Tagovi

Ecce Homo

15-og septembra 1963. godine ekplodirala je bomba u Baptističkoj Crkvi na 16-toj ulici u Birmingamu, drzava Alabama.

Poginule su 4 djevojčice i niko nije odgovarao za to.

1970. godine Drzavni Tužilac u Yellowhammer State postao je Bill Baxley. Baxley je tada imao 29 godina i bio je najmlađi Državni tužilac u istoriji SAD. Desetak godina kasnije, tačnije 1983. Baxley će postati i viceguverner Alabame.

Svoje mjesto u istoriji Baxley bi zaslužio i samo zato što je upravo on bio taj koji je prvi put (opet) u istoriji SAD imenovao jednog crnca za pomoćnika Državnog tužioca .., e ali sa jednim drugim svojim potezom Baxley će otići korak dalje i postaće (prosto rečeno) besmrtan.

On će naime vrlo brzo nakon stupanja na dužnost otvoriti slučaj iz 1963. godine.
Naravno, pripadnici Ku Klux Klan-a zbog toga žestoko protestuju. Baxleya nazivaju "počasnim crncem, a na njegovu adresu stižu i brojna prijeteća pisma.

Jedno takvo pismo stiglo je i od od Edwarda Fieldsa, koji je bio osnivac National States Rights Party i 'Grand Dragon' New Order Knights of the Ku Klux Klan.
Mladi tužilac odgovorio mu je na zvaničnom memorandumu državnog tužilaštva.

Nema stvarno nikakvog razloga da taj odgovor transkriptujem i prevodim (toliko engleski svi znamo) - dajem vam ga u originalu.

Komentari

Poštena inteligencijo

Moreli za nas malobrojne radnike i seljake te mnogobrojni lumper proleterijat ( kontejneraši,dileri, šverceri ,tezgari,) prevod ovih hitlerovih bisera .
Ako se nemore na hrvacki ondak na neki od balkanskih jezika.

Tko je glasao

ma nes ti govora... ka da

ma nes ti govora... ka da slicne/iste ne mo's cut u slobodnom prijevodu od svih tih koji govore razumljivim jezicima... u vise varijanti "ekspresionizma"..... sta knjizevnih sta neknjizevnih..

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

@lunoprof

Luno stvarno se ne mislim sa vama prepirati, nemam ni volje, a i sa vremenom sam kratak (takođe ne shvatam ni kako se do ovoga uopšte i došlo), ali eto neka mi Richman nađe komunistu koji je rekao ovako nešto slično:

"I may cite an example: you maintain, gentlemen, that German business life must be constructed on a basis of private property. Now such a conception as that of private property you can defend only if in some way or another it appears to have a logical foundation.
This conception must deduce its ethical justification from an insight into the necessity which Nature dictates. It cannot simply be upheld by saying: 'It has always been so and therefore it must continue to be so.' For in periods of great upheavals within States, of movements of peoples and changes in thought, institutions and systems cannot remain untouched because they have previously been preserved without change.

It is the characteristic feature of all really great revolutionary epochs in the history of mankind that they pay astonishingly little regard for forms which are hallowed only by age or which are apparently only so consecrated. It is thus necessary to give such foundations to traditional forms which are to be preserved that they can be regarded as absolutely essential, as logical and right. And then I am bound to say that private property can be morally and ethically justified only if I admit that men's achievements are different.
Only on that basis can I assert: since men's achievements are different, the results of those achievements are also different. But if the results of those achievements are different, then it is reasonable to leave to men the administration of those results to a corresponding degree."

Iz Hitlerovog Dizeldorfskog govora 1932. u Industrijskom klubu

I nakon toga novac je krenuo u potocima.

Tko je glasao

Red Cavalry Iz Hitlerovog

Red Cavalry

Iz Hitlerovog Dizeldorfskog govora 1932. u Industrijskom klubu

I nakon toga novac je krenuo u potocima.

