Tagovi

Čestitam vam Dan pobjede nad fašizmom i Dan Evrope!

(71. obljetnica pobjede nd fašizmom)

Diljem Evrope se slavi uspomena na taj 9. svibanj 1945. kao prvi dan, nakon gotovo šest godina, bez rike topova, mirisa baruta i paljevine, u Evropi je okončano najveće klanje u povijesti ljudskog roda koje je pokrenula fašistička ideologija, odnosno ona surovija nacistička varijanta. Prestale su silne patnje i progoni drugih i drugačijih. Razloga za slavlje bilo je napretek.

Naime u francuskom gradu Reimsu je 07. 05. 1945. Treći Reich potpisao Akt o bezuvjetnoj predaji prema kojem su do 23:01 sati 08. 05. 1945. OS Trećeg Reicha i sve vojske pod njemačkim nadzorom trebale položiti oružje. 2. Svjetski rat na području Evrope je konačno završio.

Diljem Evrope se slavi, ali ne i u Hrvatskoj, zemlji koja svoj opstanak zahvaljuje upravo tome što su je njeni antifašisti svojom borbom preveli na stranu sila pobjednica nad fašizmom, koja u svojem Ustavu ima antifašizam (odluke ZAVNOH-a) ugrađen u osnove svoje državnosti, državni vrh misli da nema potrebe za dostojnim obilježavanjem toga Dana.

Jučer su tek u organizaciji vremešnih antifašista svečanom akademijom u HNK i polaganjem vijenaca na Mirogoju zajedno obilježeni Dan oslobođenja Zagreba i Dan pobjede nad fašizmom i Dan Evrope, na kojoj naravno nije bilo predsjednice RH, niti ikoga iz državnog vrha.

Ta akademija i to polaganje vijenaca, je puno premalo za obilježavanje onoga što ti Dani znače ili bi trebali značiti.

Prateći hrvatska sredstva javnog priopćavanja jedva da možemo zaključiti da se današnji dan, 09. svibnja, slavi u Evropi kao Dan pobjede nad fašizmom i Dan Evrope, jednako kao što smo i jučer jedva mogli vidjeti da je obilježen Dan oslobođenja Zagreba, 8. svibanj. Slično ili jednako je i u drugim sredinama poput Rijeke primjerice, jer ni tamo nije svečano obilježen 3. svibanj, Dan oslobođenja Rijeke.

Sve to ne znači da se opet 22. 06. u šumi Brezovica i predsjednica RH i drugi iz državnog vrha neće busati u antifašistička prsa hvaleći se prvim antifašističkim odredom na tlu nekadašnje Jugoslavije.

Jer Hrvatska je zemlja u kojoj je antifašistički pokret, apsolutno najjači u porobljenoj Evropi, na čijem čelu je bio Hrvat, zemlja koja samo svojim antifašistima i njihovoj borbi protiv okupatora i njihovih slugu može zahvaliti svoje postojanje, jer da nije bilo antifašističkog pokreta, ne bi bilo ni Federalne države Hrvatske kao nacionalne države hrvatskog naroda, nositelja izvornog suvereniteta.

Dakle, bez antifašističkog pokreta i pobjede u ratu bila bi, temeljem zaključaka Teheranske konferencije "velike trojice", restituirana Kraljevina Jugoslavija kao unitarna država, a iz unitarne države nema izdvajanja, nema osamostaljenja.

Naravno da bi u slučaju restitucije Kraljevine Jugoslavije i "Kraljevska vojska u otadžbini" na čelu s D. Mihailovićem bila legalna OS, a kakva bi sudbina tada zadesila hrvatski narod, strah me je i pomisliti.

Sve to hrvatski ustaše, neoustaše i klerofašisti, koje je Franjo Tuđman izveo na hrvatsku javnu i političku scenu, a posttuđmanovske vlasti, a pogotovo ova aktualna, dopustile da se razmašu i dišu punim plućima, atakirajući upravo antifašizam kao stečevinu civilizacije i Tita kao simbol antifašističke borbe, pokušavajući, jedini u Evropi, opravdati najmonstruozniji kvislinški režim, a sve njegove zločine pripisati čitavom hrvatskom narodu, pripisujući mu ustaštvo.

Samo te zločine nije počinio hrvatski narod, zločine su počinili ustaše, koji nisu bili nikakva hrvatska vojska niti "borci za Hrvatsku" već najordinarniji kvislinški izrodi, pripadnici OS zločinačke kvislinške tvorevine (tzv. NDH), uspostavljene voljom okupatora na teritoriju okupirane države (Kraljevine Jugoslavije), koja činom okupacije nije prestala postojati.

Pa i sam "vojskovođa" S. Kvaternik, prilikom proglašenja tzv. NDH kaže da se "država uspostavlja Božjom providnošću i voljom našeg saveznika".

Nestankom „našeg saveznika“ i njenog tvorca (A. Hitlera) nestala je i "država".

Da je tome tako svakom pametnom je jasno, ali ne hrvatskim fašistima i klerofašistima.

Ali eto, predsjednici RH i hrvatskom državnom vrhu je zaista važnije pripremati se za "hodočašće" u Bleiburg i tamo "komemorirati" onima po kojima Hrvatske kao države uopće ne bi bilo, svejedno je bili oni osobno tamo ili preko svojih izaslanika.

Nije li to besprimjerno licemjerje, s jedne hvaliti se antifašizmom, a s druge slaviti fašiste, jer se ono, čemu svake godine svjedočimo na Bleiburškom polju, ali i kod jame Jazovka i drugdje, ni uz najbolju volju ne može nazvati komemoracijom.

I dok svi u Evropi znaju značaj 09. svibnja 1945. i zašto je taj dan određen kao Dan pobjede nad fašizmom i Dan Evrope, u RH to kao da nije slučaj.

Prošle godine prilikom obilježavanja 70. obljetnice pobjede nad fašizmom vlasti u RH su pokazale kao da se stide toga dana, ni predsjednica RH, ni predsjednik Vlade, ni predsjednik Hrvatskog sabora iako pozvani nisu išli na svečanu proslavu u Moskvu, ali Srbijanski predsjednik je bio.

Taj Dan u RH zavrjeđuje znatno veći značaj, od onog koji mu se pridaje, jer je u čitavom svijetu antifašizam prihvaćen kao civilizacijska stečevina i svjetonazorni princip slobodnog pojedinca u slobodnom društvu.
I zato:
Smrt fašizmu – sloboda narodu!

Komentari

Govna ste bili i ostati čete

Govna ste bili i ostati čete govna.

Provocirate i pljujete po svemu što poistovjećuje Hrvate.

Upamtite jednu stvar, svo govno koje sad razbacujete čete jedan dan pojesti, jer za stolicu ste u stanju i guzice dati.

Tko je glasao

skviki

kad čitam tvoje komentare često mi se učini da bi bio suvisliji da te šlag strefi nego ovako 'normalan'. ne samo da ti je komentar stravično glup, nego je nevjerojatna količina nepismenosti u ova tri retka lošeg pokušaja šešeljevštine. s koliko godina su te zli komunisti protjerali u njemačku? s dvije i pol pa nisi stigao naučiti osnove jebenog materinjeg jezika? može te bit sram, krezubi srbine.

Tko je glasao

Lignja, Čega da me bude

Lignja,

Čega da me bude sram?

Borim se protiv govana već više godina.

Bio sam do sad po njima: Ustaša, udbaš, fašist, silovatelj, homophob a sad sam i krezubi Srbijanac.

Da krezub sam i kaj mi možeš.

Tko je glasao

ću

ću, ćeš, će, ćemo, ćete, će

Tko je glasao

četnik, ćetnik, ćetnik,

četnik, ćetnik, ćetnik, ćetnik, čedo, ćedo.

Tko je glasao

Da Skviki, u pravu si

Kako god se zvao treba mu smrskati gnjilu zločinačku glavu kundakom, slažem se!

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Porazno je

što Republika Hrvatska ni na koji način nije obilježila Dan pobjede nad fašizmom! Upravo strašno!

Tko je glasao

To što ti zoveš pobjedom nad fašizmom

Normalni ljudi zovu krvavim pirom životinja sedam puta gorih od fašista. I što onda slaviti, što?

Bilo bi lijepo od tebe da pogledaš ovaj video koji nam je pokazao Drvosjek, hvala ti Drvosječe frende.

Samo mi reci da li bi i ti bila idealan četnik kao ova Anka partizanka koja se hvali time da bi bila idealan četnik ili ti se gadi ovo smeće partizansko?

Tvrdiš li i ti da nisi videla četničko zlo kao ova partizanska oficiruša?

Što kažeš na ovo što tvrdi ova partizanka da su partizani surađivali sa Nemcima?

Što misliš o tome što ova partizanska oficiruša tvrdi da su četnici bili pošteni, a tvoji partizani nepošteni?

Što kažeš na to što ova partizanska oficiruša tvrdi da se ne zna tko su bili veći koljači, osim četnika naravno, što veliš, a, a?

Što ti misliš o ovome što ona veli za Tita, veli da je zločinac i ubojica, a ti, kako te, a?

Što ti misliš o Draži u čitankama Fomo prvoboračka?

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Govedo četničko daje podršku ovoj partizanskoj četnikuši,

a Foma pobjegla od srama. Eh, eh moja Fomo, opet kaskaš za svojima, oni opet okrenuli šubaru pa je zvezda sad iznutra a kokarda izvana, a ti još ponosno nosaš zvezdu kao da se ništa nije dogodilo. Ojoj što ću s tobom tako neupernom?

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

(A samo dan poslije

nam se, po tko zna koji put, u punom sjaju obznanjuje što NJIMA u PRAKTIČNOM smislu znači "domoljublje": 60 tisuća eurića na računu gospođe supruge Tomislava Karamarka!)

Tko je glasao

završetak

Mi prvo trebamo završiti II svjetski rat pa tek onda možemo slaviti pobjedu.

Ako će neko uzeti ovaj moj komentar kao dokaz Hrvatskog apsurda, molim Vas nemojmo biti toliko licemjerni jer Europa slavi Dan pobjede nad Njemačkom na isti dan kada slavi "nastanak" Europske unije kojom upravlja Njemačka.

znate onu seriju "Lud zbunjen normalan".

E u ovoj priči od II svjetskom ratu se traži normalan !?

Tko je glasao

Njemačkoj i Evropi ne

Njemačkoj i Evropi ne pakirati!

Evropa slavi dan pobjede nad nacizmon i fašizmon. To tako vididu i sami Njemci pa se njemački predsjednik svake godine na ovi dan pobjede priključi toj proslavi tako šta položi vijenac i pokloni se isprid golemoga spomenika sovjetskoj vojsci u spomen parku Tiergarten u Berlinu http://i251.photobucket.com/albums/gg284/airclark/P1000911.jpg
Na spomeniku piše na ruskome velikin zlatnin slovima "Vječna slava herojima koji su pali u borbi protiv njemačkih fašističkih osvajača za slobodu i nezavisnost Sovjetskog Saveza".
Tiergarten je samo jedan od nekoliko sovjetskih vojnih spomen parkova i groblja u Berlinu.
Spomenik i vojno groblje Treptow, Berlin na dan pobjede http://www.4to40.com/wordpress/wp-content/uploads/2015/05/People-take-pa...
Na ruskome i njemačkome upisano je "Mi ne zaboravljamo heroje".
Iako su Sovjeti nakon šta su ušli u Njemačku u drugome svj. ratu silovali stotine tisuća Njemica, vršli smaknuća po kratkome postupku pa rascipli Njemačku na dva dila Njemcima ne pada napamet po njima pljucat, a kamoli dizat spomenike u zrak. Isto su činili i drugi saveznici ne samo Sovjeti.

Pokušavan zmislit spomenik u Hrvatskoj s natpison "Vječna slava herojima koji su pali u borbi protiv hrvatskih fašista" na koji hrvatski predsjednik države i vlade polažu vijenac.

Europa slavi Dan pobjede nad Njemačkom na isti dan kada slavi "nastanak" Europske unije kojom upravlja Njemačka.

Upravo zato danas su Evropa i Njemačka ono šta jesu i za njih je drugi svj. rat završija 1945.

Tko je glasao

Da postoje razlike

Ja nisam niti približno izjednačavao odnos Njemačka i Hrvatske prema II svjetskom ratu. Samo sam navodio ironiju Dana pobjede.

Ako želiš da se zezam usporedbom tada može i ovako:
Politika Hitlerove Njemačke je bila ubijanje "nižih naroda".

Politika današnje Njemačke je pozivanje svih siromašnih svijeta da dođu živjeti u Europu.
Te dvije politike se nikako ne mogu uspoređivati, jer je prva zločinačka, a druga humanistička

Umjesto kraja red bi bio samo da postavim jedno pitanje:
Kako ono glasi UN definicija genocida ?

Tko je glasao

Vi lažni antife ste retardirani do krajnosti

Primjerice ti ne znaš da je Njemačka napala Rusiju i usput porobila čitavu Europu, a da Hrvatska nikoga nije napala, pa čak ni fašističku Nedićevu Srbiju prvu judenfrei u Europi? Čak ni to ne znaš, ja ovo ne vjerujem???

Dok su Njemci tamanili Ruse ko suludi Hrvati su se samo branili od povampirenih četnika koji su počeli ubijati i čistiti od Hrvata područja na kojima ih je bilo bar 30%, no ni ustaše nisu uspjele spriječiti potpuni genocid hrvatskoga naroda sa područja Korduna, Banije i Like, pa smo zato i imali situaciju da su stvorili genocidnu SRAO Krajinu na područjima na kojima su u ww2 i kasnije istrijebili Hrvate, a od 90-ih završili posao do te mjere da su i general SRAO Krajine Sekulić, a i Kosta Novaković pisali o toj pogrešnoj politici potpunog istrebljenja Hrvata. Za razliku od tebe koji ne osjećaš nimalo patnju hrvatskoga naroda koji je genocidnom politikom istrebljen ovi su bar žalili zbog tog čina jer su znali da će im se obitti o glavu, bolje ikakva žal nego nikakva kao kod tebe i ostalog ološa.

Više se ne čudim što vi antife poput Pusićke nemate ni osnovne, srednje škole, to je vama normalno, al vam zato fale osnove osnova pa ispadate preglupi.

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Dok netko ne uhvati vremena

Dok netko ne uhvati vremena napisati dnevnik o Prceli i Kolindi, kratko da se osvrnem na njezino večerašnje obraćanje naciji. U djelomice dramatičnom tonu izrekla je nekoliko dobrih stvari, ali i dala neposrednog povoda za nastavak prepucavanja. Nije smogla snage do kraja ogoliti povijesni revizionizam i, štoviše, sama je opet dala prilog istome.

Traženje pomirbe na temelju izjednačavanja ratnih pobjednika i ratnih gubitnika je unaprijed osuđeno na neuspjeh. Rezolucija VE je jasno i glasno osudila zločine komunističkih režima, ali režime kao takve niti između redova nije izjednačila s fašistima.

Nažalost, kod nas se već dugo falcificira sadržaj napisanog u Rezoluciji VE, a svjesno zaobilazi činjenica da je i naša saborska deklaracija osudila tek zločine jugoslavenskog komunističkog režima, ne bivšu državu i ne režim koji joj je bio na čelu i zato je teško očekivati bilo kakvu korist od ovakvih obraćanja.

Povijesne se činjenice ne smiju negirati, komunističkih je zločina bilo, ali ni iskrivljavati.

Ipak, za početak, nije tako loše, dobro je jasno i glasno istaknuti barem ovaj dio o ustašama i NDH, ali još ostaje napraviti distinkciju između jugoslavenskog komunističkog režima i zločina koje je počinio nakon WW2. Ne kaže narod uzalud, da se zbog šnicle ne ubija krava.

B-52

Tko je glasao

A kako da "smogne snage"

kad je mentalno u nerješivom "unutarnjem konfliktu", kao i svi oni? Na tu poslanicu ju je netko prisilio.....Već sutra će, na neko novo ustaško arlaukanje, reći da "nije čula"......

Tko je glasao

Prilično sam uvjeren da je na

Prilično sam uvjeren da je na poslanicu prinuđena od strane nekoga izvana, ali ostavljam mogućnost, za sada, da je riječ o međufazi u kojoj je procijenjeno da ne smije do kraja šokirati takve kao Prcela kako bi izbjegla oštriju reakciju ustašofila i revizionista. Uzeli su toliko maha da uistinu postoji mogućnost prelijevanja njihovog nezadovoljstva na ulicu i KGK, odnosno oni koji su je nagovorili na to bi htjeli izbjeći takvo događanje. Ne bi htjeli policijom rješavati, osim ako ne budu baš morali.

Dok se u tim krugovima malo ukorijene njezine riječi, dok shvate da neće više moći kao do sada (zamjećujemo li kako su se Tepeš i Ćorić izgubili iz vidokruga javnosti (potjeralo ih nakon što su šire osramotili Hrvatsku), odavanje s nejzine strane dužnog priznanja antifašistima, svemu i svima koji su zaslužni za to da imamo hrvatsku državu, morati će malo pričekati.

Ali nastavak sigurno slijedi, slobodan svijet neće dopustiti ovakvo kaljanje najzaslužnijih za pobjedu nad fašistima, nacistima i njihovim slugama.

Obuhvatit će to i govor mržnje po medijima, posebice primitivno divljanje u komentarima ispod tekstova, cjelokupni javni prostor. Umjesto onoga što je Karamarko htio stjerati u privatne nastambe, u ilegali će opet završiti veličanje NDH i ustaštva. Prije ili kasnije, bez obzira na cvilež koja je počela.

B-52

Tko je glasao

Haha

ako ti misliš da se ne zna vani u svijetu da su ovi današnji antife go komunistički kurac od antifašista. To nije bio demokratski antifašizam nego boljševička revolucija.

Ljudi nam se vani smiju kad vide da držimo spomenik jednom od najvećih komunističkih maskilera.

jedino što treba zabraniti jest veličanje svih totalitarizama, pa i Titinog, a domoljublje je samo obični patriotizam i cijeni se svuda u svijetu...

Kakva govna mogu veličati one koji su se borili PROTIV svoje države. Za što. Za neku daleku boljševičku ideju koja je btw. propala i na svom izvoru.

sve dobro...

Tko je glasao

Ljudi nam se vani smiju kad

Ljudi nam se vani smiju kad vide da držimo spomenik jednom od najvećih komunističkih maskilera

Dobro si ovo rekao, ja bih dodao da smo u nemilosti Njemaca zbog prljavog koketiranja sa komunističkim fašizmom jugošljama i četničkih zločinaca, a što se nmanifestiralo i kroz Lex Perković. Možemo se mi zajebavati al su nas ova govna uspjela ogaditi kod Njemaca inzistiranjem na pravu komunističkih zločinaca da ubijaju i po Njemačkoj. Njemci nam definitivno više ne vjeruju, a i kako bi kad nismo počistili ono najprljavije i najodvratnije od bivšeg režima nego su se i na vlast vratili, pa ti surađuj s takvima.

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Ti baš ništa ne shvaćaš, a papak smb?

Jel te ikad sram što ti se svi smiju? Đon obraz, ma da, najbolje tako. hh

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Kako bi danas moderna Evropa

Kako bi danas moderna Evropa i Njemačka izgledala da Njemci odaju počast Hitleru, SS trupe proglašavaju mučenicima, pivaju pisme Himmleru i Heydrichu dok dižu u zrak spomenike sovjetskoj vojsci.
Ja se ne želin sramotit isprid svita šta san Hrvat mireći se s onima koji veličaju hrvatske fašiste ustaše , sluge Adolfa Hitlera, kvislinšku zločinačku tvorevinu NDH dok plucaju po partizanskome pokretu i dižu spomenike u zrak.
Ovde kod nas se već 25. godin pokušava izbjeljivačon oprat ustaški pokret i NDH te uloga klera u tome ratu. Kad to nije uspilo sad se pokušava izjednačit ono šta su činile ustaše s onin šta su činili partizani. Te podjele o kojima govori predsjednica sigurno nisu izazvali oni koji smatraju NDH i ustaše kvislinškom zločinačkom tvorevinon i osuđuju rušenje partizanskih spomenika. Zato ponovljan, molin ne pakirati o tome ko izaziva podjele jer ja smatran, ka cila Evropa i cili svit, da su NDH i ustaše zločinačka tvorevina i najveća sramota hrvatskoga naroda u njegovoj povijesti koja se nesmi više nikad ponovit. Protiv san rušenja partizanskih spomenika i plucanja po partizanima i za mene je ti rat gotov 1945.

Tko je glasao

He,he, ma da bih riječ rekao.

He,he, ma da bih riječ rekao. No bit će da si komentar htio pozicionirati ispod nekog drugog, a ne mojeg. Napisao sam isto što i ti, samo drugim riječima. :)

B-52

Tko je glasao

Ma tija san komentar stavit

Ma tija san komentar stavit baš ispod tvoga i s njin samo nadopunit to šta si ti napisa. Ovi dio o pakiranju nije bija upućen tebi niti mi je bila namjera tebe napast, dapače.

Tko je glasao

Ti baš ništa ne shvaćaš

jelda smb?

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

a što ćemo sa razdobljem od 45-90

@kurir

To što su se partizani slučajno našli na strani pobjednika zar treba preći preko sveg zla koje su Hrvati pretrpjeli pod crvenom zvijezom petokrakom od 1945- 1995.

Imali smo mi pajdo rat i dalje, revoluciju koja teče sve do uginuća Tite zlotvora i 1990.g. smo se odlučili rastosiljati tog zla pa su nas "bratski" pokušali spriječiti.

Pošto im nisu pomogli ni Amer ni Rus, eto pobijedili smo MI HRVATI.

Godina 1945. je godina preokreta kada je na neko vrijeme slomljena država za Hrvate, ali eto ideja je preživjela.

Pošto su četnici popa Đujića surađivali s talijanskim fašistima a ustaše su ih ganjale, po tim jednostavnim crno bijelim pogledima ustaše su tada bili antifašisti u tom dijelu. Zar ne.

Pošto je Tito preveo srpske naciste-četnike u partizane onda je i Tito bio nacist. Ludilo brale.

sve dobro...

Tko je glasao

"Slučajno se našli

na strani pobjednika"????

U kojem smislu?

U tom smislu što nisu znali što i zašto čine, ili u tom smislu što su Saveznici slučajno pobijedili Hitlera? ("J
ebiga, imali smo peh!") ????

(Kaj bi bilo da je bilo......) :)

(U ljudskoj povijesti je sve "slučajno", Drvo, tako da je posve nejasno za kakvu vrst utjehe Vama služi to "slučajno"......)

Tko je glasao

Život u sanjima

jel Vama gospođo nije jasna prosta činjenica da smo MI HRVATI 1991 .g. ubijali vojnike koji su bili slijednici partizanske vojske. Oficiri JNA su bacili partizansku crvenu zvijezdu u smeće i stavili hrv. grb poznat u narodu kao -šahovnica. Onih 15 % milicionera a Hrvata i poneki Srbin u miliciji su 1990.g. skinuli tu "antifašističku" crvenu zvjezdu petokraku i prišarafili hrv. grb.

Možda Vas nisu obavjestili da je "antifašistički" zid u Berlinu srušen. Da, zvali su ga s istočne strane "antifašistički".

Oko karaktera rata u WW2 i borbe protiv Njemaca i Talijana nas se dvoje vrlo lako dogovorimo. Problem je s onim poslije, a ono poslije je bilo sve samo ne oslobođenje.

Slavite vi koliko hoćete, hodočastite na grob druga Tite koliko god hoćete. U Kumrovcu to sada tamo zovu etno selo.

Vidite. Kako je netko bio protiv Talijana bar u filmu Kapelski kresovi ili protiv Njemaca, bar u filmu Bitka xy, netko je morao Hrvate braniti od četnika, a to su činili ponajbolje ponajbolji sinovi hrvatskog naroda organizirani u HOS-u.

Hrvati nisu doživjeli oslobođenje nego preokret iz jedne diktature u drugu.

prije rata kraljeva diktatura, u ratu zbog sam činjenice rata pavelićeva diktatura, poslije rata Titina diktatura.

Mi smo se oslobodili devedesetih, a vi slavite što hoćete i radite budale od sebe.

Nisu saveznici slučajno pobijedili Hitlera, nego su zapadni saveznici oslobodili Istru i Dalmaciju, a ostalo CA s bugarskim divizijama i Rusima i tada su četnici skinuli kokarde i popartizanili se.

Kako su nas Hrvate oslobodili partizani i komunisti 1945.g. s obzirom na ono što je uslijedilo najprimjerenija zahvala bi bila: Hvala, niste trebali.

sve dobro...

Tko je glasao

između ostaloga

zar treba preći preko sveg zla koje su Hrvati pretrpjeli pod crvenom zvijezom petokrakom od 1945- 1995.

koliko si i ti doprinio tomu za tvojih godinica u milicajcima pod crvenom zvijezom petokrakom :-D

Tko je glasao

ništa

ja sam bio tek redarstvenik i branitelj i to kad su Jovo, Savo i Rade odbili skinuti zvjezdu i staviti hrv. grb...do rata sam radio u željezari

Uostalom to je nebitno..većina Hrvata iz Jna, piloti i dr. su prešli na hrvatsku stranu i rušili Jugoslaviju baš kao i ustaše do rata .

U ratu su branili državu zajedno s domobranstvom, od istih onih od kojih smo i mi devedesetih.

sve dobro...

Tko je glasao

Hrvati pod zlom petokrakom 1945.-1995.

... reče bivši partijac komunističke partije :)

Tko je glasao

Da, partizani su se

Da, partizani su se "slučajno" našli na strani pobjednika. 4 godine su se "slučajno" borili protiv nacista i domaćih izdajnika. I ti se nalaziš pozvanim prodavati pamet po blogu? Trulo ti je drvo.

Tko je glasao

o, još jedan koji vjeruje

u Mirko i Slavko priče...partizani su sve do pada Italije i do proboja CA bili šaka jada u vojničkom smislu...

Sve poznate ofenzive i herojske priče ti se svode na: od bežanije do bežanije...

sve dobro...

Tko je glasao

Tipičan odgovor internetskog

Tipičan odgovor internetskog trola - kad nemaš ništa pametnije, počneš omalovažavati sugovornika (sugovornik vjeruje u bajke) i zauzimati patronizirajući stav. Bez argumenta. Nisi me impresionirao svojim stavom. Domaći izdajnici su izdajnici, kako god da okreneš.

Tko je glasao

Ti si kuriru sramota i Hrvatskoj i svojoj obitelji

Od toga ne možeš pobjeći, ma koliko bježao.

Samo teško ograničen čovjek može reći da je rat gotov 45. Stotine tisuća su pobijene nakon rata, UDBA je ubijala do kraja 80-ih pa i poslije, kako onda te masakre i ta ubojstva opravadavaš?

A sad imaš ozbiljan problem koji moraš riješiti da se dalje ne sramotiš!

Ovako sramoto, ako je rat završio 45. u kakvu vrstu ubojstava spadaju državni masakri civila i deset godina poslije, a pojedinačna državna ubojstva i 50 godina poslije?

Što ti hoćeš reći? Da je Jugoslavija bila zločinačka tvorevina koja je masakrirala svoje građane (nakon što je za tebe rat završio) i 50 godina polije rata, jel to želiš reći?

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Nikogović Prcela u službi neprijatelja RH

Dok netko ne uhvati vremena napisati dnevnik o Prceli i Kolindi, kratko da se osvrnem na njezino večerašnje obraćanje naciji. U djelomice dramatičnom tonu izrekla je nekoliko dobrih stvari, ali i dala neposrednog povoda za nastavak prepucavanja. Samo glupan ili udbaš, u redovima KC može odrađivati ono što, u široj javnosti, odrađuje taj , većini hrvatskih građana nepoznati pop Prcela.

Bahatost koja izvire iz toga popa, koji sebe stavlja u razinu Predsjednice, podsjeća na umišljenog popa Grubišića, koji je glumatao moralnu veličinu, te služio ocrnjivanju KC, samo na malo drugačiji način nego ovaj Prcela.

Ovaj puta se javlja opet neki nadri-pop, da bi posredno pljuvao KC, Predsjednicu i glumatao moralnu veličinu koja ustvari sinkronizirano djeluje s onima koji pokušavaju ustašizirati hrvatsku državu.

Slušajući govor toga Prcele, jasno je da radi u korist neprijatelja Hrvatske.

Ovaj tzv. pop umjesto da se bavi držanjem normalne mise za vjernike, s propovjedaonice crta svastike po hrvatskim vjernicima i KC, na radost onih koji su polrenuli tu "Operu"!

Glupan ili labradorski pop!

Sve je to poznati rukopis, scenarista i režisera histerične protuhrvatske agende.

Tko je glasao

Nisi u pravu @ppetra

ovaj pop je rekao istinu. E sad da li je oportuno govoriti istinu drugi je par opanaka. Dominikanci i inače nisu oportunisti.

Sve dok u Zagrebu stoji spomenik najvećem ubojici Hrvata- Titi, treba govoriti istinu.

Popuštati srbočetnicima i jugokomunistima, jugošljamu..i za milimetar, nikako NE.

Zašto se uopće raspravlja o tome. Zato što im nismo 95 jebali mater i organizirali traktorijadu 2. Sad imaš Jovana u Splitu koji ispisuje grafite SF SN na spomenicima kulture...i on je antifašist, haha. Danas 2016. Čisto memorandumašenje.

Pružili smo ruku pomirnicu, e da bi oni nas lustrirali i marginalizirali, ocrnili, sudili, namještali, sprovodili harangu i preuveličavali NAŠE zločine u samoobrani.

Ništa od toga.

Ustaše su izgubile rat i to je sav njihov usud. Zločine su činili svi pa i ustaše. NDH JEST bila želja Hrvata. Kao i 90-tih.

Rasprave o ustašama danas su u funkciji osporavanja današnje RH.

Radi se reket nad Hrvatima i nad državom. To će prestati ili im budemo morali pokazati čija nana crnu vunu prede.

sve dobro...

Tko je glasao

NDH JEST bila želja Hrvata...

... ah, kakva šteta što ti je tata četnik koji se borio protiv NDH

Tko je glasao

Split im je očito odličan grad za udbaške operete!

Želja Hrvata uvijek je bila slobodna Hrvatska, a NDH nije bila slobodna, nego pod vlašću nacista koji su nametali svoje rasističke zakone u svim državama na koje su proširili svoju vlast.

Pop Prcela nije budala, a što on je napisano je u mome komentaru ispred. Uloga mu je vrlo slična ulozi popa Grubišića, samo su ga malo drugačije oblikovali.

Pop koji propovjedaonicu koristi za fašizaciju Hrvatske, bahato se koristi ugledom KC upravo zato da bi je posredno fašizirao, je cilj svih nepriajtelja RH. Očito se radi o tipičnom udbaškom projektu djelovanja protiv nekoga iznutra, preko svojih ubačenih snaga. To im je i najučinkovitije.

Izjednačavanje vlastite društvene važnosti s s ulogom Predsjednice, odaje Prcelinu prepotenciju, koja nije svojstvena istinskim svećenicima, nego osobama, kakve su stvarale službe bivše države.

Odvratna je njegova propovijed za ono nešto malo vjernika, u maloj crkvici. Tolika medijska pozornost, jednog popića u maloj crkvici, kao da je propovijedao sam Papa, podsjeća na slučaj svastike na Poljudu.

Split im je očito odličan grad za udbaške operete!

Tko je glasao

uh, hebo te...

da nije pop prcela mrčio svastike po poljudu?
profesor

Tko je glasao

Svastičarski meštri iz prljave SDP kužine

Svastike je mrčio onaj tko ih je zamračio: Ostojićevi mali od kužine i udbaški skotovi koji izlaze iz svih rupa crvenog podzemlja: od glumaca do crvenih popova, od udrugaša do novinaraša, od jugaša do četnikaša.

A što je bilo tvoje ZZP-ašenje, nego svastičašenje?

Tko je glasao

ako je reći istinu

fašizacija, onda : živjela fašizacija

Vjeruj mi @ppetra da ja imam bolji nos za udbaška podmetanja.

Ja kužim predsjednicu jer mora balansirati i biti oportunist. Kužim i tebe koja si na toj strani. Ali, draža mi je istina i od tebe i od Liepe plavke.

Nisam talentiran za politiku. Posebno ne tu vrstu.

Ovaj dominikanac se ne mora boriti za ljestvicu popularnosti i pobjedu na izborima. No da, zašto ti smatraš ("s ulogom Predsjednice") da se moramo baš oko svega slagati sa Sanader..pardon s Kolindom.

Ona je političarka, a vidi kako @sm, @bube i ostali primaju njen istup. Ismijavaju je.

Ne možeš se prodati jugošljamu. Nema rasprave oko istine i činjenica.

Samo ismijavanje i da zatreba..čizma i kundak.

sve dobro...

Tko je glasao

Treba biti pametan i mudar, a ne budala, pa i istinoljubiva

Ovaj dominikanac se ne mora boriti za ljestvicu popularnosti i pobjedu na izborima. No da, zašto ti smatraš ("s ulogom Predsjednice") da se moramo baš oko svega slagati sa Sanader..pardon s Kolindom.Taj dominikanac je jedan obični pijun kojega su izdigli mediji, jednako kao Bitorajca, poljudsku svastiku, ....

Posve nevažan tip, koji je postao važan zbog medija koji su izdigli njegovu štetočinsku ulogu.
Bljesnuo kao don Grubišić, Zoran Erceg, Pilsel, ...,

Politika je jedno, a istina je drugo.

Bolje pametno prešutjeti nego glupošću štetiti.

Kopati istinu, ili istine na kojima su tone i tone naslaganih velikosrpskih laži, je glupost. Zaobiđi tu smrdljivu hrpetinu laži, okreni se onome što koristi hrvatskoj zbilji, a neka se velikosrpske i udbaške laži demontiraju kada dođe vrijeme za to.

Umjesto da se mi iscrpljujemo , neka se oni iscrpljuju štiteći svoje laži- imat će puno posla, jer istina je jedna , a laži su stotine tisuća.

Za razliku od toga glupoga popa, koji ne predstavlja nikoga, osim sebe samoga, a koji šteti KC, Hrvatima i Hrvatskoj, Predsjednica je političarka koja je dužna misliti i voditi politiku na korist građana RH. Takvu politiku i vodi.

Ali, draža mi je istina i od tebe i od Liepe plavke.Srbi se hvale svojim umijećem laganja, korišću koju stječu tim umijećem, a ti bi da mi glumimo Dudeke i davimo se u srpskim lažima, umjesto da ih zaobiđemo i radimo svoje, gledamo svoj nacionalni interes, te radimo, a ne bavimo se zakopavanjem u hrpetine laži kojima je istina zakopana.

Istina?
"Biti pametan znači razlikovati istine koje treba reći od onih koje treba prešutjeti!"

Pop nije glup, nego je zlonamjeran i bahat, prepotentan i oruđe u rukama onih koji mrze RH.

Tko je glasao

pa mediji sve i čine, a znamo tko drži većinu medija

"Kopati istinu, ili istine na kojima su tone i tone naslaganih velikosrpskih laži, je glupost. Zaobiđi tu smrdljivu hrpetinu laži, okreni se onome što koristi hrvatskoj zbilji, a neka se velikosrpske i udbaške laži demontiraju kada dođe vrijeme za to."

Ne može se to tako. Onda ti nacrtaju svastiku na stadionu. Zašto nisi šutila na ZZP i srpsko orjunaške laži o Oluji. Onda ti idu djecu u školama učiti lažima. Onda hoće dijeliti mirovine i četnicima. Onda opravdavaju ubijanje Hrvata- i sutra. Onda ti neki Jovan u Splitu ispisuje SF SN na sponiku kulture.

Onda ti rade fašizaciju društva i gdje je nema ni u primislima. Onda slažu isječke i filmiće od stranih huligana i pripisuju Hrvatima.

Laž je zlo i uvjek joj se treba suprostavljati i biti Hrvat uvijek, a ne samo kad su "tvoji" u opoziciji.

Čim se ne glasa za tzv. ljevicu- odmah smo fašisti. Čim se zavrne pipa s nezarađenim novcima- odmah fašizacija.

Predsjednica bi mirila djecu ustaša i partizana kao što je FT napravio.

Kad je FT umro ovi odmah branitelje iz D. r. proglasiše - zločincima, ovima onima i počeše ih izručivati od Haga do Beograda.

Pomirba s njihove strane nije bila iskrena. Popuštati jugokomunistima i srbočetnicima i za milimetar je kontraproduktivno. Daš im mali prst oni hoće cijelu ruku. Pusti koku u jarak ona će i na slog.

Njima je eto i Baldasar- ustaša.

Ukoliko naša Liepa plavka misli da su Hrvati zaboravili "Sanaderov poučak"- ima loše savjetnike.

sve dobro...

Tko je glasao

Crveni fašizatori i nitko(v)-pop,nitko(v)-glumci,nitko(v)HRTaši

Ne može se to tako. Onda ti nacrtaju svastiku na stadionu. Zašto nisi šutila na ZZP i srpsko orjunaške laži o Oluji. Onda ti idu djecu u školama učiti lažima. Onda hoće dijeliti mirovine i četnicima. Onda opravdavaju ubijanje Hrvata- i sutra. Onda ti neki Jovan u Splitu ispisuje SF SN na sponiku kulture. "Oluja" je pobjeda, pa smo se s pozicije pobjednika, tako teško izborili za istinu, a ti takvu očitu pravednu, čistu pobjedu izjednačavaš posredno s porazom na strani gubitnika ww2.?
NDH je bila na gubitničkoj strani, što su srpski lažovi iskoristili da nalažu tone svojih laži. Još lažu o Oluji, iako je istinu izrekao cijeli svijet. Sada lažu sami sebe, svoju djecu u svojim školama,..., jer im je laž drugdje propala, budući je dr. F. Tuđman vodio Hrvatsku kroz Scile i Haribde opasnog mora srpskih laži, podvala, propagande i sprecijalnoratovskog djelovanja.
Za to su trebali istinski iskusni mornari, a ne "istjerivači istine"!

Oluja je temelj Hrvatske, a NDH je najbolje oružje naših neprijatelja,koje su brusili s pola stoljeća laganja.
Vidiš da su uspjeli doći do 700 000 laži samo na malom Jasenovcu, a ti bi RH zakopavao u milijune njihovih laži.

Dokazi su pod zemljom, kao i dokazi zločinačke komunističke prošlosti i ti dokazi neće pobjeći, ali nama bježi budućnost dok bismo vodu tjerali na njihov mlin, podrezivanjima njihovih laži koja bi te laži samo umnožavala i hranila.

Popuštati jugokomunistima i srbočetnicima i za milimetar je kontraproduktivno.Baš obratno, treba ih marginalizirati, micati s utjecajnih pozicija, rezati korijenje kojime se hrane i tako osušiti tucijelu šumu njihovih laži, jer podrezivanjem grana samo šuma bujnije raste.

Zato je nužno Nedjeljom u dva dovesti Hrvate i Srbe koji su politički Hrvati, a ne da nam kolo vode jugoslaveni i velikosrbi. Stanković neka ide na male televizije i promiče svoju istinu, dovodi one koji dr. F. Tuđmana izjednačavaju s Hitlerom,....

Prcela je očito čista udbaška igra, kao ona igra s popom Grubišićem.

Dok mediji taje četničko pjevanje Porfirija,...., istodobno izdižu gluposti kojekakvih zaostalih crvenih popova unutar KC.

Zašto je bulažnjenje jednog popića u maloj crkvici viejst od državnog interesa?
Zato što udbašija na HRT-u i dalje radi svoj posao!

Tu HRT trebalo je j rasformirati, svima dati otkaze i onda raspisati natječaje, te primati ljude neumočene u specijalnoratovsko djelovanje protiv RH.

Nije rekao Bozanić ili neki biskup, nego neki obični glupi Nikogović unutar crkvene hijerarhije koji odrađuje poput Bitorajca. Ovaj crveni ili glupi pop je teški smrad!

Slučaj Baldasar je odličan pokazatelj karaktera SDP-a i Maloga Staljina, koji je u Splitu odigrao puno igara preko svoga Berije i njegovih ljudi.

Ako jeBaldasar Hrvat, služio je protuhrvatskoj politici naših neprijatelja i može ga biti sramota, kao i svakog Hrvata koji još ostaje u toj partiji, nakon napada SDP-a na Vukovar, pa čak i ubojstva D. Pajičića!

Komadina i Picula, ostaviše Baldasara, kao žrtveno prase, te nastaviše podvijenih repova grickati svoj hljeb iz ruku Milanovića.

Vrijeme je da se Hrvati maknu iz SDP-a, kao što su se domoljubni devedesetih micali iz JNA.

Ukoliko naša Liepa plavka misli da su Hrvati zaboravili "Sanaderov poučak"- ima loše savjetnike.Sanaderov poučak je isti poučak kao Prcelin poučak, kao poučak popa Grubišića, kao poučak svastike na Poljudu, kao poučak koji su Milanović i Ostojić dokazivali napadom na Vukovar,... sve su to ljudi iznikli u istom laboratoriju, s istim ciljem, kao što je bio cilj onih koji su punili Hude jame,.... a Predsjednica je neka sasvim drugačija priča.

Predsjednica radi u korist Hrvatske, a to i je njen zadatak.

I Hrvatska vlada je jedinstveno podržala njenu inicijativu, a Milanoviću se pakao seli u vlastitu stranku, jer su se na vatri zaigrali bijesni i histerični crveni đavolovi, te bacaju žari prema svima pa i prema svojima.

Što još radi Sever na HRT-u? Stanković?
Alfier? .....

Ta takvi nam od nepoznatih nikogovića, iz KC, ili bilo koje udruge, stvaraju slučajeve do razine institucije Predsjednika države ili same Hrvatske vlade.

Da ne bi više bilo takvih pomaganja režiserima "fašiszacije" u RH, nužno je HRT raskužiti od fašizatorskih pomagača!

Tko je glasao

Kod mene ti to ne prolazi @ppero

ja razumijem politiku i politikanstvo. Predsjednica poziva na pomirenje nepomirljivog.

Neće ići. Da je jučer pozvala vladu da ukine nazive i spomenike maršalu Titi, najvećem ubojici Hrvata i protivniku ideje hrvatske državnosti, e onda bi mogli diskutirati.

Dok se ovi ne odreknu Sotone ( Tite ) moramo im jebati mater i ja osobno ću to ustrajno raditi, a za Liepu plavku i njeno mirenje...bmk..

Srbima, jugošljamu i četnicima ne popuštati ni za milimetar. Treba im jasno dati do znanja da mogu jesti govna samo koliko im dopustimo.

Radi se o produkciji fašizma i specijalnoratovskim akcijama koordiniranim iz Beograda.

Predsjednica poziva na pomirbu. S kim da se mirim. S @Feniksom ili @bubeom.

Takve smo natjerali u mišje rupe, pa smo im kršćanski humano oprostili, e da bi nam kasnije opet i ponovo zabijali nož u leđa.

Ne želim pomirbu na tim osnovama. Moramo im izbiti Titu iz glave, makar potkovanim kundakom.

Naravno , ti se žensko. Jezičava si kad si na sigurnom i u sigurnom. Od tebe i takvih se ni ne očekuje da budu : kadri stići i uteći i na strašnom mjestu postojati.

Čega se bojiš /te. Ukoliko Ameri ili pederoliberali iz EU budu previše zatezali i jeli govna, pustit ćemo Ruse i Putina na Jadran. Baze na otoke, ruski plinovod do otoka Jabuke..uz nekoliko nuklearnih baza.

Tad će se pederoliberalima i jugošljamu desiti ono o čemu pričaju.

Jaka stvar. Ne se dati nikom ucijenjivati.

sve dobro...

Tko je glasao

Predsjednica i Vlada su postupili na korist Hrvatske

Radi se o produkciji fašizma i specijalnoratovskim akcijama koordiniranim iz Beograda.Da i zato to treba prekinuti, sređivanjem HRT-a i razotkrivanjem kakvo je odrađeno na Bitorajcu, rezanjem dovoda novca, jer to daleko više vrijedi.

Ne želim pomirbu na tim osnovama. Moramo im izbiti Titu iz glave, makar potkovanim kundakom. A zašto? Neka ljudi žive u svojim zabludama, a preko HRT-a treba otkrivati istine o njegovim strašnim zločinima, život takvih u stanovima žrtava koje su njihovi roditelji besprizorno lišili života,...

Ne možeš popraviti nikoga od njih, neka žive svoje živote, a mi ćemo graditi svoju budućnost i čuvanjem mladih od jugokomunističke truleži - istinom preko javnih medija, preko odgoja i obrazovanja odakle ih moramo počistiti, pametnom kadrovskom politikom, a ne da nam oni još predvode reforme.

Upornost i dosljednost, sređivanje državnih institucija, pravosuidnih,...a ne agresija.

Evo udrugaši će se bez novca pomalo gasiti.

Treba ukazivati na njihovu agresiju, pametno raditi svoje.

Biti strpljiv i pametan, graditi i jačati svoju poziciju, je ono što nam treba.

Kakva agresija?
Samo s upornim i pametnim iznošenjem istine, s argumentiranim pripremljenim akcijama može se taj korov svesti na podnošljivu mjeru. To smo izborima i uklanjanjem SDP-a s vlasti pokrenuli i sada treba mudro i pametno raditi- poput ministra Hasanbegovića.

Šustar bi se mogao ugledati u njega i otkantati glupu "cjelovitu reformu" čiji je osnovni cilj bio napraviti veliku "gungulu" i Hrvatima upakirati ćirilicu.

Za početak mogli bi ukinuti državnu maturu, osim za osnovne predmete, tako da cijeli naraštaji ne uče sve predmete kao da će iz svih predmeta na državnu maturu, jer je to dovelo do bespotrebnog i prevelikog opterećivanja svih učenika sa svime, a to bi vrijedilo više nego li sve gluposti oko Jokićevice, umjesto Šuvarice!

Čega se bojiš /te. Ukoliko Ameri ili pederoliberali iz EU budu previše zatezali i jeli govna, pustit ćemo Ruse i Putina na Jadran. Baze na otoke, ruski plinovod do otoka Jabuke..uz nekoliko nuklearnih baza.Koliko gluposti u ove 3 tvoje rečenice!

Mi smo mravi u odnosu na slonove tipa Amerikanaca i Rusa, i prsiti se mravljom snagom pred slonovima, stvarno je smiješno, a ti si upravo za to, kao i svi oni koji za nas traže svetije od pape kriterije i "borbu za istinu" do vlastitog istrebljenja!
Takvi su nam štetni , ništa manje nego crvenofašistički štemeri!

Predsjednica i Hrvatska vlada reagirali su kako treba, a pakao sukoba neka divlja u SDP-u- nasljednici zločinačke KPJ.

Tko je glasao

m da @ppetra

onda budeš kmečala kad ti počnu mahati ćirilicom na svakom koraku, kad ti odluče izjednačiti agresore i branitelje,uvoditi pederopedofilsku propagandu........ svece nazivati govedinom i tako.......jer......čim se usprotiviš- ustaša si , fašist itd

to je ucjenjivanje i reket a s mafijom se ne pregovara

Ranjenu zvijer se ne liječi nego ju se zatuče samilosnim hicem, simbolično govoreći.

Ti sad navalila HRT pa HRT. Nije ta televizija jedina u RH. Ima nacionalnih još 3-4 i puno lokalnih. Školska reforma, kukrikulum. ne bježi mi s teme, hehe.

Gladaj, da bih bio nacionalno svjestan Hrvat ne treba me na to pumati predsjednica ili predsjednik neke stranke. Kako me ne moraju paliti ne mogu me ni gasiti.

To ako je sad predsjednica po tvojoj volji, ne znači da njeno govno baš uvjek miriše, jel.

Može se ona sad obući u partizansku uniformu i staviti na glavu trorogu kapu partizanku i zapjevati neku "šumsku", svejedno neće doživjeti odobravanje " s lijeva".

Kad smo već kod partizanskih, ajmo malo satire radi relaksiranja situacije;

- U tunelu usred mraka sija zvijezda petokraka-

U tunelu usred mraka sastala se dva stomaka
buše rupe pale mine za izgradnju domovine .
Daj mi mala bombe dvije
što ih tvoja bluza krije.

sve dobro...

Tko je glasao

Rambo

S ćirilicom u RH gotovo je zauvijek, osim kao pismom kojim se može služiti srpska manjina, kao što se Talijani mogu služiti talijanskim jezikom.

Sva sreća da je Milanović preuzeo SDP- uništit će ga do kraja.

Ti si zagovarao ćirilicu u Vukovaru, a onda si se predomislio. Čak si me uvjeravao da je to dobro.
Da, jednako je dobro je kao svastika za Židove.

Sada pričaš gluposti o puštanju Rusa u RH, o nuklearkama i slično.

Da navalila sam na HRT, jer su oni bili centrala jugokomunističkog i četničkog zloduha.

Prošle nedjelje HRT se vratio u vrh gledanosti, samo zbog toga što je Hrvati više ne izbjegavaju, ali još to nije naša televizija, nego je još prepuna novinaraša poput Severice , Alfiera i sličnih koji se ne mogu otresti jugofilnog političkog zaleđa i biti profesionalni.

To ako je sad predsjednica po tvojoj volji, ne znači da njeno govno baš uvjek miriše, jel.Predsjednica radi što koristi Hravtskoj, a ne forsira neku istinu koja bi štetila Hrvatskoj.
Ostalo nije vrijedno osvrta!

Tko je glasao

"Ti si zagovarao ćirilicu u Vukovaru, "

netočno @pperice

Ja sam predložio da se u Vukovaru stave ploče na svim jezicima i pismima podunavskih zemalja pošto je Vukovar riječna luka u koju dolaze i strani brodovi i turisti...i tako bi se srpska ćirilica utopila u strane jezike....jer znaš, i Srbija je podunavska država.... toliko o tome...

Srbi u RH uoće nisu problem danas. Problem imaš s tzv. antifašistima i tzv. ljevicom..

Srbin će se čuvati napisati nešto protiv crkve i katolika, no naša govna su spremna za pljuvanje...

Srbi samo zauzimaju stranu u našim unutarnjim svađama po onoj da četnici idu s partizanima....

"Predsjednica radi što koristi Hravtskoj, a ne forsira neku istinu koja bi štetila Hrvatskoj."...još da objasniš kako to istina može štetiti i koliko moramo lagati..i da, zašto misliš i tvrdiš da naša predsjednica - laže...

Zašto misliš da govori što ne misli. Ako ona kako kažeš, ne misli što govori tj. laže, zašto bi mi morali lagati i pristajati na laži. Nit smo Srbi nit smo komunisti da se koristimo lažima.

Recimo, spomenula je otkidanje hrvatskih teritorija, iz čega je razvidno da i njije baš najbolje savladala taj dio oko dogovora Beograda i Rima poslije WW1.

sve dobro...

Tko je glasao

Biti pametan,nije mana,nego prednost, a Predsjednica je pametna

Ja sam predložio da se u Vukovaru stave ploče na svim jezicima i pismima podunavskih zemalja pošto je Vukovar riječna luka u koju dolaze i strani brodovi i turisti...i tako bi se srpska ćirilica utopila u strane jezike....jer znaš, i Srbija je podunavska država.... toliko o tome...Srpska ćirilica se utopila u krvi hrvatskih žrtava srpske agresije na Vukovar, ozločinizirala i njoj nije mjesto u vukovaru, kao niti svastici u Izraelu. Točka! Srbi , politički Hravti to shvaćaju i prihvaćaju, a baš nas briga za četničke Srbe, imali su izbor: otići ili se prilagoditi Hrvatskoj, a ne da se mi prilagođavamo njihovih zločinačkim težnjama, koje lukavo upakiravaju u to da je ćirilica bila hrvatsko pismo. Bila, ali smo je odbacili kao stare neudobne i nepotrebne cipele. I točka o ćirilici.

Tko je u Vukovaru želi, kao službeno pismo- neka seli!
Privatno i kao manjinsku vrijednost neka je njeguju, ali ne mogu je naturati nama Hrvatima.

...još da objasniš kako to istina može štetiti i koliko moramo lagati..i da, zašto misliš i tvrdiš da naša predsjednica - laže... Naša Predsjednica ne laže, to nigdje ne tvrdim, samo politički odmjerava što je korisno reći za Hrvatsku, a što daje plodno tlo za neprijatelje RH.

Dok ti objašnjavaš što je istina, za to vrijeme srpski goebelsići , i jugosrpski udarnici, samo spominjanje te istine toliko ozločiniziraju i isfašiziraju, na njoj proizvedu milijune svojih laži, da ih ne bi uklonile sve televizije svijeta.

Nije Hrvatska na svjetskoj razini zadužena za borbu za svjetsku jednu i jedinu istinu, nego za borbu za svoj narod.

Sve za Hrvatsku, Hrvatsku ni za što, ... pa niti za svjetsku istinu!

Zašto bi Hrvatima bila zabranjena lukavost i pametna politika?
Zbog istinoljubivosti?
Ma daj ne promiči tu dudekovštinu!

Nit smo Srbi nit smo komunisti da se koristimo lažima.A drugi se narodi ne koriste takvim sredstvima u politici? Svi su istinoljubi po cijenu ugrožavanja vlastite države?
Budalaštine pričaš!

Privatno svatko može biti glup,jer je samo on žrtva svoje budfalaštine, ili uz njega, nažalost, i njegova obitelj.

Hrvatski političari nemaju pravo na takve gluposti, jer smo ih birali da donose korist našoj državi, a ne štetu, pa bilo to i prešućivanjem istine, a ako treba i pametnim zalaganjem.

Nametanjem svetačkih kriterija za Hrvate, neprijatelji stvaraju razdore među nama kako bi sa svojim pokvarenjaštinama i podlostima, sebi omogućili lakši posao, budući time glupe hrvatske moralizatore, ili pametne svoje podrivatore, pretvaraju u svoje snage na tuđem terenu!

Biti pametan, nije mana, nego prednost.
Biti budala, taman i istinoljubiva, uvijek daje prednost neprijateljima. Oni obožavaju takve istinoljubce! Značajniji su im od njihovih najboljih lažova!

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Fašistička obilježja od Skviki komentara 0
  2. živjeti od otpada i smeća od aluzija komentara 0
  3. Pred parlamentarne izbore u Njemačkoj (1): ankete i socijalna psihologija od Zoran Oštrić komentara 0
  4. Javno trganje originalnog znaka,mrtvom HOS-ovom ratniku,nije odavanje počasti nego izdajnička zlouporaba i zločiniziranje Hrvata od ppetra komentara 0
  5. demoKracija ministara od aluzija komentara 0
  6. I bez SAD, svijet nastavlja akcije zaštite klime od Zoran Oštrić komentara 0
  7. Predsjednik vlade RH, A. Plenković, odrađuje protiv SAD-a i predsjednika D.Trumpa, protiv KGK i protiv RH od ppetra komentara 2
  8. historijska top lista uspješnih opsjena/ra od indian komentara 95
  9. čovjek proizvodi uzrok i posljedice od aluzija komentara 0
  10. čovjek ima alat... alat ima čovjeka od aluzija komentara 0
  11. Trg maršala Tita od aluzija komentara 1
  12. UMJETNI VLASNIK od petarbosni4 komentara 6
  13. Stanje Firmi U Bosni I Hercegovini od AlexD komentara 0
  14. Mala analiza od drvosjek komentara 46
  15. gospodari naši od aluzija komentara 0
  16. imati NOVO za posljedicu NOVU od aluzija komentara 0
  17. zadomspremni od drvosjek komentara 5
  18. NE jednakost zašto postoji od aluzija komentara 0
  19. Razotkrivanje: „Istanbulska konvencija“ je agresija na sve države koje su zaštitile brak kao zajednicu muškarca i žene od ppetra komentara 9
  20. I meni je žao svih nevinih od drvosjek komentara 31
  21. porezoPrimci naredboDavci ŠEFovi od aluzija komentara 0
  22. VLASNITVO I UPRAVLJANJE NJIME - ius gubernandi od petarbosni4 komentara 15
  23. Ne prestanete li s „pomirbom“, zakrvit ćemo se još i više od Feniks komentara 26
  24. kobna diktatura ŠEFovanja - ažuriranje 2017-08-16 od aluzija komentara 0
  25. naređenje/izvršenje (a za NE poslušnost kažnjavanje) od aluzija komentara 0

Tko je online

  • hlad

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 1
  • Gostiju: 34

Novi korisnici

  • mmarijan
  • Crvena
  • gived
  • AlexD
  • Voltron