Tagovi

Da li su američki predsjednički izbori namješteni?

Sjetimo se za početak izbora u Rusiji i konstatacije našeg "vrlog" promatrača Tonina Picule koji je ustvrdio da su izbori namješteni

http://www.index.hr/vijesti/clanak/picula-i-oess-izbori-u-rusiji-bili-su...

, jer zamislite Putin nije imao adekvatnog protukandidata. Nekako mi nije jasno kako Tonino "Ulizica" nije pronašao nepravilnosti u izborima za predsjednika u Rusiji , a ustvrdio je da su izbori namješteni...

Za razliku od Rusije , promatrači izbora američke izbore smatraju cvijetom demokracije , ali da li je to uopće tako. Niz događaja i općenito uhodani sistem da na jednoj strani mora biti demokrat , a na drugoj republikanac govori da nešto sa američkim izborima ne valja... ili se to meni samo čini ...

http://hr.wikipedia.org/wiki/Dodatak:Popis_predsjednika_Sjedinjenih_Amer...

Od davne 1865 godine SAD nije imao nekog drugog predsjednika iz neke druge stranke (ako uopće pravo i postoje druge stranke i nezavisni kandidati...). Razni pokušaji "običnih malih" kandidata su osuđeni na propast , jer svi mediji odavno su odredili da se u završnoj bitci moraju na suprostavljenim stranama naći republikanac i demokrat. Kakva slučajnost ? Za mene nije , jer odavno je zapisano da se te dvije "stranke" smijenjuju na vlasti i usko surađuju ,a da pristup drugim strankama i kandidatima u mainstream medijima je doslovno ZABRANJEN !

Naprimjer dok su Obama i Romney vodili debatu jedna kandidatkinja za predsjednicu SAD-a je zatvorena , jer je pokušala ući u prostorije sveučilišta u kojem se održavala debata između samo dva kandidata za predsjednika...

http://www.advance.hr/vijesti/dok-su-obama-i-romney-vodili-debatu-polici...

Normalno kako doprijeti do ušiju i očiju građana SAD kada mediji koji nadziru svijet ne daju govore drugih kandidata niti prenose bilo kakav istup osim kandidata republikanaca i demokrata.

Za mene to je čisti unaprijeđeni fašizam u kojem se već ranije zna ko će se naći u završnoj bitci za predsjednika.

Vjerovatno nitko od Vas nije čuo tko je :

Gary Johnson
Jill Stein
Virgil Goode
Rocky Anderson
...

a kamoli čuo nešto o njihovim istupima i razmišljanjima kakva treba biti SAD i kakvu ulogu treba provoditi u svijetu?

Vrlo je zanimljivo da SAD zabranjuje pristup međunarodnim izbornim promatračima (koji začudo bez problema nadgledaju izbore u "nedemokratskim " zemljama...), pa tako imamo slučaj da država Texas prijeti uhićenjem tih promatrača (a tako sam se ponadao da će Tonino Picula u "srcu" slobode i demokracije se naći u zatvoru...).

http://www.advance.hr/vijesti/texas-prijeti-uhicenjem-medunarodnim-izbor...

Demokracija na djelu koja će biti ocjenjena ocjenom 5 od strane našeg vrlog promatrača Tonina Picule.

Pobjegnimo mi od ulizica i vratimo se temi. Još jedna zanimljiva vijest prati ove izbore. Irska kladionica Paddy Power je zamislite već isplatila sve listiće kao dobitne na kojima je se kladilo da će Obama postati ponovni novi stari predsjednik SAD. Vrlo zanimljivo i znakovito , da li oni imaju neke informacije koje mi nemamo ili jednostavno i tim putem se elite bore nametnuti mišljenje glasačima ...

http://blog.paddypower.com/2012/11/04/paddy-power-pays-out-400000-on-oba...

http://www.businessinsider.com/paddy-power-obama-ad-2012-11

Možda i žele napraviti si reklamu , ali vrlo je zanimljivo da kladionica isplaćuje dobitak prije nego što je susret završen. Za mene jedno je sigurno , američki predsjednički izbori su jedni od najkorumpiranijih izbora u kojem samo dva kandidata imaju šansu pobjediti ,a svi ostali čak nisu ni glumci već statue koje samo popunjavaju broj kandidata kako bi se svijetu prikazalo da "demokracija" i "sloboda" najbolje funkcioniraju u "slobodnom" SAD-u. Da ne govorimo da će po mojim procjenama izlaznost na izbore biti manja od 60% što je za "prvu" demokraciju svijeta katastrofalno (uzmimo u obzir koja medijska propaganda prati takve izbore...).

Nije bitno tko će pobijediti niti ću posebno to sada analizirati , kada se zna da će oba dva predsjednika provoditi gotovo istu politiku igrača iz sjene (tajnih društava i svjetske elite...) koja se samo razlikuje iz kojeg tabora dopire glas "pravde" iz tabora R ili tabora D.

Komentari

Paranoja

@Busola
Bespredmentno je pitanje jesu li izbori u SAD namještenu ili ne. Čak nije ni zbunjujući taj elektorski sistem. Daleko je jednostavniji nego naš o biranju i smjenjvanju gradonačelnika i načelnika općina.

„Svaka država bira onoliko elektora koliko ima predstavnika u Senatu i Zastupničkom domu. Elektorski glasovi daju se po principu - svi glasovi onom kandidatu koji je pobijedio u saveznoj državi koju elektori predstavljaju.“ Izuzetak su Nebraska i Maine, gdje se elektorski glasovi dijele proprcionalno i jednom i drugom kandidatu u odnosu na izborni rezultat koji su ostvarili u izbornim distriktima tih saveznih država. Američke teritorije koje nemaju status savezne države daju tri elektora, što sve skupa čini spomenutih 538 elektora.
„Obje stranke imaju svoju strategije i svoje biračke mape i zaključuju... ostavimo to kako jeste. Neka pobjednik nosi sve.“

http://ba.voanews.com/content/usa-electoral-college/1527750.html

Stoga nemoj sumnjati u namještaljke. Sve ostalo u USA demokraciji može biti upitno.
U posljednje vrijeme postaje hit o namještenim izborima večinom od strane gubitnika.
Opravdano ili ne ne zanima me Ukrajina , Rusija, Čečenija, kad doma imamo sranja do grla.

Tko je glasao

Čista muljaža i ograničavanje

Čista muljaža i ograničavanje slabijih stranaka za koje npr. može glasati i 20% pučanstva , a da ne dobiju ni jedan mandat... Jel tako? Rekoh unaprijeđeni fašizam.

E sada da te priupitam koje su to američke teritorije koje nemaju status savezne države : možda Portoriko što sam ovdje pričao :)? ili baza Bondsteel na Kosovu?... Opet unaprijeđeni fašizam.

SAD i sve oko nje je prijevara , a problem je vrlo velik jer su ljude uvjerili da vrag ne postoji !

http://www.youtube.com/watch?v=9MjV4EwR7Mg

http://www.youtube.com/watch?v=Hj5vERbLtYI

...

Justice for all !

Tko je glasao

dvopartijski sistem

Za mene nije , jer odavno je zapisano da se te dvije "stranke" smijenjuju na vlasti i usko surađuju

Ako u državi postoji jednopartijski sistem riječ je o diktaturi, ako je dvopartijski riječ je o SAD.

Pametnom dosta

Tko je glasao

Dovoljno je staviti sliku šta

Dovoljno je staviti sliku šta naše sluge misle o izborima za američkog predsjednika.

Nevjerovatno , ALI I ISTINO !

http://www.vecernji.hr/fw3k/util_scripts/get_slika_varijacija.php?slika_...

http://www.vecernji.hr/

Među kakvim ja slugama živim , naježim se... Sada su i otvoreno počeli stavljati na naslovnice , da je američki predsjednik = vladar svijeta.

Ovo je sramota na X.

Justice for all !

Tko je glasao

@Busola Eh, eh...!

Upravo je nevjerojatna bila anketa za koga bi glasovala hrvatska elita,(anketa u JL-u uoči izbora) koju je pogrešno tako nazivati jer se radi o pseudoeliti. Naime, velika većina se izjasnila za "socijalnog" Baracka Obamu, dok velika većina u Hrvatskoj provodi najgori oblik neoliberalizma, potpuno socijalno promašenu politiku! Još jedno veliko čudo u maloj državi Hrvatskoj!
Obama, zapravo, u odnosu na ove hrvatske bezdušne kreature na vrhu (iz pokoju časnu iznimku) socijalniji je od, primjerice, Linića i Čačića! Baš sam jučer u Globusu pročitao članak o sanaciji Croatia Airlinesa i ne mogu vjerovati kakav je aktualni financijski manevar napravio PPVRH, naravno u svoju i korist svoje žene! To bi čak i u SAD bilo označeno kao klasičan sukob interesa!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Da i ne govorimo o

Da i ne govorimo o briljantnoj novinarskoj analitičnosti prema voljenom vođi i "poticanju saniranja".