Seit dem August 1932 tat Silverberg alles, was in seinen Kräften stand, um Hitler den Weg in die Reichskanzlei zu ebnen. Dazu gehörten auch Geldzahlungen an die NSADP. Im November 1932 empfing der Führer der Nationalsozialisten im Berliner Hotel „Kaiserhof“ zwei persönliche Beauftragte Silverbergs, die Hitler die wirtschaftspolitischen Anliegen der Großindustrie darlegen und seine Meinung hierzu einholen sollten.

Cjeli članak se može vidjeti na,

http://www.zeit.de/1982/15/gewagtes-spiel-der-industrieverbaende

Tko je glasao

apsolutno nema razloga za

apsolutno nema razloga za prepirku .. bar se meni cini tako..
ono sto sam zeljela naglasiti nebi imalo veze sa dnevnikom da dnevnik nema veze sa "naci-hajkom" u hrvatskoj posljednjih mjeseci.. makar o tome ne govori direktno..

samo drzava moze uspostaviti apsolutnu kontrolu nad zivotom drustva, kretanjem i ponasanjem.. u tom smislu treba gledati i opasnost od fasizma ili bilo kojeg totalitarizma.. Sto se kod nas trenutno dogada?

paradoks.. totalni paradoks.. drzava koja ima apsolutnu moc i koja svakim danom povecava svoju moc kroz razne mehanizme njoj svojstvene.. zakone, kontrolu novcanih kretanja, porezne presije.. do sasvim ocitih kontrola medija i nesmiljene proizvodnje "stranackih jugenda" kao podrske sustavu kontrole misljenja...

nalazi marginalnu skupinu danasnjeg drustva u nekom sporednom gradicu i od zabave u vatrogasnom domu pravi "najveci fasisticki dogadaj godine u citavoj zemlji" te na njemu nalazi "fasisticu godine".. protiv koje se eto odlucila svim snagama boriti..

kako politicka kretanja 21 stoljeca, metode i nacini.. nisu jednaki onima iz prve polovice 20stoljeca, ali ista stvar bi trebala zadovoljiti isti logicki slijed.. tako me ta nevidena hajka "u prazno" koja na koncu dovodi do jacanja desnije desnice tjera na razmisljanje..

ozbiljno razmisljanje...

o pili naopako..

potenciranoj od onih koji jedini po stvarnoj moci mogu biti predstavnici ili predvodnici totalitarizma.. dakle oni koji su na vlasti ili oni koji imaju realnu sansu biti vlast... koji po svim do sada poznatim metodama kontroliraju javno mijenje (goebels) prizivaju osude bez sudenja, ne koriste demokratska sredstva drzave (pravosude ili policiju).. itd itd..
da bi jednu poprilicno marginalnu politicku opciju proglasili krajnje opasnom i fasistickom... da bi je time ojacali... a sve zato kako bi imali prema kome djelovati bez stetnih posljedica (medunarodne javnosti tj. zapadne demokracije).. koristeci ono sto nam je poznato kao totalitarizam..

u takvim kombinacijama dogadanja.. u kojoj se neka realno slaba skupina proglasava velikim i opasnim neprijateljem (fasistom).. da bi se protiv nje moglo djelovati u ime drzave i vlasti (ali ne i klasicnim demokratskim sredstvima zapadne demokracije, pravosudem i policijom) na sasvim neprimjeren nacin (koji uz sve ostalo neumoljivo podsjeca na fasizam ili neki drugi totalitarizam).. u pokusaju mobilizacije javnosti premijerovom "pozivu na linc" protiv unutrasnjeg neprijatelja.. "fasista"

meni naprosto nije ugodno..

jer jedini koji su ikada u bilo kojem sistemu stvarno opasni jesu oni koji su na vlasti i oni koji bi mogli doci na vlast.. a ne pokazuju nakane koristenja uvrijezenih sustava zapadne demokracije .. (trodioba vlasti i ostale)
kad su potencijalni fasisti daleko od vlasti ili manjih grupacija ne predstavljaju nista drugo nego neku marginalnu skupinu na seoskoj zabavi.. koja moze laprdati.. ali nikako proizvoditi stvarno opasan fasizam..
21. stoljeca.. ekonomski fasizam.. koji se razvija naocigled dalje.. u kontrolu ljudskih zivota.. ponasanja i misljenja, nacina zivota,.. kretanja.. retorike..... ali ponovo, kao i uvijek do sada... odonih koji su na vlasti ili imaju sansu tamo doci.. lokalno ili internacionalnim podrskama

