Tagovi

BRANITELJI - nekad i sad!

Razvoja?eni branitelj ubio suprugu, pa djecu na spavanju, pa potom sebe; U Bjelovaru se ubio branitelj; Branitelj se ubio zapalivši se; branitelj se ubio nakon odbijenice za mirovinu; ubio se još jedan hrvatski branitelj, branitelj se raznio bombom; branitelj se ubio motornom pilom.... Samo su neki od mnogobrojnih naslova koji su od završetka Domovinskog rata zatrpali naše medije. Nakon svih tih silnih samoubojstava, ?ovjek ne može a da se ne zapita: Tko su bili branitelji nekada, a tko su sad?!

1991-1995. pripisuje se trajanju Domovinskoga rata. Tada sam bila djete i unaprijed se ispri?avam na laji?kom komentiranju, ali želim re?i kako stvari vidim danas. Vjerujem da su branitelji 1991 g. stali u obranu Hrvatske zbog svojih ideala. Mnogo je mladih ljudi na bojištima ostavilo živote, mnogima se ni danas neznaju grobnice, mnogi se još uvijek smatraju nestalima. Ma ne samlo mladi, ljudi razli?itih dobnih skupina odlaze u rat vjeruju?i u san slobodne države Hrvatske.Nažalost, mnogi se iz tog "sna" nikad nisu probudili.

Smatram da rat nikada nije rješenje, rat nikada nije spontan, ve? dobro isplaniran od strane visokih politi?ara. oni se zarate, smjeste se u fotelje i gledaju kako se narodi ubijaju. Možda nebih imala ništa protiv rata kada u njemu ne bi bili ubijani civili sa obje strane. Oni nedužni ljudi, djeca, ne?ije majke.
Rat, taj suvremeni "Kiklop" koji naprosto ždere svako meso koje mu se na?e pred putom, i ovoga puta ostavio je trag, ne samo na žrtvama, ve? i na naraštajima.

Mnogi branitelji su 91', me?u njima i moj otac, ostavili ženu, djecu, obitelj i otišli sa ponosom braniti zemlju.
I nije tada bilo bitno što su djeca bolesna, gladna, iscrpljena, pa i ranjena, išlo se u taj rat pošto-poto.Moj je otac uvijek majci govorio: "Vidjet ?eš ti jednoga dana kada ovo bude slobodna zemlja, kako ?e biti lijepo!"
Danas gledam tog istog ?ovjeka, ali i mnoge druge branitelje. neke nažalost nemogu ni vidjeti, jer su digli ruku na sebe, pa i na svoju djecu, na svoju obitelj. Neki su pak bez krova nad glavom, a neki žive kao skitnice.
Okrenem glavu na drugu stranu i ugledam sjaj i raskoš. Netko se u 4-5 g trajanja rata uspio i obogatiti. Ogromne ku?e, skupocjeni auti, visoke mirovine, lažni statusi invalida, branitelja. Ljudi koji prvu crtu bojišnice nikada nisu ni vidjeli, a kamoli stradali u ratu, danas nose ?inove, danas okre?u novac, danas su živi.
Tisu?e lažnih branitelja danas uživa plod onoga za što je tisu?e drugih krvarilo, tisu?e lažnih branitelja danas se kupa u blagu tisu?e onih koji se se kupali u vlastitoj krvi... Fer? Ne! Istina? Da, nažalost.

91' godine se govorilo: jednoga dana, kada završi rat, vi ?ete biti heroji! A što su danas? Oni koji su se uspijeli izboriti za mirovine, danas nerjetko žive u katastrofalnim uvjetima, minimalnih prihoda, oboljeli i psihi?ki i fizi?ki. Danas se nitko i ne pita kako ti ljudi žive, kako žive njihove obitelji. Zar itko misli da je lako živjeti sa ljudima koji se no?u trznu iz sna jer ?uju granate, koji u tom trans i sebe i djecu bacaju u zaklon na pod, jer netko nas granatira...Da li je lako živjeti sa ljudima oboljelima od PTSP-a? Ne, ali to znaju samo oni koji sa njima žive. To neznaju gospoda iz ministarstva, politi?ari i dužnosnici, to neznaju prodava?i u du?anu kada neki branitelj po?ne psovati jer ?eka u redu, to neznaju sudionici u prometu kada nalete na nervozu, to znaju samo oni koji ih takve gledaju godinama.
Što je tek sa onima koji su 91' gorili na ratištima, a danas se nemogu izboriti za statuse invalida, za mirovine, jer ipak, treba smjestiti svoje ro?ake pod lažne invalide i njima dati priznanice. Priznanice, sa kojima oni pravi branitelji mogu slobodno obrisati stražnjicu. Papir?! Papir nakon 4 godine rata?!Da, papir.

Danas mi je otac dobio neki papiri? na kojem piše da se mora javiti u neku zgradu u gradu radi AŽURIRANJA BRANITELJA! hm, ažuriranje branitelja? Za koga? Možda da bi oni provjerili tko kliko ima, pa se još više nakrali na njihov ra?un? Da. Najgore je ono što piše ispod tog zahtjeva: UKOLIKO SE NE ODAZOVETE POZIVU, BIT ?ETE NA SILU DOVU?ENI A IMAMO VAS PRAVO I TUŽITI!
Moram li napominjati da je ured u koji trebaju do?i na 3. katu zgrade bez lifta? odakle njima pravo da prisilno ikoga dovode ko zadnje kriminalce? i kako ?e uop?e invalidi do 3.kata?
Eto, do završetka rata ih hvalili, danas ih gaze.

San je bio jedno, realnost je puno okrutnija. Danas istinski heroji tumaraju sami i zapušteni nekim ?udnim ulicama. Danas istinski heroji ispadaju kao zadnji lu?aci, nestaju, kao što su i mnogi nestali, ubijaju se, kao što su mnogi ubijeni, i odnose i živote svoje obitelji, kao što su mnogi životi bili odnešeni...

Postavljam samo jedno pitanje svima njima, pa tako i mom ocu:Branitelji: Da li se isplatilo? i Tko je kriv?

Komentari

Probudio sam se ranije i

Probudio sam se ranije i nađem poruku od prijatelja koji me uputi na raspravu na ovom dnevniku. Kako sam i sam jednom dao nekakav svoj komentar više se na njega nisam vraćao.

Zato sam još jednom sve pročitao, pažljivo koliko sam mogao. I imam jak utisak da je doista diskusija skrenula u jednom nedostojnom smijeru. Ako uzmemo da svatko ima pravo reći što želi, da bi se to trebalo uvažavati, ocijeniti ne ocieniti nije važno, ali da stvari skrenu ovoliko osobno, a sve na razini nekakvih natuknica, nagađanja, insinuacija, to mi se čini neprimjerenim ovakvoj vrsti kooperativnog bloganja.