I zadnje, ali ne manje važno – Obami se otvara povijesna šansa da diplomatskim, a ne ratnim putem potakne saniranje kriznih žarišta širom svijeta, od Libije i Sirije do Pakistana i Afganistana pa sve do Kube u kojoj bi se tijekom njegova mandata konačno mogao dogoditi i odlazak Fidela Castra. Sretno, Obama!
Obama osvojio drugi mandat puno lakše nego što je izgledalo

Tko je glasao

Samo su dosljedni

Sad ćemo vjerojatno dobiti na poklon kakvu zajedničku NATO vježbu koju RH treba platiti par stotina milijuna $.

Tko je glasao

Vrlo je zanimljiv podatak da

Vrlo je zanimljiv podatak da je Romney općenito dobio dosta više glasova od Obame , a izgubio je UVJERLJIVO izbore (mislim da ovaj događaj je moguć samo u SAD-u i nigdje drugdje na svijetu...). O drugim kandidatima ni riječi , oni u biti nisu ni postojali na "listićima"...

Inače Obama je već održao jedan govor i ko poznati "mirovnjak" naglasio da ono po čemu će ih od sada poštovati svijet je VOJSKA?

Da li je to uvod u nove ratove - VIDJET ĆEMO !

SVE je pošteno , ništa nije namješteno, još jednom SAD je pokazala da je "prva " zemlja svijeta u demokraciji, pravdi i slobodi :)

Justice for all !

Tko je glasao

Kako se moze opcenito dobiti

Kako se moze opcenito dobiti vise glasova? Ili se dobije ili ne dobije. Prestani se vise sramotit sa svojim nepoznavanjem uredjenja drzava. SAD su federalna drzava, i zato da bi se osigurala reprezentativnost saveznih drzava s manjim brojem stanovnika, svaka savezna drzava ima odredjeni broj elektora. U suprotnom primjeru bi 5 saveznih drzava s najvise stanovnika odlucivalo o predsjedniku. Bilo kakva paralela s Hrvatskom je promasena jer RH nije federalna drzava. Ako bi vec zelio usporedjivati, onda bi bila korektnija usporedba s bivsom SFRJ. U slucaju odlucivanja jedan covjek jedan glas bi bilo koji srpski kandidat bio uvijek u prednosti.
Sto se tice nove zavjere o NWO koji je sad postavio Obamu- da nakon sto je korporativna Amerika potrosila milijarde da dodje do promjene, u isto vrijeme su radili na zavjeri da Obama ostane predsjednik.

Tko je glasao

Svi narodi EU imaju jednako "elektora"- NULA,za biranje komesara

U suprotnom primjeru bi 5 saveznih drzava s najvise stanovnika odlucivalo o predsjedniku. Bilo kakva paralela s Hrvatskom je promasena jer RH nije federalna drzava. Ako bi vec zelio usporedjivati, onda bi bila korektnija usporedba s bivsom SFRJ.Možda se moglo usporediti s EU- tu gotovo sve "elektore" ima Merkeličina država, a nešto malo Francuska i neke države sjeverne Europe, dok sve ostale imaju pravo i obvezu svoje elektrane predati elektorski bogatim državama, koje namjeravaju ugasiti svoje NE:)))

Za razliku od SAD-a gdje sustav osigurava, kao što pišeš, utjecaj i manjih država na izbor, u EU su to riješili tako da narod niti jedne države ne utječe na izbor Komisije -višeglavoga predsjednika države i Vlade EU zajedno, već ih bira, već netko.

Originalno i demokratski: i veliki i mali narodi u EU imaju jednako "elektora"- NULA, za biranje višeglavoga predsjednika države i vlade - svemoćnih komesara na marionetskim nitima pravih vladara svijeta.

Tko je glasao

Predsjednika Komisije biraju

Predsjednika Komisije biraju Vijece ministara i EP. U Vijecu ministara su ministri svake drzave clanice, a u EP zastupnici iz svake drzave (interesi manjih drzava su zastupljeni buduci da imaju proporcionalno broju stanovnika vise zastupnika, a u Vijecu ministara svaka drzava neovisno o velicini ima jednog ministra). Nisam ti ja kriv, a isto ti nije ni EU kriva sto si kao i vecina Europljana glasala godinama za Sanadera&co i sve ostale europske Sanadere.

Tko je glasao

Komisiju ne biraju, nju postavljaju

Nisam ti ja kriv, a isto ti nije ni EU kriva sto si kao i vecina Europljana glasala godinama za Sanadera&co i sve ostale europske Sanadere.Ti nisi, ali EU je, jer ona dovodi i stavlja svoje poslušnike, koji su joj i koji sada prepuštaju njima, sve vrijedno u RH.

U EU nisu zastupljeni ničiji interesi osim Njemačke, Francuske, Britanije i još poneke sjeverne zemlje, a RH su u EU uveli raznorazni Sanaderovci, koji imaju EU-dozvolu za pljačku RH u njihovu korist, što, kao što vidimo, čine s HEP-om, CO, HPB-om i svime što još i nije izašlo na vidjelo.

EU je zlo, a samo ljudi s mrenom na očima i još većom na mozgu to ne vide, iako se razgolitila do kraja traženjem sve više i više odricanja od suverenosti i podjarmljivanja svih gospodarskih interesa drugih zemalja, njenim arijevskim nacijama.
Predsjednika Komisije ne biraju narodi iz EU, već politička struktura koja viri ispod skuta "suverena" iza zavjese. Točnije ni oni ne "biraju"- oni postavljaju.

Tko je glasao

EU je samo jedan entitet.

EU je samo jedan entitet. Nista vise ni manje. O tome kakva ce EU biti odlucuju svi oni ljudi koji izlaze i ne izlaze na izbore i tako daju legitimitet svojim nacionalnim vladama i europskim zastupnicima. Isto kao sto Hrvatska kao drzava nije kriva za sve ono sto je HDZ napravio u dvadeset godina svoje vlasti, vec je kriv HDZ i svi oni koji su mu dali legitimitet na izborima. Sto ti mislis da je EU neko zivo bice koje donosi odluke samo za sebe?

Tko je glasao

A ovo- EU mi je kriva sto sam

A ovo- EU mi je kriva sto sam godinama glasala za Sanadera necu ni komentirat- ima hrvatskih drzavljana koji nisu nikad glasali za Sanadera i Sanadercice (i to usprkos moci EU:) Postoji li bilo koja pogresna odluka koju si donijela a da za nju ne bi bila kriva EU:)?

Tko je glasao

"Ako laže koza ne laže rog".

Misliš da si vidoviti Milan?

Nisam glasovala za Sanadera, jer su mi jasni takvi "frikovi", ali bih glasovala za sve što je obećavao, kao što bih glasovala za ono što su obećavali "kukurikavc", ali i oni su mi bili jasn, jer su se već jednom pokazali. Priznajem, prvi puta su me prevarili, obećavajući kažnjavanje privatizacijske pljačke. Samo budale staju 2 puta na grablje, a pametnima je i 1 previše.

I jedno i drugo su sanaderovski kukurikavci:
rasprodavatelji i imovine i suvereniteta RH,
pravi pravcati euroni, bez obzira na cijenu koju mora platiti sav narod (bez obzira na nacionalnost) s ovih prostora.,...

Još jednom: svatko od njih je dokazao:
sanaderovci, kukurikavci,...., svi su isto:
rasprodavatelji i haračlije, a ne odgovorna i pokretačka vlast za stanovništvo RH.

A sada ti dokaži, bilo čime da nije tako!

Zaključak: Dok su u vlasti većesu zlo, a u oporbi, zbog manjega utjecaja, su "manje zlo" i tako sve dok se izmjenjuju!

"Ako laže koza, ne laže rog".

Tko je glasao

@Busola:

Vrlo je zanimljiv podatak da je Romney općenito dobio dosta više glasova od Obame , a izgubio je UVJERLJIVO izbore
Bilo bi zanimljivo da se to dogodilo, čime bi demokrati uzvratili republikancima za poraz Ala Gorea iz 2000, kad je on imao pola milijuna glasova više od Busha. To je naravno poznata manjkavost američkog sustava glasovanja i dogodilo se nekoliko puta i ranije.

Međutim, nisu u pravu i ne znam odakle ti to. Obama ima solidnu većinu glasova.

OBAMA Popular Vote:50% 59,574,491
M.ROMNEY Popular Vote:48% 56,950,714

Još nema konačnih rezultata sa Floride, ali ovoga puta ona na sreću ne odlučuje. :)

Tko je glasao

OBAMA Popular Vote:50%

OBAMA Popular Vote:50% 59,574,491
M.ROMNEY Popular Vote:48% 56,950,714

Ispričavam se - raniji podaci, ali sada to prebaci na elektorske glasove... Pametnome dosta... Inače i jedan i drugi su zlo za svijet , samo realno sagledavam izbore i utvrđujem da je tu puno toga mutno + daje odnos medija prema drugim kandidatima SRAMOTAN ! U biti mi ne znamo iz medija koliko su ostali kandidati DOBILI GLASOVA !

Justice for all !

Tko je glasao

Vrlo je zanimljiv podatak da

Vrlo je zanimljiv podatak da je Romney općenito dobio dosta više glasova od Obame , a izgubio je UVJERLJIVO izbore (mislim da ovaj događaj je moguć samo u SAD-u i nigdje drugdje na svijetu...).
To je općepoznato s obzirom na izborni sustav. Isto se dogodilo i kada je Bush mlađi dobio prvi mandat.
Da službeni rezultat izbora ne mora odražavati sliku ukupnog broj birača koji su se opredijelili za neku političku opciju nije ekskluziva samo SAD-a. Isto se može dogoditi i u Hrvatskoj na parlamentarnim izborima (prema trenutno vrijedećem izbornom zakonu!) s obzirom da jedan zastupnički mandat nije pokriven istim brojem glasova u svakoj izbornoj jedinici.

Tko je glasao

Isto se može dogoditi i u

Isto se može dogoditi i u Hrvatskoj na parlamentarnim izborima (prema trenutno vrijedećem izbornom zakonu!) s obzirom da jedan zastupnički mandat nije pokriven istim brojem glasova u svakoj izbornoj jedinici.

U ovolikom nesrazmjeru , daj ne nasmijavaj me rupert odnos elektorskih glasova je 300 naprema 200 ... Dolje je stavio golgota izvanredan tekst o američkim izborima za koje stručnjaci kažu da su najpodložniji namještanju. PA sjeti se Busha i kako je pobijedio. Nevjerovatno šta ja ovdje čitam.

Koliki je mrak nad očima mnogih ljudi !?

Justice for all !

Tko je glasao

U ovolikom nesrazmjeru , daj

U ovolikom nesrazmjeru , daj ne nasmijavaj me rupert odnos elektorskih glasova je 300 naprema 200
Pitaj DEMOSA što se njegovoj stranci dogodilo na jednim izborima. Nisu dobili niti jedan mandat u Saboru, a da su se kojim slučajem svi njihovi birači nalazili u istoj izbornoj jedinici dobili bi tri mjesta u Saboru.

Pravila su svima poznata prije izbora i na svakome je odluka o strategiji koju će primijeniti. Hoće li ići u široko i rasuti i obezvrijediti glasove ili će ići ciljano na mjesta gdje svaki glas vrijedi više.

E da, kako to da se Romney ne buni da je pokraden?

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

E da, kako to da se Romney ne

E da, kako to da se Romney ne buni da je pokraden?
Još nije stigao čitati pollitiku.com :-)

Busola inače raspolaže samo ekskluzivnim spoznajama do kojih mi koji živimo u mraku neznanja teško dolazimo: kada se oporba u Rusiji bunila zbog namještenih izbora i prijevara, Busola je čestitao Putinu na čistoj pobjedi.
Na izborima u SAD-u, gdje se nitko pa niti gubitnik ne buni zbog namještanja, Busola otkriva prijevaru. I to u kolijevci neoliberalnog kapitalizma gdje stoluju moćne korporacije i prikriveni vladari Svijeta, izborna pobjeda nije namještena kandidatu koji je otvoreni zastupnik takvog svjetonazora već sasvim suprotno. Naravno i logično, to je samo dio igre kako bi se naivcima skrenula pozornost od stvarnih ciljeva i kako bi moćnici iz sjene lakše upravljali Obamom. Kako ono kažu, najveći Sotonin uspjeh je to što je uvjerio ljude da ne postoji.
:-)

Tko je glasao

izborna pobjeda nije

izborna pobjeda nije namještena kandidatu koji je otvoreni zastupnik takvog svjetonazora već sasvim suprotno.

Obama zastupnik socijalizma i demokratska stranka zastupnik mira i socijalizma. PA za njih je najviše ratova SAD pokrenuo čak i puno više od korporativnih republikanaca. Za njih su korporacije se najviše udruživale i jele ostatke drugih tvrtki u drugim državama...

Mislim ti postaješ stvarno smješan obama kandidat koji ima svjetonazor suprotan od svjetonazora korporacija , istih onih korporacija koje su dale duplo više novaca njemu nego Romneyu. Mislio sam da sa pametnijim čovjekom diskutiram. Samo nastavi vidim da ne vrijedi...

Justice for all !

Tko je glasao

Lako za to što sam ja

Tko je glasao

Ma naravno da su izbori

Tko je glasao

Smijem li pitati zašto je moj

Tko je glasao

Slobodno odi na druge

Slobodno odi na druge tekstove ili na vecernji, jutarnji, index, hrt i tamo dalje glumi pametnoga koji eto ima doticaj sa nenormalnim Busolom...

I kakve veze ima Romney sa mnom ili Obama, ja sam ovdje konkretno pisao o američkim izborima SA ARGUMENTIMA, a ti pišeš bez ikakvih argumenata gluposti kako bi obezvrijedio moj trud za dnevnik.

Unaprijed hvala ... što se trudiš od teme napraviti lakrdiju...

Justice for all !

Tko je glasao

Ne...

To samo znači da je državni korporativni kapitalizam pobijedio onaj drugi, "normalni"...

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Namješteni su

Namješteni su,
jer su baš svi kandidati namještenici stvarnih vladatelja i predsjednika država, a i kada ne bi bili, tada bi to vrlo brzo postali.

Namješteni su,
da narodu odaju privid demokracije, dok traje stvarna svevlast plutokracije.

Njihova namještenost, često uzrokuje namještenost izbora širom svijeta, pa i kod nas.

Tko je glasao

zivis/te u Americi?

najblesavije mi je kad hrvati u hrvatskoj spekuliraju, procjenjuju, raspravljaju isl. o prilikama i dogadjajima u drugim zemljama (ovdje su americki izbori) na osnovu onoga sto negdje procitaju ili nesto nacuju! I jos uce druge!
a da nisu ni primirisali tamo, a kamoli zivjeli.

Tko je glasao

najblesavije mi je kad hrvati

najblesavije mi je kad hrvati u hrvatskoj spekuliraju, procjenjuju, raspravljaju isl. o prilikama i dogadjajima u drugim zemljama (ovdje su americki izbori) na osnovu onoga sto negdje procitaju ili nesto nacuju! I jos uce druge!
a da nisu ni primirisali tamo, a kamoli zivjeli.

A sada mi stručnjače molim te reci u čemu sam pogriješio?
Možda u tome što sam izrekao istinu, a istina boli !

Mislim ako nemaš konkretnih argumenata protiv dnevnika nemoj pisati gluposti , ne živiš u SAD. Strašna zemlja u kojoj jedna oluja nosi drvene kuće koje kao vrijede i do pola milijuna dolara ko na točkovima, ruši drvene električne stupove iz 50-tih godina i ljudi ostaju bez struje na 2 tjedna , što bi kod nas dovelo do linča ljude iz HEP-a. Ali ipak je to SAD i tamo sirotinja mora prihvatiti druga pravila , jel tako?

Justice for all !

Tko je glasao

nisam ni dobar znalac,

a kamoli strucnjak da bih pisala dnevnik o izborima, situaciji...isl.u nekoj drugoj zemlji.
a nisi bome ni ti.
i nikakvu istinu ti nisi izrekao.
osim gluposti, neznanja i predrasuda o to 'strasnoj zemlji'.
a o svojoj selendri pisi koliko ti mila volja!

Tko je glasao

@Busola

Razočarao si me! Kada pišeš "namješteni izbori" to bi značilo da već znaš i ti pobjednika - jedan od dvojice, Obama ili Romney,- a sve ostalo je predstava.
A ti znaš ono što zna cijeli svijet - da novac(kapital) igra veliku ulogu u izborima, ma tko bio izabran, da od dva kandidata jedan mora biti pobjednik, da se to neće znati dok se ne prebroji 99 % glasova onih koji su glasali..Više od 100 000 milijuna je glasača, pa zbog svega, izbori ne mogu biti namješteni! I zaboravio se koliko se istovremeno bira senatora, drugih zastupnika u Kongresu, guvernera itd.
Nisu to ipak nogometni rezultatim kod nas, ili pak izbori za Sabor, ili lokalni izbori u nas, izbori za ravnatelja HRT-a... gdje se već zna unaprijed 60-70 % rezultata!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

to bi značilo da već znaš i

to bi značilo da već znaš i ti pobjednika

Znao i pogodio i nešta love za kave stavio u džep :) Šta ćeš kada dođem 3 dana prije izbora do informacija koje me ipak zaintigriraju pa odigram da dobijem i ja stotkicu na "mirovnjaka" Obamu (Obama + protiv Dinama kakva pobjednička kombinacija...:)). Nisam htio ljudima nabadati na nos ono sa kladionicama , jer sam znao da će pametovati ovdje stručnjaci ...

Justice for all !

Tko je glasao

@Busola Obama ili Romney!???

I bolje bi bilo da si predložio kladionicu - Obama ili Romney?!! Recimo, kada bih se kladio, kladio bih se na - Romneya! Znam i zašto, taman i izgubio! (Zna li tko ovdje koga u SAD zovu "kraljem kocke" i na koga je on stavio 100 milijuna dolara!???) Realno, moj je sud, da su šanse za Romnyja prema Obami 60 : 40 %! Medijska priča da su izjednačeni u šansama čini mi se namještena da bi izbori bili što zanimljiviji za medije i svijet!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Amerika je odavno izgubila izbore - kapitalizmom

Bez obzira na pijune Obamu i Romnija primjenom hapanja by kapital - narod je popušio...

PUŠIONA!

Tko je glasao

Bez obzira na pijune Obamu i

Bez obzira na pijune Obamu i Romnija primjenom hapanja by kapital - narod je popušio...

Glupost. Upravo je obrnuto. Obama im je strahovito poskupio državu i povećao deficit, a s obzirom da je, očekivano, pobijedio i na ovim izborima projekt europeizacije SAD se nastavlja.

Šteta.

Tko je glasao

Može li netko ovo objasniti?

pobijedio i na ovim izborima projekt europeizacije SAD se nastavlja
Što je to "projekt europeizacije SAD"? Može malo informacija, tko je tu sintagmu lansirao? Oni koji ju koriste, smatraju li to dobrim ili lošim?

Tko je glasao
Tko je glasao

Da nadodam nešto vrlo

Da nadodam nešto vrlo zaniljivo , na današnji dan i građani Portorika odlučuju da li će biti pripojeni SAD-u (vjerovatno će i naše sluge za 20 godina tako šta odlučivati ako propadne EU...).

http://latino.foxnews.com/latino/politics/2012/11/04/election-2012-puert...

http://www.proenglish.org/component/content/article/60-national-alerts/5...

Sjetimo se samo Havaja , Aljaske ili se sjetite nacističke Njemačke i sudetskih krajeva Češke. Svaka sličnost je slučajna...

Zanimljivo je da je ova vijest posve nebitna koda bi se SAD-u pripojilo pola jutra zemlje...

Justice for all !

Tko je glasao

Big business

Prema zadnjim podacima Center for responsive politics Political activity comittees (PAC) sumanito troše u zadnjim tjednima predizborne kampanje (za svoje a protiv drugih), od 19 milijuna dolara tjedno u rujnu, pa 33 milijuna $ početkom listopada a u tjednu do 21. listopada čak 70 milijuna $ tjedno. Ukupno će se na ovu političku predstavu za javnost potrošiti oko 6 milijardi $, koliko iznose ukupna smanjenja subvencija svih američkih država za visoko obrazovanje, ali, hej Pit, to je Amerika.

I u ovoj se kampanji postavilo pitanje mogu li stranci financirati kampanju Amerikanaca http://www.tnr.com/article/politics/98162/citizens-united-foreign-money pa se tako otkrilo da američki Vrhovni sud ima o tome različito mišljenje o istoj stvari - jedamput nema veze što Vlada Irana financira predizbornu utrku kandidata iz Nebraske za američki Senat, ili kad strani naftni mangati financiraju izbornu kampanju u Texasu za US house of representatives dok drugi puta u istoj stvari spominju nacionalnu sigurnost i sl.kad su u pitanju neki drugi predizborni problemi.

Ako su izbori takav big business na koje pojedini moćni lobiji troše stotine milijuna dolara za odabrane buduće moćnike šta reći o slobodnoj volji građana da izaberu najbolje?

Na sreću, američki izbori ne mogu ni teoretski biti namješteni ili patiti od nedostataka u provedbi pa im i ne trebaju nikakvi strani plaćenici koji bi nadzirali svjetionik zapadne demokracije, pa makar to bio i OSCE, kao što ni američki vojnici ne mogu odgovarati pred ničijim nacionalnim sudovima, šta god činili, osim američkim. Zato su Vlada US i Barack Obama principijelno povećali izdvajanja za pomoć tzv.nevladinom sektoru u Venezueli (jačanje demokracije) za nekih 20-ak milijuna $ baš u godini tamošnjih predsjedničkih izbora jer su tamo izbori po defaultu nešto što potencijalno može biti namješteno.

Sreća pa razvoj demokracije zapadnog svijeta počiva na izboru između dva kandidata s najmoćnijom financijskom podlogom. Predizborni slogan Obame je "Naprijed" a Romneya "Vjeruj u Ameriku". Težak izbor.

Tko je glasao

Mnogo točnog u ovom komentaru, ali...

... dajem minus zbog dvije stvari: 1) besmislenog spominjanja "fašizma"; ubi nas prejaka riječ - ako zbog slabosti demokracije odmah vičemo "fašizam", kako da se odupremo pravim fašistima, koji će reć, eto vidite, ovi imaju samo dvije stranke, ajmo lijepo to skresat samo na jednu - eto vidite, oni imaju nasilje preko medija, pa onda nasilje naših batinaških odreda nije ništa posebno novo, 2) besmislene spekulacije s ovom irskom kladionicom, u najboljoj maniri "teorija zavjere", što nema veze s inače korektnom političkom analizom slabosti američkog sustava.

Tko je glasao

1) besmislenog spominjanja

1) besmislenog spominjanja "fašizma"
Definicija fašizma: To je sistem vladanja obilježen centralizacijom autoriteta kojeg personalizira diktator, strogom socio-ekonomskom kontrolom. Ova vrsta vladavine se služi potiskivanjem, sprječavanjem i gušenjem opozicije terorom i cenzorstvom, i tipičnom politikom ratobornog šovinizma i rasizma.

Mislim da ova definicija ima jako puno dodira sa SAD-om

) besmislene spekulacije s ovom irskom kladionicom,

Nabroji mi 3 primjera kladionica koje su isplatile unaprijed dobitke. Unaprijed hvala !

Ili je reklama (i to nedopuštena ...) ili je netko jasno poslao poruku? Jel tako?

Justice for all !

Tko je glasao

Diktator

Iako je ta definicija fašizma jako široka, tko je u SADu diktator?
Obama?

->Pointer

Tko je glasao

NE griješiš diktator je novac

NE griješiš diktator je novac , a sada poveži dalje i uključi mozak...

Justice for all !

Tko je glasao

Novac

Zanimljivo, i novac se služi;
"tipičnom politikom ratobornog šovinizma i rasizma"!?

->Pointer

Tko je glasao

...iiii, koji od ovo dvoje "favorita" ima čarobni štapić ...

In 2007, the unemployment rate was 4.6%; 146 million people, or 63% of the working age population, were employed; and 78 million Americans were not in the labor force. Today, after three years of “recovery”, the unemployment rate is 7.9%; 143 million people, or 58.8% of the working age population are employed; and 88 million Americans are not in the labor force.
Real median household income was $55,039 in 2007. It has fallen by 8.2% to $50,502 today.
BLS reported inflation has risen by 12% since 2007. True inflation has risen at twice that rate.
Median net worth in 2007 was $126,400. By 2010 it had fallen to $77,300, a 39% drop in three years. As of today, it may be a few thousand dollars higher as stock prices have risen and home prices have stopped falling.
In 2007 there were 5.7 million existing homes sold at a median price of $218,900. Today there are 4.3 million existing homes being sold at a median price of $183,900. Over 1 million of these home sales are foreclosures or short sales, as 30% of all the homes with a mortgage in the country owe more than their house is worth.
Federal government spending in 2007 was $2.73 trillion. Federal government spending today is $3.8 trillion, a 39% increase in five years. GDP in 2007 was $14.2 trillion. Today GDP is $15.8 trillion, an 11% increase in five years. Approximately 25% of the GDP increase is due to increased government spending.
Government entitlement transfers totaled $1.7 trillion in 2007. Today they total $2.4 trillion, a 41% increase in five years. Interest income paid to senior citizens and savers totaled $1.25 trillion in 2007. Today interest income totals $985 billion, a 21% decrease in five years. Wall Street bankers needed the money to pay themselves bonuses, so Ben Bernanke obliged.
The annual deficit in 2007 totaled $161 billion. Today, the annual deficit is $1.1 trillion. We add $3 billion per day to the national debt as a gift to unborn generations.
The national debt in 2007 was $9 trillion. Today the national debt is $16.3 trillion, an 81% increase in five years. The national debt will reach $20 trillion during the next presidential term. Normalization of interest rates to 2007 levels would result in annual interest expense of $1 trillion, or 40% of current government revenues.

Tko je glasao

indijanac citaj pravila,

gdje ti lijepo pise da je "jezik kojim se pise na pollitika.com hrvatski .......
sta se onda tu proser....s s tom englestinom????

Tko je glasao

@Carrie,

....hvala na komplimentu, toliko podataka i takav američki ...znao sam da si iza te takve, hm, maske pametna, oštroumna, dosjetljiva i o´ma prepoznaš kapac´tet...
...i kad će ti već jednom ponestat´ minusa?

Tko je glasao

i tebi hvala

na komplimentu koji meni jako imponira!
jer pises
""pametna, oštroumna, dosjetljiva i o´ma prepoznaš kapac´tet""
a nisi prvi!
a sto se tice minusa, samo koristim tu datu opciju u ovim slucajevima:
- kad se ne slazem sa napisanim,
- kad mi je tekst besmislen, glupav, bezvezan....
- kad mi iste osobe nonstop klikaju minuse, a da ni jednom rijeci ne kazu zasto ide taj minus.
nekulturno, primitivno.
e vidis, onda i ja takvima klikam minuse (ali uglavnom napisem i razlog)

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci