Tagovi

Ankete, ankete, ankete...

Na pollitika.com, na lesar.info i na svom blogu u nekoliko navrata pisao sam o predstojećim izborima za Sabor. Po najavama, oni bi se mogli održati 25. studenog ove godine. Sada većina birača u Hrvatskoj zna da u ovu kampanju HNS ulazi s glavnom porukom biračima „Čačića za premijera“. Nakon svakog mog teksta na tu temu u komentarima blogera postavljala su se pitanja na osnovu čega polažemo pravo na tu kandidaturu i iznosile tvrdnje da stranka sa 6 posto potpore birača nema šanse.

Sinoć je HTV objavila rezultate najnovije ankete agencije „Puls“. Pogledajte.

Tako stvari stoje danas. Od 6 posto prije par mjeseci do 9,8 posto sada. Od 10 zastupničkih mjesta osvojenih na izborima 2003., na 15 po ovoj anketi. SDP sada ima 34 zastupnika, anketa im daje 36. HDZ ima 66 a anketa im daje 39.
Nakon što smo na izborima 2003. upeterostručili naš rezultat, neki su nam govorili: izgubili ste izbore.

No, tko će ovog puta biti kriv ako lijevi centar izgubi i ove izbore?
Već sam nekoliko puta upozorio da postoje tri-četiri „crne rupe“, tri-četiri izborne jedinice u kojima HDZ, barem prema anketama može odnjeti prevagu, pobjedu i ostvariti relativnu većinu. Upravo zbog toga i naša javna ponuda SDP-u o zajedničkom nastupu na izborima. Odbili su. U redu, legitiman stav, jasan odgovor i o tome više ne treba raspravljati.

Ali, da je stvar ozbiljna svjesni su i neki pojedinci u SDP-u.
Kolega Arlović za te „crne rupe“ kaže: slabi smo u nekim izbornim jedinicama.

Pogledajte.

Kampanja ide dalje. Biti će još anketa. A ona najvažnija, kada birači zaokružuju i kada će uz HNS biti i ime Radimira Čačića odgovoriti će na pitanje dali sam u pravu kada tvrdim da je naš objektivni prostor pa time i mogući rezultat sredina rejtigna stranke i osobnog rejtinga Čačića.

Tagovi

Komentari

pratim čačića već duže

pratim čačića već duže vrijeme (novine, tv, javni nastupi) i ono što vidim je da je on trenutno (naravno, po mom mišljenju) najjača persona u hrv. političkom prostoru. teško da mu itko može parirati. puno je jači i od sanadera. šteta da u hrv. nemamo neposredne izbore za premijera. ne zbog toga što bih želio ili ne želio da čačić pobijedi, već zbog toga da onaj koji pobijedi i ima direktnu odgovornost za svoj (ne)rad. u ovom trenutku, iako je kandidat treće ili četvrte stranke po jačini, čačić ide u legitimnu kampanju i sasvim je u redu da se nada pobjedi. ono po čemu će vrlo vjerojatno dobiti moj glas je činjenica da je jedini do sad spreman preuzeti svu odgovornost na sebe - ukoliko bude premijer. a jako važnom smatram i građanima datu ulogu - nepiramidalnu participaciju.
ukoliko bude premijer, (a pala mi je ideja da to bude ispred HNS - HSS - HSLS - HSP) neću ga štedjeti kritikama, pogotovo ne u mojoj domeni.
hehe, zamisli da i sdp i hdz odu u oporbu! ajme bruke. :-)

Tko je glasao

Čačićev je problem što

Čačićev je problem što ga i građani prate već duže vrijeme za koje ga nisu prepoznali kao najjaču personu. On pokušava, mijenja, uvodi zapadno, novo. I ostaje ono što je uvijek bio.

On želi preuzeti odgovornost, kao i svi drugi realno ili ne proglašeni za kandidate, jer u suprotnom kandidati ne bi ni bili.

Kad je o sposobnostima riječ, situacija je druga, a ni tu ne stoji najbolje. On nije demokrat, ali je trgovac. Vlada biznisom i novcem, a gdje ga je mnogo kao u državnoj kasi, nije isključeno da bi se dogovorio i s partnerima koje navodiš.

Partneri su to vični trgovanju. HSLS zna što i koliko želi, a i kako to dobiti kad fali jedan ili dva glasa. Imaju cijenu.

HSS nije daleko, pokazalo se već. Za prave poticaje i nešto funkcija, nije nemoguće.

A HSP je stara priča. Đapiću značajno, a nešto i njegovima, pretežito funkcije, a za novac se još nije dokazalo.

Moglo bi se to namiriti jer državna je blagajna puna, i kad se da, još puno ostaje za građevinske i druge poduhvate.

U uvjetima vlade kakvu kombiniraš, svakoj političkoj stranci koja nešto vrijedi i drži do sebe je pametnije biti u oporbi.

B-52

Tko je glasao

Veliku koaliciju već smo

Veliku koaliciju već smo imali na vlasti. 6 raznorodnih stranaka, 6 rogova u vreći. Koji su se međusobno svađali oko fotelja. Pola ministarstava nije radilo mjesecima, dok se nisu dogovorili oko funkcija. Prije kraja mandata skoro su se sami raspali, pa je tako u www.časopisu Banka objavljeno:

"13.02.2003 00:00 Račan: Vladajuća koalicija nije se raspala
Nakon sastanka s Tomčićem i Radošem premijer Račan izjavio je da se vladajuća koalicija nije raspala te da će biti još ..."

Sami su sebe uvjeravali da se nisu raspali. U takvim uvjetima nije bilo moguće raditi na prosperitetu države.

Po istom modelu funkcionirala bi i tvoja Velika koalicija raznorodnih stranaka od lijevog HNS-a do ekstremno desnog HSP-a. Na što li bi to ličilo, kada bi se dograbili Vesna Pusić i Anto Đapić. Neprirodna koalicija da ne može biti neprirodnija.

