Tagovi

Eksplozija bombe istine 9/11 u cionističkom dvorištu

Dakle pajdaši i pajdašice, u okolnostima kada svjetska civilizacija puca po svim šavovima razorene empatije i solidarnosti, kada tisuće žrtvovanih tjelesa urliću na potrebu buđenja homo populusa, zov nasušnoj potrebi odupiranja podvali onijeh 85-torice koji posjeduju sve i nas same postaje pitanje opstanka civilizacije. To je realnost politike ili kak veli Orwell 1984 – „U našem dobu ne postoji nešto što se zove 'držati se van politike'. Sve bitne stvari tiču se politike, a politika sama po sebi temelji se na laži, prijevari, obmani, mržnji i shizofreniji“
A cionizam posebice onaj američkog tipa jest politika. Neću danas o prijevari zvanoj Vijetnam, Angola, Nikaragva, Afganstan, Libija, Irak, Sirija.........o Hirošimi i Nagasikiju da bi reč rekel. I da ne bi bilo zbunjole oko adrese cionizma, adresa nije američki i židovski narod – adresa su dijelovi njihovih elita koje se skrivaju iza kulise narodnih predstavnika kako bi bez posljedica falsificirale legitimitet imperija na pravo pokoravanja svih samo poradi zadovoljavanja patologije njih nekolicine – od „stoljeća sedmog pa do današnjih dana“! I to ću pokazati na obrascu ukrajinske priče koja ima potencijal da svijet završi u holokaustu, par milijardi spaljenih tjelesa više manje. Putin je pogriješio u procjeni da može biti ravnopravni partner „demokratskog cionizma“ po američkoj formuli.

Vjerovao je u obećanje cijepljenog ciona da se nakon raspada SSSR-a i povlačenja istog iz istočne Njemačke NATO neće širiti prema Rusiji. Ukrajina ga je krvavo demantirala! Dapaće, bez obzira na rješenje ukrajinske krize ameri sigurno neće odustati od svoje investicije da Ukrajinu pretvore u američki Quantanamo II. Nije ovdje samo u pitanju onih 5 mlrd $ by Nuland. U pitanju je ona patologija s početka teksta. Shvatio je to i „Putin“ i sada grozničavo traži kako oslabiti fiksaciju ciona s Ukrajine kao buduće NATO baze na pragu Rusije te kako pažnju besposlenih amera prebaciti u njihovo dvorište. I našao je odgovor – istina o 9/11. I ovdje ću se poslužiti Orwellom iz 1984 koji konstatira – „U vremenima obmane, istina postaje revolucionarni akt“. A istinu o bacanju američke nacije na koljena od strane jednog čovjeka iz pećine je Putin znao i prije – imao je ćak i dokaze, a nije ništa poduzeo da američkom narodu kao žrtvi operacije 9/11 da šansu da obračuna s lošim dečkima u vlastitim redovima i stoga karmu koja ga je pogodila ukrajinskim poućkom smatram po njega osobno opravdanom – na stranu empatija prema nevinim žrtvama koje su samo poslužile kao kolateralni spin ukupnog dojma.
Ali vratimo se na revolucionarni akt u možebitnoj režiji Rusije odn Putina.
Prema Pravdi od 7.2.2015. Putin zaista namjerava objaviti set dokaza koji za pokolj 9/11 direktno optužuju američku vladu sina Busha i obavještajne zajednice CIA-e i MOSAD-a.
Među dokazima nalazi se i set satelitskih snimaka koji štošta govore o šupljoj verziji službene istrage američke vlade o 9/11.
Zakaj je Rusija dosad čkomila o dokazima 9/11!? Prema visokom diplomatskom izvoru iz razloga što je Rusija tu eksplozivnu dokumentaciju čuvala kao rezervu prema danu „D“ kada budu ugroženi njeni vitalni nacionalni interesi kao što su opstanak Rusije kao slobodne i neovisne države, a što je sada u slućaju Ukrajine definitivno na kocki. Dan „D“ dugo je odgađan i prema nekima nastupit će u mjesecu ožujku 2015. O istome su upoznati i Merkel i Hollande koji su hodočastili u Moskvu...!?
Satelitske fotografije trebale bi odigrati stratešku ulogu analognu onom nuklearnoj bombi. One su prije svega zastrašujući zadnji as u rukavu s ulogom sprečavanja i odvraćanja neprijatelja da ode predaleko.
No, za razliku od nuklearnog oružja „bomba istine“ neće direktno nikoga ubiti; njezina uporaba protiv SAD prvenstveno će naškoditi učesnicima frakcija američkih struktura vlasti, dok će sigurno pomoći onim sudionicima struktura vlasti da povrate kurs američkog broda što dalje od opasnog ledenjaka. Naravno bomba 9/11 razotkrit će ulogu MOSAD-a u operaciji protiv američkih građana a kaj može baciti izvjesnu anatemu na čitavu izraelsku državu (operacija Samson) međutim Putin smatra da su koristi od ovakve bombe veće od popratnih kolaterala.
Činjenica je i ta da ameri znaju za nakanu rusa oko objave škakljivih dokaza pa su shodno tome poduzeli mjere amortiziranja mogućeg udara. Naravno ako nekim spinovima ne odvrate pažnju pripremili su zadnju crtu koja se sastoji od izlaganja osoba 3. i 4. ešalona odgovornosti te destrukciju establišmenta Saudijske Arabije kao glavnog financijera operacije. Može li istina 9/11 to progutati ostaje za vidjeti...
Vezano za navedenu nakanu Rusije ovdje se javlja interesantno naravoučenje koje nas podsjeća da objavom dosje-a 9/11 rusi ovime uvode prekretnicu u poimanje vođenja modernih ratova posebno na globalnoj razini. Dok su laži kod svih aktera uvijek služile kao oružje od pamtivijeka u obliku propagande, dezinformacija, lažnih signala itd – istina nikad u povijesti nije bila u poziciji ratovati i to s retroaktivnim učinkom kako to može biti u „bombi 9/11“.
Gdje je kvaka i zakaj je američko-židovski establišment pribjegao „igrokazu“ 9/11, a koji će biti srušen na pozornici na kojoj je postavljena Davidova praćka od istine nasuprot Golijatove laži naravno uz stare argumente koje sam naveo

