Čitam jučer u VL izjavu Mesića, u svezi odnosa sa Slovenijom, i iskorištavanje prilike kako bi još jednom poturio notornu laž fabriciranu u KOS-u i UDBA-i propale države, a u vezi tobožnje prodaje gradova, obale i otoka Italiji, od strane A. Pavelića, po dolasku na vlast.
Ovdje želim još jednom predočiti povijesne činjenice koje tako vicmaherski Mesić pokušava revidirati:
Londonski ugovor
Londonski ugovor (poznat također kao Tajni londonski ugovor), ugovor zaključen u Londonu 26.IV.1915. između zemalja članica Antante (Velika Britanija, Francuska i Rusija) i Kraljevine Italije.
Njime je Italija, za ulazak u rat na strani Antante, trebala dobiti Trentino i južni Tirol do Brennera, Trst, Goricu i Gradišku, čitavu Istru do Kvarnera, uključujući Volosko, Matulje i Kastav, otoke Cres i Lošinj s nizom manjih okolnih otoka, dio sjev. i srednje Dalmacije od Lisarice i Tribnja na sjeveru do rta Ploča na jugu, uključujući Zadar i Šibenik, te otoke u sjev. i srednjoj Dalmaciji, od Paga do Mljeta, izuzevši Veliki i Mali Drvenik, Čiovo, Šoltu i Brač. Za Hrvatsku, Srbiju i Crnu Goru predviđena je obala od Voloskog do sjeverne granice Dalmacije, zatim obala od rta Ploča do Drima. Italiji su još obećani Dodekanez i neki posjedi u Albaniji, Turskoj i Africi. Nakon potpisivanja Londonskog ugovora tal. je vlada 4.V.1915. otkazala ugovor o savezu s Austro-Ugarskom, a 24.V. ušla je u rat protiv bivših saveznika. Iako je L. u. trebao ostati tajan, hrv. političar u emigraciji Frano Supilo saznao je od rus. ministra vanjskih poslova Sazonova za njegov sadržaj, nakon čega je Jugoslavenski odbor nastojao spriječiti njegovo oživotvorenje.
Rapallski ugovor
Rapallski ugovor, ugovor između Kraljevine Srba, Hrvata i Slovenaca i Kraljevine Italije, zaključen u Rapallu kraj Genove 12.XI.1920. Ugovorom je trebalo riješiti sporna teritorijalna i pogranična pitanja nastala nakon I. svj. rata zbog raspada Austro--Ugarske (Saint-germainski ugovor), tal. okupacije dijelova istočnojadranske obale i proglašenja Kraljevine SHS.
Kraljevinu Italiju u pregovorima su predstavljali premijer Giovanni Giolitti, ministar vanj. poslova Carlo Sforza i ministar obrane Ivanoe Bonomi, a Kraljevinu SHS premijer Milenko Vesnić, ministar vanjskih poslova Ante Trumbić i ministar financija Kosta Stojanović. Pregovori su se odvijali u znaku diplomatske premoći Italije koja je uživala potporu Francuske i Velike Britanije pa je čak postavila pitanje svih područja koja su joj bila obećana Londonskim ugovorom (1915). Rapallskim ugovorom Italiji su pripali Trst, Gorica, Gradiška i dio Kranjske, Istra (bez Kastva), otoci Cres, Lošinj, Unije i Susak, Zadar te Lastovo, Palagruža i neki manji nenastanjeni otoci. Priznata je Slobodna Država Rijeka koja je obuhvaćala grad Rijeku te dio teritorija sjeveroistočne Istre (Rimski ugovori). Talijanima u Kraljevini SHS priznato je pravo uporabe jezika i sloboda vjeroispovijesti, ali se ista prava Hrvatima i Slovencima u Istri nisu jamčila. Hrvatska i slovenska javnost te Hrvati i Slovenci u Istri loše su primili rješenja postignuta Rapallskim ugovorom, a ministar Trumbić podnio je ostavku. Istoga dana potpisana je i Antihabsburška konvencija kojom su se dvije zemlje obvezale da će spriječiti restauraciju Austro-Ugarske Monarhije i povratak Habsburgovaca.
Rimski ugovori
Rimski ugovori, naziv koji obuhvaća dva ugovora – Pakt o prijateljstvu i srdačnoj suradnji te Sporazum o Rijeci – potpisana u Rimu 27. I. 1924. U ime Vlade Kraljevine SHS potpisali su ih predsjednik Vlade Nikola Pašić i ministar vanj. poslova Momčilo Ninčić, a u ime Vlade Kraljevine Italije Benito Mussolini.
Paktom o prijateljstvu i srdačnoj suradnji strane potpisnice se na pet godina obvezuju na osiguranje mira i čuvanje rezultata I. svj. rata te na međusobnu pomoć u slučaju ugroženosti jedne od njih. Sporazumom o Rijeci dogovoreno je ukidanje Slobodne Države Rijeke i priključenje njezina teritorija Italiji koja je zauzvrat priznala Kraljevini SHS puni suverenitet nad lukom Baroš i Deltom. Dala joj je u zakup i bazen Thaon di Revel u riječkoj luci na razdoblje od 50 godina, uz simboličnu zakupninu od jedne lire godišnje. Predviđena je i korektura rapallske (Rapallski ugovor) granice kraj Rijeke, tako da put iz Rijeke u Kastav bude na jugosl. teritoriju, dok bi riječki željeznički kolodvor došao pod mješovitu talijansko-jugosl. upravu. Hrvatima u Rijeci zajamčena su ista prava kakva uživa i tal. manjina u Dalmaciji. Sporazum o Rijeci imao je i dopunske konvencije (Nettunske konvencije) o odnosima između pograničnih područja, o proizvodima oslobođenima carina i dr. Sporazumom o Rijeci Mussolinijeva je vlada uspjela provesti reviziju Rapallskog ugovora u skladu sa svojim interesima.
Iz gore navedenog vidljivo je ko je i na koji naćin dao spomenuta područja.
Pavelić je morao pristati na priznanje navedenih ugovora iz dva vrlo prozaićna razloga:
1. Kao ozbiljna zemlja djelomićni sljednik Kraljevine Jugoslavije, morao je prihvatiti ugovore koje je ta zemlja potpisala s Kraljevinom Italijom.
2. Obzirom na ulazak u trojni pakt, najgore moguća varijanta bila bi ući u spor sa saveznikom.
Bilo je i drugih razloga, ali oni u ovom nisu toliko bitni.
Postoji još jedna floskula koju često potežu komunisti, tzv. „antifašisti“, koji tvrde da je svo to hrvatsko ozemlje, otoci i gradovi prisjedinjeni matici zemlji zahvaljujući njima, ali se namjerno prešućuje činjenica da je Pavelić prisjedinjenje proglasio odmah nakon kapitulacije kraljevine Italije.
Pozdrav,
Molotov
PS(Deset puta ponovljena neistina, jedanaesti put postaje istina)
Znate, kao bivši pripadnik
Znate, kao bivši pripadnik i dijete odgojeno u toj tzv. "Ustaškoj Emigraciji" imao sam prilike malo prelistati koju knjiga, pa čak i možda po nešto i drugo od dnevne i mjesečne literature iz te naše krvoločne i genocidne emigracije, da ne duljim među njima su bile knjige:
Koje je Poglavnik tijekom života napisao, uključivši mnogobrojni knjiga, članaka, eseja i drugih književnih vrsta pa i jedan roman. Najznačajnije njegove knjige su "Strahote zabluda" (djelo o teoriji i praksi boljševizma i komunizma; izdanje-Italija, 1938.; NDH, 1941.; RH 199?), "Doživljaji" (I., II., III.), "Liepa plavka" (roman o borbi Hrvatskog naroda za slobodu), Hrvatsko Pitanje (na njemačkom 1930-ih godina, na hrvatskom 1942.), i mnoštvo drugih.
Zbirka njegovih članaka, govora i izjava od 1918.-1929. godine izašla je u knjizi "Putem Hrvatskog Državnog Prava" izdanoj od strane naklade "Domovina" 1977. godine.
Isto tako se moglo doći do podosta toga kroz časopis "Ustaša" iz Argentine, koji je bio naravno "zabranjen" skoro svagdje, a kao i sa svime što je zabranjeno, "Što se više brani, to se više traži".
Ima sam mogućnost doći i do knjiga poput:
Hubeny, M.; Kojić, B.; Krizman, B.: Međunarodni politički leksikon
Izdavač: Novinarsko izdavačko poduzeće, Zagreb
Godina izdanja: 1960.
te isto tako:
Knjige. B. Krizman: Ante Pavelić i Ustaše, koju još uvijek posjedujem (tu mi je knjigu dao jedan vlč. koji je posaln 1992 god. u Melbourne iz RH da pomogne Hrv. Katoličkoj crkvi u Australiji!!!!!... interesantno zar ne), na žalost bilo je više knjiga od ovog komunističkog autora ali na čirilici a kako mi zatupljeni zapadnjaci nismo bili pismeni u toj hiroglifi nisam se potrudio sebi prevesti te njegove knjige!
Bilo je knjiga koje su Srbi pisali o "nama Ustašama u Australiji"... jedna je bila isključivo o mom župniku koji me krstio, Veličasni Jospi Kasić.... vrlo interesantno kako smo svi mi bili neofašisti i krvoločni po svim tim njihovim njigama a u onima koje su izdane od strane Hrvata u dijaspori što prije tog prokletog IIWW pa i poslije nema moža dvije rečenice o krvoproliću ili ubijanju itd...a još manje o promoviranju tuđeg fašizma ili nacizma, a najmanje o stvaranje nekakve "kvislinske ili marionetske tvorevine".... ali dobro... svaka bidala ima pravo na svoje tumačenje onoga što je napisano.. krečem od sebe prvog!
i zaključak ovoga svega što sam naveo ovdje....?
Nije uvijek bitno ono što je napisano, već ono zašto je napisano, te tko je napisao.....
ali što je meni još bitnije u ovome svemu je zašto se to bogatstvo Hrvatske književnosti iz te tzv. dijaspore ne donese ovamo u RH..... ili smo i mi poput nacista i ti tzv. antifašti ili komunita koji pale i uništavaju.... i ZABRANJUJU literaturu u ime "demokracije i slobode"?
Za sada znam samo za 3 knjige koje su dane u tisak u ZGu i to u eksluzivnoj prodaji bez rreklame i bez ikakvog poticaja, Doživljaji, I, II i III Autor Ante Pavelić, za ostale nisam ni vidio a ni ćuo, a kamoli još da sam vidio išta od ostale literature Hrvata i Hrvatica iz te Dijaspore .... pogotovo ove poslije IIWW.
PS. Imam jednu orginal knjigu koja je pisana za vrijeme Austrougarske "Hrvatska Povijest"... koja se dala ponovno u tisak 1942 god. bez obzira što nije tekst se uklapao možda sa svime što je "Ustaški Pokret" propagirao... ali se ipak dalo u tisak kako ne bi ta literatura propala... (posjedujem tu knjigu, i nju sam takođe u toj prokletoj krvločnoj "Ustaškoj emigraciji" dobio od svog bratića koji mi je i krizmeni kum!
A moj osobni zaključak o temi "Ustaše vs partizane":
Bez veze raspravljati o svemu tome... kada i dan danas vlada cenzura i diktatura u ovoj "demokratskoj i slobodnoj" RH!
To je moj osobni zaključak!
Jakša
"volim svoje i poštujem tuđe"
http://www.youtube.com/watch?v=OkO8qa3V5gg
Obrisan
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoSlažem se Jakša, vrlo je
Slažem se Jakša, vrlo je bitno zašto su neke stvari napisane, bitno je i zašto se neke stvari stalno ponavljaju, kao Hrvatska je nastala na antifašizmu i slićno.
Iskreno, moj je stav da Hrvatska nije nastala ni na "fašizmu", a ni na tzv."antifašizmu". Hrvatska je nastala na borbi hrvatskog naroda u Domovinskom ratu. Mi moramo jednom za svagda raščistiti s prošlošću, moramo reći da se hrvatski narod ne stidi ni ustaša , a ni partizana, hrvatski se narod stidi svega lošeg što je bilo i u jednoj i u drugoj vlasti, jer vlast je kriva, nikako ne narod.
Kada bi kolege na pollitika.com čitale dio, ne bih rekao zabranjene, ali nedostupne literature, kojom je obilovala emigracija, kada bi to usporedili s onim čime su kljukani godinama u komunističkoj Jugi, tada bi mogli donijeti svoje zaključke, koji bi bili samo njihovi, a ne neki naučeni iz "čirilične" literature.
Nu, prijatelju, neki se i ne trude saznati istinu, jer bi ta istina promjenila sliku njihovih predaka, koji bi od narodnih heroja preko noći postali zločinci. Takav bi razvoj situacije bio poguban za njihov ego.
Pozdrav,
Molotov
PS(a o pomoći dijaspore, između ostalog i tzv. ustaške emigracije u borbi za slobodnu i neovisnu Hrvatsku, nije potrebno trošiti riječi, dovoljno je reć, da hrvatske NE BI BILO, da te pomoći nije bilo.)
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoMolotov, dovoljno je reć,
Molotov,
dovoljno je reć, da hrvatske NE BI BILO, da te pomoći nije bilo.)
A kaj misliš zbog čega su tak nabrušeni na emigraciju i gastarbeiter-e?
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoe,moj molotov,nije mesić
e,moj molotov,nije mesić prolupo,nego ću prolupati ja,da sam imala molotovljev koktel,ovog trena bi ga bacila na tv. i neka mi netko kaže da desničari potežu rasprave o ustašama i antifašistima odmah ću ga "ucoprnjati",e zaista nakon mesića,jergovića i dossier.hr,netrebam više dosije x.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoA zar je Mesić ikada bio
A zar je Mesić ikada bio normalan?
Bivsi udbas koji je svugdje gledao samo svoju korist i gazio po svakome ko mu je stao na put.Uostalom,to da nije nikad bio normalan zna njegov psihijatar iz bivse Yu.
A to da je iz dna duse pokvaren i melje gluposti u javnosti, ne znaci da je prolupao.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoKada naš predsjednik govori
Kada naš predsjednik govori da zavidi predsjednicima Francuske, Njemačke i ne znam još koga, zaboravlja da se je u tim zemljama sve vezano za WWII raspravljeno odmah poslije rata, dok se kod nas nije smjelo govoriti o ničemu što CK nije odobrila, i naravno u francuskoj se je pokret otpora borio za Francusku, u Italiji za Italiju , dok se je u Hrvatskoj pokret otpora borio za Jugoslaviju i naravno da se o zbivanjima za vrijeme drugog rata i poraća malo zna ili nimalo jer je već nekoliko puta dokazano da je Jugoslavenska povijest uglavnom falsificirana ili u najmanju ruku dorađena i modificirana.
Svi uvijek govore da pobjednik piše povijest, a onda se te "pobjedničke povijesti" drže kao pijan plota, a sve dokumente ili svjedočanstva ljudi s druge strane nazivaju se neistinala i revdiranjem povijesti jer je to kao loše. Pa normalno da moramo revidirati i revizionirati našu povijest jer knjige i udžbenici još uvijek obiluju neistinama lažima i povijesnim falsifikatima.
Da dodam da je povijesni falsifikat i izjava da su se Hrvatski antifašisti borili za današnju samostalnu Republiku Hrvatsku, ako je tome tako zašto je nismo imali u kontinuitetu od 1945 na ovamo?
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoDa..ili lustracija
Da..ili lustracija svega...jer dva puta su pisali povijest uglavnom jedni te isti...ili da svi obučemo uniforme iz 2.sv. rata i pobijemo se međusobno ili da ostavimo prošlost i nastavimo živjeti u miru jedni s drugima u razvijanju demokratskog društva koje ne trpi nikakva jednoumlja ili ako ne možemo niš od toga da se svi ubijemo da se više ne sramotimo koliko smo glupi...ili???
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoA možda je konačno došao
A možda je konačno došao k sebi.. :)))...dajte udjelite tih minusa. :)
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoDa li je Mesić konačno do
Da li je Mesić konačno do kraja prolupao?
Šta, a bio je on i "neprolupan"? Sumnjam!
Vidi:
Iz groba - pismo Predsjedniku
Uto, 25/11/2008 - 01:34 — jelenska
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoA kojemu se još i divi
A kojemu se još i divi najveći "bard" hrvatstva Mate Perković Thompson, pa dirljivo na svojem koncertu, kaže slijedeće, citiram:
"Mene često napadaju i prozivaju, da smo fašisti nacisti, u ime vas koji me slušate i pratite, a mi im odavde poručujemo, da nismo nacisti fašisti, već hrvatski domoljubi. Poručujemo da postoje vrednote zbog kojih živimo .."
I to ne bi bilo ništa nedvojbeno - ALI:
Istodobno na YouTube, koji sam link sada predočio, odmah nastavno nastupa Thompson "poeta" NAJCRNJEGA HRVATSKOG ZLA!
A u ovoj verziji, dapače, i u čast Ivice Račana, koji je u pjesmi, nakon napjeva
Gospe Sinjska, ako si u stanju
Uzmi Stipu, a vratinam Franju
Uzmi Stipu, a vratinam Franju.
OJ RAČANE, JEBOTI PASMATER,
OJ RAČANE, JEBOTI PASMATER,
I ONOME TKOJE GLASO ZATE
I ONOME TKOJE GLASO ZATE.
Naravno, postoji, kao što je očevidno, i Thompsonova JASNA I GLASNA pod-varijanta HRVATSKOG DOMOLJUBLJA, koja glasi:
Gospe Sinjska, ako si u stanju
Uzmi Stipu, a vratinam Franju
Uzmi Stipu, a vratinam Franju.
Sjajna zvijezdo iznad Metkovića
Pozdravi nam ANTU PAVELIĆA
Pozdravi nam ANTUPAVELIĆAAA …
Pa se zato, valjda, socijaldemokratski Gradonačelnik grada Zagreba - ZAHVALIO - Thompsonu - s dva uzastopna koncerta na Trgu bana Jelačića u Zagrebu, zajedno s "HRVATSKIM BRANITELJIMA GRADA ZAGREBA"!?
Ali bez m e n e, jer za domoljube NAJCRNJEG HRVATSKOG ZLA zasigurno niti ja, a jednako tako na stotine tisuća hrvatskih građana - nije otišlo 1991. godine na hrvatska bojišta.
Ili i sada "neutemeljeno" govorim u "množini"???
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoSlušaj Zdravkec, ne lupetaj
Slušaj Zdravkec, ne lupetaj gluposti o onome o čemu pojma nemaš! Najmanje ti je pametno zamjerati se najorganiziranijoj grupaciji branitelja u RH - zagrebačkim braniteljima. Bez njih nikada nemaš šanse ni postati "predstavnik stanara na svom ulazu" a gdje tek gradonačelnikZagreba.
1991. smo otišli kamo smo otišli! Ni zbog Pavelića ni zbog Tuđmana već zbog obrane svoje djece, obitelji i doma! Prije svega, te stvaranje nezavisne Republike Hrvatske nakon svega. Rečeno - učinjeno!
Kakve Pavelić ima veze sa stvaranjem Republike Hrvatske 15.01.1992.? Nikakve! Ne podmeći, ne bavi se "štrbac istinama" i ne futraj optužnice u Haagu svojim frustracijama.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaojelenska, (Pon, 29/06/2009 -
jelenska,
(Pon, 29/06/2009 - 10:29)
a gdje ja to, ovdje, molim te lijepo govorim o Domovinskom ratu, iz ishodišta teme Domovinski rat? Prema tome glede glujposti i lupetanja, ali i podmetanja - prvo pometi pred svojim vratima!
Nadalje, zagrebački branitelji nisu najorganiziranija grupacija branitelja u RH, osim ako ne misliš na onih kojih desetaka koji su organizirani dok Bandić plaća takvu organizaciju. Ipak je mnogo organiziranija Kosorica, ona ih ima barem nekoliko stotinjaka. Ostali gledaju.
Naime, kada je riječ o hrvatskim braniteljima iz najznačajnijeg roda, a to je pješaštvo, zbog neobjave rata i gaženja Ustava, hrvatski branitelji su postali i profesionalna vojska, ali i meni najvažnija - domoljubna vojska - a to su dragovoljci i tzv. R sastav. (Sve do priznavanja od strane Antunovićke 204. brigada je bila "pričuva" tj. nije imala status profesionalnog A sastava, kao kod Tigrova, Gromova i nadalje). Pa one najvažnije udruge hrvatskih branitelja iz Domovinske vojske (u mojoj terminologiji) danas predstavljaju osobe iz A sastava!
Kao što ti je poznato, bitan uvjet za karijeru u pješaštvu, osobito iznad činova brigadira - bila je politička odanosti Vrhovniku (nerijetko, i u činu bojnika itd.).
Pa kada govorimo o statusu hrv. branitelja, prije svega se misli na status A sastava (profesionalne vojske), jer su brojni IZIGRANI od vlastite Hrvatske države, zbog razloga "koje ne znamo".
No, i brojne osobe iz Domovinske vojske (mislim prije svih na onih sedamdesetak tisuća iz 1991. godine) - itekako su gorko platile danak kreatoru postojećega tajkunskog kriminalnog društveno političkog sustava u Hrvatskoj. Pretvorba nije mali "krimen".
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoPa se zato, valjda,
Pa se zato, valjda, socijaldemokratski Gradonačelnik grada Zagreba - ZAHVALIO - Thompsonu - s dva uzastopna koncerta na Trgu bana Jelačića u Zagrebu, zajedno s "HRVATSKIM BRANITELJIMA GRADA ZAGREBA"!?
Evo , moj dragi Zdravko, tu bez potrebe uvlačiš branitelje u cijelu priču. To što Ti mrziš ili "slabo voliš" svog gradonačelnika..., kaj to mene briga!
Pusti Ti branitelje na miru i njihov koncert na Trgu, tj. koncert MPT. Da si i Ti gradonačelnik ZG i Ti bi ga odobrio, financirao čak. Možeš Ti govoriti što poželiš, ali ja znam da bi tako bilo jer drugačije nije moguće.
Malo bolje ja od tebe znam koji su branitelji najbolje organizirani u Hrvatskoj! I ne samo od tebe! Nije to zato što bih ja bio posebno pametan već je to stoga što poznajem sustav iznutra - do detalja!
Oko činova, statusa brigada i npr. "prevođenja" HVO u HV isto tako "ponešto" sam imel za čuti...:):)
No, sve to nikakve veze nema sa time što nismo kao branitelji "počistili" "pretvorbenjake" kada se pojavio prvi.
Sad će biti daleko više posla!
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaojelenska, ne uvlačim
jelenska,
ne uvlačim branitelje, već referentno upućujem na one koji zlorabe za svoje osobne političke probitke, dakle, (i) na Milana Bandića.
I već kad to spominješ, upravo da sam gradonačelnik Mrduše Donje, a kamoli Zagreba, tada sigurno ne bih odobrio dva puta za redom nastup Thompsona! U Zagrebu na središnjem Trgu, koji ima itekakvu simboličnu važnost - ne bih ga odobrio niti prvi puta. A Laco i Demo - odavno ne bi više sjedili tamo gdje sjede. Konačno, to sam objavio, zajedno s razlozima. No, možebitno ranije nisi čitao.
A glede ovoga iznutra, očevidno će to na korist "hrvatskih branitelja"
i nadalje ostati tu gdje jeste., sa šnitom kruga u rukama, dok se kao na gmajni pacovi prežderavaju.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoE vidiš Zdravko - nikada od
E vidiš Zdravko - nikada od tebe gradonačelnika! Koja ti je politička logika "prekrižiti" čovjeka koji sakupi >100.000 ljudi i u Mrduši Donjoj na svom koncertu a Ti ga ne iskoristiš za svoje "gradonačelnikovanje*?
Da nisi malo prestar za iluzije i idealistički pogled na svijet?
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaojelenska, ne igram se s
jelenska,
ne igram se s populizmom. Konačno, ja sam ti nešto "ambiciozniji" od "biti gradonačelnik Zagreba".:))
A to je "samo" afirmirati Hrvatski treći put, početno pod nazivom politička doktrina Zagrebački treći put.:)
Nikada nismo prestari za iluzije i idealistički pogled na svijet!!!
Kada upravo TO izgubimo, znači da jesmo stvarno i nepovratno - stari! Zato i imaš mnogo mladih staraca, što jeste pogubno, no, među takvim starima kod kojih spomenuto više ne postoji - ionako svejedno, ionako su stari.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaojelenska, ne igram se s
jelenska,
ne igram se s populizmom. Konačno, ja sam ti nešto "ambiciozniji" od "biti gradonačelnik Zagreba".:))
A to je "samo" afirmirati Hrvatski treći put, početno pod nazivom politička doktrina Zagrebački treći put.:)
Nikada nismo prestari za iluzije i idealistički pogled na svijet!!!
Kada upravo TO izgubimo, znači da jesmo stvarno i nepovratno - stari! Zato i imaš mnogo mladih staraca, što jeste pogubnom, a među takvim starima kod kojih spomenuto više ne postoji - ionako svejedno, ionako su stari.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoNajmanje ti je pametno
Najmanje ti je pametno zamjerati se najorganiziranijoj grupaciji branitelja u RH - zagrebačkim braniteljima. Bez njih nikada nemaš šanse ni postati "predstavnik stanara na svom ulazu" a gdje tek gradonačelnikZagreba.
Zasto me ovo podsjeca na SUBNOR?
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoDa smo mi SUBNOR Ti i tebi
Da smo mi SUBNOR Ti i tebi slični bi trulili u nekakvoj zazidanoj napuštenoj rudarskoj jami.
I koji Ti k...c uopće znaš o braniteljima i SUBNOR-u?
To da mi je počesto žao što Vas nismo SUBNOR-ovski postrojili...; Je!
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoDa smo mi SUBNOR Ti i tebi
Da smo mi SUBNOR Ti i tebi slični bi trulili u nekakvoj zazidanoj napuštenoj rudarskoj jami.
I koji Ti k...c uopće znaš o braniteljima i SUBNOR-u?
To da mi je počesto žao što Vas nismo SUBNOR-ovski postrojili...; Je!
I nakon ovog komentara, opet pitam, gdje je razlika izmedju tebe i napaljenog subnorovca npr 1946?
I uistinu me zanima jesi li Ti sudjelovao u ratu zato da nakon rata postavljas predsjednike kucnog savjeta. Zar nije do rata doslo upravio zato da bi stanari imali pravo postavljati predsjednika kucnog savjeta, a ne neka druga, bilo koja, interesna skupina?
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoNe @martin, ni slučajno ne
Ne @martin, ni slučajno ne dajem minus na ovaj tvoj komentar, - Neka ponosno stoji kao spomenik "vascele" pameti onih koji tako dobro, mudro i precizno seciraju branitelje!
Ponosno "kano klisurina" stoji i ovo u tvom komentaru: I uistinu me zanima jesi li Ti sudjelovao u ratu zato da nakon rata postavljas predsjednike kucnog savjeta.
Naročito mora ostati ovaj poučak i "krajnji domet" napretka iz "onog" u "ovo" kako to vidi @martin: Zar nije do rata doslo upravio zato da bi stanari imali pravo postavljati predsjednika kucnog savjeta, a ne neka druga, bilo koja, interesna skupina?
Razumijem ja i pitanje sakriveno u pitanju ali je pitanje razumije li i @martin svoje pitanje?
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoprijatelju, ja ovdje moram
prijatelju, ja ovdje moram reći da mi se čini kako je martin postavio savršeno logično pitanje, iako ga je postavio na jako nesretan način i potpuno shvaćam da te je njime povrijedio.
on je vjerojatno krivo shvatio ono što je napisano, u smislu da nitko ne može biti ni predsjednik kućnog savjeta ukoliko to ne odobri udruga, a ne da si ti to uzeo samo kao metaforu objašnjavajući gracinu da bez potpore braniteljskih udruga ne može daleko stići.
dakle, čini mi se da je martin ovdje odreagirao onako kako bi odreagirao svatko tko bi na takav način protumačio napisano.
nisam martinov odvjetnik, čak ga i ne poznajem, ali mislim da je uvijek bolje ljudima objasniti na što smo mislili, nego ih ostaviti u uvjerenju da smo loši.
eto, ne zamjeri na ovome.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoDiana, u pravu si! Očito je
Diana, u pravu si! Očito je da sam ja pogrešku učinio i da me @martin nije dobro shvatio jer sam bio "traljav" u izričaju. Ja sam kriv i ne zamjeram @martinu baš ništa. Gledajući tvojim dobrim očima i otvorena dobronamjerna srca kao Ti -@martin jest postavio realno i utemeljeno pitanje.
Moja pogreška - ispričavam se @martinu što sam bio pregrub na njegove komentare koji su proistekli iz moje površnosti.
Problem je u tome što ja kao okorjeli veteran vjerujem da svi razumiju i ono što se u naši krugovima podrazumijeva i što nije potrebno "crtati"! Prije svega: - da NE želimo biti SUBNOR i da smo za državu demokracije a ne puško-spomeničarske "kreacije"!
Tebi, meni i još mnogima ovdje je jasno "od prve" da ja nisa to zagovarao na način kako je @martin shvatio već sam želio kazati da su branitelji veliki dio biračkog tijela i presudno utječu na rezultate izbora.
To je činjenica!
Diana dušo, ne poznajemo se osobno, ali hvala Ti za pomoć. I meni i @martinu!
Dobra si duša, ali možda znaš o meni (i mojima) zericu više od drugih pa ti nije teško zaključiti zbog čega u takvim temama beskompromisno planem.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao@martin, razlika je u tome
@martin, razlika je u tome što ja kao branitelj nisam pobio na desetke ili tisuće nevinih ljudi! Eto, to je jedna "mala" razlika aplus toga da smo SUBNOR ne bi Ti i tebi slični črčkali svoje bedastoće po javnim stranicama nego bi ih najprije donosili u "naš" SUBNOR na autorizaciju. Kako ja imam velikog smisla za šalu - dao bi da vam tekstove autorizira netko tko je branitelj i potpuno nepismen ako takav uopće postoji. Mislim da bi bio sasvim dorastao visini i dubini vaših tekstova.
Zbog čega sam ja sudjelovao u ratu ti uopće nisi u stanju pojmiti jer tvoja siva "tečnost" ne sadrži takve zapise niti se u njoj odvijaju takvi elektrokemijski procesi koji bi dali takav rezultat da pročitaš odgovor.
Ipak si Ti samo - martin!
Zbog toga se ne pravi pametan, kada je očito da to nisi, i ne pokušavaj si dati odgovor zašto je došlo do rata. Ti si samo mrav kojeg je netko stavio u veš-lonac i cijeli život kružiš unutar tog lonca misleći da je to cijeli svijet, svemir čak!
Zdravstvuj, tovarišč Martin! I
budi mi zdrav, debeo i duhovno takav baš kakav jesi...; "... jer vaše je Kraljevstvo nebesko!"
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoNajmanje ti je pametno
Najmanje ti je pametno zamjerati se najorganiziranijoj grupaciji branitelja u RH - zagrebačkim braniteljima. Bez njih nikada nemaš šanse ni postati "predstavnik stanara na svom ulazu" a gdje tek gradonačelnikZagreba.
.
Zasto me ovo podsjeca na SUBNOR?
što je upravo i razlog zašto sve to skupa treba rastjerati
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao@mrak, pa što se čeka -
@mrak, pa što se čeka - rastjerajte! I tko to? I koga?
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaošto je upravo i razlog
što je upravo i razlog zašto sve to skupa treba rastjerati
Kad to kažeš misliš li na udruge boraca iz NOB-a?
--------
Crni
"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaomislim i na udruge boraca iz
mislim i na udruge boraca iz NOB-a, zašto ne :)
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoUh, ovo je bilo diplomatski!
Uh, ovo je bilo diplomatski!
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaošto je upravo i razlog
što je upravo i razlog zašto sve to skupa treba rastjerati
uh.
znači, to što se rijetke udruge branitelja uspijevaju držati skupa, razlog je da ih se treba rastjerati?
niti jednoj jedinoj vladajućoj garnituri nikada nije išlo u prilog bilo kakvo ujedinjenje branitelja. svi su radili uvijek sve što su mogli kako se branitelji ne bi ujedinili. počevši od dodjele samog statusa branitelja, namjernog ubacivanja tone lažnjaka, neobjavljivanja popisa, te namjernog dijeljenja love.
meni osobno bilo bi drago da se razjedinjeni branitelji konačno ujedine, jer jedino na taj način se možemo izboriti za promjenu ovih stvari koje sam gore nabrojila i još puno drugih.
interesna skupina, svakako. što su drugo npr penzioneri? ili zeleni?
a kakve to veze ima sa subnor-om, ne bih baš rekla.
u ovoj zemlji, branitelji nisu privilegirana skupina, nego skupina po kojoj se svako malo pljuje, koja se uzima kao alibi za hrpu loših stvari, čijim se članovima svako malo negdje sudi i koji svako malo izvrše samoubojstvo.
ne, doista nema veze sa subnor-om, nikako.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoDiana, @jelenska je napisao
Diana, @jelenska je napisao da netko bez pristanka braniteljskih udruga ne moze postati ni predsjednikom kucnog savjeta. Ja se nadam da to nije istina, a ako je, onda ne vidim velike razlike izmedju SUBNOR-a i braniteljskih udruga. Svakako da su i branitelji legitimna interesna skupina, kao i mnostvo drugih. Medjutim o predsjedniku kucnog savjeta bi ipak morali odlucivati stanari (naravno ukljucujuci i branitelje ako tu stanuju), a ne braniteljske udruge.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoiana, @jelenska je napisao
iana, @jelenska je napisao da netko bez pristanka braniteljskih udruga ne moze postati ni predsjednikom kucnog savjeta. A Ti @martin voliš prepričavanja tuđih riječi prema svom mozgu i kalupu? Skviki Ti je dolje citirao što sam rekao, pa nema potrebe ponavljati a i što gluhom svirati etidu.
Makar mi je kada tebe i tebi slične vidim iskreno žao što nemamo takvu moć koju nam pripisuješ. Da imamo, ova država bi puno bolje izgledala, bolje funkcionirala, bolje i bogatije živjela...
Jedno je sasvim sigurno - BILO BI U NJOJ MANJE SMEĆA!
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoMartin, Bez njih nikada
Martin,
Bez njih nikada nemaš šanse ni postati "predstavnik stanara na svom ulazu" a gdje tek gradonačelnikZagreba.
Su bile rječi od Jelenskog, a ti si dodal bez pristanka braniteljskih udruga
Drži se istine.
Branitelji imaju veliki potencijal u svojim glasovima i to zanemaruju neki.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao@Skviki, ma pusti, kome je u
@Skviki, ma pusti, kome je u genima da laže čim zine, lagati će zauvijek!
"Antifašistička" posla!:):)
Da taj nekakvi @martin zna računati onda bi vrlo lako izračunao da onaj/oni kojima se u većem broju priklone branitelji - dobiva izbore. S obzirom da je bogec očito fest načet od seksarde i tuduma morti - malo slabše računa. Barem mu je takav nick!:):)
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao@martin jelenska se nije
@martin
jelenska se nije dobro izrazio, ali ja sam shvatila što je on htio reći. naravno, shvaćam da oni koji nisu upoznati sa braniteljskom problematikom to mogu protumačiti na razne načine. ukratko, na ujedinjenu branitelja se radi. to je dugotrajan i mukotrpan proces bez puno izgleda da uspije, ali se doista radi. pa tako, ono što je jelenska htio reći je to, da neki branitelj ima puno više izgleda da nešto postane ukoliko ga podupire neka braniteljska udruga, nego samostalno. to je i savršeno logično, primjenjivo je na sve druge a ne samo na branitelje. svima su puno veće šanse da uspiju ukoliko netko stoji iza njih i podržava ih.
@jelenska
upravo tako. da smo se mi ponašali kao subnor, mnogi ovdje sigurno ne bi pisali. to bih mogla dodati kao još jednu bitnu razliku izmedju subnor-a i hrvatskih branitelja. i ja sam osobno ponosna na tu razliku.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoudruge branitelja su se
udruge branitelja su se počele baviti politikom, a to ne bi smjele raditi
i da, nema bitne razlike između subnora i udruga branitelja, pokušaj pronaći koju? i jedni i drugi drve po svojem partizansko-braniteljskom stažu i jedni i drugi lobiraju za privilegije koji im ne pripadaju, i jednih i drugih ima više nego što ih doista je...
jedni su se doduše okupili oko ideje jedne države, drugi oko druge - no to su samo nijanse, modus operandi je apsolutno identičan i krajnji cilj je nepromijenjen
branitelji nisu privilegirana skupina, nego skupina po kojoj se svako malo pljuje, koja se uzima kao alibi za hrpu loših stvari, čijim se članovima svako malo negdje sudi i koji svako malo izvrše samoubojstvo.
branitelji i sve s njima povezane osobe su definitivno privilegirani na različite načine (od kojih mnogi nemaju veze s zdravim razumom), "hrpa loših stvari" koje im se pripisuju su doista njihove hrpe loših stvari uključujući i to da sami nisu među sobom riješili te hrpe pa su njihove postale naše. nemam ništa protiv da se sudi braniteljima ako su počinili zločin, dapače to i očekujem
doista mi je žao što pojedini naprave samoubojstvo, nekako si mislim da su upravo ti pravi branitelji, no kreirali su sustav koji ih je pretvorio u to što jesu; nikako da shvatim kako to da ljudi koji su doslovce živote stavljali u torbu nemaju hrabrosti ustati i pokazati stvari koje ne idu dobro
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao@mrak, Udruge branitelja
@mrak, Udruge branitelja (množina) je stvorila politika i uglavnom samo politika!
Udruga branitelja (jednina) bi bila organizacija (ne baš SUBNOR ali recimo BDR) koja ne bi bila politička organizacija (niti "ogranak" neke stranke) da su je osnivali branitelji sami bez "izaslanika" koje su delegirali Manolić, Boljkovac, Šušak, ono smeće od Bobetka a bogme i Perković, Mustač itd. itd.
Ne aboliram ni pokojnog Predsjednika...; barem u segmentu da je znao što se radi!
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoako se udruge homosexualaca,
ako se udruge homosexualaca, ugroženih žena, ugroženih židova, antifašista itd. mogu baviti politikom, zašto se udruge branitelja ne bi mogle time baviti? barem im je to zagarantirano ustavom
Dok dobri šute, zli caruju
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoako se udruge homosexualaca,
ako se udruge homosexualaca, ugroženih žena, ugroženih židova, antifašista itd. mogu baviti politikom, zašto se udruge branitelja ne bi mogle time baviti? barem im je to zagarantirano ustavom
Zato što se udruge branitelja financiraju iz proračuna, a ove druge...čekaj, isto se financiraju iz proračuna. Hm, nije to. :)
Odgovorit će ti već netko i u odgovoru će uporabiti riječ Subnor. :)
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao@mrak, ja sam branitelj!
@mrak, ja sam branitelj! Reci mi moje privilegije? I reci mi to na različite načine (može imati i veze sa zdravim razumom)!
Što se tiče suicida branitelja... @mrak, lijepo Te molim, pusti tu temu! Ne hodaj po ivici britve i ne postavljaj pitanja na koje ne postoje odgovori!
Samo ih rijetki znaju.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoBranitelji koji se odluče
Branitelji koji se odluče na suicid najčešće to učine jer im je teže bilo poslije rata...bez posla u društvu gdje se cijeni samo "ja imam"...Čovjek koji ne može uzdržavati,niti sebe a kamoli svoju obitelj se pita:"Zašto sam se ja borio?"...još kad vidi da mu je bivšu firmu prisvojio,preprodao tj. uništio neki političarski poltronski šminker u BMW-eu koji se buše o prsa da je veća Hrvatina od svih Hrvata da bi otvorio trgovački centar i sl...Branitelj vidi da je namagarčen i zna odgovor:"Borio sam se za tu stoku!!!"..i onda povuče osigurač i ne misli više...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao@jelenska u biti, to sam
@jelenska
u biti, to sam pitanje ja potegnula, kada smo razgovarali o razlici izmedu subnor-a i braniteljskih udruga.
ja to pitanje dosta često potežem, jer se sa time jednostavno ne mogu pomiriti. samo, iluzorno je očekivati da oni koji rata vidjeli nisu shvate o čemu se tu doista radi, slažem se sa tobom.
trebalo je to sve proći, ono za vrijeme i ono nakon toga da bi se bar djelomično shvatilo.
pa je ponekad doista bolje to zadržati za sebe.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoTo je bit totalitarnih
To je bit totalitarnih režima....sličnost SUBNOR-a i braniteljskih udruga je očigledna...a dnevna politika njih koristi u svoje poromidžbene svrhe zbog toga što u tim braniteljskim udrugama sjede očigledno ljudi koji jako pate za statusom...u biti nisu sve krive udruge nego najviše oni koji njima manipuliraju..to ti je mentalitet naših političara koji je zaostao iz prošlog sistema...pitam ja tebe kako to promjeniti?.."demilitarizirati" politiku...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoMoji dragi Diana i
Moji dragi Diana i Josipe,
Da, najcesce o ratu govore oni koji ga nisu vidjeli. Ni ja se ne mogu pohvaliti da sam ga osjetio, jer sam u njemu bio kratko vrijeme. No, bio sam na robiji, a i na njoj se nesto slicno dogadjalo. Sto to? Nije zanemariv broj robijasa kojima su na robiji unisteni zivci. Neki su poslije robije napoprijeko poumirali. Iliti, "poumirali".
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao"udruge branitelja su se
"udruge branitelja su se počele baviti politikom, a to ne bi smjele raditi"(@mrak)
Po kojem to aršinu, mrak? Najviši politički čin uopće je da netko uzme pušku i stvara državu, to je politika, a ne trtljanje posle bitke, jer tada su svi generali. Tko ima pravo, tko si uzima to pravo odreći pravo nekome ko je puškom stvarao državu, da se bavi politikom? Pa nisu to crkvene udruge, a čak i one se mogu baviti politikom.
"i da, nema bitne razlike između subnora i udruga branitelja, pokušaj pronaći koju? "(@mrak)
Postoji velika razlika, mrak, jer da su branitelji napravili SUBNOR, ne bi ti danas niti imao ovaj blog, jer kad bi ga imao, pa napisao ovo što si dopuštaš pisati, već bi davno tucao kamen na Goljaku i to ne u Zagrebu.
To što ti očekuješ da se nekom sudi, ako je počinio zločin, to je u redu, i ja to očekujem, ali pred hrvatskim sudovima, a ne nekim okupatorskim tipa Haaga.
"nikako da shvatim kako to da ljudi koji su doslovce živote stavljali u torbu nemaju hrabrosti ustati i pokazati stvari koje ne idu dobro"(@mrak)
A, kako bi ti to izveo, ako u prvoj rečenici ovog komentara odričeš, pravo tim istim braniteljima da se bave politikom?
Pozdrav,
Molotov
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao@Molotov, ja mislim da bi
@Molotov, ja mislim da bi @mrak to izveo po mraku!:):)
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoudruge branitelja su se
udruge branitelja su se počele baviti politikom, a to ne bi smjele raditi
zašto? nije li ovo do bola licemjerno? uzmimo branitelja kao pojedinca, koji se hoće baviti politikom. on za sada ima izbor, ući u neku stranku ili pokušati negdje kao neovisni kandidat. zašto ne bi ušao u politiku baš kao predstavnik odredjene skupine, bila to udruga ili stranka? iza svih političara netko stoji, njihove stranke ili odredjene interesne grupacije. zašto isto tako iza nekog branitelja ne bi mogla stajati neka braniteljska udruga ili stranka? zašto braniteljima zabranjivati ono čime se ostali uredno bave? ako to nije degradacija, onda ne znam što jeste.
i da, nema bitne razlike između subnora i udruga branitelja, pokušaj pronaći koju? i jedni i drugi drve po svojem partizansko-braniteljskom stažu i jedni i drugi lobiraju za privilegije koji im ne pripadaju, i jednih i drugih ima više nego što ih doista je...
jedni su se doduše okupili oko ideje jedne države, drugi oko druge - no to su samo nijanse, modus operandi je apsolutno identičan i krajnji cilj je nepromijenjen
evo, malo razlika, za početak:
1. borci subnor-a bili su i ostali izvan svake sumnje za bilo kakve počinjene zločine. nikada nisu odgovarali ni za što.
2. borci subnor-a činili su desetljećima vladu svoje države, dapače, bili su sama vlada
ima toga naravno još, al kad mi ovo uspiješ demantirati, možemo dalje.
branitelji i sve s njima povezane osobe su definitivno privilegirani na različite načine (od kojih mnogi nemaju veze s zdravim razumom), "hrpa loših stvari" koje im se pripisuju su doista njihove hrpe loših stvari uključujući i to da sami nisu među sobom riješili te hrpe pa su njihove postale naše.
dobro. ajde mi molim te nabroji koje to privilegije hrvatski branitelji imaju, posebice one koje veze nemaju sa zdravim razumom.
nemam ništa protiv da se sudi braniteljima ako su počinili zločin, dapače to i očekujem
shodno tome, obzirom da si ti prvi napravio usporedbu, očekuješ li jednako tako da se sudi i onima koji su radili zločine u ww2 i poraću? ako očekuješ, sve 5.
doista mi je žao što pojedini naprave samoubojstvo, nekako si mislim da su upravo ti pravi branitelji, no kreirali su sustav koji ih je pretvorio u to što jesu;
potpuno pogrešno. da su branitelji kreirali bilo koji sustav, vjerujem da bi stvari danas potpuno drugačije izgledale. branitelji su odradili svoje, obranili državu i narod, a vlast je munjevitom brzinom predana civilima. prema tome, branitelji nisu nikako kreirali sustav koji ih je pretvorio u to što jesu, kako kažeš. iz prostog razloga, što su naivno mislili kako to nije njihova zadaća te se nisu ni bavili time.
nikako da shvatim kako to da ljudi koji su doslovce živote stavljali u torbu nemaju hrabrosti ustati i pokazati stvari koje ne idu dobro
možda zato što vlada ovakvo mišljenje?
udruge branitelja su se počele baviti politikom, a to ne bi smjele raditi
a što god mi govorili, jedini način da te netko doista sluša je baš ulazak u politiku.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaopojedini naprave
pojedini naprave samoubojstvo, nekako si mislim da su upravo ti pravi branitelji, no kreirali su sustav koji ih je pretvorio u to što jesu
Zanimljiva konstrukcija: oni koji se ubijaju su pravi branitelji koji si to čine kad vide da su stvorili RH.
OK, bio u DR 60 mjeseci, živ sam, nisam sklon suicidu i ne kukam protiv RH za sve što mi ne valja u životu. To ampak automatizmom znači kako nisam branitelj?????
........kako to da ljudi koji su doslovce živote stavljali u torbu nemaju hrabrosti ustati i pokazati stvari koje ne idu dobro
Sam si vidio na posljednjoj predizbornoj kampanji za neposredne lokalne izbore što je i kakova je politika. S obzirom na godine imaš i dovoljno životnog iskustva. Prosvijetli nas i reci nam: što, kako, kada i zašto učinuti.
Ja znam, ali mi fali $potpora$ ;)
--------
Crni
"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoTo ampak automatizmom znači
To ampak automatizmom znači kako nisam branitelj?
apsolutno ne, htio sam samo ilustrirati moje mišljenje kako ovi koji su najglasniji nisu ujedno i ti koji uzimaju interese branitelja na prvome mjestu, također sam htio reći kako se dio onih branitelja koji su ušli u sve skupa bez kalkulacije jednostavno nije snašao i vjerojatno im nije jasno što se to dogodilo pa se pitaju "jesmo li se za to borili" (što je vjerojatno isto ono pitanje koje su si postavljali i partizani nakon ww2)
S obzirom na godine imaš i dovoljno životnog iskustva. Prosvijetli nas i reci nam: što, kako, kada i zašto učinuti.
ja sam po prirodi solista i moji recepti ne vrijede za svakoga, ali da bi morali nešto učiniti i isplijeviti nered u svojim redovima (za početak) trebali bi, no ne vidim dokaza niti pomaka u tom smjeru
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoja sam po prirodi solista i
ja sam po prirodi solista i moji recepti ne vrijede za svakoga, ali da bi morali nešto učiniti i isplijeviti nered u svojim redovima (za početak) trebali bi, no ne vidim dokaza niti pomaka u tom smjeru
@mrak, a bi li Ti dozvolio na svojoj/ovoj stranici da ja u jedno 6 "plahti" ispišem što je pokušano, što je rađeno, tko je spriječio uspjeh te akcije i skromno predložim, a na temelju ogromna iskustva, što i kako treba urediti unutar istog e da bi sve bilo na razini razuma, učinkovito, svrhovito, nikome škodljivo, državi i narodu korisno a braniteljima na ponos?
Ne vjerujem da bi tako opsežan posao (sam "nacrt", lociranje prijedloga rješavanja problema), uopće zapravo ovdje imao svrhe.
Previše Vas je koji hrvatske branitelje tretirate i smatrate krajnjim smećem i parazitima na financijskoj sisi države.
A branitelji zapravo ne traže baš ništa..., osim da ih barem 10% poštujete od one veličine ljubavi kojom oni vole ovu zemlju i ovaj narod!
Enter! Nema dalje... jer nema svrhe dokazivati očito!
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao