Tagovi

drIvo - najveći gubitnik izbora?!

polako cure posljednji dani prvog postizbornog tjedna. strasti se, polako, spuštaju na normalu, a one nikada nisu normanlne u RH kada se usporedimo s nekim zemljama Europe, postajemo svjesni predstojećih blagdana i polako nas počinju pogađati poskupljenja. ne zato što nam hrana i ostale robe te usluge nisu poskupjele prije izbora, nego zato što mediji nisu o tome govorili. prije svega najjača medijska kuća u RH, Hrvastka radiotelevizija. cijene voća i povrća bile su prilično više i tjedan prijeizbora, ali to na HTVu, posebno u Dnevniku, nismo mogli doznati. posebno ne mi koji nismo svaki dan na tržnicama.

činjenica je da je HRT, a posebno informativni programi televizije i radija su odradili ogroman posao u korist našega Ive Sanadera. nije potrebno biti posebno educiran za analiziranje medija kako bi se utvrdilo da su, od izmjene uredničkoga kadra, posebno u IP HTVa, do njihova odnosa prema vijestima i raznim informacijama, odrađivali posao koji je naginjao na jednu stranu. ne treba ići jako daleko da bi ste se podsjetili o čemu govorim. evo vam gornjeg primjera s cijenama i poskupljenjima. a ima ih još. jako puno.

sjetite se kako je IP HTVa izvješćivao o "Vukovarskoj trojki". osim što su, neargumentirano i s previše patetike govorili o nepravomoćnoj sudskoj presudi, dopustili su da naš drIvo uređuje program te da se, kad on to odluči, s Ovčare uključi u Otvoreno. s druge strane, nitko nije suvislo objasnio za što se sudilo "Vukovarskoj trojci", a posebno što je Vlada RH, kojoj je na čelu bio naš Ivo Sanader, učinila kako bi sudska presuda bila takva da donese pravdu i zadovoljštinu obiteljima žrtava, u konačnici samim žrtvama.

ne razumijete o čemu pišem?! koliko do vas zna da je odvjetnik oslobođenoga Miroslava Radića, kojemu se sada sprema suđenje u RH, Borivoje Borović izrijekom naveo koje su postrojbe JNA odgovorne za Ovčaru i za mnoga druga stradanja u Vukovaru? jeste li, možda, tu njegovu izjavu vidjeli na HTVu? a da ne govorim da je HTV, iako je razgovor s Veljkom Kadijevićem platio 5 000 €, odbio ga emitirati jer "stari sere i priča gluposti". a što mislite tko je donio tu odluku? i koga bi neke stvari ispričane od strane jednoga od aktera događanja s početka 1990.tih najviše pogodile u predizborno vrijeme?

možda se pitate kakve veze ima sve ovo što pišem s naslovom?! stvar je vrlo jednostavna. naš Ivo sanader, izvrstan i poslušan učenika PJ Mare je odradio sve što je trebao odraditi i nije napravio rezultat kakvom se nadao. da se ne lažemo, Ivo Sanader je relativni pobjednik izbora. kako stvari stoje imat će 66 mandata u novom, 6. sazivu Hrvatskog sabora. ali mu to nije dovljno da sam, apsolutno vlada. a napravio je sve da to postigne.

osim pripreme terena na području medija, dovođenjem nove i poslušne ekipe na HRT te kupovine novinskih izdavača smanjenjem PDVa na novine, a posebno EPH poklanjanjem "Slobodne Dalmacije" te koristeći sve moguće trikove iz udžbenika spina, naš drIvo nije došao do apsolutne pobjede. istovremeno je u tom pohodu na vlast "pojeo" potencijalne koalicijske partnere. svjesno je muljao, namjerno iskrivljavao činjenice, plašio građane/birače nepostojećim opasnostima, ubaciovao klipove u pogonske kotače stranaka koje su mu skolone i lomio sve pred sobom kako bi se dokopao barem 70tak mandata. oni bi mu bili dovoljni da s manjinama Vlada, bez pritisaka od strane mlađih partnera u koaliciji.

i nakon što je odradio posao kako je znao i umio, s jako puno love, sreća mu se nije nasmješila. stao je na brojci 66. kratak je za najmanje 11. čak i malo više. jer dovoljno je da gripa napadne Klub HDZa i da padne Vlada. da ne govorim o službenim putovanjima zastupnika koji moraju sudjelovati u radu raznih međunarodnih tijela i organizacija. a kada u povijeti bude pisalo da je Hrvatsku u Europsku uniju uvela Vlada HDZa, HSS-HSLSa, SDSSa i jedna Rom?!

kako god se završila priča oko formiranja nove Vlade RH, činjenica je da su Izbori 2007. prekrojili političko igralište u Republici Hrvatskoj i da su napisana skroz nova pravila političkoga funkcioniranja. premijerski ured u zgradi na Markovu trgu 2 postaje puno kompliciranije radno mjesto na kojem neće biti previše prostora za odmor i opuštanje. tko god u njega uđe kao novi predsjendik Vlade RH imat će nezaboravnu vožnju političkim vrtuljkom.

Novo vrijeme

Komentari

Ivo Sanader je sigurno

Ivo Sanader je sigurno gubitnik. Ako ne na izborima, onda poslije izbora.
Nakon konzultacija s Mesićem ne traži ultimativno mandat za sastavljanje vlade nego se poziva na Ustav.
Što se dogodilo unutar ovih 5-6 dana? Narod nije nasjeo na Sanaderovu priču o nezadovoljnim građanima.
I onda je Sanader morao priznati da nije bio u pravu i sad se poziva na Ustav.
Izvještaj Slobodne Dalmacije(nažalost članka nema u web izdanju) nakon Sanaderovih konzultacija kod Mesića:
Po izlasku iz Predsjednikova ureda, Ivo Sanader je izjavio da je optimist te kako vjeruje da će biti mandatar. Priznavši da HDZ još nema podršku većine zastupnika, kazao je da ima veću podršku nego što se to zna u javnosti.
....
Na sastanku je, kaže, konstatirao da je HDZ relativni pobjednik, a Predsjedniku je rekao kako očekuje da će, kad se za to steknu uvjeti, i dobiti mandat za sastavljanje Vlade.

Autor članka: Anita Belak-Krile
Boldao silverci.

Dakle, Sanader je priznao:
1. da nije siguran nego da vjeruje da će biti mandatar
2. da nema podršku većine u Saboru
3. da ne postoje uvjeti da se njemu povjeri mandat za sastavljanje vlade

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

jedno od pitanja koje mi se

jedno od pitanja koje mi se nameće je: kako će se naš Ivo Sanader pomiriti s tim da više nije premijer? ili, u malo drugačijim okolnostima, kako će se pomiriti s tim da nije premijer kakav je bio do 25. studenog 2007. godine? ako Zoran Milanović sastavi saborku većinu i potvrdi novu Vladu RH, naš drIvo se suočava s najvećim porazom u karijeri. došao je do vode (osvojio 66 saborskih mandata do 153), i ostao žedan. nadigrao ga "dečko" koje mu je do 2000. godine bio jedan od šefova. s druge strane, ako naš drIvo sloši novu Vladu RH, to, definitivno, neće biti Vlada kakvom je gospodario do 25. studenog. posebno ako mu, ako što se priča, s lijeve ili desne strane, umjesto Damira Polančeca ili Jadranke Kosor bude sjedio Josip Friščić.

Novo vrijeme

-----
http://strategopr.biz/
objectives strategy tactics

Tko je glasao

Mislim da je Ivo Sanader

Mislim da je Ivo Sanader pokazao kako se nosi s porazima.
U izbornoj noći se preznojavao kao da je u sauni, a dan poslije skrivao se iza "uznemirenih građana".

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Imam jednu sasvim malu

Imam jednu sasvim malu želju – da što prije nestane upitnik iz naslova ovoga posta! Tko je ZA?

ragusa

Tko je glasao

Neki mediji, a posebno

Neki mediji, a posebno "novinari" se trebaju stidjeti svojih psotupaka tijekom ove kampanje,.... no biti će prilike da se neked dobro protrese i malo priupita jesu li oni novinari ili srtanački agitatori na račun svih građana....., ali kako rekoh, o tom potom.

Tko je glasao

Slazem se sa Mithom u

Slazem se sa Mithom u potpunosti. Nego, kako sam uspio poloviti vi (DEMOS) spadate u pripadnike/podrzavatelje HSU-a? Naime, niti jedan medij nije pokrenuo pitanje fantomske Stranke umirovljenika (SU)!!!! Ovo je vrlo vazno i prevazno pitanje. Tko stoji iza njezina osnivanja, koji im je program? Naime rezultati po izbornim jedinicama pokazuju sljedece:

I IJ HSU (4,87%) SU (1,20%) zajedno 6,07%
II IJ HSU (4,29%) SU (0,98%) zajedno 5,27%
III IJ HSU (3,53%) SU (0,73%) zajedno 4,26%
IV IJ HSU 4,89% bez SU na listi
V IJ HSU (3,71%) SU (1,10%) zajedno 4,81%
VI IJ HSU (4,44%) SU (1,21%) zajedno 5,65%
VII IJ HSU (3,37%) SU (1,12%) zajedno 4,49%
VIII IJ HSU (5,85%) SU (0,70%) zajedno 6,55%
IX IJ HSU (3,37%) SU (1,12%) zajedno 4,49%
X IJ HSU (3,03%) SU (0,80%) zajedno 3,83%

Dakle, kao što je vidljivo Stranka Umirovljenika je odradila svoj posao i zakinula Hrvatsku Stranku Umirovljenika za minimalno još 3 mandata. Siguran sam da penzioneri nisu uočili razliku, kao što i nikada nisu čuli program Stranke Umirovljenika. I to je bila nakana ove fantomske strančice. Kako se je iz stavova HSU-a vec puno prije izbora moglo isčitati da se slažu sa programom Davorka Vidovića oko mirovina, bilo bi zgodno da se provjeri kada se SU registrirala kao stranka te da mediji malo porazgovaraju sa predsjednikom te stranke. Nije mi jasno kako tako važno pitanje manipulacije ne interesira medije ali i javnost?!?!?!

Tko je glasao

kako ne interesira,

kako ne interesira, interesira nas. svaki članak na tu temu pročitam i čekam da se već jednom jasno i glasno kaže da je to, izgleda za sada, napravio SDP i da jača novinarska pera malo to elaboriraju. A zašto još nema neki žešći osvrt na to? Pa valjda misle da se SDP već dovoljno kommpromitirao - pogotovo sad s ovim novim obratom oko premijera Ljube - pa da i ta akcija, više-manje nije bitna? A i penzići su trebali jače dreknut na SDP. A možda je ekipa digla ruke (uključujući i novinare) kad znaju da takitak sve ovisi o Mesiću? Stipe je dočekao njemu najdraže trenutke u životu, to kad su sva svjetla reflektora uperena u njega. Taj gušt je valjda veći afrodizijak od 3 kile Viagre direktno u žilu :)) pa, možda mu ne žele kvariti taj trenutak...dok traje, ali mislim da neće dugo, hehe.

Btw. nema veze s temom, ali mi je palo sad na pamet: podsjećam Pupavca i ekipu kako je Mesić izjavio da je njegova žena -Ukrajinka. Nikako da prevali preko usta ono: moja Milka je Srpkinja, ali ja je svejedno volim :)) Podsjeća li vas to na nekoga?

CC

Tko je glasao

Oprosti, ali čak i da je

Oprosti, ali čak i da je bila podvala, jedini koji je kriv što je uspjela jest upravo HSU. Ako ih oni nisu uspjeli uočiti na glasačkom listiću i u kampanji (čemu li inače kampanja služi) na to skrenuti pažnju svojim glasačima, onda nisu ni zaslužili bolje.

I zašto bi umirovljenicima bilo zabranjeno imati više stranaka? Pogledaj koliko ima stranki prava i da li to na bilo koji način opravdava Đapićev fjasko? Što ako to zaista jesu umirovljenici koji su iz ovog ili onog razloga nezadovoljni HSUom?

Ukratko, sve i da je netko "podvalio" SU, to je legitimno sredstvo političke borbe na koje HSU nije imao odgovor a nije nikakva manipulacija. Da li je moralno i pošteno, mislim da u kontekstu još jedne laži u kampanji, ma od koga došla, nije ništa posebno.

Tko je glasao

Ukratko, sve i da je netko

Ukratko, sve i da je netko "podvalio" SU, to je legitimno sredstvo političke borbe na koje HSU nije imao odgovor a nije nikakva manipulacija. Da li je moralno i pošteno, mislim da u kontekstu još jedne laži u kampanji, ma od koga došla, nije ništa posebno.

Sve navedeno u ovom dijelu stoji, a ono ispred objesi mačku o rep. Usput te pitam da mi kažeš koliko bi prostora dobili u medijima da se kim slučajem na ovim izborima pojavile stranke SDP (socijal demokratska promaja) ili HDZ (hrvatska demokratska zavjetrina).....
Hoću ti kazati da se radi o registraciji stranke koja nema niti j eikada imala išta pozitivno z aumirovljenike, već samo da napakosti HSU-u.... kao što bi se dogodilo i sa one dvije koje sam ti naveo u primjeru...
I opet kažem da smo puno više razočarani činjenicom što smo doista očekivali puno više glasova od samih umirovljenika,...... a tek onda i malo ljuti na SU koji ima potpuno legitimno pravo ovako se ponašati.
A doista smo ljuti na one koji su ih financirali,.... i znamo tko je iza toga.......

Tko je glasao

I pakost je razlog za

I pakost je razlog za bavljenje politikom... I opet kakve veze ima tko je iza toga? Napakostiti mu?

HSU je mogla stajati i iza SDP2 i iza HDZ2, pa nije. Jer ako birač ne zna za koga zapravo glasa, onda taj birač zaista ne zna za koga glasa.

Tko je glasao

HSU je mogla stajati i iza

HSU je mogla stajati i iza SDP2 i iza HDZ2, pa nije. Jer ako birač ne zna za koga zapravo glasa, onda taj birač zaista ne zna za koga glasa.

Upravo tako, ali nisu svi baš dobra vida, pažljivi u čitanju, a neki ni toliko pismeni da bi razlikovali finese u imenima stranke. Pa vidiš da i u nekim (doduše rijetkim) emisijama i novinar uporno ponavlja pogrešno ime stranci. A kada znam da isti niakda nje tako nešto uradio/la za neke druge stranke onda ej to isključivo namjera ili diletantizam.....

PS. I opet napominjem da nitko ne krivi SU ni za šta.

Tko je glasao

Skrz ispravno razmisljanje.

Skrz ispravno razmisljanje. Ali ja pisem u ime onih umirovljenika koji su zaokruzili SU a htjeli su HSU. A da krivicu snosi HSU zato sto na vrijeme i pravi nacin nije obavijestio potencijalne birace, to stoji!

Tko je glasao

@CarloConte, zar više išta

@CarloConte, zar više išta treba dodati?

Tko je glasao

Treba. Treba dodati da u

Treba. Treba dodati da u hrvatskoj politickoj praksi postoji poprilican broj politickih disidenata iz svih mogucih partija pa tako i iz HSU-a. Meni osobno bas nista ne znaci Jordanova zalopojka ovih dana. Iz prostog razloga sto im stranka disidenata nije smetala za izbore - 2003-e a danas im smetaju.
Prije bih rekao da je HSU potrosio politicke razloge za svoje postojanje i da su se njihovi glasaci okrenuli onima od kojih im ovisi svakodnevna - buducnost. Jednako kao i SU.

Tko je glasao

Da ne trljam opet sve iz

Da ne trljam opet sve iz početka pročitaj malo moj današnji dnevnik, a u međuvrfemenu evo samo jednog manjeg dijela ............

Predsjednik HSU-a mr.sc. Vladimir Jordan oglasio se na svom blogu prvi puta nakon parlamentarnih izbora dajući svoje viđenje izbornih rezultata. ... Da je uspjeh nešto doista relativno pokazuje i Primjer rezultata nekih stranaka koje su u odnosu na prethodne parlamentarne izbore prošle dosta lošije, no i taj im je rezultat dao odlučujuću poziciju........ e, a to je već uspjeh,.... bar za sada. Npr: koalicija HSS HSLS dobila je na izborima 2003. zajedno cca 270 tisuća glasova i zajedno imali 12 zastupnika, a sada oko 161 tisuću glasova i 8 mandata, dakle 60% više glasova od HSU-a, ali 800% ili čak 8 puta više zastupnika. Slično je i sa HNS-om koji je 2003. dobio cca 200 tisuća glasova i imao 11 zastupnika, a sada je dobio oko 170 tisuća glasova i 7 zastupnika. HSP je 2003. imao cca 160 tisuća glasova i imao 8 zastupnika, a sada cca 80 tisuća glasova i 1 mandat. HSU je 2003. imao 97 tisuća glasova i 3 zastupnika, a sada 101 tisuću i samo jedan jedini mandat. Može li dakle smatrati 101 tisuća glasova neuspjehom? Realno sagledajući da se radi o povečanju broja dobivednih glasova za razliku od svih ostalih (osim SDP i HDZ-a) je svakako uspjeh, .........

Ali ima i još jedan "detalj",.... koji je osim meni izgleda svima promakao, a vrlo je važan i baca jedno sasvim drugo svjetlo na cijelu priču....... no o tome će biti riječi u jednom od slijedečih dnevnika.

Tko je glasao

Informacije radi ovako

Informacije radi ovako izgleda lista SU-a za V izbornu jedinicu
STRANKA UMIROVLJENIKA - SU
Nositelj liste: VENKO BANOVIĆ, roñ. 23.03.1947., SPLIT, LAZARICA 14
1. SINIŠA JAVORČIĆ, roñ. 02.11.1968., SPLIT, DOMOVINSKOG RATA 41
2. BUDIMIR JURASOVIĆ, roñ. 13.12.1944., DVORNICA, KANICA 233
3. ðURðICA BIBIĆ, roñ. 11.04.1957., SPLIT, MARASOVIĆA 20
4. JOSIP MASTELIĆ-IVIĆ, roñ. 08.03.1941., BRNAZE, BRNAZE
5. BOŽIDAR JURKO, roñ. 25.05.1947., SPLIT, LOVRETSKA 7
6. JELKA MARTINIĆ, roñ. 13.02.1952., SPLIT, ANTUNA BRANKA ŠIMIĆA 14
7. MILAN KRAJINA, roñ. 12.02.1940., GLAVICE, GLAVICE 18
8. GOJKO PERIŠ, roñ. 11.04.1960., SINJ, PUT ŠUMARIJE 15
9. OZREN TUDOR, roñ. 13.03.1953., SPLIT, LUČIĆEVA 11
10. NEDILJKO STOJANOVIĆ, roñ. 08.09.1952., SPLIT, ZRINJSKO FRANKOPANSKA 159
11. IVANKA MARASOVIĆ, roñ. 12.08.1959., SPLIT, POŽEŠKA 12
12. ADA POPOVIĆ, roñ. 24.05.1957., SPLIT, ULICA SLOBODE 43
13. BOŽIDAR NOVAK, roñ. 16.06.1936., SPLIT, POŽEŠKA 12
14. LUKA MIHOVILOVIĆ, roñ. 17.10.1947., KLIS, GRLO 10

Vidite da su svi iz Vinkovaca, Slavonskog Broda .........

Tko je glasao

Kakve ima veze izvor

Kakve ima veze izvor informacije sa tom informacijom???

Naime, izvor te informacije je bila HINA i mi smo je, prenjeli kao i svi ostali mediji u Hrvatskoj

"Da bi pobjedilo zlo dovoljno je da dobri ljudi ne rade ništa"

"Da bi pobjedilo zlo dovoljno je da dobri ljudi ne rade ništa"

Tko je glasao

Ne ubijajte glasnika! kaze

Ne ubijajte glasnika! kaze jedna stara.
Nema veze izvor informacije vec sam stavio link prema mjestu odakle sam to "pokupio". I to unaprijed, e da ne bih naknadno morao dodavati link u slucaju nezadovoljstva necijeg. Smatram kulturnim ponasanjem postaviti link prema mjestu odakle sam kopirao nesto pa ne vidim razloga za eventualnu ljutnju.

Tko je glasao

Nisam se ni ljutila nego

Nisam se ni ljutila nego nisam kužila što tim hoćeš reći - sad si mi objasnio i sve pet :-)
Možda sam i mrvicu "lakša na okidaču" na tu temu jer je kod nas nacionalni sport pljuvanje po HRT-u

"Da bi pobjedilo zlo dovoljno je da dobri ljudi ne rade ništa"

"Da bi pobjedilo zlo dovoljno je da dobri ljudi ne rade ništa"

Tko je glasao

@goxic u ovoj jedinici

@goxic u ovoj jedinici stavri stoje ovako:
VII IJ HSU (4,53%) SU (1,20%) zajedno 5,73% ... što znači da je i u ovoj jedinici HSU ostao bez mandata radi SU-a.
Imali bi dakle ukupno 5 mandata, ali poslije ..... nema kajanja. Ovako SU je registriran 2000. godine radi tobože neslaganja sa HSU-om u Splitu, a osnovao ga je narvno bivši član HSU-a.... ali i još jedne stranke..... 2003. nije trebalo aktivirati trojanca, no kako je rejtiong HSU-u stalno rastao došlo je vrijeme da se aktivira.... ostalo vam je poznato. Bezbroj poziva je bilo kao i mail-ova u kojima su ljudi kukali kako su pogriješili, ali to nisu vidjeli n abiralištu, ili pak da su nam dali i dva glasa,...... Nitko ni u najcrnjim prognozama nije mislio da će biti ovako, a da smo željeli gostovati u nekoj od mnogih emisija i to objasniti jesmo, no nisu nam dali priliku, a svako laprdanje površno bi samo još dodatno zbunilo birače. Neki "novinari" koji su nas tako besramno zaobilazili u gotovo svakoj emisiji su uredno pozivali stranke koje su u svakoj anketi imale i manje od 2%.... kada bi tim veličinama prigovorili na njihovu ponašanju, odovarali bi kako se u njihovu uređivačku politiku nitko nema pravo miješati......
No i mi ćemo "skinuti" rukavice, a rezultat daje predsjedniku Jordanu da se smatra moralnim pobjednikom ovih izbora.

PS. Što bi se dogodili da se npr. sutra registrira stranka ili stranke Socijal demokratska promaja (SDP) i/ili Hrvatska demokratska zavjetrina (HDZ) i da se pojave na slijedećim izborima..... Što mislite? jel bi se itko zabunio? ......

Tko je glasao

Pa sto ne kazes na koga

Pa sto ne kazes na koga sumnjate!??!?!

Drugo i vi ste penzici bedasti (da ne kazem nesto drugo).
Kad sam isao glasati, na izbornom mjestu je bila guzva.
Guzva je nastala zbog 4-5 penzica, koji su dosli glasati, a nisu ponesli naocale.

ONO WTF?!?!?! pa tko je za to kriv.

Tko je glasao

Bilo je i suptilnih metoda

Bilo je i suptilnih metoda protiv penzionera.
Na glasačkom mjestu u ST, koje je inače vrtić, morali su
sist na one male stolice i kasnije se ustat iz tog čučnja,
to je uzrujalo neke starije sugrađane...

Tko je glasao

ONO WTF?!?!?! pa tko je za

ONO WTF?!?!?! pa tko je za to kriv.

Pa tko drugi no ja,.... pa nisam im pripomenuo za očale, a kamoli ih ponio za njih, ..... jer znaš, čim je osoba treće dobi ona je po tebi napuštena, sama samcata na ovom svijetu,.... i naravno da nitko pismen i sa očalima ili bez njih od obitelji očito nije bio u blizini,...... a ja eto bez kopije sebe samog nikako svugdje stići......

PS. Ništa lakše no smicalicom prevariti poštena čovjeka...., zar ne?

Tko je glasao

Nemoj pucat na penziće,

Nemoj pucat na penziće, nosil buš naočale prije nego misliš.
Imal buš ih na čelu i tražil ih buš.

Tko je glasao

Zato jel SDP-u nije u

Zato jel SDP-u nije u interesu. Možda dojde van da imaju prste u tome.
Sumnjam da bi HDZ tak nekaj napravil. Kad se bi pogledalo kak su simpatizeri SDP-a i HNS-a napadali HSU branitelje i njihovu ulogu u vlasti, nebi bilo niš čudno da nekaj takvog dojde van.

Tko je glasao

@Skiviki, kada su neke

@Skiviki, kada su neke stvari u pitanju onda nema razlike u ponašanju... jer on i njegov "politički brat" misle isto.....

Tko je glasao

Dapace, tko god da stajao

Dapace, tko god da stajao iza SU, mislim da je u interesu javnosti da se o ovoj izbornoj namjestaljci prica. A kako se ne prica, a mediji su ZNA SE pod cijim utjecajem, mislim da je moja sumnja opravdana. Ako me tko argumentirano demantira, spreman sam ispricati se i kritizirati nalogodavca, bez obzira o kome se radi.

Tko je glasao

Ha, pa recimo policijskim

Ha, pa recimo policijskim riječnikom da su obje strane imale motiv, a da je izvršitelj miljenik da ne kažem nešto gore ili izravnije iz samo jedne stranke. Ta stranka je recimo imkala na svojim listama i osobe koje ni znale nisu da su na njima. DIP nije reagirao, a zašto, ne zna se, ili ipak zna ali mudro šuti. Ta stranka recimo u I izbornoj jedinici nema nikog tko je iz te jedinice (Zagreb), a i na drugim jedinicama je slično ili potpuno isto. SU je definiktivno (ne jednini) imao samo jednu svrhu.... umanjiti rezultat HSU-u, i u tome su uspjeli tako da su naša dva mandata išla SDP-u, a dva HDZ-u......
Biti će valjda prilike da hrvatska javnost dozna i sve detalje,... pa valjda će nas jednom pozvati u neku fucking emisiju......, a onda neka neki dobro drže gaće. ..... ne samo radi ovog detalja

Tko je glasao

Konstrukcija je svakako

Konstrukcija je svakako zanimljiva a da bi bila vrijedno štivo i s nešto opravane sumnje u zavjeru, valjalo bi to još malo istražiti i obraditi pa u javnost iznijeti kakvu činjenicu u prilog. Zanimljivosti posebno pridonosi uključivanje u igru i DIP-a jer svemu daje pečat globalnog ali na uvjerljivosti toga se još mora poraditi.

Nešto činjenica je nužno i zbog druge činjenice da motiva ima raznih pa pored ovih koje iznosiš za obje strane, možda da malo uključiš i treću, recimo neke iz HSU koji također imaju motiv da se misli baš ovako kako je konstruirano jer je zgodno i može poslužiti kao opravdanje za izborni debakl, umjesto uobičajenih razloga da birači nisu hteli to što se nudilo.

Čamac jako buši činejnica da nikako ne ide priča kako osoba ne zna da je na listi jer tu postoje i neki obrasci s podacima a i neki potpisi prije nego se liste prihvate.

Svakako da treba javnost saznati detalje, možda za početak da se navede detalj kako tek sad se zamjećuje i reagira pa i kakve veze uopće ima podatak da kandidati nisu iz neke izborne jedinice već druge a bilo je vremena daleko prije izbora to reći biračima, naprimjer tokom kampanje.

Prije poziva u neku emisiju ako toga i bude, valja se pripremiti u smislu gornjeg da konstrukcija ne padne zbog navale izvjesnog Bage za kojeg već kažu da je agresivan, pomalo bezobrazan i nepismen k tomu.

Isplativijim držim malo konsolidacije i rada unutar stranke i po terenu a sve s ciljem bolje pripreme za neke druge izbore.

B-52

Tko je glasao

@sm,.... vruče,

@sm,.... vruče, vruče......... goooooriiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Tko je glasao

Vrlo zanimljivo. Kao sto sam

Vrlo zanimljivo. Kao sto sam i pretpostavljao, puni ste zanimljivih informacija o kojima javnost mora bit informirana, javno moraju biti objavljeni rezultati koje sam ovdje nabrojao, puno umirovljenika nije niti svjesno da je glasalo za krivu stranku. Nekako sam se nadao da je demokracija kod nas ipak sazrijela te da se ovakve stvari NE MOGU stavljati pod tepih. Iskreno se nadam da ce netko, ako vec ne sa HTV-a, onda sa neke druge nacionalne televizije procitati ove komentare i naci za shodno da vas pozove u emisiju.

Tko je glasao

@goxic, pa dao sam im (HTV)

@goxic, pa dao sam im (HTV) komentar u petominutnom intervjuu još u ponedjeljak, i to čak na njihovo traženje,.... neka samo objave to i svima će biti sve jasno..... ili bar puno jasnije..... ali kako nisam naivko, mislim da od toga nema ništa ili će se malo "modificirati"...... ali bude prilike još..... zar ne?

Tko je glasao

To smrdi na prevaru, čudi

To smrdi na prevaru, čudi me da moralni apostoli od SDP-a nisu još pisali o tome i tražili ponavljanje izbora.
Po svim pravilima bi se to trebalo napravit.

Tko je glasao

A postoje novinari koji ne

A postoje novinari koji ne agitiraju za neku stranu? Daj odrasti...

Vas samo muči što se odjednom pojavila manja količina novinara naklonjenih "desnici" i odmah je demokracija i sloboda govora ugrožena..

Svašta

youtube.com/bijesdrugi
4hdz.com

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen

Tko je glasao

novinar ili novinarka, ako

novinar ili novinarka, ako su profesionalni u svom poslu/zvanju/načinu života, u izvještavanju ne naginju niti jednoj strani. ili, da budem precizan, ne bi smjeli naginjati niti jednoj strani. osim da posao koji rade rade u korist građana/čitatelja/javnosti. neću se zapetljavati u priču oko toga da novinari/mediji moraju biti neovisni. to je bajka i iluzija. meni je puno bolje pravilo koje je na snazi na BBCu. a ono glasi: BUDI OBJEKTIVAN KOLIKO MOŽEŠ BITI.

evo primjera: HDZ kaže da SDP skriva svoj izborni program. novinari to objave bez da se zakače na internet i pogledaju je li to istina. da su otišli na www.sdp.hr utvrdili bi da se tamo, bez imalo poteškoća, može pronaći SDPovi izborni program i sve njegove politike.

Novo vrijeme

-----
http://strategopr.biz/
objectives strategy tactics

Tko je glasao

Novinaru je posao da što

Novinaru je posao da što vjernije i kad god je to moguće bez ikakvih intervencija prenese činjenice koje će sama javnost procjenjivati. Onog trenutka kada novinar počne tumačiti što je netko kazao je manipunacija i prljavi pokušaj kreiranja javnog mjenja, a to se već nikako ne može nazvati novinarstvom.
Ankete i oni (ponekad debili) što su ih "tumačili" jest podlo - nekorektno utjecanje na javno mjenje. Uostalom, zar bipolarnu političku situaciju nisu stvorili isključivo mediji...... i naravno nazovimo ih "politički faktori" kojima takvo stanje odgovara...... a svima onima demokratski nastrojenim svakako ne.

Tko je glasao

Nas muče naklonjeni

Nas muče naklonjeni novinari.

Tko je glasao

Nas muče naklonjeni

Nas muče naklonjeni novinari.

Ne već samol oni koji pod krinkom neutralnosti obavljaju poslove za određene stranke, .. a narod ko narod... vjeruje televiziji..... tj. tom "objektivnom" novinaru.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Lalovac "u ništa" od marival komentara 7
  2. Urbane rane moje varoši od Ljubo Ruben Weiss komentara 1
  3. Sramotne reakcije hrvatskih političara na Šešeljeve provokacije od vkrsnik komentara 6
  4. Hanžeković kao delegat sotone u Hrvatskoj od sjenka komentara 7
  5. Obama i Putin jesu li trgovci? od aluzija komentara 0
  6. Uputa za borbu protiv sredstava manipulacije čitatelja od rodjen komentara 7
  7. Hanibal ante portas & Velikosrpska fašistička propaganda od Laganini komentara 35
  8. Nije šija, nego vrat, nije Bešker, nego Feniks od MKn komentara 64
  9. Istina nalazi put i kroz njihove laži jer viri baš iz samih tih laži - Dan sjećanja 2014. od ppetra komentara 34
  10. Pismo investitora petogodišnjem unuku od rodjen komentara 2
  11. Ima se – platilo se! od Feniks komentara 24
  12. referendumsko internetsko upravljanje od aluzija komentara 2
  13. Vukovarsko znati i ne znati od Feniks komentara 36
  14. "Klemovi" anglosaksonski balvani u Savskoj od sjenka komentara 92
  15. Ekonomija i društvo budućnosti od petarbosni4 komentara 7
  16. Budale ili Peta kolona od Weteran komentara 178
  17. Optužba pojma, neistinito tumačenje, obmana i dezorjentiranost od rodjen komentara 0
  18. Financijske teskoce vode direktora u zatvor? od lunoprof komentara 21
  19. A tko pita male biznise i njihove radnike ? od provinciopolis a komentara 0
  20. Hitri Ustavni sud od StarPil komentara 5
  21. Lijevi kurs za Bliski istok od koča komentara 1
  22. NE vladajući hoće smijeniti vladajuće (osvježeno) od aluzija komentara 1
  23. Uputa za izbjegavanje vlastite oholosti i postizanja suradnje, veze, konstruktivnosti, služenja od rodjen komentara 10
  24. Josipović ne može, ne zna i nije htio od vkrsnik komentara 47
  25. Kapitulacija? od Feniks komentara 24

Preporučeni dnevnici

Tko je online

  • boltek
  • bube
  • Frane
  • indian
  • sjenka

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 5
  • Gostiju: 30

Novi korisnici

  • Gigaset
  • punktuar
  • Zlatno doba kap...
  • BlackLily
  • Ness