ovdje.

Naime već 1990-tih neokonzervativci na čelu sa Z. Brzezinskim (to je onaj koji je projektirao rat na Balkanu), a kako bi opravdali cijenu 9/11 promiću tezu kako će Novi Pearl Harbor donijeti neprocjenjive koristi za američke geo-strateške interese. Te benefite izrazio je Brzezinski u knjizi „Velika šahovska ploča“ (1997) kada je ustvrdio da je Amerika previše demokratska kod kuće kako bi autokratski djelovala diljem svijeta. Na istom mjestu Brzezinski tvrdi da amerikanci veoma teško postižu konsenzus oko vanjskopolitičkih pitanja osim u slućajevima masovnih naširoko percipiranih i izravnih vanjskih prijetnji te u tom kontekstu veli da javnost podržava američki angažman u ww2 uglavnom zbog udara japanaca na Pearl Harbor.

http://i676.photobucket.com/albums/vv122/golgotar/Pentagon23.jpg?t=1347643580

Rješenje je dakle očito; novi Pearl Harbor koji bi uvjerio američki narod da se nalazi pod velikim vanjskim prijetnjama. Neokonzervativci u suradnji sa svojim izraelskim prijateljima obradovano su se obvezali na 9/11.
Događaj koji je trebao omogućiti „novo američko stoljeće“.
No, novi Pearl Harbor se osvetio Američkom establišmentu. Izravna vanjska prijetnja u navodnom arapskom i muslimanskom ekstremizmu pokazala se brzo kao lažna i zbog toga je Amerika izabrala krivog neprijatelja. I dok je Izrael profitirao od američkog rata protiv islama sama Amerika si je iskopala grob upumpavajući milijarde $ u rat protiv fantoma.
Nadalje umjesto jedinstva amerikanaca nakon 9/11 raste odvratan osjećaj da je vlada lagala oko prirode inside joba na krilima čega je rođen pokret „Istina 9/11“ koji između ostalog okuplja i 10 000 inženjera i arhitekata koji su stručnom revizijom dokazali da je izvještaj komisije o WTC 7 (kao ahilova peta 9/11) bio nestručan i lažan.
I zbog toga su neokonzervativci čiji je glavni prioritet uvijek bio Izrael sada u panici. Zato jedini izlaz oni vide u novim ratovima, upravo zato Netanyahu očajnički lobira za rat s Iranom kako bi cijeli bliski istok a možda i cijeli svijet držali na vatri, to je razlog zakaj Victoria Nuland forsira rat s Rusijom do točke nuklearnog sraza.
Treći svjetski rat je posljednja i očajnička nada neokonzervativaca i njihovih saveznika u Likud državi. Takav rat nametnuo bi izvanredno stanje u cijelom svijetu, a kaj bi omogućilo suzbijanje (ili barem nastavak zamućivanja) istine o 9/11 te spasiti false flag sudionike od izdaje i suđenja, a Izrael od demontaže.
Iako po dosadašnjim izjavama Putin izbjegava povući asa iz rukava, izgleda da je ipak trenutak istine stigao. Svima postaje jasno da SAD nikada neće odustati od nakane da Ukrajina postane NATO baza, da je ekonomski rat s Rusijom dosegao točku s koje nema povratka, da je neokonzervativni „let prema naprijed“ u ww3 postao neizbježan...
U tom trenutku, ni prije ni kasnije, Putin će opaliti šamarčinu s istinom 9/11 i neka bude kaj biti mora...
Naravno da se postavlja pitanje tajminga, ako je karta bačena prerano preuzima se nepotrebni rizik za mnogo štošta profuturo.
Ali, ako je Putin čekao predugo, potez će izgubiti očekivani efekt (treći svjetski rat banalizirao bi rusku istinu 9/11 kao drsku propagandu dok bi ratna cenzura bombu istine osudila na neuspjeh).
Po meni Putin je čekao predugo, posljednji je čas da baci asa iz rukava te da napokon istina pobijedi laž…
Ili kako spomenuti Orwell iz 1984 veli - "Ako želite sliku budućnosti - zamislite čizmu kako gazi ljudsko lice... zauvijek!"

http://www.pravda.ru/news/world/northamerica/usacanada/07-02-2015/124748...
http://www.veteranstoday.com/2015/02/10/pravda-putin-threatens-to-releas...

Tagovi

Komentari

...

eto, još 2 dana i prođe ožujak...a putin ni a ni b o "setu dokaza" ...očito još nije pravi tajming za njihovu objavu...

jao jao :))

________________________________________
"where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise"

Tko je glasao

Narod će znati procijeniti fakte bez obzira na vođe

Politika je vjekovima trgovala istinom, bez obzira na kolateral...

Tko je glasao

Boris Nemcov i sarajevski atentat

Tko ima najviše koristi od ubojstva Nemcova!? Putin ima samo štetu...

http://themillenniumreport.com/2015/03/was-russian-opposition-rabble-rou...

Tko je glasao

Je li Nemcov bio dvostruki ili trostruki špijun

Zakaj je ovaj bivši bliski suradnik Putina ustvrdio da je Rusija autor ukrajinskog armagedona...

Odgovor je samo jedan,

A A A

Tko je glasao
Tko je glasao
Tko je glasao

Negdje 1988

Je zapoceta gradnja Ciboninog tornja, trebao je biti 7-10 katova veci, ali su vojno- strateski strucnjaci(komunisti)
to zabranili. Razlog nam je nakon nine/eleven svima jasan.
Avioni su pogodili bolno mjesto. Neko je to dobro izracunao.
Inzenjeri, stratezi, tehnicari,obavjestajne sluzbe Vam ne smiju reci
cijelu Istinu, jer bi logicko objasnjenje pomoglo buducim Velikim teroristima ili
neprijateljima. Zelite da Vam damo "recept" kako Iran koristi Uran.
Djeca mogu upravljati velikim jumbo-jet om i to redovito cine sa joy-sticom i
simulatorima leta.
Poznati su slucajevi da je sin sletio avion, nakon ocevog mozdanog udara.
Arhitekti i inzenjeri zele napraviti schlanku konstrukciju i stvoriti cudo, najvisu zgradu itd.
Pri tom moraju da stede i prave jeftine objekte.
Postoje mostovi i neboderi, koji su se sami srusili, od vlastite tezine.
Twin- toweri u Becu su napravlheni bez kg betona.
Celik ima svoje tajne.
I na kraju: gledao sam americki oficijelni dokumentarac o 9/11.
Imena Jevreja su mnoga medju zrtvama, ne poznam tocne brojke.
Suze vatrogasaca, mnogi su ostali tamo.
Svojim sumnjama vrijedjamo djecu heroja, koji su zeljeli druge spasiti.
Postoje tajne.
Vjerujem da je Vrijeme da ih vise ne krijemo, jer ce Arapski svijet biti spreman
na Smrt.
Koju nikome ne zeli, a neminovna je.

Tko je glasao

Djeca žrtava imaju pravo na istinu

Svojim sumnjama vrijedjamo djecu heroja, koji su zeljeli druge spasiti.

Udrugu "istina 9/11" prvenstveno su osnovali kako djeca tako i najbliži žrtava jer ne vjeruju službenoj istrazi - inženjeri i arhitekti su se samo priključili.

Zato i postoji izrađena revizija od 9/11 udruge,

http://themillenniumreport.com/2014/11/official-nist-report-shattered-by...

Nis ja kriv kaj je revizija opširna, ali oni koji smatraju da je to samo teorija neka obaraju detalj po detalj.
Vrag je uvijek u detaljima...

Tko je glasao

Ja mislim da su oni oteli

Tko je glasao

Ja mislim da su oni oteli

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

Zašto popušta retorika SAD

http://www.advance.hr/vijesti/sad-ulazak-u-rat-putem-posrednika-izmedu-s...

Nešto se igra u pozadini, ameri popuštaju stisak glede Ukrajine. Jel to moguća trgovina glede možebitne istine 9/11!?

Znat ćemo tijekom 3. mjeseca kada je Pravda najavila objavu satelitskih snimaka koji dokazuju "inside job"!

Tko je glasao

Sjenka, Vjerodostojnost tih

Sjenka,

Vjerodostojnost tih snimaka govori činjenica da ih tek trebaju objavit, a do sad su šutjeli.

Da su ih objavili prije mjesec dna ili jučer, onda još nekak, ali oni trebaju još vremena.

Daj molim te.

Tko je glasao

Skviki, 1. svjetski rat nije gotov

@Skviki, prijatelju, pazi sad ovo: Držim u ruci malešnu knjižicu štampanu siječnja 1940.!!!!!

Svjetski mir na novim socijalnim temeljima (koncepcija-ne politika)
Croatian Republic Club HRSS, Los Angeles, California - U.S.A.
Citiram dio str.5:
"Hrvatski publicist Rudolf herceg zastupa već godinama javnu misao, da se problemi, stvoreni svjetskim ratom (1914.-1918.) i razvijeni poslije nužno, ne mogu s uspjehom rješavati pojedinačno, nego svi zajedno, i to za cijeli svijet istodobno i za sve po istim principima, ali takvima, koji se bitno razlikuju od dosadašnjih načela i na području političkom i na ekonomskom i kulturnom.
I baš zato - tvrdi R. Herceg - jer versailleskim mirovnim ugovorom nije to uvaženo, moralo je doći do ponovnog svjetskog rata, a ne bude li to uvaženo ni nakon ovog rata, (IIWW, opaska @otpisani) to jest ne budu li riješeni svi problemi, doći će za destak godina opet do još strašnijeg sukoba, koji bi se nužno prometnuo u svjetsku revoluciju." Završen citat!

Par natuknica, ako smijem??
-kakve veze ovo ima s dnevnikom?
Izravne jer 1.svj. rat je zapalio Srednji Istok pa i Daleki Istok a "tvinse" srušiše navodno islamisti. Zašto baš oni? Zato što je VB, inače pokretač i glavni zločinac odgovorna za najveći bespotrebni pokolj u novijoj povijesti - 1.svj. rat, još u 19 st razbila kakav/takav mir u području Eufrat- Tigris- Sredozemlje i nakon dosta vremena u vlastitom posjedu isto dodijelila Židovima. To i je njihova, židovska, pradavna zemlja, ali ju izgubiše svojom greškom prije kojih tisuću godina.
- 1. svj. rat nije završen ni dan danas! 2. svj.rat je nastavak prvog a ovo što se sada događa je ono što Herceg reče odavna:"...opet do još strašnijeg sukoba, koji bi se nužno prometnuo u svjetsku revoluciju."

Ta revolucija jest i tijeku i u njoj sudjeluju svi, sve vjere, sve države, sve obavještajne službe i svi financijski centri moći! Znaš li zašto @Skviki? Po mom skromnom mišljenju, samo zato što se ponovo svaki od njih hoće dočepati što većeg i slasnijeg komada kolača.
1. svjetski rat je presložio/uništio,porodio carstva, države, granice, rasjekao narode i teritorije. 1. Svjetski rat nije završen maker je moguće da bude do 2018. – nakon 100 godina! 2. Svjetski rat je beznačajan s tog stanovišta I samo je nastavak 1.-og.
Zato padoše I “tvinsi”!

P.S. Daljnje ,,što je tada rekao Herceg vodi ravno...
ma, zrolat će me tak i tak @Golgota

Tko je glasao

Jedna mudra zena u Uniqi

Nam rekla da je zivot jednog bica kao rijeka,ima svoj izvor,obale i kraj.
Povijest je kao Klima, sve rijeke,mora,oblaci.
Ono, sto je bilo juce utice na danas i sutra.
Sve je vise ili manje povezano.
Da nije bilo 1. Rata, ne bi bilo ni drugog.
Po mom skromnom misljenju raste sukob Arapske kulture i Zapadne.
Zbog 9/11 zeljela je USA zaustaviti terorizam.
Sada ima situaciju da ima ogromni Pokret, koji zeli unistiti,a naziva ga teroristickim.
Djeca ubijenih ratnika ce odrasti u zelji za osvetom.
Shalom

Tko je glasao

Vladimirar kao čudni normalni Židov

Oduvijek sam tvrdio da ima Židova i židova...

Još da si sa svoje stručne strane nekaj rekel o velikoj laži 9/11, svrstal bih te među onih 500 Rabina svijeta...

Tko je glasao

Hvala Golgota

Rekli su mi stariji(mudriji) da je govor srebro, a cutanje zlato.
Zapravo vise volim srebro, ali znam kada treba cutati.
Veoma bolno sam to naucio na svojoj kozi.
Nazalost nisam Jevrej ili na srecu. Zna Weiss.
Shalom

Tko je glasao

Uff, zakaj nažalost

Da te sad Netaniahu pozove živeti na palestinsku zemlju u Izrael!?

Tko je glasao

Podržimo ovu peticiju kongresu SAD

Samo masovna podrška "Truth 9/11" može mijenjati tamu laži i obmana!

http://action.ae911truth.org/p/salsa/web/common/public/signup?signup_pag...

Tko je glasao

Sve što je u USA i sve što je

Sve što je u USA i sve što je na engleskom - ne potpisujem!

Tko je glasao

...

Mislim da treba pročitati i ovaj Golgotin dnevnik:

http://pollitika.com/119-i-proizvodnja-pristanka-doktrinom-soka

..

Tko je glasao

Meni je jedna stvar

Meni je jedna stvar čudna,
Zbog čega tajne službe nisu ništa znale.

Tko je glasao

Čiji su alat tajne službe

A kaj misliš Skviki za koga rade te službe - za establišment ili za narod, ili misliš da je to isto...

Ako se vratiš malo u prošlost u doba Pearl Harbora - službe su imale dojave i sam predsjednik je imao informacije, ali su rekli - to je zajebancija...

Kenediju je rečeno da ne ide u Dallas pa je ipak otišao!!!

Tko je glasao

Na čije službe misliš

Na čije službe misliš @Skviki?

Tko je glasao

Na prvom mjestu USA i

Na prvom mjestu USA i Izraela. Svaki drek znaju, no tu su spavali, ili.

