Tagovi

Frljiću ne boj se i ne nadaj se - nitko te neće tući.

Zadnja kazališna kreacija (manipulacija), Olivera Frljića „Naše nasilje i vaše nasilje“, ostavila je za sobom mučne i sramotne tragove diljem Europe. U Poljskoj je protiv odgovornih za predstavu, podnijeta kaznena prijava. Austrijski Die Presse osvrnuo se na predstavu tekstom koji razotkriva sukus složenog Frljićevog zdravstvenog i emotivnog stanja, kojim uporno maltretira kazališnu i društvenu scenu. Naslov: „Frljićev teror glupim lakrdijama“ pogađa u bitak djelovanja kojemu su građani Hrvatske izloženi godinama. Dodali su da je autor „velikan antifašističkih budalaština i performerskog amaterizma“, koji „ dosađuje grčevitim pokušajima šokiranja.“ Sarajevska premijera predstave rezultirala je prvo zabranom za javnost, te naknadno čudnovatim ukazanjem nekoliko gledatelja, koji očito obožavaju vrijeđanje kršćanskog, muslimanskog, vjerskog, pa su inzistirali na gledanju plaćenog blasfemičnog uprizorja. Glumci su u pozamašnom dijelu predstave goli, mlataraju spolovilima pred nosom publike,što valjda treba predstavljati poseban umjetnički doseg. Međusobna milovanja unutar hetero, homo i biseksualnih skupina događaju se dok scenom odjekuje božićna Tiha noć. Jednog muslimana divljački muče svinjetinom i alkoholom. Muslimanka iz vagine vadi zastavu zemlje u kojoj igraju predstavu. Lik koji igra Isusa, međunožja ogrnutog zastavom zemlje domaćina, silazi sa križa od benzinskih kanistara koji preostaje nakon rušenja zida od istih, siluje muslimanku zastavičaste vagine, te nakon spolnog čina prepone briše njezinim hidžabom. Nakon ovakvih scena nije ni čudo da su Poljaci istaknuli: "Teško je sročiti riječima gađenje i odvratnost...ne možemo ostati tihi i ravnodušni kad netko blati ono što je za nas najsvetije. Ništa ne može opravdati takav spektakl koji vrijeđa svaku misleću osobu, a opravdanje sigurno nije sloboda umjetnosti koja mora biti unutar granica zakona." “Gledajući tu predstavu osjetila sam se uvrijeđena: kao vjernica, Poljakinja i Europljanka. Bilo je potrebno reagirati,” rekla je gradska vijećnica Grażyna Szabelska
Oliver je diplomirao na zagrebačkom Filozofskom fakultetu Družbe Isusove, pa tako njegova nekontrolirana mržnja prema svemu religijskom, napose kršćanskom, ostaje tema budućih stručnih radova. Skrivajući vlastitu podvojenost Frljić ne može djelovati tolerantno, ne zadirući u tuđe slobode. Nedostatak talenta odlučio je redovito nadoknađivati grubom kazališnom, političkom ili svjetonazorskom uvredom, uporno zazivajući da ga netko i tjelesno napadne, kako bi dosegnuo toliko željeni status žrtve.
Drugi objekt njegove otvorene mržnje i predmet njegovih konstantnih hajki je hrvatski suverenizam. Monstruozne i mnogobrojne uvrede, Frljić i pobočnik mu Blažević, uputili su svima koji su osobnom žrtvom ustali protiv totalitarnog komunizma te Hrvatskoj donijeli demokraciju i višestranačje. Razdoblje devedesetih u Hrvatskoj, kada je srušen komunistički i jugoslavenski fažizam, Frljić uporno karakterizira kao fašističko. Toj mantri je posvetio kompletnu „Trilogiju hrvatskog fašizma.“ Čudna je to mržnja prema zemlji koja ga je prihvatila, hranila i školovala tijekom rata u BiH, odakle je izbjegao.
Frljićeva potreba da bude povrijeđen, da ga netko (pa i tjelesno) vrijeđa toliko je istaknuta da se stječe dojam kako uopće nije u stanju funkcionirati u okruženju u kojem je prihvaćen i voljen... S druge strane, neprestano ima potrebu javno iskazati koga i što sve mrzi...
U svome mandatu na mjestu ravnatelja riječkoga HNK posebno se istaknuo fiksiranošću da sebi i ostalima dokaže kako je hrvatski suverenizam, bilo kojeg razdoblja, zao, nasilan, agresivan i fašistički. Uzaludno pokušavajući dokazati svoje predrasude o hrvatskom društvu, istovremeno skrivajući sramotu svoje pristranosti i odanosti totalitarnom jugo komunizmu, stvorio je vlastiti svijet priviđenja o osobnom progonu. Očito nikada nije shvatio da ljudi koji vole - ne znaju mrziti.
Licemjerje Oliverova krika jeste činjenica da je on klasični režimski redatelj, dragovoljno zarobljen od riječkih i hrvatskih jugofilnih struktura. Iz tog zlatnog kaveza, sišući financije grada Rijeke, odsjekli su mu pravo bilo kakvog kritiziranja neokomunističkog sustava za koji radi. Preostalo je izmisliti i učiniti neprijatelje od Hrvatske,Hrvata,i hrvatskog suverenizma. Tako je Oliver pod konstantnim halucinogenom ustaških postrojbi, u Rijeci kojom su zavladali jugofili i neokomunisti, otvorio bojišnicu protiv Hrvatske u načelu.. Hrvatska u njegovim priviđenjima konstantno klizi k NDHaziji. Pri tome se Frljić svako malo zaplete u niti vlastite obmane, pa se na riječkom predstavljanju Lige antifašista, strastveno grli s počasnim predsjednikom iste, Stjepanom Mesićem, jedinim visokim, suvremenim, hrvatskim dužnosnikom, koji je eksplicitno veličao NDH, pjevao Juru i Bobana, tumačio dvostruku hrvatsku pobjedu u WW2 i serijski gubio donacijske čekove ratne potpore Hrvatskoj. Nespojiva je Oliverova ljubav za komunizam i Jugoslaviju s Mesićevom knjigom poznatom po evolutivnom naslovu Kako (sam, smo, su, je)rušio,rušili,srušena Jugoslavija. Frapantno je Oliveru prihvatljiva Mesićeva ljubavna izjava Srbima „ Iz Hrvatske možete odnijeti toliko zemlje koliko ste na opancima donijeli“
Zašto se Frljić nije pozabavio karikaturalnošću lika koji je najprije bio komunist, potom pjevao ustaške pjesme, veličao NDH i negirao potrebu isprike za Jasenovac, da bi danas bio počasni predsjednik Saveza antifašista Hrvatske? Ako to nije farsa, ne znam što jest. Zašto Frljić, kao deklarirani antifašist, ne demaskira taj lažni antifašistički pokret u Hrvatskoj?
„Mrzim istinu“ naslov je autobiograske predstave Olivera Frljića, u kojoj o sebi, svojoj obitelji, ocu Draganu iz Travnika koji se na popisu stanovništva 1991., izjasnio kao Hrvat, što je za Frljića problematično, o majci Slađani iz Leskovca koja mu je zabranjivala slaviti Božić, o sestri Marini koju majka voli više nego njega, te o svome naumu da će ubiti oca digne li ruku na majku. Frljić, stječe se dojam nikada nije bio voljen. Nedostatak ljubavi u njemu je probudio najniže strasti kojima oko sebe projicira mržnju, netoleranciju, nesnošljivost i predrasude. U tome grču koji ga lomi, agresivno ulazi u prostore tuđe slobode, izmišlja, krivotvori i vrijeđa, grozničavo zazivajući trenutak da i sam postane žrtva a istovremeno drhtureći poput uplašenog miša.
Oliverovo poluslijepo, ideološko i svjetonazorsko posrtanje zrcali se iz nadobudnog odbijanja predstave „Ana Frank“ na kazališnim daskama riječkog HNK, iz odbijanja ustupanja prostora za komemoraciju 18. studenoga- dana sjećanja na vukovarsku žrtvu...
Jugofašistički komunizam je izraz koji najbliže opisuje krikove čovjeka koji se na jednoj strani cijelim bićem bori protiv bilo kakve nacionalne identifikacije da bi već u drugom pasusu u nebesa dizao isto tako nacionalnu, ali izmišljenu, jugoslavensku identifikaciju, Tako je iz njegove prizme sve hrvatsko automatski fašističko a sve jugoslavensko-komunističko, vrijedno hvale.
Niz mučnih, uvredljivih pa čak i rašomonskih stavova navire iz nekoliko njegovim medijskih natupa :
„Jugoslavija i komunizam će se vratiti.“
„Hrvati su izmišljena nacija.“
„Demokracija je zlo i ne može se pobijediti demokratskim, nenasilnim sredstvima“
“Jučer sam bio u razgovoru u policiji i na svim vratima bila je Gospa, vjerojatno su sobe bile blagoslovljene“....

Unatoč grčevitom nastojanju da se uzdigne na pijedestal žrtve, iz pozicije klasičnog režimskog telala, najviše što malog Olivera može dopasti je neka kanta fekalija na glavi, pa će tako pomazan, uz Antu Tomića, postati drugi nositelj „visokog viteškog reda“. Kad bi naši umjetnički kritičari bili dosljedni i taj čin bi trebalo proglasiti vrhunskim umjetničkim uprizorjem, dostojnim Oliverova kazališnog puta.

Komentari

Fljićanci

najviše što malog Olivera može dopasti je neka kanta fekalija na glavi, pa će tako pomazan, uz Antu Tomića, postati drugi nositelj „visokog viteškog reda“
Bogme se ti Panonicus, kao i ppetra i još nekolicina uspljenika, savršeno uklapate u likove iz Frljićeve predstave "Naše nasilje i vaše nasilje". Vaše mjesto je zapravo prvenstveno na pozornici, a ne u gledalištu i zapravo mi je tek sad jasna ppetrina ljutnja zbog pitanja da li je gledala predstavu, jer što gledala, glumila!

leddevet

Tko je glasao

Izjelica frljićevih specijaliteta!

Opet večeraš u frljićevoj kuhinji.
Možda si se opet prejeo njegovih govih začina, pa ti komentar smrdi!.

Tko je glasao

Fljić's Got Talent

Možda si se opet prejeo njegovih govih začina, pa ti komentar smrdi!.
To je tekst iz predstave ili tvoja improvizacija?

leddevet

Tko je glasao

Komentar te rasturio- liži rane i ne sramoti se dalje

Toliko si jadan da te ostavljam da ližeš rane od komentara koji te razbio!

Tko je glasao

komentar koji ga je razbio...

... jel može opet uputa za neuke - gdje je taj komentar?

Ja ovdje samo vidim neke histerične babe koje pljuju po nečemu što nikada nisu vidjele - po naputku Centralnog komiteta, župnika, župana, hodže, štogod... ima li nešto onako iz osobnog iskustva?

Tko je glasao

Gnojimo po kućama

Jedna od tendencija u kazalištu, doduše ne suviše nova, je da predstava izađe iz kazališta i to je upravo ono što ppetra kao marna trudbenica radi. Utoliko je korektno cijeniti njen trud koji štedi naš trud koji bi bio neminovan da želimo otići u kazalište.

Bravo ppetra, vjerujem da će Oliver biti i više nego zadovoljan tvojim prerformansom.

leddevet

Tko je glasao

Uživaj u frljićevim slasticama

I ti jednako ljude nagovaraš da kušaju te frljićeve začine.
Uživajte u njima!

Tko je glasao

nagovaram?

Ja još nikada nisam pogledao Frljićevu predstavu. Kad budem u prigodi - pogledat ću pa stvoriti svoj sud.

Što ću jadan kad nemam Glavni stan ili Glavstan da mi kaže moje mišljenje, pa da pozivam na linč čovjeka čije nijedno djelo nisam vidio?

Taj dio prepuštam fašistima i staljinistima kojima je dovoljno viknuti "Židov", "ima kravatu", "ima zemlju" pa da horda krene - dakle - tebi.

Tko je glasao

Stvarno pišeš gluposti!

Stvarno pišeš gluposti!

Tko je glasao

Predstavu nisan pogleda niti

Predstavu nisan pogleda niti san ima namjeru ali poslin ovoga dnevnika to svakako oću čin buden ima priliku. Kako god bilo i kakova god bila upravo ova Frljićeva predstava je u pravom duhu demokracije i slobode izražavanja više nego šta će ovi dnevnik ikad bit i svakako daleko manje licemjerna. Dosta je samo pročitat naslov "Frljiću ne boj se i ne nadaj se - nitko te neće tući" pa zatim završne riči "iz pozicije klasičnog režimskog telala, najviše što malog Olivera može dopasti je neka kanta fekalija na glavi..." pa da ti izleti cerek jer pomisliš da se jugokomunisti i neprijatelji hrvatske suverenosti u dnevniku spominju barem pet puta. Bez čitanja shvatiš da između nema ništa drugo doli licemjerja, tumačenja, osporavanja slobode izražavanja i demokracije, drobljenja o narodnin neprijateljima te plucanje Frljića samo zato šta je Frljić dok samin čitanjem zaista vidiš da je to upravo tako. Austrijanci su također katolici pa je zanimljivo kako se austrijska crkva i njeni biskupi nisu niti oglasili o ovoj predstavi, a kamoli da su tražili njenu zabranu. Kako je ono reka Ricky Gervais "Uspjeh religije nije to što je uvjerila ljude da postoji Bog, već da se ne smiju ismijavati s tim konceptom".

Tko je glasao

nije nitko gledao...

... ali je već zabranjena :)

"Sasvim logično, harangi i osudi se pridružuju islamski fundamentalisti (mladomuslimanski Saff). A kako su znali što treba osuditi i zašto to zabraniti – e to već ulazi u anale domišljatosti i licemjerja „osvjedočenih„ čuvara morala i dostojanstva „kršćana, muslimana i svih građana„ sa ovih prostora i graniči sa pravim, nepatvorenim teatrom apsurda! Oni su, naime, za tako nešto čuli, netko, čitaj neki katolički mediji, desničarski i klerikalni ekstremistički internet portali, to su objavili, a da predstavu, barem u regionu, nitko do njenog sarajevskog izvođenja nije vidio! Nije se, naravno, moglo pričekati da se predstava „Naše nasilje i vaše nasilje „normalno odigra u okviru festivala i onda da meritoran sud o njoj – ne, trebalo ju je zatrti u samom korijenu, onemogućiti joj gostovanje i onda likovati nad svojom „pobjedom„. "

http://www.lupiga.com/vijesti/krizarski-pohod-na-olivera-frljica

Svaka čast cenzori...

Tko je glasao

Jednostavno pitanje

@Panonicus
Da li si igdje gledao neku Frljićevu predstavu?

leddevet

Tko je glasao

Budući leddevet i dalje

Budući leddevet i dalje preporuča kuhara frljića i kritike pobija nekušanjem frljićevih gastronomskih uspješnica, evo dio dijaloga kod istog mu načina opravdavanja:

leddevet — Sub, 15/10/2016 - 14:37.
Frljićofobija
Zanimalo bi me da li je itko od vas frljićofoba pogledao ijednu njegovu predstavu?

leddevet

ppetra — Ned, 16/10/2016 - 14:08.
Argumenti

Za nekog kuhara stručna javnost, znalci iz područja gastronomije širom svijeta , iz najeminentnijih restorana u kojima je kuhar radio, šire spoznaje i objavljuju svoja zapažanja, kako je kuhar neuredan, kako za svoja jela koristi čudne začine, poput ljudskog izmeta, komadića usmrđenih lešina, kako na kolače u svojoj kuhinji stavlja šlag od bijelih crvi sa smrdljive lešine, dlake štakora i prokuhava smrdljive čarape,..., a mediji donose mnoga iskustva kušatelja tih jela, koji zgroženi izlijeću iz restorana i najavljuju tužbe, protjerivanja, dezinfekciju, zabrane ulaska u restorane, državu,....
Međutim ima i branitelja tog kuhara, izjelica njegovih specijaliteta, koji svakome tko se zgražava na sve to, tvrde: Nema veze koji su sastojci u njegovim jelima, ne znaš koliko tje to dobro , dok nisi osobno kušao!"
Uloge:
kuhar- Frljić
kušatelji - iz Hrvatske, Poljske...
branitelj nastranog kuhara i izjelica iz njegove kuhinje - leddevet
pametni glas izvan restorana -ppetrin

Tko je glasao

Baba s placa

@ppetra, kao prvo pitanje nije bilo postavljeno tebi i nije mi jasno što se tu guraš, pogotovo jer me tvoj odgovor u konkretnom slučaju niti najmanje ne zanima obzirom da je očekivano blesav.

Kao drugo, kao što sam rekao, pitanje je jednostavno i vrlo bezazleno i ne vidim nikakav problem da se odgovori s "gledao sam" ili "nisam gledao". Ovakvo vrdanje i neodgovaranje je očita posljedica da se negdje kod dupeta pojavljuje sumnja da ovakvi iskompilirani tekstovi su poprilično šuplji i u krajnosti blesavi.

Da bi se pričalo o kazalištu treba ići u kazalište i gledati prilično širok raspon predstava, treba vidjeti i doživjeti što se dašava na kazališnoj sceni i to ne samo našoj već i šire. Ovo kako sve izgleda je usporedivo s nekim što je napisao traktat o vinima, a da uopće ne pije vino osim one 1/2 čašice koju je popio na Sanaderovoj inauguraciji i eventualno ponekad neku blažu bevandicu. Da li bi vjerovali takovom autoru?

P.S. i još dopuna za one tuplje: nigdje nisam iznio svoje mišljenje o kvaliteti Frljićevih predstava niti ikoga tjeram da ih gleda

leddevet

Tko je glasao

Izjelica frljićevih specijaliteta!

@ppetra, kao prvo pitanje nije bilo postavljeno tebi i nije mi jasno što se tu guraš, pogotovo jer me tvoj odgovor u konkretnom slučaju niti najmanje ne zanima obzirom da je očekivano blesav. Budući da ponavljaš svoje gluposti: "kako ćeš znati, ako nisi probao", dala sam učinkovit odgovor koji razotkriva takve tvoje budalaštine i gluposti, zapakirane u simpatične konstrukcije.
U komentaru o tvome uživanju u frljićevoj gastronomiji, objasnila sam to sasvim lijepo.

Da bi se pričalo o kazalištu treba ići u kazalište i gledati prilično širok raspon predstava, treba vidjeti i doživjeti što se dašava na kazališnoj sceni i to ne samo našoj već i šire. Ovo kako sve izgleda je usporedivo s nekim što je napisao traktat o vinima, a da uopće ne pije vino osim one 1/2 čašice koju je popio na Sanaderovoj inauguraciji i eventualno ponekad neku blažu bevandicu. Da li bi vjerovali takovom autoru?Pametnim ljudima nije ići na banket s jelom u koejem su začini: od ljudskog izmeta, komadića truloga mesa s lešine, bijelih crvi sa smrdljive crklotine, štakorovih dlaka, smrdljivih čarapa ... kuharevih izd..otina.

Ti samo uživaj u frljićevim specijalitetima s takvim začinima, ali ne pokušavaj, one koji su dovoljno pametni da ih takvi začini ne impresioniraju i ne potiču na isprobavanje , tako glupo i primitivno prozivati kako nemaju prravo pričati o tim začinima, zato što ih nisu i ne žele ih osobno probali.
Glupo i primitivno, neinteligentno od tebe.

Iznio si ti svoje mišljenje, kao kušač frljićevih specijaliteta , s egzotični začinima!

Tko je glasao

Pričaš gluposti

Pametnim ljudima nije ići na banket s jelom u koejem su začini: od ljudskog izmeta, komadića truloga mesa s lešine, bijelih crvi sa smrdljive crklotine, štakorovih dlaka, smrdljivih čarapa ... kuharevih izd..otina.
Pametni ljudi kao prvo ne pričaju ovakve gadarije, a kao drugo ne nasjedaju na imbecilnu propagandu raznoraznih prikopametnih nadridomoljuba koji sve znaju direktno po Duhu Svetom. Istina je da takvo što postoji jedino u ljigavoj mašti profesionalnih bukača tvog kalibra koji su glavni donosioci nabrojenih gadarija u sve onom što je izvan njihovog misaonog dosega, a nažalost toga ima impresivna količina.

U svakom slučaju zanimljivo je koliko teksta na jedno obično banalno pitanje, a moglo se odgovoriti s "gledao/la sam" ili "nisam gledao/la" što je samo još jedan dokaz koliko se vremena gubi zbog ljudske bedastoće.

leddevet

Tko je glasao

Dobio si komentar koji te potpuno deklasirao u svakom smislu

Bolje idi lizat svoje rane , nego što inzistiraš na svojoj sramoti!

Tko je glasao

Deklasirka

Dobio si komentar koji te potpuno deklasirao u svakom smislu
Pretpostavljam da ti je to Skviki rekao.

leddevet

Tko je glasao

Liži rane nakon pravog

Liži rane nakon pravog komentara, jer samo više toneš među frljićeve začine.

Tko je glasao

@Skviki

Ni tebe nisam ništa pitao jer je i tvoj odgovor očekivano blesav.

leddevet

Tko je glasao

indian — Pon, 13/10/2014 -

indian — Pon, 13/10/2014 - 11:12.
...bezukus, kako ne, i to

...bezukus, kako ne, i to nazvan umjetnošću. Od umjetnika koji su možda jednom i bili umjetnici, a kojima to "biti umjetnik" nije bilo dovoljno...i ushtje im se da budu još i filozofi, da budu inženjeri ljudskih duša, da budu društvenopolitički radnici u krajnjoj liniji
...eh, da budu filozofi? za to treba i urođena vokacija...ali zato je tu pojam Derridine dekonstrukcije kao filozofski pojam, spas za umjetnika kojem je nedovoljno biti umjetnikom...
Dekonstrukcija, hej, kako poznato iz djetinjstva.
Babo i mater i teta i svi ostali ti poklanjaju igračke a ti ih dekonstruiraš...ništa klakše. I imaš Derridu da ti da gotovo filozofsko pokriće
...a kad´ si već filozof s umjetničkim pedigreom, i kad´ si već dobio igračke za dekonstruiranje, kada se već dekonstruirajući poigravaš s nečim što su ti ih namirili oni pretci koji su svašta iskonstruirali, šteta je ne biti inženjerom ljudskih duša kada su ti ti ljudi tako benevolentno sve svoje predali na dekonstrukciju.
...sada kad´ si već i inženjer ni više niti manje nego duša, kada si dekonstruirao teškom mukom i duše i zgrade i sustav, sada ili tada kada to bude, doći će vrijeme da od krhotina svega sastaviš, konstruiraš, novu stvarnost.
To je ona najviša i najplemenitija faza ljudskog i umjetničkog i kreativnog postojanja...
Konstruirati od krhotina koje si sam skršio potpuno novu stvarnost. Još nisu, mislim, iznašli bolju titulu za takve od društvenopolitički radnik...
Radnik, hej, kako to gordo zvuči, i kako će to gordo zvučati u doba nove konstrukcije...

indian — Pon, 13/10/2014 - 19:38.
dekonstruktivistički bonus...

Već je to zrela estetika destrukcije i samodestrukcije, sa svojim pravopisnim pravilima i svojom semantikom, sa svojim bizarnim pravilima dovođenja do klimaksa...sa svojim plačipizdastim samosažaljenjem od svih prevarenih dobričina...u epohi ispunjenih želja bez ispunjenih želja.
...sada taj zalaufani agitprop više niti ne zna kome služi niti zbog koga to radi.
Stvorio je novi javni diskurs koji se vrti i samoobnavlja da niti ne zna više što mu je cilj.
I tako u tom općem žamoru svi imaju pravo da nemaju odgovornost ni za što...
infantilno i seriozno, ozbiljno i vulgarno, istinito ili lažno, politika ili politikanstvo, umjetnost i kičeraj ..kakva razlika? ako se bilo što može podvesti pod legitimno mišljenje. I iznosi se kao istovrijedno na tržištu.
....dug i složen bio je put do onog "daleko smo stigli" cilja...

Tko je glasao

Da baš je zakon...

...baviti se "umjetnošću". Jer umjetnost je zaštićena, kao sastavnica naše kulture, kao nešto što bismo kao civilizacija trebali ostavljati iza sebe, ali i imati pred očima, da nas osvijesti o tome kakvo je naše društvo? Zato moramo umjetnost braniti i hraniti, jer ona ne može na tržište? I zaista, nema šanse da bi na tržištu umjetnost iz naše države (geografski, ali možda ne i kulturno) zaradila plaću, generalno gledano...A neprofitni mediji isto ne mogu sami zaraditi plaću...

To su sve stvari koje smo čuli u mandatu prošle vlade, kad je ministar raspustio jedno tijelo za podjelu zajedničkog novca koje je izgledalo kao hodajući sukob interesa. A nakon toga su manifestacije koje se žale na to da su diskriminirane i da ih mora braniti policija dobile dvostruko više para od ministarstva nego ikad do tad. Međutim ministar je, navodno, fašist, je ne brani i ne hrani onom hranom koja se ekipi sviđa...

A sve za obranu slobodnih umjetnika? Evo malo obrane Olivera: http://www.portalnovosti.com/jadranka-brnic-hrvatska-je-orudje-u-rukama-...

Dakle, volimo Olivera i pomozimo Oliveru. Jer:
https://hr.wikipedia.org/wiki/Mazohizam
https://hr.wikipedia.org/wiki/Sadizam
https://hr.wikipedia.org/wiki/Psihopatija

Jer naše zdravstvo plaća sve. Pa i "umjetnost", očito.

čovjek iza gomile

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci