Tagovi

Bandić i "Bandići"

U novim dogadjajima oko Milana Bandica ako izuzmemo spekulacije o politickoj eutanaziji ostaje dio namjestanja raznih poslova i razno razne makinacije, korupcija i pogodovanje. No Milan Bandic nije usamljen slucaj u cijeloj Hrvatskoj nego je samo paradigma takvog ponasanja obzirom da godisnje raspolaze sa oko 7 milijardi kuna. No Bandici su dobro rasprostranjeni po Hrvatskoj i dovoljno bi bilo procesljati vecinu gradova da pronadjemo slicne radnje poput zagrebackih. evo za primjer slucaj iz Koprivnice.
Znaci gradska tvrtka Trg d.o.o. ciji je primarni zadatak baviti se odrzavanjem nekih gradskih objekata poput gradskih bazena ili doma mladih preko svoje direktorice a vjerojatno pod pokroviteljstvom mocnih ljudi iz politike naumila je nicim izazvano kupiti objekat Peveca koji je u travnju 2012. godine prodavan na javnoj drazbi. Kako je sve islo moze se iscitati iz ovih dokumenata:

Financijska studija koja kaze da je vrijednost objekta sa zemljistem 100 milijuna kuna i da se kupuje samo zbog mesetarenja na trzistu jer se ocekuje u dvije godine oporavak trzista i prodaja ili dijela ili cijelog kompleksa po visoj cijeni. Vidimo da je u toj studiji vec predvidjeno da se objekat plati 27 milijuna kuna
https://www.scribd.com/doc/218830611/investicijska-studija-Pevec-19-03-2012
Nakon toga na gradskom vijecu donesena je odluka o kupnji objekta s tim da gradskim vijecnicima nije receno koji objekat se kupuje.
https://www.scribd.com/doc/219597764/Odbor-Za-Proračun-29-3-2012
Na javnoj drazbi vidimo da je vrijednost peveca 43 milijuna kuna te je jedna trecina nesto vise od 14 milijuna. te vidimo da se natjecala i PBZ koja je bila prvi vjerovnik te je Trg-u dala kredit od 27 milijuna. Vidimo i kako je sa 14 milijuna pumpanjem cijene doslo do 27 milijuna.
https://www.scribd.com/doc/227162092/Zapisnik-s-Javne-Drazbe-za-kupnju-P...
No na kraju iz izvjesca Trga za 2012. godinu vidimo da je objekt Peveca nasuprot tezama iz financijske studije prouzrocio 1,4 milijuna kuna gubitka
https://www.scribd.com/doc/219598051/IZVJEŠĆE-o-radu-Trg-d-o-o-2012
Gubitak od oko 500 tisuca kuna nastavio se i u 2013. godini.

Znaci iz cisto spekulativnih razloga kupljen je objekat koji za funkcioniranje ove gradske tvrtke nema nikakvo znacenje te nije bilo nikakve potebe osim spekulativnih da se ide u kupnju tog objekta. Jos bih podsjetio da iz gradskog proracuna recena tvrtka je dobijala subvenciju od oko 4,7 milijuna kuna.

Objekat iz iznajmljivanja prostora ne pokriva niti kamatu za kredit te je cjela ta gradska tvrtka dosla u stanje da ima gubitak od preko 6 milijuna kuna te kreditnu zaduzenost od oko 40 milijuna kuna. Onda je pocetkom godine pripojena gradskoj komunalnoj tvrtci koja na osnovi skupe vode i kapotaznog plina kojeg skupo prodaje ostvaruje vise milijunsku dobit. Komunalac bude sanirao ove dubioze. Kredit se prolongira na jos tri godine taman nakon iducih lokalnih izbora a otplata glavnice razvlaci na 10 godina tako da ce ukupno kredit trajati 15 godina do 2027. A sto je s bivsom direktoricom koja se upustila u ovaj rizicni poduhvat?
Bivsa direktorica Trga postaje direktorica druge gradske tvrtke koja se znakovito zove "Koprivnicki poduzetnik" i uci mlade poduzetnike kako uspjeti u poslu. Uz put tu tvrtku grad sufinancira sa oko 800 tisuca kuna.

Komentari

Premijer u zatvoru,

Premijer u zatvoru, zapovjednik vojske u zatvoru, gradonačelnik glavnoga grada u zatvoru, predsjednik HGK i predsjednički kandidat u zatvoru, županica u zatvoru,... Svaki komentar je suvišan.

Tko je glasao

tak se to dela

Splitska Riva - Sanader domoljub umalo Rvatina ... Poliglot... Naočit ... A kad tamo pljačkaš, veleizdajnik... Osuđen za kikiriki spram cjelokupnog mu lopovluka / štetočinjenja...
Gradonačelnik Zagreba traži povjerenje voditi Grad, ali ne razlikuje Murtića od Alana Forda ... tereti ga se za isti onaj sanaderovski kikiriki od cjelokupne priče...Možda da Prirez dignemo na 300 % pa da Mamić spremi još koji milijunčić od prodaje igrača kojeg Dinamo kupuje i od prireznih para ? Ili nemamo toalet papira na poslu jer su u šumi ? ...
Predsjednik Države i Premijer bez grama srama govore kako Država nije sposobna upravljati svojom imovinom te da to može jedino privatnik, a ja se pitam čemu onda uopće postoje političari nego da rukovode / upravljaju Državom i kakav smo mi narod kad biramo takve političare kojima nije isplativo ubirati Profit za opće dobro nego taj Profit žele dati pojedincu / privatniku ?
Dokle jebo vas čača ?

Provinciopolis

Tko je glasao

zaboravio si prvog potpredsjednika

ali zanimljivo je da se ubojica horvatinčić šeta - to je onaj koji je zahvalan braniteljima za svoj imetak

Tko je glasao

Pozitivno je pozitivno, makar i kao dnevno-politička potreba!

Bandićevim uhićenjem Dinko Cvitan vraća dug Zokiju i njegovim mafijašima koji su ga postavili za nasljednika onog krivokletnika Mladena Bajića! Hrpa dokaza o pokradenim milijardama iz devedesetih godina su i dalje pohranjene i dobro se čuvaju od dodira institucija koje kao što je poznato svoj posao rade po dnevno političkim potrebama Ali Babe iz Banskih dvora i njegovih hajduka s Markovog trga. Nema tu ništa novoda u općepoznatoj stvari da su mito, kriminal i korupcija zakonom zaštićene djelatnosti, a onaj koji se ogriješi o zakone čopora i počne zgrtati na svoj račun postane hebena stranka i završava kao Drivo i sada Bandić u Remetincu!

"Najviše zakona ima u najpokvarenijoj državi." ~ Tacit

Tko je glasao

Nije mi žao Bandića

jedino što mi se ne dopada što ovdje prepoznajem sindrom ranjene zvijeri kod trenutno vladajućih zbog načina : pohapsi ih sve pa možda nešto iskopamo , možda netko propjeva.

Miriše na nesrazmjernu demonstraciju sile..........

sve dobro...

Tko je glasao

Bandić je populistički

Bandić je populistički političar, pojedinac bez stranke, gradonačelnik, neposredno izabran od građana grada Zagreba, i u tome se ogleda sva tragikomedija tog položaja.
Pouzdao se u široku mrežu isprepletenih interesa oko gradskog proračuna i holdinške love. Njegova baza su glasači iz Zagreba, kojima je drag zbog svog simpatičnog populizma, i klijentela u sjeni, koja ga se odrekla što si reko keks.
Može se lako povući paralela sa najnovijom inicijativom o preferencijalnom glasovanju. Bandić je neka vrsta "preferencijalnog". Naime, popularan je i ima puno glasača, ali nema - stranku, nema stranačku infrastrukturu, nema stranačku podršku, a druže moj, kad ne pripadaš nekoj velikoj stranci i ne uživaš podršku njezine utjecajne infrastrukture, onda si politička nula, samo ne vide to svi na vrijeme...

Tko je glasao

Kada nemaš stranku, nemaš zaštitu za malverzacije!

a druže moj, kad ne pripadaš nekoj velikoj stranci i ne uživaš podršku njezine utjecajne infrastrukture, onda si politička nula, samo ne vide to svi na vrijeme...Kada nemaš stranku, nemaš zaštitu za kriminalne radnje, kao Merzel, Linić,...!

Tko je glasao

Kad nemaš stranku

onda nema čak ni one teoretske, izmaštane mogućnosti da te, ako si na primjer gradonačelnik metropole, stranačka infrastruktura na čelu s nekim stranačkim šefom, pozove na odgovornost, pa makar i u zvučno izolirana četiri zida stranačkih prostorija! Da te, barem teoretski, "upozori", "kritizira", zahtijeva "partijsku disciplinu" i slično.....

Može se taj problem gledati i s te strane, naime!

Tko je glasao

Naime,

ako je nekom sustavu "suđeno" da proizvodi same lopove, prevarante i kriminalce (a ovom sustavu je to, čini se, zaista suđeno), je li onda bolje da dotični lopov, prevarant i kriminalac ima ipak neku obavezu spram neke "intimne zajednice" (stranačke infrastrukture), pa makar se ta obaveza sastojala u tome da jednom godišnje, ili jednom u četiri godine, toj infrastrukturi podnese neki "izvještaj" - ili je bolje da te obaveze nema? I da je slobodan kao ptica u svom lopovluku, prevarantsvu i kriminalu?

Kad postoji "intimna zajednica" (stranačka infrastruktura), uvijek se možeš barem teoretski nadati da će netko u nekom trenutku popizditi..... I da će mu se onda pridružiti neka kritična masa jednako popižđelih....

Možeš se barem nadati, jer postoji neki strukturni okvir koji omogućuje nadu - premda se to u slučaju Zorana Milanovića, kad se odvijala kriza s Linićem, nije dogodilo......

:)

Tko je glasao

Kad postoji "intimna

Kad postoji "intimna zajednica" (stranačka infrastruktura), uvijek se možeš barem teoretski nadati da će netko u nekom trenutku popizditi..... I da će mu se onda pridružiti neka kritična masa jednako popižđelih....

Znaci ovako. Nase drustvo je s duboko ukorijenjenom korupcijom te kriminalom koji iz toga proizlazi. O nomenklaturi postoje dosijei i zarad politickog pragmatizma to jest ako je odredjeni podoban i radi onako kako treba onda sav kriminal koji uz put proizvodi biva stavljen u ladicu. U trenutku ako se otrgne pa pocne solirati ili ako je neka druga potreba kao u slucaju Bandica predsjednickih izbora onda se dosijei vade iz ladica te krene show. Na primjer ovo gore sto sam iznio vjerojatno sluzbe to jest institucije koje su zaduzene da rade svoj posao jako dobro znaju ali nista ne poduzimaju jer clanovi glavnog odbora glasaju onako kako treba. No u slucaju da Zoki utvrdi da je Zvonimir njemu previse opasan ili da recimo na primjer Vesna nece gtjeti glasati onako kako on zeli onda krecu prijetnje s kaznenim djelima. Prvo su recimo Vesnu upozorili sa istragom oko putnih naloga jer se vozila vozilom vatrogasaca a pisala putne naloge kao da je isla svojim osobnim autom i to u trenutku kad se odlucuje o Linicu te je Zoki svaki glas u glavnom odboru bio vazan.
Da rezimiram nece taj intimni krug popizditi nego intimni krug tolerira dok god mu politickom pragmom to odgovara. Intimnom krugu odgovara kriminal politickih struktura jer putem kriminala kontroliraju politicku scenu pa i oporbene. to znaci da "lijevi" imaju dokaze o "desnima" i da "desni" imaju dokaze o "lijevima" te jedni druge kako se to narodski kaze drze za jajca. Uz to ako mozemo primjetiti nisu esdepeovci hapsili hadezeovce niti su hadezeovci hapsili esdepeovce. Sve ostaje u krugu obitelji ili oko odmetnutih clanova.

Tko je glasao

Ma, ne kažem da

nije tako..... nego da ni "onako" nije puno bolje. :)

Tko je glasao

Kultura,

kultura, kultura, kultura...... Rasap kulture je na djelu, i pitanje je koji bi se to oblici mogli i morali mijenjati, a da bi rezultat bio promjena kulture..... Uzalud promjene izbornog i bilo kojeg drugog zakona, ukoliko ne postoji UVRIJEŽENI OBIČAJ koji kaže: "Ne platiti porez je sramota!", "Pogodovati kumu je sramota!", "U kantu s biološkim otpadom je sramota baciti plastičnu bocu!", "Napisati laži u svom CV-u je sramota!", itd. itd.

Kužiš kaj mislim?

Tko je glasao

Da!

Ne mogu nabrzinu ništa napisati o ovome, mislim da bi sve bilo glupo - mogu se samo do poda pokloniti pred tvojim kreativnim duhom!

Tko je glasao

heh,

....znaš, nisam to ja kreativan na snimci...
ali volio bih da ponovo mogu kao ovaj prikazani biti još sposoban s takvim strahopoštovanjem i skromnošću pristupiti praznom papiru i popunjavati prazninu i bjelinu.

Tko je glasao

Da,

fascinantna poruka .... I opomena......Čovječe, kako si mogao biti tako glup i ohol da zaboraviš koliko si malen ispod zvijezda!? I da prezreš darove koje si dobio?

Tko je glasao

da malo pokvarim veselje...

"...This oversight is understandable because it is difficult to drag your eyes away from the brushes that are making the lines and spots. However, if you do so, you will notice that, with each mark, the mahout tugs at his elephant's ear.
He nudges it up and down to get the animal to make a vertical line, or pulls it sideways to get a horizontal one. To encourage spots and blobs he tugs the ear forward, towards the canvas. So, very sadly, the design the elephant is making is not hers but his. There is no elephantine invention, no creativity, just slavish copying..."

http://www.snopes.com/photos/animals/elephantpainting.asp

Tko je glasao

slon za ugledati se

...dobra ti je profesija, to kvarenje veselja...
no meni ga nećeš pokvarit´, jer ništa novog nisam saznao iz ovog tvog pejsta a što ne bih znao
vježbani ili prisiljeni ili genijalni slon? koga briga,
...on, taj slon, nekome čini veselje, a nikome ne kvari veselje
...nekome, ili bar sebi, je donio veselje....slon...
Nikoga i ništa i ničiji život nije učinio mizernim...taj slon...
ali da mnogima jest učinio veselje...taj slon jest učinio
slon za ugledati se

Tko je glasao

tja...

...ne slažem se - a znam to jer se i meni slon svidio pa sam ga posvuda linkao. Onda su došli izvještaji raznih slono-ljubaca koji tamo rade i koji su pojasnili stvar - objasnili kako djeca drže slona za kljove i upravljaju njegovom surlom, objašnjavali koliko slon dobije batina dok se ne izdresira za ovo i slično.

I to mi je reklo da to nije kreativnost već dresura. I onda mi je bilo smješno zašto sam očekivao da životinja bude kreativna na način svojstven čovjeku i koliko je to bilo - nerealno.

Meni ne može priuštiti veselje dresirana životinja. Da se pita slona - on je vjerojatno tužan. I zarobljen. I rađe bi trčao nego dobivao batine ka ispusti kist. Uvijek sam izbjegavao takve cirkuse i predstave. Ali volim Cirque du Soleil - to je kreativnost.

Tko je glasao

....obično kad´ sam od

....obično kad´ sam od ponosnih mladih roditelja pozvan da gledam završne koreografije početničkih plesnih grupa i kad vidim unezvjerene curice kako tumaraju po bini izvodeći to što su uvježbale a da niti ne znaju zašto,... osim da to njihovo vježbanje i trening veseli roditelje
...na pamet mi tako padnu takvi slonovi i igra mečka i slično.
I svi oni koji vole, tako vježbaju da nekoga uvesele, i artisti sunčanog cirkusa isto
....nekada se za civilizirano ponašanje govorilo da je to ono koje ne čini neugodu onome do tebe.
I to se je vježbalo i treniralo, i učilo kako postati ugodnim za okolinu.
I bilo je naporno do toga doći...sigurno napornije nego tražiti tořke konfrontacije.
To je lako naći, svugdje su servirane k´o na pladnju.
Za to ne treba vježbe niti napora...

Tko je glasao

opet se ne slažem...

Znao sam gledati kako majka svoje mačiće uči neke stvari, kako ih lupa šapom, kako ih vuče i nagovara. To je "mačja dresura". Mi ljudi imamo drugu vrst dresure - svoju mladenčad upisujemo na balet i u dramske grupe i onda zovemo sve prijatelje s video-uređajima na nastup "Da vidimo kako su djeca napredovala u mjesec dana". To je "ljudska dresura".

No, spomenuta slonovska kreativnost je utjecaj čovjeka na drugu vrstu - slona. I tu definitivno nema kreativnosti. I zato sam reagirao. Inače, neka svatko uživa u vrsti uvježbanosti kojoj god želi. Ali ne bih to nazivao kreativnošću, nikako. Samo to.

Tko je glasao

tušiš li ga tušiš @zap

ni konj te neće primiti na leđa bez malo ljudske kreativnosti, pa naravno da ga je neki strpljivi čovac to dresirao....
ali je fora...

pored toga sada taj slonić vrijedi puno para a prije je vrijedio što.. koliko metak

ovako će dresiran doživjeti duboku starost a u prirodi...tko zna

sve dobro...

Tko je glasao

lalala

Post je naslovljen sa ".... uspon druge vrste".

Samo sam štreberski dosadno rekao da to nije nikakav uspon vrste i daje riječ o dresuri. Da, divno je kad konji paradno jašu ili kad pet delfina sinhronizirano guraju loptu i slične stvari - ne meni je to dosadno za pop***

Ako ti se već proučava tuđa kultura onda ima fora snimaka na jutjubu recimo kada mačka prvi puta sretne delfna... Ili kada se dijete s mentalnom retardacijom igra s delfinom i slično. Ono kada vidiš interakciju nedresirane životinje i nečega, onda bismo mogli pričati o tome da svjedočimo tuđoj kulturi.

Ovako gledamo ljudsku kulturu preslikanu na drugu vrstu što je zabavno, ali je meni bezveze. Kao kad psu staviš šeširić.

Tko je glasao

Koji si ti

ekstremni idiot! To je svaki puta ponovno fascinantno doživjeti!

Ali, ne samo to da si ekstremni idiot, nego da i to da se time ponosiš!

Ono "tuđa kultura", i ono "interakcija nedresirane životinje i nečega" - to mi je najbolje! Vrh!

Tko je glasao

idiotom na idiota

Meni je drago što na tako idiotsi upis ti osjetiš idiotski poriv kako bi idiotu odgovorila svojim idiotskim upisom.

Ako ti ne možeš vidjeti razliku između... recimo... delfina na otvorenom moru koji vidi jedrilicu pa priđe... pa vidi mačku na palubi, a i ona njega.... i njihove interakcije - između skakutanja delfina u zarobljeništvu u nekom bazenu - to je tvoj problem.

Tko je glasao

P.S.

Sad kreni u pravcu ovoga "nečega" pa to razvij dalje! Mislim da su mogućnosti neiscrpne!

Tko je glasao

On ima smisla

za razumijevanje metafore koliko i slon sposobnosti da vodi staklarsku radnju. :)

Tko je glasao

elementarno poštenje,

elementarno poštenje, elementarno poštenje, elementarno poštenje, ....

Pozdrav, i gledajte oko sebe !

Tko je glasao

elementarno poštenje, elementarno poštenje, elementarno poštenje

je arsen za uspješnu političku karijeru!

"Najviše zakona ima u najpokvarenijoj državi." ~ Tacit

Tko je glasao

Da!

"Poštenje" je društvena kategorija. Kao što je i "kultura" društvena kategorija. I mnogo drugih stvari.....

A "društvena kategorija" nije ni prosti zbroj individua, ni prosti zbroj individualnih sloboda, ni prosti zbroj individualnih prava, ni prosti zbroj sjajnih zakona, ni bilo kakav prosti zbroj bilo čega.......

Sve te društvene kategorije smo nazvali "pukim stereotipima" i zaključili da će nam biti jako dosadno ako se ne primimo zadatka da ih "dekonstruiramo" - a onda se zgražavamo nad rezultatom kojega dobivamo...... I nonšalantno optužujemo nekoga drugoga za te neželjene rezultate......

Tko je glasao

"Sila nečista"

@drvosjek

Miriše na nesrazmjernu demonstraciju sile..........

Bum ti odgovoril onak po domaći:
Kad netko prdne onak po domaćem gromoglasno, od srca, ekipa pajdašov vudri u smijeh. Bez obzira na smrad od "proizvođača" prdeža do krajnjeg "potrošača", nema velike halabuke jer se zna tko je kako i gdje, jasno, glasno, časno i ponosno proizveo vapaj govna za slobodom.
Kad se netko potiho spezdi, sfulji, pusti tihomira, smrad koji se počinje širiti i tjerati suze na oči, izaziva sumnjive optužujuće poglede. Sumnjivi su svi a nitko neće priznati i reći "Svaka mi čast" ja sam se spezdel.
Znači prdac je JOT
Pezdec je sumnjivac
Kada sam na preuranjeni dnevnik Zorana Oštrića koji već razmišlj o kandidatima za novog Zg gradonačelnika rekao da će 2015 toga biti više. Kad smo već kod gradonačelnika spomenimo:
HNS mora ostati u koaliciji jer bi mogli izgubiti Dubrovnik.
HDZ treba promatrati i čekati pravi trenutak da se krene na Zadar.
S druge strane pokušavat će se isto .
Da li je to demonstracija moći, ili odbacivanje balasta bumo vidli. Sad se javljaju glasine da se to dela zbog suđenja Perkoviću i Mustaču. Ma koliko god "nama" (mislim naobičan narod) stalo da se otkriju zlodjela UDB-e Nijemcima je još više stalo da razotkriju djelovanje DDR-ovih agenata koji su još uvijek moćni.
A zapravo treba se upitati kako se kraj tih silnih službi, od USKOK , MUP, DORH i sve sile dobrih zakona uopće može dogoditi da netko opljačka, pronevjeri, pogoduje,
ili na bilo koji drugi način ošteti ovaj napaćeni narod. Na lokalnoj razini u malim sredinama, cifre su možda manje ali štete su još veće.
Moja vujna bara bi rekla:
Gdo je kriv žnjim na galge. Za jajca ga obesiti

Tko je glasao

Pitanje svih pitanja

""A zapravo treba se upitati kako se kraj tih silnih službi, od USKOK , MUP, DORH i sve sile dobrih zakona uopće može dogoditi da netko opljačka, pronevjeri, pogoduje,
ili na bilo koji drugi način ošteti ovaj napaćeni narod. Na lokalnoj razini u malim sredinama, cifre su možda manje ali štete su još veće.""

dobro se pitaš @boltek

ovak ti to ide, ja znam jer sam to radio...

Pošto sam bio u poziciji ( nisu bitni detalji ) da jednog koji je malo pretjeravao u nekim stvarima , obrati mi se kolega za kojeg znam da je " igrač " s prijedlogom da ga doslovce uhvatimo na dijelu.

Ja velim, što onda s tim, idemo od početka... po ps-u

Veli on....ma ništa..ali imat ćemo ga u šaci..

Znači, u strukturama koje se bave s time vodi se podzemni " rat" i sad pitanje je koja struja prevlada....

Mnogi pravi ljudi koji bi nešto i napravili budu izloženi mobingu, premješteni..svejedno da li degradirani ili unaprijeđeni- bitno ih je maknut.

Znači...imao je on "svoje" ljude gdje je trebalo. Sjetimo se samo slučaja kad je pijan vozio i bježao policiji..pa je jadni kolega imao problema samo zato što je radio svoj posao.

Naravno...poslije je za njega završilo manje više dobro..ali kako mu je bilo prvih dana...

Time je poslana poruka...između ostalog.

Bandić zasigurno ima putra na glavi... međutim pitanje tajminga i načina.. meni daje na

- prekomjerno granatiranje ;-))

a to podsjeća na boljševičke metode

No dobro...i on je muljator koji će nositi crven bijeli plavi s šahovnicom svijeću od jednog metra...ali će na rever metnuti i bedž s likom onog komunističkog zločinca Tite...

- tako da.......

nije mi ga žao

sve dobro...

Tko je glasao

Jako žalosno ali istinito

@drvosjek

a to podsjeća na boljševičke metode

Puno istine i ne može se poreći. Može se samo dodati.
Od stoljeća 7. gotovo 15 stoljeća prije pojave boljševizma Hrvate prati ista sudba, nekli put se zvala izdaja a neki put UDB-a.

Tko je glasao

Drvosjek zagrebao si po temi

Drvosjek zagrebao si po temi koja kaze da u hrvatskoj politicari imaju jedni o drugima dosijee te se cekaju pogodni momenti kad neki od njih poput bandica bude predvidjen za odstrijel u ovom slucaju po mojoj pretpostavki zbog predsjednickih izbora. BTW nitko se u medijima nije osvrnuo da su vec dva predsjednicka kandidata iz prosle utrke u zatvoru. Zato sumnjam da ce ovaj slucaj iz Koprivnice u kojem ima dosta indicija o pocinjenju kaznenog djela doci do javnosti i do pocetka procesuiranja. eventualno ako akteri price na celu s gradonacelnicom a moguce i bivsim gradonacelnikom koji i dalje drzi sve konce u rukama otkazu poslusnost Zoranu Milanovicu.

Tko je glasao

dršte lopova, a mi ostali ćemo slobodno nastaviti

sdp gubi Rijeku

sva sreća da je netko proizveo tihomira, sad mogu i ja, otići ću na tečaj u Koprivnicu da naučim kako se to radi

mama veli da je uhićen zato što je Hrvat

Tko je glasao

dosla bandiceva majka u

dosla bandiceva majka u sudnicu gdje se sudi njenom sinu i placuci ga upita: "sta uradi sine da te ovdje drze vezanoga?" zaplace i on pa kaze majci: "mama, nisam nista kriv, pomisale se moje i njiove pare!" i tako majka moze mirne duse otici kuci u ercegovinu...
ero sa onoga svijeta

;-)

Kitz

Tko je glasao

Majka je majka

@Kitz
Nemoj miješati majku ni u vicu. I najgori zločinac u srcu i očima majke je njezino dijete.

Tko je glasao

Slažem se boltek ima kod tebe

Slažem se boltek ima kod tebe džentlemenskog STAVA ... Svaka čast...

Volio bi da rasprava teče u tonu dokaza i argumenata , a ne u "poznatom hrvatskom" tonu - susjedu je crkla krava - JUPi...

Citirati ću malo sebe i jednostavno objasniti zašto Zagreb ima suficit (pa samo bi luđak pravio ogromni minus u gradu gdje je sve iz Hrvatske centralizirano i daleko najveće plaće ima birokratski i bankarsko-menadžerski aparat...)

Ovo postaje droga , a da netko pogleda taj Zagreb malo bolje... Zagreb ima prirez od 18% (najviše u državi...) , ima najviše birokrata u kancelarijama raznih agencija i državnih ustanova sa ogromnim plaćama (lako od tih plaća namirit proračun...) , ima najviše nevladinih udruga koje su financirane iz RH i Zagreba, ima najviše sufinanciranih vlakova (zato se naši studenti voze u šišmiš vlaku između Osijeka i Vinkulje...) , sve je doslovno centralizirano u Hrvatskoj u Zagrebu, ima najviše sportskih klubova sa najvećim dugovima , ima najružniji stadion u Europi iako je uloženo cca najmanje 350 milijuna kuna u obnovu...) , ima klub koji nakon ulaska u Euroligu nema love (pokradena...) za Euroligu i igrače pa odlazi i naša zvijezda Šarić van..., ima daleko najviše tajkuna i elite u Hrvatskoj, ...

Zagreb živi na račun Hrvatske ko što je nekada Beograd živio na račun Juge i Hrvatske. Normalno većina industrije je pokopana u Zagrebu , ali zato imamo sve moguće "nove fakultete" sa plaćurinama koje opet financiramo mi ... Zagreb služi i za skirvanje mafijaša i kriminalaca pa kada je Marijan Mandić, maznuo Cibalae banku i preko one štedionice Groš oteo umirovljenicima novce tamo je imao SIGURNOST I ZAŠTITU... Ošao je i Čuki tamo da radi ko zaštitar...

BAndić je garantirano mažnjavao i dijelom tog maznutog novca kupovao ljude. Boli me briga neka ga puste i ništa ne nađu, boli me više briga ako narod želi KRAĐU NEKA OTIMAJU I KRADU (samo se pitam npr. zašto je Pera onda u zatvoru koji je maznuo milijun puta manje , a isto siroče uvijek je sve podjelijo sa ostalima..) samo nemojte kriviti njega i OSTALE POLITIČARE nego KRIVITE SEBE , jer niti znate promisliti glavom ...

Mi smo moralno propali i ovakvi slučajevi su samo naš kraj duhovne i moralne propasti. Nama je dobro samo namiriti sebe i ništa drugo , boli nas briga kako sutra, gdje raditi , kako se organizirati , samo sanjamo jahte, aute , kuće i ližemo dupe strancima...

PS. Bilo bi zanimljivo vidjeti kada bi u Rijeci uhitili i onog Obersnela ili Milanovića i Pusićku za prodaju Hrvatske Amerima i EU (ovo je nažalost nemoguće...) ili u Vinkulji Čuljka, Galića, KArlića vjerovatno bi bilo žalopojki bio je dobar dao je posao preko veze i gle Vinkulje sva cvijeta... Ma poručujem SVIMA NJIMA : UZIMAJTE NARODU I DOSLOVNO OTIMAJTE MU SVE jer narod to želi. Mi smo ko zadovoljno pešće koje što gospodar slabije hrani to on više maše repom i podlizuje se...

Zagreb nekada i ZAgreb danas je tolika razlika da se nekada zacrvenim i potvrdim se rođenim Zagrebčanom..

Justice for all !

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. porezoPrimci naredboDavci ŠEFovi od aluzija komentara 0
  2. VLASNITVO I UPRAVLJANJE NJIME - ius gubernandi od petarbosni4 komentara 1
  3. Ne prestanete li s „pomirbom“, zakrvit ćemo se još i više od Feniks komentara 14
  4. kobna diktatura ŠEFovanja - ažuriranje 2017-08-16 od aluzija komentara 0
  5. naređenje/izvršenje (a za NE poslušnost kažnjavanje) od aluzija komentara 0
  6. Vlada treba služiti građanima od Mucke komentara 0
  7. Porez na nekretnine u RH je agresija mainstream političara-na daljinski iz EU, na hrvatske građane i RH od ppetra komentara 13
  8. Sloboda je tu! A gdje smo mi? od boltek komentara 9
  9. enciklopedija ažuriranja (nacrt) od aluzija komentara 0
  10. Ustaško-revijalna komponenta proslave „Oluje“ izmještena iz Knina u Slunj od Feniks komentara 7
  11. Hrvatska je narodna demokracija, u čemu postoji kontinuitet posljednjih 45 godina od Zoran Oštrić komentara 14
  12. Godina 1941. za nas još nije završila, dok je za svijet godina 2050. već započela od Zoran Oštrić komentara 8
  13. ŠEFovi i paraŠEFovi od aluzija komentara 0
  14. Stanje Hrvatske Politika od AlexD komentara 0
  15. Sad je već sigurno: bliži se kraj ere benzinskih automobila od Zoran Oštrić komentara 26
  16. ŠEF NE MORA... a zašto zločesto nešto uradi od aluzija komentara 0
  17. gramatika ŠEFizma (vladavine ŠEFova) od aluzija komentara 1
  18. Krstičević i MORH, programom proslave"Oluje"napadaju Predsjednicu i hrvatske branitelje od ppetra komentara 2
  19. sutra zar neću biti živ od aluzija komentara 1
  20. VLASNIŠTVO od petarbosni4 komentara 0
  21. Preko ministra obrane Krstičevića, Plenković ruši „Inicijativu triju mora“ i K.G.Kitarović, jer smetaju njemačkim interesima od ppetra komentara 13
  22. Ukrasti Ubiti... hranu od aluzija komentara 0
  23. mene čovjeka spasi od aluzija komentara 1
  24. znanje za konkretni rad od aluzija komentara 0
  25. povjerovati NE moramo od aluzija komentara 0

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 0
  • Gostiju: 22

Novi korisnici

  • gived
  • AlexD
  • Voltron
  • IMOTA MORLAK
  • pzbunj