Tko je glasao
Tko je glasao

tralala...

... pročitaj jednom neku knjigu o tome kako rade tajne službe, koliko dojava dobiju dnevno i kako procjenjuju koja je prava koja nije... to je umjetnost sama za sebe.

Naravno, osim u našim krajevima gdje je svatko stručnjak za apsolutno sve teme koje se tiču tuđeg posla.

Tko je glasao

pitanja

golgota

uvijek ista pitanja
1. što bi se dogodilo da nebodere blizance pogodi suvremeni jumbo jet pun goriva.
2. kad bi teorija o zavjeri bila istinita, koji je najmanji broj ljudi koji su uključeni u zavjeru (donijeti, postaviti eks'ploziv u neboder visok 100 katova, x 2, uništiti bez traga 2 aviona...), i koja je vjerojatnost da među tih nekoliko tisuća ljudi nitko nikad ništa ne progovori

Ti tvrdiš da uzrok pada nije bio udar aviona, nego zavjera, trošiš dane i dane na ponavljanje uvijek istih rečenica, pomozi i sebi i nama i odgovori na dva pitanja

luka

Tko je glasao

Neboderi su projektirani da izdrže udar boeniga

Dakle Luka;

Ne tjeram ja ni tebe ni ikoga drugog da vjeruješ meni, vjeruj sebi i vlastitom propitivanju detalja događaja. Ako i tada ne nađeš ništ kaj odudara ne znanosti već običnoj seljačkoj logici tada nikakvi dokazi koje bih ja podastro ne vrijede ni pišljiva boba. Za to ti je dokaz reakcija Bet-a i drvosjeka. Za njih je mjesec u vodi i tu pomoći nema.

Ali da ti ipak odgovorim a kaj je osnova pristojne komunikacije.

1. Udarom zrakoplova nastala bi rupa i 100-tinjak žrtava i to bi bilo sve, Sigurno se ne bi urušio
za 11 sekundi kao u slobodnom padu
I tada ne bi bilo ostataka katnih čeličnih konstrukcija po čitavoj visini prepaljenih kao da si ih
rezao brenerom.
I tada ne razini "ground zero" ne bi bilo otopljene magme (temelji su jednostavno otopljeni za
kaj je trebala temperatura 1500 stupnjeva.
Kut udara je dodatna smijurija u odnosu na ulazno-izlaznu rupu.

http://pollitika.com/119-i-proizvodnja-pristanka-doktrinom-soka#comment-...

Naravno, rupa udara u Pentagon ne bi bio pravilni krug fi 5 m ako je visina aviona 13 m.
Naravno i tada WTC 7 kao nova zgrada ne bi propala kao da je od karata.

https://www.youtube.com/watch?v=afUS_58XC5I

2. Glede tvoje rečenice "teorije zavjere" - podlegao si meinsream pogrešnoj verbalnoj
interpretaciji. Ne postoje teorije zavjere, zavjera ili postoji ili je nema. To ti je ona paralela sa
napola trudnom ženom a kaj je obična bedastoća. Dakle ovdje govorimo o zavjeri
establišmenta koje bi istina odvela na el stolicu.

Što se tiće broja uključenih sudionika ja cijenim da je taj broj veći od 1000 uključujući planiranje, izvedbu, i podešavanje kasnije dokaza...

Po broju uključenih to je najveća "false flag" operacija u povijesti u kojoj establišment udara na vlastiti narod.

Operacija je grandizna pljuska ljudskoj naivnosti u mantranju da Ameriku na koljena može baciti jedan pećinski neandertalac s pilotima koji cesnu ne znaju voziti.

Dakle, Luka imaš puno dokaza i kao intelektualac ne dozvoli da ti vojnici sustava prodaju muda pod bubrege.
Za početak pročitaj ovo;

http://themillenniumreport.com/2014/11/official-nist-report-shattered-by...

A za cjelovit sagledavanje pročitaj ovo, i ne budi u tome lijen ko Bet i Drvosjek...

http://pollitika.com/119-i-proizvodnja-pristanka-doktrinom-soka

Tko je glasao

majstori zavjera...

... ono što mene uvijek začudi kod ovakvih događaja jest sljedeće:

Postoji tajanstveni super-um koji detaljno isplanira ovakve akcije kako bi ih cijeli svijet popušio.

Pritom - pile željeznu konstrukciju, koriste "avione bez prozora i s dodacima" na drugom tornju, na koji je tada upereno jedno 180 kamera, u Pentanogu naprave rupu koja "nikako ne odgovara udaru aviona"...

... ono, toliko grešaka da ih čak i mi iz male Hrvatske putem interneta otkrivamo kao od šale.

Kakvi su to onda majstori?

Tko je glasao

@zaphod, pitanja su ti vrlo

@zaphod, pitanja su ti vrlo logična! Mi smo baš ekipa koja bu razbucala putem interneta (moš mislit vjerodostojnost infotmacija na istom) jednu takvu "ujudurmu" kao što je rušanje "tvinsa"! Da tu nešto nije baš logično - nije. stvarno je nevjerojatno da zrakoplovi pogode uopće u toranj. Vrhunski vojni piloti tvrde da je to skoro pa nemoguće izvesti i sa vojnim zrakoplovom koji su svi daleko manji i sa nevjerojatnim manevrom. U HRZ postoje piloti koji su stvarno vrhunski imaju iskustva i to borbenog i ne malo. Bilo bi zanimljivo čuti njihova mišljenja javno a oni koji i poznaju neke takve naše pilote privatno niti žele niti smiju išta kazati što naši npr. borbrni piloti o tome misle.

Usput, ali meni važno, cijela priča oko "tvinsa" i službena USA verzija mene podsjeća na priču o gradnji piramida: Robovi su vukli stotonske blokove na npr.150 m visine..- onak, ko od šale. I sve to samo da bi faraon imao grobnicu. Dajte...

Isto mi nekak "drži" vodu" i ta službena verzija oko "tvinsa"!

Tko je glasao

ovakoca...

... da budem iskren... naravno da svaki događaj ima 1001 interpretaciju... a samo su rijetke ispravne.

No - ono što ne razumijem kod ekipe "mi razotkrivamo zavjere" je sljedeće:

1) pogledali smo službenu verziju (na internetu) i ne sviđa nam se

2) onda smo na internetu našli ekipu koja je na internetu gledala snimku nekog tipa i tamo smo zaključili da "avion nema prozore" pa smo na temelju tog fantastičnog uvida zaključili... nešto.

Ono, daj me nemoj...

Ja volim luđake. Ja volim ekipu koja ode u šumu, godinu dana jede puhove i gljive pa o tome napišu knjigu. Skidam kapu. Pet godina uče kako bi prošli školskim avionom ispod mosta u Mostaru (onog kojeg više nema). Dok mi to pričaju ne moju stajati na nogama od cuge :) Dakle - ekipu s iskustvom. To mogu cijeniti.

A ove... internet-analitičare... tu se teško snalazim. Ne kažem da neki od njih ne nabodu svašta, pogotovo oni specijalizirani, njih cijenim. Ali ekipu koja se kuži u SVE svjetske urote... to ne kužim, ubij me.

p.s. I mene bi zanimala mišljenja HRZ-a i sličnih, puno sam vremena bio s takvima i u onoj vojsci i u ovoj - no više mi nisu u dometu,nažalost.

Tko je glasao

odgovor nećemo znati

golgota,

vidiš, mislim da naivni (oprosti) teoretičari zavjere indirektno pomažu da se ne propituju legitimne rupe službene verzije događaja
dakle, što ja mislim
1. udar jumbojeta punog kerozina u neboder može izazvati rušenje. Moguće.
2. hrabro, inteligentno, bešćutno proveden plan, temelji se na sposobnosti, izabranih da nauče upravljati osnovnim komandama otetog jumbo jeta. Teško, ali moguće.

prava pitanja koja ostaju neodgovorena
- jesu li neki u tajnim službama znali pa odbacili upozorenja, propustili spojiti 2 i 2, ne zato jer su bili nesposobni, nego jer im je odgovarao šok rušenja blizanaca
- ako jesu, ko su ti neki, odnosno, do koje razine je išla odluka

puno je lakše prihvatiti teoriju da je ideja o otmici aviona, napadu na blizance stvorena u nekoj tajnoj organizaciji, pa putem svega nekoliko agenata puštena u realni svijet, i oživotvorena od strane Al Qaide
nego komplicirane teorije o postavljanju eksploziva

odgovor nećemo znati
preostaju spekulacije, teorije...
vjerujem da je bin laden bio strateški genij

luka

Tko je glasao

Drvosjek, rijetko, ali baš rijetko se s tobom ne slažem

Ali ovo se ne slažem

1. A gdje bi to oni mogli naučiti upravljati Jumbo jetom? Pretpostavljam da kužiš da je razlika između Cesne i Boeinga 767 abnormalna?

2. Ne znam kako ne shvaćaš da se povremeno i iskusnim pilotima događa da promaše pistu, a ovdje ispada da su svi do jednog stare iskusnjare, a ne polaznici tečaja od par sati jel?

puno je lakše prihvatiti teoriju da je ideja o otmici aviona, napadu na blizance stvorena u nekoj tajnoj organizaciji, pa putem svega nekoliko agenata puštena u realni svijet, i oživotvorena od strane Al Qaide
nego komplicirane teorije o postavljanju eksploziva

Naravno da je ideja stvorena u nekoj tajnoj organizaciji, ta organizacija zasigurno postoji, to ti je valjda jasno. pitanje je tko su i do kuda seže to članstvo, a ja pretpostavljam da su u talu proizvođači oružja i naftna mafija, a da Vladu vjerojatno nitko o tome nije obavjestio. Siguran sam da stariji Bush ne bi nikad obavijestio svog slabije pametnog juniora predsjednika, jer bi se ovaj zasigurno izlajao!

I tako to, bilo kako bilo, voziti i ciljati Boeingom 767 nije ni slučajno jednostavno i Cesna kurs te za to ne može osposobiti. Amen!!!

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

sory @Laganini

referiraš se na @hladov upis a obraćaš se meni ;-)

iako se slažem s ovim što je @hlad napisao, a nikako se ne slažem s autorom dnevnika..eto..

Kad sam već tu da ti ukažem na ovo Boing / Cesna.

Zaboravljaš da oni nisu ni trebali sletjeti nego su kamikaze i da ih je bilo više jedinica. Grupa. Dovoljno bi bilo da samo jedan dostigne zadani cilj...poruka bi bila poslana...koliko znamo i nisu svi dostigli cilj...

usporedba: ako naučiš roniti s bocama..onako rekreacijski...možeš počiniti samoubojstvo na način da jednostavno ideš sve dublje i dublje dok se najprije ne onesvjestiš a zatim utopiš

ne bih podcjenjivao sposobnost ljudi koji su zbog neke ideologije spremni dati život...oni su izvrsno motivirani..

sve dobro...

Tko je glasao

A ipak sam tebi htio odgovoriti

na onaj zarolani post. :)

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao
Tko je glasao

A ipak sam tebi htio odgovoriti

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

težina...

Kažu da je najteže sletiti... pa onda, po težini, poletjeti... a letjeti s avionom u zraku nešto najlaganije u cijelom tom procesu.

Toliko se i ja sjećam iz igrica tipa Flight Simulatora... vjerujem da bih i sam znao to nakon par sati obuke - mislim, zabiti se u nešto :)

Tko je glasao

@zaphod, nisam bio u video

@zaphod, nisam bio u video igrici već u pilotskoj kabini zrakoplova koji je poletio, letio i sletio sa do posljednjeg mjesta popunjenim sjedalima.
U kabini su četiri sjedeća mjesta, dva ispred i dva iza, malo je mjesta, jako malo. Sjedio sam iza Šarinićeva sina koji je tog dana polagao/trenirao pilotiranje na jednoj (za njega) novoj vrsti zrakoplova. Do njega je sjedio iskusan kapetan koji je imao određeni broj sati leta da bi mogao biti instruktor.
Tvrdim ti da nema šanse da nakon nešto treninga možeš poletjeti, sletjeti a naročito nije moguće u letu pogoditi nešto tako sićušno u odnosu na brzinu letenja kao što je toranja WTC-a koji je nekih 35 -40 ft samo širi od tvog zrakoplova.

Uostalom, znam da kao đak MIOCa moraš pojmiti i uzeti u obzir koliko se meta "smanjuje" što se brže krećeš.
I jedan dodatak iz života: Vozio sam auto-cestom automobil 270 km/h! I to ne jednom i ne km ili dva. Znaš kao ti izgledaju bijele crte uz vozne trakove? Kao zmije ubrzane jedno 1000 puta. Nezamisliv osjećaj!
Sad zamisli koja je minimalna brzina onih zrakoplova i probaj "vidjeti" širinu pojedinog tornja WTC-a?
Tanji je od debljine vlasi kada si udaljen a u tisućinki sekunde nakon toga ti apsolutno prekrije horizont.

Tko je glasao

otpisani, jel ti to mene...? :)

Sve stoji što si rekao - ali ajmo ovako...

Koliko na svijetu postoji putničkih aviona? Koji slete nekoliko puta dnevno... dodaj tome broj manjih aviona, privatnih... koji uspijevaju s brzine od 800-850 km/h pogoditi na samom kraju pistu široku nekoliko metara... A i dalje je vijest kada neki od njih NE uspije, a ne kada USPIJE... dakle svaki dan imamo desetke tisuća uspješnih slijetanja (a to je najkomplicranije)... ono, svi pogode pistu, ne preširoku iz ispravnog smjera i na ispravnom mjestu.

Što želiš reći, da su te tisuće, desetine tisuća pilota civilnih putničkih aviona nekakvi nadljudi?

Posao kao i svaki drugi, ništa više...

Tko je glasao

Zap, slažem se da sleće na

Zap, slažem se da sleće na tisuće njih dnevno na relativno uske piste. Mislim da sam upamtio da je u zraku iznad USA tada bilo oko 3000 zrakoplova pa mogućnost obaranja vojnim lovcima svakog iole sumnjivog leta samim time jest pala u začetku.
Međutim, mislim da si zrakoplovi koji su udarili u WTC nisu toliko mogli prilagoditi (smanjiti) brzinu,pri toj brzini onako manevrirati i pogoditi metu. Osim toga, nisu ni bili navođeni elektronski ni na bilo koji pilotima poznat način na tornjeve ... ili možda jesu?

Tko je glasao

ako ćemo već...

... ja nemam problema s ljudima koji sumnjaju u nešto, dapače. Rekoh, volim luđake.

No - tvrditi da je NEMOGUĆE pogoditi neboder je (i sam to zapravo navodiš) glupost. Pista na... Lučkom je široka par metara... a pametno je prije slijetanja baciti neki predmet da otjeraš pse i krtice :) Pa je ipak svaki pilot pogodi bez greške...

Proguglao malo... recimo 747 spušta brzinu na cca 140 čvorova tj. 260 km/h pri sljetanju... pistu dodiruje sa 180 km/h... dakle, kao normalan auto... ako znaš upravljati, možeš pogoditi WTC.

Da li je moguće elektronsko navođenje, ne znam, mislim da nije.

Tko je glasao

Brzina udara nije bila brzina spuštanja

Elektronsko navođenje aviona - ti si dosta out događanja.

Malezijski avion je otet pomoću wireless sustava za navođenje i to je objavila kolegica ovdje;

http://pollitika.com/tko-ima-najvise-koristi-zbog-nestanka-malezijskog-a...

Ali prosim te ako imaš dijelova detalja iz 9/11 da ga postaviš na drugoj temi ali afirmativno i ja ću ti vrlo rado odgovoriti.
Ovo je tema političke istine 9/11 i rusije...

Tko je glasao

Ja jesam luđak, to znam od

Ja jesam luđak, to znam od kada sam bio malen do stola. :):):) uvijek sam bio dugačiji i npr Kamenu čašu čitao još u pučkoj školi.
Na Ceylon sam trebao ići 1979.! pogodi tko je tamo bio... :):):):) Ma dobro.

Znači, ako misliš da sam luđak, ne smeta me, možda dobro misliš.
Ali nisam glup. Naravno da teoretski jest moguće pogoditi te tornjeve zrakoplovom..., ali baš "priučeni" piloti???
Uostalom, imam koga pitati da mi to pogleda, izračuna, ......
..... kao što znaš, stvarno imam ako bude htio.:):):) ... jer taj o svom poslu ni čmr...

Tko je glasao

Zap, spuštaš se na razinu drvenog

Znaš li tko su najčešći piloti boeninga i airbusa - vojni piloti nakon vojnog staža. Hoćeš broj Džebe pilota Pan Adrie kojega je NLO pratio od Mitrovice do Valjeva pa ga pitaj kako je to sjesti u kokpit i nišaniti u neboder.
Lako je za tipkovnicom...

Tko je glasao

vojni piloti...

... ja sam svaki dan, godinu dana, provodio u prostoriji gdje je bilo obično 20-30 vojnih pilota... par stotina metara ispod mene 24 Mig-a 21... većina vojnih pilota je imala ona "zlatna krila"... imao sam situacije gdje gledam čovjeka od 55-60 godina kako plače (jer radarski odraz pokazuje da je ipak civilni avion) i podiže eskadrilu za presretanje i trese se pritom - jer tako mora... i ovo i ono.

Prema tome, stvarno mogu reći da sam imao tu sreću (poslije donekle i u ZNG) da upoznam taj svijet...

Uglavnom, ne kužim što je nejasno... najlakši je let, pa polijetanje, pa slijetanje... za voziti boing (govorim samo o letu) nije potrebno neko vrhunsko umijeće.

Tko je glasao

Sve 5 @zaphod! Uostalom kada

Sve 5 @zaphod! Uostalom kada boing dovedeš u njegov "tunel" i poravnaš kurs do pred pripremu za slijetanje prebacuješ ga u mod auto-pilot. to stoji!

Tko je glasao

Razinu "drvenog"

ti nikad nećeš doseći Golgota..i što kažeš..pratio ga NLO od Mitrovice do Valjeva..

Dobro je imati dozu skepse..prema svemu..al ti ga brate prećera..

što napravi internet od ljudi.........

sve dobro...

Tko je glasao

Namjerno sam ti bacio kost

Al nek znaš da nemaš pojma tko je moja malenkost. Ponekaj ti zna otpisani vezano za DR ali ono pre jok.
Dakle, pažljivo čitaj i pamti:

1977. tj 16.8. dan prije titova puta u SSSR na putu ZG-TG Pan Adrijin let kojim je upravljao D.Đeba na avionu Fokker 227 imao je bliski susret s NLO-om.

U kasnijem natjeravanju migova 21 koje je trajalo od 01 - 03 sata stradala su dva pilota čija tijela nikad nisu pronađena.
Kakve to veze ima sa mnom. Upravo tada sam bio u vojsci i bio vođa operativne smjene u 1.centru VOJIN u Straževici (Rakovica u Beogradu). Bio operativan u trenutku pogibije Đemala Bijedića.
I još puno toga moj drveni, da nisi toliko bezobrazan mogao si svašta naučiti i doznati od moje malenkosti. A u DR sam ti bio visoko nadređen, možda si mi i salutirao negdje...
Dakle, ne maltretiraj tipkovnicu protiv mene jer nemaš šanse, ok!

http://www.nlosrbija.org/bliski-susreti-prve-vrste/pan-adria-incident

Tko je glasao

tvoj tekst gore

i link koji si dao...toliko su šuplji i prepuni rupa da je uopće glupo ukazivati na iste..

evo @zap niže pokušava..

što se tiče DR, nadređenosti, salutiranja i sl. ja sam bio u postrojbi gdje se rijetko salutira...sjećam se a imam i fotku..gdje sam salutirao kod dodjele odlikovanja ( prve dodjele poslije VRA OLUJA)...

Ja sam bio uglavnom u šumi i oko šuma Banovine i Posavine.

Možda TI jesi bio neko mudo i normalan ..prije 20 g., ne znači da nisi u međuvremenu " puko"..oće to...šteta..

sve dobro...

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci