Tagovi

Beware... Hlo is back!

U narodu je poznata poslovica da se kriminalac uvijek vraća na mjesto zločina. Tako se i Hloverka Novak-Srzić, u narodu znana kao Hlo, vratila se na HRT i to u velikom stilu. Unatoč protivljenju većine novinara na HRT-u i unatoč sudskom sporu koji protiv nje vodi isti taj HRT jer im je ostala dužna 30.000 eura nakon što je prebjegla na Nova TV, sada se vratila na više ni manje nego mjesto glave urednice informativnog programa.

No nije to jedina nelogičnost. Prilikom odlaska s HRT-a Hloverka je izjavila da odlazi jer HRT-om vlada komunistički duh. Zanimljivo kako je to zasmetalo baš njoj, nekad zagriženoj članici SKJ (vjerojatno je to dovoljna kvalifikacija da bi se prepoznao komunistički duh) koja je prilikom učlanjenja 1975. napisala „Tokom školovanja odgojeni smo u duhu marksističkog pogleda na svijet. Povijest naših naroda, dani krvavi za ove sadašnje mirne i spokojne dane još više su ulili vjeru da jedini put, put u budućnost je socijalizam i samoupravljanje. Sigurno da sva sadašnja dostignuća u tako kratkom vremenu ne bi bila ostvarena bez jedne tako čvrste organizacije kao što je SKJ. Moja želja da postanem njenim članom je ostvarena."

Nakon izbora 1990. Hlo naglo mijenja ploču i konvertira se gorljivu domoljupku i skoro da nema državotvornijeg novinara od nje. Neko vrijeme bila je čak i omiljena Tuđmanova novinarka (ipak su njih oboje bili na istoj strani… SKJ) koja je bila jedna od rijetkih koji su uspjeli dobiti ekskluzivni intervju s …NJIM. No nije to sve. Tih devedesetih godina Hlo je svojevremeno uspješno spriječila i objavljivanje stenograma vukovarskog zapovjednika Dedakovića i dr. Franje Tuđmana (to je onaj stenogram kada Dedaković moli za pomoć, a Tuđman laže da je pomoć poslana ali nikad nije stigla… nestala).

Nakon gašenja Danasa, u proljeće 1992. uz podršku HDZ-a pokreće i kao glavna urednica potpisuje obnovljeni "državotvorni" Danas. List je financijski propao, nakon čega Hlo odlazi na OTV, gdje uređuje i vodi "Opasne veze", u kojima sučeljuje jednog HDZ-ovca i sebe protiv jednog oporbenjaka.

U znak zahvalnosti u lipnju 1995. godine od HDZ-a dobiva mjesto glavnog urednika HTV-a i kredit od 100.000 DEM za preuređenje potkrovlja u muževljevoj obiteljskoj kući. U prvoj godini urednikovanja HTV-om proslavila se i ukidanjem do tada kultne emisije kao što je „Slikom na sliku“, a nedugo zatim na udar je došla i „Latinica“. Bile su to tada rijeke emisije na HTV-u u kojima se mogla čuti neugodna istina.

Ponovnim dolaskom Hlo na uredničko mjesto HRT-a, pretplatnici ne mogu očekivati ništa dobro u promjenama informativnog programa koje je najavila Hlo, ali ovo ipak nisu devedesete i HRT više nije jedini izvor informiranja. Dnevnik Nova TV svakim danom postaje sve ozbiljnija konkurencija HRT-ovom tako da je dolazak Hlo na uredničko mjesto u principu vjetar u leđa Dnevniku Nova TV koji je dobio neočekivanu priliku da skine s trona do sada već i onako poljuljanu poziciju referentnog izvora informiranja kojeg je svojom uredničkom hrabrošću i umješnošću do sad ponajviše držao Zoran Šprajc.

Napisan tekst dijelom se koristi informacijama iz teksta objavljenom na business.hr

cnn.blog.hr

Komentari

Povratak Hlo (ili kako je

Povratak Hlo (ili kako je jedan moj poznanik zove Flobertka, kao hibrid između naziva Flobertice, puške, to jest kalibra metka i njezinog imena) je mali korak za nju, ali golemi korak (unatrag) za demokraciju i kvalitetu informiranja općinstva. Odmah je, naravno, počela smjenjivati dokazano kvalitetne kvadrove (eklatantni primjer je Đelo Hadžiselimović koji se niti nije bavio politikom, ali je postao sinonim za odabir kvalitetnih dokumentaraca), kojima se, objektivno gledano nije moglo naći zamjerki, i na njihovo mjesto postavljati neke druge ljude. Ključ smjena je samo njoj poznat, ali za neke se zna da su joj prijatelji pa su dobili bolja radna mjesta, a s tih mjesta su vjerojatno maknuti oni koji su glasovali protiv nje. Šprajc je vjerojatno preeksponiran pa ga zato još nije smijenila, ali i to je pitanje vremena, naravno.

Peregrine Falcon

Tko je glasao

Vjerujem da ste pročitali

Vjerujem da ste pročitali Vanju Sutlića u subotnjem Jutarnjem - Sutlić: Pritisak na HRT vrše novinari, a ne politika.

Genijalni odgovor na ovu i sve ostale teze dao je Čičo Senjanović u Slobodnoj Dalmaciji
Vanja Sutlić: "Pritisak na HTV vrše novinari, a ne političari."
A da se pokuša uvuć i novinarima.

Tko je glasao

Vrlo jednostavno: vratija

Vrlo jednostavno: vratija se, di je bija
Ako netko misli da se vratila, taj onda isto tako misli i da je nesto prije otisla. Ako je povratak zavjerenicki organiziran, onda je odlazak jos i vise. Kad samo pogledamo sto je dobila raditi i kako su je samo isjeckali i usutkali. Na kraju se svela na 15min izmedu dvije reklame, a usutkavaju i puno toga sto je zapocela kojekuda.
Stoga ja cak mislim da je jos vise otisla nego sto se vratila, jer kad je otisla ono sto je instalirano je nevjerojatno uvisestruceno i ne da se popraviti ikakvim vracanjem, ako je to mozda netko zavjerenicki smislio.

Dok smo svi i malogradanski i seljacki raspravljali o Premijerovim satovima, gomila pitanja koja je trebalo pitati Premijera ostala su nepitana.
Mozda je ovo ovdje nekome bogohulno, ali cak je i Racan umro, a nije pitan nis bitno.

Rezime: Netko prilicno pametan dobro je znao sto ce izazvati ovim. Makar i tim ocajnickim retus potezom uciniti okruzenje vrlo pribliznim onim iz 2000 kada je trebalo sve upregnuti. Predstava HTV je HDZov temelji se sada na samo njojzi koja ce se sad aprijori morati branti, a citava ergela anti(talenata) pokrivace sve moguce frekvencijske modalitete i demodalitete.

Tko je glasao

"Izjava gospodina

"Izjava gospodina Kovačevića upućena gospođi Pusić vezana uz mudrace i madrace nije bila seksistička izjava, to je bila politička izjava."

Hloverka Novak-Srzić, novinarka HTV-a, u Jutarnjem listu (2001.)
-------------------------------------------

"Jednom sam na konferenciji predsjednika Tuđmana postavila pitanje koje mi je on naručio: uopće se toga ne sramim, jer isto se radi i u Americi."

Hloverka Novak Srzić u interviewu Gloriji (1995.)
-------------------------------------------

"Kad mi u emisiji gostuje Vesna Pusić, samo malo više vremena moram posvetiti šminkanju. Jedino se u tom smislu moram brinuti kako ću se nositi s Vesnom Pusić."

Hloverka Novak-Srzić u interviewu Globusu (2000.)

-------------------------------------------

"Nedavno mi je veleposlanik Montgomery rekao: 'I Pašalić i ja bili smo za to da vi postanete glavna urednica HTV-a. Kako to da smo se nas dvojica složili?' Odgovorila sam mu: 'To samo govori o tome da ste vi obojica lucidni i pragmatični političari'."

Hloverka Novak-Srzić u interviewu Jutarnjem listu (1999.)

-------------------------------------------

"HTV je uglavnom objavljivala, kako vi to kažete, 'rezanje vrpci'. Vrpce se mogu rezati samo ondje gdje je nešto uspješno napravljeno. U razorenoj zemlji koja se obnavlja to su relevantne vijesti za sve, a pogotovu za naše prognanike. Možda politika čeka prigodu izborne kampanje da prereže vrpcu, ali je važnije da je ta politika to odradila."

Hloverka Novak-Srzić u interviewu Globusu (1997.)

-------------------------------------------

"Najgore je to što ako ste intelektualno i osobno bliski s predsjednikom Tuđmanom, dobivate najgore epitete – da ste karijerist, patuljak, poslušnik ili amater. Poriče vam se pravo da to ne radite kao poslušnik nego zato što tako mislite."

Hloverka Novak-Srzić u interviewu Globusu (1997.)

-------------------------------------------

"Gospodine Predsjedniče, kako komentirate stajalište dijela mojih kolega iz medija koji kritiziraju Tuđmana i kažu da treba pristati na sve zahtjeve međunarodne zajednice, jer, eto, on će biti kriv što nećemo ući u zapadne integracije ako sada ne pristanemo na sve međunarodne pritiske?"

Hloverka Novak-Srzić, HTV, na Tuđmanovoj "novinskoj konferenciji" (1997.)

-------------------------------------------

"Gospodine Predsjedniče, u proteklih sedam godina Hrvatska je uz referendum o osamostaljenju imala šest demokratskih izbora. HDZ je uvijek pobjeđivao. Zanimljivo je, međutim, primijetiti da je dio međunarodne javnosti, dio unutar hrvatske oporbene javnosti, stalno prognozirao veliki krah HDZ-a, gubitak vlasti. Kako to možete komentirati s obzirom na ovu našu unutarnju političku scenu?"

Hloverka Novak-Srzić, HTV, na Tuđmanovoj "novinskoj konferenciji" (1997.)

Tko je glasao

Ajme, kakva je vaša mržnja

Ajme, kakva je vaša mržnja prema svima koji su malo ili još manje naklonjeni HDZ-u... Nevjerojatni ste u zajedništvu svoje mržnje i orgijanja protiv svih koji vam nisu politički kompatibilni...

Kakvi ste vi nakupina ljudi, pada mi na pamet ona navijačka "malo nas je, ali smo govna"... Tu crpite snagu

Pa što ako je Hloverka imala kojih strukovni grijeh po današnjim standardima (a napravila ga je u ono vrijeme kada su četnici klali po hrvatskoj!), što onda s bataljunima novinara koji su po 20-30 godina pljuvali po nevinima po uputama i kominterne (Bešker je jedan od njih - on vam je genijalac danas, pa Bandićev prijatelj Nenad Ivanković...a starije ovdje mogu još desetke živućih i aktivnih novinara nabrojati...) Oni su svoje profesionalne grijehe radili sve redom u mirnodopskim uvjetima i nitko niti slova protiv njih ne govori, vi velike moralne vrijednosti i stupovi demokracije i razvitka ove države...

Jadno, bijedno, ljubomorno, odvratni ste svi...

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Tko je glasao

Sad ste vi taj koji nabraja

Sad ste vi taj koji nabraja govna...

Tko je glasao

Čitajući ovaj tvoj

Čitajući ovaj tvoj komentar jedino što čovjek može zaključiti je da u HDZ-u najviše cijene bivše članove SKJ i gorljive zagovornike Jugoslavije, jer Hlo je do devedesetih bila veliki Jugoslaven.

Tko je glasao

hloverka je u toliko navrata

hloverka je u toliko navrata bila na rubu diletantizma da je to teško i nabrojati; jučer sam se sjetio onog otvorenog gdje je bila priča o ambalažnom otpadu (da bi se kasnije utvrdilo da je žena bila u laganom sukobu interesa)

no sve to skupa je kikiriki

pazi ovu bizarnost; HTV tuži Hloverku, tuži je zbog odredbe ugovora koji kaže da ako ode u konkurentsku kuću mora platiti xx.xxx eur odštete; ona je otišla s HTVa i nije platila odštetu i sada je tužba u tijeku, i istovremeno HTV je prihvaća natrag na posao???? di je tu logika, pa da sam ja direktor televizije ne samo da ova uopće ne bi ušla u obzir iz samo tog razloga nego ne bih dozvolio da se ugled kuće srozava na tu razinu

instalacija hloverke je samo manifestacija praktički jednogodišnjeg projekta, jer da bi se hloverka mogla postaviti tu gdje je morao je prvo galić otići u pariz, pa su direktori dobili nogu, odabrani novi, urednici su dali otkaz i stvoren je novi natječaj

vladajuća stranka se dosada bavila crisis managementom i rijetko kada je manifestirala situacije u kojima radi dugoročne poteze, a ovo je jedan takav

ova priča je puno dublja od hloverke i trebalo bi otkriti tko is kojim motivima je puppett master

Tko je glasao

instalacija hloverke je samo

instalacija hloverke je samo manifestacija praktički jednogodišnjeg projekta, jer da bi se hloverka mogla postaviti tu gdje je morao je prvo galić otići u pariz, pa su direktori dobili nogu, odabrani novi, urednici su dali otkaz i stvoren je novi natječaj

Postoji neki zakon o njihovim mandatima koji se mora poštovati, bez obzira na tvoju želju da tebi dragi urednici i direktori ostanu... Nije urednička pozicija na HTV doživotna...

Kakve konstrukcije radiš... Ne mogu vjerovati koliko ste se svi usrali da će Hloverka koji puta favoritizirati HDZ i kako vrijeđate tu ženu bez da stvarno znate što može i kako će raditi novu funkciju...

Ako je vama Hloverka HDZ-ovka, onda ja mogu reći da su meni svi dosadašanji urednici SDP-ovci i da mi nisu odgovarali, pa nađi jedan osvrt bilo koga iz HDZ-a da je preispitivao njihovu stručnost i političku orjentaciju na način kako vi radite Hloverki..

Ali vi veliki ljubitelji demokracije i tolerancije, čim nešto nije po vašoj želji pokažete se u pravom svjetlu... Jadni ste zbilja...

I zamisli, 52% novinara je protiv nje - uh važnosti. Kojih novinara? Tko su te face upopće. Tko je Rončević uopće? Hloverka je za njega brandname novinar... Prvi puta da ulogu urednika dobije PRAVI novinar, a ne neki činovnici niže razine o kojima ne znaš što misle, što zastupaju, kako pristupaju novinarstuv...a svi se vi crveni digli od straha da će na vidjelo izaći istina koju želite sakriti.. Recimo, strah vas je nekoliko dokumentaraca i javnih diskusija o zločinima komunizma... to vas vrijeđa, a Hloverka bi to moga forsirati itd

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Tko je glasao

Nigdje nije uobičajeno

Nigdje nije uobičajeno zapošljavati osobe od kojih se utužuje solidan iznos novca.

Osim ako se ne radi o nagodbi da Hloverka "odradi dug" onim što joj najbolje ide.

Teško je vjerovati da će jedno vrijeme raditi bez plaće pa je razumno pretpostaviti da bi se moglo raditi o uređivačkoj politici. Po nečijem diktatu. Zna se kojem.

B-52

Tko je glasao

Postoji neki zakon o

Postoji neki zakon o njihovim mandatima koji se mora poštovati, bez obzira na tvoju želju da tebi dragi urednici i direktori ostanu... Nije urednička pozicija na HTV doživotna...

Postoji zakon o mendatima koji traju četiri godine. Samo, za tvoju informaciju kad se već pozivaš na zakon, mandati su im isticali nakon izbora a ne sad, tri mjeseca prije.

Ako je vama Hloverka HDZ-ovka, onda ja mogu reći da su meni svi dosadašanji urednici SDP-ovci i da mi nisu odgovarali, pa nađi jedan osvrt bilo koga iz HDZ-a da je preispitivao njihovu stručnost i političku orjentaciju na način kako vi radite Hloverki..

Evo, ovako iz glave, bez većeg razmišljanja ti mogu spomenuti samo prebrojavanje Šprajcovih krvnih zrnaca.

I zamisli, 52% novinara je protiv nje - uh važnosti. Kojih novinara? Tko su te face upopće.

Vidim da ti pojam demokracije predstavlja omanji problem. A kako i ja spadam u tih 52% faca čije te mišljenje ne zanima - uzimam si za pravo da ovo shvatim kao osobnu uvredu.
Tko je Rončević uopće?

Nitko. Samo čovjek koji je godinama uređivao i vodio Dnevnik i pritom bio, u raznoraznim anketama i mjerenjima popularnosti, u samom vrhu popularnosti.

"Da bi pobjedilo zlo dovoljno je da dobri ljudi ne rade ništa"

"Da bi pobjedilo zlo dovoljno je da dobri ljudi ne rade ništa"

Tko je glasao

Evo, ovako iz glave, bez

Evo, ovako iz glave, bez većeg razmišljanja ti mogu spomenuti samo prebrojavanje Šprajcovih krvnih zrnaca.

Pa Šprajc je ponosan što je Srbin, i svako pozivanje na tu činjenicu njega ne vrijeđa. Ili ti misliš da ga vrijeđa? Pa smije se valjda konstatirati da je čovjek srbin, niti prvi niti zadnji na televiziji - ima ih sigurno postotno više nego u hrvatskoj (čak i više nego što ih je u HR živjelo prije rata!). To ti ne smeta, npr?

Vidim da ti pojam demokracije predstavlja omanji problem.
To je samo treniranje demokracije, ta informacija uopće nije obvezujuća. A na mjestu gdje vlada trulež i ima najamnje duplo previše zaposlenih i hrpa ljeničina i parazita - mišljenje 52% da im se Hloverka ne sviđa je potpuno irelevantno... Strah od opravdanog otkaza? Ljubomora? Sve je moguće- i zar da se budućnost HTV-a planira po mišljenju takvih karaktera?

Nitko. Samo čovjek koji je godinama uređivao i vodio Dnevnik i pritom bio, u raznoraznim anketama i mjerenjima popularnosti, u samom vrhu popularnosti.
A imaš pravo, sjećam se sad... Istina - čovjek je SPIKERIRAO dnevnik i birao kojim redosljedom će stavljati vijesti u dnevnik i koje (faktički cenzurirao informacije na taj način). Nikakva posebna uloga...

I kad je otišao s dnevnika - dnevnik ide dalje, gledanost i dalje ista. Sve isto. Dakle, jedan od desetke faca koji spikeriraju dnevnik... Idemo dalje..

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Tko je glasao

Pa Šprajc je ponosan što

Pa Šprajc je ponosan što je Srbin, i svako pozivanje na tu činjenicu njega ne vrijeđa. Ili ti misliš da ga vrijeđa?

Niti je to bilo tvoje pitanje iz predhodnog posta, niti sam ja u svom odgovoru tako nešto implicirala.

Mali dodatak na odgovor iz mog prethodnog posta, čistro da se ne zaboravi:
Nacional, 30.11.2004
Pismo otkriva da su u drugoj političkoj zadaći agenti POA-e po političkoj naredbi premijera Sanadera obrađivali novinara HRT-a Zorana Šprajca, koji je više puta negativno izvještavao o radu Vlade. Bilo je to ljetos, nakon što je Šprajc napravio priloge o tvrtkama “Sunčani Hvar” i “Belje”. U jednom je polemizirao s namjerom da “Sunčani Hvar” Vlada da na upravljanje fondu kojim predsjeda Borislav Škegro, ministar financija u bivšoj vladi HDZ-a, a u drugom je kritički govorio o privatizaciji “Belja”. Već nakon priloga o “Sunčanom Hvaru” Šprajc je dobio posrednu poruku da HDZ prebraja njegova krvna zrnca te da zato pripazi. Ubrzo potom napravio je prilog o “Belju”, a Hebrang je, pokušavajući obraniti poteze Vlade, aludirao na Šprajcovo bivše prezime Jovanović. Na pitanje novinara OTV-a je li točno da je u sukobu s HTV-om, Hebrang je odgovorio da nije, ali ima problema samo s novinarom Jovanovićem. Na primjedbu da na HTV-u ne radi nikakav novinar Jovanović, Hebrang je odgovorio da se on sada zove Šprajc, ali da ga on zna još dok se zvao Jovanović.

Pa smije se valjda konstatirati da je čovjek srbin, niti prvi niti zadnji na televiziji - ima ih sigurno postotno više nego u hrvatskoj (čak i više nego što ih je u HR živjelo prije rata!). To ti ne smeta, npr?

Ne bih, znala - još nam uvijek na iskaznicama na kojima nam pišu imena i koje smo obavezni nositi ne piše i nacionalnost. A ko zna, možda se to uskoro promijeni?

To je samo treniranje demokracije, ta informacija uopće nije obvezujuća. A na mjestu gdje vlada trulež i ima najamnje duplo previše zaposlenih i hrpa ljeničina i parazita - mišljenje 52% da im se Hloverka ne sviđa je potpuno irelevantno... Strah od opravdanog otkaza? Ljubomora? Sve je moguće- i zar da se budućnost HTV-a planira po mišljenju takvih karaktera?

To si ti proveo nekakvo opširno testiranje psihofizičkih sposobnosti nas 52% pa sad možeš davati takve kategoričke izjave?

A imaš pravo, sjećam se sad... Istina - čovjek je SPIKERIRAO dnevnik i birao kojim redosljedom će stavljati vijesti u dnevnik i koje (faktički cenzurirao informacije na taj način). Nikakva posebna uloga...

I kad je otišao s dnevnika - dnevnik ide dalje, gledanost i dalje ista. Sve isto. Dakle, jedan od desetke faca koji spikeriraju dnevnik... Idemo dalje..

Misliš, za razliku od Hloverke koja je spikerirala Otvoreno i birala kojim će redosljedom postavljati pitanja koja su joj pripremili suradnici? Koji su btw. većinom ostali na HTV-u kad je ona trasferirala na Novu što se odmah moglo uočiti u padu kvalitete i gledanosti njezine emisije koja je zbog toga i ukinuta.

I kad je otišla (Hloverka) iz Otvorenog - Otvoreno ide dalje, gledanost i dalje ista. Daklem samo jedna od tri face koje spikeriraju Otvoreno... Idemo dalje...

"Da bi pobjedilo zlo dovoljno je da dobri ljudi ne rade ništa"

"Da bi pobjedilo zlo dovoljno je da dobri ljudi ne rade ništa"

Tko je glasao

Ne bih, znala - još nam

Ne bih, znala - još nam uvijek na iskaznicama na kojima nam pišu imena i koje smo obavezni nositi ne piše i nacionalnost. A ko zna, možda se to uskoro promijeni?

Protiv čega su vaš cijepili? Pa što je sramota pitati nekoga da li je srbin, englez, amerikanac ili što već? Franucuzi govore "ovi njemici traže to i to", poljaci traže ovo, slovenci nedaju geru, a jedni u hrvatskoj ne smiješ reći "srbin vodi dnevnik" il i"srbin igra tenis"...

Totalno ste ispranog mozga...
Baš me zanima tko piše vijesti za Associated Press (tu od naših) progalsio da je Hloverka bliska nacionalistima...valjda je mislio reći domoljubima ili su ovi krivo preveli. U svijetu domoljubi kod nas "desničari" i "nacionalisti".

http://www.net.hr/vijesti/page/2007/09/13/0382006.html

Kaj vam se tresu stolice ha?

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Tko je glasao

Ne znam koji riječnik

Ne znam koji riječnik koristiš, ali domoljub, odnosno patriot i nacionalist nigdje nisu isti pa ni u engleskom jeziku. A posebno se ti pojmovi ne bi semjeli povezivati s novinarskim poslom. Moja ili tvoja politička uvjerenja ne bi se smjela, odnosno ne smiju se vidjeti u tvojim novinarskim/profesionalnim uradcima. Poglavito ako je riječ o javnom radiotelevizijskom servisu. U velikim RTV kućama uopće nema rasprave oko lijevo ili desno orjentiranih novinara. Ako kuća ima profilaciju jedne vrste, svi koji rade za nju su na istoj liniji. Uz puno pištivanje standarda i uzusa profesije. I to je to. Zašto vas, zajedničare, boli kada vam se postavljaju pitanja kao, recimo, što su to nacionalni interesi? Baš bi me zanimalo da mi netko definira 5 hrvatskih nacionalnih interesa. Koji neće biti fluidni i neće se mijenjati za 3, 6 ili 12 mjeseci.
E da, skoro sam zaboravio, u pristojnom dijelu uljuđenog svijeta, ljude se ne pita koliko zarađuju, koje su vjeroispovjesti, za koga glasaju te koje su nacionalnosti i sexualne orjentacije. To se smatra privatnim stvarima koje osoba ne mora podjeliti ni s kim.

-----
http://strategopr.biz/
objectives strategy tactics

Tko je glasao

Ako imalo drzis do toga sto

Ako imalo drzis do toga sto pises kako onda uopce mozes koristiti naziv "zajednicari"?
Imas mnostvo nacina kritizirati bilo koju osobinu koja ide pod tu etiketu, a imas i sugovornika. Medutim, sluzis se istim sto istovremeno recenicu prije napadas.
To je oksimoron.
Pri tome cinis jos veci oksimoronski propust jer to radis ne za pojedinca vec za cijelu grupu. Em u prvu ruku (zbog nedostatka boljih ideja) vec uspostavljenim etiketama ocrnjujes sugovornika, em se dodatno nabacujes na grupu dodavajuci joj jos jednog nepocudnog clana.
Ukratko cinis vrlo ruznu stvar koja je protivna bilo kojem pristojnom dijelu svijeta, a mislis da mu pripadas.

Tko je glasao

Kako bi ti nazvao nekoga tko

Kako bi ti nazvao nekoga tko pripada HDZu, bilo kao član, bilo kao podupiratelj, na ovaj ili onaj način? Možemo se dogovoriti oko toga da je riječ o HDZovcu. No, budući da znamo da je riječ o Hrvatskoj demokratskoj zajednici, ne vidim u čemu je problem nekoga nazvati zajedničarom, ako zagovara pozicije Hrvatske demokratske ZAJEDNICE.
Osim toga, ne rezumije zašto je nazvati nekoga zajedničarom kritika, uvreda ili optužba?! Kao čovjek koji u politici više cijeni lijeve opcije, ne nalazim se pogođenim ako mi netko kaže da sam ljevičar. Osim toga, nije mi problem ni kada me netko označi socijalistom. Niti ću se, kao kršćaćnin, naći pogođen ako mi netko kaže da sam komunist. Jer su, do sada, samo prvi kršćani živjeli u pravoj komuni. Možeš provjeriti u Djelima apostolskim.
Ne, ma koliko mi pokušao imputirati, nemam dvostruka mjerila kao što ih ima bijesdrugi. Za razliku od njega, a i drugih zajedničara, kao što vidim trun u njihovom oku, puno prije vidim balvan u vlastitom oku.

-----
http://strategopr.biz/
objectives strategy tactics

Tko je glasao

Sada u principu i dolazimo

Sada u principu i dolazimo do biti.
Ukoliko imas jedan pojam kao sto je HDZ koji je javno povezan sa takvim iznosom "kritika, uvreda i optuzbi" koje u svojoj osebujnosti pljuste ne samo iz svake radio st(r)anice vec i iz uvazenog saborskog kokosinjca onda je posebna prica s kakvim se tu mjerilima barata. Dok se ti uporno branis od dvostrukih mjerila, istovremeno si dozvoljavas biti perfidan svojim hinjenjem nepoznavanja sto u nas stvarno znaci povezati nekoga sa "zajednicarima" bez obzira bilo opravdano ili ne.
Pa o tome se tu u ovom dnevniku o Hlo i radi.
Nadalje, tvojim nepotrebnim iznosenjem privatnih preferencija stvaras si vrlo neprikladan alibi iz kojega bi se moglo prije zakljuciti da si tipican predstavnik drustva spreman biti sve sto se trazi, a biti nigdje stvarno. Uprincipu obrambeni mehanizam upravo protiv problema o kojem govorimo, sto ustvari i jeste logicno posebno po sistemu "napad je najbolja obrana".

Netko se Rojsu nasalio grafitom na Zelenom valu, "Ljubo Cesic je homoseksualni Srbin" ako se ne varam, a ti bi mogao ispast krscanski komunist.

Tko je glasao

Nisam baš spor kada je

Nisam baš spor kada je potrebno slijediti neki logični sustav, ali si me, moram priznati, izgubio.
Skroz mi je nejasno gdje si pronašao dvostruka mjerila u tome da me ne može povrijediti neka karakterizacija. I ponavljam pitanje, u čemu je problem ako nekoga okarakteriziraš zajedničarom?!
Ne možeš meni na ramena natovariti negativne konotacije koje se vežu uz taj pojam. To je stvar onih koji su HDZ doveli u situaciju da se smatra uvredom kada nekoga označiš zajedničarom. Ja s tim, apsolutno, nemam nikakve veze.
Što se, pak, tiče iznošenja osobnih preferencija, smatram da sam time artikulirao stav, kako ne bi bilo nedoumica. Samim time sam napravio distinkciju u odnosu na druge predstavnike društva koji su ono što se od njih želi.
I na koncu, prije nešto sam imao raspravu oko toga može li se socijalizam s nacionalnim/nacionalističkim predznakom nazvati nacionalsocijalizmom ili nacizmom. Moja je postavka da može. Uz naznaku da to nije njemački nacizam, odnosno nacizam III reicha. Zašto je problem za nešto reći da je to što je ?!
U skladu s tim, ne vidim zašto bi se našao pogođenim ako bi me netko okarakterizirao kršćanskim komunistom. Ja, vjeruj mi, jako dobro znam da su to dvije neisključive odrednice. Problem je u neukima, koji se busaju da su kršćani/katolici, a ustvari nemaju pojma što to znači.

-----
http://strategopr.biz/
objectives strategy tactics

Tko je glasao

Rijec je o tome da razumijes

Rijec je o tome da razumijes i da si objasnio i sebi i drugima.
Odgovor na pitanje:
I ponavljam pitanje, u čemu je problem ako nekoga okarakteriziraš zajedničarom
dajes htio ne htio i sam:
To je stvar onih koji su HDZ doveli u situaciju da se smatra uvredom kada nekoga označiš zajedničarom. Ja s tim, apsolutno, nemam nikakve veze.
Dakle ako znas da je problem u tome sto je to ustvari obicna uvreda, a istovremeno znas i da to ustvari uopce ne bi trebala biti (jer se s pravom cudis otkud problem), onda si u poziciji da samo hinis pristojnu pozu.
Znas da to stvarno jeste ili bi mogla biti uvreda, a onda se cudis u cemu je problem, ko da kosare s govnima nema.
To ja govorim i na tu inace ucestalu vrstu pozerstva ukazujem.
Medutim, imam ja i dobrih vijesti, onog trena kada kazes da Ja s tim, apsolutno, nemam nikakve veze tek si onda na dobrom putu da stvarno maknes balvan iz svoga oka i vidis trun u tudem, premda treba truda i snosljivosti i nije to nikada lako, ali garantira srecu.

"kršćanskim komunistom"
Narod bi rekao ni vrit ni mimo.
Samo je antikomunisticki ateist u goroj poziciji nego ti.

Tko je glasao

Opet si me zbunio, a to nije

Opet si me zbunio, a to nije nimalo lako kada su ovakve rasprave u igri. Prigovaraš mi da sam pozer, a ponovno mi nisi objasnio u čemu je problem kada nekoga tko podupire HDZ, kao političku opciju, na ovaj ili onaj način, nazovem zajedničarom. Budući da smatraju da je Hrvatska demokratska ZAJEDNICA dobra stvar za Republiku Hrvatsku, da su stvorili, obranili, opljačkali i doveli Hrvatsku pod političke, a gotovo i ekonomske sankcije, poistovjećuju se s tom zajednicom. I ako se zbog toga nekoga nazvati zajedničarom smatra nečim lošim i uvredljivim, ja s tim nemam apsolutno ništa. Neka dignu glas protiv toga i očiste svoje redove, promjene percepciju u javnosti i ponos se time što su zajedničari.
A što se tiče povezanosti kršćanstva/katoličanstva s nekim političkim opcijama, već sam ti rekao da baciš oko Djela apostolska u vezi s komunizmom, a ako te zanima socijalizam i odnos prema radništvu, slobodno baci oko na encikliku Rerum novarum pape Lava XIII.

-----
http://strategopr.biz/
objectives strategy tactics

Tko je glasao

Zašto netko ne bi bio

Zašto netko ne bi bio kršćanski komunist? Ili kršćanski socijalist?

Antikomunist i ateist nisu suprotnost. Ni blizu.
Suprotnosti su antikomunist i komunist. Ili ateist i teist.

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Tu bih se složio da je

Tu bih se složio da je bezveze Hloverku povezivati s nacionalistima kad se tu u biti radi o komunističkoj vezi između prebjeglih komunista u HDZ-u i nekad ponosne članice SKJ, Hloverke.

Nekad pjevali Od Vardara pa do Triglava, a sad domoljubi jedan veći od drugog...

Tko je glasao

Istina bog, cijepe nas svake

Istina bog, cijepe nas svake godine krajem studenoga - rekli su nam da je to protiv gripe.

Inače, mene osobno ni najmanje ne zanima tko je što, mislim da je postavljanje takvih pitanja potpuno deplasirano. A ni odgovor na to pitanje nije relevantan za bilo što vezano uz posao.

A iako pripadam, ajmo to reći, centru malo nagnutom u lijevo, domoljublja mi ne nedostaje.

Što se stolica tiče, moja se ne trese - ja spadam u onu skupinu, kako se Hlo lijepo jučer izrazila, koji znaju i žele raditi.

"Da bi pobjedilo zlo dovoljno je da dobri ljudi ne rade ništa"

"Da bi pobjedilo zlo dovoljno je da dobri ljudi ne rade ništa"

Tko je glasao

ajde gal super da si u

ajde gal super da si u skupini koji znaju i žele.
Baš sam ti htio preporučiti - široko ti tržište ako ti se nova šefica ne sviđa.

Lako bi se uhlijebio ako si iole dostojan svojeg posla, a ako nisi - onda tvoji komentari su ustvari nevažni...

Srećom, ti ćeš pod Hloverkom i napredovati...
(p.s. nadam se da na surfaš po pollitici s posla, jer ćemo brzo otkriti tko se krije iza nicka gal)

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Tko je glasao

Kud bi stigli kad bi poslove

Kud bi stigli kad bi poslove mijenjali svi kojim se šefovi ne sviđaju - nema u Hrvatskoj toliko novih poslova koliko ima loših šefova.

Moj identitet baš i nije neka tajna, zna ga popriličan broj ljudi ovdje jer ga nemam razloga kriti. A sa posla ne stignem surfati jer jednostavno nemam vremena za tako nešto.

Ali za ovaj kraj tvoga posta - još ću malo razmisliti hoću li ga shvatiti kao prijetnju i samim tim prijaviti, ili ću ti ovaj puta progledati kroz prste jer mi te je žao.

"Da bi pobjedilo zlo dovoljno je da dobri ljudi ne rade ništa"

"Da bi pobjedilo zlo dovoljno je da dobri ljudi ne rade ništa"

Tko je glasao

A vi novinari ste kao od

A vi novinari ste kao od stakla - čim netko nešto kaže što vas smeta odmah je to prijetnja ili udar na slobodu medija...

Najbolje mi je kad na nekoj lokalnoj seoksoj zabavi se potuku dva lokalna alkića, jedan od njih novinar. drugi dan u nacionalnim vijestima "udar na slobodu medija, istukli novinara u zaseoku Ivkovići..."
I javi se HND naravno..

A kad vi pokrenete javni linč protiv nekoga ili ga blatite lažima - niti isprike, niti se javi HND da se ispriča javnosti u ime neprofesionalnih novinara..

pa ti mene lijepo prijavi gdje god treba...

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Tko je glasao

I kad je otišla (Hloverka)

I kad je otišla (Hloverka) iz Otvorenog - Otvoreno ide dalje, gledanost i dalje ista. Daklem samo jedna od tri face koje spikeriraju Otvoreno... Idemo dalje...

...ali je zato spikerirala na novojTV pa je gledanost padala... pa je hloverka otišla dalje...

p.s. u ovakvim situacijama se uvijek sjetim dijaloga iz pulp fictiona gdje uma i travolta pričaju i diskutiraju o onom liku koji je umi dao foot massage i uma kaže u stilu "aha, to je onaj lik koji je pao kroz prozor", a travolta odgovara "interesting way to describe it"

Tko je glasao

...ali je zato spikerirala

...ali je zato spikerirala na novojTV pa je gledanost padala... pa je hloverka otišla dalj

To je druga priča, tu se slažem s tobom.
Sve velike HTV zvijezde se umisle da su netko i nešto (Latin, Hloverka, Kopljar i ova kaj s njim vodi dnevnik, zaboravi joj ime ili onaj tip iz sportske), i onda shvate da nisu oni zvijezde već HTV... jer kamo god odu, gledatelji ne odu za njima. Pa nisu oni Jay Leno ili C. Amanpour ili John Stewart ili Larry King ili..

Ali to nema veze s ovom našom diskusijom...
Nitko od njih nije nezamjenjiv (niti Rončević niti Hloverka), ali zato oboje imaju jednako pravo biti urednici na HTV-u i ne biti urednici na HTV-u.
I nikakva dodatna diskusija ustvari nije potrebna...

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Tko je glasao

diskusije o hloverki ne bi

diskusije o hloverki ne bi trebalo biti da je ona izglasana u redovnoj proceduri u redovnim izborima

sve ovo što je prethodilo njezinom zasjedanju (usput rečeno, vidim da su joj naljepili ispravnu naljepnicu na vrata, a još se nije žena niti uselila kako spada) nije normalno

da je rončeviću istekao mandat, lijepo novi postupak odabira, odabrana hlo i gotovo, doista nikakve diskusije ne bi trebalo

ovako, diskusija je više nego na mjestu, jer tako se vježba demokracija između ostaloga

nadalje, u slijedećih 75 dana će se vidjeti tko je bio u pravu, no najgore je to što su posljedice toga ako je CNN i neki od komentatora ove teme loše za daleko širji kolektiv od kolektiva novinara na HTVu

a to je onda greška koja će se moći ispravljati tek 2011

Tko je glasao

Postoji neki zakon o

Postoji neki zakon o njihovim mandatima koji se mora poštovati, bez obzira na tvoju želju da tebi dragi urednici i direktori ostanu... Nije urednička pozicija na HTV doživotna...

tako je, apsolutno postoje pravilnici koji to reguliraju, no instalacija hloverke s njima nema nikakve veze jer je ta promjena nametnuta na silu i mimo pravilnika

ovo što se desilo na hrt-u nije ono što se trebalo dogoditi

(sada čekam tvoj odgovor pa ću ti objasniti zašto jer ti očito ne razumiješ zašto ovo nije u redu)

Tko je glasao

Ajde objasni...koliko sam

Ajde objasni...koliko sam površno upamtio, aktualnoj garnituri je istako četverogodišnji mandat i bilo je vrijeme za biranje novog vodstva... Galić je odradio 8 godina i odlučio mirovnu dočekati u parizu... i nastade grabež na HTV...

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Tko je glasao

nikome nije istekao mandat i

nikome nije istekao mandat

i dok se još slažem s time da direktori radija i TVa daju mandat na raspolaganje kada dođe ravnatelj (kao i smjena u politici ili upravi neke tvrtke - dođe novi lik i on instalira tim koji provodi njegov program, totalno ok ako se mene pita),

nema apsolutno nikakve logike da to naprave i urednici a upravo to se dogodilo

dakle, da budemo 10001% jasni - niti direktorima niti urednicima NIJE (ponavljam: NIJE) istekao mandat

Tko je glasao

A gdje piše da im mandat ne

A gdje piše da im mandat ne može isteći i prije roka?
To je zločin ako se dogodi?

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Tko je glasao

A gdje piše da im mandat ne

A gdje piše da im mandat ne može isteći i prije roka?

ajde pročitaj ovu rečenicu još jednom, ako ti nije i dalje jasno gdje griješiš dojavi mi privatnom porukom adresu pa ću ti poslati primjerak udžbenika iz logike

kako bi mandat mogao isteći prije roka? cijela poanta u istjecanju je rok, jer ako roka nema onda nema niti mandata

rok je ono što mandat čini mandatom

Tko je glasao

rok je ono što mandat čini

rok je ono što mandat čini mandatomRok je samo jedna od stvari koje mandat čini mandatom.

Osnova mandata su ovlasti po proceduri odabranog koji provodi predloženi/prihvaćeni program. Prekid mandata prije roka je moguć ako mandatar ne ispunjava mandat tj. ono zbog čega mu je ovlast dana, ali niti je takvo što utvrđeno Rončeviću niti je slijeđena procedura za prekid mandata već je on naprasno prekinut u provođenju mandata.

Opinioiuris

Opinioiuris

Tko je glasao

ok, slažem se, pretjerao

ok, slažem se, pretjerao sam ga

no svejedno, i dalje mislim da bez roka nema mandata, dakle rok je sastavni i obavezni dio da bi mandat bio mandatom

ono što hoću reći je da sama riječ mandat implicira i nekakav vremenski rok u kojem se očekuje da osoba koristeći svoje ovlasti ispuni neki cilj

Tko je glasao

Naprosto, Hloverka odgovara

Naprosto, Hloverka odgovara i Sanaderu i Mesiću. Kako to da Sanader nije dao procesuirati Đuru Poldrugača --> 'Umjesto u sustav 112, Poldrugač je ulagao u namještaj'

Naprosto, Poldrugačev sin je oženio kćer Sanaderova najboljeg prijatelja Marija Zubovića. Hoćete li raspravu o tome ćuti na Hloverkinom i Sutlićevom HTV-u? Nećete.

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Tko je glasao

A kaj je trebao oženiti

A kaj je trebao oženiti svinju ili plot da bi ti bio zadovojan i ne bi radio neke konstrukcije...

Kaj ti misliš da je to dogovoreni brak kako bi Poldrugač sebi osigurao funkciju. Nagovorio čovjek svojeg sina da mu se dopadne kćer Marija Zubovića i uspio. To je radio zadnje dvije godine, pa se nije bavio sustavom 112

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Tko je glasao

da. jer da je oženio svinju

da. jer da je oženio svinju ili plot bila bi to sama po sebi neprirodna konstrukcija, pače svjetska senzacija.

Štos je u tome, da je Sanader dao kazniti najniže u hijerarhiji odgovornosti (jedan je izgorio u požaru) da ne bi morao svekra kćeri svojeg najboljeg prijatelja.

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Tko je glasao

Izvrsna

Izvrsna argumentacija:

Jadno, bijedno, ljubomorno, odvratni ste svi...

Samo htjedoh dometnuti da si u Nenadu Ivankoviću pronašao najbolji primjer kako izgledaju novinarski kadrovi tipa HLO. Ne može biti opravdanja za, kako si napisao, strukovne grijehe u današnjim standardima, u bilo čijem klanju, kako četničkom, tako i ustaškom ili partizanskom, jer onda novinar prestaje biti profesionalac i postaje društvenopolitički radnik, a barem ste se vi, zajedničari, željeli/nastojali toga riješiti. Novinarska struka ili zanat, od začetaka, imaju gotovo iste standarde koji se s vremenom samo dodatno uobličuju kako društvo postaje osjetljivije na neka događanja, pojave ili procese. Netko tko se, u bilo kojem razdoblju, nije pridržavao uzusa struke, a bio je na važnoj i utjecajnoj dužnosti, ne može za sebe tvrditi da je profesionalac.
E sad, Ivanković i HLO su napravljeni od istog materijala društvenopolitičkih radnika. I oni to ostaju od početka do kraja svoje "profesionalne" karijere. Samo je, kao i obično, pitanje kome služe, odnosno za koga rade. Zbog toga je HLO opasna zajedničarima jer kad se 26. 11. objave izborni rezultati i njena će se priča okrenuti...

-----
http://strategopr.biz/
objectives strategy tactics

Tko je glasao

jer onda novinar prestaje

jer onda novinar prestaje biti profesionalac i postaje društvenopolitički radnik, a barem ste se vi, zajedničari, željeli/nastojali toga riješiti.

Miithrandir, u ovakvim diskusijama ne možeš uvijek polaziti od teme idealnih okruženja - utopijski pogled na svijet

Velika demokratska amerka s najviše novinarskih sloboda je trebala više od godine dana nakon 9/11 da se novinari opet vrate na profesionalno sagledavanje stvari i počnu propitivati Busha, rat u Afganistanu itd... Nakon 9/11 su svi (=velika većina) skrenuli u nešto što bi vi ovdje nazvali nacionalizam, a u svim razvijenim demokracijama se zove patriotizam iliti domoljublje.

Novinari su ljudi, iako struka možda traži od njih da su pasivni izvršitelji pisane riječi, i imaju pravo na emocije. Kao i književnosti i umjetnost uopće, oni žive trenutak i njihova djela su uvjetovana stanjem društva i okruženjem. Kad bi bili odcjepljeni od toga - koga i zanimo njihov rad...probleme živimo danas, umiremo danas, ne u utopijskoj budućnosti...

Praviti se da je novinarstvo struka apsolutnog profesionalizma odcjepljena od emocija i osobih stajališta je jednostavo licemjerno i efekt od toga je negiranje važnosti te struke i manipuliranje neukim pukom koji bi novinare trebao prihaćati kao izvorom nedvojbene istine. A nikako nije tako...

youtube.com/bijesdrugi

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen blog

Tko je glasao

U mom bi kraju rekli, dobar

U mom bi kraju rekli, dobar izgovor zlata vrijedi. I kada se vodimo tom logikom, uvijek postoji opravdanje za neki postupak. Ma koliko neobjektivan ili neprofesionalan bio. I onda imamo opravdanje za osvetu ili bilo koji oblik diskriminacije. Jer, eto, takva je situacija. Ili sociokulturno okruženje.
Novinari su, prije svega, zanatlije. Ne umjetnici ili oblikovatelji stvarnosti uz pomoć imaginacije, nego zanatlije. Koji bi se, uvijek, trebali držati uzusa i standarda profesije.
Osobno, prednopst dajem britanskom pristupu informiranju, poglavito na području elektroničkih medija. A njihov je moto budi objektivan koliko možeš biti. I to se ne odnosi na političke preferencije, nego na to da moraju biti zastupljene obje strane, da se svima dopusti da artikuliraju svoj stva, da se informacije iznose bez komentara i tako dalje. BBC je poznat po svojoj internoj knjizi Uredničkih smjernica.
Probaj nazvati 01/634 2 634 i pitati na Hrvatskoj radioteleviziji da te upute gdje možeš pronaći nešto slično. Vjeruj mi na rije, ne može nigdje na HRTu.
I na koncu, ako nastavimo urednički/novinarski neprofesionalizam pokrivati emocijama i subjektivnim odnosnom prema stvarnosti, može nam se dogoditi da se niti jedan medij u RH neće zapitati gdje su sada Čučićeve djevojčice. Iako su se svi bili okomili na njega, sada nitko neće pitati majku zašto ih je, protuzakonito, odvela u Francusku?! A, vjeruj mi, ja nisam branitelj/poštovalac lika i djela Ljubomira Čučića, samo smatram da bi novinari/urednici trebali profesionalno obavljati svoj posao.

-----
http://strategopr.biz/
objectives strategy tactics

Tko je glasao

Ajme, kakva je vaša mržnja

Ajme, kakva je vaša mržnja prema svima koji su malo ili još manje naklonjeni HDZ-u...Hloverka nije naklonjena samo HDZ-u, ona je jednostavno naklonjena svakoj vlasti jer je režimska prostitutka. A to bi i HDZ-ovca trebalo brinuti.

Doduše, čak ni to ne bi bio strašan problem da se ne radi o "novinarki" čije emisije su prepune netočnosti, substandardnog istraživanja i neodgovornih izjava koje pomažu održavati pogrešnu informiranost stanovništva i olakšavaju manipulaciju.

Hloverkini proizvodi su ispod razine temeljne mentalne higijene. Spoznaja da je takva osoba glavna urednica je zastrašujuća.

Opinioiuris

Opinioiuris

Tko je glasao

Molim, polažem autorsko

Molim, polažem autorsko pravo na ovo o damama koje prelaze.... Čitaj dolje!

Tko je glasao

Prihvaćam, posebno jer

Prihvaćam, posebno jer nemam interes polagati pravo na išta glede Hloverke. :)

Potpuno je jasno da se radi o parama jer treba i Hlo plaćati kredite, a na NovojTV je to došlo pod upitnik kad su skužili da zapravo - testirana u pravim uvjetima - nije dobra roba, ma koliko zvučno ime imala. Kad su joj nakon Kontakta ukinuli i "U sridu" (emisiju koju je ona osmislila za Novu s HRT-a i za koju je navodno dobivala 1000 eura po emisiji na ruke), pobjegla je za parama.

Opinioiuris

Opinioiuris

Tko je glasao

Ako niste čitali još jedan

Ako niste čitali još jedan osvrt na ovu temu - Hloverka Novak-Srzić na čelu informativnog progama HTV-a - početak kraja HRT-a. A kako to ona radi pogledajte sami (super mi je Sanader sa svojim promašenim obećanjima:-))

Tko je glasao

Dobar klip. Izvrstan je ovaj

Dobar klip.

Izvrstan je ovaj dio kad Hloverka fingira novinarski napad na Sanadera:

Hloverka: "Ali kako voditi socijalnu politiku uz ovaj proračunski deficit, uz vanjsko-trgovinske deficite, uz takav inozemni dug..."

(Sanader počinje upadati, Hloverka ga počinje nadglasavati, pri čemu joj se obično napnu žile na vratu)

Sanader:"pa evo, evo, evo, sad...sjaj...."

Hloverka:"...zemlja je pred recesijom!"

Sanader: "Sjajno pitanje. Evo reći ću vam..."

(staje i shvaća što je rekla malo prije)

Sanader: "Nije zemlja pred recesijom".

Hloverka: "Dooobro, nije." (glasom poslušne djevojčice)

U osnovi, Hlo je rekla da je sunce plavo, a Sanader da nije i to je kraj razgovora. I dalje ne znamo koje je boje sunce.

Ako je imala autentičan podatak da je zemlja pred recesijom, zašto nije inzistirala dalje i suočila Sanadera s izvorom? Ako nije imala izvor i to je samo opalila jer dobro zvuči i nakon toga pristala na Sanaderovo čisto negiranje (bez argumentacije), zašto bi si profesionalna novinarka dopustila takvo što?

U oba slučaja vidi se koliko je to loša novinarka.

Opinioiuris

Opinioiuris

Tko je glasao

Što gore - to bolje! Stara

Što gore - to bolje! Stara je anarhistička deviza. Hloverka je zapravo idealan izbor. Možda i bolji od Gorana Milića. Ona mi se pred Obradom Kosovcem na božićnom domjenku u HDZ-u 1996. klela da će i nakon Tuđmanove smrti ostati tuđmanovka. I želim joj da ne iznevjeri to obećanje. Kao što mi je drago da se ostvaruje Račanovo proročanstvo da je Mesić nasmiješeni Tuđman.

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Tko je glasao

Kao što mi je drago a se

Kao što mi je drago a se ostvaruje Račanovo proročanstvo da je Mesić nasmiješeni Tuđman.
To su otkrića Amerike tipa ipak je Jarun u Zagrebu. Na žalost smo prekrcani time a zapravo je umjesto tolikih napora puno jednostavnije, s 1 % truda, i puno bolje vidjeti tko nešto nije. Tko ima volje može malo i pročitati, npr. Stanko Lasić je to uredno obradio kao razne oblike iste bolesti.

Mesić i Račan su generacijski blizu i od prapovijesti u istom krugu, Tuđman također, i kakvih 368.000 od 361.000 isto s istim u vezi. Onda je to od 1989.g. najuže birana ekipa. Onda tolika inflacija zamagli očigledne stvari, kao da živiš dugo u Zagrebu, puno puta dolazi na Jarun, i društvo pijucka piće na jarunu i pita se - Jarun, to mi izgleda poznato, je li to rekao ...

Onda u idućih 20 godina vjerojatno slijedi da još kakva varijacija, ovaj ili ova su blago autistični, ovaj previše priča, onaj se ipak razlikovao jer npr. oblači poluver itd. Onda će na marginama negdje za 40 godina netko uzgred spomenuti kako je uzeta ZABA i protoci love, kako duhan, kako hrana, kako pola Jadrana itd.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Od Izraela do Judeje od Kvarner komentara 5
  2. Gaza i Izrael - budućnost od shiky komentara 9
  3. Napokon slobodan ! od Busola komentara 2
  4. Židovi grade spomenik Hitleru od aluzija komentara 15
  5. Otvoreno pismo Tami Rudan - još neke napomene od Ljubo Ruben Weiss komentara 5
  6. NAŠA, vaša i njihova MRTVA djeca (otvoreno pismo Tami Rudan) od Ljubo Ruben Weiss komentara 28
  7. Kako se gradonačelnica skoro spotaknula o zakon. od bosancero komentara 0
  8. MUP je kardinalno pogriješio glede lex Perković od sjenka komentara 35
  9. Slijedećih 50 godina - u svjetlu pogrešnih očekivanja iz 1960-ih od Zoran Oštrić komentara 37
  10. sistem za uništavanje Zemlje od aluzija komentara 0
  11. Raskol među "obiteljašima" zbog ekonomske filozofije? od Zoran Oštrić komentara 13
  12. VelikoSrpske laži hvataju korijen i u zraku-na letećim sjemenkama podvale i podmuklosti! od ppetra komentara 92
  13. GAZA i znakovi apokalipse, REAGIRANJA (2) od Ljubo Ruben Weiss komentara 33
  14. GAZA i znakovi apokalipse, REAGIRANJA (1) od Ljubo Ruben Weiss komentara 99
  15. autor izumitelj i radnik kopirant (osvježeno) od aluzija komentara 1
  16. Kad padnu maske poštenja od spvh komentara 10
  17. Tko ubija ljude u zadnjim zrakoplovnim nesrećama - slučajnost ili namjera !? od Busola komentara 46
  18. Drugi prekrasni primjer velikosrpskoga podmetanja proizašao iz " Neke laži blistaju i treba ih strpljivo otklanjati" od ppetra komentara 51
  19. Ekskluzivno: upravo je u tijeku natječaj za najjeftiniju rukicu u gradskom vijeću grada Vukovara od StarPil komentara 8
  20. referendumska ilegala od aluzija komentara 0
  21. Prekrasni primjer velikosrpskoga podmetanja proizašao iz "Neke laži blistaju i treba ih strpljivo otklanjati" od ppetra komentara 62
  22. BRICS ruši svjetski monopol dolara? od Zoran Oštrić komentara 12
  23. Preferencijalni glas - glas razuma od StarPil komentara 22
  24. Igre bez granica - Sve je dobro kad dobro završi od walpurga komentara 7
  25. Odluka o cetvrtku od bosancero komentara 3

Preporučeni dnevnici

Tko je online

  • shiky

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 1
  • Gostiju: 11

Novi korisnici

  • Buddha
  • norrismichal
  • general war
  • data miner
  • greg0rynash