Tagovi

Draga, ne budi peder

Nema smisla pokušavati utjecati na odluku pojedinca na današnjem referendumu; o tome pitanju svi odavno imaju definiran stav i jedino ga mogu zacementirati ili tek potvrditi, ali promijeniti ga posve sigurno neće. O razlozima zašto je tako možemo raspravljati, no činjenica je da je tako. Iz toga razloga suluda je priča o ZA/PROTIV nabrijavanju, "argumentima", ismijavanju argumenata onih drugih; sve je to samo intro u ono što slijedi i ne odražava se ni na što.

Ipak, sada kada je vrijeme za glasovanje već skoro prošlo, želim istaknuti par stvari. Mišljenje ZA utemeljeno je na nečemu i nečime se opravdava. Ti argumenti mogu se svrstati u nekoliko kategorija i idemo redom.

1. Bog ne vodi pedere
Neću trošiti riječi pozivajući se na Bibliju jer ju nisam u cijelosti pročitala ni ja ni oni koji se na nju pozivaju. Zašto? Jer se to ne radi. Kad ste čuli nekoga da je rekao da čita Bibliju, a Biblije se ima što čitati? Predodžba o Bibliji stvara se kroz selektirane dijelove koje čujemo u crkvi ili na vjeronauku, a ti se dijelovi ponavljaju, dok ono između popunjavamo svojim očekivanjima o Bibliji. Crkva ne voli pedere, a Crkva valjda zna što radi. Dakle, Bog ne voli pedere pa ne bi trebali ni vjernici. Doduše, papa kaže nešto bitno drugačije, ali Hrvati su ionako bili i ostali predziđe kršćanstva pred Turcima pa je red da budu i pred papom te ne dopuste srozavanje standarda. U ovome kraju svijeta ljudi će uvijek biti veći vjernici od pape i papa jednostavno mora naučiti živjeti s tim.
Doduše, Bog ne voli i još štošta; od hrane preko odjeće do nemorala, ali sve je to stvar gledišta. Kaže se i "dok vas smrt ne rastavi" pa se vjernici ipak razvode i nastavljaju svoj život. Trebalo bi svetkovati i Dan Gospodnji pa ipak vjernici na taj dan rade i određuju da će njihovi radnici, također vjernici, raditi. Kaže vjera i da treba ljubiti bližnjega svoga kao samoga sebe. Ipak, na sve to uspijevamo staviti rezerve, uvjetovati primjenu ostvarenjem nekih dodatnih uvjeta i onda u konačnici prilagodimo pravila igre samome sebi. Tako će se na branik svetosti braka staviti i oni koji ju sami nisu ispoštovali i braniti drugima da se "ono njihovo" zove brak. Just because. Time što bi se još nešto zvalo brak ne bi se umanjio značaj "the braka", ne bi bila umanjena ničija prava ni mogućnosti, ali ipak trebamo tu jednu tampon zonu da ne bi slučajno, kad se gospodina Oženjenog upita je li u braku pomislilo da je u braku sa muškarcem.
Umjesto na ljubav, poštovanje, uvažavanje, koji su nulta Božja zapovijed, vjerski argument usmjeren je na negaciju toga. Branim ti nešto samo zato što si drugačiji, samo zato da ne bi bilo zabude, samo zato da se ne bi stopio s masom; moraš biti obilježen, mora se povući granica između tebe i mene.

2. Paradiraš, dakle nisi normalan
Ljudima koji su "ZA" užasno je iritantna ta potreba gayeva pa paradiraju; stalno nešto traže, stalno teroriziraju javnost upozoravajući na svoju prisutnost, dok s druge strane "normalni" nemaju potrebu skrenuti na sebe pažnju javnosti.
Upravo naprotiv, čitava je povijest puna paradiranja. Kroz povijest paradirale su žene, paradirali su muškarci, paradirale su nacionalne manjine, paradirali su radnici. Svakog "prvog maja" gradom paradiraju radnici, svake godine kažu da slave i upozoravaju i nitko to ne smatra terorom. U 21. stoljeću izlazak na ulice jedan dan u godini radi upozoravanja na svoju prisutnosti, na svoje postojanje, na svoje sudjelovanje u životu trebao bi biti jedno najnormalnije događanje. Osobno nisam pobornik "paradiranja" (ni u smislu gay pridea ni u smislu prosvjeda kojih smo također imali nekoliko samo u posljednjih godinu dana) jer mislim da rješenje problema prihvaćanja osobe kao punopravnog, jednakovrijednog, ako baš hoćete, "normalnog" člana društvene zajednice ne leži u paradi koja je nalik na karneval, nego leži u tome da saznate da je vaš zubar gay, da je učiteljica vaše djece lezbijka, da je vaš vodoinstalater gay, da vaša susjeda sa trećeg kata malo ima dečke, a malo cure. Neovisno o tome, "malo" teže će me bilo tko uvjeriti da je jedno defiliranje godišnje nasilje nad većinom.
U končanici, kao rezultat masovne "isprovociranosti pederima", pokušava se proturiti da zapravo "pederi" guraju ovaj referendum i sad opet tlače i provociraju narod. Dobro se zna tko je ovaj referendum inicirao i tko ga gura. Pokušava se proturiti i kako su "pederi" naporni tražeći brak, dok s druge strane njihovi zahtjevi nisu niti su bili blizu toga; oni su još uvijek usmjereni na to da se doživi njihova prisutnost u društvu i da ih se prizna kao jednakovrijedne i ravnopravne građane, a što valjda samo po sebi dovoljno govori o tome tko koga terorizira.

3. Brak je svet
Ne. Brak nije pitanje ni vjere ni romantike. U pravu je Markićka kada ističe da je brak temeljena jedinica društvene zajednice. Upravo zato, čitav se niz instituta definira baš kroz obitelj. Da su brak i obitelj važna komponenta provučeno je kroz čitav pravni sustav pa tako od notornog prava nasljeđivanja i roditeljske skrbi postoji i čitav niz drugačijih instituta od onih vezanih uz zdravstveni i mirovinski sustav preko zastupanja pred institucijama do blagodati nesvjedočenja u kaznenom postupku ili pitanja oduzimanja imovine stečene kaznenim djelom itd, itd. Drugim riječima, da prekinem dosadnu nabrajalicu, brak i obitelj protežu se kroz cijeli sustav. Sustav i predviđa brak i obitelj ne zato što je to stvar religije ili romantike, nego zato što je to korisno za postavljanje i funkcioniranje sustava. Prema tome, izdvajanje iz sustava onoga što je esencijalno isto kontraproduktivno je za sustav i za pojedince.
U vezi s time, treba reći i da je posve pogrešan stav da homoseksualci već imaju mogućnost registracije i da su njihova prava i obveze utvrđene, i to naprosto jer nije tako. Istospolne zajednice reguliraju tek pojedina pitanja i to pod uvjetom ostvarenja posebnih pretpostavki da bi istospolna zajednica bila istospolna zajednica u smislu zakona te proizvodila učinke. Prema tome, besmisleno je tvrditi da postojanje istospolne zajednice pruža mogućnost uređenja međusobnih odnosa kakvu imaju heteroseksualne osobe.

Možemo staviti na stranu to da uopće cijela priča ne drži vodi i da, bez obzira na to hoće li ustavne promjene proći ili ne, to neće ništa promijeniti na stvari. Građanska i ljudska prava živi su organizam i predmet su konstantnog razvoja, a pogotovo kad je usto riječ i o pitanjima praktične naravi. Instituti idu prema izjednačavanju i takav će razvoj biti bez obzira na sve referendume ovog svijeta.
Long story short, kod ovoga je referenduma riječ o tome da većina želi, tek preventivno, ograničiti prava manjine, i to bez ikakvog razloga i bez ikakve ozbiljnije argumentacije. Dopustiti to pitanje je morala, časti, građanske odgovornosti. Nadam se da ste izašli na referendum i zaokružili ono što je u skladu sa vašom savješću, ako ni zbog čeg drugog, onda zato što oni "ZA" jesu.

Komentari

Sodoma i Gomora

[Biblija, Knjiga Postanka, glava 19 redak 30 do 38]
Tako se Bog, dok je zatirao gradove u ravnici u kojima je Lot boravio, sjetio Abrahama i uklonio Lota ispred propasti. Lot se bojao boraviti u Soaru, pa sa svoje dvije kćeri ode gore iz Soara i nastani se u brdu. On i njegove dvije kćeri živjeli su u pećini. Starija reče mlađoj: "Otac nam ostarje, a muža na zemlji nema da bude s nama, kako je običaj po svem svijetu. Hajdemo oca opiti vinom, pa s njime leći: tako ćemo s ocem sačuvati potomstvo." One noći opiju oca vinom, i starija ode te legne sa svojim ocem, a on nije znao kad je legla ni kad je ustala. Sutradan starija reče mlađoj: "Sinoć sam, eto, ležala ja s našim ocem; napojimo ga vinom i noćas, pa idi ti i s njim lezi: tako ćemo ocu sačuvati potomstvo." Opiju oca vinom i one noći te mlađa ode i s njim legne, a on nije znao kad je legla ni kad je ustala. Tako obje Lotove kćeri zanesu s ocem. Starija rodi sina i nadjenu mu ime Moab. On je praotac današnjih Moabaca. Mlađa rodi sina i nadjene mu ime Ben-Ami. On je praotac današnjih Amonaca.
----------
Kako si rekla da Bibliju baš i ne pratiš redovito, evo jedne prispodbe. Orjentacije radi, to je dio koji dolazi taman nakon opisa Sodome i Gomore, više-manje poznatih po tome što ih je Bog satrao zbog toga što eto nisu promovirali "pravu obitelj". Svi su pobijeni osim jedne "prave obitelji", one Lotove, s izuzetkom žene mu njegove koja je pretvorena u stup soli jer je pogledala kako nestaje njen dom.

Pa ispada da je ta prava biblijska obitelj, eksplicitno sačuvana od genocida kao primjer, sadrži incest, podvođenje, teški alkoholizam - i odgovara eto novoj ustavnoj definiciji u Hrvatskoj. Muškarac, žena - prošireno sa restriktivne odredbe Obiteljskog zakona "jednog muškarca i jedne žene" (znači njih dvije i on jedan su ok), direktan incest je ok, bez iskazane volje je ok. Čim je obitelj po Bibliji, evo sve je ok. I to nam je, po svemu sudeći, sada u Ustavu.

Da ne kažemo da su očito njih dvije upoznate sa seksom i kako se to radi, iako par redaka prije [Biblija, Knjiga Postanka, glava 19 redak 8] Imam, evo, dvije kćeri s kojima još čovjek nije imao dodira: njih ću vam izvesti pa činite s njima što želite; samo ovim ljudima nemojte ništa učiniti jer su došli pod sjenu moga krova. jasno kaže da se nisu nalazile s muškarcima - prema tome sve je njihovo iskustvo homoseksualno.

Možemo sad razmatrati i brojne druge detalje: ako su zaista napile Lota toliko da nije imao pojma kad je koja došla i otišla, to podrazumijeva da su imale i neposredno znanje zadovoljavanja muškarca - možda se oralno ne broji pod dodire? - pošto je on eksplicitno ejakulirao. Mislim da ne treba, mislim da je ovo dovoljno Biblije za jedan komentar. Ono što vrijedi zapamtiti jest da je to obitelj po božjoj volji i koja je primila božju milost...

Ako netko dvoji oko korektnosti citata, na stranicama Hrvatske biskupske konferencije može sam provjeriti.

Tko je glasao

kapetan pasuljko u raljama života

kapetan prve klase velja pasuljković je održao kratki bezbednjački kurs biblije za starešine, i na tome smo mu zahvalni jer je pokazao bistrinu duha, oštrinu i predanost našoj ideji. kapetane veljo, da smo imali više ovakvih starešina, gde bi nam bio kraj.
kapetane samo si se malo zajebo. dugo bi trajalo objašnjavanje koliko si koncentriranog neznanja prosuo izvadiviši iz konteksta, i masakrirajući biblijski tekst kod ranjenog koljena. kada bi ti se ja malo dohvatio marksa, našli bi prilično materijala za rad, a nisi morao ići tako daleko u biblijska doba, mogao si napraviti kao mao, kada je dalaj-lami rekao da je "religija otrov za um", kao predigru, pa onda mučio i ubio 87.000 tibetanskih redovnika, a onda je mao pod parolom "zdrobite četiri starca", zdrobio stare ideje, stare kulture, stare navike i stare običaje (hm, zvuči poznato). u okviru te progresivne kampanje od 6000 tibetanskih samostana je ostalo samo 6, nakon čega je 250.000 tibetanaca umrlo u radnim logorima, a preostali stanovnici podvrgnuti teroru. sa ekološke strane gledišta, koje vi kapetani volite posebno, kinezi su otrovni otpad bacali u tibetanske rijeke, šume posječene, izlovljene rijetke vrste životinja, testni nuklearni poligoni su nikli u djevičanskoj prirodi, itakodalje. majka svih kulturocida, jer što narodu ostane kada mu oduzmeš ideje, običaje, kulturu i navike....doduše danas se tome prilazi na mnogo znanstveniji način, uporabom sredstava masovne komunikacije. znaju momci poso'.

što se tiče priče o lotu, loše su te učili na akademiji, sodoma i gomora nisu satrti zbog lgbt zajednice koja življaše tamo, nego kako u ezekielu 16.49-50. piše:
"
(49) Evo opačina sestre tvoje Sodome: gizdavo, u izobilju kruha i bezbrižno življaše ona i kćeri njezine, a sirotinju i bijednike ne pomagahu. (50) Uzoholiše se i gadosti pred očima mojim činjahu, i zato ih zatrijeh, kao što vidje!
"
naš krleža iz kuršumlije malo je sasekao tekst i prilagodio ga svom habitusu, pa iz njega izvukao genijalne zaključke. zaboravio je početak teksta, i zašto je lot ponudio svoje kćeri rulji umjesto da je dao dvojici božjih poslanika koje je primio pod svoju krov.
"
19 Ona dva anđela stignu navečer u Sodomu dok je Lot sjedio na vratima Sodome. Kad ih Lot ugleda, ustade i pođe im u susret. Nakloni se licem do zemlje, (2) a onda im reče: "Molim, gospodo, svrnite u kuću svoga sluge da noć provedete i noge operete; a onda možete na put rano." A oni rekoše: "Ne, noć ćemo provesti na trgu." (3) Ali ih on uporno navraćaše, i oni se uvratiše k njemu i uđoše u njegovu kuću. On ih ugosti, ispeče pogaču te blagovaše. (4) Još ne bijahu legli na počinak, kad građani Sodome, mladi i stari, sav narod do posljednjeg čovjeka, opkole kuću. (5) Zovnu Lota pa mu reknu: "Gdje su ljudi što su noćas došli k tebi? Izvedi nam ih da ih se namilujemo?"
"
doduše ovaj zadnji dio izgleda obećavajuće za kapetana. outani momci iz sodome su bili za malo akcije.

šta bi tek velja pasuljko rekao za kralja davida koji je voajerski gledao, pa onda hm, snubio bathshebu i ubio njenog muža da sakrije preljub, dok je bila trudna. kao što dolje rekoh biblija je priča o ljudima, onakvima kakvi jesu bez uljepšavanja i idealiziranja poput recimo partizanskih filmova gdje partizani gledaju drugarice kao metroseksualci, tamo nema seksa, a nazor u neretvi nije kresnuo iliju minera, premda nije bio outan. doduše drugovi bi ga sigurno da su to znali pretvorili u stup soli, jer to nije onda bilo friendly.
obzirom da kapetan pasuljko nije iznio početak u kojem lotu abraham kaže da ide u drugom smjeru od sodome i gomore, gradova iskvarenih korupcijom i nemoralom, lot ga nije poslušao, što kapetanu ne govori ništa, no pažljiviji čitatelj će pronaći alegoriju o tome da čovjek uvijek odgovara za svoje za svoje postupke i posljedice svojih djela, koje su konačno dovele do erotske scene u pećini, koja opet nije završila time da ih je bradonja bog zgromio munjom. nisu kažnjeni, ne znamo no vidimo kako splet naizgled nepovezanih događaja dovede do lošeg kraja, kao dobar hollywoodski scenario.
http://www.youtube.com/watch?v=x2WK_eWihdU
inače, zaista treba imati mašte pa iz kratkog pasusa pronaći toliko inkriminirajućih djelova, posao kojega se ni kardinal rišelje ne bi postidio, a bogme bilo bi tu i posla za shrinka...

Tko je glasao

Čiča Veljko tumač starog zavjeta

opusti se čika veljo, lakše će da ti uđe

- može li se sa tri ribe nahraniti sav narod
-može li se voda pretvoriti u vino
- može li se sa skuhanom svinjskom glavom nahraniti mlađu braću
-može li pas Luks poslužiti kao pancirka

sve dobro...

Tko je glasao

Hahaha,

ovo posljednje dvoje - može! To su pod pozitivnim pritiskom naprednog javnog mnijenja zaključili psihijatri, a amenovala komisija UN-a, te se od tada to smatra znanstveno dokazanim.......

Ups! Nešto sam pobrkala..... Čini se, s poviješću znanstvenog dokazivanja da homoseksualizam nije mentalna bolest......

:))))

(Sav ste vražji, Drvo!) :))

Tko je glasao

i odgovara eto novoj ustavnoj

i odgovara eto novoj ustavnoj definiciji u Hrvatskoj. Muškarac, žena - prošireno sa restriktivne odredbe Obiteljskog zakona "jednog muškarca i jedne žene" (znači njih dvije i on jedan su ok),
Ovo nije baš jasno, muškarac u jednini jeste "muškarca", žena u jednini jeste "žene", u množini bi bilo "muškaraca" i "žena".

Tko je glasao

SRAMOTA SVIH NAS

Ovaj referendum je naša zajednička sramota- i onih za i onih protiv. Digla se kuka i motika radi dokazivanja da VEĆINA ima pravo nad manjinom. I to kojom manjinom,po zadnjem popisu stanovništva 0,004 % , točnije 140 ljudi, odnosno 70 parova, dakle dva razreda.
Ali eto nikog ne brine što brak odumire, broj razvedenih je samo u zadnjih 13 godina porastao za 25 %, izjednačio se ove godine s brojem novih brakova, prednjače katedrale duha Zagreb i Split. Broj izvanbračnih zajednica porastao za 50 % u istom razdoblju. A samaca 45 % ! Djece još manje, dere nas bijela kuga, zaposlenost pada rapidno, siromaštvo na sve strane, ali bitno je zapisati u Ustav definiciju braka, pa to ti je... Sve me ovo podsjeća na letargiju gomile i toplinu smrada, baš kao kod Dylana i njegove "Series of Dreams":
"In one, numbers were burning
In another, I witnessed a crime
In one, I was running, and in another
All I seemed to be doing was climb
Wasn't looking for any special assistance
Not going to any great extremes
I'd already gone the distance
Just thinking of a series of dreams."

Tko je glasao

He, he... Aj ti sad bud' faca

He, he...

Aj ti sad bud' faca pa Ružnoj oduzmi umanjeni falusni simbol pokraj usana, ono malo ali slatko zadovoljstvo spojeno na Marshala. Ima da reve godinama, ušutkat ćemo je samo ako je uvalimo u mainstream politiku. A to ne daju Kujundžić i O'Šušak.

Naj**asmo kako god okreneš, a već sam pomislio kako je dosta iznimno ružnih pred ekranima, da to više nije "in" otkad je onaj dobio ministarstvo ne bi li se neka treba smantala i ušla u brak s njim...

Tko je glasao

Brak je jedno, a homodual nešto sasvim drugo

Umjesto na ljubav, poštovanje, uvažavanje, koji su nulta Božja zapovijed, vjerski argument usmjeren je na negaciju toga. Branim ti nešto samo zato što si drugačiji, samo zato da ne bi bilo zabude, samo zato da se ne bi stopio s masom; moraš biti obilježen, mora se povući granica između tebe i mene. Poštovanje i uvažavanje uključuje poštovanje i uvažavanje i najslabijih- djece i zaštitu djece od naturavanja im zajednice koja je sastavljena od jedinki koje u mozgu imaju poremećen nagon za razmnožavanjem-pa "skaču" po (mjerilima prirodne) pogrješnima .
Ljubav, poštovanje , uvažavanje, nisu dovoljni za brak, jer uz to je potrebno da su osobe suprotnoga spola, te da nisu u krvnome srodstvu (to zakon prtecizno određuje).

Ljubav, poštovanje i uvažavanje osjećamo i prema svojim roditeljima, što nije dovoljno za brak. nije brak.

Isti osjećaji (ljubav , poštovanje, uvažavanje, dovoljni su i za homodual zajednicu dviju istospolnih jedinki koje unutar te zajednice zadovoljavaju i svoj nagon za razmnožavanjem, ali zbog osobne im "zbunjenosti u mozgu- fiziološkoga ili psihološkoga uzroka-svejedno, usmjerenome na krivi subjekt- onaj koji 100% ne daje potomstvo.

I tu je osnovna razlika braka i homoduala:
muškarac i žena,u braku ili bilo kojoj nebračnoj zajednici, u fertilnome dobu, mogu imati potomstvo, ako nema bolesti reproduktivnih organa, a homodual 100% ne može izroditi potomstvo, u fertilno doba osoba iz homoduala, ni uz najzdravije reproduktivne organe jedne i druge, te uz seks najvećega mogućega intenziteta i brojnosti- stop- prirodna , a ne društvena zabrana!
Različito je različito, a to što u homodualu ima nekih sličnosti s brakom: poštovanje, ljubav, uvažavanje, nije dovoljno da bi to bilo isti skup, jer ljubavi , uvažavanja, poštovanja ima i u drugim zajednicama, a samo veza muškarca i žene može izroditi potomstvo.

Svođenje različitosti na istost je u ovom pitanju homofašistička diktatura i provodi se upravo tako-diktaturom manjine nad većinom i uzurpiranjem poluga vlasti!

oni su još uvijek usmjereni na to da se doživi njihova prisutnost u društvu i da ih se prizna kao jednakovrijedne i ravnopravne građane, a što valjda samo po sebi dovoljno govori o tome tko koga terorizira.Laž, žele tuđu djecu, jer svoju, osobnim izborom krivoga partnera (istoga, umjesto različitoga spola) ne žele imati. Prisutni su u društvu i teroriziraju društvo nametanjem svojih pravila cijelome društvu. Homoteror je očit iz svih medija, a provode ga svojim nakaradnim shvaćanjem prava manjina, čak do razine da stvaraju homodžamahirije od demokratskih država, a medije istih u goebelsova homofašistička -glasila.

Građanska i ljudska prava živi su organizam i predmet su konstantnog razvoja, a pogotovo kad je usto riječ i o pitanjima praktične naravi. Instituti idu prema izjednačavanju i takav će razvoj biti bez obzira na sve referendume ovog svijeta.A tko je u Institutima-neki ljudi koji bi prema osobnim sklonostima (Kinsey-institut). Instituti idu prema izjedanačavanju!?
Bio je takav Institut- totalitaristička društva koja su pokušavala izjednačavala razlike, a završio je njihovim zločinima nad vlastitim državljanima i "poljima smrti".

Nema izjednačavanja različitih stvari, pa ni braka s istospolnom zajednicom, osim diktaturom.
U državama koje su to napravile, vlada diktatura manjine nad većinom, jer se ta manjina infiltrirala preduboko u tokove novca i moći, a time i u odnarođene i protudemokratske elite.

Tko je glasao

''Zbunjenost u mozgu'' prije

''Zbunjenost u mozgu'' prije ima onaj tko se ograđuje bedemima kako bi se zaštitio od nekoga tko ga ničim ne ugrožava.

Tko je glasao

Fraza zvuči vrlo

"napredno", ali - nije istinita. Uzalud je da je ponavljate, ona neće time postati istinitija.

Ustavna definicija braka nije "bedem", nego posljednja linija zakonite obrane od radikalno nadiruće, "prisilne evolucije" društva.

A ljudi ne žele da ih se prisiljava na "evoluciju". I imaju na to pravo.

Nazivajte ih konzervativnima!

Ali, to što ih nazivate mnoštvom drugih imena: homofobima, fašistima, katolibanima, i slično - to je biljeg sramote na navodno demokratskom i navodno tolerantnom obrazu ljevice i liberala!

Jer, ako je istina da oni "mrze pedere koji ih ni na koji način ne ugrožavaju", onda je još veća istina da takozvana lijevo-liberalno-građanska Hrvatska mrzi narod kojemu pripada.

Sramota je to što ste radili u ovoj kampanji, moji lijevi drugovi!

Tko je glasao

otac određuje miraz... prvi sin nasljeđuje sve...

Žao mi je, društveni odnosi evoluiraju - htjela to većina ili ne.

S protekom vremena, većina uviđa prednosti nekog društvenog odabira (svejedno koja) i pušta da novina uđe u društvene pore... i uskoro većina prestaje biti većina - i to je to.

Budući je čovjek svjesno biće - naravno da ima apsolutno pravo izabrati stranu.

No kako je i u gotovo svim kulturama samica najgora kazna - ljudi će, pogotovo ako im tema osobno nije previše važna - birati evoluciju umjesto stagniranja.

Prije par sto godina je bilo "prirodno" i "društveno prihvatljivo" reći da su Židovi krvopije (mnogih naroda), da su Slaveni niža rasa, a da su žene prehisterične da se bave politikom.

Ako danas zastupate te stavove u društvu - teško ćete kopulirati s većim brojem pripadnika poželjnog spola, a i neće vas baš zvati na društvene domjenke. Budući su to stavovi koji čovjeku stvarno i nisu bitni, većina će ih "upiti" kao svoje i navići se na njih s vremenom.

Tko je glasao

Mene veseli što ste uspjeli

Mene veseli što ste uspjeli zaustaviti tu ''prisilnu evoluciju'' (još jedan primjer ''zbunjenosti u mozgu''). Nadam se de ćete sada dati mira i prostora (koliko ga već imaju) drugačijima od sebe da se izbore za svoja prava.
Btw, ja ne mrzim ''narod kojemu pripadam'', zato što ne pripadam narodu omeđenom postavljenim političkim granicama. Takvog naroda, kada bih osjećao pripadnost, bih se sramio. Moj ''narod'' su moja obitelj, prijatelji i sredina u kojoj živim, a koja je glasovala drugačije od tog s naroda.

Tko je glasao

Imate pravo na to!

No, s obzirom da se "vaš narod" ograničava na "obitelj, prijatelje i sredinu u kojoj živite", mislim da nemate, da tako kažem, moralnog prava da uopće išta komentirate o jučerašnjem referendumu, a ponajmanje da se žalite na njegov ishod. To je bio referendum naroda koji nije vaš narod! Zašto ste se uopće svojim glasačkim listićima uključivali u život zajednice koja nije "vaš narod"?

I ja znam nerijetko reći: "Moja domovina je tamo gdje stavim svoju stražnjicu i osjetim da joj je na tom mjestu dobro!"

Samo..... To može biti tako u jednu ruku..... A u drugoj ruci - .......

Dakle, ako "ne pripadate narodu omeđenom postavljenim političkim granicama", onda budite u tome dosljedni: taj narod vam nije potreban ni kao "fašistoidan", ni kao "napredan"!

Tada žalovanje zbog načina života kojim žele živjeti divljaci po Lici, Slavoniji, Dalmatinskoj Zagori itd. pogotovo predstavlja jednu nasilnu pretencioznost na koju nemate pravo.

A...... imate li pravo na hrvatsku putovnicu, domovnicu, rodni list, osobnu iskaznicu.......?

(Uljuđenim jezikom govorite zapravo vrlo ružne stvari......)

Tko je glasao

(A ja nisam nikakav

naročito osviješteni "domoljub" - pa sad zamislite kako vaše riječi odjekuju u ušima onih koji to jesu, i kojima je stalo do toga!?)

Tko je glasao

100% neplodnost kazuje da su zbunjeni u nagonu za razmnožavanjem

Seksualnost je izraz nagona za razmnožavanjem, a kada se netko zbuni u mozgu, onda taj nagon ostvaruje tamo gdje ima 100% šansu da mu spolne stanice ostanu "virgo intaktne" za cijeli život!.))
To mogu samo oni kojima je nagon za razmnožavanjem toliko zbunjen u mozgu (materijalno-fiziološkim ili psihološko-društvenim uzrocima da seksualne "igrice" igraju samo s istospolnim partnerima.

A htjeli bi i djecu špo mškolama tako psihološko-društvenim faktorima zbunjivati u mozgu.

Baš lijepo, ti ćeš reći tko koga ne ugrožava. Govorili su i da JNA ne ugrožava Hrvate, a pokazalo se koliko su u pravu.

Pokušavaju ugrozitimoju djecu i buduće unuke, agresivnom propagandom, agresivcima i agresivnim programom homodžamahirijskoga talibanskoga nauka po školama, političarima koji provode njihov "paklenski plan", a time ugrožavaju i mene.

Pričice o njihovim dobrim namjerama, ostavi za naivce, koji ne vide dalje od nosa!
Nisu oni ugroženi, nego ugrožavaju većinu pravim fašističkim metodama!

Tko je glasao

Vrlo dobar tekst iako odmah

Vrlo dobar tekst iako odmah moram naglasati glasao sam ZA (ovo sam debelo objasnio - EUGENIKA...) , a opet mi je izrazito krivo kada vidim da HDZ i ova ološ oko hrvatske Crkve poentiraju...

Slažem se u ovoj državi je previše licemjerja i to od ljudi koji pozivaju na poštivanje nekih "institucija" i "tradicija".
Npr moj prijatelj se svim petama uhvatio aktivizma oko ovog referenduma , a nakon 2-3 tjedna se rastao u braku. Zovemo ga svi lovac luka. Za nevjerovati da taj propagira brak , ali neka mu je :)...
U ovoj državi oko banalnih pitanja gdje se može ubaciti u čopor svi se osjećaju dužnima nešta prokomentirati, a da pritom nemaju hrabrosti reći puno važnije stvari i boriti se za STVARNU DEMOKRACIJU I SLOBODU. Isto je u svijetu ne zavaravajmo se pogledajte samo što se dešava u Ukrajini...

Uvažavam sve i posve sam za prava gay populacije (stati ću svojim tijelom ispred svakog takvog čovjeka i štitiga od nasilnika u mom gradu...) , ali pitam se šta da je referendum pao i da je gay populacija mogla svoje partnerstvo nazvati brakom , da li bi slijedeći korak bilo da brak može biti bilo kakva zajednica između dva objekta, npr. čovjeka i drveta , čovjeka i životinje. Ne bi me čudilo da u modernom svijetu bi i to postala tradicija. Kako bi se riješavala pravna pitanja i naslijeđe između čovjeka i životinje ili biljke?

Nažalost za Hrvate izgleda nije ni referendum , jer ne znaju normalno razgovarati i diskutirati, a cijena ovog referenduma nije bila 47 milijuna , VEĆ otrpilike 470 milijuna...

PS. Možda ne znate , ali u selu tik uz Vinkovce - Ivankovu (tamo negdje od 60-tih...) su uvijek bili vicevi na račun "gay" populacije. Jučer je ekipa na kavi komentirala šta će sada biti sa tim vicevima :) . Možda će svećenik preporučiti da se više ne "blati" njihovo selo vicevima na svoj račun :)

http://news-bar.hr/news/hrvat-dozivio-infarkt-nakon-sto-je-doznao-da-je-...

Nemojte nam UKIDATI VICEVE O IVANKOVU ! :)

Justice for all !

Tko je glasao

Uz to naglašavam da je

Uz to naglašavam da je referendum po meni nažalost nelegitiman , ali to je i drugi par opanaka. Sada se svi pozivaju na malu izlaznost (ISTO VRHUNSKO LICEMJERJE EUROPEJACA :)) , samo su zaboravili kada sam o tome pričao kada je bio referendum za EU.

Justice for all !

Tko je glasao

u mojem selu su glasali ZA

u mojem selu su glasali ZA 105% posto, a 11 njih je bilo protiv!

;-)

Kitz

Tko je glasao

66% ne bi rado sa zoranom seksualno općilo

griotta,

pozdrav, i pređimo na stvar
citiram najvažnije
kod ovoga je referenduma riječ o tome da većina želi, tek preventivno, ograničiti prava manjine, i to bez ikakvog razloga i bez ikakve ozbiljnije argumentacije.

to nije točno
točnije
to se tebi čini, ti to tako vidiš jer si pravnik, jer si odgojena, školovana, u tom duhu
i usko pravnički, moguće je prihvatiti, da tvoje tumačenje može biti jedno od nekoliko
mogućih tumačenja
u pravničkom diskursu, možda je važno razjasniti kako se točno vrednuje pojam
nepotrebnosti
što to točno znači da je unošenje odredbe, koja sada, ovog časa, stoji/sjedi/leži - valjda ne baš sasvim sama - u zakonu, u ustav nepotrebno
drugo
kakva bi uopće mogla biti prosudba ustavnog suda o referendumskom pitanju, kada identičan tekst već postoji kao dio zakona?
bi li procjena ustavnog suda o ustavnosti referendumskog pitanja, imala kakve posljedice i na istu/identičnu odredbu u zakonu
bilo bi zanimljivo čuti mišljenje pravnika

ono što nije točno
većina građana nisu pravnici, i
nisu ni protiv homoseksualaca,
pa niti homoseksualnih brakova

problem je u tome što je homoseksualni brak u hrvatsko društvo pokušao uvesti
barbarogenije zoran
na barbarogenijski način
mnoga silovanja su, in retrospect, neuspješna zavođenja
(pa ni wiki leaks nije imun na takve interpretacije assangeovog zavodničkog umijeća)
žena ima pravo reći da i reći ne
slažem se da to isto pravo treba dati i muškarcima
i homoseksualnim partnerima

mislim da su građani dvotrećinskom većinom poručili da nisu zadovoljni
zavodničkim umijećem vođe sdpa
i da njima zoranov način uvođenja progresivnih seksualnih politika više sliči na silovanje
aleksandra kolarić bi to ljepše rekla
hrvatsko društvo treba lidera

luka

Tko je glasao

šegrti iluzije

kada bi hipotetski doveli et-ja u hrvatsku, i dali mu da mjesec dana čita dnevne tiskovine, priopćenja svakojakih stožera vjerujem da bi danas konačno pri otvaranju izbornih mjesta sjeo u svoju raketu, upalio warp pogon, stavio ga na najjače i pobjegao iz ovog dijela svemira. tzv. "organizatori" referenduma su u medijima prkazani kao mračna urotnička organizacija čiji pipci sežu do vatikanske kurije, i koji referendum smatraju tek kao uvertiru nakon čega planiraju rušenje legalno izabrane vlasti, zavođenje inkvizicije, rasnih zakona i osnivanja koncentracionih logora za njihove protivnike, a njihovi simpatizeri prikazani su smrdljiva rulja nepismenih seljačina.
njihov eksponirani vođa je gospođa malo korpulentnije građe, izgledom baca na lokalnu prodavačicu peciva, je prikazana kao dijabolični vođa tajne militantne organizacije svojevrsne katoličke "spectre", uz to i bespravni graditelji to gdje nego na šipanu, sluga farmaceutske industrije. čudi me da joj nisu kao i merkelici izvukli fotografiju iz mladosti, gdje svoje tek propupalo tijelo izlaže radostima mediteranskog sunca, ili joj pronašli prvoga momka koji bi posvjedočio da je uživala u analnom seksu u mladosti, ili joj pronašli da je većinski dioničar "durexa". na suprotnoj strani mediji imaju svoju heroinu, našu ivanu orleansku, djevojku vodnjikavih očiju, visokog, pvoremeno iritantnog glasa, koja kao da je pobjegla sa seta nekog kompliciranog psihološkog filma larsa von triera, bergmana ili margarete von trotta. nominalno to je neravnopravna bitka, sa jedne strane su stotine tisuća tzv."katolika" koji tobože brane utvrdu koja je već odavno pala, i koji su bitku davno izgubili, u olujama seksualne revolucije i svakojakih seksoloških "izvješća". sirovi etnos protiv znanosti.
i naša griotta je pala u isti stereotip zazivanja svevišnjega i tumačenja što bi svevišnji, i njegovi zemaljski tumači rekli ili učinili da su danas na referendumu. moglo bi se reći, na prvi mah, da su većina dijelova starog zavjeta praktički masovne scene u kojima netko nekoga hvata za vrat i prikolje jer nije na pravoj strani. neki tipovi bace oko na tuđu ženu, i eto belaja, ko u trojanskom ratu gdje su se pofatali i razbacali grad radi djevojke. hm biblija nije knjiga o bogovima i kratki vodič ka spasenju za neznalice, nego alegorijska zbirka tekstova o čovjeku, a čovjek nije baš neko moralno uzvišeno biće, koji izgleda boga zaziva jedino kada je u muci, a inače se rado prepušta tjelesnim iskušenjima korištenjim "pravih" ili "krivih" otvora u tjelesnim šupljinama. doduše, istini za volju, jedino mjesto u obiteljskom zakonu u kojem se eksplicitno spominje crkva je članak koji izjedačuje civilni i crkveni brak, a protivnici zaboravljaju da su osim naših popa, pripadnici svih vjera ujedinjeni u stavu kojega želimo uklesati u naš ustav, čak i ujedinjeni rabini europe misle isto, i malo se gnušaju na parabolama kojima se naši wannabe intelekualci kada se žele uvući u auspuh intelektualnoj internacionali odmah zazovu holokaust. vadi se klasični borbeni komplet, inkvizicija, galileo, ante proda dalmaciju talijanima, slovo u, i dalje više nema rasprave, jer ako zauzmeš suprotni stav zna se tko si i zašto to činiš. i čitaš među redovima, da im je vlast, oni bi u 24 sata riješili problem, kao što smo i '45-e. dobila banda što je tražila.

ova vlast učinila je nesvjesno mitski događaj na maksimirskom stadionu koji će se prepričavati noćima oko ognjišta, ujedinilo je dva plemena koja su se desetljećima mrzili, koji su prolili potoke domoljubne i policijske krvce. bbb i torcida su zajedno koordinirano izvikivali plemenske napjeve, nevjerojatno. znate čovjeku onda padne na pamet genijalna alice in wonderland u kojoj sve stvari imaju inverzno značenje, pa u pizdu materinu, zar ovo nije normalna situacija, da se dvije navijačke skupine poštuju i navijaju za svoje momčadi i neka bolji pobijedi. ne, ovdje je "normalna" situacija da se mlate. nažalost, u svim ovim događanjima vidi se u dubini reptilijanskog mozga balkanaca preostali relikt totalitarnih režima koji su svoj vrhunac doživjeli u prošlom stoljeću. svima je zajednička crta stalno stvaranje podjela, sotonizacija protivnika, "mi" i "oni", medijska propaganda, umjetno stvaranje neprijatelja da bi usmjerio pažnju masa u drugom smjeru i prikrio nesposobnost režima da radi svoj posao za koji je izabran.
nakon poetskog dijela malo brojeva, a vezano na moj post u kvarnerovom dnevniku, o tolerantnim zemljama u kojima su doneseni ti pionirski zakoni. nije slučajnost da su zemlje koje su na vrhu i ovdje u vrhu, a to su stvari o kojima bi se odgovorni trebali zamisliti daleko više od današnjeg navodno primitivnog ispada dijela nacije koji je zaokružio dva slova. ili je prava istina o tome u stvari, tko smo mi sažeta u ovih par tablica....
http://www.prosperity.com/#!/country/HRV
http://www.prosperity.com/#!/country/NOR
http://www.nationsonline.org/oneworld/human_development.htm
http://247wallst.com/special-report/2012/01/31/the-10-most-educated-coun...
http://www.geographic.org/country_ranks/educational_score_performance_co...
http://www.theguardian.com/news/datablog/2010/dec/07/world-education-ran...
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AonYZs4MzlZbdEMzTjN5cHY1Mml...
http://www.timeshighereducation.co.uk/world-university-rankings/2013-14/...

Tko je glasao

Zanimljiva matematika

Ma ima jedna zanimljiva stvar, a to je da ako podijelimo procijenjenih 48.000.000 kn koliko je koštao referendum s cca 1.500.000 izašlih ispadne da je svako glasanje koštalo našu državu 32,00 kn.
Mašala!

leddevet

Tko je glasao

Ma šala ( ta kuknjava )

I naknade za isplatu mirovina iznose 50 milijuna kuna 1.052.000 umirovljenika, cca 4 kn po mirovini mjesečno. A možda je sve prenapuhano kao i bojanje tunela...

Pogledaj na zadnjoj strani državnog proračuna rashode za Povjerenika za informiranje. Ako te slučajno zanima. Sva ta kuknjava oko tih 48 milijuna doista nema smisla u zemlji koja će trošiti 16,17 milijardi više nego što zaradi - da bi izašla iz krize. Ili kuknjava u stilu "neće nam biti lako" ( kod obrazlaganja tog istog državnog proračuna ) i nikako da skontam zbog čega im neće biti lako . Prihodi za 2014 skoro kao oni u 2013. a rashodi veći od onih u 2013. i ne samo za povećane kamate i članarine EU.

Ma šala. Ne mala.

Tko je glasao

Nije li Zoki rekao da

Nije li Zoki rekao da demokracija košta kada su odvojili EU i lokalne izbore? Nisu li kupili limuzina za oko 150 milijuna kuna nedavno? itd itd...

Inače, moji roditelji su hteli glasovati protiv (iako mrvicu naginju prema desno (kao i većina starijih ljudi) smatrali su da i tim ljudima treba dati načina da na reguliraju svoja prava) i iziritirani ovom kampanjom protiv ostali su kući. Kap koja je prelila čašu bila je Josipović u Nedjeljnjem jutarnjem hehe.

Tko je glasao

Kampanja PROTIV

je zaista bila odiozna. To ću dugo pamtiti. Glede Jutarnjeg lista, mislim da njihovo tiskano izdanje neću više nikada u životu kupiti.

Tko je glasao

Da slažem se, bila je vrlo

Da slažem se, bila je vrlo loša komunikacija. Čini se da su svi oni "sa visoka" savjetovali puk (koji im nije ravan) da glasuju protiv jer u protivnom su "fašisti, nazadni i što sve ne". Kao meni bi trebala Severina imponirati i reći kako da glasujem. Ako ne Severina onda Hladno pivo. Mene rezultat referenduma nimalo ne brine jer mislim da je svejedno ali me brine paltforma na kojoj će se za 2 godine promijeniti vlast. Umjesto da se bavimo bitnim (gospodarskim) problemima opet imamo nebitne događaje.

Možda ja ne vidim ispravno ali da imamo 100 000 više radnih mjesta po meni ništa od ovog ne bi bio problem.

Tko je glasao

Možda ja ne vidim ispravno

Možda ja ne vidim ispravno ali da imamo 100 000 više radnih mjesta po meni ništa od ovog ne bi bio problem.

DA ima tih 100.000 radnih mjesta vjerovatno bi ironije li referendum prošao sa glasom protiv... Većina ljudi glasaju od koga više imaju koristi, a pošto od prozapadne politike vide da nemaju koristi vraćaju se tradiciji. Malo je chaos ljudi koji imaju stav i uvjerenja. Narod je ko guska u magli i nekada se pitam da li narodu uopće vrijedi dati tu "demokraciju" . Normalno elitama je za , jer narod ne zna izabrati nešto novo - revolucionarno. Sve ove šeme dolaze od elita...

Jučer većina ljudi nije ni znala za šta glasa i sa desne i sa lijeve strane. KAda sam ljude pitao da mi citiraju referendumsko pitanje nisu znali ni započeti... Sve je pretvoreno u prava LGBT ili NE... Neukost bez obzira na školu...

Justice for all !

Tko je glasao

Na svakom koraku isčitavamo

Na svakom koraku isčitavamo argumente o potrošenih 50 milijuna kuna. A od tih pustih milijuna, pola će se vratiti državi kroz poreze a ostatak novca je dobila nezaposlena sirotinja s visokom školom ili studentarija koja je odradila referendum uz možda par stotina raznih lokalnih sudaca koji su uzeli malo veću apanažu u gradskim i županijskim komisijama.
Korisitm naravno i prigodu podsjetiti čitatelje da ja naš medijski "div" napredne orjentacije i lučonoša nepristrane javne misli - EPH, dužan poreza državi cca 600 milijuna kuna a njegov genijalni komentator oko 1,7 milijuna kuna poreza. Da se naplati taj dug može se organizirati trinaest državnih referenduma.

vjetarsjuga

Tko je glasao

...

Korisitm naravno i prigodu podsjetiti čitatelje da ja naš medijski "div" napredne orjentacije i lučonoša nepristrane javne misli - EPH, dužan poreza državi cca 600 milijuna kuna a njegov genijalni komentator oko 1,7 milijuna kuna poreza.

jel' misliš da će po gebelsovskoj logici ako sto puta ponoviš laž ona od jednom postati istina? naime, eph je dužan oko 600 miljuna kuna svojim vjerovnicima koji su najvećim dijelom poslovne banke koje su ga kreditirale...manji dio te sume je na ime poreza državi...eph i pavić jesu banditi, ali cifra s kojom si se poslužio da osnažiš svoj argumenz je apsolutna laž...

________________________________________
"where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise"

Tko je glasao

trinaest

Da se naplati taj dug može se organizirati trinaest državnih referenduma.

luka

Tko je glasao

Možeš li izračunati

koliki dio te love su kao ekstra prihod u škrtom mjesečnom budžetu utržili siromasi što su prosjedili dan na biralištima kao članovi biračkih odbora?

Tko je glasao

Našu državu nije to ništa

Našu državu nije to ništa koštalo. Platili su građani, ko i sve drugo.

Tko je glasao

Slušajući usput komentare

Slušajući usput komentare pojedinih aktera i analitičara vidim da forsiraju u smjeru daljnjeg cirkusa. I dalje čvrsto drže svoje položaje manje ili više ponavljajući argumente iz kampanje. Nije dobar put. Politikanti i dalje jašu po svome.

Kao što sam se nadobijao pluseva od ovdašnjih zadriglih desničara adresirajući odgovornost za slab izlazak prilikom prošlog referenduma na Vladu, očekujem isto i sad kad ocjenjujem da je cca 900 000 glasova "za" zapravo mizeran rezultat inicijative koja se diči imenom "građanska".

Mizeran je to rezultat i Katoličke Crkve koja se diči s preko 86% deklariranih vjernika katoličke vjere. Uza sve napore, financijske, prostorne i ljudske (uključili su sve od kardinala na dolje), izvesti na birališta samo cca 900 000 svojih birača, veliki je zapravo neuspjeh.

Pribrojimo li tome i napore HDZ-a te ostalih tzv. desnih stranaka da izvedu svoje birače, neuspjeh je još veći.

Najveća oporbena stranka, cijeli oporbeni blok, cijela Katolička Crkva uz potporu gotovo svih ostalih vjerskih zajednica i jedna tzv. građanska inicijativa s neograničenim financijskim, prostornim i drugim materijalnim izvorima nisu uspjeli za svoju politiku, za svoju ideologiju, odnosno za svoj prijedlog privući više od cca 900 000 glasova.

U uvjetima kakvi jesu na gospodarskom planu, uz toliko nezaposlenih, uz toliko nezadovoljnih politikom aktualne vlasti ne uspjeti više birača dovesti na birališta je "uspjeh" koji skoro graniči s fenomenom. Ako se žele zavaravati formalnim prolaskom svoje inicijative, na volju im no bolje bi im bilo uočiti činjenicu da je to plafon koji im ni izbliza ne garantira preuzimanje vlasti.

Također, svako iskazivanje zadovoljstva kao i, što su već počeli neki od tih politikanata (Ruža Tomašić) izjavljujući kako je "narod rekao svoje", dodatno će im rušiti ionako mizeran politički rejting. Primjerice, upravo je Ruža Tomašić bila uporna u minoriziranju rezultata referenduma za ulazak u EU obrušavajući se na maleni broj onih koji su zaokružili "za". Naravno, maleni u odnosu na ukupan broj birača. Tad je prema njoj i ostalima iz njenog tabora, uključno ovdašnjim tzv. desničarima, referendumska odluka bila tek odluka manjine dok je "narod svojom suzdržanošču od izlaska zapravo glasao protiv". I protiv aktualne vlasti i protiv odluke koja je usvojena manjinom ukupnih glasova.

Hoće li i sad upotrijebiti isti kriterij? To bi naime uradio svaki ozbiljan analitičar, svaki ozbiljan političar i svaki ozbiljan čovjek. Ali ne, oni će se naslađivati činjenicom da je inicijativa prošla.

Zaboravit će vlastite argumente od prošli put i pokušati na referendumskoj odluci što prije ugrabiti čim više mogu potvrđujući time ocjenu svojih kritičara, ocjenu koja ih svodi tek na skupinu politikanata vođenih isključivo vlastitim interesima koji su spremni do krajnjih granica manipulirati voljom građana ne vodeći pritom računa o vlastitom integritetu i nekakvoj vjerodostojnosti. Odnosi se to i na političare i na one koji su ih obilato pomagali, dakle i biskupe koji su ne trepnuvši aktualnu vlast nazivali nenarodnom, manjinskom i čak zločinačkom jer "iza nje ne stoji narod".

Sa zanimanjem očekujem kad će ih netko od novinara upitati kako ocjenjuju te svoje izjave obzirom na činjenicu da su ovaj put oni sami uspjeli dobiti tek približan broj glasova, miljama daleko od onog koji bi ukazivao kako iza njih, njihove politike i njihove ideologije doista stoji narod. Sa zanimanjem očekujem i njihov odgovor na gotovo filozofsko pitanje kako cca 900 000 glasova jednom može biti "manjina" a drugi put "velika većina".

P.S.

Osobno ni najmanje ne dovodim u pitanje legalnost rezultata ovog referenduma. Većina izašlih je odlučila "za" i to valja poštovati, pravila igre su bila jednaka za obje strane. Zapravo, jedino pravilo je bilo da pravila nema ali je isto vrijedilo za sve. I onima na vlasti i onima koji pretendiraju to tek postati je sad bolje da na ovome izvuku odgovarajuće pouke. Stvarna podrška i jednima i drugima nije velika. Svakako je nedovoljna da se na njoj gradi ozbiljna politika, i ovaj i prošli put je referendumska pobjeda izgrađena na strahu od drugog. Krajnje je vrijeme da se potrude dobiti stvarnu podršku za neki stvaran program, za neku stvarnu ideju ili ako baš hoće, za neku stvarnu ideologiju. Ovo što se trenutno nudi iz oba tabora nije ni zaslužilo više.

B-52

Tko je glasao

Opet blasfemija kukasti križ na državnoj zastavi

U uvjetima kakvi jesu na gospodarskom planu, uz toliko nezaposlenih, uz toliko nezadovoljnih politikom aktualne vlasti ne uspjeti više birača dovesti na birališta je "uspjeh" koji skoro graniči s fenomenom. Ako se žele zavaravati formalnim prolaskom svoje inicijative, na volju im no bolje bi im bilo uočiti činjenicu da je to plafon koji im ni izbliza ne garantira preuzimanje vlasti."Grožđe je kiselo" misli lisica nakon što se iscrpila od skakanja uvis!

Za sve izbore, referendume isti cenzus, ista pravila, ali i jednak pristup medijima!
Ali, partijašima odgovara malo ovako , malo onako, kako nam kada odgovara i narod se nije trudio izaći u većem broju, jer je znao koja će opcija pobijediti.

Slično je bilo kada su Gotovina i Markač oslobođeni i kada im je pao ZZP- same lisice i kiselo grožđe.

Demokracija- vladavina većine,
a politokracija pokušava kroz tzv."zaštitu manjina" provoditi diktaturu i nametati svoje osobne interese usmjerene protiv naroda.
Ovo je za tebe i "takve poput tebe", koji su ostali isti i nakon izjednačavanja Ž.Markić s A.Eichmannom, sada i cijeli narod i državu proglašavaju nacističkom, jer izjedeni vlastitom mržnjom pokazuju ono što ih pokreće: mržnja prema katolicima i mržnja prema RH:

Opet blasfemija homonacističkih snaga koje omalovažavaju državne simbole RH, ali i simbole koje cijelom svijetu označavaju snage koje su izvršile holokaust-kukasti križ- svodećoi isti na referendumski poraz homofašista.

Za tebe,@sm, za medijske fašiste:
Opet blasfemija kukasti križ na državnoj zastavi. Što čekaju mjerodavne institucije?:

pollitika Neovisni, ali ne i neutralni

Ovakve provale bijesa u medijima, ovakvi napadi na ljude- uspoređivanje Ž.Markić s Adolfom Eichmannom, pokazuju i dokazuju da nedavanje akreditacija takvim "novinarima" nije nikakav "udar na medije i slobodu govora, prava na informacije,...", nego zaštita od medijskoga šljama koji si samo umišlja da su novinari.

Ovakvo "novinarstvo"-dobilo je što je zaslužilo- obilježavanje onime što jesu: "kerovi određenih političkih skupina", zloćudni goebelsići, koji provode hajke na sve koji ne misle kao oni i sudjeluju u zatiranju demokracije i obmanjivanju javnosti, pa čak i orkestriranome ruganju, vrijeđanju ("pokatoličena jazbina", teroristi, ....), a državne institucije će pokazati koliko su uistinu državne, a ne vojska političke partije koja prosipa svoju žuć čak i po državnoj zastavi!

Tko je glasao

Ne znam tko je obrisao

Ne znam tko je obrisao umjetničko djelo "hrvatska trobojnica s kukastim križem od crveno- bijelih kvadratića?
Je li to znak da su "proradile državne institucije"?
Evo opet, pa da provjerim, je li tako;

Ako nestane slika-netko ipak radi posao!

http://www.index.hr/lajk/thumbnail.ashx?path=Images/UserImages/Original/...

Tko je glasao

Brak s hrvatskom svastikom

Hrvatska svastika

Nego, one fraze po wikipedii za te koji neće vole državno, brijem da su se legalizirali nazvati se u braku sa svastikom...

Tko je glasao

Već su legalizirali konkubinat

za te koji neće vole državno, brijem da su se legalizirali nazvati se u braku sa svastikom...Ne mogu, jer su se već legalizirali kao konkubinat politike i tajkuno-mafio-homo vlasnika konkubinata, jer ne mogu biti brak, budući da nisu zajednica 1 muškarca i 1 žene, nego ono što jesu- zajednica političkih konkubina i njihovih vlasnika čiji se seksualni apetiti svode na iskorištavanje hrvatskih državnih poduzeća, a trenutno zajednički sodomiziraju HEP.

Za sada tvrde kako neće ugroziti nevinost Hrvatskih voda, šuma i poljoprivrednoga zemljišta iako ih zadužuju enormnim kreditima (4 milijarde kuna/eura-tko bi ga znao) da "roditeljima"- građanima RH, dokažu kako i to moraju prodati, kada dođe vrijeme za to!
Ćirilica je velikosrpkom politikomistrebljenja Hrvata u Vukovarau, postala svastika u Vukovarau, a politikom konkubinata- takvom je stvaraju i u ostatku RH.

Hrvatski državni grb, svastika je samo onima koji su jašili, a nisu sjašili sa ZZP-a.

Oni su u RH, "kao vragovi u svetoj vodi"- muče se, riču, nariču (pišu po tzv "novinama") i iz tih muka izrode svoju demonsku dušu- pa tako i kroz ovakvu zastavu!

Tko je glasao

"Još svastika ni propala dok mi živimo!" - muž će ženi

Evo remixa, Zamp ščepao Matiju za muda...

Hrvatska svastika

Tko je glasao

Matija

(dalmatinsko ime) je živi dokaz da u Hrvatskoj nema fašista.
Ko što je onomadne fekal bio.

sve dobro...

Tko je glasao

Vjera u crkve da se stjera?

Mizeran je to rezultat i Katoličke Crkve koja se diči s preko 86% deklariranih vjernika katoličke vjere. Uza sve napore, financijske, prostorne i ljudske (uključili su sve od kardinala na dolje), izvesti na birališta samo cca 900 000 svojih birača, veliki je zapravo neuspjeh.

 

Na području Hrvatske katoličanstvo održava, gradi i zdušno komunicira:

1213 župnih ureda

1200 crkava

4 katoličko-bogoslovna fakulteta - sa sedam instituta: Katehetski institut, Institut za crkvenu glazbu, Institut za teološku kulturu laika, Institut za crkvenu povjest, Mariološki institut, Biblijski institut i Institut za ekumensku teologiju i dijalog

17 biskupijska sjedišta

5 sjemeništa (rasadnika)

10-ak posebnih pastoralnih centara

3 katoličke osnovne škole (Šibenik, Zagreb i Požega)

12 katoličkih srednjih škola

458 samostana

13 ureda Caritasa

4 katolička fakulteta sa 145 nastavnika

21 Hrvatski katolički tisak

3 HRVATSKI KATOLIČKI PORTALI

24 HRVATSKE KATOLIČKE MISIJE U SVIJETU

2071 osnovna škola  sa  5.840 vjeroučitelja

676 srednjih škola sa 953 vjeroučitelja

katoličke udruge

sve desne političke stranke, većina branitelja

TV stanice kroz vjerske emisije

dnevno.hr i slični proustaški portali

Ugovor sVatikanom i novac iz proračina i drugih sekularnih izvora

…..

 

…. koliko to stoji u novcu, novcu SVIH građana Hrvatske, vidi se na:

http://www.h-alter.org/vijesti/hrvatska/koliko-nam-kuna-ustvari-pojede-crkva

+++++
U duhu upravo uspostavljenih kriterija ljubavi i nediskriminacije i 'jednakosti' :
Kada se bude donosio novi zakon o referendumu trebalo bi razmisliti o tome da na referendumu mogu učestvovati:
- o pitanjima koja se odnose na budućnost - samo mlađi od 50 godina
- o pitanjima koja se odnose na sadašnjost - svi, osim ženama sa preko troje djece zabranjeno - brinu o zadovoljenu potreba djece, muža i popa
- o pitanjima smrti, raja i pakla - samo stariji od 50
- o pitanjima katoličke vjere i Crkve - samo vjernici
- o pitanjima mužnje sekularne države - ateisti, agnostici
- o skretanju na lijevo - samo svi lijevi
- o skretanju u desno - samo svi desni
- o davanju javne podrške kod oduzimanja prava manjina - samo KC, svi njeni opusi, tisak, radio itd.
- o ukidanju Ugovora sa Vatikanom - samo nezaposleni
- o uvođenju crkvenog poreza - vjernici
- o građanskom odgoju - vjeroučitelji
.......

Tko je glasao

Mizeran je to rezultat i

Mizeran je to rezultat i Katoličke Crkve koja se diči s preko 86% deklariranih vjernika katoličke vjere. Uza sve napore, financijske, prostorne i ljudske (uključili su sve od kardinala na dolje), izvesti na birališta samo cca 900 000 svojih birača, veliki je zapravo neuspjeh.

Kad čitam napisano od jedne osobe ovakav komentar, moram mislit na njegovo podržavanje onih koji su govorili da je vjernicima ispran mozak od strane Crkve.
Sad ispada da ipak nije tak.

Na ja, svako ima svoje veselje i okreče uvjek onak, kak mu ide u račun.

Tko je glasao

Hrvatska je ovo zaslužila

Vladajuća oligarhija je glede ulaska Hrvatske u EU uobličila referendumska pravila tako da je bilo dovoljno da na glasanje izađe 7 građana od kojih će 4 glasati "ZA" i odluka je pravovaljana. Sada im se to osvetilo i to je dobro za osvješćivanje svjetine. Moji su apstinirali i onda i sada jer je bilo jasno da se radi o prijevari zdravog razuma. Već dvije godine pišem i upozoravam ovdje na puzajući fašizam, naravno bez odjeka - kad dođu po mene bit će too late...
Kome pričati ili ga uvjeravati da sadašnje institucije države nemaju ni legalitet ni legitimitet jer su rezultat nelegitimnog zakonodavca...
Ajfoni i računala nisu glavni uvjet funkcioniranja civilizacije, odrubljivanje glava u Siriji je tome najbolji dokaz - i ovi naši će to ponovo raditi kao nekad u Jasenovcu i Gradiški Staroj ... ni 100 EU-a ih u tome neće spriječiti!!!

Tko je glasao

broj s peticije

Manje više je broj glasača ZA u rangu broja koji je potpisao i peticiju. Trenutno gledam rezultate 95,76 % obrađenih glasačkih mjesta, a glasova ZA je 900.973. Realno za očekivati cca 950.000 glasova ZA (glasova PROTIV upola manje).

Znači, od peticije nadalje, "U ime obitelji" je uspjelo angažirati cca 200.000 glasača. Pretpostavljam da su ama baš svi potpisnici peticije glasali ZA, naravno....

Za to vrijeme su aktivisti protiv uspjeli angažirati cca 480.000 glasača. A na zadnjem, najmasovnijem prideu u Zagrebu je bilo cca 15.000 ljudi.

ZA je prošlo, da, ali uz mali pomak na desnom krilu, dok je pomak na liberalnom tkivu nacije golem. Otprilike 30x. Ja osobno nisam bio ni na jednom Prideu, ali odsad sam na svakom. I moja obitelj također.

I noga u guzicu je korak naprijed. Posebne pohvale slobodarskom življu Istre i Primorja, a također Međimurja, Varaždina i Zagreba. Slijedeći Pride ide po Hrvatskoj...

Nadam se da će onih cca 2 miljuna glasača koji nisu izašli (znači nisu ZA) a ne razumiju zašto moraju biti PROTIV uskoro uvidjeti svoj propust. Naime, griješiti se može mišlju, riječju, djelom i propustom.

Democracy is more than two wolves and one sheep voting on what to have for dinner...

Tko je glasao

Nadam se da će onih cca 2

Nadam se da će onih cca 2 miljuna glasača koji nisu izašli (znači nisu ZA) a ne razumiju zašto moraju biti PROTIV uskoro uvidjeti svoj propust. Naime, griješiti se može mišlju, riječju, djelom i propustom.
Smijem se cijelu večer. Da budem do kraja iskren, smijem se od Magličinog gola na nikad manjem baudrate-u (15:00h stream Hitler lige. ne može čovjek ni očekivati više...).

More bit da sam puknut, ali ovo je špica mog shvaćanja svijeta. Naime, ja vam obožavam trash, to vam je ono kad je nešto toliko loše da postane dobro. Devedeset posto rečenica večeras su takve, skoro sve pojave su takve, jednom riječju milina za čovjeka poput mene.

Muškarac i žena se pare i dobiju mlade.

Tko je glasao

jedan rezultat

Whole World

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

napravila si tipfeler. ne

napravila si tipfeler. ne piše se "jedan rezultat", nego "jadan rezultat".

Tko je glasao

mozda.. kaj ja znam jel

mozda.. kaj ja znam jel jadan... no ovi koji su ti dali plus su do jucer bili prezadovoljni tim rezultatom, branili ga dusom i celim telom... pa me sad jako jako cudi kak to da su promijenili misljenje i stadij euforije sa "jadan"..

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

kmeee, kmeee

nevjerojatno...... upela se vlada, vladajući, mediji, civilne udruge, šatro intelektualci i popušili kurčinu, što kako kaže Raos nije uvreda za pedera.
Vrijeme je da zapitaju sami sebe jesmo li mogli bolje i popuše još koji kurac.

Zanima me samo koliko je u postotku od tih 30 i nešto posto onih koji su popušili spiku prethodno nabrojanih. Da skužim koji je točan omjer, čisto radi statitike.

Tko je glasao

Nema mjesta rezignaciji. U

Nema mjesta rezignaciji. U ovom trenutku još ne znamo rezultat ali demokratska Hrvatska ima puno razloga za zadovoljstvo.

Treba podsjetiti kako je "teret dokazivanja" bio na Inicijativi. Oni su ti koji su trebali pokrenuti "široke narodne mase" na koje su se svo vrijeme pozivali da izađu na birališta.

Međutim, kako je to PPetra milijun i nešto puta ovdje napisala, narod je opalio zvučnu pljusku pokretačima Inicijative.

Također, budući je izlaznost manja nego za priključenje EU, što je od nje, Krsnika i ostalih označeno kao nelegitimna odluka, pljuska je još i veća.

Koga će oni sad optužiti za taj neuspjeh, nepoznanica je. Potrošili su Perkovića, izlizala se već i Udba a sigurno neće priznat ni da su se komunisti infiltrirali pa podrivali Inicijativu iznutra.

Ostaju im samo mediji.

Jedino ne znam kako će obrazložiti to da su mediji ovaj put "zaglupili" narod koji im je do jučer bio pametan i sposoban misliti vlastitom glavom. Do jučer kad su još bili sigurni da će glasovi "za" poharati kutije koje su kakti trebale se raspuknuti od natrpanih "za" glasova.

Ja sam vrlo zadovoljan rezultatom, ma kakav on bio.

B-52

Tko je glasao

mdaa, super ste.

:D

mis mo prvaci.

Tko je glasao

Ako već neće susjedu crkne

Ako već neće susjedu crkne krava, mogu bar svoju poslat v detelju...

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. president Trump od Zlatno doba kap... komentara 6
  2. Pernarov teror ima dalekosežne posljedice po Hrvatsku / Domovinski zakon i Domovinska sigurnost jedini jamac stabilnosti od Laganini komentara 21
  3. Human Rights Watch, slučajno ili namjerno, pridružuje se naci-četničkom hibridnom ratu Četničke Džamahirije protiv Hrvatske od Laganini komentara 5
  4. Godina boli od otpisani komentara 5
  5. Plenković nastavlja izgubljenu Arbitražu s MOL-om, da bi krivnju za 5 milijardi kuna gubitka svalio s MOST-a i B.Petrova na HDZ od ppetra komentara 44
  6. NAŠA MISIJA od petarbosni4 komentara 0
  7. ŠEFovi reformiraju Republiku Hrvatsku od aluzija komentara 2
  8. Hrvatski nacionalni interes i kako ga steći od Feniks komentara 40
  9. Vrh HDZ-a onemogućava HDZ-u preuzimanje vlasti od ppetra komentara 3
  10. Može li Trump doživjeti i preživjeti inauguraciju od sjenka komentara 17
  11. Kao i hrvatsku državu, INU je prodala detuđmanizacija od MKn komentara 15
  12. Putevi i stranputice: Dvije godine mandata Kolinde Grabar Kitarović od sm komentara 6
  13. Fašizacija hrvatskog društva nesmetano napreduje od Feniks komentara 12
  14. Svemir je integralni organizam; uključuje i Kolindu od bube komentara 6
  15. Leakovina - Autodanuncijada - Nije li ljevica preživjela dovoljan broj 'Markovina'? od doza komentara 4
  16. iskustvo proizvodi vrijednost preživljavanja od aluzija komentara 0
  17. Božo Petrov i MOST napravili su 250 puta veću štetu RH, nego Hanžeković svojim ovrhama i spinovima od ppetra komentara 22
  18. Stop formatiranju diskova od robot komentara 13
  19. čovjek (SLUGA) MORA biti pokoran i poslušan čovjeku (ŠEF) od aluzija komentara 0
  20. dama s hermelinom i još 86 000 umjetnina od indian komentara 7
  21. Šteta od preko 5 milijardi kn građanima RH, traži ostavku Bože Petrova i hitnu akciju DORH-a od ppetra komentara 14
  22. Je li 2016. za Hrvatsku prijelomna godina? od vkrsnik komentara 11
  23. Politika Donalda Trumpa: ako su znanstvene činjenice suprutne mojoj politici, treba ukinuti znanost od Zoran Oštrić komentara 23
  24. O bankrotu ljevice u doba globalizacije od Zoran Oštrić komentara 4
  25. Međunarodni kazneni sud od Zlatno doba kap... komentara 1

Tko je online

  • otpisani
  • zaphod

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 2
  • Gostiju: 38

Novi korisnici

  • F1
  • valentino
  • justiceforall
  • sandy199
  • Puležan