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

jedan narod!

jer jedini koji su ikada u bilo kojem sistemu stvarno opasni jesu oni koji su na vlasti

Ovo jednostavno nije istina, a većina nesnalaženja dolazi od poistovjećivanja pojmova diktatura i fašizam. Cabaret odlično pokazuje taj uspon fašizma - od čovječuljka kojeg na početku filma izbacuju iz lokala, do kraja gdje je većina gostiju u nacističkim uniformama - a još nisu na vlasti, ni blizu.

A to da li se polako uvodi jedna nova vrsta državnog, tj. svjetskog totalitarizma - to je već pitanje, ali potpuno drukčije od teza u komentaru. Ako se možda nešto događa, to je stvaranje totalitarizma koji nije vezan uz jednu partiju/stranku ili vođu već postaje način života - time što se malo-pomalo zna svačiji pokret, svaka novčana i poslovna transakcija i slično.

Da je ova vlast totalitarna ili nešto slično, onda se sa "neprijateljima" ne bi obračunavala preko tv-ekrana, nego u mraku... a to se ne događa, niti blizu, prema tome - teza uopće ne drži vodu.

Tko je glasao

nije, slazem se s tobom...

In den folgenden Monaten wurde "die Tätigkeit der Parteien [...] durch ein Koalitionsgesetz unterbunden, die Pressefreiheit aufgehoben, die Dissidenten des Aventin aus dem Parlament ausgeschlossen, des Antifaschismus verdächtige Beamte aus der Verwaltung entfernt, die Gesetzbücher geändert und schließlich wurde die verwaltungsautonomie eingeschränkt, indem die Bürgermeister nicht mehr gewählt, sondern von oben ernannt wurden. (Procacci, 360)

Mit der Einrichtung einer staatlichen Rundfunkanstalt wurde das neue Medium Radio kontrolliert. (Procacci, 360)

Auch Schulen und Hochschulen wurden gleichgeschaltet.

Alle nichtfaschistischen Gewerkschaftsorganisationen wurden verboten. "Die faschistischen Gewerkschaften vezichteten in dem so genannten Palazzo- Vidoni- Pakt [vom 2. Oktober 1925] mit den Unternehmern auf Streiks und auf die Einrichtung von Betriebsräten in den Fabriken, die commissioni interne, und erhielten dafür die Anerkennung der kollektiven Tarifverträge. In der Zwischenzeit hatte sich auch die Confederazione generale del lavoro, die letzte Bastion der freien Gewerkschaftsbewegung, selbst aufgelöst. Sie war dem faschistischen Korporatismus auf den Leim gegangen, der mit der Carta del lavoro am 21. April 1927 [...] verkündet wurde." (Procacci, 360) http://www.wcurrlin.de/links/basiswissen/basiswissen_italienischer_fasch...

samo ne znam do kada.. znakovi na putu.. vide se..
sama pomisao da o tome razmisljam je strasna i to me brine..

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

nije, slazem se s tobom...

nije, slazem se s tobom... (isto u prijevodu, slobodnom)

U sljedećim mjesecima, "aktivnosti stranaka [...] zaustavljeni "Koalicijskim zakonom", ukinuta sloboda tiska, isključenja disidenata Aventina iz Parlamenta, drzavni sluzbenici osumnjiceni za antifašizam uklonjeni iz uprava, promijenjeni zakoni i na kraju ogranicenje autonomije lokalnog upravljanja, do mjere da vise ni gradonačelnici nisu birani, vec imenovani odozgo. (Procacci, 360)

Osnivanjem drzavne Agencije za kontrolu medija (radija ili vijesti) kontrolira se novi radio Medium. (Procacci, 360)

Skole ili visoke skole su takoder ukljucene..

Svi nefasisticki sindikati su zabranjeni. Fasisticki sindikati potpisuju odricanje od strajka i osnivanja radnickih vijeca u tvornicama u sporazumu zvanom Palazzo-Vidoni-pakt od 02.10.1925. kao i na internu komisiju a za zauzvrat dobijaju priznanje kolektivnih ugovora o placama.
U međuvremenu, samoukinuo se je Confederazione Generale del lavoro, posljednji bastion slobodnog sindikalnog pokreta. Pao je u zamku fasistickog korporatizma, te nestao kako je bilo najavljeno sa Carta del lavoro 21.04.2007
(Procacci, 360 http://www.wcurrlin.de/links/basiswissen/basiswissen_italienischer_fasch...

samo ne znam do kada.. znakovi na putu.. vide se..
sama pomisao da o tome razmisljam je strasna i to me brine..

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Još samo ovo i neću više.

"But I cannot regard it as possible that the life of a people should in the long run be based upon two fundamental conceptions. If the view is right that there are differences in human achievement, then it must also be true that the value of men in respect of the production of certain achievements is different It is then absurd to allow this principle to hold good only In one sphere - the sphere of economic life and its leadership - and to refuse to acknowledge its validity in the sphere of the whole life-struggle of a people - the sphere of politics.
Rather the logical course is that if I recognize without qualification in the economic sphere the fact of special achievements as forming the condition of all higher culture, then in the same way I should recognize special achievement in the sphere of politics, and that means that I am bound to put in the forefront the authority of personality.

If, on the contrary, it is asserted - and that, too, by those engaged in business - that in the political sphere special capacities are not necessary but that here an absolute equality in achievement reigns, then one day this same theory will be transferred from politics and applied to economic life.
But in the economic sphere communism is analogous to democracy in the political sphere
. We find ourselves today in a period in which these two fundamental principles are at grips in all spheres which come into contact with each other; already they are invading economics."

Isti izvor

Tko je glasao

Zadnji pasus u danasnjem vremenu i prostoru, zapadnom

Mi se danas nalazimo u razdoblju u kojem se ta dva temeljna načela ne nalaze u kostcu u svim sferama u kojima dolaze u kontakt jedni s drugima, vec su se isprepleli u simbiozu, u zajednicki sustav. Tako su skupa, (zapadnom) simbiozom (dviju ideologija) izveli invaziju na ekonomiju.... a nakon toga na drustvo (to je jos proces koji traje)..

eto.. real socijalizam primijenjen na kapitalizam... moze dati real kapitalizam koji daljnim napredovanjem iz sfere ekonomije na drustvo postaje sasvim obican fasizam 21. stoljeca....
razlika je u samo detaljima, nazivlju neprijatelja i nazivlju prijatelja, podobnom i nepodobnom, nacinu upotrebe sile..... no realno gledano, logika ostaje ista, principi i postupanja u ekonomskom smislu i organizaciji apsolutne drzave i apsolutne politike ostaju isti... samo je sve uskladeno sa tehnologijom i nacinom zivota..

okidac imamo.. stanje ekonomije
daljnja psiho-organizacijska postupanja... vidljiva u pigs, kod nas ali i drugdje
nazivlje neprijatelja... kategorizacija.. takoder postojeca, u skladu sa vremenom i prostorom

ono sto treba gledati kao danasnjeg glavnog aktera moguce ekspanzije cistog nepatvorenog fasizma, totalitarizma i slicnog... jest moc, vlast.. bilo politicka ili financijska.. samo takvi imaju sansu biti stvarno relevantni fasisti..
bar tako kaze povijest i ljudsko iskustvo..

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

i njemu manjka kućnog odgoja

i njemu manjka kućnog odgoja kao i meni ili sa ološem i šljamom netreba imati obzira?

Ja sam za ovo drugo, fašizam je napravio previše loših stvari da bi ga izlika kućnog odgoja na mala vrata pustila opet među mase.

Tko je glasao

@Rebel

Nakon što je emigrirao Tomas Man je na radiju imao emisiju u kojoj je smireno i razložno razotkrivao mane i pogrešnost njemačkog fašizma.

No problem je bio što te emisije niko nije slušao, nacistička vlast se prosto na Mana uopšte nije obazirala.
Suočen sa tim totalnim odsustvom reakcije Man mjenja retoriku i odjednom naci-štampa biva preplavljena žestokim reakcijama na piščevljeve stavove.

Vrlo brzo Man zbog svog diskursa biva kritikovan i od onih koji su podržavali njegovu generalnu liniju. Te je Manu tako jednom prilikom otvoreno postavljeno pitanje o razlozima koji su najvećeg stilistu XX vijeka natjerali da tako lako prigrli ulični žargon?

Man je odgovori doslovce ovako:"Razlog je jedan i krajnje je jednostavan - ta bagra drugi jezik ne razumije."

Tko je glasao

da, premda ima ona da te ološ

da, premda ima ona da te ološ spusti na tu razinu komunikacije pa te dobije na iskustvo :)

Tko je glasao

ne zaboravi jednu jako jako

ne zaboravi jednu jako jako vaznu stvar..

fasizam prvenstveno unistava sve koji ne misle kao "oni" .. okrupnjujuci svoju moc..

pocinje unistavajuci te "druge" bez pardona, sudenja ili bilo kakvih drugih civiliziranih metoda.. koristeci ono sto je prvo pri ruci.. silu, vlast, medije i propagandu

a kasnije, tek kad ojaca i postane vlast, se tome tek dodaju nacije ili vec po potrebi, vjere ili rase.. kao nacin zgodnog grupiranje vecine "nepodobnih" radi lakseg unistenja..

@rebel... si ikada na taj nacin razmisljao o fasizmu? totalitarizmu? diktaturi?
ako nisi, razmisli..

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Nacija i fašizam

Nacija je esencija fašizma. Bog, domovina i obitelj skupno ideali su svakog prosječnog fašiste. Nema nikakvog "naknadnog dodavanja nacije".

Tko je glasao

@Salome

Samo da proširim zapažanje: JEDAN NAROD - NACIJA, JEDNA DRŽAVA, JEDNA STRANKA, JEDAN VOĐA, malo teorije o arijevcima i "uebermenschu", malo priče o "krvi i tlu" gdje Hitleru treba "Lebensraum", životni prostor, dosta Geobelsa (propagande) i podosta logora smrti za Židove i druge "nečiste" krvi i političke protivnike, i evo esencije naci-fašizma!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

salome

drži se ti svećenikovog prutića.
fašizam možda ima problem sa hipertrofijom nacionalnih osjećaja, no neinteligentno je stavljati znak jednakosti između nacije i fašizma, jer ionako bit nije u naciji, neprijateljima nacije nego u nečem drugom. nacija je glazura, a ne bit totalitarnih režima.

Tko je glasao

u tvome selu

U tvome selu možda se žene doista i drže samo pruteva svojih muževa nemajući talenta ni spoznaje o svijetu oko sebe. Ovo je ipak internet pa malo prilagodi način izražavanja i svoja očekivanja spram ženskih diskutantica 21-om stoljeću.

Tko je glasao

držim

da si se više trebala držati knjige pa bi onda i tvoji komentari bili iznad razine prosječne internetske komunikacije.

Tko je glasao

.

Očekivani komentar lika koji je od svih postova sa određenog bloga "usnimio" samo onaj o svećenikovom prutu. Nedostatak kulture, duhovitosti, i općenito svega onoga što sugovornika čini zanimljivim u istoj osobi. Mah, mah.

Tko je glasao

blah, blah

taj upis je barem duhovit i govori da imaš neospornog literarnog dara, i onda padaš na jeftinim političkim floskulama tipa fašizam jednako nacionalizam (onda smo gledali posredstvom tv-a jednu fašističku predstavu-sprovod maggie thatcher).
osoba koja inzistira na dignitetu i položaju žene u društvu rabi izraze "groteskna baba" ili "kanadska pendrekuša";
ostatak tvog bloga je predvidljiv, imaš ovdje nekoliko vrhunskih literata na sličnu temu - "crveni orkestar"; puno floskula, dinamitne rečenice, i uvijek iste teme i mete, a svi koji ne razmišljaju isto su seljaci, primitivci, neduhoviti, klerofašisti, nacionalisti...itd. deža vi...
inače, nije mi jasno odakle sa ku-klux-klana na fašizam?!...

Tko je glasao

Where socialism sought

Where socialism sought totalitarian control of a society’s economic processes through direct state operation of the means of production, fascism sought that control indirectly, through domination of nominally private owners. Where socialism nationalized property explicitly, fascism did so implicitly, by requiring owners to use their property in the “national interest”—that is, as the autocratic authority conceived it. (Nevertheless, a few industries were operated by the state.) Where socialism abolished all market relations outright, fascism left the appearance of market relations while planning all economic activities. Where socialism abolished money and prices, fascism controlled the monetary system and set all prices and wages politically. In doing all this, fascism denatured the marketplace. Entrepreneurship was abolished. State ministries, rather than consumers, determined what was produced and under what conditions.

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

ehh...

od "odvjetnika" libertarijanaca niti ne možeš očekivati drugačiji pogled na fašizam...dakako, mislim na autora citata sheldona richmana...

btw, kada si prešla na tamnu stranu sile?

;)

________________________________________
"where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise"

Tko je glasao

A to je znači Richman?

Nisam ništa od njega čitao ... moram ga staviti na spisak :).

Tko je glasao

gdje nije u pravu? koja

gdje nije u pravu?

koja recenica u gornjem citatu ne odgovara realnom opisu dogadanja?

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

???

Opet nepoznavanje osnova, tj. davanje pojmovima krivih obilježja. Točno se zna što je "fašizam" i koji mu je evolucijski put: nacionalizam --> šovinizam --> fašizam.

Fašizam ni u kom slučaju ne "dodaje kasnije nacije", to su gluparije, nacija je osnova fašizma. Odatle i izlaze rečenice o "Hrvatskoj i gostima u njoj".

Diktatura je nešto totalno osmo.

Tko je glasao

Fascism borrowed theories and

Fascism borrowed theories and terminology from socialism but applied them to what it saw as the more significant conflict between nations and races rather than to class conflict, and focused on ending the divisions between classes within the nation.[

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Da - i?

Mogu i ja posudit tavu od tebe, pa ju zagorit :P

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

evo i desert .. kad vec imas

evo i desert .. kad vec imas problema sa glavnim jelom..

As with communism, under fascism, every citizen was regarded as an employee and tenant of the totalitarian, party-dominated state. Consequently, it was the state’s prerogative to use force, or the threat of it, to suppress even peaceful opposition.

Mussolini distinguished fascism from liberal capitalism in his 1928 autobiography:
The citizen in the Fascist State is no longer a selfish individual who has the anti-social right of rebelling against any law of the Collectivity. The Fascist State with its corporative conception puts men and their possibilities into productive work and interprets for them the duties they have to fulfill.

Similarly, Adolf Hitler, whose National Socialist (Nazi) Party adapted fascism to Germany beginning in 1933, said:
The state should retain supervision and each property owner should consider himself appointed by the state. It is his duty not to use his property against the interests of others among his own people. This is the crucial matter. The Third Reich will always retain its right to control the owners of property. (Barkai 1990, pp. 26–27)

no.. evo link.. ima jos lijepih stvari napisanih tamo :)
http://www.econlib.org/library/Enc/Fascism.html

o usa.. organizaciji 37.. i jos ponesto o "organizaciji" i o supronom ili slobodnom izjasnjavanju, misljenju ili djelovanju.. slobodi tiska, informacija, rada, poslovanja, imovini.... pa eto.. bilo bi jako lijepo kad bi malkice stali na loptu i razmislili kamo idemo i tko nas tamo vodi.. tko bi imao tu moc, u ovom nasem (na zalost cesto kvazi-) demokratskom sistemu da nas skrene sa puta slobode ?

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Dobro je čitati...

...a još bolje razumijeti pročitano.

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

da.. dobro je procitati sa

da.. dobro je procitati sa razumijevanjem citav tekst... pokusaj..

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

To je lako...

dovoljno je da zaključak bude dijametralno suprotan od tvog :P

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

bez citanja? zakljucak..

bez citanja? zakljucak..

suprotan....

da to je to... cvrst i nepokolebljiv stav sa "pozadinom"

upravo o tome pricam.. o pausalnim zakljuccima ..

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Ipak, pitanje pristupa mislim

Ipak, pitanje pristupa mislim da je važno. Dakako, svakom fašističkom podizanju glave treba se jasno, odlučno i oštro suprotstaviti. Naglašavam, svakom.

Gledaj reakcije na Celsouvom dnevniku: mnogi kritiziraju način Milanovićevih reakcija - a ne njihovu bit - na fašističke izjave, a jedan dio komentatora, zbog toga njegovoga načina, nije "primio" ni samu poruku sadržanu u premijerovim reakcijama.

Premda su ovakvi primjeri, kao u dnevniku Red Cavalryja, simpatični, oni ne mogu zamijeniti odlučno, smireno i oštro suprotstavljanje, tako da se slušači koncentriraju na sadržaj, a ne na formu.

Tko je glasao

@Argus

Kod Milanovića se radi o tome da je u 17 mjeseci vladavine izgubo autoritet i povjerenja birača koji su ga birali - megalomanskim planovima koje u kojima je prednjačio Čačić, a nije ih realizirao, čak ni jedan negativni trend u ekonomiji nije zaustavio; lošim kadroviranjem, i rekordnom nezaposlenošću (osnovni grijesi, ima ih još puno!).Da je netko drugi, s manje političkih grijeha rekao ono što je on rekao o Ruži Tomašić, prošlo bi! Milanović od sutra može iznositi GENIJALNE IDEJE i potpuno promijeniti svoj stil kritiziranja, on je - potrošen političar!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

To nije sukus: tko god da je

To nije sukus: tko god da je premijer (ili predsjednik), očekujem od njega da jasno i oštro osudi svaki govor mržnje.

Tko je glasao

A neee

podržavam dnevnik u cijelosti ali recimo tvoj dnevnopolitički panegirik ne.

Nećemo bejzbol palicom na grudu snjega.

Po mome ,Milanović je pretjerao ,dao preveliku težinu Ružinom govoru iz tamo nekog lokalnog vatrogasnog doma i time joj dao priliku da zaigra u prvoj lizi.

Medijske ulizice su to još potencirale i dobili smo to što smo dobili.

Znaš ,u životu je sve sranje osim pišanja ,ali i pišanje može biti veliko sranje ako pišaš uz vjetar ,a Milanović je baš to-pišač uz vjetar.

Samo što uz njega popišani ostanu i oni uz njega jer je vjetar nepredvidljiv.

sve dobro...

Tko je glasao

Nije panegirik, još je manje

Nije panegirik, još je manje dnevnopolitički. Borba protiv šovinizma je civilizacijsko, ne dnevnopolitičko pitanje, kod nas još posebno istaknuto.

Zastupam stav da je premijer na neprimjeren način reagirao, ali da je trebao reagirati, kao što vidiš iz moga prethodnoga posta. Kao što na svaku šovinističku izjavu moraju reagirati odgovorni političari.

Tko je glasao

Glupost

dežurni dušobrižnici ,dežurni antišovinisti,dežurni antifašisti ,dežurni homofili ,dežurniglobalisti ,dežurni europejci itd,etc.

Nemate se za što uhvatiti tj.imate ali se ne usudite ,pa se hvatate za nebitne teme . Prežvakano .

To vam se vraća u lice.

Ima piksibnera pun qrac koji krste ovce ,ali neprimjereno je premijeru da skače s BOV-a ,da uči profesore engleskog engleski ,da vrijeđa provinciju tj.Špičkovinu i Vukovinu ,da nam citira Bibliju a nije vjernik ,da nam docira na latinskom a latinski zna otprilike kao ja , da ljetuje s Tedeschijem i to opravdava prijateljstvom ( moš mislit) ,da suprugu ubacuje u znanstvenu elitu ,da opravdava kod svojih 1 dan mirovine a kod drugih kritizira ,da oprašta korupciju kod svojih udomitelja tetki .Etc.

Uglavnom ,da sam esdepeovac javno bih pod imenom i prezimenom istupio s kritikom ,ali kod vas ideološki zasljepljenih je klasična pojava -poslušnost i:ginuti za vođu.

To je obični tatin sinek koji se slučajno progurao od nekad Tuđmanovog karijernog diplomata do glavnog boljševika. Sanaderov kolega ,a vi esdepeovci to sve pušite kao "maricu".

baš ste zavedeni i blesavi.

Kolike je samo prave socijaldemokrate u stranci marginilizirao i okrenuo se liberalizmu.

Ili ste slijepi kod očiju ili vam to privat pogoduje.

sve dobro...

Tko je glasao

Drvo ima toga još

A di je građanski rat?

A di je Finska, Itd?

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. VLASNITVO I UPRAVLJANJE NJIME - ius gubernandi od petarbosni4 komentara 1
  2. Ne prestanete li s „pomirbom“, zakrvit ćemo se još i više od Feniks komentara 12
  3. kobna diktatura ŠEFovanja - ažuriranje 2017-08-16 od aluzija komentara 0
  4. naređenje/izvršenje (a za NE poslušnost kažnjavanje) od aluzija komentara 0
  5. Vlada treba služiti građanima od Mucke komentara 0
  6. Porez na nekretnine u RH je agresija mainstream političara-na daljinski iz EU, na hrvatske građane i RH od ppetra komentara 13
  7. Sloboda je tu! A gdje smo mi? od boltek komentara 9
  8. enciklopedija ažuriranja (nacrt) od aluzija komentara 0
  9. Ustaško-revijalna komponenta proslave „Oluje“ izmještena iz Knina u Slunj od Feniks komentara 7
  10. Hrvatska je narodna demokracija, u čemu postoji kontinuitet posljednjih 45 godina od Zoran Oštrić komentara 14
  11. Godina 1941. za nas još nije završila, dok je za svijet godina 2050. već započela od Zoran Oštrić komentara 8
  12. ŠEFovi i paraŠEFovi od aluzija komentara 0
  13. Stanje Hrvatske Politika od AlexD komentara 0
  14. Sad je već sigurno: bliži se kraj ere benzinskih automobila od Zoran Oštrić komentara 26
  15. ŠEF NE MORA... a zašto zločesto nešto uradi od aluzija komentara 0
  16. gramatika ŠEFizma (vladavine ŠEFova) od aluzija komentara 1
  17. Krstičević i MORH, programom proslave"Oluje"napadaju Predsjednicu i hrvatske branitelje od ppetra komentara 2
  18. sutra zar neću biti živ od aluzija komentara 1
  19. VLASNIŠTVO od petarbosni4 komentara 0
  20. Preko ministra obrane Krstičevića, Plenković ruši „Inicijativu triju mora“ i K.G.Kitarović, jer smetaju njemačkim interesima od ppetra komentara 13
  21. Ukrasti Ubiti... hranu od aluzija komentara 0
  22. mene čovjeka spasi od aluzija komentara 1
  23. znanje za konkretni rad od aluzija komentara 0
  24. povjerovati NE moramo od aluzija komentara 0
  25. ŠEFovi zastupnici vijećnici od aluzija komentara 3

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 0
  • Gostiju: 27

Novi korisnici

  • gived
  • AlexD
  • Voltron
  • IMOTA MORLAK
  • pzbunj