Eh da, taj dio oko ratnog profiterstva mi je ostao dosta nejasan. Nije profiter netko tko ima nekoliko apartmana i od njih živi, nije profiterstvo niti 5.000 kn mirovine, nekako mi nije profiterstvo čak ni to da li je mirovina ostvarena na lažnim temeljima. Pa mi imamo mnoštvo primjera ratnog profiterstva oko nas na vrlo ozbiljnim razinama i razmjerima.

Pogotovo mi nije važno da li je ili nije netko iz miješanog braka (barem ne u Hrvatskoj kakvu ja želim). Ovdje se očito radi o nečem drugome - ali se skriva, odnosno širi ispod površine - jer samo neki znaju "pravu istinu" koja je "katastrofalna", a nama običnim smrtnicima ona nije dostupna.

Moj "problem" nije u tome da saznam i ja tu "strašnu istinu" (nisam sklon voajerizmu - dapače ježim se toga), nego me dira razina rasprava koje su se ovdje zametnule. Ovo sve je primjer kako nešto nikako ne bi smjelo biti.

Tko je glasao

Eh da, taj dio oko ratnog

Eh da, taj dio oko ratnog profiterstva mi je ostao dosta nejasan. Nije profiter netko tko ima nekoliko apartmana i od njih živi, nije profiterstvo niti 5.000 kn mirovine, nekako mi nije profiterstvo čak ni to da li je mirovina ostvarena na lažnim temeljima. Pa mi imamo mnoštvo primjera ratnog profiterstva oko nas na vrlo ozbiljnim razinama i razmjerima.

Bravo, Frederico, još jedan punat u čipku tvog lika i djela.

Ništa drugo na ovim stranicama ne čitamo kako je sve puno lažnih branitelja, kako umirovljeni branitelji imaju velike penzije, kako to država ne može izdržati, kako je to sve kupovina birača od strane HDZ-a, kako branitelji uživaju ogromne privilegije, kako je tim ljudima trebalo dati da rade a ne da budu na teret mirovinskog fonda, kako se branitelji nisu borili za penzije, kako treba izvršiti reviziju lažnih branitelja, kako treba izvršiti reviziju invalida, kako neki branitelji teško žive a nekim braniteljima je super i sve drugo što ide u redovitu porciju sra*kanja po braniteljima i Domovinskom ratu uz obavezno ono "Ja znam dvojicu koji imaju velike penzije...", i onda kada netko uredno navede čovjeka s imenom i prezimenom koji je 15 godina u braniteljskoj mirovini a danas nema više od 45 godina, nema ozbiljnijih zdravstvenih posljedica i za to vrijeme gradi gomilu apartmana u kojima nudi usluge masaže tijela to se iz nekih čudnih motiva preskače u stilu "Pa što, i drugi su to radili i to puno gore, i drugi imaju više". Poprilično jadno, licemjerno do neba (za one koji vole komunicirati poslovicama: Rugala se sova sjenici)

Rmarino je naveo primjer ugroženog branitelja koji to nikako nije, sad da vidimo ostale kako će raskrinkati nekog sličnog o kojemu "sve znaju".

I ne znam zašto navodiš da tebi nije važno je li netko iz miješanog braka, jer nitko nikome ovdje nije spomenuo niti podrijetlo niti da je iz miješanog braka niti njegovu nacionalnost niti je to ikome ovdje važno, barem po onome što je ovdje napisano.

Što se tiče "obiteljskog" grba (još uvijek ne znam kakve veze to ima s ovom temom, ali budući da neki na pitanju grba inzistiraju, onda evo...), radi se o grbu stare hrvatske ličko-bunjevačke obitelji koja danas više ne postoji, točno se zna kad je grb nastao i tko ga je zaslužio, i kad je ta obitelj kao obitelj nestala, tako da se radi o klasičnoj uzurpaciji nečijeg obiteljskog naslijeđa i to u lošoj Photoshop varijanti, no još je zanimljivije reći da takav postupak uzurpacije nije ništa neobično, ima dosta takvih slučajeva (ja znam za tri takva) i tu se radi o notornoj malograđanštini, kompleksima zbog podrijetla, samozavaravanju i sklonosti mitomaniji i pretvaranju da je netko nešto što nije (prigodna poslovica: Kićenje tuđim perjem)....ako je o tome itko pisao onda je to bio Krleža, jer kao da čitam Glembayeve u varijanti Top liste nadrealista.

I na kraju, slažem se s tobom u potpunosti da je rasprava otišla u krivom smjeru, kao što uvijek ode u krivom smjeru svaka rasprava u koju se uključe ili koju pokrenu određeni korisnici skloni vrijeđanju, laganju, samopromociji i s vrlo niskom kvalitetom upisa.

Tko je glasao

@frederik, u potpunosti se

@frederik,
u potpunosti se slažem da je diskusija krenula u neprimjerenom smjeru.

Ne slažem se s time da svatko ima pravo reći što želi, jer ako netko iznošenjem neistina vrijeđa drugoga - meni to nije prihvatljivo.

Ratno profiterstvo ili bilo kakvo profiterstvo po mom mišljenju je uvijek nemoralno, neovisno da li je ono na ozbiljnim razinama ili nekim drugim razinama. Svaka mirovina ostvarena na lažnim temeljima je nemoralna jer ima mnogo onih koji ni do minimalne mirovine ne mogu doći ni na stvarnim temeljima ili na nju moraju čekati godinama ( pokušaj usporediti mirovinu od 5000 kuna na lažnim temeljima i mirovinu od 2000 kuna @smogija na "stvarnim" temeljima - navodnici zato jer su obje navedene mirovine sramota ove države ).

Isto bi tako smatrala nemoralnim da pišem na ovim stranicama npr. o sindikalnim vođama koji sebi isplaćuju dnevnice kojima si i te kako popravljaju visinu dohotka, o njihovim visokim plaćama - i da se kasnije ispostavi kako sam i sama sindikalni vođa koji prima visoku plaću i isplaćuje si dnevnice šakom i kapom.

Meni nije važno ni da li je netko iz mješanog braka, iz čistog hrvatskog ili čistog srpskog ili neznam kakvog. Opet ću navesti vlastiti primjer. Suprug moje sestre je crnac iz Nigerije. Prihvatila sam ga kao i većina iz moje obitelji jer je to izbor moje sestre. Moj otac nije ga prihvatio. Moglo bi se zaključiti da je moj otac rasista. Istina je ipak drukčija jer moj otac prihvaća sve crnce supružnike ili supruge svojih prijatelja ( iz Amerike, Italije, Švicarske...), ali ne prihvaća supruga crnca svoje kćeri. Dakle i je i nije rasista. Po meni u stvari nije, ali rekla sam činjenično stanje pa neka svatko zaključi što želi.

Ako ja napišem da je iza mene mnogo organiziranih prosvjeda, mnogo humanitarnih akcija onda je to tako jer stojim iza svake riječi koju sam na pollitici napisala. Svakome ko misli da ima bilo kakvo saznanje da to nije tako privatnom ću mu porukom dokazati da nije u pravu.

I za kraj samo: Jedan dinar nikad ne zvoni sam.

Od mene toliko.

Tko je glasao

Ne bih da me se krivo shvati

Ne bih da me se krivo shvati (to malo minusiranja gore ne uzimam za zlo - takva su pravila pillitike ali i života - ta ne moramo se slagati - za mene su različitosti ne samo potrebne nego i nužne)-

No mislim da smo ovdje dogurali do zida s jednim apsurdom - a to je opći pojam i ukupna kategorija branitelja. U tom kupusu nažalost ima svašta, i treba početi od čišćenja, jer se kroz taj pojam i toj kategoriji provlači svega i svačega, pa su time i oni koji branitelje apriori napadaju i oni koji ih apriori brane izjednačeni u istoj besmislenosti. Zato i prejake riječi, izgovorene i s jedne i s druge strane meni zvuče šuplje.

O statusima branitelja (prema zakonu, pravilnicima i naputcima) odlučuju ljudi unutar određenih institucija (stranačkih i državnih a najčešće oboje) koji vrlo često nemaju ni moralno ni stvarno pravo o tim stvarima presuđivati jer ih nije bilo, a njihov službeni zadatak im je bila izgradnja evidencija li ih noisu činili ili su ih činili nepotpuno ili namjerno usmjereno. I tako danas imamo situaciju da kad se generalno netko kritički osvrne protiv te danas vrlo različite i dobrim dijelom nepotkovane populacije automatski se smatra neprijateljem, a isto tako se odmah generalno formiraju branitelji (ponekad uvrijeđeni do dna duše) koji nekritički brane te statuse koji su dobrim dijelom nevjerodostojni. Ali u žaru pripetavanja tko mari za te "male nesavršenosti".

Ja sam o toj pojavi (i problemima s tim u svezi) pisao nekoliko puta (sada neću se vraćati na to - postoji ovdje zapisano), ali u krugu mojih prijatelja i ratnih kolega postoji nekoliko nas koji i danas 15 godina nakon rata dokazujemo da smo i mi branitelji u vremenu kad je trebalo raditi sve što je potrebno (poslije tri puna kruga Upravnog suda je stvar trenutno na Vrhovnom sudu). No neki "mulci" iz lokalnih uprava (koji su prve i presudne instance u određivanju tko jest a tko nije branitelj) sebi pridaju pravo da se igraju i neargumentiano vraćaju poredmete na početak (mada baš njih nigdje nije bilo kad je grmilo, niti su poslije radili svoj posao i sređivali korektne evidencije, a naš dobro poznati rad i pismeno svjedočenje neposrednog zapovjednika Nojka Marinovića ničemu ne služi).

Ja zaista jesam osjetljiv kad se u lokalnim upravama neki "igraju bogova", ali ne i životno zainteresiran da bih u ovakvim raspravama sudjelovao. Nemojte zamjerati, rekao sam svoje, ovim msam malo dodatno objasnio - i više se neću vraćati (naravno na ovom postu - ne i na pollitici).

Tko je glasao

Na ovom dnevniku , na

Na ovom dnevniku , na -Aish-u, ne vrijedi gubiti vrijeme,niti živce,treba pustiti i dozvoliti da -Aishi,krila još više ojačaju, ( ili ?)A onda, što nas nakon takvih odraslih ptića čeka?

Tko je glasao

Sgrn Vs n čk

Sgrn Vs n čk sjdnj ftlj kjj sjdt 18g štnj, t žs kjm žvt prd kjm skrvt č, jr mslt d ćt bt pštđn k n "vrštt"

Pmrt s s čnjncm d ns sv ltrgčr d j nk brg št ntk kp p kntjnr l žv pdrm.

Tko je glasao

A ti si im -Aisha -pravi

A ti si im -Aisha -pravi primjer za kopanje po kantama za smeće.;);)?

Tko je glasao

Gospodo draga,zašto ste svi

Gospodo draga,zašto ste svi u rukavicama,zašto ne kažete direkt i bez uvijanja da je Sanjin otac ratni profiter,a ona, tj.Sanja,zamagljivač i mutivoda,zajedno sa svojim podržavateljima i mentorima,naše i ovako jadne i bjedne stvarnosti.Sanja imaš li moralne odgovornosti odgovoriti, pošteno i iskreno;dali su to apartmani tvoga oca,dali je to vaše vlasništvo,na koji način ste ga stekli,što je tvoj otac imao u posjedu do 1993.g.(ako je na pošten način, neće ti biti broblem pobiti moje trenutne sumnje)
Hajde Sanja,razuvjeri me,pobij moje tvrdnje,budi iskrena i poštena,(kako se i prikazuješ)!

Tko je glasao

A što misliš tko si ti da

A što misliš tko si ti da ja tebi odgovoaram, kad u prvoj rečenici govoriš da mi je otac profiter a ja zamagljivač očiju, a onda kao tražiš odg?

i da ti, vam, odgovorim, ne vrijedi, vi ionako sami sebi krojite istinu po mjeri. Nemojte se samo praviti fini, kad svi znamo kakvi ste.

Bilo bi lijepo da kad vec inzistirate na mom podrjtlu fino napisete svi biografije svoje. ili ne?

I ne, otac mi sigurno nije profiter, da je, ja ne bi radila prosvjede niti humanitarce, niti bi radila po ljeti i sama si plaćala knjige itd. bila bi vjerovatno na Pagu , na Zrču i hladila si stražnjicu.

Ali ako ne možete podnjeti istinu, halucinirajte i dalje.

pozdrav

Tko je glasao

Sanja, nisi mi dala

Sanja, nisi mi dala odgovor,nego opet vrijeđaš.Molim te odgovori mi bar da znam,tko to misli da sam ja "fina",a tko to zna "kakva sam".
Srami se ,nemaš ni malo kulturnog odgoja,niti te je netko poučijo kako se komunicira sa stariji osobama.

Tko je glasao

Hm tko je tu lud? Niste li

Hm tko je tu lud? Niste li vi konstatirali da mi je otac profiter a ja mutikaša, šta onda kao, onako naivno ( glumatate) pa tražite moj odgovor?

hajde kad glumite, odglumite to do kraja.

:)

Tko je glasao

postoje branitelji i

postoje branitelji i "branitelji", a ovih drugih je puno vise nego prvih!
vukovar je branilo nesto oko 1500 branitelja, a danas u vukovaru imamo nesto oko 15000 branitelja i " branitelja" koji svi imaju jako dobre mirovine...
`ko je sad tu lud, a `ko zbunjen???

Kitz

Tko je glasao

@kitz problem je u tome što

@kitz
problem je u tome što "branitelja" ima više od branitelja, pa će te uvijek i nadglasati. kad god se pokuša pokrenuti nešto kako bi se "branitelje" stavilo na mjesto gdje pripadaju, evo ti cijele horde "branitelja" potpomognute vladajućim strukturama, koje će uraditi ama baš sve kako bi zadržali status na koji nemaju pravo, ali kojeg debelo iskorištavaju.
takvi nisu ni ludi, ni zbunjeni, oni vrlo dobro znaju što i zašto rade.

Tko je glasao

Koliko se sjecam, sto se

Koliko se sjecam, sto se tice politicke agitacije, Aisha je za objavu registra branitelja. Ti nisi. Kome onda uopce pase da se ta mutna situacija sredi? Meni se cini da je to prije Aisha.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

@gale, i ja sam se na

@gale,
i ja sam se na dnevniku diane izjasnila protiv objave registra branitelja, jer meni ta objava ništa ne znači , ali jesam za promjenu zakona o braniteljima i jesam za to da se razotkriju lažni branitelji ( neovisno da li ih ima 20, 1.000 ili 100.000 ) i da ih razotkriju oni kojima je to posao. Zato mi nije jasno na temelju čega si zaključio da diani ili meni ili bilo kome ne paše da se situacija sredi, a da nekom drugom to paše?!

Tko je glasao

Mozda vam pase, ali vase

Mozda vam pase, ali vase odluke i stavovi su za razliku od Aishinih u suprotnosti sa onim sto deklarativno zelite.

Diana je pametna zena, zato mi je prilicno cudno da se dogodi takav raskorak izmedju deklarativne zelje i stava po pitanju popisa, tebe pretjerano ne pratim, pa ne znam sto bih mislio o tom detalju.

No, kako bilo da bilo, Aisha je u toj prici jedina cista obraza i konzistentnog stava sto naravno da moram uvaziti.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

Može ,ja nemam čega da se

Može ,ja nemam čega da se bojim ,ali Ajšin tata očito ima !

Tko je glasao

Moj tata je isto za objavu

Moj tata je isto za objavu registra branitelja.

Sutra, kada se vratim sa posla cu napisati post. Vidjet ćeš i ti i ostatak provokatora da ste bili u krivu.
Znaš što je najgore? što sa vama ni ne vrijedi raspravljati, jer ste još na onoj razini "mrzim sve osim hrvata", pa po tome procjenjujem ljude.

Zanimljivo je kako svi tvrdite da znate iz kakve sam obitelji, neznate, tek sutra ćete saznat. I znaš što je najgore, što ni tad nećete htjet sami sebi priznat da ste pogrješili.

I za kraj, oni govori oko grba tj prezimena Kneževič bili su imputirani kao da je prezime sprsko pa ste se počeli ismijavati, i na račun toga ste odma stovorili priču o mom podrjetlu i životu.

znaš što je žalosno u tome, sanja? Hodala sam ja sa petrovićem jednim, drugi petrović mi je najbolji prijatelj od rođenja, a znamo i ti i ja da petrović nije hrvatsko prezime.
što znači, sramiš se svog podrjekla tako što se nad tuđim prezimenima ismijavaš.

I ti bi mi trebala govoriti o mom ponašanju i odgoju? Ne, hvala. ja se ne sramim onoga što jesam.

radim od 8-16. biti će post oko 17-18h, do tada ugodne snove, koliko vam to savjest dopušta.

A sada mi davajte i dalje minuse, jer sam "rođena s greškom" (Čitaj: iz mješanog sam braka)

Tko je glasao

Sanja. Daleko najjadnija mi

Sanja. Daleko najjadnija mi je stvar na netu kada neki anonimci klevecu osobe koje stoje imenom i prezimenom iza svojih upisa.

Budi musko, stani imenom i prezimenom iza svojeg upisa ili se nemoj mjesat tamo gdje ti nije mjesto.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

Sanja Delač Petrović

Sanja Delač Petrović Vukovar Dubrovačka 12.

Tko je glasao

@sanja-1968, za ovaj ti upis

@sanja-1968,
za ovaj ti upis neću dati plus samo iz razloga jer sam ti vjerovala i bez imena i prezimena i adrese neovisno o tome koliko se često slažem ili ne slažem sa tvojim komentarima.
Tebi, heroju-gradu Vukovaru i svim ljudima dobre volje sve najbolje želim.

Tko je glasao

Vidiš -Gale- tako je malo

Vidiš -Gale- tako je malo potrebno za istinu!

Tko je glasao

Usporedio bih nas branitelje

Usporedio bih nas branitelje s vjernicima,kada idete u neku vjersku ustanovu kojoj pripadate vi se ne pitate kakovog su morala ostali ljudi koji vjeruju u Boga,da li su se obogatili,jesu li pošteni i sl.Tako je isto s braniteljima,nije nam bitno kakovi su drugi već nam je bitna samo naša savjest,jer radi svoje savjesti mi smo išli u rat kao dragovoljci,nitko nas nije tjerao,ratovali smo i na svoju ruku,nisu nas zanimale institucije države ni stranke na vlasti ni u oporbi.Bili smo spremni obračunati se i s onima koji su mislili da se borimo za njih jer su učinili grijeh i proglasili sebe Hrvatskom.Ima nas dosta koji nikada nismo ništa od države tražili,koji nikada ništa nismo dobili,koji nikada od drugih ništa niti ne očekujemo-jer mi smo dobili ono što smo htjeli,a to je sloboda.Naravno mi smo je sanjali puno prije rata,ona nema veze sa krizom u bivšoj državi,ta kriza nam je samo pomogla da svoj san ostvarimo-ona je radila za nas!!!
Ljudi koji očekuju neku materijalnu dobit na račun svog braniteljskog statusa nisu čistog srca.

Tko je glasao

nisam do danas htjela po

nisam do danas htjela po ovoj temi, jer sam htjela sačuvati svoje živce, a i sama tema je započela prilično gadnim uvredama, pa je izbor bio ili skloniti se s nje, ili takodjer vrijedjati. ja sam donijela odluku da se sklonim, za što sada mislim da je bila pogrešna, obzirom da ovo nije prva tema sa koje sam se sklonila iz istih razloga. nemam više namjere dopustiti onima koji se na sav glas pozivaju na uljudjenu komunikaciju a vrijedjaju na svakom koraku, ili pak plusevima podržavaju to vrijedjanje, dopuštati da me indirektno tjeraju sa tema. pa tako, kada ja nekoga uvrijedim i za to dobijem (s pravom) minus, bilo bi dobro da se obrati pažnja i na ono što ću citirati u takvom svom odgovoru.

@profesor
tvom uljudjenom i pristojnom upisu ostala sam dužna odgovor.
slažem se da je djeci branitelja ponekad jako teško nositi se sa stvarnošću. puno je toga o čemu im čovjek ne govori, teško je shvatiti raspoloženja i osjećaje. čovjek jedino može truditi se da stanja u koje ponekad (ili često) zapadne utječu što manje na obitelj.
no, ono sa čim se ne slažem je tvoje mišljenje o autorici ovog dnevnika.
tamo gdje ti ne vidiš pokvarenost, ja ju i te kako vidim. ne smeta mene ni mladost ni otvorenost, mene smeta primitivizam, vulgarnost, uvrede koje su dno dna i povrh svega, laž.
profesore, nije provokacija npr slijedeća situacija:
nekoliko je ljudi ovom dnevniku dalo minus, izmedju ostalih i ja. onda se autorica dnevnika nama, koji smo dnevnik negativno ocijenili, obratila slijedećim upisom:
A gospodi koja su dala minus kao i dotična gore, mogu samo reć: Vi će te imati na duši one koji su branili zemlju dok su vaše stražnjice lelujale po inozemstvu! Sram vas bilo!
naravno, autorica dnevnika nije mogla znati da su ljudi koji su joj dali minus većinom baš branitelji, ali me zanima kako bi ti okarakterizirao taj upis. i kako bi se osjećao, kao branitelj, da si dnevniku dao minus pa onda pročitao ovo na svoj račun? provokacija? jako daleko od toga. pokvarenost, lažljivost, bezobrazluk, to već da.
a problem je u tome što se takve stvari ponavljaju cijelo vrijeme.
eto, nadam se da sam objasnila svoje stavove.
takodjer s poštovanjem
diana majhen

Tko je glasao

dijana, hvala na obzirnosti

dijana, hvala na obzirnosti i komplimentima, no mislim da sam već kazao da istup aishe gledam kao na istup mladosti, impulsivnosti (ima i malo bezobrazluka, no ostalo što si navela, ne prihvaćam). također rekoh, pod uvjetom da je iskrena ili me je napravila papkom.
već sam spominjao, imam tri sina tih godina, pa znam da često reagiraju kao slonovi u stakleniku (doduše ne u ovakvom okružju nego izravno u oči), a mogu ti reći da sam vrlo strog roditelj. na osnovu toga donosim ovakve zaključke.
još, što se tiče "cipelarenja" od strane rmarina i još ih par, moram priznati da ne razumijem tako oštar gard niti insinuacije koje nam podastiru. ako nešto trebamo znati o aishi, a ne znamo (bar ja), dajte nas prosvijetlite. osobno insinuacije smatram najgorom vrstom diskreditacije nekoga, gorom čak i od laži (možda je a možda i nije, tako sam čuo i sl.). dajte neke činjenice pa da se i ja pokrijem ušima po glavi ako sam ispao budala!
profesor

Tko je glasao

dijana, hvala na obzirnosti

dijana, hvala na obzirnosti i komplimentima, no mislim da sam već kazao da istup aishe gledam kao na istup mladosti, impulsivnosti (ima i malo bezobrazluka, no ostalo što si navela, ne prihvaćam).

Mladost nije iskaznica za neograničenu slobodu radit šta nekom paše.

Osoba koja je navršila 18 godina je punoljetna i odgovorna za svoje postupke i kad je bezobrazna spram nekog i uzima si to za pravo, mora biti i spremna da se neko i njoj tak obrati.

Od njezinog prvog nastupa je več počela provocirat i vrjeđat sve oko sebe a i Mrak je bil žrtva.

Tko je glasao

da, da... Ili si ti škiviki

da, da... Ili si ti škiviki prvi mene provociro?

Već ste polako dosadni sa time, jer se dobro zna koja je "ekipa" ovdje ustoljena.

Tko je glasao

da, da... Ili si ti škiviki

da, da... Ili si ti škiviki prvi mene provociro?

U tri komentara u roku par sati si dva put rekla da si maturilara i jemput da nisi. Pital sam samo kaj je istina, si zaboravila?

Tko je glasao

Opet lažeš. Nađi mi te

Opet lažeš. Nađi mi te komentare, pa ćemo pričati.

Tko je glasao

Čuj mala, nebi ti škodilo

Čuj mala, nebi ti škodilo malo kulture u obračanju drugim ljudima a isto tak i koji put pitat one koje si več pitala jel Skviki laže ili govori istinu. Več sam ti u jednom komentaru citiral. No možda bu i meni tak išlo u tvojim godinama da sve zaboravim.

Tko je glasao

Nisi nigdje citiro, jer sam

Nisi nigdje citiro, jer sam te već pitala da mi citiraš, pa si se isto izmotavo.

Tko je glasao

dajte neke činjenice pa da

dajte neke činjenice pa da se i ja pokrijem ušima po glavi ako sam ispao budala!

@profesore, niti ces se imati zasto pokriti usima po glavi, niti ces ispasti budala, iako mi izgleda da je rmarino iznio neke pojedinosti s kojima ce bit lakse slagati kockice u mozaik glede Aishe. Interesantno je da je ona nakon toga ustuknula, uskrativsi mu odgovor.
I kad smo vec kod nje, ne radi se, moj profesore, o njenom mladalackom nestasluku, vec o bezobrazluku. Dok ona drugima namece svoje poglede i pri tomu ih vrijedja, smatra se odraslom. Medjutim, cim drugi uzvrate istom mjerom prema njoj, tada se poziva na svojih osamnaest godina. Moje misljenje je da bi je trebalo posve ignorirati pa neka je bodre i aplauze joj daju oni kojima je prethodnica u prljavoj i provokatorskoj raboti.
Uz lijep pozdrav

Tko je glasao

@profesor u redu je, svatko

@profesor
u redu je, svatko od nas slobodan je donijeti svoje mišljenje o nekim stvarima, jednako kao i o ljudima. ti imaš jedno mišljenje, ja imam suprotno i ne vjerujem da to mišljenje možemo promijeniti, koliko god o njemu diskutirali.
ja imam kćer aishinih godina i kada bi njena komunikacija ovako izgledala, ozbiljno bih se zabrinula za način na koji sam ju odgajala. a ja doista nisam strog roditelj, dapače, upravo suprotno. oduvijek se trudim odgajati kćer na način da bude što više samostalna i što više razmišlja svojom glavom, te da si ograničenja postavlja sama, a ne da ja to radim umjesto nje.
po pitanju ostalog, vidim da ti je marino već odgovorio.
takodjer, obzirom da se radi o aishinom privatnom životu, mislim da je najbolje pustiti nju da na sve to odgovori ukoliko to želi.

Tko je glasao

takodjer, obzirom da se radi

takodjer, obzirom da se radi o aishinom privatnom životu, mislim da je najbolje pustiti nju da na sve to odgovori ukoliko to želi.

Zaista je tako, ali želim ovdje naznačiti kako je to dijete (slobodan sam to reći, jer također imam troje djece njezina uzrasta plus ostatak;)) vrlo često drugim kolegama blogerima, pa i meni osobno na vrlo neodgojen i bezobrazan način zadirala u privatni život pokušavajući nam nametnuti svoju istinu i istinu njena oca.

O njenoj selektovnosti i predrasudama se ne čudim kad znam tko piše.

Ovdje završavam, jer smo odista otišli daleko off topic.

Roger and out!

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

@profesor, ako Vam iz moje

@profesor,

ako Vam iz moje prepiske sa @aishom nije jasno kako Vas je i tko Vas je napravio "...papkom..." (kako sami rekoste), tada zaista nemam više što dodati. To da li Vama što znači tko piše, a ne što piše- prepuštam Vama i Vašoj savjhesti na volju.

Već sam napisao - tko čita, razumije.

Također, nikad ne insinuiram nego govorim činjenicama, a vrijeme kada ću ih podastrijeti biram.

Mislim da u prepisci nedostaje njen odgovor (ustvari imamo njeno odbijanje), te ako Vas zanima više sačekajte, kao i ja, da ga dobijemo. Inače je vrlo brza na odgovorima, ali je očito ovaj vikend na zasluženom odmoru, tako da su njene humanitarne djelatnosti zamrle, a najviše zbog toga pati braniteljska populacija i sirotinja u Hrvata;) Nestade nam spasitelj.

@aisha,

kao što vidiš kolege blogeri traže tvoj odgovor. Konsultacije ti traju malo predugo nego li je to uobičajeno.

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

Rmarino, evo da ti odg kad

Rmarino, evo da ti odg kad si toliko zajedljiv.

Aisha nije odg na tvoje provokacije jer je dobila od nekolicine blogera savjet da uopće ne odgovara na tvoje, takve postove.

Zadiranje u nečiju privatnost, u svrhu provokacije, i traženja od mene da priznam, nije u skladu sa učestvovanjem na nekom sajtu.

Dakle, ja ne da ti ne moram odg, nego ti ne bi takve stvari ( bile one točne, ili ne,) ni iznositi.

i ja i ti, a i podosta ljudi vodje znamo da to radiš iz zajedljivosti i pakosti, pa se pitam gdje je tebi život?

Slobodno sad možete minusirati, ali da sam ja uzela neke linkove sa neta i rekla to je rmarinova žena, djeca, obitelj, bez da znam provjerenu informaciju, i pri tome da sam stvarala svoje zaključka i pritom rekla da ti je žena primjerice prije tebe imala brak, da ti se djeca drogiraju a da si ti bogataš koji se okrao na račun rata, ja bi odavno letila odavdje.

dakle, ako nekoga nešto zanima o meni može slobodno popit kavu samnom i pitat me, ali na ovakve provokacije, nemam namjernu, niti se spuštat niti odg.

Uživaj.

iBTW, ja u tvoju privatnost nisam išla, i pogotovo ne toliko daleko da insinuiram i donosim zaključke, pritom vrjeđam itd..ali budući da mi je dosta ljudi reko da ti je to rutina, onda me još manje zanima.

I ne,aisha nije bezobrazna, samo realna, a to podosta ljudi zaboli. Ko misli da sam bezobrazna neka pročita Tenorov zadnji dnevnik.

Tko je glasao

@aisha svi smo mi ovdje samo

@aisha
svi smo mi ovdje samo nickovi, i naš se privatni život izvan ove stranice nikoga ne tiče.
to ide dotle dok se neki nick ne počne pozivati na ono što jeste u rl, kako bi svojim upisima dao što veću težinu. time se širom otvaraju vrata mogućnosti pobijanja onoga što je netko za sebe napisao da jeste u rl.
a ti bezobrazna svakako jesi, kao što je istina da vrjedjaš na svakom koraku. nije problem povaditi hrpu tvojih upisa u kojima vrjedjaš ljude koji te prvi nisu ničim uvrijedili. ja mogu shvatiti da na uvrede odgovoriš uvredom, ali ne mogu shvatiti da ti je vrjedjanje uobičajeni način komunikacije.
dakle, nije problem u tome što ti misliš da si realna, niti je problem u tome da ne bi trebala iznositi svoje stavove. imaš pravo na svoje mišljenje, kao što ja npr imam pravo da se sa njim složim i dam ti plus, ili se ne složim i dam ti minus. i obrnuto, naravno.
ono što bih ti ja savjetovala, to je da prestaneš sa uvredama. naravno, ti možeš prihvatiti savjet ili ne, a ja takodjer dalje mogu postupati shodno tome.
i još nešto.
aisha, igrom slučaja, o tebi znam apsolutno sve takoreći od dana kada si se rodila. to što ovdje nisam to zalijepila samo je izraz mog shvaćanja da bi to trebao ostati tvoj privatni život.
pa shodno tome, lijepo te molim da u buduće ni ti ne zadireš u moj privatni život, niti u bilo čiji, što si do sada i te kako radila. kao primjer mogu navesti tvoje komentare o mom sinu (malo si fulala, kćer je), kao i o mom egzistencijalnom stanju, a isto tako i tvoju optužbu da je "moja guzica lelujala po inozemstvu dok su se drugi borili" o čemu ti pojma nemaš, ali te to nije spriječilo da vrjedjaš. da ne govorim o tvom upisu da će braniteljska samoubojstva ići na dušu onih koji su ti dali minus, a radi se uglavnom baš o braniteljima.
da skratim, onda kada se ti naučiš biti pristojna u svojim upisima, možeš očekivati da ćeš pristojne odgovore i dobijati. naravno da uvijek ima izuzetaka koji će vrjedjati ničim izazvani, ali radi tih izuzetaka ne ide se džonom i na one koji ne vrjedjaju. kada ideš džonom, džon ti se i vrati.
eto, moje mišljenje. a ti dalje radi kako misliš da treba.

Tko je glasao

Hajde kad ste toliko realni,

Hajde kad ste toliko realni, jesam li ja u svakom dnevnik napadana ili ne? I to u startu, bez mog započinjanja.

Reći ćete da ne, ali znamo da nije tako.

A to da me znate, bojim se ja da vi znate samo ono što vi sebi predočite kao istinu.jel tako?

i još nešto, jesam li ja prema svima ovdje bezobrazna? Mislim da ne. zaključak?
Pa čak nisam bezobrazna prema nekima s kojima se ne slažem.

Tko je glasao

@aisha, Welcome back i hvala

@aisha,

Welcome back i hvala na odgovoru, plemenita Sanja!

Nisam primjetio da si se baš prije držala savjeta svojih kolega blogera. Kakogod, znači klika postoji ;) Opet krivo predstavljanje i laganje....pa dokad po Bogu, dijete.

Minusiranja me ne zanimaju, nego kao što prije rekoh volim znati tko stoji iza napisanih riječi. Kako si si kontinuirano dala u zadaću "braniti" populaciji kojoj pripadam na način da ih vrlo smišljeno prozivaš i stavljaš u negativan kontekst, a istovremeno si gluha na naše stavove- zainteresirala si me.

Najljepša zahvaljujem na pozivu za kavu, ali biram društvo. NHF

što se tiče zajhedljivosti i pakosti u pisanju komentara- to prepuštam kolegama da procijene, kako mene tako i tebe, te također o tome se ne savjetujem s drugima niti trebam mentora. Prestar sam za ta sr..a:)

Zaključno, tvoje riječi tebe kao takove za mene osobno i kao branitelja su jednake jutarnjem graktanju galebova - čuješ i zaboraviš. A da si na ponos svojem ocu- jesi.

Pozdrav,

Crni

@mrak, sve je off topic, pa još jednom sorry!

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

rmarino, hajde, kada si ti

rmarino, hajde, kada si ti tako čist, i naprosto misliš o sebi najbolje, da vidimo gdje živiš, sa kime itd..
Vjerujem da je to zabranjeno znati, jelda?Bilo bi zanimljivo vidjeti.

Prozivaj ti i dalje, nisi mi zanimljiv, a i nisi u pravu.

I da, poslušala sam ljude koje tu cjenim, ili makar imam dozu respekta. Ako mislis da ćeš me otjerati kao i Tenora i mnoge, varaš se.

Ne padam ja na smutljivce.

Pozdrav :)

Tko je glasao

Bio sam vrlo blizak

Bio sam vrlo blizak hrvatskom političkom vrhu 1990/1991. I mogu posvjedočiti da nisu željeli rat i da su sve što je bilo u njihovoj moću učinili da se rat izbjegne. Inače, i sam sam višegodišnji branitelj od srpnja 1991.

Tko je glasao

Smatram da rat nikada nije

Smatram da rat nikada nije rješenje, rat nikada nije spontan, već dobro isplaniran od strane visokih političara. oni se zarate, smjeste se u fotelje i gledaju kako se narodi ubijaju.

nije istina aisha,
rat obično počinje odlukom jedne strane, napadača, agresora
ako se napadnuti ne brani, nema rata
rat nastaje ako se napadnuti brani,
istina koji put napadač pogrešno procjeni, i agresija ne uspije,
nego se nakon više ili manje žrtava rat zaustavi kad napadaču postane preskup, pretežak

iz tvojeg stava se vidi da pripadaš onima koji ponavljaju neistinu da je rat srbije i hrvatske bio dogovoren
to nije istina
istina je da je hrvatska napadnuta
molio bih nekog od ove skupinice koja uporno ponavlja tvrdnje o dogovorenom ratu
da se zaleti trenutak do pahora i dogovori skidanje blokade

kad bi ti ajša
shvatila/prihvatila
da je rat u hrvatskoj bio posljedica agresije
da je agresija planirana i rukovođena od vodstva srpske političke elite i vrha jna
da su odluku o napadu, agresiji donijeli ljudi u vrhu srpske političke elite, i u vrhu jna,
da su te pogrešne odluke donijeli na temelju pogrešnih stavova
koji su posljedica višegodišnje nacionalističke i totalitarističke indoktrinacije,
dijelom na žalost i uz potporu utjecajnih stranih država
znala bi na kome je krivica za svu ovu ogromnu nesreću
znala bi tko je kriv

istina je da je moglo biti puno puno bolje
imagine
da je u srbiji došla na vlast neka pametnija ili poštenija grupa ljudi
da je prihvatila koncept reforme sfrj u konfederaciju
živjeli bi svi u jednoj državi, (vrlo, vrlo vjerovatno)
bili bi u eu
mnogi kojih nema bili bi među nama
mnogi zločini ne bi bili počinjeni
mnogi ljudi ne bi uopće uradili zločine
zašto je to bilo nemoguće?

luka

Tko je glasao

Dakako Luka, svaki rat ima

Dakako Luka, svaki rat ima svoje razloge (racionalne i iracionalne). Racionalni su ugrožavanje ili postizanje materijalnih interesa, a za iracionalne se ionako pobrinu službe (koje su se nekada zvale MPV, danas IPD, a slične posvuda postoje).

Ono što nisam znao, a ovaj put sam imao priliku na djelu naučiti, jest da je rat lako započeti, ali ga je vrlo teško završiti zato što se u tijeku ratovanja (na raznim stranama) stvaraju raznorazni multiplicirani interesi "gospodara rata" (War-lords), koje opet MPV-i ili IPD-i mistificiraju).

Zato dijeliti sam početak rata od kasnijeg razvoja događaja u ratu nije baš uputno, ali se često čini da bi se opravdalo mnoštvo žrtava koje je podnosilo "topovsko meso", ali ida bi se zamaglili interesi koje su pojedini ratni "spretnici" osvojili. Niti jedan slučaj ratnih profitera u ovoj državi nije riješen, a mnoštvo donedavno gologuzih se preselilo u najbogatiju elitu koja kroji kapu svima i svačemu.

Opet bih ponovio da generaliziranje nije dobro. Ne bih želio previše širiti temu ali pogledajmo samo tu floskulu "naši generali kojima se sudi u Hagu". Trenutačno s naše strane tamo sjedi Jedan General koji je bio u prvim linijama a koje su se stalno pomjerale naprijed (i prava je šteta da su ga zaustavili na prilazima Banjaluke jer bi mnoge stvari na Balkanu danas drugačije izgledale). Tamo sjedi i Drugi General, koji je imao zadatak (vojni i ljudski) održavati red u pozadini (a predstavlja najtipičniji primjer ratnog bogatuna koji se od gologuzog odvjetnika pretvorio u naftnog magnata). Tamo sjedi i Treći General, koji se kretao između ona dva prva i imao, barem trebao imati pravi uvid u sranja koja se tamo događaju. A mi i dalje generalizirano pričamo o "našim generalima kojima se sudi u Hagu".

Dobro se sjećam - prve bombe u BiH ratu je NATO bacio na hrvatsku stranu (lukavo su to tumačili greškom) i to po koloni srpskih cisterni koje su noćile u čapljinskoj kasarni "Božan Šimović", bez registracija krcale gorivo na Rogotinskoj pumpi, i onda pod hrvatskom zaštitom išli preko Stoca na srpsku stranu. S tim istim gorivom su poslije srpski tenkovi tukli po Dubrovniku (takvih primjera je bilo dosta).

Zato Luka, generalizacije nisu dobre, niti je dobro umjetno vađenje kad je, tko i gdje započeo - jer je danas ustvari najvažnije gdje je tko i kako završio.

I zato opet Aisha ima pravo, od nje ne treba tražiti znanje kojeg nije mogla ni imati (i danas je dijete a kamoli onda)- ali ona vrlo dobro detektira vlastite obiteljske i društvene posljedice koje je rat iza sebe ostavio. A mi bi i dalje trebali stiskati oči na "herojski mentalitet" uzimanja tuđeg (koji je svakom ratu svojstven još od barbarskih vremena), koji vlada i danas, u poslijeratnoj Hrvatskoj.

Evo, sada opet imamo situaciju da se u Saboru nogama i rukama branio elitistički lopovluk i nesposobnost zaštite nacionalnih interesa (a koji je nagrdio državnu stabilnost i skratio joj budućnost), ali sad kad se treba izvlačiti iz govana u koje su nas oni uvukli, opet se po kratkom postupku uzima od masa (topovskog mesa) koji tome nisu nimalo pridonijele (recimo od umirovljenika, učitelja, nastavnika, đaka, studenata), a da se pritom niti jedan "marifetluk" nije riješio (i za taj necivilizirani postupak glasuju i Hbrang i Rončević ali i mnogi slični njima).

Sadašnja Vlada i Sabor su sramota hrvatske države (i svi oni koje su oni promovirali u najviše državne institucije) - doživljavam ih kao osobnu uvredu.

Tko je glasao

Pridružujem vam se u

Pridružujem vam se u doživljaju sadašnje vlasti!

Tko je glasao

@frederik, teško je tu bilo

@frederik, teško je tu bilo što komentirati, moglo bi se još samo štošta dodati i mislim da će svaka poštena i odgovorna osoba posebno podržati ono što si napisao na kraju komentara:"Sadašnja Vlada i Sabor su sramota hrvatske države (i svi oni koje su oni promovirali u najviše državne institucije) - doživljavam ih kao osobnu uvredu."

Točno tako, sadašnja Vlada i Sabor su dno, dna ljudske pokvarenosti, nepoštenja, gramzivosti, bunjište šljama, za budućnost i zdravlje vlastitog naroda sadašnja su Vlada i Sabor odlagalište opasnog otpada.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

@frederik i

@frederik i @kukljica,

konstatacija oko stanja u Vladi i Saboru samo potvrđuje ono što je općepoznato: politički establishment u Hrvata je bolestan toliko da je virus Boga u njima zloćudno mutirao te trenutno ne postoji efikasno cjepivo protiv njega. Njihova promjena tj promjena načina njihova djelovanja nije moguće brzo ili evolutivno promijeniti. Taština, samodostatnost, korumpiranost, nesposobnost i nepotizam su uzeli danak. Samo radikalni potez može popraviti zdravstveno stanje naroda koji oni vode. Ali dotle ćemo malo pričekati, jer su Hrvati lijeni i inertni, a točka vrijenja ima je negdje oko 150 stupnjeva Celzijevih.

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

Rmarino, po vašem običaju,

Rmarino, po vašem običaju, se opet varate. Nema ni bolesnih stanja ni ljudskih slabosti koje ne bi bile stvar osobnog izbora. Pogledajte malo teoriju izbora William Glasser-a, pa joj dodajte spoznaju psihologa da su ratove uvijek izazivali pojedinci koji nisu bili u stanju rješavati svoje duboke unutarnje sukobe i komplekse do li njihovom projekcijom u vanjski svijet, i imati ćete vrlo vrijedan uvid u ono što nam se događa. Za rat uvijek trebaju dvojica: jedan koji će započeti i drugi koji će ga svesrdno prihvatiti.

Previše pojednostavljujete stvari, optužujući elitu. Pri tome ste vrlo nelogični i kontradiktorni: ako je elita u problemu( a jest) zašto bi trebalo popravljati zdravstveno stanje naroda?

Tko je glasao

@poveznik, bez uvrede, ali o

@poveznik,

bez uvrede, ali o ratovima zasigurno imama više iskustva od tebe, barem izravnog (DR 60 mjeseci, Afrika HOF 15 mjeseci, OEF 16 mjeseci). I nisam bio vojnik vulgaris.

Također, obrazovanje mi dopušta da o indikatorima i uzrocima kriza te načinu promišljanja nacionalne sigurnosti, a kroz to i oružanih sukoba mogu meritorno govoriti. Stoga, dragi moj kolega tvoj unaprijed presuđen stav kako se ja po "....običaju varam..." nažalost po tebe- ne drži mjesto.

Inače, na privid najsloženije stvari su jako jednostavne;)

Nadalje, osim što si se okomio na mene imaš li što dodati kao protuargument ili samo pišeš sa namjerom da mi napakostiš.

Da sam na mjestu @mraka dao bih ti minus;)

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

Samoubojstva muške

Samoubojstva muške populacije u svjetu je svukud velik.

Selbstmorde - BRD+DDR bzw. Deutschland

Jahr männlich weiblich gesamt
1955 6.191 3.486 9.677
1960 6.640 3.577 10.217
1965 7.499 4.280 11.779
1970 8.230 4.816 13.046
1975 11.731 7.267 18.998
1980 8.332 4.536 12.868
1985 8.576 4.040 12.616
1990 6.853 3.142 9.995
1991 13.458 4.354 14.010
1992 9.326 4.132 13.458
1993 12.690 3.730 12.690
1994 9.130 3.588 12.718
1995 9.222 3.666 12.888
1996 8,728 3.497 12.225
1997 8.835 3.412 12.256
1998 8.579 3.069 11.648
1999 8.080 3.077 11.157
2000 5.850 5.215 11.065
2001 8.188 2.968 11.156
2002 8.106 3.057 11.163

Iz godine u godinu varira i uvjek je duplo veči nego kod žena. Kak se iz gornje tabele vidi je u Njemačkoj znalo biti i triput više.

Kad pogledamo statistiku u Hrvatskoj se ni malo ne razlikuje od Njemačke.

http://www.suicidi.info/statistika-hzjz.asp

Tko je glasao

Greška je što u Rh nitko

Greška je što u Rh nitko ne vodi statistiku o suicidima među braniteljima. Čitala sam jedan stari članak o tome.

Namjerno, ili?

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. reKapitulacija državnih političkih činjenica od aluzija komentara 0
  2. BUDUĆE DRUŠTVO I GLOBALNA DRŽAVA od petarbosni4 komentara 0
  3. državni politički rashod od aluzija komentara 0
  4. pobačaj i lopovi tuđe pameti od aluzija komentara 0
  5. čovjek kako živi svoj opstanak od aluzija komentara 0
  6. znanje pojedinca od aluzija komentara 0
  7. Dan neovisnosti od smogismogi komentara 1
  8. Pred izbore u Austriji: “mali Kenedy” postaje kancelar? od Zoran Oštrić komentara 0
  9. NEW SOCIETY AND GLOBAL STATE od petarbosni4 komentara 0
  10. ministri sumnjive vrijednosti od aluzija komentara 0
  11. Istru i Rijeku je oslobodila i matici zemlji priključila KC od Feniks komentara 69
  12. Pred referendum o otcjepljenju Katalonije od Zoran Oštrić komentara 28
  13. Fašistička obilježja od Skviki komentara 0
  14. živjeti od otpada i smeća od aluzija komentara 0
  15. Pred parlamentarne izbore u Njemačkoj (1): ankete i socijalna psihologija od Zoran Oštrić komentara 0
  16. Javno trganje originalnog znaka,mrtvom HOS-ovom ratniku,nije odavanje počasti nego izdajnička zlouporaba i zločiniziranje Hrvata od ppetra komentara 0
  17. demoKracija ministara od aluzija komentara 0
  18. I bez SAD, svijet nastavlja akcije zaštite klime od Zoran Oštrić komentara 0
  19. Predsjednik vlade RH, A. Plenković, odrađuje protiv SAD-a i predsjednika D.Trumpa, protiv KGK i protiv RH od ppetra komentara 2
  20. historijska top lista uspješnih opsjena/ra od indian komentara 98
  21. čovjek proizvodi uzrok i posljedice od aluzija komentara 0
  22. čovjek ima alat... alat ima čovjeka od aluzija komentara 0
  23. Trg maršala Tita od aluzija komentara 1
  24. UMJETNI VLASNIK od petarbosni4 komentara 6
  25. Stanje Firmi U Bosni I Hercegovini od AlexD komentara 0

Tko je online

  • Skviki

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 1
  • Gostiju: 15

Novi korisnici

  • mikepear
  • psyPEbl
  • mmarijan
  • Crvena
  • gived