Čačić je imao prilike nametnuti se u takvoj raspadnutoj koaliciji. Osim što je mislio na građevinske radove svojih firmi, malo što je učinio na dobrobit Hrvatske. Ne vidim što bi on mogao učiniti za Hrvatsku što nije učinio tada. Čačić je preslab za premijera, on funkcionira isključivo pod palicom Vesne Pusić. Ne vjerujem muškarcu, kojem žena treba reći što će napraviti.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

A koliko je danas stranaka u

A koliko je danas stranaka u koaliciji?
Jest da je Vlada sastavljena isključivo od HDZ-ovaca, ali nisu im bili dovoljni glasovi HDZ-a.
Neki su izletili iz koalicije(DC), a neki dobro naplatili svoje glasove(HSLS, HSU, SDSS...)

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Nije čak ni važno koliko

Nije čak ni važno koliko je stranaka u koaliciji. Važno je da li koalicija funkcionira ili ne funkcionira zbog raznorodnosti stranaka u njoj. A ona koalicija očito nije funkcionirala. Jer da jest, i danas bi bila na vlasti, pa bi ovaj razgovor bio bezpredmetan.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Po čemu sudiš da

Po čemu sudiš da koalicija, u početku 6, a na kraju 5 stranaka nije funkcionirala? Vrlo jednostavno pitanje koje iziskuje vrlo jednostavan i precizan odgovor. Ja mogu navesti hrpu podataka koji će pokazati da je funkcionirala puno bolje od dvostranačke, a sada jednostranačke Vlade našeg Ive Sanadera. Koju podupire, na osnovu financijskih aranžmana, nekoliko neovisnih zastupnika, umirovljenici, Srbi te ostale manjine. Inače bi jako teško skupila kvorum za funkcioniranje u Saboru.

Sudeći prema tvojoj logici Niccolò di Bernardo dei Machiavelli je bio skroz na skroz u pravu kada je iznio postavku da cilj opravdava sredstva. Ovaj se puta to odnosi na politiku. No, problem je u tome što to nema veze s javnim interesom, nego s partikularnim intersima pojedinih političkih skupina koje plaćamo mi, porezni obveznici. Jer premijer naš Ivo Sanader kupuje naklonost koalicijskih partnera proračunskim novcem.

Da sam malo perverzniji i mazohistički nastrojen, zalagao bih se da HDZ ostane na vlasti nakon izbora u studenom. Da vidim kako bi se koprcao bez ideja i projekata, u situaciji kada mora ispraviti vlastite pogreške i koja bi mu Vlada RH tada bila dežurni krivac za nesposobnost.

-----
http://strategopr.biz/
objectives strategy tactics

Tko je glasao

Hoćeš argumente, dakle:

Hoćeš argumente, dakle:

Izvor: www.bankamagazine.hr/arhiva

"31.10.2000 00:00 Sukob SDP-a i HSLS-a zbog 350 milijuna DEM
U europskom izdanju Wall Street Journala je prošle srijede, 25. listopada, objavljen članak kojim se implicira da je zagre ...
15.11.2000 00:00 Javni obračun Crkvenca i Zdunića zbog tečaja kune
Danas u Opatiji počinje trodnevno godišnje Savjetovanje ekonomista. Na otvaranju se očekuje i predsjednik Mesić. Od preds ...
17.11.2000 00:00 Sukob guvernera HNB-a Rohatinskog i ...
Sukob guvernera HNB-a Rohatinskog i predsjednikova savjetnika Zdunića Cilj Hrvatske narodne banke ostaje održavanje inflaci ...
23.11.2000 00:00 Fižulić predlaže sniženje PDV-a za ...
Ministarstvo gospodarstva predložit će snižavanje stope PDV-a na osam posto za osnovne poljoprivredno-prehrambene proizvod ...
29.11.2000 00:00 Politička licitiranja PDV-om
Ministar gospodarstva Goranko Fižulić bio je jedan od najvećih zagovornika ideje o smanjenju PDV-a, ali je ipak "pobijedi ...
05.12.2000 00:00 Županijski dom odbio prijedlog zakona o...
Županijski dom odbio prijedlog zakona o povećanju mirovina Županijski dom Hrvatskog sabora odbio je Prijedlog zakona o po ...
09.12.2002 00:00 Jakovčić: Zbog sporosti Vlade propalo ulaganje milijardu eura u Brijune
Nakon gotovo trogodišnjih intenzivnih razgovora s brojnim inozemnim biznismenima i predstavnicima renomiranih kompanija o mo ...
11.01.2003 00:00 O Sunčanom Hvaru odlučit će Račan
Hrvatski fond za privatizaciju neće mijenjati svoju odluku o prodaji Sunčanog Hvara, a hoće li odluku promijeniti Vlada od ...
20.01.2003 00:00 Raste pritisak zbog netransparentnosti privatizacije INA-e
U Hrvatskoj polako raste pritisak na Vladu zbog netransparentnosti u procesu privatizacije INA-e. Da podsjetimo, ministar gos ...
27.01.2003 00:00 Račan: Zbog Sunčanog Hvara nije potrebno dizati političku temperaturu
Premijer Ivica Račan izjavio je danas kako je za Vladu slučaj Sunčanog Hvara jasan i kako zbog njega nije potrebno dizati ...
24.01.2003 00:00 Vlada prodala Sunčani Hvar Termama Čatež protiv volje HSS-a
Uz protivljenje četvorice HSS-ovih ministara (Simonića, Peceka, Strugara i Pankretića) Vlada je odlučila prodati 62,3% te ...
28.01.2003 00:00 Mesić: Odluku o prodaji Sunačanog Hvara treba preispitati
Predsjednik Stjepan Mesić izjavio je za Hrvatski radio da bi Vlada trebala preispitati svoju odluku o prodaji Sunčanog Hvar ...
31.01.2003 00:00 Vlada zadužila Vidovića, Peceka i Čačića da ispitaju slučaj Sunčanog Hvara
Vlada je na sjednici u četvrtak zadužila ministre Davorka Vidovića (SDP), Željka Peceka (HSS) i Radimira Čačića (HNS) ...
07.02.2003 00:00 Vlada poništila odluku o prodaji Sunčanog Hvara
Sa 15 glasova ‘za’ Vlada je na sjednici održanoj u četvrtak poništila odluku o prodaji Sunčanog Hvara Termama Čatež ...
08.02.2003 00:00 Linić: Neće me uspijeti odstraniti iz procesa privatizacije INA-e
Još uvijek sam potpredsjednik Vlade zadužen za gospodarstvo i sve dok sam potpredsjednik bit ću u procesu privatizacije IN ...
08.02.2003 00:00 Privatizacija zaustavljena na najmanje mjesec i pol
Dan nakon odluke Vlade o neprihvaćanju ponude Termi Čatež u redovima SDP-a i HSS-a tumače tu odluku u svoju korist, a u p ...
13.02.2003 00:00 Račan: Vladajuća koalicija nije se raspala
Nakon sastanka s Tomčićem i Radošem premijer Račan izjavio je da se vladajuća koalicija nije raspala te da će biti još ...
12.02.2003 00:00 Sastanak Račana, Tomčića i Radoša, bez Pusić i Kramarića: Kraj koalicije, Vlada ide dalje?
Ivica Račan (SDP), Zlatko Tomčić (HSS) i Jozo Radoš (Libra) sastali su se danas u 13 sari u Vili Weiss, bez prisutnosti Z ...
12.02.2003 00:00 Marijan Kostrenčić, savjetnik OMV-a: Ili će Vlada prodati Inu ili će se raspasti
Za Inu je najlošija varijanta da se prva faza privatizacije ne provede na način kako je zamišljena i u rokovima (do kraja ..."

Hoćeš još?? Ima još.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

gornjih nekoliko stavaka se

gornjih nekoliko stavaka se odnosi na zdunića i hnb pa uopće ne kužim što oni rade u ovome citatu iz jednostavnog razloga što ne demonstriraju neefikasnost koalicije

u srednjem dijelu dobar dio tekstova se odnosi na sunčani hvar, a ZNA SE kako je taj dio riješen od strane ove vlade

usput rečeno, koalicijska vlada je dočekala istek svog mandata, dakle nekako su ipak funkcionirali, a uzevši u obzir ne samo nedostatak kulture koaliranja kod nas nego i na razne likove koji su se u toj koaliciji motali značajni napor je trebao biti uložen da bi se držala ekipa na hrpi

Tko je glasao

Mrak, postalo je zamorno

Mrak, postalo je zamorno slušati iz posta u post tvoj animozitet prema HDZ-u. Daj se malo pridržavaj svojih vlastitih pravila o nekakvoj objektivnosti.

U prethodnom postu od mene je zatraženo da argumentiram zašto mislim da se Velika koalicija nije slagala i zašto držim da je čistija situacija kada politiku zemlje vodi jedna stranka samostalno ili eventualno koalicija istorodnih stranaka, a ne da analiziram što je HDZ radio ili nije radio u svezi Sunčanog Hvara. Daj se malo skoncentriraj.

Osobe koje se spominju u gornjem tekstu pripadaju različitim strankama Velike koalicije. Zbog njihove različitosti, koalicija je pred sam kraj postala upitna. Da ne kažem da zemlja veći dio njihova mandata nije normalno funkcionirala zato jer se nisu mogli dogovoriti oko najobičnijih izvršnih funkcija u vlasti, a kamoli oko čega drugog. Primjerice, Fižulić htio smanjit pdv, ostali mu ne daju. Ovaj hoće uvest imovinske kartice, oni mu ne daju. Onaj hoće zabranit rad nedjeljom, onome to smeta.

Rogovi u vreći i kraj priče.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Bez da vam ometam dijalog,

Bez da vam ometam dijalog, čisto malo da se ubacim.
Naime, nije sporno da jednostranačka vlada uspješnije funkcionira, dapače, u aktualnoj vlada jednoglasje i suglasje, pa i slijepo izvršavanje mada to i nije za hvalu.

Ali rezultata nema ili su mršavi. Za argumentiranje treba pročitati puno tekstova i komentara ovdje što bi bilo zamorno ponovno pisati.

Prošla, uz sve porođajne muke prve koalicijske vlade u nas, ipak je i uz ponekad traljavo funkcioniranje postizala daleko bolje. Manje u gospodarskom, daleko više na političkom planu, a gotovo ništa na sankcioniranju pretvorbenog.

Pa trebalo je sanirati puno jada i bijede nastale za deset godina prije.

B-52

Tko je glasao

Ma daj. Bilo ih je čak 6 i

Ma daj. Bilo ih je čak 6 i ništa nisu mogli sanirati. Ma nemoj. Da se svaki od njih uhvatio jednog problema, bili bi za 4 godine sve riješili. Ali niti su htjeli, niti su znali. Zato su i pali. Pa nisam ih ja srušila.

Em što nisu htjeli, em što nisu znali, već su se još o našem trošku i svađali. Funkcioniranje im je bilo tako dobro da smo skoro dijelom postali Slovenci.

Ali ne da mi se sad oko toga natezati. Brzo će izbori i svatko će moći po svojoj savjesti zaokružiti listić. Mislim da je to jedina pravda: dođeš tamo, uzmeš taj listić, odeš iza paravana da te nitko ne vidi i po svojoj savjesti zaokružiš. Ja se držim one, više glava više zna. Pa ne moram ja biti najpametnija. (he, iako jesam ponekad:)))

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Da se svaki od njih uhvatio

Da se svaki od njih uhvatio jednog problema, bili bi za 4 godine sve riješili

To je jedan od razloga zašto volim polemiku s tobom.

6 x 1 = 6

Što je rješenje 6 problema od njih "mali milijun"? :))

Postao sam malo neozbiljan, al` što mogu kad me argumentacijom tjeraš.

B-52

Tko je glasao

Dušo draga, ako si

Dušo draga, ako si nesposoban riješiti milijun i jedan problem, onda se nemoj ni hvatati posla. Sam si rekao da možeš, odrasla si osoba pa si mogao i znati s čim se trebaš uhvatiti u koštac.

Izgovora jednostavno nema! Ne kažem JA to, to su rekli birači.

Fuck (oprosti Mrak), kad bih ja razmišljala o milijun i jednom problemu koji me sve muči, sjedila bih i cmizdrila ko Velika koalicija, a ne bih trčala rješavati.

Tko ne može i ne zna radit i rješavat probleme, poštenije je da kaže: Ne mogu. Nego da laže.

Uostalom, ako nisu mogli onda, neće moći ni ubuduće. Stoga im ne treba dati niti jedan jedini glas na izborima, jer će ionako biti uzalud.

Ne znaju rješavati probleme, ali znaju izmišljati toalet-papire. I onda se oni zovu političari. Da ne povjeruješ.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Zašto Sanader ne riješi

Zašto Sanader ne riješi barem jedan problem tipa Vukelić?

Problem je jednostavan i razotkrili su ga drugi, a Sanaderu ostaje riješiti se nesposobnog Vukelića i odobriti DORH-u da stvar odradi do kraja.

Dakle, jedan problem, jednostavno rješiv, a on neće, nije sposoban ili je nešto treće.

Zašto?

B-52

Tko je glasao

On je riješio problem koji

On je riješio problem koji nadilazi dimenzije Lijepe naše. Prepuštam ti da razmisliš o tome. Ukoliko ne možeš dokučiti o kojem se radi, posumnjat ću u to da imaš uopće bilo kakvu predodžbu o tome što jest problem.

Takav problem ni čitava Velika koalicija, ne samo da nije bila sposobna riješiti, već je umrla od straha pred samom pomisli nad tim problemom.

Velika koalicija je bila toliko nesposobna da čak ni inventuru nije znala napraviti u svojim vlastitim ministarstvima. A kamoli što drugo.

Stoga mi nemoj pričati o izmišljenim problemima ispisanim na wc-papiru.

Radije reci koliko je milijardi kuna u to isto, o čemu je SDP napisao još jedan wc-papir, ulupala Velika koalicija za svoga mandata i kamo je taj novac nestao?!

U Velikoj koaliciji čak i male face dižu milijunske iznose, poput nogometaša u prigradu Rijeke, koji umjesto da naplati penale za zakašnjenje u izgradnji sportske dvorane, isplaćuje nagrade za kašnjenje u izvođenju radova (naravno pokrio se anexom o prolongiranju izvođenja radova). O tome Pančić danas na Otvorenom nije niti zucnuo. Naravno da nije, jer bi onda sam sebe i svoje vođe strpao na Odvjetništvo.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Stranačko i drugo odvajanje

Stranačko i drugo odvajanje odgovara najviše 20 % a najmanje 80 % je drugo.

"On je riješio problem koji nadilazi dimenzije Lijepe naše. Prepuštam ti da razmisliš o tome. Ukoliko ne možeš dokučiti o kojem se radi, posumnjat ću u to da imaš uopće bilo kakvu predodžbu o tome što jest problem. Takav problem ni čitava Velika koalicija, ne samo da nije bila sposobna riješiti, već je umrla od straha pred samom pomisli nad tim problemom."
Tvrdi se za Sanadera na pitanje zašto nije rješio problem gafova ministra Vukelića (brodogradilišta). Slažem se da je Sanader rješio čak nekoliko takvih problem. Uzmimo minimalistički i uvažavajući okolnosti - da li to Sanaderovo rješavanje problema bitno nadilazi normalnu razinu ili je redovni uspjeh, zašto nije rješio neke evidentne probleme od kojih je postavljeno pitanje jedno te zašto ne rješava razne tekuće probleme?

"Velika koalicija je bila toliko nesposobna da čak ni inventuru nije znala napraviti u svojim vlastitim ministarstvima. A kamoli što drugo."
Po mojim uvidima to je i više nego istina. Ali ni Sanaderova Vlada to ne uspjeva (moj post podaci).

"Stoga mi nemoj pričati o izmišljenim problemima ispisanim na wc-papiru.
Radije reci koliko je milijardi kuna u to isto, o čemu je SDP napisao još jedan wc-papir, ulupala Velika koalicija za svoga mandata i kamo je taj novac nestao?!"
Iz tog istog je Velika koalicija izvukla rekordno do sada, što najbolje pokazuje opća harmonija i idila, veći broj milijardi kuna ekstra je negdje oslobodila. Ali tu koaliciju su činile sve političke snage. Uz članove formalne koalicije tu su i istaknuti hdz-ovci graditelji Jure Radić, Petar Đukan, Željko Žderić i široki front drugih. Namirile su se i razne društveno-političke nestranačke snage.

"U Velikoj koaliciji čak i male face dižu milijunske iznose, poput nogometaša u prigradu Rijeke, koji umjesto da naplati penale za zakašnjenje u izgradnji sportske dvorane, isplaćuje nagrade za kašnjenje u izvođenju radova (naravno pokrio se anexom o prolongiranju izvođenja radova)."
To je kontinuitet niz desetljeća. Prošla Vlada je to podržala. Jedno od pitanja za sadašnju Vladu gore jest zašto ništa nije od toga malo reducirala. Umijesto toga ona otvoreno sa partnerima iz te koalicije potpiruje (Zagreb, Istra ...). Tu je potrebno napomenuti da su treće snage, koje nisu 2 najveće stranke, po logici stvari sklone grčevitijem i ekstremnijem poslovanju (u smislu teško uspjevaju i u smislu muljaju još više). Velike stranke su na lokalnim razinama sklone maksimalnijem ponašanju od državne razine, da bi uspješno zavlačile stvar dalje. SDP se u tom smislu veoma ističe u Zagrebu, prije u Splitu i drugdje, a HDZ na raznim pozicijama. Tu je dakle također široka koalicija i kontinuitet.

"O tome Pančić danas na Otvorenom nije niti zucnuo. Naravno da nije, jer bi onda sam sebe i svoje vođe strpao na Odvjetništvo."
Bez obzira na zbrku, neki minimumi funkcioniraju. Pančić nije dio 90 % stranačke inercije, nego više onih specifičnih 10 % koje zadovoljava minimume. Slično je i u drugim strankama. Nas glavninu od stranaka zanima baš tih 10 % a ostalih 90 % je u biti problem. I da nije tako, uzimamo to kao prepostavke. U tom smislu Pančić i bilo tko i iz bilo koje stranke i izvan stranki, tko nije dio 90 % - tne inercije niti može niti je dužan niti je to potrebno nositi širi teret, jer i onako prevelik nosi. To je stvar te inercije i aparata. Pančić i slični su za nas većinu baš kao takvi relevantni. Mi smo glavnina i mi suvereno odlučujemo o minimumima. U tom smislu baš Pančić je bitan (npr. u HDZ-u više prilično sporna Jadranka Kosor nego masa pristojnih - samo za pitanje Žužul nas je veoma zadužila). Hrvatska tako već dugo funkcionira a sve više i više će. Sve osnovno što se radi, što nije potonulo, funcionira protivno dominantnoj političkoj praksi. To nije jednostavno ali ide. I u bitno nezahvalnijim okolnostima se tako radilo, gotovo jedino tako, gotovo za svaki posao, i tu je u kontinuitetu jaka neka sasvim druga amorfna koalicija. U tom smislu su afere oko sadašnje vlasti HDZ-a beznačajne u odnosu na ovo što je otvorio Pančić. U skladu sa gornjim navodima, ovo je opasnost i po njegovu stranku i koalicijske partnere, što on ne može znati, jer dira u nešto što bitno nadilazi talijanske relacije koje su dovele do slučaja "čiste ruke". Prije ili kasnije ovo će izmjeniti političku i širu društvenu hrvatsku praksu. Tu tumačenje o promjeni materije ne pomaže.

Tko je glasao

Dakle neovisno o strankama,

Dakle neovisno o strankama, i ja mislim da je tu bit problema. Šira praksa oko graditeljskih i inih sličnih poduhvata je kontinuitet desetljećima prisutan, pa se oko toga valjda svi možemo složiti, barem u minimumu, ovisno o poznavanju suštine stvari.

Spadam u red ljudi kojima se isto ne sviđa, a to veze s političkim usmjerenjem nema, već samo s time da državni novac ima služiti za dobrobit građana, a nikako za bjesomučno punjenje privatnih džepova.

Prepucavanja o tome tko je više maznuo doista ne vode nikamo jer je to sve manje ili više povezano. Jedino ispravno je upravo ovo Pančićevo. Ne mora i teško da će uroditi spektakularnom akcijom DORH-a i specijalaca, ali čini nešto dugoročno bolje.

Ovakve poslove dovodi u žižu interesa javnosti, postupno ogoljuje i dobro je da je tako. Više Pančića ne bi škodilo, al` možda ih i bude. Takav pristup dugoročno ima šanse.

Sanader jest riješio, mada ne do kraja, veliki politički problem koji je stvorio sam, odnosno njegova stranka. Žalosno je samo da na rješenje nije ponukan vlastitim opredjeljenjem ili voljom građana već Evrope kojoj se toliko želi umiliti. No nema veze, važan je rezultat. Zanimljivo će biti kako će na probleme te vrste, jer za mandata ih sve riješiti neće, gledati iz pozicije oporbe. Što će onda govoriti o procesima koji će teći?
U svakom će slučaju biti vrlo zanimljivo vidjeti hoće li kao oporba podupirati nekog drugog u rješavanju istog.

B-52

Tko je glasao

zašto držim da je čistija

zašto držim da je čistija situacija kada politiku zemlje vodi jedna stranka samostalno ili eventualno koalicija istorodnih stranaka
Po čemu su HDZ, HSU, HSLS i SDSS istorodni?

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

U ovom slučaju HDZ kreira i

U ovom slučaju HDZ kreira i provodi HDZ-ovu politiku, naravno uvažavajući mišljenje svojih koalicijskih partnera, ali nije bilo nekih situacija da nešto ne bi mogao provesti što je držao da treba.

Istorodnim strankama držim prije HDZ, HKDU, HSP ili takvo nešto kod drugih.

Ne govorim sad o tome da li misliš da je to bilo dobro ili nije. Nekako držim da tamo gdje ima "puno babica, kilavo dijete". To ti je kao kod kuće, treba se znati tko je glava kuće, inače nastaje anarhija.

Da mene netko pita, a što me ne pita, ne bih da uopće postoje stranke. Narod bi na izborima birao izvršitelje vlasti, a za svako važno pitanje bi se trebao provoditi referendum preko interneta. Nas 4,5 milijuna je malo veća baza podataka, koja se lako može oformiti i svi bismo činili "vijeće staraca", koje bi određivalo što izvršna vlast po nekom pitanju mora učiniti. Vjerujem da je to budućnost.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Mislim da potpuno griješiš

Mislim da potpuno griješiš i oko Račana a još više oko ovoe nove koalicije.

Račan u stalnim frakcijskim trvenjima pliva kao riba u vodi i obrnuto, za njega bi bila katastrofa da je vodio vlast samo sa Budišom, kako su birači i izabrali. On je, dakle, već idući dan od izbora razj volju birača.

Kako misliš da bi se dograbili Vesna Pusić i Anto Đapić i kako si sigurna da bi? Šta je tu neprirodno, pa ljudi žele preuzeti odgovornost. Ujedno se varaš za Čačića. Obrnuto, on ubrzo neće više trebati Vesnu. A za premijera logično hoće, pa tko u RH još sve nije bio premijer. Zamisli takvog frajera, uvaljuje se nekoj dami i ova ga pita kako ti ne uspijevaš biti premijer a i zadnja budala je to uspjela.

Tko je glasao

Da, to je otprilike bila

Da, to je otprilike bila Račanova poruka hrvatskoj mladeži: "Legalizirat ćemo travu, samo vi pušite, i ja sam se drogirao pa sam postao premijer!"....tu si apsolutno u pravu.

Ne želim Hrvatsku u kojoj će premijer poručivati ljudima: "dobro je mijenjati žene kao čarape, čim se u jednu zaljubiš, odbaci prethodnu, kao staru krpu....ili...dobro je pušiti marihuanu"!

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Stvarno sam se nadao da smo

Stvarno sam se nadao da smo temu Račanovog duvanja ili mijenjanja žena stavili iza nas, ali mi se čini da to kod tebe ne ide lako. Ako se dobor sjećaš, HDZova zamjenica predsjednika Jadranka Kosor nije baš bila vjerna svom prvom mužu. A ni drugom. Da ne spominjem Vladimira Šeksa koji je, prema vlastitom priznanju, 20tak godina vodio paralelan život sa sadašnjom suprugom. Koja mu je bila ljubavnica dok je bio u prvom braku.

Nisam zagovornik opijata, odnosno, da preciziram, nisam zagovornik zloporabe bilo koje vrste opijata. Bla to marihuana, alkohol, kava ili duhan. Da ne spominjem teške droge. Ali je najjača stvar kod malog bradatog Ivice Račana upravo to da je priznao svoje experimentiranje. Ako baciš oko na link BBCa vidjet ćeš, uz sve negativnosti na račun marihuane, da je manje štetna za organizam od duhana i alkohola koji i prije stvaraju ovisnost. A nisam pročitao da si spomenula HDZovog zastupnika Josipa Đakića koji je pod utjecajem alkohola premlatio stranačkog kolegu Ivicu Mihelčića u Virovitici.

Ne znam zašto, ali imam dojam da imaš dvostruka mjerila. Pa bi me baš zanimalo da mi pojasniš, iako pomno pratim rad našeg Ive Sanadera, što je on to tako puno i veliko učinio za vrijeme mandata?! Molio bih da budeš što konkretnija i ne moraš spominjati da nije ispunio ništa od obećanoga u jamstvenoj kartici.

-----
http://strategopr.biz/
objectives strategy tactics

Tko je glasao

Neprimjereno prebacuješ na

Neprimjereno prebacuješ na frajere i neke njihove sporedne slabosti. Svuda tu se kreću i žene, i možda još više utiču a ovi jadnici ne mogu ispuniti očekivanja, uvijek je netko ispred (Čačić). Nije samo Račan iskusan u različitosti i zbrci, ovi drugi su u međuvremenu možda još iskusniji, sigurno toliko da ih manje smeta nego što nama izgleda. Možda im je to i eliksir, zapravo jeste. I šta sad da mi tu uradimo, pod pretpostavkom da i gale ne uspjeva.

Tko je glasao

Možda neprevrtljiva žena

Možda neprevrtljiva žena premijer! :) Što ne može gale, mogu ja. Osim toga, kao žensko ne trebam eliksir tj. jesam eliksir. A najmudriji od najmudrijih ovdje dao mi je ideju kako krenuti:))

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Joooooj... Zoom, pogledaj

Joooooj... Zoom, pogledaj dal ti sa nickom i passom sve štima. Lesar od prvog dana ima zabranu komentiranja anonimnima, odnosno neregistriranima na bloger.hr-u, pa ako kod unosa komentara ne napišeš nick i pass, komentar se ne objavi. Inače, ovo je ozbiljan Indexov propust, s kojim blogeri na blogeru nemaju baš ništa. Meni se čini da si ti pogriješio (nepažljiv unos) pa si emotivno reagirao kad si pogrešno umislio da ti je zabranjeno komentiranje.

Tko je glasao

Evo G. Lesar, ako tvrdite da

Evo G. Lesar, ako tvrdite da niste zabranili komentiranje, zašto zoompolitikon ne može komentirati?

Objavite sami njegov komentar koji je htio objaviti da se opravdate, da dokažete da niste zabranili komentiranje.

Tko je glasao

Provjeri u "Indexu" dali sam

Provjeri u "Indexu" dali sam što kome zbaranio.
Ništa neću objavljivati dok se mi javno ne ispriča.

Tko je glasao

Mislim da se radi o

Mislim da se radi o nesporazumu, (vidi moj gornji komentar), ali Zoom je doista pretjerao sa uvredama. Eto klasičnog primjera - on je anoniman i možeš se j. To je to, sad te anonimci mogu vrijeđati bez straha da im se kao nešto "dogodi".

p.s.
Zoom, ako si imalo human, izađi iz anonimnosti i nastavi sa ARGUMENTIRANOM diskusijom.

Tko je glasao

A interesira me hoće li i

A interesira me hoće li i mrak reagirati. Trebam ukazati što bi trebao napraviti? ;-)

Tko je glasao

mrak neće reagirati naime,

mrak neće reagirati

naime, ne vidim ništa uvredljivoga u zoom-ovim komentarima osim reference na goebelsa koji je ionako objavljen na blogu g. lesara
mimo toga spomenute su samo komunjare i budale, a to nije bilo u zoomovom komentaru

i koliko sam uočio, zoom se ispričao i povukao iz diskusije

Tko je glasao

Na blogu gospodina Lesara

Na blogu gospodina Lesara ostavio sam komentar na ovu temu, nakon čega mi je isti replicirao vrlo uvredljivim komentarom ne dozvolivši mi da uzvratim kontra komentarom, naime gospodin Lesar, demokrata, liberal, socijalist, borac za ljudska prava, član Hrvatske narodne stranke, zastupnik hrvatskog sabora zabranio mi je pristup komentiranju. Očito da se dotičnom moj komentar nije svidio pa je postupio po savijesti. Cenzurom, zabranom govora i iznošenja mišljenja.

Rasprava, ako se to raspravom može nazvati, izgledala je ovako; moj prvotni komentar:

31.3.2007 14:12:14 | zoompolitikon
Kada se zbog objavljene vijesti o ustašluku - "otvaranju usta", Stjepana Mesića suspendiraju novinari, televizijski voditelji, politički odabire Vanja Sutlić, ravnatelj nacionalne televizije, kao dio Mesićevske politike sirenja svoje mreže podanika, biltensko pukanićevski objavljuju stavovi "precednika" u Nacionalu, za novac naručuju analize mišljenja javnog mnijenja od privatnih tvrtki od strane dokazano nevjerodostojnih, poput Ive Sanadera, kao dio poslovanja, naprosto je teško iole povjerovati u točnost anketa u predizborno vrijeme, jer što su one doli strategija odnosa s javnošću sa svrhom stvaranja percepcije - objavljivati ankete u predizborno vrijeme je monstruozna politika, usuđujem se reći; koje se ni Goebels ne bi posramio.

31.3.2007 14:21:44 | zoompolitikon
Još sam htio reći; svejedno; ni sa 15 zastupnika Radimir Čačić ne može biti izabran za premijera, tako da teza o tome da stranka sa 6 posto potpore birača nema šanse i dalje stoji, jer ona to nema ni sa 10 posto.

No međutim, stvar se uistinu može promijeniti, ukoliko SDP, prihvati podržati čovjeka u sukobu interesa, no teško jer to bi tada značilo zadiranje SDP-a van svojih okvira stranke malih ljudi, naprosto bi Čačić narušio ugled SDP-u.

Zašto se kandidatura R. Čačića prezentira kao njegova prva, kada to nije, naime on je i 90-tih bio kandidat za premijera, ne?

Odgovor demokrate Lesara bio je:

1.4.2007 8:49:37 | drlesar
zoomnpolitikon
Samo dvije stvari. Izbori 1990. ili kako ti pišeš devedestetih nisu bili po izb. sustavu kakav je danas. Hrvatska tada nije imala vladu niti premijera pa nitko nije ni mogao biti kandidat za premijera.Zvalo se IV i predsjednik IV-a.- Ali je točno da je tadašnja Koalicija narodnog sporazuma spominjala Ratka kao mogučeg kandidata za predsjednika izvršnog vijeća ili vlade
I drugo , svoju mržnju i komplekse oko Mesića izbacuj na svom blogu. Nemoj upadata u teme koje ili ne razumiješ ili liječiš svoje komplekse. Zato valjda imaš svoj blog?!

Nakon toga uskraćeno mi je pravo na odgovor, demokatski, nema šta, no međutim već ću nekako smoći načina dotičnome odgovoriti na njegovu blogu. Također i ovdje objavljujem cenzurirani komentar:

"(...)S pripremama za prve višestranačke izbore uključuje se u Koaliciju narodnog sporazuma, te je za slučaj izborne pobjede bio njihov kandidat za premijera.(...)"

Tako to stoji u Čačićevoj biografiji.

Ako je mržnja reći da je predsjednik Stjepan Mesić pjevao ustaške pjesme(nije?), da se politički biraju njemu bliski ljudi na ključne pozicije kao što je ravnatelj HRT-a, da isti javnosti svoje "poruke" odašilje preko "neovisnog" news magazina, da je gospodin Čačić "čovjek u sukobu interesa" (nije?), tada Lesaru imaš problem, problem suočavanja sa istinom, tada je tvoja kvalifikacija moga iznošenja činjenica tvoje liječenje kompleksa i bjesomučno izlijevanje mržnje spram istine u općenito, te onih koji ne misle kao ti. Uistinu, da, imaš problem.

Lesaru, ne živimo više u komunizmu, ne živimo u vremenu u kojem se onima drugačijeg mišljenja govorilo da ne razumiju, jer oprosti, ja jako dobro razumijem da stranka sa 6 posto potpore građana NE MOŽE dati premijera!

Samo bih se još osvrnuo na karakter tvoga komentara upućenog meni; pomalo sam iznenađen koliko animozitetno, neprofesionalno i subjektivno nastupaš spram onih koji govore ono što ti ne paše, jer ipak si ti hrvatski saborski zastupnik, to ponašanje, u kojem se ne libiš ni vrijeđati nije dostojno ni kavanskog razgovora. Preporučujem malu školicu uljudbe.

Još nešto, mislim da prema meni imaš posebno radikalan stav, ne samo zbog tvog problema ne prihvaćanja drugačijeg mišljenja i drugačijih stavova, već zbog moje konstatacije u jednoj od prijašnjih raspri, gdje sam ustvrdio da civilno društvo nikada neće biti civilno, sve dok civilni nevladini aktivisti budu lice i naličje politika, pout vašeg sina - nevladina aktiviste.

ZoomPolitikON:::...

Tko je glasao

"Još nešto, mislim da

"Još nešto, mislim da prema meni imaš posebno radikalan stav, ne samo zbog tvog problema ne prihvaćanja drugačijeg mišljenja i drugačijih stavova, već zbog moje konstatacije u jednoj od prijašnjih raspri, gdje sam ustvrdio da civilno društvo nikada neće biti civilno, sve dok civilni nevladini aktivisti budu lice i naličje politika, pout vašeg sina - nevladina aktiviste."

?

drlesar je jedan od većih kritičara ljudi i postupaka u OCD-u. ali to mogu reći samo oni koji ga poznaju, kao i njegov rad. ostalo iz ovog komentara neću komentirati jer je očito nastalo u vrlo emotivnoj fazi, a emocije isključuju razum.

Tko je glasao

Ne tako davno smo ovdje puno

Ne tako davno smo ovdje puno raspredali o cenzuri na blogovima.

Volio bih prvo čuti i drugu stranu u odnosu na točnost prenešenih napisa jer baš i ne pratim Lesarov blog.

Vjerujem da če nakon toga i ovaj događaj biti komentiran.

B-52

Tko je glasao

Vrlo jednostavno. Na teze

Vrlo jednostavno. Na teze ili pitanja koja su se odnosila na temu sam odgovorio. Druga je stvar što on odgovor ne prihvaća.
Što pak se molbe da na mom blogu ne radi destrukciju teme tiće, kod toga ostajem. Ja pišem o anketama a on u komentaru štrajfa Mesića. Kakove veze Mesić ima s temom?
I to nije cenzura jer nisam nikome ništa zabranio nego sam mu napisao neka s Mesićem obračunava na svom blogu , i to je sve. Vidiš kako se jedna riječ može zlorabiti?

Tko je glasao

Pošto ja i dalje ne mogu

Pošto ja i dalje ne mogu komentirati na blogu "drlesar.bloger.hr" gospon Lesar sami objavite moj cenzurirani komentar, imajte tolikio odgovornosti. Komentar možete pronaći ovdje u raspravi!

ZoomPolitikON:::...

Tko je glasao

Nema potrebe, izvoli pa

Nema potrebe, izvoli pa komentiraj koliko želiš. Zabranu si IZMISLIO.
A da ću ti odgovoriti , hoću. U tvom stilu.

Tko je glasao

Malo se uzburkalo zadnjih

Malo se uzburkalo zadnjih tjedana vezano za cenzuru na blogovima.
Ne znam što se dogodilo u ovoj posljednjoj situaciji. Je li stvar tehničke prirode ili namjerno onemogućavanje komentiranja.
Ono što je zoompolitikon napisao nije za brisanje ili zabranu komentiranja. Bar meni ne djeluje tako.
Druga stvar je što je to drlesarov osobni blog i može ga uređivati kako ga je volja, odnosno smanjiti mogućnost pojave nepoželjnih komentara. Koliko sam vidio, komentar koji je objavljen je još uvijek tamo, znači nije brisano. I to je u redu, jer je ostavio komentar koji mu nije po volji.

E sad, može mi netko reći da sam lud, ali u dvije zadnje priče o cenzuri su ilesar i drlesar. U različitim ulogama doduše, ali meni je to indikativno. Je li tomu slučajno tako?

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

molim te pojasni mi malo

molim te pojasni mi malo što si mislio u zadnjem odlomku? ne mogu jednostavno skužiti poantu.

Tko je glasao

Možda je netko htio

Možda je netko htio pokazati kako izgleda lažna optužba za cenzuru. Eto.
Ne kažem da se dogodilo baš to, ali je moguće...

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Ne mogu niti ja bas skuziti

Ne mogu niti ja bas skuziti koja je indicija, pa ako nije zgorega, mozes li nam Silverci pomoci u razumijevanju moguce pozadine?

Tko je glasao

Kao prvo; da si mi zabranio

Kao prvo; da si mi zabranio pristup komentiranju, ne kao anonimnom korisniku, već kao registriranom korisniku na bloger.hr-u je činjenica od koje bježiš. Ako nemaš sposobnosti preuzeti odgovornost ovako banalne stvari, upitno je što si sve kadar kao političar, od kakvih si odgovornosti kao političar kadar bježati.

Kao drugo; nisi ti taj koji će govoriti tko će na koji način komentirati, sloboda pisanja i razmišljanja je nešto sa čime se kao komunist još suočavaš, očito. Potpuno je legitimno da sam izrazio sumnju u anketu, ustvrdivši da mi je u nju teško povjerovati iz gomile razloga koji ukazuju na nepravilnosti u državi općenito, među tim nepravilnostima se našao i Mesić, dakle to nije bilo štrajfanje Mesiću, a to što se to tebi učinilo kao štrajfanje po Mesiću, tvoj je problem suočavanja sa istinom i drugi par rukava.

ZoomPolitikON:::...

Tko je glasao

Zoompolitikon, visekratno si

Zoompolitikon, visekratno si optuzio Lesara za cenzuru, a ako sam dobro shvatio, tvoj je komentar na njegovom sajtu.

Drugo, Dragutin Lesar aktivno participira na ovome sajtu, na kojem on nema nikakvu mogucnost cenzuriranja tudjeg misljenja.

Ovo me navodi na pomisao da su tvoje optuzbe krajnje apsurdne i da nastavkom forsiranja neutemeljenih spekulacija pod imenom "cinjenica" dodatno kompromitiras samo sebe.

Tko je glasao

samo istinska komunjara

samo istinska komunjara drugome može reći da je komunjara.

Tko je glasao

Dva puta sam pročitala

Dva puta sam pročitala njegov post i nigdje nisam naišla na riječ "komunjara". ???

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Opet laž. Opet laž. Izvoli

Opet laž. Opet laž. Izvoli u "Indexu" provjeriti postoji li s moje strane bilo kakova zabrana. Duguješ mi javnu ispriku zbog ponavljanje laži.
Spominješ i moga sina. Što on s time ima? Matere se nisi sjetio?
Što se preuzimanja odgovornosti tiće, tu si najtanji.
Sve oko sebe mlatiš a nisi mogao otrpjeti ni to da te se upozori na destrukciju teme pod kojom ostavljaš svoje komentare.
Nastavak polemike s tobom čisti je gubitak vremena jer nemam ni vremena ni živaca za ljude koji lažu. A ti opet lažeš.

Tko je glasao

šta se uopće bakčaš(mo)

šta se uopće bakčaš(mo) sa ovom budalom? kad uvidiš da imaš posla sa budalom, mani se je. lekcija naučena.

Tko je glasao

To je LAŽ !!! Nikome nisam

To je LAŽ !!! Nikome nisam ništa zabranio.
Pogledajte pa će te vidjeti da se komentirati može. A ako ovaj gospodin ima neke probleme neka to rješava sa "Indexom" , ne sa mnom.
Toliko o istinitosti onoga što piše.

Tko je glasao

Gospon Lesar, ispričavam se

Gospon Lesar, ispričavam se unaprijed ako je tomu tako, no činjenica je da trenutno ne mogu ostaviti komentar, a mogao sam!

Zar mislite da ova on line generacija nije upućena barem u osnove IT-a, IP blokada nije ništa nova.

ZoomPolitikON:::...

Tko je glasao

Dao sam zvjezdice. Jednom

Dao sam zvjezdice. Jednom sam ovdje (Sedlarov film), gdje se komentari ne isključuju, kao registrirani komentirao nešto tvoje i reagirao si više nego komunistički. U redu, bitnije je to s političarima a i ja sam pretpostavio da si bio na krivoj nozi. Je li tvoj stav vrijedi samo za poltičare s kojima se ne slažeš ili općenito?

Tko je glasao

Na toj temi ja nisam

Na toj temi ja nisam komentirao.

ZoomPolitikON:::...

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci