npr. Njemačku, u kojoj su SPD, CDU/CSU, zeleni i FDP najzastupljenije opcije (ajde još eventualno PDS), preslikavajući to na Hrvatsku, SPD = SDP, CDU = HDZ, zelenih nema, a FDP = HNS (HSLS nema veze s liberalima)/

Usporedba između SPD-a u Njemačkoj i našeg SDP-a jednostavno ne stoji. Povijesno (a i formalno pravno) je utemeljena jedino usporedba sa PDS-om (sada Die Linke). Programski je hrvatski SDP svjetlosne godine desno od njemačkog imenjaka pa bi ga ja u segmentu gospodarstva i socijalne politike prije usporedio sa CDU-om a po pitanju vjere i odnosa države prema vjeronauku i sličnim pitanjima sa FDP-om. Inače mislim da niti jedna naša stranka baš ne odgovara naslovu, a i da je društvo kao cijelina puno desnije orijetirano nego njemačko društvo.

Tko je glasao

Ako i jedan jedini odlučuje

Ako i jedan jedini odlučuje o Hrvatskoj i to je za dobrobit ljudi u njoj, ja sam za.
Kritizirat nekog u naprijed je ne prihvatljivo za moje pojmove.
Treba im dati , mislim one koji složiju vladu, ...100dana i onda vudrit ak ne valja.
A još važnije je ak krene dobro, dati na znanje da se slažemo s tim i dati moralnu podršku za nastavak.

Tko je glasao

To je sve u redu, i važi za

To je sve u redu, i važi za normalnu, demokratsku i uređenu državu - što, naravno, znači da ne vrijedi za Hrvatsku. Zašto? Kao prvo, malo tko od strana u pregovorima ima na umu (a kamoli na prvom mjestu) dobrobit ljudi u ovoj državi. Tu, primjerice, o "sudbini" Hrvatske odlučuje netko tko je dobio 351 glas (na nekim vjenčanjima bude više svatova)... A vlada se neće ocjenjivati niti nakon 100 niti nakon 1000 dana, jer će je vezivati jedino interesi - i to čak ne stranački, već rigidni, osobni interesi. I tu se narod ne pita sve do slijedećih izbora. A i tada bi moglo opet sve "po istome"...

Tko je glasao

Halo, SDP bi imal više

Halo,
SDP bi imal više problema jel bi još više partnera imal, jedamput su dokazali da nisu sposobni držat red i s manipulacijama i uništavanju političke karijere pojedinih ljudi.
Mi imamo demokretsku državu, jel da nije tak nebi došlo do ove situacije koju imamo.
A i tada bi moglo opet sve "po istome"... Moglo bi, ali i ne mora, možda im je pamet došla do riti.
S vremenom buju ju dobili i v glavu.

Tko je glasao

Ma skviki ne treba robovai

Ma skviki ne treba robovai iluzijama, ista je to stvar, i sve se svodi na interese, pa pogledjmo te dvije mogućnosti

Prva kombinacija desnog centra:
HDZ Hrvatska, + HDZ BiH1 + HDZ Bih2 + HSLS + HSS + HSU + SDSS plus manjine. = 8 članova za više od 77 mandata
(Objašnjenje: Hercegovačkih 5 glasova je podijeljeno između dvije posvađene stranke i ne vidim kako bi ih Sanader ujedinio u Hrvatskoj, a SDSS je prvi put po brojevima osvojenih mandata ustvari koalicijska stranka - a ne manjina)

Druga kombinacija lijevog centra:
SDP + HNS + IDS + SDSS + HSS + manjine = 6 članova za više od 77 mandata.

HSS odlučuje to je istina, iako, da je onaj gypsy iz Međimurja izgubio od svojih 300 samo dva glasa mogla je proći čak i kombinacija bez HSS-a.

Dakle o kakvim se tu nestabilnostima radi?

K tome ima razlika i u idejnoj (ideološkoj) heterogenosti.

Prva kombinacija desnog centra je ideološki mnogo heterogenija i opterećena izrazitom tendencijom uništavanja vlastitih partnera, te ubacivanjem bezidejnih račundžija .

Druga kombinacija lijevog centra je ideološki mnogoi kompaktnija (izrazito SDP, HNS, IDS i SDSS ukupno 70 članova, a realno im je HSS potrebama i zahtjevima ipak mnogo bliži pa je to 76 članova - barem je Friščić tako tvrdio a većina njihovih članova je tome izrazito sklona).

I treći razlog - račundžije bez ideologije

Naime u drugoj kombinaciji nisu prisutni oni izraziti trgovci, kao HSLS (koji su zapravo najviše nagrdili kompaktnost Račanove vlade, niti HSU koji nije nikakav predstavnik umirovljenika, a pogotovo Hrelja koji nije ni umirovljenik!!!

Pritom ne treba miješati sadašnje stanje s onim što je bilo. Jer ako bismo tu liniju slijedili, a nikada nije moguće povući crtu povijesne krivnje, onda dapače HDZ nema nimalo lijepu sliku s obzirom na dalju prošlost. Dakle kad odstranimo navijačke sklonosti ostaju činjenice, takve kakve jesu.

No nama sada, bez obzira što netko mislio, trebaju odgovorne vlade (što to nije bila ona prethodna jer su se ispravdavali da za sve probleme kojih je bilo mogo nisu znali a to je neozbiljno). Ja nisam ni za jednu vladu, pa bila lijevog ili desnog centra, ako neće biti odgovorna!!

"Odgovorna vlada" (Responsible gouvernment) je teorijski i praktično usuglašen politički pojam u zapadnoj demokraciji prema Westminster systemu, pa te molim da još jednom, ali ovaj put kritički pročitaš moj post Mitovi privatizacije 5 kojeg sam napisao mnogo prije izbora. Westminster system postoji i u njemačkoj varijanti!!

Tko je glasao

Samo mala ispravka Van

Samo mala ispravka
Van Ujedinjenog Kraljevstva Westminster system se počeo primjenjivati u kanadskim provincijama pod britanskom upravom, poslije se proširio pa se danas, koliko je meni poznato primjenjuje u Australiji, Indiji, Irskoj, Jamaiki, Maleziji, Malti, Novom Zelandu i Singapuru. Nije mi poznato da se primjenjuje u kontinentalnoj Europi a sigurno se ne primjenjue u Njemačkoj gdje se primjenjuje sistem koji se zove: "Parlamentarisches Regierungssystem". Ali i to je jedna vrsta odgovorne vlasti.

Tko je glasao

Po kopajući s može naći

Po kopajući s može naći njemačka varijanta ali čak i amerika uz određene predjsedničke ovlesti, jer je i njegova vlada odgovorna

Ustvari je to, kad se čita sto WS u praksi znači temelj zapadne demokracije, koju naravno se može i treba prilagoditi specifičnostima
pročitaj što sam složio u Štiv Mitovi 5

Još ću se vratiti ovoj temi

Tko je glasao

Slažem se Ustvari je to,

Slažem se

Ustvari je to, kad se čita sto WS u praksi znači temelj zapadne demokracije

Slažem se osim u slučaju Njemačke i Austrije koje su možda malo stidljivo pogledale a ako su što i prepisale onda su to puno bolje prikrile nego magistar Anto Đapić izvore za svoj diplomski.

By the way, osnovna pretpostavka za WS je po ovlastima "slab" državni poglavar (kraljica, predsjednik), stoga još nisam čuo da se Amerika svrstava u demokracije koje se vežu na WS. Danas nemam vremena ali ću slijedećih dana pročitati Štiv Mitovi 5, i možda dodatno komentirati.

Usprkos ovom komentaru nemam primjedbi na to da je WS temelj zapadne demokracije.

Tko je glasao

Frederik, ista je to stvar,

Frederik,
ista je to stvar, i sve se svodi na interese
U jednom se s tobom ne slažem, a to je: Nije to isto i nikad nebu više onak kak je bilo. Mislim da su Hrvati odrasli i to su političari uzeli na znanje. Sad se več znojiju, kod sljedečih buju pišali krv od briga

Tko je glasao

Ne samo da je objavljeno

Ne samo da je objavljeno kraćih već i vijest nije svježa., reciklira se još od izbora, redom sve "visokopozicionirani" i "pouzdani izvori".

Od svega je najpouzdanije da se pouzdano ne zna ništa ali da forsiranja ima, ima. Iskusni Linić je rekao što se čeka a Godot nikako da stigne, ni jednima ni drugima.

Nije pouzdano niti to, bez obzira tko formira vladu, treba li se veseliti ili što drugo. Od ovih izbora više ništa nije isto iako se neki trude da bude.

Ne samo da će nagomilani problemi pritiskat da se neće dati disati nego je tu i oporba koja neće sjediti skrštenih ruku.

Rekao bih da će pravi dobitnik izbora više biti oporba i dugoročnije mi.

Pa nek se veseli tko može.

B-52

Tko je glasao

Evo ispričah se gore i

Evo ispričah se gore i bigdonu. Imate pravo, mea culpa! Ne vidjeh prije njegov uradak! A što tek s onima koji tvrde da je sve bilo riješeno još u lipnju? Ima nas ovdje koji nismo novinari (ni umirovljenici), molimo vas koji to jeste da nas druge razumijete. Za sve detaljno pratiti trebalo bi bar puno radno vrijeme. A mi ga toliko nemamo, pa tako ponešto i preskočimo.

ragusa

Tko je glasao

slažem se. nakon svega, sad

slažem se. nakon svega, sad mi je svejedno tko će biti na vlasti. opcije izjednačene, 1:1.
zašto?
želim sdp na vlasti, mislim da će donijeti više dobroga nego hdz. s druge strane, želim hdz na vlasti jer onaj tko sad sastavi vladu ugušit će se u govnima koje je hdz ostavio. poskupljenja, oni najteži zahtjevi eu (npr poglavlje pravosuđe), zerp, dugovanja države, povećene naknade ovima i onima, pelješki most itd itd. samo dajte, riješite sada to što ste mislili da ostavljate drugima!

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

pravi dobitnik izbora će

pravi dobitnik izbora će biti SDP pod uvjetom da se ne razbrca u 16 frakcija, što nije nemoguće.

posebice će me zabavljat kako će ekipa šamarat' Zokija i s lijeve i desne, hehe, jer je svojim provalama u velikoj mjeri pridonio gubitku izbora. E sad, bilo bi zanimljivo znati je li tome razlog neimanje dobrog savjetnika, ili ga je bilo ali Zoki nije slušao. Ako je pak savjetnik bio loš onda ga Zoki nije smio slušati nego postupati po zdravom razumu, pa i instinktu.

Naravno, ne smijemo isključiti niti onu ubitačnu kombinaciju: da je spin doktor nesposoban a Zoki glup. Ako je to bio slučaj, morali su izgubiti. No, valja cijeniti njihovo nepredavanje i batrganje koje, vidimo, još uvijek traje. Brijem da misle po onoj: upornost, čak i kod glupih, može dovesti do uspjeha. Hahahhahaha..

CC

Tko je glasao

koliko su precizne

koliko su precizne predizborne prognoze?
evo jednog kvalitetnog i besplatnog primjera

Predviđanja stručnjaka uglednog Economista, dana 05 studenog 2007

Pregled za 2008-09

- dok se vladajući hdz i glavna opozicijska stranka sdp pripremaju za
odlučne parlamentarne izbore 25 studenog, čini se da je hdz,
prema anketama javnog mišljenja sustigao sdp
- koja god stranka postane najjača, koalicija hsls-hss čini se da će
igrati odlučujuću ulogu kao treća snaga u politici

Forecast
Nov 5th 2007
From the Economist Intelligence Unit
Source: Country Forecast

Outlook for 2008-09

* As the incumbent Croatian Democratic Union (HDZ)
and the main opposition Social Democratic Party (SDP)
prepare to contest a parliamentary election on November 25th,
the HDZ appears to have eliminated the SDP's lead in polls.
* Whichever party emerges as the largest,
an alliance of the Croatian Social Liberal Party (HSLS)
and the Croatian Peasants' Party (HSS)
looks set to play a decisive role as a third force in politics

luka

Tko je glasao

Mislim da nije trebalo čuti

Mislim da nije trebalo čuti "misli 21. stoljeća visokih dužnosnika stranke" da bi se zaključilo da će Friščić (ne HSS, nego Friščić) ići s HDZ-om. Bilo je pitanje samo hoće li odugovlačiti s odlukom dovoljno dugo da se Mesića prisili na imenovanje Sanadera mandatarom (što bi bio svojevrsni alibi prema nezadovoljnom članstvu stranke - jer, reklo bi se, moramo s pobjednikom da bismo "realizirali naš program") ili će odluku donijeti prije toga. A glede programa, nemojte me nasmijavati - pa više svatko zna da to nema veze s konačnom odlukom! Jer program se za nijansu razlikuje od SDP-ovog, a gotovo je suprotan HDZ-ovom (usput, jeste li primijetili golemu ulogu HDZ-ovog programa u predizbornoj kampanji)... A sve mi se čini da su tzv. "pregovori" samo predstava za novinare... A sve je to nebitno u svjetlu činjenice da će najviše nastradati - Hrvatska!

Tko je glasao

'Mislim da nije trebalo

'Mislim da nije trebalo čuti "misli 21. stoljeća visokih dužnosnika stranke" da bi se zaključilo da će Friščić (ne HSS, nego Friščić) ići s HDZ-om.' To je dosta razvidno, ne od jučer. Ono što ovih dana pratim (iz blizine) su reakcije članova HSS-a na zbivanja u Zagrebu, uključivo i nekih koji u tome dijelom i sudjeluju, bolje rečeno svjedoče. Naravno, u kontekstu činjenice da je HSS nastao i kontinuirano djeluje (u dubrovačkom kraju) kao oporba HDZ-u, postizborno slaganje kockica popraćeno je svakojakim reakcijama članstva, od burnih do konsternacije, ili obrnuto. Ako i bude ovako kako se najavljuje, jedno je sigurno - HSS-ovcima neće biti lako - ni u Zagrebu, ni na terenu.

ragusa

Tko je glasao

Ništa nije gotovo dok

Ništa nije gotovo dok mjerodavni ne kažu da je gotovo.

Pollitičari se tek dogovaraju sastati. A obzirom da je krenula demokracija, zadnje će se možda morati čekati šta će odlučiti gale aka nove snage, koji je ljetovao sa SDP-om a glasao za VŠO pa je veoma neizvjsno šta će i kada odlučiti.

Onda ima još faktora. Mlađe generacije su zaboravile na faktore. Npr. ZERP faktor, pa faktori Jambo, Glavaš, Bandić, Pupovac ... pa glasanje u Saboru RH, pa faktor da li će do tada eksplodirati smetlište Jakuševec (sjetite se PUTO faktora), da li će Doris Kažimir izdržati, da li će Jure Radić izdržati dok proradi Žužul i smiri stanje po Balkanu koji nestaje, zajedno s Mesićem, da li će moći koordinirati istovremeno Srbe, Albance, Bošnjake, EU, NATO, Rusiju, nesvrstane i raznog sitniša po svijetu.

U stvari nikad ništa nije gotovo, to je predheraklitovska filozofija, pogotovu sada kada je krenulo.

Tko je glasao

Znam, ap. U stvari trebalo

Znam, ap. U stvari trebalo je u naslov staviti i upitnik, obično to učinim u ovakvim situacijama. Ma sam nešto drugo popravljao u tekstu (a dosta brzo sam ga sročio i objavio), pa mi je na kraju to promaklo. Što je, tu je - idemo dalje (za nadoknadu, evo ovdje upitnika na kraju)?

ragusa

Tko je glasao

I dodatno je osjetljivo,

I dodatno je osjetljivo, uzbunili su se elektrotehničari i IT snage, liječnici, vjetrovi novca vrtlože, iz Slovenije stižu dramatičnije vijesti nego s Kosova i iz Srbije (a to je niti 30 km od Zagreba), nakon urokanog Keith Richardsa odj nas je i 50 Cent (neka), Jakuševac kuha kao nekontrolirani proces ... još samo da se pokrenu građevinari i onda ćemo svijećom tražiti dobrovoljce za bilo kakvu vlast, nakon što definitivno nema niti jednog novog inspektora u rasutim inspekcijama .

Napredak i idilični svijet koji smo poznavali definitivno se mijenja. Nova gibanja možda kao nekad vode u Slavoniju i Baranju a Lika je definitivno hit destinacija .

Tko je glasao

He, he Uvijek sadržajno! No

He, he

Uvijek sadržajno!

No idem slušati Hrelju a imam sve za gotov tekst o još jednom kukcu
Imam sve spremo ali je šteta da ne čjemo štogod drugačije nego što ću napisati.

Tko je glasao

Pa to je realni trenutni

Pa to je realni trenutni odnos snaga, ja vjerujem da Frišćić i kompanija nisu odolili zovu. To sam i očekivao. Ali toliko je novaca i sinekura obećano, koji se neće moći ispuniti pa ulazimo u nepredvidive i nestabilne odnose, i interstranačkih transfera as well.

I good by HSS!! anyhow - treba očekivati da će se utopiti a možda i integrirati u HDZ, s obzirom na poruke buntovnicima neka odluče kako znaju.

Na drugoj strani se priča o ujedinjavanju HNS - SDP pa Hrvatska ide u dvostranačje, davni Tuđmanov san. No jesmo li mi spremni i dovoljno bogati za to, to je pitanje!!

A bijes drugi - nema mjesta za trijumf vas malih u HDZ-u, jer sada treba naveliko zadovoljavati one koji su HDZ-u stvarno omogućili vlast, a dugo su bili izvan vlasti i gladni su ko skakavci.

Tko je glasao

Informacija je – kako se

Informacija je – kako se to obično kaže – 'iz pouzdanih izvora' ('visokopozicionirani dužnosnik' stranke). Odluka je već donesena, ostalo su detalji, uključivo i 'the show must go on'.

I to si tek danas shvatila? HDZ je pobjednik izbora i sastaviti će vladu. Kad je to davno Ivo obznanio. Navrati malo na HDZ.HR i informiraj se na vrijeme.

Gdje ti je logika da konzeervativna seljačka stranka ide u koaliciju s liberalnim lijevim socijaldemokratima?
Daj get real, pa nije to 2000. godina kada su svi bili protiv HDZ-a jer su takve orgije bile u modi...

youtube.com/bijesdrugi
4hdz.com

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen

Tko je glasao

(Bile su greške u

(Bile su greške u ocijeni).

Obzirom da je Hrvatska politički preiskusna zemlja, uz neke specifične zaostatke ipak razvija postmodernizam, možda još bolje nego drugi. Tako da je normalno da pokondireni seljaci prevladavaju više u HDZ-u, SDP-u, HNS-LD i IDS-u nego HSS-u. Nadalje, logično se udaljavamo od liberalizma, desetljećima se radilo svašta slobodnije nego u USA, i sada je naglasak na nešto malo discipline. To čini velike probleme strankama i opcijama - ne mogu parirati Jambu, Bandiću ..., a tek sada kadaa ih stisnu razne snage, zbijanje redova neće pomoći i uvijek je posljednji čin pred ...

HDZ (i većinu drugih) trenutno u igri drže tanke niti inercije novaca u građevinarstvo i slabosti konkurencije . Dani koji prolaze snažno rade u prilog Friščića i cca 50 % glasača / građana, koji nemaju šta izgubiti a ciklone koje sa nekretnina skreću na hranu i višedesetljetne pijanke koje u svakoj točki dolaze do faze ceha snažno pušu u jedra. Uobičajena uvođenja reda nad malim i srednjim biznisima i stokom sitnog zuba su kontraproduktivna kao i neekonomični populizam. Hrpe uludo potrošenih godina se više ne mogu dobiti na kredit .

Tako da će bilo kakvom sastavu vlasti biti sve teže i teže, ili nemoguće. Krenuo je zakon bitnijih promjena i nema više ugodne vlasti i kozmetike , mora se ući u tkivo . A to prisiljava najprije kleknuti pred onima koji još nešto znaju, mogu i hoće, takvi postaju vlast a vlast izvršne službe, koje se znatno reduciraju, demontiraju i premontiraju .

Tko je glasao

Ako me sjećanje ne vara,

Ako me sjećanje ne vara, mrak je rekao da ne diskutira samnom (osim u iznimnim slučajevima). ali vidim da čita moje postove i ocjenjuje ih nulom (0)

Nije da me je briga, još sam tu do prve sjednice sabora i onda zbogom ekipom, odoh se baviti drugim stvarima... Ima posla, idemo dalje... Ali stvarno je seronja...

Očekujem i uskoro da mi opet izbriše bodove, valjda ga zabrinulo što mi je karma porasla preko 2 (jel to znači da i nereg korisnici vide moje postove?

youtube.com/bijesdrugi
4hdz.com

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen

Tko je glasao

po mojoj procjeni tebe čita

po mojoj procjeni tebe čita 40-50 ljudi max, ostalima si nevidljiv

a baš šteta, jer da se okaneš psovanja i osobnih napada daleko bi bolje prošao

Tko je glasao

Pa naravnp da te čita,

Pa naravnp da te čita, zašto si ovdje

Tko je glasao

Ja se bas i ne bih previse

Ja se bas i ne bih previse oslanjao na "pouzdane" izvore. Nije gotovo sve dok se ne stavi potpis na papir.

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

HSS je u svojoj povijesti

HSS je u svojoj povijesti sklapao mnoge potpuno nevjerojatne koalicije. To im je tradicija.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. sutra zar neću biti živ od aluzija komentara 1
  2. VLASNIŠTVO od petarbosni4 komentara 0
  3. Preko ministra obrane Krstičevića, Plenković ruši „Inicijativu triju mora“ i K.G.Kitarović, jer smetaju njemačkim interesima od ppetra komentara 4
  4. Ukrasti Ubiti... hranu od aluzija komentara 0
  5. mene čovjeka spasi od aluzija komentara 1
  6. znanje za konkretni rad od aluzija komentara 0
  7. povjerovati NE moramo od aluzija komentara 0
  8. ŠEFovi zastupnici vijećnici od aluzija komentara 3
  9. život u bogatstvu od aluzija komentara 0
  10. Zadnji je čas ili jako blizu njemu od lunoprof komentara 3
  11. laganini... neka jesi kakav jesi... ALI od aluzija komentara 3
  12. Dvije ravnopravne Hrvatske, antifašistička i „blajburška“ od Feniks komentara 1
  13. zaljubljen u tuđi ZAKLJUČAK od aluzija komentara 2
  14. život svoj živimo otuđeno od aluzija komentara 0
  15. kako živimo 24 sata od aluzija komentara 0
  16. Studiranje u Hrvatskoj od Voltron komentara 2
  17. Bandić i ustaše „izbosne“? – Ne, Račan, Milanović i SDP! od Feniks komentara 5
  18. Vrhunac stranačke prostitucije - koalicija HDZ-HNS od vkrsnik komentara 0
  19. Javno, jasno i otvoreno prokazano licemjerje aktualnih hrvatskih vlasti od Feniks komentara 16
  20. elitizam i proleterizam od aluzija komentara 0
  21. u ludnici jesam... lud nisam... od aluzija komentara 4
  22. lud nisam.. u ludnici jesam od aluzija komentara 0
  23. razumijevanjem majmuna razumjeti ŠEFA od aluzija komentara 0
  24. Globalno zagrijavanje od Zlatno doba kap... komentara 6
  25. Politika je kurva. od DeVeT komentara 2

Tko je online

  • hlad
  • Laganini

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 2
  • Gostiju: 23

Novi korisnici

  • gived
  • AlexD
  • Voltron
  • IMOTA MORLAK
  • pzbunj