Tagovi

Bura izaziva "Oluju"

Bura izaziva "Oluju"

Vojno redrstvena akcija „Oluja“ koja je trajala od 04. do 07. kolovoza 1995. godine, za od prilike dva tjedna ce slaviti svoju dvadesetgodisnjicu. Akcijom „Oluja“ oslobodjen je i vracen dio teritorija RH koji je bio okupiran od strane pobunjenih Srba na kojem je bila uspostavljena tzv. Republika Srpska Krajina.

Svaku godisnjicu bilo koje akcije kojom je oslobadjan dio po dio okupiranog teritorija RH trebalo bi dostojanstveno i s pijatetom proslaviti. Ali, uvijek ima taj jedan ali. Ovih dana pred obiljezavanje dvadesetgodisnjice Akcije, vode se zestoke rasprave oko Protokola pa tako mozemo citati i cuti da ce u Kninu biti oko 200.000 ljudi, pa 100.000 ljudi, barata se brojkama od kojih mi se vrti u glavi. Vode se zestoke rasprave tko ce govoriti na svecanosti.

Vlada RH, Sabor i Ured Predsjednice kao nosioci Protokola, naravno imaju razlicite stavove. Vlada RH predlaze da osim otvaranja Muzeja i polaganja vjenaca i cvijeca, te svecanog mimohoda ne bude govora sa bine. Naravno takav prijedlog se je docekao na noz, kako se kaze, od strane braniteljskih udruga koji izjavljuju: „U Kninu slavimo Dan pobjede i Dan hrvatskih branitelja. Tko može braniteljima zabraniti da govore? I kakva je to proslava bez govora, zar je to komemoracija? Mi se zalažemo da se narodu obrate i branitelj i premijer i predsjednik Sabora i predsjednica države, i da branitelji neće odustati od svoje namjere“. U svom priopcenju kazu dalje: „Nakon podizanja zastave i svete mise, branitelj kojeg odaberemo će se oko 12,30 obratiti javnosti, kakva god odluka protokola bila“.

Naravno „suprotna“ strana tj. Vlada RH sumnjice HDZ da stoji iza plana bojkota. Predsjednik HDZ-a, Tomislav Karamarko doci ce i na mimohod, bude li pozvan, a potom ide u Knin, gdje jest sredicnji dogadjaj.

I evo nam konflikta.

Ministar Predrag Matic, izjavljuje: „Vođe braniteljskog prosvjeda u Savskoj čine sve da svečanost u Kninu bude masovni skup HDZ-a, još samo zahtjev za pečene volove nisam dobio. Silni su napori da se aktualnu vlast ponizi, a da istodobno proslava u Kninu toga dana na sve načine bude podređeno predsjednici Grabar-Kitarović, te nastavlja „Ista je priča s mimohodom, gdje Klemm, Glogoški i ekipa ucjenjuju Vladu i cijelu naciju. Vjerujem da će na kraju sudjelovati u mimohodu, ali ako ne žele, ne trebaju“.

Ja sad pitam sebe a i vas, gdje nam je dostojanstvo i pijatet?

Komentari

moj stav o paradama...

... ja nema ništa protiv vojnih parada, ali neka oni koji to vole rade to između svoja četiri zida... dosta je tog paradiranja i nametanja vlastitih stavova drugima.

Vojna parada je stvar vlastitog ukusa, izbora i glupo je nametati vlastiti stav drugima.

Dakle - može između četiri zida, ali ne i javno!

Tko je glasao

Slažem se... LGBT parade isto

Slažem se... LGBT parade isto između svoja četiri zida.

Tko je glasao

E, ako ovoga ne bude na paradi

onda niš - https://www.youtube.com/watch?v=YJVdnMAGIt8

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao
Tko je glasao

muči me par pitanja?

1. kako se zove glavni grad Hrvatske? Knin? Zagreb? Čavoglave?
2. 2. slavi se 20 godišnjica 'Oluje' gdje su se izgubili Petrinja, Kostajnica i Glina gdje su se vodile najžešće bitke i koje su oslobođene 6. i 7. kolovoza, znači poslije 5.8. kad je oslobođen Knin.

w. ;)

Tko je glasao

Što se tiče "bitke za Knin"

Što se tiče "bitke za Knin" nje i nije bilo. Sve je odrađeno (vojno) puno prije.

Prave, istinske bitke koje su se dogodile u Oluji (i daleko važnije za osiguranje pobjede) se nikada i nigdje niti ne spominju.
Ima valjda razloga zašto je tome tako.

Tko je glasao

istočna Slavonija, Baranja i zapadni Srijem su

mirnom reintegracijom 15. siječnja 1998., (hrvatsko Podunavlje), konačno vraćeni u sastav i pod kontrolu vlasti Republike Hrvatske.

Ako se slavi dan kada je Hrvatska u potpunosti postala država (kontrolira svoj teritorij) onda je to 15. siječnja. No to nije ratna pobjeda već rezultat dogovaranja za stolom. Zanemarit ćemo da ni danas još ne kontrolira sve u potpunosti, kako kopneni tako i morski dio.

Knin je bio upravni i vojni centar Srpske krajine te je njegovo zauzimanje simbol pobjede u ratu.
Petrinja, Kostajnica i Glina su za poratnu propagandu manje bitne, tim više ako je tamo bilo više poginulih.

Slike kolona traktora na kojima su Srbi otišli iz Hrvatske još i danas nadahnjuju srca pobjednika, održavajući sjećanja na tu veliku vojnu pobjedu.

Možda je ovo prilika da se, u slavlju i pobjedi, stave ioš pokoje nove slike tih traktora jer ova jedna te ista, koju s nama od srca dijeli odlikovani branitelj @laganini su se već izlizazale.

Nu, da.

Tko je glasao

Knin je očito bio nama više

Knin je očito bio nama više važniji nego Srbima. razlog je povezanost Sjeverne i Južne Hrvatske. Miloševiću Knin nije bio taako važan kao Kostsjnica, Glkna i Petrinja. borbe oko Kninaa su bile daleko slabije nego oko ova tri grada. Knin je napušten. organizirane kolone Srba, ne s vrećicama, već s autima, kamionima, traktorima i prikolicama išle su čuvanom cestom prema BiH. čuvali su ih isti oni protiv koga su se pobunili.
sjećam se 05.08.1995. kad je Knin oslobodjjen tada smo mi koji smo ostali doma znali kako je poče početak kraja SAO Krajine i miloševićeve Velike Srbije.

w. ;)

Tko je glasao

Bitno je da se ima zašto slaviti

a to što ovi ni ne znaju ništa drugo nego samo gledaju kako da jedni drugima spuste ..što dublje...je stoga što su zaista politikanti...ali ono..treće lige.

Nisu se još oporavili od hladnog tuša kad je onaj rejting efendija spušio takoreći sigurne izbore...pa im još okrenuo leđa ...tj. zabio im nož u leđa.

Za premijera imamo umišljenu budalu..koji se okružio istim takvima...sve iz redova komunističke kopiladi..tj. nereformiranih komunista..a da se nisu reformirali najbolje dokazuje ono suđenje udbašima vani i sve što se događalo i događa se oko toga.

Za njih..kukurikavce... najbolje bi bilo da su iskreno prepustili sve bitne odluke oko proslave dana pobjede - predsjednici...ovako se samo sramote..kako kod kuće tako i u svijetu..i dojma sam da u tome ima i namjere.

Da se osvrnem još i na ovo:

"bio okupiran od strane pobunjenih Srba "

Ne volim izraz "pobunjeni". Em je netočan em šalje pogrešnu poruku.

Pogrešna poruka bi bila da su za pobunu ..kao imali neki razlog..i da je to bilo spontano...ono..pobunili se..možda i s razlogom...ostavlja sumnju.

Ne radi se tu o nikavoj "pobuni"..nego o točno planiranoj i strogo vođenoj operaciji iz Beograda..koja je i osmišljena i logistički i obavještajno pokrivana iz Beograda.

Znači, imali smo manje više otvorenu agresiju iz Srbije i teritorija BiH...u cilju stvaranja Velike Srbije..homogene srpske države očišćene od nesrpskog naroda, metodom etničkog čišćenja..primjenom terora nad domicilnim stanovništvom da ga se privoli da se iseli s područja zamišljene buduće srpske države.

U tom cilju nastupalo je nekoliko ešalona...srbizirana jugokomunistička jna, razne formacije dobrovoljačkih četničkih jedinica..službena srbijanska tajna policija..i stanovnici Hrvatske etnički Srbi u najvećem broju.. kao peta kolona...gdje je u prvoj fazi stvaranja planirane Velike Srbije ..oformljena kvislinška paradržava na tlu Hrvatske- Krajina.

Ne radi se tu o nikakvoj pobuni..nego o planu.

sve dobro...

Tko je glasao

Nova su ovo Vremena Drvosjek

Ti još uvijek vjeruješ da Neprijatelj Nikada ne Spava; iz mog iskustva takvi završe na psihijatriji i oporavljaju se mjesecima, tj.
I Neprijatelj Mora Da Spava
i još jedna
Sami sebi pravimo neprijatelja
Zato je izvinjenje i oprost
bolje nego Osveta, Krv i Metak
Mir i Dobro

Tko je glasao

Dok iskreno ne priznaju

i pokaju se..ja im ne mogu oprostiti....a ni neću...zašto bi opraštao..oprosti, pomirbe...suživot...bla..bla..

Nek se oni koji hoće ljube i sljubljuju koliko hoće...kako da ti oprostim ako ne priznaješ da si kriv..nego i dalje uporno lažeš a svi znamo istinu...cijeli svijet zna istinu..čak je i presuđeno.

Živimo jedni pored drugih...trgujmo..surađujmo..štajaznam... ali ne možeš narod tjerati..da oprosti..pogotovo na lažima i mitomaniji...

Ovi koji danas traže da se oprosti..da se zaboravi i sl., podrazumijevaju da se znači i opravdaju uzroci....a to se nikako ne može.

Ako kažeš četnicima..velikosrbima i jugoslavenima..da im opraštaš...to znači..idemo opet zajedno...do iduće klaonice....nek im Bog oprosti...ja nemam mandat..a lagati neću..

sve dobro...

Tko je glasao

A ti si,kao,mjerni instrument nečije iskrenosti i pokajanja!!

"...ne možeš narod tjerati da oprosti"...

Da, ali ga zato lako možeš natjerati da mrzi...Upravo to radiš sa svojim istomišljenicima iz dana u dan... vidim to ovdje, a ne znam zašto sam uvjeren da si i izvan virtuale pravi mesija...

Zato se mnogi moji poznanici pakiraju, i put pod noge...diplomu pod ruku,a karta je vžepu...

Razlog kod svih posve istog redoslijeda:

1). Nema posla za sposobne, takve nitko ne treba,a niti gura...natječaji su smiješni (u jednoj ustanovi-odjelu 6-ero ih je "rodom iz Šuice")

2). Ekonomska situacija bezizgledna, trećina nečijeg radnog vijeka sigurno će proći u odricanju od svega, ali, što je još gorje, u natezanju s nestručnim rukovodećim kadrom postavljenom po ključevima i rodijačkim kvotama,

3). Politička atmosfera bujanja i namjernog raspirivanja netrpeljivosti, nasilja i mržnje, koju je mučno gledati čak četvrt stoljeća nakon rata, traženje novih domaćih neprijatelja..."izvlačenja na čistinu", kako se to stručno-huškački kaže...Za odstrel, valjda...

Kad se vratim s godišnjeg neću zateći četvero svojih suradnika, i vjerojatno nekoliko poznanika ...dan poslije Božića otišao je moj rođak, a par dana prije Uskrsa na avion smo mu vozili ženu i malenu kćer...slučajnost,koju pamte njihovi najbliži kao dane tuge i poraza.

Ali, kažu da su zadovoljni, tamo daleko...To što su se raspale, u ovom slučaju, dvije skladne i sretne obitelji, razdvojili braću,roditelje s djecom, nikome osim njima nije važno...

Ma, ništa zato...stižu uskoro na njihovo mjesto novi sretnici - 550.000 sjajnih katolika iz Irana,Sirije...nesretni ljudi, i njih progone iz vlastitih domova.

Ako baš puno i ne znaju raditi,znat će pomalo motikom, taj alat im garantiramo.Pustoši i korova imamo dovoljno.
A ima nešto još važnije, što će činiti iz zahvalnosti prema plemenitim hrvatskim domaćinima - napraviti živi zid prateći tijek Save i Dunava...odani i zahvalni, uvijek budni i na braniku svoje nove domovine....

Može l' Hrvat poželjeti išta bolje od toga...

common sense

Tko je glasao
Tko je glasao

živi zid, nego kako

tvoje kmečanje o iseljavanju je deplasirano...to ima neke druge razloge...migracije prema zapadu su oduvijek..bilo ekonomske s voljom bilo u nuždi kad te divljaci s istoka potjeraju...

Npr. od kud toliko Srba među Hrvatima...pa zbog toga što su bježali pred Turcima....

Pošto se pokazalo da su nezahvalni...morali smo ih ..ahh..podići na traktore...

Tebi je valjda njih žao...vjerovatno imaš neke svoje razloge... bmk za tvoje razloge...

U Hrvatskoj je tako kako je...ali je svakako bolje BEZ onih koji nisu željeli nikakvu hrvatsku državu.

Od 1918. se od Hrvata pravilo Jugoslavene a od hrvatskih pravoslavaca Srbe.

Vidjeli smo čak 2 x kakve je to probleme i koliko krvi izazvalo...na obje strane.

Bolje je napraviti zid...bolje živi zid..nego kakvog bih ja ..da me se eto pita...

Moj zid bi podrazumijevao bodljikavu žicu i minska polja..jer Hrvatima s istoka ( osim sunca ) ništa dobro nije dolazilo.

sve dobro...

Tko je glasao

Ja o jadnom današnjem stanju i otužnoj sutrašnjici - on o 1918.g

Pomislit ću da si ti nesretno biće !
Da živiš u svom svijetu,opčinjen paranoičnim strahom od neprijatelja,iako neprestano tvrdiš da si ga potukao do istrebljenja kad je trebalo...
Ponosan si što si starce skupa s kokošima stjerao traktorima.
A još uvijek ih se panično bojiš.Ako ne možeš locirati njih, tu smo mi, unutrašnji dušmani.
Vidiš, nisi ti pobjednik, već demoni koji te progone s traktorskih blatobrana.

Nema to smisla...vjeruj mi, moraš se polako pribrati...nikad više tih "slavnih" vremena,kad si čovjeka mogao ubiti a da se nitko ni ne osvrne na pucanj...

Danas se neke stvari rade "suptilno",kako voliš opisivati...
Da, vidimo i sami....suptilno i u miru, i bez ikakve buke, odlaze mlade obitelji...
Ostaje opet neka starčad, šta ćemo s njima?

Ma, riješeno je i to - stiže nova posada na ovaj nasukani brod... i među njima je dosta starih majki, djedova...
Neka, nismo nehumani da ih vraćamo,zaboga, pa katolici su!

Za motike spremni!

common sense

Tko je glasao

Skvikač peronosporičar

Kad je on iselio, onda je to bilo zbog represije komunističkih vlasti, a sad daje pluseve ustašuljačkim komentarima i misli kako se ljudi eto iseljavaju da malko vide svijeta, pljuc.

Srbi su jedan jedini put živjeli u hrvatskoj državi (NDH), pa su vidjeli kako je to završilo - drugi su put pobjegli na vrijeme, jer bi završilo isto. S obzirom na iskustva, doista ne znam na čemu bi Srbi trebali biti zahvalni Hrvatima.

Zid neće biti potreban, jer nema šanse da bi se Srbi masovno vraćali živjeti u ovakvoj hrvatskoj državi, morat ćeš si izmisliti neki drugi projekt koji bi svakodnevno rajcao tvoju perverznu dušu.

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

pa da zato se ti štraco nećeš nikad vratit

drugi su put pobjegli na vrijeme, jer bi završilo isto.

šteta.

Tko je glasao

Jedino perverzno

je misliti da se može živjeti u nekoj zajedničkoj državi sa Srbijom. Srbi u Hr VIŠE nisu problem jer su svedeni na razumnu mjeru...drugačije nije išlo..ako Hrvati žele državu.

Sada kada su stvarno zanemarivi...uz pomoć jugošljamera i komunističke kopiladi iz redova Hrvata..njihovi etnobiznismeni i profesionalci koji žive od srpstva...pokušavaju praviti probleme.

Naravno da se neće masovno vraćati jer sadašnja klima ih ne čini priveligiranima tj. ravnopravnijima.

Inače, nije pametno pljuvati u zdjelu iz koje jedeš.

Još od hrvatsko- bugarske bitke ..negdje 920 i neke godine spašavamo im guzice i dajemo im utošište...bez obzira u kakvom savezu i s kime mi bili...onda se malo oporave...i odmah od tog teritorija prave Srbiju...gdje se povezuju sa svima ..od mađarona do talijanskih fašista..sve kontra Hrvata.

Zato...daleko im lepa kuća............

Što misliš kud bi danas bježali da ih stvarno napadne neki ISIL u stvaranju zelene transverzale....opet bi bilo; joj, brat je mio koje vere bio.........a ja npr. nekako ne bih volio da mi dođu oni koji biraju Nikolića i Vučića...

Srbija se treba denacificirati ..za svoje dobro.

sve dobro...

Tko je glasao

"Sa Srbima dogovora nema!" -

"Sa Srbima dogovora nema!" - Stjepan Radić, nekoliko dana prije smrti.....

Tko je glasao

Ja jedem iz tanjura, zahračkanu kopanju prepuštam tebi

Jesmo li im davali utočište dok je nama austrougarska davala utočište, ili posebno?

Takvima kao tebi i mađaroni su dobri jer vas veseli što trulije i smrdljivije, to bolje. Prije koju godinu hrvatski su fašisti bratski udomili mađarske fašiste, kojima je jedna od glavnih ambicija ponovo pripojiti hrvatske teritorije.

Počeli ste u zadnje vrijeme mahati ISILom, pazite da si ne iskopate oko.

Zapravo, zašto ja uopće odgovaram na ovu enormnu količinu totalnih gluposti iskompleksiranog ustašuljka kojemu fali malo akcije. Aj, okreni đubre, da ti se ne ukiseli :P

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Pazi na žuč

Biguljačo. MI HRVATI...smo se rješili svih onih koji su mislili da mogu vladati nama...mađarona, talijanskih fašista , kajzerinaca...pa na kraju i srpskih nacista...

Još od djeda rođenog 1900-te sam čuo uzrečicu; što me briga što Mađarska nema more....hehe...znači..ja sam za poštene odnose sa svim sudjedima...pa i Srbima...a ti si za ljubav sa Srbima..tj. Srbijom.

Međutim, ako bih baš morao birati radije bih bio bečki konjušar nego srpski svinjar, kužiš..

Što se tiče okretanja đubra..pa okrenem tebe svako malo ovdje...virtualno..u mozak......

da se ne ukiseliš:P

sve dobro...

Tko je glasao

Pazi ti na dubar

Naime, za kvalitetno đubre potrebna su govna plemenitih biljojeda tipa konji, dok su pak ljudska govna nepoželjna. Posebno pazi da pijan ne padneš u đubar, to bi bojim se tek uzrokovalo nepopravljivu štetu - po đubar.

Što se pak ljubavi sa Srbijom tiče - ti i slični pravi ste promotori bratstva i jedinstva s Vučićem i Nikolićem, kao što su se uostalom ustaše uvijek bratimili sa svakim šljamom, pa i s četnicima.

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Evo, na primjer

Uvijek mi je bilo čudno - kako to da je Arkan bio mjesecima zatočen u Hrvatskoj, pa pušten, da bi tek par mjeseci kasnije masakrirao po Vukovaru - http://www.telegram.hr/politika-kriminal/manolic-tvrdi-da-je-arkan-hrvat...

Zato što su se ustašuljci i četnikadija uvijek dobro razumjeli.

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

nije ti jasno za Arkana

haha..pa naravno da ti nije jasno za Arkana kad si površna..kao uostalom svi bratstvojedinstveni titoisti...kad je Arkan uhvaćen TADA nije bio ono u što se pretvorio kasnije..i Goran Adžić je uhvaćen na Plitvicama ..pa pušten...

Eto...upravo TO ti dokazuje da nismo jednako krivi za rat i da je Tuđman htio izbjeći veće konflikte.

Što se tiče ovog linka, da se kratko osvrnem..i to samo da ti pokažem koliko si glupa @Bigi, inače ne bih.

Znači............

U pristojnim društvima se ne spominje ime Jože Manolića ..bar ne bez psovke ili pljuvanja u stranu, taj dio koji si linkala obiluje upitnicima...a odgovori se prepuštaju dokonoj mašti ..jugoslavenskih usidjelica poput one Mirtovice i sl., a vidim i tebe..koja vjerujem nisi usidjelica.

Imamo

"pripremit će dvije aktovke pune zlata i srebra."

u relaciji s

"Činjenica je da je dvanaest šlepera oružja stiglo i da je predano,"

Ostalo se prepušta konfabulaciji.

Od nekog poput Jože bi čovjek očekivao da navede; o kakvoj vrsti se zlata i srebra radi...da li su poluge ili nakit ili lom zlato..koja je vrijednost u dolarima, markama ili tadašnjim dinarima..a za šleper da kaže..tko su bili vozači,registarske brojeve šlepera i tvorničke brojeve oružja..majku mu staru...ipak je on bio neki kurac..em premijer em šef obavještajaca...

No, da nam Buda orjunaš nije isposlovao embargo za oružje..ne bi se morali snalaziti za oružje i nabavljati ga svim mogućim kanalima.

Nadalje..ako su priskrbili 12 šlepera...eejjj ..šlepera... ( šleper je kamion s prikolicom) i to protuoklopa i kalaša..dečkima kapa do poda...time je odbranjen Osjek koji nije postao OCEK.

Jebeš jednog Arkana..da tom srbijanskom dobrovoljačkom gardom koju je oformila srbijanska Slobina tajna policija..nije zapovjedao Arkan..zapovjedao bi netko drugi..tko mari...

Što se tiče četnikuljaka i ustašije..pa gledaj stara...tih 12 šlepera oružja su bili pod nadzorom JNA ..a oni su slijednici partizanske ...jugokomunističke vojske...znači..nameće se zaključak da su ..prevedeno: jugoslavenski..čak srbijanski partizani prodali 12 šlepera oružja ustašama za nešto ..pretpostavimo albanskog zlata... pošto oni uglavnom drže zlatarne...

Time teorija o zločestim Hrvatima ( ustašama ) i Srbima ( četnicima )..a dobrim Jugoslavenima ( partizanima )...pada u vodu.

sve dobro...

Tko je glasao

Za budaletinu gore i ljigavog niže

Doista samo kreten i neznalica toliko glupa da ni ne shvaća kolika je neznalica može napisati nešto toliko glupo, kao što je

kad je Arkan uhvaćen TADA nije bio ono u što se pretvorio kasnije

s obzirom da je Arkan bio poznat po svojoj kriminalnoj, terorističkoj i egzekutorskoj prošlosti, jedino - izgleda da je upravo takva Arkanova prošlost bila mila i po mjeri tadašnjoj hrvatskoj vlasti, a i ustašuljadiji poput crvotočnog i ljigavog.

"Ražnatović was sentenced to 20 months in jail. He was released from the Remetinec prison in Zagreb on 14 June 1991 under unclear circumstances, without the notice of Josip Boljkovac, then Internal Minister. It is believed that the Croatian and Serbian governments agreed on a 1 million Deutsche Mark settlement for his release"

Crvotočni i ljigavi - glup i gluplji :P

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

"unclear circumstances" @Bigulice

kakve nejasne okolnosti...uhvatili smo ga u kaznenom djelu nedopuštenog posjedovanja i nošenja oružja...suđen..osuđen na godinu i 8 mjeseci..i prepraćen da kaznu odsluži u svojoj matičnoj republici ( državi)....kao znak dobre volje..pretpostavljam...em ga nismo pritjerali Uni..čim je uhvaćen..i po kratkom postupku..em mu je uredno suđeno....jebajga...kad smo pokušali napraviti pravnu državu..

da nije nosio heklera ne bi bio ni osuđen..za pištolj bez dozvole bi platio novčanu kaznu i onda i danas...

Poslije Manolića pozivaš se na Boljkovca..sve ljepše od ljepšeg...Manolić i Boljkovac i krug oko njih su se zalagali da se Srbima Krajišnicima da autonomija u RH...aka.. Republika Srpska u BiH..s tezom..pa eto Srbija ima čak dvije pokrajine...možemo i mi imati jednu...kao da bi to primirilo velikosrpske pretenzije...pa kako ti se da te nebuloze iz doba detuđmanizacije uzimati zaozbiljno kao neki argument...nadalje..on je bio osuđen..što ministar unutrašnjih ( tada Boljkovac) ima sa sudom..i presudama..njegovo je da se uhićuje...i dalje preuzima tužilaštvo . pravosuđe...

Onda još i...što ćemo sad s onom gore Manolićevom tezom...da se preko Arkana za zlato dobilo 12 šlepera oružja od srbijanskih partizana.... ti si je linkala..

Boljkovac misli da je Arkan prodan za milion maraka, kao rasni konj, jel...a Manolić opet ima ovu priču...pitanje je ; kako su se tebe primile obje priče...

Moraš se prije odlučiti kojem ćeš " svjedoku vremena" vjerovati...valjda ti je u lijevo uho ušla Manolićava priča, a u desno Boljkovčeva..a pošto je između očito neka beskorisna masa...koristiš kao argument obje priče iako su različite...

No zato...znaš smišljati uvrede...tu si očito doma.

sve dobro...

Tko je glasao

Visoko podignuta ljestvica

Hehe, znamo, ti kao pravi demokrat i borac za ljudska prava, te iznad svega humanist, uvijek ćeš zagovarati proceduru, zakon i pravnu državu, ma što zagovarati, prilagodit ćeš ti i činjenice pravnoj državi Crvotočini, gdje lišo prolaze raznorazni Arkani, Šešelji i Mladići, jer ta crvotočnost dobro dođu kad trebaju lišo proći Merčepi.

Hrač, na sve vas šugave pse rata!

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Eto vidiš kakva si @ Bigi

ispadneš iz sedla...pružim ti ruku da se vratiš u sedlo i da zajedno odjašemo prema zalasku sunca...no ti lupneš petom o pod..onako ljutito..kao uvrijeđena frajla.

"gdje lišo prolaze raznorazni Arkani, Šešelji i Mladići,"

Koliko znam, jedan je pokojni drugom se duuugo sudilo i eno umire..a trećem se eno sudi.

Zašto me napadaš što zagovaram proceduru.....jer bez procedure nema demokracije...kažu advokati ;-)

U ratu sam bio sitna riba...nešto ranga običnog narednika ..iliti po jna- vodnika....a prije pucnjave malo sam špijunirao četnike i jugokomuniste...pa sam malo bolje obavješten...

Što se tiče Merčepa..misliš li na onog gospodina u invalidskim kolicima kojeg su gurali ispred sebe Josipović, Milanović, Pusićka i ekipa kad su se onomadne napravile dvije kolone u Vukovaru.

Dovukli su ga najprije u dvoršte bolnice od kuda se kretalo..valjda da se sakriju iza njega.

Zašto Merčep još nije osuđen.? Zašto je Glavaš formalno- pravno slobodan- nevin. neosuđen čovjek?..jer ako su mu kršena ustavna prava...onda presuda..kako vidimo..pada u vodu...

Nema tu psa rata...ne možeš nas izjednačavati..presuđeno je ..zna se odakle je krenula agresija i s kojim ciljem. MI HRVATI smo se branili..protiv Srbije i Jugoslavije....a najveći psi rata su tvoji jugoslaveni..jugokomunisti...komunisti kao takvi...oni su započeli rat..partizani i četnici.Zvijezda i kokarda.

Onda smo im se najebali matere toliko da cvile i danas..a i ti zajedno s njima.

sve dobro...

Tko je glasao

Ne treba trošiti riječi na Merčepa

On je svoju kaznu dobio.

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Ti si ga uvela u raspravu

" ta crvotočnost dobro dođu kad trebaju lišo proći Merčepi."

tj.spomenula ga...nisam ja..princezo

sve dobro...

Tko je glasao

Merčepi su bili općeniti

Odnosilo se na razne pse rata koji su zagnojili, gnoje i dalje, pa nam je država i postala crvotočno gnojište.

Konkretizirao si ga ti, čovjeka u kolicima iza kojeg kroče naši uglednici. E, taj Merčep, taj u kolicima, s dva moždana udara i tupim pogledom - na njega ne treba trošiti riječi...

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Da, da... gnoje li ga gnoje

Da, da... gnoje li ga gnoje od svibnja 1945.

Tko je glasao

a, ti si mislila na nas dragovoljce

da nije bilo nas 20-30 000 koji smo sve na početku primili na sebe....danas bi se Hrvatska vidjela cijela s katedrale.....u Dubrovniku bi sve pisalo na ćirilici...i sl.

No da...zato nas i mrziš...bolesno

sve dobro...

Tko je glasao

Upravo tako

Da nije bilo vas seratora koji ste gnojili gdje ste stigli, radili sranja, zatirali svaki pokušaj dijaloga, igrali se rata, dulje bi se pregovaralo, postigao bi se pokoji kompromis, a ono što bismo gledali s katedrale bila bi poštenija i sretnija zemlja iste veličine kao i sad.

Ja vas ne mrzim, nego vas prezirem. Ono, gadite mi se. I nisam u tome usamljena.

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Ti i tvoji ste se igrali

Ti i tvoji ste se igrali rata!
Zato ste i popušili.
Mi se nismo igrali. :):):):)

Tko je glasao

poslo bi te u kurac zbog laganja

ali moram zbog ovih mlađih koji se ne sjećaju reći istinu...pa pregovaralo se...četnici ruše i pale...pregovori traju....onda mi idemo četnike mlatiti....kad počnu pušiti u fajtu sa superiornijima...iako smo bili ispočetka malobrojniji....bili smo bolje motivirani jer smo znali da iza nas nitko ne stoji...i kad kod njih nastane kmečanje...nastupa JNA činiti tampon zonu....i ono što im je JNA tamponrajući ;-) osvojila..od toga je napravljena Krajina koja se pljačkala i etnički čistila..... onda se opet pregovaralo da se vrate u okvire ustavnog poretka...proglašavane amnestije...ali ništa...dok su se osjećali jakima... ismijavali su i izigravali svaki dogovor i pregovor...tako da smo im na kraju...pokazali ...kako se to radi.... znači..no, no lagati @ Bigi..prevelika si za to...

Danas bi ti se tu nadomak Zgb-a protezala Velika Srbija.... svi to znamo...zašto lažeš....

Ni oni nisu željeli Jugoslaviju.

sve dobro...

Tko je glasao

Dereš je do jaja...

Nestvarno???

A ona uporno dolazi po još???

Svaka ti dala. :)))

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

čekaj

ti još nisi baniran? pa ovo zborište je stvarno divlji zapad.

Tko je glasao

ma

slab sa na skojevke...volim im skidati mrak s očiju ( sory @mrače)..;-)

sve dobro...

Tko je glasao

Haaahhhaaaahha!!!!!!

Oooo, đizzz...bolest, ništa drugo...
Sad nije dovoljno tražiti uzroke slomljene paranoidne duše u ratnim strahotama iz 1918., i 1940-ima...
Sad nas vrli analitičar povijesnih zbivanja baca na početak 10.stoljeća nove ere!!!
Hahaaaahaaaa!!!!
Ja ovo ne mogu više.....a joooojjj....jadan čovjek....žao mi je...

common sense

Tko je glasao

mrš štene nedojebano

na floskule ove jugonostalgičarske šmizle se drugačije ni ne može...jer je imuna na argumente...

a ti nisi ni prvi ni zadnji koji se ..kad ostane bez argumenata..upušta u amaterske analize...pri čemu naravno...radiš budalu od sebe...

Oooo, đizzz --moš se mislit ...mali zna engleski...moderno neko žgepče

sve dobro...

Tko je glasao

DeVet og sijecnja 1905

Car u krvi ugusio protest na Crvenom Trgu
Biti ce kako bude, zar nam nije dosta Vukovara, Savske pa i ovo moramo hebat.
Hebi ga

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Ne prestanete li s „pomirbom“, zakrvit ćemo se još i više od Feniks komentara 5
  2. kobna diktatura ŠEFovanja - ažuriranje 2017-08-16 od aluzija komentara 0
  3. naređenje/izvršenje (a za NE poslušnost kažnjavanje) od aluzija komentara 0
  4. Vlada treba služiti građanima od Mucke komentara 0
  5. Porez na nekretnine u RH je agresija mainstream političara-na daljinski iz EU, na hrvatske građane i RH od ppetra komentara 11
  6. Sloboda je tu! A gdje smo mi? od boltek komentara 9
  7. enciklopedija ažuriranja (nacrt) od aluzija komentara 0
  8. Ustaško-revijalna komponenta proslave „Oluje“ izmještena iz Knina u Slunj od Feniks komentara 7
  9. Hrvatska je narodna demokracija, u čemu postoji kontinuitet posljednjih 45 godina od Zoran Oštrić komentara 14
  10. Godina 1941. za nas još nije završila, dok je za svijet godina 2050. već započela od Zoran Oštrić komentara 8
  11. ŠEFovi i paraŠEFovi od aluzija komentara 0
  12. Stanje Hrvatske Politika od AlexD komentara 0
  13. Sad je već sigurno: bliži se kraj ere benzinskih automobila od Zoran Oštrić komentara 26
  14. ŠEF NE MORA... a zašto zločesto nešto uradi od aluzija komentara 0
  15. gramatika ŠEFizma (vladavine ŠEFova) od aluzija komentara 1
  16. Krstičević i MORH, programom proslave"Oluje"napadaju Predsjednicu i hrvatske branitelje od ppetra komentara 2
  17. sutra zar neću biti živ od aluzija komentara 1
  18. VLASNIŠTVO od petarbosni4 komentara 0
  19. Preko ministra obrane Krstičevića, Plenković ruši „Inicijativu triju mora“ i K.G.Kitarović, jer smetaju njemačkim interesima od ppetra komentara 13
  20. Ukrasti Ubiti... hranu od aluzija komentara 0
  21. mene čovjeka spasi od aluzija komentara 1
  22. znanje za konkretni rad od aluzija komentara 0
  23. povjerovati NE moramo od aluzija komentara 0
  24. ŠEFovi zastupnici vijećnici od aluzija komentara 3
  25. život u bogatstvu od aluzija komentara 0

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 0
  • Gostiju: 28

Novi korisnici

  • gived
  • AlexD
  • Voltron
  • IMOTA MORLAK
  • pzbunj