Tagovi

20 godina od pada Berlinskog zida!

Prije 20 godina na današnji dan, sa nevjericom i sa ushi?enjem moja familija je sjedila za stolom i promatrala na TVu, pad Berlinskog zida, simbola komunizma.

Nakon otvaranja i propuštanja tisu?a Njemaca, Njemci iz Isto?ne Njema?ke su krenuli u Zapadnu Njema?ku, obrnutog procesa nije bilo.

Na današnji dan cijeli svijet se prisje?a tog dana i gdje su bili i što su radili kad se desio taj prekarasan i izniman trenutak.

Osobno ja sam bila beskrajno sretna, jer sam znala da zlo?ina?ka komunisti?ka jugoslavija ne?e i ne može opstati. Bila sam u pravu.

Njema?ka se ujedinila i dan danas se osje?a razlika u mentalnom sklopu i bogatstvu izme?u dvije nekadašnje države. Još uvijek stanovnici nekadašnje Isto?ne Njema?ke, pate zbog razornog utjecaja komunizma na njihove mentalne sklopove.

U Hrvatskoj je situacija ista, iako deklarativno veliki Europejci, Hrvati su još uvijek u mentalnoj klopci komunizma, potpomognuti komunisti?kim kadrovima koji su i dalje, manje više tajno i prikriveno, kreatori Hrvatske politike i ekonomije.

Ovih dana ?emo gledati na EUropskim televizijama priloge o otvaranju arhiva Stasija i ostalih komunisti?kih tajnih službi, koje su pratile i nadgledale ogromne brojeve ljudi. Muževi su špijunirali žene i obrnuto, djeca roditelje i obrnuto, živjelo se u strahu i cinkalo sve oko sebe jer je tako htjela mra?na komunisti?ka politka.

Me?utim manje više sve Europske države su te arhive totalitarnih komunisti?kih službi otvorile i raskrinkale sve te mra?ne posle.

Naravno, svi osim Hrvatske.

U Hrvatskoj taj proces nije ni zapo?eo, u nas se sprda sa osobama koje naglašavaju da naši problemi leže isklju?ivo u ?injenici da UDBA nije raskrinkana i da je iznimno aktivna.

Hrvatska aktivno kaska 20 godina (za sada) iza civiliziranog svijeta, u svakom pogledu. Zato što politika ode?uje silnice u društvu, a svi smo svjesni smjera tih bitnih silnica, krenuli smo u rehabilitaciju komunizma, pod drugim imenom "antifašizam"....

Razmislimo na ovaj dan, dan kad su padali zidovi i to zidovi koji su isklju?ivo zaustavljali bijeg u slobodan zapadni svijet o tome kad ?emo se mi Hrvati napokon izboriti za slobodu, kad ?emo otvoriti tajne arhive i osuditi mra?njake koji su 45 godina špijunirali, pratili, prisluškivali, zatvarali, ubijali .....

I kad ?emo srušti zidove u glavi, koji nas prije?e da živimo u civiliziranom svijetu u slobodnom svijetu u slobodnoj državi Hrvatskoj!

Komentari

I kad ćemo srušti zidove u

I kad ćemo srušti zidove u glavi
pita se c-odgovor

Tko je glasao

Jadna moja Hrvatska

Jadna moja Hrvatska domovina
Lepo je to kaj je napisala c-respond. Sjetila se da je 9.11. 1998 srušen
jedan grdi zid. No zaboravila je reči da je 9.11. 1938. bila i kristalna noć.
7.000 židovskih trgovina spaljeno, 198 sinagoga srušeno i spaljeno.
Deseci tisuća židova otjerani u logore.
Zaista značajan datum. Samo neznam koji od ta dva događaja
ima veću težinu kod nas Hrvata.
9. 11. 1880 potres je porušio Zagreb i staru katedralu.
Da na taj dan rušenje zida je zaista povijesni događaj. Zašto da jedan narod živi u dvije ( politički stvorene ) države. Srećom prošlo je bez krvi.
Pod tim sloganom za dvije godine Milošević je htio da Srbi žive u jednoj državi. Slogan isti ciljevi različiti. Srećom nije mu to uspjelo.
Nije mi jedno jasno. U kakovu smo rehabilitaciju komunizma krenuli kao
slobodna država. Nemoj brkat antifašiste i komuniste. Tito je na kraju rata imal 800.000 vojnika. Tu su bili i bivši četnici, nešto domobrana, pekari, krojači i svi su se oni zvali partizani. Ali nisu bili svi komunisti.
Kaj zbilja misliš da je na zapadu sve med i mlijeko?
Vjeruj mi da si u današnje vrijeme na zapadu bolje označena i pračena nego 80 -tih kod nas. To ti je radi terorizma.
A konačno koncem pedesetih naši su ljudi hrlili u Zapadnu Njemačku.
Živjelin su lijepo ako se nisu bavili politikom i ako nisu nasjedali provokatorima.
Veliš da treba otvoriti arhive i vidjeti tko je gdje i što je radio.
Nemoj se začuditi da najdeš tam kao udbaške doušnike neke ljude koji danas dižu ruke u Rimski pozdrav i kričiju - Za dom spremni.
Jadni smo ti mi kad se takvi kakvi jesmo guramo u EU.
EU se boji Hrvatske. Zašto?
Razjebali smo Austro- Ugarsku monarhiju.
Razjebali smo Jugu.
Kaj to moramo delati i sa EU?

Tko je glasao

Jao ptici koja je navikla

Jao ptici koja je navikla kakati u vlastito gnijezdo!
kaj si to napisal gore, Boltek?
Pa zar smo se MI Hrvati dosjetili da stavimo isti datum ''pada zida'' i ''kristalne noći''? U posljedicama i jednoga i drugoga, i komunizma i nacizma, mi smo se u svakom slučaju našlui kao glupe i slijepe žrtve tih događaja, a ne ni sekunde njihovi ''začetnici''.
A jedan od razloga je i taj koji si usput napisao, kak se ''lijepo živi samo ako se ne baviš politikom''. Indolentni mužeki! Treba li vam još 500 godina i 50 pokolja do istrebljenja pa da shvatite da nismo u RAJU nego smo u RATU? To je taj 'podanički mentalitet'', o kojemu je našla shodno progovoriti i Crkva, ta percepcija zagorskoga kmeta ''a kaj mi tu moremo''?
I molim te, Boltek, daj mi to malo obrazloži, kak smo mi to ''razje...'' Austro ugarsku, i Jugu? Ja sam mislila da su A-U razje-- Britanci preko Crne ruke u Sarajevu, a da je ''Jugu'' bitno razje... četnička jugovojska, svojim agresorskim napadom na NAS????
I, kako bi rekao, opet netko iz Crkve, EU, ''oni bi nas još trebali moliti , da uđemo u tu jihovu tvorevinu, a ne da mi puzimo i stalno vičemo kak smo jadni i nikakvi!

Tko je glasao

Pozdrav od nas indolentnih

Pozdrav od nas indolentnih mužeka koji smo u tih 50 godina pokolja
stvorili fabrike koje su sadašnji prisvojili i uništili. I u tih pedeset godina manje se poklalo nego za onih pet.
Ukoliko ne možete shvatiti na koji način smo razjebali monarhiju i jugu,
onda probajte ovako. -Samim činom što smo bili u tim asocijacijama.
Očito je da je Vaš "smisao" za humor velik kad za to tražite argumente.
Što se tiče crkve:
Danas je Martinje i mi velimo ovako:
Crkvica je za dušu
Za tijelo je Klet

Tko je glasao

Pozdrav od nas indolentnih

Pozdrav od nas indolentnih mužeka koji smo u tih 50 godina pokolja
stvorili fabrike koje su sadašnji prisvojili i uništili.

90% fabrika o kojima pišete bajke, su stvorene u Austo-Ugarskoj, vi partizani ste došli i pokrali privatnu imovinu, potjerali ili ubili vlasnike i nacionalizirali.

Što ste vi stvorili? Ama baš ništa! Pokradeno ste manje više očajno vodili i po političkoj liniji zapošljavali tisuće radnika, bez ikakvog komercijalnog interesa.

I u tih pedeset godina manje se poklalo nego za onih pet.

Je li? Imaš neki argument za to ili ćemo opet čitati i slušati komunističku lažljivu propagandu? Po procjenama stručnjaka, u NDH je ubijeno oko 100.000 ljudi, a tokom vaše vladavine, samo u prvih par godina oko 250.000 ljudi, a ubijali ste sve do zadnjeg dana slijedećih 50 godina i pada jugoslavije.

Ukoliko ne možete shvatiti na koji način smo razjebali monarhiju i jugu,onda probajte ovako. -Samim činom što smo bili u tim asocijacijama.

Možda je tvoja domovina i razjebala monarhiju (crna ruka), a onda i jugu(milošević i četnici), ali meni se čini da si se ti malo pogubio, ovo je Hrvatska.

Očito je da je Vaš "smisao" za humor velik kad za to tražite argumente.

A što bi trebali tvoje brljotine prihvaćati za apsolutnu istinu? Pa tko si ti?
Nitko i ništa! Zašto bi se tvoje mutne konstrukcije, bez ikakvih argumenata prihvaćale za istinu?

Daj se prispodobi (vi kozarački "purgeri" sigurno ste naučili koju staru Hrvatsku riječ, pa ćeš razumjeti) i nemoj se blamirati sa lažima i budalaštinama.

Što se tiče crkve:
Danas je Martinje i mi velimo ovako:
Crkvica je za dušu
Za tijelo je Klet

Čini se da si nakon propasti one zločinačke tvorevine jugoslavije, sve svoje vrijeme i proveo u kleti na lošem glavoboljčeku, nije ni tebi lako, teški ste gubitnici! :)

Tko je glasao

Ti tvoji stručnjaci su

Ti tvoji stručnjaci su mislili samo na Jasenovac. Kaj ne?
Pijem samo zeleni silvanac ili Božolej. Dovoljno sam bogat da si moja obitelj možemo priuštiti skupa pića.
Radio sam 30 godina u Krašu i pošteno zaradio mirovinu.
Žena isto tako sa 35 godina staža sprema se u mirovinu.
Kčer završila faks i radi u državnoj službi.
Nisam partizan.
Nisam ustaša
Nisam Jugoslaven
Ja sam samo mali čovjek. Mali hrvat koji se krstil u crkvi SV. Obitelji u
Držićevoj 1948.
Iz mene ne isijava mržnja.
A činjenice su činjenice.
Nisi ti kriva kaj si odgojena u tom duhu i ne vidiš ništa drugo.

Tko je glasao

Ti tvoji stručnjaci su

Ti tvoji stručnjaci su mislili samo na Jasenovac. Kaj ne?

A znamo kako broje tvoji stručnjaci, na koliko milijuna ste sad?

Pijem samo zeleni silvanac ili Božolej. Dovoljno sam bogat da si moja obitelj možemo priuštiti skupa pića.

Naravno da jesi, ali to tek kad si prodao sve pokradeno u komunizmu kad je postalo vrijedno u kapitalističkoj Hrvatskoj. Lijepo su se neki obogatili na račun pljačke. Je li tebi jasno kako su "vaši" došli do svega što imaju? Ubojstva i pljačke!

Radio sam 30 godina u Krašu i pošteno zaradio mirovinu.
Žena isto tako sa 35 godina staža sprema se u mirovinu.
Kčer završila faks i radi u državnoj službi.

Svi smo mi vidjeli kako ste se vi "pošteno" naradili :)))) U vašem naopakom sustavu, koji i do danas Hrvatsku drži u balkanskom blatu, jedini teški rad je uložen u masovna ubojstva i pljačkanje tuđe imovine.
Tu ste bili vrijedni, sve do 95.

Nisam partizan.

Vidim po tvom načinu razmišljanja, ti si "antifašista", je li tako? :))))))

Nisam ustaša
Nisam Jugoslaven

Znam, ti si mali čovjek koji je plutao skupa sa "poštenom" bujicom, kud svi tu i mali (ne)Hrvat......

Ja sam samo mali čovjek. Mali hrvat koji se krstil u crkvi SV. Obitelji u Držićevoj 1948.

Hrvat se piše velikim slovom.

Iz mene ne isijava mržnja.
A činjenice su činjenice.

Gdje su te činjenice? Tvoje nabacivanje datumima, pa ja bih mogla nabaciti jedno 20.000 datuma kad su tvoji jugići-"antifašisti" masovno ubijali, bacali po Hudim Jamama žive ljude, zatvarali desetke, ako ne stotine tisuća ljudi na dugogodišnje robije, zato što su zapjevali pjesmu, napisali knjigu, ubijali po cijelom svijetu Hrvatske intelektualce, mučili žene i djecu glađu, protjerivali itd itd itd

GDJE SU TE ČINJENICE mali Hrvatu, tih se nisi sjetio?

Nisi ti kriva kaj si odgojena u tom duhu i ne vidiš ništa drugo.

Imaš pravo, nisam ja kriva što sam odgojena u slobodarskom Hrvatskom duhu, za razliuku od ovakvih slugana koji puze pred srpskim lažima, poput tebe.

Moje saućešće, tužno je vidjeti čovjeka bez duše i ispranog mozga.

Tko je glasao

Curica ti si zbilja

Curica ti si zbilja frustrirana.
Vrijeđaš a ne znaš koga ni za kaj. Samo zato što imam svoje mišljenje.
Znači bil bi dobar čovjek kad bi mislil isto kao i ti.
A kaj te zapravo muči u tvome tužnom životu?

Tko je glasao

Curica ti si zbilja

Curica ti si zbilja frustrirana.

Tako ćemo se razgovarati? Mogao si i otvoreno priznati da nemaš NIKAKVIH argumenata, kako bi pobio moje tvrdnje.

Ja bih bila jako sretna da ti boltek, počneš razbijati te laži koje uzgajaš u svojoj glavi, već predugo. Jesi li to uopće u stanju?

Tvoje "bogatstvo" se temelji na zločinima, to je povijesni fakt. Ovaj fakt ne proglašava tebe zločincem, jer si očigledno bio u neznanju i slijep na činjenice. No, bilo bi vrijeme da u slobodnoj Hrvatskoj napokon prihvatiš povjesne fakte.

Dečec, hoće taj zadatak biti prekompliciran za tebe? :)

Vrijeđaš a ne znaš koga ni za kaj. Samo zato što imam svoje mišljenje.

Malo si se preračunal, ja nisam počela vrijeđati, nego ti. Sad kad si skužio da me ne možeš srušiti sa propagandom iz juge, sad se počinješ prizivati na "mišljenje". Simpatično! :)

No, meni bi bilo drago da se razgovaramo bez vrijeđanja i uz pomoć fakata, može tako?

Znači bil bi dobar čovjek kad bi mislil isto kao i ti.

Ne, ali bi voljela da svoje stavove temeljiš na zdravom razumu, minimunu domoljublja i faktima, hoće li to biti preteško za tebe ili bi mogao pokušati?

A kaj te zapravo muči u tvome tužnom životu?

Moj život nije tužan, ja volim pinot sivi, martinije i općeniti dobar voćni koktel, veliki sam gurman i sjajna kuharica (barem tako kaže moj muž, koji ipak obvezan to reći ;), živim ugodan život srednjeg sloja i svaki komadić koji posjedujem je zarađen, nikad nisam od ni jedne države dobila ništa, niti očekivala. Radila sam naporno i jako puno, naučila jako puno o životu, zaradila si za ugodan život i izgradila kvalitetan brak.

Ima toga još jako puno, da se ne hvalim. Ovo je samo mali komadićak, kako bi možda razmislio o toj tvojoj besmislenoj tvrdnji.

Osjećam želju pomoći Hrvatima sa svojim iskustvima i mentalnim sklopom i stvarno mrzim komunističke laži u kojima sam i ja bila prisiljena živjeti jedan dio svog života.

Toliko su zla donijeli Hrvatima, da se njihova rabota, ne smije ignorirati i relativizirati, to je moj stav!

Tko je glasao

Vjerujem da si dobra

Vjerujem da si dobra kuharica.
Znaš moja žena je 70- te završila u Puli školu za kuharicu. (4 godine)
Onda znaš kakav je kuharski posao? Samo nemoj stavljati previše
egzotičnih začina, jer kvare naša jela.( Stanovala je u ondašnjoj ulici Dinka Trinajstića kod neke gospođe Rože)
I ja nastojim da smanjim začine. Ne volim ljude koji se busaju u prsa "hrvatstvom". A kad je trebalo nigdje ih nije bilo. Za mene se može provjeriti gdje sam bio devedesetih. Tada sam mislio da ćemo živjeti
potpuno slobodni i bogati. Nažalost ništa od toga. Ako nisi u stranci
nisi nigdje. Tako ti je bilo i do devedesetih. Mi koji se nismo bavili politiziranjem išli smo kam smo htjeli. Radili smo i gledali svoj posao.
I dobro živjeli.
Možeš li se sjetiti nekog do devedesetih tko je radio a da nije dobio plaću? Nekog koga se otpustilo samo zato što gazda nije dobre volje,
ili što je pitao gazdu kad bu plaća? Koliko je danas gladnih ljudi?
Koliko je ljudi bez posla?
Samo da završim: Ni ti ni moja žena ne možete skuhati to kaj može ova naša demokracijaj. To kaj vi skuhate je jestivo i probavljivo.
Preporučio bih ti da pročitaš dvije knjige:
Balade Petrice Kerempuha od Krleže
i Clochmerle od Bernarda Chevaliera ( ne Morisa)
Stare knjige a kao da su jučer pisane.
Oprosti daj mi samo objasni što misliš pod pojmom domoljublje?

Tko je glasao

Vjerujem da si dobra

Vjerujem da si dobra kuharica.
Znaš moja žena je 70- te završila u Puli školu za kuharicu. (4 godine)
Onda znaš kakav je kuharski posao?

Ja nisam profesionalna kuharica, no kuhanje je vrlo kreativan posao, koji usreći ljude i potiče dobre vibracije.

Samo nemoj stavljati previše
egzotičnih začina, jer kvare naša jela.( Stanovala je u ondašnjoj ulici Dinka Trinajstića kod neke gospođe Rože)I ja nastojim da smanjim začine.

Hrvatska jela su malo bez okusa, za mene i obožavam egzotične začine, sa jakim začinima treba biti pažljiv i imati mjere, onda od finog jela napraviš izvrsno jelo, ali sve je u mjeri, kao i u životu.

Ne volim ljude koji se busaju u prsa "hrvatstvom". A kad je trebalo nigdje ih nije bilo. Za mene se može provjeriti gdje sam bio devedesetih.

Boltek ti si žrtva Pavićevih i sličnih medija, zašto se čovjek ne bi busao u prasa sa Hrvatstvom, to NIJE obvezujuća emocija. Svatko ima na nju pravo i ne znači da mora dati život za Hrvatsku, ako veli da je patriota.

Odakle takva isključivost? Ovo je demokracija, svaki Hrvat ima pravo biti domoljub, bez ovih patetičnih priča koje su servirali komunistički ispiratelji mozga.

Dakle ti hoćeš reći da samo vojnici imaju pravo na domoljublje? To je smješno. Evo ja nisam bila u vojsci i veliki sam domoljub, volim se "busati u prsa" sa svojim Hrvatstvom, hoćeš mi to zabraniti?

Tada sam mislio da ćemo živjeti potpuno slobodni i bogati.

Nema apsolutnih vrijednosti Boltek, na žalost umovi u Hrvatskoj prije 90te su oblikovani u lažnim idealiziranim okvirima. Nažalost ljudi koji su povjerovali u te njibove"ideale" nikad nisu dobili porciju realnosti, već su isti ljudi nastavili poticati nerealnost i u biti hrpe gluposti.

Ljudska vrsta je daleko od potpune slobode, a bogatstvo nikad neće biti garant sreće. Zapravo je čovjek najsretniji kad se bori za konkretne i realne ciljeve u svom okruženju, kad ima sadržaj i vrijednosti, koje mu daju osjećaj da svoj kratki život posvećuje nečem smislenom.

Nažalost ništa od toga. Ako nisi u stranci
nisi nigdje. Tako ti je bilo i do devedesetih. Mi koji se nismo bavili politiziranjem išli smo kam smo htjeli. Radili smo i gledali svoj posao.
I dobro živjeli.

Boltek nismo svi isti, neki ljudi su sretni i zadovoljni sa ovakvim životom koji si ti vodio, neki ljudi su htjeli slobodno misliti, istraživati, gurati svoje okruženje u nekim novim i izazovnijim smjerovima i završavali su po zatvorima, u izbjeglištvu i mnogi sa metkom u čelu. Napredak (makar za tebe to možda nije napredak) se ne može zaustaviti, ma koliko ubijao!
Da tog nagona nema, još bi sjedili u špiljama oko vatre.

Možeš li se sjetiti nekog do devedesetih tko je radio a da nije dobio plaću? Nekog koga se otpustilo samo zato što gazda nije dobre volje,
ili što je pitao gazdu kad bu plaća? Koliko je danas gladnih ljudi?
Koliko je ljudi bez posla?

Ne, no to su bila vremena hladnog rata i jugoslavija se prostituirala i na zapadu i na istoku, za novac. Zato je vladala atmosfera bezbrižnog života, ali taj svijet je propao. Nema ga i sa tim se moraš pomiriti.

Samo da završim: Ni ti ni moja žena ne možete skuhati to kaj može ova naša demokracijaj. To kaj vi skuhate je jestivo i probavljivo.

Boltek, Hrvati su 50tak godina živjeli u mentalnoj izolaciji, u javnom životu koji je bio u potpunosti lažan. Možda je tebi bio lijep, ali laž ne može opstati zauvijek.

Demokracija je proces, isto kao i pripremanje dobrog jela.

Nažalost Hrvati se još uvijek nisu rješili loših "kuhara", koji funkcioniraju slično kao i ti, ne priznaju realnost i fakte, a propagiraju slobodu i bogatstvo.

Nema slobode uma a ni materijalnog ni duhovnog bogatstva ako lažeš, varaš, potkradaš i ne radiš uporno i dugotrajno. U komunizmu su naučili da se uz pomoć laži, potkradanja, prostituiranja može dobro živjeti, ali nikako da nauče da su ta vremena propala, otišla - ZAUVIJEK!

Oprosti daj mi samo objasni što misliš pod pojmom domoljublje?

Poštivanje svoje države, bez obzira na probleme. Sve države ovog svijeta imaju neke probleme. Problemi se rješavaju, radi se na njima, a ne pljuje se država, već ganjaju ljudi koji proizvode probleme.

Osim toga domoljublje zahtjeva i angažman, MORAŠ se informirati, a ne padati u klopku ljudima koji imaju vrlo ružne namjere. Hrvatska je u vrlo specifičnoj situaciji i na to treba uvijek misliti, ako si domoljub.

Tko je glasao

Jadna moja Hrvatska

Jadna moja Hrvatska domovina

Samo zahvaljujući nekim retrogradnim, totalitarnim umovima, koji nikako da nauče osnove demokracije, ali zato su im usta puna "viskokih standarda" te iste demokracije, kad treba pljuvati po protivnicima. :)

Lepo je to kaj je napisala c-respond. Sjetila se da je 9.11. 1998 srušen
jedan grdi zid. No zaboravila je reči da je 9.11. 1938. bila i kristalna noć.
7.000 židovskih trgovina spaljeno, 198 sinagoga srušeno i spaljeno.
Deseci tisuća židova otjerani u logore.
Zaista značajan datum. Samo neznam koji od ta dva događaja
ima veću težinu kod nas Hrvata.
9. 11. 1880 potres je porušio Zagreb i staru katedralu.

Kako kod koga, to ti je još jedan temeljni blok DEMOKRACIJE. Nešto dopire do tebe? ZA MENE osobno 9.11.1989 kad je pao omraženi zločinački komunizam je PREDIVAN DAN!

Tebi nitko ne brani slaviti što god tvoje srce poželi, ali nemaš pravo meni zabranjivati i sprdati se sa mojim osjećajima i mojim ružnim iskustvima iz komunizma. JE LI TI TO JASNO?

Izvoli otvori dnevnik o datumima koji diraju tebe, a nemoj nametati meni svoje datume. Mi Hrvati postojimo isključivo u državnom smislu, kako bi djelili zajedničke interese napretka i demokratskih sloboda, dakle samo OKVIR u sklopu kojega ti slaviš ono što ti želiš i ja ono što ja želim.

Je li ti sad nešto malo bistrije, nauči se demokraciji!

Da na taj dan rušenje zida je zaista povijesni događaj. Zašto da jedan narod živi u dvije ( politički stvorene ) države. Srećom prošlo je bez krvi.Pod tim sloganom za dvije godine Milošević je htio da Srbi žive u jednoj državi. Slogan isti ciljevi različiti. Srećom nije mu to uspjelo.

Isuse dragi, koje su ovo usporedbe, čovjek ostane bez riječi, ili se smije, jer jedino smijeh može popratiti ovu notornu glupost.

Ti supoređuješ Njemačku sa jugoslavijom? Ne znam možda vi jugoslaveni (izmišljena nacija nastala pod političkim pritiskom i prijetnjama smrću) vjerujete u postojanje jedne države i jedne nacije, no u vašim fantazijama, sve prolazi.

Nije mi jedno jasno. U kakovu smo rehabilitaciju komunizma krenuli kao slobodna država. Nemoj brkat antifašiste i komuniste. Tito je na kraju rata imal 800.000 vojnika. Tu su bili i bivši četnici, nešto domobrana, pekari, krojači i svi su se oni zvali partizani. Ali nisu bili svi komunisti.

Uuuu puno toga tebi nije jasno, ti si očigledno produkt jednog mentalnog sklopa koji je davno srušen, popišan i pregažen, no s obzirom da je demokracija, tebi je dopušteno mlatiti praznu slamu.

Ja podržavam tvoje pravo da pišeš gluposti, to je samo tvoj problem, još kad bi ti naučio poštivati tuđe, ili barem tolerirati, kako bi to bilo lijepo. :)

Kaj zbilja misliš da je na zapadu sve med i mlijeko?

Zato je u komunizmu sve bilo med i mlijeko. Buahahahhahahah

Vjeruj mi da si u današnje vrijeme na zapadu bolje označena i pračena nego 80 -tih kod nas. To ti je radi terorizma.
A konačno koncem pedesetih naši su ljudi hrlili u Zapadnu Njemačku.
Živjelin su lijepo ako se nisu bavili politikom i ako nisu nasjedali provokatorima.
Veliš da treba otvoriti arhive i vidjeti tko je gdje i što je radio.
Nemoj se začuditi da najdeš tam kao udbaške doušnike neke ljude koji danas dižu ruke u Rimski pozdrav i kričiju - Za dom spremni.
Jadni smo ti mi kad se takvi kakvi jesmo guramo u EU.
EU se boji Hrvatske. Zašto?
Razjebali smo Austro- Ugarsku monarhiju.
Razjebali smo Jugu.
Kaj to moramo delati i sa EU?

Nije ni tebi lako, u tom čušpajzu nabacani nečinjeničkih, ispraznih fantazija koje si usut pobrao.

Sretno i uživaj, nemoj se zamarati sa stvarima koje ne razumiješ.

:)

Tko je glasao

Kad istina boli Onda se

Kad istina boli
Onda se vrišti.

Tko je glasao

Kad istina boli Koja istina?

Kad istina boli

Koja istina? Čija istina? Ti znaš istinu? Wooow :))

Nevjerovatna bahatost od osoba poput tebe i plus na to ovakvi odgovori, kao da se igramo u dvorištu.

Onda se vrišti.

Gdje su ti argumenti, nabacaš par provokacija i gluposti i na kraju to proglasiš "istinom", pa kako normalan čovjek ne bi izgubio živce.

Već sam milijardu puta ponovila osnove demokratskog dijaloga, a ti i tebi slični u koloni samo pristižete i ponavljate iste totalitarne gluposti.

Ti ne slaviš pad komunizma, ti žališ za komunizmom, pa sinko, otvori si dnevnik i plači, a nemoj se meni nabacivati sa datumima, koji nemaju nikakve veze samnom, a ni sa Hrvatima.

Tko je glasao

Halo, jel me netko može

Halo, jel me netko može malo upoznati sa time što se dešava...

Kada je to drugi svetski rat završio... pa ja sam i dalje uvjeren da ovdje nije... kao što vidimo... još uvijek se piše o tome kako Hitler vlada svijetom i kako komunisti i dalje se bore protiv fašizma....

kolegice c-respond, ignoriraj takve provokacije... i sam nekada zagrizem.. ali progutam i onda pustim ih neka i dalje pišu to što pišu... i na kraju ako ne diraš u to..... onda smao oni ostaju u tom svom smradu!!!!

Sitni provokatori i kokošari.. te tkače ptičurde... a vazda imaju svoje neke ofenzive koje su uvik na kraju opća bežanija!

Jakša
"volim svoje i poštujem tuđe"
http://www.youtube.com/watch?v=OkO8qa3V5gg

Obrisan

Tko je glasao

kolegice c-respond,

kolegice c-respond, ignoriraj takve provokacije... i sam nekada zagrizem.. ali progutam i onda pustim ih neka i dalje pišu to što pišu... i na kraju ako ne diraš u to..... onda smao oni ostaju u tom svom smradu!!!!

Dragi Jaks, NE DOLAZI U OBZIR! Na sve strane u ovoj teroriziranoj državi, od strane "antifašističkih" lažljivaca se oblikuju mladi ljudi po uzoru na ove komunističke lažljivce.

To je strašno, oblikuju cijele nove generacije praznoglavih i komunističkih apartčika koji kao u transu ponavljaju njihove laži.

I to zato što u Hrvatskoj vlada šutnja koju koriste do maksimuma, a osim toga su drski, bahati i bezobrazni.

Tko je glasao

c-respond Zločinačka,

c-respond

Zločinačka, komunistička Jugoslavija...? Imala je elemente nedemokratske, kult ličnosti Tita, vlastodršci, kao i sadašnji u Hrvatskoj, pritiskali su kritičku inteligenciju, vjernici su bili ponešto diskriminirani, kao što su to danas u Hrvatskoj nacionalne manjine,vanjska politika baš nije bila proporcionalna snazi i ekonomskoj razvijenost Jugoslavije (nesvrstani). Ipak šovinizam se kažnjavao, danas se prikriva slobodom mišljenja.
Ali, bi li ti c-respond napravila jednu anketu među malo starijom gospodom oko sebe, pa i malo dalje od sebe jer se bojim da si okružena istomišljenicima, pa ih pitala u kojem sustavu se bolje živjelo?
I koliko se zadužila ta zločinačka komunistička Jugoslavija (ne znam zašto pišeš naziv države malim slovom, isto kao što ne znam zašto pišeš neke pridjeve velikim slovom??).Onih 15 milijardi dolara, na teritorij, broj stanovnika i ekonomske resurse Jugoslavije je prava sitnica u poređenju s dugom tvoje i moje Hrvatske od 42 milijardi eura.. I takvom mafijom kakve zločinačka Jugoslavija nije ,ni u najgorim vremenima, imala..A birokracije onda, kao i sada, ako ne i više..
Pa ti ipak malo oladi, nisam jugonostilgičar, ali me zaista iritira tvoja patološka mržnja prema zemlji u kojoj vjerojatno nisi ni živjela, zapravo neobjektivnost u prikazivanju prve,u kojojja komunizma ni vidio ni doživio, i današnje Hrvatske. Neki čudni samupravni socijalizam da!Što misliš koliko žbira radi danas u hrvatskom obavještajnom aparatu?
Sam Bog zna koliko i za koga u stvari radi jedan dio njih???A i ti, seko, ajd nam reci iskreno, kakvo ti je radno vrijeme i gdje zapravo ti radiš? Ne mislim da si u tom opskurnom aparatu, ali nisi ni daleko od njega, hm,hm?Tako te želim čitati subotom i nedjeljom, no vidim, odmaraš vjerojatno zasluženo, vikendom.., Ne lupetaj, da "špiclova" ima samo oko Mesića... Po jednoj, naglašavam, neprovjrenoj priči, u jednoim slavonskom gradiću radi oko 30 osoba zaduženih za brigu o neprijateljima Hrvatske.., civili,žbiri, špiclovi.. Ima ih zamalo više nego uniformiranih policajaca! Hodaju uokolo i čak plaćaju informacije građanima koji im cinkaju svoje sugrađane...Hrvate!
Oladi, slatka c-respond, oladi...
Danimir

Danimir

Tko je glasao

Danimir Kupferstein, samo

Danimir Kupferstein,
samo malo da preciziramo,
u toj blagotvornoj tvorevini u kojoj si živio i ne primjetivši da je riječ o ''komunizmu'', kao riba u vodi,
tamo ti je ''kritička inteligencija'' odmah u svibnju 45 završila na Kanalu, Šestinama, rakovom potoku i drugim zagrebačkim i prigradskim gubilištima, cca 25 000, drugi dio je završio u Jasenovcu, kako veli drug Joža, otvorenom do 1948., treći dio na križnim putevima...
''ponešto diskriminirani vjernici'', angažirani katolici, pa ako su kojim slučajem još bili i svećenici, oni su ti završili po raznoraznim jamama, kojih po Hrvatskoj ima, Bog ti se smilovao, gotovo gdje god zapikneš motiku...

I eto, nije im bilo dosta 50 godina, osladilo im se (vam se), tuđi stanovi, tuđe vile na Tuškancima i Srebrnjacima, tuđi namještaji, tuđe posuđe, umjetnine, pokretnine, nekretnine, ... pitam se kakvi su to morali biti ljudi, zaslužni komunisti-partizani, koji su 45 ulazili u domove onih koji se još nisu ni ohladili, po brojnim stratištima? to je stvarno bio moral za 5, je li, danimire?

I nikako da sjašu (sjašete) do dana današnjega! I za dugove koje i danas rade bivši zaslužni drugovi, da bi do kraja upropastili ovu zemlju financijski kada već nisu mogli vojno, i za te dugove su valjda isto tako krivi genocidni Hrvati?

E, pa, znaj, momak, stat ćemo mi vama na kraj! neka smo i naivni, i glupi, i dobroćudni i dobrohotni, sve ima svoje granice! A ima i Boga, koji je, kao što ti barem znaš, spor na srdžbu, ali i osvetoljubiv!
Je li?

Tko je glasao

@beatrice12 Potpuno si u

@beatrice12

Potpuno si u pravu, bez svega toga ostala je obitelj Silberstein(djevojko, kakav Kupferstein te spopao!!??) ne 1945. nego 1 9 4 1. i ne od partizana nego od - USTAŠA!
A biti svećenik 1945. nije značilo ostati bez glave - mnogi, mnogi koji su se časno držali kao antifašiti ili jednostavno nisu podržavali Pavelićev zločinački sustav, nastavili su svoju misiju povjerenu im od Boga i papa...Bilo je i hrvatskih katoličkih svećenika koji su, zbog časnog držanja, dobili i medalje Pravednika...
Čuo sam da i nisi djevojka, već pristala dama, ali kako ti meni "momče", upravo partizansko-šumski, tako i ja tebi "djevojko"!
Iako se držim najviše one "Tko tebe kamenim, ti njega kruhom!", povremeno mi pada na pamet i ona druga "Oko za oko, zub za zub...".
Danimir

Danimir

Tko je glasao

Beatrice12, tuđi

Beatrice12,

tuđi namještaji, tuđe posuđe, umjetnine,

U ulici Podolje je u dvorišnoj zgradi bilo skladište, gdje su se drugovi posluživali. Sve ono kaj su pokrali su tam uskladištarili.

Tko je glasao

Igra je IMO sljedeca.

Igra je IMO sljedeca.

Klijentela (bez ideoloskog predznaka, presvlaci se kad sta i gdje pase - danas Tito, sutra Tudjman, prekosutra Mesic, za pet dana Bandic) drzi osnovne centre moci. Medije i banke. Stvar zacrtana jos krajem 80tih.

Preko banaka pokriva veci dio poslovanja, preko medija javno mnijenje.

Da bi javno mnijenje bilo na njihovoj strani, potrebni su neprijatelji. Za neprijatelje bira i potice primitivce i klerofasiste, placa ih, potice ih, gura ih (Thompson, Domazet, Tomac spike), huskase, agresivce, ekipu koju obican svijet ne podnosi, destruktivne reakcionare bez glave i repa.

Na toj polarizaciji furaju predznak "antifasizma" sto im garantira da niko nikad ne pita sta oni uopce jos uvijek rade u demokratskom poretku.

Imamo ovdje i jednu manju ekipu ratnih profitera, pasa rata, kamatara, organiziranih kriminalaca koji isfuravaju koegzistenciju sa gazdama. Drze svoj dio plijena u podjeli moci, ali zna se ko je sef. Sef je onaj ko ima javnost iza sebe.

I to je to.

Ako hocemo stvari promijeniti, morat cemo se konstituirati.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

@gale Imamo ovdje i jednu

@gale
Imamo ovdje i jednu manju ekipu ratnih profitera, pasa rata, kamatara, organiziranih kriminalaca koji isfuravaju koegzistenciju sa gazdama. Drze svoj dio plijena u podjeli moci, ali zna se ko je sef. Sef je onaj ko ima javnost iza sebe.

Stvar je malčice obrnuta: ova tvoja "manja ekipa" je u stvari i postavila scenu i podijelila uloge kojekakvim glumcima koji su u žaru glume več i zaboravili da su ipak samo glumci...i trude se iz petnih žila! Prave gazde se u javnosti trude ne boraviti često...ako ikada! To su ti vrhunski pozadinski (background) igrači!

Statistička pogreška

Tko je glasao

20 godina potrošeno u

20 godina potrošeno u što?! To je ono što razdire moju dušu...dijete od 20 godina polako samostalno kreće u život, a kuda i u kojem smjeru kreće Hrvatska??

@c-respond
kad ćemo otvoriti tajne arhive i osuditi mračnjake koji su 45 godina špijunirali, pratili, prisluškivali, zatvarali, ubijali .....
Zar je toliko bitan predznak s kojim su to ti isti činili? Zar nije otužna činjenica da neki novi (a neki i isti) to isto sad čine nekim novim, suptilnijim metodama? Zar nije porazna činjenica da se ova Hrvatska nije mrdnula napred niti u jedom pokazatelju demokracije, da ne spominjem slobodu al' baš niti jednu...Da izbori! Pa pogledajmo samo kandidate i ne samo ovih predsjedničkih, nego i svih dosadašnjih parlametarnih izbora! Pogledajmo stranke i njihove fore i fazone...gadljivo do krajnjih granica!

Sve je to jedna najobičnija farsa!

Statistička pogreška

Tko je glasao

Zar je toliko bitan predznak

Zar je toliko bitan predznak s kojim su to ti isti činili?

Imaš pravo, nije bitno što su nacisti činili zločine, nije bitno što su crveni kmeri počinili stravične zločine, čemu predznak? ;)

Zvati ćemo ih sve oni zločesti ljudi, što podrazumjeva komuniste, naciste, kmere itd itd itd

Može tako? :)

Zar nije otužna činjenica da neki novi (a neki i isti) to isto sad čine nekim novim, suptilnijim metodama?

Sinko, nauči jednom za svagda, da danas NITKO ne ide u zatvor tko napiše pljuvačku knjigu o nekom političaru ili zapjeva neku pjesmu iz prošlih vremena. Je li ti to jasno? U komunizmu se išlo na dugogodišnje robije zbog toga. Pročitaj ovo nekoliko puta, možda shvatiš!

Zar nije porazna činjenica da se ova Hrvatska nije mrdnula napred niti u jedom pokazatelju demokracije, da ne spominjem slobodu al' baš niti jednu...Da izbori! Pa pogledajmo samo kandidate i ne samo ovih predsjedničkih, nego i svih dosadašnjih parlametarnih izbora! Pogledajmo stranke i njihove fore i fazone...gadljivo do krajnjih granica!

Hrvatska je otišla predaleko, otišla je anarhizam i kaos. Što je izgleda jedino što zna ova partizanska "elita". Ili totalitarizam ili anarhizam.

S obzirom da nismo raskrinkali i maknuli te kadrove "izšume" već se igramo demokracije sa totalitarcima i anarhistima, ni ne može nam biti bolje.

Sve je to jedna najobičnija farsa!

Naravno da je, kad ljudi sa komunističkim mentalnim sklopom glume demokraciju, ovo u Hrvatskoj je vrhunska farsa.

Ali što učiniti? Ti bi jedva dočekali građanski rat i opet bi krenuli na "ustaše", jer njihovi mozgovi ne poznaju ništa doli borbu part'zana protiv krvoločnih ustaša i točka.

:)))

Tko je glasao

Nevjerovatno je kako

Nevjerovatno je kako "Europljani" u Hrvatskoj ne mare za Europske vrijednosti. Da je danas dan, kad su uspostavljeni fondovi puni eura, ovaj dnevnik bi bio prepun komentara.

Svi bi slavili besplatni novac i svoju pohlepu, no s obzirom da je dan pada totalitarizma, mučenja, cinkanja i siromaštva u komunizmu, nema nikoga tko slavi.

Na svim Europskim TV kanalima se spominju nove države nastale nakon pada komunizma, kao i ujedninjenje Njemačke, no nema ni spomena o Hrvatskoj. Mi smo opet upali u neku crnu rupu, nigdje nas nema, ni EU, ni u Hrvatskoj, a bome ni u "regijonu".

No, vi koji žalujete i tugujete danas, javite se, podjelite svoju tugu sa ostalim totalitarnim umovima, koji ugodno i raskošno žive kapitalizam i demokraciju. Koju prezirete i sutra bi uveli novi režim, skupa sa Mesićima, Manojlićima, Perkovićima i sličnima...

Dajte, ja znam da vas ima, ali se loše skrivate. ;)

Tko je glasao

Evo jedan vic iz

Evo jedan vic iz osamdesetih:

Koja je razlika između ustava SAD i SSSR?
Oba garantiraju slobodu govora, ali prvi garantira slobodu i poslije govora.

Jakša
"volim svoje i poštujem tuđe"
http://www.youtube.com/watch?v=OkO8qa3V5gg

Obrisan

Tko je glasao

hebiga, c-respond, Hrvatske

hebiga,
c-respond,
Hrvatske nema nigdje zato što kod nas još NIJE došlo do pada berlinskoga zida.
Ma, što pričam, kakav Berlinski, kod nas je to nešto kao Kineski zid.. Vidi ga se s Mjeseca....
Sad, jesu li to skrivili Gospodari Svijeta, ili je odgovoran općenito govoreći ''indolentni hrvatski mužek'', - rekla bih, poklopila su se oba uvjeta.
Smatram, drži-nedaj, na koju god stranu okrenem, da Lordovima ipak najviše što smeta je vjera, pa kakva god danas u Hrvatica i Hrvata bigotna ona bila.
Nije, naime, problem taj je li netko bio u obavještajnim službama ili nije - čitaju li se biografije vrhunskih intelektualaca, Gombricha, Wittgensteina, H. Marcusea, ne znam, Gj. Lukacsa, ... Thimoty Learyja, pa ako hoćeš, danas i npr. Angele Merkel isto iz Stasija---...svi su oni bili u tajnim i obavještajnim službama, i time se uglavnom diče...
Problem je na razinama nacionalno - internacionalno - protunacionalno;
Sistem je takav da ''nacionalne'' obavještajne službe smiju imati i njima se ponositi samo Britanci - tamo je MI5 ili MI6 vrhunac nečije karijere, ili pak, još je dopušteno, Mossad.
Sljedeći skok je, za sve druge razine, internacionalni. Francuzi, Nijemci, Talijani - oni isto smiju biti ponosni ako su u obavještajnim tajnim službama, ali međutim ne smiju biti ''nacionalni''. Ako su nacionalni, onda su fašisti, nacisti ili teški desničari.
Za male nacije, pak, po tom defaultu, ne dolazi u obzir nikakav nacionalni obavještajni interes. To se guši u začetku. Oni, u sklopu toga da bi bili ''internacionalni'', moraju biti i ''protunacionalni''. Takvi će onda biti zaštićeni od ''međunarodne zajednice'', a ako slučajno se otmu kontroli i sjete se staviti nacionalno ispred kozmopolitskog, e, tek onda su naježili. U tom je slučaju uglavnom velika sramota, a ne čast, biti u obavještajnoj službi u korist vlastite zemlje, a ne stranih gospodara.
Dakle, vidiš c-respond, kineski zid, i drevna kineska mudrost; površina vode je mirna, mjesečev odraz ljeska se u vodi, no to je samo privid...

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Prva očita posljedica izbora u Zagrebu: ukida se ime Trga maršala Tita od Zoran Oštrić komentara 4
  2. iPhone user would like to buy another iPhone od arvin komentara 0
  3. civilizirano živjeti od aluzija komentara 0
  4. ŠEFovi... prije... a što znače... NOVOM ... ŠEFU... od aluzija komentara 0
  5. ŠEFove post-izborne RH milijunaši već ugovaraju od aluzija komentara 0
  6. 100 godina vladavine Beograda nad Hrvatskom, kako izaći iz psihološkog i fizičkog ropstva? od Laganini komentara 23
  7. Proslava Dana pobjede nad fašizmom i Dana Evrope à la HDZ-iana od Feniks komentara 3
  8. čovjek bez prihoda ogladni od aluzija komentara 0
  9. POVODOM DANA POBJEDE NAD FAŠIZMOM od petarbosni4 komentara 24
  10. faraon-izam... i... plenk-izam od aluzija komentara 0
  11. Lokalni izbori u Zagrebu: 1. za Tomaševića, 2. protiv Bandića od Zoran Oštrić komentara 12
  12. Deveti krug (za trg) pakla od Feniks komentara 2
  13. otkaz od aluzija komentara 0
  14. Za ideale ginu budale, pokornima bar nešto kapne od Zoran Oštrić komentara 9
  15. znanstvenici uništavaju bez kažnjavanja od aluzija komentara 0
  16. Nevjerodostojni srušio crvene ćuprijanere od ppetra komentara 6
  17. Nešto o logoru Jasenovac - nažalost, moramo ponavljati od Zoran Oštrić komentara 18
  18. majmun sisavac od aluzija komentara 1
  19. Kolike su globalne zalihe sirove nafte? I koliko je to danas važno? od Zoran Oštrić komentara 8
  20. ...i bit´će to happyending story? od indian komentara 16
  21. Zagreb je moj grad od Stanivuk komentara 0
  22. naredboPrimci od aluzija komentara 0
  23. Vrijeme je za ustavnu promjenu referendumom koji bi mogla pokrenuti predsjednica RH, ili skupina zastupnika i B. Esih od ppetra komentara 12
  24. Historia magistra vitae est od Feniks komentara 4
  25. Vrh HDZ-a provodi sotonističko- rušilačko uništenje HDZ-a, preko pomno planiranih lokalnih afera, tempiranih za lokalne izbore od ppetra komentara 35

Tko je online

  • indian
  • Laganini
  • Skviki

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 3
  • Gostiju: 40

Novi korisnici

  • arvin
  • IMOTA MORLAK
  • pzbunj
  • Zbunj
  • talk500